Politika

Уметница мора бити здрава

Biljana Cincarević RSS / 29.07.2008. u 23:32

 

 Бити здрава

 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 23:42 29.07.2008

Prvi

nagutao se malo suzavca



Ivan Marović Ivan Marović 23:53 29.07.2008

Re: Prvi

Prajsles! Čujem i da su mu malo ispravljali leđa, jel to istina?
Strongman Strongman 23:54 29.07.2008

Re: Prvi

cuo sam da covek ima suljeve, ali krije.
trickshot trickshot 00:27 30.07.2008

Re: Prvi

neko je za njega ovde na blogu lepo rekao ( sto ova slika i potvrdjuje), njegov izraz lica: ''mozda sam se ukakio u gace, a mozda i nisam''
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:38 30.07.2008

Zabrana



Novi Sad, 30. jul – Srpska radikalna stranka, Demokratska stranka Srbije i Nova Srbija, direktno su odgovorne za nasilje koje se sinoć dogodilo na beogradskim ulicama. Sigurno je da će radikali i njihovi pomagači pokušati da, kao i mnogo puta do sada, zamene teze i minimalizuju svoju krivicu, ali je više nego jasno da konačno moraju odgovarati za svoja nedela.

Krivi su zbog toga što, iako su to na sav glas obećavali, nisu sprečili huligane da ponovo, kao kada su prošli put organizovali miting, divljaju, ruše semafore, prevrću kontejnere i - razbijaju prodavnice.

Činjenica je i da su huligani krenuli sa razbijanjem u momentu dok je Tomislav Nikolić licemerno poručivao da se ne napada policija, ukazujuću pritom da je „jedan predsednik Demokratske stranke izručio Miloševića, a hteo i Šešelja, dok drugi hoće da izruči Karadžića“.Ove Nikolićeve reči predstavljaju još jedan poziv na linč predsednika države, samo nekoliko dana nakon što je to već učinila poslanica radikala Vjerica Radeta.

Liga socijaldemokrata Vojvodine i njen predsednik Nenad Čanak su još pre osam godina ukazivali da je neophodno zabraniti Srpsku radikalnu stranku. Po ko zna koji put od tada, potvrdilo se da smo bili u pravu.

Liga socijaldemokrata Vojvodine takođe najoštrije osuđuje nasilje koje je sinoć zabeleženo nad novinarima i ponovo traži odgovornost policije. Samo nekoliko dana nakon što su mirno posmatrali prebijanje snimatelja B92, nekoliko pripadnika policije su sinoć, po svoj prilici namerno isprebijali grupu novinara. Posebno užasava neskriveno uživanje koje su pokazali prilikom prebijanja novinara agencije Beta. Liga socijaldemokrata Vojvodine očekuje da se i ti policajci i njihovi nadređeni u što kraćem roku primerno kazne.

Sekretarijat za informisanje
Lige socijaldemokrata Vojvodine
Ivan Marović Ivan Marović 01:19 30.07.2008

Re: Zabrana

Strongman
cuo sam da covek ima suljeve, ali krije
Strongmene, ne znam za Majami, ali ovde u Vašingtonu je objavljena nešto drugačija slika:

constrictoria92 constrictoria92 02:00 30.07.2008

Re: Prvi

Ivan Marović
Prajsles! Čujem i da su mu malo ispravljali leđa, jel to istina?


Jeste. Na B92 je cak i bila scena kako ga lupaju par puta, dok jedan pandur nije skontao ko je on. Snimak je uradjen sa Doma omladine, pa kad sam ga videla mislila sam da je ono "sto je babi milo, to joj se i snilo". Medjutim, posle cujem kako kuka.
Zao mi sto ga ne izlupase jos...
BATINA JE IZ RAJA IZASLA!!!!
Strongman Strongman 08:22 30.07.2008

Re: Zabrana

Ivan Marović
Strongman
cuo sam da covek ima suljeve, ali krije
Strongmene, ne znam za Majami, ali ovde u Vašingtonu je objavljena nešto drugačija slika:




To je uncenzored!!
Tine i Radojka Tine i Radojka 08:40 30.07.2008

Re: Zabrana

alce njemu toma dopravi ispracaj na robiju
zasve pare
nece da zali
miladics miladics 09:21 30.07.2008

Re: Prvi

constrictoria92
Ivan Marović
Prajsles! Čujem i da su mu malo ispravljali leđa, jel to istina?


Jeste. Na B92 je cak i bila scena kako ga lupaju par puta, dok jedan pandur nije skontao ko je on.


...a mozda ga je lupao bas sto je skontao , pa posle kao Uuuuuuups :)
moses.malone moses.malone 11:38 30.07.2008

Re: Prvi

trickshot
neko je za njega ovde na blogu lepo rekao ( sto ova slika i potvrdjuje), njegov izraz lica: ''mozda sam se ukakio u gace, a mozda i nisam''


Što bi rekli neki - možda se nisam ukakio u gaće, a možda 100% i jesam :)

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:43 30.07.2008

Re: Prvi

miladics

constrictoria92

Ivan MarovićPrajsles! Čujem i da su mu malo ispravljali leđa, jel to istina?Jeste. Na B92 je cak i bila scena kako ga lupaju par puta, dok jedan pandur nije skontao ko je on. ...a mozda ga je lupao bas sto je skontao , pa posle kao Uuuuuuups :)

A da ga je lupao neko ovakav?

outsider92 outsider92 14:49 30.07.2008

Re: Prvi

Jel' smem ja da se žrtvujem kod ove dve umesto Vučića?
Njega verovatno bole leđa od sinoć
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:51 30.07.2008

Re: Prvi

outsider92
Jel' smem ja da se žrtvujem kod ove dve umesto Vučića?Njega verovatno bole leđa od sinoć


Mozes, ali pod uslovom da ti umesto suzavca obezbede kapi za oci koje ce da upotpune ugodjaj:)
nikobelic nikobelic 18:51 30.07.2008

Re: Prvi

Strongman
nagutao se malo suzavca





khh khh..

mislim da nam je ovo dugovao posle 9.marta i vidovdanskog sabora.(btw,pitam se,koliko je tada sadasnjih posetioca bloga,glasalo za Slobu..)

evo,upravo Dacic na bastilji..eh,sto ti je zivot...
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:46 29.07.2008

Zašto nije bilo 6. oktobra?

Da su posle 5. oktobra 2000. godine zabranjene nacional-socijalističke stranke SPS, JUL i SRS, odgovorne za najmonstruoznije zločine u Evropi posle II svetskog rata i najveću pljačku Srbije u njenoj istoriji, danas bi ova država već bila u članstvu EU, poput Rumunije i Bugarske.
Zašto posle 5. oktobra 2000. nije ovde u Beogradu organizovano sudjenje liderima stranaka najodgovornijih za zločinačke i hiperinflatorne devedesete godine XX veka!? ZAŠTO?
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 23:48 29.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Zbog legaliste Kostunjavog
Strongman Strongman 23:49 29.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

evo zasto

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:51 29.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Nije Koštunica jedini odgovoran! Najodgovorniji svakako jeste, ali nije JEDINI.
Uzmimo na primer Zakon o lustraciji: usvojen je odavno, ali se nikada nije primenio!!! ZAŠTO?
Strongman Strongman 23:52 29.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Filip Mladenović
Nije Koštunica jedini odgovoran! Najdgovorniji svakako jeste, ali nije JEDINI.
Uzmimo na primer Zakon o lustraciji: usvojen je odavno, ali se nikada nije primenio!!! ZAŠTO?


Kostunica je samo simbol imperije zla i glavnokomandujuci
newhornet newhornet 00:27 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Verovatno zato sto se za neki vremenski reper uzima period posle II svetskog rata - da je neko Rumune, narocito Bugare pitao za monstuozne zlocine tokom I i II svetskog rata, pitam se gde bi bili sada. Da ne pominjem Turke koji su 'veciti pridruzeni clan' a niko ih ne pita za 1915-tu...
A pravi odgovor na pitanje zasto se nije dogodio 6-ti oktobar je u interesima - sto tadasnjih ekonomsko-politickih elita koje su bile uvezane kao creva, sto zapadnih 'sila' koje su imale hrpe insajdera u tadasnjem bivsem i novom rezimu.
I basta sa pricama da je V.dr.K. bio jedini kocnicar iako je to notorna cinjenica - cinjenica je i da pokojni premijer nije imao petlju da mu se suprotstavi do kraja. To je zapravo prvi primer "kohabitacije".
Strongman Strongman 00:39 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

I basta sa pricama da je V.dr.K. bio jedini kocnicar iako je to notorna cinjenica - cinjenica je i da pokojni premijer nije imao petlju da mu se suprotstavi do kraja. To je zapravo prvi primer "kohabitacije".



Mislim da je posedovao premalo prave vlasti za takav poduhvat.
newhornet newhornet 00:49 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Potpuno se slazem, ali se postavlja hrpa drugih pitanja - ako vec MNOGO Djindjicevih sledbenika prica da je dr Djindjic doveo Kostunicu na vlast, u sta ne da ne sumnjam vec sam imao prilike da slusam tajno snimljene kasete sa "Segedinskog brifinga" pocetkom 2000-te, pitam se kako je ta superiorna pozicija nestala? Otelo se, otislo u narodne mase, zavoleli ga ljudi? Premijer Srbije vs. Predsednik SRJ!?
Nemojte pogresno da me razumete, veliki sam postovalac Zorana Djindjica, ali u mnostvu poslova koji su ga zatekli, nacinio je i poneku gresku....
dobronamjeran dobronamjeran 07:11 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Filip Mladenović
Da su posle 5. oktobra 2000. godine zabranjene nacional-socijalističke stranke SPS, JUL i SRS, odgovorne za najmonstruoznije zločine u Evropi posle II svetskog rata i najveću pljačku Srbije u njenoj istoriji, danas bi ova država već bila u članstvu EU, poput Rumunije i Bugarske.
Zašto posle 5. oktobra 2000. nije ovde u Beogradu organizovano sudjenje liderima stranaka najodgovornijih za zločinačke i hiperinflatorne devedesete godine XX veka!? ZAŠTO?

Kad sam ja ovako nesto napisao prije nekog vremena onda sam bio obasut drvljem i kamenjem.
blackbox92 blackbox92 09:26 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Filip Mladenović
Nije Koštunica jedini odgovoran! Najodgovorniji svakako jeste, ali nije JEDINI.
Uzmimo na primer Zakon o lustraciji: usvojen je odavno, ali se nikada nije primenio!!! ZAŠTO?

Nije. Odgovorni su svi oni koji su dozvolili da se rehabilituju one snage koje su tokom 2.svetskog rata bile revnosni pomagači i sluge nacističke Nemačke. Izjednačavanjem fašista i antifašista Srbija je ponizila antifašiste i samu sebe i time dala yeleno svetlo za restauraciju mračnih nacional-šovinističkih snaga koje su se inače tokom sukoba na prostorima bivše SFRJ, gde Srbija kao nije učestvovala,revitalizovale. Pod plaštom Srpstva obnovljena je najmračnija ideologija Ljotića i četništva iz 2.sv. rata.
Žalosno je što su se demokratske snage zbog averzije prema komunizmu distancirale i od antifašizma.Kako drukčije objasniti da zvanična Srbija sama sebi ne prizna da je učestvovala u borbi protiv fašizma i na strani onih koji sa ponosom ističe da je EU antifašistički, antinacistički i najveći mirovni projekat. Mi hoćemo u EU i, umesto da toj EU kažemo da su od svih naroda u EU Srbi , posle Poljaka, pretrpeli najveće žrtve, ali i da su , odmah iza Engleza, po doprinosu pobedi nad fašizmom..Kod nas se Dan ustanka više skoro i ne spominje, osim simboličnog polaganja venaca, uz prisutvo države na nivou funkcionera mesnih zajednica.7. jula je zasedala Skupština i niko se ne seti Dana ustanka , čak ni u kontekstu našie orjentacije ka EU.Nismo to očekivali od SRS, DSS, NS, pa ni poslanika SPO, ali šta je sa proevropskim blokom.Nije li taj dan bila prilika da neko od visokih državnih funkcionera države ode u Belu Crkvu, umesto npr. u Končarevo kod Jagodinu ? Ako se tome doda sve ono što se veličalo u poslednjih 20 godina, i ono što deca uče iz novih udžbenika istorije, pa ono šta ih podučava i Crkva i njene nevladine patriotske organizacije, ne treba se čuditi šta nam se događa, i zašto se tako manipuliše sa omladinom.
neny neny 16:04 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

blackbox92
Filip Mladenović
Nije Koštunica jedini odgovoran! Najodgovorniji svakako jeste, ali nije JEDINI.
Uzmimo na primer Zakon o lustraciji: usvojen je odavno, ali se nikada nije primenio!!! ZAŠTO?
Nije. Odgovorni su svi oni koji su dozvolili da se rehabilituju one snage koje su tokom 2.svetskog rata bile revnosni pomagači i sluge nacističke Nemačke. Izjednačavanjem fašista i antifašista Srbija je ponizila antifašiste i samu sebe i time dala yeleno svetlo za restauraciju mračnih nacional-šovinističkih snaga koje su se inače tokom sukoba na prostorima bivše SFRJ, gde Srbija kao nije učestvovala,revitalizovale. Pod plaštom Srpstva obnovljena je najmračnija ideologija Ljotića i četništva iz 2.sv. rata.
Žalosno je što su se demokratske snage zbog averzije prema komunizmu distancirale i od antifašizma.Kako drukčije objasniti da zvanična Srbija sama sebi ne prizna da je učestvovala u borbi protiv fašizma i na strani onih koji sa ponosom ističe da je EU antifašistički, antinacistički i najveći mirovni projekat. Mi hoćemo u EU i, umesto da toj EU kažemo da su od svih naroda u EU Srbi , posle Poljaka, pretrpeli najveće žrtve, ali i da su , odmah iza Engleza, po doprinosu pobedi nad fašizmom..Kod nas se Dan ustanka više skoro i ne spominje, osim simboličnog polaganja venaca, uz prisutvo države na nivou funkcionera mesnih zajednica.7. jula je zasedala Skupština i niko se ne seti Dana ustanka , čak ni u kontekstu našie orjentacije ka EU.Nismo to očekivali od SRS, DSS, NS, pa ni poslanika SPO, ali šta je sa proevropskim blokom.Nije li taj dan bila prilika da neko od visokih državnih funkcionera države ode u Belu Crkvu, umesto npr. u Končarevo kod Jagodinu ? Ako se tome doda sve ono što se veličalo u poslednjih 20 godina, i ono što deca uče iz novih udžbenika istorije, pa ono šta ih podučava i Crkva i njene nevladine patriotske organizacije, ne treba se čuditi šta nam se događa, i zašto se tako manipuliše sa omladinom.


POTPISUJEM!DAVANJE STATUSA AF CETNICIMA U SRBIJI JE RAVNO PROGLASAVANJU HITLERA ZA AF U NEMACKOJ.
AKO SRBIJA UOPSTE PLANIRA DA SE NORMALIZUJE MORACE CRKVI DA POKAZE GDE JOJ JE MESTO,POTHITNO SE SEKULARIZUJE,I PODHITNO BACI NA DEPONIJU SADASNJE UDZBENIKE ISTORIJE.
MNOGI KAZU TREBA DA IZUMRE OVA GENERACIJA DA BI NAM BILO DOBRO,JA MISLIM DA SMO GA MI TEK NAJEBALI OD OVIH GENERACIJA KOJIMA SE KAO KULMINACIJA I PRIKAZ DEMOKRATIJE I RAVNOPRAVNOSTI NUDI NEDIC,MIHAJLOVIC,I SPC KAO APSOLUTNI AUTORITET.DSS JE OD PROSVETE NAPRAVIO SEKTASKU TVOREVINU ZA ISPIRANJE DECJIH NEZRELIH MOZGOVA.DANASNJA SRBIJA REALNO GLEDANO IZGLEDA OVAKORZI IKONU PRED SOBOM,NOZ U ZUBIMA,PONAVLJAJ UDARAJUCI GLAVOM KROZ ZID KOSOVO JE SRBIJA,I CEKAJ PRVU PRILIKU DA NEKOG ZAKOLJES!
TO VAM JE DRAGI MOJI NASA GORKA REALNOST!
blackbox92 blackbox92 22:39 30.07.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

to neny
DANASNJA SRBIJA REALNO GLEDANO IZGLEDA OVAKORZI IKONU PRED SOBOM,NOZ U ZUBIMA,PONAVLJAJ UDARAJUCI GLAVOM KROZ ZID KOSOVO JE SRBIJA,I CEKAJ PRVU PRILIKU DA NEKOG ZAKOLJES


Ne slažem se sa generalizacijom.
Mislim da preterujete.
vracarac92 vracarac92 15:00 03.08.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Zbog legaliste Kostunjavog
Zbog para. Utalili su se i niko nikoga nije dirao. Koštunica je za to kriv isto koliko i bilo ko drugi iz DOSa
vracarac92 vracarac92 15:02 03.08.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Pod plaštom Srpstva obnovljena je najmračnija ideologija Ljotića i četništva iz 2.sv. rata.

Kakve veze imaju Ljotićevci i četnici?
d_sandic d_sandic 08:04 04.08.2008

Re: Zašto nije bilo 6. oktobra?

Kakve veze imaju Ljotićevci i četnici?


Imaju. Tukli su se jedni protiv drugih sirom Srbije. Pusti,bre, ne vredi...
miladics miladics 23:48 29.07.2008

Vo vjeki vjekova

[b"]Da ne bi cekali nove zrtve, predlazem da se Srpska Radikalna Stranka zabrani".[/b]

Jos nije kasno za takav potez , da ne bi bilo prekasno da se posle nosimo sa posledicama istih !
newhornet newhornet 00:38 30.07.2008

Re: Vo vjeki vjekova

Ne postoji politicka sila koja bi to mogla da ucini u ovom trenutku, ma koliko se uljuljkivali u scenario da bi SRS pristalice malo talasale pa legle na rudu. Naprotiv, ovakav luzerski SRS je usud sam po sebi. I ovo je momenat koji DS+koalicija, LDP i SPS treba da iskoriste. Znam da grozno zvuci ali to je politicka realnost - ove tri grupacije su napravile jasnu diferencijaciju prema ostatku politicke, pre bih rekao partijske scene. Vec su sablje otupele kad je ova koalicija u pitanju a tek ce da budu tupe za neku godinu. Resenje je da ta nova politicka grupacija koja ce saradjivati na ovaj ili onaj nacin napravi uslove gde nece pola Srbije /zapravo njenih gradjana/ da bude gladno, da ih obrazuje, da iskoriste medije da narod ISTORIJSKI OPISMENI, a radikali ce tim potezima otici u istoriju. Ali prvo PUNI STOMACI i DZEPOVI pa istina o ulozi izvesnih Srbalja sa ove i one strane Drine u ratovima s kraja proslog veka....
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:44 30.07.2008

Re: Vo vjeki vjekova

Potpuno ste u pravu (nazalost). S tim sto jedino bih dodao da nam je pre istorijskog opismenjavanja neophodno i ono bazicno opismenjavanje - naime, mi imamo najvise nepismenih u Evropi (sa mogucim izuzetkom Makedonije i Albanije) i drugu najlosiju obrazovnu strukturu populacije na kontinentu.
newhornet newhornet 00:51 30.07.2008

Re: Vo vjeki vjekova

Ma, da, to je primarni korak, ja napisah "da ih obrazuje"....
mungos92 mungos92 00:46 30.07.2008

Ma treba ih spakovati...

... zajedno sa Dr. Tihim Dabicem u cuveno holandsko letovaliste.

Mungos, The Praktican
Strongman Strongman 08:23 30.07.2008

Re: Ma treba ih spakovati...

mungos92
... zajedno sa Dr. Tihim Dabicem u cuveno holandsko letovaliste.

Mungos, The Praktican



Ukapirao si?
newhornet newhornet 01:05 30.07.2008

Kraj patr(j)ota

Redovno citam BLOG B92 ali retko pustam komente, nemam dovoljno vremena da udjem u dijalog pa zato uglavnom cutim...

No, mislim da imam par ekskluziva za sve vas!!!!

Priznacu vam da sam se uclanio u DSS negde sredinom 1998. godine. Imao sam tada 24 godine, prvi protest u kom sa ucestvovao je bio onaj Studentski na Terazijama 1991, kao srednjoskolac. Nisam nijedan kasnije izostavio, reklo bi se "prvoborac". Uclanio sam se u DSS mahom na nagovor sjajnog prijatelja koji je danas visoki funkcioner te stranke, ne bih da detaljisem da ga ne izoffiram. Danas je, najblaze receno, clan GO DSS a i mnogo vise....
Isclanio sam se iz te stranke sredinom 2001. iz razumljivih razloga.
No, skoro sam se susreo sa tim prijateljem koji mi je dao par sokantnih informacija. Bicu stur -

- SRS se duboko nada da Seselj nece biti oslobodjen
- DSS sprema cistku za V.dr K.
Ivan Marović Ivan Marović 01:08 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

To bi za obe stranke bilo najbolje.
newhornet
Redovno citam BLOG B92 ali retko pustam komente
Šteta.
newhornet newhornet 01:12 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
Redovno citam BLOG B92 ali retko pustam komente

Šteta.


Pa, odgovorni INFO redakcije B92 mi je kumce, mada ga retko vidjam i od njega dobijam ekskluzive....
newhornet newhornet 01:16 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

A, verovao ili ne, Marovicu, seti se, radio sam kao novinar za onaj list "PROTEST" koje je vodio Petrovic i kod kuce imam anketu koju ste popunili i ti i Dulic i Cheda i Dobrosavljevic, ceo IO SP 96/97! Sta ste se nalupali! Naravno, to ce ostat' tajna, bez brige....
Ivan Marović Ivan Marović 01:18 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
... kod kuce imam anketu koju ste popunili i ti i Dulic i Cheda i Dobrosavljevic, ceo IO SP 96/97! Sta ste se nalupali! Naravno, to ce ostat' tajna, bez brige....
Objavi, što si takav! Siguran sam da nisam bio najgori
newhornet newhornet 01:36 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Ćuti, ti si dobio 5 za pravopis! A iskreno i za priču, nisi je menjao..... Nije fer da sad pominjem druge, ali ti znaš ko nije ni sa pravopisom mogao da se sastavi!.... Znam da znaš!
Brooklyn Brooklyn 01:43 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

SRS se duboko nada da Seselj nece biti oslobodjen

jel to znaci da mi ostali treba da se nadamo da hoce biti oslobodjen? ili je nesto drugo u pitanju?
newhornet newhornet 01:48 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Ne umem da ti odgovorim na to pitanje. Pretpostavljam da se radikali nadaju da NECE jer su izgradili odredjenu stranacku infrastrukturu i pricu u koju im se sad one ne uklapa. Moje misljenje je da taj covek ne treba da snosi odgovornost Tribunalu za ono sto je cinio. Drzavi Srbiji!? Sigurno nesto....
angie01 angie01 01:52 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

jer su izgradili odredjenu stranacku infrastrukturu i pricu u koju im se sad one ne uklapa


e izvini, a koja je to nfrastruktura& pricha?? Mislim, a da se ne uklapa?

ja gladala vesti ovde, josh su bili kranje umereni-i sve se uklopilo.
newhornet newhornet 02:09 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Uh, niti sam ideolog niti politikolog ali mogu da primetim odredjene detalje - ideologija SRS je gomila smeca iz koje politicki klosari izvlace ponesto da bi prehranili svoju politicku egzistenciju. Ponekad nalete na tek odlozeno smece, jos uvek upotrebljivo, kao sto je bilo pred poslednje izbore - Kosovo, postovanje Zakona, uz to kao prilog zatvor za sve necasne egzekutore strane reci zvane privatizacija! O ratnim zlocinima ni reci osim vec sazvakane parole - Sloboda Seselju! No, nakon sudara sa surovom realnoscu da ce sa otpacima jos dugo godina morati da se nose - posezu za poslednjim utocistem - konzerviranom pastetom u liku dr Seselja.
Ali to ne znaci ce, da ako sutra dospeju do supermarketa, da kupuju pastetu iz konzerve.
A i ako budu morali da se biju sa golubovima i vranama oko ostataka, da ce dozvoliti da im Veliki Gavran pozoba sve iz kontejnera koje su za 4-5 godina stavili pod svoju tapiju....
angie01 angie01 02:14 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Uh,

nish te ne razbiram- narochito ne, chime si mi odgovorio na pitanje, koje se odnosilo na to, da pjasnish svoje predhodne tvrdnje nechim konkretnim.
newhornet newhornet 02:19 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

prosto je - stvorile se odredjene strukture u SRS koje ce biti srusene povratkom V.Seselja. Jake su i ne treba im to = SUKOB! => sjajno za Srbiju....
vucko92 vucko92 02:20 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

SUKOB! => sjajno za Srbiju....

Jel može malo drugačija formulacija, ovo me strašno podseća na '90-te...
angie01 angie01 02:24 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

sjajno za Srbiju....


ne vidim nishta sjajno za srbiju, a da ima bilo kakve veze s radikalima.
Ivan Marović Ivan Marović 02:44 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
Nije fer da sad pominjem druge, ali ti znaš ko nije ni sa pravopisom mogao da se sastavi!.... Znam da znaš!
Znam Ali moraš da objaviš, zbog novih pokoljenja :) A što se pravopisa tiče, ipak je meni u osnovnoj školi predavala Desa Petrović, najjača srpkinja u Srbiji, nema šanse da zaboravim pravopis i gramatiku do kraja života.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:51 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota


Pa Ceda Jovanovic garant, mislim decko je skroz nepismen - cinjenica je da nema veze sa pravopisom. Tako saradnici kod nas zavrsavaju Dramaturgiju, msm ne moraju da znaju pravopis, dovoljno je da znaju da pisu))

I meni je Desa predavala:)
Ivan Marović Ivan Marović 02:57 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Bojan Zdravic
I meni je Desa predavala:)
Nemoj da me zezaš! :)
newhornet newhornet 03:03 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

sukob unutar SRS....
newhornet newhornet 03:04 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Bojan Zdravic

Pa Ceda Jovanovic garant, mislim decko je skroz nepismen - cinjenica je da nema veze sa pravopisom. Tako saradnici kod nas zavrsavaju Dramaturgiju, msm ne moraju da znaju pravopis, dovoljno je da znaju da pisu))

I meni je Desa predavala:)

ja nisam nista rekao!!!!
newhornet newhornet 03:12 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

ivane, p.zdo, chedu si izdo!
Ivan Marović Ivan Marović 03:21 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
sukob unutar SRS....
Evo već je krenulo da hvali Vučića, kao Toma je mlak, smiruje ljude, a Vučić grudima nasrće na panduraciju i pije batine. Potpuni debakl! Inače Voja iz Futoga bio pored Vučiča usred frke pa raportira da je ovaj zvao Dačića na mobilni:

Опкољени смо са 2 кордона... Вучићу је позило од дејства сузавца,као и свима нама,али нико не одустаје... Један од присутних је (моје мишљење) један од вођа навијача,који се куне Вучићу да нико од његових не учествује у овоме... Вучић га једва слуша,зове неког на телефон... Цитирам шта је Вучић рекао у слушалицу:

"Ма шта?Слушај ти,немој да се дереш...Да се више никада у животу ниси продерао на мене...Кунем се својом децом да се неће на овоме завршити...Ма ко си ти бре???Ти си k**** а не министар...Што си послао ове твоје да ме бију...Што ниси дошао сам да ме бијеш..П..ко једна..."

Pa ti vidi!
newhornet newhornet 03:29 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

A jel vi znate sta se Vucicu desilo kad je pre 10 leta otisao na Sever?
BTW, malo me iritira, kao Cigana, sto se u izvestajima pominju samo navijaci Partizana.
Kao, mi Delije ne znamo kako se brani Srbstvo, a!?
maksa83 maksa83 06:09 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Ivan Marović
Objavi, što si takav! Siguran sam da nisam bio najgori


maksa83 maksa83 06:40 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

Inače Voja iz Futoga bio pored Vučiča usred frke pa raportira da je ovaj zvao Dačića na mobilni:


Ipak su celu frku napravili Tadićevi provokatori, što je Yoda jasno pokazao i britko dokazao :

SAD SAM SE STEIO.NEKI LIK JE IMAO GAS MASKU.STA CEMU?KAKO JE ZNAO DA CE DOCI DO INCIDENATA PA SE PREDHODNO LEPO NAORUZNAO PROTIV SUZAVCA?!?!?!?!?!?

Strongman Strongman 08:26 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

"Ма шта?Слушај ти,немој да се дереш...Да се више никада у животу ниси продерао на мене...Кунем се својом децом да се неће на овоме завршити...Ма ко си ти бре???Ти си k**** а не министар...Што си послао ове твоје да ме бију...Што ниси дошао сам да ме бијеш..П..ко једна..."



Ovo me podseca na Kurir.

Uz duzno postovanje izvorima ali podseca.
Spiridon Spiridon 08:34 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

"Ма шта?Слушај ти,немој да се дереш...Да се више никада у животу ниси продерао на мене...Кунем се својом децом да се неће на овоме завршити...Ма ко си ти бре???Ти си k**** а не министар...Што си послао ове твоје да ме бију...Што ниси дошао сам да ме бијеш..П..ко једна..."


Nemocni idiot se kune svojom decom.

sljam

jadna njegova porodica
blackbox92 blackbox92 09:46 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

nadam se i nadripatriJota.
Sinoćni skup je pokazao da, na sreću, narod ipak nije toliko privržen snagama mraka i prošlosti.
Nije došao ni približan broj ljudi koliko su radikali i ulranacionalističke organizacije najavljivali.
S druge strane, dobro je što je narod video ko je sa kim, video je na jednom mestu sile mraka, sukoba i zla.Njihovi govori bili su puni mržnje, lašnog patriotizma i kafanskog srbovanja, sa puno primitivizma i najnižih strasti.Govornici su se , valjda po ugledu nasv og idola nadriiscelitelja, pokazali kao nadripatriote i nadri- branioci Srpstva i Srba.Prezentovali su se kao ljudi bez ili sa vrlo malo obraza i ličnog dostojanstva. Nihovi govori su bili govori mršnje, poziva na linč, ubistva političkih neistomišljenika i na građanske sukobe.
Taj skup je bio još jedan neuspeh nacionalističko-šovinističke politike i lažnog patriotizma, iz čega i SRS sigurno izvući pouke, jer se narod očito više ne pali na guranje.
Država je, za razliku od nekih ranijih slučajeva, pokazala da je ozbiljna jer je delovala kompetentno.Na tome ne bi trebalo stati, već naterati one koi su organizovali skup da nadoknadi štetu. Isto tako, pošto su se sve te velike patriJote i njihovi lideri javno pohvalili svojim (ne)delima, treba im naplatiti uređivanje grada i brisanje svih onih grafita sa mesta gde im mesto nije. Nemam ništa protiv, neka svako šara po zidovima svojoga stana ali ne i po zgradama i objektima po gradu.
Žalosno je , ali nažalost tako je, da u Narodnoj Skupštini kao narodni poslanici sede tako udobno(spodobno) sede takve osoBine (augmentativno od osoba)
moses.malone moses.malone 12:05 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
Ćuti, ti si dobio 5 za pravopis! A iskreno i za priču, nisi je menjao..... Nije fer da sad pominjem druge, ali ti znaš ko nije ni sa pravopisom mogao da se sastavi!.... Znam da znaš!


Po tome sto stalno citam i retko komentarisem smo isti... (mene je B92.fm registracija ugurala medju komentatore :) Po insajderskim info smo slicni s tim sto sam ja mnogo dalje centru zbivanja od tebe (i onda i sada) ali imam neke izvore...

Treba izneti sve, ali aspolutno SVE... Istina nikad nije bila problem sama po sebi za ogromnu većinu, to što pojedincima ne odgovara da se sazna je neki drugi padež... Što više ljudi zna više fragmenata istine veća je opšta svest o svemu što (nam) se dešava...

Pri tom, ne pozivam na linč onih koji su nekad imali mišljenje koje nam se ne svidja ili radili nešto što nam nije simpatično. Svi imaju pravo na promenu mišljenja i delovanja. Ali eventualna odgovornost ne sme da se izbegne, naravno. Takodje, ovo nije ni poziv za objavljivanje sočnih detalja kako bi se zadovoljila radoznalost, samo želja za demistifikacijom svih i svakoga, svega i svačega...

Poz svima
mariopan mariopan 22:00 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
ivane, p.zdo, chedu si izdo!

Nije morao , svi smo pogodili.)
Ivan Marović Ivan Marović 22:32 30.07.2008

Re: Kraj patr(j)ota

newhornet
ivane, p.zdo, chedu si izdo!
mariopan
Nije morao , svi smo pogodili.)
Pa odakle vam to? Ja sam samo rekao "znam", nisam pominjao imena.
newhornet newhornet 01:33 30.07.2008

Kako marginalizovati patri(j)ote

Teofil Pancic je napisao dobar text kad je izbor lokalne vlas'i u pitanju, ali mislim da je pravo resenje u nacinu izbora 'prvi' medj jednakima'u Srbiji!
Ako se u mnogo starijim demokratijama smatra da bi parlament trebalo da ima poslanika ciji je broj jednak kubnom korenu broja stanovnika /ili broju glasaca, moguce da gresim/ onda bi broj poslanika trebalo da se krece 170-190 poslanika, sto bih ja skresao /zbog polusavesti istih/ na 150!
Od toga, 100 da se biraju po vecinskom a 50 po proporcionalnom principu.
Pritom, stranka moze da opozove samo ovih 50, 100 mogu da postanu i 'prebezi' ako im dune. Ali usred mandata, mozda i nama dune, pa je tih 100 podlozno promeni i u toku mandata odredjene Skupstine.
Idite na sajt Statistickog zavoda, malo vise racuna i shvatili bi da problema sa sastavljanjem skupcinske vjecine ne bi bilo neki' problema.
Partijote - ciao!
Mislite o tome!
Ja za ovu ideju bih ponovo na ulicu!
G.Cross G.Cross 03:11 30.07.2008

Re: Kako marginalizovati patri(j)ote

Od toga, 100 da se biraju po vecinskom a 50 po proporcionalnom principu


Potpuno si u pravu, ali nazalost 3-4 godine prerano. Ostalim postkuministickim zemljama je trebalo dugo ( posle oslobodjenja koje se u Srbiji dogodilo pre samo mesec dana) da dodju do vecinskog sistema. Ima jos mnogo toga da se "privatizuje" ( tj, postane privatno i.e. ukrade) pre nego sto ce Srbija biti spremna za vecinski sistem. Kao covek koji je sve ovo vec prosao u ostalim zemljama post-tranzicije ja to vidim jednostavno : Proporcionalni sistem = partijski poslusnici, Vecinski sistem = stvarna vrednost kandidata. Naravno to moze da dovede do bitke kupovanja glasova itd, ali je ipak cistije nego proporcionalni sistem.
newhornet newhornet 03:16 30.07.2008

Re: Kako marginalizovati patri(j)ote

Zato i preporucujem 'kombinovani'! I nadam se da ce se sto pre pojaviti ozbiljna opozicija BT-u. U smislu da koriguje anomalije ponudjenih zakona EU....
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 10:07 30.07.2008

Re: Kako marginalizovati patri(j)ote

Potpisujem
jesen92 jesen92 10:22 30.07.2008

Re: Kako marginalizovati patri(j)ote

Proporcionalni sistem = partijski poslusnici, Vecinski sistem = stvarna vrednost kandidata. Naravno to moze da dovede do bitke kupovanja glasova itd, ali je ipak cistije nego proporcionalni sistem.

.....sad to svi vidimo....ali smo godinama zvizdali i pistali da promenimo vecinski u proporcionalni...ondasnja opozicija je ubdila narod da je proporcionalni sistem posteniji jer parlament treba da bude ogledalo dobijenih glasova, a to je na odredjeni nacin tacno...u vecinskom sistemu se neki glasovi ne vide sto ipak nije ok....druga je stvar, sto partije biraju poslusnike i sto se ne postuje lista kandidata koja se pravi pre izbora...tako da se desava da udje u parlament neko ko je recimon 20 a ne udje prvi.....na predzadjim izborima ruzica djindjic je bila prva na listi DS-a a nije bila u parlamentu, mozda nije ni zelela ali se postavlja pitanje sta je trazila na listi...da zamajava narod, da privuce glasove...ili sta god...u svakom slucaju neposteno...a i sama lista je diskutabilna tj nacin na koji se pravi....mnogi "strucnjaci" za izbore kazu da je najpostenija kombinacija vecinskog i proporcionalnog sistema koji postoji u nekim zemljima...samo treba da se "prepise" i sprovede u delo....medjutim, kod nas se uvek nadje nacin, neka rupa u zakonu, da se narod zezne....to je najveci problem...politicare, generalno, narod ne zanima....
tborislav tborislav 01:58 30.07.2008

praktikovanje patriotizma

ja bih to malo sire posmatrao.pitanje je dali su svi oni klinci koji su rusili grad smpatizeri radikalne stranke.kontam da je njima samo potreban povod,da naprave haos.jednostavno to im je u krvi.to su isti oni,zbog kojih vise ne idem na tekme.pravo je pitanje sta drzava da radi sa njima?kako da ih socijalizuje i ugradi u sistem?
angie01 angie01 02:02 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

pravo je pitanje sta drzava da radi sa njima?kako da ih socijalizuje i ugradi u sistem?


pa ovo je rezultat socijalizacije i ugradjivanja u sistem drzave kakva je srbija vec duze vreme.

e sad, klining ne ide bash tako lako i brzo-a ni vrednosni sistem i zakoni josh nisu postavljeni kako treba.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:05 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

Pa pocetak bi mogla da bude ozbiljna reforma skolstva (osnovnog i srednjeg), uvodjenje obaveznog srednjeg obrazovanja (kao kod neke nase dojucerasnje ex-yu brace), zestoka primena zabrane tocenja alkohola maloletnicima, povecanje poreza na alkohol za jedno 300%, zatvaranje splavova i slicnih turbofolk mesta u fiksirano i razumno vreme, a pre svega znacajno povecanje plata socijalnim radnicima i ukupnih investicija u socijalni rad... Za pocetak.
newhornet newhornet 02:15 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

povecanje poreza na alkohol za jedno 300%

covece, nemoj me j.bat, imam 300 sljiva, kome da prodam to?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:25 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

Sta je sa dzemom od sljiva, kud se deo? ;o)
newhornet newhornet 02:31 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

i na dzem ce da predjem, ali ti da otkupis kazan :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:33 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma


Pa kuvaj dzem u kazan:)
newhornet newhornet 02:35 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

A sta cu sa plavu serpu od dvaes' kila>
Strongman Strongman 08:28 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

newhornet
i na dzem ce da predjem, ali ti da otkupis kazan :)


Ne volim rakiju do nepodnoshenja, ali obozavam onaj miris kad se pece rakija.
mara92 mara92 16:24 30.07.2008

Re: praktikovanje patriotizma

A sta cu sa plavu serpu od dvaes' kila>


Таман за сарму...од винове лозе или "класик" варијанта са купусом...знаш оно, за неке "значајније прилике", са све димљеним шпиц-ребарцима између...

tborislav tborislav 02:21 30.07.2008

praktikovanje patriotizma

sto se tice radikalne stranke...kontam da ih ne treba zabraniti,zato sto bi to samo izazvalo kontraefekat.njihovo vreme je proslo.jos kad se isporuci i mladic,oni nece imati o cemu da pricaju.sve teme su im istrosene;kosovo,crna gora,hag...ovo je poslednji pokusaj ocajnika.a to se i vidi po njihovom delanju.dakle,nema straha od njih,ali sta ce biti sa nama?
newhornet newhornet 02:34 30.07.2008

Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!

Teofil Pancic je napisao dobar text kad je izbor lokalne vlas'i u pitanju, ali mislim da je pravo resenje u nacinu izbora 'prvi' medj jednakima'u Srbiji!
Ako se u mnogo starijim demokratijama smatra da bi parlament trebalo da ima poslanika ciji je broj jednak kubnom korenu broja stanovnika /ili broju glasaca, moguce da gresim/ onda bi broj poslanika trebalo da se krece 170-190 poslanika, sto bih ja skresao /zbog polusavesti istih/ na 150!
Od toga, 100 da se biraju po vecinskom a 50 po proporcionalnom principu.
Pritom, stranka moze da opozove samo ovih 50, 100 mogu da postanu i 'prebezi' ako im dune. Ali usred mandata, mozda i nama dune, pa je tih 100 podlozno promeni i u toku mandata odredjene Skupstine.
Idite na sajt Statistickog zavoda, malo vise racuna i shvatili bi da problema sa sastavljanjem skupcinske vjecine ne bi bilo neki' problema.
Partijote - ciao!
Mislite o tome!
Ja za ovu ideju bih ponovo na ulicu!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:36 30.07.2008

Re: Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!


Pa svi kuntaju, a i nebitno je prvo treba da se ukine DB i KOS. Koja je razlika dal imas 150 ili 250 DB-ovaca u skupstini
newhornet newhornet 02:48 30.07.2008

Re: Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!

:)))))) simpa! nadam se da si mislio na, ma kako se zvale, agencije ovakve kakve su sada - ne zelim da zivim u drzavi koja nema obavestajne i bezbednosne agencije.... inace - pravo kajmani! U suprotnom - evo sjajnog antipoda na 'najblizem moru', u CG....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:55 30.07.2008

Re: Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!


Pa i CG ima identicne agencije, milsim preslikan udbaski rezim kao i kod nas, klasicni KGB:))
Moram da idem sad:)
Pozdrav
newhornet newhornet 03:09 30.07.2008

Re: Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!

I kakve to veze ima sa glasanjem za poslanike u srb parlamentu?
mara92 mara92 16:25 30.07.2008

Re: Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!

newhornet
I kakve to veze ima sa glasanjem za poslanike u srb parlamentu?


и ја то хтедох да питам...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:33 30.07.2008

Re: Cudno da ovo niko ne komentarise!!!!

I kakve to veze ima sa glasanjem za poslanike u srb parlamentu?

new hornet @ mara92, ne kapiram pitanje uopste
Sofroniye Sofroniye 04:34 30.07.2008

Zabraniti stranku ?

Pa to je i Slobodan Milosevic hteo pa se nije tek tako usudio :) Mislim ako se krene tako olako za zabranjivanjem stranaka sledeca stanica je fasizam :) Ove "demokratske" snage u Srbiji pocinju sve vise da mi lice na apsolutiste ako ne Hitlerovog ranga a onda skoro kao Cobe.

A ne mogu da odolim a da ne pitam je li Vuk Draskovic kriv za 9. mart ? Ko je "kriv" za 5. oktobar ? Pretpostavimo na trenutak da Kostunjavi nije dobio Cobeta u 1. krugu (postoje indicije da ga i nije dobio), da li bi taj protest onda bio nelegitiman, ko je kriv za materijalnu stetu? Pretpostavljam da je to bila slobodarska borba ? :) No slozicemo se da je sve relativno te da koja je borba bila "slobodarska" i "opravdana" zavisi od toga ko je dobio. Na osnovu toga se i zna jesu li krivi "oni" ili "mi" ko god oni ili mi bili.

U svakom slucaju gospodo ne baca se olako prvi kamen )

Drustvo koje oduzima pravo glasa "slabijima", citaj onima koji nisu na vlasti, je drustvo osudjeno na propast. I nikakvi argumenti tipa pa oni su uradili ovo pa oni su podrzali ono ne vrede. Jednostavno uhapsite izgrednike i kaznite ih. Promenite krivicni zakon u parlamentu, uvedite ostre kazne za huliganstvo, sve je to validno, ali tek tako zabraniti rad stranke....to je vec ozbiljno, vrlo ozbijlno.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 10:14 30.07.2008

Re: Zabraniti stranku ?

ma daj, ne brkaj babe i zabe
zamene teza i izjednacavanje takvih svari, ne ide..
Sofroniye Sofroniye 10:54 30.07.2008

Re: Zabraniti stranku ?

Biljana Cincarević
ma daj, ne brkaj babe i zabe
zamene teza i izjednacavanje takvih svari, ne ide..


A takvi lakonski odgovori tek idu....da li ste vi svesni da pricate o zabrani stranke koja SAMA ima najveci broj poslanika u parlamentu ? Meni to itekako deluje "zapenusano"
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 11:02 30.07.2008

Re: Zabraniti stranku ?

Teofil Pancic je napisao dobar text kad je izbor lokalne vlas'i u pitanju, ali mislim da je pravo resenje u nacinu izbora 'prvi' medj jednakima'u Srbiji!
Ako se u mnogo starijim demokratijama smatra da bi parlament trebalo da ima poslanika ciji je broj jednak kubnom korenu broja stanovnika /ili broju glasaca, moguce da gresim/ onda bi broj poslanika trebalo da se krece 170-190 poslanika, sto bih ja skresao /zbog polusavesti istih/ na 150!
Od toga, 100 da se biraju po vecinskom a 50 po proporcionalnom principu.
Pritom, stranka moze da opozove samo ovih 50, 100 mogu da postanu i 'prebezi' ako im dune. Ali usred mandata, mozda i nama dune, pa je tih 100 podlozno promeni i u toku mandata odredjene Skupstine.
Idite na sajt Statistickog zavoda, malo vise racuna i shvatili bi da problema sa sastavljanjem skupcinske vjecine ne bi bilo neki' problema.
Partijote - ciao!
Mislite o tome!
Ja za ovu ideju bih ponovo na ulicu!
Sofroniye Sofroniye 13:55 30.07.2008

Re: Zabraniti stranku ?

Biljana Cincarević
Teofil Pancic je napisao dobar text kad je izbor lokalne vlas'i u pitanju, ali mislim da je pravo resenje u nacinu izbora 'prvi' medj jednakima'u Srbiji!
Ako se u mnogo starijim demokratijama smatra da bi parlament trebalo da ima poslanika ciji je broj jednak kubnom korenu broja stanovnika /ili broju glasaca, moguce da gresim/ onda bi broj poslanika trebalo da se krece 170-190 poslanika, sto bih ja skresao /zbog polusavesti istih/ na 150!
Od toga, 100 da se biraju po vecinskom a 50 po proporcionalnom principu.
Pritom, stranka moze da opozove samo ovih 50, 100 mogu da postanu i 'prebezi' ako im dune. Ali usred mandata, mozda i nama dune, pa je tih 100 podlozno promeni i u toku mandata odredjene Skupstine.
Idite na sajt Statistickog zavoda, malo vise racuna i shvatili bi da problema sa sastavljanjem skupcinske vjecine ne bi bilo neki' problema.
Partijote - ciao!
Mislite o tome!
Ja za ovu ideju bih ponovo na ulicu!


Milosevic je mislio da je vecan pa je krojio izborni zakon kako mu je odgovaralo. Imajte u vidu da ce posle "ovih" doci neki "drugi". Hoce li i oni krojiti i menjati izborni zakon? Hocemo li menjati to svakih 10,15,20 godina. Ovde nije rec o tome ko podrzava koga. Ja ne podrzavam nijedne. Ovde je rec o principu.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 14:19 30.07.2008

Re: Zabraniti stranku ?

A zasto (radikalno) se buniti kada je sve ok, i stanje klizi u napredak i prosparitet?
LJudi se bune, kada su ugrozeni i stvari idu unazad a ne napred.
miladics miladics 22:21 30.07.2008

Re: Zabraniti stranku ?

Sofroniye
[

A takvi lakonski odgovori tek idu....da li ste vi svesni da pricate o zabrani stranke koja SAMA ima najveci broj poslanika u parlamentu ? Meni to itekako deluje "zapenusano"


Kakve to veze ima sa brojem???? Ustavni sud Turske treba ovih dana da donese odluku o zabrani VLADAJUCE stranke zbog islamizma. Kada oni nemaju problem sa time , zasto bi ga mi imali ?! I ako je stranka velika po broju poslanika i osvojenih glasova , a poziva na linc , rusenje legalno i demokratski izabranih vlasti , u ovom slucaju predsednika , izaziva nerede , znaci krsi ustav i ustavni poredak u DEMOKRATSKOM ( ma koliko nama ovo demokratskom zvucalo jos nerazvijenom ) drustvu - onda ta stranka TREBA i MORA da se zabrani !
mannitou.jr mannitou.jr 05:36 30.07.2008

SMEĆE IZ RADIKALNE STRANKE...

Još jedan BG stiskavac...

Ništa ne garantuje da ih neće biti još...

Aleksandar PICOUSTI, Toma RASPAD i ostali...

HAPSI SMEĆE !!!



Taska Dana Taska Dana 05:52 30.07.2008

Re: SMEĆE IZ RADIKALNE STRANKE...

Aleksandar PICOUSTI, Toma RASPAD i ostali...

HAPSI SMEĆE !!!


Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 07:29 30.07.2008

Kratko i jasno

ste rekli ono što ( nadam se ) većina u ovoj zemlji zastupa!
Spiridon Spiridon 08:10 30.07.2008

tresla se gora, rodio se mis

Ono sto su sinoc uradili radikali je njihov maksimum. Tu nema energije i pameti da se bilo koja ideja "izgura".

Stoka izasla na ulicu, lomila, kurcila se, lideri pokusali da prodaju jos koju debilnu pricu i to je to.

Treba ih pustiti da nabijaju sebi autogolove, a tuzilastvo da nastavi da radi svoj posao.

Glupi i zli Toma grobar je konacno poceo da kopa raku sam sebi.

Moja poruka SRS-u bi bila:

Samo ovako nastavite, super vam ide =]


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana