Film| Kultura| Sex| Umetnost| Zabava

Seks je stigao u naš grad!

Srđan Mitrović RSS / 12.06.2008. u 21:39

Sex_And_The_City_464040a.jpgAko neko može da vam podigne raspoloženje po ovakvom danu, onda je to Samanta. Ovaj dan nije mnogo obećavao, nerviranje od ranog jutra. Prvo čekanje po bankama i traženja rupe u zakonu "kako uplatiti devize na tuđ račun u inostranstvu". Onda sledi akcija "kako kopirati dvd koji ima grešku u fajlu". A onda vas uhvati najveća oluja u poslednjih godinu dana na semaforu, bez kišobrana.

Zatim pisanje tekstova koje ste obećali još prošle nedelje. Naravno tu je i veliko nevreme koje je prouzrokovalo nestanak struje, i gubitak fajlova koje nisam sačuvao. Ništa nisam naučio od Keri Bredšo i epizode "Do you back up?" I naravno da se onda nema vremena za pisanje onog najvažnijeg teksta - rediteljska eksplikacija za konkurs. Na svu sreću, za to postoje prijatelji.

Ipak, nije bilo sve tako crno. Vrhunac večeri je odlazak na premijeru filma "Seks i grad" sa mojom kumom. Kada se na ogromnom platnu Sava Centra pojavila Samanta, svi moji problemi su nestali.

sexcitywenn0310_468x709.jpgBilo je pravo zadovoljstvo gledati ovaj film u sali sa 4000 žena. Nikad na jednom mestu nisam video toliko lepih, zgodnih, nasmejanih i zadovoljnih žena. Ne znam da li su mi bile zanimljivije devojke iz Njujorka, ili ove naše. Bilo je beskrajno zabavno kako je 4000 žena uzdisalo za Manolo Blahnik cipelama ili venčanicom Vivienne Westwood.kim_cattrall.jpg

Pogotovo je bilo dirljivo kako je 4000 žena uzdisalo zbog ljubavnih problema junakinja sa filma. Naravno da sam i aplaudirao sa 4000 žena kada je Šarlot napokon rekla Zverku u lice šta misli o njemu. I bilo je veliko zadovoljstvo smejati se sa 4000 žena zbog brilijantnih replika Samante Džons. Moram priznati da je Samanta ukrala film. Bar što se mene tiče. Samanta je carica. Ulepšala mi je dan.

Jedino mi nije jasno zašto u filmu nije bila ni jedna jedina cigareta! Zato je bio muški polni organ u krupnom planu (puno ženskih uzdaha u sali), ali zato ni jedne cigarete.

Sve u svemu, devojke, film obavezno gledati. Sama, sa drugaricom, ili ružnijom polovinom (ako može da se odvoji od fudbala na TV-u), ili sa lepšom polovinom (sve opcije treba ostaviti otvorene). One sa slabijim srcem, neka obavezno ponesu maramice.

 



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

annmay annmay 06:57 13.06.2008

thanks

Hvala ti, bas. Ja sam cula (a vec unapred se ne slazem, pre gledanja) da je film dosadan (???????!!!!!!!!!!)
edi-va edi-va 07:25 13.06.2008

Samanta Džons.

Moj omiljeni lik - definitivno!
Sve su mi simpa, svaka na svoj nachin, ali Samanta je kraljica:)))
Mozaik Mozaik 08:08 13.06.2008

Re: Samanta Džons.

Licno preferiram Mirandicu...
edi-va edi-va 08:17 13.06.2008

Re: Samanta Džons.

Mozaik
Licno preferiram Mirandicu...



Ma sve su sjajne, takve nama zene trebaju u Vladi:

recimo Mirandica - hladne glave - kao Premijer(ka) :)))
Keri kao PreCedica
Sharlot - Ministar(ka) unutrashnjih poslova

& last but not least ...

Samanta za spoljashnje poslice, ugovore, dogovore ...

Republic per Excellence
Mozaik Mozaik 08:43 13.06.2008

Re: Samanta Džons.

Uuuu! ovo je odlicna paralela! Bas mi se svidja.
Bili Piton Bili Piton 12:03 13.06.2008

Re: Samanta Džons.

Mozaik
Licno preferiram Mirandicu...



Daaaaaaaaaa. :)))
Mozaik Mozaik 07:57 13.06.2008

Pretekao si me!

Veceras idem da vidim film (jeste, seks je stigao i u Zenevu), pa sam bas mislila da napisem jedan blog... Sad kad si ti napisao, nemam obavezu ovog vikenda...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:19 13.06.2008

Re: Pretekao si me!

Sad kad si ti napisao, nemam obavezu ovog vikenda...

imaš, imaš... mislim da ova tema zaslužuje i jedan ozbiljniji post.
zato: nema odmora dok traje obnova!
luckylilly luckylilly 09:21 13.06.2008

Za Srdjana i ostale koji su gledali…

(Uz posebnu preporuku za Srdjanov izvanredni tekst)

Gledali smo “Sex and the City”seriju, pa smo gledali reprize i konačno film kao neko razrešenje ili par epizoda koje smo još želeli da vidimo. Film za odmor i razonodu. Prijatno osveženje naročito u letnje večeri. Mogućnost da ponovo provedemo neko vreme sa Tri musketara i Gaskonjcem. (Ovu asocijaciju sam imala uvek kada sam gledala špicu za seriju.) “Tout pour un et un pour tout”. Priče o prijateljstvu četiri žene kojima sam, sledeći narečenu asocijaciju, nalazila pandame u romanu A. Dime. Pa sam tako
Samantu videla kao raskošnog Portosa, Šarlotu kao prefinjenog Aramisa, Mirandu kao
otmenog i strogog Atosa i najzad Keri kao živahnog i temepramentnog D’Artanjana.
Da i ne pominjem Šekspirove “Vesele žene vindzorske”.

“I am TRYSEXUAL”- kaže Samanta u jednoj epizodi “I can try any sex”.
Potpuno oslobodjene predrasuda ove četiri žene uživaju u druženju, dele dobre
i loše trenutke, zaljubljuju se, razočaravaju, vole i pate bez ikakvih kočnica.
U tom slavlju ženskog ljudskog bića je i tajna uspeha serije “Sex and the City”.

A ženskom ljudskom biću nije strano uživanje u nakitu i odevanju. Ima u tome i neke misteirije i neke čarolije i izazova za muškarce. Samanta zna šta radi kada savetuje Keri da kupi crvene papuče sa visokim potpetcama i perjem: ZA NJEGA (ne za sebe). I nije pogrešila… (za one koji se sećaju te episode).

Više u seriji nego u samom flmu poseban junak je Njujork. Otvoreni grad. Sačinjen od mnogih gradova evropejskih i orijentalnih. Lako se zavoli i teško napušta.

“Poseban” fenomen je reakcija muškaraca na seriju,film ili fenomen “ po sebi” SEKS I GRAD.

Bilo da su junakinje serije ili žene iz običnog života svejedno im je teško da sretnu muške partnere sa kojima se istinski razumeju. Nije, u tom kontekstu (imaginarnom ili stvarnom), onda čudno da su jedini intimni muški prijatelji koje imaju i Šarlota i Keri
gay. I to su prelepa prijateljstva.

Ni serija ni film nisu pravljeni sa namerom da komuniciraju neku “duboku misao”
ili “značajnu poruku”.

Poruka je jednostavna: gledajte ovaj film sa bilo kim ko vas opušta i zaboravite par sati i lične i svetske probleme.

“Sex and the City” nije film oskarskog kalibra, mada nije isključeno da bude nominovan u kategoriji kostima.
U vreme sporta i razonode
pozdrav od

“Louis from Saint Louis” (za one koji su gledali film).
skyspoter skyspoter 09:47 13.06.2008

odgledala sam film

i dobar je kao razonoda. cini mi se da je radjen na manjem budzetu od serijala. i kery je malo oruznela....mozda je kamera nije volela...ne znam...
super_zebra24 super_zebra24 09:48 13.06.2008

Sex and the city is EVIL!!!

Ja nisam ljubitelj serije, iako sam je gledao, cisto da naucim o neprijatelju. I naucio sam dovoljno, da vidim da je to samo, iskljucivo i jedino reklama za cipele i ostalu modu.

Nema tu nikakve price, nema tu neke velike mudrosti, prica se o seksu i cipelama. Totalni esekpizam, pun povrsnih samozadovoljavajucih gluposti.

1. Pogledajmo ceo koncept, 4 drugarice koje zive u NY. OK, nema tu nista sporno, osim ako ne posmatramo kako te dame zive. Sve 4 su u kasnim 30im, nijedna nije udata(OK, jedna se uda, pa se razvede), nemaju dece, niti ih to zanima. Nijedna nema svoj stan (OK, jedna kupuje stan, ali tek kad zatrudni, neplanirano). Menjaju muskarce kao carape! Ja sam musko, ali meni je takvo ponasanje odvratno.

2. Novac im raste na drvecu! Bukvalno, Izlazi se u ekskluzivne restorane i klubove, nosi se skupa odeca, kupuju se cipele od $800. A ni jednom se ne pominje da te dame rade, ili sta vec. Nijedna nema neki "pravi" posao, a sve se ovo odvija u NY, koji je jedan od skupljih gradova u svetu.

3. Keri je pisac, i zivi u iznajmljenom stanu, i nema pare za depozit za stan, ali zato ima 100 pari cipela, od po $400, sto je po mojoj racunici $40.000 sto je ogromna para. Znaci zboravi na buducnost, imas zivot sada i cepaj! Trosi, zaduzi se, napuni ormane stvarima koje ti u principu ne trebaju, onda trazi veci stan jer imas previse stvari, koje su te kostale djavo i po, pa nemozes da ih bacis.... Krug se zatvara.

4. Da bi "napakostila" novoj devojci svog bivseg, Keri kupuje haljinu i cipele koje ce je "naterati da kasni sa kirijom" (izvinjavam se ali nemamo dobar prevod za "month behind with rent", gde ce se pojaviti na jednoj veceri, i izgledati fantasticno. I naravno, nova devojka se tu ne pojavi, Keri se napije i pravi sranja, ali nema veze, ona je izgledala fantasticno! Ej, kakvo maloumno ponasanje! Mislim mogla je da "iznajmi" tipa koji ce se pojaviti sa njom na toj veceri, da upotpuni dogadjaj!

5. I za kraj, ljubavna prica, tako pateticno uradjena. Prvo ima tipa, pa raskida, pa nalazi novog tipa, pa ga vara sa starim, pa nalazi Rusa, pa se vraca starom po treci put! Dajte ljudi, video sam bolje price u decijim emisijama. Ako si stvarno zavoleo nekoga, onda ces da budes sa njim, nema tu neke mudrosti, neces ici da spavas sa pola grada, da bi ustanovio da je onaj sa pocetka bio pravi.

Sad ja bi mogao ovako do sutra, ali stvarno nebi da gubim vreme na ovu glupost. Posle svega ovog, stvarno ne sumnjam u moc ispiranja mozga, i ucenog ponasanja.
Jednostavno, treba ubediti sve te zene, (jer zene su potrosaci) da treba dati $800 za par cipela, jer zaboga, vrede. Mislim, nosi ih Keri, znaci da su fantasticne! Uz to, ide i tasna od $5000, i ostala garderoba, koju ja licno nikada nebi kupio, i da imam para za to (a nazalost nemam).
Uz to ideal je prebacen sa porodicnog zivota, na samacki zivot, sa puno trosenja, izlazaka, promena partnera. Posle toga dolazi zaduzivanje, plasticna hirurgija, brzi brak, i jos brzi razvod.

To sve nam je ideal drustva, i onda se pitamo sto nam je svet sje*ban? Ja nikad nebi hteo da se zabavljam sa nekom takvom damom, neka hvala, radije cu biti solo.
Znam da ce sad da bude posuto drvlje i kamenje po meni, ali nema veze, ja imam moje misljenje, i izrazio sam ga. Ako neko hoce da mi argumentovano dokaze da nisam u pravu, ja mogu da slusam, tj citam
ivana23 ivana23 10:58 13.06.2008

Re: Sex and the city is EVIL!!!

1. Pogledajmo ceo koncept, 4 drugarice koje zive u NY. OK, nema tu nista sporno, osim ako ne posmatramo kako te dame zive. Sve 4 su u kasnim 30im, nijedna nije udata(OK, jedna se uda, pa se razvede), nemaju dece, niti ih to zanima. Nijedna nema svoj stan (OK, jedna kupuje stan, ali tek kad zatrudni, neplanirano).


Nisi bas pazljivo gledao. :)))

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:05 13.06.2008

Re: Sex and the city is EVIL!!!

Sex and the city is EVIL!!!

meni se čidi da ti nisi gledao seriju nego da su ti je prepričali.
to sam zaključio već kod tačke br. 2
misliš da kolumnistkinja voga, pr menadžerka ili uspešna advokatica ne mogu sebi da priušte ručak u restoranu?
bladerunner bladerunner 13:26 13.06.2008

Draga Zebro,

cek samo da prestanem da se smejem pa da ti odgovorim. Verovatno ocekujes neki ne znam kakav odgovor a mislim da je vrlo prost i sastoji se od jedne recenice -- nisi zensko pa ne mozes da razumes seriju. Ne znaci da nema muskaraca koji je ne razumeju naravno. A isto tako izgleda da nemas preterani dar zapazanja.
Prvo - sve one imaju posao ali je serija tako koncipirana da nije u prvom planu kako idu na posao i sta tamo rade , nego kako idu u krevet i u shoping i sta TAMO rade. Kao sto je npr Ali Mekbil koncipirana tako da ih uvek vidis na poslu a vrlo retko u kuci. Razumes?
Drugo-- sto proistice iz prvog --novac im ne raste na drvecu nego ga zaradjuju jer se sve bave vrlo unosnim zanimanjima -- Miranda - advokat, Keri -poznati pisac , Šarlot --diler umetninama a Samanta --poznati PR . Razumes?
Trece -- veruj mi , znam da zvuci otrcano ali ti ne mozes da shvatis da zene zaista mogu da imaju neki fetis i da obozavaju da kupuju ( a narocito krpice i cipele)i da ce zaista radije dati pare za cipele nego za nesto prakticno ili racionalno kao sto je npr.ručni usisivac . Mislim kakvo zadovoljstvo od rucnog usisivaca? Razumes?Narocito mladje i ekonomski nezavisne zene.

Za tvoju cetvrtu stavku evo i moje cetvrte -- znaci ne mozes ni da shvatis koliko si u krivu kad je upitanju cetvrta stavka .To sto je ona dala citavo bogatstvo za haljinu i cipele u kojoj ce je videti njegova sadasnja zena , to je takva istina , pitaj bilo koju zenu na ovom blogu ( naravno ako odluci in the first place da uopste treba da se dokazuje pred nekom tamo totalno bezveze sadasnjom zenom koja nije fabolous : ))). At list evo ja ti kazem ja sam toliko maloumna da bih ja to uradila (ako bih naravno uopste odlucila da se dokazujem, jelte ) a vrlo moguce da bih i tipa iznajmila, po mogucstvu nekog sa vecim misicima i koji premasuje ovog prvog u vise pogleda. Mis'im to su neke stvari koje samo zene mogu da shFate veruj mi
A pod 5 -- prica je bas kakva treba da bude da bi zadrzala zensku paznju. I sve smo imale po nekog Zverku kladim se (barem ja -- mada je trebalo da ga tresnem po sred nosa na vreme) al sto bi rekla Barbara Strejsend u jednom filmu na pitanje zasto svi volimo da se zaljubimo iako je to puno patnje i bola i suza i svega i svacega , to je -- zato sto je tako jebeno dobro dok traje . I da dodam -- tako je jebeno dobro bas zato sto ima ups and downs i sto bude -- raskida , pokusaja s novim tipom, vracanja bivsem, pronalazenja rusa i slicnih gluposti -- sto bi reko nas narod --ide muka i nevolja !
i ideal uopste nije samacki zivot jer sve one tragaju za pravom ljubavlju cak i Samanta (samo sto se ona i zabavlja dok trazi razumes, da brze prodje vreme?)
I poslednje sto si rekao da nam je to ideal drustva i da nam je zbog toga svet sjeban -- my dear ja bih volela vise da nam je to zaista ideal drustva i da nam je drustvo TAKO sjebano nego da nam je sjebano na nacin --danas opet izbori po dvehiljadesesneasti put u ovoj godini ( ko to dodjavola placa anyway??) a u medjuvremenu sve neka gori , ko jebe obican narod , oni su rika , neka se bacaju s mostova svaki dan. Mislim razumes sta hocu da ti kazem

tako da draga Zebro , ova serija je privukla toliku zensku paznju i postala fenomen zato sto sve to JESTE tako. Nije preterano , nije uvelicano,osim u smislu npr. trosenja para ali koncept je isti -- to je to , sto rece jedna na tv-u : tamo ce Keri npr. potrositi za cipele 500 $ a kod nas ce mozda neka Keri potrositi 5000 dinara ali poenta je da ce ih potrositi pre na cipele i na garderobu nego na neke prakticne stvari razumes?
tako
to sam htela da ti kazem
to su bili moji zenski argumenti



Ssvetlana Ssvetlana 13:44 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

Bladerunner, svaka ti je na mestu! Da me ne mrzi i ja bih mu isto odgovorila. Neko jednostavno nije u stanju da malo proceprka po nasim srcima, svasta bi slicno kao u seriji nasao!
I jos da dodam, ne znam koliko puta su mi iskljucili struju zbog cipela!? Mrzi me da brojim! :)))
bladerunner bladerunner 13:52 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

da malo proceprka po nasim srcima, svasta bi slicno kao u seriji nasao!


eh draga bas tako
jel vish Zebro o cemu ti pricam?
a pisacu onim scenaristima da vec jednom promene taj jebeni scenario u kome Keri pati i da lepo ostavi Zverku i pobegne s vodoinstalaterom!
tenkre!
Ssvetlana Ssvetlana 14:16 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

bladerunner
da malo proceprka po nasim srcima, svasta bi slicno kao u seriji nasao!


eh draga bas tako
jel vish Zebro o cemu ti pricam?
a pisacu onim scenaristima da vec jednom promene taj jebeni scenario u
kome Keri pati i da lepo ostavi Zverku i pobegne s vodoinstalaterom!
tenkre!

Ma neka ostave sve kako jeste, mada nisam gledala film, jos uvek. Ja sam svoju Zverku ostavila, patila i veceras sa njim idem da gledam film. Kao prijatelji! Zao mi je samo sto od ljubavi i patnje nije ostalo nista! Rado bih da opet nadjem neku Zverku i sve ponovo prozivim, makar mi isekli struju, zauvek! :)))
bladerunner bladerunner 14:28 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

Stvarno?
ja sam mog Zverku ostavila, patila, vratila se, ostavila, pokusala da ga zamenim s drugim, opet se vratila i onda ga ostavila zauvek i sad mi je jos zao sto ga nisam i povredila (mada da njega pitas on bi reko kako je bivao povredjen) . Uglavnom i pored svega toga kad se setim kako je bilo strmoglavo i nemoguce NE raditi ( naravno totalno iracionalno) , razumem seriju u potpunosti. Mada posle vise vracanja definitvno se to emotivno izlize i ti se osecas emotivno iscrpljen i sto kazes od tolike ljubavi i patnje na kraju ne ostane nista.
Al bilo je 'tako jebeno dobro dok je trajalo'...
Ssvetlana Ssvetlana 14:42 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

Eto, njih cetri plus nas nekoliko miliona je volelo, ludovalo, bilo voljeno i znamo da cenimo ono sto smo imale. Cipele se izlizu i postaju otrcane, a uspomene na druzenje, smeh, ljubavi i neprospavane noci ostaju nekako urezane u pamcenje! Ovo je povod da se setimo svih smesnih i manje smesnih veza u zivotu. I uzivamo! :)
skyspoter skyspoter 15:26 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

a mozes da nam nesto vise kazes o seriji selo gori a baba se ceslja?
super_zebra24 super_zebra24 15:52 13.06.2008

Re: Draga Zebro,

U pravu si, nisam zensko! Cistokrvno, heteroseksualno balkansko musko!
Ali trenutno zivim u Engleskoj, i znam devojke koje su upale u dugove, i cak bile izbacivane iz stanova zbog kopiranja likova iz serije.

Nemam ja nikakav problem da onaj koji ima platu od £100.000 trosi £400 na cipele. On ima te pare.
Problem je onaj koji radi za £16.000 a hoce te iste cipele, i na to mu ode pola plate. I onda nema da plati kiriju ili struju.

Pazi pricas ti meni o cipelama. Imam i ja 10 pari patika za basket, neke cak iz 99. I u njih je sahranjeno bog zna koliko para (nisu ni jedne bile bez £50, blize £80 je prosek), ali one su meni TREBALE. Da nemam kvalitetnu patiku, meni bi otisli zglobovi. Keri kupuje cipele, eto, sto joj se cefne.

To je razlika, ona kupuje jer HOCE, a ja zato sto mi TREBA. I naravno treba ubediti narod da je to OK, i da tako treba da bude.

Moja treca stavka nije bila usisivac ili PC. Keri je skrkala $40.000 u cipele, koje drzi u rerni, jer nema mesta vise gde, ali nema da kupi STAN!!! Znaci egzistencija je stavljena iza mode!
To je problem u mom vidjenju. Sad ako ona hoce da bude najbolje obuceni beskucnik, onda OK.

Sad ce naravno da mi se kaze, nije to tako, ona ima posao. Posao se izgubi, ona ga je izgubila u seriji pred kraj. Covek (ili zena) mora da ima bar nekakav plan za buducnost. Ipak mi ovde govorimo o zenama u KASNIM 30im, ne klinkama.

Neko rece ovde, nisi gledao. Gledao sam, ovde to vrte na kanalu 4, i popularno je bilo do bola. Ako ste vi stvarno toliko srecni gledajuci 30 minuta reklame za Minolo onda OK. Ja nisam za takva planinarenja!

Mislim da bi se super TV program (mozda komedija) mogla napraviti od politickog zivota u Srbiji. To bi na zapadu bio hit! Tako nesto stvarno nemoze da se zamisli, bar ne ovde.



Da nebi smarao narod ovde, necu se vise hvatati u diskusije sa 10 zena, nemam sansu! Ja sam bas svoje misljenje izneo, korektno i pristojno. I ja j dalje stojim iza istog

SATC is EVIL!!!

Ako hocete da vidite ovaj svet, procitajte knjigu Brave New World od Aldous Huxley (izvinjavam se knjigu sam citao u originalu, neznam kako su je preveli kod nas) i videcete o cemu govorim. To je drustvo koje pocinjem da vidim oko sebe, i muka me uhvati. A vi svi ga ovde jos velicate!


Dovidjenja i sve naj!
annmay annmay 19:35 13.06.2008

Re: Sex and the city is EVIL!!!

Sve 4 su u kasnim 30im, nijedna nije udata(OK, jedna se uda, pa se razvede), nemaju dece, niti ih to zanima. Nijedna nema svoj stan (OK, jedna kupuje stan, ali tek kad zatrudni, neplanirano).

Nije tacno. Sarlot se razvede pa se ponovo uda, a Miranda je kupila stan sama mnogo pre trudnoce.
annmay annmay 19:36 13.06.2008

Re: Sex and the city is EVIL!!!

ni jednom se ne pominje da te dame rade, ili sta vec. Nijedna nema neki "pravi" posao,

Nije tacno. Sarlot je vodila galeriju, Miranda je advokat, Samanta PR, a Keri pisac
annmay annmay 19:39 13.06.2008

Re: Sex and the city is EVIL!!!

Da bi "napakostila" novoj devojci svog bivseg, Keri kupuje haljinu i cipele koje ce je "naterati da kasni sa kirijom"

U ovome je bas lepota serije, jer svako ko imalo poznaje zenski rod ce se sloziti da je ovo apsolutno tacno, zene se ovako ponasaju.
annmay annmay 19:42 13.06.2008

Re: Sex and the city is EVIL!!!

Sve u svemu, vazno je da ima osoba kojima se serija svidja, oni kojima se ne svidja, neka je ne gledaju, i sve je ok.
skyspoter skyspoter 09:50 13.06.2008

zaboravila sam da dodam

ovo je trol sada

svidja mi se postavka ovog posta pa onda jelicinog....

nekako se uskladjuju....))))))))))))))))))

edi-va edi-va 09:58 13.06.2008

Re: zaboravila sam da dodam

skyspoter
ovo je trol sada

svidja mi se postavka ovog posta pa onda jelicinog....

nekako se uskladjuju....))))))))))))))))))




hehe to i ja redovno pratim ... koincidenciju naslova koji slede, nekako mi to postao tik - akomerazumesh:))))
skyspoter skyspoter 15:33 13.06.2008

Re: zaboravila sam da dodam

freak ; -)
tajcica tajcica 10:32 13.06.2008

sex and the city

iako sam jedva docekala premijeru, moram da kazem da sam filmom pomalo razocarana...ono sto je palilo u seriji ,u filmu ne postoji...sve se pretovrilo u mlaki rom-kom, rode su pocele da donose decu sterilnim parovima, od mirande ni traga ni glasa, kao ni od mix and match garderobe...sad sve sam modni vrh pa sve lici vise na diznijevu bajku nego na onaj sex and the city koji smo ocekivali...sve nekako, kako kazu francuzi, tiède....jedino samantha rules as always...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:48 13.06.2008

Re: sex and the city

ne zaboravi da su i devojke 10 godina starije. samatna ipak puni 50!
očekivalo se da će film biti ublažena verzija filma, manje seksa i manje cigareta, više cipela i haljina.
avemarija avemarija 16:49 13.06.2008

Re: sex and the city

samatna ipak puni 50

Sram je bilo , s'50. BABETINA jedna tako da se oblaci i prica o sexu. Treba da vodi unucice u skolu , ako moze , jer s 50 je vec s ' jednom nogom u grobu {dok joj Deda Mitke upravo u tim godinama otkriva da je Nevidjen Svaler i Baja } , ona bolje da se u tim Godinama priprema za -vecni san.
manje seksa i manje cigareta, više cipela i haljina

Koja zena ako je Postena s' 50 misli na Sex? I to jos u Srbiji.? Ako Pusi -nek pusi , ionako nece dugo. Cipele i ' Aljine -ma samo ako je luda.Za koga ? Ko ce nju da gleda? S' 50 pisi testament , ako imas sta da ostavis ,prekopavaj uspomene , izlazi samo nocu da te se neko ne prepadne i Shvati da je tvoj zivot -bespovratno ZAVRSEN ! Ovo sve se naravno odnosi na one s 50.g u zemlji Srbiji. Jel tako?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:04 13.06.2008

Re: sex and the city

Sram je bilo , s'50. BABETINA jedna tako da se oblaci i prica o sexu.

pa i madonna puni ove godine 50! očigledno je da su to najbolje godine. za sex i sve ostalo.
avemarija avemarija 23:15 13.06.2008

Re: sex and the city

pa i madonna puni ove godine 50!

Pa i Crnogorci su poznati ljubitelji Starina , da ne kazem Antikviteta ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:27 13.06.2008

Re: sex and the city

Pa i Crnogorci su poznati ljubitelji Starina , da ne kazem Antikviteta ...

pa da im uvalimo ove naše antikvitete?
avemarija avemarija 00:32 14.06.2008

Re: sex and the city

Nema sanse. Prvo su ih oni nama uvalili , blesavi nisu znali kol'ka im je vrednost .Sad presli na belosvetske ,al ' sertifikovane.
Djenka Djavo Djenka Djavo 11:22 13.06.2008

A ja nekako ne mogu...

Znam ja da je to zabava, ne tako jeftina, ali ipak samo zabava. Ono... Holivudska Kasandra ili Ljovisna...

Zapitam se ja tako:

- Gde bre oni zaradjuju te pare?
- Imaju li oni pravih briga u zivotu osim brige o boji kondoma koji ce poneti sa sobom?
- Dokle one misle tako, pa nisu bas u cvetu mladosti, jel?
- Imaju li intelektualni zivot? Kao jedna se prevari i pocne da kupuje knjige umesto cipela...
- Jel boli njih nesto sto Madjarska nema more? Ili sto deca u Africi nemaju sta da jedu?

I ne mogu da se opustim nikako. Vidim da ima pozitivan uticaj na moju lepsu polovinu, i nekako joj drago kad ih vidi, pa se zalepi i ja moram da iskljucujem ringle i rernu. Usisivac sama iskljucuje, ne moze da cuje sta kazu u NY. Al opet, i pored tog pozitivnog uticaja imam utisak da ima malo vise negativnog. Kad se zavrsi serija ona je 5 minuta srecna pa onda kad vidi rernu i sudove samo joj padne mrak na oci. I verovatno se zapita "zasto ja ne mogu kao one. Pa nisam valjda losija". I ubi se ja od objasnjavanja da ne ide da svi budu kao one jer bi onda covecanstvo zavrsilo postojanje posle samo dve generacije. I da bi deca gladovala, i da bi intelektualni zivot bio sveden na minimalu... I dzabe. Ne vredi. Brainwash BRE!

Pa ja se nikada nisam zapitao zasto ja ne mogu kao Supermen, samo obucem helanke i zuuuuuumm, ode ja na Bahame o svom trosku.

Ne mogu da se opustim, majke mi rodjene.
chobanica chobanica 11:54 13.06.2008

Re: A ja nekako ne mogu...

Feministkinje nisu u pravu sto napadaju ovu seriju jer sve junakinje zele da se udaju. Pravi problem ove serije nije rodna, vec ekonomska neravnopravnost.

Secam se jedne epizode gde Miranda, kad je rodila bebu, trazi da radi manje sati tokom nedelje. A to "manje" je bilo cini mi se 60.

Tako da, rade one i druge stvari osim sto sopinguju i izlaze, samo sto to u seriji ne vidimo. Nece da nas deprimiraju.
super_zebra24 super_zebra24 16:10 13.06.2008

Re: A ja nekako ne mogu...

Djenka,

Ja sam svoje misljenje izneo gore, i napale su me odmah i krenule da objasnjavaju kako je to tako, i da to tako treba. To je bilo kao da sam udarao glavom o zid, kad sam prestao, bilo mi je super.

Dzabe pises i trudis se, nema ot tog posla nista!
Vesna0812 Vesna0812 11:38 13.06.2008

SATC is back

odavno na jednom mestu nije bilo toliko pozitivne energije kao što se moglo osetiti sinoć u sava sentru.


ako su mi i prodali bajku, ja sam je sa zadovoljstvom kupila. za sve pare. i užasno sam zadovoljna trgovinom.
Bili Piton Bili Piton 12:13 13.06.2008

Re: SATC is back

Vesna0812
odavno na jednom mestu nije bilo toliko pozitivne energije kao što se moglo osetiti sinoć u sava sentru. ako su mi i prodali bajku, ja sam je sa zadovoljstvom kupila. za sve pare. i užasno sam zadovoljna trgovinom.


Mislim, da se razumemo....Bergman it ain't.....ali da je sa umecem, pitko, duhovito i sa vicem napisano i sklopljeno, i potom odlicno producirano, nema uopste ikakve dileme.

Film verovatno nije tako dobar kao serija (posto je ona ipak autenticni koncept, u ovom slucaju presadjen u okvir filma) - ali sam siguran da je odlicna zabava. Pored toga, napravljen je kao poklon paket prvenstveno ljubiteljima serije i prvenstveno za njihovu dusu.
Dexter Dexter 12:55 13.06.2008

Al ga nahvaliste

Odo da ga skidam s neta odma :)

Kaze moj drugar pre neki dan da je Sex&City upropastio ovdasnje devojke i da je "totalno neprimereno" kada se ovdasnje devojke ponasaju kao protagonistkinje serije.

Radnja se desava u NYC-u koji nije tipicna Amerika vec je tipican metropolis sa bezbroj dosljaka. I da, Njujorcanke jesu "natprosecno promiskuitetne" kao i Londonke (tako se kaze?)
Mislim , meni je to dobra zabava jer je serija nabijena inteligentnim humorom , a sva 4 karaktera su ipak razlicita i verovatno su realan uzorak njujorskog (zenskog) drustva.
avemarija avemarija 13:23 13.06.2008

SS

Ja gledala samo seriju i plus reprize. Film budem kad se zavrsi moja poslovna ludnica.Nego ,citam ovo i mislim da je licno meni Serija bila odlicna ,zato sto sam nekako mogla da se ,pa skoro ,vratim u NY kada sam vec bila stupidna i iz njega otisla , a nisam morala. Nego sad sedi di si pa sta bude. Razmisljam samo da je vrlo moguce da neko inspirativan dobije ideju pa snimi S and the C na SRPSKI nacin , i vec vidim { ako se radikali domognu Bgd } kako Radikalke -Samante jure kroz Knez Mihajlovu { Pop Lazicka ,Jorgovanka i Miranda -Vjerica} a Keri - LidijaAmsterdam sva desavanja u SEX and SERBIA uredno Notira. Sharlote nigde nema onako Tunjave , a The BIG - Vucic merka sve sa strane. Uz pomoc Licnog Stiliste . Sto bi rekla Keri UVAUUUU.
katilovic katilovic 13:56 13.06.2008

4 luzerke

Cetiri karaktera serije/filma su cetiri teske luzerke i to ne zato sto su promiskuitetne, neprilagodjenje ili zene u poodmaklim zrelim godinama (sto im razni ljudi sve spocitavaju) nego zato sto su duboko nesrecne svojim zivotima, a u isto vreme nesposobne da se "izdignu iznad sebe" i to shvate.

Svoj egzistencijalni uzas svaka od njih leci kako zna i ume - uglavnom kroz potragu za idealnim partnerom (pri tome ne iskazujuci gotovo nikakvu volju za kompromisom, kao delom svake uspesne i dugovecne veze). Promiskuitet je tu samo bedna posledica nenalazenja "g-dina pravog", sem kod Samante, gde je dignut na nivo natkompenzacije za sve njene frustracije...

Njih cetiri su cetiri dela jednog (nus)produkta koji mnogo govori o strahovima danasnje civilizacije, a ponajvise od strahu od bezidejnosti i besmisla zivljenja. Ali ova 'metafizicka' tema se nikako nece naci u kritikama americkih (pa ni srpskih) medija, koji se bave neprikosnovenim diktatom konzumerizma. Lepo jeste imati Louis Vuitton ili Fendi tasnu i cipele od 500/5000 dolara, ali zivot bez smisla je jeziv. Vecina zena taj smisao nalazi u biologiji (prokreacija), a onima koje ne dostignu tacku radjanja ostaje da budu jake i osmisle alternativni sistem vrednosti zivljenja ili da budu bez njega i time bedne kreature na sljastecoj podlozi, poput Samante, Sarlot, Keri i Mirande.
Ssvetlana Ssvetlana 14:30 13.06.2008

Re: 4 luzerke

Ma vazno da su ove nase zene dobro prosle! Posao, deca, pijaca, kuhinja, pa malo batine...! Imaju vremena za citanje kad odu u Azil. To je uspeh, a ne tamo neke koje samo sopinguju i ne znaju sta je zadovoljstvo dok cekaju autobus sa punim cegerima! Sve si u pravu, samo strogo..inace bi sve kao Samanta!
grofisneki grofisneki 14:53 13.06.2008

Re: 4 luzerke

ma prosvetlio nas katilovic, odo odmah da rodim jedno 4 komada :)))))))))))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:58 13.06.2008

Re: 4 luzerke

odo odmah da rodim jedno 4 komada

dovoljno je i 3 komada, pa kod cece u fond Treće dete.
margos margos 15:02 13.06.2008

Re: 4 luzerke

E, neka si nam rekao!
Nadam se da si ti pronašao svoju prokreativnu devicu i da ste se reprodukovali u dovoljnoj meri, koja ti ostavlja slobodnog vremena da otpratiš i tv i blog i sve ono što može da ugrozi tvoje potomstvo, i da ih zaštitiš od loših uticaja.
Queeria Queeria 15:06 13.06.2008

Re: 4 luzerke

Wow, koliko fašizma u jednom postu.
Oduvek sam voleo te koji krenu: "Nemaš ti pojma, ti si u stvari frustriran i nesrećan!!! Priznaj to sebi već jednom. To što ti misliš da si srećan je iluzija. Ti si u stvari nesrećan!!! Ja kad ti kažem!!!".

Baš me zanima ako je smisao ženskog života roditi dete (jednog li smisla), šta li je smisao muškog života? Da budu donatori sperme?!
Bili Piton Bili Piton 15:11 13.06.2008

Re: 4 luzerke

margos
E, neka si nam rekao!


Stvarno, apelujem na sve clanice bloga da se porode makar jednom i time se i same ponovo rode.

skyspoter skyspoter 15:21 13.06.2008

Re: 4 luzerke

moze kloniranje umesto porodjaja? manje boli i nije messy a opovrglo bi Pedjinu filozofiju da su muskarci donatori sperme. ;-)
grofisneki grofisneki 15:21 13.06.2008

Re: 4 luzerke

Srđan Mitrović
odo odmah da rodim jedno 4 komada

dovoljno je i 3 komada, pa kod cece u fond Treće dete.

evo obecavam da cu se ceo vikend posvetiti tome :)))))))))))

pozz svima!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:25 13.06.2008

Re: 4 luzerke

vo obecavam da cu se ceo vikend posvetiti tome :)))))))))))

srećan rad
Bili Piton Bili Piton 15:28 13.06.2008

Re: 4 luzerke

skyspoter
moze kloniranje umesto porodjaja? manje boli i nije messy a opovrglo bi Pedjinu filozofiju da su muskarci donatori sperme. ;-)



Hey, I'm easy about it, ali ima ljudi koji bi ti rekli da zivot mora da ti je jeziv i bez smisla...
Ssvetlana Ssvetlana 15:31 13.06.2008

Re: 4 luzerke

U pravu je covek, samo nas kvare tim luzerskim primerima. Umesto da gledamo Menjam zenu, gde su prave i uspele zene, mi se zaludjujemo nekim glupavim serijama i filmovima!
Od sada cu poceti sa tim kompromisom, sta god to znacilo, da najzad pocnu da me cene! I da rodim koje, valjda imam vremena do kraja godine nekoliko puta to da obavim. Ako treba nekom da se oplevi basta, okopa krompir, tu sam! Samo neka me cimne na pm.!
Bili Piton Bili Piton 15:39 13.06.2008

Re: 4 luzerke

Ssvetlana
I da rodim koje


Znas, u pravu si. Da sam zensko prvo sto bih uradio porodio bih se, to mora da je ekstra fensi, zamisli porodis se i odjednom sve oko tebe dobije neki smisao i vise ne moras da razmisljas o egzistencijalnom uzasu u kojem zivis i kako da ga prikrivas od drugih. Da ne govorim o tome da si samim tim cinom van takmicenja za kup najvece bedne kreature na sljastecoj podlozi, poput Samante, Sarlot, Keri i Mirande.

Usput, Miranda ima dete, porodila se, eto. Bar ga je imala u seriji, ne verujem da ga je za promiskuitetne potrebe filma prodala u belo roblje.
skyspoter skyspoter 15:46 13.06.2008

Re: 4 luzerke

call me dolly the sheep.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:43 13.06.2008

za sve dame na blogu

Ssvetlana Ssvetlana 15:53 13.06.2008

Re: za sve dame na blogu

Hvala, hvala! :)
margos margos 16:16 13.06.2008

Re: za sve dame na blogu

Srđan Mitrović

Hvala. :)))
Znam da se poklonu u zube ne gleda, ali, opet nas kvariš... Sad ćemo da pomislimo da je život samo ples, romantika i ruže...:))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:19 13.06.2008

Re: za sve dame na blogu

Sad ćemo da pomislimo da je život samo ples, romantika i ruže...:))))

pa ako nije život, može bar ovaj post da bude
Vuk Mitrovic Vuk Mitrovic 15:50 13.06.2008

sto pre - to bolje

Gledao sam film u USA i potpuno se slazem sa Srdjanom.

Samo, sto se SRbije tice, preporucujem gledanje filma sto ranije, jer ce nasi kino-operateri da sjebu rolne filma vrlo brzo, vec za koju nedelju, pa ce vam uskoro faliiti 10-20 minuta filma..... To se meni upravo desilo pre mesec dana kada sam u Bg gledao "Ognjenku"..... film je bukvalno bio kraci za 10 minuta, zbor unistenih pocetaka i krajeva rolni..... sve u svemu, kljucni zaplet u filmu mi nije bio razjasnjen, jer ga nije ni bilo, tako da sam morao da listam po scenariju da vidim tacno sta se desilo.....

Iako sam ljubitelj filma, najisrkenije navijam za Srbiju da predje na digitalne bioskope, onda ce gledaoci makar moci da odgledaju filmove u celosti.... :)
Ssvetlana Ssvetlana 23:41 13.06.2008

Bilo je divno!

Odgledala sam ga najzad. Divan je film, bas kako sam i ocekivala. Lepu poruku daje, ako ima neko da vidi. No to je moje subjektivno misljenje, jer sam odusevljena serijom, iskustvima koje imaju i njima. Sve cetri su mi bliske i kakav god da je film, sa njima mi nikada nije lose!
Zanimljivo mi je bilo i u bioskopskoj sali. Zaista mnogo zenskog sveta. Lepe, doterane (ne preterano), ljubazne! Uzivala sam gledajuci kako se sala puni! Nisu se stidele ni da zaplacu, cak su i maramice delile na sve strane! Pomislila sam da i pored svega sto nam se generalno desava, zene krce put i ne daju se slomiti! Ima nade! :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:12 14.06.2008

Re: Bilo je divno!

Ssvetlana

welcome to the Club!
Ssvetlana Ssvetlana 00:27 14.06.2008

Re: Bilo je divno!

Hvala! :)
Sutra idem na reprizu! Opustena varijanta! :)
Mozaik Mozaik 07:26 14.06.2008

Sinoc u Zenevi



Cetiri drugarice skupljene sa svih strana bivse nam blazenopocivse zemlje isle sinoc na projekciju filma Sex i grad. Za to vreme su Zenevom tutnjali navijaci raznih boja. Uopste, od kad je Euro, grad je u opsadnom stanju. Da li je potrebno da napomenemo da ni jedna od nas nije iz tog fudbalskog filma?

Medju nama je bila ovakva raspodela snaga: T. i ja religiozne obozavateljke serije Sex and the city. Sve epizode odgledane po nekoliko puta i prokomentarisane detaljno i veoma strucno. E. je videla po neku epizodu i zna osnovne pojmove, strucna je onako u glavnim crtama, a J. nikad nije videla ni jednu epizodu i lepo ne zna o cemu se radi.

Posle detaljne rasprave na temu: ko se s kim identifikuje, a koja od junakinja nam je san, udjemo u salu u kojoj je bilo oko 250 zena i tacno 7 muskaraca. Licno sam brojala kako bih mogla da posaljem izvestaj za Srdjanov blog.

NISMO OSETILE DA JE PROSLO VREME! Ko se uopste usudio da napise one kritike po ovdasnjim novinama kako je film predugacak, predosadan, previse pun marki i uopste, nije za gledanje??? Nas cetiri smo UZIVALE!!! Kakva greota sto od ovog materijala nije napravljena bar jos jedna sezona!

Izlazimo is sale, a ispred nas povorka francuskih navijaca. Obuceni u francuske zastave, deru se samo tako.

Ispred bioskopa raspravimo da li je Mirandin dekolte bio predubok na svecanoj premijeri filma. Kacim sliku da vidite. J. je bila odusevljena Sarinim sesiricem, a meni se naravno dopala Samantina crvena haljina. Posle, ja napomenem par detalja iz privatnog zivota cetiri glumice (ovde je bio dokumentarac na tu temu, pa sam kao svaka religiozna osoba pogledala nekoliko puta i naucila glavne detalje). Nesto pre ponoci se rastanemo svaka ka svom tramvaju, tj. taksiju... Sledeci projekat nam je Mamma mia (svakako nece biti tako uzbudljiv kao Sex...).



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:20 14.06.2008

Re: Sinoc u Zenevi

Sinoc u Zenevi

hvala M.
i ja čekam film Mamma mia. Film sa najboljim soundtrackom

Mozaik Mozaik 10:26 14.06.2008

Re: Sinoc u Zenevi

Tebi je mozda zanimljiv soundtrack, mi smo vise bile zainteresovane za muski deo glumacke ekipe... a neke od nas su se prepoznale na nekim mestima u reklami...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:41 14.06.2008

Re: Sinoc u Zenevi

znaš kako se kaže: za nekog sve - za svakog po nešto
margos margos 00:27 18.06.2008

Kasnim...

...ali - odgledala i oduševljena sam. I gledaću opet za koji dan...
Sve je tačno što ste rekli, odlična priča o prijateljstvu, ljubavi... dinamično, sjajni dijalozi, garderoba, sve..
Iznenađenje mi je Luiz, 'personal assistent' -odlična je.
E da, atmosfera u bioskopu je sjajna. I pre, i za vreme, i posle filma. Retkost!
:))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:46 18.06.2008

Re: Kasnim...

Kasnim...

nikad nije kasno!
cyN cyN 20:32 28.06.2008

iz NYC

A evo sta kaze New Yorker tj Anthony Lane koji je napisao kritiku i podigao prasinu na Manhattnu.
Ja sam uzivala citajuci ga.

http://www.newyorker.com/arts/critics/cinema/2008/06/09/080609crci_cinema_lane/?yrail
tttomaz tttomaz 01:08 23.07.2008

Revelation


Evo da i na ovom blogu kazem sta mislim o Vavilonskoj kurvi. Odnosno nek genije kaze.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana