O kiklopima i drugim demonima

Miloš Šaranović RSS / 15.07.2008. u 22:16

Nerado i retko pričam i pišem o kolegama. Rado i često pričam sa njima, bar sa značajnom većinom onih sa kojima me povezuje još nešto osim puke činjenice da se bavimo istim ili sličnim poslom i koje srećem prilično redovno. Svoje kolege, pre svega one starije, pokušavam da poštujem kad god uspem da nađem razlog za tako nešto.

To skoro-pa-pravilo važi za sve, a uvek važi za one sa kojima sam nekada radio i prošao neke dobre i loše dane, prijatna putovanja, svakodnevnu nervozu, obične poslove, sjajne prilike, svađe i saradnju.

Neću ni sada puno o kolegama iako bi razlog mogao da se nađe.

Nerado i retko razmišljam i pričam o nacijama, njihovim karakteristikama i prilično me ubijaju svi pokušaji da se takva podela sveta primeni i da se 'karakteristikama nacija' objasne stvari koje živim(o).

Voleo bih da znam da je stav da su Hrvati proračunati, da Slovenci puno piju, da Bosanci slabo kapiraju, da su Crnogorci lenji, Bugari 'uvek mučki i iza leđa', Belgijanci skloniji pedofiliji nego iko drugi, Nemci nacisti, Francuzi prljavi, Španci svadljivi, Afrikanci brzi, Azijati vredni... samo posledica lične frustracije onih koji takav stav imaju i, u ekstremnim slučajevima lako brane, a ne loša namera ili čak samo zlo.

Siguran sam u samo nekoliko stvari na ovom svetu a jedna od njih je da su nacionalna prebrojavanja pouzdan put u nezadovoljstvo, mržnju i nesreću. I zbog ubeđen da su oni koji misle da je to što su Španci prvaci Evrope u odbojci i fudbalu, Rusi u košarci, Crnogorci u vaterpolu samo ishod sportskih događaja za nama i nešto što ne bi smelo da ima veći značaj od toga srećniji, benigniji, pozitivniji, na kraju krajeva, bolji od onih drugih.

I baš sam se obradovao što su finale Evropskog prvenstva u vaterpolu igrale baš reprezentacije Srbije i Crne Gore. To je, nekako, osećaj pripadnosti prostoru na kojem se govori moj maternji jezik, kako god ga zvali jedni ili drugi, zadovoljstvo što neke od ljudi koji su se junački i do kraja borili u bazenu u Malagi znam i što sam potpuno siguran da je malo onih koji su se više od njih potrudili da uspeju u sportu.

Još me više raduje to što će se u Pekingu za medalje boriti i jedni i drugi. I oduševljen sam što niko, a ubeđen sam da bi već neko to sa oduševljenjem uradio, ne izveštava o neredima, sukobima, tučama navijača S i CG. Nije ih, na žalost tih nekih, bilo.

Ma, biće utakmica, samo da razuma i čistih srca bude, to je mnogo manje izvesno. Da ne zaboravim, siguran sam i da je sasvim normalno da ljudi mogu da komentarišu ono što je neko napisao.

A nadam se da će sledeći povod da pišem biti mnogo lepši...



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:28 16.07.2008

Re: Naravno da je...

nije. to je politizacija sporta.
antioksidant antioksidant 19:34 16.07.2008

Re: Naravno da je...

ko je politizuje?
aleksandar ili crnogorski igraci?
pouzdano znam???? to bi trebalo da znaci da on zna nesto optuzujuce. pa sta zna. da je bilo crnogoraca koji su zeleli nezavisnu drzavu. eto ja pouzdano znam da ih je bilo takvih tacno 55% od izaslih na izbore. ne znam pouzdano ali pretpostavljam da su neki od tih bili vaterpolisti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:43 16.07.2008

Re: Naravno da je...

antioksidant
ko je politizuje?aleksandar ili crnogorski igraci? pouzdano znam???? to bi trebalo da znaci da on zna nesto optuzujuce. pa sta zna. da je bilo crnogoraca koji su zeleli nezavisnu drzavu. eto ja pouzdano znam da ih je bilo takvih tacno 55% od izaslih na izbore. ne znam pouzdano ali pretpostavljam da su neki od tih bili vaterpolisti.


pa, politizuju i igrači a ni Aleks nije baš bio imun na to u svom tekstu. zato je ona upadica sa Tamnom Stranom Sile bila sasvim na mestu. ako pouzdano zna da crnogorski igrači nisu na neki način bili fer prema dojučerašnjim saigračima, onda razumem njegovu ogorčenost. međutim, to nas posle odovodi na užasno, za bloody balkan, opasno tle neke socio-etničke nadgradnje teksta, što je bio dvosekli mač. ja sam momentalno uputio Aleksu primedbu kada je postavio temu juče, jer je morao onda da ostavi opciju komentara da bi zaštitio svoj osnovni stav - nesportskost crnogoraca, prema Aleksandru, s jedne, i sa druge strane bazena srpsku kulturnu naivetu.
antioksidant antioksidant 20:09 16.07.2008

Re: Naravno da je...

ako pouzdano zna da crnogorski igrači nisu na neki način bili fer prema dojučerašnjim saigračima, onda razumem njegovu ogorčenost


aleksandar stojanovic
Koliko mi je poznato ta “podela” se nije osećala u igri i međusobnim odnosima jer je jedna strana uvek popušatala davajući za drugoj pravo na sopstveno mišljenje.


ako je to ta srpska kulturna naiveta onda ok. za acu znam da misli ovako, za tebe mislim da se trudis da pronadjes opravdanje jer je aca dobar decko. aca jeste ok (pa cak i zaveden tamnom stranom sile rts-a) ali ovo je ... pa ja cu se potruditi da ga zaboravim (tekst, ne acu naravno). jednostavno ne uspevam da pronadjem opravdanje

Unfuckable Unfuckable 20:22 16.07.2008

Re: Naravno da je...

ne kapiram, kojim je to stavom A.S. pokazao da je zaveden "tamnom stranom" sile rts-a i kakve to veze ima sa tekstom koji je okačio i o kom se ovde rapravlja ?
time što je otišao sa 92?
Pa, ima čovek pravo da ide gde hoće i da gradi karijeru na način koji želi.
Nisam siguran da i on na ovaj način komentariše stavove svojih bivših kolega, ali ako grešim - neka me neko koriguje
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:25 16.07.2008

Re: Naravno da je...

antioksidant


za acu znam da misli ovako, za tebe mislim da se trudis da pronadjes opravdanje jer je aca dobar decko. aca jeste ok (pa cak i zaveden tamnom stranom sile rts-a) ali ovo je ... pa ja cu se potruditi da ga zaboravim (tekst, ne acu naravno). jednostavno ne uspevam da pronadjem opravdanje.


a friend in need..., naravno.

uzgred, nije Alek jedini od srpske inteligencije koji smatra da su Crnogorci ispali užasno nekorektni prema Srbiji, dok je Srbija njih maksimalno ispoštovala. i mislim da je to jako akutna tema, samo što je niko ne dodiruje. možda je i bolje tako. još uvek su svi ti nemiri kod nas uzavreli. ali, evo, vodeći se striktno sebičnom političko-ekonomskom logikom, meni uopšte nije jasno zbog čega Država Srbija ne uvodi rigorozne taksativne mere prema crnogorskim biznismenima na svojoj teritoriji kao prema stranim državljanima i ne čuva time svoju ekonomiju?

to je ovako samo, laičko pitanje. verujem da ima školovanijih ljudi od mene ovde koji bi itekako umeli da se pozabave ovim fenomenom.
Unfuckable Unfuckable 20:28 16.07.2008

Re: Naravno da je...

zbog čega Država Srbija ne uvodi rigorozne taksativne mere prema crnogorskim biznismenima na svojoj teritoriji kao prema stranim državljanima i ne čuva time svoju ekonomiju?



možda zato što se Gazda M trenutno "gnjezdi" na njihovom tržištu, pa nije "pravi trenutak" ?

Unfuckable The Neškolovan Ali Vidi
antioksidant antioksidant 20:36 16.07.2008

Re: Naravno da je...

Gazda M trenutno "gnjezdi" na njihovom tržištu

gazdi M je njihovo trziste jako malo (manje je od NSa- bar ono sto moze da se gadja hipermarketima)
antioksidant antioksidant 20:43 16.07.2008

Re: Naravno da je...

kojim je to stavom A.S. pokazao da je zaveden "tamnom stranom" sile rts-a i kakve to veze ima sa tekstom koji je okačio i o kom se ovde rapravlja ?

nacionalno pitanje je postalo bitno kao i sportsko (ako ne i bitnije). mi bili dobri prema crnogorcima. cak im dali i da misle kako hoce a oni...
po tome je karakteristicna tamna strana medijske sile. u punom zamahu smo je videli 90tih. aca bi napisao ovakav post i da je ostao na b92. samo meni je nekako lakse da ga svarim od novinara rts-a. nista licno, ali kad u poslednjoj tuci navijam za cekica, mozes misliti sta mislim o tijanicu. i da. da je aca ostao na b92 i napisao ovakav post, opet bih mislio isto.
Pa, ima čovek pravo da ide gde hoće i da gradi karijeru na način koji želi.
ne sporim. i nisam video ikog da mu to spori (ili bilo kome)

Nisam siguran da i on na ovaj način komentariše stavove svojih bivših kolega
ja mu nisam bivsi kolega. on okacio post. saranovic okacio post na istu temu. stvari se nekako isprepletale.
antioksidant antioksidant 20:45 16.07.2008

Re: Naravno da je...

vodeći se striktno sebičnom političko-ekonomskom logikom, meni uopšte nije jasno zbog čega Država Srbija ne uvodi rigorozne taksativne mere prema crnogorskim biznismenima na svojoj teritoriji kao prema stranim državljanima i ne čuva time svoju ekonomiju?

neces verovati ali sopstvena ekonomija se najbolje stiti tako sto se otvara. konkurencija i slobodno trziste su cudo. a poboljsan kvalitet zivota zahteva ukidanje granica a ne njihovo ucvrscivanje
pilenazaru pilenazaru 21:23 16.07.2008

objasnjenje

vodeći se striktno sebičnom političko-ekonomskom logikom, meni uopšte nije jasno zbog čega Država Srbija ne uvodi rigorozne taksativne mere prema crnogorskim biznismenima na svojoj teritoriji kao prema stranim državljanima i ne čuva time svoju ekonomiju?


AH,poslastica..probacu ja da ti odgovorim.

Kao sto je vecini poznato,a manjini dobro poznato,na mnogim BITNIM mestima u Srbiji,a narocito u Beogradu rukovode,ljudi poreklom iz Crne Gore,a bogami i pravi Crnogorci.
Kad se kaze bitna mesta,tu se ne misli samo na kako vecina perceptuje,direktori,upravitelji,ministri itd..vec su u pitanju i one pozicije,koje direktno uticu na svest i kulturu gradjana.Mediji(dva najaca dnevna lista u Srbiji imaju upravni kadar skoro potpuno sastavljen od CGljudi.O tajnim sluzbama da ne govorimo.O mnogobrojnim voditeljima,voditeljkama da ne govorimo.

E sad,posto ljudi poreklom iz Crne Gore,imaju jednu mnogo dobru osobinu,koju ja cenim(posto imam takodje crnogorske korene,po neku zilu bar)a to je da gurkaju jedni druge,ova firma samo raste!Sad jes da im potomci,sve manje veruju u ideju o bratstvu i plemenstvu,ali rani radovi su ucinili svoje.

I kad neki Djelic ili Dinkic tamo kaze ajde da se ponasamo prema njima kao oni prema nama,neki tamo samo kaze ajd ti mali cuutt.Onda nekoj manje velikoj ribi opet neko kaze cuut.Pa jos manjoj ...i tako,dodje sve na svoje.Pa tu uskoci Kostunica pricom o dva oka u glavi(dok nasim turistima u Sutomoru mestani izbijaju oci)i tako..

Znaci ako si u osnovnoj imao iz matematike cak i dvojku,sabraces da sila Boga ne moli.

p.s.

dodaj jos u tu matematiku da na teritoriji Beograda zivi bar cetvrtina,ako ne i trecina poreklom iz Crne Gore..
Unfuckable Unfuckable 21:26 16.07.2008

Re: objasnjenje

jbt, pile....prosvetle ti nas, svaka chast.....
Ovaj blog beše turobno, mračno & dosadno mesto pre tvog ...Drugog Dolaska
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:46 16.07.2008

Re: Naravno da je...

antioksidant
neces verovati ali sopstvena ekonomija se najbolje stiti tako sto se otvara. konkurencija i slobodno trziste su cudo. a poboljsan kvalitet zivota zahteva ukidanje granica a ne njihovo ucvrscivanje.


nisam siguran da verujem u ovo, u pravu si. u stvari, verujem, ali ukoliko se radi o ekonomiji koja je stabilna i jaka, jer je onda u mogućnosti da kontroliše tokove na tržištu. a nisam siguran da je to slučaj sa srbijom. mada, ponovo, sa velikom ogradom i krajnje laički govoreći, pošto nemam nikakvo ekonomsko obrazovanje. govorim ono što vidim u svakodnevnom životu.
pilenazaru pilenazaru 21:48 16.07.2008

Re: objasnjenje

jbt, pile....prosvetle ti nas, svaka chast.....
Ovaj blog beše turobno, mračno & dosadno mesto pre tvog ...Drugog Dolaska bla bla..

............................................................................................
pa covek pitao ja mu odgovorio..
antioksidant antioksidant 22:10 16.07.2008

Re: Naravno da je...

ukoliko se radi o ekonomiji koja je stabilna i jaka, jer je onda u mogućnosti da kontroliše tokove na tržištu. a nisam siguran da je to slučaj sa srbijom.

posao drzave je da obezbedi iste pocetne uslove. izmedju ostalog tako i sto sprecava/kontrolise tzv monopole. da je srpsko trziste otvorenije, srpski monopolisti bi imali veci pritisak i dalje bi bilo jako tesko da odrzavaju monopol. trenutno zatvoreno trziste odgovara srpskim monopolistima. a postoji jos nesto, konkurencija te primorava da izvlacis najbolje iz sebe. u svemu pa i u ekonomiji. ja verujem u slobodno trziste. valjda suvise dugo gledam suvise velike posledice zatvorenosti, drzavnog intervencionizma, dogovorne ekonomije...
pakita pakita 05:29 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Srđan Fuchs
pakita
... normalno komentarisati nečiji blog unos.Verovatno Aleksandar Stojanović zna da bi na onakvu patetiku i ponovnu reprodukciju mržnje dobio svašta u komentarima, te je stoga i isključio tu mogućnost.Svakome B92 daje prostor na svom blogu, baš svakome.


ја нешто нисам баш приметио "reprodukciju mržnje" у Александровом тексту. више огорченост, а то нипошто није исто ни слично.

Verujem da bi izraz "generisanje mržnje" zadovoljio kriterijume (korišćene metode - politizacija, upotreba laži).

Pitanje:
Zašto je Stojanović onemogućio komentare u svom poslednjem blogu?
Unfuckable Unfuckable 05:32 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Pitanje:
Zašto je Stojanović onemogućio komentare u svom poslednjem blogu?

aujbt,
već vidim "afera Stojanović" na horizontu
da si pogledao bar neki njegov blog, znao bi.
pakita pakita 13:40 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Pitah Srđana, al' dobro, 'ajde... važi se i ovaj odgovor :)
Puerta Puerta 14:13 17.07.2008

Re: Naravno da je...

time što je otišao sa 92?
Pa, ima čovek pravo da ide gde hoće i da gradi karijeru na način koji želi.

Pa naravno da treba da ode kad raspali Saranovic i Boskovic komentarisu finale LS!
Miloš Šaranović Miloš Šaranović 14:26 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Kapiram da je ovo 'raspali' prosto zgodna figura, nije pitanje pristojnosti?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:43 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Srđan Fuchs
uzgred, nije Alek jedini od srpske inteligencije koji smatra da su Crnogorci ispali užasno nekorektni prema Srbiji, dok je Srbija njih maksimalno ispoštovala.


Nazalost kod nas je uobicajeno generalizovanje pa se desava da ljudi cesto kazu "Crnogorci (Srbi, Hrvati) su ispali ovakvi ili onakvi" ... a to je pocetak mrznje i svih ostalih vrsta zla na Balkanu ... A "uzasno nekorektna" je ispala crnogorska vrhuska na vlasti predvodjena bivsim Slobinim ucenikom i saborcem a kasnijm mafijasem ... I ispali su najgori prema svojim sopstvenim gradjanima ... i Srbima i Crnogorcima.

Sumnjam da postoji neki ocigledniji i drasticniji primer kako neka nedemokratska vlast manipulise svojim gradjanima. I da ima jos neka drzava i narod koji se prakticno odrice svoje sopstvene istorije. I gde se skriva kojoj veri (crkvi) su pripadali, kojim jezikom govorili i kako su se etnicki izjasnjavali. I odrice se (bar indirektno) od skoro svih svojih najvecih istorijskih licnosti zato sto su prakticno svi sebe smatrali istovremeno i Srbima. Ostace im na kraju da samo jedna poznatija istorijska licnost - ustasa Sekula Drljevic ... i ovi najnoviji "velikani" ...


evo, vodeći se striktno sebičnom političko-ekonomskom logikom, meni uopšte nije jasno zbog čega Država Srbija ne uvodi rigorozne taksativne mere prema crnogorskim biznismenima na svojoj teritoriji kao prema stranim državljanima i ne čuva time svoju ekonomiju?


Ovde gresis, u interesu obe zemlje su sto manje vidljive granice u svakom pogledu pa i u ekonmskom (kad su budale vec i pravile granice). Uostalom to vazi i za druge drzave ex-Yu, HR, BiH i SLO ... ali sa Crnom Gorom bar nema nikavih (ozbiljnijih) mrlja iz proslosti pa je LUDILO insistirati na ogranicenjima bilo koje vrste. Ako vec i tako hoce u EU u kojoj tih ogranicenja i tako nema i gde se roba i ljudi osecaju kao u jednoj zemlji sto bi onda uvodili ono cega jedva cekaju da se oslobode ...

Evo videsmo da Aleksandar navodi kako su neki vaterpolisti pricali "da Srbija koristi Crnu Goru" sto je samo primer kako se manipulacija vrsi na obe strane a rezultat je jasan: sirenje netrpeljivosti na obe strane - nisu, niti mogu biti sportisti drugaciji od obicnih ljudi koji nesvesno podlezu takvim manipulacijama ... kao sto podlezete i ti Aleksandar (pa svi mislite da neko nekoga "koristi"...

pozz
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:57 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Virtuelni Vasilije

Ovde gresis, u interesu obe zemlje su sto manje vidljive granice u svakom pogledu pa i u ekonmskom (kad su budale vec i pravile granice). Uostalom to vazi i za druge drzave ex-Yu, HR, BiH i SLO ... ali sa Crnom Gorom bar nema nikavih (ozbiljnijih) mrlja iz proslosti pa je LUDILO insistirati na ogranicenjima bilo koje vrste. Ako vec i tako hoce u EU u kojoj tih ogranicenja i tako nema i gde se roba i ljudi osecaju kao u jednoj zemlji sto bi onda uvodili ono cega jedva cekaju da se oslobode ...Evo videsmo da Aleksandar navodi kako su neki vaterpolisti pricali "da Srbija koristi Crnu Goru" sto je samo primer kako se manipulacija vrsi na obe strane a rezultat je jasan: sirenje netrpeljivosti na obe strane - nisu, niti mogu biti sportisti drugaciji od obicnih ljudi koji nesvesno podlezu takvim manipulacijama ... kao sto podlezete i ti Aleksandar (pa svi mislite da neko nekoga "koristi"...pozz


ne znam, nisam siguran. mislim da bi Srbija trebala da uvede neku vrstu ograničenja, povećane takse na trgovinu za strane državljane, iz prostog razloga da bi sprečila odliv sopstvenog kapitala - kojeg itako nema - u tuđe ruke. evo, da banalizujem maksimalno svoju ideju: ako neki crnogorski biznismen dođe i kupi čitav stambeni blok u NS, onda će on postati apsolutni vlasnik i imaće monopol na izdavanju stanova i sav kapital će se slivati kod njega u ruke. ako, međutim, ti, ja, atomski mrav, aca, pera, mika i žika kupimo pre crnogorskog biznismena, svako poneku zgradu, biće konkurencija, i kapital će kružiti između nas, ali će svakako ostati u našim rukama.

mislim da nije adekvatno što daješ primer EU, a Antioksidant globalne ekonomije, jer je srpska ekonomija tek u povoju, i nije ni blizu evropskog ili globalnog standarda. premda, moram da kažem da je logika na vašoj strani i da su vaši argumenti u ovom slučaju neoborivi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:13 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Srđan Fuchs
povećane takse na trgovinu za strane državljane, iz prostog razloga da bi sprečila odliv sopstvenog kapitala - kojeg itako nema - u tuđe ruke. evo, da banalizujem maksimalno svoju ideju: ako neki crnogorski biznismen dođe i kupi čitav stambeni blok u NS, onda će on postati apsolutni vlasnik i imaće monopol na izdavanju stanova i sav kapital će se slivati kod njega u ruke.


Banalizujes vise nego maksimalno:))) I primer je pogresan posto je to ustvari privlacenje kapitala sa strane ... a to je vrlo pozeljno. To sa monopolom naravno da nije dobro ali je totalno nerealno ... a pogotovo ne sa crnogorskim biznismenima (ipak su oni svi zajedno "sitna riba". Uostalom u tom smislu lek vrlo jednostavan: slobodno trziste pa ce onda i svi drugi praviti stanove sto automatski znaci i pad stanarina ... Samo neka ulazu braca Crnogorci - to je dobro i za nas i za njih ... vazi naravno i obrnuto ...

pozz

ps. to sto mi nismo u EU ima veze sa politikom a ne znaci da je Rumunska ili Bugarska ekonomija ispred nase ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:23 17.07.2008

Re: Naravno da je...

ali, objasni mi pobogu kako je to privlačenje kapitala sa strane kada taj kapital i odlazi na tu stranu s koje je tobož privučen?! na koji način se on zadržava u srbiji?! čovek kupi pedeset zgrada sa po trideset stanova za 10 miliona eura gotovine (neretko u prljavom novcu), a potom svaki stan prodaje po 100 000 eura. na koji način je država na čijoj teritoriji su te zgrade onda profitirala?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:33 17.07.2008

Re: Naravno da je...

zato što je zauzet i nije u mogućnosti da prati diskusiju, delimično; delimično zato što sumnja u objektivnost komentara; i delimično zato što se pribojava odgovornosti moderacije i neugodne uloge Sudije Treda i uskraćivanja slobode izražavanja ili trpljenja uvreda. doduše, tu je Miloš ispao veća muškarčina, pošto je stoički pretrpeo topik! :)

1:0 za Crnugoru u čojstvu i junaštvu protiv beogradskih đevojačkih srca a ne srca ka u junaka ka u gorskih tića ka u naših sokolova iz Crnu Goru đetića! :)

Pitanje:
Zašto je Stojanović onemogućio komentare u svom poslednjem blogu?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:47 17.07.2008

Re: Naravno da je...

Srđan Fuchs
ali, objasni mi pobogu kako je to privlačenje kapitala sa strane kada taj kapital i odlazi na tu stranu s koje je tobož privučen?! na koji način se on zadržava u srbiji?! čovek kupi pedeset zgrada sa po trideset stanova za 10 miliona eura gotovine (neretko u prljavom novcu), a potom svaki stan prodaje po 100 000 eura. na koji način je država na čijoj teritoriji su te zgrade onda profitirala?


Haha al' ga ti banalizujes i pravis nemoguce racunice ... Cim neko sa strane ulozi 100.000 EUR i napravi stan u Srbiji onda je uneo taj kapital ... a da li ce ga izneti u istom iznosu je veliko pitanje. Prvo te imobilije nisu krompiri da ih ti danas kupis a sutra prodas nego uz njihovu kupovinu/prodaju ide 5-10 posto troskova.

Cak i da su krompiri i da mozes odmah sutra da ih prodas ne znaci da ces da dobijes istu (ili vecu cenu) ... Da si samo pre godinu dana kupio stan u USA sad bi bio na strasnom gubitku ... Ako ja danas kupim 150 stanova po nekoj ceni po kojoj logici ce mi neko sutra otkupiti te stanove po mnogo vecoj? Odakle kupci i pare? I ako imaju te pare sto ih onda nisu kupili danas po istoj ceni kao ja nego sutra po mnogo vecoj?

Tvoj scenario funkcionise samo u korumpiranoj drzavi gde vlast radi zajedno sa tim "biznismenima" pa ne moze svako da kupi stan i/ili dobije dozbolu za gradnju ... Znam ja da toga ima i u Srbiji u odredjenoj meri, ali je onda problem u toj korumpiranoj vlasti a ne u "crnogorskim biznismenima" ... ako nema njih bice drugih ... uostalom kakva je razlika ako to isto uradi srpski "biznismen"? I taj ce verovatno izneti tu lovu negde na sigurno posto uvek postoji mogucnost da u nekoj sledecoj vlasti bude raskrinkan ...

pozz
Unfuckable Unfuckable 20:06 17.07.2008

Re: Naravno da je...

ajd' da dodam :
lično - ne dopada mi se kada neki blog ne može da se komentariše, jer - čemu onda blog ?
S druge strane - ako neko nije u mogućnosti da prati sve te komentare, definitivno je bolje da isključi opciju komentarisanja - mislim da bi i moderacija ovo potvrdila (manje, uglavnom prljavog, posla za njihkaotakve)
Blogovi A.S. - poprilično njih - bili su, neko vreme ili potpuno zatvoreni za komentare. Modus operandi i nedostatak vremena, rekao bih. Naravno da se onda postavlja pitanje - "pa što ga onda, koji q objavljuješ"... - dakle, što se A.S tiče, u okviru ovih nekoliko stvari se kreće moja dilema.
Ne oko toga šta je napisao i kako je intonirao to - jer to je lični stav.
Poluprivatnu poluinformaciju od strane AS žestokom Puerti - o komentarima - ne bih komentarisao.
Ili je hteo da kaže nešto o načinu funkcionisanja bloga ili je hteo da se, kako bilo, opravda za rezervisano držanje.
Moj stav je - a nagledao sam se svega i svačega na blogu - ma koliko tema bila nezgodna ili se činilo da postoje "dirigovani" komentari - treba ih pustiti, ko ima mozga u glavi - prepoznaće to. Ko nema - pa : nema, hbg
Što se ovog bloga, MŠ, tiče - u prvom momentu bilo je očigledno da se ide "blogom na blog", što mi je pomalo čudno, ali - hajde da kažem da ima neko opravdanje, jer je kod AS koment zatvoren.
Naravno da je još čudnije što su u pitanju bivše kolege, čiji - definitivno - složen odnos, neću da analiziram
Osnovna mana ovog bloga je nedoslednost, nekonzistentnost i nedorečenost : svi mi vidimo da je tekst zbog nečega postavljen tu - ali ne može da se raspozna koji je tačno razlog i koja je tačno poruka ...(AS-u, očigledno). Ako grešim - evo, molim inteligentnije od mene da mi pojasne šta je MŠ hteo tačno da kaže
Autor je imao prilike da se oglasi - kad je već ostavio otvorenu opciju komenta - i da na vreme reaguje na "lutanja" komentatora i time bar malo pojasni šta je zaista hteo da kaže i usmeri diskusiju.
To se nije dogodilo, pa mi i ovaj blog poprilično liči na "siroče", akomerazumete ....i ne vidim bitnu razliku od AS - autor se pojavi samo kad baš ...mora.
I ...naravno da je to onda odvelo priču.... bar u tri različita pravca, a autora u nezavidnu poziciju da komunicira sa blogerima isključivo u svrhu svoje odbrane

ps - Fuchs....to za beogradska devojačka srca .....sigurno si se šalio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:01 18.07.2008

Re: Naravno da je...

:)

zevzečim se, bre, pošto je tema death seriousness.

znaš kako te ono uvek meštani na primorju napadnu kada vide dugu kosu i čuju razvučeni bg akcenat. kao, nisi muško, pa da te oni malo nauče pameti! to nam se dešavalo bezbroj puta po budvi, kotoru, ulcinju i okolnim selima. uzgred, meni to uopšte nije uvreda ako je neko izvana muškarčina a iznutri ima đevojačku mekoću. štaviše, to mi je superpozitivna osobina, baš isto kao što su devojke sa muškobanjastim duševnostima superodlični drugari za razne akcije koje inače ne interesuju ženu-šmizlu. feminine-in-musculine. to je superpozitivno nešto, šta si odma' u gard stao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:20 18.07.2008

Re: Naravno da je...

Virtuelni Vasilije

... Da si samo pre godinu dana kupio stan u USA sad bi bio na strasnom gubitku ... Ako ja danas kupim 150 stanova po nekoj ceni po kojoj logici ce mi neko sutra otkupiti te stanove po mnogo vecoj? Odakle kupci i pare? I ako imaju te pare sto ih onda nisu kupili danas po istoj ceni kao ja nego sutra po mnogo vecoj?

Tvoj scenario funkcionise samo u korumpiranoj drzavi gde vlast radi zajedno sa tim "biznismenima" pa ne moze svako da kupi stan i/ili dobije dozbolu za gradnju ... Znam ja da toga ima i u Srbiji u odredjenoj meri, ali je onda problem u toj korumpiranoj vlasti a ne u "crnogorskim biznismenima" ... ako nema njih bice drugih ... uostalom kakva je razlika ako to isto uradi srpski "biznismen"? I taj ce verovatno izneti tu lovu negde na sigurno posto uvek postoji mogucnost da u nekoj sledecoj vlasti bude raskrinkan ...pozz


ne znam, nađu se ljudi, uzimaju kredite, snalaze se, ima i takvih koji su radili u inostranstvu i štedeli. nađe se. srbija je čudo. inače, u NS su cene nekretnina skoro duplirane prošle godine. Grbavica i Telep su otišli sa 800-1000 eura na 1500-1600, limani sa 1200-1500 na 2000+.

ne znam zašto baš crnogorci pikiraju na NS da kupuju nekretnine. kod nas je, znaš, vodeći velekapitalista Bata Kankan, za koga ljudi pričaju da je bio Milov čistač u DB-u.

ali, kažu i da je opasno, recimo, za neke novinare da istražuju ta područja, jer danas možeš biti a sutra već ne.

ali, za mene bi bilo zanimljivo da se da javno neka geneza akumulacije kapitala svih ključnih kapitalista po srpskim gradovima. pitanje je samo ko i kada će smeti to učini. verovatno za dvadeset, trideset godina, kada više ne bude moguće da se uspostave veze i odrede jasni tokovi kapitala u godinama tranzicione pometnje. ono što je intrigantno je da isti ljudi koji su profitirali u godinama ratnog raspada sada polako i sigurno prerastaju u buduću ekonomsku aristokratiju. dokle, došli do toga kako su došli: pljačkom, ubistvima, iznuđivanjima, nasiljem; ti ljudi su naša velekapitalistička budućnost.
Unfuckable Unfuckable 08:13 18.07.2008

Re: Naravno da je...

. to je superpozitivno nešto, šta si odma' u gard stao.


hehehehe, mošša....primio si se

btw kako niko ne povezuje fuckin' dan državnosti cg sa njihovom tkzv velikom pobedom, tog istog dana ?!?
gorio92 gorio92 18:29 16.07.2008

Kakav komšiluk

Meni je palo u oči, posle četvrtfinalnih mečeva, da su četiri najbolje ekipe u Evropi, male zemlje sa ovog malog prostora.
Crna Gora, Srbija,Madjarska i Hrvatska, male zemlje a tako velike.
simkke simkke 18:35 16.07.2008

Brazilski dres

Ej care, pa obuci grobarski dres, nemoj da se stidiš.
Jedini si grobar na crveno-beloj rtv, i još nosiš brazilski dres.
Mogao bi da potkačiš malo i one likove što su radili onu seriju "o fudbalu i još ponešto" (tj. o zvezdi i ostaloj boraniji).
Znaš, Gojko i ekipa, mešano meso sa U.Đ. kao začinom.
Nećeš me pogrešno shvatiti, nadam se...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:33 16.07.2008

obeležja nacije

Nerado i retko razmišljam i pričam o nacijama, njihovim karakteristikama i prilično me ubijaju svi pokušaji da se takva podela sveta primeni i da se 'karakteristikama nacija' objasne stvari koje živim(o).


nije ni čudo da te deprimira tako nešto ako znaš da su takve ideje, u suštini, veštački implementirane u ljudsko kolektivno iskustvo.

Puerta Puerta 23:48 16.07.2008

Uci se



to vazi i za sve ostale kvazinovinare komentatore ...
pakita pakita 05:20 17.07.2008

Re: Uci se

Acino profesionalno umeće. Tačka.

Onaj blog je Acin šamar profesiji i sportu.
Unfuckable Unfuckable 11:58 17.07.2008

Re: Uci se

nisam shvatao da se ovde procenjuje profesionalno umeće A.S.
...sledeće na redu je ....izgled, oblačenje ...hm ?
aj' sa'ranimo čoveka, ionako nije tu
pakita pakita 13:45 17.07.2008

Re: Uci se

Ok, 'ajd' da pitamo Puertu šta je poenta naslova "Uci se", dva videa i podteksta "to vazi i za sve ostale kvazinovinare komentatore ...".
'Ćeš? :)
Puerta Puerta 13:53 17.07.2008

Re: Uci se

pakita
Ok, 'ajd' da pitamo Puertu šta je poenta naslova "Uci se", dva videa i podteksta "to vazi i za sve ostale kvazinovinare komentatore ...".'Ćeš? :)

To znaci da su Milos Saranovic Milan Boskovic Gojko Andrijasevic Nedeljko Kovinjalo i ostali bleda senka Aleksandra Stojanovica, a postavio sam dva videa koji su na mene ostavila najjaci utisak, a kada je u pitanju A.S. takvih ima jos mnogo. Inace, sto se tice ovog bloga, lepo je rekao A.S. , vreme je da malo gledamo sebe. Neka bude Milos Saranovic srecan sto je CG bila u finalu sa nama, eto mene bas zabole za CG, ja sam srecan sto su na tom prevenstvu u finalu bile dve najbolje selekcije, sve ostalo bratstvo jedinstvo bla bla, svaka cast Aci na onom blogu, i gde bi bio kraj kada bi analizirali njihovo ponasanje kako u bazenu tako i van njega. No necu trositi vreme na CG, a razlog za sve ovo barem za mene sigurno nije to sto smo mi izgubili.
Puerta Puerta 13:54 17.07.2008

Re: Uci se

pakita
Acino profesionalno umeće. Tačka.Onaj blog je Acin šamar profesiji i sportu.

A sta je onda onaj Italijan iz finala koji je za sudiju postavljen 2 sata pre meca iako nije bilo predvidjeno da sudi? Sta je onda on ? A ?
pakita pakita 21:36 17.07.2008

Re: Uci se

Puerta
pakita
Acino profesionalno umeće. Tačka.Onaj blog je Acin šamar profesiji i sportu.

A sta je onda onaj Italijan iz finala koji je za sudiju postavljen 2 sata pre meca iako nije bilo predvidjeno da sudi? Sta je onda on ? A ?

Nisam znao da se svoje gluposti (greške) mogu opravdati tuđim.
Sve bre može kod nas. :)
Puerta Puerta 01:03 18.07.2008

Re: Uci se

pakita

Puerta

pakitaAcino profesionalno umeće. Tačka.Onaj blog je Acin šamar profesiji i sportu.A sta je onda onaj Italijan iz finala koji je za sudiju postavljen 2 sata pre meca iako nije bilo predvidjeno da sudi? Sta je onda on ? A ? Nisam znao da se svoje gluposti (greške) mogu opravdati tuđim.Sve bre može kod nas. :)

Alo, je l ti imas temperaturu? Acin blog je proistekao iz svega sto se desavalo u toj poslednjoj minutu( a to sigurno nije greska, vec tendencija), kao i svega za vreme zajednicke drzave i posle otcepljenja CG i u svakoj recenici je bio u pravu 100% .
Ne znam samo odakle odjenom toliko poznavalaca sportskih prilika, a posebno vaterpola.
mudri92 mudri92 07:55 17.07.2008

licimurstvo

...oseća se pripadnost prostorima, ali ne i naciji. Ja sam srbin nije me sramota. Poštujem ostale. Smatram da moj narod nije ni bolji ni gori od bilo kog drugog. Nema tu patetike... Bravo Aco!
nikodruginego_ja nikodruginego_ja 08:33 17.07.2008

o kiklopima, tebi i ......

DRAGI MILOŠU, NE ZNAM DA LI JE TVOJ BLOG ODGOVOR NA BLOG ACE STOJANOVIĆA, ALI DELUJE MI DA JE U PITANJU REPLIKA, KRITIKA ILI ŠTA GOD DRUGO. GLEDAJUĆI KOLIKO SI IMAO KOMENTARA NA PRETHODNIM BLOGOVIMA VIDIM DA JE OVAJ UBEDLJIVO POBEDIO.
IMAM JEDAN PREDLOG ZA TEBE. JOŠ SI MLAD MOŽEŠ DA SE PROMENIŠ. BUDI SVOJ, IMAJ SVOJE MIŠLJENJE I MALO VIŠE SAMOPOUZDANJA, NE MOŽEŠ GRDADITI IME NA TUĐIM IDEJAMA I RAZMIŠLJANJIMA. AKO SI PAMETAN TI ĆEŠ TO I PRIHVATITI, JER AKO SI ČITAO KOMENTARE VEĆINA KOMENTARIŠE ACIN BLOG A NE TVOJ. MALO JE DEPRIMIRAJUĆE, ZAR NE!!!!
pupava pupava 11:36 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Zaista ne razumem cemu ovakvo ogorcenje. Najnormalna stvar na svetu je da kada se sa necim, a pogotovo kada je blog u pitanju, ne slazes ili slazes odreagujes. Saranovic je tako odreagovao na Acin blog, a Vi na njegov, ali ne mislim da to sto ste odreagovali znaci da niste svoji, da ste bez samopuzdanja i da stav gradite na tudjim idejama, a da se vodim Vasom logikom siguno bih tako mislila. Aca nije ostavio mogucnost da se njegov blog komentarise i otuda se jedan broj komentara na ovom blogu tice i Acinog. Takodje, posto je ovaj blog replika nemoguce ga je ili bar tesko komentarisati bez osvrta na Acin blog.
Unfuckable Unfuckable 12:00 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

hm, pa u tome i jeste nedoumica jednog dela blogera ovde, koliko umijem primijetiti :
da li je uobičajeno i prihvaćeno / poželjno ići - "blogom na blog" ?
antioksidant antioksidant 12:11 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Unfuckable
hm, pa u tome i jeste nedoumica jednog dela blogera ovde, koliko umijem primijetiti : da li je uobičajeno i prihvaćeno / poželjno ići - "blogom na blog" ?

s jedne strane jeste glupo (hajde da pretpostavimo da je aleksandar stojanovic imao razloga da zakljuca blog). s druge srane tema jeste i aktuelna i provakativna. bilo bi malo glupo da se ponasamo - ko prvi zapljune temu kontrolise kako se o njoj prica (a a kod as price nema).
moze se i pricati i o tome zasto je as zakljucao blog a moze se pricati i o stavovima koje je on izneo.
a sto se tice kolegijalnog odnosa - pa ni as nije bio nezan prema djurkovicu (ili ga mozda ne dozivljava kao kolegu jer nisu radili u istoj firmi)
ovo bi tek bila peta dimenzija ove price (crnogorci proracunati, srbi naivni, sudije pokvarene, nezasluzeno/zasluzeno izgubili, blog zakljucali, blog otvorili na drugom mestu... - a dan lep, kao stvoren za kafu od 2 sata )
pupava pupava 12:12 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Nisam razmisljala o tome, ali zasto da ne? Blogovi su najcesce iznosenje stava o necemu ili nekome, polemisanje na neku temu ili o necijem delu, razmisljanje koje zelite da podelite sa drugima.... Onda je nekako viteski da i onaj ko je autor bloga drugima pruzi priliku da polemisu sa onim sto je napisao bilo putem komentara, a kada to nije moguce onda putem drugog bloga.
nikodruginego_ja nikodruginego_ja 13:43 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

mogu razne teme da proiziđu iz gore pomenutih tekstova, ali će mo propustiti suštinu navedene teme. A to M ne bi voleo, verovatno.
Nisam primetila za ovo vreme koliko čitam blog da je neko išao "blog na blog "kako kažeš. Nisma sigurna koja ideja je vodila Miloša ali utisak mi odaje kao da je rezigniran na AS. Možgda bi bilo bolje ako je tako da mu to saopšti u četiri oka a ne ovako. Uostalom ovo je Srbija bre, gde je zlatno pravilo: Da bog da komšiji crkla krava.
Miloš Šaranović Miloš Šaranović 14:06 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Poradiću na samopouzdanju, pokušaću da budem svoj iako sam prilično deprimiran... ma ne, to ćemo na kraju.

Da pokušam da skratim priču o tome da li je 'blog na blog' primeren ili nepristojan pristup. Blog je, mislim ja, javna stvar, kakav naivan čitalac bi mogao da zaključi da, pošto je Veliki domaćin bloga B92, stav iznesen u prvom blogu nešto kao zajednički.

Nije, ličan je, kao i moj stav, podložan diskusiji, analizi, ko voli i pljuvanju, ali prosto je samo lično viđenje stvari.

Ja, eto, ako ne zameraš, mislim da je takav stav (kiklop, Srbija servilna i naivna, komšiluk zao i proračunat) potpuna greška, i siguran sam da je pristup koji se ovde čini veoma ispravnim, 'Šta ćemo, niko nas ne voli' naopak.

Uostalom, mislim da je suđenje Turčina i Italijana bilo problematično, može se reći na štetu tima Srbije, ali ne i da je to dovoljno da se stigne do (još jedne) ozbiljne teorije zavere sa Milom, šleperima, gliserima, Kamorom, Koza Nostrom, Papom...

Ne mislim da je autor prethodnog bloga to uradio, ali diskurs je, manje ili više, takav.

Aman, ljudi, to nas je toliko puta udarilo i ubilo, koliko još puta ćemo tu priču prihvatiti?

I za kraj, sasvim lično, ako ne zameraš...

"JOŠ SI MLAD MOŽEŠ DA SE PROMENIŠ. BUDI SVOJ, IMAJ SVOJE MIŠLJENJE I MALO VIŠE SAMOPOUZDANJA, NE MOŽEŠ GRDADITI IME NA TUĐIM IDEJAMA I RAZMIŠLJANJIMA. AKO SI PAMETAN TI ĆEŠ TO I PRIHVATITI, JER AKO SI ČITAO KOMENTARE VEĆINA KOMENTARIŠE ACIN BLOG A NE TVOJ. MALO JE DEPRIMIRAJUĆE, ZAR NE!!!!"

Moglo bi ubuduće i normalnim slovima, nije valjda toliko strašno.

Mlad, nažalost, nisam, da se menjam nemam neku potrebu, svoj jesam, mišljenje, što bi pametniji rekli, kao dupe, svako ga ima...

Samopouzdanje mi je O.K, ne gradim ime na tuđim idejama.

Da li sam pametan, glupo mi je da pirčamo o tome, depresiji nisam sklon.

I da ne propustim, interpunkcija je malo sporna. Nevažno, to su nijanse...

Izvini, nisam na vreme video da si se registrovao/la danas, dobrodošao/la na blog, lep provod.
nikodruginego_ja nikodruginego_ja 14:28 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Lepo je što si odgovorio na sve nedoumice koje sam imala. Nije toliko strašno kako kažeš ali te je prilično dotaklo. Što se moje interpukcije tiče mislim da grešiš, sve je na svom mestu. A i registracija je od danas zato što je pod drugom šifrom. (da ne bi bilo nedoumica) A i definitivno sam LA, (registrovao/la) veruj mi!!!!
Miloš Šaranović Miloš Šaranović 14:36 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Veruj mi da me je talas sumanutosti u komentarima na sajtu kojim se bavim, b92.net/sport, uostalom i atmosfera posle finala vaterpola, 'dotakao' neuporedivo više nego tvoj post.

Zaista nemam ideju gde je kraj ludilu zvanom 'Niko nas ne voli a mi smo tako divni' i beskrajno se plašim ćutanja kao odgovora.

Ja, dakle, teorije zavere ne prihvatam, mržnja prema bilo kojoj naciji je, ubeđen sam, dijagnoza, a javne ličnosti, koliko god (ne)poznate bile, nemaju pravo da ćute ako se zagovara nešto što je, prema njihovom mišljenju, pogrešno.

I dok budem imao čim i gde, braniću ono u šta verujem i boriću se protiv onoga što doživljavam kao zlo.
nikodruginego_ja nikodruginego_ja 15:03 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Bujica negativnog izlazi iz tebe. Otvori prozor udahni duboko i pomisli,da smo živi i zdravi još godina sto!!
Napuni se pozitivne energije i ovaj svet će izgledati mnogo lepše.
i da ne zaboravim.
Sada posle ovog što si napisao palo mi je na pamet. Zar ne misliš da je razlog što je AS zatvori blog za komentare upravo zbog prve tvoje rečenice koju si napisao.
Puerta Puerta 15:03 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Miloš Šaranović
Veruj mi da me je talas sumanutosti u komentarima na sajtu kojim se bavim, b92.net/sport, uostalom i atmosfera posle finala vaterpola, 'dotakao' neuporedivo više nego tvoj post.Zaista nemam ideju gde je kraj ludilu zvanom 'Niko nas ne voli a mi smo tako divni' i beskrajno se plašim ćutanja kao odgovora.Ja, dakle, teorije zavere ne prihvatam, mržnja prema bilo kojoj naciji je, ubeđen sam, dijagnoza, a javne ličnosti, koliko god (ne)poznate bile, nemaju pravo da ćute ako se zagovara nešto što je, prema njihovom mišljenju, pogrešno.I dok budem imao čim i gde, braniću ono u šta verujem i boriću se protiv onoga što doživljavam kao zlo.

Ti si izgubio kompas, i nemas osecaja za realnost.
pupava pupava 16:09 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Tuzno je sto je sve prilika za licne obracune. Potpuno je O.k. polemisati, ali treba sacuvati dostojanstvo, a poslednja dva komentara su ispod svakog nivoa. Sve se moze reci tako bez da se iko vredja.

Besmisleno je prebaciti nekome da je negativan, a da pri tome sami pisete samo negativne stvari pune licnog amoniziteta.

Miloš Šaranović Miloš Šaranović 16:57 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Red je da zaključim priču o mraku koji me je obuzeo... nije tako, bez brige, nasmejan sam ja ali na svoja uverenja ne dam.

Kompas imam, osećaja za realnost imam ali deo realnosti koji mi se ne sviđa ću kritikovati i sigurno nećemo ući u vređanje.

Možda postoji razlog za zatvaranje komentara, ali je 'ostavljanje komentara otključanih', mislim, stvar pristojnosti. Uostalom, da je zaključavanje dobar pristup, ti ili preljuti momak čiji je nadimak Puerta ne biste imali priliku da iznesete stav. To bi bilo pogrešno, ubeđen sam.

I tema bloga bila je, ako je se neko uopšte seća, da li je baš pametno prepoznavati neprijatelje dokle pogled seže... ja ih ne vidim, ne u vama dvoma u svakom slučaju.

Ne slažemo se, pa šta, neka ste mi živi i zdravi...
bosko92 bosko92 17:09 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Puerta

Miloš ŠaranovićVeruj mi da me je talas sumanutosti u komentarima na sajtu kojim se bavim, b92.net/sport, uostalom i atmosfera posle finala vaterpola, 'dotakao' neuporedivo više nego tvoj post.Zaista nemam ideju gde je kraj ludilu zvanom 'Niko nas ne voli a mi smo tako divni' i beskrajno se plašim ćutanja kao odgovora.Ja, dakle, teorije zavere ne prihvatam, mržnja prema bilo kojoj naciji je, ubeđen sam, dijagnoza, a javne ličnosti, koliko god (ne)poznate bile, nemaju pravo da ćute ako se zagovara nešto što je, prema njihovom mišljenju, pogrešno.I dok budem imao čim i gde, braniću ono u šta verujem i boriću se protiv onoga što doživljavam kao zlo.Ti si izgubio kompas, i nemas osecaja za realnost.


Ako je neko izgubio kompas, a takvih nikad nije falilo u Srbijici, u ovom slucaju to sigurno nije Milos. Imao sam slican ocecaj kao Milos dok sam citao gomilu komentara u sportskoj rubrici B92 nakon finala, punih zluradosti, potcenjivanja, raznoraznih teorija zavere (to je, izgleda, postalo hronicno u Srbiji), uvreda, da sam prosto osetio mucninu i prestao da citam. Do samog finala, na tom istom mestu moglo se procitati dosta pozitivnih komentara o crnogorskoj reprezentaciji (istina, bilo je i negativnih), isticalo se smo isti narod...kao, recimo, ovaj:

"Bravo braco srpska, Srbija je veceras bila uz vas i svim srcem zelela da pobedite Madjare, samo napred do finala sa nama hrabro i bez zadrske ovako kao veceras.
(Komazec, 7. jul 2008 21:03)"

I nakon finala, najednom poplava negativne energije prema Crnogorcima. Daleko vise nego prema sudijama, a ako su sudije osetile Srbiju, a jesu, pa valjda su za to krive sudije, a ne crnogorski vaterpolisti?! Kao ilustracija, evo prvog takvog komentara na koji naleteh:

"...Kao sto kaze stara poslovica: Pored ovakvih prijatelja,ne trebaju mi neprijatelji."Nasli su nas da pokradu.Ne treba niko odavde da ide na crnogorsko more,pa neka razvijaju svoj "visoki turizam" za ruske mafijase.
(oliver, 14. jul 2008 00:10)

Zbog poraza u vaterpolu ne treba ici na more u Crnu Goru? To je kao ono sa Slovencima, ne treba piti "Radensku". I sada, Milos je izgubio kompas zato sto se nije, kao AS, pridruzio toj negativnoj euforiji prema crnogorskim vaterpolistima? Kao sto poceh, neko drugi jeste izgubio kompas, a sumnjam da ce ga brzo naci.

Puerta Puerta 20:09 17.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Miloš Šaranović
Red je da zaključim priču o mraku koji me je obuzeo... nije tako, bez brige, nasmejan sam ja ali na svoja uverenja ne dam. Kompas imam, osećaja za realnost imam ali deo realnosti koji mi se ne sviđa ću kritikovati i sigurno nećemo ući u vređanje.Možda postoji razlog za zatvaranje komentara, ali je 'ostavljanje komentara otključanih', mislim, stvar pristojnosti. Uostalom, da je zaključavanje dobar pristup, ti ili preljuti momak čiji je nadimak Puerta ne biste imali priliku da iznesete stav. To bi bilo pogrešno, ubeđen sam.I tema bloga bila je, ako je se neko uopšte seća, da li je baš pametno prepoznavati neprijatelje dokle pogled seže... ja ih ne vidim, ne u vama dvoma u svakom slučaju.Ne slažemo se, pa šta, neka ste mi živi i zdravi...

Malo sam ja sa jednnim komentarom skrenuo sa teme, izvinjavam se.
A da nemas kompas, nemas. Ako je tebi bilo sve korektno u poslednjem minutu finala, ok, tvoj stav. I ne samo tada, nego od kako znam za vaterpolo, desavaju se iste stvari, nekad smo bili mali pre 7-8 godina nismo imali toliko trofeja, tad smo igrali sa Madjarima i znali smo da nas sudije nece milovati, ali zar danas, osvojili smo skoro sve sto se moze osvojiti mozda smo u najbolja preprezentacija u poslednjih 5 godina, i igramo sa reprezentacijom koja se prvi put nasla na nekom takmicenju, i gubimo jedan razlike i manje od minut Italijan sudi iskljucenje na centru 3 sekinde pre kraja napada, pa svira jos jedno pola minuta do kraja 2 sekunde posto je Filipovic uplivao. Pa na sta to lici ? I slucajno je odredjen za sudiju 2 sata pre meca? Slucajno ?
Nemam ja neprijatelja niti me oni zanimaju, ja sam rekao da su oni vise od nas zasluzili od nas pobedu, ali reci mi jednu recenicu Aleksandra Stojanovica u kojoj nije u pravu? Samo jednu!
Vreme je da malo vise gledamo sebe .
Puerta Puerta 01:18 18.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

Malo sam vrsljao po arhivi, citao naslove, i cim sam video Skolari-Milicic X kao kuca, odmah sam znao da je Milos dobio napad slican onim koje dobijaju ova dvojica iz Kvirije.

"Znam da je glupo pitanje.

Miličića je trebalo kazniti drakonski (KSS, ako uopšte postoji), uputiti nekakvo izvinjenje FIBA ili kome već i podneti žalbu na suđenje. Tako nije bilo.

Skolarija bi trebalo kazniti drakonski (i FS Portugalije i UEFA). Tako će i biti. "

Ovo je napisao Milos Saranovic. E sad svi znamo kako je kaznjen Skolari ...
Ali ne mi smo indijanci a evropa je cool, oni ce drakonski da kazne Skolarija, isto ko sto su F.C Milan nagradili Ligom sampiona za namestanje utakmica. Jos samo da kazes da je Partizan zasluzio da bude iskljucen iz evro takmicenja prosle godine, da je Uefa bila dosledna po tom pitanju ... e moj milose ...

NIKO NAS NE MRZI SVI NAS VOLE, SAMO SMO MI MENTALCI PA NE PRIMECUJEMO, MISLIMO DA NAM SVI ZAVIDE I DA NAS SVI MRZE, ONI SU NAS I BOMBARDOVALI ZATO STO NAS VOLE, I UZELI KOSOVO ZATO STO NAS VOLE, I 1941 SU NAS BOMBARDOVALI ZATO STO NAS VOLE, I 1914 I TURCI SU NAS DAVILI 500 GODINA ZATO STO NAS VOLE, ALI NISU ZNALI NA KOJI NACIN DA IZRAZE TU LJUBAV, TADA NIJE POSTOJAO JUKE BOX DA NAM POSALJU, STETA STO TI MILOSE NISI ZIVEO TAD, DA IM NAPISES JEDAN BLOG, SVANULO BI IM , KO I NAMA DANAS. iZVINJAVAM SE ZBOG SARKAZMA, ALI DRUGACIJE NE MOGU DA KOMENTARISEM OVAKVE LIKOVE.
Puerta Puerta 01:28 18.07.2008

Re: o kiklopima, tebi i ......

I tema bloga bila je, ako je se neko uopšte seća, da li je baš pametno prepoznavati neprijatelje dokle pogled seže... ja ih ne vidim, ne u vama dvoma u svakom slučaju.

Ne slažemo se, pa šta, neka ste mi živi i zdravi...

Daleko bilo da si mi ti neprijatelj zato sto mi se ne svidja jedan ili nekoliko tvojih blogova. Eto mozda sledeci put napises nesto sto ce se meni svideti, i sta onda, onda te volim? Ne ide to tako, ne unosimo emocije u ovaj posao .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:43 17.07.2008

pa, drugari...

reklo bi se da je u ovoj sajbermedijskoj tekmi Srbija dobila Crnu goru sa 19:15.
bosko92 bosko92 01:26 18.07.2008

Re: pa, drugari...

Srđan Fuchs
reklo bi se da je u ovoj sajbermedijskoj tekmi Srbija dobila Crnu goru sa 19:15.


Ne bih rekao da se radi o tekmi Srbija:Crna Gora. Radi se o necem sasvim drugom. O Srbiji. Crna Gora je tu samo povod.

A rezultat? Ocekivano. U drzavi u kojoj SRS ima najvise glasaca, a SRS, SPS i DSS jasnu vecinu, dok DS ulazi u koalicije s nekim od tih stranaka, sta drugo ocekivati? Mogu misliti kako bi tek rezultat glasio na serbiancafe-u. Sasvim je normalno da u takvoj sredini i kompas dobija nacijom odredjenu funkciju. E sad, koliko je to stvarno normalno, to je drugo pitanje.
Puerta Puerta 01:30 18.07.2008

Re: pa, drugari...

A rezultat? Ocekivano. U drzavi u kojoj SRS ima najvise glasaca, a SRS, SPS i DSS jasnu vecinu, dok DS ulazi u koalicije s nekim od tih stranaka, sta drugo ocekivati? Mogu misliti kako bi tek rezultat glasio na serbiancafe-u. Sasvim je normalno da u takvoj sredini i kompas dobija nacijom odredjenu funkciju. E sad, koliko je to stvarno normalno, to je drugo pitanje.

U kojoj drzavi DS-ovci dodju na vlast goli, i za nekoliko godina postanu milioneri, a narodu sve gore?
bosko92 bosko92 01:44 18.07.2008

Re: pa, drugari...

Puerta
A rezultat? Ocekivano. U drzavi u kojoj SRS ima najvise glasaca, a SRS, SPS i DSS jasnu vecinu, dok DS ulazi u koalicije s nekim od tih stranaka, sta drugo ocekivati? Mogu misliti kako bi tek rezultat glasio na serbiancafe-u. Sasvim je normalno da u takvoj sredini i kompas dobija nacijom odredjenu funkciju. E sad, koliko je to stvarno normalno, to je drugo pitanje.U kojoj drzavi DS-ovci dodju na vlast goli, i za nekoliko godina postanu milioneri, a narodu sve gore?


Mislim da bi jos adekvatnije bilo da ste izmedju "D" and "S" dodali "P". To je vec klasican primer. No, to su vec crnogorska posla.

A i kod nas je bilo primera i u drugim partijama, da ne fali. Kako se, recimo, nosenjem gajbica postaje bogatas, ako se ima odgovarajuci pedigre.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:22 18.07.2008

Re: pa, drugari...

bosko92

Srđan Fuchsreklo bi se da je u ovoj sajbermedijskoj tekmi Srbija dobila Crnu goru sa 19:15. Ne bih rekao da se radi o tekmi Srbija:Crna Gora. Radi se o necem sasvim drugom. O Srbiji. Crna Gora je tu samo povod. A rezultat? Ocekivano. U drzavi u kojoj SRS ima najvise glasaca, a SRS, SPS i DSS jasnu vecinu, dok DS ulazi u koalicije s nekim od tih stranaka, sta drugo ocekivati? Mogu misliti kako bi tek rezultat glasio na serbiancafe-u. Sasvim je normalno da u takvoj sredini i kompas dobija nacijom odredjenu funkciju. E sad, koliko je to stvarno normalno, to je drugo pitanje.



ne bih išao tako daleko i dovodio u posledičnu vezu jedan afektivni tekst (Aleksov) sa celokupnom situacijom na političkoj sceni. može puno, puno da se razgovara zbog čega je došlo do toga da stranke-okosnice bivšeg režima imaju toliku podršku. identična stvar se događala i u susednim bugarskoj u rumuniji - pa su ipak u evropi (i to, što kaza Vaso, sa ništa boljom ekonomijom i ništa manje korupcije od srpske); verovatno će se desiti u ukrajini. mislim da treba to shvatiti jednostavno kao neku zakonitost u društvima koja su u pokretu iz totalitarizma ka demokratskoj uređenosti. u svakom slučaju, dobro je po srbiju da je zadržan pro-evropski kurs, jer će za 4 godine biti prekasno da se sa tog kursa skreće, tako da će biti svejedno čak ako radikali i sami dođu na vlast. inače, u istoj toj srbiji, DS je individualno najjača stranka. može čak i da se razmišlja o tome šta bi bilo da je LDP vodio umereniju i average-Serbia-minded kampanju, da se nije toliko insistiralo na european leftism-u - koji se još uvek pokazuje kao tvrd oraj voćka čudnovata za naše građane? verovatno bi postigli bolji rezultat i imali bismo modernu evropsku vladu u srbiji. dakle, pored svega, nije Srbija baš toliko mračna djeva koliko se čini na prvi pogled.
antioksidant antioksidant 08:22 18.07.2008

Re: pa, drugari...

identična stvar se događala i u susednim bugarskoj u rumuniji - pa su ipak u evropi (i to, što kaza Vaso, sa ništa boljom ekonomijom i ništa manje korupcije od srpske)

pa sta je onda nama? zasto mi nismo tamo?
ekonomija nije kljucni kriterijum.
administrativni kapacitet nije kljucni kriterijum
sta je?
(znam da ce neki reci kosovo- eto ja unapred kazem (svoje misljenje) nije ni kosovo ni hag)
Puerta Puerta 19:56 18.07.2008

pa, drugari

undefined
Puerta

bosko92PuertaA rezultat? Ocekivano. U drzavi u kojoj SRS ima najvise glasaca, a SRS, SPS i DSS jasnu vecinu, dok DS ulazi u koalicije s nekim od tih stranaka, sta drugo ocekivati? Mogu misliti kako bi tek rezultat glasio na serbiancafe-u. Sasvim je normalno da u takvoj sredini i kompas dobija nacijom odredjenu funkciju. E sad, koliko je to stvarno normalno, to je drugo pitanje.U kojoj drzavi DS-ovci dodju na vlast goli, i za nekoliko godina postanu milioneri, a narodu sve gore?Mislim da bi jos adekvatnije bilo da ste izmedju "D" and "S" dodali "P". To je vec klasican primer. No, to su vec crnogorska posla. A i kod nas je bilo primera i u drugim partijama, da ne fali. Kako se, recimo, nosenjem gajbica postaje bogatas, ako se ima odgovarajuci pedigre. quote]
Sve si u pravu. I za DPS i za gajbice, samo danas demokratskoj eliti ne smetaju te gajbice.
Tanja Henry Tanja Henry 18:47 19.07.2008

Ja kasnila na EXIT zbog finala

super je bila tekma i malo sam navijala za nase, pa malo za nase:), i na kraju mi je opet drago da su crnogorci uzeli zlato, a bilo bi mi drago i da su srbi uzeli zlato i volela bih da na oi bude repriza finala i da mi opet bude svejedno:)...
background noise background noise 22:10 19.07.2008

Imala majka dva sina

jedan bio pametan, a drugi sportski novinar . . .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana