Ekologija

DODIJAO, ALI NE I DOLIJAO DODIK!

Filip Mladenović RSS / 26.04.2023. u 21:46

Nije sporno da će pre ili kasnije jedinica mere političkog primitivizma i odsustva kućnog vaspitanja nositi oznaku DODIK.

Takođe, nije sporno ni da će Dodik u balkanskom politikantskom cirkusu ostati upamćen kao jedan od najgorih klovnova na početku XXI veka.

Ono što je sporno jeste sramna i poražavajuća reakcija javnosti i institucija na njegov višegodišnji govor mržnje i salve uvreda!?

Najnovija blamaža u vidu ponižavajućih komentara na račun Novaka Đokovića i njegove porodice ukazuje da dno našeg svekolikog moralnog posrnuća i sveopšteg bešćašća ima više dubinskih nivoa, poput rudnika ološa.

RTS, Javni medijski servis Srbije, umesto da osudi sraman Dodikov nastup, traži angažovanje srpske tajne službe radi otkrivanja autora snimka, koji je procurio na društvenim mrežama. Manipulacija ravna onoj kada je uzbunjivač Aleksandar Obradović, radnik valjevskog „Krušika", otkrio javnosti mućke u prodaji oružja ocu tadašnjeg ministra policije i privatnim trgovcima oružjem, povezanih sa AV režimom. Umesto da se sprovede istraga o njegovim navodima i sudski procesuiraju krivci, sva državna kola su se slomila na njemu kao uzbunjivaču!!!

Nadležno tužilaštvo ćuti, ni ne pomišlja da podigne optužnicu protiv Dodika zbog krivičnog dela uvrede i krivičnog dela širenja rasne mržnje zbog njegove maliciozne upotrebe termina „c" u opisu poslovanja sa porodicom Đoković. To predstavlja napad na celokupnu romsku zajednicu, jer je Dodikov komentar diskriminatorski i kao takav mora imati adekvatnu institucionalnu reakciju svake pravne države.

A Dodik se nemušto brani i vadi iz ko zna koje po redu blamaže, svestan da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!

 



Komentari (809)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 22:45 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Додик није говорио о Ромима, а није ни измислио ту реч, напротив, то је реч коју разумеју сви говорници с-х и изведених језика. Да ли ти знаш неки синоним за њу?


jao nemoj vise da ga branis ovako, molim te- pa nema sinonima, jer ona predstavlja skup losih osobina, kojima je obelezen jedan narod- ful pojnt.


Наравно да се у српског НВО сектору све врти око дотација и донација, мада има и нешто месијанског комплекса да нас преваспитају и деконтаминирају.


a u kom to svetu NGO ne dobijaju donacije?...o kakvom mesijanskom kompleksu pricas- postoji zakon koji jasno definise sta je ok, a sta nije, da li je moguce da najvisi predstavnik jedne zemlje to ne zna i VISE puta na isti, ili gori nacin ponizava jedan narod.

ja sa tobom mogu da se slozim, da konkretno nema nekih vecih pomeranja u poboljsanju popozaja roma, al to nije zbog NGO, nego zbog drustva u celini i ambijenta, gde se ne radu bukvalno nista na povecanju svesti o nedopustivosti fazima, koji sve vise uzima maha i jos se antifasizmu podsmeva- pa i na ovom blogu,...a za to su krive zvanicne institucije sistema- koje ne funkcionisu.
angie01 angie01 23:05 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Nikakvu vezu između njih i kamčenja ne vidim.


pa eto, ti kao samozvani cisti Srbin, jednako promovises fasizam, ironisuci na temu, gde je sve jasno, zasto i kako.


U svakom slučaju, reč opisuje ponašanje, nikako ne ciljajući na etničku pripadnost.





znaci, ciganija, ne cilja na etnicku pripadnosti, sa ciganima ciganski, isto tako, al se zato za rec babo dobija samarcina i prepire na blogu do krvi, ucitavajuci kojesta,..iako Bora Stankovic uredno koristi istu tu rec u svojim delima.
angie01 angie01 23:07 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

A ovo na šta je pacerski naseo,


sta, neko mu smestio da sve to kaze, ili sta...i svaki put tako.
Između Dodika i Vučića, bez razmišljanja ću se opredeliti da podržim Dodika.


ma jasno bre.
predatortz predatortz 23:24 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

sta, neko mu smestio da sve to kaze, ili sta...i svaki put tako.


Ne, niko ga nije naterao.
Samo je pacerski izneo ono što misli, računajući na profesionalnost i civilizovanost.

Zajebao se u oba slučaja.
angie01 angie01 23:32 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Samo je pacerski izneo ono što misli, računajući na profesionalnost i civilizovanost.




pa jeste-bas se nije pokazao ni profesionalno ni civilizovano.

...meni ja bio dovoljan onaj snimak, gde se bahato obrusava na oca Davida Dragicevica.

to je bukvalno cela slika svega.

toliko od mene, a vi se slobodno pravite, da nista nije tako kako izgleda.
gvozden1 gvozden1 22:53 26.04.2023

termin c

termina „c"

:)
Jel ti to Fićo, zabranjeno da napišeš ciganija?

Ova politička korektnost strožija od verbalnog delikta, ne sme čovek ni da citira ni ono što kritikuje.
predatortz predatortz 23:12 26.04.2023

Re: termin c

Ova politička korektnost strožija od verbalnog delikta, ne sme čovek ni da citira ni ono što kritikuje.


Лакмус за дебиле! То су они што би и Јесењина преводили као Писмо родитељу један, па се расправљали да ли треба да буде родитељу или родитељки и који родитељ треба да буде један, а који два.
Черевићан Черевићан 23:02 26.04.2023

numquam autem recte facijet....

или.....u isčeku adekvatne institucionalne reakcije

наслови штампи ..знатно.. тираж поспешују
истина ........ил' не .......текстом дал' се крије,
ред напада жестоких па правдања искрених
и на крају кад се сведе....... коме битно ли је,

јер колико сутра ............нека тазе вест
у моменту преусмери читачима свест
solo solo 00:17 27.04.2023

.

da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!


I nema ništa novo pod suncem srpskijem.

Tako da, o čemu bi bio ovaj blog a da ne znamo?

shmoo shmoo 07:55 27.04.2023

Re: .

solo
da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!


I nema ništa novo pod suncem srpskijem.

Tako da, o čemu bi bio ovaj blog a da ne znamo?







shmoo shmoo 07:44 27.04.2023

Филипе,

а је л' се Ви сећате фрау Габријеле из Поп Ћире и поп Спире Стевана Сремца?

То је она сеоска торокуша што иде од куће до куће и разноси аброве.

Имала је и конкуренцију у том свом занату у фрау Цвечкенмајерки, сеоској бабици.

Срби то називају Радио Милева.







Oglasio se Srđan Đoković nakon Dodikovih uvreda

Na pitanje portala N1 za reakciju, Srđan Đoković je samo kratko odgovorio da „nema komentara“.


ЛИНК


Ала се огласио, свака му част!



П.С. - Ја бих да у речник српског језика данас додамо и изразе ТВ Милева и Интернет Милева ако се поштовани скуп језичких прегалаца на Блогу Б92 слаже са тим?





tessa1 tessa1 08:03 27.04.2023

Re: Филипе,

ако се поштовани скуп језичких прегалаца на Блогу Б92 слаже са тим?

U svakom slučaju poštovanje je i samo nazvati nas tako. :)
solo solo 08:06 27.04.2023

Šuti bolan,erotika

Ала се огласио, свака му част!

П.С. - Ја бих да у речник српског језика данас додамо и изразе ТВ Милева и Интенет Милева ако се поштовани скуп језичких прегалаца на Блогу Б92 слаже са тим?


Svi su oni zajedno! Rade raju ko majhmune.Zadnjih bar 30 god. A i više.



Oglasio se Srđan Đoković nakon Dodikovih uvreda

Na pitanje portala N1 za reakciju, Srđan Đoković je samo kratko odgovorio da „nema komentara“.


ISUK



shmoo shmoo 08:18 27.04.2023

О језику, роде, да ти појем

tessa1
ако се поштовани скуп језичких прегалаца на Блогу Б92 слаже са тим?

U svakom slučaju poštovanje je i samo nazvati nas tako. :)



Сви се служимо њиме. Језиком.

То нам је најважније оруђе наше културе... Хм, да културе. Да останемо на томе и да не идем до некултуре.

Зато и јесмо сви језички прегаоци.

Можеш да питаш ове на Блогу који се баве лингвистиком професионално, свака реч, синтагма и реченица коју ми изговоримо или напишемо јесте чин језичког стварања и доказ језичке креативности свакога од нас појединачно.

А то што сам ја још као гиманзијалац исковао термине језикозналци (они који знају језик и користе га а то су сви корисници језика) и језикознанци (они који не само што знају језик и користе га него га још и проучавају, а то су само неки корисници језика), то је нешто за моју интерну личну употребу.

:)

П.С. - А Филип се овде баш лепо играо језиком, је л' да?

Ово баш некако иде уз аутора овог блога. Рекао бих да је ово већ постало и његов заштитни знак на Блогу Б92.


DODIJAO, ALI NE I DOLIJAO

svestan da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!


solo solo 08:27 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Можеш да питаш ове на Блогу који се баве лингвистиком професионално, свака реч, синтагма и реченица коју ми изговоримо или напишемо јесте чин језичког стварања и доказ језичке креативности.


Na jeziku treba poraditi. Kako god.



p.s.

tessa1 tessa1 08:29 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

П.С. - А Филип се овде баш лепо играо језиком, је л' да?

Ово баш некако иде уз аутора овог блога. Рекао бих да је ово већ постало и његов заштитни знак на Блогу Б92.

Pa da, na šta misli Filip kada kaže dolijati? Konačno smo dolijali svi? Čemu?

Da, da i ja sam to primjetila.
solo solo 08:34 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Da, da i ja sam to primjetila.


M' da mi zapjevamo malo draga Tesica?



Tasa debeli koristi svaku priliku da nam uturi jezik u temu. Profesionalno deformisan čovek. Ali naš je pa neka ga.

shmoo shmoo 08:36 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

solo
Можеш да питаш ове на Блогу који се баве лингвистиком професионално, свака реч, синтагма и реченица коју ми изговоримо или напишемо јесте чин језичког стварања и доказ језичке креативности.


Na jeziku treba poraditi. Kako god.




Шта је ово?

Дога, питбул, стафорд,...?

Брате, има много бољу нарав од тебе.

Када бих ја теби ово радио, ти би ме одмах ујео.

Знам то поуздано.

Стално заборављам да те питам, је л' носиш у џепу оне апотекарске рукавице да би скупљао гованца по тротоару када вас двојица идете у шетњу?

Мени једаред ветеринарка рекла како да проверавам да моја керуша није фасовала лајмску болест од неког крпеља.

Каже:"Узмите тоалет папир и када она чучне да пишки, ви подметните папир, па ако је мокраћа боје кока коле, онда вам керуша има лајмску болест."

И ја то стварно радио на улици, чим керуша чучне да пишки, ја трчим да подметнем тоалет папир.

И баш ме брига што су ме људи по улицама гледали баш некако чудно, здравље је ипак најпрече.






Filip Mladenović Filip Mladenović 08:36 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja i da je umesto Dodika:

solo solo 08:40 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Стално заборављам да те питам, је л' носиш у џепу оне апотекарске рукавице да би скупљао гованца по тротоару када вас двојица идете у шетњу?


Izbegavam trotoari.
predatortz predatortz 08:41 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja


Odjebi sa ovakvim fašističkim ispadima!
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...
Postoje SRBI, koji mogu biti rođeni u BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Makedoniji... Zajedničo im je da su Srbi!
Onaj koji bi da im to ospori, da Srbe deli na ove i one, je običan fašista i treba mu jebati sve po spisku na svakom mogućem mestu i ukazivati na njegov šovinizam.

A Republici Srpskoj ostavi da sama bira svog premijera. Tamo ne žive mentalno zaostali, pa da im ti govoriš šta će i kako će da rade.



solo solo 08:41 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja i da je umesto Dodika:


Pazi vamo!

tessa1 tessa1 08:41 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja i da je umesto Dodika:

Tek njena naivnost i onaj nazor ples među drugarima je bio prije svega neprijatan. Čemu sve?


Filipe, smatraš li ti da je ovaj skandal sa RTS jednako privatnim snimcima sa Neta?

+

Da si direktor? Onomad si se kandidovao?

shmoo shmoo 08:46 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

solo
Da, da i ja sam to primjetila.


M' da mi zapjevamo malo draga Tesica?





Иди бре у пизду материну, уплаши ме!

Учини ми се у први мах да овде пише "драги Тасица".





predatortz predatortz 08:47 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем



Иди бре у пизду материну, уплаши ме!

Учини ми се у први мах да овде пише "драги Тасица".




Strahovi su usko vezani sa podsvešću...
tessa1 tessa1 08:47 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

"драги Тасица"

Čitam uvijek kao Tesica. :)
shmoo shmoo 08:47 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

solo
Стално заборављам да те питам, је л' носиш у џепу оне апотекарске рукавице да би скупљао гованца по тротоару када вас двојица идете у шетњу?


Izbegavam trotoari.


Мудрост која долази само са годинама. Не може то раније, у младости...




Filip Mladenović Filip Mladenović 08:47 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja


Odjebi sa ovakvim fašističkim ispadima!
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...
Postoje SRBI, koji mogu biti rođeni u BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Makedoniji... Zajedničo im je da su Srbi!
Onaj koji bi da im to ospori, da Srbe deli na ove i one, je običan fašista i treba mu jebati sve po spisku na svakom mogućem mestu i ukazivati na njegov šovinizam.

A Republici Srpskoj ostavi da sama bira svog premijera. Tamo ne žive mentalno zaostali, pa da im ti govoriš šta će i kako će da rade.





Ako sledimo Vašu logiku, onda je Dodik najveći fašista, pošto vredja ne samo Rome, nego i porodicu koja je proslavila ime Srbije širom sveta!
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:49 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja i da je umesto Dodika:

Tek njena naivnost i onaj nazor ples među drugarima je bio prije svega neprijatan. Čemu sve?


Filipe, smatraš li ti da je ovaj skandal sa RTS jednako privatnim snimcima sa Neta?

+

Da si direktor? Onomad si se kandidovao?



Porediti Sanu Marin sa Dodikom je uvreda za zdrav razum!
solo solo 08:49 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Strahovi su usko vezani sa podsvešću.


shmoo shmoo 08:50 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
"драги Тасица"

Čitam uvijek kao Tesica. :)








Кинеске наочаре са пијаце, јбг...


tessa1 tessa1 08:52 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Porediti Sanu Marin sa Dodikom je uvreda za zdrav razum!

Pa jeste, neprincipijelno i zlonamjerno.

Ko je uporedio, evo napravimo malu anketu,

1) uporedio Filip

2) uporedio Dodik sam sebe

3) svi bosanski Srbi

tessa1 tessa1 08:53 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Ništa me na virtuelnu bahatost i aroganciju ne ljuti kao kad vidim koliko malo nudi.. Gospode, gospode..
solo solo 08:56 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Кинеске наочаре са пијаце, јбг...


I kineske majce i majce....



shmoo shmoo 08:56 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

solo
Strahovi su usko vezani sa podsvešću.







Време је за једну престоничку култур-фашистичку мелодију...

Идеееемооооо!





predatortz predatortz 08:56 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Ako sledimo Vašu logiku, onda je Dodik najveći fašista, pošto vredja ne samo Rome, nego i porodicu koja je proslavila ime Srbije širom sveta!



Tako čitaju binarni. U narodnom govoru, a Dodiku je baš takav svojstven pa ga narod zbog toga i voli više od uštrojenih likova poput Bosića recimo, izrazi "ciganija", "ciganska posla", "ciganisanje", najmanje veze imaju sa Ciganima. Kao i "srpska posla", uostalom što nemaju veze sa etnicitetom nego sa nekim modelom ponašanja.
Ja upotrebljavam oba. Pa čak i kad govorim o sebi.
Neretko sam našoj sekretarici, znajući da nije njen posao da mi kuva kafu, govorio:

S, mogu li da isciganišem jednu kaficu?

Ili, kad me zajebu u nekom poslu:

Mamu im jebem! Srpska posla!

I to neće izumreti u narodu dok je naroda.

A porodica Đoković nije proslavila ništa. Proslavio je Novak, igrajući tenis. Ako se sećate tih razgovora, a mnogi su mi to trljali o nos, tvrdio sam da Novak previše srbuje po turnirima i ističe ono što na teniskim mečevima nije praksa.
Često je ispadao smešan zbog toga, jer teniska publika te stvari ne kapira i nisu joj bliske. Novak i par hrvatskih tenisera su uneli atmosferu fudbalskog stadiona na teniske mečeve.

panta panta 09:02 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja i da je umesto Dodika:


Ta gospođa više nije premijer Finske.
panta panta 09:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
predatortz
E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja


Odjebi sa ovakvim fašističkim ispadima!
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...
Postoje SRBI, koji mogu biti rođeni u BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Makedoniji... Zajedničo im je da su Srbi!
Onaj koji bi da im to ospori, da Srbe deli na ove i one, je običan fašista i treba mu jebati sve po spisku na svakom mogućem mestu i ukazivati na njegov šovinizam.

A Republici Srpskoj ostavi da sama bira svog premijera. Tamo ne žive mentalno zaostali, pa da im ti govoriš šta će i kako će da rade.





Ako sledimo Vašu logiku, onda je Dodik najveći fašista, pošto vredja ne samo Rome, nego i porodicu koja je proslavila ime Srbije širom sveta!

Nisam ukapirao šta je toliko uvredljivo za pomenutu porodicu - cigananje na poslu?
Ili šta?
Pa to nije njihova karakteristika, već karakteristika svih bogtih ljudi.
Da ne ciganaju, ne bi ni imali.
Široko su se ponašali samo socijalistički direktori u Srbiji kada ih Slovenci odvedu na Bled, poture mu kurve, a on, galantno, potpiše šta god mu Slovenci napišu.
Cigananje je osnov svakog posla.
Ili i ti misliš da će Ciganima da procvetaju ruže kada svi postanu Romi?
Milan Novković Milan Novković 09:13 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
tessa1
E, sad zamislite da je ova gospodja bosanska Srpkinja i da je umesto Dodika:

Tek njena naivnost i onaj nazor ples među drugarima je bio prije svega neprijatan. Čemu sve?


Filipe, smatraš li ti da je ovaj skandal sa RTS jednako privatnim snimcima sa Neta?

+

Da si direktor? Onomad si se kandidovao?



Porediti Sanu Marin sa Dodikom je uvreda za zdrav razum!

Otprilike, samo ne na način na koji ti misliš - ona je ne preterano bistra, isprazna osoba koju je promovisao WEF (Young Global Leaders).

Najobičnija marioneta koja vuče pogrešne poteze u svetlu mračnog sentimenta - nacističkog.
tessa1 tessa1 09:34 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Bilo bi lijepo i da ono Milanovićevo "Milorade, budi muško" ne prođe ispod radara.. :))
maksa83 maksa83 09:45 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...

Je l' možemo da uvedemo distinkciju bar za ove bulbulderske? Stvarno negde neka crta mora da postoji, makar i isprekidana.
predatortz predatortz 09:48 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...

Je l' možemo da uvedemo distinkciju bar za ove bulbulderske? Stvarno negde neka crta mora da postoji, makar i isprekidana.


Govorimo o Srbima, ne o BeeograDŽanima!

Edit:

Šalu na stranu, pun mi je kurac ovakvih gluposti koje se primenjuju samo na Srbima!
Jesu li Hrvati iz Subotice srpski Hrvati?
Ako nisu, onda ni Srbi iz Bosne nisu bosanski Srbi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:01 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
maksa83
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...

Je l' možemo da uvedemo distinkciju bar za ove bulbulderske? Stvarno negde neka crta mora da postoji, makar i isprekidana.


Govorimo o Srbima, ne o BeeograDŽanima!

Edit:

Šalu na stranu, pun mi je kurac ovakvih gluposti koje se primenjuju samo na Srbima!
Jesu li Hrvati iz Subotice srpski Hrvati?
Ako nisu, onda ni Srbi iz Bosne nisu bosanski Srbi.


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

Kao što u SAD žive i rade Amerikanke i Amerikanci.

A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!
tessa1 tessa1 10:03 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

A u RS?
tessa1 tessa1 10:04 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Filipe, to se nekako nametnulo najviše kao vaša stvar, ta odrednica prema nama..


I ja bih, vjeruj mi, kad vas vidim, život svoj posvetila onom danu kad se RS odvoji od BiH.
predatortz predatortz 10:04 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем



Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!


Kojoj istoriji? I kako da na popisima u BiH jedino nema tih tvojih Bosanaca?
Svoje neobrazovanje, nekulturu i latentni fašizam nemoj da projektuješ na druge.

Zamisli da ja sad tebe ovde ubeđujem da si ti nešto sa čim se ti ni na jedan način ne identifikuješ?

E, upravo to ti radiš!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:04 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Kada se podvuče crta, Novak Đoković će ostati upamćen na najsvetlijoj stranici istorije, pre svega sportske, dok će Milorad Dodik skončati na djubrištu povesti.

tessa1 tessa1 10:05 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Kada se podvuče crta, Novak Đoković će ostati upamćen na najsvetlijoj stranici istorije, pre svega sportske, dok će Milorad Dodik skončati na djubrištu povesti.

Ček malo, ovo je sve odbrana Novaka od nas Srba iz RS?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:07 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!


Kojoj istoriji? I kako da na popisima u BiH jedino nema tih tvojih Bosanaca?
Svoje neobrazovanje, nekulturu i latentni fašizam nemoj da projektuješ na druge.

Zamisli da ja sad tebe ovde ubeđujem da si ti nešto sa čim se ti ni na jedan način ne identifikuješ?

E, upravo to ti radiš!


Ako Vam ne odgovara poredjenje sa SAD, pomenuću obližnju Austriju, gde živi i radi veliki broj Bosanki i Bosanaca, izbeglih od likova poput Dodika, Čovića i Izetbegovića, a koji imaju državljanstvo te demokratske i pravne države!
predatortz predatortz 10:08 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
Kada se podvuče crta, Novak Đoković će ostati upamćen na najsvetlijoj stranici istorije, pre svega sportske, dok će Milorad Dodik skončati na djubrištu povesti.



Dobro! Pa šta?
Većina NBA igrača će ostati upamćena po svojim rezultatima, Bajden kao imbecil koji se rukuje sa nevidljivim osobama i razgovara sa pokojnicima.

Samo, te dve stvari nemaju nikakve veze jedna sa drugom.

Pritom, Dodik nije sporio Novakova sportska dostignuća, niti Novaka kao čoveka. Sporio je način na koji firma u vlasništvu Novakove porodice, a koju vodi Novakov brat, posluje.

Šta je tu neregularno i šta je tu za dramu?
predatortz predatortz 10:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем


Ako Vam ne odgovara poredjenje sa SAD, pomenuću obližnju Austriju, gde živi i radi veliki broj Bosanki i Bosanaca, izbeglih od likova poput Dodika, Čovića i Izetbegovića, a koji imaju državljanstvo te demokratske i pravne države!


Živi i veliki broj Albanaca iz Makedonije, pa ih ti ne zoveš Makedoncima.
tessa1 tessa1 10:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Ako Vam ne odgovara poredjenje sa SAD, pomenuću obližnju Austriju, gde živi i radi veliki broj Bosanki i Bosanaca, izbeglih od likova poput Dodika, Čovića i Izetbegovića, a koji imaju državljanstvo te demokratske i pravne države!

Ali kakve su ovo prazne vratolomije, nevjerovatno.


Bosanci u Austriji su Bosanci 100% jer Bosanac u Austriji ili Sarajlija nije mana..

+

njemački jezik razlikuje Srbe, Hrvate i Bošnjake iz Bosne i priznaje BHS jezik,

Filipe, kojim ti jezikom govoriš kad dođeš u Sarajevo?
panta panta 10:12 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
predatortz
maksa83
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...

Je l' možemo da uvedemo distinkciju bar za ove bulbulderske? Stvarno negde neka crta mora da postoji, makar i isprekidana.


Govorimo o Srbima, ne o BeeograDŽanima!

Edit:

Šalu na stranu, pun mi je kurac ovakvih gluposti koje se primenjuju samo na Srbima!
Jesu li Hrvati iz Subotice srpski Hrvati?
Ako nisu, onda ni Srbi iz Bosne nisu bosanski Srbi.


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

Kao što u SAD žive i rade Amerikanke i Amerikanci.

A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Normalno!
Čekaj, a zašto u BiH žive samo Bosanci i Bosanke, a ne i Hercegovci i Hercegovke?
Kao što i u Velikoj Britaniji, po tvojoj i logici ostalih budala zaostalih iz Titinog šinjela, žive VelikoBritanci.
Oh, veit - ipak u Velikoj Britaniji nema velikobritanskih VelikoBritanaca, nego, samo, Engleza, Škota, Velšana i Iraca.
panta panta 10:13 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

A u RS?

U RS žive Rsovi.
Šta drugo?
tessa1 tessa1 10:14 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Čekaj, a zašto u BiH žive samo Bosanci i Bosanke, a ne i Hercegovci i Hercegovke?

Panto, ovo je mudro. Stvarno, kad je Hercegovac bio Bosanac?
tessa1 tessa1 10:14 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

U RS žive Rsovi.
Šta drugo?

Propast koliko latentnog fašizma gmiže po Netu, kolonije.
panta panta 10:17 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
predatortz


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!


Kojoj istoriji? I kako da na popisima u BiH jedino nema tih tvojih Bosanaca?
Svoje neobrazovanje, nekulturu i latentni fašizam nemoj da projektuješ na druge.

Zamisli da ja sad tebe ovde ubeđujem da si ti nešto sa čim se ti ni na jedan način ne identifikuješ?

E, upravo to ti radiš!


Ako Vam ne odgovara poredjenje sa SAD, pomenuću obližnju Austriju, gde živi i radi veliki broj Bosanki i Bosanaca, izbeglih od likova poput Dodika, Čovića i Izetbegovića, a koji imaju državljanstvo te demokratske i pravne države!

Ti u Austriji tebi rekli da su Bosanci?
Koliko ja poznajem Srbe, ne verujem da se i jedan deklariše kao Bosanac.
Možda neki muslimani, mada i oni nastoje da koriste novonastali narod, tzv. Bošnjake.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:17 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Filipe, to se nekako nametnulo najviše kao vaša stvar, ta odrednica prema nama..


I ja bih, vjeruj mi, kad vas vidim, život svoj posvetila onom danu kad se RS odvoji od BiH.


I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!

tessa1 tessa1 10:19 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!

Ma da, to u tvojoj nacoškoj glavi. Imam osjećaj da zadrhtiš od topline oko srca.
tessa1 tessa1 10:20 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!

Pazi ti samo njegove moći.

I mečke bosanske, boga ti jebem.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:20 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

panta
Filip Mladenović
predatortz


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!


Kojoj istoriji? I kako da na popisima u BiH jedino nema tih tvojih Bosanaca?
Svoje neobrazovanje, nekulturu i latentni fašizam nemoj da projektuješ na druge.

Zamisli da ja sad tebe ovde ubeđujem da si ti nešto sa čim se ti ni na jedan način ne identifikuješ?

E, upravo to ti radiš!


Ako Vam ne odgovara poredjenje sa SAD, pomenuću obližnju Austriju, gde živi i radi veliki broj Bosanki i Bosanaca, izbeglih od likova poput Dodika, Čovića i Izetbegovića, a koji imaju državljanstvo te demokratske i pravne države!

Ti u Austriji tebi rekli da su Bosanci?
Koliko ja poznajem Srbe, ne verujem da se i jedan deklariše kao Bosanac.
Možda neki muslimani, mada i oni nastoje da koriste novonastali narod, tzv. Bšonjake.


Ne, oni se zvanično deklarišu kao Austrijanke i Austrijanci, jer imanju državljanstvo te zemlje.

A privatno mogu da budu šta hoće, i u verskom, i u nacionalnom, i u seksualnom smislu, koga se to tiče u normalnoj, demokratskoj, pravnoj evropskoj državi!

predatortz predatortz 10:20 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
tessa1
A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Filipe, to se nekako nametnulo najviše kao vaša stvar, ta odrednica prema nama..


I ja bih, vjeruj mi, kad vas vidim, život svoj posvetila onom danu kad se RS odvoji od BiH.


I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!



Čekaj, zagovaraš li ti to da se legitimno pravo svakog naroda, garantovano Poveljom o ljudskim pravima UN - pravo na samoopredeljenje rešava genocidom nad tim narodom?

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:22 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Ako ništa nije naučeno iz primera Kosova, onda samo napred!!!
maksa83 maksa83 10:23 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta

Filipe toliko jedeš govna sa ovim da ne moraju drugi da te mažu pomenutim, sav si se umaz'o.
A sad je već očigledno da to radiš namerno da bi iritirao. (Brajović me je učio da rečenice ne treba počinjati sa A, I i sl. ali si ti svejedno baš zamazan.)
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:25 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
Filip Mladenović
tessa1
A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Filipe, to se nekako nametnulo najviše kao vaša stvar, ta odrednica prema nama..


I ja bih, vjeruj mi, kad vas vidim, život svoj posvetila onom danu kad se RS odvoji od BiH.


I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!



Čekaj, zagovaraš li ti to da se legitimno pravo svakog naroda, garantovano Poveljom o ljudskim pravima UN - pravo na samoopredeljenje rešava genocidom nad tim narodom?



Zaboravljate da je od 1992. do 1995. več počinjen genocid nad bošnjačkim narodom i da je o toj istorijskoj činjenici već sve rečeno i zapisano, od OUN, pa preko Saveta Evrope do Tribunala u Hagu!
panta panta 10:26 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
tessa1
A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Filipe, to se nekako nametnulo najviše kao vaša stvar, ta odrednica prema nama..


I ja bih, vjeruj mi, kad vas vidim, život svoj posvetila onom danu kad se RS odvoji od BiH.


I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!


Uh!
Sve sile velike.
Letimičan pogled na kartu ti kaže da je preko 50 procenata krepale Jugoslavije pod srpskom kontrolom.
I da bi bilo ko najebao da dirne Banja Luku.
Vidim da se diviš velikoj hrvatskoj vojnoj sili koju su, eto, Ameri morali da zaustave, da ne zauzme Banja Luku i šire.
Zanimljivo je da i ustaška promidžba to koristi kao činjenicu veličanja svoje moći.
A šta misliš kako bi prošao Zagreb da ti isti Ameri nisu zaustavili Srbe.
I svi ostali koji su kidisali na Srbe napujdani od tih istih Amera.
Samo da im nije bilo tih istih Amera.
Ne znam zašto ljudi vole da lupardaju gluposti i petljaju se u ono o čemu nemaju pojma.
Piši, brate mili, o socijalističkom samoupravljanju, bratstvu i jedinstvu, vlasti radničke klase, ... tu si svoj na svome.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:28 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta

Filipe toliko jedeš govna sa ovim da ne moraju drugi da te mažu pomenutim, sav si se umaz'o.
A sad je već očigledno da to radiš namerno da bi iritirao. (Brajović me je učio da rečenice ne treba počinjati sa A, I i sl. ali si ti svejedno baš zamazan.)


Pogledajte geografsku kartu, pa ocenite ko se u stvari maže govnima: oni što pod maskom odvajanja pljačkaju bezočno vlastiti narod, koji masovno beži u razvijene države EU, ili oni koji ukazuju na tu otužnu, govnljivu činjenicu!
panta panta 10:28 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
panta
Filip Mladenović
predatortz


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!


Kojoj istoriji? I kako da na popisima u BiH jedino nema tih tvojih Bosanaca?
Svoje neobrazovanje, nekulturu i latentni fašizam nemoj da projektuješ na druge.

Zamisli da ja sad tebe ovde ubeđujem da si ti nešto sa čim se ti ni na jedan način ne identifikuješ?

E, upravo to ti radiš!


Ako Vam ne odgovara poredjenje sa SAD, pomenuću obližnju Austriju, gde živi i radi veliki broj Bosanki i Bosanaca, izbeglih od likova poput Dodika, Čovića i Izetbegovića, a koji imaju državljanstvo te demokratske i pravne države!

Ti u Austriji tebi rekli da su Bosanci?
Koliko ja poznajem Srbe, ne verujem da se i jedan deklariše kao Bosanac.
Možda neki muslimani, mada i oni nastoje da koriste novonastali narod, tzv. Bšonjake.


Ne, oni se zvanično deklarišu kao Austrijanke i Austrijanci, jer imanju državljanstvo te zemlje.

A privatno mogu da budu šta hoće, i u verskom, i u nacionalnom, i u seksualnom smislu, koga se to tiče u normalnoj, demokratskoj, pravnoj evropskoj državi!


Samo ne mogu da budu Srbi.
A ako su, baš, uporni da budu Srbi, onda mogu da budu samo bosanki.
Nikako svoji.
panta panta 10:32 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
predatortz
Filip Mladenović
tessa1
A koje su rase, nacije, vere, seksualnog opredeljenja... to je njihova lična stvar!

Filipe, to se nekako nametnulo najviše kao vaša stvar, ta odrednica prema nama..


I ja bih, vjeruj mi, kad vas vidim, život svoj posvetila onom danu kad se RS odvoji od BiH.


I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta jasno govori da bi svaki pokušaj odvajanja završio proterivanjem srpskog stanovništva iz zapadnog dela (slična opasnost je pretila i 1995. godine, ali su pad Banja Luke sprečile SAD), dok bi u istočnom delu Posavinu okupirala hrvatska vojska (čitaj NATO), dok bi se ljute bitke vodile oko pojasa uz reku Drinu i u istočnoj Hercegovini.

Ne valja čačkati mečku, pogotovo ne bosansku!



Čekaj, zagovaraš li ti to da se legitimno pravo svakog naroda, garantovano Poveljom o ljudskim pravima UN - pravo na samoopredeljenje rešava genocidom nad tim narodom?



Zaboravljate da je od 1992. do 1995. več počinjen genocid nad bošnjačkim narodom i da je o toj istorijskoj činjenici već sve rečeno i zapisano, od OUN, pa preko Saveta Evrope do Tribunala u Hagu!

To nije tačno.
Lažeš kao i svaka budala u crnom.
Genocid se u tim kvazi sudovima proglasilo samo ono što je bilo u Srebrenici.
Naravno, kakav sud, takva i presuda.
Upotreba termina genocid za ratni zločin je sprdnja pravom genocidu.
solo solo 10:32 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Brajović me je učio da rečenice ne treba počinjati sa A, I i sl.


A što Brajović misli da rečenice ne treba počinjati sa A ?

Valjda Jony zna bolje.



A što se ti Taso ne uključiš u ovom presudnom trenutku?

A da mi svi odemo malo u pičku matere? Svoje.

A?
predatortz predatortz 10:33 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
Ako ništa nije naučeno iz primera Kosova, onda samo napred!!!


Čekaj, pa ti se zalažeš za to da se nad Srbima izvrši genocid. Ne ja. Ili to, ili da ćute i svoju političku volju podređuju volji drugog naroda?
Filipe, to je definicija nacizma!
tessa1 tessa1 10:33 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Trenutno je u BiH da i Srbi i Hrvati ne žele pričati bosanski jezik, koji je čuli smo sastavljen i od hrvatskih riječi, znači i tu postoji tiha kroatizacija Bošnjaka,

i drugo, ne vidi se na političkoj karti, Bošnjaci sa islamizacijom sami sebi podapinju jer koliko ih god vole na daljinu, ne želi niko radikalizovanu islamsku državicu u blizini, Hrvati bi i EU samo radi toga ostavili RS gdje jeste kao tampon zonu nečemu?

Vi vidite da ni na vidiku nije ulazak ovakve Bosne u EU, oni BiH čak ničim ne uslovljavaju, misle da će dovijeka vještačka predratna atmosfera trajati ili će se nešto promjeniti, i do prije god je bilo ok ukinut RS, ali sad Hrvati kažu: nas u Bosni nema više, nestajemo..

I kad bi se promjenile stranke, to su mlađi ljudi barem iz RS koji i ne pamte sevdah i raju iz BiH kao Filip, nemaju sentiment brastva i jedinstva i nije to nacionalizam, mogu ljudi živjeti dobro kao komšije Austrijanci?
panta panta 10:35 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
maksa83
I letimičan pogled na geografsku kartu tog bosansko-hercegovačkog entiteta

Filipe toliko jedeš govna sa ovim da ne moraju drugi da te mažu pomenutim, sav si se umaz'o.
A sad je već očigledno da to radiš namerno da bi iritirao. (Brajović me je učio da rečenice ne treba počinjati sa A, I i sl. ali si ti svejedno baš zamazan.)


Pogledajte geografsku kartu, pa ocenite ko se u stvari maže govnima: oni što pod maskom odvajanja pljačkaju bezočno vlastiti narod, koji masovno beži u razvijene države EU, ili oni koji ukazuju na tu otužnu, govnljivu činjenicu!

Kakva sada pljačka?
Šta buncaš.
Zar ti ne priičaš o genocidnim Srbima nad mirnim i nadasve pitomim puslimanima i ustašama, te o tome da Srbin ne može da bude Srbin, nego samo bosanski Srbin?
Jebote, šaraš gore nego onaj u bioskopu u Johanesburgu.
maksa83 maksa83 10:36 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Pogledajte geografsku kartu, pa ocenite ko se u stvari maže govnima: oni što pod maskom odvajanja pljačkaju bezočno vlastiti narod, koji masovno beži u razvijene države EU


'Ladno te ne mrzi da kucaš bosansko-hercegovački entitet samo da bi jeo govna.

Mile Dodik je prevrtljiva lopuža i govedo ali to ne menja ništa u tome da tamo živi neki narod koji bi da se to mesto gde žive zove baš tako.

Pisaću polako pošto izgleda sporo čitaš, dakle sriči za mnom:

R-e-p-u-b-l-i-k-a S-r-p-s-k-a

Hajde sad sve zajedno.

angie01 angie01 10:36 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Šalu na stranu, pun mi je kurac ovakvih gluposti koje se primenjuju samo na Srbima!


pa kako si to zakljucio- to su demografke kategorije, koje se primenjuju na SVE narode- zasto to tebe uznemirava, vidi sa sobom.

sto bi znacilo, da svi narodi zive na raznim geografskim podrucjima van matice i tako su klasifikovani/prepoznati u nauci koja se zove- demografija.
predatortz predatortz 10:36 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Zaboravljate da je od 1992. do 1995. več počinjen genocid nad bošnjačkim narodom i da je o toj istorijskoj činjenici već sve rečeno i zapisano, od OUN, pa preko Saveta Evrope do Tribunala u Hagu!


Zaboravljaš da su samo u XX veku počinjena minimum dva genocida nad Srbima u BiH i Hrvatskoj.

A u BiH, odlukom bilo kog suda nije utvrđeno da je u BiH počinjen genocid nad Bošnjacima. Utvrđeno je, klimavom odlukom, da se to desilo na području Srebrenice.


predatortz predatortz 10:38 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
Šalu na stranu, pun mi je kurac ovakvih gluposti koje se primenjuju samo na Srbima!


pa kako si to zakljucio- to su demografke kategorije, koje se primenjuju na SVE narode- zasto to tebe uznemirava, vidi sa sobom.

sto bi znacilo, da svi narodi zive na raznim geografskim podrucjima van matice i tako su klasifikovani/prepoznati u nauci koja se zove- demografija.


Mnogo si ti toga pomešala... Suviše je za tebe da pokušaš da shvatiš razliku između "bosanski Srbin" i "Srbin iz Bosne".

Uostalom, isto pitanje za tebe:

Jesu li Hrvati iz Subortice srpski Hrvati ili Hrvati iz Srbije?


shmoo shmoo 10:38 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

A u RS?



Републикосрпскијанци.

По Филиповој логици.

EDIT:

Као што ван Земуна живе Ванземунци, јбг.





predatortz predatortz 10:40 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Републикосрпскијанци.

По Филиповој логици.


ne!
po filipovoj logici su to bosanskohercegovačkientitetljani.
pa, kako čoveg da ne zagotivi takvog idiota?
tessa1 tessa1 10:40 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Републикосрпскијанци.

По Филиповој логици.

Uh, vidim ja nevidljivo već decenijama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:50 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Zovi me i krčag, samo nemoj da me razbiješ!

U prevodu, nemoj više da me pljačkaš, ponižavaš, teraš da se selim trbuhom za kruhom i za duhom u Austriju, Nemačku, Holandiju, Dansku, Švedsku, Norvešku, Irsku...
angie01 angie01 10:53 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Mnogo si ti toga pomešala... Suviše je za tebe da pokušaš da shvatiš razliku između "bosanski Srbin" i "Srbin iz Bosne".


sta ima tu da se shvati, sem tendencije da se menja nesto sto naku tretira za sve narode, kako to tebi zvuci i kako izvlacis znacenje, koje ti ne odgovara, je druga prica.

koliko se secam- ispravno je Bosanski Srbi,...kao npr Luzicki Srbi i sl....znaci, neki strucnjak za demografiju i jezicka pravila bi trebalo da kaze kako se termini koriste- ja mislim ovako, jer tako stoji u ozbiljnoj literaturi.


Jesu li Hrvati iz Subortice srpski Hrvati ili Hrvati iz Srbije?


eto, isti odgovor-imala sam profu, koji bi dao tacan odgovor,...sto se mene tice, ne pravi razliku,...zar se ne kaze, Bosanski Hrvatti-znam lika iz Sarajeva, koji je po etnickoj pripadnosti Hrvat, on kaze da je Bosanac:).
predatortz predatortz 10:54 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем


Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!


Ako sam dobro ispratio tvoju "logiku stvari", stvari stoje ovako:

1. Hercegovci su Bosanci
2. Pošto se država zove Srbija, svi koji žive u njoj su Srbi. I Hrvati, i Bošnjaci, i Crnogorci, i Makedonci, i Mađari, i Slovaci... svi ima da se odazivaju na Srbin! Jer, država se zove Srbija!
Pa, kad neko od njih kaže da nije Srbin, ja se brecnem na njega:

Kuš, jebem te u usta žvalava! Srbin si i tačka! Država se zove Srbija, ima da budeš Srbin!

Rek'o Filip Mladenović, Jugosloven iz Šumadije!



predatortz predatortz 10:55 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

znam lika iz Sarajeva, koji je po etnickoj pripadnosti Hrvat, on kaze da je Bosanac:).


Znam jednog koji tvrdi de je jeb'o jednu eminentnu estradnu umetnicu...
maksa83 maksa83 10:56 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Suviše je za tebe da pokušaš da shvatiš razliku između "bosanski Srbin" i "Srbin iz Bosne".

Evo ja stvarno ne razumem dramu, u čemu je problem sa tim, to je ista stvar.

Bosanski/hrvatski/mađarski/makedonski Srbi, Srbi iz Bosne, Hrvatske, Mađarske. Proverio sam, Mađari svoje Mađare iz Rumunije zovu rumunski Mađari (romániai magyarok), Aljbanci svoje Aljbance u Grčkoj zovu Shqiptarët në Greqi - Šiptari iz Grčke, baš me zanima kada bi neko rekao shqiptarët grekë da li bi se neko uvredio.

Lužički Srbi, vojvođanski Nemci, vojvođanski Mađari ... đe zapelo?
tessa1 tessa1 10:57 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Zovi me i krčag, samo nemoj da me razbiješ!


Filipe, kad si kod narodnih doksočica i umotvorina, od dolijalog srpskog naroda do lončeta, mečka čačkana na koju ti misliš i upozoravaš su Srbi u poslednjih 150 god u BiH.

Ili ćeš nam otkriti da su u Prvom svj ratu prvo pobili Srbe, radi Gavrila?

U Drugom svj ratu prvo pobili Srbe zato što su Srbi?

U ovom ratu Srbi neće bosanski jezik? Čačkalo ih i itd?

U prevodu, nemoj više da me pljačkaš, ponižavaš, teraš da se selim trbuhom za kruhom i za duhom u Austriju, Nemačku, Holandiju, Dansku, Švedsku, Norvešku, Irsku...


Ovde bukvalno, ali bukvalno, fakin najbukvalnije, zna se čija je kafan, srpska, hrvatska, albanska, bukvalno ideš kod Turčina iz Turske u pekaru. Firme drže Hrvati, neki Srbi, ili muslimani iz Bosne, u firmama postoje klanovi, zna se ko je ko, i ljudi sarađuju, daleko od toga, ali Srbi ovde nisu Bosanci ni za prave Bosance, ni za Austrijance.
tessa1 tessa1 11:00 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Mečka bosanska za Filipa je Nato i Njemci koji satiru Srbe?
shmoo shmoo 11:02 27.04.2023

Those little orcs

predatortz
Републикосрпскијанци.

По Филиповој логици.


ne!
po filipovoj logici su to bosanskohercegovačkientitetljani.
pa, kako čoveg da ne zagotivi takvog idiota?



Ентитетљани!



Мајсторски.

Јесте, како да га не заготивиш.

Шта бисмо ми без њега овде и како бисмо се забављали.

П.С. -

Ентитетљани!

И Федерацијске Бихевиорке!

Burárum!








predatortz predatortz 11:08 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

đe zapelo?


U pokušajima da se napravi distanca između Srba sa ovih prostora. Pa onda dođemo do raznih situiacija, kao u NDH-aziji ili Alijinoj suverenoj, ili sada sa Kosmetom, da ti Srbi i nisu baš mi, pa šta nas boli kurac što ih malo istrebljuju.

Đavo je u detaljima.
angie01 angie01 11:08 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Znam jednog koji tvrdi


ne znam kako da ti kazem- da si samo prost,...a stvari stoje tako kako sam ti napisala i vrlo je komicno to tvoje insitiranje da nije.

sto se slucaja dodik/novak tice,....Nole je zasluzan sto je taj turnir ustanovljen i dobio paznju u tamo nekoj, vecini ljudi na planeti nepoznatoj tacki na globusu- ovo je cinjenica i nema ni malo malicioznosti u iskazu- i time je tu tacku i promovisao svojim imenom i znacajem u teniskom sportu, koje je planetarno broj 1....dok je domacin verovatno imao neke druge ideje, navikao da je to on u svom dvoristu i verovatno je tu nastao neki kvrc u odnosu na biznis raspodelu, gde su obe strane iz istog filma, da tako kazem,...al njegova izjava u studiju, znaci, ne u kafani, u kuci i sl, gde uredno vredja Rome i neprimereno komentarise-nije nikakav marketing, kako se ovde tamponira, nego losa slika jednog zvanicnika, koji bi trebalo da vodi racuna kako se ponasa, kada izadje u javnost, sto jeste i taj studio i pre nego se upale kamere.
vcucko vcucko 11:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
Suviše je za tebe da pokušaš da shvatiš razliku između "bosanski Srbin" i "Srbin iz Bosne".

Evo ja stvarno ne razumem dramu, u čemu je problem sa tim, to je ista stvar.

Bosanski/hrvatski/mađarski/makedonski Srbi, Srbi iz Bosne, Hrvatske, Mađarske. Proverio sam, Mađari svoje Mađare iz Rumunije zovu rumunski Mađari (romániai magyarok), Aljbanci svoje Aljbance u Grčkoj zovu Shqiptarët në Greqi - Šiptari iz Grčke, baš me zanima kada bi neko rekao shqiptarët grekë da li bi se neko uvredio.

Lužički Srbi, vojvođanski Nemci, vojvođanski Mađari ... đe zapelo?

Niđe. Ali nije u duhu jezika.



Srbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"
predatortz predatortz 11:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

.dok je domacin verovatno imao neke druge ideje, navikao da je to on u svom dvoristu i verovatno je tu nastao neki kvrc u odnosu na biznis raspodelu,


domaćin je imao ideju da firma koju vodi brat novaka đokovića ispuni svoje ugovorne obaveze.
peder!
angie01 angie01 11:13 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

U pokušajima da se napravi distanca između Srba sa ovih prostora. Pa onda dođemo do raznih situiacija, kao u NDH-aziji ili Alijinoj suverenoj, ili sada sa Kosmetom, da ti Srbi i nisu baš mi, pa šta nas boli kurac što ih malo istrebljuju.


tebe bi mogli da zovu kod marica na hepi.
angie01 angie01 11:14 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

domaćin je imao ideju da firma koju vodi brat novaka đokovića ispuni svoje ugovorne obaveze.
peder!


verujem da su u tomsmislu- ravnopravni...razlika je u Noletovom doprinosu da cela stvar uposte ima nekog smisla.
shmoo shmoo 11:15 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
znam lika iz Sarajeva, koji je po etnickoj pripadnosti Hrvat, on kaze da je Bosanac:).


Znam jednog koji tvrdi de je jeb'o jednu eminentnu estradnu umetnicu...



Је л' и тај из Сарајева?






newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:16 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
Ne postoje bosansk Srbi, srbijanski Srbi, kosovski Srbi, vojvođanski Srbi...

Je l' možemo da uvedemo distinkciju bar za ove bulbulderske? Stvarno negde neka crta mora da postoji, makar i isprekidana.


pa majmu mu valjdaćemo prekodrinske Srbe ipak da ne diramo.. stvarno nema smisla da sad još ni tu distinkciju ne pravimo.. šta je sledeće? i međedi su Srbi?
panta panta 11:16 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
Zovi me i krčag, samo nemoj da me razbiješ!

U prevodu, nemoj više da me pljačkaš, ponižavaš, teraš da se selim trbuhom za kruhom i za duhom u Austriju, Nemačku, Holandiju, Dansku, Švedsku, Norvešku, Irsku...

Samo me ne zovi Srbinom, bez da predstoji bosanskim.
predatortz predatortz 11:17 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
domaćin je imao ideju da firma koju vodi brat novaka đokovića ispuni svoje ugovorne obaveze.
peder!


verujem da su u tomsmislu- ravnopravni...razlika je u Noletovom doprinosu da cela stvar uposte ima nekog smisla.


Noleta niko nije nagrdio. Uzgred, Novak je turnir preneo tamo gde su mu obećali da mogu brzo izgraditi terene po ATP propozicijama, pošto se ovdašnji renoviraju jer te propozicije ne zadovoljavaju.
Domaćin je svoj deo dogovora, evidentno, ispoštovao. Vlasnik licence prema domaćinu, po svemu sudeći, još nije.
Da jeste, posle one Dodikove izjave bi gledali divljanje Srđana Đokovića.
predatortz predatortz 11:19 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Је л' и тај из Сарајева?

Jok! Zemunac! Zabavan lik. Zemunski Srbin!
angie01 angie01 11:19 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем


Proverio sam, Mađari svoje Mađare iz Rumunije zovu rumunski Mađari (romániai magyarok), Aljbanci svoje Aljbance u Grčkoj zovu Shqiptarët në Greqi - Šiptari iz Grčke, baš me zanima kada bi neko rekao shqiptarët grekë da li bi se neko uvredio.


pa normalno- rekoh, to je naucna, demografska kategorija, nema nikakve misterije ni losih namera u tome, ni tajnog znacenja, koje mu daje predator, jer ga nervira da bude bosanski Srbin, nedjaboze- Bosanac:).

Lužički Srbi, vojvođanski Nemci, vojvođanski Mađari ..


oduvek bilo...i to ne kao trac/sega sa ulice- to su usvojene kategorije u nauci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana