Muzika| Zabava

Pobednik Eurosonga 08

Srđan Mitrović RSS / 24.05.2008. u 23:58

 


Dima Bilan je privukao pažnju svetske javnosti 2006.godine kada je predstavljao Rusiju na "Pesmi Evrovizije" u Atini. Dima je zauzeo neverovatno drugo mesto, odličnom izvedbom hita "Never let you go" što mu je donelo status zvezde i izbacilo ga na vrh top lista ruskih radio i TV stanica.

Prvi korak u karijeri Bilan je načinio učešćem u takmicenju "Jurmala", najznačajnijem muzičkom takmicenju u istočnoj Evropi. Dima je 2003. godine diplomirao na prestižnoj Muzičkoj akademiji "Gnesim" i postao student Državnog instituta pozorišnih umetnosti, gde i sada studira.

Izdao je tri platinasta albuma na kojima je sarađivao sa svetski poznatim tekstopiscem Diane Warren. Na dodeli ruskih MTV muzičkih nagrada dva puta je, 2005. i 2006. godine, proglašen za najboljeg izvođača.

Dima Bilan je jedan od četiri izvođača koji su nastupili na najvećem muzičkom događaju u Rusiji 2006. godine "Crvenom letu" na Crvenom trgu u Moskvi ( pored njega, na bini su se našli i Šakira, "The Black Eyed Peas" i "T.A.T.U."). Iste godine, Dima je primio nagradu za najprodavanijeg ruskog izvođača i nastupao na dodeli "Svetskih muzičkih nagrada" u Londonu.

Naredne, 2007 godine, snimio je svoj prvi internacionalni album na engleskom jeziku u Los Anđelesu i Filadelfiji, i održao turneju po Americi, Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Jedna od Diminih novih pesama je i duet sa Neli Furtado. Njegov novi album pušten je u prodaju u zimu 2007/08. Prvi singl sa tog albuma je pesma "Number 1 Fan " koju je napisao Jim Beanz. Pesma se nalazi na vrhu top lista muzičkih kanala " MUZ TV" I "MTV Russia".

Na dodeli ruskih MTV muzičkih nagrada 2007. godine Dima je dobio tri najprestižnije nagrade- za najboljeg izvođaca, najbolju pesmu i po treći put u karijeri, za najboljeg umetnika. Dima Bilan ima i veoma uspešnu manekensku karijeru, i dobio je nekoliko nagrada "Fashion TV" za najbolje obučenog umetnika.
 
tabelaig1.jpg
 


Komentari (277)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić Jelena Milić 00:04 25.05.2008

kod moje drugarice

bile nas 4

glasele evo nase liste

norveska
hrvatska
ukrajna
izrael
danska

dima nam sa lakom bio poslednji

zao mi engleza, bio sasvim ok
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:07 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

ja navijao za izrael.
oko mene svi za bosance.
ali svi su bili protiv rusa.
u znak protesta nismo otišli na žurku.
Jelena Milić Jelena Milić 00:10 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

ma meni je izrael bio super isto, al me toliko ispizdeo komentator, napisah i haiku post o tome!

posle smo sedele i mislile se sto smo i za ukrajnu glasale, bile smo zrtve medijskog pritiska :)) i plus ono 4 babe da ne bude da smo ljubomorne i to:)

za laku sam se autovala jos pre neki dan, da je u nadrealiti sou, sve ok, ovako, wanna be bohemianrapsody neka hvala
za rusa, licni problem moj je sto mu je stajling bio dno dna, i kosulja raskopcana i bos, etc, da do pesme nisam ni stigla, plus mi malo muka od simbolike tipa rus pobedi u bgd odvede eurosong u moskvu etc :)

cekaj fesn tv bi ruski jel da :))
Malanika Malanika 00:13 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

Kao i uvek kod Evrovizije, ne kapiram nistOOOO.
A moja 6-godisnja cerka "dala" Hrvatskoj 20 poena... Ja vec sve zaboravih... Osim da je lepo u Beogradu
margos margos 00:58 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

Ja vec sve zaboravih... Osim da je lepo u Beogradu

:))))) i jeste...
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:04 25.05.2008

margos,

ne pravi mi zazubice...
JJ Beba JJ Beba 01:08 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

margos
Ja vec sve zaboravih... Osim da je lepo u Beogradu:))))) i jeste...

eee avatromet bio spketakularan :))
ja usred svega. na prozoru.
jes' udaro, al vredelo je- mnooogooo dobar trip
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:11 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

eee avatromet bio spketakularan :))

my world my world 02:40 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

Jelena Milić
ma meni je izrael bio super isto, al me toliko ispizdeo komentator, napisah i haiku post o tome! posle smo sedele i mislile se sto smo i za ukrajnu glasale, bile smo zrtve medijskog pritiska :)) i plus ono 4 babe da ne bude da smo ljubomorne i to:) za laku sam se autovala jos pre neki dan, da je u nadrealiti sou, sve ok, ovako, wanna be bohemianrapsody neka hvala za rusa, licni problem moj je sto mu je stajling bio dno dna, i kosulja raskopcana i bos, etc, da do pesme nisam ni stigla, plus mi malo muka od simbolike tipa rus pobedi u bgd odvede eurosong u moskvu etc :) cekaj fesn tv bi ruski jel da :))
Stajeling? A sta je trebao da obuce? Armani suit i kravatu?Ili mozda da se "zamota"kao nasa Jeca..."nunanana i Vidovdan u maju"? I sta je to problem sto je Rus? Momak je izuzetno talentovan,stajelis i cool,bas onako u skladu sa vremenom.On je IN,a i zgodan,nema sta.Zasluzio je pobedu! Svi drugi su bili ok.jedino Jeca i njena tuzna pesma kao 29 suza u ocima,a o njen style?Sta?Koji je to vek? Dima,love you!
tnosugar tnosugar 08:46 25.05.2008

Re: kod moje drugarice

takodje
Izrael imao def najbolju pesmu.

Glasanje: Izrael, Francuska (covek je car :), Albanija, Turska (dobar gothic emo, cak cu da je stavim u ipod malo), Bosna i Herz (jer su bas simpaticni)

Ruska pesma je ok, ali nije najbolja.
Jelena Milić Jelena Milić 09:43 25.05.2008

to your world

cuj, ovo je rasprava o licnim utiscima o nastupu na evrosongu, rekla bih.
dakle, da, stajling mu je, za mene, po meni, ako mene pitate, bio odvratan, i zato je dobio na mom internal glasanju 0. plus, kako srdjan kaze tip jeste verovatno i bio u necem vrlo skupocenom, ali ja nikad nisam smatrala da je ako je nesto samo skupoceno to i sa stilom, see sve nase pevaljke.

da razjasnim, meni bi dima bio isto blajk i da je amer, englez, palestinac, izraelac, jednostavno zraci nekom arogancijom i izvestacenoscu koja mi ne prija.

neverovatno, ali istinito, slozismo s eoko neceg drugog, ja sam nasima dala 2 poena al kad sam cula kraj pesme i vidovdan onda sam skinula na 0. ne zbog vidovdana kaotakvog, nego zbog nemastovitosti, ponavljanja istog etc.

ali njena haljina je bila sasvim lepa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:07 25.05.2008

Re: to your world

dima ima facu divljaka i zato da obuce i najboljeg armanija, izgledace grozno i neprilagodjeno. imamo gomilu fudbalera sa 2gr mozga u glavi kojima stoje Fashion for Men kao saliveno jer umeju da ih nose.
hocu reci, i david nosi belo odelo....



...a ume i da raskopca belu kosulju :-p



dima moze da zakopcava i raskopcava sve redom - ruzan je, brate i nema nikakvog sharma. bar sto se mene tice.


vladimir petrovic vladimir petrovic 12:20 25.05.2008

Re: to your world

Slazem se da je slikani gospodin lepsi i seksipilniji od Dime, ali nikako se ne slazem da je od onih koji
BebaOdLonchara
imamo gomilu fudbalera sa 2gr mozga u glavi kojima stoje Fashion for Men kao saliveno jer umeju da ih nose.

Doticni gospodin itekako ima kefalo (izgleda i dole i gore).
audrey audrey 13:02 25.05.2008

Re: to your world

BoL, argumentacija je baš ubedljiva, ako smem da primetim :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:58 25.05.2008

Re: to your world

BebaOdLonchara
dima ima facu divljaka i zato da obuce i najboljeg armanija, izgledace grozno i neprilagodjeno. imamo gomilu fudbalera sa 2gr mozga u glavi kojima stoje Fashion for Men kao saliveno jer umeju da ih nose.
hocu reci, i david nosi belo odelo....



...a ume i da raskopca belu kosulju :-p



dima moze da zakopcava i raskopcava sve redom - ruzan je, brate i nema nikakvog sharma. bar sto se mene tice.





amin.
Dolybell Dolybell 18:37 25.05.2008

Re: to your world

amin.

Neko voli popa neko popadiju....
ivana23 ivana23 00:10 26.05.2008

Bregine cipele

Posto su ih mnogi spominjali...ovde se vide (malo). )

antioksidant antioksidant 07:59 26.05.2008

Re: to your world

Neko voli popa neko popadiju....

my world my world 10:08 27.05.2008

Re: to your world

Sorry...mi ovde u LA obozavamo Dimu! Pogotovu kad je "svucen"! Sta mi znamo kada imamo B.Spears.
Boki88 Boki88 00:08 25.05.2008

...

Svakako manje zlo od Grcke!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:10 25.05.2008

Re: ...

meni je sve manje zlo od rusa. toliko je siroti želeo pobedu da je uložio preko milion evra u nastup. naravno da je nadrkan kad je prošli put izgubio od ludih finaca
Umetnica Umetnica 00:13 25.05.2008

Re: ...

Srđan Mitrović
meni je sve manje zlo od rusa. toliko je siroti želeo pobedu da je uložio preko milion evra u nastup. naravno da je nadrkan kad je prošli put izgubio od ludih finaca

Na kraju sam navijala od očaja za friggin' Grčku... ovaj Bil-mez je hodajuće muzičko zlo.
Boki88 Boki88 00:14 25.05.2008

Re: ...

Rusiji je ovo prva pobeda. Neka i oni osete taj ukus
Goran Miletic Goran Miletic 00:15 25.05.2008

Re: ...

Srđan Mitrović
meni je sve manje zlo od rusa. toliko je siroti želeo pobedu da je uložio preko milion evra u nastup. naravno da je nadrkan kad je prošli put izgubio od ludih finaca



IMAM IDEJU !!!!

Da lepo Toma, Ivica i Boris potpisu sporazum sa cika Medjedovim i da se jedan krak ESC 2009 (npr. prvo polufinale) SPROVEDE u Srbiji ...
Bili Piton Bili Piton 00:45 25.05.2008

Re: ...

Umetnica

kraju sam navijala od očaja za friggin' Grčku...


Da znas.


vladimir petrovic vladimir petrovic 09:31 25.05.2008

Re: ...

Srdjan Mitrovic
meni je sve manje zlo od rusa. toliko je siroti želeo pobedu da je uložio preko milion evra u nastup. naravno da je nadrkan kad je prošli put izgubio od ludih finaca

Naivno pitanje: Otkud njemu milion evra? Da nije sin ili rodjak nekog Abramovica, Hodorkovskog i slicno?
Ja licno nista ne zameram Rusu, i drago mi je da je pobedio, iako nisam bas ocekivao, imao sam druge favorite, premda je svaka diskusija na tu temu mnogo licna... Coveku se ponekad neko svidja iako nije po njegovom sablonu... jer se pokaze "da ima nesto" bas za ovakvu paradu...
Licno mi je bio blizak Izraelac, voleo sam i Turcina, odnosno Rumuna... Grkinja je dobra, Ukrajinka agresivno privlacna... Ali ovo je sve igra, ne pobedjuje kvalitet.
Mali Rus je preterivao u stajlingu, ali verovatno namerno, u svakom slucaju u njemu "ima stofa", ne bi se moglo reci da je ovo neka namestaljka... Isticao se medju ostalima, a na ovakvim festama je samo to vazno.
Smesna mi je aluzija da nije u redu sto takmicenje "iz Beograda ide u Moskvu".
suzi quatro suzi quatro 09:58 25.05.2008

Re: ...

pa imaju ljudi para, ko salate )
annmay annmay 10:06 25.05.2008

Re: ...

Meni je sve manje zlo od Rusa - slazem se u potpunosti.
Goran Miletic Goran Miletic 00:09 25.05.2008

glasanje i razocarenje..

Ja glasao za Izrael, Svedsku i Jermeniju...

SVAKO koga znam iz 10tak zemalja je potpuno razocaran pobedom Bilana... Nije pesma toliko ekstremno losa koliko njegovo ponasanje koje ocigledno svakog nervira...
Umetnica Umetnica 00:16 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Gorane, pošto vidim da spominješ Jermeniju, pored sjajnih Izraela i Švedske - da li možeš da mi objasniš u čem' je fazon sa tom pesmom, jer sam zblanuta uspehom dotične. Pa meni to zvuči kao totalni crossover između ranih radova Mire Škorić i Jelene Karleuše. Pravi pravcati turbo folk sa splavova - a onolike zemlje joj dadoše glasove, i to ne samo Sovjet-druzja...
Goran Miletic Goran Miletic 00:27 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Gorane, pošto vidim da spominješ Jermeniju, pored sjajnih Izraela i Švedske - da li možeš da mi objasniš u čem' je fazon sa tom pesmom, jer sam zblanuta uspehom dotične. Pa meni to zvuči kao totalni crossover između ranih radova Mire Škorić i Jelene Karleuše. Pravi pravcati turbo folk sa splavova - a onolike zemlje joj dadoše glasove, i to ne samo Sovjet-druzja...



Nista spec. cisto mi se svidelo, ponavlja na "zanimljiv nacin" heheehe
cecas cecas 00:29 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Goran Miletic
[
Nista spec. cisto mi se svidelo, ponavlja na "zanimljiv nacin" heheehe


Mislis "dzuska " na zanimljiv nacin :))
Goran Miletic Goran Miletic 00:32 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

cecas
Goran Miletic
[
Nista spec. cisto mi se svidelo, ponavlja na "zanimljiv nacin" heheehe


Mislis "dzuska " na zanimljiv nacin :))


dabome.. Sto bi rekli "veruje u pesmu"... a kao sto smo saznali tekst je jako intelektualan QELE QELE znaci AJDE AJDE
Umetnica Umetnica 00:33 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Goran Miletic
Nista spec. cisto mi se svidelo, ponavlja na "zanimljiv nacin" heheehe

Ah, to li je
Dakle, stvar čistog "muzičkog" ukusa
cecas cecas 00:35 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Umetnica
Goran Miletic
Nista spec. cisto mi se svidelo, ponavlja na "zanimljiv nacin" heheehe

Ah, to li je
Dakle, stvar čistog "muzičkog" ukusa


Ma "iznela " je celu pesmu :)) Respekt , za razliku od mnogih, ona je bila i srcem i telom .Cini mi se da je u polufinalu bila za nijansu bolja :))
Markonio Markonio 01:04 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Umetnica
Pa meni to zvuči kao totalni crossover između ranih radova Mire Škorić i Jelene Karleuše. Pravi pravcati turbo folk sa splavova - a onolike zemlje joj dadoše glasove, i to ne samo Sovjet-druzja...


Pa doticne su svoje "rane" radove pozajmljivale sa Istoka. U tom kontekstu ne mozemo proglasiti "qele qele" turbo folkom. Pesma je lepa, u skladu sa podnebljem iz koga dolazi, a i scenski nastup je pristojan.
Bili Piton Bili Piton 12:24 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Markonio

Pesma je lepa, u skladu sa podnebljem iz koga dolazi, a i scenski nastup je pristojan.


Ja ne znam sta je vama svima, mozda nije bas turbo folk ali jermenska pesma je totalni made-to-measure eurovision trash od a do znj - potpuno grozno. Sasvim po receptu. Malo Ruslane, malo one Turkinje sto je nedavno pobedila, zamesiti dobro pa u blender...pa sta ispadne. Prosla je dobro zato sto je upravo takav trash uvek u potraznji, i zato sto je jermenska dijaspora bila vredna kao i uvek....
kaster kaster 12:36 25.05.2008

Re: glasanje i razocarenje..

Goran Miletic

cecas

Goran Miletic[Nista spec. cisto mi se svidelo, ponavlja na "zanimljiv nacin" heheeheMislis "dzuska " na zanimljiv nacin :))dabome.. Sto bi rekli "veruje u pesmu"... a kao sto smo saznali tekst je jako intelektualan QELE QELE znaci AJDE AJDE

A jeste culi gosn Ilica, komentatora, kad odvali da ima prijatelja kojeg zovu Kele, pa ce mu ova pjesma biti draga...pa se drugi komentator duhovito nadoveza da ide pjesma "Ajde Kele". Ma zivi pish, sto reci....
Mada, sto jes-jes, nekih drugih bitnijih zamjerki na ovu dvojicu nemam. Nisam ih skoro ni primjetio, za razliku od bosanskog komentatora koji je i dalje pristalica orgazmickog pristupa eurosongu.
Ssvetlana Ssvetlana 00:10 25.05.2008

Pobednik!

Nije tako losa pesma, nego mi malo zebe srce! Rusi pobedili u Srbiji! Da ne slutimo nesto....!?
Jelena Milić Jelena Milić 00:11 25.05.2008

Re: Pobednik!

same here :))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:16 25.05.2008

Re: Pobednik!

ma jok.

meni se ne svidja tip, ne volim pevace koji pevaju iz grla. to se zove 'jareci vibrato'. bolje da ga nema nego da se dernja ko maja nikolic. ona dvojica iz azerbejdzana - to su glasovi! rus - nula.

Laka je i dalje moj favorit - bar za ovo leto!

mada, moram da priznam, meni je nekako puno srce bilo kad sam slusala kako je x-yu glasala

Radojicic Radojicic 00:20 25.05.2008

Re: Pobednik!

mada, moram da priznam, meni je nekako puno srce bilo kad sam slusala kako je x-yu glasala


zamalo ja ovo da napisem

ovde glasovi

Portugal
Ukrajina
Grcka
mariopan mariopan 00:25 25.05.2008

Re: Pobednik!

Ssvetlana
Nije tako losa pesma, nego mi malo zebe srce! Rusi pobedili u Srbiji! Da ne slutimo nesto....!?

Puj puj puj
Ssvetlana Ssvetlana 00:28 25.05.2008

Re: Pobednik!

Ja se nesto brinem u politickom smislu. Pobeda Rusa i to u Srbiji, uz vatromet i "kalasnjikov"! Jezim se!
Palilula Palilula 00:30 25.05.2008

Re: Pobednik!

Stvarno strava.........
ivana23 ivana23 00:35 25.05.2008

Re: Pobednik!

Ssvetlana
Ja se nesto brinem u politickom smislu. Pobeda Rusa i to u Srbiji, uz vatromet i "kalasnjikov"! Jezim se!

Nemoj da se ljutis, ali mislim da preterujes.

Pobedu im nismo dodelili mi, dobili su 272 poena.
Sticaj okolnosti je da su pobedili u Srbiji.
Vatromet bi bio i u slucaju da je pobednik bila neka druga zemlja.
Kalasnjikov je stara pesma koju zna cela Evropa i ja je se rado secam sa zimskih protesta '96/97.g. kada je ceo Trg skakao uz te taktove.
Palilula Palilula 00:44 25.05.2008

Re: Pobednik!

Dr. Vojislav je verovatno srecan i zadovoljan veceras.........
Goran Miletic Goran Miletic 00:45 25.05.2008

Re: Pobednik!

Kalasnjikov je stara pesma koju zna cela Evropa i ja je se rado secam sa zimskih protesta '96/97.g. kada je ceo Trg skakao uz te taktove.



Za ostalo se slazem, a za Kalasnjikov je jedna stvar skakati na trgovima ili koncertima, a druga stvar da tu pesmu pustaju u pauzui pred 100.000.000 ljudi koje to gleda i koji su culi da je Srbija ponesto lose radila upravo sa kalasnjikovima PLUS sto oni informisaniji znaju da iste i izvozi (ako se dobro secam)...

Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu. A tek da ne pominjem ponekog iz regiona ko je to gledao a kome je neko "stradao" (da ne kazem - ubijen). Slozices se da je Srbija mogla u tih nekoliko minuta ponesto drugo da ponudi...
Ssvetlana Ssvetlana 00:45 25.05.2008

Re: Pobednik!

I ja se nadam da preterujem!
Malo sam se prestravila zbog simbola...nista drugo!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:47 25.05.2008

Re: Pobednik!

za bregu su jedino i culi tih 100 i jos kusur nula...mislim pored dua karadzic&mladic. zato brega. mislim, on bi meni malo robijao ali nije tema...
Palilula Palilula 00:48 25.05.2008

Re: Pobednik!

Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu. A tek da ne pominjem ponekog iz regiona ko je to gledao a kome je neko "stradao" (da ne kazem - ubijen). Slozices se da je Srbija mogla u tih nekoliko minuta ponesto drugo da ponudi


U pravu si, zvuci kao da ce mo opet u neki rat...valjda ljudi nisu povezali, ja bar nisam dok to ovo nenapisa.
Ssvetlana Ssvetlana 00:51 25.05.2008

Re: Pobednik!

Goran Miletic
Kalasnjikov je stara pesma koju zna cela
Evropa i ja je se rado secam sa zimskih protesta '96/97.g. kada je ceo
Trg skakao uz te taktove.



Za ostalo se slazem, a za Kalasnjikov je jedna stvar skakati na
trgovima ili koncertima, a druga stvar da tu pesmu pustaju u pauzui
pred 100.000.000 ljudi koje to gleda i koji su culi da je Srbija
ponesto lose radila upravo sa kalasnjikovima PLUS sto oni informisaniji
znaju da iste i izvozi (ako se dobro secam)...

Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu. A tek da ne pominjem ponekog
iz regiona ko je to gledao a kome je neko "stradao" (da ne kazem -
ubijen). Slozices se da je Srbija mogla u tih nekoliko minuta ponesto
drugo da ponudi...

Slazem se, nije mi poslo za rukom, ni da odglumim zadovoljstvo sto cujem tu nasu cuvenu, Kalasnjimkov! I to pred celim svetom! Oni koji to posmatraju kritickim okom, vec ce komentarisati!
cassiopeia cassiopeia 00:54 25.05.2008

Re: Pobednik!

Palilula
Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu. A tek da ne pominjem ponekog iz regiona ko je to gledao a kome je neko "stradao" (da ne kazem - ubijen). Slozices se da je Srbija mogla u tih nekoliko minuta ponesto drugo da ponudi


U pravu si, zvuci kao da ce mo opet u neki rat...valjda ljudi nisu povezali, ja bar nisam dok to ovo nenapisa.


Čitajući ovo setih se komentatora koji reče da je pesma Gruzije ''Peace Will Come'' - utopistička. Uklapa se sa kalašnjikovim.
ivana23 ivana23 00:55 25.05.2008

Re: Pobednik!

Goran Miletic
Kalasnjikov je stara pesma koju zna cela Evropa i ja je se rado secam sa zimskih protesta '96/97.g. kada je ceo Trg skakao uz te taktove.
Za ostalo se slazem, a za Kalasnjikov je jedna stvar skakati na trgovima ili koncertima, a druga stvar da tu pesmu pustaju u pauzui pred 100.000.000 ljudi koje to gleda i koji su culi da je Srbija ponesto lose radila upravo sa kalasnjikovima PLUS sto oni informisaniji znaju da iste i izvozi (ako se dobro secam)...Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu. A tek da ne pominjem ponekog iz regiona ko je to gledao a kome je neko "stradao" (da ne kazem - ubijen). Slozices se da je Srbija mogla u tih nekoliko minuta ponesto drugo da ponudi...

Mislim da nisi pazljivo procitao ovo sto si citirao. Boldovala sam.
Kako nam tada, samo godinu dana nakon zavrsetka rata, nama koji smo se nazivali gradjanska/druga Srbija i
koji smo protestvovali protiv izborne kradje i generalno protiv SM i klike, nije ta pesma smetala!? To nije bio koncert, muzika je isla sa onog vukomobila ili kako smo ga vec zvali, bilo je i kamera..mnogih stranih TV stanica.
nsarski nsarski 00:55 25.05.2008

Re: Pobednik!

Nemoj da se ljutis, ali mislim da preterujes.

Pa, chekajte, ljudi, i Latvija je pevala o gusarima. Hej, gusarima! A oni su onomad oteli brod i mirotvorce - to neka reklama Somalijskog teroriznma?!
Onda oni sa andjelima i djavolima - religijski fundamentalizam?!
Pa Bosanci sa potlacenim zenama koje suse ves! (Kao, za drugo nisu bolje?).
Mislim, da se tu nakupiti za jednu dobru optuznicu pred medjunarodnim sudom...Ako neko zna dobrog advokata, ceracemo se mi jos.
Palilula Palilula 00:58 25.05.2008

Re: Pobednik!

Pa, chekajte, ljudi, i Latvija je pevala o gusarima. Hej, gusarima! A oni su onomad oteli brod i mirotvorce - to neka reklama Somalijskog teroriznma?!
Onda oni sa andjelima i djavolima - religijski fundamentalizam?!
Pa Bosanci sa potlacenim zenama koje suse ves! (Kao, za drugo nisu bolje?).
Mislim, da se tu nakupiti za jednu dobru optuznicu pred medjunarodnim sudom...Ako neko zna dobrog advokata, ceracemo se mi jos.


Znaci Evropa u totalu politicki ne korektna, sad mi je lakse
nsarski nsarski 01:00 25.05.2008

Re: Pobednik!

Znaci Evropa u totalu politicki ne korektna, sad mi je lakse

Tacno! Narocito sto su poneke dame pokazivale guzice vise nego sto je pristojno. Kome su se one rugale, pitam ja vas, gospodo? Kome!?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:04 25.05.2008

Re: Pobednik!

koje dame? tamo nije bila ni jedna dama.
nsarski nsarski 01:05 25.05.2008

Re: Pobednik!

koje dame? tamo nije bila ni jedna dama.

Tako se kaze BoL, korektno je:)))
Inace, nemoral hara Europom, hara pa to ti je. Nisam dugo bio, ali sada mi je sasvim jasno....
Markonio Markonio 01:10 25.05.2008

Re: Pobednik!

Koliko malicioznih komentara na temu Rusa i "Kalasnjikova".
Da covek ne poveruje kako se ovde svaka tema pretvori u politicku!

Elem, Rusi su bezveze. Bosanci su bili moj favorit. Kao i uvek, pokazali su da su maheri za muziku sto se tice ovih prostora.
Markonio Markonio 01:12 25.05.2008

Re: Pobednik!

nsarski

Tacno! Narocito sto su poneke dame pokazivale guzice vise nego sto je pristojno.


Mislite na "djavolice"?
Ssvetlana Ssvetlana 01:33 25.05.2008

Re: Pobednik!

Markonio
Koliko malicioznih komentara na temu Rusa i "Kalasnjikova".
Da covek ne poveruje kako se ovde svaka tema pretvori u politicku!

Elem, Rusi su bezveze. Bosanci su bili moj favorit. Kao i uvek, pokazali su da su maheri za muziku sto se tice ovih prostora.

Pa ovo takmicenje i jeste geopoliticko pitanje. Glasanje je adekvatno. Svako svome! Izgleda da se namerno cepkaju na male drzavice da bi nas nervirali.
A Bosanci su imali lepu recitaciju. Nije bila bas po mom ukusu, ali ja i nemam neki ukus!
nsarski nsarski 02:45 25.05.2008

Re: Pobednik!

Mislite na "djavolice"?

Epato!!!
Nisam znao da je u pitanju stajling i umjetnicki dojam - drugacije bih se izrazio o njihovom juznom delu tela i duha:)
MilutinM MilutinM 10:19 25.05.2008

Re: Pobednik!

Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu

Лош избор је довести копиранта да нас представља пред светом!
rayzippo rayzippo 10:50 25.05.2008

Re: Pobednik!

ivana23

Goran MileticKalasnjikov je stara pesma koju zna cela Evropa i ja je se rado secam sa zimskih protesta '96/97.g. kada je ceo Trg skakao uz te taktove. Za ostalo se slazem, a za Kalasnjikov je jedna stvar skakati na trgovima ili koncertima, a druga stvar da tu pesmu pustaju u pauzui pred 100.000.000 ljudi koje to gleda i koji su culi da je Srbija ponesto lose radila upravo sa kalasnjikovima PLUS sto oni informisaniji znaju da iste i izvozi (ako se dobro secam)...Naprosto, los je izbor izabrati tu pesmu. A tek da ne pominjem ponekog iz regiona ko je to gledao a kome je neko "stradao" (da ne kazem - ubijen). Slozices se da je Srbija mogla u tih nekoliko minuta ponesto drugo da ponudi...Mislim da nisi pazljivo procitao ovo sto si citirao. Boldovala sam.Kako nam tada, samo godinu dana nakon zavrsetka rata, nama koji smo se nazivali gradjanska/druga Srbija ikoji smo protestvovali protiv izborne kradje i generalno protiv SM i klike, nije ta pesma smetala!? To nije bio koncert, muzika je isla sa onog vukomobila ili kako smo ga vec zvali, bilo je i kamera..mnogih stranih TV stanica.


miletic se tek kasnije osvestio...
Constrictoria Constrictoria 11:01 25.05.2008

Re: Pobednik!

BebaOdLonchara
ma jok.

meni se ne svidja tip, ne volim pevace koji pevaju iz grla. to se zove 'jareci vibrato'. bolje da ga nema nego da se dernja ko maja nikolic. ona dvojica iz azerbejdzana - to su glasovi! rus - nula.

Laka je i dalje moj favorit - bar za ovo leto!

mada, moram da priznam, meni je nekako puno srce bilo kad sam slusala kako je x-yu glasala



Slazem se. Pored Lake, Azerbejdzana, dodala bih da su pravo osvezenje bili i Terasbetoni, koji su, by the way, bili mnooooogoooooooooo kvalitetniji od svojih prethodnika - Lordi.
die hard die hard 11:34 25.05.2008

Re: Pobednik!

Kako nam tada, samo godinu dana nakon zavrsetka rata, nama koji smo se nazivali gradjanska/druga Srbija i
koji smo protestvovali protiv izborne kradje i generalno protiv SM i klike, nije ta pesma smetala!?


Meni i je i tada i pre i posle toga bila odvratna ta pesmetina.I sramota me je bilo sto se skace i raduje uz taj uzas.A posle se videlo gde odose ti koji je mnogo vole...Stvarno se izvinjavam za trol.
Inace i ja sam bio za to da Rus ne pobedi iz vise razloga, no pobedio bi gde god da je bilo takmicenje.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:58 25.05.2008

Re: Pobednik!

Nsarski
Pa Bosanci sa potlacenim zenama koje suse ves! (Kao, za drugo nisu bolje?).

Danasnja engleska stampa je, naravno, besna sto je VB tako lose prosla pa preti da treba preispitati svrsishodnost ucesca ne samo VB nego i drugih zapadnih zemalja (sve su one lose prosle) na tom takmicenju. A onda (The Telegraph) na jednom mestu kaze

By far the strangest was the Bosnia-Herzegovina entry, described by Sir Terry as "the four brides of Frankenstein and a loony with a clothes line".

Pitanje je zasto se Englezi okomili na Laku, zasto dame iz njegove pratnje nazivaju "Frankenstajnovim nevestama" kada se mnogima (pa i srpskom ziriju) taj bosanski nastup svideo, he, he, he...
Palilula Palilula 13:03 25.05.2008

Re: Pobednik!

Danasnja engleska stampa je, naravno, besna sto je VB tako lose prosla pa preti da treba preispitati svrsishodnost ucesca ne samo VB nego i drugih zapadnih zemalja


Oni imaju izbor:
1. da se podele na vise drzava i tako dobiju glasove
2. da posalju dobre pesme
Bili Piton Bili Piton 13:17 25.05.2008

Re: Pobednik!

BebaOdLonchara
ona dvojica iz azerbejdzana - to su glasovi!


Bogme i kad pevaju i kad njiste.

Njih bih banovao na jedno dve godine zbog onog eye poking/ear bleeding audio/video masakra, nesto pretencioznije dugo nisam video.
Unfuckable Unfuckable 13:37 25.05.2008

Re: Pobednik!

da, i ja sam mislio da prisustvujem nekoj vrsti ritualnog klanja.....
Bili Piton Bili Piton 14:27 25.05.2008

Re: Pobednik!

cassiopeia

pesma Gruzije ''Peace Will Come''


Ili Piss Will Come, kako tvrdi zvucni rezultat. :)))
MilutinM MilutinM 15:20 25.05.2008

Re: Pobednik!

Oni imaju izbor:
1. da se podele na vise drzava i tako dobiju glasove
2. da posalju dobre pesme

Ovo pod jedan im nije izbor - to ih čeka hteli-ne hteli
Dolybell Dolybell 18:41 25.05.2008

Re: Pobednik!

Ja se nesto brinem u politickom smislu. Pobeda Rusa i to u Srbiji, uz vatromet i "kalasnjikov"! Jezim se!


To treba da shvatim da mi sledeće godine ne treba da idemo u Moskvu ?
Da li se i od te pomisli ježite?
Ne treba gledati sve kroz jedne naočare ....ovog puta stavite one
koje vide umetnost uopšte...
Ssvetlana Ssvetlana 21:11 25.05.2008

Re: Pobednik!

Dolybell
Ja se nesto brinem u politickom smislu. Pobeda Rusa i to u Srbiji, uz vatromet i "kalasnjikov"! Jezim se!


To treba da shvatim da mi sledeće godine ne treba da idemo u Moskvu ?
Da li se i od te pomisli ježite?
Ne treba gledati sve kroz jedne naočare ....ovog puta stavite one
koje vide umetnost uopšte...

Evo stavila sam te druge naocare i vidim da cemo sledece godine biti deo Rusije! Mozda opet pobedimo!
A sto se umetnosti uopste tice, to sto sam slikarka ne znaci da sam strucnjak za muzicka dostignuca, pa prihvatam zamerku!
cherga cherga 00:29 26.05.2008

Re: Pobednik!

Ssvetlana
Pobeda Rusa i to u Srbiji, uz vatromet i "kalasnjikov"! Jezim se!



da i meni je ono “juris” i kalasnjikov bilo krajnje neprijatno, neprigodno.

shou je poceo dobro ali mi je nekako splasnulo raspolozenje nakon tih ratnickih konotacija.
reko’, moramo mi…

cherga cherga 00:35 26.05.2008

Re: Pobednik!

Markonio
nsarski

Tacno! Narocito sto su poneke dame pokazivale guzice vise nego sto je pristojno.

Mislite na "djavolice"?



e to je bilo...komicno. :))
strava.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:32 26.05.2008

Re: Pobednik!

Palilula
Oni imaju izbor:
1. da se podele na vise drzava i tako dobiju glasove
2. da posalju dobre pesme


Slazem se, samo po ovom prvom pitanju - neka se ne podele na VISE nego samo na TRI drzave (Engleska, Skotska, Vels) pa neka im onda bude lepo i neka onda prolaze kao bivse jugoslovenske republike... neka jedna drugoj daju najveci broj bodova a i neka se naknadno nazivaju "bratskim narodima", kao sto nas Slovenci usrecise njihovim (zakasnelim) bratimljenjem, he, he, he...
Umetnica Umetnica 00:11 25.05.2008

Sovietsong

Pih, neka lepo promene naziv u "Soviet-song" i neka se u njemu nadmeću Tatu protiv Romana Abramoviča.

Top lista bila:
Francuska
Izrael
Island
Švedska
Turska
Danska

pa čak je i UK imala dobru pesmu... za neverovati.

Duboko sam potresena i uzrujana, jer su mi pokvarili omiljeni godišnji događaj. Rus je kralj svih čobana, pesma je dno od tragedije. Od-vrat-no! Uh, što sam besna.
Malanika Malanika 00:15 25.05.2008

Re: Sovietsong

Island, Turska, Francuska...
tnosugar tnosugar 09:08 25.05.2008

Re: Sovietsong

hej, ipak je nekog glasao za kralja Sebastijana!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:16 25.05.2008

pobeda

možda je ipak otišla u prave ruke. zaista. svi optužuju da je eurosong gay zabava, pa šta ima više gay od tipa izdepiliranog i bosonogog oko koga pleše tip na klizaljkama. a u pozadini violina.
Jelena Milić Jelena Milić 00:18 25.05.2008

Re: pobeda

sad me banuj, al j..ga brega bio odlican, i KO JE TIP STO JE NASTUPIO SA NJIM...super je
Alava Alava 00:21 25.05.2008

Re: pobeda

Jelena Milić
sad me banuj, al j..ga brega bio odlican, i KO JE TIP STO JE NASTUPIO SA NJIM...super je

Joj, meni se taj ne sviđa...mislim način na koji peva... bolji je bio Ognjen R.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:21 25.05.2008

Re: pobeda

sad me banuj, al j..ga brega bio odlican,

što bih te banovao, rekao sam da je on pun pogodak i da je bio odličan. jedini je uspeo sve da digne an noge.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:24 25.05.2008

Re: pobeda

gay-trandza-zabava, da preciziramo





stimuvezi, posle marije treba da posaljemo JK.
Jelena Milić Jelena Milić 00:24 25.05.2008

Re: pobeda

to propustih, nisam pratila na casu, ko je handsome baja !
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:25 25.05.2008

Re: pobeda

a bre bebo, ne diraj izraelca!
edi-va edi-va 00:25 25.05.2008

Re: pobeda

g
ay-trandza-zabava, da preciziramo


jesu li ovo botox face i izraelac?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:25 25.05.2008

Re: pobeda

Jelena Milić
sad me banuj, al j..ga brega bio odlican, i KO JE TIP STO JE NASTUPIO SA NJIM...super je

jelena, aman! sta je tu bilo Odlicno?!
Jelena Milić Jelena Milić 00:27 25.05.2008

Re: pobeda

muzika, ritam, pesma....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:27 25.05.2008

Re: pobeda

to propustih, nisam pratila na casu, ko je handsome baja !

pa izraelac Boaz Mauda

Jelena Milić Jelena Milić 00:28 25.05.2008

Re: pobeda

aaaa, znam, o njemu sam "zdravom i pravom" blog spevala, ko je baja sto je svirao sa bregovicem!
Maksa Maksa 00:33 25.05.2008

Re: pobeda

pa izraelac Boaz Mauda


Ovaj ... kako se ovo tačno čita?
Ime bolje pristaje onom trandži.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:37 25.05.2008

Re: pobeda

aaaa, znam, o njemu sam "zdravom i pravom" blog spevala,

ups, toliko komentara odjednom da više ne znam koji se na šta odnosi. izvinjavam se
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:37 25.05.2008

Re: pobeda

Ovaj ... kako se ovo tačno čita?

čitaj kako je napisano, kao što nas je Vuk Karadžić učio
Ssvetlana Ssvetlana 00:17 25.05.2008

Nisam zalila!

Ja glasala za Portugal, nisam zalila. Cak mi je i suze na oci naterala, a ne znam ni peci portualskog..ni serije ne gledam! I za Izrael sam malo pukla, ne mnogo!
Za koju godinu, kako mi se cini, kad se mi jos malo "rascepkamo", niko nas nece skinuti sa trona! To je sto se propozicija glasanja tice!
Palilula Palilula 00:17 25.05.2008

Dima

I meni je antipatican, pesma je ok. Najvise mi se svidela Portugalija.

Jovanin engleski je ocaj. Gledala sam prenos preko interneta sa Amerikancima koji nisu mogli da se nacude da nismo imali nekog boljeg. Zena zvuci prazno, izvestaceno a dikcija (na engleskom) katastrofa. Zeljko je bio dobar, i simpatican.

Sve u svemu, solidno uradeno, po sadasnjim standardima -overproduced, kao i otale manifestacije te vrste u svetu.
zuti semafor zuti semafor 20:05 25.05.2008

Re: Dima

Amerikancima koji nisu mogli da se nacude da nismo imali nekog boljeg


zali se njenom mentoru.generalnom direktoru rts.
Alava Alava 00:20 25.05.2008

OK

Sve je gotovo, Plušenko je pobedio, razglednica je ipak bila na kastiljanskom (španskom), vatromet je bio spektakularan, sve je bilo super.

E sad, šta sam primetila sa naših malih ekrana tv prijemnika...
Očigledno je da su u Areni bili deljeni flajeri za Guču, jer je publika njima mahala.
Brega je imao takav užas od cipela da se to ne može prepričati. Možda ivana23 može da da neki krupan kadar.
Iako je Jermenija bila tako visoko kotirana, pesma je stvarno loša (qele qele do smrti) a pevačica je imala garderobu kao Mira Škorić daleke 93.
Ne sviđa mi se uopšte koreografija nijedne zemlje učesnice, sve je na istu foru, i sve je toliko dosadno, a nepojmljivo je da ne mogu da nađu bolje koreografe.
Ja sam glasala čak dva puta (for the first time of my life) i to za Izrael, a bogami i za Francusku. Tip je skroz loood. Jel on to malo helijuma uvukao iz onog balona ili mi se pričinilo?
Najjači utisak večeri - komentatori na RTS. Mislim da su bili dobri, za razliku od prošlih godina kada je komentarisala drugarica-ili-nešto-više-željka-joksimovića. Ja sam se sa ovima slatko nasmejala.
Totalni vrh - Slovenija i njihov televoting, sa sve "braća Slovenci i 12 poena".
Totalno dno - Croatia bez i jedne jedine reči na srpsko-hrvatskom jeziku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana