In memoriam

REALITY DJAVO JE DOŠAO PO SVOJE!

Filip Mladenović RSS / 03.05.2023. u 11:00

Kola višegodišnjeg tolerisanja i promovisanja nasilja i netrpeljivosti, slomila su se jutros na djacima, nastavnicima i čuvaru osnovne škole "Vladislav Ribnikar" u strogom centru prestonice Srbije.

Učenik VII razreda, dakle četrnaestogodišnjak, hladnokrvno je pobio i ranio toliko ljudskih bića pomoću očevog pištolja. Očigledno je da je imao ne samo slobodan pristup vatrenom oružju, nego i da je obučavan!

Ova tragedija je logičan epilog upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta reality djubretom, nasiljem, netolerancijom...

Tačno je da je klinac od 14 godina pucao iz očevog pištolja, ali je okidač bila (ne)kultura nasilja iz svakojakih "Zadruga" i tabloidnog smeća, pomoću kojih je čitava Srbija postala deponija govora mržnje, duhovne bede, necivilizovanosti...

Atačmenti



Komentari (1255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maliperica maliperica 08:49 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ako imaš izbor između Filipa i sličnih, koji "neće da sležu ramenima" i radikala, kome ćeš da se prikloniš?



Pravo na izbor nemaš.
To pravo pre svega treba da se osvoji .
Pa da onda postavljaš alternative.
A koje ti nisi u potpunosti nabrojao.

To , dalje, znači - najpre politički, pravni, ekonomski, ekološki ....suverenitet.
A za izboriti se za to ( MMf, Svetska banka , SEF, SZO ...) može se jedino uz pobedu Kine i Rusije.
Drugog puta nema.
predatortz predatortz 09:02 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

To nije sistem, ali protiv toga se mora malo pametnije nego što Filip radi.


Filip, Emilia i slični, to si dobro primetio, rade za sistem.
Uz njihovo pisanje, Vučić ispada i zdravija i prihvatljivija varijanta.
Jer većina onoga što oni pišu o nama,Srbima gde god da se nalazimo, bilo da smo ovde u Srbiji,RS, Crnoj Gori, nije ništa drugo do bolesna mržnja.
To su ljudi koji nikad ni jednu pozitivnu reč o našem narodu, ni jedan pozitivan primer, uspeh, nisu napisali.

Takvima prepustiti Srbiju bi bila tragedija ravna nacističkoj okupaciji, jer kada oni pišu o Srbiji to se veoma malo do nikako ne razlikuje od izgovora koje su ustaše koristile da istrebljuju Srbe.
Jer narod u kom nema ama baš ništa pozitivno...

Naći će i iskopati svakog idiota i skribomana koji je negde napisao neku reč, neki patočoški izliv mržnje protiv Srbije i kopirati te boleštine.


maksa83 maksa83 09:06 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

To nije sistem, ali protiv toga se mora malo pametnije nego što Filip radi.

Filip rantuje u jednom beznačajnom ćošku srpskog Interneta, jer je to je sve što trenutno imamo, BAŠ zato što smo "pusti budale" slegali ramenima.

A ako su tebi Filip Anđa Emilija veći problem od ovih neljudi i secikesa pa ih koristiš za varku telom da se ne primeti kakav ti je kurac Država onda alal vera.

predatortz predatortz 09:13 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


A ako su tebi Filip Anđa Emilija veći problem od ovih neljudi i secikesa pa ih koristiš za varku telom da se ne primeti kakav ti je kurac Država onda alal vera.


Ne bi oni, sami po sebi, bili problem da ne reprezentuju ono što se Srbiji "nudi" kao alternativa.
Jer imaš cele stranke i pokrete koji poput njih gledaju na Srbiju.

Pritom, kad su ti i takvi bili u sklepanoj s koca i konopca dosovoj vladi, lopovluk nije bio ništa manji. Pa ni sa te strane ne bi bili pozitivan pomak. Sa nacionalne, bili bi katastrofa poput okupacije.
maliperica maliperica 09:20 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz


Pritom, kad su ti i takvi bili u sklepanoj s koca i konopca dosovoj vladi, lopovluk nije bio ništa manji. Pa ni sa te strane ne bi bili pozitivan pomak. Sa nacionalne, bili bi katastrofa poput okupacije.


Godinama unazad pokušavam da te razumem.
Jer na jednoj strani vidim sasvim ispravno razumevanje , a onda sa druge sasvim neshvatljiv zaključak.
Sada mi se izbistrilo.

Kalkulantski podaničko oportunistički mentalitet.

Nema slobode bez spremnosti na žrtvu.
predatortz predatortz 09:31 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maliperica
predatortz


Pritom, kad su ti i takvi bili u sklepanoj s koca i konopca dosovoj vladi, lopovluk nije bio ništa manji. Pa ni sa te strane ne bi bili pozitivan pomak. Sa nacionalne, bili bi katastrofa poput okupacije.


Godinama unazad pokušavam da te razumem.
Jer na jednoj strani vidim sasvim ispravno razumevanje , a onda sa druge sasvim neshvatljiv zaključak.
Sada mi se izbistrilo.

Kalkulantski podaničko oportunistički mentalitet.

Nema slobode bez spremnosti na žrtvu.


Све си погрешно разумео. Спремност да се жртвујем, буквално ризикујући живот, сам доказао.
Али када ми понуде за избор два тањира, један са чистим говнима, други са говнима и гарнирунгом, нећу изабрати ни један.
О томе се овде ради.
maliperica maliperica 09:34 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Neues aus der Nachbarschaft


Ti se bas trudis da svaku diskusiju o odgovornosti SNSa zacepis i skrenes na uvek istu temu o strasnim Filipima i drugoemilijama. Sad samo jos partizani i komunisti fale. ....

Pa i da je demokratska vlast u pitanju bilo bi prirodno da se razgovara o njenoj odgovornosti a tek kod ovog cuda.


I srušimo Vučića i SNS .
I ... ?
I ... ?
I ....?

Pametan li si ?
maliperica maliperica 09:38 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz


Све си погрешно разумео. Спремност да се жртвујем, буквално ризикујући живот, сам доказао.
Али када ми понуде за избор два тањира, један са чистим говнима, други са говнима и гарнирунгом, нећу изабрати ни један.

О томе се овде ради.


Bravo.
Naravno, o tome se radi .

Samo da li prepoznaješ ko nam postavlja tanjir sa psećim ili mačijim govnetom, da izaberemo ( tu lažnu dilemu su prepoznali još 1968 god )

Ko stvarno upravlja našim životima.
maksa83 maksa83 09:46 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Али када ми понуде за избор два тањира, један са чистим говнима, други са говнима и гарнирунгом, нећу изабрати ни један.

A ne bato, izabrao si baš ovaj, pri punoj svesti, uz opravdanje "onaj drugi je isti ili gori". Pri čemu si taj drugi aproksimirao troglavim filipanđaemilija čudovištem koje bi nas oteralo u ropstvo zlopatno i ko zna šta još.

solo solo 09:47 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ko stvarno upravlja našim životima.


maliperica maliperica 09:51 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Али када ми понуде за избор два тањира, један са чистим говнима, други са говнима и гарнирунгом, нећу изабрати ни један.

A ne bato, izabrao si baš ovaj, pri punoj svesti, uz opravdanje "onaj drugi je isti ili gori". Pri čemu si taj drugi aproksimirao troglavim filipanđaemilija čudovištem koje bi nas oteralo u ropstvo zlopatno i ko zna šta još.



Tvoji ideološki miljenici su nas već oterali u ropstvo i drže nas u njemu.
Ne može se dva puta - oterati u ropstvo.

Mi jesmo u ropstvu.
pitanje je samo kako se izboriti za slobodu!
predatortz predatortz 09:52 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


Pa i da je demokratska vlast u pitanju bilo bi prirodno da se razgovara o njenoj odgovornosti a tek kod ovog cuda.


Па разговарамо, зар не примећујеш?

За малог мислим да ни једна власт не може бити одговорна за дело неког психопате или особе са жешћим поремећајем личности.

За оног кретена из Младеновца се слажем - слика и прилика модела који ова власт сервира.

Најмањи проблем је бити против ове власти. Немам никакву потребу да тебе и друге убеђујем у то да јесам и то вероватно жешће него ви. Додуше, из различитих разлога.

Проблем код зрелих људи настаје када се упитају шта и у ком смеру после.

Е те алтернативе, оличене у овим о којим диванимо, се мени не допадају.

Сменили смо лошег и погубног Милошевића, али смо добили септичку јаму оличену у Чланку, Кораћу, Чеди и многим другим.

Та септичка јама је изнудила ово данас.

Ја бих, ако не тражим пуно, без те септичке овај пут. Матор сам за други такав експеримент.

Рекох своје виђење:

Повратак монархије као доказ дисконтинуитета од свих претходних који су се помијали од октобра '44. до данас.
У прелазном периоду владе стручњака, па лагано у лустрације и испитивање ко је шта јамио како рече бејхеее уметник.

Но, за ово моје нема критичне масе.

Отуд и мој вама неразумљив став. Ви читате да сам за ове, јер други начин размишљања осим или си за или си против нисте усвојили, а ја заправо своје још немам.
tessa1 tessa1 09:53 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ti se bas trudis da svaku diskusiju o odgovornosti SNSa zacepis i skrenes na uvek istu temu o strasnim Filipima i drugoemilijama. Sad samo jos partizani i komunisti fale.


Pisala sam ja onoliko kilometara riječi sve suprotno od Predatortza, i o odrastanju u Bosni, i danas viđenju svijeta oko nas, pisala sam i prije neki dan šta mislim o srpskoj dobroj strategiji u Sarajevu sa kojom se mi valjda danas trebamo hvaliti, za Hrvatsku isto, Slobodan nije bio dorastao Tuđmanu, toliko puta sam rekla (i trpim decenijama debile koji računaju vrijeme od devedesetih, ne znam kako karcinom nisam samo dobila od stihova e moj druže beogradski i zagrebački, pa sad bih pljunula),

pisala sam da moja mama koja je brata izgubila od muslimana, a Hrvati ga istjerali iz Zagreba sa maskirnim kapama, kaže: imao je pušku, drugi su imali, streljana su nečija djeca..

Postoji li jedna jedina riječ da sam rekla nešto za radikale Srbije? Pozitivna? Ni negativna jer moj svijet tj život, stavove, ličnost ne polarizuju radikali Srbije s jedne i virtuelni stvorovi s druge. Pisala sam kilometre komentara o Dodiku. Dodik je pametniji od Vučića, i onakav. Kod nas u politici ima muslimana u RS, u Beogradu se mrze radikali i "opozicija" više, nemaju zajedničku tačku ni ovih dana, sramota gledati šta se ukazalo..


I na sve što sam pisala meni je prije neki dan rekao Pajić: jebe Maksa tvoje radikale po Tviteru..

Zamisli.

__________

Jutros gledam ovaj blog i mislim: ko vas je poznavao ni pako mu neće teško pasti.
maliperica maliperica 09:54 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Jа заправо своје још немам...


Vlada nacionalnog spasa .
solo solo 09:59 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

I na sve što sam pisala meni je prije neki dan rekao Pajić: jebe Maksa tvoje radikale po Tviteru.


Čekaj, jel ih jebe ili Pajić to izmišlja?

Pojasni.

P.S.

Ako je istina vrati Maxi skriptu u znak protesta.
tessa1 tessa1 10:16 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Fantomke, ne sjetih se odmah. Kroz glavu mi je prošao njegov život i smrt. I danas bedevije virtuelne trpim po Netu, kao nešto pravdam se da mi nismo fuja kakani, ili čitam Filipove maštarije, cc, kaka sam ja budala, mati moja..

Odoh.
bene_geserit bene_geserit 10:17 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

ili Pajić to izmišlja?

Deluje mi da je akcenat bio na "tvoje" radikale.
predatortz predatortz 10:18 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Pisala sam ja onoliko kilometara riječi sve suprotno od Predatortza


Можеш им се увлачити у дупе колико хоћеш, можеш нарицати над "опсадом" Сарајева више од оне ваше бруке и несоја Драгана Бурсаћа, можеш ићи на све концерте Дине Штакора За Псе и Србе Забрањено Мерлина и држати упаљач у првом реду - не верују ти!

Ниси њихова!

Ја сам то давно схватио.
Тај њихов "грађанизам" је латентни фашизам.
Али они нису Србија. Небитни су, зато јесу толико фрустрирани.




tessa1 tessa1 10:25 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Deluje mi da je akcenat bio na "tvoje" radikale.

Pa da, to je taj koš, košić u kojem si i ćao.
tessa1 tessa1 10:26 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Можеш им се увлачити у дупе колико хоћеш, можеш нарицати над "опсадом" Сарајева више од оне ваше бруке и несоја Драгана Бурсаћа, можеш ићи на све концерте Дине Штакора За Псе и Србе Забрањено Мерлина и држати упаљач у првом реду - не верују ти!


Ne razumijem kako si ovo napisao? (i ajde uvlačenje, upaljači, kakva bre vjera sa stvorovima?)

Ali nemoj objašnjavati, nemam živaca. Stvarno.

Postalo je naporno, extremno na svim poljima, i meni, i vama sa mnom.

maksa83 maksa83 10:38 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

За оног кретена из Младеновца се слажем - слика и прилика модела који ова власт сервира.

On je nusprodukt ove vlasti, ne toliko kao model koji serviraju, nego u istom ključu u kome kad sin Vučićevog kuma krimosa divlja danima Lamborghinijem po gradu uhapse - Lamborghini (i vrate ga sutradan da se dete ne pati), ili kad drugi Vučićev kum Mercedesom od 300K EUR zabode drugo vozilo pa se pojavi milicija - ali da rastera novinare, ili u kom VOA i BIA čuvaju 6 hektara državno sponzorisane gandže, ili ... Tako je moguće i da pukovniku i njegovom mentalno rašrafljenom sinu koji ubija drugima kučiće po selu rafalnim oružjem to oružje oduzmu pa im posle 3 dana vrate.

To ti je Država, a sad nastavi da plašiš troglavim filipanđaemilija čudovištem.
gvozden1 gvozden1 10:44 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


A ako su tebi Filip Anđa Emilija veći problem od ovih neljudi i secikesa pa ih koristiš za varku telom da se ne primeti kakav ti je kurac Država onda alal vera.

Ne, nisu.
Ali su primer da nije dovoljno samo biti protiv, jer i biti protiv može da bude štetno, ako u tom protivljenju nema pameti, sistema, jasnog i smišljenog cilja i načina.

Biti protiv Vučića na njihov način je često identično kao i biti protiv Srbije.

I sad, naravno, idu floskule o srbometru, o zašto mrziš Srbiju i srpski narod, a i to doprinosi menjanju stvari tačno onoliko koliko i filipike i Emilije.

Al dobro zvuče i skupljaju lajkove.
predatortz predatortz 10:52 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

To ti je Država, a sad nastavi da plašiš troglavim filipanđaemilija čudovištem.


Они су небитни, али оно што они прижељкују није.
Држава ми је била таква и кад се гласало из Бодрума.
Курчева у оба случаја!
Држава ми је била таква и кад се јавним путарским предузећима сугерисало да не купују машине за стругање асфалта јер ће то да ради тада подобан клан.
Ти веруј ако желиш да се ту није уграђивао онај који је тада био на власти.
Ти веруј да је Чеда постао милионер јер је успешан драматург.

Разлика између мене и вас је у томе што ви о овом другом ћутите јер су то радили ваши, а мени подмећете ова говна која су продукт свињарија које су направили ти ваши па дозлогрдили народу.

А мени је обоје једнако гадно.

Дакле, разлика је моралне природе.
maksa83 maksa83 11:01 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Biti protiv Vučića na njihov način je često identično kao i biti protiv Srbije.

Ne, nisu.

Očigledno jesu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:14 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

I na sve što sam pisala meni je prije neki dan rekao Pajić: jebe Maksa one tvoje radikale po Tviteru..
Zamisli.

Постоји овде много онога ”ко није са нама, тај је против нас”.

Треба се запитати колико је теби, а и нама другима, уопште битно да нас сви на блогу виде онако како ми видимо себе.

Да ли ја треба нешто да објашњавам Анђи пошто сам ја у њеном поимању света и српске политике, радикалка и ’шешељевка’?

Ваљда разумеш како би било глупо да се ”правдам” да никада нисам гласала за Милошевића, Вука или Шешеља, а ни за Бошка (и да ”признам” да јесам гласала за Леона Којена, Андреја Фајгеља и Сашу Радуловића).
maksa83 maksa83 11:18 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

(и да ”признам” да јесам гласала за Леона Којена, Андреја Фајгеља и Сашу Радуловића).

Čisto da znaš da Dr. Jovana po Internetima smatra da nisu ovo čista posla, u smislu "navodno pucalo trinaestogodišnje dete a onaj što su ga izveli sa vrećom na glavi visok ko policajci, mahajtemolimvas...".
predatortz predatortz 11:23 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
(и да ”признам” да јесам гласала за Леона Којена, Андреја Фајгеља и Сашу Радуловића).

Čisto da znaš da Dr. Jovana po Internetima smatra da nisu ovo čista posla, u smislu "navodno pucalo trinaestogodišnje dete a onaj što su ga izveli sa vrećom na glavi visok ko policajci, mahajtemolimvas...".


Ок!
Да ли је забрањено бити идиот?
И шта ово уопште доказује?
Да постоје идиоти који су спремни да верују у сулуде теорије завере?
tessa1 tessa1 11:32 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Да ли ја треба нешто да објашњавам Анђи пошто сам ја у њеном поимању света и српске политике, радикалка и ’шешељевка’?


Ma nije to samo u pitanju Anđa i Filip, i bot Emilija, neozbiljno mi je problem društva gledati kroz njih dvoje i po,


moram priznati da su me tekstovi ovih dana iznenadili, znala sam da je loše, ali toliko loše pod površinom, nisam. Ne možeš svijećom naći kompletnu ličnost. Zrelog čovjeka.

I drugo, moje privatno mišljenje, među ljudima je uvijek bilo budala u ovom istom omjeru, samo mi nismo znali, Net je pokazao,

gore par redova komentarišem “prost puk”, mene svakodnevno iznenađuje da među “opozicijom” Vučiću ima toliko budala, obrazovani svi, i ispit na kojem padaju je već 30 godina isti genocid-Sarajevo-Vukovar- Kosovo, prvi pogrešan način ili dobar način da okreneš narod protiv sebe, vidi samo raspade ljudi pred problemom, pa ko bi lud želio imati posla sa ovim likom kojeg je podjelio Filip, ljudima je potrebna staloženost ovih dana a ne kletve i uroci,

ne možeš u zemlji u kojoj živiš i dese se dvije tragedije pričati protiv naroda sa kojim živiš i kojem se tragedija desila, kao da je biti SNS neki imunitet pa te neće ubiti na ulici, ili tvoje dijete, ovo je sad prilika da svi rade zajedno barem prvi korak, prve prevencije jer su i oni shvatili da nisu nedodirljivi u novoj stvarnosti, a o toj nedodirljivosti bih mogla napisati eseje, desetine eseja, jer sve što meni morališe i sudi virtuleno ili iz neke svoje istorijske udobnosti tipa “nisam bio u ratu kao ti, nisam ubica”, primjer je nedodirljivosti, deluzije, neznanja, primjer je onog čemu ne bih dala dvije ovce da mi pričuva.


I često sam rekla, bez obzira na sukobe, uvijek ću cijeniti Angie više od ovih što samo čitaju i mnogo su gori od nje, sigurno. Bitange ni za k.


maksa83 maksa83 11:32 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ок!
Да ли је забрањено бити идиот?
И шта ово уопште доказује?
Да постоје идиоти који су спремни да верују у сулуде теорије завере?

Šta je poenta tvog pitanja?

Jesi uopšte svestan zašto si poskočio?

A prinćipesa zna zašto joj ovo javljam.
predatortz predatortz 11:38 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Ок!
Да ли је забрањено бити идиот?
И шта ово уопште доказује?
Да постоје идиоти који су спремни да верују у сулуде теорије завере?

Šta je poenta tvog pitanja?

Jesi uopšte svestan zašto si poskočio?


То ја тебе питам!
Зашто ђипаш на будалаштине и будалаштине покушаваш представити као нешто битно?
По интернету, како ти велиш, будале диљем света лупетају свашта - од тога да је Земља равна плоча, па до тога да су их отимали мали зелени.
Ни један овакав догађај у свету није прошао без будала које га тумаче на уврнут начин.

Уместо да мене оптужујеш да сам поскочио, упитај се зашто ти овакве глупости уводиш у разговор.
maksa83 maksa83 11:41 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Уместо да мене оптужујеш да сам поскочио, упитај се зашто ти овакве глупости уводиш у разговор.

Kad već pitaš prinćipesa je naređala za koga je sve glasala, pa sam se ja setio da je ovde svojevremeno gostoblogovala o Dr. Jovani heroini, pa je obaveštavam šta o svemu ovome misli ta heroina.

Istina je da tebe niko nije zvao u taj razgovor, a istina je i da te niko ne sprečava da se mešaš, ali se nadam da ćeš sad kad znaš o čemu se radi da prestaneš da histerišeš.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:46 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

srdjan.pajic
Kakav je ovo kurcšlus od države.




Alo, sušti stado, zašto mrziš Srbiju i srpski narod?!

Huči, misirac, vezuj ovog, vadi srbometar iz gaća i udri.


pa ima čovjek entropiju vrijednosti, zar ne vidiš?
predatortz predatortz 11:47 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Istina je da tebe niko nije zvao u taj razgovor, a istina je i da te niko ne sprečava da se mešaš, ali se nadam da ćeš sad kad znaš o čemu se radi da prestaneš da histerišeš.


Овако, као ти сад?
Мислим, хистеришем...
maksa83 maksa83 11:48 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Мислим, хистеришем...

Nego šta nego histerišeš. Umešao si se u nešto o čemu nemaš pojma, kontekst it je nepoznat (a poznat je i meni i prinćipesi kojoj je to bilo upućeno) i poskočio si da braniš ne znaš ni sam šta, valjda pravo ljudi da budu debili, valjda si osetio da je srpstvo time ugroženo. Brate saberi se.

predatortz predatortz 11:52 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Мислим, хистеришем...

Nego šta nego histerišeš. Umešao si se u nešto o čemu nemaš pojma, kontekst it je nepoznat (a poznat je i meni i prinćipesi kojoj je to bilo upućeno) i poskočio si da braniš ne znaš ni sam šta, valjda pravo ljudi da budu debili. Brate saberi se.



Максо, хистеришеш!

А податак да принчипеса зна зашто то пишеш си додао након што сам написао коментар.
Као што видиш, у мом цитату те реченице нема.

И још нешто...

Од када то овде важи правило о неукључивању у разговор и зашто га се и ти не придржаваш?
gvozden1 gvozden1 11:56 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Biti protiv Vučića na njihov način je često identično kao i biti protiv Srbije.

Ne, nisu.

Očigledno jesu.

Nastavlja se.
Ja kažem šta mislim, a ti mi objašnjavaš da ne mislim to nego nešto drugo, i da je to očigledno.

Baš smisleno, i baš doprinosi onome čemu ti, navodno, težiš, menjanju vlasti, sistema, države.

maksa83 maksa83 11:59 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

А податак да принчипеса зна зашто то пишеш си додао након што сам написао коментар.


Ne razumem šta očekuješ, da ovde kada neko nekome nešto odgovara direktno ispiše ceo kontekst i istoriju svih razgovora zarad putnika namernika koji to čita? Bitno je da prinćipesa i ja znamo o čemu se radi (a verovatno i svako ko se seća tog teksta i rasprave o Dr. Jovani koja je usledila).

Од када то овде важи правило о неукључивању у разговор и зашто га се и ти не придржаваш?

Pa ne važi, nemoj sad da glumiš ugroženost kao TEBI OPET NEŠTO BRANE, napisao sam eksplicitno da imaš pravo da se uključiš, samo je sad trenutak da prihvatiš da si bandoglavo uleteo, i da prosto batališ, ali opet ja ne mogu da te sprečim da nastaviš da šareniš i izmišljaš sopstvne teme u toj konverzaciji, samo ćeš to dalje morati sam...

predatortz predatortz 12:05 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ne razumem šta očekuješ


За почетак, пристојнији тон.

Мене је занимало зашто ти, којег сматрам за паметног и озбиљног човека, у причу убацујеш глупост о којексквим опскурним ликовима и појавама.

То сам те и питао.

Податак да то има неку историју си додао накнадно, а онда се дуриш што то сви не знају.

Pa ne važi, nemoj sad da glumiš ugroženost kao TEBI OPET NEŠTO BRANE,


Ово је ниско и не завређује било какав одговор.

maksa83 maksa83 12:14 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Податак да то има неку историју си додао накнадно, а онда се дуриш што то сви не знају.

Iako je to javni tekst koji stoji tamo još uvek (a ne nešto iz moje i prinćpesine privatne konverzacije samo nama znane) evo izvini što ti to nisi znao i što si naoružan tim neznanjem bandoglavo s neba uleteo u tuđu konverzaciju. Trudiću se da mi se ne ponovi.
predatortz predatortz 12:19 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Податак да то има неку историју си додао накнадно, а онда се дуриш што то сви не знају.

Iako je to javni tekst koji stoji tamo još uvek (a ne nešto iz moje i prinćpesine privatne konverzacije samo nama znane) evo izvini što ti to nisi znao i što si naoružan tim neznanjem bandoglavo s neba uleteo u tuđu konverzaciju. Trudiću se da mi se ne ponovi.


Ево, обећавам да ћу да исчитам све што си икад написао на Блогу Б92 и трудити се да то запамтим.
Извињавам се што не памтим сваки твој коментар.
Да не бих био бандиглав па онда ти мораш да будеш непријатан, и тако то...
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:21 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

On je nusprodukt ove vlasti, ne toliko kao model koji serviraju, nego u istom ključu u kome kad sin Vučićevog kuma krimosa divlja danima Lamborghinijem po gradu uhapse - Lamborghini (i vrate ga sutradan da se dete ne pati), ili kad drugi Vučićev kum Mercedesom od 300K EUR zabode drugo vozilo pa se pojavi milicija - ali da rastera novinare, ili u kom VOA i BIA čuvaju 6 hektara državno sponzorisane gandže, ili ... Tako je moguće i da pukovniku i njegovom mentalno rašrafljenom sinu koji ubija drugima kučiće po selu rafalnim oružjem to oružje oduzmu pa im posle 3 dana vrate.

To ti je Država, a sad nastavi da plašiš troglavim filipanđaemilija čudovištem.


bas ta i takva drzava savrseno odgovara tvojim poslodavcima.
a ne primecujem da se bunis protiv njih


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:22 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Курчева у оба случаја!
Држава ми је била таква и кад се јавним путарским предузећима сугерисало да не купују машине за стругање асфалта јер ће то да ради тада подобан клан.
Ти веруј ако желиш да се ту није уграђивао онај који је тада био на власти.
Ти веруј да је Чеда постао милионер јер је успешан драматург.



principessa_etrusca principessa_etrusca 12:25 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
(и да ”признам” да јесам гласала за Леона Којена, Андреја Фајгеља и Сашу Радуловића).

Čisto da znaš da Dr. Jovana po Internetima smatra da nisu ovo čista posla, u smislu "navodno pucalo trinaestogodišnje dete a onaj što su ga izveli sa vrećom na glavi visok ko policajci, mahajtemolimvas...".

Шта да кажем, жена је очито заглибила у теорије завере.

(Иначе, нотирај да ја нисам њен портпарол, мама, хендлер или било шта слично.)
angie01 angie01 12:37 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Neko neslaganje je štetnije od sleganja, i često takva lupetanja dobro dođu radikalima da kažu, evo vidite kakvi su, hoćete njih na vlast, Filipa, Emiliju, Endži....?


pa majkomila, to bi znacilo, da je pola Srbije, one, koja se sa tobom ne slaze i upravo govori o svemu sto bi trebalo popraviti, a ti uporno branis, glavni krivac, ono obicni gradjani koji nisu vezani ni za kakve partije, ideologije- kao ti/vi,..kakva morbida.

pa vi desnicari zagovarate nasilje i ovde ga jednako upotrebljavate, kada bih napravila listing komentara u kojima se nude i velicaju kalabici, mladici, draze, ratovi, odlicna vojna strategija u ubijanju civila snjaperom, mrznja prema Hrvatima, mrznja prema Bosnjacima, Albancima sa Kosova, ovih onih, mrznja, mrznja,.... mahanje kamama i slicne munje- one najprostackije licne uvrede, prema nesitomisljenjicima, ukazivanje na neprijatelje medju njima, upravo ovako fasisodino sa srbomerom pride,...to bi bilo kratak prikaz drustvenog ambijenta u kome mi obitavamo.

jos se bez bilo kakvog srama i ljudskosti pominje neka kosmicka pravda zbog pominjanja dece stradale u ratu, pa hebemumater, ako sva ova devijacija nije vec otisla tako daleko, da ce se tesko vratiti u neku normalu.

..skoro pa je smesno, sto ne pominjes i ostale blogere koji misle isto kao recimo ja, nego se satanizuju samo odabrani,...jer bi valjda i sa ovim ostalima, nekako teze islo, ili sta.

sve u svemu, ovo je klasicno nasilje sa ciljem ucutkivanja i ukazivanjem na krivca, po principu, drz'te lopova.
maksa83 maksa83 12:39 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ево, обећавам да ћу да исчитам све што си икад написао на Блогу Б92 и трудити се да то запамтим.
Извињавам се што не памтим сваки твој коментар.

Ne apsolutno ne moraš, pa ni taj tekst nije moj.
gvozden1 gvozden1 12:41 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


To , dalje, znači - najpre politički, pravni, ekonomski, ekološki ....suverenitet.
A za izboriti se za to ( MMf, Svetska banka , SEF, SZO ...) može se jedino uz pobedu Kine i Rusije.
Drugog puta nema.

Ovo mi se čini zanimljivim.
I da, slažem se načelno.
Više se i ne spori da je državni suverenitet relativna stvar, kao ni to na koga prelazi deo suvereniteta, na "politički zapad"

Sa te strane i stižu zahtevi i teze da je suverenitet prošlost, da to više nije važno (osim kad suverenitet biva ugrožen od strane Rusije, onda se on stavlja na prvo mesto, i teritorijalni integritet i sve to)

Međutim, pogrešnom mi se čini stav da je taj problem uzrok svih problema, i da se ništa ne može učiniti dok se on ne reši.

Mislim da može.

Okvir koji ostavlja skučeni suverenitet je ipak dovoljno širok da se unutar njega mogu stvari popravljati.
Moguće je da predsednik države nema svu vlast u svojom rukama, i da ne budemo zavisni od njegove lične volje, koju nam saopštava svakih nekoliko dana.

Toliko suvereniteta ipak imamo.

Na pamet mi pada ono Đinđićevo, razumem da ne možete da pokrenete fabriku, ali šta je problem da radi sat na kapiji?

Čekanje da se reši fundamentalni problem, i ništa ne raditi da se reši onaj manji koji je moguće rešiti, je pogrešna ideja.
angie01 angie01 12:43 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ne bi oni, sami po sebi, bili problem da ne reprezentuju ono što se Srbiji "nudi" kao alternativa.
Jer imaš cele stranke i pokrete koji poput njih gledaju na Srbiju.


sta lupas, kakve stranke, pokreti, kako gledaju na srbiju-pa ti si taj u stranci/pokretu ogrezao u ideoloskom glibu koji ovde plasiras,..ti si taj koji je na isti nacin vec napravio sranje i sada si ti pozvan da kazes kako bi mi trebalo ovde da nesto uradimo- pa ne moras, vec je tako- po tvom.

i ko si ti da branis Srbiju od njenih gradjana, je l sada niko ne sme da misli drugacije od tebe ili sta.


Pritom, kad su ti i takvi bili u sklepanoj s koca i konopca dosovoj vladi, lopovluk nije bio ništa manji.


koji takvi, kakve veze neko od nas ima sa dosovom vladom, jednako je ovde kritikovano sve sta su i oni brljavili.

a nacionalizam- stavi sebi, znas vec gde, kojim pravom ti nesto sto je ZAKONOM definisano kao licna i privatna stvar, postavljas kao meru ispravnosti.
gvozden1 gvozden1 12:46 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

ovo je klasicno nasilje

:)

Eto, pa ti sad veruj da ovakva " opozicija vlasti" može išta da učini.

Da sam Vučić našao bih način da ovo finansiram masno.
angie01 angie01 12:49 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

A ako su tebi Filip Anđa Emilija veći problem od ovih neljudi i secikesa pa ih koristiš za varku telom da se ne primeti kakav ti je kurac Država onda alal vera.

ea, izvini maxo,...ovo mi deluje kao da je spiskic ipak problem, ali ne veci od realnog,...pa majkomila, zar tvoji stavovi koje iskazujes u komentarima ovde- ne govore iste stvari, zar nemas isti mind set kao smrdljivo denuncirana trojka?!
predatortz predatortz 12:55 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

gvozden1
ovo je klasicno nasilje

:)

Eto, pa ti sad veruj da ovakva " opozicija vlasti" može išta da učini.

Da sam Vučić našao bih način da ovo finansiram masno.


Медиокритети у политици могу успети на изборима, подвлачим изборима јер су они тако дошли на власт, само и само ако за противнике имају глупље опоненте.

Зато Вучић никада неће бити смењен на изборима. Кад буде смењен, а чини ми се да ће то бити ускоро, биће то због јаког ултиматума споља.

А какву ће калакотру то да нам донесе на грбачу, то ћемо ускоро да гледамо.

Свима оним који ово протумаче као одбрану Вучића, могу да упутим људско сажаљење због ускраћености, за коју им нисам крив ја него природа.

angie01 angie01 13:07 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Да ли ја треба нешто да објашњавам Анђи пошто сам ја у њеном поимању света и српске политике, радикалка и ’шешељевка’?


ja komentarisem ono sto pises- ti zagovaras radikalski mrak i retrogradne vrednosti, uvek tako komentarises, a za sebe si odabrala sve suprotno,...izvini, a u cemu je razlika, kada o bilo cemu komentarises ti ili ja recimo?

ti smes, ja ne smem, jer mene apostrofiras,..zakljucak koji sam donela na osnovu tvojih komentara- znaci, nista ti nisam ucitala, kao sto se ovde radi meni- nisam samo ja donela-znaci, vidi sa sobom zasto to tako izgleda.

da protiv tebe nemam nista, dokazuje to, da ti cesto lupam preporuke na komentare sa kojima se slazem, a to su obicno oni, koji sa politikom nemaju nikakve veze,...ja nisam ostrascena, ne zagovaram nikakvu ideologiju, nisam vezana ni za kakvu partiju, obicna sam gradjanka, koja samo kusa sve ovo sto je napravljeno, valjda imam pravo da tu gde zivim, kazem sta mi smeta.
angie01 angie01 13:38 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

I često sam rekla, bez obzira na sukobe, uvijek ću cijeniti Angie više od ovih što samo čitaju i mnogo su gori od nje, sigurno. Bitange ni za k.


jao, nemoj molim te, vec se osecam, kao da si bacila kletvu na mene.

a evo, kada sam vec rekla ovo, da kazem jos po nesto,...vidi, nisi tako nevina u celoj situaciji koju zoves sukobom, prvo, jer si ti pocela nicim izazvana, a drugo jer si ispisivala gomile bas odvratnih komentara u kojima jesi podvlacila to sto sada kukas da ti neko ucitava, sa sve menadjerskim idejama da i tvoj kamard treba tako i da ni u snu ne bi trebalo da pomisli da normalno razgovara, nego obavezno preko nisana,...znaci, nije istina da je vama neko nesto, nego ste vi ti koji uporno govorite ruzno o svemu sto ne lici na vas, na svako drugacije misljenje, koje odmah presvlacite u neke maskirne namere.

da li ti stvarno mislis da nije normalno da neki drugi ljudi misle o stvarima drugacije i da su zbog toga losi i da nemaju pravo,...pa i drugi ljudi isto tako imaju zrtve, patnju i rane koje nece zaceliti, a na koje vi sadisticki sipate so, tvrdeci, kako oni nista ne znaju i ne razumeju, je l kapiras bar toliko.

mene licno nikakva idoloska smaranja i partijski projekti ne interesuju, pa mi je jos nenormalnije, da oni koji tome pripadaju, ukazuju na obicne grajdane kao na neke aktiviste, koji ne znam sta, neprijatelji zemlje, polusrbi,...pa cekaj, je l niko drugi ne sme da kaze svoje misljenje i kako vidi stvari, a da odmah ne bude denunciran kao glavni krivac necega, sa cim nikakve veze nema, samo kusa posledice.


gvozden1 gvozden1 13:49 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


Зато Вучић никада неће бити смењен на изборима. Кад буде смењен, а чини ми се да ће то бити ускоро, биће то због јаког ултиматума споља.

E to je ono što Perica piše, suverenitet.

Da li se tome, ograničavanju suvereniteta, može odlučno suprotstaviti?
Pa ne može jbg, hoće da kažnjavaju, da ti uskrate trgovinu, ne samo tebi, nego i njihovim ljudima koji bi da trguju sa Srbijom.

Slobodno tržište, suverene države, to je za njih prošlost, to više ne važi, na sceni je imperijalizam i vrlo ograničene slobode.

I to vidljivo i očigledno, ne skrivaju više da mogu da narede vlasnicima (privatnog) kapitala da svoje isplative poslove prekinu, jer im je takva politika.

Vreme švapskog ultimatuma iz 1906. samo još drastičnije.
Tad su Švabe tražile da se trguje samo sa njima, jer im je to bilo i u političkom i u ekonomskom interesu, ove sad Švabe i svoj ekonomski interes žrtvuju da bi izgurale čistu politiku.


Ali, mi, Srbija, im idemo na ruku.
U redu, postoje uvek i postojaće pragmatične interešdžije bez uverenja koje će za privilegije menjati strane kako vetar dune, ali je problem i to što i ovi koji su navodno protiv vlasti, rade njima u korist.
angie01 angie01 13:50 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


Ниси њихова!

Ја сам то давно схватио.
Тај њихов "грађанизам" је латентни фашизам.


ma covece boziji, regulisi se, sredi te svoje komplekse i shvati, da si ti taj koji stalno nesto sere, ne moze Milan, ne moze Balasevis, ne moze Oliver, ne moze Sonja, ne moze nista sto nisi ti-ti koji ovde 20 godina pricas o ratu, velicas ga, na blogu o stradaloj deci, nudis kao dobar primer onog koji nosi oruzje, komandanta Vukova, pa jesi li ti covece normalan,...ti znas bolje kako je ovde bilo pre i kako bi sada trebalo da bude, kako je domicilno stanovnisto kretensko i nista ne zna i ti si dosao da kazes ko je ok, a ko nije.
gvozden1 gvozden1 13:59 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

ti si dosao da kazes

Koji put ponavljaš ovo, došao si odnekle pa popuješ?
Odakle sme da se dođe u Srbiju pa da se priča šta se misli, a da mu se ne kaže, došao si ovde?

Sme li iz Zagrebada se dođe i da se priča?

Ili, sme li se reći onom Pančiću, ovo što ti stoti put ponavljaš ne samo Predatoru?

Može li se njemu reči, došao si iz Zagreba da meni popuješ po Srbiji, ili bi to bio fašizam.
tessa1 tessa1 14:13 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

jao, nemoj molim te, vec se osecam, kao da si bacila kletvu na mene.

a evo, kada sam vec rekla ovo, da kazem jos po nesto,...vidi, nisi tako nevina u celoj situaciji koju zoves sukobom, prvo, jer si ti pocela nicim izazvana, a drugo jer si ispisivala gomile bas odvratnih komentara u kojima jesi podvlacila to sto sada kukas da ti neko ucitava, sa sve menadjerskim idejama da i tvoj kamard treba tako i da ni u snu ne bi trebalo da pomisli da normalno razgovara, nego obavezno preko nisana,...znaci, nije istina da je vama neko nesto, nego ste vi ti koji uporno govorite ruzno o svemu sto ne lici na vas, na svako drugacije misljenje, koje odmah presvlacite u neke maskirne namere.

da li ti stvarno mislis da nije normalno da neki drugi ljudi misle o stvarima drugacije i da su zbog toga losi i da nemaju pravo,...pa i drugi ljudi isto tako imaju zrtve, patnju i rane koje nece zaceliti, a na koje vi sadisticki sipate so, tvrdeci, kako oni nista ne znaju i ne razumeju, je l kapiras bar toliko.

mene licno nikakva idoloska smaranja i partijski projekti ne interesuju, pa mi je jos nenormalnije, da oni koji tome pripadaju, ukazuju na obicne grajdane kao na neke aktiviste, koji ne znam sta, neprijatelji zemlje, polusrbi,...pa cekaj, je l niko drugi ne sme da kaze svoje misljenje i kako vidi stvari, a da odmah ne bude denunciran kao glavni krivac necega, sa cim nikakve veze nema, samo kusa posledice.


brt


Najgore što na 90% komentara ne odgovorim jer nemam živaca za pravolinijske misli, naprijed u njenu korist - nazad na moju štetu, a ona vjeruje da ako joj neko ne odgovori to je zato što nema šta odgovoriti, potučen je do nogu,

i dobije mojim ćutanjem gorivo, pogon za pregorijevanje dalje..


brt, brt
panta panta 14:33 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz
angie01
Čekaj, ti nisi zadovoljna ni kad kažem da je Vučić dileja i da je okružen debilima?


nemoj da se pravis nevest- stvarno morbidno.


Pojma nemam šta želiš da kažeš. Iskreno, nisam preterano ni zainteresovan.

Kako ne znaš!?
Pa Endži svakim svojim iskazom kaže ful pojt.
Nema zajebancije.
panta panta 14:39 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz
maliperica
predatortz


Pritom, kad su ti i takvi bili u sklepanoj s koca i konopca dosovoj vladi, lopovluk nije bio ništa manji. Pa ni sa te strane ne bi bili pozitivan pomak. Sa nacionalne, bili bi katastrofa poput okupacije.


Godinama unazad pokušavam da te razumem.
Jer na jednoj strani vidim sasvim ispravno razumevanje , a onda sa druge sasvim neshvatljiv zaključak.
Sada mi se izbistrilo.

Kalkulantski podaničko oportunistički mentalitet.

Nema slobode bez spremnosti na žrtvu.


Све си погрешно разумео. Спремност да се жртвујем, буквално ризикујући живот, сам доказао.
Али када ми понуде за избор два тањира, један са чистим говнима, други са говнима и гарнирунгом, нећу изабрати ни један.
О томе се овде ради.

Ma!
Daj i Filipa, Endži i Emiliju, samo da ova bagra ode!
Posle ćemo da se jebavamo sa FIlipom, Endži i Emilijom - samo da ove nakarade odu.
Ovo više nije za ljude.
predatortz predatortz 14:41 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

gvozden1
ti si dosao da kazes

Koji put ponavljaš ovo, došao si odnekle pa popuješ?
Odakle sme da se dođe u Srbiju pa da se priča šta se misli, a da mu se ne kaže, došao si ovde?

Sme li iz Zagrebada se dođe i da se priča?

Ili, sme li se reći onom Pančiću, ovo što ti stoti put ponavljaš ne samo Predatoru?

Može li se njemu reči, došao si iz Zagreba da meni popuješ po Srbiji, ili bi to bio fašizam.


Дошао сам, ту сам, остајем! Механизме да ме отера, ма колику жељу за тим имала, нема.
Равноправан у сваком погледу.
Код куће сам овде, код куће сам и преко Дрине.
Ко има проблем са том чињеницом, мораће да научи да живи са њом.

Тако да ово сврставам у категорију "пси лају, каравани пролазе".

Одавно не реагујем. То је мантра многих неостварених. Били они из Београда или из Ћићевца, исти су и једнако су досадни.
Додатно су јаднији ако ја за четврт века постигнем више него неки генерацијама.
Ту нека се жале на еволуцију.





panta panta 14:41 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maliperica
predatortz


Све си погрешно разумео. Спремност да се жртвујем, буквално ризикујући живот, сам доказао.
Али када ми понуде за избор два тањира, један са чистим говнима, други са говнима и гарнирунгом, нећу изабрати ни један.

О томе се овде ради.


Bravo.
Naravno, o tome se radi .

Samo da li prepoznaješ ko nam postavlja tanjir sa psećim ili mačijim govnetom, da izaberemo ( tu lažnu dilemu su prepoznali još 1968 god )

Ko stvarno upravlja našim životima.

Bil Gejts i Rotšild.
Ko drugi?
I Putin i Makron.
Reci ti ko, ako nisu ovi.
panta panta 14:48 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz

Pa i da je demokratska vlast u pitanju bilo bi prirodno da se razgovara o njenoj odgovornosti a tek kod ovog cuda.


Па разговарамо, зар не примећујеш?

За малог мислим да ни једна власт не може бити одговорна за дело неког психопате или особе са жешћим поремећајем личности.

За оног кретена из Младеновца се слажем - слика и прилика модела који ова власт сервира.

Најмањи проблем је бити против ове власти. Немам никакву потребу да тебе и друге убеђујем у то да јесам и то вероватно жешће него ви. Додуше, из различитих разлога.

Проблем код зрелих људи настаје када се упитају шта и у ком смеру после.

Е те алтернативе, оличене у овим о којим диванимо, се мени не допадају.

Сменили смо лошег и погубног Милошевића, али смо добили септичку јаму оличену у Чланку, Кораћу, Чеди и многим другим.

Та септичка јама је изнудила ово данас.

Ја бих, ако не тражим пуно, без те септичке овај пут. Матор сам за други такав експеримент.

Рекох своје виђење:

Повратак монархије као доказ дисконтинуитета од свих претходних који су се помијали од октобра '44. до данас.
У прелазном периоду владе стручњака, па лагано у лустрације и испитивање ко је шта јамио како рече бејхеее уметник.

Но, за ово моје нема критичне масе.

Отуд и мој вама неразумљив став. Ви читате да сам за ове, јер други начин размишљања осим или си за или си против нисте усвојили, а ја заправо своје још немам.

Ako i nemaš svoj stav, potrebno je, baš zbog toga, logično razmišljati.
Dakle, promena sa ovim nema, svoj idiotizam dokazuju već deceniju.
Pravdati sebi, i drugima, opstanak ovih, razmišljanjem da će doći gori, je iluzorno.
To ne znamo.
Ali zato, zašto ignosrisati ovo što znamo.
A to je da - sa ovima promene, ali promene na bolje, nema.
U skladu sa dosadašnjom spoznajom sa ovima, promena je moguća samo na gore - i to vrlo verovatna.
Prema tome, ne bi trebalo da ima ikakve dileme o bacanju ovog tanjira govana.
angie01 angie01 14:50 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Koji put ponavljaš ovo, došao si odnekle pa popuješ?


pa tako je, je l nije?

zamisli da je obratno?...pa iovako ne sme niko da kaze nista za Bosnu, a kamoli za RS- to je njegovo, ali brate i ovde je njegovo, da starosedeocima drzi pridike, da kaze ko je ok, a ko nije, da uredjuje, da kaze da su debili, da nudi maldica i drazu, da kaze kako ne moze Mladenovic i Sonja, da su oni sranje.

znaci nije bitno sto je dosao- vecina je dosla, ali ja licno ne znam nekog destruktivnijeg od predatora, je l on misli da je prosvetitelj, da smo njega cekali da pljuje po nama, po nasim nacinom razmisljanja, da nas svrstava u prave i neprave, da kaze gde smo gresili i kako treba- ma mrs bre vise.

ja sam bas puno zivela van svoje zemlje i svuda gde sam dosla, PRVO je bilo da se uklopim u sredinu i njohove nacine zivljenja, nigde mi nije palo na pamet da ih napdam, menja, serem po njima, da ih uterujem u svoja pravila,..pa pazi ako cemo pravi i da mi je takav kretenizam pao na pamet, odmah bi me "oslobodili" takve ideje.
predatortz predatortz 14:52 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Prema tome, ne bi trebalo da ima ikakve dileme o bacanju ovog tanjira govana


Овај тањир помија мора да буде просут. Само, они који су их довели, довели су их да усеру све.
Следећи, које нам са те стране буду слали, могу бити само одлучнији у том науму.

Овима желим да на својој кожи осете све лепоте правне државе и слободног правосуђа.
predatortz predatortz 14:55 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

pa iovako ne sme niko da kaze nista za Bosnu, a kamoli za RS- to je njegovo, ali brate i ovde je njegovo, da starosedeocima drzi pridike,


Тако је! Коначно си схватила. И ово овде је моје! Једнако колико и твоје.


znaci nije bitno sto je dosao- vecina je dosla, ali ja licno ne znam nekog destruktivnijeg od predatora,


Ма, да... И Павелић је тврдио да се трећина може прилагодити његовој вољи.

Едит:

da mi je takav kretenizam pao na pamet, odmah bi me "oslobodili" takve ideje.


И ти би мене! Али не можеш.
angie01 angie01 14:59 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


Дошао сам, ту сам, остајем! Механизме да ме отера, ма колику жељу за тим имала, нема.
Равноправан у сваком погледу.
Код куће сам овде, код куће сам и преко Дрине.
Ко има проблем са том чињеницом, мораће да научи да живи са њом.


ma sta lupas, ko te tera, kazem ti sta TI radis, nista drugo, bolestan si covek do zla boga, promovises rat, neke retrogradne vrednosti i uredjujes starosesedeoce, smatras da si ti veci Srbin od onih iz Srbije, kenjas neprestano ko je ok a ko nije, pa jesi li ti covece normalan, treba ti ozbiljno posmatranje, koga bre zabole za tvoje ideoloske mantre, ovde su ljudi u drugacijem fazonu i ti njima to osporavas-to nije brate normalno.
angie01 angie01 15:02 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Тако је! Коначно си схватила. И ово овде је моје! Једнако колико и твоје.


ma ne- ti osporavas da je moje, osporavas da ja imam pravo da ne mislim kao ti, ti se ponasas kao klasicni siledzija, koji je upao u selo i zavodi red, eto to.


И ти би мене! Али не можеш.


eto, razumeo si,..svestan si da se ponasa idiotski, nasilno i neprimereno, al smatras da je sto super i zaobele te.
predatortz predatortz 15:02 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01

Дошао сам, ту сам, остајем! Механизме да ме отера, ма колику жељу за тим имала, нема.
Равноправан у сваком погледу.
Код куће сам овде, код куће сам и преко Дрине.
Ко има проблем са том чињеницом, мораће да научи да живи са њом.


ma sta lupas, ko te tera, kazem ti sta TI radis, nista drugo, bolestan si covek do zla boga, promovises rat, neke retrogradne vrednosti i uredjujes starosesedeoce, smatras da si ti veci Srbin od onih iz Srbije, kenjas neprestano ko je ok a ko nije, pa jesi li ti covece normalan, treba ti ozbiljno posmatranje, koga bre zabole za tvoje ideoloske mantre, ovde su ljudi u drugacijem fazonu i ti njima to osporavas-to nije brate normalno.


Дајте госпођи седатив...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:04 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

tessa1
Ti se bas trudis da svaku diskusiju o odgovornosti SNSa zacepis i skrenes na uvek istu temu o strasnim Filipima i drugoemilijama. Sad samo jos partizani i komunisti fale.


Pisala sam ja onoliko kilometara riječi sve suprotno od Predatortza, i o odrastanju u Bosni, i danas viđenju svijeta oko nas, pisala sam i prije neki dan šta mislim o srpskoj dobroj strategiji u Sarajevu sa kojom se mi valjda danas trebamo hvaliti, za Hrvatsku isto, Slobodan nije bio dorastao Tuđmanu, toliko puta sam rekla (i trpim decenijama debile koji računaju vrijeme od devedesetih, ne znam kako karcinom nisam samo dobila od stihova e moj druže beogradski i zagrebački, pa sad bih pljunula),

pisala sam da moja mama koja je brata izgubila od muslimana, a Hrvati ga istjerali iz Zagreba sa maskirnim kapama, kaže: imao je pušku, drugi su imali, streljana su nečija djeca..

Postoji li jedna jedina riječ da sam rekla nešto za radikale Srbije? Pozitivna? Ni negativna jer moj svijet tj život, stavove, ličnost ne polarizuju radikali Srbije s jedne i virtuelni stvorovi s druge. Pisala sam kilometre komentara o Dodiku. Dodik je pametniji od Vučića, i onakav. Kod nas u politici ima muslimana u RS, u Beogradu se mrze radikali i "opozicija" više, nemaju zajedničku tačku ni ovih dana, sramota gledati šta se ukazalo..


I na sve što sam pisala meni je prije neki dan rekao Pajić: jebe Maksa tvoje radikale po Tviteru..

Zamisli.

__________

Jutros gledam ovaj blog i mislim: ko vas je poznavao ni pako mu neće teško pasti.


Kako ja vidim ovo, tu je glavni problem da imas opasnog manipulatora koji svoju politicku moc crpi iz zloupotrebe zajednicke traume. Umesto terapeutske imamo patolosku komunikaciju.
angie01 angie01 15:04 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ma!
Daj i Filipa, Endži i Emiliju, samo da ova bagra ode!
Posle ćemo da se jebavamo sa FIlipom, Endži i Emilijom - samo da ove nakarade odu.
Ovo više nije za ljude.


brabonjak je rekao.
angie01 angie01 15:04 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Дајте госпођи седатив...


koliko vidim, tebi treba, ja sam ok.
predatortz predatortz 15:05 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

eto, razumeo si,..svestan si da se ponasa idiotski, nasilno i neprimereno, al smatras da je sto super i zaobele te.


Не, свестан сам да би ти мене, по узору на твог истомишљеника који је тврдио да се трећина може задржати, лишила живота кад би дошле те твоје слободе.

Само, неће...
angie01 angie01 15:05 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Kako ja vidim ovo, tu je glavni problem da imas opasnog manipulatora koji svoju politicku moc crpi iz zloupotrebe zajednicke traume. Umesto terapeutske imamo patolosku komunikaciju


upravo, jer su neki prisutni eksponenti te politike.
angie01 angie01 15:08 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Не, свестан сам да би ти, по узору на твог истомишљеника који је тврдио да се трећина може задржати, лишила живота кад би дошле те твоје слободе.


evo, nemam pojma sta pricas, a nije ni bitno,..ono sto jeste bitno, je da ti jesi eksponent i promoter nasilja, koji bi da uteruje u neki svoj tor ljude u Srbiji, Beogradu i smatras da je to nevidjena fora....da je sve drugo neprijateljsko i zlo.
maliperica maliperica 15:11 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Дајте госпођи седатив...


koliko vidim, tebi treba, ja sam ok.

Ма , само ти се чини.
Кад ћеш једном да будеш - жена.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:14 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maliperica
srdjan.pajic
Kakav je ovo kurcšlus od države.




Alo, sušti stado, zašto mrziš Srbiju i srpski narod?!

Huči, misirac, vezuj ovog, vadi srbometar iz gaća i udri.


Budaletino, tebe ne treba pozivati , sam se javljaš.


E, javili su iz Laze da trenutno nemaju mesta, pa ako možeš da se strpiš neki dan tu iza srede. U međuvremenu da ne rukuješ oštrim predmetima i igraš se sa šibiciama
tessa1 tessa1 15:19 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Kako ja vidim ovo, tu je glavni problem da imas opasnog manipulatora koji svoju politicku moc crpi iz zloupotrebe zajednicke traume. Umesto terapeutske imamo patolosku komunikaciju.


Da, ima smisla, vjeruj mi da sam prije sekund razmišljala da nigdje taj rat devedesetih nije živ, i ne krvari kao ovde 24/7,


i napisala sam nekoliko puta da je realnost nešto drugo..


Ali šta znače moje riječi sa lica mjesta, i moje ili naše iskustvo iz rata, i nakon njega, kad se ovde stvorovi bez katarze i prijeko potrebnog psihološkog zbrinjavanja hrane sa zlom i našim slabostima, sude, morališu, guraju prst u oko,

ne bih u rl imala sa takvim ljudima posla, pisala sam i da sam upoznala i upoznajem ovih godina dobrih ljudi muslimana i Hrvata, muških i ženskih, patologiju samo ovde proživljavam iznova i iznova, i svi oni znaju da sam Srpkinja, i ja znam ko su oni..
angie01 angie01 15:20 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Кад ћеш једном да будеш - жена.


jujuju, zena ne sma da kaze nista,..pa hebiga, kada muskarci cute.
maliperica maliperica 15:22 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


gvozden1

E to je ono što Perica piše, suverenitet.


Sа сајта EAST WEST BRIDGE Int.

"Trilateralna komisija nezvanično se zove svetska vlada u senci, nastala je 1973. godine i broji oko 400 članova, među kojima ima i osam Srba. Četiri člana su javna i to novinar Jovan Kovačić, biznismen Tahir Hasanović, Slavko Carić i Aleksandar Nikolić."

A ko su članovi čija imena ne znamo ?
I zašto nisu javna ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:25 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

I na sve što sam pisala meni je prije neki dan rekao Pajić: jebe Maksa tvoje radikale po Tviteru..


Nije bio maksa u pitanju nego Tibor Jona koji je napravio smešan tvit na račun nekih dileja iz RS, baš ovih koje kažeš da redovno kritikuješ, i ja ovde to podelio, na šta si tiltovala i reagovala preoštro, čak i za moj dosta visok prag osetljivosti na takav rečnik i praskanja. To "moji" ili "vaši" radikali se odnosilo na radikale iz republike srpske, a ne na tebe lično i to da ih ti podržavaš.

I to nije bilo pre neki dan, nego pre nekoliko meseci.

Samo sam ovo hteo da pojasnim i ne nameravam dalje da nastavljam diskusiju.
maliperica maliperica 15:27 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Кад ћеш једном да будеш - жена.


jujuju, zena ne sma da kaze nista,..pa hebiga, kada muskarci cute.

Ma, smeee bre .
Samo da ponekad nešto i propusti.
Odgledaj vesti na N1 ili pročitaj kolumnu Kišjuhasa ili ....

angie01 angie01 15:29 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ali šta znače moje riječi sa lica mjesta, i moje ili naše iskustvo iz rata, i nakon njega, kad se ovde stvorovi bez katarze i prijeko potrebnog psihološkog zbrinjavanje hrane sa zlom i našim slabostima, sude, morališu, guraju prst u oko,


evo, sad stvarno zanemari sto se nadovezijem na tvoje reci, jer mi nije ideja da se s tobom raspravljam- mada, evo upravo mi je sinulo, posle komentara anonimusa, da bi se pre ti i ja raspravile, i pored svega, ako uzmem u obzir kako se decaci paze i klackaju da negde ne prevagne, dok se uredno ovi tvoji desnicari obracunavaju sa jednom zenom, koja nikakve veze sa politikom nema,..i valjda nema prava na svoje misljenje i jos zena kurazna alkoholicarka, azdaja i neman nevidjena:).

znaci, uredno preskaces cinjenicu, da promocija rata i negiranje raznih, bas uzasnih stvari, podsmevanje tudjim zrtvama dolazi sa druge strane- secam se i nekih primera, koje bih lako islistala, ali mi posle ovog ubijanja male dece, naprosto mucno,...pa i u odnosu na to, molim te pogledaj, ko nudi komandanata Vukokova, kao svetao primer nekog ko ima oruzje, a na ovu temu masakra dece,..pa je ste li vi ljudi normalni.
tessa1 tessa1 15:30 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Nije bio maksa u pitanju nego Tibor Jona koji je napravio smešan tvit na račun nekih dileja iz RS, baš ovih koje kažeš da redovno kritikuješ, i ja ovde to podelio, na šta si tiltovala i reagovala preoštro, čak i za moj dosta visok prag osetljivosti na takav rečnik i praskanja. To "moji" ili "vaši" radikali se odnosilo na radikale iz republike srpske, a ne na tebe lično i to da ih ti podržavaš.

I to nije bilo pre neki dan, nego pre nekoliko meseci.

Samo samo ovo hteo da pojasnim i ne nameravam dalje da nastavljam diskusiju.


Nije istina, spomenuo si Maksu. Samo sam ja u odgovoru tebi zaobišla Maksu.


I ko je bre Tibor Jona i njegovi tvitići, napisao je da mi četnici imamo izbore?

Pa kao ja nešto praskam zato što on serucka po nama, a tebi se srce cepa za Tiborom?
tessa1 tessa1 15:31 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Angie, bre skini mi se ženska glavo, ne znam više sa čega da mi se skineš, gdje mi sjediš..
maliperica maliperica 15:35 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz


Зато Вучић никада неће бити смењен на изборима. Кад буде смењен, а чини ми се да ће то бити ускоро, биће то због јаког ултиматума споља.

А какву ће калакотру то да нам донесе на грбачу, то ћемо ускоро да гледамо.



Biće smenjen , a novi će biti postavljen.
U oba slučaja , kako ?

Od strane kolonizatora.

Sve dok im Putin ne stane nogom za vrat.
Tačka.
Prosto.
angie01 angie01 15:38 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Angie, bre skini mi se ženska glavo, ne znam više sa čega da mi se skineš, gdje mi sjediš..


ja tebi nogde, i jos ti rekoh da zanemras,..koliko vidim, ti si mene apostrofirala jos od pocetka.

pojt je, kako se zalite i serete da neko vas dira, kada vi dirate druge, ne postujete, podsmevate se, negirate,...sto puta si ironisala na maxinio gradsko, termin, koji je figurativno upotrebio da bi nesto objasnio, sto puta si podsmesljivo ironisala na EKV,..pa shvati, da je TO bio ambijent ovde, TO je bio reper razmiljanja, kako sad ti ocekujes da neko postuje nesto tvoje, kada siledzijski dolazis da negiras nesto tudje- ovde ne mislim na tebe licno.

znaci, nije mi bila namera da bilo sta s tobom, nego sam samo upotrebila tvoju zamenu teza, da kazem kako stvari stoje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:39 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Повратак монархије као доказ дисконтинуитета од свих претходних који су се помијали од октобра '44. до данас.
У прелазном периоду владе стручњака, па лагано у лустрације и испитивање ко је шта јамио како рече бејхеее уметник.

Но, за ово моје нема критичне масе.


Nema ni za ovo moje, drugosrbijansko, ali šta da se radi, definitivno smo manje isfrustrirani od vas. Nego bojim se da se ovo "tvoje" nekako nedajbože ostvari, da se Srbija krene da se transformiše iz ove nacional-socijalističko- gansgterske forme, u nacionalističko-mahonarhijsku, vrlo brzo biste ostali bez narečenih stručnjaka da prave vladu ili da rade bilo šta drugo. Bežalo bi se iz zemlje ko god može, tu niko normalan ne bi hteo da ostane da živi.

angie01 angie01 15:40 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Odgledaj vesti na N1 ili pročitaj kolumnu Kišjuhasa ili ....


nema vise razloga da gledam-vec se dogodilo, dogajda, linija je predjena.
tessa1 tessa1 15:45 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

sto puta si ironisala na maxinio gradsko, termin, koji je figurativno upotrebio da bi nesto objasnio, sto puta si podsmesljivo ironisala na EKV

Ala ženo, odvoji se prvo od Makse, sužena ti je svijest, 90% onoga što on piše ili ne razumiješ ili nećeš da razumiješ, Maksa stvara sud prema svojim leđima, boli ga k za mojim leđima ili nečijim po kojima ti dodaješ gas..


I drugo, potvrdio je tvoju teoriju o previše gradskom i EKV, serem ti se još jednom na oboje. Nije to ni bila ironija nikada nego Bogu plakati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:49 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

tessa1
Nije bio maksa u pitanju nego Tibor Jona koji je napravio smešan tvit na račun nekih dileja iz RS, baš ovih koje kažeš da redovno kritikuješ, i ja ovde to podelio, na šta si tiltovala i reagovala preoštro, čak i za moj dosta visok prag osetljivosti na takav rečnik i praskanja. To "moji" ili "vaši" radikali se odnosilo na radikale iz republike srpske, a ne na tebe lično i to da ih ti podržavaš.

I to nije bilo pre neki dan, nego pre nekoliko meseci.

Samo samo ovo hteo da pojasnim i ne nameravam dalje da nastavljam diskusiju.


Nije istina, spomenuo si Maksu. Samo sam ja u odgovoru tebi zaobišla Maksu.


I ko je bre Tibor Jona i njegovi tvitići, napisao je da mi četnici imamo izbore?

Pa kao ja nešto praskam zato što on serucka po nama, a tebi se srce cepa za Tiborom?


Dobro je, tess, ne želim dalje da se raspravljam sa tobom.
tessa1 tessa1 15:52 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Dobro je, tess, ne želim dalje da se raspravljam sa tobom.

O čemu bi se ti raspravaljao sa mnom, o četnicima u mojoj kući, rekao Tibor Jona? Svašta.
angie01 angie01 16:04 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ala ženo, odvoji se prvo od Makse, sužena ti je svijest, 90% onoga što on piše ili ne razumiješ ili nećeš da razumiješ, Maksa stvara sud prema svojim leđima, boli ga k za mojim leđima ili nečijim po kojima ti dodaješ gas..


aman, gde sam ja slepljena za maxu, rekoh ti da je termin , koji si ti posle interpretirala zlonamerno vezano za druge- on upotrebio za jednostavno objasnjenje, kako drugacije da kazem, da da ga ne pomenem, sto si osetljiva toliko na moje pominjanje maxe, malo je friki.

i ja stvaram sud prema mojim ledjima- i vrlo je slican njegovom, jer smo istog mind seta, kao vecina ljudi odavde, ali tebi odgovara da mene poslmatras drugacije, jer si me opsesivno targetirala i toliko o tome.


I drugo, potvrdio je tvoju teoriju o previše gradskom i EKV, serem ti se još jednom na oboje. Nije to ni bila ironija nikada nego Bogu plakati.


pa eto, onda cuti, kada ti se opservira takvo ponasanje, sta je onda problem, zasto kmecis da te neko ugorzava...ovo nije pitanje.
tessa1 tessa1 16:08 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Ala ženo, odvoji se prvo od Makse, sužena ti je svijest, 90% onoga što on piše ili ne razumiješ ili nećeš da razumiješ, Maksa stvara sud prema svojim leđima, boli ga k za mojim leđima ili nečijim po kojima ti dodaješ gas..


aman, gde sam ja slepljena za maxu, rekoh ti da je termin , koji si ti posle interpretirala zlonamerno vezano za druge- on upotrebio za jednostavno objasnjenje, kako drugacije da kazem, da da ga ne pomenem, sto si osetljiva toliko na moje pominjanje maxe, malo je friki.

i ja stvaram sud prema mojim ledjima- i vrlo je slican njegovom, jer smo istog mind seta, kao vecina ljudi odavde, ali tebi odgovara da mene poslmatras drugacije, jer si me opsesivno targetirala i toliko o tome.


I drugo, potvrdio je tvoju teoriju o previše gradskom i EKV, serem ti se još jednom na oboje. Nije to ni bila ironija nikada nego Bogu plakati.


pa eto, onda cuti, kada ti se opservira takvo ponasanje, sta je onda problem, zasto kmecis da te neko ugorzava...ovo nije pitanje.



Ali ni ona više ne zna šta bi..


Nema kapacitete, a mnogo bi.
gvozden1 gvozden1 16:10 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

pa tako je, je l nije

Tako je i za Pančića, pa gde si napisala Hrvatče došlo u Srbiju da mi popuje, kao što si napisala sto puta bosančica, i ti si došao iz Tuzle da meni Beograđanki....

Vidi, prosto je, i ti to kapiraš, samo si bila dovoljno glupa da iskažeš ono što stvarno misliš, a što se nikako ne uklapa u "narativ" koji si izabrala.


Дошао сам, ту сам, остајем!


Možeš dok se meni ne zameriš:)

Nije to sporno, naravno da ćeš da ostaneš u svojoj državi dokle hoćeš, ali ovo, ovaj ekstreman slučaj fašizma, je dobra slika koliko se uopšte razumeju stvari.

Isto je i sa "političiš u ovom tragičnom trenutku"
Kad oni političe to je u redu, kad neko drugi političi onda joj kao žao dece.
Laž bre, kakva deca, jedva je to dočekalo.

Kad bi se Pančiću reklo ovo što se vama govori, i na zakon bi se pozivali, ne samo na lepo ponašanje.
angie01 angie01 16:19 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Tako je i za Pančića, pa gde si napisala Hrvatče došlo u Srbiju da mi popuje, kao što si napisala sto puta bosančica, i ti si došao iz Tuzle da meni Beograđanki....

Vidi, prosto je, i ti to kapiraš, samo si bila dovoljno glupa da iskažeš ono što stvarno misliš, a što se nikako ne uklapa u "narativ" koji si izabrala.


ma sta ti bulaznis gvozdene,...ovaj tvoj kamarad sere po nama i polse kmeci da nije prihvacen- jednostavna formula,..zamisli da je neko dosao kod njega i razgrnuo ih i krenuo da im popuje, ko je ok, ko nije i kako bi trebalo da zive,...doso siledzija da organizju i uteruje u svoje idoloske glibove i onda se oseca "ugrozeno" kada ljudi na to ne pristaju, pa stvarno ste smesni.

hebote, na temu masovnog masakra male dece, ej, ko jos puca u male devojcice,..on daje primer komandanta vukova, kao dobar za onog koji ima oruzje,..pa bolesnici bolesni,..i jos se ovde bez ljudskosti ispisuje, kako je eto kosmicka pravda sprovedena, jer u neki pominjali stradalu decu u Sarajevu,..pa je l ima nekog normalnog ovde ili ste svi za psihijatra,..kakva morbidna strahota nekom pada na pamet i nema srama da je ispisuje.
angie01 angie01 16:23 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Laž bre, kakva deca, jedva je to dočekalo.


ovo je izjava za posmatranje, al ozbiljno.
predatortz predatortz 16:24 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Nego bojim se da se ovo "tvoje" nekako nedajbože ostvari, da se Srbija krene da se transformiše iz ove nacional-socijalističko- gansgterske forme, u nacionalističko-mahonarhijsku, vrlo brzo biste ostali bez narečenih stručnjaka da prave vladu ili da rade bilo šta drugo. Bežalo bi se iz zemlje ko god može, tu niko normalan ne bi hteo da ostane da živi.


Монархија у Србији може бити само по узору на друге европске монархије. Не видим да ико из њих бежи.

Она би значила дисконтинуитет од много чега негативног овде и повратак оним вредностима због којих је Србија била вољена, а не презирана у Европи.

То што су тебе и сличне на такмичењима из "Титовим стазама револуције" учили другачије, не значи и да је то било тачно.

У одбрану Србије се некад улазило као данас у одбрану Украјине.
predatortz predatortz 16:30 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

ma sta ti bulaznis gvozdene,...ovaj tvoj kamarad sere po nama i polse kmeci da nije prihvacen-


Да сам овде прихваћен од тебе и ових попут тебе значило би да сам велико говно.
Ваша прихваћеност мени не треба, нити ћете ме икад утерати у своје норме.

Ја на располагању, па извол'те...
gvozden1 gvozden1 16:39 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Laž bre, kakva deca, jedva je to dočekalo.


ovo je izjava za posmatranje, al ozbiljno.

Posmatraj je, i razmisli o njoj.
gvozden1 gvozden1 16:42 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

on daje primer komandanta vukova,

Ne na primer male dece (opet ih zloupotrebljavaš, što potvrđuje da ti do njih uopšte nije stalo) nego na primer nekoga ko se slika sa pištoljima, poredeći ga sa istinskim herojem i ratnikom, koji je pištoljima branio svoju zemlju i narod, a nije se slikao sa njima.
angie01 angie01 16:46 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Да сам овде прихваћен од тебе и ових попут тебе значило би да сам велико говно.
Ваша прихваћеност мени не треба, нити ћете ме икад утерати у своје норме.


pa fora je sto ovde niko nije zainteresovan za tvoje norma- to je problem,...a pri tome si sam umislio da si neki faktor-pri cemu je tvoja mantra rezultirala ovom uzasu sada-....sama cinjenica, da te ne interesuje ambijent u koji si doaso i imas nasilnicku ideju da ga menjas- govori o tebi sve sto treba,..samo sam to rekla, a ti teraj kako mislis.
Ја на располагању, па извол'те...


ma koga zabole.


Posmatraj je, i razmisli o njoj.


nisam strucna, treba neki doca,...jer evo, pre tri dana, posle masakra u skoli, na Slaviji su se pojavili klinci od 9, 10 godina, obuceni u crno i uz zighajlovanje se snimali, kako pozdravljaju ubicu....ima snimak, mucno mi je da ga ovde kacim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana