Gost autor| Zabava

2 u 1

margos RSS / 15.08.2008. u 17:34
14538.jpg
Danas sam opet u krajnostima. Ustvari, danas sam uobičajeno. Uvek pokušavam da povežem i ono što se ne da povezati. Ili ne bar lako povezati. A meni to nekako prirodno. Sve ima veze sa svačim - ili nema ni sa čim. Kako ko gleda na stvari. Neko vidi šumu... neko vidi drveće, a ja bih, nekako, uvek da vidim i jedno i drugo.
Nekad mi uspeva nekad ne.
Nekad se zabodem u detalj - i ni makac.
Nekad uživam u široj slici i potpuno zanemarim pojedinosti koje sliku kvare
.
E, a danas - skačem s teme na temu. Pokušavam da nađem veze, pa mi nekako maglovite... mislim, te veze. Pa rekoh, a što ja i da ih tražim - možda danas i ne postoje. Možda je jedina veza to što su u mojoj glavi - baš tako različite.
Evo o čemu se radi: danima se spremam da budem ozbiljna i na najozbiljniji način napišem nešto kao uvod u jednu vrlo značajnu temu. I u još jednu. Za prvu mi nedostaju reči, za drugu ozbiljnost. Pa ko velim, napiši Margita, pa kako bude.
Prva je, rekoh već, značajna. Pošto mi nedostaju reči, ja ću samo otvoriti vrata i uputiću vas tamo gde ih ima... Neke su oštre, neke su teške... a mene proganja ovaj komentar, najviše od svih:  ''Kada sam pitala sestru (nisu sve takve, ni priblizno) u koliko je sati moj sin rodjen, ona je uzela listu sa kreveta, pogledala i rekla: "IZVADJEN u 13 i 50." Mislim da me nista sto sam cula u zivotu nije toliko pogodilo..izvadjen..kao da je nesto..neki tumor ili ne znam ni ja sta.. Plakala sam tiho da me cimerke ne pitaju nista..''
Nastavite samo pravo, čeka vas Krugolina sa nekoliko vrlo savesnih dama.
Oba teksta i komentari su vrlo značajni, ali, haj'mo i da učinimo nešto konkretno. One su već započele.
Za drugu temu mi nedostaje ozbiljnost. I zato mi treba vaša pomoć. Naime, stalno se nešto priča o seksu... Levo, desno, mi opet na temu seksa. A on, priznaćete prethodi i porodiljstvu i bebama. Pa i nama. (Uh, konačno nađoh vezu između tema!)  Ali, ja sam baš rešila - pošto je Strongi pisao iz muškog ugla, Unf svojevremeno isto iz muškog, umalo da zaboravim Msje Čera - ja hoću iz ženskog! Eto!
E, ali to nije sve.
Ja bih da pišem iz ugla POŠTENE ŽENE, a za to mi trebaju nekakve kvalifikacije, ako me razumete.
Da bih pisala, moram najpre da se kvalifikujem za 'poštenu ženu' i tu mi je vaša pomoć neobično potrebna -
Kako to da postanem? Šta mi je sve tu potrebno? Koliko mi vremena za to treba? Što kaže Angie - kakvi su mi skilsi za to potrebni? I ako sam nešto zaboravila, podsetite me. Malo sam zbunjena, jer ako mi treba mnogo vremena, ili, ukoliko je mission imposible - da i ne pokušavam. Pisaću o nečem drugom.... ih, pa tema onoliko....
I molim vas, pošto meni već nedostaje ozbiljnosti, gledajte da vi makar budete ozbiljni.
Hvala Vam unapred.
Dakle - danas ozbiljnost na oba fronta!!!
PS. A može i malo šećera....


Komentari (185)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 10:11 16.08.2008

o, margos,

sta te spopalo?
maksa83 maksa83 10:23 16.08.2008

Re: o, margos,

sta te spopalo?


Evo ja ću (malo brutalno) da nagađam - neki smor je uzeo da joj morališe. I sad treba, ne mnogo eksplicitno (što nije lako, pa ja odustajem od te finoće, napor je), da joj kažemo da batali i ignoriše smora ko-god-da-je (ona sama u žutoj minuti, mama, tata, dečko, ljubavnik, muž, kondukter u busu, šef stanice, 800 žena, poštar, jaran...). Smor je smor, a život je jedan & kratak, pa njih treba - preskočiti (ako su kratki), zaobići (ako su visoki), izbeći polukružnom aikido kretnjom (ako su agresivni)... šta god, samo se skloni, izbegni čeoni napad, čvrkni ga po glavi u prolazu i odleteće sam od sopstvene smor inercije i zakucaće se u zid, i - just walk on by.
vishnja92 vishnja92 10:37 16.08.2008

Re: o, margos,

Evo ja ću (malo brutalno) da nagađam

jes, samo sto je margos - margos, sto znaci da je bilo nesto-u-nizu ili ne-bas-tako-benigno pa izazvalo ovakvo idenje u onaj prazan ugao :)
a onda se lancano i mariopan uzvrpoljila :))))
margos margos 11:59 16.08.2008

Re: o, margos,

a onda se lancano i mariopan uzvrpoljila :))))

Višnjičice, Mariopan je Devojčica koja voli da se igra, pa se i onam čini mi se, preklopila u zamišljenu ulogu 'poštene' iz moje priče, pa joj baš bilo zabavno.

I da, bilo je toga-u-nizu, ali ništa maligno - sve samo u razgovorima i razmišljanjima... :)))
Maksa - neki smor je uzeo da joj morališe

Neki? Ja se stalno susrećem sa takvima - lično ili preko nečije tuđe priče.
Vole to ljudi da rade jedni drugima, valjda da bi oni u sopstvenim očima bili bolji.
Pa se tako sakupilo, pa ko velim, daj da utvrdimo kriterijume za poštene, da se zna!

Al ispade da i nije neka priča... ako se o nekom ne priča:)
maksa83 maksa83 12:17 16.08.2008

Re: o, margos,

Vole to ljudi da rade jedni drugima, valjda da bi oni u sopstvenim očima bili bolji.


Da, to je apsolutno baš - to.
Postoje ljudi čiji su životi sumorni & prazni & ravni & sivi toliko da im je gadno da se njima bave, pa eto nađu tuđe zanimljive i živopisne. i bave se njma. Zapravo tužna - zavisti puna i svega gladna - sorta pijavica i stenica. Menjali bi se sa tobom enitajm, ali nemaju cojones.
margos margos 12:25 16.08.2008

Re: o, margos,

Postoje ljudi čiji su životi sumorni & prazni & ravni & sivi

E, istog dana sam od dve različite osobe čula istu rečenicu:
''Ti sebi uvek nađeš zabavu.'

Jedna osoba je to rekla radosno - drago joj je što je tako, a druga sa podtekstom 'lako je tebi.... bla... bla... bla...' i prekorno, Kao da moja zabava IČIM ugrožava nju - ustvari ugrožava joj neslobodu i ograničenost, al to već nije moj problem.
dzouzi dzouzi 14:00 16.08.2008

Re: o, margos,

E, istog dana sam od dve različite osobe čula istu rečenicu:
''Ti sebi uvek nađeš zabavu.'

Jedna osoba je to rekla radosno - drago joj je što je tako, a druga sa podtekstom 'lako je tebi.... bla... bla... bla...' i prekorno, Kao da moja zabava IČIM ugrožava nju - ustvari ugrožava joj neslobodu i ograničenost, al to već nije moj problem.


Margos draga,

Ja ukljucih komp cisto da bacim pogled...a ono se svasta izdesavalo

Evo ti predlog: Slusaj samo one koje ti volis i koji tebe vole....
Neko ce mozda da glumi da te voli, ali provalices ga brzo i otkacices ga zauvek....

A sto se tice postenja - to je jedna od najlepsih osobina koju covek / zena moze
da poseduje.

Nije sramota biti POSTENA ZENA - tu osobinu bas i ne zasluzuju mnoge...
Jedino je problem sto mi to ponekad koristimo onako ironicno....

I ja predlazem da vise ne budemo pogrdni / ironicni (kako god) kad kazemo
POSTENA...nemoj da skrnavimo tu divnu osobinu koji su mnogi izgubili....

I, Margos ako te neko dira - samo me pozovi...jaca sam od Strongija
kad sam besna

Pozdrav i pisemo se...

margos margos 14:12 16.08.2008

Re: o, margos,

I, Margos ako te neko dira - samo me pozovi...jaca sam od Strongija
kad sam besna

Čini mi se da sam to ukapirala još onomad - svu silinu tvojih emocija - svih.
Samo još onaj projekat za vrištanje da osvojimo - i nema granica za nas,

Misliš da reč ima moć i da je moramo pažljivo meriti?
Slažem se.

Poz i Tebi:)))))
stari92 stari92 10:51 16.08.2008

E slova ( 2,3,.. u 1 )

kučka

- u smislu pokvarenog načina sticanja nečeg (materijalnog ili ne,svejedno)
- vući se k'o prebijena kučka
- Keruša (S.Jesenjin)
- u smislu ,,kurave'' ( što opet vuče ka sticanju)
.
.

ker

- pub,žandar,drot,pandur,..
(pub.- skr. pubis,žandar - B , J,.. u kartama,.. ( Izvedene reči van konteksta - lako je zar ne ?)
- pas,kuče,.. (lovački,nišlijsko,..)
- agresivnost
.
.

Postoji još mnogo značenja (asocijacija) osim trenutno navedenih,ali što rek'o drug Spira :
.. lagano se gubim - izmiče mi poenta ..

Šta je sastavljač slova želeo da kaže ?

Nije sve izrečeno,kao što na prvi pogled izgleda,baš tako.
Nije dobro donositi sud o slovima,rečima, bez pronicanja u suštinu izrečenog.

Slova,reči,imaju težinu,repove (a kod nas posebno),i u zavisnosti od smisla - Energiju.(+ ili -)

Reč jednako loše može da nanese povredu,čak i smrt.
Često se navodi recimo veliki B.Miljković - ,, ubi me prejaka reč'' ili
velikan misli,o postu : Nikolaj Velimirović -
,,nije toliko važno šta od hrane na usta uđe-treba paziti na misli i reči koje preko usana pređu''

Ćutanje takođe nosi određenu snagu i značenje,i može imati različiti smisao.
kao :
-znak odobravanja
-razumevanja
-pasivni otpor
.
.
Možda je poenta u sledećem :
Nije sve jedno ko,kako,o čemu,.. piše - ako će to biti izloženo oku,mahom,nepoznatih čitača.
Odgovornost je na sastavljaču slova,za posledice proistekle,zbog pogrešnog ili zlonamernog
nerazumevanja i tumačenja.

Možda sam, Margita,to želeo reći - kao alibi za ono što će tek da usledi ?
U svakom slučaju sigurnije je ćutati,tako da nemam odgovor na tvoja pitanja i dileme.

poz.D.R.
margos margos 11:42 16.08.2008

Re: E slova ( 2,3,.. u 1 )

E, moj Stari, asocijacije na kera i kučku su ti prave.
Koliko god jednostavna reč bila - svakog asocira na nešto drugo od (+) beskonačno) do (-) beskonačno.

Ja sam jednostavno htela da se stavim u cipele, ugao posmatranja, (zovi kako 'oćeš) tzv POŠTENE ŽENE i da iz tog ugla posmatram svet na neko vreme, a onda shvatila da mi je za definisanje tog pojma, potrebna vaša pomoć.
Želela sam da vidim šte je to 'poštena žena', da li to može da se definiše - iako me mnogi ubeđuju da to ni kao pojam ni kao pojava ne postoji. Htedoh da proverim da li su u pravu, pa otud i priča.

Koliko god bilo glupo da neko za sebe kaže 'ja sam poštena' (jel, lepo reče Jinks), toliko je glupo kad neko drugi kaže 'ona je poštena žena', ne čini li ti se?
jinks jinks 11:08 16.08.2008

Trol na temu postenja

Tragicno je kada neko drugima preporucuje svoje postenje kao svoj kvalitet. U takvim situacijama na kraju neretko ispadne da u prici nema niceg, pa ni postenja.
vishnja92 vishnja92 11:16 16.08.2008

Re: Trol na temu postenja

U takvim situacijama na kraju neretko ispadne da u prici nema niceg, pa ni postenja.

uvek :)
margos margos 11:23 16.08.2008

Re: Trol na temu postenja

jinks
Tragicno je kada neko drugima preporucuje svoje postenje kao svoj kvalitet. U takvim situacijama na kraju neretko ispadne da u prici nema niceg, pa ni postenja.

Misliš ono 'ko o čemu - kurva o poštenju'? Samo ti to još lepše reče.:)
(i nije trol - pravo je!)
stari92 stari92 12:28 16.08.2008

onomatopeja

Ko kazze IIIA , IAAA ?

Sledetja je ihtiomantija.

D?
D !

108 com.
margos margos 13:16 16.08.2008

Re: onomatopeja

stari92
Ko kazze IIIA , IAAA ?Sledetja je ihtiomantija.D?D !108 com.

Neee, D! Ne!!!!

Pa ja sam ti zahvalna (ne baš do groba, ali oprilično:)) ) - i za lični pečat i za ostalo.
Mamemi.

PS Moj mali pas nešto kunja, pao je sinoć sa malo veće visine, pa sam malo uplašena, inače bih se pozabavila razvijanjem 'psećih poređenja'.
jeremija92 jeremija92 13:08 16.08.2008

Pozdrav

Margos, samo da te pozdravim. Ne stižem da pratim tvoj blog. Vodim iscrpljujuću raspravu sa izvesnim književnim kritičarem, mislim da se zove Jaril, oko mojeg poslednjeg posta kod g. Čera.:))

Dakle, samo pozz. a kasnije ću sve pročitati.
margos margos 13:12 16.08.2008

Re: Pozdrav

Dakle, samo pozz. a kasnije ću sve pročitati.

Jaril je iscrpljujući književni kritičar, mogu misliti kakav je tek muzički kritičar!?! Držim ti fige:)))
I ne brigaj, ovo je laka tema, nećeš mnogo propustiti:))))
Jaril Jaril 14:13 16.08.2008

Re: Pozdrav

Џеремаја, ја ти рекох да је то мишљење и да је обележено мојом естетиком.

А ја се критиком уопште не бавим. Ту жељу сам загубио тамо у средњој школи кад сам укапирао да се критичари труде само да ухвате корак са савременим ствараоцима, а мени било примамљивије да будем испред њих. :-Р
Jaril Jaril 14:16 16.08.2008

Ене сад:

Ja bih da pišem iz ugla POŠTENE ŽENE, a za to mi trebaju nekakve kvalifikacije, ako me razumete.
Da bih pisala, moram najpre da se kvalifikujem za 'poštenu ženu' i tu mi je vaša pomoć neobično potrebna -
Kako to da postanem? Šta mi je sve tu potrebno? Koliko mi vremena za to treba?
Знаш како Маргос, ја мислим да ти прво треба да се сетиш од кога си чула ту непознату синтагму (ПОШТЕНА ЖЕНА) па да идеш лепо њега да питаш шта значи, а не да залуђаваш ПОШТЕН свет ође на блогу страним речима и изразима.

)))))
vishnja92 vishnja92 14:49 16.08.2008

Re: Ене сад:

Знаш како Маргос, ја мислим да ти прво треба да се сетиш од кога си чула ту непознату синтагму (ПОШТЕНА ЖЕНА) па да идеш лепо њега да питаш шта значи, а не да залуђаваш ПОШТЕН свет ође на блогу страним речима и изразима.

i nakon 20 sati i 42 minuta trajanja ovog bloga, pojavio se pobednik !!!!

Jarile, vec ce neko nesto da ti da za ovaj uspeh, znam ja njih :)
margos margos 15:03 16.08.2008

Re: Ене сад:

Jaril
Знаш како Маргос, ја мислим да ти прво треба да се сетиш од кога си чула ту непознату синтагму (ПОШТЕНА ЖЕНА) па да идеш лепо њега да питаш шта значи, а не да залуђаваш ПОШТЕН свет ође на блогу страним речима и изразима. )))))

Ma dobro si ti to meni rekao, da znaš. nego je mnogo njih koji koriste tu sintagmu, pa ne mogu sve da ih obigram i propitam. Al da, shvatila sam, treba mi puno vremena za to - i teško da ću ikada doći u situaciju da pišem iz tog ugla.... Zato: odustajem - de-fi-ni-ti-vno i neopozivo!!!!
Nema više stranih reči i izraza. Schluss! Ende!
edi-va edi-va 16:21 16.08.2008

Re: Ене сад:

margos
Jaril
Знаш како Маргос, ја мислим да ти прво треба да се сетиш од кога си чула ту непознату синтагму (ПОШТЕНА ЖЕНА) па да идеш лепо њега да питаш шта значи, а не да залуђаваш ПОШТЕН свет ође на блогу страним речима и изразима. )))))

Ma dobro si ti to meni rekao, da znaš. nego je mnogo njih koji koriste tu sintagmu, pa ne mogu sve da ih obigram i propitam. Al da, shvatila sam, treba mi puno vremena za to - i teško da ću ikada doći u situaciju da pišem iz tog ugla.... Zato: odustajem - de-fi-ni-ti-vno i neopozivo!!!!
Nema više stranih reči i izraza. Schluss! Ende!



Amin:)
edi-va edi-va 16:20 16.08.2008

Margos & ostali

puno pozdrava od Gazde Milutina, koji je i dalje na odmoru, a ostalo slobodno vreme mu pojede olimpijada:)

Kazze da ce se javiti, nekim novim tekstom, chim stigne.
margos margos 16:55 16.08.2008

Re: Margos & ostali

Pozdravi ga:))))

Eh ta Olimpijada - žderačica!
Samo joj se blogovanje može uspešno suprotstaviti!!
Черевићан Черевићан 16:35 16.08.2008

билје

садкаце унатраг сетим нај је непоштениа била уселу ,има томе, марча, газде дрхтопиша надничарка, јер је на сва звона обећавала да ће намје дати а овамо ние била одречи.све друге поштене биле ,обећале = дале ,тако дасе свременом углави изнутра оформијо ставнам опоштењу коџенски.

незнам . . . . алкоднас тако,одакленсам.
margos margos 16:50 16.08.2008

Re: билје

Eh, ta sremačka matematika je čini mi se ispravna, al eno obećala sam da neću više da tražim taj 'pošten ugao', čak me i poškropiše sa svetom vodicom da ne pričam više...

Al, dug mi jezik... morala sam vam odgovoriti, Msje Čer. A di neću, pa da budem nepoštena i da Vam ni hvala ne dam... ne ide, jelte..... Hvala Vam.:)))
Unfuckable Unfuckable 18:20 16.08.2008

Re: билје

čak me i poškropiše sa svetom vodicom da ne pričam više



blagiš tebi, ti si dobila blagoslov.
dzouzi dzouzi 22:39 16.08.2008

Postena...

Margos i ostali koji ste ovde,

Besna sam kao ris !!!!!!!!!

POSTENA = BUDALA (Makso, izvini sto ti menjam definiciju...)

Tek sam danas procitala tekst " Dogadjaji iz kotlarnice..."
i "Zidne novine iz potpalublja"...ko mi je kriv?!!!

Zelim javno da napisem nesto (nema vise privatnosti !!!):
Toliko sam bila neobavestena da postoji potpalublje ili kotlarnica...sve jedno...
i ne mogu da verujem da to nisam saznala od "nekih" prijatelja sa kojima sam
se privatno dopisivala....SOKIRANA SAM !!!! Razocarana (((((((((((((

NE MOGU DA VERUJEM!!!!

Zasto se sve ovako podelilo?!
Zar nije dovoljno sto imamo "dve Srbije"
i sad dobismo i "dva bloga"...?!

Muce me silna pitanja:

Gde ja pripadam?
Ko mi je prijatelj?
Da li sam dobrodosla?
Gde sam dobrodosla?
Da li sam ikom potrebna?

Nije mi dan... ((((((
Lose se osecam i sad bih stvarno da vristim,
da placem.... (((((((((((((((


Ostacu jos malo ovde na blogu, ovom pravom blogu...
pa ako vidim da ne pripadam nigde....moram da odem :((((((((

kakva sam ja budala bila....kakva budala...kakva budala.... : ((((((

P.S. Jedina je sreca u nesreci sto privatno nisam dala prave podatke o sebi....

Pozdravljam vas sve i izvinite za ovaj izliv pomesanih emocija....

Dz.




margos margos 22:58 16.08.2008

Re: Postena...

Pozdravljam vas sve i izvinite za ovaj izliv pomesanih emocija....

Džouzi, hej:))))

Stani, bre.... niko nigde nije otišao, ništa se nije podelilo - samo se proširilo i ne snalaze se svi najbolje na ova tri nivoa našeg broda zvanog Blog B92.

Najpre je trebalo remena da se na naslovnoj strani, osim VIP autora, pojavi i lista najnovije od običnih autora. Sad to postoji i lepo je što postoji. Onda se pojavio 'fm' koji mnogi ni pokrenuli nisu, ali su zato, neki agilni blogeri otkrili - i sebi i drgima, mogućnost postavljanja blogova.

Prethodno su na fm-u pokrenuli mnoge diskusije, dopisivanja razna, plejliste, svašta nešto zabavno - ali i obimno, čovek ne može sve da sagleda i konzumira.

Onda su Gordanac i Jaril linkovali mnoge tekstove autora iz tzv potpalublja (ne znam ko je krstio tako, no nije ni važno). Ono što je važno, svi mogu da pišu, svi mogu da budu čitani i da stvaraju svoju publiku. Problem je nastao što i njih nema na naslovnoj. Pa za sada ih nema, ali kako se svakim danom po nešto tehnički sredi (kao što sam ja oduševjena jer opcija 'izmeni' savršeno radi - a pre ovog fm-a, nije), tako će i cela ova glomazna mašina blog b92 + fm, postajati organizovanija.

Nemaš razloga da se ljutiš.
Svima nam, svakog dana, po nešto promakne, al nadoknadimo kad tad.

Možda sam naivna (a što pa i da ne budem, može mi se), ali moguće je da ta osoba na koju se jako ljutiš nije imala predstavu da ti ne znaš, jer se prilično pisalo i kod Vipovaca i kod ostalih.

Vrištiiiiiiiiiiii - zdravo je, al ne da se jediš!

I daj bre osmeh ovamo:))))
Jaril Jaril 23:01 16.08.2008

Re: Postena...

Џоузи,

знам да је мени лако да саветујем, али окрени све на игру.

Ето, ја сам ту тотално неразумљиву ситуацију искористио да промовишем себе као Службу за откривање блогера. А у међувремену сам дао и отказ. ))

А ионако би ми и други дали отказ јер сам многе блогере (оне политичке) пустио да се провуку некажњено.

Тако ћемо полако да направимо нови спорт: линкуј нови текст омиљеног блогера из Потпалубља. ))

Мени је само криво неких људи што им се блог уопште не види, а требало би. Јер иза тих текстова стоји доста знања и труда. Па ми скроз непоштено.

Али, зато смо ми зарез блогери ту да се међусобно обавештавамо.

Елем, сад имамо три лиге:

I лига - ВИП
II лига - нон-ВИП
Бетон лига - Потпалубље

Иначе, ја сам се увек радовао новим блогерима у Потпалубљу, па ми се десило да више не могу да издржим да пратим толико постова.

Моја препорука за следећих неколико блогера:

Воја Радовановић

папе

Будимац

Дена

И да: појавили се нови тролови познати под заједничким називом Потпалубље трол Вид'о их ја. Иду наоколо и вичу називе текстова неких блогера )

Све у свему. Мало је и интересантније овако. Мада није и поштено.
maksa83 maksa83 23:28 16.08.2008

Re: Postena...

Besna sam kao ris !!!!!!!!!


Mislim, Džo, da si nešto pogrešno ukapirala.
Ispade kao da je neko nešto krio od tebe, a siguran sam da nije tako. Ja ovde nemam prijatelja koji bi me upućivali na ovo i ono, nego isto tako bazao po palubi i slučajno upao kroz rupu u potpalublje, i ostao tu pošto mi više prijaju i zvuk i mirisi i teme i ljudi, dok ovi gore igraju Bakaru, puše Cohiba cigare, piju fina pića, bave se Velikim SveCkim Pitanjima i rešavaju Sudbinu Sveta (barem tako oni to zamišljaju).
dzouzi dzouzi 23:35 16.08.2008

Re: Postena...


Margos i Jarile,

Vi ne spadate u grupu blogera koji su me razocarali,
bas na protiv - mnogo ste mi dragi ))

Ali sam bila bas, bas GLUPA kad sam jednog dana
ugledala opciju "napisi novi tekst"...pomislila sam
da je neka greska i napisala Supermodu da su pogresili
da ja nisam nikakav VIP, da ima ovde i "starijih" koji to
zasluzuju...da sam ja samo clan...da ja necu da pisem nikakve
tekstove dok ne budem posteno izabrana.... Bilo me sramota
da nekog od vas pitam, misleci da ce neko od vas da se naljuti
ako sam samo ja dobila tu, nicim izazvanu, privilegiju...

Onda sam otisla na more...i vise nista nisam pitala o
tome...a "osoba" sa kojom sam se dopisivala je prilicno
prisutna u "potpalublju"...te je mogla da me pozove da
komentarisemo po nesto...a ne da pise da je "sada smorno
na blogu...bla... bla..." i da je tek na jesen interesantno....

I tako se namestio ovaj tekst o postenju pa ja sad mogu da
potpisem ono prvo sto sam napisala POSTENA = BUDALA

Naivna budala - to sam ja!

Necu da odem sa bloga, bas na protiv...ostacu iz inata ))

Necu ni da vristim, ne zasluzuju neki da im "podarim" ni vrisak, zar ne?

Hvala vam sto ste mi se javili, jos mi se izmamio i osmeh sto ne treba
da gubim veru u ljude zbog nekih tamo.... )))))))







edi-va edi-va 23:36 16.08.2008

Re: Postena...

maksa83
Besna sam kao ris !!!!!!!!!


Mislim, Džo, da si nešto pogrešno ukapirala.
Ispade kao da je neko nešto krio od tebe, a siguran sam da nije tako. Ja ovde nemam prijatelja koji bi me upućivali na ovo i ono, nego isto tako bazao po palubi i slučajno upao kroz rupu u potpalublje, i ostao tu pošto mi više prijaju i zvuk i mirisi i teme i ljudi, dok ovi gore igraju Bakaru, puše Cohiba cigare, piju fina pića, bave se Velikim SveCkim Pitanjima i rešavaju Sudbinu Sveta (barem tako oni to zamišljaju).


Moram da se saglasim sa Maksom.

Niko nije "namerno" propustio da ti neshto javi.

Svi smo se nekako sami pronashli, a Jaril i marogs, a i gordanac su pisali o tome u vishe navrata.

Ne znam ko te naljutio, josh mi manje jasno sta to ima veze sa tvojim privatnim podacima.

Nemoj tako dzouz, ja sam barem, kad god si neshto pitala, gledala i da ti odgovorim i pomognem koliko mogu.

dzouzi dzouzi 23:48 16.08.2008

Re: Postena...


Makso i Edi,

Nikog ja ne krivim ovde...sama sam kriva...

Dala sam opsirniji odgovor gore.

Ljuta sam na sebe i to je sve...

Vi ste svi O.K.

Pozdrav
margos margos 23:51 16.08.2008

Re: Postena...

I tako se namestio ovaj tekst o postenju pa ja sad mogu da
potpisem ono prvo sto sam napisala POSTENA = BUDALA

Dž,
pobrkala si lončiće:)))))
Ovo je blog o porodiljama i poštenim ženama.

Meni juče Prijatelj reče ''MRRRZIIIM te što si naivna...'' pa preživeh:)))
edi-va edi-va 23:54 16.08.2008

Re: Postena...

dzouzi

Makso i Edi,

Nikog ja ne krivim ovde...sama sam kriva...

Dala sam opsirniji odgovor gore.

Ljuta sam na sebe i to je sve...

Vi ste svi O.K.

Pozdrav


Dzouz,

poshto si mi na VIP listi, mogla bi neshto da napishesh, a ja necu propustiti da komentarishem:)))

A to dopisivanje, znash, sve je to lepo, ali je eto - virtuelno, pa ga tako treba i kapirati.

Puno te pozdravljam, vidi oglasi se, sad si jedna od nas - mora da se lozzi u kotlarnici punom parom:))
edi-va edi-va 23:57 16.08.2008

Re: Postena...

margos
I tako se namestio ovaj tekst o postenju pa ja sad mogu da
potpisem ono prvo sto sam napisala POSTENA = BUDALA

Dž,
pobrkala si lončiće:)))))
Ovo je blog o porodiljama i poštenim ženama.

Meni juče Prijatelj reče ''MRRRZIIIM te što si naivna...'' pa preživeh:)))


Hehehe

zar i tebi?

Meni isto jedan drug bloger jednom neshto napisao u tom stilu:

neozbiljna sam i naivna, da se javim kad porastem:)))))))))

sto za mene znachi - nikad
margos margos 00:22 17.08.2008

Re: Postena...

zar i tebi?

Što, pa meni to lako reći... istina kojoj se pokorim, iznova.
dzouzi dzouzi 01:51 17.08.2008

Re: Postena...

poshto si mi na VIP listi, mogla bi neshto da napishesh, a ja necu propustiti da komentarishem:)))


Evo me....

Edi,

Ma ja sam sita tog pisanja...dok vi spavate ja pisem li pisem...
meni je dovoljno samo da komentarisem i nista vise.

Nisam ja sujetna, pa sad kao neko pise a ja ne, daleko sam od toga...
Ne treba meni nikakav status spisatelja...vec ga imam.

Za dopisivanje si potpuno u pravu.

A za kotlarnicu me boli uvo, nek se lozzi...

Hvala ti sto si se javila :))

pozz



dzouzi dzouzi 02:13 17.08.2008

Re: Postena...

Dž,
pobrkala si lončiće:)))))
Ovo je blog o porodiljama i poštenim ženama.
Meni juče Prijatelj reče ''MRRRZIIIM te što si naivna...'' pa preživeh:)))


Margos,

mozda sam stvarno pobrkala loncice,
ali danas kad sam ti nesto iskomentarisala,
ponelo me razmisljanje o postenju kao ljudskoj
osobini...i uhvatila me "zuta minuta"...pa si posledice
procitala gore...

Uhvatila me i neka nostalgija za bivsom nasom... (kod Unfa) ((

I tako, sve mi se skupilo oko ovih tema sa bloga (nista privatno)...

procice pa cu i ja valjda da prezivim ))

Pozdrav Margos :)))

P.S. Kasnim sa odgovorom jer sam izasla malo
da se ohladim.

P.S.S. A, ako te opet dira taj prijatelj rekoh ti danas,
samo zovi ;-)))



margos margos 02:35 17.08.2008

Re: Postena...

P.S.S. A, ako te opet dira taj prijatelj rekoh ti danas,
samo zovi ;-)))

Ma taj kog treba da bijemo je drugi od ovog što mi reče to što mi reče . i ne mrzi me, znam pouzdano.
mozda sam stvarno pobrkala loncice,
ali danas kad sam ti nesto iskomentarisala,
ponelo me razmisljanje o postenju kao ljudskoj
osobini...i uhvatila me "zuta minuta"...pa si posledice
procitala gore...

Meni opet, jedan treći prijatelj, stalno ponavlja da sam sebična, jer posmatram stvari iz svog ugla - da li sam poštena prema sebi, da li je nešto 'po meni' ok ili nije... šta ja o nečemu mislim... a ja samo nemam cojones, da sudim generalno i tvrdim da sam u pravu i za ono šta je za drugog najbolje.

Tako da ni o poštenju,generalno, ne mogu da sudim. Svako ima svoje - tj sopstvenu definiciju. Zaista me je zanimalo hoćemo li definisati šta je to poštena žena - ne bismo li se više manuli osuda i kompeticije. Al, ne ide to tako lako, zaključujem ja.

I što bi rekla Gordanac, ljudi su šašava bića, a ja volim da kažem - svi smo mi nekakvi.

Ta detinja ljutnja koja te je nahvatala - govori mnogo o Tebi.
I dobro je što je noćas a ne prethodnu noć - sad si mogla da se rashladiš, jer je napolju prijatno:)))))

I, da citiram kolegu blogera svećeihbanujemo! :))))
dzouzi dzouzi 07:30 17.08.2008

Re: Postena...

Ta detinja ljutnja koja te je nahvatala - govori mnogo o Tebi.


Margos,

Ne znam sta, po tebi, govori mnogo o meni?

Ali, da pojasnim nesto:
Ta detinja ljutnja je, po misljenju psihoanlaiticara,
najiskrenija...i DETE u nama je i najbolje...

I vristanje tu spada, to je karakteristicno za decu jer
ona (narocito kad su mala) svoje nezadovoljstvo ne
mogu pokazati recima...logicno...vec vristanjem...

Zato cesto govorimo : "Jao vristala bih..."
jer se tada osecamo nemocnim....

Vrlo prosto i nista strasno ))

P.S. Slazem se - sveceihbanujemo ;-)))
vishnja92 vishnja92 09:04 17.08.2008

Re: Postena...

Možda sam naivna (a što pa i da ne budem, može mi se)

margos, aj lav ju sooooooou mac!
margos margos 12:03 17.08.2008

Re: Postena...

Ne znam sta, po tebi, govori mnogo o meni?

Pa to:

Ta detinja ljutnja je, po MOM misljenju najiskrenija...i DETE u nama je i najbolje...

I vristanje tu spada, - otud i moj 'projekat':)))

I još, govori o slobodi da to NAJBOLJE izložiš pred zverove. bez straha.

Vrlo prosto i nista strasno ))

Ali, dobro je što si pitala, pa smo zajednički pojasnile. Ja tako kad pitam, privatno, da mi nešto pojasne najčešće mi kažu 'ja neću da se svađam s tobom!' - 'pa samo pitam...' - 'ne! ti bi se samo svađala!!!' i baš mi je drago da si PITALA.... volem:))))

Evo, i ova Višnja oće nešto da se svadža, ne znam šta joj je????,))
vishnja92 vishnja92 12:22 17.08.2008

Re: Postena...

Ja tako kad pitam, privatno, da mi nešto pojasne najčešće mi kažu 'ja neću da se svađam s tobom!' - 'pa samo pitam...' - 'ne! ti bi se samo svađala!!!'

aaa - meni omiljena figura, zvana gard :)))
sa istim ljudima, slicna situacija: predlozis im nesto a oni kazu "pa sta sad pitas mene kad si vec sve sama isplanirala". onda na tvoje "pa hajde zajedno da isplaniramo" ide "sta me briga, radi sta hoces"
???
to meni spada u kategoriju nepreuzimanja odgovornosti za svoje reci i postupke. najlakse je uvek da neko drugi bude kriv ako stogod krene naopako (a jako retko ukace da se uopste ne poteze pitanje "krivice". nema kriv, idemo dalje...)

ne znam zasto sam ovo pisala.
ko prezident :))
margos margos 12:53 17.08.2008

Re: Postena...

ne znam zasto sam ovo pisala.
ko prezident :))

Znam ja... svađalica, klasična..:)))
vishnja92 vishnja92 12:59 17.08.2008

Re: Postena...

vala bas.
dzouzi dzouzi 18:58 24.08.2008

ispravka...

Ne treba meni nikakav status spisatelja...vec ga imam.


Kako mi opcija izmeni ne radi,
moram ovako da ispravim nesto:

.... "spisatelja" ....ovako treba da
stoji - pod navodnicima.
u brzini mi je promaklo, a ne mogu sebe da
svrstavam u spisatelje jer ja nesto drugo
radim.....slicno, a ne isto.
margos margos 02:35 26.08.2008

Re: ispravka...

Au, Džouzi, što si ti odgovorna osoba - i to je lepo.
Zar misliš da bi neko to primetio, ovaj blog je već istorija:)
Ali, ti to zbog sebe - naravno, kao i sve drugo što radimo - da pred sebe možemo stati!
dzouzi dzouzi 19:21 26.08.2008

Re: ispravka...

margos
Au, Džouzi, što si ti odgovorna osoba - i to je lepo.Zar misliš da bi neko to primetio, ovaj blog je već istorija:)Ali, ti to zbog sebe - naravno, kao i sve drugo što radimo - da pred sebe možemo stati!


Margos,

ti sve moras da vidis ))

lepo si primetila, zbog sebe sam to uradila...
i sad mi je mnogo lakse ))

pozz

Dz.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 05:57 27.08.2008

Re: ispravka...

ovaj blog je već istorija

:
The Times They Are A-Changin'

Come gather 'round people
Wherever you roam
And admit that the waters
Around you have grown
And accept it that soon
You'll be drenched to the bone.
If your time to you
Is worth savin'
Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'.

Come writers and critics
Who prophesize with your pen
And keep your eyes wide
The chance won't come again
And don't speak too soon
For the wheel's still in spin
And there's no tellin' who
That it's namin'.
For the loser now
Will be later to win
For the times they are a-changin'.

Come senators, congressmen
Please heed the call
Don't stand in the doorway
Don't block up the hall
For he that gets hurt
Will be he who has stalled
There's a battle outside
And it is ragin'.
It'll soon shake your windows
And rattle your walls
For the times they are a-changin'.

Come mothers and fathers
Throughout the land
And don't criticize
What you can't understand
Your sons and your daughters
Are beyond your command
Your old road is
Rapidly agin'.
Please get out of the new one
If you can't lend your hand
For the times they are a-changin'.

The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is
Rapidly fadin'.
And the first one now
Will later be last
For the times they are a-changin'.
angie01 angie01 17:08 17.08.2008

e, da,

josh mi neshto pade,...za olakshavanje:))),

ja dugo radila samo sa mushkarcima u redakciji i sad, koliko god se oni trudili da budu pristojni kada sam ja tu, budu i te situacije, gde kao jedni drugima provlache ono, koje, kao da se nije ni desilo-ako se ne kaze,...i tako jedan sve same extra ribe , drugom se svako pice zavrshi na kalemegdanu, treci-neodoljiv,...ma upish zivi, ja btw, zakljuchila, da je najcheshci kriterijum bio dishe-moze, al na stranu sad to, teche tako taj rad, kad jednom udje neki kolega , veoma vispren i autentichnog humora i posle par epizoda, kaze on njima- pa ne znam sad, da li vi dobro postavljate stvari i ko je tu koga u stvari "zloupotrebio"!
margos margos 17:39 17.08.2008

Re: e, da,

pa ne znam sad, da li vi dobro postavljate stvari i ko je tu koga u stvari "zloupotrebio"!

Čovek dobro pitao, al šta su šmekeri odgovorili?
angie01 angie01 17:53 17.08.2008

Re: e, da,

al šta su šmekeri odgovorili?


he, he- onako, kao kiseli osmesi, kao bash je fazon-a chovek im ozbiljno postavio stvari na mesto!:))))
margos margos 18:08 17.08.2008

Re: e, da,

he, he- onako, kao kiseli osmesi, kao bash je fazon-a chovek im ozbiljno postavio stvari na mesto!:))))

Na žalost, istina, ma koliko bila istinita, mora da se ponavlja. To jedno jedino baždarenje nije dovoljno... al ko da se smlaćuje s njima, kad im je fast food vrhunac kulinarsta?
angie01 angie01 18:55 17.08.2008

Re: e, da,

al ko da se smlaćuje s njima, kad im je fast food vrhunac kulinarsta?


aaa, pa znam ja i neke druge primerke, krajnje pozitivno iznenadjujuce!:)))
margos margos 20:03 17.08.2008

Re: e, da,

aaa, pa znam ja i neke druge primerke, krajnje pozitivno iznenadjujuce!:)))

Eh, pa Angie, ja bih odavno izvršila harikiri da nije tih drugih:))))
Niikola Niikola 19:42 17.08.2008

Da probamo ovako,...

umesto da definises postenu zenu (PZ), mozda je bolje definisati nepostenu zenu (NPZ).
A to bi trebalo da bude lako, uzmes definiciju nepostenog muskarca, onda search&replace "muskarac" sa "zena", prodjes kroz tekst jos jednom da podesis padeze i... to je to, imas NPZ. Dalje je lako...
angie01 angie01 19:58 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

ma daj brate poshtenog mushkarca,..a za dalje ne brini,...
Dalje je lako...

Niikola Niikola 20:07 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

ma dao bih ti kad bi takvi postojali a i sta ce ti posten, ti su dosadniji cak i od postenih zena
margos margos 20:09 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Sviđa mi se način editovanja za PŽ.... samo, opet nam fali polazište, taj PM - pošten muškarac.
margos margos 20:09 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Niikola
ma dao bih ti kad bi takvi postojali a i sta ce ti posten, ti su dosadniji cak i od postenih zena

A ovo mi se još više sviđa:)))))
angie01 angie01 20:18 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

a i sta ce ti posten


pa ne TO znachenje Nikola,...ko josh za mushkaraca, kada kazesh poshten, misli na istu stvar, kao kada se kaze za zenu?!!:)))


( u smislu- daj mi poshtena kola, pa da vidish, shta je brzina-prim.prev.)
Niikola Niikola 20:19 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

margos
.... samo, opet nam fali polazište, taj PM - pošten muškarac.

Ne pratis fabulu radnje, polaziste je NPM, iliti u prevodu "muskarac"
Niikola Niikola 20:21 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

angie01
a i sta ce ti posten

pa ne TO znachenje Nikola,...
( u smislu- daj mi poshtena kola, pa da vidish, shta je brzina-prim.prev.)


aaaaa, mislis ono kao:
Daj mi postenog muskarca, pa da vidis sta je brzina
margos margos 20:27 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Daj mi postenog muskarca, pa da vidis sta je brzina

E, ako je TO... onda sam ispustila načisto fabulu radnje.

Uostalom ne držiš se teme POŠTENA ŽENA - bre!!!!
Ili kaži nešto o porodiljstvu, pa da ti oprostim trolovanje - npr kako je to biti majka?
:)))
Niikola Niikola 20:41 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

uuups, vidi stvarno, ispade da sam trolovao, a samo sam hteo da kazem da je osnovni problem u tome kako se shvataju pojmovi "posten muskarac" i "postena zena". Ima li ikog ko kad kaze jedno ili drugo misli na istu stvar? A valjda je svaka zena postena dok se sudski ne dokaze suprotno, ili gresim? Dakle, ako mozes da podneses na uvid uverenja da nisi osudjivana, mozes da pises iz ugla postene zene. Ako si pak osudjivana, onda ti ostaje samo jedno: nadjes postenu zenu, pozoves se kod nje u stan, odes u cosak, pa pisi koliko ti je volja

A sto se tice porodiljstva, jako su mi teko pala oba, ali bogu hvala pregrmeh to nekako. Mislim, sva ona neizvesnost, nervoza, cekanje satima,... ma otrovao sam se od cigareta cekajuci. Vama je ipak sve to mnogo lakse, a i ne mozete da pusite u bolnici, pa je i zdravije.
margos margos 20:46 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Ako si pak osudjivana, onda ti ostaje samo jedno: nadjes postenu zenu, pozoves se kod nje u stan, odes u cosak, pa pisi koliko ti je volja

Nisam osuđivana, ali je ovo dobro imati na umu - nikad se ne zna.
Baš ti hvala:)))))
Niikola Niikola 20:48 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Molim lepo, uvek na raspolaganju kad god zatreba savet ili pomoc :)
margos margos 21:15 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Niikola
Molim lepo, uvek na raspolaganju kad god zatreba savet ili pomoc :)

Ti si Nikola Kirić? Iz 'Nevena'?
Pa dobrodošao:))))))
Niikola Niikola 21:22 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

vidi, vidi, ima jos onih koji se secaju Nevena...
Hvala, bolje vas nasao
angie01 angie01 22:05 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Daj mi postenog muskarca, pa da vidis sta je brzina


se izvinuvame, bila opravdano osutna,...u al si ti bukvalisat, il' pak mislish da je brzina uvek vrlina?



Niikola Niikola 22:19 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

neznam zasto, ali mi se nesto cini da ti je promaklo ono na kraju recenice
Sto se tice brzine, kao i svega ostalog, cenim samo Abertov pristup
margos margos 22:44 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

cenim samo Abertov pristup

Aj da ne googlam - pojasni, molim te:)
angie01 angie01 22:48 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

evo, da ti se nadje!
Niikola Niikola 23:00 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Ma mislio sam na ono "sve je relativno moj Alberte"
margos margos 23:04 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

angie01
evo, da ti se nadje!

Fala ti... a čemu to služi? Uz to i ne radi....:(
Niikola Niikola 23:12 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

stvarno ispade trol, i to dooobar
evo necu vise, obecavam
margos margos 23:20 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Niikola
stvarno ispade trol, i to dooobarevo necu vise, obecavam

Ma, možeš, Nikola, imaš bonus - zbog 'Nevena', predloga za ćošak i godine proizvodnje.
Slobodno troluj.....s-l-o-b-o-d-n-o!
Niikola Niikola 23:36 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

Kad mi je vec dozvoljeno, samo jos jedan trolcic....
ovoj temi me je privukla ilustracija, ali ne zato sto je volem. Ne volem. Muka mi je vec od nje, sanjam normalnu kafu mesecima a pijem 2-in-1. Evo vec je svanulo ovde i idem da se izdrogiram jos jednom 2-in-1. A ti molim te sutra popij jednu normalnu za mene, svejedno da li je espresso, american, turska, frape ili sta god. Nemoj samo 2-in-1
margos margos 23:49 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

A ti si Down Under, jel?
Hoću, druže - obećavam. Jednu tursku za tebe.
A to 2 u 1, samo kad baš baš baš moram...
Unfuckable Unfuckable 23:53 17.08.2008

Re: Da probamo ovako,...

e, pozdravi reyzippa, The Nema Ga 100 god !!!
bane_lala_iz_banata bane_lala_iz_banata 23:57 24.08.2008

o,da...

zanimljiva kvalifikacija-postena zena...valjda to podrazumeva onaj arhetip srpske(molim pripadnike ostali naroda i narodnosti da se ne uvredU) majke/bake sa dugom crnom suknjom koja strpljivo cheka svog pater famillia-sa da se vrne sa napornog posla iz polja i sl...pa vidi ako se uklapash u profil : )
dzouzi dzouzi 01:23 25.08.2008

Re: o,da...

bane_lala_iz_banata
zanimljiva kvalifikacija-postena zena...valjda to podrazumeva onaj arhetip srpske(molim pripadnike ostali naroda i narodnosti da se ne uvredU) majke/bake sa dugom crnom suknjom koja strpljivo cheka svog pater famillia-sa da se vrne sa napornog posla iz polja i sl...pa vidi ako se uklapash u profil : )


Bane _l_ i_ b :)

Daj reci mi, molim te, kako dodje do ovog bloga
posle ovolikoooo.... dana???

A sto se tice tvoje definicije, mozes da budes u pravu 100 posto.
Jos uvek negde postoje takve majke/bake, sigurna sam u to...
nije ova zemlja samo VELEGRAD, ima toliko napustenih, malih
sela gde te zene zive...

Postoje i takvi arhetipovi zena/majki/baka samo malo drugacije
obucenih, mozda i zaposlenih....

Definicija postene zene je, izgleda, prepustena subjektivnom
gledanju na istu...

I drugi put nemoj da kasnis toliko mnogo.
Ja sam sasvim slucajno ovde...

pozz

margos margos 02:39 26.08.2008

Re: o,da...

E Bane Lalo, ne uklapam se nikako. Em sam u gradu, em nemam svog čoveka da čekam, suknja mi malo okraćala - al nemoj mi reći da su samo to merila? Trebaće mi puuuuunoooo vremena i korekcija za tako nešto - ili, ko što rekoh, da odustanem od mission imposible. Razmisliću:))))

I neka te je Džouzi izgrdila - ipak se našla odmah da te pozdravi. A ja vam se zahvaljuem na poseti - uvek ste dobrodošli i nikad nije kasno.:))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana