Koštunica konačno odlazi !

Branislav Kovačević Cole RSS / 11.07.2008. u 13:44

 

Valjda i konačno odlazi – lenji, mrzovoljni luzer V.Koštunica !

Primopredaja
Primopredaja
 

Nekako je većini laknulo (kako god) , što premijer Srbije nije više Vojislav Koštunica! Čak se i Koraks metaforičnom karikaturom oprostio sa „Vojom“ stavljajući ga u „korpu za otpatke“ baš tamo, gde je u političkom smislu završio i Slobodan Milošević. Dva, svojevremeno, od naroda najomiljenija političara završila su na istom mestu, uprkos činjenici da su bili politički protivnici, makar se razlikovali po tome što je Milošević bio komunista(!) koji se nacionalizmom poslužio da bi došao na vlast i na njoj održavao, a Koštunica je bio (i ostao) iskreni nacionalista, ili kako je sam jednom rekao, 1994.godine "Za njih (komuniste – SPS!) je rešavanje nacionalnog pitanja uvek bilo sredstvo, a ne cilj". „Igrom slučaja“ ili voljom naroda, poput Domanovićevog „Vodje“ Koštunica se našao tamo gde, čak ni sam sebe, nije mogao da zamisli – u vlasti, a onda mu se TO dopalo, pa je brljao sve više i više!

Mrljavi i lenji Vojislav još je nekako mogao da bude predsednik SRJ, tada već nepostojeće države, ali kad mu se „zalomilo“ da bude i premijer, tad počinje njegov politički i svaki drugi sunovrat.Ali to nije slučajno...

No, Vojislav Koštunica se na samom početku svoje karijere, univerzitetskog profesora, razlikovao od tada uobičajene slike ideološkog obrasca profesora, ako ni po čemu drugome, a ono bar po slučaju prof M.Djurića. zbog čega je (70-tih prošlog veka!) odstranjen sa Pravnog fakulteta. Koliko god bio častan i pošten u tom trenutku, kada su mu ponudili da se vrati na Pravni fakultet, on je to odbio, ali je ipak  pristao na državnu platicu u Instititutu za društvene nauke, gde je poput većine glumio „disidenta“, o državnom trošku. Medjutim kad se malo bolje zagrebe ispod površine njegovog naučnog angažovanja, neće se ni tu baš puno toga pronaći, zbog čega bi, bar u naučnim krugovima, bio citiran ili navodjen. Jako skroman opus objavljenih knjiga, nešto više radova u časopisima i zbornicima - sve u svemu lenj i nekreativan čovek! Čini se da je Tito poživeo da bi ga i u penziju ispratili sa pomenutog Instituta- eh da je sreće bilo! Lažno disidenstvo, tako karakteristično za ceo prostor ex Yu, bila je karakteristika Vojislava Koštunice i njegovih prijatelja, takodje lažnih disidenata, poput D. Ćosića i sličnih! Valjda zbog toga što je činio njihov kabaretsko - kafanski deo Brana Crnčević je napisao jedan dramski tekst („Srebrni svećnjaci“) gde uvodi pojam „salonskih antikomunista“, što su oni i bili! Tito ih je, naravno, trpeo i plaćao jer su bili bezopasni i pod kontrolom, ali i kao dokaz da je u socijalizmu demokratija moguća, a zauzvrat ONI su mu bili nelojalni taman koliko treba.

No Koštunica je, (kako je neko lepo primetio unikatan primerak čoveka sa tim prezimenom u Srbiji -što je takodje vrlo intrigantno), ipak  dočekao Titovu smrt , ali se ni tada nije previše eksponirao. Tek nakon pojave Slobodana Miloševića i uvodjenja pluralizma Koštunica počinje da se oglašava. Njegov politički put od DS-a, ka DSS-u, je manje više poznat, kao i činjenica da je sve čega se dohvatio ili u čemu je učestvovao propalo, od „DEPOS-a“, do DOS-a , preko SRJ, SCG i Kosova!

DSS, stranka po meri i volji Vojislava Koštunice, životarila je sve do pojave DOS-a, na ivici cenzusa, kada je zahvaljujući pobedi nad Miloševićem – i kampanji koju je besprekorno vodio poč. Zoran Djindjić, naprosto eskplodirala! Podrška koju je u danima nakon 05-tog oktobra dobio Koštunica, mogla se meriti samo sa onom „Vidovdanskom“ koju je imao Milošević, obeležavajući 600-tu godišnjicu Kosovskog boja. I tako sve do ovih dana, kada se DSS vratio na svoje „slavne„ početke, stranke koja se vrti oko cenzusa(da ne budem do kraja maliciozan!), sa i dalje namrgodjenim Koštunicom. Kako svojevremeno reče jedan „dosovac“-: „Koštunica je jedini čovek na svetu koji poružni kad se nasmeje!“

I da ne bude zabune, sve sam ovo mislio, govorio, pisao, pa i glasao još od daleke 1991.godine, a ovim tekstom samo se pridružujem sjajnoj Koraksovoj karikaturi i nadam se stavljam tačku na pisanija o Vojislavu Koštunici.

Sad su na sceni već drugi „junaci“, a Koštunicom neka se bave PUPS i eventualno DSS!

Ima on sad velikih briga po Belanovici – neka ga tamo!

PS> Cak se i veliki narodnjak Velja vec polako prebacuje na drugu stranu, bice, a sta drugo do savetnik Mrkonjicu..Mashala!

Atačmenti



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 13:50 11.07.2008

srećan mu put i...

... ne povratio se nikad.
ivy2010978 ivy2010978 13:53 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

ja bih pripremio i blogov kolac za svaki sluchaj... :]

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:53 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

ne povratio se ..ali nek povede ponekog sa sobom....da ih bude manje u sledecoj turi!
poz
bkc
ivy2010978 ivy2010978 13:58 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

evo josh jedan manje... :]

jesen92 jesen92 14:05 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

....Kostunica otisao a vratio se Dacic....dal ce Dacic biti bolji od Jocica ?....ko je moga da predpostavi dok je setao i lupao u serpe da ce jednog dana Dacic biti bolji od Kostunice....:))
vracarac92 vracarac92 14:06 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

... ne povratio se nikad.

imam neki čudan osećaj da Koštunjavi još nije rekao svoju zadnju reč. Videćemo za 4 godine. Ili 8. Mislim da će dobro iskoristiti lagodan položaj koji mu garantuje "opzicioni angažman" i da će se jednog dana vratiti na velika vrata. Možemo o njemu svašta reći ali da je glup, neinteligentan i politički nevešt, to definitivno ne.
P.S. Nadam se da će me osećaj prevariti.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:07 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

Niko naravno.....ali je bar zivotniji,,,,,,hahahahahaha, dobar izgovor para vredi!!! Ma nek povede i njega u Belanovicu!
bkc
kenozoik92 kenozoik92 15:03 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

ivy2010978
ja bih pripremio i blogov kolac za svaki sluchaj... :]

ja bi' uz'o glogov kolac
Eugenija Eugenija 15:58 11.07.2008

Re: srećan mu put i...

ivy2010978
evo josh jedan manje... :]

Veliki pomak za Srbiju da smo i ovom koncno videli ledja.
zeks92 zeks92 14:08 11.07.2008

Lenj i nekreativan novinar....

Nisam pristalica Kostunice,ali ni ovakvih,uvredljivih tekstova.Zar niste mogli malo da se potrudite i objavite
neke interesantne informacije i pravu politicku analizu njegovog lika i dela.Ovakav pamflet, prizemnog stila dostojan je Kurira, a ne Vip-bloga.....Pisanje tekstova nije crtanje karikatura.Koraksu svaka cast!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:10 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Ovo nije uvredljiv tekst, vec je uvredljivo sta je on sve uradio...a za to ja ne snosim krivicu.,..
Kad budete nasli nesto pozitivno u njegovom javnom delovanju....vi napisite, bez problema!
bkc
Ako neko uspe da upropasti sve cega se dohvati, a ja to samo nabrojim(podsetim!) ..pitam se sta je tu uvredljivo i za koga?
JJ Beba JJ Beba 14:16 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

Valjda i konačno odlazi – lenji, mrzovoljni luzer V.Koštunica !

al nam zato dolazi manje zlo !! (sic)- vredni, prpošni el grande dobitnik Ivica SPS Dačić.
odnekud je neko SPS proglasio manjim zlom.
valjda oni što su zaboravili 1993, god. i sve sledeće godine....
... ili nisu bili ovde u to doba
Puerta Puerta 14:16 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Ovo nije uvredljiv tekst, vec je uvredljivo sta je on sve uradio...a za to ja ne snosim krivicu.,..
Kad budete nasli nesto pozitivno u njegovom javnom delovanju....vi napisite, bez problema!
bkc

Nikad nije bio diktator. Vi verovatno nemate problem sa Borisom the first and only ? Nadjite vi meni nesto pozitivno kod njega, a da nije vezano za spoljasnji izgled i harizmu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:17 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

Nadam se da sam stavio tacku na VK, pa cu se posvetiti liku i delu I.D iz Žitoradje i njemu slicnima....Bio ovde i nista nisam zaboravio, naravno!
poz
bkc
vracarac92 vracarac92 14:19 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

al nam zato dolazi manje zlo !! (sic)- vredni, prpošni el grande dobitnik Ivica SPS Dačić.
odnekud je neko SPS proglasio manjim zlom.

saće nam krene!!!
Stvarno nije mi jesno da neko može da kaže da je SPS manje zlo.
Unfuckable Unfuckable 14:20 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Ako neko uspe da upropasti sve cega se dohvati,


point.
On i Njegovi, uspeli bi i Japan da upropaste, za par nedelja - čini mi se.....

("Srećan put, Pišo moja mala ...." )


Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:20 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Puerta
Ovo nije uvredljiv tekst, vec je uvredljivo sta je on sve uradio...a za to ja ne snosim krivicu.,..
Kad budete nasli nesto pozitivno u njegovom javnom delovanju....vi napisite, bez problema!
bkc

Nikad nije bio diktator. Vi verovatno nemate problem sa Borisom the first and only ? Nadjite vi meni nesto pozitivno kod njega, a da nije vezano za spoljasnji izgled i harizmu.



Spoljasni izgled me ne zanima, a harizmu NEMA, bar sto se mene tice....Dakle rekoh zavrsavam sa onim ko je bio na vlasti i otvaram sledecu stranicu nase pogubne politicke manipulacije...Nisam pisao o Borisu i DS-u ovoga puta, ali ce biti dana.-...ne brinite!
bkc
vracarac92 vracarac92 14:21 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Srećan put, Pišo moja mala

Dobra pesma
zeks92 zeks92 14:21 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Branislav Kovačević ColeKad budete nasli nesto pozitivno u njegovom javnom delovanju....vi napisite, bez problema!bkc


Nemam sta...i ne trazim...Ali se rado secam izvarednih tekstova Zorana Petrovica Pirocanca....Novinarstvo je cinjenica,analiza i dobra-kratka-jasna rec a ne pljuvanje i zanovetanje.....a ovo zadnje vazi i za Kostunicu....
Zanovetalo Kostunica...moze...karikatura recima...
jesen92 jesen92 14:24 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

..JJ...izgleda da meni i tebi ovde, na blogu, najvise smeta dacic iliti sps.....:))
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:25 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

zeks92
Branislav Kovačević Cole
Kad budete nasli nesto pozitivno u njegovom javnom delovanju....vi napisite, bez problema!bkc


Nemam sta...i ne trazim...Ali se rado secam izvarednih tekstova Zorana Petrovica Pirocanca....Novinarstvo je cinjenica,analiza i dobra-kratka-jasna rec a ne pljuvanje i zanovetanje.....a ovo zadnje odnosi si se i na Kostunicinu....Zanovetalo Kostunica...moze...karikatura recima...





Hm gde bas nadjoste Pirocanca kao primer...hm....???al ajd da ne budem ja zakeralo....!
zeks92 zeks92 14:32 11.07.2008

Sta....

...kao lose pise?...E...ti ce mu ka'es....Za tebe, on je zvezda na nebu!
Sve drugo nije vazno....
zeks92 zeks92 14:38 11.07.2008

E...jeste Ndjbni!

point.
On i Njegovi, uspeli bi i Japan da upropaste, za par nedelja - čini mi se.....


...al' i ovakvi novinari....
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:30 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Zeks92
Nisam pristalica Kostunice,ali ni ovakvih,uvredljivih tekstova.

Slazem se sa ovim konstatacijom, koja se namece sama od sebe.
Branislav Kovacevic Cole
Ovo nije uvredljiv tekst, vec je uvredljivo sta je on sve uradio...

Ovo vam nije nikakav odgovor. Znate, i kada govorite o nekome koga ne volite, ili sa cijim aktivnostima se ne slazete, trebalo bi da to cinite na kulturan nacin, a ne uz koriscenje malogradjanskog recnika i sa niskim omalovazavanjem...
Svesno ili nesvesno, vi sebe uvrscujete u onu grupu lakomislenih ljudi koji vredjaju i ponizavaju oni koji su u datom trenutku postali, s razlogom ili bez razloga, - gubitnici? Ako hocete da budete hrabri, napadajte one koji su u usponu (recimo g. Tadica) a da taj uspon ne znaci i put u boljitak. Dakle, moj vam je savet da se ne istresate na odlazece, vec na one koji su jos na vlasti.
Da li je trebalo da Kostunica zavrsi tragicno kao Zoran Djindjic, pa da onda cela Srbija pocne plakati za njim?
A nije da poganite samo Kostunicu, nego i Dobricu Cosica nazivate "laznim disidentom". Bas ste u fazonu da pljujete po onima koji vam se ne svidjaju, jel'da?
Prepustimo istoriji da pokaze ko je bio dobar a ko "lenj i los" politicar.
ivy2010978 ivy2010978 15:48 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

vladimir petrovic
A nije da poganite samo Kostunicu, nego i Dobricu Cosica nazivate "laznim disidentom"


a da nije mozda otac nacije... :]
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:28 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Ja sam pokusao da iznesem argumente,.,a Vi ih ne pobijate, vec imate sopstveno misljenje, takvo kakvo jeste.Nemam nista protiv...ali je ponekad potrebno i nesto malo argumenata!
Ja sam o VK pisao i pricao od 1991 isto. ali nista pazljivo citali tekst a i ne znate puno. Dakle ja sam bio jedini clan predsednistva DOS-a koji je javno glasao protiv njega kada smo ga nominovali za protivkandidata Milosevicu...o cemu sam pisao x puta, a i zasto sam tako uradio (Canak nije dosao na sednicu predsednistva). Ja se ne istresam ni na koga, vec samo konstatujem tuzne cinjenice, kako smo i s kim gubili vreme, ljude....Daleko od toga da zelim bilo kome ono sto se desilo Djindjicu...to nisam zeleo cak ni Milosevicu, vec sam prizeljkivao da mu se sudi OVDE!
A sto se D.Cosica tice i njegovog laznog disidentsva,,pa ne moze se biti u vlasti i disident, ne moze se biti na "Galebu" sa Titom i biti disident, ne moze se biti dvorski i drzavni pisac i biti disident, ne moze se biti akademik kod diktatora i biti disident, ne moze se ziveti na Dedinju i u isto vreme biti disident, ne moze se druziti sa DB-om i biti disident.....Eto! Da sacekamo koji vek da saznamo sta nam se i zbog koga dogodilo?
Ko zna, mozda se i viudimo na onom svetu pa cemo polemisati
zeks92 zeks92 16:53 11.07.2008

Au....

Branislav Kovačević Cole
Ko zna, mozda se i viudimo na onom svetu pa cemo polemisati



Nece valjda, niko mreti....
JJ Beba JJ Beba 17:09 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

jesen92
..JJ...izgleda da meni i tebi ovde, na blogu, najvise smeta dacic iliti sps.....:))

da, jbt izgleda da svima to ok .((
ne mogu da verujem da im je koštunica veće zlo od dačića, mrkonjića i SPSa
da se mire sa njima!!! bez izvinte za sjebane živote
horor
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:28 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Branislav Kovačević Cole
Ja sam pokusao da iznesem argumente,.,a Vi ih ne pobijate, vec imate sopstveno misljenje, takvo kakvo jeste.Nemam nista protiv...ali je ponekad potrebno i nesto malo argumenata!
Ja sam o VK pisao i pricao od 1991 isto. ali nista pazljivo citali tekst a i ne znate puno. Dakle ja sam bio jedini clan predsednistva DOS-a koji je javno glasao protiv njega kada smo ga nominovali za protivkandidata Milosevicu...o cemu sam pisao x puta, a i zasto sam tako uradio (Canak nije dosao na sednicu predsednistva). Ja se ne istresam ni na koga, vec samo konstatujem tuzne cinjenice, kako smo i s kim gubili vreme, ljude....Daleko od toga da zelim bilo kome ono sto se desilo Djindjicu...to nisam zeleo cak ni Milosevicu, vec sam prizeljkivao da mu se sudi OVDE!
A sto se D.Cosica tice i njegovog laznog disidentsva,,pa ne moze se biti u vlasti i disident, ne moze se biti na "Galebu" sa Titom i biti disident, ne moze se biti dvorski i drzavni pisac i biti disident, ne moze se biti akademik kod diktatora i biti disident, ne moze se ziveti na Dedinju i u isto vreme biti disident, ne moze se druziti sa DB-om i biti disident.....Eto! Da sacekamo koji vek da saznamo sta nam se i zbog koga dogodilo?
Ko zna, mozda se i viudimo na onom svetu pa cemo polemisati

Tačno, ovo je istina.....
jesen92 jesen92 17:36 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

....pa to.....sve se vrti oko kostunice...konacno je otisao i sad cemo da odahnemo...sad ce da nam krene....Ja pisala tu i tamo o predsednici skupstine, mojoj sugradjanki, slobinoj prvoj saradnici....a ono ...nista....nema komentara....kao, sve je to ok , sta fali zeni....a ja se secam kad je izbacivali iz bolnice dok je bila direktor, zvizdali, pistali......i sad kao nema veze.,..neverovatno...
gorio92 gorio92 17:48 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

odnekud je neko SPS proglasio manjim zlom.

Pa izabrao Borisa Tadića da nam to saopšti.
jesen92 jesen92 17:58 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

i jos nesto JJ, meni ne treba da se izvinjavaju jer ne mogu da mi vrate izgubljene godine...ja bih samo da ih ne gledam, da me ne podsecaju na sve sto je bilo kao i na to da su oni uzrok nacina zivota koji danas zivim...fala bogu nisam ni gladna ni zedna....ali nisam slobodna....Postoje zlocini za koje se ne sudi ni u Hagu ni ovde a cije ce posledice osecati generacije.....sta da misli neki tinejdzer kad vidi predsednika drzave na nekom vasaru sa ratnim zlocincima uz seku aleksic.....sta da misli , ako nema ko da mu kaze, kad se nije ni rodio u vreme arkanove borbe za srpske zemlje....jelte...svi smo mi braca i sestre ....e pa nismo...
ivy2010978 ivy2010978 18:47 11.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

maaa pochnimo ljubav ispochetka... :]

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:48 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Branislav Kovačević ColeJa sam pokusao da iznesem argumente,.,a Vi ih ne pobijate, vec imate sopstveno misljenje, takvo kakvo jeste.Nemam nista protiv...ali je ponekad potrebno i nesto malo argumenata!
Ja sam o VK pisao i pricao od 1991 isto. ali nista pazljivo citali tekst a i ne znate puno. Dakle ja sam bio jedini clan predsednistva DOS-a koji je javno glasao protiv njega kada smo ga nominovali za protivkandidata Milosevicu...o cemu sam pisao x puta, a i zasto sam tako uradio (Canak nije dosao na sednicu predsednistva). Ja se ne istresam ni na koga, vec samo konstatujem tuzne cinjenice, kako smo i s kim gubili vreme, ljude....Daleko od toga da zelim bilo kome ono sto se desilo Djindjicu...to nisam zeleo cak ni Milosevicu, vec sam prizeljkivao da mu se sudi OVDE!
A sto se D.Cosica tice i njegovog laznog disidentsva,,pa ne moze se biti u vlasti i disident, ne moze se biti na "Galebu" sa Titom i biti disident, ne moze se biti dvorski i drzavni pisac i biti disident, ne moze se biti akademik kod diktatora i biti disident, ne moze se ziveti na Dedinju i u isto vreme biti disident, ne moze se druziti sa DB-om i biti disident.....Eto! Da sacekamo koji vek da saznamo sta nam se i zbog koga dogodilo?
Ko zna, mozda se i viudimo na onom svetu pa cemo polemisati


A zatim

Drago Kovacevic
Tačno, ovo je istina.....


Hm.
LDP-ovska kuhinja radi.
Nazalost, iz nje (bar za sada) izlaze losa jela. Na granici su - ni da budu bacena ni da budu stvarno jestiva.

Nisam Kostunicin fan, daleko od toga. Ali kao sto sam rekao istorija ce pokazati (a to bi mogao da pokaze i sada neki tim nezavisnih eksperata) da je Kostunica, za vreme dok je bio predsednik vlade, uradio VISE nego njegovi prethodnici iz DS.
Dr M Dr M 19:02 11.07.2008

Re: Lenj i nekreativan novinar....

Ali kao sto sam rekao istorija ce pokazati (a to bi mogao da pokaze i sada neki tim nezavisnih eksperata) da je Kostunica, za vreme dok je bio predsednik vlade, uradio VISE nego njegovi prethodnici iz DS.


Moguce, ukoliko istoriju bude pisao R. Ljusic a tim nezvisnih eksperata vodio Vukadinovic.

Dotle, Kostunica je usao u istoriju kao medjunarodni etalon za kocenje-Kostun/sec za sek.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:10 12.07.2008

Re: Lenj mrzoljni luzer......

jesen92
....pa to.....sve se vrti oko kostunice...konacno je otisao i sad cemo da odahnemo...sad ce da nam krene....Ja pisala tu i tamo o predsednici skupstine, mojoj sugradjanki, slobinoj prvoj saradnici....a ono ...nista....nema komentara....kao, sve je to ok , sta fali zeni....a ja se secam kad je izbacivali iz bolnice dok je bila direktor, zvizdali, pistali......i sad kao nema veze.,..neverovatno...


Sve se zaboravlja....naravno da sam u tome ucestvovao...i naravno da o tome govorim, ali ne mogu u jednoj temi bas sve, mada i moze//
PS> nisam mogao da se konektujem..pa ybog toga kasnim!!!
Goran Nikolić Goran Nikolić 14:20 11.07.2008

odlazak

Odlazi
taman da prepusti ekonomistima
da urade šta mogu
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:23 11.07.2008

Re: odlazak

Goran Nikolić
Odlazi
taman da prepusti ekonomistima
da urade šta mogu



Ekonomistima....kojim? Sva je sreca da se u tom delu ne pitamo mnogo...osim kod privatizacija?????
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:31 11.07.2008

Re: odlazak

Goran Nikolić
Odlazi
taman da prepusti ekonomistima
da urade šta mogu

Sretan mu put....o))
Nego Gorane, ekonomisti u politici nisu ekonomisti..Oni su političari...
Jer da su ekonomisti, ne bi se događalo da budžet emituje prava i novčane obaveze, a Narodna banka onda to sterilizuje, pa tu sterilizaciju opet moramo plaćati iz budžeta, odnosno građana...
Misliš li da je Mlađan Dinkić ekonomista ili političar......
ivy2010978 ivy2010978 14:33 11.07.2008

Re: odlazak

ja mislim da je teshka lopina... :]
vracarac92 vracarac92 14:35 11.07.2008

Re: odlazak

...muzikant
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:40 11.07.2008

Re: odlazak

ivy2010978
ja mislim da je teshka lopina... :]

Ma i ja mislim...Ali se to može biti i među političarima i među ekonomistima i među muzikantima...
Najbolja i najbezbednija pozicija za to je među političarima..o))
ivy2010978 ivy2010978 14:42 11.07.2008

Re: odlazak

nekako dodje prirodno... :]
Goran Nikolić Goran Nikolić 14:43 11.07.2008

Re: odlazak

Cole,
mislio sam da politika više ne bude inhibicija ekonomiji
ivy2010978 ivy2010978 14:44 11.07.2008

Re: odlazak

a da ekonomija vishe ne bude prepreka zivotu... :]
Goran Nikolić Goran Nikolić 14:44 11.07.2008

Re: odlazak

oboje...
ali ključno je da
možda po prvi put u istoriji
politika ne koči ekonomiju,
i biće rezultata
videćete.....
ivy2010978 ivy2010978 14:46 11.07.2008

Re: odlazak

ja sam pre za neke nerede, nego za neku shminku od rezultata... :]
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:53 11.07.2008

Re: odlazak

Goran Nikolić
oboje...
ali ključno je da
možda po prvi put u istoriji
politika ne koči ekonomiju,
i biće rezultata
videćete.....

Dobro, znam da sam na tvome terenu...ali molim te...
Zar priča o penzijama od 70 posto prosečne plate uz smanjenje poreza, ili ova odbojka između vlade i NB, nije najklasičnije mešanje politike u ekonomiju..i to ne politike, nego politikanstva. Zar priča o "socijalno odgovornoj državi" nije to...Zar to nije NIP i ministarstvo za NIP....uh, do sutra bi ti nabrajao....o))
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:12 12.07.2008

Re: odlazak

Toga skoro da nema u svetu ali se zna mera...mesanja...ekonomije i politike...a kod nas je sve pobrkano...Kakva ekonomija, kad ne mozes licnu kartu da izvadis...????
poz
bkc
ps:Kasnim jer nisam mogao da se konektujem???
Eugenija Eugenija 14:22 11.07.2008

Da je samo ON lenj i mrzovoljan

Valjda i konačno odlazi – lenji, mrzovoljni luzer V.Koštunica !


Nije samo Kostunica lenj i mrzovoljan, gospodine Cole. Srbija je krcata lenstina. Koliko je samo onih koji su izbegli sa sela u grad a kako bi lenstinarili po gradskim stanovima a hranili se na selu kod roditelja i rodjaka. Kostunica je prototip prosecnog Srbina lencuge.
Licno sam se u jednom prevarila sto se tice Kostunice. Mislila sam da ce njega teze biti oterati nego Milosevica. Moja sreca da sam pogresila u proceni. Sad se nadam samo da se ne vrati vise NIKADA.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:24 11.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

Slayem se da ima puno lenstina ali ON je bio predsednik i premijer a ostali nisu i tu se nalazi sva njegova, ali i nasa tragicna sudbina...
poz
bkc
ivy2010978 ivy2010978 14:24 11.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

a shta ako od tuge za foteljom odluchi da se zamonashi... :]
Eugenija Eugenija 15:55 11.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

Branislav Kovačević Cole
Slayem se da ima puno lenstina ali ON je bio predsednik i premijer a ostali nisu i tu se nalazi sva njegova, ali i nasa tragicna sudbina...pozbkc

Nisam primetila da je bio Predsednik i Premijer jer nista nije uradio.
Samo sto i ostali cekaju da Predsednici i Premijeri nesto urade dok su oni tu za sebe.

P.S. Sad ce mali Ivica maricom na ''desnicare'' nista ne brinite. (brrr....)
Eugenija Eugenija 15:57 11.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

ivy2010978
a shta ako od tuge za foteljom odluchi da se zamonashi... :]

Pa on se zamonasio vec, zar niste primetili?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:31 11.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

ivy2010978
a shta ako od tuge za foteljom odluchi da se zamonashi... :]


Najboilje resenje...SVAKA CAST!
POZ
BKC
man ray loves me man ray loves me 20:34 11.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

Slazem se da ima puno lenstina

ja se ne slazem bas sasvim. ima lenstina koliko i drugde. kod nas ima mnogo ljudi koji su izgubili motivaciju da rade, upali u depresiju, jer vide da trud i rad ne donose nista.
a kostunica je vise od lenstine - egoista, tašt, nesposoban, zavidljiv, otkacen od stvarnosti, etc ettc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:12 12.07.2008

Re: Da je samo ON lenj i mrzovoljan

slazzem se!!!
bkc
dolybell92 dolybell92 14:26 11.07.2008

O smeh

„Koštunica je jedini čovek na svetu koji poružni kad se nasmeje!“

On se nikada nije smejao - a kome je to izgledao tako, da se smeje -
onda se jako prevario...

Ničeg tu smešnog nije bilo ...
ivy2010978 ivy2010978 14:29 11.07.2008

Re: O smeh

meni ovde deluje prilichno nasmejan... :]

Eugenija Eugenija 15:56 11.07.2008

Re: O smeh

„Koštunica je jedini čovek na svetu koji poružni kad se nasmeje!“

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))...............
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:14 12.07.2008

Re: O smeh

Nisam mislio na smeh u fizickom smislu....vec je to stanje duha!!!
BKC
Inner Party Inner Party 14:55 11.07.2008

Bedno!

Ovaj tekst je zaista dno dna.

Kao prvo, pisete poput osobe koja je jedva docekala neciji pad pa da i ona sutne kad vec svi sutiraju. A to je u najmanju ruku slikovit prikaz kukavicluka.

Kao drugo, iznosite mnoge stvari koje su u najmanju ruku neistinite. Kostunica je porazen na izborima i sisao je sa vlasti kao i svaki drugi politicar u civilizovanom svetu. Ali sasvim glupo zaboravljate da to nije kraj i da ce biti jos izbora i jos vlada. To znaju svi normalni ljudi u Srbiji, samo Vi ovde namecete tezu o "srusenom diktatoru".

Potom, iznosite neke stvari koje su nedostojne vasih godina i statusa na Blogu B92. Pisete o tome kako Kostunica poruzni kad se nasmeje. Pa to je toliko odvratno, da bi bilo zaista lepo da pogledate u svoju licnu kartu i podsetite se koliko Vam je godina.

Zatim, ne mogu a da ne primetim opstu snishodljivost prema jednoj politickoj opciji - LDP-u..Besramno namecete tezu da je Kostunica bio novi Milosevic, ali u svom neznanju zaboravljate da je cak i LDP odustao od takvih gluposti.

Sve u svemu, ovaj tekst je tamna, tamna mrlja u Vasem politickom i blogerskom angazmanu.
pnbb pnbb 15:31 11.07.2008

Re: Bedno!

Ovaj tekst je zaista dno dna.

aj prvo procitaj, al sa razumevanjem

kao prvo ti je netacno,

kao drugo takodje,

potom - pogresno navedeno

zatim - pogresno primeceno

sve u svemu - to jedino moze da prodje kao tvoj eventualni sud o tekstu
Eugenija Eugenija 16:01 11.07.2008

Re: Bedno!

Sve u svemu, ovaj tekst je tamna, tamna mrlja u Vasem politickom i blogerskom angazmanu.

Pa evo, i ja mislim da je Kostunica tamna mrlja u politickom angazmanu nase zemlje.
I to se zove sloboda misli i izrazavanja.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:36 11.07.2008

Re: Bedno!

pROCITAJ ODGOVOR pnbb-A OD 16,31..DA SE NE PONAVLJAMO!
BKC
vracarac92 vracarac92 08:07 12.07.2008

Re: Bedno!

Pa evo, i ja mislim da je Kostunica tamna mrlja u politickom angazmanu nase zemlje.
I to se zove sloboda misli i izrazavanja.

OK, onda mu nemojte dati glas i kraj priče.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:24 12.07.2008

Re: Bedno!

Inner Party
Ovaj tekst je zaista dno dna.

Kao prvo, pisete poput osobe koja je jedva docekala neciji pad pa da i ona sutne kad vec svi sutiraju. A to je u najmanju ruku slikovit prikaz kukavicluka.

.


Kao prvo ne citate tekstove a imate stav, sto je lepo, ali za stav morate imati i poneki argument. O V>K> pisem i govorim isto od kako se pojavio na polit. sceni (procitajte neke ranije tekstove, ako Vas ne mrzi!). Drugo nigde nisam napisao da je on "sruseni diktator" to je iz Vas izaslo, mozda slucajno, mozda podsvesno,. ko zna?
Trece nisam mislio na osmeh u fizickom smislu, postoje metagore, ako niste znali.Nikad se ne bih koristio necijim fizickim nedostatkom ili deformitetom..Kod Kostunice nedostatka osmeha je stanje duha...a ne lepote ili ...?
O LDP/u pisem kao i svima drugima..nikad nisam bio clan LDP/a
Mozda je ovaj tekst tamna mrlja, ali bar nikoga ne kosta nista...preskocite ga i stvar je resena, ali posledice Kostunicine vladavine su katastrofalne....
Tolocko!
BKC
PS> KAsnim jer nisam mogao da se konektujem....pa se zbog toga izvinjavam
Eugenija Eugenija 14:51 12.07.2008

Re: Bedno!

OK, onda mu nemojte dati glas i kraj priče.

Nije kraj price kada vam neko uzme godine zivota. A Kostunica je bio najveci kocnicar u razvoju Srbije i time nam je i on sa njegovima (setite se pijanog Cacanina sa kojim se vodio za ruku po vasarima) itekako oduzeo godine zivota u kojima je on vladao nasim zivotima. E to se ne zavrsva nedavanjem glasa nego pamcenjem.
vracarac92 vracarac92 10:15 13.07.2008

Re: Bedno!

Nije kraj price kada vam neko uzme godine zivota. A Kostunica je bio najveci kocnicar u razvoju Srbije i time nam je i on sa njegovima (setite se pijanog Cacanina sa kojim se vodio za ruku po vasarima) itekako oduzeo godine zivota u kojima je on vladao nasim zivotima. E to se ne zavrsva nedavanjem glasa nego pamcenjem.

Koštunica jeste bio kočničar ali se ne može reći da je bio najveći. Ipak je besmisleno upoređivati Koštunicu sa M. Marijanovićem, Radomanom Božovićem, Zelenovićem pa i Zoranom Živkovićem. Koštunjavi definitivno nije Đinđićevog kalibra (daleko je on od toga) ali je za ove prethodno pomenute velemajstor. Hodine života nam nije odneo Koštunica niti pijani čačanin, već oni likovi koji su bili na vlasti pre 5. oktobra t.j. oni sa kojima sada DS pravi vladu sa sve podrškom LDP-a. Ja mislim da se i ovo naziva pamćenjem.
Eugenija Eugenija 11:38 13.07.2008

Re: Bedno!

Koštunica jeste bio kočničar ali se ne može reći da je bio najveći. Ipak je besmisleno upoređivati Koštunicu sa M. Marijanovićem, Radomanom Božovićem, Zelenovićem pa i Zoranom Živkovićem. Koštunjavi definitivno nije Đinđićevog kalibra (daleko je on od toga) ali je za ove prethodno pomenute velemajstor. Hodine života nam nije odneo Koštunica niti pijani čačanin, već oni likovi koji su bili na vlasti pre 5. oktobra t.j. oni sa kojima sada DS pravi vladu sa sve podrškom LDP-a. Ja mislim da se i ovo naziva pamćenjem.

To je Vase misljenje. Ja mislim drugacije i to je nase obostrano pravo. Svi ovi koje Vi spominjete su zapravo bili oni sa kojima je Kostunica direktno ili indirektno (preko njihovih naslednika) saradjivao.Mislim da ste poprilicno pobrkali neke pojmove ali to je u nasem drustvu normalno da se brkaju loncici i mesaju babe i zabe. Tek kada rasclanite neke pojmove mozemo da diskutujemo dalje. Zivkovic kojeg spominjete je sa osmehom predao vlast. To ne mozete reci za Kostunicu koji je jedva na jedvite jade otisao ali ne brinite i dalje ce on sa svojim drugovima u njegovom stanu da filozofira i intelektualno se prazni. Ipak mislim da se nama svima gade politicari ali gadimo se i mi obicni ljudi njima ne brinite, zato nam tako i rade.
Inner Party Inner Party 12:37 13.07.2008

Re: Bedno!

Branislav Kovačević Cole


Kao prvo ne citate tekstove a imate stav, sto je lepo, ali za stav morate imati i poneki argument.


Pa ja sam citao vase tekstove na Blogu B92 i svi su bili vise-manje korektni i uravnotezeni, do ovog.
U tome je razlog moje (mozda preostre) kritike...

vracarac92 vracarac92 14:19 13.07.2008

Re: Bedno!

Zivkovic kojeg spominjete je sa osmehom predao vlast. To ne mozete reci za Kostunicu koji je jedva na jedvite jade otisao ali ne brinite

Pa nisam baš primetio da se Koštunjavi nešto mnogo grčevito trudio da se održi na vlasti. A imao je priliku da jednostavno nastavi sa radikalima. Odlučio se da to ne učini.
Ja mislim drugacije i to je nase obostrano pravo. Svi ovi koje Vi spominjete su zapravo bili oni sa kojima je Kostunica direktno ili indirektno (preko njihovih naslednika) saradjivao.
to je tačno, ali sada tu saradnju u još većoj meri (zvanično su u koaliciji) čini DS sa sve podrškom LDP-a.
Eugenija Eugenija 14:36 13.07.2008

Re: Bedno!

Pa nisam baš primetio da se Koštunjavi nešto mnogo grčevito trudio da se održi na vlasti. A imao je priliku da jednostavno nastavi sa radikalima. Odlučio se da to ne učini.

Kako nije? Pa vladao je jos iz perioda tzv. SR Jugoslavije! A zamalo da je i nastavio sa radikalima. Za dlaku.
to je tačno, ali sada tu saradnju u još većoj meri (zvanično su u koaliciji) čini DS sa sve podrškom LDP-a.

Ja mislim da se DS trudi da nekako eliminise stari kadar ali to cini na veoma pogresan nacin. A za LDP nemam reci.
vracarac92 vracarac92 14:57 13.07.2008

Re: Bedno!

Kako nije? Pa vladao je jos iz perioda tzv. SR Jugoslavije! A zamalo da je i nastavio sa radikalima. Za dlaku.

Pa lepo nije. Da je zaista to želeo samo bi zamenio DSove ministre kandidatima SRS-a, Tomu postavio za predsednika skupštine. I to je to. Ne bismo imali izbore 11. maja a Koštunica bi bez problema bio premijer još tri godine. Mislim da nije bio ovisnik o vlasti. Jednostavno bio je veoma politički vešt da uvek sebe postavi u sam vrh vlasti.E sad, kako ju je obavljao, to je druga priča.
Ja mislim da se DS trudi da nekako eliminise stari kadar ali to cini na veoma pogresan nacin. A za LDP nemam reci.
Koji stari kadar? Škundrić? Dačić?Mrkonjić? ja mislim da se DS u stvari trudi da narodu natukne sliku da je SPS sada "nešto drugo" i da je više nego prihvatljiv. A LDP? LDP se nalazi u prilično ugodnom kvazi-opozicionom položaju i uopšte nemam sumnju da će vrlo dobro naplatiti svoju podršku a mislim da je već i počeo da naplaćuje (NBG), Formalno će biti opozicija i formalno "piškiti uz vetar" u trenutcima kada DS i SPS budu imali 126 glasova za pojedine zakone a kada bude kritično pašće masovno dizanje ruku u znak podrške predlozima te iste DS-SPS vlade.
Eugenija Eugenija 18:25 13.07.2008

Re: Bedno!

Koji stari kadar? Škundrić? Dačić?Mrkonjić? ja mislim da se DS u stvari trudi da narodu natukne sliku da je SPS sada "nešto drugo" i da je više nego prihvatljiv. A LDP? LDP se nalazi u prilično ugodnom kvazi-opozicionom položaju i uopšte nemam sumnju da će vrlo dobro naplatiti svoju podršku a mislim da je već i počeo da naplaćuje (NBG), Formalno će biti opozicija i formalno "piškiti uz vetar" u trenutcima kada DS i SPS budu imali 126 glasova za pojedine zakone a kada bude kritično pašće masovno dizanje ruku u znak podrške predlozima te iste DS-SPS vlade.

Dopao mi se ovaj deo Vaseg izlaganja. Cak sta vise mogu i da ga potpisem:)) Nemamo mi DS niti LDP. Mi imamo laktase koji se laktaju za birokratske pozicije i to je to.
P.S Zbog sega ovoga sam ja postala apstinent. Samo ih posmatram sa distance. Daleko bili.
vracarac92 vracarac92 18:39 13.07.2008

Re: Bedno!

P.S Zbog sega ovoga sam ja postala apstinent.

Dakle glasači smo iste stranke. Mislim da smo najbrojniji.
Pozdrav
kaiser92 kaiser92 15:39 11.07.2008

:)

Ja bih bio jos maliciozniji, bacio bi tvoj tekst iz nekog aeroplana, kao letak.
Velja moze samo da bude ministar za kraduckanje u Zabeli ili Sremskoj Mitrovici, u svakom sl. neki "Sivi dom za vesanje" mu ne gine
Eugenija Eugenija 16:02 11.07.2008

Re: :)

Velja moze samo da bude ministar za kraduckanje u Zabeli ili Sremskoj Mitrovici,

A bio je Kostunicin najbolji ministar.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:22 11.07.2008

Re: :)

Eugenija
Velja moze samo da bude ministar za kraduckanje u Zabeli ili Sremskoj Mitrovici,

A bio je Kostunicin najbolji ministar.

I to ga Dinkić i Đilas proglasili najboljim....Evo sad mu poništavaju koncesiju...o))
nebojsam92 nebojsam92 16:14 11.07.2008

:)

Jedan korak napred: otis'o kostunica!
Dva koraka nazad: dos'o SPS!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:34 11.07.2008

Re: :)

nebojsam92
Jedan korak napred: otis'o kostunica!Dva koraka nazad: dos'o SPS!


tAKO NEKAKO..SAMO NISAM JOS IZBROJAO KORAKE!
BKC
Eugenija Eugenija 14:52 12.07.2008

Re: :)

Jedan korak napred: otis'o kostunica!
Dva koraka nazad: dos'o SPS!

SPS nije ''dos'o nego nikad nije ni odlazio.
gorio92 gorio92 16:52 11.07.2008

A ko dolazi?

Većinom se slažem sa ovim pisanjem o Koštunici. Bio je otprilike takav kakvim ste ga oslikali.
Možda još gori. Meni se nije dopadao.
Glasao sam za njega isto kao i za Tadića, samo jednom, a i zbog toga se kajem, za obojicu.
Taj i takav Koštunica odlazi i sada bi ja trebao biti zadovoljan, možda srećan.
Razmišljajući o takvoj mogućnosti pre 11. maja mislio sam tako; biću zadovoljan i srećan kada Koštunica ode.
Danas nije tako.
Umesto toga i takvoga Koštunice došli su mnogo gori, najgori.
Meni Koštunica nije mobilisao decu, nije slao moje prijatelje i kumove u smrt, nije razarao domove mojih poznanika po Bosni i Hrvatskoj, nije u moje ime ubijao po Kosovu.
Nije mi uveo sankcije, nije me doveo do bede.
A ovi što su došli na njegovo mesto?
Pa oni su sve to radili. I nisu se pokajali.
Zato ne razumem za koga je tako važan odlazak Koštunice i povratak Dačića(Miloševića) i ekipe.
Možda za B. Tadića koji je sada, bar tako izgleda prigrabio svu vlast u svoje ruke.
Kako to završava videli smo već.
Eugenija Eugenija 17:48 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Možda za B. Tadića koji je sada, bar tako izgleda prigrabio svu vlast u svoje ruke.

Lepo se kaze: ''Nicija nije gorela do zore''. I on ce otici. Demokratija je smenjivost vlasti. Ja vec vise nisam glasala ni za BT niti cu i u buduce. I on je pokazao da mu je stalo samo do licne afirmacije. Svi su isti.
P.S. Zna li neko sta je sa Dusanom Petrovicem, zasto nije vise na celu pravosudja (pardon krivosudja).
silver bullet silver bullet 17:56 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Zato ne razumem za koga je tako važan odlazak Koštunice i povratak Dačića(Miloševića) i ekipe.



Zato sto je Kostunica mogao da nam nanese mnogo, mnogo zla U BUDUCNOSTI, a Dacic i SPS su nam mnogo, mnogo zla naneli U PROSLOSTI a danas su dobili tek epizodnu ulogu ma koliko im titule laskavo zvucale.

Izmedju buducnosti i proslosti ja biram buducnost.

Ako se buducnost ponovo pretvori u proslost - mozda mi ponovo bude stalo.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:07 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Zato sto je Kostunica mogao da nam nanese mnogo, mnogo zla U BUDUCNOSTI, a Dacic i SPS su nam mnogo, mnogo zla naneli U PROSLOSTI a danas su dobili tek epizodnu ulogu ma koliko im titule laskavo zvucale.

Voleo bih da je tako....ali mi se sve čini da nije...
Tadić se suštinski ne razlikuje od Koštunice, a Dačić je obojici privesak....
Radikali su samo strašilo.....i to je formula po kojoj nas već godinama zavlače. Uostalom, zar to nisu ustavotvorci...
gorio92 gorio92 18:16 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Zato sto je Kostunica mogao da nam nanese mnogo, mnogo zla U BUDUCNOSTI, a Dacic i SPS su nam mnogo, mnogo zla naneli U PROSLOSTI

Ma razumem ja vas, ali meni to ima gorak ukus.
A i Tadiću ne verujem, baš ništa.
gorio92 gorio92 18:21 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Zna li neko sta je sa Dusanom Petrovicem

Ma on je socijalno neodgovoran.
gorio92 gorio92 18:46 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Uostalom, zar to nisu ustavotvorci...

Maglotvorci, pre bi se moglo reći.
silver bullet silver bullet 21:05 11.07.2008

Re: A ko dolazi?

Voleo bih da je tako....ali mi se sve čini da nije...
Tadić se suštinski ne razlikuje od Koštunice, a Dačić je obojici privesak....


Tadic se sustinski razlikuje minimalno od Kostunice.
Taman toliko da drzimo nos iznad vode.

Ma nije ni meni to dovoljno, al' mnogo su jaki, mnogo su se umrezili i mnogo su mi godina zivota uzeli, skoro kao ono svaka cigareta - minus 7 minuta zivota. Ovde nam je svaka bitanga uzimala po 7 godina!

E pa, dosta je!

Gledam sebe i svoj mali zivot. I vec se bolje osecam.
Dovoljno da mi niko ne juri bracu i muza da ih baci na neki front.

Ja od sada odbijam da se nerviram.

Radim na tome da isto postignem i u saobracaju na beogradskim ulicama, ali mi nesto teze ide.
Eugenija Eugenija 14:37 13.07.2008

Re: A ko dolazi?


Ma on je socijalno neodgovoran.

A ko to jeste u Srbiji?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:18 11.07.2008

Dobar tekst...

...mada suvise blag prema klovnovskom liku Kostunice-doktor-Vojislava. Ali propusta da pomene bitnu stvar: po mnogo cemu kao lazna opozicija tokom 90-tih bio je doticni identicni blizanac jednom haskom optuzeniku (makar bio i u fraku). Npr. evo jedne sasvim obicne dnevnopoliticke vesti iz 1994, kao mali memento ovim sad braniteljima njegovog kvazidemokratskog lika i nedela:

"Beograd, Podgorica, Pale i Knin treba da govore jednim glasom", izjavio je Vojislav Kostunica nazvavsi mirovni plan Kontakt grupe za BiH "staljinistickom kampanjom protiv rukovodstva RS" kojom se podize "Berlinski zid na Drini"... DSS je podrzala "sve napore koji vode stvaranju srpskog jedinstva" jer samo "u srpskoj drzavi srpski narod moze da ostvari svoje potencijale". Zato se DSS "odlucno protivi svakoj obnovi Jugoslavije ili eventualnoj drzavnoj zajednici sa susednim narodima".

Protivljenje "drzavnoj zajednici" je posebno dirljivo, kad se uzme u obzir da njega verovatno ni do danas nisu obavestili da se njegova ljubljena drzavna zajednica Srbije i Crne Gore raspala...
vracarac92 vracarac92 08:20 12.07.2008

Re: Dobar tekst...

kao lazna opozicija

?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:33 12.07.2008

Re: Dobar tekst...

Pa kad se neko vise zalagao za rat od samog ratnog vodje, kako drugacije ga okarakterisati nego, zajedno sa njegovim drugarom shesheljem, kao laznog opozicionara?
vracarac92 vracarac92 10:18 13.07.2008

Re: Dobar tekst...

Pa kad se neko vise zalagao za rat od samog ratnog vodje, kako drugacije ga okarakterisati nego, zajedno sa njegovim drugarom shesheljem, kao laznog opozicionara?

Nerealno i ostrašćeno. Šta god rekli o njemu, Koštunjavi jeste bio opozicija.
man ray loves me man ray loves me 20:40 11.07.2008

nastavak

Čak se i Koraks metaforičnom karikaturom oprostio sa „Vojom“ stavljajući ga u „korpu za otpatke“ baš tamo, gde je u političkom smislu završio i Slobodan Milošević.

Da, ocekivala sam nastavak te karikature - da nacrta ponovo sebe kako iz iste te korpe za otpatke vadi Dacica i vraca ga medju likove koji su u opticaju...
aurelije aurelije 22:58 11.07.2008

Putuj igumane

Slava mu :)
Moj Tvoj Moj Tvoj 23:53 11.07.2008

Pffff...!

Baš volim što je Koštunica izvisio. On mu nekako dodje kao Trojanski konj, koji je eto imao nekakvu svrhu i fala mu, a posle je završio ko zna gde. S druge strane, ne volim Ivicu Gljivicu i pajtaša mu D. Bajatovića. A ne volim ni Borisa. Nisam ja glasao za njega, već protiv SPS-a i SRS-a. I za koji očin glasamo kad jedna te ista ekipa sedi u skupštinskim klupama? Bilo bi časnije priznati poraz. S oprošenjem, serem se na demokratske euro-potencijale SPS-a & DS-a, do bola slične.
pilenazaru pilenazaru 00:15 12.07.2008

ahh

Pricajte vi sta hocete,ali ispade Kostunica najskromniji i najprincipijelniji.Ipak radi napretka Srbije bolje da ode,to su vrednosti koje polako odlaze u istoriju..
Moj Tvoj Moj Tvoj 00:20 12.07.2008

Re: ahh


Baš! Imao sam ja onomad jednog prijatelja koji je hteo da se igra partizana i Nemaca samo ako on bude Prle. U suprotnom je išao kod mame da ga teši.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana