Gost autor| Život

Subota popodne

Aleksandra Mitrovic RSS / 14.06.2008. u 19:48

Waiting_for_your_return_THUMB.jpgby Katja T.

I tako još jedan dan prolazi dok ga ja čekam a imam previše ponosa da bih vrisnula koliko mi nedostaje i koliko mi treba. I ne znam da li to radim iz straha ili zbog ponosa...ali i ponos je proizvod straha. Plašim se da ću svojim potpunim razotkrivanjem postati totalno izložena i ranjiva. Ponos mi je poslednja linija odbrane. Ne znam koliko dugo će izdržati. Sati su predugi. Pokušavam nečime da odvratim svoje misli, ali nikako ne ide. Sve što radim podseća me na njega, svaki film koji gledam gledala bih sa njim, svaki obrok koji pojedem podelila bih sa njim svaki dah koji udahnem predala bih njemu.

A on ne zna ništa o tome.

Smišljam sledeću akciju za odvraćanje misli. Lista je sve kraća. Mogućnosti je sve manje. Da li ga pozvati još jednom ili ne? Šta to ćutanje reba da znači? Da li je zaista toliko zaposlen ili samo ne želi da priča samnom? Šta mogu da uradim da olakšam sebi? Da li je rešenje u insistiranju na nekoj vrsti komunikacije? How much is too much? Da li sam već prešla tu granicu? Da li sam joj blizu? Ima li povratka sa mesta na kojem sam sad? Znam da on ima odgovore na sva ta pitanja. Ali kako da ga pitam? Da li je i samo postavljanje ovih pitanja previše? Zašto nemam nekoga kome bih mogla sve ovo da kažem? Kome bih mogla da postavim sva ova pitanja. Spremna sam na bilo kakav odgovor. Postoji samo jedno jedino pitanje koje može da zameni sva ova.

Da li me voliš?

Odgovor na ovo pitanje daje odgovore na sva ostala pitanja. Od svih pitanja koja se plašim da postavim ovoga se najviše plašim. Mislim da ga nikada u životu nisam izrekla nikome. Uvek sam se plašila odgovora na to pitanje....jer taj odgovor je ultimativna presuda. Ne može biti dvosmislen. Suština stvari.

I eto, još jedna poruka je otišla. Uskoro ćemo videti da li je bila prava. Koliko treba nekome da odgovori na poruku? Zavisi šta želi da kaže i koliko brzo kuca. Koliko poruci treba da putuje između dva aparata? Zavisi od satelitskih i drugih veza u vezi sa celim problemom.....ali sve duže od 10-ak minuta uključujući i mogućnost neuočavanja poruke u prvom momentu je znak da ni ova poruka nije bila prava. Prošlo je 6 minuta....i evo i deseti minut ističe. Da li neko može da tako lako u potpunosti isključi nekoga iz svog života? Kakvo mišljenje čovek treba da ima o osobi kojoj ne odgovara na već tri poruke i jedan poziv koji su se odigrali u poslednjih 20 sati? I šta sad? Još čekanja? Kada tome dolazi kraj? Ko donosi odluku kada je kraj? Da li ja treba da donesem tu odluku? Imam previše pitanja na koje nemam odgovore. Tek kada dobijem te odgovore mogu reći da li je kraj ili ne? Ali...kako da ga pitam? Previše se plašim. Jedno je sigurno. Neću ga pitati da li me voli.



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 19:53 14.06.2008

Pitaj:-)

Ko kuca otvorice mu se, imam neki srecan predosecaj...petak trinaesti je prosao )))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:56 14.06.2008

Re: Pitaj:-)

Muskarci su idioti. Znam pouzdano. I nisu od iste sorte kao žene.
Spiridon Spiridon 19:59 14.06.2008

Re: Pitaj:-)

KRALJMAJMUNA
Muskarci su idioti. Znam pouzdano. I nisu od iste sorte kao žene.


ovo si sada reko i nikada vise =]
mariopan mariopan 20:27 14.06.2008

Re: Pitaj:-)

KRALJMAJMUNA
Muskarci su idioti. Znam pouzdano. I nisu od iste sorte kao žene.

Nemoj tako, mi obozavamo te muskarce kako god da ih je Bog stvorio. vidis koja dilema i trilema ovde na blogu? ))))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:42 14.06.2008

Re: Pitaj:-)

Spiridon

KRALJMAJMUNAMuskarci su idioti. Znam pouzdano. I nisu od iste sorte kao žene.ovo si sada reko i nikada vise =]

Dobro, svi osim tebe i možda mene ).
ivana23 ivana23 19:56 14.06.2008

***

mariopan mariopan 20:01 14.06.2008

Re: ***

Eto i Ivana naslikala ljubav, ako iko zna ona zna ))
A zamisli ...on sa druge strane ima iste dileme, ni ne gleda mobilni, negde ga je ostavio jer ne zna gde mu je glava i brine.. da li da pita? Ili ne pita? Ista teska odluka i presuda koja je konacna i ne zeli da je cuje...i tako se mimoidjete u velikoj brizi da ne cujete nezeljene reci...koja bi to bila steta.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:06 14.06.2008

Re: ***

i tako se mimoidjete u velikoj brizi da ne cujete nezeljene reci...koja bi to bila steta.

To se stalno događa. Treba neko da prekine začarani krug a niko nema hrabrosti...
edi-va edi-va 20:07 14.06.2008

...

Kakvo mišljenje čovek treba da ima o osobi kojoj ne odgovara na već tri poruke i jedan poziv koji su se odigrali u poslednjih 20 sati? I šta sad? Još čekanja? Kada tome dolazi kraj? Ko donosi odluku kada je kraj? Da li ja treba da donesem tu odluku? Imam previše pitanja na koje nemam odgovore. Tek kada dobijem te odgovore mogu reći da li je kraj ili ne? Ali...kako da ga pitam? Previše se plašim. Jedno je sigurno. Neću ga pitati da li me vol


Jedna ne odgovorena poruka je vec dovoljna da ne poshaljem drugu. Posle tri i jednog poziva, nema ni potrebe vishe nishta pitati, sem mozda se raspitati da li je dotichni uopshte josh ziv - za svaki sluchaj.

Da li me voli? To se ne pita. To se oseca, ili ti se izgovori, ali se ne pita.

Sorry ako zvuchim surovo, ali ne volim da nekome ulivam laznu nadu.

Pozdrav tebi koja si u konfliktu sa sobom:)
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:19 14.06.2008

Re: ...

Pozdrav tebi koja si u konfliktu sa sobom:)

Hvala na pozdravima. Ovo je u stvari sažetak priče koju smo Katja i ja jedna drugoj ispričale danas popodne......to su neke večne životne dileme koje smo ona i ja danas raspravljale i došle da zaključka da pravi odgovor ne postoji. Onda sam je ja zakačila na blog čisto da vidim da li je neko ipak došao do odgovora na neko od ovih pitanja. Da se razumemo-ovde se ne govori o BAŠ racionalnom razmišljanju. Ovde je ljubav u pitanju-najneracionalnija pojava na svetu
ivana23 ivana23 20:22 14.06.2008

Re: ...

edi-va edi-va 20:25 14.06.2008

Re: ...

Ovde je ljubav u pitanju-najneracionalnija pojava na svetu


Da, u pravu si, ali se vremenom nauchi vishe odluchivati glavom nego srcem - akomerazumesh:)
Ja sam samo napisala kako bih ja reagovala na jednu ne odgovorenu poruku, a kamoli tri i poziv.
Svako ima svoju dozu mazohizma.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:32 14.06.2008

Re: ...

Svako ima svoju dozu mazohizma.

Ali imajmo jedno na umu: nada umire poslednja.....i za tu truknu nade čovek je spreman dosta toga da žrtvuje
Gorio Gorio 21:30 14.06.2008

Re: ...

Ovde je ljubav u pitanju-najneracionalnija pojava na svetu

Zato , kada ti se dogodi u njuj treba uživati, čak i onda kada nema odgovora.
AlexDunja AlexDunja 20:16 14.06.2008

hej, kejt:)

pa ti vec sve znas:))
drzi se,
it's not as hard as it seems.
mariopan mariopan 20:33 14.06.2008

Re: hej, kejt:)

I Edi-va je u pravu- to se oseca a ne pita...ali ima muskaraca koji tesko iskazuju osecanja pa ih i ne pokazuju, nekad je dobro sokirati takvog pitanjem, odgovr stize i pre nego sto se snadje i obicno je iskren...zato ja glasam da se pita. Muskarci nisu od iste sorte, njima se neka pitanja moraju prevesti na jednostavan jezik i onda znaju sta se pita i sta da odgovore.
AlexDunja AlexDunja 20:36 14.06.2008

Re: hej, kejt:)

mariopan, ja se nesto mislim:)))
ako je takav, sta ce ti?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:48 14.06.2008

Re: hej, kejt:)

Ja bih to predstavila ovako:
mariopan mariopan 21:09 14.06.2008

Re: hej, kejt:)

AlexDunja
mariopan, ja se nesto mislim:)))
ako je takav, sta ce ti?

E, kada bi znala kako "cutolozi" mogu snazno da vole a da im je to tesko da kazu.
Ako zelis da ti kaze moras da pitas nema ti druge.
Ja sam znala pa nisam morala da pitam ali i moj je cutolog, evo traje mi 35 godina i nadam se jos ce...a da sam cekala da mi kaze nacekala bih se svih 35 a to je duuugo vreme, mnogo duze od tri porukice i poziva.)))))))

Nravno postoje i oni koji ne zele da kazu da je kraj pa se kao kukavice izvlace i misle da ce devojka sama nestati, to je vec jasno posle nekih znakova koje je devojka vec morala da uoci...ali ljubav je slepa i obicno svi vide ono sto ona jedina ne vidi...tako dolazi do cekanja poziva i pitanja...hm, vise postujem muskarca koji ima petlju da kaze da je kraj nego kukavice koje se sakrivaju i lazu zapravo...ali to je vec posebna prica. Mozda sada nije to u pitanju?
AlexDunja AlexDunja 21:14 14.06.2008

Re: hej, kejt:)

E, kada bi znala kako "cutolozi" mogu snazno da vole a da im je to tesko da kazu.

nisam na to mislila.
takvi ne nestaju. cute, i lepo ih razumes:)))
nema potrebe da pitas.
ma, razumemo se:)
ivana23 ivana23 21:17 14.06.2008

Re: hej, kejt:)

Unfuckable Unfuckable 20:37 14.06.2008

Da li me voliš?

ključno početno pitanje, ipak

i posle toga, recimo ...
pitanje koje nam pomaže da se stvar malo razbistri

ako me već voliš, zašto mi onda To radiš ?
Unfuckable Unfuckable 20:53 14.06.2008

Re: Da li me voliš?

da malo proširim :
zapitajmo se koliko komplexa, egoizma i emotivnih belina, kao i "problema" u tintari može imati takva osoba, koja ignoriše pozive i poruke (ako postavimo tezu da se sve odvijalo ok, i da nema "cover story"

treba li to, ikome ?
život je jedan, ljubavi mogu biti...mnoge

sada mi, posle ovog pametovanja odmah pada napamet The Legend (B.Pekić)
"kada razmatramo svoje probleme, to radimo krajnje konzervativno, dok - razmatrajući tuđe, pokazujemo svoju liberalnu, pa i radikalnu prirodu"
Ljuttko Ljuttko 21:41 14.06.2008

Re: Da li me voliš?

Un, ja cu sad pred svima ovdeprisutnim da kleknem i da te zaprosim, zbog gore i dole napisanog, Pekica i tebekaotakvog:)) cak i sa sitnom sumnjom da si zensko ali niko nije savrsen:)
Kazi ko te je naucio da ovu vazda istu pricu, uglavnom zensku, sagledas ovako zenski. Da ne kazem prozimas sto rekao Bata u onom filmu:). Ako me odbijes, jel imas brata blizanca , ujaka, strica koga god ko sve ovo ovako misli kao ti:)
Aleksandra & Katja, ja ne znam da li je neka meseceva mena , meteoriti ili stagod drugo u svemiru sto utice ali ista pitanja dumam veceras sa samom sobom i jos kojekime.
I na - How much is too much? - nista nije too much, da vam kazem slatke moje . Iz iskustva nekoga ko je jednom rekao e sad je stvarno previse i zacutao a nije trebalo.:) Da bi se dalje nastavilo u zivotu, kakogod, sve neizrecene stvari treba reci makar kad i traziti odgovor. Zato sto ce neizreceno uvek stajati kao orman nasred sobe o koji nespretno udaramo.
ONI su sa druge planete i ne cuju reci isto kao mi( sem retkih kao UN , sliht, sliht, trep:) i zato ih moramo ponavljati dok nam govorni organ ne utrni, ili prsti od kuckanja:)
I da se razumemo , nisam ja to sama zakljucila sa sve mojom pamecuandgodinama nego mi kazao on 1



Unfuckable
da malo proširim :
zapitajmo se koliko komplexa, egoizma i emotivnih belina, kao i
"problema" u tintari može imati takva osoba, koja ignoriše pozive i
poruke (ako postavimo tezu da se sve odvijalo ok, i da nema "cover
story"

treba li to, ikome ?
život je jedan, ljubavi mogu biti...mnoge

sada mi, posle ovog pametovanja odmah pada napamet The Legend (B.Pekić)
"kada
razmatramo svoje probleme, to radimo krajnje konzervativno, dok -
razmatrajući tuđe, pokazujemo svoju liberalnu, pa i radikalnu prirodu"

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 21:49 14.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ljuttko, slatka moja-svaka ti je ka Njegoševa!!!! To je sve što imam da kažem
Ljuttko Ljuttko 22:13 14.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ja i Njegos, 2 verna druga:). Stari lisac je sve dobro znao a znali bi iONI da nisu bezali sa casova obavezne lektire
...Blago Andri dje je poginuo, divne li ga oci oplakase, divna li ga usta ozalise...
Ti moja, da ja njemu nesto sad mogu da ispricam moju subotnju muku, jos jednu bi granu na vijenac dopisao, ama dzaba kad nema ko da cita nego mi blogozaludni.


Aleksandra Mitrovic
Ljuttko, slatka moja-svaka ti je ka Njegoševa!!!! To je sve što imam da kažem

Unfuckable Unfuckable 22:32 14.06.2008

Re: Da li me voliš?



hehehe
najbolje mi se dopalo ono sa "sitnom sumnjom...." ......sagledava menekaotakvog iz jednog novog ugla

pazi - to što nešto znam ili mi je poznato ( a poznato mi je, thanks 2 older sister - nagledah se.....Nijagare suza...), još uvek ne znači da to i sprovodim, huh ?!?...mislim čisto da se ne zalećemo u ove sitnosopstveničke subotnje sate, da ne bi posle bilo "Unfuckable - pedere" ; )))))))

...i ako može - bez klečanja. Možda bi ja pre trebalo da se - jednoklek varijanta - izvinem što sam te doveo u bitnu zabludu o sebikaotakvom ?

....tako da, polaskan svakako - ali sa sitnom sumnjom da se ovde ipak malo šalimo sa magarcem koji je po prvi put odustao od defaulta da brani "dečake" - (kad već niko neće da ih brani, onda moram ja, ovakavsačuvajmebože), jer - pročitavši tekst - moram priznati - bilo mi je žao.....opet sam prepoznao, po milioniti put odigranu najstariju prljavu igru na svetu, od koje mi se kosa na glavi diže ( erektilno, šta reći....) ali koja i dalje rula Vasionom, i rulaće - jer : dok je ćurana - biće i podvarka

ovo ćurana ne shvatiti pežorativno, jednostavno - izreka je takva. Ako u neku vezu krenemo sa "pola snage" i osminom srca - zaista je bolje da smo ceo taj događaj prespavali.....džaba vremena


....ali, kao što rekoh : sve je to život. A život je jedan.

ps. - ljuttko, je - predpostavljam - inverzija od "lutko" ; )))))))))))))

domaćici hvala na strpljenju što toleriše uzurpaciju njenog bloga u svrhu rešavanja mojih bitnih životnih pitanja. : )))
Ljuttko Ljuttko 23:33 14.06.2008

Re: Da li me voliš?

Svako od nas ima i onaj drugi ugao, ti si samo svoj malkice pokazao tj stavio se i na drugu stranu i katakav -nadam se da niko ne misli da u potaji nosis haltere:)))
Ako nisam znala da je od starije sestre pokupljeno ovde me seci:) Starije sestre su pravo blago. A i da ne sprovodis, ajd, oprosteno, teoriju bar znas. Jednoklek privacen:)
hehehe
najbolje mi se dopalo ono sa "sitnom sumnjom...." ......sagledava menekaotakvog iz jednog novog ugla

Domacici bloga i drugarici joj ovo lepo dodje kao prakticna vezba i objasnjenje i zasmejavanje jer to jedino pomaze kad se igra kao sto si napisao i jer je ovo ispod napisano absofuckinglutely tacno. O zasto, o zasto mi to nije niko rekao kad je meni trebalo. Naklon za priznanje.
po milioniti put odigranu najstariju prljavu igru na svetu, od koje mi se kosa na glavi diže ( erektilno, šta reći....) ali koja i dalje rula Vasionom, i rulaće - jer : dok je ćurana - biće i podvarka


Ko ovde mase maramiscom sem mene i resava bitna pitanja, bre. Posto si se raspisao a nista onako covecanski da mi odgovoris ajd jos jednom da te pitam pravo u glavu, mali bil'ti poso zame? Ljuttka:)
P.S. Ja sad moram da odem, otkucala ponoc i samo sto mi se konji nisu pretvorili u miseve a taxi poskupeo
P.P.S Ako do jutra ne pronadjes cipelicu za moj broj 40, jebes zivot, udacu se za prvog koji me pita ne zvala se ja Ljuttko
I , posle svih mojih ps -ova, da zakljucim- sve je to zivoti i svejedno je lep. Vi sa kokicama , nadam se da volite srecan kraj:)

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:44 14.06.2008

Re: Da li me voliš?

domaćici hvala na strpljenju što toleriše uzurpaciju njenog bloga u svrhu rešavanja mojih bitnih životnih pitanja. : )))

oh, nema na čemu UNF. Uopšte se ne ljutim. Mogu i kuma da budem ako treba ;-)
Unfuckable Unfuckable 01:12 15.06.2008

Re: Da li me voliš?


Ko ovde mase maramiscom sem mene i resava bitna pitanja, bre. Posto si se raspisao a nista onako covecanski da mi odgovoris ajd jos jednom da te pitam pravo u glavu, mali bil'ti poso zame? Ljuttka:)
P.S. Ja sad moram da odem, otkucala ponoc i samo sto mi se konji nisu pretvorili u miseve a taxi poskupeo
P.P.S Ako do jutra ne pronadjes cipelicu za moj broj 40, jebes zivot, udacu se za prvog koji me pita ne zvala se ja Ljuttko
I , posle svih mojih ps -ova, da zakljucim- sve je to zivoti i svejedno je lep. Vi sa kokicama , nadam se da volite srecan kraj:)



baš slatko ....
ali ok, bolje da ostanem u fiJoci "nečovečanski", nego da odgovorim na ovako nezasluženu visoku i skupu ponudu, plasiranu menikaotakvom, pa sa još nickom ovakvim......lepo za blogobiografiju.

inače, znam bar još jednu koja mora da ide kada otkuca ponoć ; )))))))))
(a taxi ....ne da komentarišem - jer se ipak toplo nadam da nisi u nekom internet - kafeu)

srećan kraj je, dakle - obezbeđeT, siguran sam u to
florian florian 09:18 15.06.2008

Re: Da li me voliš?




Dobro, sve je spremno.
E al nisam bijo od početka ovde.Kojim danima ide ? Kad je sledeća epizoda?

El' dona Ljuttko nećim bila razoćarata od ranije?Da nije u pitanju drugi muškarac?

Što je don Unfuckable tako surov ?Strašno.

El' zna neko kraj? Ajd šaljte na PP
u Zamalo da zaboravim
edi-va edi-va 09:35 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

inače, znam bar još jednu koja mora da ide kada otkuca ponoć ; )))))))))


Necete verovati i ja znam jednu:)))

Nego setih se Alexandra da i ja vec nekih 6 dana chekam, to jest, tachnije se nadam jednom odgovoru. Isto je u pitanju jedno obichno zashto, samo sto pricha nije ni malo slichna ovoj, daleko je od ove sadrzine. Znachi odogovor u mom sluchaju i nije toliko bitan, ali opet mi krivo, opet bih volela da ga dobijem ...

Sto se Katje ili tebe tiche - shvatih da postoji samo jedan pravi odgovor:

Ako mu je zaista stalo do tebe, javice ti se.
florian florian 10:31 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ma ne samo da je don Unf surov nego je i okrutan
gradicevic gradicevic 10:34 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ako mu je zaista stalo do tebe, javice ti se.




osim ako ne
florian florian 10:43 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ma neynam gradicevic, sumnjivo mi je to
. Pazi ,dona mu lepo kaže
Un, ja cu sad pred svima ovdeprisutnim da kleknem i da te zaprosim, zbog gore i dole napisanog, Pekica i tebekaotakvog:)) cak i sa sitnom sumnjom da si zensko ali niko nije savrsen:)

A on joj odgovara
huh ?!?...mislim čisto da se ne zalećemo u ove sitnosopstveničke subotnje sate, da ne bi posle bilo "Unfuckable - pedere" ; )))))))

Pa to ko bre gluvi telefona, ona pristala i da je žensko, a on ne bi da bude peder, aloo?
Ili dona :
Da ne kazem prozimas sto rekao Bata u onom filmu:)


i sad kad svi mi očekujemo da se uzmu( ono venčaju), odnosno upoznaju u biblijskom smislu , on okrutno i s visine
baš slatko ....
ali ok, bolje da ostanem u fiJoci "nečovečanski",


E moj gradicevicu, vide li ti to ikad ranije?
gradicevic gradicevic 10:45 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

El' zna neko kraj?


znam ja
gradicevic gradicevic 10:54 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ma ne samo da je don Unf surov nego je i okrutan

musko sovinisticko prase
da ne kazem......
Unfuckable Unfuckable 11:10 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Ma ne samo da je don Unf surov nego je i okrutan


& tretira žene kao stoku.
Gad 1

ps - ne znam da li ste primetili, naročito u donjem delu posta , koliko ima komentara tipa " oh, shit - muški mozak se fuckin' razlikuje od ženskog !!!" .....otkrismo li toplu vodu ?!?

kao što sam "u ovoj stvari" koju je domaćica opisala u tekstu, stao na stranu žena - prosto zato što mislim da je takav postupak narečenog Baye najobičniji džiberaj,
tako isto ću braniti pravo svakog fuckin' muškarca ( i onoga koji se samo oseća tako) na to da drugačije misli od žena - jer, to je ono što pokreće svet

misssem - zamislite ženu pored muškarca koji sve isto misli kao i ona ?
Baya bi bio "ćao, doviđenja!" za 3 dana
florian florian 11:16 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

musko sovinisticko

nemo baš tako

Nije ni ona baš nešto naivna vid ovo:
Ako me odbijes, jel imas brata blizanca , ujaka, strica koga god ko sve ovo ovako misli kao ti:)


Nema to druga, prijatelja, poznanika , istomišljenika. Jok.bre. Samo krvno srodstvo brat, ujak, stric. Izgleda ona nešto zna o njegovu familiju šo mi neznamo gradicevic. To bre rešilo da se orodi pa to ti je.

Razmisli ti o to.!
edi-va edi-va 11:21 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Jok.bre. Samo krvno srodstvo brat, ujak, stric.


Mozda je Genetichar po struci!?
florian florian 12:52 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Mozda je Genetichar po struci!?

Viš Edi to mi neje palo na pamet.Al kad smo već kod tog, zamis ako je dona genetičar pa procurelo kad se don Unf pregledavo , ono neka banalna kontrola, aids test npr., da je on ustvari plave krvi. Ona ondak provali da je to on pod tim nikom i paf ,javna prosidba. Računa ipak plava krv ima neku čast, neće to tek tako da je đonira, kad tamo a ono međutim.
S druge strane to mi onako dođe skroz u sklopu tog što je don Unf napo našeg dragog kralja da nezna jezik. Izvini al' zašto bi neko tek tako , iz čiste bele uvatio da napada našeg dragog kralja.
To je izgleda nenamerno i mister Wu primetio, a nama svima to ispred nosa pa ne vidimo.
I ,pa sad sam se setio, tamo se nešto spominje i španska monarhija. Vraćam se monumentalno da to proverim
Edi molim te, ti si dobra s njega ( mislim dona Unf), saznaj nešto ili barem kad će sledeća epizoda.
florian florian 13:05 15.06.2008

Re: Da li me voliš?


Evo krunski dokaz

Kruna i običnom građaninu

Imajući na umu sve što je dosad rečeno, ko je onda pravi pretendent na krunu dinastije Karađorđević?

- Ne može nikome da se da prednost - smatra Slobodan Maričić. - Da je princ Tomislav živ, on bi kao sin nespornog poslednjeg jugoslovenskog kralja Aleksandra Prvog, po svim dinastičikim pravilima, imao apsolutnu prednost u odnosu na Aleksandra Drugog. Ovako, pretendenti na presto mogu biti i svi drugi članovi kraljevske porodice dinastije Karađorđević. Ako bi se referendumom ljudi ovde odlučili za monarhiju, u situaciji koja je pravni interegnum, kandidati za prestolonaslednika mogu biti i iz nekih drugih dinastija, kao recimo Obrenović. Može biti i običan građanin. Znamo kako su se mnogi proglašavali za monarhe. Kako je Karađorđe došao na vlast?


integralno
edi-va edi-va 13:12 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

Edi molim te, ti si dobra s njega ( mislim dona Unf), saznaj nešto ili barem kad će sledeća epizoda.



Sorry, ali to ti se samo chini :))))))))))))))))

illusiveness
Ljuttko Ljuttko 22:08 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

To Florian&Gradicevic
Kibiceri jedni dalinijedni:)
...kad se dona Ljutttka porazmislila u nedeljno jutro , posle nekoliko krugova oko Ade, koji su doprineli da joj ispari poslednji ostatak izvesnog belog( vrlo dobrog) i izvesni osecaj dobijen od neocekivane i nicimizazvane footmassage u subotnje popodne , zakljucila je, skroz ispravno, da ce sledeci put kad joj nadodje inspiracija u eventualnom, prethodnim stimulansima izazvanom stanju, pisati samo na odeljku pijano postovanje na PPP.
Moguce naravno da ce tuznu storiju svog zivota sa blogodetaljima petvoriti u pricu koja ce zatim biti prodata nekom studiju i izazivati nijagare suza popodnevnih gledateljki.
Do tada , posto blogodomacice Aleksandra &Katja nisu prisutne da im ne kvarimo a i vi pevci nemoj da se ponasate cim vidite da gazdarica nije na mestu dogadjanja. Da se ne desi da vam u buducoj prici dodelim neke , hmmm, uloge neprilicne:)

florian florian 23:13 15.06.2008

Re: Da li me voliš?

.
.kad se dona Ljutttka porazmislila u nedeljno jutro

Ma ne zameram niš. Potpuno te razumem Ipak se u nekom uzrastu treba razdvojiti.
Nemo molim te da me razočaraš tim mačo pristupom

zakljucila je, skroz ispravno, da ce sledeci put kad joj nadodje inspiracija u eventualnom, prethodnim stimulansima izazvanom stanju, pisati samo na odeljku pijano postovanje

Ostavi nešto i nama ,znaš ono: Ma pojma nemam šta je bilo, bio sam mrtav pijan.
Ideeeemo dalje.
Nije ni on srca kamenoga.
Turci gubili 87' al' dobili utakmicu u tri zadnja . Ne treba ti ni golman, mož rezreva.
Gde ti je bre ubilački instinkt, želja za pobedom. Ajde, diž'se , pružaš loš primer domaćici.
On se inače klati, direkt pa kroše. Svaka čast. Tvoj je. Samo još ge načni u pleksus , pa jedan kroše i jedan aperkat, I njegovo je prošlo.Ozbiljno je poljuljan Ajdeeee, idemoooo,kako te bre nije ...

edi-va edi-va 20:37 14.06.2008

Evo jedna sveza pricha ...

Drugarica mi, Turkinja (hirurg po struci).
Dve godine sa tipom, radili u istoj bolnici, na razlichitim odeljenjima.
Bili zajedno 14 dana na nekom egzotichnom mestu - sve je bilo kao u bajci.
Vratili se i on joj se vishe nije javio.
Poslala mu je jednu poruku posle tog odmora, nekih 3-4 dana posle.
Neshto najobichnije - tipa: kad se opet vidimo i to.
Nije dobila odgovor, niti je vishe pisala.
U medjuvremenu se premestila u drugu bolnicu.
Pola godine kasnije ga u gradu sretne sa nekom ribom, a on (pichka)
kada ju je ugledao, predje na drugu stranu ulice.

Sta sad ovde reci sem da je dobro da je poslala samo jednu poruku.
ivana23 ivana23 20:42 14.06.2008

Sta dalje?

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:43 14.06.2008

Re: Evo jedna sveza pricha ...

Sta sad ovde reci sem da je dobro da je poslala samo jednu poruku.

To nikada neće znati jer nije poslala drugu....U životu imamo samo jednu šansu. Na nama je šta ćemo uraditi sa njom....ali kada je jednom nešto urađeno-nikada ne možemo znati kako bi bilo da smo drugačije uradili......if u know what I mean..;-)
edi-va edi-va 20:52 14.06.2008

Re: Sta dalje?

ivana23


E!

To je dobro pitanje:

Ne znachi da on ne zeli da odgovori.
Ne znachi ni da je ravnodushan.
Mozda ne ume da kaze da ne zeli dalje.
Ne zato sto mu nije stalo ili sto ne oseca,
mozda jednostavno nema hrabrosti da nastavi neshto sto mu remeti koncepciju zivota.

Nisu mi poznate okolnosti.

Recimo da je veza na daljinu, on se primio zeshce isto kao i ona,
ali su svesni distance - nepremostive. Kad su zajedno lepo im je i sve deluje savrsheno, ali
chim se na planeti rasture svako na svoju stranu onda krene taj jebeni osecaj da ti taj neko mnoooogo
nedostaje. Kako taj osecaj ugushiti - prestati se javljati. Tako je lakshe - mozzda.

Ne znam ... znam samo da nije jednostavno.
ivana23 ivana23 21:00 14.06.2008

Re: Sta dalje?

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 21:57 14.06.2008

Re: Sta dalje?

...e tako smo od prilike Katja i ja danas popodne. Kako si znala? ;-) samo što Katja ne puši a ja pijem pivo, pa vi sada pogodite ko je ko na ovoj slici )))
mikimedic mikimedic 22:52 14.06.2008

Re: Sta dalje?

Aleksandra Mitrovic
...e tako smo od prilike Katja i ja danas popodne. Kako si znala? ;-) samo što Katja ne puši a ja pijem pivo, pa vi sada pogodite ko je ko na ovoj slici )))


Eee... vi ste jedno popodne, a ja dve godine...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:51 14.06.2008

Re: Sta dalje?

Eee... vi ste jedno popodne, a ja dve godine...

I šta se dogodilo posle dve godine?
mikimedic mikimedic 00:01 15.06.2008

Re: Sta dalje?

I šta se dogodilo posle dve godine?


Nista... na zalost. Ili na srecu. Mozda je tako bolje.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 00:11 15.06.2008

Re: Sta dalje?

Nista... na zalost. Ili na srecu. Mozda je tako bolje.

A da nije dve godine malo dugačak period da bi se na kraju izašlo bez dobijenih odgovora?
mikimedic mikimedic 00:22 15.06.2008

Re: Sta dalje?

Aleksandra Mitrovic
Nista... na zalost. Ili na srecu. Mozda je tako bolje.A da nije dve godine malo dugačak period da bi se na kraju izašlo bez dobijenih odgovora?


Joj sta mi bi da zapocnem ovu temu..:))

Apsolutno si u pravu. I vise nego predug period. Odgovori postoje, odavno su poznati samo je pitanje kolika je snaga coveka da se izbori sa istinom i da kaze -- idemo dalje, da nadje odgovor, da ga prihvati... sazna, da donese odluku, ovakvu ili onakvu... samo da je odluka.

Cudne smo biljke mi, muskarci, zar ne?

Umesto molitve rekla si "O tom ću misliti sutra..."
Sa šminkom od gara, ko Skarlet O'Hara... Tvoj preslikan lik...
I dugo plutala ko brodolomnik ka obali jutra...
Nekad tišina zna prepasti džina, kad ispusti krik...
Još jednu noć si izgurala sama... Čehov je zaspao blaženim snom...
Ni ne zna da je igrala tama... Pod prozorom...
Vetar je vežbao violončelo... Čežnjive skale u nedogled...
Zora ti brižljivo pipnula čelo... Negde u tebi je goreo led...

Princezo, javi se... Još imam džep u kom se hladni prsti zgreju...
Pošalji poruku... Da vidim jednom to pisamce na displeju...
Sve mi nedostaje... Čuvam u damastu još kalup tvoga vrata
Princezo, dosta je... Dve i po godine smo taoci inata... Šta ti je?

Plima banalnosti tvoj svet zapljuskuje k'o Atlantidu
Dok šmrka bioskop, fali ti neko da napravi geg
Da ti za rođendan ispiše sonet na komšijskom zidu
I s bandom cigana pod tvojim prozorom utaba sneg?
Na podmetaču još crtam tvoj profil

Suvišna pitanja izbegnem fintom
Ime ti ispišem u svakoj strofi... Nevidljivom tintom
Pod mojom jelkom do proleća stoji...
Jedino dar tebi namenjen
Zauvek fosil tvog struka postoji...
Na mome dlanu okamenjen

Princezo, javi se... neke se pobede dobijaju na juriš
Ne tvrdoglavi se.. Priznajem javno da se genijalno duriš
Opasno postaje... Na durske akorde se paučina hvata
Princezo, dosta je... Dve i po godine smo taoci inata...
Princezo, dosta je...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:36 16.06.2008

Re: Sta dalje?

Umesto molitve rekla si "O tom ću misliti sutra..."
Sa šminkom od gara, ko Skarlet O'Hara... Tvoj preslikan lik...
I dugo plutala ko brodolomnik ka obali jutra...
Nekad tišina zna prepasti džina, kad ispusti krik...
Još jednu noć si izgurala sama... Čehov je zaspao blaženim snom...
Ni ne zna da je igrala tama... Pod prozorom...
Vetar je vežbao violončelo... Čežnjive skale u nedogled...
Zora ti brižljivo pipnula čelo... Negde u tebi je goreo led...

Princezo, javi se... Još imam džep u kom se hladni prsti zgreju...
Pošalji poruku... Da vidim jednom to pisamce na displeju...
Sve mi nedostaje... Čuvam u damastu još kalup tvoga vrata
Princezo, dosta je... Dve i po godine smo taoci inata... Šta ti je?

Plima banalnosti tvoj svet zapljuskuje k'o Atlantidu
Dok šmrka bioskop, fali ti neko da napravi geg
Da ti za rođendan ispiše sonet na komšijskom zidu
I s bandom cigana pod tvojim prozorom utaba sneg?
Na podmetaču još crtam tvoj profil

Suvišna pitanja izbegnem fintom
Ime ti ispišem u svakoj strofi... Nevidljivom tintom
Pod mojom jelkom do proleća stoji...
Jedino dar tebi namenjen
Zauvek fosil tvog struka postoji...
Na mome dlanu okamenjen

Princezo, javi se... neke se pobede dobijaju na juriš
Ne tvrdoglavi se.. Priznajem javno da se genijalno duriš
Opasno postaje... Na durske akorde se paučina hvata
Princezo, dosta je... Dve i po godine smo taoci inata...
Princezo, dosta je...

Ehhhhh...kada bi meni neko napisao OVAKVU pesmu......
mikimedic mikimedic 12:42 16.06.2008

Re: Sta dalje?

Ehhhhh...kada bi meni neko napisao OVAKVU pesmu......


Siguran sam da hoce... samo mu moras dati sansu.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:48 16.06.2008

Re: Sta dalje?

Siguran sam da hoce... samo mu moras dati sansu.

Ma davala ja šanse, samo je niko nije iskoristio....ili možda treba da nestanem na par godina...)
mikimedic mikimedic 13:05 16.06.2008

Re: Sta dalje?

.ili možda treba da nestanem na par godina...)


to ponekad... upali...:))
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 13:15 16.06.2008

Re: Sta dalje?

to ponekad... upali...:))

Pa to onda nema nikakvog smisla. Pesma nakon 2 godine može biti samo labudova pesma....ili možda neko misli da nisam u pravu.....
mikimedic mikimedic 14:27 16.06.2008

Re: Sta dalje?

Pa to onda nema nikakvog smisla. Pesma nakon 2 godine može biti samo labudova pesma....ili možda neko misli da nisam u pravu.....


Znam, najcesce jesi u pravu. Ja sam se nadao da ce da upali... nije. I zivot ide dalje.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 14:41 16.06.2008

Re: Sta dalje?

Znam, najcesce jesi u pravu. Ja sam se nadao da ce da upali... nije. I zivot ide dalje.

A da si je napisao ranije? Što ljudima trebaju goooodine da bi shvatili neke očigledne stvari. Zar to nije čisto gubljenje vremena....
mikimedic mikimedic 15:51 16.06.2008

Re: Sta dalje?

A da si je napisao ranije?


Hej... nisam ja napisao pesmu, Balasevic....:))


Što ljudima trebaju goooodine da bi shvatili neke očigledne stvari. Zar to nije čisto gubljenje vremena..


hhm... meni su stvari bile jasne, ali drugoj strani nisu... i tako je to trajalo i trajalo... i traje.

ali apsolutno si u pravu, sta jos mogu da ti kazem... idemo dalje. svako trazi svoju srecu i jednom ce je naci. Ali ne sme da prestane da je trazi.

'Danas imas srecu, sutra nemas...

nista zato, ali teba igr'ti, igr'ti, i samo igr'ti....

ova igr' se zove Jablan, ili... nesto izmEdju...'


Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 16:07 16.06.2008

Re: Sta dalje?

Hej... nisam ja napisao pesmu, Balasevic....:))

Upssss....moja greška mloooogo se izvinjavam. Hmmmm....kako nisam prepoznala pesmu.....pitam se pitam....
mikimedic mikimedic 16:18 16.06.2008

Re: Sta dalje?

.kako nisam prepoznala pesmu.


Nisam... al' voleo bih da jesam...

gordanac gordanac 18:38 16.06.2008

pesma...

...je (mislim) iz "Dnevnika starog momka" i zove se - Jaroslava

mikimedic mikimedic 18:48 16.06.2008

Re: pesma...

Hvala GC.....

.... fali mi ponekad.... bas on.
najbolji...

fale mi, svi mi, normalni.

gordanac gordanac 18:59 16.06.2008

ma, svi smo mi...

...pomalo normalni! :)))
evo onda par najboljih



mikimedic mikimedic 19:19 16.06.2008

Re: ma, svi smo mi...

ma, svi smo mi... #Link...pomalo normalni! :)))
evo onda par najboljih


e bas tako.... u kom sam dobu.
ptice mi cudne da znas snovima jezde
jer jos sam suvise mlad da mislim o grobu
a vec sam suvise star da brojim zvezde....
... i da pisem blog.
.... a opet i to cinim.

jer nas ima, normalnih, am, gc i ostali...

a negde treca smena jos uvek vraca tudji dug...
Anjale Anjale 21:05 16.06.2008

Re: ma, svi smo mi...

Patnja zbog ljubavi je slatka patnja, samo da ne tugujem zbog nečeg drugog.
Ja obožavam taj osećaj kada su mi noge na zemlji a glava na nebu.
Što kaže moja kuma: "Daj da se zaljubim pa makar i nesrećno...."

...da mi je
da se još samo jednom zaljubim
opet bih nosio kostim večnog dečaka
i znao bih u koje zvezde da se zadubim
dok one ne sleti niz hodnik studenjaka
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 21:30 16.06.2008

Re: ma, svi smo mi...

Patnja zbog ljubavi je slatka patnja,

Boga mi, meni se te patnje nikada nisu činile slatkim....
Anjale Anjale 17:16 17.06.2008

Re: ma, svi smo mi...

Ljubio sam i grešio mnogo
a sada mi je žao što nisam više
i nisam luđe
jer samo to je moje
a sve ostalo je tuđe
Ssvetlana Ssvetlana 20:51 14.06.2008

Glavu gore!

Draga moja, ljubav je lepa dok traje..ali nije lose ni ono posle dok patis. Samo se duboko zagnjuris u patnju i kad je prezivis, bice ti zao sto je vise nema.
Ne znam koliko sam bila jasna ali evo ovako! Volela sam..cesto sam ga ostavljala iz nekih neobjasnjivih razloga...kao osecam da me ne voli dovoljno i sl. Mirili smo se na njegovu inicijativu mnogo puta. Ja nikada nisam zvala. Onda je on prestao da zove i eto ti patnje! Duboke i uzasne, ali ja i dalje nisam zvala ni slala poruke!
Prolazilo je vreme i jednog dana smo se slucajno sreli...pokusali ponovo i nista. Nije bilo vise hemije...
Sada se cesto prosetamo, odemo na pice i ja se stalno pitam dok tako setamo, sta sam nalazila u njemu, toliko? Nema tu racionalnog, ni objektivnog...samo hemijske reakcije na, ni sama ne znam sta!
Pokusaj da izdrzis...proci ce...mozda se jednog dana slatko budes smejala sa drugaricama kako si cak i Blog napisala zbog njega!
Pozdrav! :)
Anjale Anjale 20:57 14.06.2008

eh, muskarci....

Mislim da sam muškarce iskreno skapirala, tek kada sam rodila sina. Sada taj mali ide u obdanište i kada ga pitam zašto više voli da ga mama uzima iz obdaništa nego tata, on odgovori:
1. Mama, ti dodješ pre tate (čitaj, lična korist)
2. Voziš bolja kola od tate (društveni status)
3. Lepša si od tate (????)
4. I imaš vremena da idemo u šetnju (dobar provod)


Iako mi to ne laska, ne mogu da ne primetim da ni u jenom trenutku moj sinčić nije pomenuo da me voli.
A ipak znam da me voli najviše...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:23 14.06.2008

Re: eh, muskarci....

1. Mama, ti dodješ pre tate (čitaj, lična korist)
2. Voziš bolja kola od tate (društveni status)
3. Lepša si od tate (????)
4. I imaš vremena da idemo u šetnju (dobar provod)

Vidim ja da je on već savladao principe biranja savršene žene ;-)))
Anjale Anjale 09:35 15.06.2008

Re: eh, muskarci....

Ja izuzetno poštujem muški rod.
Ali definitivno, muški mozak funkcioniše drugačije od ženskog. . Kao u onoj priči, kada miškarac šalje poruku ženskom časopisu:

Draga Saveta, moja žena zadnja dva meseca stalno kasni sa posla, kupuje novi donji veš, izlazi sa meni nepoznatim prijateljima, i kada je dovezu kući nikada ne staje ispred kuće već stotinak metara dalje. Tako da sam ja jedne večeri rešio da ispitam stvar, pa sam parkirao kola stotinak metara od kuće. I dok sam čekao da se pojavi izašao sam iz kola i video da su mi zadnja leva vrata ogrebana. Pa draga Saveta, hoću da pitam da li to sam da farbam ili ipak da kola odvezem kod majstora?
gradicevic gradicevic 10:15 15.06.2008

Re: eh, muskarci....

Ali definitivno, muški mozak funkcioniše drugačije od ženskog. .

bravo sis
eureka
)))
gradicevic gradicevic 10:22 15.06.2008

Re: eh, muskarci....

PS
Anjale Anjale 10:34 15.06.2008

Re: eh, muskarci....

Dobro je, sad je i meni lakše.
Službeno je objavljeno da se žene slabije orjentišu
Imam opravdanje zašto ne umem dobro da vozim u rikverc :))
gradicevic gradicevic 10:56 15.06.2008

Re: eh, muskarci....

Imam opravdanje zašto ne umem dobro da vozim u rikverc :))


a i muz ti, zasto da ugradi parkirne senzore
u branik
zadnji
skener skener 21:08 14.06.2008

nemoj nikako vise da ga zoves!!!

sada si uradila sve sto si mogla, cekaj. kako kaze hajne 'najbolje zuri onaj koji mirno ceka'.

a n ije istina da ljudi ne govore jedno drugom 'volim te', to je laz. govorimo to stalno.
bravar bravar 21:12 14.06.2008

bez naslova

Mislim da vise nije ni pitanje koliko puta tereba poslati poruku, vec cinjenica da smo potpuno tudji i pre svega neiskreni prema sebi, a onda i prema drugima.

Uzasava me pomisao da bi neko mogao da me laze ili da precuti.
Cak i najbolnija istina bolja je od lazi ili ne-izrecenosti.

Zaista ne razumem cutnju.

Patnja, svakako, postoji - na ovaj ili na onaj nacin.
Samo u jednom slucaju u nama tinja i NADA, a u drugom, moramo smoci snage, sabrati se i krenuti dalje.

I, zaista...
O osecanju ljubavi prema nekome se najlepse cuti.
Posebno kada ste zajedno))




edi-va edi-va 21:15 14.06.2008

...




I'll live for you
I'd die for you
Do what you want me to
I'll cry for you
My tears will show
That I can't let you go

It's not over, not over, not over, not over yet
You still want me, don't you
It's not over, not over, not over, not over yet
Cos I can see through you
It's not over, not over, not over, not over yet

Don't let me down
Don't make a sound
Don't throw it all away
Remember me
So tenderly
Don't let it slip away

I'll live for you
I'd die for you
Do what you want me to
I'll cry for you
My tears will show
That I can't let you go

Dexter Dexter 21:16 14.06.2008

uhhh...

Mislim da je Katja opsednuta tim tipom i da treba malo da iskulira. Mozda je postala previse zavisna od njega, a to zna muskarce da uplasi pogotovu kad nisu sigurni sta zele iz neke veze. Katja, sagledaj realno vas odnos. Da li ste i kakav kvalitet imali, da li ste obostrano uzivali u nekim stvarima, sta mislis da je on ocekivao iz tog odnosa?Da li postoje neke druge stvari u njegovom zivotu koje uticu na odnos izmedju vas?
edi-va edi-va 21:35 14.06.2008

ILU

bravar bravar 21:43 14.06.2008

Re: ILU

edi-va edi-va 21:56 14.06.2008

Waiting ...

gradicevic gradicevic 21:39 14.06.2008

eeej devojke....

lakse malo
za pocetak treba da prihvatite
da smo mi muski
malkice drugacije
"koncipirani"
ako covek , koliko sam shvatio
iz texta, nista ne zna
mnogo je suvislih razloga
zasto se ne javlja
ili neodgovara na SMS.
evo recimo ja nikad ne citam SMS
pobrisem ih prosto,
kad napune telefon
mrzim telefon
& javljam se samo kad moram
posebno ako mi je br.nepoznat.
moze biti da nevoli da bude "startovn"
mozda ga to plasi
mozda...
mozda...
MOZDA
ivana23 ivana23 21:44 14.06.2008

Re: eeej devojke....

gradicevic gradicevic 21:54 14.06.2008

Re: eeej devojke....

hvala ivana

ali

Strepnja
Ne, nemoj mi prići! Hoću izdaleka
da volim i želim oka tvoja dva.
Jer sreća je lepa samo dok se čeka,
dok od sebe samo nagoveštaj da.


Ne, nemoj mi prići! Ima više draži
ova slatka strepnja, čekanje i stra'.
Sve je mnogo lepše donde dok se traži,
o čemu se samo tek po slutnji zna.


Ne, nemoj mi prići! Našto to, i čemu?
Izdaleka samo sve k'o zvezda sja;
izdaleka samo divimo se svemu.
Ne, nek' mi ne priđu oka tvoja dva.

nije li i ovo mozda odgovor
bravar bravar 21:57 14.06.2008

Re: eeej devojke....

edi-va edi-va 22:01 14.06.2008

Re: eeej devojke....

nije li i ovo mozda odgovor




Ne, nemoj mi prići! Našto to, i čemu?
Izdaleka samo sve k'o zvezda sja;
izdaleka samo divimo se svemu.
Ne, nek' mi ne priđu oka tvoja dva.


Jeste, to je najbolji odgovor kada su blog-odnosi u pitanju:))))))
gradicevic gradicevic 22:06 14.06.2008

Re: eeej devojke....

Jeste, to je najbolji odgovor kada su blog-odnosi u pitanju:))))))

ovo je ipak
napisala
zena
PS ne mislim na tvoj komentar
vec na D.Maksimovic
edi-va edi-va 22:08 14.06.2008

Re: eeej devojke....

gradicevic
Jeste, to je najbolji odgovor kada su blog-odnosi u pitanju:))))))

ovo je ipak
napisala
zena
PS ne mislim na tvoj komentar
vec na D.Maksimovic



Znam da je Desa, moja iz mog kraja (Brankovina) to napisala:)))
gradicevic gradicevic 22:16 14.06.2008

Re: eeej devojke....

a ovo

PESMA ZA NAS DVOJE
Znam,
mora biti da je tako:
nikad se nismo sreli nas dvoje,
mada se trazimo podjednako
zbog srece njene
i srece moje.
Pijana kisa siba i mlati,
vrbama vetar cupa kosu.
Kuda cu?
U koji grad da svratim?
Dan je niz mutna polja prosut.
Vucaram svetom dva prazna oka
zurim u lica prolaznika.
Koga da pitam gladan i mokar,
zasto se nismo sreli nikad?
Ili je vec bilo?
Trebao korak?
Mozda je sasvim do mene dosla.
Ai' ja,
u krcmu svratio,
a ona
ne znajuci - prosla.
Ne znam.
Ceo svet smo obisli
u zudnji ludoj
podjednakoj,
a za korak se mimoisli.
Da ,mora da je tako...
Mika Antic
AlexDunja AlexDunja 22:20 14.06.2008

Re: eeej devojke....

Pijana kisa siba i mlati,
vrbama vetar cupa kosu.
Kuda cu?
U koji grad da svratim?
Dan je niz mutna polja prosut.

:) uh
gradicevic gradicevic 22:38 14.06.2008

Re: eeej devojke....

:) uh

nekome
ovakvo vreme
prija
izgleda
)))
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:53 14.06.2008

Re: eeej devojke....

PESMA ZA NAS DVOJE

Mnoooooo lepa pesma. Hvala Gradićeviću. Kako ći sada to da prevedem Katji.....?
mikimedic mikimedic 10:14 15.06.2008

Re: eeej devojke....

Kako ći sada to da prevedem Katji.....?


A odakle je Katja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana