Cini mi se da sam video cica macu!

Tibor Jóna RSS / 08.08.2008. u 19:44

Ma jel ono u Pekingu, tokom defilea ucesnika Olimpijskih igrada, Vuk Jeremic razdragano mahao olimpijcima sa tri prsta ili da prestanem da verujem svojim ocima?



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:53 08.08.2008

Halucinacija...

Ma nema sanse, gde bi on? Kao i svaki dobar rodoljubac (cf. J. S. Popovic), mahao je, ali u dzepu. Kako ono lepo rekose ondasnji patriJoti: madzarsku kokardu stavim spolja, a srpsku sa unutrasnje strane, da bude blize srcu...
Alava Alava 19:55 08.08.2008

Chuj

Vuk Jeremic!
A Tadica kao nisi video!

Pali babu...
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:59 08.08.2008

Re: Chuj

Alava
Vuk Jeremic!
A Tadica kao nisi video!

Pali babu...


i on quoque?

dakle, plach matere bozije.
JJ Beba JJ Beba 19:55 08.08.2008

cica maca

cica maca
dobro si vido, tibore
mada nisam smela da trepnem čovek sa 3 prsta se ipak vido
:)
edit
dobre gilje
)
gorio92 gorio92 19:56 08.08.2008

Crvenkapa

Ma nije on mahao olimpijcima, već je dole bila jedna u crvenoj kapi pa je Vuk njoj malo pripretio.
Jaril Jaril 20:04 08.08.2008

Него,

је л' гледао још неко Еуроспорт? Је л' мени цркли звучници на те-ве-у или су обоје водитеља све време говорили Таи-Џи.

И наравно, најврхунскији коментар мушког дела водитељског пара:

Шта рећи, а не занемети. ))))))))))))))))))))))))))
vnk vnk 20:17 08.08.2008

Re: Него,

Шта рећи, а не занемети. ))))))))))))))))))))))))))


Bilo sta?

A sto se Tai-Chi tice, nisu ni nasi jedini - dva nevidjeno dosadna tipa sa NZ televizije (drzavne), koji vec godinama prate sve velike sportske dogadjaje, uporno su govorili Tai-Hi, iako su pored sebe imali domacicu Kineskinju, takodje sa TVNZ.
JJ Beba JJ Beba 20:52 08.08.2008

Re: Него,

Jaril
је л' гледао још неко Еуроспорт? Је л' мени цркли звучници на те-ве-у или су обоје водитеља све време говорили Таи-Џи.И наравно, најврхунскији коментар мушког дела водитељског пара:Шта рећи, а не занемети. ))))))))))))))))))))))))))

da jarile, sve vreme su govorili tai dži ) tu sam konačno ptrešla na rts
ai onaj imstrument sa početka otvranja je bio fao, tao, ....).
mnogo je bilo bolje pre kad smo na eurosportu slušali engleske komentatore, ovako postalo sve jedno dal slušamo na rtsu memedovića ili ove tikvane na eurosportu.
ecce-florian ecce-florian 21:12 08.08.2008

Re: Него,

da jarile, sve vreme su govorili tai dži ) tu sam konačno ptrešla na rts

na rts isto govorili dži. Valjda im nešto dostavilo takav prevod.
Gledam ovo pa sam u nedoimici šta je pravilno.
Na rts-u bila i observacija o beskorisnosti istog ili iste uopšte.
sleepless sleepless 21:15 08.08.2008

Re: Него,

tai dzi kazu Kinezi
JJ Beba JJ Beba 21:21 08.08.2008

Re: Него,

Gledam ovo pa sam u nedoimici šta je pravilno.

i ja sam se pitala.
moj učitelj kaže chi...
možda me držali u neznanju sve ove godine?
:)
Jaril Jaril 21:29 08.08.2008

Re: Него,

moj učitelj kaže chi...
Ја сам самоприучен у таи-чи-у, па не могу да окривим учитеља. А ти Бебо, да га тужиш!!! ))

Добро је све док га нису звали Тајчи. :)))))
JJ Beba JJ Beba 21:44 08.08.2008

Re: Него,

Jaril
moj učitelj kaže chi...Ја сам самоприучен у таи-чи-у, па не могу да окривим учитеља. А ти Бебо, да га тужиш!!! ))Добро је све док га нису звали Тајчи. :)))))

ima ga tužim, jašta...nije jedan, nego čak dva učitelja me učila da se kaže chi :))
to je neki pokret? zavera?
sve ćuihtužim
ecce-florian ecce-florian 23:45 08.08.2008

Re: Него,

tai dzi kazu Kinezi
*novo

dzi ili dži?

koji kinezi?

U Pekingu ( Bijingu) kažu Tai či ( jedino što to č nije baš tako tvrdo ko u čevapčićima)
Milena Mitic Milena Mitic 06:24 09.08.2008

Re: Него,

dva nevidjeno dosadna tipa sa NZ televizije (drzavne), koji vec godinama prate sve velike sportske dogadjaje, uporno su govorili Tai-Hi, iako su pored sebe imali domacicu Kineskinju, takodje sa TVNZ.

meni je ipak neprevazidjeno (prepricavam otprilike): "i don't understand what is going on now, it's said that now should come republic of Korea, I don't know what is this..." (a kolega ce mu): this is Montenegro, they are here for the first time..."
ili tako nekako :)))))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:26 08.08.2008

drago mi zbog malog...

Ma jel ono u Pekingu, tokom defilea ucesnika Olimpijskih igrada, Vuk Jeremic razdragano mahao olimpijcima sa tri prsta ili da prestanem da verujem svojim ocima?


pa naravno :



adam weisphaut adam weisphaut 20:27 08.08.2008

Vesela delegacija!

jerry92 jerry92 20:29 08.08.2008

Par- Tadić-Jeremić

Drugi državnici na ovako nešto vode svoje žene , a BoTa je poveo svog ministra Jeremića sa tri prsta. Ima sigurno tu nečega između njih dvojice- gde ima dima , ima i vatre kaže narod.A znaju se odkad je Tadić predavao malom Vuku J. psihologiju u gimnaziji.
nirvanacookies nirvanacookies 21:11 08.08.2008

RTS

Ne mogu da shvatim zbog cega kod nas sve prolazi nekaznjeno, izmedju ostalog i konstantni ispadi komentatora RTS-a. Sarenac i Memedovic su nizali sovinisticke, nacionalisticke, seksisticke komentare tipa "sta ce oni na LOI?", "ima interesantno ime, ha, ha "(Karam Ibrahim) i slicno. Nije bilo kraja glupostima... Sad preostaje da docekamo Koraca i upotpunimo dozivljaj.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:13 08.08.2008

Re: RTS

nirvanacookies
Ne mogu da shvatim zbog cega kod nas sve prolazi nekaznjeno, izmedju ostalog i konstantni ispadi komentatora RTS-a. Sarenac i Memedovic su nizali sovinisticke, nacionalisticke, seksisticke komentare tipa "sta ce oni na LOI?", "ima interesantno ime, ha, ha "(Karam Ibrahim) i slicno. Nije bilo kraja glupostima... Sad preostaje da docekamo Koraca i upotpunimo dozivljaj.


molim vas da ne pominjemo tog coveka. budemo li mu jos dva put izrekli ime stvarno ce se pojaviti!
Bili Piton Bili Piton 21:25 08.08.2008

Re: RTS

nirvanacookies
Ne mogu da shvatim zbog cega kod nas sve prolazi nekaznjeno, izmedju ostalog i konstantni ispadi komentatora RTS-a. Sarenac i Memedovic su nizali sovinisticke, nacionalisticke, seksisticke komentare tipa "sta ce oni na LOI?", "ima interesantno ime, ha, ha "(Karam Ibrahim) i slicno. Nije bilo kraja glupostima... Sad preostaje da docekamo Koraca i upotpunimo dozivljaj.


Gledao sam BBCjevo otvaranje, gde su neko musko i zensko uspeli da budu sarmantni i nenametljivi a da pritom o svakome i svacemu kazu ponesto zanimljivo.

Od ovog jednog i kusur minuta sa jutjuba koji je gore okacen mi se slosilo.

Kod nas na televiziji definitivno treba ono sto se u Americi zove "no-man" (no-woman). A to je osoba koja sedi u reziji ili drugde i kaze: NE, ta haljina ne valja, nazad u svlacionicu. NE, ta sminka ne valja, nazad kod sminkera. NE, to odelo i kravata se ne slazu. NE, taj UakcEnat nije nesto sto je dozvoljivo na televiziji koja drzi do sebe. NE, ova dva mamlaza ne znaju o cemu pricaju, nevaspitani su, priglupi i neotesani, dovedite nekog drugog da komentarise. I dalje u tom smislu.

Da iskoristim priliku - srecno nasem timu.
Jaril Jaril 21:33 08.08.2008

Re: RTS

sarmantni i nenametljivi
Мене на Еуроспорту нервирало што су трабуњали све време. Ништа од музике нисам успео лепо да чујем. А нарочито ме интересовало јер, ако је тачно да је режисер радио и филм "Кућа летећих бодежа", онда је синхронизација звука, покрета и слике сигурно креативно урађена.

Ако неко ископа неки снимак без коментатора, нека постује.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:52 08.08.2008

Re: RTS

Tibor Jóna
nirvanacookies
Ne
mogu da shvatim zbog cega kod nas sve prolazi nekaznjeno, izmedju
ostalog i konstantni ispadi komentatora RTS-a. Sarenac i Memedovic su
nizali sovinisticke, nacionalisticke, seksisticke komentare tipa "sta
ce oni na LOI?", "ima interesantno ime, ha, ha "(Karam Ibrahim) i
slicno. Nije bilo kraja glupostima... Sad preostaje da docekamo Koraca
i upotpunimo dozivljaj.


molim vas da ne pominjemo tog coveka. budemo li mu jos dva put izrekli ime stvarno ce se pojaviti!

Mislite ovako: Korac Korac?
Bili Piton Bili Piton 23:25 08.08.2008

Re: RTS

Jaril
sarmantni i nenametljivi Мене на Еуроспорту нервирало што су трабуњали све време. Ништа од музике нисам успео лепо да чујем. А нарочито ме интересовало јер, ако је тачно да је режисер радио и филм "Кућа летећих бодежа", онда је синхронизација звука, покрета и слике сигурно креативно урађена. Ако неко ископа неки снимак без коментатора, нека постује.


Muzika je bila prigodno bland, nista spektakularno, library stuff. Bio je bar jedan jako los momenat, onaj detalj sa golubovima, tad je bila bas uzasno sladunjava.
Kardinale Kardinale 12:14 09.08.2008

Re: RTS

rezija i nije bila nesto spektakularna.
oni ispadi sa nogama mi nisu jasni.
a ona dva inbecila treba uhapsiti sto pre,
dok nas nisu tuzile sve drzave koje prenose.
momenat kada su rusi izasli je najbolji.
"Evo ih nasi..."
miljanah miljanah 14:17 09.08.2008

Re: RTS

Kardinale
rezija i nije bila nesto spektakularna.
oni ispadi sa nogama mi nisu jasni.


Voditelj na CBC, ovde u Kanadi, objasnio je da je simbolika otisaka stopala (footsteps) koja odlaze u nebesa (heavens) nesto iz kineske tradicije feng shui. Zato je bilo vatrometa: 29 stopala (koraka) od Tjenanmen trga do stadiona - za 29 modernih olimpijskih igara.
Takodje, zato su i pokazivali stopala i korake sportista u defileu - svi su prolazili preko onog kvadrata u bojama i ostavili svoje otiske stopala - za dobru srecu i prosperitet.
yanjing yanjing 14:36 09.08.2008

Re: RTS

miljanah

oni ispadi sa nogama mi nisu jasni.Voditelj na CBC, ovde u Kanadi, objasnio je da je simbolika otisaka stopala (footsteps) koja odlaze u nebesa (heavens) nesto iz kineske tradicije feng shui. Zato je bilo vatrometa: 29 stopala (koraka) od Tjenanmen trga do stadiona - za 29 modernih olimpijskih igara. Takodje, zato su i pokazivali stopala i korake sportista u defileu - svi su prolazili preko onog kvadrata u bojama i ostavili svoje otiske stopala - za dobru srecu i prosperitet.


eto sta znaci kad se voditelj pripremi
meni isto nista nije bilo jasno, pa sam pomislila da je mozda kamerman nesto pogresio...
angie01 angie01 14:48 09.08.2008

Re: RTS

eto sta znaci kad se voditelj pripremi


pa zar mu to nije posao- da zna shta se deshava i zashto od onoga shto prenosi?
yanjing yanjing 14:54 09.08.2008

Re: RTS

angie01
eto sta znaci kad se voditelj pripremipa zar mu to nije posao- da zna shta se deshava i zashto od onoga shto prenosi?


jeste, ali rts ima svoja pravila...
ali opet nije ni to tako lose ispalo, da je neko drugi prenosio, mi nikad ne bi saznali da je postojala i dinastija "king"
angie01 angie01 15:15 09.08.2008

Re: RTS

ali rts ima svoja pravila...


gde im vera zabranjuje da se pripreme- samo je improvizacija nacionalno chista?
JJ Beba JJ Beba 15:35 09.08.2008

Re: RTS

angie01
ali rts ima svoja pravila...gde im vera zabranjuje da se pripreme- samo je improvizacija nacionalno chista?

moguće da su pravila RTSa - što neobrazovaniji to prikladnije i važno da si dobar sa tijanićem....

sećam se prošle olimpijade u Atini kada je bilo neviđenog lupetanja na otvaranju ...pogotovo se nalupetao coka lazović i pokazao elementarno nepoznavanje antičkih mitova, legendi istorije i svega onogo za šta je dovoljno gimnazijsko znanje... u isto vreme bojana šumonja, diplomirani arheolog i stručnjak za antiku i sportski novinar rtsa, je sedela u olimpijskom selu i radila neka nevažna pokrivanja....
tako i sada komentatorski par memedović, stručnjak za močvaru i divlju svinju i šaranović stručnjak nizašta naravno da nisi mogli ni da sanajaju da postoji a kamoli da povežu simboliku stopla u ističnjačkoj tradiciji...njima ni na kraj pameti nije padalao da se ne radi o istoj civilizaciji...
Bili Piton Bili Piton 15:44 09.08.2008

Re: RTS

angie01
ali rts ima svoja pravila...gde im vera zabranjuje da se pripreme- samo je improvizacija nacionalno chista?


Ma ko jos da se priprema, how tedious is that, pored toga sto zahteva izvestan ulozeni trud, jelda, i izvesnu elokvenciju (sounds ominous - se to maze na leba??). Da ne govorim o osecaju za televizijski tajming. Ko jos s tim da se zamajava na ovu vrucinu.

Sve iz glave bre, pa nisu valjda oni neki streberi tu.

Neko rece - najinventivniji voditelji....prvo, nisu voditelji nego komentatori, drugo nisu tu da bi uveseljavali narod svojim nedotupavnim i neretko uvredljivim dosetkama, trece - da bi neko seo pred mikrofon mora prvo da nauci da govori sto podrazumeva za pocetak solidno baratanje skoro svim padezima (da ne zakeram i ja suvise).

Spikersko-voditeljsko-prezentatorski kadar nam je u teskom q, bio i ostao. Cast retkim izuzecima, a i oni su uglavnom zaostali iz nekog drugog doba.
angie01 angie01 15:45 09.08.2008

Re: RTS

je bilo neviđenog lupetanja na otvaranju


he, he JJ, pa to je ta nasha smoumishljenost, gde svako misli da je dovoljno da daje svoje utiske o nechemu i to je TO, kao svojevremeno snekidaki na evroviziji, kada se u studiju podsmevala nekim autfitima, misleci da je to glavna fora, jedne u srBijici, verifikovane trendi devojke.

a ovo sa stopalima, je verovatno bilo u scenariju i svima dostupno- chim im je to bila glavna simbolika na otvaranju, pa je utoliko veci paceraj.
JJ Beba JJ Beba 16:01 09.08.2008

Re: RTS

pa je utoliko veci paceraj.

a najveći paceraj se može videti u onim izveštajim a sa manje atratiktivnih sportova koje se ne prenose direktno, nego se pokrivaju reportažama , snimncima, i pregledoma... e tu ima lupetanja neviđenog :)) ja to redovno pratim ako sam u mogućnosti...
taj manje važan posao naravno obično zapadne ženama iz sportske redakacije da rade. sportovi koji se obično tako prate su : jedrenje, jedrenje na dasci, hokej na travi, bagbinton, bejzbol, jahanje, softbol , umetničko plivanje i ti sportovi koji ne postoje kod nas tako da dotične komentatorke ne znaju ni pravila, a kamoli način suđenja....to je takvo lupetanje kakovo se retko viđa. slušaš strane komentatore koji umeju da procene suđenje, da anticipiraju ocenu, ove naše mučenice zamuckuju, lupendraju......jedna prošlle olimpijade rekla za način suđenja u ritmičkoj gimnastici da se promenio, da je komlikovano i da je to tako debela knjižurina da nije uspela ništa da shvati :))) piš živi.
ima se dobro zabavite ako zakačite neki od tih pregleda
angie01 angie01 16:09 09.08.2008

Re: RTS

i da je to tako debela knjižurina da nije uspela ništa da shvati


:)))))))))))))))))))))))))))))), nije mogla samo da preleti pogledom i da shmira sa jedno dva pojma uhvacenim u letu, kao obichno.
adam weisphaut adam weisphaut 16:24 09.08.2008

?

JJ Beba
angie01
ali rts ima svoja pravila...gde im vera zabranjuje da se pripreme- samo je improvizacija nacionalno chista?

moguće da su pravila RTSa - što neobrazovaniji to prikladnije i važno da si dobar sa tijanićem....

sećam se prošle olimpijade u Atini kada je bilo neviđenog lupetanja na otvaranju ...pogotovo se nalupetao coka lazović i pokazao elementarno nepoznavanje antičkih mitova, legendi istorije i svega onogo za šta je dovoljno gimnazijsko znanje... u isto vreme bojana šumonja, diplomirani arheolog i stručnjak za antiku i sportski novinar rtsa, je sedela u olimpijskom selu i radila neka nevažna pokrivanja....
tako i sada komentatorski par memedović, stručnjak za močvaru i divlju svinju i šaranović stručnjak nizašta naravno da nisi mogli ni da sanajaju da postoji a kamoli da povežu simboliku stopla u ističnjačkoj tradiciji...njima ni na kraj pameti nije padalao da se ne radi o istoj civilizaciji...

Pa neće valjda komenatori da budu obrazovaniji od generalnog?
Bili Piton Bili Piton 16:32 09.08.2008

Re: ?



E ael znate zasto ove godine nisu pustali zive golubove kao prosli put? I to su stigli da objasne na Bibisiju.

Zato sto su navodno prosli put na otvaranju igara pustili zive golubove u vazduh kao simbol mira, pa posle utvrdili da je veliki broj sirotana tragicno zavrsio u olimpijskom kotlu (the cauldron, valjda je to bio prop za olimpijski plamen, nisam gledao).
yanjing yanjing 16:38 09.08.2008

Re: ?

E ael znate zasto ove godine nisu pustali zive golubove kao prosli put?


eh, naravno da ne znamo.
al zato smo naucili da dzudo ne mora da utice na lepotu zene. bar tako kaze mr. memedovic
JJ Beba JJ Beba 16:48 09.08.2008

Re: ?

yanjing
E ael znate zasto ove godine nisu pustali zive golubove kao prosli put?eh, naravno da ne znamo. al zato smo naucili da dzudo ne mora da utice na lepotu zene. bar tako kaze mr. memedovic

da, baš se iznenadio. on naviko na medjede pa mu čudno ....
JJ Beba JJ Beba 16:51 09.08.2008

Re: RTS

angie01
i da je to tako debela knjižurina da nije uspela ništa da shvati :)))))))))))))))))))))))))))))), nije mogla samo da preleti pogledom i da shmira sa jedno dva pojma uhvacenim u letu, kao obichno.

eee ng nemoš da pojmiš šta tu lupetaju...ti pregledi obično idu na kraju programa, gotovo da ih niko ne gleda, sportovi su nezanimljivi po oceni nekog i tu se neviđeno ošljari....pazi kad ništa ne znaju, toliko su bahatai da ni ne izgugluju pre toga soprt koji komentarišu, nego onako iz glave....a moš misliti šta je u vugla
najžalosnije je što imaju 4 godine da nuče o tom sportu nešto....
angie01 angie01 17:24 09.08.2008

Re: ?

da, baš se iznenadio. on naviko na medjede pa mu čudno ....


shta, na njihovu lepotu utiche?
angie01 angie01 21:22 08.08.2008

pa dobro,

sad ti je bar jasnije, shto je onakva navijachka himna-odgovara dizanju tri prsta.
JJ Beba JJ Beba 21:24 08.08.2008

Re: pa dobro,

angie01
sad ti je bar jasnije, shto je onakva navijachka himna-odgovara dizanju tri prsta.

da sve lego ko puzzle
angie01 angie01 21:27 08.08.2008

Re: pa dobro,

da sve lego ko puzzle



pazi kad sam i ja primetila- vrhunska kompatabilnost!
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:41 08.08.2008

Re: pa dobro,

JJ Beba
angie01
sad ti je bar jasnije, shto je onakva navijachka himna-odgovara dizanju tri prsta.

da sve lego ko puzzle


ali je hit sto dete ima bebi kokardicu
JJ Beba JJ Beba 21:48 08.08.2008

Re: pa dobro,

Tibor Jóna

JJ Beba

angie01sad ti je bar jasnije, shto je onakva navijachka himna-odgovara dizanju tri prsta.da sve lego ko puzzleali je hit sto dete ima bebi kokardicu

vodili ljudi račina o estetici pri stilizovanju
:)
margos margos 21:49 08.08.2008

Re: pa dobro,

ali je hit sto dete ima bebi kokardicu

Dotična žena je Nemica, govori perfektno srpski i zaljubljenik je u Guću već 2o godina.
Bilo u nekim vestima.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:50 08.08.2008

Re: pa dobro,

margos
ali je hit sto dete ima bebi kokardicu

Dotićna žena je Nemica, govori perfektno srpski i zaljubljenik je u Guću već 2o godina.
Bilo u nekim vestima.


ah jos jedan velikosrbin sa rezervnim polozajem... strava za nju, dete joj i bebi korardu...
angie01 angie01 21:55 08.08.2008

Re: pa dobro,

ali je hit sto dete ima bebi kokardicu



to su suveniri- patriJotski PR sa pogledom u buducnoS!
manipulator manipulator 21:43 08.08.2008

Komentatori...

"Siroma' morao je da daje krv da bi kupio prvu kameru..."

"100 000 ljudi brine o bezbednosti ljudi na olimpijadi, jel tako kolega?"
"100 000 ljudi SAMO na ovom stadionu!!!"
"Mislis?"

...

i slicni komentari ove dvojice (vredi li uopste pominjati im imena?) su bili uzasni...


Ima ih jos, nisam zapamtio... Previse je to gluposti za upamtiti... Hm...
Unfuckable Unfuckable 22:03 08.08.2008

Re: Komentatori...ček, ček

a da vidite SvahiliTelitski Program Jadnog Servisa
tu bi tek palo samobičevanje

mutavko mutavko 22:26 08.08.2008

Svako ima pravo na svoju ljubav

Ja razumem kako se osecaju neki zbog njegovih tri prsta.I ja sam se tako osecao nakon svrgavanja crvenog Sadama,kad sam video zastave sfrj na nekim sportskim takmicenjima,prevashodno basketu i fudbalu.Ah,bilo mi je lose tih dana..ali srecom,ubrzo su uklonjeni.

da se razumemo,smetalo mi je sto su te zastave nosili potomci i pripadnici skj.ne zbog sfrj,nego zbog skpj
ipsi ipsi 23:30 08.08.2008

Re: Svako ima pravo na svoju ljubav

Eh, ubrzo....vi ste onda bas skroman covjek.....ja ih i dan danas vidim na sve strane...nazalost.
mutavko mutavko 23:45 08.08.2008

u vezi voditelja

Neko je pomenuo gore los pristup nasih voditelja,po meni dva nasa najbolja i najinvetivnija voditelja novijih vremena.Narocito ovaj Memedovic,cist biser..smeta vam ovo,smeta vam ono..ne znam.Slusao sam mnogo puta voditelje u USA i oni koriste iste metode,ubace malo duhovitosti,malko bezobrazluka,a sto da ne i koje zrnce seksizma.

Po tome,bi trebali da zameramo zenama sto nose kratke suknje,jel eto,to je seksizam?Ili je zabranjeno da neko koristi kratku suknju da privuce paznju?Ili je to dozvoljeno,ali je zabranjeno da se to komentarise?Sto bi nas opet vratilo na komunizam i cenzuru,a ucimo se da to ne vodi nicemu dobrom..
Pulse Pulse 06:29 09.08.2008

Re: u vezi voditelja

a jel ti mislis da zene nose kratjke suknje da bi privukle TVOJU (musku) paznju? znas, postoje i neke drugi razlozi i motivacije u zivotu osim privlacenja paznje muskaraca!!! a pitam se da li bi tebi smetao seksizam kada bi bio usmeren ka muskarcima a ne zenama..

i jos nesto..malo mesas babe i zabe kada pricas o cenzuri i o seksizmu...suzbijanje shovinizma nije cenzura vec oslobadjanje drustva od ogranicenih i pogresnih pogleda na svet...

dragoljub92 dragoljub92 13:15 09.08.2008

Re: u vezi voditelja

a jel ti mislis da zene nose kratjke suknje da bi privukle TVOJU (musku) paznju?

DA ja mislim da žene nose mini suknje i providne majice da privuku BILO ČIJU mušku pažnju.ili hoćeš da mi kažeš da je ono pokazivanje sisa i ostalih extremiteta čisto estetski doživiljaj,paz da nije.
šta je estetsko u pokazivanju gaća i ostale posteljine?
uostalom koja je to potreba da nam se stalno pokaziju gaće,sise i ostali extremiteti ako nije privlačenje pažnje?el to estetika ili egzibicionizam ili šta?
gera92 gera92 17:17 09.08.2008

Re: u vezi voditelja

a jel ti mislis da zene nose kratjke suknje da bi privukle TVOJU (musku) paznju? znas, postoje i neke drugi razlozi i motivacije u zivotu osim privlacenja paznje muskaraca!!!


A, da onda razlog nije neki performans... i koji?
Pulse Pulse 01:04 11.08.2008

Re: u vezi voditelja

hum...sa mini skunji mis smo presli na gace i sise? ja ne mogu da govorim za druge ali znam da ja ne nosim kratke suknje da bih ekspozirala svoje gace ili svoje sise (kako si ti to naveo) niti da bih privukla tvoju ili bilo koju musku paznju.

Mozda ce ti doci kao razocarenje ali za mnoge zene u ovom zivotu postoji vishe nego paznja nekog gedze koji odlepi kad vidi razlicite delove zenkog tela....

gera92 gera92 12:18 11.08.2008

Re: u vezi voditelja

Pulse
hum...sa mini skunji mis smo presli na gace i sise? ja ne mogu da govorim za druge ali znam da ja ne nosim kratke suknje da bih ekspozirala svoje gace ili svoje sise (kako si ti to naveo) niti da bih privukla tvoju ili bilo koju musku paznju. Mozda ce ti doci kao razocarenje ali za mnoge zene u ovom zivotu postoji vishe nego paznja nekog gedze koji odlepi kad vidi razlicite delove zenkog tela....



Znaci da je, ipak, u pitanju neki performans... Reci gedzi - koji?
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:04 09.08.2008

debelo smo zaglibili

Toliko je kod nas izvrnutih stvari, i toliko dugo, i toliko duboko, da pozivanje na korektnost npr Jeremica, izgleda potpuno besmisleno. Jer ako njemu nije palo na pamet da medju NASIM sportistima ima i pripadnika drugih konfesija, bez obzira sto je vecina pravoslavna, pretpostavljam, dakle ako se on obraca samo pravoslavnima, uopste ne cudi sto poslednjih godina, vrlo kvalitetni sportisti odlaze da nastupaju pod zastavom drugih zemalja.
Znam da odlaze i zbog novca i jos nekih pogodnosti...
Ali, da sam ja bio tamo i da je MENI, MOJ ministar, mahao sa tri prsta, osecao bih se izopsteno.
A i na kraju krajeva, on to ne sme da radi, jer on nije tamo mahao kao privatno lice V. Jeremic, vec kao ministar SVIH NAS koji zivimo, radimo, i dozivljavamo Srbiju kao svoju zemlju.
Medjutim, ja zaista i ne ocekujem nista bolje. Osecam se cesto da samo ja vidim da car nema odelo, i okrecem se unezvereno, a svi oko mene zevaju pospano, jer, SVE JE U REDU.
ipsi ipsi 01:23 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

Kada postanete gradjanin Srbije bez obzira sta ste po nacionalnosti onda vam nece smetati ni ta tri prsta.

Dok god budete ta tri prsta prevodili sebi kao znak da vam se zeli nauditi od toga nema nista....da me ne razumjete pogresno, isto vazi i za kvazi nacionaliste...dok god ih budu pokazivali kao znak prjetnje drugima ili kao znak prepoznavanja nece ga ni razumjeti.

Krajnje je vrjeme da zavrsimo pricu o vecinama i manjinama i postanemo gradjani.

Vuk Jeremic vam i jednima i drugima to pokazuje, a na vama je da prepoznate.

Da ste porijeklom iz Turske i da zivite recimo u Njemackoj, imate pasos iste, da li bi sta zahtjevali da njihova premijerka ne pjeva svoju himnu?

Naopako u ogledalu....
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:48 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

Ja sam poreklom iz Srbije. I moj cukundeda. Tako da poredjenje Turska-Nemacka ne stoji.
Ne dozivljavam se nikakvom manjinom. Smatram se ravnopravnim.
Tu lezi problem.
Vuk Jeremic ne pokazuje meni nista blisko, a i moj je ministar.
I molim vas, nemojti mi govoriti kako to Jeremic Vuk, onako u edukativne svrhe.
Sta da me nauci? Da se prekrstim ko "pravoverni" ?
Prosto, nije pristojno.

mutavko mutavko 05:04 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

Ajnur Ibran
Toliko je kod nas izvrnutih stvari, i toliko dugo, i toliko duboko, da pozivanje na korektnost npr Jeremica, izgleda potpuno besmisleno. Jer ako njemu nije palo na pamet da medju NASIM sportistima ima i pripadnika drugih konfesija, bez obzira sto je vecina pravoslavna, pretpostavljam, dakle ako se on obraca samo pravoslavnima, uopste ne cudi sto poslednjih godina, vrlo kvalitetni sportisti odlaze da nastupaju pod zastavom drugih zemalja.
Znam da odlaze i zbog novca i jos nekih pogodnosti...
Ali, da sam ja bio tamo i da je MENI, MOJ ministar, mahao sa tri prsta, osecao bih se izopsteno.
A i na kraju krajeva, on to ne sme da radi, jer on nije tamo mahao kao privatno lice V. Jeremic, vec kao ministar SVIH NAS koji zivimo, radimo, i dozivljavamo Srbiju kao svoju zemlju.
Medjutim, ja zaista i ne ocekujem nista bolje. Osecam se cesto da samo ja vidim da car nema odelo, i okrecem se unezvereno, a svi oko mene zevaju pospano, jer, SVE JE U REDU.


ma siguran sam da Jeremic shvata ta tri prsta kao srpski pozdrav,nevezano za pravoslavlje.pa i on je covek delimicno muslimanskog porekla.trebalo bi da polako svi prihvatimo cinjenicu da zivimo u Srbiji i da je to nasa domovina.Kao sto rade mnogi srbi i muslimani u hrvatskoj,i sl
kosihitac kosihitac 06:09 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

A da se vi malo opustite? To je samo znak, primio se i gotovo, niko vam ne porucuje da vam sprema nasilno pokrstavnje niti svako ko digne tri prsta podrzava ratne zlocine posebno otkad su sportisti poceli tako da masu. Stvarno mi je vise muka od dezurnih kriticara koji osecaju da moraju da graknu bar tri puta dnevno na bilo kakav nazovi srpski nazovi simbol.
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:47 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

kosihitac
A da se vi malo opustite? To je samo znak, primio se i gotovo, niko vam ne porucuje da vam sprema nasilno pokrstavnje niti svako ko digne tri prsta podrzava ratne zlocine posebno otkad su sportisti poceli tako da masu. Stvarno mi je vise muka od dezurnih kriticara koji osecaju da moraju da graknu bar tri puta dnevno na bilo kakav nazovi srpski nazovi simbol.


znaci kad nemci zakonom zabrane dignutu desnu ruku , iako je to SAMO rimski pozdrav, oni su u stvari ludi i ne razumeju da je to samo pozdrav?
Atomski mrav Atomski mrav 12:57 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

I Kinezi su juče dizali desnu ruku u sličan pozdrav, pa to nikome ovde ne smeta...
kosihitac kosihitac 19:03 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

Da, zaista su tri prsta i nacisticki pozdrav ista stvar. Ceo svet prepoznaje nemacku desnu ruku kao pozdrav nacista iz drugog svetskog rata, a tri prsta su verovatno na istom nivou kao hrvatska sahovnica koja, sigurna sam, u mnogima budi vrlo neprijatna osecanja a sasvim je bez problema drzavno obelezje. Problem nije u ovome, koliko je koji od nesporno negativno obojenih znakova los, ja nalazim da je problem kad se po svaku cenu i do apsurda sprovodi politicka korektnost narocito pod parolom 'a mi koji nismo srbi/pravoslavni/vernici a zivimo u srbiji, sta je s nama' itd. Preterano je.

Licno mi je (vizuelno) slika Vuka Jeremica kako mlati sa ta tri prsta stvarno jadna ali najmanje sto je tu problem je da se brine o sportistima 'koji nisu srbi' i kako ce oni to doziveti. Jednostavno, mislim da niste na tragu nekakve nove nepravde ili potencijalnog zlocina pa da se odmah pravi frka i debata, let it go.
angie01 angie01 19:22 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

ja nalazim da je problem kad se po svaku cenu i do apsurda sprovodi politicka korektnost narocito


kada se ovako ponashaju politichki zvanichnici, koji su tu u ime zemlje na chijem su chelu, narochito ministar za medjunarodne odnose- onda je valjda najveci apsurd da se minimum politichke korektnosti ne sprovede
Atomski mrav Atomski mrav 19:23 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

Eto, the President je lepo objasnio Džordžu Bušu šta znače tri prsta...
neny neny 23:29 09.08.2008

Re: debelo smo zaglibili

Mislim da bi ta tri ptsta trebalo zabraniti,nepravimo se ludi i naivni,ne pristoji nam,znamo kolko je ljudi (i nazalost ce) je ubijeno,prebijano u ime "cistog srpstva"Tim zabranjivanjem bi se ljudima jasno skrenula paznja i pokazalo im se sta smeju da rade ,a sta ne.Vidite da ce vam danas u Nemackoj svako reci da tu dignutu ruku i sve sto ide uz to smatra ruznom mrljom u nemackoj istoriji,a kada ovde ,pazi, ne bili koja budala nego ministri i najvisi drzavni zvanicnici ,dizu ta tri prsta jasno pokazuju koji sisitem vrednosti oni zastupaju,i tako vecina ljudi pocinje da to percepira kao nekakvu vrstu duhovnog bogatstva,I u tome je glavni problem. Zato bi voleo da svi prekinu sa revitalizavcijom i minimizacijom ove pojave!Nemojmo se praviti naivni za nesto sto je tako ocigledno!To pogotovo ne moze da se tolerise jednoj partiji koja se na sva usta predstavlja kao levicarska.A podsetio bih sve da jedan od osnocnih postulata levice je borba protiv nacionalizma,koji se ovakvim postupcima najdirektnije podstice.Za one koji ne znaju jedan od tvoraca ta cuvena tri prsta je Milan Nedic(fasisticki kolaboracionista)!
rayzippo rayzippo 04:34 09.08.2008

a zastava !?

da i nju ukinemo,manjine su u pitanju...
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:49 09.08.2008

Re: a zastava !?

rayzippo
da i nju ukinemo,manjine su u pitanju...


olimpijske igre nisu arkanov ulazak u semberiju ili sljivancaninov ulazak u vukopvar ili limonovljevo pucanje po sarajevu pa da se dizu tri prsta....
neny neny 23:31 09.08.2008

Re: a zastava !?

onaj grb koji je znak za monarhiju svakako bi trebalo!
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 00:35 10.08.2008

Re: a zastava !?

rayzippo
da i nju ukinemo,manjine su u pitanju...


Naravno da ne. Zastava, kakva god da je, je zastava drzave Srbije. Dakle, SVIH gradjana koji u njoj zive.
vracarac92 vracarac92 13:17 11.08.2008

Re: a zastava !?

onaj grb koji je znak za monarhiju

Bez kralja ne valja.
Nadam se da ću doživeti da postanem državljanin Kralevine Srbije!!!
d_sandic d_sandic 13:24 11.08.2008

Re: a zastava !?

Nadam se da ću doživeti da postanem državljanin Kralevine Srbije!!!


89. kad su svi iz moje generacije vadili sosku, ja sam rekao :"J...s ovo sr.nje!cekam pasos Kraljevine Srbije!" Cale, koji je tada predavao u tuzlanskoj gimnaziji, imao grdnih problema. Ja? Jos ga cekam!
vldsfr vldsfr 11:46 23.08.2008

grbava zastava

vracarac92
onaj grb koji je znak za monarhiju

Bez kralja ne valja.
Nadam se da ću doživeti da postanem državljanin Kralevine Srbije!!!


Pre će Srbija postati kraljevinom lakše no što će pojedini Srbi(janci) shvatiti kako nije lepo miksovati „grandmothers and frogs“ (tako prethodni Vuk). Kraljevi i kraljice imaju podanike (koji žive u njihovim kraljevinama). Državljani i državljanke žive u republikama.

Ali, kod Srba i onako sve biva ’mimo narod’, pa me ne bi iznenadilo ni ako bi građanin Karađorđević spustio svoju blagorodnu pozadinu na presto Republike Srbije. Možda ga čak i budu krunisali onom bižuterijom Petra I K. Osloboditelja. Sve je verovatnije no da „naša krlj“ nauči ’serbski’.
Jelena Milić Jelena Milić 06:38 09.08.2008

ja sam cula cica macu

jedna pod one dvojce r...koji je prenosio otvaranje, ajd sto je reako onom drugom tipa j...senegal ne pricaj puno vec sam uzbudjen zbog iduce deelgacije ( pogadjate...)

je odvalio i sledece
tih 6 krugova su za svih sest nacija koje zive na svetu.....
yanjing yanjing 07:49 09.08.2008

kompanjoni



na press online, sve sa prigodnim naslovom srbija do pekinga

fuj.
Big Bang Big Bang 19:25 09.08.2008

Re: kompanjoni

http://www.rts.co.yu/media/multimediaBoxPopup.jsp?mediaId=985&itemType=stories
yanjing yanjing 19:46 09.08.2008

Re: kompanjoni

Big Bang
http://www.rts.co.yu/media/multimediaBoxPopup.jsp?mediaId=985&itemType=stories

neny neny 23:37 09.08.2008

Re: kompanjoni

Eva slika vam je primer srpskih levicara.Uzged preporucio bih Boki Takiju da usled potpisivanja ugovora o nacionalnom pomirenju sa SPS-om pozove i SRS.Ja ne znam kako je za vas ali meni se od tog coveka povr,,a.Ne bi iso da glasam za njega makar bio jedini.Ne lici li vam Srbija na Putinovu Rusiju?Muslim onako kad pogledate sve oko sebe!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:33 10.08.2008

Re: kompanjoni

neny
Eva slika vam je primer srpskih levicara.Uzged preporucio bih Boki
Takiju da usled potpisivanja ugovora o nacionalnom pomirenju sa SPS-om
pozove i SRS.Ja ne znam kako je za vas ali meni se od tog coveka
povr,,a.Ne bi iso da glasam za njega makar bio jedini.Ne lici li vam
Srbija na Putinovu Rusiju?Muslim onako kad pogledate sve oko sebe!

Potpuno ste u pravu -- cak mi se cini da je g. Marovic (Ivan, ne onaj crnogorski) to i eksplicitno napisao pre koju nedelju: kostunica je bio novi milosevic, a Tadic je srpski Putin. Znajuci to, valja ocekivati dugacku i kisovitu jesen srpske demokratije koja ce, naravno, nama naviklim na zimske mrazeve, delovati kao pravo leto.
vracarac92 vracarac92 12:26 11.08.2008

Re: kompanjoni

Ne lici li vam Srbija na Putinovu Rusiju

Nismo mi te sreće. Srbija više liči na Jeljcinovu Rusiju u raspadu.
vracarac92 vracarac92 08:18 09.08.2008

?

Ne vidim ništa loše u tome što su podigli tri prsta. U poslednje dve decenije to je postao neki nezvanični simbol ljudi koji dolaze iz Srbije. E sad, smislenost i simbolika ta tri prsta je već neka druga priča.
rayzippo rayzippo 08:37 09.08.2008

Re: ?

kome krivo nek' popije 'ladno pivo....

ziveli...:)))))
adam weisphaut adam weisphaut 08:43 09.08.2008

Re: ?

rayzippo
kome krivo nek' popije 'ladno pivo....

ziveli...:)))))

Vi momci ćete da pijete pivo što su se ova dvojica pokazali kao džiberi?
yanjing yanjing 09:03 09.08.2008

Re: ?

Vi momci ćete da pijete pivo što su se ova dvojica pokazali kao džiberi?


dziberi to je prava rec;-) meni se slosilo juce kad sam ih videla... i jedan i drugi bez kravate, jos su bili u nekoj senci pa su izgledali ko neumiveni, da prostite ko dva posra... goluba i onda puf 3 prsta visoko u vazduh da se zna sta je srbin... busu nije bilo tesko da stavi kravatu, putinu nije bilo tesko, al mi jok, njih dvojica su iznad toga, delovali su mi kao da su pre podne nesto kao radili, pa se onda motali po pekingu i negde svratili na pivo, usput se malo raspojasali i opustili i kao ajd sad idemo na otvaranje, za upad ne treba nista na spisku smo...
vracarac92 vracarac92 09:09 09.08.2008

Re: ?

dziberi to je prava rec;-) meni se slosilo juce kad sam ih videla... i jedan i drugi bez kravate, jos su bili u nekoj senci pa su izgledali ko neumiveni, da prostite ko dva posra...
E tu ste u pravu
Pulse Pulse 09:10 09.08.2008

Re: ?

yanjing
Vi momci ćete da pijete pivo što su se ova dvojica pokazali kao džiberi?


dziberi to je prava rec;-) meni se slosilo juce kad sam ih videla... i jedan i drugi bez kravate, jos su bili u nekoj senci pa su izgledali ko neumiveni, da prostite ko dva posra... goluba i onda puf 3 prsta visoko u vazduh da se zna sta je srbin... busu nije bilo tesko da stavi kravatu, putinu nije bilo tesko, al mi jok, njih dvojica su iznad toga, delovali su mi kao da su pre podne nesto kao radili, pa se onda motali po pekingu i negde svratili na pivo, usput se malo raspojasali i opustili i kao ajd sad idemo na otvaranje, za upad ne treba nista na spisku smo...



joj ja se lepo ismejah - al onda shvatim da je bas mnogo vishe tuzno nego smesno....uh srbija...
adam weisphaut adam weisphaut 09:11 09.08.2008

Re: ?

pa se onda motali po pekingu i negde svratili na pivo, usput se malo raspojasali i opustili i kao ajd sad idemo na otvaranje, za upad ne treba nista na spisku smo...

I onda nam propagandna mašinerija plasira njihov džiberluk kao vrlinu, kao oni su casual & cool.
Samo njihove tifoze mogu to da progutaju.
vracarac92 vracarac92 09:34 09.08.2008

Re: ?

A da li se depiliraju grudi ili su prirodno rutavi pa proviruje kroz razdrljene košulje?
amenophis amenophis 15:33 09.08.2008

Re: Dzibera, dziberu, dziberem, dziberom..

delovali su mi kao da su pre podne nesto kao radili, pa se onda motali po pekingu i negde svratili na pivo, usput se malo raspojasali i opustili i kao ajd sad idemo na otvaranje, za upad ne treba nista na spisku smo...


Radili? Mozda kao deo jagnjecih brigada. To kad zavuce noge pod astal, zaboravi zbog cega je i doslo u Kinu.

neny neny 23:38 09.08.2008

Re: ?

U to verujem,neko ko u Milanu Nedicu vidi spasonosnu licnost.E od tog me nista ne cudi!
vldsfr vldsfr 12:06 23.08.2008

Re: ?

vracarac92
Ne vidim ništa loše u tome što su podigli tri prsta. U poslednje dve decenije to je postao neki nezvanični simbol ljudi koji dolaze iz Srbije. E sad, smislenost i simbolika ta tri prsta je već neka druga priča.


Čini mi se da je među prvim promoterima toga nakaradnog simbola bio prethodni Vuk, još dok mu se duga kosa viorila na nacionalističkim skupovima i dok je bulazio o odsecanju ruku i putokazu za Tursku. Valjda se malko zatrčao, a i ko će okapavati po bibliotekama i arhivima. Srbi se ljube tri puta, pa se tri prsta logično nameću. Teraj, Mile – tj.Vule – a može i Radovane!

Pogledajte na Peščaniku šta su tri prsta predstavlajala u novijoj evrospkoj istoriji.

A u današnjoj Srbiji(ci) moglo bi se shvatiti i ovako:
Palac Putujemo stopom jer nemamo para ni za gorivo, o kolima da se i ne priča.
Kažiprst Pretnja dušmanima: „I samo dotle, do tog kamena (...) nogom ćeš stupit možda poganom“, „bre“ etc.
Srednjak – Pozdravna poruka susedima, zapadnjacima i svekolikim ostalim dušmanima.


Prs’ u d*** – tri prsta u Peking!
vracarac92 vracarac92 10:38 09.08.2008

Istorijat

Salute is first represented on Paja Jovanović's painting Takovo Uprising. The picture represents folk Prince Miloš Obrenović, founder of the House of Obrenović pledging the oath in front of the people and saying the legendary words: Here I am and here you are: War to the Turks!. On the painting Miloš is saluting to Serbs with three fingers. This act started Second Serbian Uprising against Ottomans.

Members of Serbian Renewal Movement political party, say that it was popularized by Vuk Drašković during street demonstrations in March, 1991 in Belgrade, where the three fingers represented the three demands that the Serbian Renewal Movement has put before the government. However there are other meanings of the salute and it is also used by some political opponents of the Serbian Renewal Movement. Srđan Srećković, a vice-president of the Serbian Renewal Movement, said in an interview to Kurir that it can also symbolize "one finger for St. Sava, other finger for for Njegoš, and third finger for Karađorđe."

In Republic of Serbian Krajina salute was popularized by Jovan Rašković. His daughter Sandra said that he never gave explanation for using it.

One popular theory of the origin of the salute is the way Orthodox Serbs cross, with the three fingers (which is associated with the Christian Trinity of the Father, Son and Holy Spirit). There is a statement often used by many Serbs : Nema krsta bez tri prsta (English: There is no cross without three fingers).
Usage
Serbian three-finger salute was often used as a nationalist sign before and during the Yugoslav wars and it was often flashed by Serbian soldiers during their military operations. Croats, Bosniaks and Albanians widely used the V sign as a victory/defiance sign. This was brought about as a reaction to the Serbian three finger salute often raised by the Serbs.
NBA basketball player Sasha Pavlović displaying the three-finger saluteToday in Serbia it can be most often seen by some sport fans and even some players themselves when celebrating sport victories. After Serbia and Montenegro won the World Championship in water polo in the 2005, team captain Vladimir Vujasinović stated "thank you for being there for us in hard times, you gave us the strength to go all the way and win the gold medal. I am proud of you, my country and all my people," and displayed the traditional three-finger Serbian salute. When winning the European basketball championship in 1995, the entire Yugoslav national team displayed the three fingers. Sasha Djordjevic says why he flashed the three fingers "not to be provocative. Just: That's Serbia, that's us, that's me - nothing else. It's my pride. " Vlade Divac is also known to have often shown the three-finger salute after wins and scores.More recently, the best Serbian tennis player Novak Đoković often shows three-finger salute after his victories.
Connotations
Members of other Balkan peoples, especially Croats, Bosniaks and Albanians will often find it provocative and offensive due to what happened during the Yugoslav Wars.

When Bobby Despotovski, a footballer of Serbian descent for the Perth Glory was believed to have used to gesture after scoring against the Melbourne Knights, a club built around Croats exiles in Australia, there was anger in sections of the crowd.
Eurovision 2007
Eurovision song contest winner, Serbian Marija Šerifović, while celebrating the maximum of 12 points that she received from Bosnian viewers displayed the three-finger salute. This has caused controversy as some Bosnian viewers have seen it as provocation.
yanjing yanjing 11:08 09.08.2008

Re: Istorijat

Serbian three-finger salute was often used as a nationalist sign before and during the Yugoslav wars and it was often flashed by Serbian soldiers during their military operations.


e tu krecu problemi...
blackbox92 blackbox92 18:22 10.08.2008

Re: Istorijat

yanjing
Serbian three-finger salute was often used as a nationalist sign before and during the Yugoslav wars and it was often flashed by Serbian soldiers during their military operations.


e tu krecu problemi...

E da.
Ja mislim da bi trebalo da budemo normalni i konačno civilizovani pre svega zbog sebe a ne da nam se pod tzv. nacionalnim podmeću svake budalaštine počev od sporta, estrade i svega. Meni pozdrav sa tri prsta predstavlja isti primitivizam i provokaciju kao i sa dva ili jednim. Ovo posebno ako se ima u vidu ko je kako i zašto počeo koristiti ta tri prsta kao pozdrav u Srbiji.
Nisam naišao na podataka da se u Srbiji od Karađorđa do formiranja Kraljevine SHS i sve do Nedića koristilo. Doduše, tako su se pozdravljale pojedine fašističke organizacije u Italiji i Španiji.
Kod nas je to promovisao Vuk Drašković na svojim mitinzima i prihvaćeno je kao izraz i pozdrav ekstremnog srpskog nacionalizma i šovinizma.

Objašnjenje da je to "sveto trojstvo , kao deo našeg identiteta",koje je naš predsednik dao Bušu ne stoji jer Trojstvo simbolizuju tri sastavljena prsta sa kojim se krsti. Pogotovo čudno deluje predsednikovo objašnjenje "da se za to borimo i da je to naša ideja ".
Izjava koja više priliči crkvenom velikodostojniku a ne predsedniku demokratske, građanske, multietničke, multikonfesionalne i multikulturalne države.
Goran Vučković Goran Vučković 21:35 10.08.2008

Re: Istorijat

Objašnjenje da je to "sveto trojstvo , kao deo našeg identiteta",koje je naš predsednik dao Bušu ne stoji jer Trojstvo simbolizuju tri sastavljena prsta sa kojim se krsti.

Iz nekog razloga sam ubeđen da je Bušu objašnjenje leglo k'o na nošu...
Atomski mrav Atomski mrav 12:01 09.08.2008

Tek sada?

Spavate, blogeri, spavate... ja sam to prvi primetio i prijavio kod Jelene Milić. Nezadovoljan sam reakcijom blogosfere na ovaj događaj. I još nema posta o tome što je Jasna Šekarić nosila zastavu na svečanom defileu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana