Život

Filmovi

margos RSS / 03.08.2008. u 13:25

Upalim TV da pronađem gde mogu da vidim Noleta, i na moje iznenađenje, shvatim da sam okasnila - izgleda da je ovaj put lako pobedio Nadala.

Vrtim dalje kanale, kad na TV'Pink' film 'Kozara' i pobegnem glavom bez obzira... Uključim neki muzički kanal i dohvatim se peglanja. Al' ne lezi vraže, 'Kozara' mi i dalje u mislima.

Neću da je gledam. Odlučno NE!

To je jedan od filmova zbog kojih sam u detinjstvu mnogo puta sanjala da me jure Nemci, sakrivala se u snovima iza nekakvih drvenih taraba, žbunova, gledala kolone Nemaca koji prolaze i viču 'Halt!' i govore 'Partizanen' i nisam disala...

Potisnuto u dečjoj glavi, to mi je izronilo mnogo godina kasnije kad sam počela da razmišljam o mozgu kao kompjuteru. Šta je u mom kompjuteru? Kakvi programi? Kakve slike? Kakvi filmovi?

Na moje ogromno iznenađenje, otkrih zbegove, 'Kozaru', 'Reviju 92', 'Politiku'...

Zato odlučno NE takvim fajlovima... Život je ionako prepun nelepih slika, ne moram ih dodavati kroz umetnost, zabavu ili ideju da moram biti u toku i biti informisana.

Sve i da hoću, ne mogu me zaobići stvarne slike.

A kad pomislim, ta 'Kozara' je crno beli film, nema eksplicitnih scena mučenja, krvi - ničega od onog što se danas snima i prikazuje, a opet se tako snažno utisnula u moj detinji kompjuter. Šta li je onda sa ovom današnjom decom? Je l tu leži odgovor na neke od njihovih brutalnosti?

Šta vi mislite? Šta je vas stresalo kao male? Šta birate danas?

f_joym_1b219ed.jpg 



Komentari (128)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 13:55 03.08.2008

''Kozara''



Radnja filma se zasniva na istorijskom događaju, Bici na Kozari, posmatranom iz komunističke (partizanske) perspektive.

Genre: Drama, War film

Director: Veljko Bulajic

Producer: Bosna Film

Writer: Stevan Bulajic, Veljko Bulajic, Ratko Djurovic

Music: Vladimir Kraus-Rajteric

Cinematographer: Aleksandar Sekulovic

Production design: Dusan Jericevic, Zeljko Senecic, Vlado Brankovic

Costume design: Ksenija Jericevic

Country of origin: Jugoslavija, Bosna i Hercegovina

Film editing: Katarina Stojanovic

Duration: 124 minutes

System: Standard, black/vhite

Premiere: 1.1.1963.

dracena dracena 14:04 03.08.2008

Re: ''Kozara''

Pa, Megi, šta to radiš? Zar i na svom blogu moraš da budeš prva? :))))))
margos margos 14:25 03.08.2008

Re: ''Kozara''

Ma ne... prijatelj mi poslao doprinos blogu i(hvala, javno!) i pitao 'zašto tako prema Kozari?' - a ja nisam htela da menjam osnovni tekst. Tako sam eto, prva, ali mož' da se zanemari taj podatak i tebi da se zahvalim za komentar. Umesto uobičajenih diploma i plaketa, evo ti nešto neophodno potrebno u današnje vreme:



dracena dracena 14:03 03.08.2008

Kao dete

mogla sam da gledam sve. Nikakve strahote me nisu potresale. Posmatrala sam ih nekako "fenomenološki". :))))
Tad mi se sve svodilo na borbu dobra i zla i nisam sumnjala da dobro pobedjuje. Sad više nisam baš toliko sigurna u pobedu dobra, pa valjda zbog toga ne mogu da gledam kojekakve užase. Ne plašim se, ali je nastupilo neko prezasićenje. Odbijam da sebe trujem i filmskim užasima, preko svih onih kojim sam svedok u realnom životu. Juče na TV alarmantno upozorenje predsedsednice udruženja za borbu protiv nasilja u porodici. Svako malo vesti o deci koja pokazuju toliki stepen agresivnosti da se čovek mora zapitati da li su to normalna deca ili mali monstrumi. Dobrota je prezrena osobina ("dobar i lud braća rodjena", a agresivnost i podlost obezbedjuju napredovanje u svim sferama života.
U takvim uslovima horor i agresija još i u filmovima nisu preporučljivi za mentalno zdravlje.

Stepen i vrsta agresije koju u filmovima i danas bez problema podnosim: "Heroj"


Inner Party Inner Party 14:08 03.08.2008

Pivo

Šta je vas stresalo kao male?



"Za mnom tifusari. Preko vode do slobode!"


Šta birate danas?



"Znaci zderali ste, dosli ste samo da se oblocete."
margos margos 15:07 03.08.2008

Re: Pivo

"Za mnom tifusari. Preko vode do slobode!"

Joj.. a je l nije bilo 'Za mnom BRAĆO tifusari...'?
'Neretva'.
Unfuckable Unfuckable 21:54 03.08.2008

Re: Pivo

a zar nisu tifusari rulali u "Vrhovima Zelengore" ???
margos margos 12:13 04.08.2008

Re: Pivo

Unfuckable
a zar nisu tifusari rulali u "Vrhovima Zelengore" ???

Ne ne - Neretva.
Inner Party Inner Party 19:09 04.08.2008

Re: Pivo

Unfuckable
a zar nisu tifusari rulali u "Vrhovima Zelengore" ???


Da, tamo su bas ono kao zombiji...


Unfuckable Unfuckable 21:16 04.08.2008

Re: Pivo

uta-ta !!!!!
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 14:14 03.08.2008

Tresli su me

svi partizanski filmovi jer sam isto tako kao ti, imala ruzne snove i raznorazne more. Danas ne mogu da ih smislim... Volela sam da gledam kaubojske filmove kao dete a omiljen mi je bio "sedam nevesta za sedmoro brace"
Danas biram nesto sto me tera da ramisljam ili da se dobro nasmejem. Recimo, "beautiful mind" sam odgledala jedno 10 puta....
Naravno, volela sam i danas volim sve domace filme: varljivo leto, maratonce, ko to tamo peva, secas li se doli bel... favorit mi je "ljubavni jadi stefice cvek"... ma ima ih puno, eto sad ne mogu da se setim....
margos margos 15:12 03.08.2008

Re: Tresli su me

Naravno, volela sam i danas volim sve domace filme: varljivo leto, maratonce, ko to tamo peva, secas li se doli bel... favorit mi je "ljubavni jadi stefice cvek"... ma ima ih puno, eto sad ne mogu da se setim....

I meni su ovo dragi filmovi, baš baš.

A osim partizanskih, sećam se nekog filma - ustvari samo jedne scene kad dečak sedi na onim požarnim stepenicama, drhti... dok se ubica smuca po stanu i traži ga... Crno beli. Rekli su mi posle da se taj film zove ?mali veliki čovek'... nisam sigurna, nisam proveravala. Sećam se da sam sedela tati u krilu i drhtala i ja...

Kasnije sam 'hrabro' gledala sve... smatrajući da je to trening protiv straha... ali, danas, to više ne radim, ni pod razno.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 17:58 03.08.2008

Re: Tresli su me

margos
Naravno, volela sam i danas volim sve domace filme: varljivo leto, maratonce, ko to tamo peva, secas li se doli bel... favorit mi je "ljubavni jadi stefice cvek"... ma ima ih puno, eto sad ne mogu da se setim....

I meni su ovo dragi filmovi, baš baš.

A osim partizanskih, sećam se nekog filma - ustvari samo jedne scene kad dečak sedi na onim požarnim stepenicama, drhti... dok se ubica smuca po stanu i traži ga... Crno beli. Rekli su mi posle da se taj film zove ?mali veliki čovek'... nisam sigurna, nisam proveravala. Sećam se da sam sedela tati u krilu i drhtala i ja...

Kasnije sam 'hrabro' gledala sve... smatrajući da je to trening protiv straha... ali, danas, to više ne radim, ni pod razno.



E kad si spomenula drhtanje, setila sam se nekog filma sa vampirima i nekim cudnim ocima. To je bio prvi "horor" u mom zivotu. Krila sam se iza tate sve vreme. Doduse, nije mi bilo dopusteno da gledam takve stvari ali se vise ne secam kako sam onda dobila dozvolu.
zeks92 zeks92 13:40 04.08.2008

Re: Tresli su me


"Tko peva zlo ne misli"....biser nad biserima...tresem se od smeha,uvek kad se setim Relje Basica-zavodnika u tom filmu
margos margos 14:15 04.08.2008

Re: Tresli su me

zeks92
"Tko peva zlo ne misli"....biser nad biserima...tresem se od smeha,uvek kad se setim Relje Basica-zavodnika u tom filmu

Dobro je i neko pozitivno trešenje:))))

Joj, a ja se sad setih Bambija... e to što me je razbilo kao malu.. uh...
Nego da se vratim na Relju Švalera.... a Rade Šerbedžija kao neshvaćeni novinar sa onim cvikerima u 'Štefici Cvek'.... mene to zasmeje uvek...
simkke simkke 00:12 05.08.2008

Re: Tresli su me

Biljana Beba Knežević
svi partizanski filmovi jer sam isto tako kao ti, imala ruzne snove i raznorazne more. Danas ne mogu da ih smislim... Volela sam da gledam kaubojske filmove kao dete a omiljen mi je bio "sedam nevesta za sedmoro brace"quote]

Zar to nije mjuzikl...mislim, pevaju ceo film (a bogami i djuskaju), a od pistolja ni traga ni glasa
dracena dracena 15:22 03.08.2008

Posluženje

Onomad na logorovanju kod Megi imala sam skapati od gladi i žedji. Malo se popravlja, ali od tada ja više ništa ne prepuštam slučaju. :)))




mariopan mariopan 15:38 03.08.2008

Re: Posluženje

JOJ
Imala sam nevidjene more iako sam zmurila na najstrasnije scene ipak sam "znala" sta su i danas nikad neodgledane scene 'vidim".
Isto tako u knjigama, iako znam da je knjiga, preteske scene preskocim, ne mogu...neke stranice "ubistva sa predumisljajem" sam preskocila, dobro, ne bih ni videla od suza, ali sam ih namerno preklopila i nastavila odande odakle mogu da podnesem.
Mariopan The Kukavica
Smem da kopiram Mungosa, on je moj drug )))
mariopan mariopan 15:45 03.08.2008

Re: Posluženje

Ps. Ona scena kada buse zemlju da bi otkrili ljude koji se kriju pod zemljom mi je i danas strasna....a obavezno bih se zacenila od placa kada ono malo dete pokriva liscem majku i kaze "mama pava"..idem da placem.

Ma ne idem, Samo zaista sta deca danas tako vide i kako to na njih utice, tako strasno da ga pamte celog zivota? Znam da je moja cerka pobegla iza fotelje kada je gledala domaci film o vampirima "leptirica"...ja joj lepo kazem da ona to ne mora da gleda, jer vidim da viri iza fotelje i i dalje gleda iako se kao "sakrila" a ona odgovara "moram"...bila je mala mozda 8-9 godina, pile moje bas cu da je pitam da li se seca tog straha. ))
margos margos 16:09 03.08.2008

Re: Posluženje

Ps. Ona scena kada buse zemlju da bi .....

Ta je najstrašnija, ali su meni mnoge bile strašne... čitava priča...

Setih se i kad je prvi put u filmu 'Kum' bila snimljena ona scena sa odsečenom glavom konja... uh... to je za ono vreme bilo brutalno, baš. Koliko smo samo oguglali, prosto je zapanjujuće, zar ne?


spadalo92 spadalo92 16:15 03.08.2008

Re: Posluženje

Koliko smo samo oguglali,...

To je zbog googla, he...
margos margos 16:25 03.08.2008

Re: Posluženje

spadalo92
Koliko smo samo oguglali,...To je zbog googla, he...

Htela sam, mamemi, u zagradi pored 'oguglali' da napišem (ne 'odguglali'), kao da sam znala da se neko spadalo ovuda muva....
margos margos 16:43 03.08.2008

Re: Posluženje

Draco, vidiš da sam, bre, ozbiljna????!!!! Nema da se mrvi po kući... posebno kad se priča o opraštanjima i strahovima....:)))

Šalim se, ne postizavam.... Fala na posluženju:)
Bili Piton Bili Piton 16:44 03.08.2008

Re: Posluženje

mariopan
neke stranice "ubistva sa predumisljajem" sam preskocila, dobro, ne bih ni videla od suza


Znam na koje stranice mislis. One u stvari originalno pripadaju "Ocevima i ocima", ponovljene su (sa izvrsnim razlogom i punim opravdanjem) u "Ubistvu". Nikada necu prezaliti sto Boba nije uspeo da zavrsi "Malajsko ludilo", to bi mu najverovatnije bila i najbolja knjiga.

Sa Kozarom, Neretvom, Sutjeskom i ostalim epovima iz Vesele sveske i Malih novina susretao bih se samo kad bi nas u skoli poredjali u parove i poveli na van-nastavne aktivnosti, to jest u najblizi dom kulture na projekciju. O tome bismo posle pisali sastave, a od svih tih epova najbolje pamtim Uzicku republiku, valjda jer se kasnije i pojavila. Da li zato sto smo bili "ogledna" osnovna skola (hehe) ili iz drugih razloga, nisu nas puno time masirali, vise u prolazu i zbog nastavnog plana i programa koji se imao striktno postovati.

Ali se zato odlicno secam - bio sam drugi-treci razred, kada nam je uciteljica (inace hardcore partizanka koja nam je uterivala strah u kosti) - naredila da te veceri NIPOSTO ne smemo da gledamo "Leptiricu" koja se premijerno prikazivala, uz pretnju oduzimanjem pionirske marame. Naravno da je to bilo dovoljno da je gledamo SVI (osim onih nesrecnika koje su roditelji oterali na spavanje, kojima smo sutradan konspirativnim sapatom prepricavali sta smo videli). U tome je nekoliko nas bilo uhvaceno i bilo je ono "da ti dodje majka sutra u skolu".



mariopan mariopan 17:42 03.08.2008

Re: Posluženje

Bil Piton, bas si me nasmejao sa tom "leptiricom" sto su vam branili...a ko je jos deci nesto uspeo da zabrani? A moji su bas zeleli da je gledaju iako sam ja rekla da to nije film za decu i da je strasan. Sin je stariji i sve vreme dok smo ga zajedno gledali uzivao je ( to je od tate naucio) da, kada je jeziva tisina i cekamo nesto strasno da se desi...iznenada drekne ili lupi nogom i povaljaju se od smeha on i tata a ja i moja slatka cerkica se isprepadamo nasmrt. To ih je izuzetno zabavljalo, zato je ona i pobegla iza fotelje..a film je odgledala do kraja )) Pa i ona je tako nesto bila, drugi ili treci razred...tu ste negde .

A za "Ubistvo.."
To su te stranice, kada sam dotle dosla ja sam toliko plakala da nisam mogla da nastavim pa sam knjigu ostavila do sutra.....onda sutra pocnem ponovo tamo gde sam stala pa opet se zacenim od placa...i ne spavam celu noc...onda prekosutra preskocim te dve tri stranice i tako nastavim dalje, drugacije je ne bih ni mogla zavrsiti. A strasnih scena ima i u "Ljudi sa cetiri prsta" tu sam ladno preskocila pet sest..i nastavila. Eto sad sam otkrila da ja samo popola citam, onako sta mi je lepo a gadne stvari ne mogu )))

Jos mi je strasna scena iz filma "Klavir" kada besni muz odseca prste svojoj nemoj zeni koja se zaljubila , a ona samo sviranjem moze da komunicira...i tu sam se zarozala od suza.Inace to mi je jedan od divnih i potresnih filmova koji bih volela ponovo da vidim.
margos margos 23:28 03.08.2008

Re: Posluženje

A strasnih scena ima i u "Ljudi sa cetiri prsta" tu sam ladno preskocila pet sest..i nastavila. Eto sad sam otkrila da ja samo popola citam, onako sta mi je lepo a gadne stvari ne mogu )))

To sam i ja preskakala. I ta scena iz 'Klavira'... Al sve je to nekako došlo posle, kada sam znala šta je film i fikcija, a šta stvarnost. Kao detetu, nije mi pomagalo ubeđivanje da je samo film.

No, pre neku godinu, Gibsonov ''Passion of Christ'' sam gledala prvi put u bioskopu i plašila se kao da je stvarno. Prejako mi je bilo. Gledala sam ga još par puta na računaru, ali sam preskakala sve brutalne scene. Ne bih bila u stanju da ponovo odgledam film u celini.

E da, 'Mali Radojica' i zabijanje klinova... uh... i to je bilo baš strašno. Obavezan program u osnovnoj školi... mila majko...

Sada preskačem u knjigama i filmovima sve što mi ne prija, pa ma koliko bila nahvaljena ili nagrađena dela.
mariopan mariopan 11:12 04.08.2008

Re: Posluženje

Sad ce tek da nas pobrkaju draga Margos ali meni je cast )))))
Pozdrav draga, mozda se ne cujemo neko vreme.
Imacu majstore .
Pozdrav
mariopan
jeremija92 jeremija92 15:44 03.08.2008

Srećno dete

Kad sam ja odrastao u mom selu nije bilo televizije. Imao sam srećno detinjstvo.
Uzbuđenja sam tražio čitajući Andersenove i Grimove bajke, kasnije romane X-100,. Voleo sam one o Lunu, kralju ponoći.

Toliko o meni. Bio sam iskren.

Nego,glede iskrenosri, Margos, da te pitam.: da li si nekad sanjala da te juri konj?
Bar ponekad? :))))))))))))
mariopan mariopan 15:48 03.08.2008

Re: Srećno dete

LUN KRALJ PONOCI --- Obozavana literatura u mom detinjstvu...ali imali smo i televizor, tada retkost kod nas, nije bio moj, bio je "drzavni", a bajke sam gutala, nikad mi ih nije bilo dosta i danas ih volim , detinjasta skroz.
jeremija92 jeremija92 15:50 03.08.2008

Re: Srećno dete

Sve je to lepo, ali nisi nišata rekla o jurnjavi u tvojim snovima iz rane mladosti. .))))))
margos margos 16:04 03.08.2008

Re: Srećno dete

Nego,glede iskrenosri, Margos, da te pitam.: da li si nekad sanjala da te juri konj?

Koliko se sećam - nisam.
Može da se desi da se noćas, ako puno o tome budem razmišljala, nekakav konj pojavi u narednim snovima, ko zna...
jeremija92 jeremija92 19:07 03.08.2008

Re: Srećno dete

Mirno spavaj, neće te stići... tako je obično u snovima.:))
margos margos 21:01 03.08.2008

Re: Srećno dete

jeremija92
Mirno spavaj, neće te stići... tako je obično u snovima.:))

Ne brigam... ni Nemci me nisu stigli...:)))
sentinel26 sentinel26 16:10 03.08.2008

Šta fali toj perspektivi ?

Radnja filma se zasniva na istorijskom događaju, Bici na Kozari, posmatranom iz komunističke (partizanske) perspektive.

Kada je u pitanju Kozara, bilo bi dobro da vidimo i neku drugu perspektivu ako je ima.
Ne bih želio da vidim neku Njemačku ili ustašku.
Koliko je samo pjesama ispjevano o Kozari.
Dr. Mladen danas može i da smeta, kao i pjesme o Kozari? Ima li ih u čitankama. Ako ima, izbaciti hitno, jer to može da smeta i ne uklapa se u nove trendove pisanja istorije i vaspitanja mladih.

Ah, da, zaboravio sam da su stanovnici Kozare bili sve sami "komunisti" pa to treba hitno baciti u korpu i reći nešto lijepo o ovim novo-komponovanim antivašistima (nedavno u Skupštini proizvedenim).

Ja sam film "Kozara" prvi (ne i jedini) put gledao u bioskopu odmah poslije njegovog snimanja. Na pojavu partizana sva omladina je ustala na noge i aplaudirala čitav minut. Niko im nije rekao da treba to da urade.

Ovaj film ne pripada grupi filmova koji "proizvodi" nasilje kod djece i neopravdano je posmatrati ga iz toga ugla.

Poz.
margos margos 16:18 03.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

Sentinel, ne ljuti se. Citirano je sa sajta o filmu, nisam ja dala tu konstataciju. I naravno sd me ne zanima ni ustaška ni nemačka perspektiva, nije to poenta.
Ovaj film ne pripada grupi filmova koji "proizvodi" nasilje kod djece i neopravdano je posmatrati ga iz toga ugla.

Ni ovo nisam rekla. Pričam koliko su me te scene na neki način obeležile i pitala ostale za iskustvo.
To što ne želim da ga gledam, ne znači da želim da zaboravim i Kozaru, i decu Kozare iz onog i ovog rata, ni pesme, ni ljude. Ne!!!

Pokušavam da skrenem misli na neke lepše stvari - ne poništavajući, ne vređajući i ne zatvarajući oči pred stvarnim situacijama i stvarnim životom.

Da razmislimo da li je potrebno, i pored onoga što se dešava, a nimalo nije lepo, gledati fikciju koja je jednako ili više brutalna.

Nadam se da sam uspela da ti pojasnim moju nameru. Ako nisam, potrudiću se još bolje.
Pozdrav i Tebi:)

Edit: I ja sam na 'Orlovi rano lete' dreknula 'Pazi! Eno ti ga iza leđa!'... za mene je sve to bilo živo i stvarno.
sentinel26 sentinel26 16:58 03.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

margos
Da razmislimo da li je potrebno, i pored onoga što se dešava, a nimalo nije lepo, gledati fikciju koja je jednako ili više brutalna.

Nadam se da sam uspela da ti pojasnim moju nameru. Ako nisam, potrudiću se još bolje.
Pozdrav i Tebi:)

OK!
Pomislio sam (na osnovu mjesta u tekstu ) da je to vaša rečenica pa sam bio iznenadjen.

Medjutim i onaj koji je to stavio na sajt (ako to nije autor filma) nije pretendovao da to prikaže kao svoj lični stav.
Poz.
mariopan mariopan 17:52 03.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

I ja sam shvatila da se ovde prica o strahovima koje deca pamte iz nekog razloga a Kozara je zaista film u kome se jezive scene smenjuju i jos gore je to saznanje da je baziran na istinitoj ratnoj prici. Iako je i meni bio strasan, ja sam ga gledala nebrojeno puta i sa skolom i na tv To je ,izmedju ostalog film koji svedoci o stradanju naroda i budi u nama patriotska osecanja i zelju da se taj narod zastiti i spase...a to su lepa osecanja.To filmu niko ne osporava pa mislim da smo odgovorili na temu pricajuci o strahovima.
margos margos 18:08 03.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

I ja sam ga gledala nebrojeno puta i volela sam i film i taj deo ponosne istorije sa kojom sam mogla da se identifikujem. Sećam se jednom, bilo je pre 1976. (znam jer smo tad kupili kolor tv), ostane televizor uključen i ja se probudim usred noći... oko 4 sata i na tv-u film 'Kozara'.... Odgledam ga do kraja, isključim tv i zaspim.

Kada sam ujutru prićala roditeljima, nisu mi verovali. Tada je program završavao oko 22 sata i ovo je bilo 'nemoguće'. Posle su se raspitali, to je bio neki eksperiment da se vidi u slučaju opasnosti, koliko bi se ljudi moglo informisati preko televizije. Eto, učestvovala sam u još jednom eksperimentu:)))

Hvala ti, Mariopan na razumevanju i tumačenju.
Počela sam da izbegavam da ostavljam komentare odmah iza tebe, da ne pomisle da smo tandem, ionako nas s vremena na vreme pobrkaju:)))
Covek u belom Covek u belom 11:28 05.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

sentinel26
Kada je u pitanju Kozara, bilo bi dobro da vidimo i neku drugu perspektivu ako je ima.
Ne bih želio da vidim neku Njemačku ili ustašku.
Elementarna logika kaze da postoje subjektivna i objektivna perspektiva. Subjektivna perspektiva je zaracenih strana, objektivna neutralnih posmatraca. Tvoja nemogucnost da sagledas bilo sta drugo osim subjektivne perspektive postaje polako legendarna na ovim blogovima.

Ja sam film "Kozara" prvi (ne i jedini) put gledao u bioskopu odmah poslije njegovog snimanja. Na pojavu partizana sva omladina je ustala na noge i aplaudirala čitav minut. Niko im nije rekao da treba to da urade.
Divan primer omladine ispranih mozgova. Ne cudi sto se ponosis time da si bio deo te omladine. Sto bi nas narod rekao "cega se pametan stidi, budala se ponosi".
margos margos 13:15 05.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

Čoveče u belom, najpre se obradovah što si svratio,:)))
Drugo, sve mislim da se Sentinel neće vratiti.

I treće, budući da je tekst, kao uostalom i sve što pišem, subjektivno gledanje, meni prijaju subjektivna gledanja i doživljavanja, čak ih, na neki način, provociram. I možda sam ja osetljiva, ali poslednja rečenica mi se čini uvredljivom.

Covek u belom Covek u belom 13:51 05.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

Odgovor sentinelu je totalno van teme i kvari koncepciju u tom smislu imas izvinjenje.
Ali stvari koje je napisao su ozbiljnije. Istorija se ne sme dozivljavati subjektivno, ma koliko to bilo tesko. Filmove je za razliku od toga pozeljno dozivljavati subjektivno .

A ono gore jeste uvredljivo, ali je s druge strane krajnje otuzno propagirati (kao sto sentinel radi) zaglupljivanje omladine ideologijom, koje je na ovim prostorima sistematski vrseno skoro 50 godina.

A propos teme, meni je kao klincu Shining bio bas zeznut, Ptice su isto bile zeznute, a pogotovu sam se cimao na Karpenterovu Maglu, kad se ono pojavljuju duhovi od posade. Takodje ni Poltergeist nije bio naivan.

Inace secam se kao mali sa 6-7 smo gledali nesto sto se zvalo Vukodlak iz ormana ili tako nesto i da smo se ceo film sprdali, jer su ljudi stalno ulazili u orman, onda bi se orman smesno tresao i na kraju bi se otvorila vrata i nesto bi ispljunulo neku krpu koja je kao trebalo da lici na oljustnu kozu...u svakom slucaju bilo je mnogo vise smesno nego strasno.
margos margos 14:31 05.08.2008

Re: Šta fali toj perspektivi ?

Ja sam skapirala da sam povredila njegova osećanja - a ne istoriju, pa je i cela moja reakcija emocionalne prirode. Čak mi je i 'sud istorije' sumnjiv, jer otkud onda danas prepucavanja oko nečega što je bilo pre šesto, hiljadu ili više godina???

A u pravu si 'Magla' je bila dovoljno da se izgovori kao reč i već je izazivala neprijatnost. A 'Shining'' sa ludačkim pogledom Nikolsona... lavirintom u dvorištu i ogromnim praznim hodnicima - uh, strašno i sad kad se setim.
Na 'Ptice' - cela Kinoteka je spuštala glavu kad ptica poleti prema nama, dok se ona vozi u čamcu: Sad je smešno, ali onda... vuna Kićo... )))

Anjale Anjale 16:15 03.08.2008

...

Ne znam da li je u duhu ovog bolga, ali znam da sam se jako uplašila kada sam u IV raz. osnovne škole čitala Na Drini ćuprija, od one scena kada stavljaju na kolac jadnog čoveka. Na dve strane je opisivano, i ja noćima nisam mogla od straha da spavam.

Uz svo poštovanje Andrića kao pisca, ne znam ko je mogao tako nešto da stavi u lekiru.

P.S.
A u detinjstvu sam obožavala Prleta. Uvek se super zezao, i večito je njegova ekipa prevodila Švabe "žedne preko vode" .
margos margos 16:23 03.08.2008

Re: ...

Nego šta nego je u duhu!!! Odakle ti sumnja u to? :))))

To je poenta - šta nas je streslo, zaplašilo i ostavilo trag?
Da li je moglo bez toga?
Da li može drugačije?
I šta danas za sebe biramo?

Nabijanje na kolac je istorijska činjenica. I tako detaljno opisano zaista mislim da nije za četvrti osnovne.

A ''Otpisani'' su bili nekako romansirani... i valjda sam tada već znala da su glumci u pitanju - viđala sam ih i u drugim filmovima, pa mi je bilo lako.:)))
mariopan mariopan 17:55 03.08.2008

Re: ...

Anjale
Ne znam da li je u duhu ovog bolga, ali znam da sam se jako uplašila kada sam u IV raz. osnovne škole čitala Na Drini ćuprija, od one scena kada stavljaju na kolac jadnog čoveka. Na dve strane je opisivano, i ja noćima nisam mogla od straha da spavam.

Uz svo poštovanje Andrića kao pisca, ne znam ko je mogao tako nešto da stavi u lekiru.

P.S.
A u detinjstvu sam obožavala Prleta. Uvek se super zezao, i večito je njegova ekipa prevodila Švabe "žedne preko vode" .

Kad vec volis Prleta njega su nabijali na kolac u jendom drugom filmu dok ga majka kara sto je los Turcin i kune ga da umre sto bolnije..(Dragana Nikolica) i to je bilo grozno gledati.To je istorija, strasna ali istinita i bez toga ne moze.
Bili Piton Bili Piton 18:02 03.08.2008

Re: ...

margos
A ''Otpisani'' su bili nekako romansirani...



"Otpisani" su bili svojevrsni "novi talas" u narodnooslobodilackoj kinematografiji. Prvi put su junaci bili "hip", prvi put je muzika bila kao iz "Shafta" a ne kao da ju je komponovao Mikis Teodorakis, prvi put je citava tema postala "urbana" a ne "narodna" u sirem smislu, prvi put su se klinci igrali Prleta i Tihog po ulicama, sto sa Mirkom i Slavkom ipak nije bio slucaj. I tako dalje.....

I prvi put je svaku epizodu, kao odjavna spica, zavrsavala jedna nezaboravna muzicka tema. Ladies & gentlemen, Milivoj Markovic.

Anjale Anjale 18:02 03.08.2008

Re: ...

Na sreću nisam gledala taj film.

A sviđaju mi se duhovite i šarmante osobe, mislim da je D. Nikolić takav.
Anjale Anjale 18:02 03.08.2008

Re: ...

Na sreću nisam gledala taj film.

A sviđaju mi se duhovite i šarmante osobe, mislim da je D. Nikolić takav.
mariopan mariopan 21:58 03.08.2008

Re: ...

Anjale
Na sreću nisam gledala taj film.

A sviđaju mi se duhovite i šarmante osobe, mislim da je D. Nikolić takav.

Nego sta je...a jos i zgodan jel vidis, ko vino, sto stariji to bolji )))))
AlexDunja AlexDunja 07:08 04.08.2008

Re: ...

Kad vec volis Prleta njega su nabijali na kolac u jendom drugom filmu dok ga majka kara sto je los Turcin i kune ga da umre sto bolnije..(Dragana Nikolica) i to je bilo grozno gledati.To je istorija, strasna ali istinita i bez toga ne moze.

ja mislim da si pogresila, mariopan.
cini mi se da pricas o flmu
banovic strahinja (franko nero)
u kome vlah alija (dragan nikolic) zbog kaurkinje (sanja vejnovic)
brata na kolac....(abdulah, azra nam je obojici majka,(rade srbedzija))
dakle, lepi gaga je u tom filmu brata osudio na strasnu smrt...
deadbeat deadbeat 14:53 04.08.2008

Banović Strahinja

Jedan od filmova iz detinjstva koji je ostavio snažan utisak - ne znam li je to bilo zbog priče, dobrih glumaca (i sinhronizovani Franco Nero je imao neki šmek), nabijanja na kolac nesrećnog Abdulaha ili zbog očiju mlade Sanje Vejnović (meni je od kolca bila strašnija neizvesnost dok se priprema žarač za vadjenje tih očiju). Svejedno, upamtio sam rečenicu kojom Strahinja opravdava opraštanje Andji i njeno spašavanje od "svojih":

Milija mi je njena grešnost od vaše svetosti.
mariopan mariopan 22:02 04.08.2008

Re: ...

AlexDunja
Kad vec volis Prleta njega su nabijali na kolac u jendom drugom filmu dok ga majka kara sto je los Turcin i kune ga da umre sto bolnije..(Dragana Nikolica) i to je bilo grozno gledati.To je istorija, strasna ali istinita i bez toga ne moze.

ja mislim da si pogresila, mariopan.
cini mi se da pricas o flmu
banovic strahinja (franko nero)
u kome vlah alija (dragan nikolic) zbog kaurkinje (sanja vejnovic)
brata na kolac....(abdulah, azra nam je obojici majka,(rade srbedzija))
dakle, lepi gaga je u tom filmu brata osudio na strasnu smrt...

Joj ko bi se setio ))
Ali meni je samo scena u glavi kada on visi na kolcu uspravno i jos je ziv i moli nekoga da ga dokrajci, koga? To sam sve zaboravila zato sto mi je bilo strasno gledati....pa moguce i da sam pogresila.
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 17:45 03.08.2008

Петријин Венац

ја себи сваки пут кажем да овај филм више нећу гледати, али џаба...

Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 18:00 03.08.2008

Re: Петријин Венац

bik_koji_sedi
ја себи сваки пут кажем да овај филм више нећу гледати, али џаба...





Auuuu kud ovaj film da zaboravim. Ne znam koliko sam samo puta plakala uz ovaj film i ponovila isto:"Vise ga necu gledati", ali dzaba, mazohizam pobedi.
margos margos 18:13 03.08.2008

Re: Петријин Венац

Bebo i Poglavice - u pravu ste.
I meni džaba.

Kao i za 'Lepa sela lepo gore', ali su mi tu emocije drugačije, nego kod onih ranih, dečjih iskustava.
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 19:23 03.08.2008

Re: Петријин Венац

нема тежих филмова од наших...

ја себи обећавам да то више нећу гледати, а само скупљам и гледам...

mariopan mariopan 22:01 03.08.2008

Re: Петријин Венац

E, kad rece "Lepa sela.." setim se i "Nicija zemlja"...jaoooo sto to nisam mogla...ma odgledala sam jednom i nikada vise. To je film samo za jedno gledanje..i ludilo rata svima bude jasno.
ivana23 ivana23 18:27 03.08.2008

Trolic (izvini margos)


Veceras u devet finale.

Sutra rano krecem na odmor.. pisemo se za 15-20 dana.

Svima pozdrav i navijajmo za nase na olimpijadi. :))
Bili Piton Bili Piton 18:29 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

ivana23
Sutra rano krecem na odmor.. pisemo se za 15-20 dana.Svima pozdrav i navijajmo za nase na olimpijadi. :))


Lepo se provedi.....
margos margos 19:02 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

Ovakav trol je uvek dobrodošao, kao uostalom i Ti!

Srećan put i odmor!:))))
vucko92 vucko92 19:12 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

Sutra rano krecem na odmor.. pisemo se za 15-20 dana.

Lep provod! Donesi nam neku... sliku :)
jeremija92 jeremija92 19:56 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

A šta da radimo mi, bez tvojih ilustracija, ivana23?
Srećan put, lep odmor i povratak.
radojicic92 radojicic92 20:00 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

Lep provod! Donesi nam neku... sliku :)


al da sama uslikas
lep provod
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 20:16 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

ivana23

Veceras u devet finale.

Sutra rano krecem na odmor.. pisemo se za 15-20 dana.

Svima pozdrav i navijajmo za nase na olimpijadi. :))



Lepo se provedite, pazljivo vozite ( ako idete autom ), nemojte puno na da se suncate :)... Nedostajece mi tvoje slike!
mariopan mariopan 22:05 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

Ivanaaaaa srecan puuuut.)))))

Sada sam mome sinu rekla to isto on krece u ponoc na ovamo na odmor pa pazite.))))

I lep provod, napunis baterije za godinu dana )))))))
ecce-florian ecce-florian 22:28 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

i od mene sve najlepše

fer
margos margos 23:17 03.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

Jeste li primetili kako je Ivana vidovita - tačno je postavila sliku Noleta u opremi u kojoj je bio?
I onako uzgred, namučio je protivnika da je jedva držao pehar u rukama. Borio se lavovski - bravo, Nole!
angie01 angie01 15:37 04.08.2008

Re: Trolic (izvini margos)

pisemo se za 15-20 dana.



23, lepo se provedi i zaboravi na nas za to vreme,

pozz,
01
radojicic92 radojicic92 19:45 03.08.2008

...

kakva takva, Kozara je majka za vecinu ovoga sto danas snimaju
mene plasio Bas Celik, ono daj babo glavu kad kaze, rode daj vode itd
mariopan mariopan 22:06 03.08.2008

Re: ...

Padam od smeha danas kada Radojcic rece "Daj baba glavu.." a kada sam bila mala tako smo vristali na te reci..to je bio HOROR, nije smesno, bilo je strasno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:03 03.08.2008

stres u mladosti

milsim da nas je sve dobro prodrmala TV drama LEPTIRICA

a posle toga i melodrame tipa SAMO LJUDI, i DEVETI KRUG.
a danas se ponovo vraćam proverenim vrednostima: hič, vajlder, kjukor, hoks...
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 20:09 03.08.2008

Re: stres u mladosti

е мени је ово горе од лептирице било...



"свето место", по гогољевој приповеци "виј" ("вечери на салашу крај дикањке"
radojicic92 radojicic92 20:29 03.08.2008

Re: stres u mladosti

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:44 03.08.2008

Re: stres u mladosti

skinuo ja sa nete ta predstavljanja
najbolji je hič kad kaže: u ovom filmu su trebali da glume konji ali nisu naučli tekst pa smo uzeli glumce.
Bili Piton Bili Piton 21:35 03.08.2008

Re: stres u mladosti

Srđan Mitrović
milsim da nas je sve dobro prodrmala TV drama LEPTIRICA


I Leptirica i daj babo glavu su ripovani kao avi fajlovi - i medju najtrazenijima su mi za razmenu na p2p mrezama. Uz misterije organizma.

U Bas-celiku ima jedna mnogo lepa pesma, dvaput se javlja tokom filma. :)
margos margos 23:53 03.08.2008

Re: stres u mladosti

Ma Srđane, ja pre neki dan odgledala 'Babo daj glavu' i ne bi mi ni sad prijatno.
Setila sam se jedne, sad već pokojne žene, koju su neki mangupi tako zaplašili govoreći joj to iz mraka.... ni tad se tome nisam mogla smejati. Ne volem, pa to ti je.

ps. Ne mešam se u tvoj resor:)))
Pokušavam da napravim vezu između pokretnih slika i biokompjutera, tj. mozga.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:02 04.08.2008

Re: stres u mladosti

ps. Ne mešam se u tvoj resor:)))

koji crni moj resor
ja bih bio presrećan kada bi još neko pisao o filmu a ne samo o ratnim zločinima, karadžići i tadiću!
ako je moj resor, onda dobrodošla!!!!!!

margos margos 01:12 04.08.2008

Re: stres u mladosti

Ma gde smem da se petljam kad pojma nemam... Nije, bre, to, politika ili fuzbal, pa da nije važno.- samo opljuneš i briga te baš! :)))

Nego hajde ti napravi neku priču o filmovima koji su nosili najplemenitije poruke, ili pozitivnim filmovima koji su kao poruku imali radost i život. Sad smo se ovde istresirali, vreme nam je za neki novi proglas po sistemu 'Hoćete mentalno zdravlje - gledajte to i to...' ili 'Kakve filmove birate da bi vam život bio lepši?'... tako nekako...

PS I ne budi skroman, ja se kod tebe retko oglasim - nemam šta da kažem, al imam šta da naučim!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:15 04.08.2008

Re: stres u mladosti

e sad sam se zacveneo
sledeći post će biti posvećen merlin Monro jer je 5. avgusta godišnjica smrti.
a što se tiče : 'Kakve filmove birate da bi vam život bio lepši? možeš i ti. zaista.
rado ću samo komentarisati.
margos margos 01:20 04.08.2008

Re: stres u mladosti

Sa Normom Džin obradovaćeš mnoge - i mene:)))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:23 04.08.2008

Re: stres u mladosti

Sa Normom Džin obradovaćeš mnoge - i mene:)))

e pa čitamo se u utorak!
pape92 pape92 21:21 03.08.2008

Moj košmar

Izbavitelj. Ono sa ljudima pacovima. Ivica Vidović, Fabijan Šovagović, Relja Bašić.



Ne kažem da se nisam zentao tifusara.
margos margos 21:27 03.08.2008

Re: Moj košmar

pape92
Izbavitelj. Ono sa ljudima pacovima. Ivica Vidović, Fabijan Šovagović, Relja Bašić.Ne kažem da se nisam zentao tifusara.

Jes' bilo i to grozno.
I setih se neke monodrame koje tad nisu bile u modi - Miša Janketić visio naopačke i nešto deklamovao... buuu...
Unfuckable Unfuckable 22:02 03.08.2008

jel u Kozari

Bata u zemunici, underground, rukom "prima" bajonet, ono - 'ladno ?
kultna scena.
Mene je - moram priznati - najviše ukenjalo Predskazanje - predpremijera u Odeonu, od 22h.
Već mi je sama najava zvučala.....uvrnuto ("Moguće je, čak i verovatno...." - a posle filma nisam bio živ jedno dva dana

ps - Margita, izložena si bespoštednim kritikama na račun posluženja, prvih a i ostalih komentara.... - što je dobar znak.
misli o tome
margos margos 23:45 03.08.2008

Re: jel u Kozari

Jeste, u 'Kozari'... bolno, gotovo stvarno, sam je doživela kao mala. To je i inspiracija za današnju priču.

Horore sam izbegavala u šiiiiiiiirrrooooooookooooom luku, uvek. Ali sam se ložila na trilere i akcione. Poslednji u kojima se sećam da sam uživala, potom i njih sebi ukinula, su '7 sins' i 'Kad jaganjci utihnu'.

ps. Ja sam mislila da te neće biti na blogu, pa se razigrala, kad ono, šipak - nadgledaš iz daleka:))))

Unfuckable Unfuckable 21:33 05.08.2008

Re: jel u Kozari

ps. Ja sam mislila da te neće biti na blogu, pa se razigrala, kad ono, šipak - nadgledaš iz daleka:))))


pa ja se sve brinem za pilitje.....
kad ono - vidim ja da ćeš ti uskoro biti moderator blogea.
Odlična diplomatija Margita ( da ne navodim sad u kojoj situaciji ovde... - tko pažljivo čita : znaće)
margos margos 21:54 05.08.2008

Re: jel u Kozari

kad ono - vidim ja da ćeš ti uskoro biti moderator blogea.

Pa predstavljam svoje virtuelno veštarstvo - dosledno.

PS Nedostaje mi Gazda Milutin, i predpostavljam da nisam jedina...
A tebe ne stižem ni da se uželim, ima te, blogu hvala:))))
Unfuckable Unfuckable 21:31 08.08.2008

Re: jel u Kozari

A tebe ne stižem ni da se uželim, ima te, blogu hvala:))))

imasemožesekradeseplaćasekonektujese
Jaril Jaril 10:09 04.08.2008

??

Život je ionako prepun nelepih slika, ne moram ih dodavati kroz umetnost,
А ја, скроз контра. Баш зато што је живот пун нелепих слика, ја их форсирам у уметности. Кад "ружно" доживим кроз уметност, после ми лакше да их поднесем у оној реалној реалности.
margos margos 10:29 04.08.2008

Re: ??

Razumem, ti si umetnik i to je tvoj način da se izraziš, kao što se verovatno Andrić izborio sa užasom nabijanja na kolac kroz detaljan opis.... proživeo, preživeo i završio.
Ali da li tu 'sliku' treba prezentovati deci u osnovnoj školi?

Ja namerno neću da pamtim, te sam zaboravila naziv etide uz koju je izvršen veliki broj samoubistava... Prepoznala bih je... znam joj melodiju, lepa je, ali je toliko tužna da ni u svojim tužnim stanjima ne volim da je čujem jer me još više stuži...
Jaril Jaril 10:37 04.08.2008

Re: ??

Ali da li tu 'sliku' treba prezentovati deci u osnovnoj školi?
Ух. Могло би. Деци није проблем да ту "слику" прогутају. Проблем је да је разумеју. И ту треба да ускоче одрасли (родитељи, наставници...), али... ни они често не разумеју, па је боље не чачкати мечку. Ја верујем да на децу ништа не може негативно да утиче, ако им је протумачено.

Ja namerno neću da pamtim, te sam zaboravila naziv etide uz koju je izvršen veliki broj samoubistava... Prepoznala bih je... znam joj melodiju, lepa je, ali je toliko tužna da ni u svojim tužnim stanjima ne volim da je čujem jer me još više stuži...
Ја први пут чујем за везу етида-самоубиства, па ме сад интересује која је. Ако неко зна може на приватне поруке, да не чује Маргос.
radojicic92 radojicic92 10:50 04.08.2008

Re: ??

да не чује Маргос.


ma nek cuje sta ima veze
za ovo se pricalo da je zgodno za ....., a ima ih jos
margos margos 12:00 04.08.2008

Re: ??

Čula Margo... i odslušala.... Da, pogodi iz prve Radojčiću.
Ali je lako kad nisi u depresivnom raspoloženju.
Evo... baš negde na pola, kad se tema ponavlja, glasnije... jače... tužnije... prekidam...
margos margos 12:10 04.08.2008

Re: ??

Ali da li tu 'sliku' treba prezentovati deci u osnovnoj školi?
Ух. Могло би. Деци није проблем да ту "слику" прогутају. Проблем је да је разумеју. И ту треба да ускоче одрасли (родитељи, наставници...), али... ни они често не разумеју, па је боље не чачкати мечку. Ја верујем да на децу ништа не може негативно да утиче, ако им је протумачено.

Problem i jeste što deca sve gutaju. Sve. I onda imamo slučajeve kao ovaj. Na žalost.
radojicic92 radojicic92 17:21 04.08.2008

Re: ??

margos
Čula Margo... i odslušala.... Da, pogodi iz prve Radojčiću.
Ali je lako kad nisi u depresivnom raspoloženju.
Evo... baš negde na pola, kad se tema ponavlja, glasnije... jače... tužnije... prekidam...


evo ti onda jedna kompozicija naseg cuvenog kompozitora Brege za film o Kraljitzi Margos koju je bas on komponovao za taj film, ne mogu da nadjem iz filma klip, al ovu peva Tereza
margos margos 17:35 04.08.2008

Re: ??

Radojčiću, uz svo poštovanje prema kompozitoru, razgalio si me načisto:))) Naime, moj pok. teča, inače Bračanin, je svaki put kad bi se tetka nešto durila, peglao situaciju ovom pesmom. I, naravno, ja je volim. Hvala:)))

radojicic92 radojicic92 17:53 04.08.2008

Re: ??

margos
Radojčiću, uz svo poštovanje prema kompozitoru, razgalio si me načisto:))) Naime, moj pok. teča, inače Bračanin, je svaki put kad bi se tetka nešto durila, peglao situaciju ovom pesmom. I, naravno, ja je volim. Hvala:)))


nije bilo lepse pesme ni na mojoj Korculi i ja je zajaucem cesto, cisti sve fleke
a Bregi stvarno svaka cast, on je valjda jedini kompozitor na svetu koji je komponovao jos pre nego se rodio
margos margos 17:57 04.08.2008

Re: ??

i ja je zajaucem cesto

I ja... i baš lepo pevam, al me teško slušati.:))))
Colin_bgd Colin_bgd 10:58 04.08.2008

Nosferatu, fantom ponoci

Kao mali sam gledao na TV-u originalni Nosferatu. Naravno, TV je tada bila benigna stvar roditeljima ni na kraj pameti da bi deca mogla da vide nesto "traumaticno", pa smo gledali sve i svasta bez ikakve cenzure. Ali meni se i dalje dize kosa na glavi kad pomislim na onu scenu kada se doticni penje na neki toranj, kruznim stepenicama, ka nekoj devojci koja vristi, a vidi se samo njegova senka, ali je definitivno on, sa spicastim usima i dugim noktima... Cist horor...


margos margos 12:04 04.08.2008

Re: Nosferatu, fantom ponoci

Ja to ništa nisam smela da gledam... :)

Činjenica je da je tada bilo 'to su deca' i 'deca ništa ne kapiraju'...
Laku noć, deco, mleko i u krevet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana