Srpske olimpijske bajonete!

Tibor Jóna RSS / 06.08.2008. u 13:20

Poslusajmo, najpre, ovu obradu stare (dobre) cetnicke pesme - "Morem plovi jedna mala barka". Na muziku i stihove nepoznatog autora, glasom ori Baja Mali Knindza, vokalni umetnik iz blazenopocivse RSK, baja regionalnog stasa i glasa, poznat po takvim biserima srpske ratne turbo-folk muzike kao sto su "Ne volim te Alija zato sto si balija" i filigranski fino izbrusenim stihovima poput "Dok sam bio mali znao sam svoj pravac, oni bili katolici, a ja pravoslavac" i vrcavih momenata "pisali su meni iz Cikaga moji, znas ti dobro koji"!

Predivno, zar ne? Svi smo uzivali. Taj glas, ta harmonika, taj stas... Mora da ste i vi zadrktali, sto bi ono rekao gospodin Curguz.

Sta?!?

 

Lici vam na nesto? Poznata vam melodija?

Kako to mislite?

Culi ste ovih dana na televiziji?

Ma nije moguce! Preslusaje vi to dobro jos jednom!

Vec jeste?!?

I i dalje vam lichi na nesto drugo?

 

Ne gresite!

 

Ova evergreen ratna melodija neobicno podseca na nesto (hronoloski) moderniji muzicki uradak koji pod nazivom "Srbija navija" prati srpski olimpijski tim na OI u Kini.

Ne verujete?

 

Poslusajmo:

 

Dakle srpski olimpijski tim prati polukorachnica sa etno motivima preuzetim sa parade hitova 1942. u selu Ba?

I tako ptica bela zameni barku malu! To je, by the way, skroz u redu imajuc` u vidu da brod odavno ne plovi za Shangaj i da su nasi olimpijci odleteli, a ne otplovili za Kinu. Sva sreca da se za taj avion naslo para (ako vec nije bilo para da se juniorskim vaterpolistima kupe baden mantili da ne izlaze deca na dodelu medalja u speedo gacama) pa olimpijci nisu morali da pesace - jer bi , slutite , otpraceni uz neki remix "marsirala, marsirala kralja Petra garda"... Prebiram po svojoj kolekciji cetnickih, ali ne umem da se dosetim jel ima nesto za jahanje.

Ja sam recimo siguran da ce se olimpijci Ledjer, Siladji i Fris posebno obradovati ovom numerom.

Ali sada ozbiljno - jel morala BAS cetnicka pesma?!?

Nije moglo nsita drugo? "Tiho noci" , "Zvezda tera mjeseca", "8 tamburasa", "200 na sat?" "Koka kola malboro suzuki" - jel bas bas bas apsolutno i samo moralo da se stavlja cetnicka pesma?

Mislim, cemu ova bizarnost od pesme? Da se pokaze tacno sta?

Zasto se i kako uporno odbija da se Srbija shvati kao zemlja svih njenih gradjana bili oni Avdagici, Molnari, Petrovici, Shaini i kako to, cvetic mu pomirisem, da ti napori uvek dobijaju ovoliki medijski prostor i promo space... Zasto se uporno neke stvari koje se ticu svih nas ovakvim glupostima oduzimaju od onih koji nisu Srbi i zasto se na sve stavlja strogo jednonacionalna tapija kada je, makar u ovom slucaju, bilo moguce da svi uzivamo u uspesima drzavnog tima?

 

Mislim, to je i moj tim, ali izvinite ako bas nisam u stanju da za njega navijam uz cetnicki melos i reference na bajonete i mnogo bi voleo ukoliko bi mi se omogucilo da OI prodje bez njih.

Ako ne, predlazem recimo snimanje nastavka pesme koji ce vernije pratiti original. Recimo majka nekog vaterpoliste u stihu pita Snezanu Markovic : Teta Snezo, reci de je moje dete! a Snezana odgovara "Ne brin` majko cuvaju ga kineske bajonete"...

Ili "Nad Pekingom ljuta vatra seva, da vidimo kog olimpijca nema - nesto, nesto, ne pusti ih Nant"

ili "Na planini, na Peking-Jelici, skupili se svi olimpijci, skupili se pa govore Majkla Phelpsa da obore, Majkl Phelps to ne valja, on neda Chavicu medalja"

...

fuj!



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 13:29 06.08.2008

Čiča Dražo, gde je moje dete...

Za početak, verujem da ovakva melodija neće prijati i mnogim drugim sportistima u našem olimpijskom timu, bez obzira na nacionalnu pripadnost, a ne samo gore pomenutima. Nekima će možda prijati, neki možda neće razmišljati o tome na šta liči. Meni baš nikako ne prija. A Srbin sam. Zato ne mogu da se baš složim sa rečenicom:
Zasto se uporno neke stvari koje se ticu svih nas ovakvim glupostima oduzimaju od onih koji nisu Srbi i zasto se na sve stavlja strogo jednonacionalna tapija kada je, makar u ovom slucaju, bilo moguce da svi uzivamo u uspesima drzavnog tima?

Dragi moj Tibore, nemoj sve Srbe poistovetiti sa četnicima i njihovim "tekovinama". A trojica pomenutih sportista su osvetlali obraz Srbije svojim dosadašnjim (a svakako i budućim) uspesima mnogo više od nekih "velikih" Srba.
mariopan mariopan 13:47 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

Slazem se sa konstatacijom da je pesma grozna...sedim ovde sa detetom (34god) i smejemo se oboje a na momente nam bas bila strasna. ne zato sto je koracnica ili me na nesto podseca..gorzna je sasvim.

A da je Tiho noci svi bi spavali..mislim da je trebalo angazovati nekoga od obrazovanih muzicara da nam napise nesto lepo za ovu priliku...ovako popadali smo na onaj popovski glas koji se iznenada srucio na nase glave...ne svidja mi se.
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:48 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

Atomski mrav

Dragi moj Tibore, nemoj sve Srbe poistovetiti sa četnicima i njihovim "tekovinama". A trojica pomenutih sportista su osvetlali obraz Srbije svojim dosadašnjim (a svakako i budućim) uspesima mnogo više od nekih "velikih" Srba.


ma sacuvaj i sakloni, nit sta takvo mislim niti sam ikada mislio. ajte molim vas...
Atomski mrav Atomski mrav 13:51 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

Treba napraviti pesmu - kolaž po uzoru na nekadašnje "zbratimljene narode i narodnosti", pa od svega pomalo, od tamburaša do trubača...
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:53 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

Atomski mrav
Treba napraviti pesmu - kolaž po uzoru na nekadašnje "zbratimljene narode i narodnosti", pa od svega pomalo, od tamburaša do trubača...


ne, ne. treba zapocetak ne koristiti cetnicki melos.
a za kraj, svi zamo smo etno... poslednjih 20 godina vrlo smo etno... aj nesto sad moderno... da vidimo moze li se to u Srbiji!
Jaril Jaril 14:02 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

poslednjih 20 godina vrlo smo etno... aj nesto sad moderno
Етно је модеран, треба ти друга реч.
Atomski mrav Atomski mrav 14:04 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

Jeste, etno je u modi... a moglo je nešto na kineski fazon, s obzirom da su Igre u Kini.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:04 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

Jaril
poslednjih 20 godina vrlo smo etno... aj nesto sad moderno
Етно је модеран, треба ти друга реч.


savremen? do mestimicno avangardan :)
Jaril Jaril 14:10 06.08.2008

Re: Čiča Dražo, gde je moje dete...

savremen? do mestimicno avangardan :)
:)) Ја би' рек'о: етно је изанђао, 'ај нешто космополитско.
telenovela telenovela 20:29 06.08.2008

a da pogledate i spot?

queeria92 queeria92 13:52 06.08.2008

Ponosan na srbsku istoriju!!!

Izvini Tibore, ali četnici su antifašisti - ako nisi znao!!!

Ti baš imaš problem sa svetom srbskom istorijom!!!

I ne diraj mi Baju... on je baš sehi...



Beingness Beingness 14:08 06.08.2008

Re: Ponosan na srbsku istoriju!!!

Jaoo, zagrcnu' se :)))
Mala Mindza sa sve Madoninim 80's mladezom :)

PS. izgleda je tema YU gradjanskog rata suviše izmužena. Sad se prešlo na španski gradjanski, rekao bih na osnovu naziva albuma.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:50 06.08.2008

Re: Ponosan na srbsku istoriju!!!

Izvini Tibore, ali četnici su antifašisti - ako nisi znao!!!


nemam ja nista protiv cetnickog antifasizma, niti imam bilo sta protiv cetnickih pesama - dokle god se one pevushe konsekvetno mestu - kafana, ravna gora, miting SePeOa....

ali ubacivati ih u ovaj kontekst i to danas je potpuno suludo....

LoL @ mala mindza
shiver@ivana na tenku





angie01 angie01 13:55 06.08.2008

izvini,

je l ovo neka zajebancija?
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:56 06.08.2008

Re: izvini,

angie01
je l ovo neka zajebancija?


ako ti tako deluje , onda jeste.

ipak, rekao bih da su bas ozbiljni.
peva i marija serifovic, pa tanja boskovic, pa cakana, pa legende, zivan saramandic... znas... ima tu elemenata da se misli da je zajebancija... ali nije
miljanah miljanah 13:59 06.08.2008

Re: izvini,

I, zna li se ko se potpisao kao autor ovoga... tj. ko je maznuo honorar na plagijat (i to jos cega...)
vracarac92 vracarac92 14:00 06.08.2008

Re: izvini,

miljanah
I, zna li se ko se potpisao kao autor ovoga... tj. ko je maznuo honorar na plagijat (i to jos cega...)

Leontina
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:01 06.08.2008

Re: izvini,

vracarac92
miljanah
I, zna li se ko se potpisao kao autor ovoga... tj. ko je maznuo honorar na plagijat (i to jos cega...)

Leontina


da , a ko bi rekao!

angie01 angie01 14:02 06.08.2008

Re: izvini,

ali nije


pa onda je k a t a s t r o f a- ko je to dozvolio? ne mogu da verujem da u tim ol. komitetima, kako god se zvalo, nema neko suvislo bice,...samo fali ivana zigon & tenk.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:04 06.08.2008

Re: izvini,

angie01
ali nije


pa onda je k a t a s t r o f a- ko je to dozvolio? ne mogu da verujem da u tim ol. komitetima, kako god se zvalo, nema neko suvislo bice,...samo fali ivana zigon & tenk.

pomesali ste vladiku filareta i ivanu zigon.
filaret i tenk , a ivana i sibirski vitezovi )
angie01 angie01 14:08 06.08.2008

Re: izvini,

pomesali ste vladiku filareta i ivanu zigon.


zar ne beshe neka patos slika, mala zigonova, onako gleda, a na tenku- neki kosovoperformans?
queeria92 queeria92 14:10 06.08.2008

Re: izvini,



Jel ovo Ivana Žigon? Jeste
Jel ovo tenak? Nisam bio u vojsKi, ali mislim da jeste!
angie01 angie01 14:15 06.08.2008

Re: izvini,

Jel ovo Ivana Žigon?


ee TA, pa sad ja nisam obaveshtena tamodaleko:)))- halo bre Jona, je l ja da ti ovaram ochi za kon(tra)cepciju?


pedjice- hvala, vidi se ko prati deshavanja, trendove, militari brajd!
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:30 06.08.2008

Re: izvini,

queeria92


Jel ovo Ivana Žigon? Jeste
Jel ovo tenak? Nisam bio u vojsKi, ali mislim da jeste!


au!
sunce ti poljubim zarko!

G r o f G r o f 20:28 06.08.2008

Re: izvini,

je l ovo neka zajebancija?



Kako se to izražavaš, angie..ju.
hahahaha
To je samo knindža kornjača.
Jaril Jaril 14:00 06.08.2008

Јао да,

ја сам уватиЈо само крај, па кад сам прочито да текст писала Леонтина искидао се од смеха. У складу са Ј, предлажем песму "Изгоре ми дуња у фиЈоци, драгог одвели ми олимпојци" (песничка слобода...).

Само пар назнака:
не мислим да нека посебна мелодија може да има идеолошку припадност, јер би то значило да "четничка" мелодија мора да има неке специфичне музичке карактеристике по којима се препознаје као "четничка". Такве карактеристике не постоје. Оно што једну мелодију идеолошки дефинише у овом случају јесте текст. Када се текст одузме, остаје нам мелодија сведена на чисту музику, а без идеолошког идентитета. Он зависи искључиво од подметнутог текста.

Друга је прича што је та мелодија са одређеним текстом толико популарна и исфорсирана, да неко кад чује саму мелодију он аутоматски "чује" (подсвесно се присећа) оригинални текст, па тако сваки нови подметнут текст бива обележен значењем оригинала. И то нимало није у реду. Овим се "Србија" потура под значење "четничко", па тако ова мелодија у ствари поручује - "Србија је четничка". Ужас! Ако ни због чега другог, а оно зато што није истина.

Кад смо код неистина, није истина да је Србија уз њих. Да јесте, то би значило да сви Срби (грађани Србије, учесници њене културе) подржавају поменуте спортисте. А не подржавају. Не зато што су српски, већ зато што су професионални спортисти. А професионални спорт, ја први не подржавам. Навелико. Дакле, није Србија иза њих, него неки Срби.

Оно што је мени у овом контексту тотално смешно (у ствари је драстичније, али се иста ствар деценијама понавља па је остала само смешна), јесте то што:

Ако је Србија четничка, а четништво подразумева Православље, а Православље осуђује професионални спорт и има одбојни став нарочито према олимпијским играма, како онда четничка Србија може бити уз професионалне спортисте?!?

Је л' то значи да Србе има да подржавамо у греху, само зато што су Срби?

Када би се људи у Србији држали идеологија у чистом облику, било би 500 пута лакше. Овако, свеопшта криза идентитета је достигла ниво непрепознавања.

angie01 angie01 14:06 06.08.2008

Re: Јао да,

nish te ne razbiram, jarile, sa udarnim delom,

Је л' то значи да Србе има да подржавамо у греху, само зато што су Срби?

Jaril Jaril 14:18 06.08.2008

Re: Јао да,

Је л' то значи да Србе има да подржавамо у греху, само зато што су Срби?


Мелодија носи са собом четнички контекст. Четништво укључује Православље. Православље негира олимпијске игре. Олимпијски текст се одриче православног учења, поништава четнички контекст и остаје... идеолошки нејасан.

Ово цитирано питање ми је више излетело док сам на уму имао друго:

Је л' то значи да је рушење идеологије, на коју се позивамо, пожељно ако је то рушење изведено у име српства?

Заправо, овде на крају дођох до позитивних ствари...

- коришћењем четничке мелодије са античетничким текстом јесте допринус анулирању четништва из српске културе;

- било каква идеологија остаје неважна ако се налази под заставом Републике Србије, која остаје једини врховни критеријум за избор понашања.

И дођох до једне крајње негативне ствари...

У Србији влада само једна, али у потпуности шупља идеологија:

идеологија сербско-номинализма.
angie01 angie01 14:27 06.08.2008

Re: Јао да,

Православље негира олимпијске игре.


???

btw- ja ne vidim tu neku specijalnu dramaturgiju- vishe mi deluje kao neodgovorna papazjanija, sa po nekim ideoloshki zlonamernim podmetanjem. Nedopustivo za ovakvu svrhu i nije mi jasno- je l se sportisti tu neshto pitaju, mislim na koji nachin ce biti bodreni i da li mogu da se indentifikuju sa ovako nechim>?
Jaril Jaril 14:32 06.08.2008

Re: Јао да,

ja ne vidim tu neku specijalnu dramaturgiju
Наравно, не видим ни ја. Али, сви знамо шта се дешава када се навијачи до'вате неодговорне папазјаније.

Само зато сам мало озбиљније схватио целу ствар. Да нема навијача у целој причи, односно, да није на њих адресирана нумера, све би било "то је ипак само неуспела летња забава". Неважна кичерица.
Православље негира олимпијске игре.

???

Има читавих текстова који објашњавају зашто су олимпијске игре неправославне и погубне за дух.
Atomski mrav Atomski mrav 14:33 06.08.2008

Re: Јао да,

Има читавих текстова који објашњавају зашто су олимпијске игре неправославне и погубне за дух.

Hvala Bogu pa sam ateista!
miljanah miljanah 14:11 06.08.2008

Navijacka

Evo jedna dobra navijacka::):):):)


Svaki put me ponese, iako nisam iz Engleske niti pratim fudbal
Bili Piton Bili Piton 14:16 06.08.2008

Re: Navijacka

miljanah
Evo jedna dobra navijacka::):):):)
Svaki put me ponese, iako nisam iz Engleske niti pratim fudbal


I meni se World In Motion uvek svidjala, baska sto su New Order....
Filip2412 Filip2412 16:41 06.08.2008

miljana pravi zibor :)


New Order rulez !!!!!!!!!!!!!!

e doci ce i taj dan za jedno 50 godina da i nasa navijacka zvuci tako dobro
Bili Piton Bili Piton 17:26 06.08.2008

Re: miljana pravi zibor :)

Filip2412
New Order rulez !!!!!!!!!!!!!!e doci ce i taj dan za jedno 50 godina da i nasa navijacka zvuci tako dobro



Mozda onda kad se kojekakve Leontine i slicni tezgarosi ne budu guzili tamo gde im mesto ocito nije. Iako, ruku na srce, nije problem u njoj vec u kontekstu u kojem takvi kao ona zare i pale.

Usput, kad naidje Saramandiceva deonica, ja ne mogu a da se ne upitam - dal se ovo ipak samo neko zeza.

angie01 angie01 17:40 06.08.2008

Re: miljana pravi zibor :)

Usput, kad naidje Saramandiceva deonica


he, he, bili, pa vezbo chovek onolike godine u domu jne:))0
Hemičarka Hemičarka 19:48 06.08.2008

Nase navijacke pesme...

Od nasih (reprezentativnih, olimpijskih) navijackih pesama snimljenih u poslednje vreme, mozda je najbolja (u smislu najprikladnija, ne govorim o muzickim kvalitetima) bila ona odbojkaska himna:

die hard die hard 22:50 06.08.2008

Re: miljana pravi zibor :)

Filip2412
New Order rulez !!!!!!!!!!!!!!e doci ce i taj dan za jedno 50 godina da i nasa navijacka zvuci tako dobro

Sto si ti pesimista ...Bice sigurno za jedno dvajest godinica.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:53 06.08.2008

Re: Nase navijacke pesme...

Hemičarka
Od nasih (reprezentativnih, olimpijskih) navijackih pesama snimljenih u poslednje vreme, mozda je najbolja (u smislu najprikladnija, ne govorim o muzickim kvalitetima) bila ona odbojkaska himna:



meni, recimo, smetaju te konstantno koriscenje ratnih paralela i aluzija na rat, tipa - gazenje, chete, chuvaj se svete, unistavanje, sadzgacemo, nabicemo, urnisacemo....
malo je to malo ono ilicevsko-arkanovski...
Sasa70 Sasa70 20:19 08.08.2008

Re: Nase navijacke pesme...

U ala ovde ima " pametnih "!!! A ti si izgleda njihov vodja ili sta vec?
Sto se ne osvrnu sta ti braca Hrvati pevaju u takvim situacijama, gde bas nadje nas SRBE, a ovi " pametni " srbi jedva docekase da jos " malko " pljunu po svojim Pravoslavcima.
Neka vam je svima na cast!!!
Tibor Jóna Tibor Jóna 20:51 08.08.2008

Re: Nase navijacke pesme...

Sasa70
U ala ovde ima " pametnih "!!! A ti si izgleda njihov vodja ili sta vec?
Sto se ne osvrnu sta ti braca Hrvati pevaju u takvim situacijama, gde bas nadje nas SRBE, a ovi " pametni " srbi jedva docekase da jos " malko " pljunu po svojim Pravoslavcima.
Neka vam je svima na cast!!!


ja ne zivim u hrvatskoj. sta me briga sta oni pevaju.
djape071 djape071 14:19 06.08.2008

...mislim

da bi bilo dobro da se u potpunosti ispita poreklo ove pesme, jer čini mi se da se opet radi o tome da je neko našao nešto sa mnogostrukim korenima. Kladim se da ova pesma ima korene u nekoj vintage folk varijanti s kraja 19 ili između dva svetska rata, jer tekst koji koji pevaju pobornici četničke ideologije je blago rečeno idiotski, i mislim da je to neka varijanta specijalno sklepana za terevenke u emigraciji, nema veze sa nekom ideologijom i slično. A Leontina koja bi pokrala i državnu himnu i od nje napravila pesmu za Grand produkciju, verovatno i računa da malo podigne prašinu sa tim. Bilo je skoro na blogu, čini mi se rasprava o onoj srpsko-hrvatskoj "Zovi samo zovi" pesmici, zatim poznat je onaj dokumentarac "čija je ovo pesma" o onoj turskoj koračnici, il na primer ustaško-partizansko prepucavanje čije je starije "Na kordunu, grob do groba,traži majka sina svoga" ili "Evo zore evo dana, evo jure i bobana"....

Nismo jedini, zar treba nekoga da vređa što je jedno vreme nemačka himna, koju je komponovao Hajdn, imala stihove u stilu "SA ordedi marširaju, milioni gledaju u svastiku, uskoro će Hiterove zastave biti u svakoj ulici...itd", pa je posle po ko zna koji put promenjeno i nikom ništa...

A ova gore je verovatno bila nešto u stilu "Ej, plovi lađa i na lađi građa, i sa lađom tudom, tudom..." itd :))
adam weisphaut adam weisphaut 14:29 06.08.2008

Sprem'te se, sprem' te sportisti...

Meni je fascinantno kako je nekom uopšte palo na pamet da ovu pesmu stavi kao zvaničnu navijačku pesmu za OI ili kako se god to zove? Ćak i da ne znam ideološki background, pesma je užas. A kada se doda izvor iz kojeg je ovaj biser pozamljen, cela priča prerasta u grotesku.
Atomski mrav Atomski mrav 14:32 06.08.2008

Re: Sprem'te se, sprem' te sportisti...

Pesma je užas i da nema taj background, to se slažem. No, ako je poteklo od Leontine i iz RTS (ili još gore, Pink) kuhinje, boljem se nismo mogli ni nadati. Zapravo, čemu uopšte "navijačka pesma" osim da nas smaraju sa njom u pauzama prenosa sportskih događaja sa OI?
adam weisphaut adam weisphaut 14:37 06.08.2008

Re: Sprem'te se, sprem' te sportisti...

No, ako je poteklo od Leontine i iz RTS (ili još gore, Pink) kuhinje, boljem se nismo mogli ni nadati.

Da, kad se takve gromade kreativnosti i profesionalnosti ukrste bilo bi suludo očekivati bolje.
No, da ne naiđe Tijanć i lupi nam po par šamara?
Atomski mrav Atomski mrav 14:56 06.08.2008

Re: Sprem'te se, sprem' te sportisti...

Samo pazi da ti muva slučajno ne sleti na glavu...
adam weisphaut adam weisphaut 15:09 06.08.2008

Re: Sprem'te se, sprem' te sportisti...

simkke simkke 14:39 06.08.2008

Nista nije slucajno

Naravno da nije slucajno ova pesma "odabrana" da prati nase olimpijce, bez obzira dal' je maznuta ili ne...U pitanju je pokusaj da se srpska javnost pripremi na razocaravajuce rezultate na OI..(citaj: kakva pesma takvi rezultati tj. grozno!!!)

Samo, nadam se da ce sportisti odgovoriti na svoj nacin...Vi nama ovakvu grozotu, a mi vama zlata...

PS. Sramota za sve ukljucene u taj projekat (a za njihovu eventualnu dobru nameru me bas briga)...
JJ Beba JJ Beba 15:10 06.08.2008

Re: Nista nije slucajno

jbt, kaka grozna pesma, kakva amaterska produkcija i muzike i videa; kakav otimačina para ; kakvo užasno pevanje......naročito se itako Luis koji zapeva nešto na početku...ququ i Živan Sramandić se proslavio... sve je grozno, ne nomž biti odvratnije....a tek Tanja Bošković ququ.. nemam teksta
dzango dzango 15:46 06.08.2008

Re: Nista nije slucajno

Niko vam ne brani da napravite bolju pesmu a ne samo da sedite kao mapetovci i pljujete. Pesma nije nešto naročito,rekao bih da je u rangu pesama koje su i ranije pravljene za neki događaj i biće korišćena za potrebe RTS-a to jest popunjavanja programa i pauza. Četničk poreklo pesme nije ni prednost ni mana jer pesma ima drugačiji tekst i poziva na navijanje i bodrenje a ne na političko određivanje ili ne daj Bože rat i ubijanje.
simkke simkke 17:23 06.08.2008

Re: Nista nije slucajno

dzango
Niko vam ne brani da napravite bolju pesmu a ne samo da sedite kao mapetovci i pljujete. Pesma nije nešto naročito,rekao bih da je u rangu pesama koje su i ranije pravljene za neki događaj i biće korišćena za potrebe RTS-a to jest popunjavanja programa i pauza. Četničk poreklo pesme nije ni prednost ni mana jer pesma ima drugačiji tekst i poziva na navijanje i bodrenje a ne na političko određivanje ili ne daj Bože rat i ubijanje.


Mene poziva na bojkot, ali se tom pozivu ipak odazvati necu...Pa necemo valjda mi Mapetovci da pravimo pesme...neeee...ima da ih masakriramo po blogovima...jer mi smo Mapetovci!!!
die hard die hard 22:58 06.08.2008

Re: Nista nije slucajno

dzango
Niko vam ne brani da napravite bolju pesmu a ne samo da sedite kao mapetovci i pljujete. Pesma nije nešto naročito,rekao bih da je u rangu pesama koje su i ranije pravljene za neki događaj i biće korišćena za potrebe RTS-a to jest popunjavanja programa i pauza. Četničk poreklo pesme nije ni prednost ni mana jer pesma ima drugačiji tekst i poziva na navijanje i bodrenje a ne na političko određivanje ili ne daj Bože rat i ubijanje.

Ma pesma je sramo glupa, i oni ljudi koji i osvoje neke medalje ( a bice ih, valjda ) su stavljeni u kontekst te jadne muzicke tvorevine.Nije u redu prema njima.Kad sam prvi put cuo mislio sam da je to neko zezanje.Nadobudno, nepristojno, glupo.I ponovo za domacu upotrebu, srecom jakako.
Filip2412 Filip2412 16:09 06.08.2008

Srpske olimp.. bajonete??? ajd ne preteruj

Mislim da osim Tibora retko ce ko primetiti da je pesma cetnicka ako uopste jeste. Siguran sam da postoje partizanske kao i ko zna koje ostale verzije na istu melodiju.

cetnicke partizanske ustaske i domobranske pa i pesme ostalih naroda iz okoline bugari, makedonci itd.
cesto imaju istu melodiju a samo se menja tekst. CIsto sumnjam da ce se iko osetiti nacionalno ugrozenim zbog ove debilske pesmice. Medjutim, imam utisak da negativne komentare ovde daju ljudi koji verovatno u zivotu nikada nisu ni bili na stadionu a kamoli zapevali bilo kakvu navijacku pesmu. Otud predlozi kao "Tiho noci" "Zvezda tera mjeseca" :) :) :). Slicno ko u raspravi za Evroviziju. OI su ko i Evrovizija jeftin populisticki bullshit i nemoguce je napraviti navijacku pesmu koja ce se dopasti eliti ovde na blogu. Bez ironije ovo kazem.

Pesma je smesnjikavo napravljena i to sto je Leontina pisala tekst, zaista komicna cinjenica :) ....
Leontine se secam iz doba vladavine SPS kako je intervjuisu na jahti gde se zabavlja sa Miloradom Vucelicem promovisuci neku njegovu izdavacku kucu valjda... i pitaju je koja je njena omiljena istorijska licnost - ona rece bez sumnje Tito :)

BTW. Cetnici su od strane USA & EU odavno prepoznati kao saveznici i antifasisti tako da ideoloski pesma se potpuno uklapa u nase planove da udjemo u EU i NATO. I tacka. Period. E sad sto ljudi kod nas vaze za cetnike a najvise viole rusiju, a sa druge strane nekakvi novi komunisti su prozapadnjacki orjentisani...
ne zna se ko pije ko placa, sta ces, sistem, vrednosti totalno razyeban. Za prost narod tesko je naci ideologiju koja ima nesto originalno nacionalno a istovremeno je moderna i omogucava napredak. Treba traziti nove idole medju istorijskim licnostima. Sve smo pogresno radili u zadnjih 1000 godina.

Inace meni se licno Olimpijske igre tako gade.... nevidjena politicka manipulacija...
Ugusice se ljudi od smoga u tom Pekingu ali koga je briga. Yebga zeleli su dati Kini te igre samo da bi sada masirali njihovu vlast o ljudskim pravima na Tibetu itd... Izvanredne mogucnosti za pritisak na Kinu i uvlacenje iste u okvire "medjunarodne zajednice". Sad cemo se naslusati ljudskih prava u Kini i to ce jedino biti od zncaja na OI.
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:27 06.08.2008

Re: Srpske olimp.. bajonete??? ajd ne pret

Medjutim, imam utisak da negativne komentare ovde daju ljudi koji verovatno u zivotu nikada nisu ni bili na stadionu a kamoli zapevali bilo kakvu navijacku pesmu. Otud predlozi kao "Tiho noci" "Zvezda tera mjeseca" :) :) :). Slicno ko u raspravi za Evroviziju.


a evo i nekog ko je sve skapirao!
Milena Mitic Milena Mitic 21:39 06.08.2008

Re: Srpske olimp.. bajonete??? ajd ne pret

Mislim da osim Tibora retko ce ko primetiti da je pesma cetnicka ako uopste jeste.

pogresno mislite :)
primetice svako ko je imao prilike da vise puta cuje original (nazalost)
imaju istu melodiju a samo se menja tekst.

pa ovde je i u tekstu problem, i tekst je preuzet. da li postoji neka starija pesma sa istim tekstom (nesto plovi necim) ne znam, ali ja drugu asocijaciju nemam (a nisam ni morala da poslusam Baju, jer , kao sto rekoh, nazalost, znam pesmu i bez njega)
blackbox92 blackbox92 18:19 06.08.2008

primitivizam kao patriotizam

Zaboravili ste da je Dule Savić vođa jednog našeg olimpijskog tima. Možda je čovek tražio da se baš ta pesma peva tokom takmičenja jer su im tokom priprema servirali onu "Spremte te se , spremte" a navijači im horski vikali "Nož,žica, Srebrenica" i , za svaki slučaj, ali ne i slučajno, "Tadiću, ustašo".
A još kad pogledate naslove u nekim novinama tipa "Srpski orlovi gladni" i druge naslove koji imaju više veze sa tučama uličnih bandi i građanskim ratom nego sportskim takmičenjem u olimpijskom duhu.
I posle svega se pitamo zašto nam se mladi ponašaju kako se ponašaju.
Neće biti da o njima niko ne vodi računa!! Sve ovo je potvrda da neko veoma pomno vodi računa i brigu kako će da vaspitava mlade naraštaje Srba.
Narod koji tako uporno, ili mu se tako uporno, afirmiše i nameće ono najružnije iz njegove istorije, kome se uporno servira da se ponosi onim čega bi trebao da se stidi, teško njemu jer mu nameću da tavori po smetlištima istorije, umesto da se okrene sadašnjosti i budućnosti.
OZBILJNO JE PITANJE GDE SU U SVEMU TOME I ŠTA RADE MODERNE, DEMOKRATSKE I PROEVROPSKE SNAGE,STRANKE I INTELIGENCIJA. ZAR SE NE BRINU KOME PREPUŠTAJU OMLADINU?
Samo da ne bude kasno kajanje što su i sami kupovali i mirno gledali prodaju onih stvari umesto bubrega.
dzango dzango 18:41 06.08.2008

Izmišljamo toplu vodu

blackbox92
OZBILJNO JE PITANJE GDE SU U SVEMU TOME I ŠTA RADE MODERNE, DEMOKRATSKE I PROEVROPSKE SNAGE,STRANKE I INTELIGENCIJA. ZAR SE NE BRINU KOME PREPUŠTAJU OMLADINU?Samo da ne bude kasno kajanje što su i sami kupovali i mirno gledali prodaju onih stvari umesto bubrega.


Navijači kao posebna subkultura imaju svoja pravila ponašanja i svoje kodekse. Oni su još osamdesetih pevali četničke pesme na tribinama i otvoreno izražavali nacionalizam koji je prikriveno postojao u celom društvu. Iste su pokušali da upotrebe razne partije sa nacionalnim predznakom. Od SPO-a,SRS-a do Mirka Jovića u čemu su delimično i uspevali ali nikad do kraja.
Zbog svega ovoga bi bilo glupo optuživati današnje partije da ne vode računa o mladima i tralalala.

Navijači će uvek ostati na krajnjoj desnici i tu nema mnogo pomoći pa makar Tadić i Čeda dubili na glavi.
sentinel26 sentinel26 18:41 06.08.2008

Re: primitivizam kao patriotizam

blackbox92
Zaboravili ste da je Dule Savić vođa jednog našeg olimpijskog tima. Možda je čovek tražio da se baš ta pesma peva tokom takmičenja jer su im tokom priprema servirali onu "Spremte te se , spremte" a navijači im horski vikali "Nož,žica, Srebrenica" i , za svaki slučaj, ali ne i slučajno, "Tadiću, ustašo".
A još kad pogledate naslove u nekim novinama tipa "Srpski orlovi gladni" i druge naslove koji imaju više veze sa tučama uličnih bandi i građanskim ratom nego sportskim takmičenjem u olimpijskom duhu.
I posle svega se pitamo zašto nam se mladi ponašaju kako se ponašaju.
Neće biti da o njima niko ne vodi računa!! Sve ovo je potvrda da neko veoma pomno vodi računa i brigu kako će da vaspitava mlade naraštaje Srba.
Narod koji tako uporno, ili mu se tako uporno, afirmiše i nameće ono najružnije iz njegove istorije, kome se uporno servira da se ponosi onim čega bi trebao da se stidi, teško njemu jer mu nameću da tavori po smetlištima istorije, umesto da se okrene sadašnjosti i budućnosti.
OZBILJNO JE PITANJE GDE SU U SVEMU TOME I ŠTA RADE MODERNE, DEMOKRATSKE I PROEVROPSKE SNAGE,STRANKE I INTELIGENCIJA. ZAR SE NE BRINU KOME PREPUŠTAJU OMLADINU?
Samo da ne bude kasno kajanje što su i sami kupovali i mirno gledali prodaju onih stvari umesto bubrega.

Prijatelju, ja mislim da se ovdje prije radi o kupovini a ne prodaji, jer ovi koji bi trebali ovako nešto da sprečavaju nemaju "onu stvar" umjesto bubrega. Jer da to imaju oni bi hrabro to zaustavili ili bi opet hrabro istupili i priznali - "Jeste to je naš novi brend".
Evo i pjesme za navijače : - "Hajde Dule samo zovi letećemo ko orlovi".

Mene ta melodija uopšte nije iznenadila. Piše se nova istorija. Pogledajte, sportski novinari RTS-a sve medalje SFRJ na olimpijskim igrama računaju u srpske. Niti OK,nitii ijedna sportska federacija priznaje to brojanje i tumačenje.

miljanah miljanah 18:46 06.08.2008

Re: Izmišljamo toplu vodu

dzango
OZBILJNO JE PITANJE GDE SU U SVEMU TOME I ŠTA RADE MODERNE, DEMOKRATSKE I PROEVROPSKE SNAGE,STRANKE I INTELIGENCIJA. ZAR SE NE BRINU KOME PREPUŠTAJU OMLADINU?Samo da ne bude kasno kajanje što su i sami kupovali i mirno gledali prodaju onih stvari umesto bubrega.

Navijači kao posebna subkultura imaju svoja pravila ponašanja i svoje kodekse. Oni su još osamdesetih pevali četničke pesme na tribinama i otvoreno izražavali nacionalizam koji je prikriveno postojao u celom društvu. Iste su pokušali da upotrebe razne partije sa nacionalnim predznakom. Od SPO-a,SRS-a do Mirka Jovića u čemu su delimično i uspevali ali nikad do kraja.
Zbog svega ovoga bi bilo glupo optuživati današnje partije da ne vode računa o mladima i tralalala.

Navijači će uvek ostati na krajnjoj desnici i tu nema mnogo pomoći pa makar Tadić i Čeda dubili na glavi.


Nije problem u navijacima koji su subkultura sve dok je to na marginama. Problem je sto ovo postaje (ili je vec postalo) meinstream, sredina, normalno...
A sto se niko ne buni?
Valjda se boje da ne budu proglaseni ne-demokratama... Vidi blog Jelene Milic od prekljuce na tu temu... O popustljivosti...
blackbox92 blackbox92 19:01 06.08.2008

Re: Izmišljamo toplu vodu

to miljanah

Nije problem u navijacima koji su subkultura sve dok je to na marginama. Problem je sto ovo postaje (ili je vec postalo) meinstream, sredina, normalno...
A sto se niko ne buni?
Valjda se boje da ne budu proglaseni ne-demokratama... Vidi blog Jelene Milic od prekljuce na tu temu... O popustljivosti...

Upravo tako. Potpisujem
blackbox92 blackbox92 19:13 06.08.2008

Re: Izmišljamo toplu vodu

Zbog svega ovoga bi bilo glupo optuživati današnje partije da ne vode računa o mladima i tralalala.


U tome i jeste problem. Ne mislite valjda da grupe navijača piše udđbenike i uređuje medije?
Kao što će te teško bilo koga ubediti da ne postoji neko ko orkestrira navijačima koje će slogane kada uzvikivati i da li će oni biti politički i nacionalistički ili samo sportski.
Problem mladih je ozbiljno socio-psihološko, pedagoško, kulturološko itd pitanje, a ni slučajno tralala.
JJ Beba JJ Beba 21:30 06.08.2008

Re: Izmišljamo toplu vodu

dzango
blackbox92OZBILJNO JE PITANJE GDE SU U SVEMU TOME I ŠTA RADE MODERNE, DEMOKRATSKE I PROEVROPSKE SNAGE,STRANKE I INTELIGENCIJA. ZAR SE NE BRINU KOME PREPUŠTAJU OMLADINU?Samo da ne bude kasno kajanje što su i sami kupovali i mirno gledali prodaju onih stvari umesto bubrega.Navijači kao posebna subkultura imaju svoja pravila ponašanja i svoje kodekse. Oni su još osamdesetih pevali četničke pesme na tribinama i otvoreno izražavali nacionalizam koji je prikriveno postojao u celom društvu. Iste su pokušali da upotrebe razne partije sa nacionalnim predznakom. Od SPO-a,SRS-a do Mirka Jovića u čemu su delimično i uspevali ali nikad do kraja.Zbog svega ovoga bi bilo glupo optuživati današnje partije da ne vode računa o mladima i tralalala. Navijači će uvek ostati na krajnjoj desnici i tu nema mnogo pomoći pa makar Tadić i Čeda dubili na glavi.

u tome je ta kvaka, u takvoj upotrebi nacionaonalizma na ovim prostorima...naime ovde su nacionalistički statvovi bili legitimno sredsvto za tzv borbu protiv komunizma. sada to plaćamo
blackbox92 blackbox92 23:21 06.08.2008

Re: Izmišljamo toplu vodu

naime ovde su nacionalistički statvovi bili legitimno sredsvto za tzv borbu protiv komunizma. sada to plaćamo

E baš tako.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:59 06.08.2008

Re: primitivizam kao patriotizam

Zaboravili ste da je Dule Savić vođa jednog našeg olimpijskog tima. Možda je čovek tražio da se baš ta pesma peva tokom takmičenja jer su im tokom priprema servirali onu "Spremte te se , spremte" a navijači im horski vikali "Nož,žica, Srebrenica" i , za svaki slučaj, ali ne i slučajno, "Tadiću, ustašo"


a tek je to sramota nad sramotama. taj covek ono stoji za sve sto je, ono, "antiolimpijsko"...
ali meni je tu divna lakicevicka koja nasmejana i preplanula hostesira i bedinuje po kineskim aerodromima, dok joj se u OKSu vrzma i ala i vrana, i kus i repat i skupljen s koca i pokupljen s konopca...

sto bi mladi rekli - extra. A i vrh!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:47 06.08.2008

uh

sto je ovo morbidno


G r o f G r o f 20:51 06.08.2008

preslušah..

..Ma bezvezna navijačka pesmica. Šta dramite.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:00 07.08.2008

Re: preslušah..

G r o f
..Ma bezvezna navijačka pesmica. Šta dramite.


dosadno nam.
gorio92 gorio92 21:37 06.08.2008

Oni su naši

Zašto se uporno neke stvari koje se tiču svih nas ovakvim glupostima oduzimaju od onih koji nisu
Srbi i zašto se na sve stavlja strogo jednonacionalna tapija kada je, makar u ovom slučaju, bilo moguće da svi uživamo u uspesima državnog tima?

Čujte Tibore, ova pesma je jednako bljutava svim olimpijcima, bili oni Srbi ili, ne znam kako da nazovem one olmipijce koji nisu Srbi po nacionalnosti. Osim što liči na onu četničku, veoma je ružna.
Madjaru ili nekom drugom, koji nastupa za Srbiju pored imena će stajati SRB. Za mene su oni jednako Srbi kao i Srbi. Nikome od njih ova pesma ne sme da oduzme ništa. Oni su naši.
die hard die hard 23:34 06.08.2008

Re: Oni su naši

gorio92
Zašto se uporno neke stvari koje se tiču svih nas ovakvim glupostima oduzimaju od onih koji nisu Srbi i zašto se na sve stavlja strogo jednonacionalna tapija kada je, makar u ovom slučaju, bilo moguće da svi uživamo u uspesima državnog tima? Čujte Tibore, ova pesma je jednako bljutava svim olimpijcima, bili oni Srbi ili, ne znam kako da nazovem one olmipijce koji nisu Srbi po nacionalnosti. Osim što liči na onu četničku, veoma je ružna. Madjaru ili nekom drugom, koji nastupa za Srbiju pored imena će stajati SRB. Za mene su oni jednako Srbi kao i Srbi. Nikome od njih ova pesma ne sme da oduzme ništa. Oni su naši.

Pa problem i jeste tome sto je ta pesmica tooooliko glupa.Muzicki i i tekstualno.Cini mi se da je napravljena tako da opravda i neuspehe ljudi koji ce na OI ucestvovati.Kao neki bedni alibi.Kao, mi ucestvujemo i bas vas bodrimo, a vi sta uradite.Nije to valjda bitno.Razmisljao sam slusavsi izjave sportista kako je njima vrlo bitna medalja sa OI da svi zvuce vrlo neiskreno.Ne mislim na sportiste samo iz Srbije, nego i ostale.Nekako govore kao naucene tekstove.Tu i Ronaldinjo, koji kaze da mu je najbitnija medalja sa OI.Ma daj, njemu koji zaradio milione i sad se setio OI.Kao i Jelena Jankovic koja govori da joj je u sezoni najbitnije ucesce na OI.Ili to bese Ana Ivanovic?Nebitno.Mislim da svi oni lazu, i da je ucesce u Pekingu samo neki prestiz koji im daje jos mogucnosti za bavljenje svojim profi karijerama..
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:05 07.08.2008

Re: Oni su naši

Za mene su oni jednako Srbi kao i Srbi. Nikome od njih ova pesma ne sme da oduzme ništa. Oni su naši.


i inace ste metafizicar ili samo kad su oi u pitanju
Atomski mrav Atomski mrav 12:10 07.08.2008

Re: Oni su naši

A jesi li ti uvek sarkastičan ili samo na blogu B92?
gorio92 gorio92 13:39 07.08.2008

Re: Oni su naši

i inace ste metafizicar ili samo kad su oi u pitanju

Nisam Tibore metafizičar, već ja mislim onako kako sam napisao. I uvek sam tako mislio. Svi ljudi su mi jednako dragi ako su ljudi.
Možda zbog toga što blizu četiri decenije živim sa jednom Madjaricom, sinovi su mi Atila i Aleksandar, snaje su mi Bunjevka i Bosanka a unučad samo oni i bog znaju šta.
tolimir84 tolimir84 02:39 07.08.2008

Srpske olimpijske bajonete!

Molim te mi reci kad si tako pametan znao si da ce biti neka pesma kao sto bude uvek pred veliko takmicenje sto nisi napisao bolju.A imaj u vidu da se velika vecina ljudi koji i nisu cistokrvni srbi izjasnjavaju kao srbi kao na primer ja koji sam katolik i otac mi je madjar.Meni se pesma svidja najvise se pominje srbija kao zemlja a ne nacija.
Tibor Jóna Tibor Jóna 08:43 07.08.2008

Re: Srpske olimpijske bajonete!

tolimir84
Molim te mi reci kad si tako pametan znao si da ce biti neka pesma kao sto bude uvek pred veliko takmicenje sto nisi napisao bolju.A imaj u vidu da se velika vecina ljudi koji i nisu cistokrvni srbi izjasnjavaju kao srbi kao na primer ja koji sam katolik i otac mi je madjar.Meni se pesma svidja najvise se pominje srbija kao zemlja a ne nacija.


potom, tu je i Sulejman Spaho MP, Srbin muslimanske veroispovesti...
znam! sve mi jasno!

tek, dozvolite i meni poneku zivotnu ekstravaganciju, na primer da ne umem da komponujem ili recimo da mi se ne dopada koriscenje cetnickog melosa u kontekstu olimpijskih igara.

u svakom slucaju, nije ovde problem sto nije niko umeo da napise bolju, nego u tome sto nam je trebala BAS ovakva. A mene interesuje sto?

inace, nisam znao da je poenta navijacke pesme za OI da pominje naciju ili zemlju. Ja sam skapirao da je poenta sport i te neke Kubertenove kerefeke kao sto su fer plej, sportski duh i tako to.

Nego , da vas pitam nesto! Da li mi savetujete da pocnem da se i ja izjasnjavam kao Srbin? Mislim, jel Vam lepse kroz zivot tako nego onako?
JJ Beba JJ Beba 11:45 07.08.2008

Re: Srpske olimpijske bajonete!

Molim te mi reci kad si tako pametan znao si da ce biti neka pesma kao sto bude uvek pred veliko takmicenje sto nisi napisao bolju.

tolimire, svako ko ne žuri na brzi voz napisao bi bolji tekst i muziku od ove leontina/ seljačko/ primitivno/ neuko/ ošljarsko/ amaterske navijačke pesme. ponavljam svako. i svako ko ima malo sluha bi bolje otpevao. samo bi trebalo da dovedemo muzikalnijeg muzičkog producenta koji bi primetio i čuo falševe, koji ne bi dozvolio narikanje umeste pevanja i koji bi upeglao zvuk.
od ovog što je dotična amaterka uradila svako može bolje. jedino što mi nemamo pristup medijima pa da našu pesmu puštaju i da nam plate honorare. u tome je razlika.

ste primetili da te navijačke pesme i te kako -leontina-zamišlja-patriotsko/navijačke masovke uvek pevaju isti ljudi? jesu li to leontinini prijatelji? recimo za onog miki perića znam da joj je frajer, viđam ih po komšiluku., pa onu cakanu uvek viđam sa njom...ne vidim drugi razlog za njihovo pevanje i pojavljivanje
jel to znači da se umetnica pretplatila za navijanje? da je dežurna navijačica? se time učipljuje u patriotizam? sve sama pitanja, odgovora nigde..
:)
Contractor Contractor 14:39 07.08.2008

...

Nema ovde mnogo mudrosti. Bez nekog javnog oglasa, od nasih para, RTS je platio Leontini da zbrklja nesto sto lici na pesmu. Posle toga je skupio neke nazovi VIP licnosti da kao otpevaju to, a neki su zauzvrat dobili placen put na OI (satro zvanicni navijacki tim reprezentacije).
A to da li ce Lendjeru, Siladjiju, Sapicu, Jeleni, Jasni Sekaric ili nedajBoze nama da se dopadne nije ni bitno. Neko je uzeo pare, neko ce da se zeza po Kinama za dz, a mi cemo da cekamo tuzbu za neplacanje pretplate.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:52 07.08.2008

Re: ...

Contractor
Nema ovde mnogo mudrosti. Bez nekog javnog oglasa, od nasih para, RTS je platio Leontini da zbrklja nesto sto lici na pesmu. Posle toga je skupio neke nazovi VIP licnosti da kao otpevaju to, a neki su zauzvrat dobili placen put na OI (satro zvanicni navijacki tim reprezentacije).
A to da li ce Lendjeru, Siladjiju, Sapicu, Jeleni, Jasni Sekaric ili nedajBoze nama da se dopadne nije ni bitno. Neko je uzeo pare, neko ce da se zeza po Kinama za dz, a mi cemo da cekamo tuzbu za neplacanje pretplate.


a moze i tako!
JJ Beba JJ Beba 14:54 07.08.2008

Re: ...

Contractor
Nema ovde mnogo mudrosti. Bez nekog javnog oglasa, od nasih para, RTS je platio Leontini da zbrklja nesto sto lici na pesmu. Posle toga je skupio neke nazovi VIP licnosti da kao otpevaju to, a neki su zauzvrat dobili placen put na OI (satro zvanicni navijacki tim reprezentacije). A to da li ce Lendjeru, Siladjiju, Sapicu, Jeleni, Jasni Sekaric ili nedajBoze nama da se dopadne nije ni bitno. Neko je uzeo pare, neko ce da se zeza po Kinama za dz, a mi cemo da cekamo tuzbu za neplacanje pretplate.

) jes vala
al ne moramo da se mirimo sa takvom praksom i očito nužnošću...
i ako smo svesni da možemo samo da im pljunemo pod prozor jer su bahati, ipak možda neko pročita ove naše komentare...recimo boža đelić koji jedini u ovo letnje (ne)vreme ide okolo i toroče; meša se u sve i svašta...
možda nam odgovori ko je dao leontini tapiju na navijačke pesme? i čime je to ona zaslužila?
alo božo, javi se...zemlja zove
:)
Atomski mrav Atomski mrav 14:57 07.08.2008

Re: ...

Pitanje je i da li joj je platio... možda je to ona odradila onako patriJotski.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 16:23 07.08.2008

ko je napisao ovu pesmu?

nista gluplje nisam cula u zivotu!
edit: sad sam videla prethodne komentare. ko je sad pa ta leontina?
simkke simkke 16:31 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

ko je sad pa ta leontina?[/quote

To je ona sto se gura gde god je guranje dozvoljeno...a dozvoljeno je svuda...zato gledaj spot i placi ( tone mute strongly recommended)
Jaril Jaril 16:58 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

То је она црна па се не види :))))
JJ Beba JJ Beba 17:09 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

Vanja Montenegro Ljujic
nista gluplje nisam cula u zivotu!edit: sad sam videla prethodne komentare. ko je sad pa ta leontina?

samo za Vanju ovdeevo nešto i i ovde, a i ovde pa i ovde biraj :))
evo ti članak o pevačicama i krimosima


Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:52 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

JJ Beba

Vanja Montenegro Ljujicnista gluplje nisam cula u zivotu!edit: sad sam videla prethodne komentare. ko je sad pa ta leontina?samo za Vanju ovdeevo nešto i i ovde, a i ovde pa i ovde biraj :))evo ti članak o pevačicama i krimosima


dobitna kombinacija: glupo & arogantno. sad mi je sve jasno :)
JJ Beba JJ Beba 18:10 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

dobitna kombinacija: glupo & arogantno. sad mi je sve jasno :)

i oserdnje talentovano ali dozlaboga ambiciozno
najbolja kombinacija
angie01 angie01 19:22 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

i oserdnje talentovano ali dozlaboga ambiciozno
najbolja kombinacija



chetkajte bre- ona bre bila drugarica malom marku, pa mu kupila neku zivinu za rodjendan- ili obratno, bila perjanica pinka za vreme devedesetih- sa raznim kontaktima u establishmentu-,..hocu reci, nije tek tako, samo mala plava zeljkojoksimovicmikipericjedna od 100.
JJ Beba JJ Beba 20:09 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

angie01
i oserdnje talentovano ali dozlaboga ambicioznonajbolja kombinacijachetkajte bre- ona bre bila drugarica malom marku, pa mu kupila neku zivinu za rodjendan- ili obratno, bila perjanica pinka za vreme devedesetih- sa raznim kontaktima u establishmentu-,..hocu reci, nije tek tako, samo mala plava zeljkojoksimovicmikipericjedna od 100.

pa naravno da nije makar ko....avanazovala je čak i do Kolibrija, koji se više tako ne zove :(
put do uspeha joj je popločan uticajnim mladićima sa kojima se zabavljala, što uključuje i Marka the- tatin- sin avec- gajbicama Milošević
Leontina, perjanica Pinka; trendseterka i po sopstvenom priznanju "najveća kučka estrade" kao i permanentna kompozitorka patriJotsko / navijačkih himni..
kolko da nije zadžabe dolazila iz požarevca
x-ray x-ray 20:21 07.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

U osam kratkih strofa himne ravno petnaest puta se spominje reč srpski u različitim varijantama - srpski brod, srpski rod, srpska braća, srpske zemlje, srpska sloga, srpska grana, srpsko vedro čelo, srpski blagoslov, srpska slava, srpska otadžbina - u zemlji gde trideset procenata njenog stanovništva čine razne manjine, stanovništvo nesrpskog porekla


Piše: Filip David

Opšte je prihvaćeno da himna jedne države treba da izražava njene civilizacijske vrednosti u prošlosti, njene težnje u budućnosti i zajedništvo njenih građana. Odmah da kažem, srpska himna Bože pravde ne ispunjava nijedan od ovih uslova. Oživljena u vremenu velikih nacionalističkih turbulencija, ubrzo je prihvaćena kao zaštitni znak najrazličitijih mitinga i demonstracija, od onih desničarskih i ultranacionalističkih pa do onih takozvanih demokratskih. U početku je delovala kao neka vrsta protesta protiv prethodnog ateističkog i komunističkog režima. Opskurne reči ove anahrone pesme odjekivale su i pre nego što je postala zvanična himna, u vojnim kasarnama, potom u ratnim pohodima, na crkveno-političkim saborima, a zatim i na raznim prigodama državnog i političkog karaktera. Nijednom rečju, nijednom rečenicom ili strofom ona ne odražava multietičnost države Srbije niti njenu pripadnost evropskoj zajednici naroda.

U osam kratkih strofa himne ravno petnaest puta se spominje reč srpski u različitim varijantama - srpski brod, srpski rod, srpska braća, srpske zemlje, srpska sloga, srpska grana, srpsko vedro čelo, srpski blagoslov, srpska slava, srpska otadžbina - u zemlji gde trideset procenata njenog stanovništva čine razne manjine, stanovništvo nesrpskog porekla.

Početkom devedesetih, u znamenitom događanju naroda, u tom nastupajućem periodu srpskog nacionalizma, ona je, očevidno, podsticala strasti, koju počele da dobijaju opasne i preteće razmere. U periodu od 1991. do 2006. predstavljala je i himnu Republike srpske u vreme Karadžića i Mladića. Pod njenim ozračjem načinjeni su neki od velikih zločina. Pevali su je Arkanovi paravojnici, za takve i slične predstavljala je pre ratnu nego državnu himnu. U mnogim glavama povezana je sa idejom Velike Srbije. Posle svega, teško je poverovati da himnu sa ovakvom hipotekom, manjine u Srbiji mogu prepoznati kao svoju.

Istorija njene bliske prošlosti, njena upotreba i zloupotreba, njen religiozno-militantno-nacionalistički sadržaj pripadaju nekim vremenima koja bismo najradije da zaboravimo, ostavimo za sobom. Jedna ozbiljnija analiza pokazala bi da je za njenu restauraciju najzaslužnija nova srpska desnica. Ona predstavlja lice one nacionalističke, patrijahalne, tradicionalističke, konzervativne Srbije, koja nije pomirena sa samom sobom, kao ni sa susedima i ostatkom sveta.

e-novine.com
veseli_svet.rekovca veseli_svet.rekovca 02:09 10.08.2008

Re: ko je napisao ovu pesmu?

Evo odakle je ova pesma plagirana:
U pitanju je pesma iz 1958.
U originalu je izdao "Jugoton".

I nema nikakvih četničkih primesa...
kosjeric kosjeric 02:58 08.08.2008

Srpske Olimpijske Bajonete

Slusao sam pesmu vise puta i mogu vam reci da je super. Moram priznati da ne razumem kome u ovome trenutku treba da cacka i priziiva neku proslost. Verovatno besposleni nemaju druga posla nego da smisljaju kako da omalovazavaju i ubacuju razdor.....neka im je na cast.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:57 08.08.2008

Re: Srpske Olimpijske Bajonete

to, care!
neka si im rekao.
besposlicarinijedni.
predlazem da svi koji pesmu nisu razumeli,
istu slusaju svakodnevno,
dok ne shvate
prave vrednosti.
Tibor Jóna Tibor Jóna 09:10 08.08.2008

Re: Srpske Olimpijske Bajonete

snezana mihajlovic
to, care!
neka si im rekao.
besposlicarinijedni.
predlazem da svi koji pesmu nisu razumeli,
istu slusaju svakodnevno,
dok ne shvate
prave vrednosti.


cvetic im besposlicarski pomirisem!
sve ce vi banujem!
JJ Beba JJ Beba 11:42 08.08.2008

Re: Srpske Olimpijske Bajonete

kosjeric
Slusao sam pesmu vise puta i mogu vam reci da je super. Moram priznati da ne razumem kome u ovome trenutku treba da cacka i priziiva neku proslost. Verovatno besposleni nemaju druga posla nego da smisljaju kako da omalovazavaju i ubacuju razdor.....neka im je na cast.

evo ja JJ B besposličarski čačakam po pesmi koja je odvratna- staromodna je; odvratna joj je estetika; odvratno je i sa mnogo falša otpevana; odvatno je izaranžirana i muzički & video isproducirana; taman je muzički out i u dubooookoj prošlosti, skoro isto onoliko kolko je i ideološki out.
predlažem da me se u kosjeriću, kremni i drvengradu razapne na krst naopačke i da mi se mornarskom kukom razdrljaju nozdrve
aca_10 aca_10 10:33 08.08.2008

Čiča Dražo, gde je moje dete...

UFFFFF sve u svemu pesma je horor odvratna bila cetnicka ili kakva god.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:31 08.08.2008

Izvinjenje...Cole

Postovani Tibore,
skrenuli su mi pažnju na Vas tekst koji se tematski podudara sa mojim Blogom, koji sam postavio nakon Vas.Zaista mi nije bila ideja da bilo kome, pa ni Vama, "kradem" ideje nego sam naprosto napisao tekst kad sam prvi put cuo tu blentavost od tzv, pesme navijacke, o kojoj ne vredi trositi reci!!!! Neodostatak bloga je upravo ta cinjenica da svi mi koji se povremeno ili stalno oglasavamo, vrlo cesto nemamo vremena da budemo ažurni na svom blogu a nekmoli da pratimo druge, osim ako nam se skrene pažnja!
Posto su mi skrenuli paznju na Vas tekst, osecam obavezu da Vam se ovako, javno izvinim zbog podudarnosti teme, ali mislim da nije zgoreg da se pojavi jos poneki tekst na primer ljudske gluposti, koji ne bi bio toliko sporan da se i za tako nesto ne odvajaju budžetske pare..Dakle svako ima pravo da bude i glup i neinventivan,ali o svom a ne o drzavnom trosku,,,,itd
Nadam se da mi necete zameriti zbog nehoticno "pozajmljene" teme!
Poz
BKCole
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:23 08.08.2008

Re: Izvinjenje...Cole

Branislav Kovačević Cole
Postovani Tibore,
skrenuli su mi pažnju na Vas tekst koji se tematski podudara sa mojim Blogom, koji sam postavio nakon Vas.Zaista mi nije bila ideja da bilo kome, pa ni Vama, "kradem" ideje nego sam naprosto napisao tekst kad sam prvi put cuo tu blentavost od tzv, pesme navijacke, o kojoj ne vredi trositi reci!!!! Neodostatak bloga je upravo ta cinjenica da svi mi koji se povremeno ili stalno oglasavamo, vrlo cesto nemamo vremena da budemo ažurni na svom blogu a nekmoli da pratimo druge, osim ako nam se skrene pažnja!
Posto su mi skrenuli paznju na Vas tekst, osecam obavezu da Vam se ovako, javno izvinim zbog podudarnosti teme, ali mislim da nije zgoreg da se pojavi jos poneki tekst na primer ljudske gluposti, koji ne bi bio toliko sporan da se i za tako nesto ne odvajaju budžetske pare..Dakle svako ima pravo da bude i glup i neinventivan,ali o svom a ne o drzavnom trosku,,,,itd
Nadam se da mi necete zameriti zbog nehoticno "pozajmljene" teme!
Poz
BKCole


ma hajte gospodine Kovacevicu sta vam pada napamet. kakvo izvinjenje. Pa nije mi temu tata kupio. Vrlo ste zlatni, ali nema aman zaman nikakve potrebe da se izvinjavate.




Sasa70 Sasa70 20:35 08.08.2008

Re: Izvinjenje...Cole

Okomili ste se na tu pesmu bez razloga, svako ko je procitao knjgu " NOZ " od poznatog pisca, moze samo da lupeta kao vecina vas, a ako ce te nesto vise o ovome procitajte moj komentar, malo iznad ovih " pametnih " komentara.
Baja inace peva i o Srpskom narodu stradalom od ustaske ruke, a svi koji nisu imali nekog u porodici ko je tako izgubio zivot, moze ovako da lupeta!!!
Tibor Jóna Tibor Jóna 20:52 08.08.2008

Re: Izvinjenje...Cole

Sasa70
Okomili ste se na tu pesmu bez razloga, svako ko je procitao knjgu " NOZ " od poznatog pisca, moze samo da lupeta kao vecina vas, a ako ce te nesto vise o ovome procitajte moj komentar, malo iznad ovih " pametnih " komentara.
Baja inace peva i o Srpskom narodu stradalom od ustaske ruke, a svi koji nisu imali nekog u porodici ko je tako izgubio zivot, moze ovako da lupeta!!!


kakve veze imaju ustase i olimpijske igre?
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:59 09.08.2008

Re: Izvinjenje...Cole

Tibor Jóna
kakve veze imaju ustase i olimpijske igre?


ima neka tajna veza :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:57 09.08.2008

Re: Izvinjenje...Cole

Sasa70

Baja inace peva i o Srpskom narodu stradalom od ustaske ruke, a svi koji nisu imali nekog u porodici ko je tako izgubio zivot, moze ovako da lupeta!!!



Nisam znao da se tuga i bol resavaju slusajuci bilo koje i bilo cije p(j)esme, a posebno Baje/Knindze....o kome ne bih ni rec!!!
A "navijacka pesma"jeste na nivou Baje...
bkc

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana