Partizanske muke pregoleme

MMMila RSS / 28.06.2007. u 18:21

Ko bi rekao da ce Nenadu Popovicu doci glave fotografija iz privatnog albuma, na kojoj se sepuri u crveno-belom dresu ispred stadiona Sveti Nikola u Bariju. Carsijski trac je da je ta uspomena za vjeki vjekova bila adut protiv sad vec bivseg predsednika Partizana, koja je trebala u slucaju nuzde, vesto plasirana preko lojalnih medija, da ga diskredituje kod navijaca i valjda ocrni u javnosti.

Boli, u stvari, koliko je nasa srpska naivnost velika i koliko smo spremni da zazmurimo na sve lazi i prevare kada nam to odgovara. Prazna klupska kasa, prazne tribine, losa igra, rasprodaja talenata, kupovina osrednjeg skarta nisu bili dovoljni da clanovi Skupstine Partizana shvati gde su krivci.

Ucesce Partizana u Ligi sampiona je, kako su priznali i u klubu, napunilo kasu sa nekoliko miliona eura. Ako su novci od nekih prethodnih transvera utroseni u gradnju Teleoptika (Kezman), ostaje pitanje kako su tako olako potroseni evrici koji su trebali da obezbede prvo kvalitetna (ali i skupa) pojacanja, a onda i bolje rezultate.

Popovic je zatekao klub bez para, sa dugovima, sto banci, sto sopstvenom igrackom i radnom kadru. Ono sto se tokom sezone samo saputalo da su igraci na “belom hlebu” (platama), bez dinara od ugovornih nadoknada, Nadj je javno rekao. Pametan momak kakav jeste, odbio je da ode iz kluba, ne zeleci da se odrekne onoga sto mu i pripada. Pitanje je da li su sve svoje dobili recimo jedan Nisa Saveljic, Batica Mirkovic, sada Ivica Kralj. I ko zna koliko njih jos.

A ko u Partizanu brine o finansijama? Koliko god nam se Vignjevic ne svidjao (posebno ne kao potpresednik Partizana), zasmejala je njegova izjava da su (misleci na neke u Partizanu) ocekivali da “mozak ostavimo kod portira a donesemo novac”. Veliki kalif (Zarko Zecevic) je pokazao zavidnu umesnost u baratanju avionima, kamionima, milionima sve pazljivo pohranjujuci u svojoj glavi, sto je gospodina Popovica i te kako iznerviralo! Nije imao cime da mu mase ispred ociju i preti pred kamerama, valjda.

Doduse, da budemo iskreni, oduvek sam se pitala sta rade kosarkaski ljudi u fudbalu. Da ironija bude veca, taj isti generalni sekretar fudbalskog kluba Zarko Zecevic je u Olimpijskom komitetu, kojim rukovodi njegov bivsi predsednik, Partizanovac Curkovic, predstavnik Kosarkaskog saveza! Kao da nema nekih drugih pametnih ljudi iz kosarke koji bi taj posao u SOK-u (Srpskom olimpijskom komitetu) makar isto, ako ne i bolje radili. Sve mi se cini da su tu neki drugi razlozi, a poznajuci ljudski mentalitet, najveci razlozi su kod nas – novci!

Da ima para, ne bi se ni sad u Partizanu talasalo! Svi bi uzimali svoj deo (koliki da je), i dalje se sepurili po svecanoj lozi ne hajuci za prazan jug, pusili tompus bez obzira kako ekipa igra. Ako se neko drzne i uzjoguni od novinara i napise da nije sve kako treba, sledeci put ne bio dobio poziv da o klupskom trosku ide na pripreme sa ekipom u Dubai.

Ne treba biti veliki fudbalski strucnjak da bi se naslutilo da pozadina partizanskih previranja i te kako zalazi u politiku. I rukama i nogama se vec malte ne godinam i crno i crveno beli bore protiv privatizacije u sportu. Traze izuzece kao institucija od drzavnog znacaja, ali su izgleda u Partizanu shvatili da su bitku sa Veljom Ilicem i njemu slicnim vec unapred izgubili. Znaci, prica je ista: obezvredimo sve sto se moze obezvrediti i kupimo bud zasta!

Ili je mozda sve, opet isto kao u politic, samo bacanje prasine u oci da bi se sakrle neke druge i te kako vaznije stvari! Mozda da neki izbegnu i drasticne zatvorske kazne!

 

PS

Za one koje fudbal ne interesuje, Zecevic je isti onaj covek koji je kao posrednik nosio Legiji otkup za otetog Miliju Babovica.



Komentari (27)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 20:14 28.06.2007

ne znam nista o sportu

osim sto ,ponekad,volim da gledam i navijam
al ovo mi zvuci mnogo istinito.preporuka!
MMMila MMMila 20:17 28.06.2007

Re: ne znam nista o sportu

A tek je vrh ledenog brega, neces verovati:( Moglo bi ko spanska serija u nastavcima da se pise o brljotinama u fudbalu:(
AlexDunja AlexDunja 20:51 28.06.2007

Re: ne znam nista o sportu

svasta se na blogu nauci. thanx! :)))
MMMila MMMila 20:58 28.06.2007

Re: :)

Valjda zato i sluzi...izmedju ostalog!

Molim i drugi put... :)
Fratello Fratello 22:14 28.06.2007

Re: ne znam nista o sportu

Zarko Zecevic i njegova "ekipa" kojom on "mudro" mafijaski rukovodi, u svakoj normalnoj zemlji uveliko bi bili iza resetaka ili bi se preznojavali pred istraznim sudijama.
Zaista mi nije jasno, kako i zasto nijedna drzavna institucija ne ispita njegov, u narodu naveliko poznati lopovluk. Ili, da prefolumisem pitanje, da li su deca od vidjenijih udbasha iz "onog" vremena (da li je ikada i proslo?) zasticena?
I nije vise u pitanju FK Partizan (to je samo vrh brega), drug Zecevic ima mnogo toga da objasni drzavnim organima. Cigarete, Dafiment banka, Fonto, pranje novca, reket, trista miliona raznoraznih (njegovih) firmi odavde do Hong Konga, uzimanje novca od namestanja utakmica (pocev od Rima 1988.), muvanje sa kladionicama, ugradjivanje u otkup Milije Babovica zajedno sa Legijom, pa lazno svedocenje na sudjenju istom, rasprodaja igraca (doslo se do toga da sada prodaju decu od 17-18 godina, kao belo roblje), lazni ugovori sa igracima (tipa: visina ugovara je 200.000 evra za godinu dana, Zecevic od toga uzima 150.000, igracu sta preostane...), pretnje igracima tokom 90-tih da ako ne glasaju za SPS nece dobiti novac od ugovora (decembar 1990.) i sve tako do beskonacnosti...
Covek je ocigledno nedodirljiv u raspaloj Srbiji. Isto kao i UDBA, DB, BIA ili kako se vec zove ta druzina bandita iz koje je i sam zecevic potekao. I zanat naucio.
Sto se tice 'one' udbaske Skupstine od pre neki dan - nemam rechi. Atmosfera, recnik, likovi - sve zajedno kao da se nismo makli ni jedan centimetar od 1946. godine. Tuzno i odvratno. Prosto ne mogu da verujem, da u Srbiji ne postoji barem gram potrebe da se ta mafijska stoka rastera iz najvoljenijeg kluba u zemlji!
MMMila MMMila 23:25 28.06.2007

Fratello!

Savrseno sve tacno.
Najcesce je i dalje previse toga samo u Zekinoj glavi, a premalo u papirima koji mogu posluziti kao dokaz protiv njega, bojim se. Zna covek sta radi!

Volela bih kada bi neko od onih koje je maltretirao (bilo po kom osnovu) progovore, ali je tu previse zastrasivanja! Jos uvek, ili mozda nikad necemo biti dovoljno sigurni u nase zakone i policiju koji bi trebalo da nas stite od osvete. Zato valjda i nema istrazivackog novinarstva, recimo, u sportu, ili mozda zato sto nema dovoljno dobrih i upornih novinara, sta znam!

Smejurija jeste bila Skupstina, a jos veca smejurija ce biti narednih dana. Naime, samo Upravni odbor moze da donese odluku o potpisivanju ili raskidanju ugovora sa igracem! Posto Upravni odobor ne postoji (iako su kao napravili neki od 7 clanova - vecinski dovoljno za odluke, od kojih su dva odustala), videcemo kako ce se prodati Smiljanic, spominju Gulana...

Kako su poceli, i petlice ce rasprodati:(
MMMila MMMila 23:44 28.06.2007

Re: ne znam nista o sportu

Fratello
da li su deca od vidjenijih udbasha iz "onog" vremena (da li je ikada i proslo?) zasticena?


Zar nije Zecevic "ministarsko prase"!!???
reanimator reanimator 21:38 28.06.2007

...

Vidim da si super obaveštena. Tvoje lično mišljenje..da li će se zakon o sportu, a samim tim i privatizacija, ikada dogoditi?
Plus..tvoje mišljenje (ovo sam već jednom, na drugom mestu)..finale U21..na šta ti ukazuje podatak da do finala igramo na jedan, dobar način, a onda u finalu nigde Z.Tošića levo...nigde B.Jankovića desno, jer je prebačen levo...Basta (kome evidentno 2 god ništa ne ide) starter...robot Rakić nigde, a onda polufinale i finale glavni baja u napadu..???
Plus..'ladno sam uspeo da zaboravim senzacionalan podatak da je Ž.Zečević bio kurir tjekom otmice. Hvala na podsećanju :)
MMMila MMMila 23:32 28.06.2007

Re:reanimator:)

To sa zakonom o sportu je ziva smejurija, po meni! Dok ga budu donosili onakvi kakvi sede u Skupstini, a predlagali (odnosno trazili izmene) onakvi kakvi sede u Savezima (ne samo fudbalskom), jasno je da se radi nesto po principu Velja Ilic gerile: da ucarimo sto vise mozemo, pa nek propadne sve kad mi odemo!
Nisam pametna kako ce se razresiti vrzino kolo, a ovo stanje trenutno samo unistava nas sport, bojim se. Kako upravljati klubom (u bilo kom sportu) kada je niciji!!! Ili svaciji!

Elem, u ovakvom vakuumu neki ljudi, kao sto je Zecevic, lepo plivaju i izvlace sve sto mogu i sto su mogli.

A o mladoj reprezentaciji... Iskreno da ti kazem, ja mislim da smo do finala igrali fudbal, a da je u finalu bila pijaca:(

Nama, inace, nikako, ni u reprezentaciji a ni u klubovima, ne idu te Kup utakmice, u kojima je sve ili nista! U grupama se i snalazimo, ali kada dodje igranje na ispadanje... blagi uzas. Da li je to u nasem mentalitetu, mozda fudbalskom neznanju ili losim trenerskim taktickim pripremama, pojma nemam. Mislim da je u svemu po malo!
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 09:37 29.06.2007

Re: Re:reanimator:)

Milena, mislim da je malo prejako reci da je pijaca bila u finalu. Ocigledno je Djukic pogresio i to je priznao. Ali da je onaj slobodnjak umesto u stativu usao u gol, mozda bi bila sasvim drugacija pesma. Zatim pocetak drugog poluvremena.... na stadionu si mogla muvu da cujes.

Jednostavno nemamo snage i pobednicki mentalitet. A i Holandija je bolja ekipa.

A ovo o Partizanu i Zecevicu, ajd molim te jos, znam da znas mnogo vise :))) A potkaci malo i Zvezdu, sta fali :)
MMMila MMMila 11:24 29.06.2007

Re: Dejane N.

Pusti mi malo pesnicke slobode, pa da ne pljucnem po taktici nego kazem da je bila pijaca:)

Uf, nego znash li ti kako zavrshe oni koji znaju vishe!

I cekaj, svi kad tad dolaze na red. Gluopost i ludost cekaju u redu kada je nas fudbal u pitanju:)
d j o l e d j o l e 08:41 29.06.2007

Za one koje fudbal ne interesuje, i ostale

Da li bi neko mogao da bar ukratko opise biografiju gospodina Zecevica. Otkud on uopste u fudbalu?
MMMila MMMila 09:15 29.06.2007

Djole, ja mogu samo ovako da komentarishem

Ja gledam ovako stvari: samo je izabrao bolju poslovnu opciju:) Oduvek je u fudbalu imalo para, za razliku od ostalih sportova.

Nedavno je pricao negde o svojim prvim koracima u fudbalu, ali veruj, nisam imala strpljenja da slusham epsku biografiju!

Ja ocekujem da uskoro i Divac bude bre kandidat za predsednika fudbalskog kluba!
d j o l e d j o l e 09:35 29.06.2007

Re: Djole, ja mogu samo ovako da komentarishem

Zar se uopste i bavio fudbalom pre nego sto je postao direktor :) Da li mu je to bilo prvo radno mesto ... Ili se pre toga kalio u FK Tehnogas ili nesto slicno (glupa fora :)
MMMila MMMila 11:27 29.06.2007

Re: Djole, ja mogu samo ovako da komentarishem

ako nadjem poslatju ti link, nema sansi da ja pishem!
d j o l e d j o l e 12:55 29.06.2007

Re: Djole, ja mogu samo ovako da komentarishem

Nema problema :)
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:11 29.06.2007

Konačno...


..da neko i ovde pokrene temu koja je veoma bitna ali kao da se nekako olako tretira u javnosti.
MMMila & Fratello vidim da ste dobro obavešteni i da ne zaboravljate stvari!
Mislim da su sada u igri mnogo velike pare oko izgradnje stadiona i da će se svašta još dešavati.
Ipak je u pitanju posao od 300 - 400 miliona evra a i za manje pare su ljudi u stanju svašta da učine.
Po meni stari stadion treba da ode u istoriju i zaista mi se svidja ono što vidim kao predlog novog stadiona.
Mislim da je zaista poseban i da bi bio simbol Beograda jednog dana!
Činjenica je da bi se tim poslom Z.Ž. dobro ovajdio ali ostavio nešto iza sebe što bi na neki način okajalo neke
eventualne (ovo jer sam politički korektan) grehove. Jel Ilija Kolarac bio bolji, na primer ?
Mislim da je i on uvideo da se vremena menjaju i da je to razlog,
ako je tačno, zašto hoće da ide na funkciju direktora za izgradnju stadiona.
Što se mene tiče neka izgura taj novi stadion pa neka se povuče. Ili neka ga hapse, ako je zaslužio.
Samo neka se prekine ovo komatozno stanje. Skupština partizana - No comment. Razočarah se u Šoškića.
Dodao bih još i da slučaj sa finalom U21 veoma podseća na ono što se desilo sa Partizanovim finalom 1966!
MMMila MMMila 09:26 29.06.2007

Re: Konačno...

To sa stadionom je prica za sebe. Nekako mi se cini da zeli sebi da napravi spomenike za zivota!

Medjutim, opet se bojim da kod Zeke ima i drugih razloga. Prica se (kao i uvek kada je on pitanju, nema papirnatih dokaza) da je vec uveliko rasprodat ili makar obecan poslovni prostor (a ko drugi to uradio nego on & co). Ako ne bude direktor novog stadiona u izgradnji, propasce mu mnogo toga, a bojim se da bi se i zamerio nekim jakima, jacim od sebe.

To da je uvideo da se vremena menjaju, tesko! Takvi to nikada ne uvide! Gleda uvek sa visine, ali NE zato sto je kosarkaski gradjen:)

Ono sto je problem je i zemljiste oko postojeceg stadiona pa i on sam. Uostalom, problem je i kako je sam stadion JNA dosao u vlasnistvo Partizana, a da nije usao u deobnu zaostavstinu bivsih jugoslovenskih republika!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:47 29.06.2007

Re: Konačno...

MMMila
To sa stadionom je prica za sebe. Nekako mi se cini da zeli sebi da napravi spomenike za zivota!


Slažem se, jeste posebna priča - samo sam hteo da je naglasim i da kažem da ima tu još nečega ali eto
ti (ako možemo na ti) si jako dobro obaveštena! Znači bio sam u pravu da je frka oko stadiona.
Ono što mene muči je da više nema smisla pratiti FK Partizan, jer ako se prodaju oni koji makar malo pokažu
da znaju fudbal i to prvom prilikom, nikad neće biti značajnijeg uspeha! Znači nema svrhe. Nema radosti.
Samo mazohizam. Kao neuzvraćena ljubav, kao prevara.
BTW - jel se to meni čini ili ovde u komentarima preovladjuje lepši pol??!!
Super...
P.S. 1
Uz rizik da ispadnem glup jer nisam shvatio, a i ne bi me čudilo, jel to sa Popovićevom slikom iz Barija tačno?
Pozdrav!
P.S. 2
A vi crveno- beli se ne radujte previše, nije kod vas bolje - samo je trenutno našminkano.
MMMila MMMila 11:46 29.06.2007

Re: Konačno...

Iskreno, iznenadio bi se koliko lepog zenskog sveta u stvari prati fudbal:)

Drugo, ja cuh da jeste istina! Josh pre jedno mesec ipo dana! (to sa slikom Popovica u crveno-belom)

I gledaj sad: sminka ima efekta! Podji od sebe, ozenio si se (ili ces) jer je cura bila leeepoooo nasminkana:)
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:01 29.06.2007

Re: Konačno...


Ma ne bih se iznenadio, jer već znam takve. A i imao sam jednom prilike da čujem i urednicu sa B92 , J.K. koja
se razume u fudbal bolje nego 90 % muškaraca u ovoj zemlji, hteo sam reći da je zanimljivo što ste na o
Samo one koje znam ne prate domaći fudbal nego mahom italijanski i najčešće čujem da gledaju tekme
jer u tom i tom timu igra frajer koji im se svidja. Ne znam jel me zezaju ili stvarno.
Što se mene tiče šminka nema efekta, ni zbog kluba ni zbog žena. Ja ću se oženiti sa onom koja me
impresionira na drugi način, pored toga da se podrazumeva da UME i da se našminka. I ne, ne mislim na
kuvanje. ; - ) za to sam ja tatko.
Nego da ne razvodnjavamo temu, to bi bila baš perverzija - predsednik Partizana na proslavi u Bariju!
Ipak ne verujem, kakav je to lik koji bi i pored toga probao da bude predsednik, pa to bi onda bio najgori
Zekin greh, jer ga je on i namestio tu, koliko ja znam. Što se tiče privatizacije oba velika beogradska kluba,
potpuno mi je jasno da će tu biti previše zainteresovanih i jakih igrača i da to u ovoj zemlji može da prodje
samo uz neko žešće muljanje. Zar stadion nije na mestu nekadašnjeg stadiona BSK-a, izgradjen radnom
akcijom, mislim da tu nemaju šta da traže bivše republike.
MMMila MMMila 12:18 29.06.2007

Re: Konačno...

Stadion JNA je do .... mogu naci vreme, ne tako davno, valjda do Milutinovicevog vremena... bio vlasnistvo JNA. Stadion Zvezde je gradjen radnom akcijom, cigla po cigla! Na mestu starog, drvenog.

Jao, rece nisi ozenjen a znas da kuFash:)

A o Popovicu... ja se slazem da je vreme da shvatimo da je sport biznis i da treba skolovani, uspesni biznismeni da budu rukovodioci, bez obzira da li su plavuse, crnke, crvene ili sarene boje. Medjutim, Popovic je imao isti problem kao i mister Jankovic - Zepter...(ili kako li se vec zove). Odmah je krenuo da cisti SVE... Doduse, iz primera politike videsmo da ovo postepeno ne ide, uvek imamo neke ruzne repove od pre 5. oktobra!Znaci, treba biti pametniji, a to je tesko od mangasha kao sto su Zeka i drugovi!

Kad kazem lepih zena koje prate fudbal, mislim i na novinarki koje rade za domace (ili moj slucaj, strane) medije:) Znaci, em sto gledaju, em sto znaju, em sto pishu, em sto su pametne! Pa ti vidi!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:53 29.06.2007

Ti izgleda navijaš za zvezdu...


... čim tvrdiš da je Zvezdin gradjen ' radnom akcijom, cigla po cigla!' ... ili si mlada pa nisi čula priče.
Koliko ja znam, a ne tvrdim da sam u pravu, bilo je obrnuto. Zvezdin je izgradjen posle Partizanovog,
na mestu nekadašnjeg stadiona FK Jugoslavija pa je samim tim malo teže da je bila u
pitanju radna akcija ili grešim? Znam da je bio vlasništvo JNA, pa izgradila ga vojska čini mi se po sistemu
'cigla po cigla' na mestu nekadašnjeg BSK -ovog stadiona.
Negde sam čuo da su so called 'Marakanu' kopali robijaši po koritu nekadašnje topčiderske reke.
Slažem se ja da fudbalu fali 5. oktobar ili kako god da to nazovemo. I moderni menadžeri.
Ta gospoda - drugovi imaju pravo da 'čiste' ako kupe nešto to mogu da razumem - kapitalizam i te fore.
A iskreno ne vidim po čemu bi Popovići i Zepteri bili bolji od Zeke ili hmm... politički korektniji.
Pre bih voleo da vidim npr. Divca kao vlasnika jer znam odakle mu pare i da za njega radni neki sposobni
menadžer, i isto tako nekog u Zvezdi, Vojvodini itd... Doduše voleo bi i da vidim i Monicu Bellucci uživo ali to
june neće da me mune....tako da... leto je a ja živim u Srbiji.


P.S.
Znači rušimo tabue:
Žensko koje prati i razume se u fudbal & sport generalno i muško koje zna da kuva, pegla.. i te fore.
Šta ćemo još čuti, da eskimi stvarno postoje i da androidi sanjaju električne ovce?
MMMila MMMila 13:31 29.06.2007

Obojenost je nevazna:) Crvenokosa sam!

veruj mi da je moja prica oko stadiona tacna:) Zvezdin cigla po cigla, JNA - ime kaze samo!

Navijanje nema veze! Ali novinar koji ne navija nije dobar!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:02 29.06.2007

Re: Obojenost je nevazna:) Crvenokosa sam!


Pa onda dobro, ne bih se svadjao sa crvenokosim devojkama , boja kose = temperament.
Biće da sam ipak pogodio pripadnost , LOL. Ti u stvari rušiš Zeku jer pravi novi, lepši moderniji stadion.
Šalim se, ipak ti je to posao pa neka ti bude. Btw, ne vidim ništa loše u tome što ga je vojska pravila.
Kad smo već tu na šta si tačno mislila kad si spominjala Divca?
Sumnjam da bi on pristao na tako nešto. Sumnjam i da je zainteresovan.
Naveo sam ga kao primer, ne mislim niti da je dobro rešenje niti da je loše.

Mali oglasi
Nudim exclusive kulinarske recepte u zamenu za exclusive sportske vesti, dojave & dresove.
Šifra : Tri palme na otoku sreće

MMMila MMMila 15:37 29.06.2007

znash li ti kolko recopisa treba...

...za jedan dres bre:) Da si ponudio pune serpe uz recopis, pa hajde:)

Divca spominjem "slucajno" jer mi se cini da ovi partizani stalno traze nekoga ko ima puuunoooo para a koga mogu da "ture" u javnost da ispravlja njihove krive i protiv zakonite Drine. Divac je do sada nekoliko puta ispadao naivan, cini mi se da co'ek pada na slatkorecivost, pa tek onako upozorenja radi...

A sto se tice stadiona...nek ga izgrade, al u Zemun polju! Makar za sada! Dok ne bude privatizacije! Pa da se zna da nije ni Zekin ni.. niciji tudji nego Partizanov.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 07:37 02.07.2007

Re: znash li ti kolko recopisa treba...


Ne verujem da bi 'ovi partizani' (eh, sta ti je novinarska nepristrasnost)
uspeli bilo koga više da prevare, pogotovo Divca koji je već video kako se ovde sklapaju poslovi.
Situacija u fudbalu će se srediti tek i samo onda kada se sredi i u državi.
Ova prvobitna akumulacija kapitala na srpski način se valjda privodi kraju, ostali još samo sportski klubovi!
Oba stadiona sa brda bi trebalo premestiti na obode grada i po mogućnosti suprotne obode grada,
tu se slažemo. Ali kako će onda drugovi rukovodioci oba kluba da naplate ekskluzivne lokacije?
Plus tu je i faktor 'navlačenja' ljudi u te tržne centre zbog fudbala.
Ja sam čuo da su i u Zvezdi probali ili rade na tome da naprave novi stadion i da je čak
kontaktirana ista firma. Verovatno je samo trač. Mene više brine što će izgleda svi klubovi poispadati
brže nego ikad iz kvalifikacija a ovaj put u zaista velikom stilu.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana