In memoriam

REALITY DJAVO JE DOŠAO PO SVOJE!

Filip Mladenović RSS / 03.05.2023. u 11:00

Kola višegodišnjeg tolerisanja i promovisanja nasilja i netrpeljivosti, slomila su se jutros na djacima, nastavnicima i čuvaru osnovne škole "Vladislav Ribnikar" u strogom centru prestonice Srbije.

Učenik VII razreda, dakle četrnaestogodišnjak, hladnokrvno je pobio i ranio toliko ljudskih bića pomoću očevog pištolja. Očigledno je da je imao ne samo slobodan pristup vatrenom oružju, nego i da je obučavan!

Ova tragedija je logičan epilog upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta reality djubretom, nasiljem, netolerancijom...

Tačno je da je klinac od 14 godina pucao iz očevog pištolja, ali je okidač bila (ne)kultura nasilja iz svakojakih "Zadruga" i tabloidnog smeća, pomoću kojih je čitava Srbija postala deponija govora mržnje, duhovne bede, necivilizovanosti...

Atačmenti



Komentari (1255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 11:01 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

Što se tiče legalnog oružja "za samoodbranu" statistika kaže da je u stvarnosti u praksi najviše upotrebljavano da se puca u člana porodice, komšiju, sebe ili da dete slučajo opali i sl. a u ekstremno zanemarljivom procentu je korišćeno protiv razbojnika.
milisav68 milisav68 11:02 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone

Odolevao sam da kupim ovu tablu za kuću, iako nemam ni vazdušnu pušku.

Da, opasan pas - zovi :)

Možemo da se zezamo, ali je prevencija uvek bolja od lečenja.
milisav68 milisav68 11:02 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

Duplo, zeza me telefon :)

milisav68 milisav68 11:12 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

NNN
Što se tiče legalnog oružja "za samoodbranu" statistika kaže da je u stvarnosti u praksi najviše upotrebljavano da se puca u člana porodice, komšiju, sebe ili da dete slučajo opali i sl. a u ekstremno zanemarljivom procentu je korišćeno protiv razbojnika.

Dobro :)

Statistka kaže da se 20 puta više gine u saobraćaju, pa niko ne predlaže da se zabrani posedovanje automobila.
nikvet pn nikvet pn 11:46 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

alselone

Kalašnjikov, hej.


Кажу у селу, дакле рекла-казала, да је баш тим калашем витлао његов деда при хапшењу Милошевића.

Што отвара неке подсете.

Природно шокирани злочинима оправдано се згражавамо. Али да то у Србији никад није било, стигло са Запада - то су глупости. Пилеће памћење. Било је итекако, па још и етаблирано. Ако прескочимо епизоду 26. avgusta 1984

[url=http://www.kurir.rs/crna-hronika/2755919/ubistvo-koje-je-potreslo-sfrj-masakr-u-fabrici-slatkisa-ovako-je-sve-pocelo][/url]

...па се вратимо сјесени '44... Колико је таквих масовних убица ходало међу нама? Уместо казне почасно проживели? Колико потомства памти дедине приче?
nikvet pn nikvet pn 12:06 06.05.2023

Re: Moja "analiza"

maksa83

Imanje pištolja u kući "zbog bezbednosti" je po važećim zakonima masna laž.


Апсолутно се слажем. Важећи закони за прост, нормалан народ као ти и ја. Изузев - изузетих, изнадзаконских персона; Марија Милошевић нпр итд.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:41 07.05.2023

Re: Moja "analiza"

milisav68
maksa83

Imanje pištolja u kući "zbog bezbednosti" je po važećim zakonima masna laž. Em ti što ako ga držiš po propisima treba nekoliko minuta da ga se domogneš (pri tome će nasilnik kulturno da sačeka da ti izvadiš pištolj sa zaključanog mesta A i municiju sa mesta B i sve lepo sastaviš i napuniš), em što je prag prekoračenja nužne samoodbrane postavljen tako nisko da ćeš sa ogromnom verovatnoćom ti završiti u zatvoru ako ga upotrebiš. "Volim pištolje i hoću da gađam" je (aj da kažemo) zapravo "validan i pošten razlog", a "treba mi za bezbednost doma" je u Srbiji bulšit.

Sve je masna laž, pa i držanje oružja po propisima.To nikad niko nije proveravo, sem ako se radi o političkim protivnicima.

Druga stvar je psihologija, dovoljno je da razbojnici znaju da kuća ima oružje i da je preskoče.

Neka lična razračunavanja tu ne igraju neku ulogu.


Baška što verovatno niko nema love da ide redovno u streljanu i vežba sa tom pucom koju drži zaključanu u sefu (ili ovde kod nas ispod jastuka) da bi uopšte umeo da je upotrebi kad ga posete lopovi. Mada, ima istine i u ovom što kažeš, verovatno će 99.99% provalinka da pobegne ako čuje pucanj, ili samo repetitiranje zatvarača, pod uslovom da vlasnik stigne da pištolj otključa, seti se gde je stavio magazine, otključa i njih, napuni, repetira, otkoči, itd. Mislim, za zaštitu od provalnika bolje onda uzmi neko kuče koje laje glasno, ne mora da ujeda.
milisav68 milisav68 07:25 07.05.2023

Re: Moja "analiza"

srdjan.pajic
Mislim, za zaštitu od provalnika bolje onda uzmi neko kuče koje laje glasno, ne mora da ujeda.

Ma ima kučića, i po dvorištu i u kući, ali ne možeš svuda da ih pustiš.Recimo u baštu da ne naprave karambol, a ona je meta lopova.
Druga stvar, u komšiluku, često neki deo dvorišta se graniči sa praznom kućom, odnosno niko ne živi, pa nema kučića da zalaju.
Pa tako prošle godine, naše kuče rase Dodž :), u neko kasno doba, 2-3 noću, poče da laje, i laje i ne staje, i ja izađem sa labradorkom (to mi je oružje:) i baterijskom lampom da vidim šta se dešava, a ono u susednom dvorištu gde ne živi niko - jež.
Vrlo neprijatan osećaj dok ne vidiš šta je u pitanju.
Jer, između ostalog, selo je na autoputu, gde prolazi gomila migranata, koji su se smucali noću po selu, i obijali prazne kuće, i krali po baštama i vočnacima, a ima i domaćih lopova koji su neki put spremni na sve.
A ti si ustao sanjiv u buljuš u mrak...

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:10 07.05.2023

Re: Moja "analiza"

Jer, između ostalog, selo je na autoputu, gde prolazi gomila migranata, koji su se smucali noću po selu, i obijali prazne kuće, i krali po baštama i vočnacima, a ima i domaćih lopova koji su neki put spremni na sve.


Da, to jeste zajebano, priznajem.

Isto tako, verovatno dosta ljudi pištoljaša nema blage veze kolika je velika jebada čak i da nedajbože upucaš nekog ko ti je perjašio po dvorištu, čak i u kuću ušao. Ne znam tačno kako je kod vas to regulisano, ovde ti skoro izvesno sleduje bar neki netrivijalni broj dana u zatvoru ako se nisi pretplatio na one neke ne baš jeftine servise za pravnu zaštitu law-abiding gun-toting građana (ako te pre toga greškom ne upuca sama policija) dok proces traje i ne dokaže se van svake sumnje da si pucao jer ti je bio život ugrožen.

Sad sam se zainteresovao malo i pročitao, ovde kod nas u Koloradu, na primer, ne smeš nikog da rokneš ako ti mariše nešto u kolima, seče katalitički konvertor ili prosto udara met u venu na zadnjem sedištu tvoga auta, parkiranim ispred kuće, ili po dvorištu, nego samo ako pređe prag, a i tad ako ga slučajno raniš ili ubiješ dok je ovaj izvodio taktički uzmak (drugim rečima bežao jer nije računao na zajebanog vlasnika nekretnine koji spava sa glokom u gaćama, zaprano nikad ne spava, neko samo odmara) to se računa kao ubistvo i fasuješ momentalnu i dosta dugu robiju.

Ovde se većina pištoljaša uopšte ne zanima tim dosadnim detaljima, nego ono, koji Glok da uzmem, ili je bolji Sig, da li mi je dovoljan magazin od 17 metaka ili bolje onaj od trideset, municiju od ovoliko ili onolika grama, koju futrolu, kakav kaiš, i druge izuzetno važne stvari s tim u vezi.



milisav68 milisav68 20:17 07.05.2023

Re: Moja "analiza"

srdjan.pajic
Isto tako, verovatno dosta ljudi pištoljaša nema blage veze kolika je velika jebada čak i da nedajbože upucaš nekog ko ti je perjašio po dvorištu, čak i u kuću ušao. Ne znam tačno kako je kod vas to regulisano,

Ma znaju svi, odgovaraš i kad ti u kuću upadnu.Baš pre neku godinu u Krnjevu, neki razbojnici hteli da upadnu u kuću kod nekog dede i babe.I dok su razvaljivali vrata, deda upozoravao da ima lovačku pušku, i da će da puca, na šta se oni nisu obazirali, i kad su razvalili vrata, deda upuca prvog u noge (nije ga ubio), a drugi pobegne.Posle deda zvao policiju i hitnu, oni došli i uhapsili ga.Pisana je peticija da se deda oslobodi, i ne znam šta je bilo, ali se stepen razbojništva u Krnjevu smanjio.
Черевићан Черевићан 18:34 03.05.2023

ломом кола

или.....ka epilogu upornog, projektovanog i programiranog trovanja gradjanstva Srbije svih uzrasta

глобални посртај има томе без мере нас трује
прoграми ТВ .......гаје оно...... што доноси паре,
демократско друштво .......све је...... на изволте
замисао живи кварећ' младе ..а слуђујућ' старе

zilikaka zilikaka 19:30 03.05.2023

posle niza informacija koje su osvanule

Meni ova tragedija preslikan slučaj kao We need to talk about Kevin
Ribozom Ribozom 20:56 03.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

We need to talk about Kevin

Evo i ja celi dan pokusavam da se setim imena tog filma.
Da dodam.
Odvratno je objaviti da je iz situirane porodice, jer postoji mogucnost da horde onih iz nesituiranih porodica pogredno shvate poruku. Jos je odvratnije iznositi privatne stvari porodice, a bogami i javne osude pre sudjenja i da se vec trazi zrtveno jagnje i pravi cirkus. Sve mi je danas odvratno u vezi sa Srbijom.
I da, masovne pucnjave po skolama imas u USA, Rusiji... i ja nisam cuo da se nesto skoro desilo u skandinaskim skolama, mozda nisam cuo da se desilo nesto tako u Evropi (bar ne cesto).
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:52 03.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

We need to talk about Kevin


mozda ga je i on gledao.

u jednoj recenici si objasnila. i uzroke i posledice. a ovde razglabanje odakle je doslo.
drustvo koje dolazi na ideju da snimi ovakav film je bolesno drustvo.
na zalost posledice vidimo izmedju ostalog i danas.

(p.s. nikad cuo za film dok ga ti sad ne pomenu, pa izguglah).



dragosevacsutra dragosevacsutra 22:54 03.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

i ja nisam cuo da se nesto skoro desilo u skandinaskim skolama, mozda nisam cuo da se desilo nesto tako u Evropi (bar ne cesto).


ma gde po skolama, samo po ostrvima (tj. kampovima...).


vcucko vcucko 06:35 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ribozom
We need to talk about Kevin

Evo i ja celi dan pokusavam da se setim imena tog filma.
Da dodam.
Odvratno je objaviti da je iz situirane porodice, jer postoji mogucnost da horde onih iz nesituiranih porodica pogredno shvate poruku. Jos je odvratnije iznositi privatne stvari porodice, a bogami i javne osude pre sudjenja i da se vec trazi zrtveno jagnje i pravi cirkus. Sve mi je danas odvratno u vezi sa Srbijom.
I da, masovne pucnjave po skolama imas u USA, Rusiji... i ja nisam cuo da se nesto skoro desilo u skandinaskim skolama, mozda nisam cuo da se desilo nesto tako u Evropi (bar ne cesto).

Aman bog. Brejvik, ono ostrvo kod Osla, koliko se sećam to je bio neki školski ili NVO projekat. A tamo ih je pobijeno više nego u USA i ostatku sveta zajedno, te godine.
zilikaka zilikaka 06:37 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

mozda ga je i on gledao.

u jednoj recenici si objasnila. i uzroke i posledice.

Nisam jedina. Izgleda da se mnogima koji znaju za film to prosto preslikalo.
Inače, tajfilm sam gledala sa svojim sinom, on ga je pronašao i preporučio (i skinuo za gledanje na velikom ekranu) jer je na mrežama bio hvaljen.
Posle smo diskutovali. On je samo bio zgrožen, dalje nije dopirao. Ja sam dugo razmišljala o majci kojoj je život dodelio takve karte.
Zato ne mislim da je film proizvod bolesnog društva nego da se ne može shvatiti pre zrelih godina.

maksa83 maksa83 06:50 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Aman bog. Brejvik, ono ostrvo kod Osla, koliko se sećam to je bio neki školski ili NVO projekat. A tamo ih je pobijeno više nego u USA i ostatku sveta zajedno, te godine.

Brejvik nije school shooting model, on je više "hrišćanski fundamentalista upao u đamiju" ili "islamski fundamentalista upao u sinagogu" model. Da ne ponavljamo sada ko je njemu bio inspiracija.
alselone alselone 07:13 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Brejvik nije school shooting model, on je više "hrišćanski fundamentalista upao u đamiju" ili "islamski fundamentalista upao u sinagogu" model. Da ne ponavljamo sada ko je njemu bio inspiracija.

Ako bismo malo proširili temu sa "school shooting" na "mass shooting" situacija u razvijenim društvima je mnogo gora.
gedza.73 gedza.73 07:14 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

vcucko
Brejvik, ono ostrvo kod Osla, koliko se sećam to je bio neki školski ili NVO projekat. A tamo ih je pobijeno više nego u USA i ostatku sveta zajedno, te godine

Zbog 'srpskih vrednosti'?
Last summer's attacks on Norway were inspired by "Serb nationalists", Anders Behring Breivik has told a court in Olso

He added that this identity "was, in a way, imported from Serbia".

Norwegian police have confirmed that Breivik was in Liberia, Africa, in 2002 at the time he claimed to be meeting there with his true role models, Serb war criminals. He wrote in his book: “I had the privilege of meeting one of the greatest living war heroes of Europe at the time, a Serbian crusader and war hero who had killed many Muslims in battle.

maksa83 maksa83 07:30 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ako bismo malo proširili temu sa "school shooting" na "mass shooting" situacija u razvijenim društvima je mnogo gora.


Gora u odnosu na šta tačno?

Ne bih stavljao "razvijena društva" pod jednu kapu. Je l' Italija razvijeno društvo? Austrija? Švajcarska (gde svaki vojno sposoban muškarac ima state issued rafalno oružje u kući). Engleska? Španija? Belgija?

Bukvalno što si nerazvijenije društvo to imaš više nasilja, sa Afrikama u kojima traju plemenski ratovi i decom od 10 godina sa šmajserima kao autlajerima.

P.S. Je l' Rusija razvijeno društvo?

P.P.S. Eno američki službeni gan frik debili (sa sve blue checkmarks od $8) po tviterima koriste ovo što se nama desilo kao primer kako striktni gun laws dovode do ovakvih stvari i kako se to ne bi desilo da u Srbiji možemo da kupujemo šmajsere i džebanu na popustu u Maxiju.

alselone alselone 07:33 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Gora u odnosu na šta tačno?

U odnosu na prošlo vreme. Pogoršava se.

Ne bih stavljao "razvijena društva" pod jednu kapu.

OK, prvenstveno Amerika.

Onda par praznih mesta.

Zatim Rusija, a bilo je i po Evropi, i tu mislim da "prednjači" Nemačka.

Mislim da im je zajedničko to rastakanje društva i društvena depresija i sve veće beznađe.
alselone alselone 07:36 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

P.P.S. Eno američki službeni gan frik debili (sa sve blue checkmarks od $8) po tviterima koriste ovo što se nama desilo kao primer kako striktni gun laws dovode do ovakvih stvari i kako se to ne bi desilo da u Srbiji možemo da kupujemo šmajsere i džebanu na popustu u Maxiju.

Moram da se osvrnem i na ovo.

Postoji određeni stepen kriminalizovanosti društva posle kog je poželjno imati lično naoružanje. Ispod tog stepena nije poželjno i bolje je da bude nedozvoljeno.

Konkretno - ne želim da u Srbiji bude dozvoljeno nošenje a verovatno i veoma pooštreno posedovanje oružja. Sa druge strane, ako bih se preselio u Ameriku, želeo bih da imam lično naoružanje kao i mogućnost da ga nosim.
maksa83 maksa83 07:37 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Zatim Rusija, a bilo je i po Evropi, i tu mislim da "prednjači" Nemačka.

Francuska, sa velikim i gustim islamskim zajednicama i njihovim tvrdim jezgrima neuklopljenim u zapadno društvo.
maksa83 maksa83 07:49 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Postoji određeni stepen kriminalizovanosti društva posle kog je poželjno imati lično naoružanje. Ispod tog stepena nije poželjno i bolje je da bude nedozvoljeno.

Taj stepen da svima treba oružje da bi bli bezbedni je već potpuna anarhija gde ne postoji centralizovan "monopol na silu".

Konkretno - ne želim da u Srbiji bude dozvoljeno nošenje a verovatno i veoma pooštreno posedovanje oružja. Sa druge strane, ako bih se preselio u Ameriku, želeo bih da imam lično naoružanje kao i mogućnost da ga nosim.

Ja ne bih mogao da živim na mestu gde ti kao civilu treba oružje da bi se osećao bezbedno.
alselone alselone 07:50 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Francuska, sa velikim i gustim islamskim zajednicama i njihovim tvrdim jezgrima neuklopljenim u zapadno društvo.


To bi onda bila jedina država gde predstavnici manjina čine takve zločine. Obično su to pripadnici većinskog naroda.
alselone alselone 07:54 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule


Ja ne bih mogao da živim na mestu gde ti kao civilu treba oružje da bi se osećao bezbedno.

Ne bih mogao ni ja, ali kažem da ako bih morao, želeo bih da imam oružje. Da li bi želeo da u Čikagu živiš sa ili bez pištolja u kući? Ili Portlandu ili manje više danas bilo gde. Nema šanse druže. Eno pre dve, tri godine su defund-ovali policiju. Sjajan potez, nema šta.

Taj stepen da svima treba oružje da bi bli bezbedni je već potpuna anarhija gde ne postoji centralizovan "monopol na silu".

I to se slažem. Ta država je na ivici anarhije i građanskog rata. Ali to nije ono što sam hteo da kažem, nego sam hteo da kažem kako razumem nekog lika sa plavim čekmarkom koji kaže kako želi da ima oružje jer se oseća nebezbedno. Tamo, dok ovde nikako.
maksa83 maksa83 08:08 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

I to se slažem. Ta država je na ivici anarhije i građanskog rata. Ali to nije ono što sam hteo da kažem, nego sam hteo da kažem kako razumem nekog lika sa plavim čekmarkom koji kaže kako želi da ima oružje jer se oseća nebezbedno. Tamo, dok ovde nikako.

Pa to i ja kažem, oni koriste naš kontekst (čak ga i pogrešno interpretiraju, jer kod nas oružje nije zabranjeno, samo nije lako dostupno i ne možeš da ga nosiš okolo čak ni ako imaš dozvolu za posedovanje) da opravdaju sopstveni, gde su sami sebi napravili milje takav da ti treba pištolj na ulici ili u kući, obaška što ti gan frikovi prosto - vole. Ja sam ih upoznao, ne treba ti 24 komada oružja (4 AR15, 4 kalaša, 4 pumparice + kofer pun pištolja) da bi se osećao bezbedno. Rekao bi normalni ljudi (i žene!), dok ne počnu da pričaju o svojim kolekcijama i pokazuju ti odstreljene jelene na telefonu.
vcucko vcucko 08:31 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

maksa83
I to se slažem. Ta država je na ivici anarhije i građanskog rata. Ali to nije ono što sam hteo da kažem, nego sam hteo da kažem kako razumem nekog lika sa plavim čekmarkom koji kaže kako želi da ima oružje jer se oseća nebezbedno. Tamo, dok ovde nikako.

Pa to i ja kažem, oni koriste naš kontekst (čak ga i pogrešno interpretiraju, jer kod nas oružje nije zabranjeno, samo nije lako dostupno i ne možeš da ga nosiš okolo čak ni ako imaš dozvolu za posedovanje) da opravdaju sopstveni, gde su sami sebi napravili milje takav da ti treba pištolj na ulici ili u kući, obaška što ti gan frikovi prosto - vole. Ja sam ih upoznao, ne treba ti 24 komada oružja (4 AR15, 4 kalaša, 4 pumparice + kofer pun pištolja) da bi se osećao bezbedno. Rekao bi normalni ljudi (i žene!), dok ne počnu da pričaju o svojim kolekcijama i pokazuju ti odstreljene jelene na telefonu.

Posedovanje je jedno, nošenje drugo.

Posedovanje ima veze sa poslednjom odbranom kuće i porodice, života i imovine, ako svi drugi državni i društveni mehanizmi zataje.
Nošenje je u velikoj meri pre svega kurčenje okolo sa gvožđem, niko ne može da me uveri u suprotno. Kao ja sam baja, imam utoku.

Kuću i porodicu moraš da braniš. Ne moraš i niko te ne tera da cunjaš noću po sumnjivim kvartovima.

A lovci su svakako psihopate, to uopšte nije sporno.
alselone alselone 08:40 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ja sam ih upoznao, ne treba ti 24 komada oružja (4 AR15, 4 kalaša, 4 pumparice + kofer pun pištolja) da bi se osećao bezbedno. Rekao bi normalni ljudi (i žene!), dok ne počnu da pričaju o svojim kolekcijama i pokazuju ti odstreljene jelene na telefonu.


Ma da. Sa druge strane, naš drug Čarli je poneo pištolj kada smo se videli u Koloradu pre par godina. Jedan je imao sa sobom i jedan u kolima. PItam ga zašto, kaže da se oseća bezbedno i da je tako navikao. Farma na kojoj je odrastao bila je jako udaljena od prvog gradića, bilo je kriminalaca a bogami i divljih životinja. Kaže da je odrastao sa oružjem uvek na dohvat ruke, gde je skoro u svakoj prostoriji bio po jedan komad.

Njega na primer potpuno razumem i verujem da bi teško odlučio i u mrava da puca.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:00 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

zilikaka
Meni ova tragedija preslikan slučaj kao We need to talk about Kevin


odličan film i Tilda naravno fenomenalna al mislim da ipak ima rupa u priči..
naime priča prikazuje nju kao majku koja nije bila sigurna da želi dijete a pogotovo da zbog djeteta želi da se odrekne slobode, karijere i čega sve ne pa kad dobije dijete koje očigledno ima psihičkih problema ona krivi sebe i djetetu prašta sve..
ok..
ali valjda bi bar kad dijete zamalo ubije i sestru reagovala pa potražila neku stručnu pomoć..
u filmu je ona nikad ne potraži..
to mi je sporno.. potpuno mogu da ukapiram tu dinamiku krivice i praštanja djetetu i razmišljanja u pravcu ma neće valjda.. al da ne potraži pomoć niujednom momentu mi nije realno pogotovo danas kad se ta pomoć nudi i lijevo i desno..
realno bi mi bilo da ona potraži pomoć ali mali isfolira i prevari psihologa, psihijatra, koga god.. to vjerujem da je moguće..

u ovom slučaju ja skroz mogu da ukapiram čak i to vođenje u streljanu..
ako je dijete bilo super đak koji se ne snalazi u društvu i kinje ga totalno mi je očekivana reakcija roditelja da proba da ga očvrsne i u tom nekom fizičkom smislu.. koliko ih vodi djecu na borilačke vještine samo iz tog razloga.. cjenim po pola svakog kluba..
e sad da nisu primjetili šta radi jbg.. kanda nisu super iskusni i angažovani roditelji..
nije lako..
ali teen umije baš svašta da sakrije kad hoće..
pogotovo pametan teen..
nije lako biti roditelj i meni je žao i njih i tog djeteta i sasvim mogu da vidim kako su stvari otišle u peršun a da ni sanjali nisu
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:17 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Nisam jedina. Izgleda da se mnogima koji znaju za film to prosto preslikalo.
Inače, tajfilm sam gledala sa svojim sinom, on ga je pronašao i preporučio (i skinuo za gledanje na velikom ekranu) jer je na mrežama bio hvaljen.
Posle smo diskutovali. On je samo bio zgrožen, dalje nije dopirao




za sina. naravno da ga razumem zasto je bio zgrozen, i mislim da nema dalje. dovoljno je ono sto sam izguglao na wiki o tom filmu. film koji nema ni poentu ni poruku, ali eto, imam pricu koja ce da sokira.

pa evo, sokira i jucerasnja prica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

P.P.S. Eno američki službeni gan frik debili (sa sve blue checkmarks od $8) po tviterima koriste ovo što se nama desilo kao primer kako striktni gun laws dovode do ovakvih stvari i kako se to ne bi desilo da u Srbiji možemo da kupujemo šmajsere i džebanu na popustu u Maxiju.


Sine, kakvih budala ima ovde kod nas. Često kad zapenim u raspravi sa kolegama pištoljašima iznosim svetao primer Srbije gde postoje ti zakoni i kontrola naoružanja (tipa, kad je moj kum tražio dozvolu na nabavi utoku, ceo komšiluk nam je obišla policija da pitaju kakav je on čovek i šta mislimo zašto traži dozvolu za štoljpi) i eto - nema pucnjava po školama. Sad me je ovo malo omelo, ali cenim da je to izuzetak koji potrvrđuje pravilo. To jest nadam se da je tako.

Ribozom Ribozom 16:40 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Da pitam sve?
1. Koju je svrhu imalo medijsko pokazivanje spiska ubice, sem sto ce sva ta deca sa spiska imati traume celog zivota sto se nasla na spisku za odstrel?
2. Gde se dade prica o jedinici iz istorije?
3. (edit) Sto je g-gja sns zatvorila blog, dojavilo iz centrale?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:44 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ribozom

2. Gde se dade prica o jedinici iz istorije?


Nigde, tu je i dalje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:35 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ribozom
Da pitam sve?
1. Koju je svrhu imalo medijsko pokazivanje spiska ubice, sem sto ce sva ta deca sa spiska imati traume celog zivota sto se nasla na spisku za odstrel?
2. Gde se dade prica o jedinici iz istorije?
3. (edit) Sto je g-gja sns zatvorila blog, dojavilo iz centrale?


Pokazali SU zatamnjen spiaksak, imena se ne vide..
Rekli da je na spisu Dal bjese 8 djecaka I 8 djevojcica I da SU ubijeni na spisku.

To je sve
Ljudi kanda oce da znaju



mariopan mariopan 19:56 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ribozom
Da pitam sve?
1. Koju je svrhu imalo medijsko pokazivanje spiska ubice, sem sto ce sva ta deca sa spiska imati traume celog zivota sto se nasla na spisku za odstrel?
2. Gde se dade prica o jedinici iz istorije?
3. (edit) Sto je g-gja sns zatvorila blog, dojavilo iz centrale?


I ja da dodam pitanje
Koju je svrhu imalo objavljivanje ličnih podataka o zaradama roditelja i zdravstvenih izveštaja za dete od strane predsednika države? Zar to nisu podaci koji su zakonom zaštićeni?

Koliko je zakona samo on prekršio u tom jednom javljanju a predlaže snižavanje granice za decu na 12 godina? A odrasli, kao on, mogu i dalje da krše zakone? Samo pitam.

Da se i dalje pravimo kako hoćemo jake zakone ali da važe samo za sitnu boraniju kao i do sada, ili šta?
milisav68 milisav68 19:58 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

vcucko
A lovci su svakako psihopate, to uopšte nije sporno.

Jeste sporno, i moram da budem đavolji advokat.

Ima psihopata i među lovcima, naravno, kao i lopova - lovokradica.

Međutim, mora malo da se uđe u taj svet, da bi se bolje shvatilo postojanje i funkcionisanje.Moram da se ogradim da ovo što pričam važi za Srbiju.

Dakle, većinu lovaca čine ljudi sa sela ili povezani sa selom, ostatak čine ljudi kojima je to "beg od žene i dece", šetnja kroz prirodu, i klopa/piće posle u lovačkom domu.

E sad selo, ima tu letine, ima stoke i živine koje treba zaštiti, naročito ako se previše razmnože štetočine, i tu dolaze lovci kao neka ravnoteža.

Oni recimo gaje fazane i puštaju ih prirodu, kada se stvori manjak.Takođe, ostavljaju hranu i vodu kada je teška zima/leto pa ne životinje ne mogu lako da ih nađu, jer se vrše osmatranja i broje životinje na svom području.

Uglavnom, komplikovana je ta priča da bi se olako sudilo.
predatortz predatortz 20:15 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

mariopan
Ribozom
Da pitam sve?
1. Koju je svrhu imalo medijsko pokazivanje spiska ubice, sem sto ce sva ta deca sa spiska imati traume celog zivota sto se nasla na spisku za odstrel?
2. Gde se dade prica o jedinici iz istorije?
3. (edit) Sto je g-gja sns zatvorila blog, dojavilo iz centrale?


I ja da dodam pitanje
Koju je svrhu imalo objavljivanje ličnih podataka o zaradama roditelja i zdravstvenih izveštaja za dete od strane predsednika države? Zar to nisu podaci koji su zakonom zaštićeni?

Koliko je zakona samo on prekršio u tom jednom javljanju a predlaže snižavanje granice za decu na 12 godina? A odrasli, kao on, mogu i dalje da krše zakone? Samo pitam.

Da se i dalje pravimo kako hoćemo jake zakone ali da važe samo za sitnu boraniju kao i do sada, ili šta?


Kao o za većinu stvari koje taj čovek lupeta - nema nikakvog smisla.
Koliko je zakona prekršio?
Pa taj čovek, nevezano za ovu temu, kako usta otvori prekrši neki zakon.

vcucko vcucko 22:14 04.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

milisav68
vcucko
A lovci su svakako psihopate, to uopšte nije sporno.

Jeste sporno, i moram da budem đavolji advokat.

Ima psihopata i među lovcima, naravno, kao i lopova - lovokradica.

Međutim, mora malo da se uđe u taj svet, da bi se bolje shvatilo postojanje i funkcionisanje.Moram da se ogradim da ovo što pričam važi za Srbiju.

Dakle, većinu lovaca čine ljudi sa sela ili povezani sa selom, ostatak čine ljudi kojima je to "beg od žene i dece", šetnja kroz prirodu, i klopa/piće posle u lovačkom domu.

E sad selo, ima tu letine, ima stoke i živine koje treba zaštiti, naročito ako se previše razmnože štetočine, i tu dolaze lovci kao neka ravnoteža.

Oni recimo gaje fazane i puštaju ih prirodu, kada se stvori manjak.Takođe, ostavljaju hranu i vodu kada je teška zima/leto pa ne životinje ne mogu lako da ih nađu, jer se vrše osmatranja i broje životinje na svom području.

Uglavnom, komplikovana je ta priča da bi se olako sudilo.

E, mani me seljaka. Koba je svašta uradio, i dobro i loše, ali jedan od većih pluseva mu je što je to zatro u korenu. Dva pjanca se pobiju oko međe i iz toga se izrodi rat sa sto iljada mrtvih. Ukinuti bre, ukrupniti i industrijalizovati proizvodnju hrane i to je to.
Plus, seljaka da pitaš svaki problem se rešava tako što ubiješ neku životinju. Mašala.
A prvo će da kuka pola sata, bez kukanja ne znaju

Lovci? Evo ja im nudim da dožive adrenalinski udar iz snova. Ja AP-ovku M-70 AB2 sa regularnim BK. Oni goli, sa nožem (to je neki ekvivalent životinjskim kandžama) i imaju minut prednosti. Pa da vidiš adrenalin, kako pršti.
Da ubiju pa pojedu, a ne bih rekao. To su facts of life. Ali stoka pobaca zeke i fazane u blato, podriguju od prasetine i rakije pa se slikaju iznad njih kao oni su neke baje. Oni su govna.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:56 05.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

Ne bih mogao ni ja, ali kažem da ako bih morao, želeo bih da imam oružje. Da li bi želeo da u Čikagu živiš sa ili bez pištolja u kući? Ili Portlandu ili manje više danas bilo gde. Nema šanse druže. Eno pre dve, tri godine su defund-ovali policiju. S

Постоји и енглески приступ где је оружја у популацији занемарљиво мало. па су и полицијски позорници, ”бобији” ишли около ненаоружани, чак нису били ни обучавани да користе ватрено оружје, а тек у последњих пар деценија, након што је било погинулих, могу да користе тејзере.

Овде закон не дозвољава ни ношење хладног оружја, осим ако си купио кухински нож у радњи па га носиш кући или ако си суши шеф, па носиш свој нож на посао. До недавно је полиција јурила по улицама клинце за које је знала или претпостављала да су наоружани и одузимала им ножеве.

Сада се полиција изузетно ретко виђа на улицама, нема више позорника који у смени прошетају кроз сваку улицу свог рејона, а вероватно је половина полицијских станица у граду позатварана и продата за станове. Полиција сада углавном реагује на већ почињени злочин.

Историјски, слободан човек је носио оружје, а роб и кмет на то није имао право. Данас је модел тог приступа Швајцарска где нпр. сви обвезници територијалне одбране дуже оружје и држе га по кућама, са тим оружјем иду на релативно честе војне вежбе, и мислим да није било злоупотреба.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:19 05.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

principessa_etrusca
Ne bih mogao ni ja, ali kažem da ako bih morao, želeo bih da imam oružje. Da li bi želeo da u Čikagu živiš sa ili bez pištolja u kući? Ili Portlandu ili manje više danas bilo gde. Nema šanse druže. Eno pre dve, tri godine su defund-ovali policiju. S

Постоји и енглески приступ где је оружја у популацији занемарљиво мало. па су и полицијски позорници, ”бобији” ишли около ненаоружани, чак нису били ни обучавани да користе ватрено оружје, а тек у последњих пар деценија, након што је било погинулих, могу да користе тејзере.

Овде закон не дозвољава ни ношење хладног оружја, осим ако си купио кухински нож у радњи па га носиш кући или ако си суши шеф, па носиш свој нож на посао. До недавно је полиција јурила по улицама клинце за које је знала или претпостављала да су наоружани и одузимала им ножеве.

Сада се полиција изузетно ретко виђа на улицама, нема више позорника који у смени прошетају кроз сваку улицу свог рејона, а вероватно је половина полицијских станица у граду позатварана и продата за станове. Полиција сада углавном реагује на већ почињени злочин.

Историјски, слободан човек је носио оружје, а роб и кмет на то није имао право. Данас је модел тог приступа Швајцарска где нпр. сви обвезници територијалне одбране дуже оружје и држе га по кућама, са тим оружјем иду на релативно честе војне вежбе, и мислим да није било злоупотреба.


a kako si samo elegantno preskočila da kažeš koji su efekti po sigurnost činjenice da u Engleskoj od oružja možeš razbijenu flašu i kaiš da koristiš..
kao eto u Engleskoj nema oružja, ni policija nema oružje, ni policije na ulicama nema (ovo je već laž, po centru je svakako ima i to dosta)..
i mukajet, dalje ne znamo šta je bilo..
a bilo je to da policija ovde uglavnom stane da se ispriča s nekim za koga procjeni da se dovatio kakve smutne rabote..
to treba vidjeti da bi se povjerovalo sa kojom dozom blagonaklonosti i opuštenosti oni prilaze ako neko pravi sranje..
teška kulerica..
i kako je živjeti u društvu u kom je policija takvog pristupa..
kako u onom drugom..
al jbg i ti princezo biraš da svojim sunarodnicima ne prepričaš kako to izgleda, kako je izgledao školski dan tvog djeteta, kako se dospjelo u to i takvo društvo..
nego kao zli zapad, dajmo malo tradicije..
baš ne mogu da ukapiram zašto
panta panta 11:26 05.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Ne bih mogao ni ja, ali kažem da ako bih morao, želeo bih da imam oružje. Da li bi želeo da u Čikagu živiš sa ili bez pištolja u kući? Ili Portlandu ili manje više danas bilo gde. Nema šanse druže. Eno pre dve, tri godine su defund-ovali policiju. S

Постоји и енглески приступ где је оружја у популацији занемарљиво мало. па су и полицијски позорници, ”бобији” ишли около ненаоружани, чак нису били ни обучавани да користе ватрено оружје, а тек у последњих пар деценија, након што је било погинулих, могу да користе тејзере.

Овде закон не дозвољава ни ношење хладног оружја, осим ако си купио кухински нож у радњи па га носиш кући или ако си суши шеф, па носиш свој нож на посао. До недавно је полиција јурила по улицама клинце за које је знала или претпостављала да су наоружани и одузимала им ножеве.

Сада се полиција изузетно ретко виђа на улицама, нема више позорника који у смени прошетају кроз сваку улицу свог рејона, а вероватно је половина полицијских станица у граду позатварана и продата за станове. Полиција сада углавном реагује на већ почињени злочин.

Историјски, слободан човек је носио оружје, а роб и кмет на то није имао право. Данас је модел тог приступа Швајцарска где нпр. сви обвезници територијалне одбране дуже оружје и држе га по кућама, са тим оружјем иду на релативно честе војне вежбе, и мислим да није било злоупотреба.


a kako si samo elegantno preskočila da kažeš koji su efekti po sigurnost činjenice da u Engleskoj od oružja možeš razbijenu flašu i kaiš da koristiš..
kao eto u Engleskoj nema oružja, ni policija nema oružje, ni policije na ulicama nema (ovo je već laž, po centru je svakako ima i to dosta)..
i mukajet, dalje ne znamo šta je bilo..
a bilo je to da policija ovde uglavnom stane da se ispriča s nekim za koga procjeni da se dovatio kakve smutne rabote..
to treba vidjeti da bi se povjerovalo sa kojom dozom blagonaklonosti i opuštenosti oni prilaze ako neko pravi sranje..
teška kulerica..
i kako je živjeti u društvu u kom je policija takvog pristupa..
kako u onom drugom..
al jbg i ti princezo biraš da svojim sunarodnicima ne prepričaš kako to izgleda, kako je izgledao školski dan tvog djeteta, kako se dospjelo u to i takvo društvo..
nego kao zli zapad, dajmo malo tradicije..
baš ne mogu da ukapiram zašto

Zašto ti nisi dopunila ono što je principesa ispustila.
Pa da nam onda bude jasno o postupcima engleske policije.
Sve što smo iz tvog smatranja saznali je da ne podnosiš Principesu (što smo već ukapirali).
Da li zbog toga što je duže od tebe u Londonu ili šta?
milisav68 milisav68 15:08 05.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

vcucko
Lovci? Evo ja im nudim da dožive adrenalinski udar iz snova. Ja AP-ovku M-70 AB2 sa regularnim BK. Oni goli, sa nožem (to je neki ekvivalent životinjskim kandžama) i imaju minut prednosti. Pa da vidiš adrenalin, kako pršti.
Da ubiju pa pojedu, a ne bih rekao. To su facts of life. Ali stoka pobaca zeke i fazane u blato, podriguju od prasetine i rakije pa se slikaju iznad njih kao oni su neke baje. Oni su govna.

Jel znaš šta je adrenalin, kad odeš u neku malo dalju njivu da vidiš useve, pa te napadne čopor šakala.Ili kad pustiš ovce da pašu, pa ih napadne vuk.Takođe možeš da vidiš lisicu kako ti odnosi kokošku iz dvorišta ako si na obodu sela.A zečeve i fazane već ubija hemija od industrijalizovane proizvodnje, ono što se ulovi se ne baca, nego se pravi gulaš sledećeg puta.

Nemaš ti blage veze sa životom na selu, al zato imaš mišljenje šta treba da rade.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:47 06.05.2023

Re: posle niza informacija koje su osvanule

kao eto u Engleskoj nema oružja, ni policija nema oružje, ni policije na ulicama nema (ovo je već laž, po centru je svakako ima i to dosta)..
i mukajet, dalje ne znamo šta je bilo..

Ја сам говорила о позорницима. Наравно да има полиције где су гужве и специјачних, антитерористичких јединица, Сити је нападнут пре 30 година, па онда бомбе 2005. итд.

Ипак, треба знати и да није све што видеш на улици у униформи Metropolitan police, а макар половина дебелгузих који се шврћкају по центру и причају сa пролазницима су комунална полиција. Поред тога имаш и British Transport Police, рецимо ако ти пукне филм па се издереш на контролора карата на станици, падаш под њихову јурисдикцију.

Традиционални позорник/constable/bobby је био присутан свугде по граду и пре двадесет година, за тебе можда још увек плусквамперфекат, није била реткост да на коњима, пешке или на бициклу прођу два пута дневно кроз улице свог рејона. Прво су отишли коњи, па бицикли, па бобији, а онда и полицијске станице (2010. су у Лондону биле 153 полицијске станице, а 2018 свега 45, са планом да се број смањи на 32). У мојој улици нисам видела полицајца десет година, а раније би пројахали или прошли на бициклу и гледали да ли шта се около дешава, знали људе из виђења и децу и били део локалне заједнице.

Ово ти је слика бобија од пре десет година из Бата. Када си таквог позорника видела да шетка твојом улицом, стоји на твом ћошку и каже ти добро јутро кад изађеш из куће?



i kako je živjeti u društvu u kom je policija takvog pristupa..


И какав је приступ? Убили су оног де Мензеса ни кривог ни дужног, још су лагали да је прескакао баријере у тјубу. Убили су човека који је носио ногу од стола јер су мислили да је пушка! Полицајац са улице киднаповао пролазницу Сару Еверард, убио је и запалио да су је једва после идентификовали. Плус, у лондонској Метрополитен полицији има сада преко 200 полицајаца који имају криминални досије.
angie01 angie01 20:00 03.05.2023

evo sve vreme razmisljam

o ono osmoro roditelja koji su ispred skole ostali, posto su ostali sa svojom decom, kako je koje izaslo, otisli kuci,...znaci, na televizijama objavljuju da je osmoro decice stradalo, a ovi jadni ljudi i dalje tu stoje satima i niko im ne prilazi,...da bi ih na kraju pozvali da odu u policijsku stanicu,..pa je l to normalno, je l je to uobicajena procedura?...tu su bila kola hitme pomoci, vise njih, pa tim roditeljima je bila potrebna neka prevencije, neki adekvatniji pristup od tog sturog slanja u policiju,..evo ne znam, meni je to strasno.
predatortz predatortz 20:08 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
o ono osmoro roditelja koji su ispred skole ostali, posto su ostali sa svojom decom, kako je koje izaslo, otisli kuci,...znaci, na televizijama objavljuju da je osmoro decice stradalo, a ovi jadni ljudi i dalje tu stoje satima i niko im ne prilazi,...da bi ih na kraju pozvali da odu u policijsku stanicu,..pa je l to normalno, je l je to uobicajena procedura?...tu su bila kola hitme pomoci, vise njih, pa tim roditeljima je bila potrebna neka prevencije, neki adekvatniji pristup od tog sturog slanja u policiju,..evo ne znam, meni je to strasno.


Da li ti je palo na pamet da se nije mogao na licu mesta utvrditi identitet stradale dece?
A kad kažem utvrditi identitet, to za policiju znači pouzdano i nedvosmisleno utvrditi. Ne rekla drugarica ili nastavnica koje su u šoku, nego utvrditi van svake sumnje nekom pouzdanom metodom.

A kako su se ti ljudi osećali, ne dao Bog nikome na ovom svetu da sazna na ovaj način.

Par puta sam išao da roditelje obavestim o gubitku sina i pre bih odabrao da me tuku nego da to ponovo proživljavam.
mariopan mariopan 20:11 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
o ono osmoro roditelja koji su ispred skole ostali, posto su ostali sa svojom decom, kako je koje izaslo, otisli kuci,...znaci, na televizijama objavljuju da je osmoro decice stradalo, a ovi jadni ljudi i dalje tu stoje satima i niko im ne prilazi,...da bi ih na kraju pozvali da odu u policijsku stanicu,..pa je l to normalno, je l je to uobicajena procedura?...tu su bila kola hitme pomoci, vise njih, pa tim roditeljima je bila potrebna neka prevencije, neki adekvatniji pristup od tog sturog slanja u policiju,..evo ne znam, meni je to strasno.


Zar su to zaista tako uradili?
Ja sam videla taj poziv roditeljima ali sam shvatila da se odnosi na druge roditelje čija deca su možda tu negde u zgradi škole, možda daju izjave policiji pa ne mogu roditelji odmah da ih nađu?

Zar su zaista te ljude ostavili same napolju? To mi je vrhunski okrutno ako je istina.
predatortz predatortz 20:14 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Zar su zaista te ljude ostavili same napolju? To mi je vrhunski okrutno ako je istina.


Ne verujem. Timovi stručnjaka su bili na licu mesta.
Verovatno se poziv odosio na one roditelje koji nisu bili prisutni.
mariopan mariopan 20:17 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

predatortz
angie01
o ono osmoro roditelja koji su ispred skole ostali, posto su ostali sa svojom decom, kako je koje izaslo, otisli kuci,...znaci, na televizijama objavljuju da je osmoro decice stradalo, a ovi jadni ljudi i dalje tu stoje satima i niko im ne prilazi,...da bi ih na kraju pozvali da odu u policijsku stanicu,..pa je l to normalno, je l je to uobicajena procedura?...tu su bila kola hitme pomoci, vise njih, pa tim roditeljima je bila potrebna neka prevencije, neki adekvatniji pristup od tog sturog slanja u policiju,..evo ne znam, meni je to strasno.


Da li ti je palo na pamet da se nije mogao na licu mesta utvrditi identitet stradale dece?
A kad kažem utvrditi identitet, to za policiju znači pouzdano i nedvosmisleno utvrditi. Ne rekla drugarica ili nastavnica koje su u šoku, nego utvrditi van svake sumnje nekom pouzdanom metodom.

A kako su se ti ljudi osećali, ne dao Bog nikome na ovom svetu da sazna na ovaj način.

Par puta sam išao da roditelje obavestim o gubitku sina i pre bih odabrao da me tuku nego da to ponovo proživljavam.


Da, slažem se sa tobom da to mora tako, ali za tu potrebu se roditelji ODVEZU u policijsku stanicu, ne ostave se napolju da čekaju svoje dete pa ako se ne pojavi da nagađaju da li je poginulo? Onoliko policijskih vozila okolo a da njih pozivaju preko medija da dođu...zašto ih neko nije jednostavno odvezao do tamo?
mariopan mariopan 20:18 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

predatortz
Zar su zaista te ljude ostavili same napolju? To mi je vrhunski okrutno ako je istina.


Ne verujem. Timovi stručnjaka su bili na licu mesta.
Verovatno se poziv odosio na one roditelje koji nisu bili prisutni.

E, to sam i ja pomislia. Ne mogu da verujem da su ono tako uradili.
angie01 angie01 20:24 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Da li ti je palo na pamet da se nije mogao na licu mesta utvrditi identitet stradale dece?
A kad kažem utvrditi identitet, to za policiju znači pouzdano i nedvosmisleno utvrditi. Ne rekla drugarica ili nastavnica koje su u šoku, nego utvrditi van svake sumnje nekom pouzdanom metodom.


kada SU utvrdili o kome se radi,... da li je normalna procedura, da se samo javi roditeljima, da dodju u policiju?
gvozden1 gvozden1 20:26 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
Da li ti je palo na pamet da se nije mogao na licu mesta utvrditi identitet stradale dece?
A kad kažem utvrditi identitet, to za policiju znači pouzdano i nedvosmisleno utvrditi. Ne rekla drugarica ili nastavnica koje su u šoku, nego utvrditi van svake sumnje nekom pouzdanom metodom.


kada SU utvrdili o kome se radi,... da li je normalna procedura, da se samo javi roditeljima, da dodju u policiju?

Dobro u pičku materinu!!!
Ništa ovde ne valja.

Jesi li zadovoljna?
angie01 angie01 20:26 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Ne verujem. Timovi stručnjaka su bili na licu mesta.
Verovatno se poziv odosio na one roditelje koji nisu bili prisutni.


ma nije, upravo je tada bilo receno, da su pozvani u policiju, roditelji koji su ostali ispred skole, a ostali su oni, cija deca nisu bila izasla, jer su izasla deca otisla sa roditeljima kuci....ne znam- meni je to toliko strasno, i surovo, da nemam reci....videalo se da stoji barem 3 automobila hitne...
angie01 angie01 20:28 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Dobro u pičku materinu!!!
Ništa ovde ne valja.


e ajd odhebi, ovo uopste nije trenutak za tvoja treskanja.
gvozden1 gvozden1 20:29 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
Dobro u pičku materinu!!!
Ništa ovde ne valja.


e ajd odhebi, ovo uopste nije trenutak za tvoja treskanja.

Ti ćeš da mi pričaš o trenutku...
predatortz predatortz 20:32 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
Ne verujem. Timovi stručnjaka su bili na licu mesta.
Verovatno se poziv odosio na one roditelje koji nisu bili prisutni.


ma nije, upravo je tada bilo receno, da su pozvani u policiju, roditelji koji su ostali ispred skole, a ostali su oni, cija deca nisu bila izasla, jer su izasla deca otisla sa roditeljima kuci....ne znam- meni je to toliko strasno, i surovo, da nemam reci....videalo se da stoji barem 3 automobila hitne...


Ne znam pouzdano, ne želim da licitiram.

Ni jedna služba u Srbiji nije imala iskustvo sa ovim danas, a ni uhodanu proceduru.

Edit:

Poziv mora biti zvanično upućen. Ili poziv, ili dolazak na adresu.
Kad je moj ujak poginuo u saobrćajnoj nesreći, pozvali su nas telefonom u sred noći da majka dođe u stanicu milicije. Zvali su nju jer su deda i baba bili na vikendici gde nije bilo telefona.
Na insistiranje oca, jer se on javio na telefon, da kažu o čemu se radi, samo su rekli:
Nije dobro, dođite!

Takva procedura, valjda...



alselone alselone 20:45 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Anđa je sa mnom razgovarala lepo, trudili smo se da pričamo argumentovano. I onda kada smo malo priterali nekom zaključku, onda se povukla, napisala novi korenski komentar, vi ste se upecali i krenulo je iznova prepucavanje. Ja sam nekada razmišljao o tome kako vi tako pričate, što to radite, jer sam video rupe u stavovima i jednih i drugih ali sada kada vidim kako ste se lepo napovezali svi i kako uživate shvatam da to svima vama treba. To je niz bez kraja i početka.
angie01 angie01 20:45 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Ne znam pouzdano, ne želim da licitiram.

ama zelis i sve vreme to radis.


Ni jedna služba


postoje procedure za sve,...volela bih da neko kaze, da je ipak bilo drugacije.
angie01 angie01 20:50 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

onda se povukla, napisala novi korenski komentar


ne znam na sta mislis, na koji komentar?

evo, sada sam pogledala u Srbiji ima skoro 40% stanovnika sa prijavljenim oruzjem- mogu da mislim koliko jos ima neprijavljenog-i sa tim procentom se lista visoko na svestskoj listi...sta ce ljudima toliko oruzja?
alselone alselone 20:54 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

sta ce ljudima toliko oruzja?

da ubijaju hrvate, bošnjake i albance.

i pedere.
predatortz predatortz 20:56 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
onda se povukla, napisala novi korenski komentar


ne znam na sta mislis, na koji komentar?

evo, sada sam pogledala u Srbiji ima skoro 40% stanovnika sa prijavljenim oruzjem- mogu da mislim koliko jos ima neprijavljenog-i sa tim procentom se lista visoko na svestskoj listi...sta ce ljudima toliko oruzja?


I? Šta ti to govori?
Toliko oružja, a ovo prvi slučaj u istoriji?
Ako izuzmemo mafijaška ubistva, što je posao na kraju krajeva i ne dotiče previše opštu populaciju, Srbija uz toliko oružja ima veoma nizak procenat ubistava vatrenim oružjem.

angie01 angie01 20:59 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

da ubijaju hrvate, bošnjake i albance.

i pedere.


alse- stvarno neprimereno,..ako ne razumes da je ovo esencijalan problem, onda nista.
alselone alselone 21:01 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

alse- stvarno neprimereno,..ako ne razumes da je ovo esencijalan problem, onda nista.

NIje esencijalni ali je sporedni i nesporan.
angie01 angie01 21:03 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Toliko oružja, a ovo prvi slučaj u istoriji?


predstore- svi mi koji ovde seremo, smo trebali da budemo u parku u Manjezu...te price, pa nije prvi put, evo i po svetu,...alo bre ljudi,...onaj ministar je kao covek, ne kao politicar morao da istupi i da da ostavku iz moralnih razloga, a ne da svira isto kao i ti ovde,..je l razumes.


angie01 angie01 21:06 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

NIje esencijalni


mislila sam na danasnji dogadjaj,..pazi, malo dete je ubilo svoje drugare, isto malu decu...ja ne znam kako to neko moze da apsorbuje uopste.

kako moze ministar da kaze, evo sutra redovna nastava sa minutom cutanja,..pa je l on normalan, ko ce da udje sutra u tu ucionicu.

pa ti ironises na info o procentu oruzja,..evo, ne znam,..svuda u svetu je ovo udarna vest.
predatortz predatortz 21:08 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
Toliko oružja, a ovo prvi slučaj u istoriji?


predstore- svi mi koji ovde seremo, smo trebali da budemo u parku u Manjezu...te price, pa nije prvi put, evo i po svetu,...alo bre ljudi,...onaj ministar je kao covek, ne kao politicar morao da istupi i da da ostavku iz moralnih razloga, a ne da svira isto kao i ti ovde,..je l razumes.




Nisam bio u parku. Otišao sam sa ženom i starijim sinom do Svetotrojičine.

Ministar može da da ostavku, to je njegov izbor, ali njegove krivice za ovo danas nema.

angie01 angie01 21:15 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Ministar može da da ostavku, to je njegov izbor, ali njegove krivice za ovo danas nema.


ma narvno, kriv je zapad.
angie01 angie01 21:21 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

da odgovorim maxi ovde, jer je Natasa opet zakljucala blog,

to za francuski iz Ribnikara, mi je rekla drugarica, cija su deca u tu skolu isla-znaci, nisu iz tvog vremena- kaze, kada su isli u Francusku, ni bejzik knverzacija nije isla bas lagano.
angie01 angie01 21:28 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Dodao je da je u poslednje vreme primećen porast korištenja hladnog oružja kod maloljetnika.

"Oni gledaju i razmišljaju kakve povrede i čime da nanesu, mnoga deca to zloupotrebljavaju. Zato smo tražili da se sankcije za njih povećaju za te stvari. Prirodno je da treba da postoji odgovornost", rekao je načelnik beogradske policije.
predatortz predatortz 21:28 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
Ministar može da da ostavku, to je njegov izbor, ali njegove krivice za ovo danas nema.


ma narvno, kriv je zapad.


Ja to nisam rekao.
Prvo bih morao znati motiv za ovako nešto. Bojim se da ga ni ovo dete koje je u crno zavilo tolike porodice ne zna.
Ako je dečko poremećene ličnosti, kriva je njegova bolest.
Niko, ni jedan sistem na planeti, ne može predvideti kad će neko da prsne.
Ako je dečko sociopata, a da ovo nije čin iz afekta i na mah jer je po svemu sudeći temeljito planiran, pa navodi na to da jeste, onda šta tu može ministar da uradi da to spreči?

Čime je inspirisan na ovako nešto?
Od serija, kompjuterskih igrica, raznih izazova kojih je pun net...
Ili osećajem zapostavljenosti, nevoljenosti, neprihvatanja, nepripadanja - o tome moraju dati sud oni koji su se za to školovali.

Ja nisam.

One đilkoše koji su profesorki izmakli stolicu možemo objasniti stanjem u društvu, padom morala i vrednosti.

Ovo ne!


angie01 angie01 22:10 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Čime je inspirisan na ovako nešto?


koliko sam procitala, dete je bilo maltretirano, sto nije prijavljeno npoliciji, niti su nadlezni reagovali i zato je promenio smenu, kako god, pa skolama vec dugo nista ne funkcionise i ja necu da mesetarim sa ovim slucajem naokolo, da bih dokazivala nesto sto je bilo lose i pre ovoga,...danasnja sramna konferencija za stampu istog tog misnistra, samo to jos podvlaci.


One đilkoše koji su profesorki izmakli stolicu možemo objasniti stanjem u društvu, padom morala i vrednosti.


rekla sam i tada- oni su samo imaitirali odrasle, svet u kome zive.


Ovo ne!


kako ne, pa svakodnevno se samo nasilje promovise, al svakodnevno, to postao nacin komunikacije.

Dodao je da je u poslednje vreme primećen porast korištenja hladnog oružja kod maloljetnika.

evo, malo pre sam procitala, da je osvanula stranica kosta car, koja ima vec 30 000 pratilaca, koji mu se svi dive i podrzavaju ga,...da li si ti svestan da je ovo odraz drustva u ogledalu,...
angie01 angie01 22:25 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

ajao, sad vidim da su i ovi okrivili internet, tik tok i igice, kao i predator, na konferenciji za stampu, gospodebozeisakloni.
predatortz predatortz 22:32 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
ajao, sad vidim da su i ovi okrivili internet, tik tok i igice, kao i predator, na konferenciji za stampu, gospodebozeisakloni.


Šta se tebi čini verovatnijim:

Da je inspiraciju za zlo koje je počinio našao u igricama koje obiluju scenama nasilja, a koje je igrao, ili da je dete iz situirane kuće, od roditelja intelektualaca, inspirisano Parovima i situacijom u društvu?



Mislim, ne moraš da odgovoriš...
angie01 angie01 22:37 03.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Šta se tebi čini verovatnijim:





tessa1 tessa1 06:05 04.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Pa dobro, šta dokazuješ ovim kolažom?,

pucanje u školama na zapadu su "zapadne vrednosti",

kod nas nisu zapadne jer nismo Zapad?,

kod nas su bosančeroske vrednosti?

Nevjerovatno.

Angie, u nekom razredu ti bi do sada radikalizovala minimum 5 njih iz revolta prema tvome zlu, pazi samo na ovom blogu šta radiš,

davno sam rekla: lom bi ti tek pravila da si inteligentnija.
tessa1 tessa1 06:06 04.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

Virtuelna bitanga leprša do kraja.
predatortz predatortz 06:19 04.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

angie01
Šta se tebi čini verovatnijim:







Kad si već ovoliko degutantna, da čak i ovakve tragedije koristiš da seješ mržnju, reći ću ti sledeće.

Dečko se nije pozivao na bilo kog od ovih likova, plan zverstva koje je počinio nije pisao ni srpskim jezikom, ni ćiriličnim pismom, pisao je na engleskom jeziku.

Valjda to govori o tome koje su mu "vrednosti" bile bliže i gde je tražio uzore.

Edit:



Na Tviteru se pojavila objava u kojoj se nalazi Kosta Kecmanović.

Na jednoj, nalazi se lik iz serije "Purge" (Pročišćenje), dok je na drugoj Kosta, koji se poistovjećuje sa jednim od likova iz naveden serije.

Pročišćenje - Serija se vrti oko 12-satnog perioda kada su svi zločini, uključujući ubistva, zakonit. Smještena u alternativnoj verziji SAD-u, kojom vlada totalitarna politička stranka, serija prati nekoliko naizgled nepovezanih likova koji žive u malom gradu. Kako vrijeme prolazi, svaki će se od njih suočiti s vlastitom prošlošću dok otkrivaju što su spremni učiniti kako bi preživjeli "Pročišćenje".


IZVOR

Kažete, domaći rijaliti programi, Srbija kofa govana...
Možda, ali ovaj put govorite o sebi!
angie01 angie01 11:07 04.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

kod nas su bosančeroske vrednosti?

e, milijana, ajd se odlepi vise sa svojim halucinacijama, gde si videla bosanske vrednosti-kao sto si sebe prepoznala u mom tekstu o necem sasvim stotom,..sta imas neku tripcinu da se neko tobom bavi, ili sta.

taj kolaz je juce kruzio netom, zbog sramne govorancije ministra i zanci da nama nije potreban zapadni influens, kada imam svoj i to onoliki, sta nije jasno.


Kad si već ovoliko degutantna, da čak i ovakve tragedije koristiš da seješ mržnju, reći ću ti sledeće.


ma degutantan si ti, sa politikanstvom od starta,...u dokazivanju identicnom kao sto je bilo na spornoj konferenciji za stampu, zbog koje su svi popizdeli.

sta bih ti rekla, a evo, preskocila sam juce, iako se serovalo po mrezama, a eto ja nisam htela da upotrebim, al kada me ovako bezobrazno apostrofiras, sad cu- 100 metara od te skole je onaj branjeni mural ratnom zlocincu, kome se ti zahvaljues, takodje je juce kacen jedan drugi, isti takav, ali u boji, sa sve potpisom od vojske rs, koji se nalazi na zidu, pored ulaza u jednu drugi OS, u jednom gradu.

znaci, ta tvoja konstanta ucitavanja o nekoj mrznji prema sopstvenoj zemlji, su nesto najodvratnije sto ovde podmeces-pazi, ti si trebao da dodjes, da branis moju zemlju od mene takvim proseravanjim, ti si taj koji je vise voli ili sta, a nisi politikantsko govance, koje brani svoju ideologiju, ajde bre vise, sram te bilo.
eno juce je neki inspektor policije objasnjavao, kakve sve prijave dobijaju, kako je nasilje u velikom porastu, kako su deca potpuno operisana od skrupula i da je vrag odneo salu,...znaci, sve to sto je ocigledno i bez njega, a ti godinama negiras i obavezno poentiras, da taj, koji tako nesto kaze- mrzi Srbiju,...isto kao i av, sta god da se zameri, od onolikog sranja, zasto mrizs Srbiju i v,...
panta panta 07:16 05.05.2023

Re: evo sve vreme razmisljam

predatortz
angie01
o ono osmoro roditelja koji su ispred skole ostali, posto su ostali sa svojom decom, kako je koje izaslo, otisli kuci,...znaci, na televizijama objavljuju da je osmoro decice stradalo, a ovi jadni ljudi i dalje tu stoje satima i niko im ne prilazi,...da bi ih na kraju pozvali da odu u policijsku stanicu,..pa je l to normalno, je l je to uobicajena procedura?...tu su bila kola hitme pomoci, vise njih, pa tim roditeljima je bila potrebna neka prevencije, neki adekvatniji pristup od tog sturog slanja u policiju,..evo ne znam, meni je to strasno.


Da li ti je palo na pamet da se nije mogao na licu mesta utvrditi identitet stradale dece?
A kad kažem utvrditi identitet, to za policiju znači pouzdano i nedvosmisleno utvrditi. Ne rekla drugarica ili nastavnica koje su u šoku, nego utvrditi van svake sumnje nekom pouzdanom metodom.

A kako su se ti ljudi osećali, ne dao Bog nikome na ovom svetu da sazna na ovaj način.

Par puta sam išao da roditelje obavestim o gubitku sina i pre bih odabrao da me tuku nego da to ponovo proživljavam.

Kojom to pouzdanom metodom prepoznavanja na licu mesta?
Osim prepoznavanjem od strane preživele dece i ostalih nastavnika?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:19 03.05.2023

Oj, Srbijo...

- Dečak izmakne stolicu nastavnici - ništa...
- Učenik se potuče sa profesorom oko mobilnog - ništa...
- Vršnjačko nasilje svuda na svim uzrastima - ništa...
- Kristijan Golubović dođe u školu da snima neki spot - ništa...

I onda otkud pištolj u školi, otkud pucnjava, otkud ubistvo čuvara?

Baš otkud...?


HITNO zabraniti sve Zadruge, Parove i ostala kancerogena sranja koja napadaju naše društvo u celini, sve sadržaje koji promovišu nasilje i drugi razvrat, oporezivati emitere do neisplativosti, vratiti šansu društvu za normalnost i nekakvu budućnost, pre rešavanja svih drugih pitanja...

Ako se nakon ove tragedije ne pojavi bar 50.000 roditelja ispred REM-a, mi kao društvo ne treba da postojimo.

1. Generalni štrajk prosvetara i roditelja. Nema dece u školama dok se ne osigura bezbednost.

2. Zabrana rijaliti programa u kojima se promovišu nasilje i prostitucija!

3. Ostavka ministara prosvete i policije!

4. Zabrana reklamiranja kladionica!
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:53 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Filip Mladenović
-


HITNO zabraniti sve Zadruge, Parove i ostala kancerogena sranja koja napadaju naše društvo u celini, sve sadržaje koji promovišu nasilje i drugi razvrat, oporezivati emitere do neisplativosti, vratiti šansu društvu za normalnost i nekakvu budućnost, pre rešavanja svih drugih pitanja...

Ako se nakon ove tragedije ne pojavi bar 50.000 roditelja ispred REM-a, mi kao društvo ne treba da postojimo.

1. Generalni štrajk prosvetara i roditelja. Nema dece u školama dok se ne osigura bezbednost.

2. Zabrana rijaliti programa u kojima se promovišu nasilje i prostitucija!

3. Ostavka ministara prosvete i policije!

4. Zabrana reklamiranja kladionica!


Оставке министара су симболичан гест, у овом случају без тежине.

Генерални штрајк је бесмислен, овај злочин се догодио на одређеном месту, у једном одређеном социо-економском окружењу. Да ли мислиш да полиција треба да претреса су школску децу пре него што уђу у школу на редовну наставу?

Ставку под бр. 2 подржавам, а што се бр. 4 тиче, није довољно забранити рекламирање, већ треба комплетно забранити кладионице као физичке објекте.
predatortz predatortz 09:57 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...


Ставку под бр. 2 подржавам,


Takođe, mada bi to zadiralo u mnogo stvari koje se u demokratskim društvima ne čačkaju.
Od prava idiota da gledaju idiotske programe, do prava privatnika da vode svoje televizije tržišno.
U svakom slučaju, tu oblast treba regulisati. Od termina prikazivanja, koji po meni ne bi trebao da počinje pre 23 h, do postavljanja granica u sadržaju.
mariopan mariopan 10:42 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

predatortz

Ставку под бр. 2 подржавам,


Takođe, mada bi to zadiralo u mnogo stvari koje se u demokratskim društvima ne čačkaju.
Od prava idiota da gledaju idiotske programe, do prava privatnika da vode svoje televizije tržišno.
U svakom slučaju, tu oblast treba regulisati. Od termina prikazivanja, koji po meni ne bi trebao da počinje pre 23 h, do postavljanja granica u sadržaju.

Slažem se ali ovo podvučeno neka rade stvarno tržišno, svojim parama a ne našim, jer malo sutra bi oni mogli da se onako razbacuju parama, da dele onolike honorare da im nije para iz budžeta, da nisu ko pantljičara uvezani sa političarima, a oni im se odužuju za medijsku podršku tako što im šakom i kapom dele naše pare? Malo ko od njih bi opstao jer nisu oni sposbni, oni su samo beskrupulozni i žive kao paraziti na našoj grbači.
predatortz predatortz 10:51 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Slažem se ali ovo podvučeno neka rade stvarno tržišno, svojim parama a ne našim, jer malo sutra bi oni mogli da se onako razbacuju parama, da dele onolike honorare da im nije para iz budžeta,


E, moja Meri... Narod to plaća kao sumanut! Šibaju se poruke, reklamni prostor u tim terminima je skup kao šoder... Tužna činjenica je da to narod hoće!
Imaš tamo preko kod mene BN TV. Emisije su takvog "kvaliteta" da ti se želudac u čvor steže. Esencija primitivizma, kiča i šupljoglavosti!
Ali narod oči sa toga ne skida. Televizija ne da nije na budžetu, nego bi Dodik dupe dao da je ugasi. Lovu sipaju gastarbajteri, a i ljudi iz celog regiona, kofama!

Ono, poruka 3 evra/ 3 CHF, pevaljka vrišti kao pomahnitala, a ispod neprekidan niz:

Pozdravljam famEliju i sve moje XXX iz Ofenbaha! Mome bratu Mirsi i dajdžiću Šemsi želim sve najboljO u životu Nustet! More li od Šabana ili Sinana nešto!

I ceo dan!
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:59 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

predatortz

Ставку под бр. 2 подржавам,


Takođe, mada bi to zadiralo u mnogo stvari koje se u demokratskim društvima ne čačkaju.
Od prava idiota da gledaju idiotske programe, do prava privatnika da vode svoje televizije tržišno.
U svakom slučaju, tu oblast treba regulisati. Od termina prikazivanja, koji po meni ne bi trebao da počinje pre 23 h, do postavljanja granica u sadržaju.

Такви програми треба да се финансирају из кабловске претплате, а национална фреквенција да буде резервисана за програме који испуњавају неке стандарде квалитета.
predatortz predatortz 11:05 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

principessa_etrusca
predatortz

Ставку под бр. 2 подржавам,


Takođe, mada bi to zadiralo u mnogo stvari koje se u demokratskim društvima ne čačkaju.
Od prava idiota da gledaju idiotske programe, do prava privatnika da vode svoje televizije tržišno.
U svakom slučaju, tu oblast treba regulisati. Od termina prikazivanja, koji po meni ne bi trebao da počinje pre 23 h, do postavljanja granica u sadržaju.

Такви програми треба да се финансирају из кабловске претплате, а национална фреквенција да буде резервисана за програме који испуњавају неке стандарде квалитета.




To rekoh, treba to regulisati.
No, svi znamo zbog čega nije. Zadruga i Parovi su anestezija za široke narodne mase, ovi pre njih su anestezirali Velikim bratom i sličnim programima.
A perjanice slobodne misli, N1 i Nova S, su članice grupe koja je kupila licencu Grand parade.
Nije tu samo Željko u igri. Ima tu i Šolaka, Đilasa i mnogih drugih, znanih i neznanih.
Podelili kolač i svima lepo!

Edit:

U čemu je razlika kada čovek pročita kome je Teodora Džahverović pokazala **čku na portalu Informera ili na portalu Nova S?
angie01 angie01 11:24 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Оставке министара су симболичан гест, у овом случају без тежине.


kako to mislis, bez tezine,..pa gde ces vecu tezinu, boktemazo.


Генерални штрајк је бесмислен, овај злочин се догодио на одређеном месту, у једном одређеном социо-економском окружењу. Да ли мислиш да полиција треба да претреса су школску децу пре него што уђу у школу на редовну наставу?


stavrno si smesna- pa poslusaj sta je sve rekla predstavnica sindikata prosvetara o problemima po skolama, koje misnistarstvo godinama ignorise i jos donosi odluke u suprotnom smeru.


principessa_etrusca principessa_etrusca 13:37 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

angie01
Оставке министара су симболичан гест, у овом случају без тежине.

kako to mislis, bez tezine,..pa gde ces vecu tezinu, boktemazo.

Оставка би имала смисла да су министар просвете и министар полиције могли нешто да ураде да спрече овај конкретни злочин, а нису, али то јасно није овде случај. Изнуђивање оставке би било замајавање јавности кроз нуђење жртвеног јарца.

Генерални штрајк је бесмислен, овај злочин се догодио на одређеном месту, у једном одређеном социо-економском окружењу. Да ли мислиш да полиција треба да претреса су школску децу пре него што уђу у школу на редовну наставу?

stavrno si smesna- pa poslusaj sta je sve rekla predstavnica sindikata prosvetara o problemima po skolama, koje misnistarstvo godinama ignorise i jos donosi odluke u suprotnom smeru.

Какав генерални штрајк и какве глупости?

Овде је очигледан проблем у породици. Да је са дететом разговарано, али стварно разговарано о томе како се осећа, шта мисли о некој књизи, филму, ко су и какви су његови другови, зашто се не дружи (ако се није дружио) итд, не верујем да би остао непримећен тај огромни недостатак емпатије, како се испоставило, не само према онима на које је пуцао, већ и према својим родитељима који сада пролазе најгору могућу агонију, према брату/сестри, дедама, бабама итд. Он је несумњиво интелигентан дечак, па претпостављам да је морао знати да ће родитељи бити приведени, вероватно и оптужени, као и да ће њега ова убиства обележити за цео живот и да њима себи натовара једно ужасно тешко бреме.
angie01 angie01 13:45 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Оставка би имала смисла да су министар просвете и министар полиције могли нешто да ураде да спрече овај конкретни злочин, а нису, али то јасно није овде случај. Изнуђивање оставке би било замајавање јавности кроз нуђење -ртвеног јарца.


ne pricaj gluposti, bazicna stavr je, kada se desi i manje strasna stvar u necijem resoru, da taj ministar daje ostavku, jer nije predupredio desavanje u ovom slucaju i vrlo konkretno, jer je bio upozoravan vise puta na nasilje u skolama, na sta su smanjili, ili ukinuli PP sluzbenike, znaci, lik dodje na posao, cacka nos i prima platu,..ono sto je juce rekao na konferenciji za stampu je dovoljan razlog i bez bilo cega drugog,..u japanu bi ministar prosvete na ovakvo desavanje izvrsio ritualno harakiri....a ovaj je jos sipao lepak za fotelju, pa nije mu cale ostavio tu fotelju, to gradjani placaju , ako 97% gradjan po anket smatra da treba da da ostavku, jer se sam nije setio tog uobicajenog moralnog cina, nema price da treba na toj funkciji da ostane,..al Srbija.


Овде је очигледан проблем у породици.


porodica je samo jedna strana medalje, on se obracunao sa drugovima u skoli- znaci da je teziste problema tu. Ful pojt.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:54 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

ne pricaj gluposti, bazicna stavr je, kada se desi i manje strasna stvar u necijem resoru, da taj ministar daje ostavku, jer nije predupredio desavanje u ovom slucaju i vrlo konkretno, jer je bio upozoravan vise puta na nasilje u skolama,

Да ли сваког дана треба да мењамо министра полиције зато што се сваког дана дешавају злочини које полиција није спречила?

Овај конкретни злочин нико није могао да предвиди осим евентуално родитељи који би требало да су били у позицији да уоче социопатске тенденције код свог детета.
angie01 angie01 14:20 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Да ли сваког дана треба да мењамо министра полиције зато што се сваког дана дешавају злочини које полиција није спречила?

Овај конкретни злочин нико није могао да предвиди осим евентуално родитељи који би требало да су били у позицији да уоче социопатске тенденције код свог детета.


da li shvatas uopste sta sam ti rekla- jos ti nudim da odslusa intervju predstavnika skolskih sindikata, gde se jasno vidi, da se ministar oglusio o silne zalbe, molbe, dokaze, upozorenja.

druga stvar, koji pravom ti ovde uopste izravnavas pesak, podrzavajuci radikalska sranja, koje ni ti ni tvoje dete ne kusate- zar to nije bas nemoralno.

i jos nesto, koja osoba od integriteta, bez reakcije dopusta da je brani blentavac sa neta, tako sto vredja njegove oponente, vireci joj iz guzice- sto je dno dna i na menjam nivo od onoga kojim pokusavas da se predstavis.

i da zakljucim- apsolutno svuda u svetu i za manje sranje od ove tragedije se odgovorni- sto podrazumeva odgovornost za resor- odlucuju za ostavke, sto je najmanje sto mogu da ucine sa svoje strane u nekom moralnom smislu i skoro, pa je pravilo, u stavri jeste, izuzimajuci Srbiju, tako da tvoje pravdanje i branjenje ovog ministra, koji bukvalno nikada i nista nije za skolstvo ucinio i samo je poiticki eksponent, koji prima platu- je u najmanju ruku, bedno i bez bilo kakvog osnova, sem ako ne primas neku kintu za svoje nastupe ovde.
gvozden1 gvozden1 14:25 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

da li shvatas uopste sta sam ti rekla-

Koja si ti budala, majko mila.

Bolje se to vidi kad se ovako sa strane posmatra.
angie01 angie01 14:30 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Koja si ti budala, majko mila.


huci, oksimoron lik.
angie01 angie01 14:31 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

angie01
Koja si ti budala, majko mila.


huci, oksimoron lik.

pa tebi je jedini pandan carli, s tim sto je on benigna blenta, a ti si ona otrovna budala, zagadjivac.
maliperica maliperica 23:05 04.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

Он је несумњиво интелигентан дечак, па претпостављам да је морао знати да ће родитељи бити приведени, вероватно и оптужени, као и да ће њега ова убиства обележити за цео живот и да њима себи натовара једно ужасно тешко бреме.


У неким сличним ситуацијама могуће тумачење укључује и освету родитељима због неразумевање и недовољног пружања пажње и љубави, или због развода када се могу окривити оба или један од родитеља.
Сам чин је само средство за реализацију такве намере.
panta panta 07:27 05.05.2023

Re: Oj, Srbijo...

angie01
Да ли сваког дана треба да мењамо министра полиције зато што се сваког дана дешавају злочини које полиција није спречила?

Овај конкретни злочин нико није могао да предвиди осим евентуално родитељи који би требало да су били у позицији да уоче социопатске тенденције код свог детета.


da li shvatas uopste sta sam ti rekla- jos ti nudim da odslusa intervju predstavnika skolskih sindikata, gde se jasno vidi, da se ministar oglusio o silne zalbe, molbe, dokaze, upozorenja.

druga stvar, koji pravom ti ovde uopste izravnavas pesak, podrzavajuci radikalska sranja, koje ni ti ni tvoje dete ne kusate- zar to nije bas nemoralno.

i jos nesto, koja osoba od integriteta, bez reakcije dopusta da je brani blentavac sa neta, tako sto vredja njegove oponente, vireci joj iz guzice- sto je dno dna i na menjam nivo od onoga kojim pokusavas da se predstavis.

i da zakljucim- apsolutno svuda u svetu i za manje sranje od ove tragedije se odgovorni- sto podrazumeva odgovornost za resor- odlucuju za ostavke, sto je najmanje sto mogu da ucine sa svoje strane u nekom moralnom smislu i skoro, pa je pravilo, u stavri jeste, izuzimajuci Srbiju, tako da tvoje pravdanje i branjenje ovog ministra, koji bukvalno nikada i nista nije za skolstvo ucinio i samo je poiticki eksponent, koji prima platu- je u najmanju ruku, bedno i bez bilo kakvog osnova, sem ako ne primas neku kintu za svoje nastupe ovde.

Zašto ti toliko mrziš principesu?
Jebote, nisam siguran kako bi bilo u realnosti biti u tvojoj blizini.
Jer ti bljuješ otrov.
magnus magnus 22:34 03.05.2023

obezkurčeeno školstvo

pa recimo od kad su tinde i gašo počeli vodit pedagoške politike, pa se svaki nasilnik pokušao inkluzirat i posmatrat ko žrtva ., od kraja devedesetih svaki đilkoš koji maltretira štrebera postaje zvjeda na brigi dokonih teta ( pedagogice, psihologice,socijalne radnice) koje uglavnom mrsomude a čiji su rezultati isti ko da su mu bacali tarot il saljevali stravu u olovo
glavni razlog je feminizacija školstva i dominacija patoloških ženskih principa,
nedostatak patrijarhata i muške simboličke falusne moći je uzrok rasula moj filipa , "nema oca" djeca divljaju . nema to veze jel stanija pokazala sisu. a to sa zabranama tih gluposti ti je otprilike ko da zabraniš crne mačke da ne baksuziraju ljude ,,,
solo solo 01:10 04.05.2023

Re: obezkurčeen život

pa recimo od kad su tinde i gašo počeli vodit pedagoške politike, pa se svaki nasilnik pokušao inkluzirat i posmatrat ko žrtva ., od kraja devedesetih svaki đilkoš koji maltretira štrebera postaje zvjeda na brigi dokonih teta ( pedagogice, psihologice,socijalne radnice) koje uglavnom mrsomude a čiji su rezultati isti ko da su mu bacali tarot il saljevali stravu u olovo
glavni razlog je feminizacija školstva i dominacija patoloških ženskih principa,
nedostatak patrijarhata i muške simboličke falusne moći je uzrok rasula moj filipa , "nema oca" djeca divljaju . nema to veze jel stanija pokazala sisu. a to sa zabranama tih gluposti ti je otprilike ko da zabraniš crne mačke da ne baksuziraju ljude ,,,


DEMOCR(eteniz)ACIA. Sa sve svojim ,,benefitima,,

Zaiskali su. Eto nam ga. Sad ga ljuljajte.

Nije vreme za pesmu i klipove.

Samo tekst.

Pobeci Negde

Pobeci negde, daleko, sto dalje
gde ne trebaju pilule za spavanje
pobeci negde, ne umem da plivam
dajte mi pojas za spasavanje

Taksisti gaze golubove
konobari otimaju, kradu
majmuni siluju po ulazima
ja necu da ostanem u gradu

Nevinih preko cetrnaest nema
i tesko disem uvece kad legnem
u meni samoubica drema
ja moram brzo da pobegnem

Gaze mi po zuljevima nervozni i brzi
guraju mi laktove u zube
svejedno mi je ko me voli, ko me mrzi
svejedno mi je da l' me pljuju, da l' me ljube

Taksisti gaze golubove
konobari otimaju, kradu
majmuni siluju po ulazima
necu da ostanem u gradu

Bora Čorba




magnus magnus 04:40 04.05.2023

Re: obezkurčeen život



DEMOCR(eteniz)ACIA. Sa sve svojim ,,benefitima,,

oni su nametnuti od ngo sektora i ambasada
dakle zabranit ngo a ne budale i parove


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana