Friends, Enemies and Frenemies of Zoks

Jasmina Tesanovic RSS / 06.07.2007. u 21:17

Zokster
Zokster
He is back http://zokster.net/drupal/

 

Atačmenti



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 21:18 06.07.2007

Yas

ne radi ti link:)
nsarski nsarski 21:20 06.07.2007

Re: Yas

Oh, OK, radi, ali ne samo klikom. 'scuse the interruption.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:21 06.07.2007

Re: Yas

joj taman si me bacio u bedak
smao nek radi
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:23 06.07.2007

NSARSKI

meni sada ne radi link
kazi aman zaman
adam weisphaut adam weisphaut 21:25 06.07.2007

Re: NSARSKI

nsarski nsarski 21:25 06.07.2007

Re: NSARSKI

samo kopiras adresu i ubacis je u address bar na browser-u. Onda proradi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 06.07.2007

Re: NSARSKI

Ovaj radi

RADI
Kazezoze Kazezoze 21:35 06.07.2007

dobra

mu ona kamila shto mrda obrvom:):):)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 06.07.2007

Re: dobra

zirafa je!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:53 06.07.2007

Re: dobra

Žirafa, provereno..o))
Kazezoze Kazezoze 23:22 06.07.2007

Re: dobra

tachno, mislio sam na zhirafu... shto li rekoh kamila???
Rasejani Rasejani 02:07 09.07.2007

CICA MICU ZA PREDSEDNICU!

CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!




CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
YoKey YoKey 22:56 06.07.2007

GREAT!!!!!!

THANX!!!!!!!!!
cica mica cica mica 22:59 06.07.2007

Jasmina, draga i slatka, sestro (sleng)

Potreban mi je VAŠ savet... ne znam kako više da prekinem ovu agoniju... mada vidim... razni imaju razne ideje.

POTREBAN MI JE DOBAR ADVOKAT!

Nema mi druge.

NA SUD! ONAJ REGULARAN!

(da li je to uopšte ovde postoji)

Od Zoxtera je sve počelo, mnogooo se odužilo... pa da na sudu ON lepo dokaže ONO što mi je tako olako prilepio... sve etikete... i ostalo.

Pa da bude, DŽA ILI BU!

Nemam ništa protiv, nek i Vas pozove za svedoka. I koga god još.
Imam i ja svoje.

Ružno je što se na NEVINIMA ovako slamaju kola. U kojoj (čijoj) li ću ja hladnjači završiti?

p.s. u prilogu ću dostaviti našu (intimnu) prepisku... SUDU NARAVNO... najzanimljiviji je onaj deo kada me je zvao na vidjenje... a ja ga odbila... jer sam bila nesrećno zaljubljena u drugog... sve je u dokumentaciji
p.p.s. AJMO MALO O LJUDSKIM PRAVIMA... OBIČNIH GRAĐANA... ŠTA ĆE SE DOGODITI.... (upišite šta želite)... kada se DOKAŽE da je to tako (bilo)?

KO ĆE ODGOVARATI? I PLATITI SUDSKE TROŠKOVE? OTIĆI U ZATVOR?

p.s. prestanite da me maltretirate... ili ću stvarno preći sa REČI NA DELA.... pa, makar morala da prodam i jedan stan radi troškova... i u Strazbur... ako treba
vucko vucko 23:04 06.07.2007

Milutine, brate slatki,

odmori malo, popij nešto, i tako to...
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 23:05 06.07.2007

Re: Cica mico sestro slatka u slengu

nemam pojma o cemu pricate
dobro je uvek preci s reci na dela
a ne suprotno
cica mica cica mica 23:08 06.07.2007

Re: Cica mico sestro slatka u slengu

O.K.
Olga Medenica Olga Medenica 23:17 06.07.2007

ih, ja sam Zokstera

sama nasla jos pre eki dan, dok je bio "Plav".
Ovako, gde li se sad vrzma Zokster, pomislih ja, ukucala ovo ono i ouuupsss, eto Zoxtera.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Milutine, brate slatki,

Da lj je moguće?
A liči.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 23:24 06.07.2007

Jes Olga

slusaj sad ovo, ja nasla na google moju potpuno privatnu twitter prepisku
svasta
Kazezoze Kazezoze 23:25 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

nije moguce.
vucko vucko 23:26 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Evo javlja mi se Milutin na email, protestuje, kaže da nije to on... neko je počeo da ga "skida"...
Kazezoze Kazezoze 23:29 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

ma jok cica maca je duuugo blogerka, samo je nije bilo jedno vreme.
nsarski nsarski 23:31 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Chupacabra, rodjace, prijatelju, kume, stagod....
nije valjda Milutin?! Ma, nemoj, chovece - ova osoba se prijavljije kao zenskog pola. Nije sigurno.
Ona kaze da ima za svedoke neke zemske koje ga po velikom dobru pamte, da juri pusace (ne znam zasto, valjda ih voli), da zna bolje sve od svih - sto je tacno, imam hiljadu svedoka i 12,000 stranica dokaza - al da se prerusava u zensku osobu! To ne moze biti!
Ne gresi dusu, Vukili moj, ne gresi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Ako zna bolje sve od svih, sto se krije iza NADgornjakovica? Izgleda da je ovaj jaci od Milutina.
nsarski nsarski 23:39 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Pa jak(a) je, vidi se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:42 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Pa jak(a) je, vidi se

Mislio sam NADgornjakovic jaci od Milutina.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:44 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

Ma gde Milutin žensko...To ne biva..o))
Mada, ova cica - mica, kao da juri da kresne nešto...o)))
Ljuttko Ljuttko 23:45 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

A da lice, lice , ko bakin kolac. Milutin, Mica , cica mica, ko da je bitno. Stil je covek tj bloger:)
Milutine daj neki znak da ovo nisi ti, ovo izgleda kao da si TI al posle malo vutrice, dalekobiloibozemesakloni. Da te ko nije prevario oblakmunehjebem.
BlogKo BlogKo 23:45 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

nsarski
Pa jak(a) je, vidi se.


Ovde mogu da opstanu samo ulizice, poltroni, ljudi bez KICME to jest oni koji imaju KICMU tvrdu ko MLADA boranija...

a i ti brate nsarski si jedan od te BORANIJE,,,

cutis, kuliras, nikom se ne zameras, pa lako je tebi ovde i penziju da docekas,,,


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

EVO GA!
bauer bauer 23:47 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

pre ce ovo biti milutin
nsarski nsarski 23:51 06.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,

PeMziju - e sad sam te provaliJo, choveche!
Ti si BlogKo, pre neki dan se javio. Evo, zamericu se tebi, ako toliko zelis - od sada te zovem Blog Labud.
Ma, svaka ti chast, choveche, znaci, resili smo misteriju SERLOKA HOLMSA i NESALOMIVIH zajedno. BURANIJU jedem, redovno, posebno sa bademima, ako si imao priliku.
Ziv ti meni bio Blog Labude, i u veselju docekao sutr4asnji dan.
Da ti sanem nesto: svadja nije znak karatktera - samo znak svadjalackog duha.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 23:59 06.07.2007

NSARSKI

jedi buraniju i pisi blogove
citamo ih
nego kako to s bademima
ja stvaljam nesto drugo spices ala
izvuci od green nesto different
Olga Medenica Olga Medenica 00:01 07.07.2007

Re: Jes Olga

kako je to moguce?
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 00:06 07.07.2007

Olga, ne znam

twitter je sada najnovijifazon
pa da ga probamo
mi pricali iz iste sobe
i eno ga na google
ama nista nismo uradili da bude javno naprotiv
vidi i sama ukucaj moje ime i twitter
nsarski nsarski 00:07 07.07.2007

Re: NSARSKI

OK, listen to me carefully, fohr I shall say this only once:
First, obaris boraniju (da ne bude suvise kuvana - bacis je odmah u hladnu vodu da prekines kuvanje i odrzis zelenu boju).Procedis je na cediljku. U pleh stavis tu procedjenu boraniju, malo ulja -maslinovog naravno - malcice taragona (estragon) i slivered almonds (ljusten secen badem) prospes po njoj - moze i susam ko nema badem - mada se badem jaaaaako preporucuje, ukljucis na jako i peces dok ne osetis miris pecenog badema. Izvuces i sluzis, i pohvalis se da te nsarski tome naucio!
nsarski nsarski 00:10 07.07.2007

Re: NSARSKI

Ima i cheeting, naravno. Uradis ovo gore (blanch the beans), sa strane ispeces almond na suvom tiganju (serpi, ili stogod), prospes to po boraniji, zacinis cime volis i posluzis to kao boraniju sa bademom.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 00:11 07.07.2007

probam sutra

ako ne bude preko 30 stepeni nemam AC cuvam planetu serbiju
covece ne vozimo ni kola vise ni u US
ti znas na sta to moze da lici
freedom is just another word for nothing left to lose
angie angie 00:15 07.07.2007

Re: NSARSKI

ja to znam tako, blansh boraniju, isprzish susam ili badem, pa stavish boraniju-i proprzeni beli luk i maslinovo ulje, umutish pavlaku sa izrendanom mocarelom i jajetom i iseckanim pershunom + biver, to zelijesh, pa kada se to zapeche , samo zachinish bademom i susamom.
nsarski nsarski 00:17 07.07.2007

Re: NSARSKI

Ecce angie!
To je za one koji mrse - i odlicno je. Za vegane, moras da se snalazis:)))
Ali, stariji smo mi i od toga, slatka.
nsarski nsarski 00:20 07.07.2007

Re: NSARSKI

U stvari, fazon je da boraniju (blanchiranu) pouljis i stavis na jako, jako tihu vatru da posmezura - posle mos da stavis sta oces - volece 100%.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 00:21 07.07.2007

pot luck

to nam treba
ce se spojimo
why virtual foo is not as good as real one
kakvu sam danas pojela muckalicu
da umres ali vredi umreti za dobru muckalicu
necu valjda za domovinu
angie angie 00:25 07.07.2007

Re: NSARSKI

a shta je ovo bilo za vegane???
od chega stariji, od zelje za zdravom ishranom vs gurmansko zadovoljstvo???
angie angie 00:28 07.07.2007

Re: pot luck

dzasmina, ovde u kenjadi vredi to sa pot lakom samo sa bronziranim i kosookim, narochito ovi oko Indije ili Tajlanda, (ako vec nisu nashi), ovi kenjandezi nemaju pojma sa klopom, chak ni roshtilj ne umeju da skockaju, sve mu dodje ugljenisano-nisu valjda chuli da ne treba da je plamen, nego zar, pa flambiraju.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 00:28 07.07.2007

Re: NSARSKI

ja probala u CA vegane
nesto mi bezveze
svi debeli i religiozni
nsarski nsarski 00:42 07.07.2007

Re: NSARSKI

Ma, angie, ja to za moju dragu mi osobu. Meni su cvarci OK.
Olga Medenica Olga Medenica 00:44 07.07.2007

Re: Olga, ne znam

Veliki brat
nas sve gleda.

Ne mogu bas da se setim sada kako se zove sajt gde kad ukucas postal code (u mom komsiluku taj kod odredjuje 10 domacinstava max). mozes da vidis sta ti ljudi jedu, piju, citaju, gledaju, koliko imaju godina, dece, za koga glasaju, koliki su im krediti....sve! Da'l su pishkili, dal' su kakili.
I to nema veze sa netom, to je isisano iz neke centralizovane banke podataka koja spijunira bankovne racune , pretplate, clanarine itd.
Inace mislim da je svrha sajta sasvim "nevina", marketing svrhe i sl.
Pristup je besplatan.
Uzas!
jesen jesen 01:10 07.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,cica maca...

..cica maca je bila ali ovo je cica mica......
jesen jesen 01:28 07.07.2007

Re: NSARSKI, dobar recept...

Koliko badema ili susama na koliko boranije...ili je sve po zelji....?
angie angie 01:30 07.07.2007

Re: NSARSKI

chvarci & boranija sa bademom:)))
nsarski nsarski 01:32 07.07.2007

Re: NSARSKI, dobar recept...

Stvarno, u pitanju je licni ukus. Susam je jaci od badema, pa ga ja stavljam manje -ali to je, zaista, pitanje ukusa.
OK.preporuka:
Zavljaj gde te niko ne vidi, uzmi malo boranije, a zacini u raznim verzijama - koja ti se svidi - tu napravi:)))
Najvaznija tehnika u kuvanju je probanje. Nista odoka - probaj!
jesen jesen 01:50 07.07.2007

Re: NSARSKI, dobar recept...Hvala..

..na brzom odgovoru ali sam u medjuvremenu ukapirala da sam postavila glupo pitanje...po receptu se vidi da sve moze da bude improvizacija prema ukusu....Obicno kuvam bez publike pa ne moram da se krijem......:)
cica mica cica mica 02:23 07.07.2007

Re: NSARSKI, dobar recept...

Da, da baš dobar recept. I Vama nsarski da se zahvalim, ovako javno, jer da Vas nije bilo, spavala bih noćas mirno. Razumem ja EUREKU, ali moglo je to i drugačije.
Pomogli ste slepima da progledaju... ALELUJAH!
Ali džaba, svak svoje gura. Svako svoje DUPE gleda. Što bi moje.... glupo pitanje. Ovo je načelno... ništa lično.
Ja sam se oprostila, u velikom stilu, na prošlom blogu softveru, želeći samo da isteram neke stvari na čistinu... čista ljubavna tematika i problematika. Drugaricu drage Angie, zna ona na koga mislim, a nije JT.
A, to, što se posle čudo jedno napravilo, JA NISAM NIŠTA KRIVA!
Nisam ni nameravala da pišem na novom blogu, dve osobe to znaju, diskrecija sa moje strane zagarantovana životom što se njih tiče do kraja... al' su krenuli da me prozivaju... prete... vređaju... maltretiraju... svete (o ludosti jedne bespotrebne)... ostavljaju flajere po autu... ispisuju preteće parole po komšijskim fasadama... špartaju mi ulicom u dvojkama i trojkama... pri čistoj sam svesti... I NE PRESTAJU!

Koji je moj izbor? Šta ja da radim? Kome da se obratim za pomoć?
Samo hoću normalno da živim... a ostali neka se bave čime već god hoće... ili moraju.

p.s. Vama je do zajebancije, a meni rade o glavi... sitnica jedna... NAJOZBILJNIJA SAM!
p.p.s. greh je veliki, greh; a i greška; VIDEĆETE; izvinte na mom pravoslavlju, jedan mi je pradeda bio Rektor Bogoslovije u Sremskim Karlovcima, a drugi prota u Istambulu; porodica takva... ne može da se bira
tuzlanac tuzlanac 06:06 07.07.2007

Re: Jasmina, draga i slatka, sestro (sleng

cica mica
Potreban mi je VAŠ savet... ne znam kako više da prekinem ovu agoniju... mada vidim... razni imaju razne ideje.

POTREBAN MI JE DOBAR ADVOKAT!

Nema mi druge.

NA SUD! ONAJ REGULARAN!

(da li je to uopšte ovde postoji)

Od Zoxtera je sve počelo, mnogooo se odužilo... pa da na sudu ON lepo dokaže ONO što mi je tako olako prilepio... sve etikete... i ostalo.

Pa da bude, DŽA ILI BU!

Nemam ništa protiv, nek i Vas pozove za svedoka. I koga god još.
Imam i ja svoje.

Ružno je što se na NEVINIMA ovako slamaju kola. U kojoj (čijoj) li ću ja hladnjači završiti?

p.s. u prilogu ću dostaviti našu (intimnu) prepisku... SUDU NARAVNO... najzanimljiviji je onaj deo kada me je zvao na vidjenje... a ja ga odbila... jer sam bila nesrećno zaljubljena u drugog... sve je u dokumentaciji
p.p.s. AJMO MALO O LJUDSKIM PRAVIMA... OBIČNIH GRAĐANA... ŠTA ĆE SE DOGODITI.... (upišite šta želite)... kada se DOKAŽE da je to tako (bilo)?

KO ĆE ODGOVARATI? I PLATITI SUDSKE TROŠKOVE? OTIĆI U ZATVOR?

p.s. prestanite da me maltretirate... ili ću stvarno preći sa REČI NA DELA.... pa, makar morala da prodam i jedan stan radi troškova... i u Strazbur... ako treba



milutine, mladjene,sr..., ti kao da si na zoksterovoj sisi capcao pa ne mozes bez mlijeka "majcinog".....
Kazezoze Kazezoze 07:04 07.07.2007

Re: Milutine, brate slatki,cica maca...

..cica maca je bila ali ovo je cica mica......

jest vala cica mica je mala maca, a cica maca je ivin prutic koji zna ponekad i lepo da zamirishe.
svejedno ja znam da ne voli haiku, ali zato uzhiva u pazolinijevim arapskim nocima i da zna da bude cool;-)
johnny011 johnny011 12:26 07.07.2007

Re: cico mico

Cico, šta je to s tobom ovih dana?!

Prozivaš ljude po blogu, nešto ti se kao dešava, pritom su ti rečenice prilično nepovezane, neko te prati, preti, šta li.... Hajde, pokušaj malo konciznije da razjasniš o čemu se radi ili prestani da forsiraš ljude nekim pričama koje niko (malo ko) razume. Ovo ti kažem bez imalo zle volje i s najboljim namerama :)
cica mica cica mica 17:21 07.07.2007

Re: jeste johnny, u pravu si

Poludela sam ovih dana. Potpuno si u pravu. Nije mi još stigla plata, a ja šiznem tada definitivno. Ujedam, sikćem, napadam nepoznate ljude bez razloga, pretim raznim oružjima i ljudima sa naslovnica - efektnije je (poželjno je višeglasje; to su me naučili na kursu pevanja), dernjam se na sve oko sebe, pozovem i prijateljice na kafu pa urlamo zajedno sa terase dok u pauzi igramo video igrice, ucenjujem onog komšiju 3 ulice dalje: Šta on zamišlja da je, niko i ništa, govno jedno, on dobio platu, a ja ne. Gazi to, gazi! Razmaži da svi vide. Onda me sve to malo prodje, pa stanem ispred tv ekrana - šta imaju drugi da gledaju program, kad Ja, zamisli Ja, još nisam dobila svoje pošteno i krvavo zarađene pare. A sad ću da malo lepim bandere. Da svi znaju kakav je taj skot moj od komšije.

Da ti ne pričam dalje, poslaćeš me negde. Greškom tvojom, a ne mojom, podrazumeva se.

Eto, danas se ponadah, stići će nešto od parica mi milih i dragih (ja se baš nameračila da ih dam u humanitarne svrhe... dobra sam duša... predobra... a tek skromna... niko to i ne zna; a tek što sam zgodna i lepa, al' to nije bitno za ovu priču), kad ono: cvrc... prc... opšti pičvajz... banka se otvara tek u ponedeljak. Vikendom ne rade.

Izvini još jednom na mom ludilu, razumećeš valjda, pare su to za humanitarne svrhe.


Komšoooo, dođi da ti pokažem gde zeka pije vodicu. Ajde, budi dobar drug. Barem do ponedeljka.

( posle ga preporučujem i ostalima koji nisu dobili platu za humanitarne svrhe... ima ga... što da se baci)
Lee Smolin Lee Smolin 17:51 07.07.2007

Re: Jasmina, draga i slatka, sestro (sleng)

Cica Mica: "ne znam kako više da prekinem ovu agoniju"

U agoniji ste?

Cica Mica: "POTREBAN MI JE DOBAR ADVOKAT!"

Pa nadjite ga. Zasto nas time zamarate?

Cica Mica: "Od Zoxtera je sve počelo, mnogooo se odužilo"

Nisam znao da je Zox ucestvovao u kreaciji Vasione. A da se oduzilo, oduzilo se.

Cica Mica: " najzanimljiviji je onaj deo kada me je zvao na vidjenje... a ja ga odbila... jer sam bila nesrećno zaljubljena u drugog... sve je u dokumentaciji".

Za informaciju, ovakav misaoni tok imaju samo sluzbenici Elektrodistribucije.

Postedite nas, molim Vas.

cica mica cica mica 18:07 07.07.2007

Re: Jasmina, draga i slatka, sestro (sleng)

Hoću,brate slatki, evo štedim koga god treba. Čuvam onaj listić iz EDB - a iznag glave. Umesto ikone.
A Zoxteru se klanjam (može li na kolenima ili nekako drugačije, samo ti reci kako, brate, mislim Gospodine?):

O Zoxteru, Zoxteru, Zoxteru! Gospodaru vasione i svega ostalog što postoji!

I tako do u beskonačno.

p.s. advokata sam našla, poznata faca; kaže: gubimo definitivno; Vi ste gospodjice totalno neuračunljivi; ali... probaćemo... nikad se ne zna
p.p.s. nemam još značku edba, sve ostale uredno poslagane u albumčić; značke su mi fetiš
Lee Smolin Lee Smolin 18:27 07.07.2007

Re: Jasmina, draga i slatka, sestro (sleng)

Cica Mico, smirite se malo, zaboga. Na Zoxterov racun ste izneli citav niz (nepotkrepljenih) optuzbi, i sada govorite o albumima, fetisima...

Zaista cudno, najblaze receno, ponasanje.

P.S. Ovo nije prvi put da Zoxtera neko napada na ovakav nacin, i ovo je prilicno deja vu. Samo, pokusaji da se Zoxter ovako brutalno diskredituje su prilicno providni, i, moram da kazem, bljutavi.

A Elektrodistribucija je upotrebljena u sasvim prenosnom znacenju.
johnny011 johnny011 18:29 07.07.2007

Re: jeste johnny, u pravu si

cico, cico, muka nam je zajednicka!

stize mi pre neki dan mail, u subjectu 'pozdravi od te i te firme' i, naravno, pozdravi se sastoje od info da ce honorar 'malo zakasniti' ovog meseca. a posto od plate nema sanse da sastavim mesec, zavisim u dobroj meri od tih honorara i eto.... nije lako, cico, potpuno te razumem :)

e, sada, tu postoje dve varijante: a) ono sto ti kazes da radis, b) pokusati da se uzvuce maximum pozitivne energije i 'ljubiti bliznje svoje'. meni je ova druga opcija simpaticnija. nije lako, al je slatko. sto ne bi probala i ti?
Rasejani Rasejani 02:04 09.07.2007

CICA MICU ZA PREDSEDNICU!

CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
Rasejani Rasejani 02:05 09.07.2007

CICA MICU ZA PREDSEDNICU!

CICA MICU ZA PREDSEDNICU!
Unfuckable Unfuckable 00:40 07.07.2007

I...ovo je sada..KAO ..blog ????

...misslimm
peticija ?
underground ...al partizanski ?
razmena recepata?
oochimo internet?..linking, copy/paste....radi - ne radi ???
karamo stanovitog Milutina?
osecamo se dobro : 20 na jednog ?
sheefrujemo se. al samo mi da znamo...i jos pola sveta...cisto da vide da se sheefrujemo...face smo !?
bal vampira?
Unfuckable Unfuckable 02:53 07.07.2007

Re: I...ovo je sada..KAO ..blog ????

hvala na preporuci ...nekome....zalosno sto nije replicirao, al ok..sujetna bagra .....volim preporuke !!!!!!
Jos ako je neko BITAN !!!!!!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:22 07.07.2007

Re: I...ovo je sada..KAO ..blog ????


Dobio si preporuku od jednog nebitnog - od mene. Sto moram da ti repliciram, dao sam iskrenu preporuku, zar nije dovoljno? Potpisujem.
Unfuckable Unfuckable 03:44 07.07.2007

Re: I...ovo je sada..KAO ..blog ????

Hvala ...nebitni
dovoljno si rekao ...
mada mi se cini da si "persona non gratta"..ponegde - koliko se secam - eto zabave !
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 10:12 07.07.2007

persona non GRATTA

znaci osoba koj ne CESHA
dobro zvuchi

Unfuckable Unfuckable 10:18 07.07.2007

Re: persona non GRATTA

hvala na korekciji, misspell...
non grata
sad zvuci kako treba
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 10:30 07.07.2007

Re: persona non GRATTA

moze svako na zoksov blog
i ko cesha i ko ne cesha

eno vec nekoliko disdenata doslo
i trolova i recepata
mada se cekaju i ozbiljniji tekstovi
vikend je i ovde a na onom blogu je zurka
to nije nikakv kontrablog Blogu B92 vec drugacije mesto sa drugacijim pravilima i sadrzajima
tako su u svetu nastali mnogi blogovi , sasvim slucajno
sve je to besplatno i bezgranicno ako covek ima vremena i volje
cvijus cvijus 11:37 07.07.2007

Unfuckable

evo ti i jedna preporuka od mene
cvijus cvijus 11:40 07.07.2007

Re: persona non GRATTA

Jasmina Tesanovic
na onom blogu je


Zurka kod Zokstera i Jasmine


Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 11:49 07.07.2007

Bas na falis Cvijus

kao dijaspora malo spora doduse
cvijus cvijus 11:59 07.07.2007

Sta ces...

...ima i dijaspora svoja posla, ipak nismo ni mi u Srbiji da dzabalebarimo.
Nego, ce pravite zurku ti i Zoks?
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 12:08 07.07.2007

nisam ni ja.

dzabalebarim po svetu
sinoc bila zurka
mnogo bilo sveta
a tebe nema pa nema graveyard shift?
cvijus cvijus 12:10 07.07.2007

Re: nisam ni ja.

Dakle i ti Jasmina mucis muku tesku, eee nije lako nama dijasporcima
sto niste bre zvali na zurku, e i vi ste mi neki
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 12:13 07.07.2007

Pa pustila sam blog

juce popodne Friday night fever, evo mozda bude nesto i nocas, skupe kafane, blog besplatan
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:00 07.07.2007

Re: Unfuckable


Izvini nisam znao da sam persona non grata igde, jel mozes da pojasnis to malo please
Unfuckable Unfuckable 14:10 07.07.2007

Re: Unfuckable

persona non grata - bilo je manje-vise figurativno upotrebljeno, a odnosilo se na par "duela" koje si imao po blogu i par "prozivki" povodom toga... - e sad, da me ubijes ako bih mogao da se tacno setim gde i kada, al nadam se da to i nije toliko vazno - zato sam to napomenuo, ali nije to sushtina mog posta...
Ja licno ne mislim da si bilo gde persona non grata sto se ovog bloga tice ...i mislim da tako nesto i ne treba da postoji kada je blog u pitanju.
Mozda se to ipak vise svodi na pricu "bitni - nebitni" samo sam ja malo omasio izraz.....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:31 07.07.2007

Re: Unfuckable


Hvala ti ko' bratu rodjenom za ovo, sad mi je laknulo - evo ti jos jedna preporuka. By the way, gde se ti nalazis ako nije tajna, vidim pises rano ujutro oko 4-5, mozda smo negde u "komsiluku" a i ne znamo to.

Pozdrav
Bojan
Unfuckable Unfuckable 19:41 07.07.2007

Re: Unfuckable

Mislim da je nebitno za nasu dalju komunikaciju to gde se nalazim....komsije smo svakako posto se dosta srecemo po ovom blogu...ali definitivno sam nocna ptica....navike iz mladosti : ))
Pozdrav
gogo gogo 13:06 07.07.2007

ok ljudi,

ne znam da li je mesto, ali ja moram..

ovo je kopi/pejst buletina koji kruži majspejsom:

Date Jul 5, 2007 7:22 AM
HITNO!!!
Ne znam koliko vas zna, ali pre par dana Tosha (Vladimir Todorovic) inace, clan benda Flipout i njegova devojka Una su doziveli saobracajnu nesrecu na Dominikanskoj Republici. Una je preminula na putu za bolnicu, a Tosha je u komi i trenutno je hospitalizovan u obliznjem gradu. Zbog ogromnih troskova lecenja i same operacije cifra je vec dosla na 7.000 dolara, a predvidja se da ce izaci na 15 - 20.000 dolara. Ovim pozivom zelimo, da pomognemo i Uninoj porodici jer ce i oni imati ogromne troskove (oko 12.000 dolara) oko prenosa tela nazad u Srbiju.

Shodno tome, zamolio bih sve koju su u situaciji, da novcano pomognu koliko god je to moguce. Vazno je samo da napravimo sto vecu akciju i da ovu pricu prosirimo sto dalje jer je i vreme vrlo vazan faktor.

Ako neko mozda ima mogucnost da ovu pricu podigne na neki visi nivo (npr. novine, ziro racun i ostalo), neka mi se javi jer bi to ubrzalo stvari.
Naravno, novac mozete doneti i licno.

Za sve informacije: mob: 064 135 68 77, fix: 011 2154 500 Petar Kilibarda (Cope)
Unapred se zahvaljujemo,
Flipout

Jul 5, 2007 3:42 AM
Drugar u nevolji !!!
Dragi prijatelji,

Otvoren je ziro racun za uplate od strane fizickih i pravnih lica (firmi).

Svrha uplate: Pomoc clanu porodice
Primalac: Todorovic Aleksandar
Sifra placanja: 189
Racun primaoca: 180-1513900018002-20
model i poziv na broj (odobrenje): 99

Unapred se zahvaljujemo!
Flipout


+ članak u današnjim novinama
gogo gogo 13:10 07.07.2007

Re: ok ljudi,

i da:
bilo bi zaista dobro (i lepo) ako bi neko ovo preuzeo kao zaseban post.
hvala.
cvijus cvijus 13:26 07.07.2007

Re: ok ljudi,

Postoji li nacin da se uplate pare iz inostranstva?
gogo gogo 14:09 07.07.2007

Re: ok ljudi,

cvijus
Postoji li nacin da se uplate pare iz inostranstva?

evo čekam odgovor.. javljam čim saznam.
Lee Smolin Lee Smolin 18:03 07.07.2007

Link

Jasmina, samo jednu stvar da konstatujemo: Dejan Restak nije odrzao obecanje o postavljanju linka na naslovnoj stranici Bloga B92 koji bi vodio ka blogu zokster.net. Pored toga, veliki broj blogera je, ocito iz ciste osvete, banovan ili trajno banovan sa bloga B92 ovih dana.

Dejane, ovo sto si ucinio je nedostojno Direktora Bloga B92. Cisto da sada, definitivno, znamo sa kim imamo posla.
Unfuckable Unfuckable 19:47 07.07.2007

Re: Link

Mozes l ida navedes, molim te, ko je sve banovan...posto primecujem poprilicnu "oseku" novih blogova ovih dana...

[/b]to CVIJUS: [b] - hvala na preporuci....ja na to gledam pomalo staromodno - kao neko "pozitivno brojanje" - ako se secas serije Neven i cuvenih Dashtanja....
Mirko Kontic Mirko Kontic 09:20 08.07.2007

sva zluradost

protiv Zoxtera je kontraproduktivna. Moze samo da ga podstakne da bude jos bolji i u tom smislu sam potpuno uz njega. Oni koji GA ne razumeju, trebalo bi da razmisle da li njih neko razume. Uostalom niko nikoga nikada do kraja razumeti nece. Ali tome sluzimo, mi ljudi, da pokusamo da podignemo nivo razumevanja na sto visi nivo mogucnosti razumevanja. Velika je steta sto je taj poslednji Glas avangardnog izbacen iz dekadentne sredine Bloga B92. Umrece Blog B92, a spasavace ga sakom i kapom.
Vise puta je banovan i vise puta sam ga pitao a sto? Zbog onih fotografija? Zar slika ne govori vise od reci?
Zar je to taj pomak na medija sceni Srbije? Zar je to rezultat 5.10.2000 i svega onoga sto B92 promovise, progresira, aludira ili je to krajnja desnica dobila napad od krajnje levice?

Da ponovim nesto: Ne poznajem Zoxtera licno. Nikad se nismo sreli. Razmenili smo dva ili tri pisma.
Vise puta me je komentarisao na krajnje degutantan nacin ali mi to zaista nije smetalo. Niti mi smeta, od njega, ne. Taj njegov nacin mi je uvek, ali UVEK, potpuno pravedan koji daje referencu: Svaka poruka moze biti atakovana, iskrivljena, omalovazena, poreknuta. Epistula non erubescit. Papir podnosi sve. Pa ako su stari latini tako determinisali logiku napisa, ko je Restak da to promeni? Ili B92 uopste uzev?

A svi oni, kazem, koji mu to zameraju sto je takav, ne znaju zaista ne znaju sta sve moze biti umetnost.
Zoxter je za mene na prvom mestu umetnik. Nalik onom koji je cele zgrade zavijao u platna, pa niko to nije shvatao kao atak na tradiciju i prava. Zar je moguce da su se licne pozicije nekih ljudi toliko raspojasale stanovistem znacenja licnosti, da su intervenisali da se taj covek zauvek ukloni s Bloga B92? Zar je moguce da se tako nesto dogodilo na B92? Da ponovim ono sto sam Restaku licno napisao - ne smatram sebe nista manje podobnim. Evo priznajem: Ne gledam B92 TV, ne slusam Radio B92. To sto svratim na net je samo provera napisa - koliko cete drukcije saopstiti javnu informaciju od drugih novina, medija...da bih razlikom medju sadrzajima u informacijama saznao ONO sto jeste Informacija. Ja se izvinjavam novokreiranim pravilnicima, ali ja sma tako ucen na studijama, kako se saznaje tacna obavest i koliko se ona razlikuje svojom sintaksom od lazne. Jednom recju, Medij B92 smatram drzavnim neprijateljem, ali ni jednom u svojim komentarima nikoga nisam ni u prenesenom znacenju uvredio, omalovazio, ponizio, ili pretio mu. Samim tim, nisam zasluzio banovanje po pravilnicima, osim ako se oni ne promene upravo zato.
Uz to od danas sam na Linuxu, jer Vista Premium salje podatke ( proverio ) u centralu...tako da ako vam i to zasmeta eto da vam saopstim, da se ne uvredite slucajno sto sam se usudio da promenim svoje navike a da ne obavestim Velikog Brata. Kome treba Vista premium i Ultimate original, kupljena dakle, evo nek se javi da mu ga poklonim, i jos da mu doplatim sto ce se nevrirati.
Sabayon 3.3. i Linux Ubuntu 7.10, poklanjam u duhu linux tradicije. Usput, kad se B92 bude davao na aukciju, koliko ce vredeti ako su svi oni ljudi koji avangardno misle drukcije, izbaceni?
Hoce li g-din VeranMatic da GA pokloni Linuxu da ga dovedu(emo ) u RED, kao Bastu kakav je EXIT trebao da bude, ili necemo moci TOKENE da vratimo iako ih nismo ni potrosili jer se nismo obukli kako EXITU odgovara? Ili nismo dovoljno nasmejani, ili se ne blasavimo dok govorimo Dnevne vesti kao 85% voditelja B92? Hocu reci nismo"opusteni", "tolerantni".? Jesam li ovim komentarom, Her Restak, zasluzio da dospem na listu nepodobnih, ili da se posluzim socnim psovkama, kojima nisam sklon, osim kad mi Jehovini Svedoci, Adventisti i Mormoni, zapnu u dvoriste, vitlajuci nad glavama ljudskim pravima, po kojima sam trebao vec da predjem u sedamdest pet veroispovesti, da bi Budzet imao cime da me zaokruzi u sledecim izborima na pobednickoj strani?

Ako me i sklonite odavde, nemojte me obavestavati, jer bih mogao bas taj dokument, KAD-TAD, da upotrebim protiv vas, na najvisem nivou, visem od drzavnog

Necemo se nikada upoznavati Restak. Bar nikom nece biti zhao, zar ne?!






dracena dracena 11:31 08.07.2007

Re: Svaka vama čast

Iako vaše komentare nisam redovno čitala, jer smo se retko sretali na istim temama, mislim da mogu mirne duše da se složim sa ovom vašom tvrdnjom
... ni jednom u svojim komentarima nikoga nisam ni u prenesenom znacenju uvredio, omalovazio, ponizio, ili pretio mu.

i da potvrdim da vi zaista niste "skloni padu" kao što je slučaj kod Zokstera i društva oko njega.

Utoliko me više čudi vaše zalaganje da se Zoksteru da sloboda koju vi sami sebi ne dajete. Ako mislite da su ispravne Zoksterove uvrede, progon neistomišljenika, ruganje svemu bez kriterijuma, šta vas sprečava da se i sami tako ponašate? Nije valjda u pitanju samo stepen usvojenosti konvencija? Mora da ima i neki moralni razlog koji vas sprečava u tome.

Zoksterove komentare nazivate umetnošću. Volela bih da čujem šta vas uverava da se radi o umetnosti? Koji ste kriterijum primenili? Šta je poruka Zoksterovih "umetničkih radova" osim progona i uvreda? Kojim sadržajima i temama se on bavi osim fekalija i polnih organa? Koja su njegova umetnička sredstava osim gadosti? Lepota ružnog? Ta faza u umetnosti je bila prolazna, davno je završena i koliko vidim više se neće vratiti. Zokster je u svom iskoraku u ružno ostao zakucan.

Vi tvrdite da vas nisu pogadjali Zoksterovi komentari i ja nemam razloga da sumnjam u vašu iskrenost. Medjutim, u uvredi je najuvredljivija sama namera da se sagovornik uvredi. Moguće je da ste se vi razmenivši sa Zoksterom "nekoliko pisama" kako kažete, uverili u njegove dobre namere. Medjutim većina nas komentatora i čitalaca nije imala "priliku i čast" da sa Zoskterom razmenjuje pisma i uveri se u njegove "dobre namere". O namerama svih nas govori isključivo ono što ostavljamo na blogu. Sve ostalo se ne računa. Zato činjenica da vas lično Zoksterovi komentari nisu vredjali nije dokaz da su oni bili u redu, pogotovu da su bili u redu Zoksterovi komentari upućeni drugim ljudima.

Na početku svog komentara kažete da je sva zluradost protiv Zokstera kontraproduktivna
Potpuno ste na pogrešnom putu kad Zoksterovo odstranjivanje sa bloga tumačite kao zluradost. Po meni je to racionalna odluka koja će omogućiti bolju i efikasniju upotrebu bloga u korisnije svrhe.

I još dodajete:
Moze samo da ga podstakne da bude jos bolji i u tom smislu sam potpuno uz njega.

Kamo sreće! Većina nas će takav razvoj stvari iskreno podržati, bez obzira na sve naše zamerke ovom "umetniku", ili upravo zbog njih.

Na kraju da podsetim: Zokster nikad nije delovao sam, nego kao deo dobro organizovane ekipe koja je složno i efikasno sprovodila mobing nad pojedincima-političkim neistomišljenicima. Ako ni zbog čega drugog, samo zbog ove činjenice ga je trebalo skloniti, naročito kad se pogleda koliko je kvalitetnih ljudi (autora i komentatora) otišlo sa bloga pod njihovim pritiskom.
cica mica cica mica 15:22 08.07.2007

Re: sva zluradost

Mirko, bez ljutnje, ali stvarno ste SREĆKOVIĆ što niste prošli kroz Zoksterove ruke. Ja jesam, i kroz još nečije, i polako spremam pored ostalog i zdravstvenu dokumentaciju za sudski postupak. Uvrstiću u to i troškove lečenja kod specijaliste za fobije i strahove, duševni bol, a i ovaj raš, koji mi kao ŽIG već mesecima stoji na dupetu, priložiću kao foto dokumentaciju. Premišljam se i oko širenja krivične prijave, zbog zloupotrebe IP adresa i ličnih podataka, samo što bih tu zaobišla sistem, mala sam ja protiv sistema, i ne troše mi se baš tolke pare, znam kako da ih pametnije potrošim, a i slaba sam nešto na B92, iako su se mnogo, mnogo promenili - novi neki ljudi. ALI sada je tu i novi softver, pa takvih ljudskih propusta verujem da više nema. Manipulacije razne ranije da i ne spominjem. Sada su se opametili. Nadam se i čvrsto verujem. Ja sam uvek za davanje druge šanse. Ljudski je grešiti. Ali do određenih granica. Izdržljivosti.

JA SAM UVEK I ZAUVEK SAMO ZA LIČNU ODGOVORNOST!

Muka mi je od kolektivizma, recidivi valjda neki iz prošlosti, a tu se najbolje i najlakše krije... Ratko Mladić (npr)
Elem, proširila bih prijavu na ML, dve, tri VIP blogerke i blogera, BOL i angie (eh, ta pusta Vojvodina... i uspaljeni hormoni... link mimi... blue... TJ... pozdrav za gospođu mamu... što ne voli šmizle namiguše... ima ih još nekoliko... MB... koji su me nekoliko meseci maltretirali i pratili i vređali... provaljivali u pc... a sve zbog svojih sebičnih razloga). Ajd da predpostavim da mačke nije bilo. Ajde. A vidim da tih miševa više nema. Dobra odluka.

Zokster umetnik?! Ako se sadizam naziva umetnošću o.k. Ovo je dijagnoza, nije u pitanju domaće vaspitanje, a kamo li profesionalna etika, (njega ne poznajem lično ali se u dijagnoze razumem) a ovako je javno iznosim i zloupotrebljavam, radi sopstvene bezbednosti i OSNOVANE SUMNJE da je ona baš od njega i lica povezanih sa njim ugrožena. Ako mi se nešto desi, dve osobe su obaveštene na čija vrata treba da zakucaju. Sa nadležnim organima naravno. Ups, zaboravih najvažnije: to je upravo u Zoksterovom stilu.

HAJDE DA NE MEŠAMO VISOKU POLITIKU SA POVREĐENOM MUŠKOM A I ŽENSKOM SUJETOM!

Zoxteru SVAKA ČAST na knjizi i zanimanjem NEVINO STRADALIMA, ali iz mog ličnog iskustva, Ja sam se našla u toj kategoriji nevinih, stradalih upravo od njegove ruke (bila je serija blogova na tu temu... sa sve olako i neutemeljenim lupanjem etiketa... žigosanjem... pretnjama... ostavljanjem flajera po autu... pisanjem pretećih parola BIROa po komšijskim fasadama... bacanja petardi... najvljivanja podmetanja bombi po blogu... špartanjem čudnih dvojki i trojki po ulici... evo i sada se oglašavaju KO SU... prepoznaju me po garderobi... podsvest i sujeta je čudo... A MENE SU TADA BANOVALI... NISU MI PRUŽILI NI MOGUĆNOST DA SE ODBRANIM... opet iz razloga sujete i niskih strasti i ličnog prijateljstva... nikakva politika nije bila u pitanju... JA SAM SLOBODAN STRELAC ODUVEK... UGLAVNOM PO PRAVILU TADA MARGINALAC... ALI MISLEĆI... ti su najgori i najopasniji... još kad se zaljubim... u nekog blogera... ništa me i niko ne može zaustaviti. (pr.a.: nije Zoxter u pitanju, i odatle je krenula igranka bez prestanka za mene)

Zoxter nema veze sa umetnošću... nije to nikakva avangarda... kreacija... već čista destrukcija... mada ima i takvih umetnika... retkih doduše. Ja sam iz muzičke branše... i umetnička duša... imam barem osećaj za PRAVE UMETNIKE... autentične... dok je sve to u sferi umetnosti, etike i estetike (gde ste videli da umetnik bije svoju publiku?), a ne međuljudskih odnosa. Jeste da je ovo anonimno i virtuelno sredstvo komunikacije, ali iza ekrana SEDE PRAVI LJUDI, A NE KROMPIRI. To bi bilo dobro, uneti u pravila bloga, po mom mišljenju. Skromnom.

Nemam ništa lično protiv Zokstera, iako me je jako, jako povredio, a bez ikakvih razloga, kao sto su mi to uradile i njemu bliske osobe. Želim mu svako dobro, zaista, samo bez ličnih kontakata, barem dok ne nauči da tu svoju OGROMNU ENERGIJU KONTROLIŠE I KANALIŠE. Knjiga mu je bila pun pogodak, možda bi bila dobra još neka, neki sport mozda ili hobi i OBAVEZNO PARTNER/KA, (ne znam mu afinitete, nije nikakva loša namera u pitanju) koji/koja bi ga oplemenila. Mnogo je sirov, neobrađen materijal. A otud i surov. Impulsivan i neselektivan.

Vama Mirko, srdačan pozdrav,

Saša K.

(žensko sam, da ne bude zabune, roditelji čista alternativa, šta ću :))


SLOBODA SLOBODNIMA !!!
Mirko Kontic Mirko Kontic 15:37 08.07.2007

Re: Svaka vama čast

ako je Zoxter deo nekakve ekipe sa odredjenim zaverenickim zadatkom, onda Zoxter nepostoji. Postoji neko ko se s vremena na vreme prestavlja kao Zoxter, ali to ide na stetu onogako se predstavlja tako. Otkud ja mogu znati, Dracena da vi niste "sastojak" nekog udruzenja zvanog Draco, ( te mracne atavisticke pobude ) koji ima zadatak da skrece temu , nevredja odnosno ispravlja odnosno daje argumente protiv eto mog misljenja, samo zato sto ono nije u skladu sa vasim, ili politikom Bloga B92? Ne mogu znati, a i ne zanima me, jer kao sto sami kazete samo se to sto ostavljamo na Blogu, racuna. OK. Slazemse, no ono sto je Zoxter tretirao u svom opsegu atakovanja na drukcija misljenja, nije uvek bilo protiv jedne te iste grupe ljudi. Nekad je i "svoje" istomisljenike nagradjivao raznolikostima svojih Vizija ili trenutacnih inspiracija. Mislim, dapace, da bi se on jos vise oslobodio da je za to imao priliku, ili slobodu govora i slobodu "nezavisnog" novinarstva za koje se zalaze vecina kako novinara tako i medijskih kuca, a cim neko pokaze tu slobodu, cim ona nekog uvredi, evo nama glasnogovornika i spasioca naroda i dusa, da nas obaveste da je to ruzhno,nekvalitetno i zlonamerno. Ne slazem se.

Kad je Salvador Dali, usklikao svoju Voljenu Galu sa Jastozima i kotletimamesa, to j esigurno jadnim Sovjetima bilo ultra degutantno, a tek nacistima! Ali zato su Francuzi aplaudirali do ludila. Ta i slicne asocijacije vas nece spreciti da kupite parfem koji nosi njegovo ime? Ili cete bas zato,bojkovati do kraja zivota TAKVU umetnost? Falusoidnu? Koji kriterijum mi je sluzio da njegov rad smatram Umetnoscu? HAHAHAHAHAHA

isti onaj koji mi dozvoljava da uzivam u nekom KICHU podjednako kao u Daliju ili obicnoj kafi ili rakiji, ako mi moj modus vivendi tako nalaze. Svakako bez bibliografskih podataka, na koga se pozivam, jer do autoriteta ne drzim ni pet para! Gade mi se jednom recju, a posebno danas, ovde i sada, u Srbiji. Gade mi se ti probisveti, koji se diche zvanjima i clanstvima u SANU recimo a istovremeno su potpisnici mnogih Bula i Ukaza koji su nas doveli do propasti u svakom smislu. Vise cu stoga ceniti sliku neafirmisanog autora na svom zidu nego ma kog tzv. afirmisanog - onog koji je zvanje umetnika i afirmacije zasluzio obletanjem Mocnika, curenjem slina i jadanjima, od B92 preko RTS do Palme.

Taj dvostruki standard i ta zamena teza i taj status Merodavnosti, nikada nece uticati na mene, Dracena kao ni na moj novac, kao ni na moju nazovi obavezu da premda Srbin, MORAM da dizem u nebesa sunarodnika iako se uopste ne slazem s njim, niti ga gotivim ni u kom smislu. Umetnost je ONO sto ja smatram Umentoscu. A ako se vama moj izbor umetnickog ne dopada, to nikako ne znaci da to sto ja jesam izabrao nije umetnost kao sto ne znaci da jeste. Ako meni to prija i ako ja u tome nalazim svoje motive, razloge, inspiraciju, odgovore, zar je potrebno da se to PRIZNAJE umetnoscu?

Zoxter NIJE dovoljno slobodno i dovoljno DOVOLJNO radio ono sto je radio. Ja kazem da je trebao puno vise. Zalagao sam se da dobije svoj BLOG kao nsarski recimo, ali avaj! banovase coveka i na kraju ga cak i nema vise. E to je stvarno vec Fashizam. Za mene je to fasizam.
Ne cudi me. Stvarno me ne cudi. Smatram i smatracu da je Umetnost jedini FER nacin brobe protiv svih nepravilnosti i nepravdi, i ne samo nacin borbe vec i vrlo efikasan nacin sirenja ideje unapredjivanja nacina kojima sebe same spoznajemo. Biti umetnik talentom, rodjenjem, odlukom, pozivom, nagonom...zar to nije najvisi domet koji covek moze postici, spram zajednice, ili svako od nas mora da kleci i saginje se pred ODLUKOM SAVEZNOG IZVRSNOG VECA MEDIJSKIH KUCA, i prihvata NJIHOVE odluke, za opstevazece?

Srdjan Kusovac i Goran Miletic su me par puta zaista uvredili I TE KAKO, ali to cu resiti ja sam s njima, kad tad, na opste vazeci Humanoidni nacin, sa sve Teorijom Prava u jednoj ruci i Elegancijom Duha u sebi samom. To cu ja sam, B92, ne morate nista poduzimati! Niti bih se ikada zalio niti bih ikada ikom KUKAO da se ispravljaju krive drine. Danas mozete jednu kucu dva puta prodati dvojici razlicitih kupaca, jer postoji rupa u zakonu, a ovde se zbog nesposobnosti ili da se izrazim NETOLERANTNOSTI, za mizerne sitnice hvatate i replicirate do besvesti a usput propovedate Pravdu i sve te prozapadne kvalitete, do kojih vam je stalo samo da bi ste na njihov racun, bili primeceni, na ovaj ili onaj nacin, svejedno. OK, i to dopusta demokratija. Nemam nista protiv, neka radi ko zeli. Za mene je to nisko i sramno.
Bedno.
Odvratno.
DISKASTING.

Ali ono sto je Zokster radio nije diskasting iako samo tako izgleda. A to sto nekima to tako zaista izgleda, to je vec njihov problem, s kojim oni moraju sami da izadju na kraj a ne da se PO NJIHOVIM UKUSIMA, definise BLOG suprotno pravilima tog istog Bloga.
I jos nesto Zoxter je mozda savrsen prijatelj gdjice Jasmine Bogojevic...mozda, ne znam, ali doticna me nervira na 200 000 kilometara i mislim da joj je jasno da ja njoj ne dajem komentare ma kako me provocirali ili"vredjali" kao sto verujem da ni ona nece mene komentarisati. To bi bilo LEPO, ako ne i DOBRO, ne diram te - ne diras me, ne mirisemo se, ok, ali se ne diramo. To ne znaci da cu ja prestati da mislim da je Zoxter sasvim OK, iako mi ona nije OK uopste. Licno bih se zalozio da se sama javi u Hag umesto sto proziva sve od reda, ukljucujuci i mene.
Dakle, licemer nisam. Imam svoj stav i izneo sam ga, bez da vredjam ma koga. A pretnje su suvisne. Nema efekata pretiti nekome. Pas koji laje ne ujeda. Lakse je dobro zapamtiti razlog kad te neko Uvredi i zasto, i vratiti mu istom merom. Blog B92 je trebao zabraniti Replike na komentare citalaca, ili ograniciti repliku sa fotografijama, a sad, sad imamo drugi deo onoga sto je Zokster radio - imamo njegov nacin koji su svi drugi prisvojili, no sad se prema njima standard uklanjanja nece izvrsiti. Zasto?
Ah, da oni nisu delovi nikakvih organizacija...Oni su samostalni merodavaoci pravila.
Oni su VIP.

I Sergej Trifunovic je to bio, ali se previse CRNO humorisao i nestade covek...i to je bezveze. Gde je ta vezbaonica tolerancije koju svi zagovaraju? Nema. Toga NEMA. To je laz. Marketinski trik pa ko se uhvati, necemo mu reci da je ispao BUDALA. I nemoj neko da mi kaze,"opusteno", to me zaista vredja! Otkud neko moze znati da li sam ja opusten ili nisam? I Goran Svilanovic je otisao, i ne mogu da se setim ko sve nije...a kad vidim ko sve dolazi, sve manje me volja i zelja da citam ovaj BLOG...sve samo laskanje i dodvoravanje nekoj formuli demokratizacije Srbije, kako to nedeljni trend zahteva.

Zahvaljujem se B92 sto se sve vise ponasa kao Radikalna Stranka, mozda i drasticnije od njih.
Treba da promeni ime i nazove se R92.
A mozda B92 jeste deo Radikalne Stranke, odnosno u prenesenom znacenju podmladak Laburisticke stranke Ujedinjenog Kraljevstva, samo sto to niko nikada nece ni utvrditi ni doznati ni shvatiti. Uostalom, ako bi neko i probao,nasao bi se banovan, i nikakav insajder to ne bio raskrinkao, jer to bi bio sukob interesa.
Zar ne?





Mirko Kontic Mirko Kontic 15:45 08.07.2007

Sasha

da se razumemo : Ja nisam niciji branilac niti mi je Zoxter prijatelj. Samo sam izneo svoje stanoviste...covek me ne nervira i sve sto sam kazao o njemu i dalje stoji.
cica mica cica mica 15:52 08.07.2007

Re: Dracena i Mirko, oprostite na upadu

AKO SE ZOKSTEROVO SILOVANJE (MOZGA danas, a sutra ko zna čega, KOGA) SMATRA UMETNOŠĆU,
ONDA JE TO UMETNOST!!!

TAČKA!

Za mene NIJE, ja ne volim a i ne želim da pristajem na dobrovoljno silovanje,a mozga pogotovu. Onako u real life možda bih i pristala. Uglavnom volim nežno, sa ljubavlju, strast je naravno uključena, a za promenu, ponekad može i mačo stil. PONEKAD!
Ali, ukusi i afinitetii su različiti. Čak i u umetnosti. Kao i u sexu.

Zar ne?
Mirko Kontic Mirko Kontic 15:56 08.07.2007

Re: Dracena i Mirko, oprostite na upadu

ma da...ali a sto ste se vi tako VEZALI za to...sto ste toliko LICNO shvatli?
Lee Smolin Lee Smolin 16:12 08.07.2007

Re: Dracena i Mirko, oprostite na upadu

Sasa, i posle nekoliko Vasih postova, ja nista ne razumem. Vi optuzujete Zoxtera da Vam je silovao mozak?!

Da, ja se sa Mirkom slazem - Zox jeste umetnik, i to izvanredan. Samo ja ne razumem sta mu Vi zamerate.
cica mica cica mica 17:07 08.07.2007

Re: Dracena i Mirko, oprostite na upadu

Lee Smolin, sve ću reći na sudu. Medijacija: nix. Seljačka varijanta. Dibidus. Vidim da je tužakanje moderno (neiskusna sam po pitanju bilo kakvih suđenja... ostavinska rasprava iza oca se ne računa, jel da?... ali/pa uvek mora biti prvi put, zar ne?), a i počelo je da se plaća za duševne patnje i ostalo. Korak smo bliži EU. Opariću se bogami. Jedva čekam, jedva čekam. Što ja da budem mimo sveta. Uvek. K'o poslednja šuša. Pih.

Pozdrav.

Mogli bismo ovako do prekosutra... ali NEĆEMO!
Slažete li se?

Saša K.
Mirko Kontic Mirko Kontic 17:38 08.07.2007

Re: Dracena i Mirko, oprostite na upadu

uvek postoji kontraargument i argument naravno.
ono: za i protiv.
ja sam kazao sta sam imao. nadam se da niste zbog mene imali dusevnu bol, jer bih doveo na sudjenje 12 advokata, ne zato sto imam nameru da se sudim sa bilo kim, nego zato sto imam para da ih platim, a i zato sto bi bilo vrlo zanimljivo posmatrati iznosenje vasih dokaza kao i mojih protiv. Mene, iskreno, zasmejava to sto vi pisete a propos Zoxtera, i priznajem da vas ne shvatam. ne znam sta ste ocekivali od Bloga, Internet konverzacija ...puritanizam, konzervatizam, pragmatizam? sumnjam da vas je iko jurio putem IP adresa, jer ne vidim razlog za tako nesto, osim ako ga sami niste svojevoljno dali. necu se sloziti s vama po tim pitanjima. vi ste rekli svoje, ja sam vam odgovorio kao i ovim poslednjim odgovorom, i nemam nameru o ovoj temi da gushim blog. to mi je znate pravilo koje sam poceo sprovoditi na ovom Blogu: tri replike i nema vise. Kad vec nisu takva pravila, ja sam doneo svoja i nesebicno ih postujem.
Ali mislim da gubite vreme.
cica mica cica mica 18:33 08.07.2007

Re: Dracena i Mirko, oprostite na upadu

O.K., i ja ću završiti ovde.

Aniram Aniram 19:00 08.07.2007

Re: Svaka vama čast

naročito kad se pogleda koliko je kvalitetnih ljudi (autora i komentatora) otišlo sa bloga pod njihovim pritiskom


na primer Cica Mica

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana