In memoriam

REALITY DJAVO JE DOŠAO PO SVOJE!

Filip Mladenović RSS / 03.05.2023. u 11:00

Kola višegodišnjeg tolerisanja i promovisanja nasilja i netrpeljivosti, slomila su se jutros na djacima, nastavnicima i čuvaru osnovne škole "Vladislav Ribnikar" u strogom centru prestonice Srbije.

Učenik VII razreda, dakle četrnaestogodišnjak, hladnokrvno je pobio i ranio toliko ljudskih bića pomoću očevog pištolja. Očigledno je da je imao ne samo slobodan pristup vatrenom oružju, nego i da je obučavan!

Ova tragedija je logičan epilog upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta reality djubretom, nasiljem, netolerancijom...

Tačno je da je klinac od 14 godina pucao iz očevog pištolja, ali je okidač bila (ne)kultura nasilja iz svakojakih "Zadruga" i tabloidnog smeća, pomoću kojih je čitava Srbija postala deponija govora mržnje, duhovne bede, necivilizovanosti...

Atačmenti



Komentari (1255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 04:09 06.05.2023

Re: dok ste se nervirali

nema tu resenja. netrpeljivost je obostrana. ona se izvinjava maksi umesto meni koju vredja i ponizava neprestano.
angie01 angie01 11:30 06.05.2023

Re: dok ste se nervirali

solo, ma ta zenturaca je cisto zlo. ljubomorna zbog makse, ne moze da sakrije. taj izliv mrznje sa svim uvredama, to je jace od nje. gde ona prodje, samo pustos ostaje.


ti bre, ko luda baba iz prizemlja u zgradi moje keve,...svakodnevno je isto ovako smarala neku zenu sa sprata iznad, koja nikakve veze sa njom nije imala, sem sto su zivele u istoj zgradi,...isla za njom i drala se kojesta za njom, gnjavila komsije, tracareci, kako je ova losa, ovakva/onakva-zena bila super lik, brinula o deci, radila, gledala svoja posla, nije se svrckala po kafama po komsiluku-izmisljala da je sektas, sunjala joj se ispred vrata i prisluskivala, polivala vodom kada prolazi,...isto ovako bila opsednuta i zivela za to da je maltretira, jer joj je zivot bio prazan,...dok je jednog dana nije pokupio nino auto.
nema tu resenja. netrpeljivost je obostrana. ona se izvinjava maksi umesto meni koju vredja i ponizava neprestano.


ja nemam nikakvu netrpeljivost, ti mene ne zanimas, ne pominjem te, ne obracam ti se- ti si ta koja trci za mnom, ti si ta koja me pominje i govori o meni svata, tako da ne lupetaj vise....a ovo tvoje konstantno pominjanje maxe u halucinacijonim konstrukcijama, je vise nego degutantno.

toliko
zoja444 zoja444 13:20 06.05.2023

Re: dok ste se nervirali

angie, slepa mrlja ti je u mozgu. pazi, ostavi me na miru jer ovo tvoje maltretiranje moze da se resi na vise razlicitih nacina. i maksa je ok lik, ne petljaj ga u svoje splacine.
angie01 angie01 13:34 06.05.2023

Re: dok ste se nervirali

angie, slepa mrlja ti je u mozgu. pazi, ostavi me na miru jer ovo tvoje maltretiranje moze da se resi na vise razlicitih nacina. i maksa je ok lik, ne petljaj ga u svoje splacine.


zeno bolesna, pa ti mene uzimas u usta bez razloga, ne ja tebe, ti o meni pricas gluposti, nicim izazvana, sa sve pu,pu tripovima, ja o tebi ni rec, ti ubacijes svakomalo maxu u neke kretenske kontekste, pises o neko ljubomori i slicne tripcine,...to su tvoje splacine, ne moje,...popi terapiju i makni se od mene i to bi bilo to. znaci, ti si osoba koja maltretira, iako te niko ne dira, pa kada ti odgovorim, kmecis da si ugrozena.

kako ovo moze drugacije da se resi, sem normalnog, da se odlepis i smiris, samo zamisli...sa sve tvojim klevetama, kako sam ja geringov direktni potomak i da je blog B92 mutno mesto u kome mnogo stosta nije u redu.

ajde bre cao, nadi si zivot, a mene pusti na miru.


zoja444 zoja444 15:03 06.05.2023

Re: dok ste se nervirali

zeno, kandiduj se da budes neki faktor. i kad se docepas vlasti, pretvori srbiju u carevinu ili kraljevinu u skladu sa svojim afinitetima. to ti je u korenu svega.
gedza.73 gedza.73 19:21 05.05.2023

Tradicionalne vrednosti

Politika
U. B. je obilazio redom mesta Dubona, Malo Orašje i Šepšin i nemilosrdno ubijao pucajući iz „kalašnjikova“. Meštani pričaju da je u posed ovakvog oružja došao zahvaljujući tome što mu je otac pukovnik, a i deda je bio oficir.

- Kada je hapšen Slobodan Milošević, njegov deda je pucao iz „kalašnjikova“ i vikao „Ko će da brani Miloševića“. Niko ga tada nije sankcionisao, niti ,mu je oružje oduzeto, a upravo je to puška kojom je njegov unuk ubio ljude – rekli su meštani u razgovoru sa reporterom Politike.


Dedin „kalašnjikov“ i očeva oficirska veza - kako je ubica došao u posed oružja kojim je izvršen masakr
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:44 05.05.2023

Re: Tradicionalne vrednosti


Dedin „kalašnjikov“ i očeva oficirska veza - kako je ubica došao u posed oružja kojim je izvršen masakr

Класична пушка из првог чина која на крају увек опали.

Кажу да ће да ревидирају све дозволе за држање оружја.
solo solo 23:02 05.05.2023

Re: Tradicionalne vrednosti

Кажу да ће да ревидирају све дозволе за држање оружја.


Mora mnogo da se radi i menja. Veliki je to posao. Ne samo sa oružijem.

Sve!

Ali put od 1000 milja počinje prvim korakom.

Ovo je višegeneracijski posao.



p.s.

Ljudi koje čekamo da nam nešto urade i pomognu smo u stvari MI

A mi se svađamo. Nije ok.

Došlo nam je na naplatu 30 godina kolektivne traume života u Srbiji.
maliperica maliperica 04:38 06.05.2023

За случајне посетиоце ....

....антифашисте .

Хроничаре једног времена.
Спремне и за другачије чињенице.



docsumann docsumann 06:43 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

uspio sam da odgledam par minuta prvog klipa, sa dr-om.

fašizam zapravo nastaje iz ovakvih narativa. pseudo naučnih, skrojenih za prostu raju koja se slabo il površno pača u naučno-filozofske teorije.
to je jeftina (kvazi intelektualna i naizgled duboka) priča sa paušalnim opisom stvari, njihovim krajnje intecionim interpretiranem, da bi zvučala koherentno i suvislo, kako bi stvorili utisak dosljednog narativa, a ustvari se radi o totalnoj papzjaniji pojmova i sudova.
poneka (nevezano) tačna činjenica, tu i tamo ubačena u priču, služi samo da dodatno opsjeni raju.

pa se tako Dokins predstavlja kao zagovornik fašističkih doktrina, samo zato što opisuje biološke procese iz objektivističkog ugla. pri tom potpuno izostavi sam Dokinsov osvrt na etiku i ljudsko društvo (koji su svojim kulturološkim i civilizacijskim iskorakom odmaknuti od naturalističke borbe za opstanak).

i da se razumjemo, moje simpatije, glede naučnih teorija naginju suprotnoj strani tabora među učenjacima, od onog u kojem se Dokins pozicionirao.


EDIT: meni su ovakvi likovi, kao Nestorovič, veliko Zlo. tu čuči sjeme potencijalnog fašima. preciznije - totalitarizma.

slično su nacisti pričali o jevrejskoj nauci, sovjeti nisu priznavali genetiku jer se kosila sa dijalektičkom osnovom marksizma, i tako...ti koji u samoj nauci vide demonske sile, često sui sami nekavi, ovi-oni, demoni
panta panta 07:22 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

docsumann
uspio sam da odgledam par minuta prvog klipa, sa dr-om.

fašizam zapravo nastaje iz ovakvih narativa. pseudo naučnih, skrojenih za prostu raju koja se slabo il površno pača u naučno-filozofske teorije.
to je jeftina (kvazi intelektualna i naizgled duboka) priča sa paušalnim opisom stvari, njihovim krajnje intecionim interpretiranem, da bi zvučala koherentno i suvislo, kako bi stvorili utisak dosljednog narativa, a ustvari se radi o totalnoj papzjaniji pojmova i sudova.
poneka (nevezano) tačna činjenica, tu i tamo ubačena u priču, služi samo da dodatno opsjeni raju.

pa se tako Dokins predstavlja kao zagovornik fašističkih doktrina, samo zato što opisuje biološke procese iz objektivističkog ugla. pri tom potpuno izostavi sam Dokinsov osvrt na etiku i ljudsko društvo (koji su svojim kulturološkim i civilizacijskim iskorakom odmaknuti od naturalističke borbe za opstanak).

i da se razumjemo, moje simpatije, glede naučnih teorija naginju suprotnoj strani tabora među učenjacima, od onog u kojem se Dokins pozicionirao.


EDIT: meni su ovakvi likovi, kao Nestorovič, veliko Zlo. tu čuči sjeme potencijalnog fašima.

slično su nacisti pričali o jevrejskoj nauci, sovjeti nisu priznavali genetiku jer se kosila sa dijalektičkom osnovom marksizma, i tako...ti koji u samoj nauci vide demonske sile, često sui sami nekavi, ovi-oni, demoni

Ma normalno!
To su teške budaletine koje bi trebalo da se drže, isključivo, svoga faha.
Čim počnu da razmišljaju u opštijim kategorijama, izgube se.
Prekjuče razgovaram sa jednim svojim drugarom kod kojega je gimnazija u potpunosti isparila.
I on kenja ovo ono, sve te razne doskočice tih budala u klipovima.
Ja mu kažem da to ne ide tako.
Pa šta je rešenje, ajde kaži kada si toliko pametan - on će meni.
Nema jednostavnog i jediničnog rešenja, ali ne bi bilo loše da se počne sa rešavanjem.
Pa kako, reci, pametnjakoviću.
Jednostavno, za početak rešavanja problema, takvim budalama kao ti oduzeti pravo da predlažu rešenja.
Zinuo je kao tele i tiltovao.
Ajd ćao, rekoh mu - i odem.
maliperica maliperica 08:22 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

docsumann
uspio sam da odgledam par minuta prvog klipa, sa dr-om.

fašizam zapravo nastaje iz ovakvih narativa. pseudo naučnih, skrojenih za prostu raju koja se slabo il površno pača u naučno-filozofske teorije.
to je jeftina (kvazi intelektualna i naizgled duboka) priča sa paušalnim opisom stvari, njihovim krajnje intecionim interpretiranem, da bi zvučala koherentno i suvislo, kako bi stvorili utisak dosljednog narativa, a ustvari se radi o totalnoj papzjaniji pojmova i sudova.
poneka (nevezano) tačna činjenica, tu i tamo ubačena u priču, služi samo da dodatno opsjeni raju.


EDIT: meni su ovakvi likovi, kao Nestorovič, veliko Zlo. tu čuči sjeme potencijalnog fašima. preciznije - totalitarizma.
demoni


Докс, треба да те је срамота твојих година.

Живиш у држави ( ако памтим у Црној Гори) која је члан НАТО-а, глобалне фашистичко-расистичке тоталитарно терористичке организације.
И према томе треба да се определиш и изјасниш.А не у односу на неке " потенцијалне фашисте "

НАТО је војно крило атлантистичке политике која је налогодавац његових војних акција.
Свако онај ко је данас на страни НАТО-а и УСА коалиције или оправдава њихову политику , која је у политика насиља, смрти и деструкције, може се упоређивати са истим оним лицима који су 1939 узвикивали "Хајл Хитлер".

И никаква реторика ово не може оповргнути.
И на крају , ми смо у глобалном рату .
Сви, на планети.
Само што неки идиоти још нису схватили да ће им сутра гурнути и пушку у руке.

И дефинитивно смо подељени на пријатеље и непријатеље .
Ту разлику нисмо ми измислили , већ је само препознајемо.
Јер се морамо чувати.

ПС.

То што се нешто поједностављује да би било разумљиво и обичном човеку , не значи да није утемељено у критичкој теорији.
Како бисте тек такву експликацију разумели, када вас ни ова упрошћена не мотивише да о нечему трезвено размислите.




tessa1 tessa1 08:39 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

skrojenih za prostu raju


Za većinu ili nekoliko milijardi ljudi sve se kroji.


Brubekov saksofonista o pjesmi koju je voljela Odri Hepbern. Naslov teksta u TNY prije sec.

Era istrošenosti istorije, kada sve ispričamo ostaće trivijalnosti, i sad pazi dalje interesantno, trivijalnosti vezane za jednu ličnost koja je stvorila desetine i stotine hiljada svojih kopija,

i drugi put, imamo samo dva iz ove sadašnjosti, prošlost i budućnost, drugi put je kreirati haos (strah i nesigurnost), kreirati adrenalin pasivnim igračima, npr Blic kad nema svježu tragediju iz kuće piše o nekim tamo NN ljudima iz svijeta i njihovim ličnim tragedijama, ili jednostavno na socijalnim mrežama potraže ženu umrlu u avionu i postave njenu sliku, ovo je žena juče umrla u avionu..



(Dave Brubeck, samo za Pantu)

alselone alselone 09:15 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

fašizam zapravo nastaje iz ovakvih narativa. pseudo naučnih, skrojenih za prostu raju koja se slabo il površno pača u naučno-filozofske teorije.

Slažem se u potpunosti. Pseudo nauka je uzrok najvećih zala. Ironično, najveći problem je kada znaš ali ne znaš dovoljno. Veći od onoga kada ne znaš.
maliperica maliperica 09:23 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

alselone
fašizam zapravo nastaje iz ovakvih narativa. pseudo naučnih, skrojenih za prostu raju koja se slabo il površno pača u naučno-filozofske teorije.

Slažem se u potpunosti. Pseudo nauka je uzrok najvećih zala. Ironično, najveći problem je kada znaš ali ne znaš dovoljno. Veći od onoga kada ne znaš.


Ма какав, псеудо наука.

Прикривено је скретање и усмеравање тока мисли на другу страну , уз избегавање изражавања јасног односа према проблематици.

Да ли се актуелни фашизам препознаје или не?
То је питање које тражи одговор.

А одговор ће определити даље одношење према своком ко се јасно изјаснио.

solo solo 09:45 06.05.2023

Pseudoživot

Slažem se u potpunosti. Pseudo nauka je uzrok najvećih zala. Ironično, najveći problem je kada znaš ali ne znaš dovoljno. Veći od onoga kada ne znaš.


Kako je ovo dobra definicija blogovanja.

solo solo 09:53 06.05.2023

Re: Mačak

Pa šta je rešenje, ajde kaži kada si toliko pametan - on će meni.
Nema jednostavnog i jediničnog rešenja, ali ne bi bilo loše da se počne sa rešavanjem.
Pa kako, reci, pametnjakoviću.
Jednostavno, za početak rešavanja problema, takvim budalama kao ti oduzeti pravo da predlažu rešenja.


Ovaj deo je ok.

Samo fali nešto.

Drugi deo.

I šta dalje?

Da ne pitam još kako i sa kim?

Pojasni!

p.s.

U ovom trenutku su Vučić i SNS ponudili program za koji većina u Srbiji smatra da je odgovor na pitanje sa kim i kako i to u više navrata na regularnim izborima evo već 12 godina. Pustite da ljudi rade svoj posao. Do sledećih izbora.Demokratski.

Zaiskali ste, eto vam ga.



solo solo 10:00 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Како бисте тек такву експликацију разумели, када вас ни ова упрошћена не мотивише да о нечему трезвено размислите.


Na primer:

i drugi put, imamo samo dva iz ove sadašnjosti, prošlost i budućnost, drugi put je kreirati haos (strah i nesigurnost), kreirati adrenalin pasivnim igračima, npr Blic kad nema svježu tragediju iz kuće piše o nekim tamo NN ljudima iz svijeta i njihovim ličnim tragedijama, ili jednostavno na socijalnim mrežama potraže ženu umrlu u avionu i postave njenu sliku, ovo je žena juče umrla u avionu..


tessa1 tessa1 10:02 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Dobro i teologija i nauke o svemiru nisu baš, baš tvrdom linijom i visokim zidom odvojene od obmane?

Nauke o imaginaciji? Teologija (i eksperimentisanje dušom i duhom) pretpostavlja demone i anđele, nauke o svemiru mnoge svemire?

I,

Pseudo ovo-ono konkretno nije problem za stare ljudske boljke na zemlji kao npr vjerski ratovi.
tessa1 tessa1 10:07 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Na primer:

Solo, reci.
alselone alselone 10:09 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Dobro i teologija i nauke o svemiru nisu baš, baš tvrdom linijom i visokim zidom odvojene od obmane?


Obmane? Tvrda reč i za religiju a pogotovo za nauku bez obzira što nije "opipjliva".
tessa1 tessa1 10:15 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Obmane? Tvrda reč i za religiju a pogotovo za nauku bez obzira što nije "opipjliva".

Pa da, baš na to sam mislila,

opipljive su tragedije ovih dana, bliske prostoj raji,

priča o teologiji i svemiru je obmana u odnosu na opipljivo?


I možemo napraviti vezu, kako to da muškarac u teologiji centar univerzuma stvara toliko smrti na zemlji oružjem ili goloruk (ovo je uz narečeni univerzum čista fizika i matematika).
solo solo 10:21 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Solo, reci.


Sve si rekla samo još da staviš titlove za običnu raju.
panta panta 11:13 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

tessa1
skrojenih za prostu raju


Za većinu ili nekoliko milijardi ljudi sve se kroji.


Brubekov saksofonista o pjesmi koju je voljela Odri Hepbern. Naslov teksta u TNY prije sec.

Era istrošenosti istorije, kada sve ispričamo ostaće trivijalnosti, i sad pazi dalje interesantno, trivijalnosti vezane za jednu ličnost koja je stvorila desetine i stotine hiljada svojih kopija,

i drugi put, imamo samo dva iz ove sadašnjosti, prošlost i budućnost, drugi put je kreirati haos (strah i nesigurnost), kreirati adrenalin pasivnim igračima, npr Blic kad nema svježu tragediju iz kuće piše o nekim tamo NN ljudima iz svijeta i njihovim ličnim tragedijama, ili jednostavno na socijalnim mrežama potraže ženu umrlu u avionu i postave njenu sliku, ovo je žena juče umrla u avionu..



(Dave Brubeck, samo za Pantu)


Samo za Tess1!
Ali, zašto čitati blic?
Mislim, šta tu ima da se čita?
tessa1 tessa1 11:29 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Samo za Tess1!
Ali, zašto čitati blic?
Mislim, šta tu ima da se čita?

Riječ je o prostom puku, barem sam tako shvatila, iz virtuelnosti je i život prost ovaj naš, svaki,

Blic pročita milion ljudi dnevno, hvale se, i eno sistematsko sluđivanje danas kulminira..

docsumann docsumann 16:21 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Докс, треба да те је срамота твојих година.


izdržaću. a uskoro ću biti stariji, tako da - problem rješen. brzo ću ostaviti ove sramotne godine iza sebe...

a rado ću te podsjetiti da sam lično against NATO. što sam i izjavio na blogu u nekoliko navrata. no, niko nas nije ni pitao. tako da sam malo šta uspio da odradim po tom pitanju.



То што се нешто поједностављује да би било разумљиво и обичном човеку , не значи да није утемељено у критичкој теорији.


ne, on karikira, manipuliše i konstruiše. pravi strašilo od kaše pojmova i fraza, a onda tom strašilu udahne "dušu" u vidu opštepoznatog manihejskog narativa novije produkcije (zapad - satanisti, pravoslavlje - odbrana čovječanstva).
jeftini trikovi, intelektualno šibicarenje.

zašto uostalom ne ukrsti javno mišljenje sa nekim oponentom svoje kategorije, kao što je uostalom to dobra praksa na tom trulom zapadu.
pa je taj fašistički intelektualac Dokins više puta imao debate i sa ljudima iz crkve, kao i sa naučnicim, filozofima drugačijeg svjetonazora.

ovaj samo palumudi ispred novinara kojem mož prodat priču da su rusi stvorili najbrži kvanti komunikacioni kanal, tj. stvorili su takvu kvantnu upletenost koja višestruko nadmašuje sve ostale poznate kvantne veze u brzini komunikacije. to će rusku vojsku učiniti i informatički superiornom nad nato armijama.
gedza.73 gedza.73 21:07 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

docsumann
uspio sam da odgledam par minuta prvog klipa, sa dr-om.

Uz ovog drugog samo nedostaje Miroljub Petrović. Otprilike taj nivo. Zamena za dokone domaćice koje ne gledaju Zadrugu pa našle među ovakvim tipusima zanimaciju.
solo solo 22:25 06.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

EDIT: meni su ovakvi likovi, kao Nestorovič, veliko Zlo. tu čuči sjeme potencijalnog fašima. preciznije - totalitarizma.





I šta sad 'ebo te?
maliperica maliperica 04:05 07.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

docsumann

a rado ću te podsjetiti da sam lično against NATO. što sam i izjavio na blogu u nekoliko navrata. no, niko nas nije ni pitao. tako da sam malo šta uspio da odradim po tom pitanju.

Ок.поздрављам твој смирени тон.
Али ...Није те нико питао ништа ни о свему што се дешава у Србији.
Па се ипак редовно јављаш.
Што се мало не ангажујеш у својој средини , па напишеш нешто о злочинима НАТО-а, рату у Украјини , признању Косова, положају Срба .
Него се овде оглашаваш да би се забавио о нашем јаду.
Цинично је то бављење појединачним злочином , док се са друге стране ћути о политици која ће нас већ сутра приморати да једни друге гледамо преко нишана.


docsumann docsumann 06:45 07.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

Али ...Није те нико питао ништа ни о свему што се дешава у Србији.
Па се ипак редовно јављаш.


nismo se razumjeli.

to da nas niko nije pitao odnosilo se na neodržavanje referenduma u CG o ulasku u NATO.

a naravno da se osjećam slobodan da komentarišem šta god poželim. nekad je to situacija na bliskom istoku, nekad amerika, nekad srbija, nekad čarlijev dnevni meni...
kenjam bez zadrške.

Што се мало не ангажујеш у својој средини , па напишеш нешто о злочинима НАТО-а, рату у Украјини , признању Косова, положају Срба .


kako da ti kažem...
nemam agendu, nemam ideologiju, namam partiju, ni viši cilj, ne osjećam se odgovornim ni pozvanim da komentarišem bilo što sem što mi se u trenutku učini zanimljivim. zavisi i od teme, sagovornika, a i od mog bioritma.

a i ne vjerujem nešto u snagu ovdje otkucanih riječi. izjede ih kakofonija, raznesu komentari. meni ovo mjesto ima političku težinu kafane.
malo čudna kafana, doduše, ništa se ne pije i naručuje se neka spooky muzika. al se komentariše (sve od sporta do velike politike), viče i psuje ko u pravoj.

a društveno aktivan sam u 4 oka. tu ponekad mogu da utičem na ljude. neke sam potaknuo da postanu vegetarijanci. doduše svega 2 njih za 30 godina rada. al to je moj najveći "prosvetiteljski" uspjeh.

solo solo 09:14 07.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

a i ne vjerujem nešto u snagu ovdje otkucanih riječi. izjede ih kakofonija, raznesu komentari. meni ovo mjesto ima političku težinu kafane.
malo čudna kafana, doduše, ništa se ne pije i naručuje se neka spooky muzika. al se komentariše (sve od sporta do velike politike), viče i psuje ko u pravoj.


Čim opstaje ima neku svrhu.

Ovo mjesto.

Ništa nije slučajno.

A ako je slučajno onda je slučajno sa namerom.
docsumann docsumann 11:24 07.05.2023

Re: За случајне посетиоце ....

solo
a i ne vjerujem nešto u snagu ovdje otkucanih riječi. izjede ih kakofonija, raznesu komentari. meni ovo mjesto ima političku težinu kafane.
malo čudna kafana, doduše, ništa se ne pije i naručuje se neka spooky muzika. al se komentariše (sve od sporta do velike politike), viče i psuje ko u pravoj.


Čim opstaje ima neku svrhu.

Ovo mjesto.

Ništa nije slučajno.

A ako je slučajno onda je slučajno sa namerom.


rekoh da me blog podsjeća na kafanu. virtuelnu kafanu.

a kafana svakako ima svoju svrhu u svemiru. al ta svrha zasigurno nije mjenjanje samog svemira.
ne mislim na subjektivno mjenjanje slike svemira u našim očima, koje se postiže i sa par piva

Filip Mladenović Filip Mladenović 08:47 06.05.2023

Društvene mreže besede:

Убица Урош Блажић који је убио 8 и ранио 14 људи, а кога је Вучић оптужио за тероризам, по доступним информацијама је син потпуковника контраобавештајне службе Војске Србије (служба која између осталог штити државу од тероризма) запослен у генералштабу.

Годинама је малтретирао комшије, пуцао по улици, убијао псе по кућама, бахато возио и постављао на друштвене мреже.

Прошле године је ишамарао полицајца, јурио је човека и хтео да га набије на ражањ, никада ни за шта није одговарао јер га је татица из службе штитио, а татица је страначки послушник власти.

После гомиле пријава грађана против њега за насиље, претње убиством, пуцања по улици, убијања власничких паса није му одузето оружје које је сада пронађено, а поред тога је имао гомилу нелегалног оружја, дугих цеви.

Kо је крив за ово? Па они који су направили овај болесни мафијашки систем, а то је власт, њихова кривица је апсолутна, овакве убице су њихов производ!
maksa83 maksa83 09:00 06.05.2023

Re: Društvene mreže besede:

Kо је крив за ово? Па они који су направили овај болесни мафијашки систем, а то је власт, њихова кривица је апсолутна, овакве убице су њихов производ!

Takvih nedodirljivih siledžija imaš po Srbiji koliko voliš, samo nijedan do pre neki dan nije pukao kao lajsna i uradio što i taj mamlaz. U školi moje dece (u koju je, uzgred, svraćao Miša Vacić na dan škole da promoviše neke ratne board games, na šta su roditelji popizdeli a neznani junak je posle na kontejneru za đubre napisao Miša Vacić) je bully bio dete bez oca kog je pored majke odgajao stric ili ujak koji je bio neki specijalni specijalac i dolazio u školu sve tako specijalno uniformisan. Mali je kačio slike ratne opreme po Ništagramima i ložio se na policiju i pretio svima tim svojim ujakom/stricem, i iako je godinama maltretirao decu škola je naravno gledala sebi u pupak i glumila da se ništa specijalno ne dešava. Onda su ga posle sedmog razreda ispisali i valjda upisali negde drugde i tako je postao tuđ problem.

Ribozom Ribozom 18:03 07.05.2023

Re: Društvene mreže besede:

Da, i ja sam primetio.
Ovom manijaku iz Mladenovca u pocetku pisali inicijale, nisu objavili analizu na opijate, niti potezali pricu o oruzju koje je imao i oca. Negde sam procitao da se otac pukovnik onesvestio od soka, a da ga nisu zadrzali u stanici ni 48 sati. Da li je moguce da hoce da zataskaju odgovornost pukovnika koji je verovatno znao da mu sin ima oruzje koje nije?, prijavljeno na ime ubice?

Setih se onomad kada je Djilas plakao, zato sto mu sns aktivisti urlali ispred prozora i poplasili mu decu. Da li su kaznjeni?

solo solo 09:48 06.05.2023

ništa slučajno nije

Došlo nam je na naplatu 30 godina kolektivne traume života u Srbiji.
predatortz predatortz 09:56 06.05.2023

Re: .

solo
Došlo nam je na naplatu 30 godina kolektivne traume života u Srbiji.


Kako situiranom detetu, uspešnom đaku i voljenom od roditelja, starom 13 godina, može to da bude okidač?

Da govoriš o mojoj generaciji, koja je prošla ratove, inflacije, borbu za svaki dinar, ta teorija bi imala smisla.

Kao što vidiš, ni to nije čest slučaj čak ni u našoj generaciji.
solo solo 10:01 06.05.2023

fenotip

Kako situiranom detetu, uspešnom đaku i voljenom od roditelja, starom 13 godina, može to da bude okidač?

Da govoriš o mojoj generaciji, koja je prošla ratove, inflacije, borbu za svaki dinar, ta teorija bi imala smisla.


Polako. Razmisli o njegovom tati. Mali ubica je poslednja karika u lancu.

I ne samo o tati. Šira je to priča malo.

P.S.

Tasa je živ. Za one koji pitaju. Sve ostalo će on sam kada dođe vrema ako dođe.

Mnogo toga mogu bolje da objasne ljudi koji se svaki dan krčkaju u ovoj problematici.

Mi baratamo samo opoštim mestima.

P.S.

U ovom slučaju će psihijatrija ako korektno odradi posao da odgovori na suštinska pitanja. Sve ostalo su okolnosti.
predatortz predatortz 10:14 06.05.2023

Re: .

solo
Kako situiranom detetu, uspešnom đaku i voljenom od roditelja, starom 13 godina, može to da bude okidač?

Da govoriš o mojoj generaciji, koja je prošla ratove, inflacije, borbu za svaki dinar, ta teorija bi imala smisla.


Polako. Razmisli o njegovom tati. Mali je poslednja karika u lancu.

I ne samo o tati. Šira je to priča malo.


Ovakva opšta mesta mogu biti potpora svakoj teoriji.

Tata?
Ugedan lekar, svi za njega imaju reči hvale, hvale ga kao lekara, hvale ga kao komšiju, nije konfliktan.
Imao oružje?
Ima ga pola nacije! Devet stotina hiljada legalnih komada, nelegalnih samo Bog zna.
Patologije u ponašanju oca nije bilo. Bar je niko ne pominje, čak ni posle ovog užasa.
Trenirao Airsoft? Pa, mi smo sa streljaštvom počinjali u petom osnovne, pa nismo postali masovne ubice. Ni mi, ni naša deca.
Po toj logici, sinovi svih nas koji smo ratovali bi trebalo da učine isto. A toga nema.

Ja mislim da se ovde radi o nekoj patologiji samog deteta, plus ogromnom i negativnom uticaju mreža na tu generaciju.

Za onog bilmeza iz Mladenovca bi se već dalo razgovarati sa tvojih polazišta.


Za ovog malog, prosto nema logike.
solo solo 10:32 06.05.2023

Re: .

Za ovog malog, prosto nema logike.


Ima ko vidi.

Zato treba svaka struka da odradi svoj deo posla.

Po toj logici, sinovi svih nas koji smo ratovali bi trebalo da učine isto. A toga nema.


Znaš kako kažu - kakav gazda takav pas.

Nije možda ukusno poređenje ali princip je isti.

To što je neko bio ratnik nije preduslov za loše vaspitanje.

Duško Radović:
Kad muževi i očevi ovog jutra zbrišu iz kuća, neće ih
biti do petka ili subote.
Deca zanatlija i seljaka gledaju svoje očeve dok rade,
uče i sama odmalena da rade i poštuju rad.
Beogradska deca ne znaju ni šta rade ni kako rade
njihovi očevi. Znaju ih samo kad ne rade i to je jedino
što od njih mogu naučit
angie01 angie01 10:52 06.05.2023

Re: .

Kako situiranom detetu, uspešnom đaku i voljenom od roditelja, starom 13 godina, može to da bude okidač?

Mali ubica je poslednja karika u lancu.

Ja mislim da se ovde radi o nekoj patologiji samog deteta, plus ogromnom i negativnom uticaju mreža na tu generaciju.


Situiranost ne stiti decu od okoline, drustva u kome zive,...ta deca od kada su postala svesna, zive u nepriodnoj tenziji oko njih, bombarodvani su agresijom i nasiljem gde god se okrenu i naravno da to sve ima uticaja na njih, da upijaju, kopiraju.

taj otac, koji ocigledno voli oruzje, mozda je imao-pogresnu-ideju da podeli neki svoj hobi sa sinom, ne razmisljajuci o posledicama, kao sto cale pecaros vodi dete sa sobom na pecanje, ne verujem da je imao lose namere, samo sto je ocigledno krsio zakon, jer maloj deci nije dozvoljen ulazak u streljane, sto u Srbiji, krsenje zakona nije nikakv problem, znas nekog, imas neki uticaj, sta god.

deca su ugrozena od svega sto se ovde desava- da ne nabrajam opet- i vrlo je individualno, kako se ko sa time nosi, neko pukne iznutra, neko spolja,...pricala sam vec za slucaj od pre nekog vremena, kada su dva klinca od 9,10 godina, bez bilo kakvog razloga htela da bajsevima obore moju komsinicu koja je samo isla ulicom, posle joj pokazivali srednji prst, piskila pred njom,...kakve igrici, kada na tveu vide kako pajkani u punoj ratnoj opremi mlate mladice koji sede mirno na klupi, bacaju devojku preko bankine,...pa eto, nekome se to dopadne, jer je nudjeno kao model, kao sto se nekome dopadne sto recimo kristijan postane zveda, vodi emisiju u kojoj prepicava u pozitivnom smilu kriminalne radnje, hvali se njima,...ljudi vise ne komuniciraju u nekim granicama normale i tako je u svim segmentima i to je njihova stvarnost.
predatortz predatortz 10:59 06.05.2023

Re: .

kakve igrici, kada na tveu vide kako pajkani u punoj ratnoj opremi mlate mladice koji sede mirno na klupi, bacaju devojku preko bankine


Onda bi klinci u Francuskoj trebali da pale žive ljude na ulici, kakvi se tamo sukobi policije i građana mogu videti na tv.

Isto važi i za razne emisije, jer sam ih gledao niz o serijskim ubicama, zatvorima, klanovima... Pa serije, pa filmovi...

Ništa od toga zdrav um neće nagnati da postane masovni ubica.

Bolesnom okidač može biti bukvalno sve.
angie01 angie01 11:15 06.05.2023

Re: .

Onda bi klinci u Francuskoj trebali da pale žive ljude na ulici, kakvi se tamo sukobi policije i građana mogu videti na tv.


nisam upoznata da su u Francuskoj tenzije i nasilje uobicajena svakodnevnica- to je uredjena zemlja u kojoj od vlasti ne zavisi opstanak.

a to sto uporedjujes je isto pogresno, jer su na snimcima zahebanih delovi snimljeni u uzajamnim okrsajima.


Isto važi i za razne emisije, jer sam ih gledao niz o serijskim ubicama, zatvorima, klanovima... Pa serije, pa filmovi...


ne znam sta si ovde hteo da kazes, ali je cinjenica da se kod nas krimogeno ponasanje velica, sve neki juzni vetrovi, urci/palci, pa je l ima nesto normalno bokte,...


Ništa od toga zdrav um neće nagnati da postane masovni ubica.


pa pazi, okruzenje te lozi, oblikuje, naravno da je decakov psiholoski profil tu presudio, al je generalno nasilno ponasanje kod nas nudjeno, prihvaceno i postalo opste mesto-to su zakljuci i strucnih lica.
predatortz predatortz 11:10 06.05.2023

Неке речи буду пророчанство

"Лако ће вама бити да стварате ту вашу нову државу са омладином која је васпитавана и школована у Краљевини. Волео бих да доживим да видим какву ће државу створити ваша комунистичка омладина.“
Дража није доживео, али ми јесмо.
angie01 angie01 11:16 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

predatortz
"Лако ће вама бити да стварате ту вашу нову државу са омладином која је васпитавана и школована у Краљевини. Волео бих да доживим да видим какву ће државу створити ваша комунистичка омладина.“
Дража није доживео, али ми јесмо.


jos kada bi se barem sada, na ovu tragicnu temu uzdrzao od politikanstva.
predatortz predatortz 11:19 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

angie01
predatortz
"Лако ће вама бити да стварате ту вашу нову државу са омладином која је васпитавана и школована у Краљевини. Волео бих да доживим да видим какву ће државу створити ваша комунистичка омладина.“
Дража није доживео, али ми јесмо.


jos kada bi se barem sada, na ovu tragicnu temu uzdrzao od politikanstva.


Ја? Или ви који политичите од првог момента?

angie01 angie01 11:38 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

Ја? Или ви који политичите од првог момента?


koliko se secam, ti si jos na proslom blogu krenuo sa politikanstvom,..a to vi, ne znam na koga mislis, sem par desnicara koji izravnavaju pesak u trenutku koji nije bas za takve radnje, nisam primetila da neko politikantski komentarise- stavise, ovde niko sem vas i nije politicki angazovan, niti odradjuje agendu neke ideologije.

evo, prethodni komentar sam najdobronamernije napisala- stvarno zvuci suludo i rogobatno da sada kacis neke takve izjave.
panta panta 11:50 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

angie01
Ја? Или ви који политичите од првог момента?


koliko se secam, ti si jos na proslom blogu krenuo sa politikanstvom,..a to vi, ne znam na koga mislis, sem par desnicara koji izravnavaju pesak u trenutku koji nije bas za takve radnje, nisam primetila da neko politikantski komentarise- stavise, ovde niko sem vas i nije politicki angazovan, niti odradjuje agendu neke ideologije.

evo, prethodni komentar sam najdobronamernije napisala- stvarno zvuci suludo i rogobatno da sada kacis neke takve izjave.

Nikove na sunce!
Ko su ti desničari koji političare nad ovom tragedijom.
Ja, naprotiv, mislim da baš ti radiš slično, nego, ne bih to tvoje mogao da nazovem političarenjem, nego, jednostavno, lešinarenjem.
angie01 angie01 11:59 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

Ja, naprotiv, mislim


stig'o brabonjak, koji "misli".
predatortz predatortz 12:15 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

angie01
Ja, naprotiv, mislim


stig'o brabonjak, koji "misli".


Ти си симбиоза Фарме и Кристијана Голубовића.
Последња особа овде која има право да се жали на те друштвене аномалије.

Твој однос према саговорнику може да се узме као књишки пример ширења те дегутантне праксе.
angie01 angie01 12:51 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

Ти си симбиоза Фарме и Кристијана Голубовића.
Последња особа овде која има право да се жали на те друштвене аномалије.

Твој однос према саговорнику може да се узме као књишки пример ширења те дегутантне праксе.

zanimljivo misljenje, s obzirom da je moj komentar odgovor na ponasanje prema meni, koje je dugi niz godina vise nego prostacki i nasilnicki- u kome si ti isto ucestvovao vrelo aktivno, a sa moje strane je isto toliko dugo, bio cutanje i ignosrisanje takvih napada,...i evo, sada kada sam progovorila vasim jezikom, jer dugi ne razumete, pa ni pristojne molbe da se neko skloni i da ne zelim komunikaciju, a taj neko uporno prtircava da nepotrebno brani nekog, sa sve etiketama upucenim meni, sad ti imas neki problem,...ma nemoj, kakav si ti licemer.

baska, sto vi desnicari, operisete ovako, samo u grupi, kao pojedinci ste nemocni....zato valjda i protrcavate jedan drugom u pomoc.

angie01 angie01 13:00 06.05.2023

dve stvari,

prva,...upravo sam procitala, kako su se na spisku ubice iz Ribnikara, nasli samo najbolji djaci, izuzetna deca sa izuetnim uspesima,...znaci da se o nekoj patoloskoj ugroszenosti i ljubomori radilo,...ne mogu da svarim ovo razmisljanje...od nekog ko ima 13 godina...pri cemu jednako pripada tom vrhu po rezultatima.

drugo, gradonacelnik, koji je cutao 3 dana, umesto da je bio prvi ispred skole, konacno se javio, polozio venac ispred zgrade u kojoj radi? i pozvao ljude da tu dodju da zapale svece,...o cemu se tu radi?...
panta panta 20:23 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

angie01
Ja, naprotiv, mislim


stig'o brabonjak, koji "misli".

Izvini se!
Strašno!
mlatisa mlatisa 20:36 06.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство


jos kada bi se barem sada, na ovu tragicnu temu uzdrzao od politikanstva.


Филип је први почео.
kick68 kick68 01:10 07.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

za razliku od njihove ministarke, koja je po meni prilicno neprimereno javno saopstavala najtragicnije detalje dogadjanja, kao da prica o flasama, a ne ubijenoj deci, neko bi morao da joj skrene paznju, da se to tako ne radi


To je i meni jako zasmetalo. Nije ona jedina. Od predsednika do gradonačelnika, preko onog nesrećnog ministra prosvete, sve balvan do balvana. Neprimereno, bahato lupetanje bez mrve empatije, bez trunke takta i domaćeg vaspitanja. Hrvatski premijer je na primer, imao primerenu izjavu.
Ove naše bukve nek sastave i plate neki PR tim. Ovo što oni rade zove se insult to injury.

Čitam, ne znam da li je proverena informacija, da su na u ulazu uz obezbeđenje ubijeni prvo dežurni učenici. Suze su mi krenule. Još dok sam tamo radila postojale su inicijative i da se to i takvo učeničko dežurstvo ukine kao nepotrebno i nebezbedno. Bile su to ratne i poratne godine. Ne mogu da verujem da takve gluposti još uvek postoje.

Kakav nezamisliv užas.

Edit

Ne znam kako će se ti ljudi vratiti na posao a deca u školu. Mislim da ja ne bih bila u stanju.

maliperica maliperica 03:51 07.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство


predatortz
"Лако ће вама бити да стварате ту вашу нову државу са омладином која је васпитавана и школована у Краљевини. Волео бих да доживим да видим какву ће државу створити ваша комунистичка омладина.“
Дража није доживео, али ми јесмо.


Учиљен злочин у школи генерисан је капиталистичким, а не комунистичким вредностима.
Разобрученим индивидуализмом, егоцентризмом, егоизмом , осећањем више вредности, одсуством емпатије....
Могао бих да набрајам до сутра.
Поражавајуће је ваше неразумевање алтернативе некрофилном капитализму.



gedza.73 gedza.73 06:40 07.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

maliperica
Учиљен злочин у школи генерисан је капиталистичким, а не комунистичким вредностима.

Politika
У. Б. је обилазио редом места Дубона, Мало Орашје и Шепшин и немилосрдно убијао пуцајући из аутоматског оружја.. Мештани причају да је у посед оваквог оружја вероватно дошао захваљујући томе што му је отац војно лице са високим чином, да је учествовао у рату, а и деда је био официр.
- Када је хапшен Слободан Милошевић, његов деда је пуцао пушком и викао „Ко ће да брани Милошевића“.

Ни за самог У. Б. и остале чланове његове породице нису имали речи хвале. Како кажу, често су причали да имају више оружја него полиција. Наводно су се тиме отворено хвалили.

Сви га познајемо, пролазио је овуда често мотором. Његови су правили проблеме и раније”, говори један мештанин.

Njegov deda komunista. Pazi 2001. puca po selu preteći svojim komšijama što ne brane zlikovca. Šta misliš kakav je čovek bio prethodnih deset ili prethodnih dvadeset godina dok je bio u moći? A ne možeš mu ništa jer je vlast. Jel' ti braniš komunističke vrednosti osećanja više vrednosti koje su dovele do masakra u okolini Mladenovca?


maliperica maliperica 08:45 07.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

Jel' ti braniš komunističke vrednosti osećanja više vrednosti koje su dovele do masakra u okolini Mladenovca?

Taj idiot je bahati kreten , jedan od onih koje smo uvek imali.
Novina je masovnost žrtava.Preslikana iz holivudske fabrike zločina.
Ubistvo u školi je potpuno nova pojava, a ona je definitivno generisana modelom i obrascima zapadne kulture.
Sa " demokratizacijom " su nam suptilno uabacili i virus sebičnog gena sa svim pratećim elementima i pojavama.Uključujući i nacionalizam , rat i sve iz toga.
Pa niste valjda očekivali višepartizam , demokratiju i ljudska prava sa očuvanjem solidarnosti, empatije, brige za druge ....

Model života koji trenutno živimo nije usvojen iz Kine, Rusije ili Severne Koreje.


gedza.73 gedza.73 10:38 07.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

Taj idiot je bahati kreten

Razumem. Kažeš da je je zločin u Mladenovcu izvršio bahati kreten a u školi na Vračaru zapadna kultura.
A objašnjenje ti je na nivou Centralnog komiteta Rusije kako u komunizmu nema serijskih ubica i manijaka jer su to 'buržoaske' tekovine. U komunističkoj Rusiji tridesetih, bez ikakvih dodirnih tačaka sa zapadom, mlađi tinejdžer, seksualni predator je ubijao decu od dve do četiri godine. Vodio spisak o žrtvama.
Plan koji je napravio

i spisak



Niti igrice, niti serije, niti internet.

Šezdesetih godina, isto u komunističkoj Rusiji, je petnaostogodišnjak ubijao ljude i decu. Po izjavi je jedno dete masakrirao pošto mu se vrzmalo između nogu a njegovu mrtvu majku slikao u nepristojnim pozama planirajući da kasnije te fotografije proda.
Čikatilo, otac ruski partizan, on učitelj, je u istoj komunističkoj Rusiji osamdesetih sadistički ubio najmanje četrdeset dece. U jednom trnutku su ceo slučaj okarakterisali poput tebe. Umesto 'bahata budala' je bilo 'slučaj budala'.
Дело дураков

kada je prvi put uhapšen pušten je na slobodu jer 'član partije ne može biti serijski ubica'.
Sve u tom tvom komunizmu. Nema Zapada.

Sadiste i psihopate postoje i postojaće nezavisno od sistema. Ovde pričamo o poštovanju zakona i kažnjavanju. Krcun ti je bio jedan od takvih sadista a komunisti su mu dali dozvolu da ubija.

gedza.73 gedza.73 10:46 07.05.2023

Re: Неке речи буду пророчанство

maliperica
Taj idiot je bahati kreten , jedan od onih koje smo uvek imali.

neka ti je na čast takvo opravdanje

Мој унук је ноћас позвао оца и рекао му да дође горе до игралишта. Рекао је: ’Тата, долази, умирем, овде је масакр.’
Politika
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:12 06.05.2023

NAŠI DANI

Davne 1910. godine Vladislav Petković DIS je napisao i objavio pesmu "NAŠI DANI":

Развило се црно време опадања,
Набујао шљам и разврат и пороци,
Подиг’о се трули задах пропадања,
Умрли су сви хероји и пророци.
Развило се црно време опадања.

Прогледале све јазбине и канали,
На високо подигли се сутерени,
Сви подмукли, сви проклети и сви мали
Постали су данас наши суверени.
Прогледале све јазбине и канали.

Покрадени сви храмови и ћивоти,
Исмејане све врлине и поштење,
Понижени сви гробови и животи,
Упрљано и опело и крштење.
Покрадени сви храмови и ћивоти.

Закована петвековна звона буне,
Побегао дух јединства и бог рата;
Обесисмо све празнике и трибуне,
Гојимо се од грехова и од блата.
Закована петвековна звона буне.

Од пандура створили смо великаше,
Достојанства поделише идиоти,
Лопови нам израђују богаташе
Мрачне душе назваше се патриоти.
Од пандура створили смо великаше.

Своју мудрост расточисмо на изборе,
Своју храброст на подвале и обеде,
Будућности затровасмо све изворе,
А поразе прогласисмо за победе.
Своју мудрост расточисмо на изборе.

Место светле историје и гробова
Васкрсли смо све пигмеје и репове;
Од несрећне браће наше, од робова,
Затворисмо своје очи и џепове.
Место светле историје и гробова

Остала нам још прашина на хартији
K’o једина успомена на џинове;
Сад сву славу пронађосмо у партији,
Пир поруге дохватио све синове.
Остала нам још прашина на хартији.

Под срамотом живи наше поколење,
He чују се ни протести ни јауци;
Под срамотом живи наше јавно мнење,
Нараштаји, који сишу к’о пауци.
Под срамотом живи наше поколење.

Помрчина притиснула наше дане,
He види се јадна наша земља худа;
Ал’ кад пожар подухвати на све стране,
Куда ћемо од светлости и од суда!
Помрчина притиснула наше дане.
maksa83 maksa83 19:59 06.05.2023

mlinar posut brašnom

Načelnik neuropsihijatrije u Leskovcu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:34 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Načelnik neuropsihijatrije u Leskovcu.



Kako bi me zacudilo da je SNS kadar. Verovatno jos jedan profesionalac, veliki strucnjak i posten covek.

Nista ovo sto se desilo nece promeniti ni u drzavi ni u drustvu.
maksa83 maksa83 20:47 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Kako bi me zacudilo da je SNS kadar. Verovatno jos jedan profesionalac, veliki strucnjak i posten covek.

Član saveta za zdravstvo SNS.

Kakav je ovo kurcšlus od države.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:04 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
Kako bi me zacudilo da je SNS kadar. Verovatno jos jedan profesionalac, veliki strucnjak i posten covek.

Član saveta za zdravstvo SNS.

Kakav je ovo kurcšlus od države.




Jesus!

Dva razloga zasto se nece nista desiti; a) toliko je ocigledno gde lezi osnovni problem da ce se mnogima to ciniti banalnim pa ce traziti 'dublje' Istine, b) Vrhovni Manijak ce zamagljivati sliku i podsticati ta kreativna tumacenja.
angie01 angie01 22:06 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Kakav je ovo kurcšlus od države.


pojavio se danas snimak na twitteru- mrsko mi je da ga ovde kacim- kako klinac od recimo 9 godina, ulazi u ocevu sobu i iz fioke stola vadi pistolj, govori u kameru, da je to Bereta, pokazuje metak, sanzer i spretno ga stavlja i onda finigira sa uperenim pistoljom naokolo u zamisljene mete pucanje, pistolj drzi uvezbano,...

...nemam reci.
angie01 angie01 22:09 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Dva razloga zasto se nece nista desiti;


danas je maric odrzao svoje manipulativne govorancije, u kojima povezuje tragicna ubistva sa tekstom koji je izasao o av u NYT,...nema dalje,...otisli smo u krasni.

nisam ukljucivala pink, ne znam da l je jeremicka nesto pametno rekla, sa recimo gostom seseljem.
predatortz predatortz 22:16 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Dva razloga zasto se nece nista desiti;


danas je maric odrzao svoje manipulativne govorancije, u kojima povezuje tragicna ubistva sa tekstom koji je izasao o av u NYT,...nema dalje,...otisli smo u krasni.

nisam ukljucivala pink, ne znam da l je jeremicka nesto pametno rekla, sa recimo gostom seseljem.


E sad smo došli do suštine!
Zašto ja nikad ne kukam na Marića ili Pink?
Zato što to nikad ne gledam, ne zanima me šta imaju da kažu.
Ta logika, gledam da bih se zgražavao i osuđivao je najslikovitiji prikaz licemerja i malograđanštine.

Onaj ko hoće, neka to i gleda. Ima sva ustavom garantovana prava da to radi, kao i ja što imam da to ignorišem.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:23 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Dva razloga zasto se nece nista desiti;


danas je maric odrzao svoje manipulativne govorancije, u kojima povezuje tragicna ubistva sa tekstom koji je izasao o av u NYT,...nema dalje,...otisli smo u krasni.

nisam ukljucivala pink, ne znam da l je jeremicka nesto pametno rekla, sa recimo gostom seseljem.


Ne, ovo je unistavanje svakog dostojanstva. Dva citata:

Informer ima potvrde iz vrha SNS da će u ponedeljak uveče na TV Hepi predsednik Vučić saopštiti dalekosežne političke odluke koje će promeniti Srbiju.


Inače, prema svim svojim članovima, Vučić se danas odnosio na posebno ljubazan način, što su mnogi razumeli kao siguran znak i najavu velikih političkih promena.

predatortz predatortz 22:25 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Informer ima potvrde iz vrha SNS da će u ponedeljak uveče na TV Hepi predsednik Vučić saopštiti dalekosežne političke odluke koje će promeniti Srbiju.


Na portalu "Direktno" nagoveštavaju mogućnost ostavke.

Ajd' pomozi Bože!
angie01 angie01 22:30 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

E sad smo došli do suštine!
Zašto ja nikad ne kukam na Marića ili Pink?
Zato što to nikad ne gledam, ne zanima me šta imaju da kažu.
Ta logika, gledam da bih se zgražavao i osuđivao je najslikovitiji prikaz licemerja i malograđanštine.

Onaj ko hoće, neka to i gleda. Ima sva ustavom garantovana prava da to radi, kao i ja što imam da to ignorišem.

a da se ti malo presaberes i prestanes da lupetas, da li ti kapiras da 99% gradjana Srbije gleda te programe, jer imaju nacionalnu frekvenciju- otuda i borba sa REM om za istu za neke druge televizije, koja im se ne daje, upravo da ne bi gradjani masovnije mogli da vide i drugu stranu medalje-i dostupni su svima, po manjim mestima mnogi ne placaju kablovsku, nego gledaju taj program,...ne radi se o meni, covece,...stvarno ste postali manijaci sa tim idenjem za mnom i pricanjem kojesta.

ok, ti mislis drugacije, isterujes svoju agednu, al oladi vise sa negiranjem svega sto je jasno ko dan, sa sve licnim napadima na onog ko iznosi nesto sto ti ne odgovara,..je l niko sem vas ne sme vise nista da kaze, ili sta.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:32 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

predatortz
angie01
Dva razloga zasto se nece nista desiti;


danas je maric odrzao svoje manipulativne govorancije, u kojima povezuje tragicna ubistva sa tekstom koji je izasao o av u NYT,...nema dalje,...otisli smo u krasni.

nisam ukljucivala pink, ne znam da l je jeremicka nesto pametno rekla, sa recimo gostom seseljem.


E sad smo došli do suštine!
Zašto ja nikad ne kukam na Marića ili Pink?
Zato što to nikad ne gledam, ne zanima me šta imaju da kažu.
Ta logika, gledam da bih se zgražavao i osuđivao je najslikovitiji prikaz licemerja i malograđanštine.

Onaj ko hoće, neka to i gleda. Ima sva ustavom garantovana prava da to radi, kao i ja što imam da to ignorišem.



Samo sto Decja televizija i Pink ne bi smeli da imaju nacionalnu frekvenciju. Kao sto ovaj ludak gore sa slike ne bi smeo biti nigde nista. Tamo ti Predsednik saopstava sledece odluke koje se ticu i tvog zivota.

Ovo tvoje ima smisla kad se prica ko vise voli recimo filmske a ko sportske kanale.
angie01 angie01 22:32 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ne, ovo je unistavanje svakog dostojanstva

gradonacelnik je cutao tri dana i onda polozio venac ispred svoje kancelarije i pozvao gradjane da tu dodju sa cvecem- pa gde to ima, kome je tu polozio venac, gde na svetu gradonacelnik u cijem se gradu desi masakr ucenika, nije dotrcao prvi ispred skole.
angie01 angie01 22:35 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Samo sto Decja televizija i Pink ne bi smeli da imaju nacionalnu frekvenciju. Kao sto ovaj ludak gore sa slike ne bi smeo biti nigde nista. Tamo ti Predsednik saopstava sledece odluke koje se ticu i tvog zivota.

Ovo tvoje ima smisla kad se prica ko vise voli recimo filmske a ko sportske kanale.


normalno-veci deo zemlje je desinformisan na ovaj nacin, to je sustina, a ne to sto predator ucitava i jos kvalifikuje.
solo solo 22:38 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Na portalu "Direktno" nagoveštavaju mogućnost ostavke.

Ajd' pomozi Bože!


ok.

A šta sa vakumom posle toga?

Đilas i društvo?

Maxa možda?

Aj ne zajebaji,to već odgledana serija.

Srbiju jebe što nema alternativu - adekvatnu.

p.s.

Čarlija za predsednika. Što? Šta fali?

Imam blanko poverenje u čoveka koji se dobro hrani.

Samo jedan uslov za Čarlija. Da Krstića uzme za savetnika. Bilo čega.
predatortz predatortz 22:38 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


a da se ti malo presaberes i prestanes da lupetas, da li ti kapiras da 99% gradjana Srbije gleda te programe, jer imaju nacionalnu frekvencij


Zapravo, imaju mogućnost da to gledaju. A gleda ko hoće da gleda.

Sa Mitrovićem je još Đinđić, a posle njega svi do 2012., imao priliku da završi.
Nije ni on, ni ovi posle njega.
Izabrali su da koriste njegove usluge.
Sad ih koristi ovaj.
Tako da je kmečanje na tu temu malo dosadno.

A za UM, kad ih gledam u BiH i hrvatskoj izvedbi, odnosno njihov N1, ne bi mi dobili frekvenciju u Srbiji za hiljadu godina.







predatortz predatortz 22:40 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Srbiju jebe što nema alternativu - adekvatnu.


Sa ovim se mogu složiti.
Ja znam šta bi po meni bila dobra alternativa.

Povratak monarhije i vlada stručnjaka u prelaznom periodu.

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:41 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83

Član saveta za zdravstvo SNS.

Гуглала сам да се уверим да се не ради о неком твом spoof-у.

Још не могу да верујем да је лик психијатар!
angie01 angie01 22:45 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Zapravo, imaju mogućnost da to gledaju. A gleda ko hoće da gleda.


o cemu ti bre pricas, radjene su ankete, ljudi bukvalno usvajaju sta im se nudi sa nacionalnih frekvencije, jer vecina ima pristup samo tim emiterima-ful pojt.

to sa mitrovicem i objasnjenjima vezanim za Djindjica je malo trulo, on covek nije mogao odmah da sve uradi, pa nije on Merlin bio, kada je krenuo da cisti, ubise ga.


A za UM, kad ih gledam u BiH i Hrvatskoj izvedbi, odnosno njihov N1, ne bi mi dobili frekvenciju u Srbiji za hiljadu godina.


ovo, ne znam o cemu pricas,...kako god, stvar je u kontrolisanim medijima, kako bi se kontrolisale info i to ti je to.
predatortz predatortz 22:48 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Још не могу да верујем да је лик психијатар!


Lik je budaletina!
A sa oružjem se obično slikaju infantilni likovi, koji bi tamo gde se oružje upotrebljava pelene morali da nose.

Niko neće naći ovakve fotografije jednog Milana Jolovića Legende, recimo.

solo solo 22:48 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Још не могу да верујем да је лик психијатар!


Što bolan?

angie01 angie01 22:56 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Niko neće naći ovakve fotografije jednog


kako si ti neumesno uporan.
predatortz predatortz 23:01 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Niko neće naći ovakve fotografije jednog


kako si ti neumesno uporan.


Čekaj, ti nisi zadovoljna ni kad kažem da je Vučić dileja i da je okružen debilima?

angie01 angie01 23:08 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Čekaj, ti nisi zadovoljna ni kad kažem da je Vučić dileja i da je okružen debilima?


nemoj da se pravis nevest- stvarno morbidno.
predatortz predatortz 23:11 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

angie01
Čekaj, ti nisi zadovoljna ni kad kažem da je Vučić dileja i da je okružen debilima?


nemoj da se pravis nevest- stvarno morbidno.


Pojma nemam šta želiš da kažeš. Iskreno, nisam preterano ni zainteresovan.
angie01 angie01 23:15 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Pojma nemam šta želiš da kažeš.


ma znas, al se meni ne uplice u tvoje promocije destrukcija, narocito posle ovakvih desavanja.
gvozden1 gvozden1 23:18 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Član saveta za zdravstvo SNS

jos kada bi se barem sada, na ovu tragicnu temu uzdrzao od politikanstva.

angie01 angie01 23:24 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

procitaj, pod Verterov sindrom.
maksa83 maksa83 23:31 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

jos kada bi se barem sada, na ovu tragicnu temu uzdrzao od politikanstva.


gvozden1 gvozden1 23:44 06.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

maksa83
jos kada bi se barem sada, na ovu tragicnu temu uzdrzao od politikanstva.


E ako mogu oni, što ne bismo i mi.

Ustvari, samo pokušavam da rastumačim kad je tema tragična pa se treba uzdržavati, a kad prestaje da bude tragična pa uzdržavanje nije potrebno.

Tvoj komentar se samo namestio.
angie01 angie01 00:06 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

"Iako ste rekli da nećete da govorite o ovima koji koriste ovu tragediju u političke svrhe, mislim da nemate prava da ćutite jer ugrožavaju i narod i uznemiravaju, pa samo ako može neki komentar."

(Gordana Uzelac, 5. maj 2023)
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:26 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Kakav je ovo kurcšlus od države.




Alo, sušti stado, zašto mrziš Srbiju i srpski narod?!

Huči, misirac, vezuj ovog, vadi srbometar iz gaća i udri.



srdjan.pajic srdjan.pajic 04:32 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

principessa_etrusca
maksa83

Član saveta za zdravstvo SNS.

Гуглала сам да се уверим да се не ради о неком твом spoof-у.

Још не могу да верујем да је лик психијатар!


Pa to je postao valjda da bi mogao sam sebi da pomogne. To je čest slučaj kod onih koji završe psihologiju pa i psihijatriju. Nažalost, većini to ne pomogne, videti recimo slučaj Alečković Dr.Sci. Mile. Kladim sa da i ona pakuje Gloka ili Sig-a u čizmici ili podsuknji.
maliperica maliperica 04:40 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

srdjan.pajic
Kakav je ovo kurcšlus od države.




Alo, sušti stado, zašto mrziš Srbiju i srpski narod?!

Huči, misirac, vezuj ovog, vadi srbometar iz gaća i udri.


Budaletino, tebe ne treba pozivati , sam se javljaš.
tessa1 tessa1 06:31 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Sigurna sam da ovi što su do prije neki dan spominjali djecu Sarajeva danas pogledaju li u svoje srce nalaze kosmičku pravdu u djeci Beograda.

Sigurna sam da i oni koji danas spominju Srebrenicu, Vukovar, Kosovo do juče su kosmičku pravdu zamišljali u genocidu i etničkom čišćenju barem RS.

Toliko od mene na ovu temu sa kojom se podkusuravate kao da smo svi maloumni.


p. s. Predatortzove dvije rečenice o vladavini komunizma i da bi sve bilo ljepše sa kraljem je neozbiljno komentarisati, nije prvi put da on napravi malu strehu pod koju se druga strana može sakriti: da se zajedno druže..
gedza.73 gedza.73 06:53 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Toliko od mene na ovu temu sa kojom se podkusuravate kao da smo svi maloumni.

nije ovo natezanje. Neko je na blogu u jednoj od diskusija 'nadkusurivanja' napisao da ako EU treba da nam uređuje državu onda treba da propadnemo.
Pravosudne reforme treba da povećaju nezavisnost i odgovornost pravosuđa, što je veoma važna reforma za građane Srbije, koja, ako se sprovodi doslovno i u duhu zakona, ima potencijal da unese značajne pozitivne promene u srpsko pravosuđe. Vladavina prava je osnovna vrednost EU i stub evropskih integracija.

Iako je rad na usklađivanju zakonodavnog okvira sa evropskim standardima fundamentalan, to je samo prvi korak ka istinskoj promeni. Implementacija novih zakona i pravila biće odlučujući.

daleko od toga kako je čarobni štapić ali mi je neshvatljivo da se ljudi ovome protive i da navode Saudijsku Arabiju ili Severnu Koreju kao uređene države odnosno diktatore koji hapse svoje građane samo što na ulici drže prazan papir. Ovde na blogu je u više navrata rečeno kako smo mi većinom za takve sisteme.

maksa83 maksa83 07:06 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

Ustvari, samo pokušavam da rastumačim kad je tema tragična pa se treba uzdržavati, a kad prestaje da bude tragična pa uzdržavanje nije potrebno.

Tek ćeš da vidiš šta je politizacija u danima koji predstoje. Usred svog ovog sranja Aleksandar Vučić - naravno uvek najveća žrtva svega, pa i ovoga - saziva sednicu glavnog odbora stranke i odande najavljuje nova "saćevidite" ludila.

Sve se ovo oko nas dešava jer smo jednom davno slegali ramenima u "pusti budalu" fazonu na srpske radikale dok su još bili zigoti. Već uveliko nemamo pravo da sležemo ramenima.
panta panta 07:23 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

gedza.73
Toliko od mene na ovu temu sa kojom se podkusuravate kao da smo svi maloumni.

nije ovo natezanje. Neko je na blogu u jednoj od diskusija 'nadkusurivanja' napisao da ako EU treba da nam uređuje državu onda treba da propadnemo.
Pravosudne reforme treba da povećaju nezavisnost i odgovornost pravosuđa, što je veoma važna reforma za građane Srbije, koja, ako se sprovodi doslovno i u duhu zakona, ima potencijal da unese značajne pozitivne promene u srpsko pravosuđe. Vladavina prava je osnovna vrednost EU i stub evropskih integracija.

Iako je rad na usklađivanju zakonodavnog okvira sa evropskim standardima fundamentalan, to je samo prvi korak ka istinskoj promeni. Implementacija novih zakona i pravila biće odlučujući.

daleko od toga kako je čarobni štapić ali mi je neshvatljivo da se ljudi ovome protive i da navode Saudijsku Arabiju ili Severnu Koreju kao uređene države odnosno diktatore koji hapse svoje građane samo što na ulici drže prazan papir. Ovde na blogu je u više navrata rečeno kako smo mi većinom za takve sisteme.


Koje budale su izjavljivale tako nešto?
Nikove na sunce!
maksa83 maksa83 08:15 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom

videti recimo sliča Alečković Dr.Sci. Mile.

Dr. Sci. Mila po Internetima trenutno objašnjava da će TEK da se sazna ko je stvarno pucao u oba masakra.
gvozden1 gvozden1 08:37 07.05.2023

Re: mlinar posut brašnom


Sve se ovo oko nas dešava jer smo jednom davno slegali ramenima u "pusti budalu" fazonu na srpske radikale dok su još bili zigoti.

Ništa manje tome nije doprinelo ni nesuvislo lupetanje protiv njih, a samo iz razloga da se istakne svoja pozicija.
Situacija poput ove u kojima se oni optužuju za sve i svašta, pa i za ono sa čim nikakve veze nemaju, je mnogo, i više idu na ruku njima, i njima u korist nego na štetu.

Ako imaš izbor između Filipa i sličnih, koji "neće da sležu ramenima" i radikala, kome ćeš da se prikloniš?

Neko neslaganje je štetnije od sleganja, i često takva lupetanja dobro dođu radikalima da kažu, evo vidite kakvi su, hoćete njih na vlast, Filipa, Emiliju, Endži....?


A ovo, " saćevidite ludilo" u pravu si, pokazuje (opet) da sistema niti imamo niti ovaj ima nameru da ga uspostavlja, nego jasno poručuje, sačekajte ponedeljak, sredu, jedan dan od nedelje....reći ću vam ja, jer ja sam bog, šta će da se radi.

To nije sistem, ali protiv toga se mora malo pametnije nego što Filip radi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana