Ekologija

DODIJAO, ALI NE I DOLIJAO DODIK!

Filip Mladenović RSS / 26.04.2023. u 21:46

Nije sporno da će pre ili kasnije jedinica mere političkog primitivizma i odsustva kućnog vaspitanja nositi oznaku DODIK.

Takođe, nije sporno ni da će Dodik u balkanskom politikantskom cirkusu ostati upamćen kao jedan od najgorih klovnova na početku XXI veka.

Ono što je sporno jeste sramna i poražavajuća reakcija javnosti i institucija na njegov višegodišnji govor mržnje i salve uvreda!?

Najnovija blamaža u vidu ponižavajućih komentara na račun Novaka Đokovića i njegove porodice ukazuje da dno našeg svekolikog moralnog posrnuća i sveopšteg bešćašća ima više dubinskih nivoa, poput rudnika ološa.

RTS, Javni medijski servis Srbije, umesto da osudi sraman Dodikov nastup, traži angažovanje srpske tajne službe radi otkrivanja autora snimka, koji je procurio na društvenim mrežama. Manipulacija ravna onoj kada je uzbunjivač Aleksandar Obradović, radnik valjevskog „Krušika", otkrio javnosti mućke u prodaji oružja ocu tadašnjeg ministra policije i privatnim trgovcima oružjem, povezanih sa AV režimom. Umesto da se sprovede istraga o njegovim navodima i sudski procesuiraju krivci, sva državna kola su se slomila na njemu kao uzbunjivaču!!!

Nadležno tužilaštvo ćuti, ni ne pomišlja da podigne optužnicu protiv Dodika zbog krivičnog dela uvrede i krivičnog dela širenja rasne mržnje zbog njegove maliciozne upotrebe termina „c" u opisu poslovanja sa porodicom Đoković. To predstavlja napad na celokupnu romsku zajednicu, jer je Dodikov komentar diskriminatorski i kao takav mora imati adekvatnu institucionalnu reakciju svake pravne države.

A Dodik se nemušto brani i vadi iz ko zna koje po redu blamaže, svestan da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!

 



Komentari (809)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 22:26 26.04.2023

Šza je Dodik rekao?

Mile
Mada su, mogu ti reći, malo ovi Đokovići teški u pi**u materinu, uf… Naši ljudi to doživljavaju na emociju, a kada uđeš u posao auuu.. Ciganija poprilična mogu ti reći… Oni saradnici njegovi, još izgubi...

Sve u svemu ništa posebno.
Ne vidim kako je to
Filip
Najnovija blamaža u vidu ponižavajućih komentara na račun Novaka Đokovića i njegove porodice ukazuje da dno našeg svekolikog moralnog posrnuća i sveopšteg bešćašća ima više dubinskih nivoa, poput rudnika ološa.

Nego najbolji svetski teniseri uzimaju ozbiljan "appearance fee" da bi učestvovali na ATP250 i ATP500 turnirima.
Za one vrhunske (Đoković, Nadal) to nije ispod milion po turniru. Recimo Nadal je imao dil sa Haleom na 3 godine za 6 miliona, 2 miliona po turniru.
Tako je makar bilo pre korone, ne znam koliko su se stvari sad promenile.
Ne znam u kom modu radi Đoković za Beograd ili Srpska Open, da li uzima "appearance fee".
predatortz predatortz 22:35 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Sve u svemu ništa posebno.
Ne vidim kako je to


Наравно!
Ђоковиће бије глас да нису нарочито фер у послу, а ни Миле ту није цвећка
Елем, разлога за оволику драму нема.

Зашто, пак, одређени медији цео дан таламбасају о томе, а ево и Филип нам се јавља после дужег времена?

Прича са Косметом је мање више завршена, сада се тежиште пропагандних дејстава пребацује на Републику Српску.

И овакви шит урадци су тек почетак...
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:52 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ne postoji gora kompromitacija za ovaj bosansko-hercegovački entitet i za celu BIH od (ne)lika i (ne)dela Milorada Dodika.

Ponekad pomislim da ga stranci namerno toliko godina drže na vlasti da bi zabio što više autogolova!
gvozden1 gvozden1 22:54 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ne postoji gora kompromitacija za ovaj bosansko-hercegovački entitet

Ne postoji taj entitet, pa ga ništa ne može kompromitovali.
bene_geserit bene_geserit 23:02 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

ovaj bosansko-hercegovački entitet


Teško ti da kažeš Republika Srpska?
evo da ti pomognem

Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
Republika Srpska
predatortz predatortz 23:03 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ne postoji gora kompromitacija za ovaj bosansko-hercegovački entitet i za celu BIH od (ne)lika i (ne)dela Milorada Dodika.


Тај ентитет има своје уставом дефинисано име.
Они који га не изговарају или не пишу јасно показују одакле примају дознакице.

Да ти помогнем да те дознакице буду сигурније...
Користи термине "мањи БиХ ентитет", "Четнитет" или "Шумска". Тако ћеш боље котирати и код послодавца и код бејхеее публике.

maksa83 maksa83 23:18 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Тај ентитет има своје уставом дефинисано име.

Stvarno Filipe, teška srca : ))))) slažem se.

Koj ti je kurac, šta izmišljaš reči. Ako ne želiš baš da kažeš Republika Srpska uvek možeš ko Dodo - repupkasrska.

Inače događaj događaj stiže, Zoka napustila SNS pre trideset sekundi i deset sekundi kasnije krenula da kenja po SNS-u, što neće doneti nikakve specijalne rezultate ali je svakako zabavno, Vučić navodno zakazao sednicu SNS na kojoj će da da ostavku na mesto Predsednika SNS, pa armije sad imaju 2 dana da ga ubeđuju da je neophodan, ili će prosto da ostavku na to mesto što je takođe potpuno nebitno pošto će nastaviti da kontroliše sve, ta funkcija je i onako imala samo svrhu za konsolidovanje plemena što je uveiiko obavljeno.

I last bat not list - prijatelja Erdogana strefio štobibaberekle infrakt usred TV emisije, ne zna se kako mu je.

P.S. Grci i Ukrajinci bili uzdržani oko prijema Kosova u Savet Evrope, Dačić izrazito ljut na Ukrajinu i kaže da nećemo više tako Dino, evo za kaznu prestajemo da se zalažemo za njenu celovitost (ovo će baš jako odjeknuti, neverovatno kako se mi kurčimo da smo mnogo neutralni ali se ljutimo kada bi neko drugi da bude neutralan), stvorenje Brnabić isto neće za kaznu otići u Delfi na neki kurac simpozijum o nečemu već, Grci očajni (nisu).

I preko svega toga Dodo pišo po Đokovićima i njihovom poimanju biznisa (on, od svih ljudi), neverovatno kako taj čovek ne može da ispadne simpatičan ni kada mu se omakne i izleti mu najistinitija istina. Ic a gift.

Ovo deset normalnih dana sabijenih u jedan.



predatortz predatortz 23:27 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?


I preko svega toga Dodo pišo po Đokovićima i njihovom poimanju biznisa (


Члан Управног одбора тениског савеза Републике Српске рекао да Ђоковићи треба да буду захвални Додику што је само оно рекао.
Отприлике, каже човек који је од првог дана укључен у организацију, да су их дркали преко сваке мере.
Неће ни он баш све да каже, али изгледа да има неких незатворених трансакција.
Да није тако, Срђан би одавно дивљао.
maksa83 maksa83 23:29 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Члан Управног одбора тениског савеза Републике Српске рекао да Ђоковићи треба да буду захвални Додику што је само оно рекао.

To potpuno verujem, kakvi abrovi biju strica i oca, ono je bukvalno da ih zatučeš motkom i suzu ne pustiš, teška stoka.
gvozden1 gvozden1 23:33 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ako ne želiš baš da kažeš Republika Srpska

Kaži samo Srpska.
Manje se kuca, a i ono republika malo kvari.
predatortz predatortz 23:41 26.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

maksa83
Члан Управног одбора тениског савеза Републике Српске рекао да Ђоковићи треба да буду захвални Додику што је само оно рекао.

To potpuno verujem, kakvi abrovi biju strica i oca, ono je bukvalno da ih zatučeš motkom i suzu ne pustiš, teška stoka.


Е сад...
Биће занимљиво сазнати ко је организовао ову заседу, како Додик рече.
Јер не бива често да нешто што је неки високи заничник изнео у неформалном разговору изађе у јавност.
А да Додик и Вучић никад нису били у претераној љубави, то није тајна.
Прво, Додик је увек био против Радикала и у РС их свео на статистичку грешку. Потом, јавно је агитовао за Тадића, а Вучића звао политичким недоношчетом.
Верује ли неко у то да сујетна особа, какав је Вучић, може да пређе преко тога?
Плус, за минуле изборе Вучић слао Мандиће да серу против њега, а Додик их хапсио...
Мислим да је Вучић добио задатак да се дистанцира од Додика и отуд ова драма и овај излазак разговора из РТС.
crossover crossover 00:14 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Vučić navodno zakazao sednicu SNS na kojoj će da da ostavku na mesto Predsednika SNS


bene_geserit bene_geserit 00:17 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Биће занимљиво сазнати ко је организовао ову заседу, како Додик рече.
Јер не бива често да нешто што је неки високи заничник изнео у неформалном разговору изађе у јавност.

To je naravno jedino i interesantno u celoj priči.
solo solo 00:24 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Kakav entitet, takav i predsednik!


Kako god al' pravili su nameštaj samo taki.
bene_geserit bene_geserit 00:41 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Kakav entitet, takav i predsednik!

Kakav novinar takav i blog-post.
Filipe nije lepo prodati dupe za par vožnji jahtom i par svingerskih žurki i raditi protiv svog naroda.
crossover crossover 00:47 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

predatortz

Биће занимљиво сазнати ко је организовао ову заседу, како Додик рече.
Јер не бива често да нешто што је неки високи заничник изнео у неформалном разговору изађе у јавност.


Осим ако се другачије не нареди. Каква црна заседа, дошао је мечки на рупу да прича неком бесмисленом лику са РТС нешто што би сваки дежурни дебејац у Абердаревој само могао да пожели да му падне са неба у крило. То само тотална дилеја може да уради, мада код мене сад има мали плус за ово што је рекао.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:50 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

bene_geserit
Kakav entitet, takav i predsednik!

Kakav novinar takav i blog-post.
Filipe nije lepo prodati dupe za par vožnji jahtom i par svingerskih žurki i raditi protiv svog naroda.


Dodik i AV rade protiv svog naroda, a ne moja malenkost.

Koje srpstvo može povezati jednog tajkuna formata Dodika sa srpskim radništvom, bedno plaćenim, poniženim, opljačkanim!?

I dokle ta jeftina zamena teza: srpski tajkuni NAJVIŠE I NAJDUŽE rade protiv srpskog naroda, a ne uzbunjivači poput Aleksandra Obradovića ili slobodoumnih novinara poput Vuka Cvijića!?
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:30 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Zoka napustila SNS pre trideset sekundi i deset sekundi kasnije krenula da kenja po SNS-u,



A ja danas sedim na sastanku kod mušterije, krenula serijska proizvodnja našeg najvećeg zgromipuc lasera ikad, što znači - problemi, sranja, uobičajene porođajne muke. I sad umesto da o tome pričamo, pola sastanka ceo jebeni razvojni tim priča o Jokiću. Ljudi ga ovde bukvalno obožavaju, i hvale to što je totalno nonassuming u pojavi i ponašanjum, a verovatno najbolji košarkaš u istoriji NBA, i košarke uopšte. A ja se setio Tase i Hučija, i bi mi milo.
(hteo sam da kažem tamo kolegama koji su zapenili: Ma, Jokić-pička, pao je na testu srbometrom jer nije hteo da igra za reprezentaciju, ali sam se setio da bih posle morao da objašnjavam o kojoj se to zemlji i košarkaškoj sili radi, i gde se tačno nalazi, i šta je to srbometar i kako tačno radi).

Ovaj Dodik je bahata balvančina, a Đokovići džiberi, i ne znam zašto se bavimo sa njima na blogu, ko da nema drugih tema.

maksa83 maksa83 05:04 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Биће занимљиво сазнати ко је организовао ову заседу, како Додик рече.

Tu zasedu je prevashodno međed organizovao sam sebi. Sediš u studiju, tu je neki lik ko nije neko tvoj najbliži, okolo su kamere (i verovatno i kamermani i ko zna ko još) a ti kreneš da šoraš po Đokovićima. Kada si toliko neizbaždareno bahato govedo kao Dodik zajebaćeš se kad tad, i evo stigo račun.

Isto tako je pred kamerama i mnogo prisutnih ljudi šorao direktno po onom prisutnom čoveku kome je neki lokalni pandursko-kriminalni ološ ubio sina, i istrpeo je tačno 0 posledica. Kada posle dovoljno kojekakvih ispada prođeš neoštećen pomisliš da možeš da kažeš bilo kome bilo šta bilo gde. Ali Davidov otac je tip bez ikakve moći i uticaja pa njemu nije morao da se izvinjava kao sad Đokovićima koji su realno takođe goveda njegovog kalibra i ne zaslužuju nikakvo izvinjenje.

Ovo je ono što zovem Alien vs Predator situacija - nemaš za koga da navijaš. Nek se kolju monstrumi nek sve pršti.

bene_geserit bene_geserit 05:38 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ovo je ono što zovem Alien vs Predator situacija - nemaš za koga da navijaš.

Čekaj bre polako, naravno da navijamo za Đokovića, sad za celu familiju malo teže, ali ako je Dodik sa druge strane i to se da progutati.
Nego to malo što je rekao protiv Đokovića, novinari prave buku, realno ništa ...
maksa83 maksa83 05:43 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Čekaj bre polako, naravno da navijamo za Đokovića, sad za celu familiju malo teže, ali ako je Dodik sa druge strane i to se da progutati.
Nego to malo što je rekao protiv Đokovića, novinari prave buku, realno ništa ...

Ma ovo nema veze sa Novakom, on dečko radi svoj posao, prebacuje lopticu, crpi energiju drevnih faraona iz bosanskih piramida, Dodik je osim nekog možda slikanja sa njim sigurno imao najmanje dodira, ne verujem da bi ga (Dodika) on (Novak) "pogrešno očešao".
tessa1 tessa1 05:45 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Kakav entitet, takav i predsednik!

ovaj bosansko-hercegovački entitet

Hehe, kakva i Bosna takav i ti, care, što bi rekli u BeiHa.

Trigeruju narod pa je u drugom planu sada i pobjeda Lajovića i dobra organizacija, čekali bedu i iz Federacije i iz Srbije dušmani. Privatno mišljenje Dodika o Đokovićima tema br 1 u politici? Nevjerovatno. Nadaju se da će njegovim tračkarenjem napokon ukinuti RS? Napokon etničko čišćenje i genocid? Nevjerovatno.

Ili ko zna, Dodik nije mislio na tenis tračkeriće u studiju (radi naivnosti ga kritikovati) nego na onu meditaciju pod Piramidama u Filipovoj Bosni?


Milanović nema problem reći RS i Srbi, često spomene,

Budi muško ali ne u desetercu (srpskom) nego u petnaestercu (hrvatskom), razumljivijem..




(cijelo obraćanje, imali su telefonski razgovor, jedan drugom se javljaju za 15 min i čuju se često, u kojem mu je MiIanović rekao da dolazi u Derventu, Dodik kaže, jeste ali nisam znao za odlikovanja, itd)
predatortz predatortz 05:53 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Filip Mladenović
Kakav entitet, takav i predsednik!


Тај ентитет чини милион људи. Имаш неку замерку на све њих/нас?
Ако имаш, то се зове нацизам.
tessa1 tessa1 06:03 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Filip je pola života proveo kao javna ličnost, valjda je svjestan kakve jednakosti i paralele pravi i zašto tj kuda sve vodi?

Dodik = RS
Dodik = loše
RS = loše

I u drugom dijelu, važnije,

RS = loše
BiH = dobro

Da bi bilo dobro šta uraditi sa lošim? I na koji način?
gvozden1 gvozden1 06:46 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

ali sam se setio da bih posle morao da objašnjavam o kojoj se to zemlji i košarkaškoj sili radi, i gde se tačno nalazi,

Eto vidiš, nije teško da se shvati.

Niti znaju iz koje je zemlje, niti za reprezentaciju, niti gde se ta zemlja nalazi, ali vole Jokića.

Ja ti sve vreme to i pričam, da Srbija nema ništa od toga što Jokić dobro igra za tamo neke Amerikance i što ga Amerikanci vole, ti tek sad shvatio.


bene_geserit bene_geserit 06:49 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ma ovo nema veze sa Novakom, on dečko radi svoj posao

Pa to vrlo verovatno ipak ima veze sa Novakom,
pretpostavljam da igra za mali ili nikakav "appearance fee" (koji bi verovatno bio milion za drugi neki ATP250 turnir),
a na račun toga njegova porodica uzme neke pare da to nadoknadi kroz organizaciju,
ili neki dil sličnog tipa.

Nego smešno mi je što Novaka zoveš "dečko",
em ima 35 godina, em je jako ostvaren u svojoj profesiji,
to "dečko" implicira nekakvu hirearhiju.
Čuo sam to i od drugih ljudi, obično imaju jako visoko mišljenje o sebi.
maksa83 maksa83 06:55 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Nego smešno mi je što Novaka zoveš "dečko",
em ima 35 godina, em je jako ostvaren u svojoj profesiji,
to "dečko" implicira nekakvu hirearhiju.
Čuo sam to i od drugih ljudi, obično imaju jako visoko mišljenje o sebi.

To je možda kod vas u Ku Klux Klanu uvredljivo kada se nekom kaže "boy", a pošto ovde kod nas toga nema konstatovaću da si pun govana.

Ja ove klince sa kojima radim zovem "klinci" jer su većinom tu negde oko 30 godina (u rasponu od 25 do 35 + nas nekoliko đedova), to nema nikave veze sa hijerarhijom i mišljenjem o kurcu i palcu, svi su mi izuzetno dragi i sjajni su ljudi i profesionalci.

Nego, što kažu kod nas - što jedeš govna kad je burek jeftiniji?


Edit: Naknadno sam shvatio da te nadražilo ovo sa piramidama. To ako ti smeta moraš sa njim da vidiš, glupo je da se ljutiš na mene zbog toga.

predatortz predatortz 07:10 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?


Tu zasedu je prevashodno međed organizovao sam sebi.


Načelno, u pravu si. Poznato je da Dodik sere za medalju, da mu je bahatost deo prirode, a rekao bih i političkog marketninga.
E, neko je računao sa tom njegovom karakternom crtom, odnosno sa tim da će da sere pre nego što se kamere uključe.

E, sad...
Pošto u takvim prilikama u javnost sme samo ono što je rečeno u zvaničnom delu emisije, onda u neku ruku jeste zaseda.

O tome govorim.
tessa1 tessa1 07:11 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Abre i da je rekao za Đokoviće ono što mislimo svi, šta je problem? Jeste li poludjeli svi?

Jeste - nije mislio. Jeste on mi, nije. Nevjerovatno.


Često na Blicu, tj kad ugledam tekst, pišem dobre komentare o Jeleni, eto tako, hoće mi se, svi je nešto kude, ja napišem da mi je medena. :))

I ovde sam pisala da je ono kada Novakov otac za vrijeme njegove agonije u Australiji poziva sirotinju preko mikrofona na ulicu, a milione imaju za advokate, nešto najžalosnije što sam vidjela..

Meditiranje i energiju Piramida sam isto komentarisala, a ko ne bi?

Ljudi su satima obijali oko žice na terenima da samo vide Novaka u BL, slikao se sa njima dva sata.. i sad rekao Dodik da je bilo problema? Jaka stvar, možda jeste? Možda je ocjenio da su previše za Turnir? Na koncu, pobjedio je Lajović i Novaka i Rusa.


Filipe, vole Đokovići, Jelena i Novak, Željka Samardžića. :))



tessa1 tessa1 07:13 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Pazi, njima je dolijao Dodik, za šta?
panta panta 07:40 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Filip Mladenović
Ne postoji gora kompromitacija za ovaj bosansko-hercegovački entitet i za celu BIH od (ne)lika i (ne)dela Milorada Dodika.

Ponekad pomislim da ga stranci namerno toliko godina drže na vlasti da bi zabio što više autogolova!

Čekaj!
Zar to nije srpski entitet?
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:41 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

maksa83

neverovatno kako taj čovek ne može da ispadne simpatičan ni kada mu se omakne i izleti mu najistinitija istina. Ic a gift.

Jedan od boljih primjera uspješne dehumanizacije.
Odstrijel se nameće kao normalno riješenje i odstranjivanje gangrenoznog tkiva.
Inače, njemu se ne omiče istinita istina. On je uglavnom i izgovra. Ponekad mu se, poslije silnih provokacija, omakne glupost. Zna se da ima kraći fitilj pa protivnici idu na provokaciju, kao na Mirkovića u Zagrebu.
To što se drugi boje reći istinu ili neće da je vide nije problem Dodika. Mi sa Kozare smo naučili da radimo i govorimo ono što mi mislimo da treba a ostali nek rade svoj posao. Mi svoj oni svoj.

predatortz predatortz 07:49 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Filip Mladenović
Kakav entitet, takav i predsednik!


Vidi kakva govna tamo žive!
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:51 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

bene_geserit


Nego smešno mi je što Novaka zoveš "dečko",

Joj bene što si ti neki formaljist.
Mene jedinog oslovljava sa "čika" iako je ranije bilo, a i sada ima, starijih blogerki i blogera od mene. Nikad nisam vidio da se kome drugom obratio "čika" ili "teta".
Ne budi uštogljen, pusti lepršavost da leprša.

panta panta 07:56 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

kamilo_emericki
maksa83

neverovatno kako taj čovek ne može da ispadne simpatičan ni kada mu se omakne i izleti mu najistinitija istina. Ic a gift.

Jedan od boljih primjera uspješne dehumanizacije.
Odstrijel se nameće kao normalno riješenje i odstranjivanje gangrenoznog tkiva.
Inače, njemu se ne omiče istinita istina. On je uglavnom i izgovra. Ponekad mu se, poslije silnih provokacija, omakne glupost. Zna se da ima kraći fitilj pa protivnici idu na provokaciju, kao na Mirkovića u Zagrebu.
To što se drugi boje reći istinu ili neće da je vide nije problem Dodika. Mi sa Kozare smo naučili da radimo i govorimo ono što mi mislimo da treba a ostali nek rade svoj posao. Mi svoj oni svoj.


Jedan je Mile Dodik!
Živela Republika Srpska!
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:57 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

predatortz
Filip Mladenović
Kakav entitet, takav i predsednik!


Vidi kakva govna tamo žive!

Predo, oprezno sa postavljanjem ovakvih tekstova. Nekom može da pozli.
Pisati o Republici Srpskoj a da nije skandal ili katastrofa nije uobičajeno.
tessa1 tessa1 07:59 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Joj bene što si ti neki formaljist.
Mene jedinog oslovljava sa "čika" iako je ranije bilo, a i sada ima, starijih blogerki i blogera od mene. Nikad nisam vidio da se kome drugom obratio "čika" ili "teta".
Ne budi uštogljen, pusti lepršavost da leprša.


Dobro, shvatila sam da je to tebi Kamilo kao titula, čika je titula za mudrost?

U gradu i na francuskom? :)
tessa1 tessa1 08:00 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Brt, ako dan ne provedete pišući Filipu i ahbabima da je RS jedan od dva entiteta u projektu BiH i da to nije radi Dodika, pa evo ne znam. :)
predatortz predatortz 08:04 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Jedan je Mile Dodik!


Mile Dodik je političar, tako ga treba posmatrati i tretirati. Nekad uradi dobro, po meni češće loše. No, narod ga hoće i tu se priča završava.
Ali ovo nema veze sa Dodikom.
U toku je najjači pritisak na Republiku Srpsku od njenog nastanka. Zapad bi, preko Visokog predstavnika koji nema legitimitet jer ga ne crpi iz SB UN kako bi morao, da menja samu suštinu Dejtonskog mirovnog sporazuma, odnosno da udara na imovinu i proglašava je "državnom" iako u sporazumu jasno stoji da je imovina entiteta ono što se nalazi na teritoriji entiteta.

I o tome ne čitamo u vestima ovde u Srbiji, ili je toga zanemarljivo malo.
Isto tako, Vučić i nažalost patrijarh, uredno primaju Kristijana Šmita, takozvanog "visokog predstavnika" kojeg RS i Rusija ne priznaju iz razloga koje sam naveo.

Ne pere ovakvim potezima Aleksandar Vučić ruke od Milorada Dodika,on pere ruke od Republike Srpske jer se takvog posla prihvatio.

Zbog toga ću uvek i na svakom mestu držati stranu Dodiku, kojeg moja ruka nikad nije, niti će, zaokružila na glasačkom listiću.


Živela Republika Srpska!


Za vek vekova! Amin!
shmoo shmoo 08:10 27.04.2023

Спуштавах се ја на њихово уже...

predatortz
Filip Mladenović
Kakav entitet, takav i predsednik!


Тај ентитет чини милион људи. Имаш неку замерку на све њих/нас?
Ако имаш, то се зове нацизам.


Прошаран танким слојевима престоничког култур-фашизма по задатку и унапред утврђеној агенди.

Као и свака добра српска сланиница. (Може и да се просуши да дуже траје.)

А иначе међед се бије секиром у вугла... Да додам и то.

Тијесна су врата уљанику; За међеда скована сјекира.

Питај Блажа ако мени не верујеш.

Али само ако те медвед први нападне да не би после морао да плаћаш 10 хиљада евара казне за скењавање меде.





kamilo_emericki kamilo_emericki 08:16 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

predatortz
maksa83
Члан Управног одбора тениског савеза Републике Српске рекао да Ђоковићи треба да буду захвални Додику што је само оно рекао.

To potpuno verujem, kakvi abrovi biju strica i oca, ono je bukvalno da ih zatučeš motkom i suzu ne pustiš, teška stoka.


Е сад...
Биће занимљиво сазнати ко је организовао ову заседу, како Додик рече.
Јер не бива често да нешто што је неки високи заничник изнео у неформалном разговору изађе у јавност.
А да Додик и Вучић никад нису били у претераној љубави, то није тајна.
Прво, Додик је увек био против Радикала и у РС их свео на статистичку грешку. Потом, јавно је агитовао за Тадића, а Вучића звао политичким недоношчетом.
Верује ли неко у то да сујетна особа, какав је Вучић, може да пређе преко тога?
Плус, за минуле изборе Вучић слао Мандиће да серу против њега, а Додик их хапсио...
Мислим да је Вучић добио задатак да се дистанцира од Додика и отуд ова драма и овај излазак разговора из РТС.

Meni je zabavno kako su ljudi nedosledni i kako lako pročišćavaju svoje sjećanje.
Mngi od onih koji su danas protiv Vučića zaboravljaju kakvu su kampanju vodili protiv DS i Tadića i tako o m o g u ć i l i dolazak Vučića na vlast i Srbije ovdje gdje je sada. U isto to doba, dok su oni crtali Gliše, qrčiće i takmičili se u smišljanju podsmješljivih doskočica, Dodik se trudio i kvasio košulju da se Radikali ne dočepaju vlasti*.
Za razliku od uglađenih moralista, Dodik ima viziju i dobar pregled igre. Vidi dobro i u političkim maglama.

tessa1 tessa1 08:25 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Dobro, ima Filipova logika i dva kraja kao batina, kakvi smo mi takav nam je i prešjednik, i to bi bilo okej da ne povlači druge ozbiljnije logike..

Dodik je više iz partizanske porodice nego Filip, i ja ovde redovno prolazim čas antifašizma iako kad sjedim pod grožđem gledam na Kozaru, čini se rukom je mogu dohvatiti.

Dodik nije nacionalista kao što Filip misli, veći je nacionalista (ali ni ona tipa seseljizacije) bila Jelena i moja pogrešna procjena nakon onih par redova što sam pročitala kada govori o njenom odnosu prema radikalima u Srbiji, nema tri čiste, ne razumijem još uvijek i pored Neta da oni nemaju kapacitete pogledati van table BL..

Dodikova jedina i najveća mana na planu politike u BiH je što je vrata guzicom zatvorio drugim državama, on nije glup čovjek, posebno nije glup na relaciji Federaciji- Hrvatska, nemamo mi novca od Arapa i šiptarske mafije, nismo u milosti Vatikana, ali politika tj diplomatija jedne zemlje nije samo pjevati pod šatorima na planini međ svojima i staviti Putina na majicu pred izbore, malo odeš do Britanaca, malo do Švabe, zovneš ih sebi, počastiš janjetinom..

I itd.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:33 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Građanski pokret "Opre Roma Srbija" zahteva izvinjenje Milorada Dodika povodom korišćenja izraza "ciganija" u snimku u kom vređa Novaka Đokovića i njegovu porodicu.

"Nedavna izjava Milorada Dodika, predsednika Republike Srpske, pre svog gostovanja na RTS-u o porodici Đoković izazvala je veliko ogorčenje i ukazala na kontinuiranu diskriminaciju Roma u Bosni i Hercegovini. Dodikova upotreba termina 'c' da opiše poslovanje sa porodicom Đoković nije samo štetna za porodicu Đoković, već i napad na celu romsku zajednicu."

Prema njhovim navodima takav jezik jača negativne stereotipe o Romima i sugeriše da su oni nepoverljivi ili nepoželjni poslovni partneri. "Dodikovi komentari su diskriminatorni i uvredljivi i nije im mesto u građanskom i političkom diskursu. Istorija etničkih tenzija u Bosni i Hercegovini naglašava ozbiljnost Dodikovih izjava. Region ima dugu istoriju sukoba, uključujući razorni rat u Bosni 1990-ih, koji je značajan broj Roma ostavio kao kolateralnu štetu do danas bez pravde."

Kako se navodi, Romi u Bosni i Hercegovini se predugo suočavaju sa diskriminacijom. Napominje se da im je često uskraćen pristup osnovnim uslugama kao što su zdravstvena zaštita, obrazovanje i stanovanje. Oni su takođe izloženi policijskoj brutalnosti, prisilnim preseljenjima i zločinima iz mržnje, kako se navodi u saopštenju.

"Dodikova upotreba takvog jezika i jačanje štetnih stereotipa samo pogoršava ova pitanja i podstiče diskriminaciju prema Romima. Dodik kao predsednik Republike Srpske ima moralnu i zakonsku obavezu da promoviše i štiti ljudska i manjinska prava svih građana, uključujući i romsku zajednicu. Njegov diskriminatorni odnos prema romskoj zajednici je u suprotnosti sa međunarodnim i nacionalnim zakonima i obavezama koje obezbeđuju zaštitu ljudskih i manjinskih prava, jednakost i inkluziju. Ovakvim ponašanjem on ne ispunjava ove obaveze i na kraju nanosi medveđu uslugu građanima Bosne i Hercegovine", saopšteno je iz pokreta "Opre Roma" u Srbiji.
tessa1 tessa1 08:45 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Kako se navodi, Romi u Bosni i Hercegovini se predugo suočavaju sa diskriminacijom. Napominje se da im je često uskraćen pristup osnovnim uslugama kao što su zdravstvena zaštita, obrazovanje i stanovanje. Oni su takođe izloženi policijskoj brutalnosti, prisilnim preseljenjima i zločinima iz mržnje, kako se navodi u saopštenju.

Da, dobro, imaš li podatke preciznije o Romima u RS i Romima u Federaciji? Nije Dodik tračao Đokoviće u ime BiH, daj da se saberemo svi.
maksa83 maksa83 09:41 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Odstrijel se nameće kao normalno riješenje i odstranjivanje gangrenoznog tkiva.

̶Č̶i̶k̶a̶ ̶ Kamilo to sa tim zdravim i nezdravim tkivima i odstranjivanjima je tvoj domen, nije lepo da tu metodologiju poturaš ko kukavica jaje. Ujedno se izvinjavam što sam ti pregazio ̶k̶r̶a̶v̶u̶ ̶ međeda, nisam znao da je sveta. Šalim se, ne izvinjavam se stvarno.

Dodik Mile ima fantastičan instiknt za samoodržanje, ispoljavati toliku političku amorfnost u duboko zrelim godinama zahteva baš jedan ... elastičan duh da budem fini.

P.S. "Čika" ćemo izbaciti, to je verovao ili ne bio znak poštovanja, trebalo je samo da kažeš da ti smeta, umesto pasivno agresivnog šljamčenja uz benea.
angie01 angie01 10:38 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Isto tako je pred kamerama i mnogo prisutnih ljudi šorao direktno po onom prisutnom čoveku kome je neki lokalni pandursko-kriminalni ološ ubio sina, i istrpeo je tačno 0 posledica.


sto se od istih ljudi ovde branilo na isti nacin.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:06 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

predatortz

Прича са Косметом је мање више завршена, сада се тежиште пропагандних дејстава пребацује на Републику Српску.

И овакви шит урадци су тек почетак...


e aj sad i ti ne fantaziraj..
pa čovjek na vlasti bukvalno tri decenije, pri tom propuvao baš dobro (rekla bih alkohol), zar je čudno da ima gomilu neprijatelja i da bi rado da mu vide leđa..
na svačija vrata dođe a na njegova je bukvalno čudo da nije prije..
to sa RS nema baš nikakve veze
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:09 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

crossover
predatortz

Биће занимљиво сазнати ко је организовао ову заседу, како Додик рече.
Јер не бива често да нешто што је неки високи заничник изнео у неформалном разговору изађе у јавност.


Осим ако се другачије не нареди. Каква црна заседа, дошао је мечки на рупу да прича неком бесмисленом лику са РТС нешто што би сваки дежурни дебејац у Абердаревој само могао да пожели да му падне са неба у крило. То само тотална дилеја може да уради, мада код мене сад има мали плус за ово што је рекао.


to..
propuvao..
alkohol..
brate treba tri decenije izdržati u političkom vrhu u Bosni.. ne znaš dal je gore na RS strani ili kod mudža.. užas kakva zbirka likova a on tamo sjedi tri decenije bukvalno.. naravno da je propuvao
gedza.73 gedza.73 13:40 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

kamilo_emericki
Mi sa Kozare smo naučili da radimo i govorimo ono što mi mislimo da treba a ostali nek rade svoj posao. Mi svoj oni svoj.

Da bre. Zato ti neki Kozarčani upali u Srbiju i Šumadiju da od Srba otimaju i ulaze u tuđe kuće. Niti ih ko zvao, niti su kome od njih Srbi zla naneli da bi se po Srbiji svetili u ime neke tuđe i Srbima daleke ideologije. Gde su takvo 'poštenje' i od koga naučili?

tessa1 tessa1 15:44 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Da bre. Zato ti neki Kozarčani upali u Srbiju i Šumadiju da od Srba otimaju i ulaze u tuđe kuće. Niti ih ko zvao, niti su kome od njih Srbi zla naneli da bi se po Srbiji svetili u ime neke tuđe i Srbima daleke ideologije. Gde su takvo 'poštenje' i od koga naučili?

Gedžo, i ovo je pitanje na mjestu.
gedza.73 gedza.73 16:40 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Gedžo, i ovo je pitanje na mjestu.

Krležina žena je igrala za ustaše pa mu niko od Kozarčana nije uzeo kuću dok su Žanku Stokić za mnogo manje maltene ubili a Koču Popović partija razvela od Vere Bakotić.
Otkud toliki odijum i toliki bes prema delu svog naroda koji ti tokom rata nije učinio nažao, koji je takođe ispaštao da ti slepom ideološkom poslušnoću, daleko do svog praga, samo 'radiš svoj posao'?

Jug Srbije je strašno postradao od Bugara. Onda u Vranju pobiju najviđenije ljude koji su bili protiv bratoubilačkog rata i zaigraju Kozaračko kolo.

tessa1 tessa1 18:12 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Krležina žena je igrala za ustaše pa mu niko od Kozarčana nije uzeo kuću dok su Žanku Stokić za mnogo manje maltene ubili a Koču Popović partija razvela od Vere Bakotić.
Otkud toliki odijum i toliki bes prema delu svog naroda koji ti tokom rata nije učinio nažao, koji je takođe ispaštao da ti slepom ideološkom poslušnoću, daleko do svog praga, samo 'radiš svoj posao'?

Jug Srbije je strašno postradao od Bugara. Onda u Vranju pobiju najviđenije ljude koji su bili protiv bratoubilačkog rata i zaigraju Kozaračko kolo.

Već sam ti jednom rekla, napišite imena,

Srbi iz RS su traženi po potjernicama, osuđivani, cijeli svijet je pratio,

druga su vremena, zločince izvucite na vidjelo. Čemu kriti ako je taj i taj iz tog i tog sela pod Kozarom streljao ljude u Šumadiji?
gedza.73 gedza.73 19:10 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Već sam ti jednom rekla, napišite imena,

Prošlo je to. Lustraciju smo isto preskočili... I eto tako.
nikvet pn nikvet pn 20:42 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

tessa1Čemu kriti ako je taj i taj iz tog i tog sela pod Kozarom streljao ljude u Šumadiji?


Чему?

Ако је сјесени '44. тај твој Поткозарац (Крајишник, Личанин, Црногорац...) шетао врло пристојном срп(бијан)ском чаршијом у стилу Аркан-Х.Вељко-Атила са гевером, у чизмама... Народних непријатеља сатро ихај, постао Оргааан... Скућио се у отетом, оженио-удао присилно па цео век провео у напорном политичком раду привилегован гдегод... Кројио судбине... Па умро, поштовано испраћен од картела - остао можда неком детету узор? Своме свакако.

И?

Потомство уљуљкано бахато и... Ородите се. Гневна посткомунистичка сиротиња. Оперисана од рада, одговорности и обавеза.

Јој Србијо...
milisav68 milisav68 20:49 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

tessa1
Već sam ti jednom rekla, napišite imena,

Srbi iz RS su traženi po potjernicama, osuđivani, cijeli svijet je pratio,

Ma lupeta, i uči istoriju u mimohodu.

Ima tu ko je zaslužan, Prva proleterska, Šesta lička, Peta krajiška...

Iz Banja Luke je prvi regrut krenuo u JNA 18 godina posle `45. jer je ustašija zatrla sve muško sa Kozare i okoline, ali to nisu bili Srbi nego rodoljubi.
tessa1 tessa1 20:56 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Чему?

Ако је сјесени '44. тај твој Поткозарац (Крајишник, Личанин, Црногорац...) шетао врло пристојном срп(бијан)ском чаршијом у стилу Аркан-Х.Вељко-Атила са гевером, у чизмама... Народних непријатеља сатро ихај, постао Оргааан... Скућио се у отетом, оженио-удао присилно па цео век провео у напорном политичком раду привилегован гдегод... Кројио судбине... Па умро, поштовано испраћен од картела - остао можда неком детету узор? Своме свакако.

И?

Потомство уљуљкано бахато и... Ородите се. Гневна посткомунистичка сиротиња. Оперисана од рада, одговорности и обавеза.

Јој Србијо...

Pa dobro o koliko ljudi se radi? Hiljadu njih zločinaca? Ozbiljno pitam, pitam o streljanju.
tessa1 tessa1 20:57 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ma lupeta, i uči istoriju u mimohodu.

Ima tu ko je zaslužan, Prva proleterska, Šesta lička, Peta krajiška...

Iz Banja Luke je prvi regrut krenuo u JNA 18 godina posle `45. jer je ustašija zatrla sve muško sa Kozare i okoline, ali to nisu bili Srbi nego rodoljubi.

Gedžo ima pravo pitati. :)
gvozden1 gvozden1 21:07 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ma lupeta, i

Naravno.

Ovako nešto može da napiše samo glup čovek.
Kozarčani ubijali Šumadince!
Budibogsnama!

Nisu kozarčani ubijali Šumadince, nego komunisti Srbe, domaćine, lojalne državi.

To što je neko sa Kozare nikakve veze nema, ali to što je bio komunista itekako ima, i to je, a ne mesto rođenja, mu je bio motiv da ubija.
gedza.73 gedza.73 21:34 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

milisav68
Iz Banja Luke je prvi regrut krenuo u JNA 18 godina posle `45. jer je ustašija zatrla sve muško sa Kozare i okoline, ali to nisu bili Srbi nego rodoljubi.

Kažeš kako sa Kozare nikog nije bilo u partizanima? Ok.
gedza.73 gedza.73 21:54 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

gvozden1
Nisu kozarčani ubijali Šumadince, nego komunisti Srbe

E ovako isto ti Filip objašnjava da Srbe nisu ubijali Nemci nego nacisti a ti glup pa ga ne razumeš. Nemci streljali Šumadince! 'Budibogsnama!'
Nisu Nemci ubijali Šumadince nego nacisti Srbe.
ubuduće ću strogo voditi računa da ne pomenem Nemce i njihove zločine nego samo 'naciste'.
I za tebe jedno 'Ok'
nikvet pn nikvet pn 22:00 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?


Pa dobro o koliko ljudi se radi? Hiljadu njih zločinaca? Ozbiljno pitam, pitam o streljanju.

Од '41-'44 жртава нула. Од октобра '44 до '52 - 871. Пре нешто година својим ушима слушао сам кафеџију који се пред смрт хвалио како им је као командир Потерног одељења ОЗНЕ јебо мајку четничку по Јужном Кучају. Дечацима склоњеним од Сремског фронта...

Злочинаца је било неколико десетина, сви угледно проживели и почасно сахрањени.
milisav68 milisav68 22:07 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

gedza.73
Kažeš kako sa Kozare nikog nije bilo u partizanima? Ok.

Naravno da to ne kažem (i napisao sam koje - čije formacije su u pitanju), ali tebe ne sprečava ništa da pišeš šta hoćeš.
gedza.73 gedza.73 22:12 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Naravno da to ne kažem

ali tebe ne sprečava ništa da pišeš šta hoćeš.

Iz Banja Luke je prvi regrut krenuo u JNA 18 godina posle `45. jer je ustašija zatrla sve muško sa Kozare i okoline

k'o što rekoh 'Ok'
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:18 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ne postoji taj entitet, pa ga ništa ne može kompromitovali.


ne postoji ni 'cela BiH'.


milisav68 milisav68 22:29 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

gedza.73
k'o što rekoh 'Ok'

Šta ok?
gvozden1 gvozden1 22:30 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?


E ovako isto ti Filip objašnjava da Srbe nisu ubijali Nemci nego nacisti a ti glup pa ga ne razumeš. Nemci streljali Šumadince

Nemci su ubijali zato što su bili Nemci, nemačka nacija je napala srpsku, Kozarčani su ubijali zato što su bili komunisti.
Nije Kozara napala Avalu.


Ne očekujem da shvatiš koliko je pogrešno ovo što pišeš, van tvojih gabarita je.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:39 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Često na Blicu, tj kad ugledam tekst, pišem dobre komentare o Jeleni, eto tako, hoće mi se, svi je nešto kude, ja napišem da mi je medena. :))


imam jednog kolegu, filipino, picili tenis dosta dugo nije los (igrom slucaja prvi put smo igrali u boriku, ima jedno 20+ godina).

i kad je nole postao broj jedan, on non-stop, nole ovo nole ono... mislim, ok, aj sad ne preteruj.

tek posle par dana, kaze 'but did you see his wife; what a Serbian bombshell"

brate kad nisam pao sa stolice

sta zna filipinac sta je bombshell


tessa1 tessa1 22:43 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

(igrom slucaja prvi put smo igrali u boriku, ima jedno 20+ godina)

Ma gdje bre u Boriku?

i kad je nole postao broj jedan, on non-stop, nole ovo nole ono... mislim, ok, aj sad ne preteruj.

tek posle par dana, kaze 'but did you see his wife; what a Serbian bombshell"

brate kad nisam pao sa stolice

sta zna filipinac sta je bombshell

:))
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:56 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ma gdje bre u Boriku?


vodje




tessa1 tessa1 23:06 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

vodje

Povezala sam ovako odmah al ipak da te pitam, taj tip je bio u UN ili Plavi šljemovi kod nas, a ti nadaren za jezike prevodio i tako te put doveo do Borika? :)
tessa1 tessa1 23:07 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Dragoševac, kakva si ti vidra. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:37 27.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Niti znaju iz koje je zemlje, niti za reprezentaciju, niti gde se ta zemlja nalazi,



Niti ih baš boli kurac. Normalan svet se ne bavi tim ispraznim onanonacionalisanjem, to je sport za dokone dedekanje koje ne znaju šta će sa sobom a za grob je rano, i za neostvarene ljude bilo koje dobi. Cene ovi moji Ameri to što je očigledno dobar i pristojan čovek, originalan, i nije napuvani balon, a to što radi i za šta je plaćen radi vrhunski, ako ne i najbolje na svetu. To ti je ovde kod nas recept da te voli i ceni i onaj koji ti nije rod. A odakle si došao, who cares (sem ako nisi ilegalni imigrant pa naletiš na trampovca ili nekog kukuljičara, ali to je lokalni folklor, osim toga ni kod nas budala te vrste ne manjka).


dragosevacsutra dragosevacsutra 00:03 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Povezala sam ovako odmah al ipak da te pitam, taj tip je bio u UN ili Plavi šljemovi kod nas, a ti nadaren za jezike prevodio i tako te put doveo do Borika? :)


ne, naravno.

povezao nas afinitet prema teniskoj loptici. da ne kazem samaranju iste.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:05 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Dragoševac, kakva si ti vidra. :)





Ja, sin mutnoga lovca, i vidra i ovca...
tessa1 tessa1 08:38 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Од '41-'44 жртава нула. Од октобра '44 до '52 - 871. Пре нешто година својим ушима слушао сам кафеџију који се пред смрт хвалио како им је као командир Потерног одељења ОЗНЕ јебо мајку четничку по Јужном Кучају. Дечацима склоњеним од Сремског фронта...

Злочинаца је било неколико десетина, сви угледно проживели и почасно сахрањени.

Nikvet, pročitala sam komentar odmah juče, ne odgovaram ništa.


Vidiš i sam. :)

tessa1 tessa1 08:39 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

ne, naravno.

povezao nas afinitet prema teniskoj loptici. da ne kazem samaranju iste.

Ma kako, sad me tek sve interesuje. :)
tessa1 tessa1 08:40 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ja, sin mutnoga lovca, i vidra i ovca...

Fino.


Provjerih stihove ipak, prije neki dan sam se blamirala radi jedne slike, na sreću je čovjek dobar i pametan, neće iskoristiti protiv mene. :)
gedza.73 gedza.73 09:46 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

gvozden1
Nemci su ubijali zato što su bili Nemci, nemačka nacija je napala srpsku, Kozarčani su ubijali zato što su bili komunisti.

dakle da vidimo šta smo imali (na blogu iz različitihi izvora).
U Srbiji partizanski pokret je bio minoran a komunista bilo još manje. Ono što ih je bilo prelazi u Bosnu.
U Bosni i Hrvatskoj partizanski pokret je brojan i sastavljen pretežno od Srba. Nisu svi nužno bili i komunisti. Na Kozari četnika nema (?). Komunisti su za Ruse i Rusiju. Ali je te iste komuniste postavio Čerčil a Srbiju ostavio na cedilu.

Pred kraj rata partizani dolaze u Srbiju. Niko ne zna šta su ni ko su oni (Srbi nisu?) ali sigurno rade po nalogu Zapada (mada imaju politkomesare i lijeva skretanja).
Nagradna pitanja. Andrija Hebrang je Hrvat ili komunista? Kozaračko kolo po Srbiji su nakon pljačkanja i ubijanja igrali Britanci ili Bugari?
Kozarčani su ubijali zato što su bili komunisti.

Svi na Kozari bili komunisti? Zanimljivo. Šta su onda ljotićevci po Šumadiji? Marisav Petrović je ubijao Srbe zato što je bio šta?
nikvet pn nikvet pn 12:36 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Да завршим одговор.

Дакле нису више битна имена злочинаца. Битна је њихова фирма. Битно је њено друштвено дејство на садашњост и будућност. Њихова порука је јасна - злочин се исплати. Доказа сијасет.

Трагично је што се тај отимачки мафијашки миндсет тврдо одржава, брани и промовише као узор деци. Нема дана без вести о проводима мафијашке елите.

Слободан Јовановић је писао о хајдучком и домаћинском карактеру и менталитету. За смутна времена добар је први, за мирна други. У хајдучкој кући прича се о подухватима отимања, у домаћинској о начинима стварања.

Од Карађорђа па до половине 20.века Србију су наизменично водили хајдуци или домаћини примерено времену. Зато је и напредовала, стекла међународни углед и поштовање на завист комшија.

Откад је хајдучка сорта засела - Србија чами.
gvozden1 gvozden1 18:35 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?


Svi na Kozari bili komunisti?

Nisu, i to je upravo ono što ne možeš da shvatiš.
Baš zato što nisu svi kozarčani bili komunisti, pogrešno je, čak blizu fašizma reći da su kozarčani ubijali Šumadince.
Ubijali su ih komunisti odakle god da su bili, mesto porekla je sasvim irelevanto, a ti, u svim neznanju, baš taj apsolutno nebitan podatak ističeš.

Šta je te ljude vodilo da ubijaju, ideologija kojoj su pripadali, ili mesto gde su rođeni?


Kod Rusa čačkaš po genima, optužuješ ruski naciju umesto komunističku ideologiju, ovde isto radiš, zanemaruješ jedino bitno, a optužuješ ljude zbog porekla.


Smiri se malo, prebaci u treću i polako smanji gas, ne znaš ti ništa o ovome.

gedza.73 gedza.73 20:40 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Baš zato što nisu svi kozarčani bili komunisti, pogrešno je, čak blizu fašizma reći da su kozarčani ubijali Šumadince.

Naravno da nisu svi. Pošto ti koji su, zbog ruske ideologije , krenuli da pljačkaju i ubijaju nisu to mogli da rade bez Šumadinaca na terenu. Ti Šumadinci, 'srbijanski' Srbi, su određivali čije će ime biti na spisku. Krcun i Ranković, uz zdušnu pomoć enkavedeovaca, su bili glavni i bili su Srbi'janci'.
Ubijali su ih komunisti odakle god da su bili, mesto porekla je sasvim irelevanto

A gde su bili komunisti tokom I svetskog rata? Šta je vojvoda Vuk uradio nakon slabog odziva KuK zarobljenika u srpsku vojsku?

Kod Rusa čačkaš po genima, optužuješ ruski naciju umesto komunističku ideologiju, ovde isto radiš, zanemaruješ jedino bitno, a optužuješ ljude zbog porekla.

Ovo nije pitanje nacije nego lustracije. da se zna ko je šta uradio i ko živi u tuđem. osim toga po blogu se za sve optužuje Zapad pa ne vidim da si se nešto vućao. Iako je Moskva poslala u Srbiju virus o velikosrpskoj hegemoniji, po toj Moskvi doneti zakoni koji su uništili Srbiju a onda su Srbi na prvim višestranačkim izborima većinom glasali za komunizam. U kontinuitetu ugrubo nekih sedam decenija plus ponovo ova ljubav i nada u pobedu najvećeg svetskog sina iz moskve. Ništa se ne menja.

Smiri se malo, prebaci u treću i polako smanji gas, ne znaš ti ništa o ovome.

e sad još jedno, najvažnije, pitanje na koje bi baš voleo da dobijem odgovor. Šta misliš da li su po tvom srbomeru ljudi iz Srbije koji su po Srbiji ubijali civile poput žena, dece i staraca Srbi ili nisu? za komuniste si već odgovorio.
gvozden1 gvozden1 21:05 28.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?


Ovo nije pitanje nacije nego lustracije

Da lustriramo Kozarčane:)
Šta misliš da li su po tvom srbomeru ljudi iz Srbije koji su po Srbiji ubijali civile poput žena, dece i staraca Srbi ili nisu?

Ako kažu da jesu, onda jesu, ako kažu da nisu, onda nisu.
Ni to ne kapiraš?

A gde su bili komunisti tokom I svetskog rata?


U Crnoj Ruci.

Ajd dumaj malo:)
gedza.73 gedza.73 06:12 29.04.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

gvozden1
Ako kažu da jesu, onda jesu, ako kažu da nisu, onda nisu.
Ni to ne kapiraš?

IMa i komunista koji su pričali da su Srbi a ti kažeš kako komunisti nisu Srbi jer su ubijali Srbe.
Neki Kalabićevi četnici su verovatno tvrdili kako su Srbi a poput komunista su zatrli porodicu tako što su ubili solunca, sve njegove ukućane a petnaestogodišnjeg momka jurili nizbrdo od kuće dok ga nisu stigli i ubili sa leđa. ili su i komunisti poput njih Srbi ili ni jedni ni drugi nisu. Imaš skoro istovetne stavove poput filipa Mladenovića.

U Crnoj Ruci.

Isto tako u najodlikovanijoj bosansko-hercegovačkoj regimenti ili drugima sa tih prostora kao i u hrvatskim jedinicama. U odnosu na milion stradalih u Srbiji koliko je bilo srpskih dobrovoljaca koji su bili uz Srbe ('jance') tokom I svetskog rata? A koliko njih uz komuniste tokom II svetsko rata sveteći se po toj istoj Srbiji za neku nepostojeću i umišljenu saradnju sa Švabama?
Naravno da nije sve crno-belo (po Bosni su mnogi srbi tada stradali) ali priča kreće od Kamilovog komentara
Mi sa Kozare smo naučili da radimo i govorimo ono što mi mislimo da treba a ostali nek rade svoj posao. Mi svoj oni svoj.

pa pitam jel njihov posao bio pljačkanja i ubijanje po Srbiji u skladu sa ruskom ideologijom koju su im usadili politkomesari na političkim časovima.
Da lustriramo Kozarčane:)

trebalo je. I njih i nas i druge.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:57 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Наш блоговски мали Ђокица не разуме шта је не-вест, нити, као комуниста, разуме разлику измећу личног, приватног и јавног и да једини ко има основа да тужи је Додик јер је РТС одговорна што је реченица изречена у приватном разговору процурела у јавност. Додику би, у случају тужбе, у нормалним околностима следовала одштета.
angie01 angie01 12:00 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Наш блоговски мали Ђокица не разуме шта је не-вест, нити, као комуниста, разуме разлику измећу личног, приватног и јавног и да једини ко има основа да тужи је Додик јер је РТС одговорна што је реченица изречена у приватном разговору процурела у јавност. Додику би, у случају тужбе, у нормалним околностима следовала одштета.




on je drzavnik i cim je izasao van svoje kuce- nema privatno, sedi covek u studiju drzavne televizije i prica tako,...mada on tako prica i kada su kamere ukljucene- onoliko primera,...je l znas koliko ovakvih snimaka postoji, gde su akteri drugi politicari, o generalno poznatim licnostima, da ne pricamo,...a ako je ne-vest- kako si umislila, zasto onda svi mediji glabaju o tome.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:38 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

zasto onda svi mediji glabaju o tome.

Што се каже, све медији од формата.


Њихови покретачи су сензационализам и анимозитет према Додику и посредно Републици Српској, а у извесној мери, колатерално и према Ђоковићу.

Као што се Срђан Ђоковић уздигао да каже да ”нема коментар”, тако ни Додок неће тужити РТС јер ова вештачка бура у чаши воде није вредна тога.

Филип фантазира о неким другим тужбама, а за њих нема основа, понајмање за ”ширење расне мржње”. (Реч ”циганија”, не најсрећније изабрана, и у транскрипту је написана малим почетним словом, управо зато што се не односи на Цигане/Роме, већ, из контекста је јасно 1/1, описује један тип понашања. Ја лично не користим ту реч, нити реч ”циганити/цингачити (се)”, али те речи јесу у употреби, о чему ће посведочири Таса.)
predatortz predatortz 12:40 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

on je drzavnik i cim je izasao van svoje kuce- nema privatno, sedi covek u studiju drzavne televizije i prica tako,...


Tako je! I zbog toga što ovo sme da se radi MUP Srbije, MUP RS i BIA vrše istragu ko je to uradio. Zato što sme da se radi i nije zabranjeno!

Jesi li ti čula za autorizovanje intervjua, razgovora, članka?

U javnost sme samo ono kada režija kaže "Idemo". Sve pre i nakon toga ne sme.

angie01 angie01 19:13 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Tako je! I zbog toga što ovo sme da se radi MUP Srbije, MUP RS i BIA vrše istragu ko je to uradio. Zato što sme da se radi i nije zabranjeno!


kako zamisljas da je zabranjeno, mozda nije profesionalno, jer je on mogao na ulici nekog da opsuje, gurne, sta god takvo, da ga je neko snimio i pustio snimak, recimo na mreze, prodao ga nekoj tv ili redakciji nekog medija-kao sto se sto puta desilo u raznim slucajevima.

znaci, on se izblamirao za sve pare i sada molimte bia i ostali traze, ko je dozvolio emitovanje,...pa gde je njemu neki posilni za javne nastupe, da ga prekine posle prve reci, kada pocne da brljavi nesto sto ne treba.

meni nije jasno, kako ne shvatas, da je njegovo svako istupanje van zidova njegove kuce-javno.


Као што се Срђан Ђоковић уздигао да каже да ”нема коментар”, тако ни Додок неће тужити РТС јер ова вештачка бура у чаши воде није вредна тога.


ma gde se uzdigao, nije lud valjda da objasnjava, zasto je dobio takve komentare od Dodika, a i obratno.


Њихови покретачи су сензационализам и анимозитет према Додику и посредно Републици Српској, а у извесној мери, колатерално и према Ђоковићу.


pa naravno da je vise nego zanimljivo svima ovako nesto- daj mi pokazi medij na planeti, kome ne bi bilo.


(Реч ”циганија”, не најсрећније изабрана, и у транскрипту је написана малим почетним словом, управо зато што се не односи на Цигане/Роме, већ, из контекста је јасно 1/1, описује један тип понашања. Ја лично не користим ту реч, нити реч ”циганити/цингачити (се)”, али те речи јесу у употреби, о чему ће посведочири Таса.)


znaci, ti kazes, da ciganija, ciganjenje, nema veze sa Romima/ciganima,...koji su se pak osetili uvredjenim i traze izvinjenje, pri cemu je vec imao iste rasisticke ispade, kada je jednom na nekoj govoranciji rekao, parafraziram, sa gospodom-gospodski, sa Ciganima-ciganski, sto znaci da je sklon takvom i razmisljanju i upotrebi,...tako da ne mora niko nista da mi objasnjava- sto ne stoji, a ovo sve skupa je samo jos jedan los PR.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:38 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

znaci, ti kazes, da ciganija, ciganjenje, nema veze sa Romima/ciganima,...koji su se pak osetili uvredjenim i traze izvinjenje,

Додик није говорио о Ромима. То што нека ромска НВО тражи извињење, то спада у њен делокруг рада, односно за то добија дотације и донације (а нажалост не да се бави решавањем конкретних проблема ромске заједнице).
angie01 angie01 20:16 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Додик није говорио о Ромима. То што нека ромска НВО тражи извињење, то спада у њен делокруг рада, односно за то добија дотације и донације (а нажалост не да се бави решавањем конкретних проблема ромске заједнице).


ma hajde molimte,...NGO su civilno drustvo, koje je nedovoljno zastupljeno i u Srbiji i u BiH i to omalovazavanje apostrofiranjem donacija- sto je ovde uobicajena glupost, dok je u celom svetu normalno, jer, valjda moraju od necega da zive i pokriju troskove kao neprofitabilna organizacija- ne menja cinjenicu da su one neophodne u drzavama kao sto su dve nabrojane, u kojima ne funckionise bas sve kako treba za gradjane.

a negiranje i pakovanje sporne i nadasve uvredljive reci, je jos veca glupost, jer mu to nije prvi put da ponizava Rome.

..a mogla bi da mi objasnis, koje je to drugo znacenje u reci ciganija-koje bi trebalo jos neko da mi razjasni, od onog neprijatnog i uvredljivog, koje u stereotipu i predrasudama opsuje Rome i njihove osobine.
predatortz predatortz 21:29 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

znaci, ti kazes, da ciganija, ciganjenje, nema veze sa Romima/ciganima,...



Evo, kažem ja!
Ciganisanje u kolokvijalnom govoru preko Drine definiše obrazac ponašanja.
Ne ciganiši je čulo gotovo svako dete koje je uporno pokušavalo da nešto iskamči od roditelja.
Toliko je bilo ukorenjeno u svakodnevni govor da su nan nastavnici i profesori u školama, kada pokušavamo da izmolimo bolju ocenu, govorili da prestanemo da ciganišemo.

A da Đokovići ciganišu u poslu, to je naširoko poznato.
angie01 angie01 21:49 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Evo, kažem ja!
Ciganisanje u kolokvijalnom govoru preko Drine definiše obrazac ponašanja.
Ne ciganiši je čulo gotovo svako dete koje je uporno pokušavalo da nešto iskamči od roditelja.
Toliko je bilo ukorenjeno u svakodnevni govor da su nan nastavnici i profesori u školama, kada pokušavamo da izmolimo bolju ocenu, govorili da prestanemo da ciganišemo.

A da Đokovići ciganišu u poslu, to je naširoko poznato.





...khm, a zasto se "kolokvijalno" preko Drine upotrebljava bas taj izraz, kada neko nesto hoce da iskamci?:))))

....a to za Djokovice, sto kazes, to bas ti znas i nasiroko je poznato:))))- mislim, njih ne branim, svakako, nego se blamirs ovde, po svaku cenu braneci nesto sto je neodbranjivo- kao svaki put,..sa istim nepostenim pristupom i napadas,...tebe je civece ta ideoloska zver, potpuno savladala.


btw, dodik je rekao da su-ciganija,...u kom smislu se kolokvijalno preko Drine koristi taj izraz?
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:52 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

angie01


pa naravno da je vise nego zanimljivo svima ovako nesto- daj mi pokazi medij na planeti, kome ne bi bilo.



Ni jednom ozbiljnom mediju koji se bavi ozbiljno politikom. Ali, što je najžalosnije, takvih više nema.
Da ima pisali bi o tome šta Dodik priča i predlaže u oblasti monetarne politike BiH.
Da ima ozbiljnih medija pisali bi ili pričali šta Dodik govori i ima reći dogovoru naroda u BiH. Ne kad je ciganski i uličarski isprovociran već kad se razgovara ozbiljno i odgovorno.
Da ima ozbiljnih medija i čitaoca pisali bi i čitali šta Dodik govori i pokušava uraditi za sudski sistem BiH.
Ovo što sam napisao prate i slušaju Dodikovi glasči na koje, oni koji o sebi misle da su elita, gledaju sa visine. Dok se Dodikovi glasači zanimaju o prizemnim temama što čine život svakodnevni, elite tračare ko je koga ubo u staru ranu.
ciganija, ciganjenje, nema veze sa Romima/ciganima,...koji su se pak osetili uvredjenim i traze izvinjenje, pri cemu je vec imao iste rasisticke ispade,

Šta kažu ta udruženja hoće li mjenjati Krležine "Zastave" i rečenicu u njima: "Ne pravi se država na ciganskom driblingu ko će kome ukrasti srebrnu uru iz džepa."
gvozden1 gvozden1 21:58 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

a zasto se "kolokvijalno" preko Drine upotrebljava bas taj izraz, kada neko nesto hoce da iskamci

I mene to zanima.
Zašto baš Cigane izabraše da po njima smisle reč koja označava kamčenje?

Nikakvu vezu između njih i kamčenja ne vidim.
predatortz predatortz 22:06 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

.khm, a zasto se "kolokvijalno" preko Drine upotrebljava bas taj izraz, kada neko nesto hoce da iskamci?:))))


Jezik je pun izraza baziranih na nekakvim iskustvima.
Možda i predrasudama, kao uostalom o škrtim Škotima, pokvarenim Jevrejima, glupim Bosancima...

U svakom slučaju, reč opisuje ponašanje, nikako ne ciljajući na etničku pripadnost.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:16 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

..a mogla bi da mi objasnis, koje je to drugo znacenje u reci ciganija-koje bi trebalo jos neko da mi razjasni, od onog neprijatnog i uvredljivog, koje u stereotipu i predrasudama opsuje Rome i njihove osobine.

Додик није говорио о Ромима, а није ни измислио ту реч, напротив, то је реч коју разумеју сви говорници с-х и изведених језика. Да ли ти знаш неки синоним за њу?
NGO su civilno drustvo, koje je nedovoljno zastupljeno i u Srbiji i u BiH i to omalovazavanje apostrofiranjem donacija-

Наравно да се у српског НВО сектору све врти око дотација и донација, мада има и нешто месијанског комплекса да нас преваспитају и деконтаминирају.

За то време, положај Рома је вероватно постао гори него што је био пре 50 година (препоручујем ти Мајићево ”Острво пеликана”).
predatortz predatortz 22:26 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

tebe je civece ta ideoloska zver, potpuno savladala.


Ne znam kako bih ti rekao, ali Milorad Dodik i ja nismo ideološki bliski.
angie01 angie01 22:36 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ne kad je ciganski i uličarski isprovociran već kad se razgovara ozbiljno i odgovorno.


kraj vitcza!

izvini, cika kamilo- ostalo je besmisleno da komentarisem.

..evo, samo cu ovo, jer tu ti je i objasnjenje-iz vremena, kada politicka korktnost u smislu vredjanje Roma, nije postojala,


"Ne pravi se država na ciganskom driblingu ko će kome ukrasti srebrnu uru iz džepa."

angie01 angie01 22:37 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

Ne znam kako bih ti rekao, ali Milorad Dodik i ja nismo ideološki bliski.


pa to stalno sviras, al ga branis, zbog onoga gde ste saglasni.
predatortz predatortz 22:41 01.05.2023

Re: Šza je Dodik rekao?

angie01
Ne znam kako bih ti rekao, ali Milorad Dodik i ja nismo ideološki bliski.


pa to stalno sviras, al ga branis, zbog onoga gde ste saglasni.


Zar to nije logično?
Ako kaže ili uradi nešto dobro, zašto ne bih bio saglasan sa tim?

A ovo na šta je pacerski naseo, to mu Vučić vraća za neke stare račune.
Između Dodika i Vučića, bez razmišljanja ću se opredeliti da podržim Dodika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana