Politika| Životinjski svet

Mene je danas sramota!

Srđan Mitrović RSS / 28.05.2008. u 14:01

Predstavnici Srpske radikalne stranke, koalicija DSS-NS i SPS-PUPS-JS potpisali su u Beogradu koalicioni sporazum o formiranju gradske vlasti. Mesto nije moglo da bude bolje: u kafani pored zoološkog vrta (Vrta dobre nade).

Sada će Vučić od Beograda da napravi Rajski vrt sa 4 mosta i bežičnim internetom. Za tu priliku može slobodno da preuzme i kućni red od Vrta dobre nade:

 

446395377483d53816122a857371391_extreme.jpgБеоградски зоолошки врт има вредне, осетљиве, али и опасне дивље животиње. Зато Вас молимо да приликом посета Врту поштујете одређена правила, која су установљена ради заштите животињских експоната, али и Ваше личне безбедности.

Посета Зоолошком врту је дозвољена само током радног времена.

-Током боравка у Врту сваки посетилац мора да поседује важећу улазницу и да је покаже у случају контроле.

-Немојте напуштати стазе и површине намењене кретању посетилаца, не нагињите се и не прелазите преко ограда око кавеза и водених површина, не додирујте кавезе и не пружајте руке према животињама.

-Деца млађа од 10 година морају имати пратњу одрасле особе.

-Посетиоцима није дозвољено да улазе у Врт моторним возилима, бициклом, ролерима, скејтбордом, тротинетом и сл.

-Животиње није дозвољено уводити и уносити у Врт.

-У Врту је забрањено пуштати гласну музику и употребљавати уређаје који производе буку.

-Молимо Вас да ни на који начин не узнемиравате животиње. Имајте у виду да и оне имају право на одмор и сан.

-Водите рачуна о биљкама. Немојте газити траву, ломити грање, чупати лишће, нити брати цвеће.

-Помозите нам да Врт одржавамо чистим. Све отпатке бацајте само у канте које су за то намењене. Не додирујте и не прљајте стакла.

-Строго је забрањено хранити животиње, јер оне имају прописани јеловник и режим исхране. Свако одступање од тога може бити веома штетно, па чак и погубно по њих.

shame2.jpg-Уколико притом не узнемиравате животиње, можете их фотографисати и снимати, али само за приватне потребе. У сваком другом случају дужни сте да затражите дозволу од Управе зоолошког врта.

-Молимо Вас да се придржавате налога и савета особља Врта.

Управа и особље Врта не сносе одговорност за нежељене ситуације и несрећне случајеве до којих доведе непоштовање нашег кућног реда.

Молимо Вас за разумевање и напомињемо да ће сваки намерни прекршај ових прописа имати за последицу удаљавање из Врта, забрану даљег приступа Врту, а у тежим случајевима и покретање кривичног поступка, уз захтев за надокнаду проузроковане штете.

Ако имате повода за жалбу, критику или било какав предлог молимо Вас да нам пишете.


1029844206483d4f84b15e5591112752.jpgKako je za B92 rekao funkcioner te stranke Milan Krkobabić, PUPS je doneo ovu odluku nakon što su koalicioni partneri prihvatili njihova tri osnovna zahteva: besplatan gradski prevoz za starije od 65 godina, dodeljivanje jednokratne pomoći najugroženijim starim licima i pomoć licima smeštenim u gerontološke ustanove.

 

 

 

E moji penzioneri, prodali ste se zbog besplatne vožnje gradskim saobraćajem. Sada možete besplatno da se vozite do ambasada i čekate redove umesto vaših unuka.

redovi.jpg

Beograd ima dve reke, ali ni obe nas neće oprati.

 

 

 

 








 
 
 
Vojvoda dr Šešelj odobrio Vučićev plan za Beograd...(hvala Ivana23)
 


Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 14:12 28.05.2008

vic

pitali babu - baba, sto si glasala za slobu?
ma briga mene, sinko, ja cu ionako da umrem.
vishnja vishnja 14:18 28.05.2008

Re: vic

pa nista, vreme je za gradjansku neposlusnost, eto sta je.
opet.
Vlasta Vlasta 14:19 28.05.2008

Eh, Srki,

i mene je pre četiri godine bilo sramota u Novom Sadu. Za razliku od mnogih kolega i prijatelja iz Beograda, koji su nam tih dana ironično govorili: "Šta je Novosađani, pustili ste radikale?" i "Srpska se Atina do Kosova čuje", ja neću biti takva. Ne vredi ti da se nerviraš. To nije tvoja sramota i sve je pitanje dila. Tante za kukuriku. Proći će.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:22 28.05.2008

Re: Eh, Srki,

i mene je pre četiri godine bilo sramota u Novom Sadu

bar je "naša maja" lepša. i pametnija. ako je to za utehu. a nije.
vishnja vishnja 14:29 28.05.2008

Re: Eh, Srki,

bar je "naša maja" lepša. i pametnija. ako je to za utehu. a nije.

jes vala. mislim nije. ali - ovaj em sto je takav kakav je generalno, em sto je jos vise takav kakav je sam po sebi.
aj da ne vredjam, bolje da cutim :(((
duck duck 14:31 28.05.2008

Re: Eh, Srki,

Odmah posle izbora izjavih Beogradjanima saucesce i ljudi me napadose kao da ja to prizeljkujem i da nema sanse da ce se dogoditi to sto se upravo dogadja.
Znam kako vam je, i ja sam se tako osecao u novom Sadu pre 4 godine ali evo sad radikali vise nikad nece ni primirisati gradskoj vlasti a o pokrajinskoj da ne pricamo!
Beogradjani ce jos imati srece jer ce ove zlotvore trpeti manje od godinu dana ako se obistini takva vlast na svim nivoima.
cecas cecas 14:43 28.05.2008

Re: Eh, Srki,

Srđan Mitrović
i mene je pre četiri godine bilo sramota u Novom Sadu

bar je "naša maja" lepša. i pametnija. ako je to za utehu. a nije.


A sta znas ...Gledaj to sa one Majine strane , mozda se Vucic uzjoguni pa se "odcepi" od SRS ...
Znas mi koji smo u gradovima pod njihovom vlascu mozemo samo da vam pruzimo utehu i da saosecamo...Imacete "kulturne" manifestacije Vukova sa Dinare i sl. ali necu dalje , da vas ne bacim u totalni bedak .
medjutim medjutim 14:51 28.05.2008

Re: Eh, Srki,

duck
Znam kako vam je, i ja sam se tako osecao u novom Sadu pre 4 godine ali evo sad radikali vise nikad nece ni primirisati gradskoj vlasti a o pokrajinskoj da ne pricamo!


Tako neki rekose nekog oktobra 2000 za SPS i SRS, pa..
duck duck 14:55 28.05.2008

Re: Eh, Srki,

Tako neki rekose nekog oktobra 2000 za SPS i SRS, pa..

Ja to tada nisam rekao jer me je brinuo Kostunica :)
Sad ih imamo sve lepo na pravoj gomili i vise se ne treba mesati s njima i gotovo.
blackbox blackbox 15:07 28.05.2008

Re: vic

vishnja
pa nista, vreme je za gradjansku neposlusnost, eto sta je.opet.

Kakvu neposlušnost.Pa oni su dobili na izborima i sabrali se tako da imaju demokratsku većinu. Druga je stvar da li se meni sviđaju opcije koje su napravile tu koaliciju.To je sve jasno i nema se ljutiš.Proćiće i to.
Sada bi bilo najgluplje organizovati neke proteste jer bi time oni koji ih organizuju pokazali da ne poštuju demokratsku proceduru.
Demokratiju treba čuvati upravo i za vreme kad se budu pravile i neke druge koalicije.
krunoslava krunoslava 15:11 28.05.2008

Re: vic

man ray loves me
pitali babu - baba, sto si glasala za slobu?ma briga mene, sinko, ja cu ionako da umrem.


. . . . ali nije umrla vec glasala za Krkobabice i besplatne markice !

. . . . i ode na Adu za dz(abe) . . . . !




Fergal Sarki Fergal Sarki 17:40 28.05.2008

Re: vic

man ray loves me
pitali babu - baba, sto si glasala za slobu?
ma briga mene, sinko, ja cu ionako da umrem.



Ovo nije vic, ja sam to nekoliko puta doziveo da cujem od nekih baba...
Fergal Sarki Fergal Sarki 17:51 28.05.2008

Re: vic

blackbox
vishnja
pa nista, vreme je za gradjansku neposlusnost, eto sta je.opet.

Kakvu neposlušnost.Pa oni su dobili na izborima i sabrali se tako da imaju demokratsku većinu. Druga je stvar da li se meni sviđaju opcije koje su napravile tu koaliciju.To je sve jasno i nema se ljutiš.Proćiće i to.
Sada bi bilo najgluplje organizovati neke proteste jer bi time oni koji ih organizuju pokazali da ne poštuju demokratsku proceduru.
Demokratiju treba čuvati upravo i za vreme kad se budu pravile i neke druge koalicije.


Demokratija je takodje i u Bosni gde je SRS zabranjena stranka.
Medjutim, demokratija ne znaci takvo drustveno uredjenje u kome je dozvoljeno ama bas sve sto se izglasa niti je u demokratiji dozvoljeno glasati bas o svemu.
Postoje neke aksiome demokratije koje se ne menjaju glasanjem.
S druge strane kod nas se na izborima odlucuje da li je neki kriminalac kriv ili nije.
.Zbog toga se u osnovi ne slazem i ni u kom slucaju ne mogu dopustiti da neko ovo u cemu mi ovde zivimo naziva demokratijom samo zato sto imamo kvazi skupstinu, kvazi vladu i nazovi izbore...
Jedino u cemu se slazem jeste to da je DS sa tim izlaskom na ulice prilicno zakasnio i time sebi skocio u stomak, jer se postavlja pitanje sta su cekali od ubistva Djindjica do danas.
Mogu svi da mrze Cedu ali covek je zajedno sa jos 200000 ljudi jos odavno nazvao stvari svojim imenima i sabrao sve uticajne faktore sto mu je jos pre par godina bilo dovoljno da uoci gde Srbija ide i gde ce stici 2008.
blackbox blackbox 19:10 28.05.2008

Re: vic

Demokratija je takodje i u Bosni gde je SRS zabranjena stranka.

Ovde nisu zabranjene stranke, i dobro je što nisu. Izbori su protekli shodno demokratskim standardima i proceduri, stranke su dobile koliko su dobile i to se može menjati samo na novim izborima a ne nikakvim uličnim akcijama jer, kao što rekoh, time bi sami rušili demokratska dostignuća.
Fergal Sarki Fergal Sarki 20:43 28.05.2008

Re: vic

blackbox
Demokratija je takodje i u Bosni gde je SRS zabranjena stranka.

Ovde nisu zabranjene stranke, i dobro je što nisu. Izbori su protekli shodno demokratskim standardima i proceduri, stranke su dobile koliko su dobile i to se može menjati samo na novim izborima a ne nikakvim uličnim akcijama jer, kao što rekoh, time bi sami rušili demokratska dostignuća.


Ako je ovo demokratija, onda je komunizam bio demokratija na kvadrat.
I to zato sto je po sadasnjem ustavu koji nikako nije donet demokratski ( jer ponavljam nije dovoljno samo imati ceremoniju izbora da bi citav drustveni pravac mogao okarakterisati kao demokratiju), dakle po sadasnjem ustavu je stranka vlasnik mandata, dalje to u praksi znaci da je jedan covek vlasnik svih glasova svoje stranke.
Tako na primer Kostunica odlucuje o svih svojih 30 mandata, Seselj odlucuje o svih 77 glasova i Tadic o svim svojim glasovima koliko god ih on imao.
Tako dolazimo, do cinjenice da zapravo 3-4 coveka imaju realnu moc odlucivanja a parlament je samo njihov eksponent ili fasada ili kako god hoces.
Dakle, situacija gotovo istovetna situaciji u komunizmu kada je jedan covek imao svu koncentraciju vlasti pri cemu je diktatura proletarijata bila sirotinjska zabava.
S tom razlikom sto je u ono vreme koje je takodje samo sebe nazivalo demokratijom, kao sto ce svaka drzavna tvorevina sebe zvati demokratskom i branice svioje demokratske tekovine bile to one zapravo ili ne, dakle s tom razlikom da je onda sacica ljudi koja nam je upravljala sudbinom bar radila na istoj strani ( uz kratkotrajne ispade) dok sada imamo par mocnika koji i posredno i neposredno odlucuju bez obzira na rezultate glasanja a pri tom se ne slazu medjusobno.
blackbox blackbox 23:29 28.05.2008

Re: vic

Fergal Sarki

blackbox
Demokratija je takodje i u Bosni gde je SRS zabranjena stranka.Ovde nisu zabranjene stranke, i dobro je što nisu. Izbori su protekli shodno demokratskim standardima i proceduri, stranke su dobile koliko su dobile i to se može menjati samo na novim izborima a ne nikakvim uličnim akcijama jer, kao što rekoh, time bi sami rušili demokratska dostignuća.Ako je ovo demokratija, onda je komunizam bio demokratija na kvadrat.I to zato sto je po sadasnjem ustavu koji nikako nije donet demokratski ( jer ponavljam nije dovoljno samo imati ceremoniju izbora da bi citav drustveni pravac mogao okarakterisati kao demokratiju), dakle po sadasnjem ustavu je stranka vlasnik mandata, dalje to u praksi znaci da je jedan covek vlasnik svih glasova svoje stranke.Tako na primer Kostunica odlucuje o svih svojih 30 mandata, Seselj odlucuje o svih 77 glasova i Tadic o svim svojim glasovima koliko god ih on imao.Tako dolazimo, do cinjenice da zapravo 3-4 coveka imaju realnu moc odlucivanja a parlament je samo njihov eksponent ili fasada ili kako god hoces.Dakle, situacija gotovo istovetna situaciji u komunizmu kada je jedan covek imao svu koncentraciju vlasti pri cemu je diktatura proletarijata bila sirotinjska zabava.S tom razlikom sto je u ono vreme koje je takodje samo sebe nazivalo demokratijom, kao sto ce svaka drzavna tvorevina sebe zvati demokratskom i branice svioje demokratske tekovine bile to one zapravo ili ne, dakle s tom razlikom da je onda sacica ljudi koja nam je upravljala sudbinom bar radila na istoj strani ( uz kratkotrajne ispade) dok sada imamo par mocnika koji i posredno i neposredno odlucuju bez obzira na rezultate glasanja a pri tom se ne slazu medjusobno.

Ja ne govorim o unutarpartijskim odnosima i demokratiji. , u svim partijama zajedno nema unutarpartijske demokratije koja je bila u onom SKJ kome se oni podsmejavaju.U sadašnjim strankama šefovi odlučuju o svemu, a ta despotija proističe iz mentaliteta i istorijskih okolnosti.
E sada, narod glasa za stranke takve kakve su i što se tiče izbora sa stanovišta građana to je OK, ja dajem glas partiji koju simpatišem, podrazumevajući i da imam poverenje koga će ona odrediti za poslanika.
Problem nastaje oko postizbornih koalicija i zato se postavlja pitanje da li sam glasajući npr. za DSS glasao i da bude u koaliciji npr.sa SRS. Zato su poštenije koalicije napravljene pre izbora jer građani znaju za koga glasaju.
Dolybell Dolybell 06:57 29.05.2008

Re: vic

Ovde nisu zabranjene stranke, i dobro je što nisu. Izbori su protekli shodno demokratskim standardima i proceduri, stranke su dobile koliko su dobile i to se može menjati samo na novim izborima a ne nikakvim uličnim akcijama jer, kao što rekoh, time bi sami rušili demokratska dostignuća.


To znači da je i u Nemačkoj trebalo da ostanu Nacinal - socijalisti i posle Hitlera,
da ih vodi neki sličan njemu - sve onako ravnopravno , demokratski?

Šta mislite zašto postoje hemikalije protiv korova, kad i on ima
pravo da postoji ?
Uopšte mi nije jasno zašto ljudi koji imaju bašte, uništavaju korov koji sam niče,
to je potpuno nedemokratski !

Po vama je normalno da postoje stranke koje su nas na kraju dovele
dotle da se bakćemo sa Hagom i da nas bombarduju?
One mu dođu ravnopravne sa svim ostalim strankama - alal vam misao !
To logično ispada da je i zlo i dobro podjednake vrednosti - i
da se protiv zla ne treba boriti nego ga pustiti da normalno postoji,
pa ko šta voli !
Mogli bi da osnujemo ravnopravno i stranku kriminalaca - pa onda
mogu da imaju odelenja prema stručnosti i specijalizaciji...
blackbox blackbox 08:27 29.05.2008

Re: vic

Dolybell
Ovde nisu zabranjene stranke, i dobro je što nisu. Izbori su protekli shodno demokratskim standardima i proceduri, stranke su dobile koliko su dobile i to se može menjati samo na novim izborima a ne nikakvim uličnim akcijama jer, kao što rekoh, time bi sami rušili demokratska dostignuća.To znači da je i u Nemačkoj trebalo da ostanu Nacinal - socijalisti i posle Hitlera,da ih vodi neki sličan njemu - sve onako ravnopravno , demokratski?Šta mislite zašto postoje hemikalije protiv korova, kad i on ima pravo da postoji ?Uopšte mi nije jasno zašto ljudi koji imaju bašte, uništavaju korov koji sam niče,to je potpuno nedemokratski !Po vama je normalno da postoje stranke koje su nas na kraju doveledotle da se bakćemo sa Hagom i da nas bombarduju?One mu dođu ravnopravne sa svim ostalim strankama - alal vam misao !To logično ispada da je i zlo i dobro podjednake vrednosti - i da se protiv zla ne treba boriti nego ga pustiti da normalno postoji,pa ko šta voli ! Mogli bi da osnujemo ravnopravno i stranku kriminalaca - pa onda mogu da imaju odelenja prema stručnosti i specijalizaciji...

Ustavom i Zakonom je propisano koje su organizacije i partije dozvoljene odnosno koje delovanje je zabranjeno.
Ako neke partije nisu zabranjene onda je to stvar posebne teme da li su trebale biti zabranjene, zašto, koji je zakonski i ustavni odnov i konačno da ili ne.
Ali ne možete kad te stranke dobiju broj glasova koji Vama ne odgovara tek tgada potežete pitanje zašto nisu zabranjene.Što se tiče hemikalija Vi ih principijelno upotrebljavate a ne recimo svake pete godine jer ćete izgubiti baštu.
To što Vi pričate trebalo je uraditi recimo 5.oktobra, ako je trebalo, a pošto nije onda ne možete svaki put kad Vam kvare izbornu računicu potezati to pitanje.
Prema tome , analogija sa Nemačkom Vam je većdebelo zastarela.
Mnogo toga je propušteno da se društvo postavi na zdrave noge, pre svega da se narodu osvesti i prosveti tako što bi mu se rekla istina, ali to nije bila spremna ni postpetooktobarska vlast jer im je bilo bitnije da, čak i trulim kompromisima, opstaju na vlasti, kao što i sada čine. Pa zato imate da te partije na koje Vi aludirate imaju respektabilno uporište u biračkom telu. A siguran sam da niste zagovornik teze da ako nismo zadovoljni sa rezultatom izbora , treba promeniti narod.
Po vama je normalno da postoje stranke koje su nas na kraju doveledotle da se bakćemo sa Hagom i da nas bombarduju?One mu dođu ravnopravne sa svim ostalim strankama - alal vam misao

Ovo ste Vi izveli , a nekorektno je što kažete da je to po meni , jer ja niti sam to rekao niti je to po meni.Alal Vam logika i korektnost.
chole chole 15:12 29.05.2008

Re: Eh, Srki,

E moj Vlasto!

To"Proci ce" sam prvi put cuo 1991 (tada sam imao 31 god.). Prosli su: ratovi, inflacije, stabilizacija, izolacija, pokusaji promena i na kraju promena.
Godine 2003 sam postavljen od Ministarstva za ekonomske odnose sa inostranstvom i SAN-u za sefa komisije, koja je trebala da izradi proekat saradnje sa jedno zemljom. Kada smo (nas 15 sa srpske strane zajedno sa strucnim licima i privrednicima te zemlje) zavrsili projekat, reklisu nam da sacekamo. Osvrnuo sam se oko sebe i shvatio da imam 45 god.

Svi ti ljudi svom narodu ne zele nista dobro. Svi oni izmedju sebe imaju dogovor.
Toj svekolikoj bagri ne dajte ni sekundu svoju, a kamoli dan ili jos gore period . . . (mandat).

Pozdrav - Chole
Toronto, Ontario - Canada
vishnja vishnja 08:00 30.05.2008

Re: vic

Kakvu neposlušnost

nikakvu. totalni osecaj nemoci pa lupetam.
traje mi jos, al sam se sad ucutala umesto da prosipam gluposti :((
nesha nesha 14:15 28.05.2008

penzioneri&KrkoBabic

nisu zasluzili da udarimo po njima
Ali Andreja Mladenovic jeste
Zato Andreja smatraj se udarenim
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:21 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Zato Andreja smatraj se udarenim

udaren je on odavno.
Mene višw brine što je neko u mogućnosti da se igra saozbiljnim stvarima zbog besplatne vožnje u smrdljivim autobusima GSB-a
nesha nesha 14:36 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

ali ne od mene - zato evo mu opet
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:42 28.05.2008

.

undefined
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:42 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Srđan Mitrović

Mene višw brine što je neko u mogućnosti da se igra saozbiljnim stvarima zbog besplatne vožnje u smrdljivim autobusima GSB-a


Ponavljam se al ne mrzi me. Oni su lojalni vojnici partije i vrhovnog komandanta Slobodana Miloševića.



Potpisivanje ovog dila za njih nije pitanje boljeg života- njihovog, njinih unuka- za njih je to pitanje vojničke dužnosti. Ali ne krivimo njih već monstruozni sistem koji ih je načinio takvim.
silver bullet silver bullet 15:00 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

penzioneri&KrkoBabic #Link Replika: 4nisu zasluzili da udarimo po njima
Ali Mladenovic jeste


Da!

Svi kritikuju SPS i PUPS!

Razmere izdaje DSS-a su epske i tragicne.

Njih treba prozivati, ne ove jadnike koju su tu gde su vec 20 godina.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:55 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Razmere izdaje DSS-a su epske i tragicne.

o njima ne želim ni da mislim.
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:01 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Srđan Mitrović
Zato Andreja smatraj se udarenim

udaren je on odavno.
Mene višw brine što je neko u mogućnosti da se igra saozbiljnim stvarima zbog besplatne vožnje u smrdljivim autobusima GSB-a


Pa nije valjda da Vi stvarno mislite da je to razlog njihove koalicije ?

To vam je slicno kao kad onako samoinicijativno odlucite da propustite neki dzip sa tamnim staklima da prodje na crveno dok ga vi sacekate na svom zelenom, a taj svoj postupak naravno opravdacete time sto vam se nigde ne zuri a ne zapravo cinjenicom da ste pustili po gacicama od cike iz dzipa.

Kako bre ljudi ne shvatate vise da ovde BIA upravlja nasim zivotima ( ali nije to ova sitna boranija koja u BIA prima platu da dezura nocu ispred necijeg ulaza) i formira svoju fasadu olicenu u imitaciji parlamentarizma ?
Taj Dacic,Krkobabic, Mrkonjic i ostali moraju naravno imati neku spiku zasto nesto rade, ali to ne rade zbog toga nego zato sto bi ih pojeo mrak kad u odredjenim momentima nebi radili kako im se kaze.

Zbog toga je Kostunica promenio sve politicke pravce, zbog toga je Djindjic mrtav a Tadic povremeno cuti.
Unfuckable Unfuckable 19:19 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

gradska uprava, kao i gradonačelnik nemaju uticaj na BIA
pufna pufna 19:44 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Potpisivanje ovog dila za njih nije pitanje boljeg života- njihovog, njinih unuka- za njih je to pitanje vojničke dužnosti. Ali ne krivimo njih već monstruozni sistem koji ih je načinio takvim.

nemoj da se zanosis! Potpisivanje ovog sporazuma je dil i kapnuta parica a nikako vera pa makar to bile i iluzije.
Iluzije imaju oni obezglavljeni koji su za njih glasali da li zato sto su ispisnica ista , da li iz ne znanja za koga vise na ovoj pomahnitaloj politickoj sceni, dok su pups lideri hohstapleri a jos i prestareli.
angie angie 19:44 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

nemaju uticaj na BIA


al bia ima na njih!
Fergal Sarki Fergal Sarki 20:45 28.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Unfuckable
gradska uprava, kao i gradonačelnik nemaju uticaj na BIA


... ali BIA ima uticaj i na Janka i na Marka kad im zapne za nesto, a sad im je zapelo.
Dolybell Dolybell 07:20 29.05.2008

Re: penzioneri&KrkoBabic

Ali ne krivimo njih već monstruozni sistem koji ih je načinio takvim.


Pa i Hitlera je sistem napravio takvim kakav je bio, za skoro sve Nemce
apsolutno pozitivna ličnost, koja ih je izvadila iz blata - samo da je bio
malo manje ambiciozan i da nije krenuo na Rusiju.....
Spiridon Spiridon 14:21 28.05.2008

..

Kako je za B92 rekao funkcioner te stranke Milan Krkobabić, PUPS je doneo ovu odluku nakon što su koalicioni partneri prihvatili njihova tri osnovna zahteva: besplatan gradski prevoz za starije od 65 godina, dodeljivanje jednokratne pomoći najugroženijim starim licima i pomoć licima smeštenim u gerontološke ustanove.



Ovo ne sme da prodje! Suvise je surovo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:22 28.05.2008

Re: ..

Ovo ne sme da prodje! Suvise je surovo.

moja je poenta da je tražio besramno malo!
Spiridon Spiridon 14:24 28.05.2008

Re: ..

Srđan Mitrović
Ovo ne sme da prodje! Suvise je surovo.moja je poenta da je tražio besramno malo!



moja poenta je da ovo ne sme da prodje!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:31 28.05.2008

Re: ..

Srđan Mitrović

moja je poenta da je tražio besramno malo!


Bre on bi u tu koaliciju ušao i za dž nemoj se lažemo. I to malo što je tražio, tražio je reda radi i neće da se buni ako mu ne ispune. Mislim Krkobabić teško da će se voziti GSPom i ne verujem da će mandat na vlasti provesti u staračkom domu pa će mu značiti nešto uslovi u gerontološkim ustanovama. Ne vredi bre, moja baba doslovce ne zna gde se nalazi ali je insistirala da je nose na glasanje i dala glas Slobi. Da, Slobodanu Miloševiću- ne Dačiću, ne Obradoviću a pogotovo ne Krkobabiću.
blackbox blackbox 15:09 28.05.2008

Re: ..

Spiridon
Kako je za B92 rekao funkcioner te stranke Milan Krkobabić, PUPS je doneo ovu odluku nakon što su koalicioni partneri prihvatili njihova tri osnovna zahteva: besplatan gradski prevoz za starije od 65 godina, dodeljivanje jednokratne pomoći najugroženijim starim licima i pomoć licima smeštenim u gerontološke ustanove. Ovo ne sme da prodje! Suvise je surovo.

Mogao je tražiti i slobodno kretanje penzionera po parkovima i neometano prevrtanje po kontejnerima.
Ma briga njega za penzionere , važno je koje mesto on lično i oni oko njega dobijaju.
Dilan Dog Dilan Dog 17:07 28.05.2008

Re: ..

Ma to sa Krkobabicem je cista fora, eto da bi se culo da se
i on nesto pita i da je i on nesto preduzeo> besplatan prevoz, 3 kile luka
i dzak krompira...

Mislim, nije on tu nikakav faktor u smislu odlucivanja, on je ispratio
stav njegoive koalicije na gradskom nivou.
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:03 28.05.2008

Re: ..

Srđan Mitrović
Ovo ne sme da prodje! Suvise je surovo.

moja je poenta da je tražio besramno malo!


Pa naravno, kao da im DS nebi dao to isto u najmanju ruku.
Ali naravno da ovde stvar nije tako trivijalna kako se predstavlja, u pitanju je jedna jos mnogo mnogo trivijalnija i ociglednija stvar...
pufna pufna 19:48 28.05.2008

Re: ..

moja je poenta da je tražio besramno malo!

da li ti stvarno verujes u to?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:59 28.05.2008

Re: ..

da li ti stvarno verujes u to?

ne
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:08 28.05.2008

Dilane,

zaboravio si i godišnju kartu za klizanje na Tašu...to bi im baš leglo.
Dilan Dog Dilan Dog 07:55 29.05.2008

Re: Dilane,

Jelica Greganović
zaboravio si i godišnju kartu za klizanje na Tašu...to bi im baš leglo.

Dobra ideja, to bi pomoglo u održavanju i onako krhkog zdravlja penzionera )
A za povećanje adrenalina besplatni skokovi iz aviona svakog drugog utorka
od 02-03 ujutru, sa poslednjim čekom od penzije ))


Dobro došli su i drugi sadržaji
Palilula Palilula 14:21 28.05.2008

a sada

prvo cu da jedem, a onda da placem
Tatlin Tatlin 15:23 28.05.2008

Re: a sada

jedi dok ima...
Brooklyn Brooklyn 14:23 28.05.2008

*

znas sta bi ja volela da vidim: srpsku produkciju apprentice-a. bez ironije.
Maksa Maksa 14:33 28.05.2008

Re: *

Brooklyn
znas sta bi ja volela da vidim: srpsku produkciju apprentice-a. bez ironije.


U, ludilo! :)

Ko bi bio Donald Tramp?
Brooklyn Brooklyn 14:40 28.05.2008

Re: *

U, ludilo! :)

Ko bi bio Donald Tramp?

e, to je odlicno pitanje! koga ti predlazes? ja bih nekog iz tvojih poslovnih krugova (posto emisija nije zamisljena kao farsa).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:54 28.05.2008

Re: *

ja glasam da Donald Tramp bude Šugar Dedi.
Maksa Maksa 15:03 28.05.2008

Re: *

e, to je odlicno pitanje! koga ti predlazes?


Miiis'im da ti se neće svideti...

Ja bih uzeo nekog viđenog Bg mafijaša (u zemlji ili u bekstvu) ili predsednika političke partije, i sakupio bih jedno 10-ak wannabies (sa iskustvom u sitnijum prestupima, tipa krađa radija iz kola, itd.), a ostalo sve kao u Apprentice, sve sa "Milko iz Jerkovića, YOU ARE FIRED! <bang>" na kraju svake epizode. Neki kao Sopranos - Reality Show crossover. Malo tvrdo, ali išlo bi ko alva, zajebalo bi i Velikog Brata.

ja bih nekog iz tvojih poslovnih krugova


Moji "poslovni krugovi" su (manje ili više) masni programeri, to bre niko normalan ne pušta na televiziju (osim u posleponoćnim terminima).

(posto emisija nije zamisljena kao farsa).


To je zdravo težak domaći, pošto ovde sve uglavnom ispadne farsa, kako god ga zamislio.
Mislim da je bolje odmah praviti farsu, umesto da posle bude "e, ustvari smo baš tako 'teli (pao-sa-skija). Stvar-no!".

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:25 28.05.2008

e sad, milsim da je pravo vreme za:

Marko Jevtic Marko Jevtic 14:26 28.05.2008

Pa...

.. tužno ali očekivano.

Kad su penzioneri i mislili na mlade? Kad je SPS doneo neku odluku koja je bila dobra za državu?

JBG.. Preživećemo i ovo.
Spiridon Spiridon 14:29 28.05.2008

Tajvanska kanasta

yebes mi mater osecam se ko Sasa Belopoljanski u Tajvanskoj kanastasti na kraju filma kada se vrti po onoj gradjevini i ponavlja: "Yebacu vam mamicu! Sad cu da se ubijem!"
vishnja vishnja 14:37 28.05.2008

Re: Tajvanska kanasta

yebes mi mater osecam se ko Sasa Belopoljanski u Tajvanskoj kanastasti na kraju filma kada se vrti po onoj gradjevini i ponavlja: "Yebacu vam mamicu! Sad cu da se ubijem!"

idi bre Spiro :)))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:40 28.05.2008

Re: Tajvanska kanasta

"Yebacu vam mamicu! Sad cu da se ubijem!"

ili u novijoj verziji:

Fergal Sarki Fergal Sarki 18:06 28.05.2008

Re: Tajvanska kanasta

Spiridon
yebes mi mater osecam se ko Sasa Belopoljanski u Tajvanskoj kanastasti na kraju filma kada se vrti po onoj gradjevini i ponavlja: "Yebacu vam mamicu! Sad cu da se ubijem!"



Elem,

ako neko ima ovaj film, pokusavam da ga nadjem kako bih upotpunio svoju kolekciju remek dela nase kinematografije, zamolio bih da me kontaktira.

Hvala
cincili cincili 14:30 28.05.2008

no pasaran!

moja jedina uteha je da vise ne zivim u svom rodnom gradu!

a od danas je kalemegdan za mene "zabranjeni grad"
Palilula Palilula 14:35 28.05.2008

Re: no pasaran!

a od danas je kalemegdan za mene "zabranjeni grad"


Kalemegdan je NAS! bio i bice, samo ga treba ocistiti.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:31 28.05.2008

Eto konacno se i to dogodilo!

Konacno imamo, ponovo, vlast kakvu zasluzujemo....?
Pa dobro - I BI NOĆ !!!
Mogu li da delim tu nesrecu sa Beogradjanima ili da se dicim sto moj Kragujevac nikada, uprkos Kragujevcanima Tomi i Natashim nije bio radikalski grad...? Ne, potpuno sam hladno primio informaciju da su se konacno i zvanicno nasli na jednom mestu svi oni koji nam godinama rade o glavi...Mene nikada nije zanimala..."njihova"..vec samo "nasha strana", a "nasha" je uobrazena , nadobudna, sebicna...i sve dok je tako Radikali & kompanija ne moraju da brinu...a za normalne gradjane Srbije ni Mars nije više tako daleko.....a i ne treba viza!
Pala je i poslednja, kakva takva, linija odbrane Beograda.
bkc
duck duck 14:33 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Pozdrav Cole, a hoce li Verko sad sa SPS-om da formira vlast kao sto je najavio?
angie angie 14:37 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Pala je i poslednja, kakva takva, linija odbrane Beograda.

Gorio Gorio 14:44 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

...Mene nikada nije zanimala..."njihova"..vec samo "nasha strana", a "nasha" je uobrazena , nadobudna, sebicna..

Kratko, precizno a istina.
silver bullet silver bullet 15:02 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Pala je i poslednja, kakva takva, linija odbrane Beograda.
bkc


PRODAO JE DSS!

Znam bar 10 ljudi koji su glasali za DSS, starijih, penzionera.
Ocajni su.
Al kasno.
Maksa Maksa 15:05 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Znam bar 10 ljudi koji su glasali za DSS, starijih, penzionera.
Ocajni su.


E, baš ih žalim što su očajni, evo empatija mi kipi na sve pore.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:06 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

duck
Pozdrav Cole, a hoce li Verko sad sa SPS-om da formira vlast kao sto je najavio?


Verovatno DA, sa SPS.om i DS-om......on je dobio skoro apsolutnu vecinu, pa moze kako hoce,a HOCE!
duck duck 15:11 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Branislav Kovačević Cole
duck
Pozdrav Cole, a hoce li Verko sad sa SPS-om da formira vlast kao sto je najavio?


Verovatno DA, sa SPS.om i DS-om......on je dobio skoro apsolutnu vecinu, pa moze kako hoce,a HOCE!

Pa sto i sa SPS-om ako im je dovoljan DS koliko sam uspeo da vidim?
Razumem da su hteli da ukljuce i SPS ako je to uslov za republicku vlast ali posle ovog u BG-u ne vidim ni jedan valjan razlog?
Doctor Wu Doctor Wu 15:31 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Znam bar 10 ljudi koji su glasali za DSS, starijih, penzionera.

Jel može neke adrese?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:35 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!


Pa sto i sa SPS-om ako im je dovoljan DS koliko sam uspeo da vidim?
Razumem da su hteli da ukljuce i SPS ako je to uslov za republicku vlast ali posle ovog u BG-u ne vidim ni jedan valjan razlog?


Postoje i licni, a ne samo stranacki dilovi.....zaduzenja, ja tebi ti meni...itd! To se znalo jos pre izbora.
poz
bkc
duck duck 15:45 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Branislav Kovačević Cole

Pa sto i sa SPS-om ako im je dovoljan DS koliko sam uspeo da vidim?
Razumem da su hteli da ukljuce i SPS ako je to uslov za republicku vlast ali posle ovog u BG-u ne vidim ni jedan valjan razlog?


Postoje i licni, a ne samo stranacki dilovi.....zaduzenja, ja tebi ti meni...itd! To se znalo jos pre izbora.
poz
bkc


Gledajuci vesti ispada da ce SPS skoro u svim opstinama biti na vlasti, sad da li sa ZES-om ili SRS-DSS nije ni bitno. Sreca pa u Novom Sadu ne prodjose cenzus :)
silver bullet silver bullet 16:00 28.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Jel može neke adrese?


Necu da mi se ime povlaci po MUP-ovim prijavama, sa sve godinom rodjenja, puj, puj!

Ajd ovako.

Dve ulice nize od Kostunice.

man ray loves me man ray loves me 08:29 29.05.2008

Re: Eto konacno se i to dogodilo!

Dve ulice nize od Kostunice.

I ja sam se pitala ko glasa za DSS. Znaci Kostunicin uticaj opada eksponencijalno kad krenes od njegove kuce :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:32 28.05.2008

Bruka jeste...

Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...
- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....
Maksa Maksa 14:36 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...
Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....

Polako, ima vremena do septembra.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:36 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

A šta mislite Drago da li ovo znači da je i na republičkom sve gotovo?

Ako je tako, onda izem ti kristalnu kuglu ))))
duck duck 14:37 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Drago Kovacevic
Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...
- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....


I hocemo li se i dalje nacionalno miriti sa ubicama i lopovima:)
Vračarac Vračarac 14:40 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

SPS ima Široku podršku raznih "demokratskih" stranaka. Čini mi se da se niko ne gadi SPS-a. Svima su prihvatljivi. Svima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:41 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Trinidad Tobagović
A šta mislite Drago da li ovo znači da je i na republičkom sve gotovo?

Ako je tako, onda izem ti kristalnu kuglu ))))

Ja ostajem kod onoga što sam već sto puta napisao....
Na državnom nivou će biti "vlada nacionalnog jedinstva" - DS,DSS i SPS.
Kad to dogovore isti sastav će vladati Beogradom......dakle septembar...
Vučić je Toma Nikolić sa malo dužim vekom trajanja...
Godzila Godzila 14:46 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

e sad septembar, a kad dodje septembar onda ce biti septembar 2009.
nego jel gljivica principijelan ili je u pitanju db i koferce to mene zanima (naravno uz pitanje koliki je koeficijent stete radikal/dan uzimajuci u obzir vucic pojacanje od 3.2 sto ce reci 3.2*radikal/dan=previse).

mora se priznati da gljivica nije preleteo iz spsa u teskim danima kao mnogi tako da ja glasam za principijelnost. i kostunjavi ne pogazi rec, jedino tadic ko list na vetru.

Čerevicki Čerevicki 14:47 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Drago Kovacevic
Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...
- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....

A ja ću da puknem ako ne pitam šta bi sa toliko najavljivanom/priželkivanom koalicijom DS/DSS?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:52 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Čerevicki
Drago Kovacevic
Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...
- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....

A ja ću da puknem ako ne pitam šta bi sa toliko najavljivanom/priželkivanom koalicijom DS/DSS?

Ovo je prvi korak ka toj koaliciji....recimo, kao onaj dan prošloga maja kadu su u Skupštini birali Tomu Nikoliću....
Danas je Tadić rekao da je otvoren za partnerstvo sa DSS-om ako se ovi vrate na "evropski put", a Ristivojević da oni hoće SSP uz dodatak neke rečenice.....
Svašta ćemo se mi još naslušati...
Spiridon Spiridon 14:55 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Drago Kovacevic
Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....


pa bice moderan ako prihvati Tadicevih bednih 5 principa.


Čerevicki Čerevicki 14:57 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Drago Kovacevic

Čerevicki
Drago KovacevicBruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....A ja ću da puknem ako ne pitam šta bi sa toliko najavljivanom/priželkivanom koalicijom DS/DSS?Ovo je prvi korak ka toj koaliciji....recimo, kao onaj dan prošloga maja kadu su u Skupštini birali Tomu Nikoliću....Danas je Tadić rekao da je otvoren za partnerstvo sa DSS-om ako se ovi vrate na "evropski put", a Ristivojević da oni hoće SSP uz dodatak neke rečenice.....Svašta ćemo se mi još naslušati...

E sad prvi korak, drugi, step touch, knee up... Ovaj rekao ovo, onaj ono... Možemo tako u nedogled. Ali što je teško reći - nisam bio u pravu, čudo jedno!
Gorio Gorio 15:04 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....

"Možemo reći da je SPS na nivou grada jedna nereformisana stranka iz devedesetih, predvodjena retraogradnim Ivicom.
Medjutim gledano šire, na raepubličkom nivou to je jedna stranka moderne levice, predvodjena modernim Ivicom, koja je dogo godina bliska ideološki DS-u."
Mogla bi otprilike da glasi izjava Borisa Tadića, "pobednika" poslednjih izbora.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:12 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Drago Kovacevic
Bruka jeste, ali ću pući ako ne upitam...
- Jeli sada Ivica moderan ili retrogradan i jeli SPS moderna levica ili nereformisana stranka iz devedesetih.....



Nista manje ili vise nego kada je DOS abolirao SPS krilo ,Baneta Ivkovica i Palmu tada SSJ (2001-2003).......da sad ne otvaram i tu temu...Prema tome uvek postoj geneza, samo je pitanje koliko ko od toga hoce da zahvati....
Dragi moj prezimenjace....to je pocelo onog trenutka kada je DSS istupio iz koalicije DOS-a, a tada su donosili odluke neki drugi....da ne spominjem imena!
poz
bkc
Sto bi rekao Radovan III ..........................."najgore je kad smo mi oko nas"
man ray loves me man ray loves me 15:19 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

i ja cu da puknem a da ne pitam - kako to da o doslednosti popuju uvek oni ciji licni zivot pokazuje da nikada nisu bili dosledni?
walk the walk or shut it, goddamit.
Brooklyn Brooklyn 15:28 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

pa tvrdio je dragec i da gradska vlada nece moci da se formira bez "nase bilje".....
Doctor Wu Doctor Wu 15:30 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Polako, ima vremena do septembra.

:))))))). E, ako bih zbog nekog voleo da se ostvari taj DSS-DS-SPS scenario onda bi to bilo zbog čestitog Drageca. Zamišljam scenu, ono Čeda se vraća s odmora u septembru, ulazi u stranku, a Dragec onako pobedonosno: "Eto, šta sam vam rekao!".
sonja k. sonja k. 18:07 28.05.2008

Re: Bruka jeste...

Ja ostajem kod onoga što sam već sto puta napisao....
Na državnom nivou će biti "vlada nacionalnog jedinstva" - DS,DSS i SPS.
Kad to dogovore isti sastav će vladati Beogradom......dakle septembar...


zvacu te drago septembrovic : )
moze Tadic da ne da mandat pa da se ide na nove izbore u tom tvom septembru
a na izboru DS i sve sto hoda i puzi u Srbiji sa njima u koaliciji
pa to onda kao lici na pobedu
al nije valjda da tako racunas

Mega politicki promasaj bio je bespotrebno aminovanje SPS.
Sad je SPS - reformisana, proevropska stranka levice. I to overeno, pred celim svetom, od DS i LDPa
Zasto bi oni bili blesavi i utapali se beznacajno u zevs koaliciji, kad mogu da budu glavne dase,
postenjacine, proevropske snage u ovoj drugoj?
Dawngreeter Dawngreeter 01:08 29.05.2008

Re: Bruka jeste...

Čerevicki
E sad prvi korak, drugi, step touch, knee up... Ovaj rekao ovo, onaj ono... Možemo tako u nedogled. Ali što je teško reći - nisam bio u pravu, čudo jedno!


- Za deset dana ce pasti kisa.
- Danas je vedro, samo vetar duva! Nemas pojma!
- To je zato sto je proslo samo dva dana, u narednih osam ce vetar doneti kisne oblake.
- PFF! HA HA! Picao si o kisi a kise nema! Nema tu bre cas da dolaze oblaci, cas da odlaze oblaci, atmosferski fenomeni i slicne gluposti!
mariopan mariopan 08:52 29.05.2008

Re: Bruka jeste...

Vračarac
SPS ima Široku podršku raznih "demokratskih" stranaka. Čini mi se da se niko ne gadi SPS-a. Svima su prihvatljivi. Svima.

Ma otimaju se o njih a ovamo, kao, gade se...hmm, ko je ovde lud?
Vračarac Vračarac 09:13 29.05.2008

Re: Bruka jeste...

hmm, ko je ovde lud?

Izgleda oni koji su verovali tim likovima, odnosno, bez namere da ikoga uvredim, glasačko telo.
edi-va edi-va 14:33 28.05.2008

?

Строго је забрањено хранити животиње, јер оне имају прописани јеловник и режим исхране. Свако одступање од тога може бити веома штетно, па чак и погубно по њих.


Sta fali nekad baciti malo pragnjetine kroz kavez?
To nikoga nije ubilo.
mariopan mariopan 14:58 28.05.2008

Re: ?

Evo ovde u Vojvodini baba koliko hocete a pobedio DS....pa ko vam je kriv sto vi niste imali vecu podrsku u birackom telu pa sada Krkobabic, sebe radi, ne nas radi, kupuje i prodaje te glasove a da nije ni pitao te ljude koji su glasali za PUPS da li to sme? Imaju penzioneri i previse razloga da glasaju za PUPS a ne za bilo koju stranku koja se nudila sada na izborima....pogledajte kako zive, sta sve placaju i od kojih para, zamislite par staraca koji zive od 7 000 mesecno od toga pola racuni, pola na lekove....a vi opleli? Zato su glasali , ne za prevoz, jer gde idu? A samo vam oni krivi? Pa imali biste tih glasova koliko hocete da se neko setio tih penzionera malo ranije, kada su izmisljali sve nove i nove nacine kako da im smanje prihode a oni ne mogu ni da strajkuju, ne cuje se njihov glas...sad vam taj glas treba a oni vam ne trebaju? Zakljucujem da vi nemate tate i mame, deke ili bake ili biste vise voleli da ih nemate? Radi vlasti?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:01 28.05.2008

Re: ?

akljucujem da vi nemate tate i mame, deke ili bake ili biste vise voleli da ih nemate?

ne lupaj. moji roditelji su penzioneri.
problem je krkobabić
duck duck 15:03 28.05.2008

Re: ?

Imaju penzioneri i previse razloga da glasaju za PUPS a ne za bilo koju stranku koja se nudila sada na izborima....pogledajte kako zive, sta sve placaju i od kojih para, zamislite par staraca koji zive od 7 000 mesecno od toga pola racuni, pola na lekove....a vi opleli? Zato su glasali , ne za prevoz, jer gde idu? A samo vam


Nisi u pravu mariopan. Moj cale je imao prosecnu ili malo vecu od proseka platu do '91 a sada ima penziju vecu od prosecne plate u Srbiji tako da to sto pises nije tacno (penzioneri vole da kazu da primaju samo 7000 a u stvari dobiju 2x7000=14000 din).
Moja zvanicna plata je kao i vecini ljudi u Srbiji koji se bave samostalnim poslom manja od prosecne penzije zbog nakardnog poreskog sistema sa previse socijalnih nameta na plate). Znaci da ce moja penzija biti bedna i manja od njihovih sada.
Maksa Maksa 15:09 28.05.2008

Re: ?

Zakljucujem da vi nemate tate i mame, deke ili bake ili biste vise voleli da ih nemate? Radi vlasti?


I mama i tata su mi u penziji (doduše tek nekoliko godina). Ni teško omamljeni ne bi glasali za Krkobabića.

mariopan mariopan 15:11 28.05.2008

Re: ?

Srđan Mitrović
akljucujem da vi nemate tate i mame, deke ili bake ili biste vise voleli da ih nemate?

ne lupaj. moji roditelji su penzioneri.
problem je krkobabić

I nas problem je Krkobabic, bolje da si napisao kako njega da se otresemo, svaka bi ideja dobrodosla.
mariopan mariopan 15:20 28.05.2008

Re: ?

duck
Imaju penzioneri i previse razloga da glasaju za PUPS a ne za bilo koju stranku koja se nudila sada na izborima....pogledajte kako zive, sta sve placaju i od kojih para, zamislite par staraca koji zive od 7 000 mesecno od toga pola racuni, pola na lekove....a vi opleli? Zato su glasali , ne za prevoz, jer gde idu? A samo vam


Nisi u pravu mariopan. Moj cale je imao prosecnu ili malo vecu od proseka platu do '91 a sada ima penziju vecu od prosecne plate u Srbiji tako da to sto pises nije tacno (penzioneri vole da kazu da primaju samo 7000 a u stvari dobiju 2x7000=14000 din).
Moja zvanicna plata je kao i vecini ljudi u Srbiji koji se bave samostalnim poslom manja od prosecne penzije zbog nakardnog poreskog sistema sa previse socijalnih nameta na plate). Znaci da ce moja penzija biti bedna i manja od njihovih sada.

Eto vidis da ne znas.
Moj zet i njegova zena zive sa 7 000 dinara mesecno a ona nikada nije radila. To je penzija. Raspitaj se kolike penzije imaju tekstilci, kozari i razni radnici koji su radili 40 godina u slabo placenim firmama...PROSEK znaci da ja, sa minimalnom, i moj komsija sa penzijom iz Naftagasa imamo prosecnu...a on sam ima vise od mene i muza koji je isto radio 40 godina i vise.zajedno...Vise od pola penzionera ne dobija onu "prosecnu" a oko trecina imaju minimalnu , koja je oko 11000 do 13 000 MESECNO, ne pola i pola, i sve placamo, lekove, pelene za odrasle (kome su potrebne a da nije obuhvacen onom tudjom negom" koju dobijaju stvarno samo najtezi bolesnici ali su bolesni od neke bolesti koja to zahteva), grejanje, struja, komunalno, sve to i da se zivi? Od cega? Imam prijatelje isto zena nije radila, oboje zive od 17 000, zive na betonu jer kucu nikad nisu zavrsili, nemaju od cega, oboje bolesni.....pa to nije sve ima jos ali da ne duzim....nisu svi penzioneri u stanovima, zagrejani, niti imaju onu PROSECNU penziju, o njima ja govorim. Oni su se ponadali nekom boljitku za sebe, a izgleda da ce samo Krkobabic da se ovajdi.
mariopan mariopan 15:24 28.05.2008

Re: ?

Maksa
Zakljucujem da vi nemate tate i mame, deke ili bake ili biste vise voleli da ih nemate? Radi vlasti?


I mama i tata su mi u penziji (doduše tek nekoliko godina). Ni teško omamljeni ne bi glasali za Krkobabića.


Ne bih ni ja i nisam , ja sam ovde u Vojvodini i mi smo nama izabrali, samo mi je neposteno da se oplete po tim ljudima....zasto niste opleli po mladjima koji su lasali za DSS ili Radikale, da nisu oni, imali biste glasova koliko hocete, a penzionere ni tak Krkobabic nije pitao sta sme da uradi sa njihovim glasovima.On sada tvrdi pazar za sebe, kakav prevoz, kome to treba i da je to stavka koja ce nesto ad pomogne penzionerima? Salio se?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana