Ljubav| Moj grad| Nostalgija

Kapija

jednarecfonmoi RSS / 08.04.2023. u 00:21



Zabranjen prolaz ka drugom svetu sa mogucnosu otvaranja za podobne ili izabrane. Sasvim razlicita od zida kao simbola neprolaza i podzemnih puteva na drugoj strani koji nisu tu da postoje kao vidljivo mesto dobrodoslice ili odbijanja jer se ne vide.

Kapija nikad nije tajna. Stoji tako da je svi vide. Cuvana je, bilo psima a bilo lavovima, bilo kamerama.

Iza nje je uvek mesto kome se tezi.

Ja sam mislila da je nekadasnji Beograd imao samo Stambol,Vidin, tako te neke koje svi znamo, veceras sam cula za jos nekoliko kao Despot kapija, Defter, Kralj kapija…

Volim i ove danasnje Geneks i Kapije Beograda,ugledam ih ako se vracam odnekud, radujem im se. Steta da ih nema jos.

Pre odredjenog vremena smo proveli sat i vise u pokusajima da otvorimo kapiju ispred kuce blizu Beograda. Dok nije dosao komsija sa sedam pasa i rekao da ima tajni prolaz od njegovog placa.
Sledeci put donesemo nove brave i ubismo se da se skine prethodna( nisam ucestvovala) dok se nije provalilo da je ovog puta kapija otkljucana. Lokalmi nasledjeni cuvar kuce, okucnice, baste i sveopsteg mira, otkljucao uz pomoc ko zna kojeg VD60 i otisao u mrak. Nije ni rekao.

Fali ruka koja zatvara kapiju za tobom kad napustas mesta iu pomesanima  secanjima.Te nove digitalne, sa spustanjem i dizanjem i silnom elektronikom ne mogu nikad da zamene zvuk, dodir i siluetu koja stoji sa druge strane.




Tagovi



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 11:18 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Ja se ne slažem.


I ne pitaš se
solo solo 11:20 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Isuse, Cvetko je iz njenog tabora? Nisam bila sigurna, reko, polako..

Otkud ti to?

Cvele bre načitan čovek,i ume da se zajebava.

Pravda za Ecce Cveleta!
tessa1 tessa1 11:26 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Otkud ti to?

Pa dobro, nije to kraj svijeta, dobro je znati.. Mi smo ovde kao otvorene karte, dobro je znati koliko je druga strana spremna da uloži, ide dalje..
panta panta 11:29 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

solo
Isuse, Cvetko je iz njenog tabora? Nisam bila sigurna, reko, polako..

Otkud ti to?

Cvele bre načitan čovek,i ume da se zajebava.

Pravda za Ecce Cveleta!

Saglasan!

Mislim da si, vezano za boldovano, pogodio šta je to što je zaista važno.
Mera kvaliteta ljudi je sposobnost da se zeza.
Naravno, to podrazumeva da se zeza na svoj račun.
Oni koji se zezaju, isključivo, na tuđi račun su jajare - i, u suštini, pičke.
ecce-florian ecce-florian 11:35 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

@solo
Cvetkoooooooooo


vidim ja , ovde se sve promenilo. sad se kokanda čitaju postovi a ne itaju komentari

inače Urbi et orbi

Na onom što je solo okačio pre pet strana ima nekih postova iz 2009. ( koji normalno nisu ni za q...)

nego šta sam teo da kažem

a da

ako preskočite post i otvorite komentare ( kako Bog zapoveda) videćete da mi se svi od 2009 obraćaju sa cvetko , tako da mi je ovo na avataru ustvari umetnićki pseudonim

ko mi je kumovao ne mogu da se setim da li edi ili margos ili goca, davno je bilo


studio


injaaaaao pa ubo sam i 600.
zoja444 zoja444 11:38 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

solo, anarhisto, ne raduj se prerano. vidis da je duboka drzava bloga b92 u pitanju. njega ce biti, samo nas biti nece.
ecce-florian ecce-florian 11:54 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

zoja444
duboka drzava bloga b92 u pitanju.


hbtr, kako smo s politike i kulture došli na pornjaje

e da

ako te muči ono 100 komenta po strani, ja znam kako može i više. jedino što ne smem da ti kažem jer mislim da je to maxina zakrpa iz davnih vremena, pa ne bi da povredim autorska prava

pitaj ga ti direktno da ti objasni
vcucko vcucko 11:58 12.04.2023

Re: Ах, те ветрењаче... Све до Стразбура...

shmoo


Evo i saopštenja FK Čukarički, koje prenosimo u celosti:

"Sve što se dešavalo na stadionu na Banovom brdu u utorak uveče velika je sramota srpskog fudbala. Fudbalski klub Čukarički je učinio sve što je traženo da se stvore uslovi da meč posle pražnjenja istočne tribine bude nastavljen.

Stav Uprave fudbalskog kluba Čukarički je da se fudbalski propisi moraju poštovati, a da vinovnici incidenta moraju da budu sankcionisani. Naš klub nije formalno obavešten o odluci da bude igran nastavak meča, nismo dobili niti pismenu odluku niti bilo kakvo drugo obrazloženje o razlozima prekida, kao ni o zakazivanju utakmice u novom terminu. Takođe, glavni sudija meča nije dao znak za kraj utakmice.

Odluka o prekidu i naknadnom nastavku utakmice suprotna je važećim propisima. Jedini pravno utemeljeni ishod jučerašnjeg meča isključivo mora biti registracija utakmice službenim rezultatom u korist FK Čukarički, ekipe koja nije odbila nastavak meča.

Našem klubu je ostala nepoznanica na osnovu kojih bezbednosnih činjenica je sudija doneo odluku o otkazivanju utakmice, ili je, kao što to brojni snimci pokazuju, odluka doneta nakon izričitog odbijanja igrača i predstavnika FK Partizan da nastave utakmicu i da napuste teren za igru.

Fudbalski klub Čukarički će u toku dana dostaviti medijima zvaničnu žalbu koja će biti upućena na adresu Zajednice fudbalskih klubova Super lige i Prve lige Srbije", stoji u saopštenju kluba s Banovog brda.


Odgovor je samo jedan.

Ako klub sa Banovog brda danas (sreda) u zakazano vreme ne izađe na teren i ostane pri napisanom, svaka čast. Ako izađe, toliko o tome. I o klubu sa Banovog brda.

Uostalom, Jelen-LingLong-Mozzart... (ako si bolje obavešten, a verujem da jesi, ubaci trenutno važećeg sponzora) Super Ligu treba ukinuti, ionako ničemu ne služi.
solo solo 11:58 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Oni koji se zezaju, isključivo, na tuđi račun su jajare - i, u suštini, pičke.


Saglasan uz jedan amandman.

Teška su vremena i deficit vremena. Sebe ipak ostaviš za kraj. U zezanju mislim.

Malo bi izgledalo sebično da se zezaš samo na svoj račun.

No sve je stvar ukusa i ,,vizure,, što bi rekla Anželik

I jbg - Hu kerz!
zoja444 zoja444 12:04 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

pitala bih ja maksu, ali je on odjednom poceo da me uocljivo ignorise. kriva je angie, mesecima me ovde ogadjuje ljudima. on se za nju opredelio. sf-sn
panta panta 12:14 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

zoja444
pitala bih ja maksu, ali je on odjednom poceo da me uocljivo ignorise. kriva je angie, mesecima me ovde ogadjuje ljudima. on se za nju opredelio. sf-sn

Zoja!
To da podesiš broj strana ti je pičkin dim.
Odeš na svoj profil, izabereš 'izmena profila' - i tamo postaviš broj stranica, umesto 100, odabereš 200.
zoja444 zoja444 12:25 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

hvala panto. asocijacija na tebe. danas mi se jedu girice i krompir salata. ali prespavala sam pijacu. sf-sn
panta panta 12:35 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

zoja444
hvala panto. asocijacija na tebe. danas mi se jedu girice i krompir salata. ali prespavala sam pijacu. sf-sn

A ja moram popodne sa nekim društvom na neko ožderavanje.
Izgleda da ću morati da udaram po kolenici dok još ima kiselog kupusa.
Jebiga!
Ali ću pre polaska da pojedem jedan tanjir slatkog kupusa na paradajz čorbi.
Moja žena je svetski prvak.
shmoo shmoo 12:58 12.04.2023

Хлеба и игара + Фарма и Парови

vcucko

Uostalom, Jelen-LingLong-Mozzart... (ako si bolje obavešten, a verujem da jesi, ubaci trenutno važećeg sponzora) Super Ligu treba ukinuti, ionako ničemu ne služi.



Моцарт.

Да ли би ти то исто рекао да је којим случајем Партизан у овом тренутку на првом месту на табели фудбалског првенства Србије?

Чисто сумњам.

Ћутали сте о томе док вам је Толе Караџић намештао првенства и купове па вам сад криво што је у српском фудбалу дошло до онога:


tko bi gori, eto je doli,
a tko doli gori ustaje.

'Ајде онда да забранимо Партизану и Звезди учешће у Евролиги у баскету јер због тога више нико и не зна ко и како тренира, игра и гледа кошарку у Новом Саду, Лесковцу, Вршцу, Краљеву, Чачку, Крушевцу, Вршцу,... у Првој кошаркашкој лиги Србије.

Па онда у баскету заузимамо почасна девета и остала нижа места на међународним такмичењима националних селекција.

Некадашња кошаркашка сила (традиција, јбт!). Некад било, сад се помињало.

Сад имамо преча посла па причамо о Лесору, Пунтеру, Папапетруу, Нуналију, Ексуму и осталим нашима којима се, гле чуда, ниједноме презиме не завршава на -ић.


Odgovor je samo jedan.

Ako klub sa Banovog brda danas (sreda) u zakazano vreme ne izađe na teren i ostane pri napisanom, svaka čast. Ako izađe, toliko o tome. I o klubu sa Banovog brda.



То и ја рекох. Можда ти је промакло?

Чекамо званично саопштење нашег Чукаричког. А ако имамо и мало части, ми данас ту поновљену утакмицу са Партизаном нећемо играти.


Само што је на дневном реду много важније питање од питања части Чукаричког.

А то питање гласи:

Докле ће цела фудбалска Србија, сви они који играју, тренирају, гледају и прате тај фудбал у Србији да буду таоци Звезде и Партизана и криминалаца који уз помоћ политичара и државних структура вршљају и у вечитим близанцима и у читавом фудбалу у Србији?

И кога онда уопште и брига за ту "традицију која траје 70 година" коју помиње председник државе Вучић говорећи како нема срца да угаси фудбалске клубове Звезду и Партизан иако сви ми знамо да се и у једном и другом вечитом близанцу српског фудбала криминалци и олош деценијама окупљају као муве на говно.

(Што и не треба да чуди. Смрад гована се надалеко шири па привлачи све муве говнаре у широком кругу.)

Да ли си видео да су ови у ФСС померили финале Купа са првобитно заказаног 3. јуна (субота) на 25. мај (четвртак).

Јбг, Дан младости је Дан младости. Не сме се то заборавити.

И то нам је такође нека традиција, је л' те...

А дотле нека "традиција која траје 70 година" и даље испира мозак својим ретардираним навијачима снимцима Барија 1991. или Хејсела 1966. док криминалци воде главну реч и у српском фудбалу и у држави Србији.

И свима лепо...

Осим онима који не пристају да се багра и олош баш тако џукачки примитивно игра њиховим животима.





tessa1 tessa1 13:00 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ali prespavala sam pijacu.

Ništa ja tebi ne vjerujem, al mi lijepo. :))
tessa1 tessa1 13:01 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

uocljivo ignorise

Vala, i ono što je obraćao pažnju, bolje da nije, on i prepodobni Pajić. Ubitačna kombinacija sa Gintericom.
tessa1 tessa1 13:03 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

podesiš broj strana

Pazi da nisam povezala odmah na šta misli,

nisam povezala da je zajebava u stvari. Cvelče.
tessa1 tessa1 13:05 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

I što mrzite Oktobar, je li ? :)
zoja444 zoja444 13:19 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, kako ono bese: ne veruj zeni koja pusi drinu bez filtera. nisam ja kao solo zaglavila kod sex pistolsa. sala, sala. sf-sn
tessa1 tessa1 13:27 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

How Vivienne Westwood dressed the Sex Pistols and shaped punk

Još nisam kupila njen ceker.


Sat vremena čekam na jednu informaciju, dobru vijest, stiže, i evo sad mi se spava, toliko je bilo napeto. Klonula sam, popustila gard. :)

zoja444 zoja444 13:36 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

i ja cu na dremku. uzalud je pokusavati menjati stavove ljudima na internetu. to sam negde procitala na internetu. sf-sn
ecce-florian ecce-florian 13:46 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tessa1
podesiš broj strana

Pazi da nisam povezala odmah na šta misli,

nisam povezala da je zajebava u stvari. Cvelče.




ooooo

pa kakote

ps

na šta misiš kad kažeš JE?
ecce-florian ecce-florian 14:00 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

zoja444
hvala panto. sf-sn


jbg

sad imaš info kako da imaš 200 po strani

aliiiiii

ne moš nevezano da pitaš maxu za pomoć

pa sad ti vidi koti pomaže jel, a ko..... ima ona s vraBcom

nije uvek sigurno da " ko ima informaciju vlada..."

to su floskule

pps

misim ako se iz narečenog i prethodnog ne vidi moja "bona fide" da pomognem u ovoj nemiloj situaciji nemoguČnosti ostvarivanja kontakta, onda stvaaaaarno ..... ne znam

sad bi ovde "muzika za decu i penzionere" ( album miki solusa © ) leglo ko guza na nošu vlatkovo

"....napravi nešto po prvi put
čujem te dobro kontakt je skup..."

ali bolje miki

jbg

kad zrelije razmislim ne smem da okačim mikija, neće biti raumevanja za moj smisao za humor, jbg

nači

ipak vlatko




zoja444 zoja444 14:04 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ecce-homo, izvini sto upadam, radoznalost je ubila macku. koji si ti lik, iz koje price, delis li ljude na podobne i nepodobne, pozeljne i nepozeljne... sf-sn
tessa1 tessa1 14:05 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ooooo

pa kakote

Sjajno. :)
tessa1 tessa1 14:06 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

neće biti raumevanja za moj smisao za humor,

E ovo je uvrjedljivo. :)
ecce-florian ecce-florian 14:08 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

zoja444
ecce-homo, izvini sto upadam, radoznalost je ubila macku. koji si ti lik, iz koje price, delis li ljude na podobne i nepodobne, pozeljne i nepozeljne... sf-sn


života ti, koje su ti premise za ovakav zaključak?
ecce-florian ecce-florian 14:11 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tessa1
neće biti raumevanja za moj smisao za humor,

E ovo je uvrjedljivo. :)

izvini
evo


imali u petak koncert u prestonici kulture. uživao

topla preporuka
ecce-florian ecce-florian 14:20 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ajd da probam i ja s jednim ( ovo mi je prvo) političkim pitanjem
vezano je za vratnice i pitanje je ulaska i izlaska iz zemelj ( srbije)

1.)svojevremeno državljani srbije nisu mogli da izadju na "vratnice" prema madjarskoj ako ne pokažu potvrdu vojnog odseka dok su izbeglice mogle da prelaze. na taj način sam se ja snabdevao gorivom iz madjarske u flačama od kokA KOLE MALO STINJENIM U VRELOJ VODI DA MANJE KUBIRAJ

2.) posle tog sam bio svedok kad članovi zvanične delegacije Srbije iz Radikalne stranke na graničnom prelazu sa Hrvatskom vade putovnicxe ( znači nisu se ogrešili, prijateljska susedna zemlja im je pihvatila dvojno državljanstvo i izdala putovnicu) a oni su srbovali u radikalnoj stranci i ušli u sastav delegacija koja je rešavala pitanja onih "naših"koji su ostali tamo. kad sam ih zamolio da kao članovi zvanične delegacije r srbije ipak koriste pasoše države u čijoj su delegaciji jer se stavovi dve narečene države mogu razlikovati, gledali su me belo ništa ne razumevajući

e sad

evo Pastor ( mladi) saopštio da

cit

Dodao je da je SVM "uspeo da obezbedi" da dvojno državljanstvo ne isključuje zapošljavanje u policiji i vatrogasnoj službi.

"Za ovo je trebalo izmeniti zakon o policiji, a potom i relevantne propise. Ako se na isti konkurs u državnoj upravi prijavi predstavnik nacionalne manjine i lice koje se izjašnjava kao predstavnik većinskog naroda, onda licu koje pripada manjinskoj zajednici treba dati prednost", naveo je potpredsednik SVM.


i kao svi pizde


a u čemu je razlika?


ajd , stvarno mi treba pomoć


vcucko vcucko 14:26 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

shmoo


Да ли би ти то исто рекао да је којим случајем Партизан у овом тренутку на првом месту на табели фудбалског првенства Србије?

Чисто сумњам.

Ћутали сте о томе док вам је Толе Караџић намештао првенства и купове

Ti meni veruj ili ne. Ali pitaj me, koliko je besmislenih prvenstava ili kupova Partizan pokupio od raspada Juge? I koliko mi to znači u životu. Odgovoriću ti i bez pitanja. Nemam pojma i ništa mi ne znači. Ako su ovamo uzeli neki ćup a tamo popili petardu u Pragu ili Beču, koji kur.

Pratim derbije i međunarodne utakmice, tu (uglavnom) nema prevare i nameštaljke, bar se nadam. Znači penali u Njukaslu, lepo, skakalo se i veselilo. Isto i u Briselu (severozapadna Đakovica). Damo go nečastivoj i pobedimo ih, i to je lepo, isprati se. Ovo ostalo, ne vidim smisla ikakvog.

Kakva crna emocija u nekakvoj pobedi protiv Radnika iz Surdulice?!

Napravi regionalnu ligu, eto u basketu ima smisla. Ali, naravno, pravi je tamo gde ima rezona. Pitaj Rumune i Bugare, možda i Grke. Ne verujem da se njihova velika ćetvorka (Oli, Pao, AEK i PAOK) raduje džombanju po Lamiji i Edesi. Pitaj, ali ponizno. Nisi u situaciji da budeš bahat. Braća Turci su takvu ligu odavno prerasli, kvalitetom i infrastrukturom, jbg. Pa možda Rumuni, Bugari i Grci i kažu, ajde medo unutra, oprao si ruke i reko dobar dan. Možda.

Samo da se jednom otresemo onoga što si ii sam primetio i rekao. Kakvi qrac evropski Brazilci, to nikad nije ni bilo. Pre sto godina nam se omakla jedna u Montevideu, to smo opevali, filmovali i kraj. Samo još dve utakmice u sto godina vredne pomena. Nemačka u Port Elizabetu 2010. i noć u Lisabonu 2021. A te dve su samo bile uvod u kasniju bruku i pogibiju.

Mi smo debela, nebitna periferija svetskog fudbala. I u skladu sa tim treba da razmišljamo, da se ponašamo i da radimo.
zoja444 zoja444 14:33 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

hahaha ovo je jos gore nego sto sam mislila, ecce-florian. podjebavas inkluzivne. ljudi, pismeni ste. i srecno. sf-sn
ecce-florian ecce-florian 14:56 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

zoja444
hahaha ecce-florian. podjebavas inkluzivne. ljudi, pismeni ste. i srecno. sf-sn


politički korektan govor ne važi za autorska dela ( pesme, tekstove pesama, književno, muzičko, likovno..... stvaralaštvo)

što se politički koretnog govora tiće u svakodnevnoj komunikaciji - pazi bole me q...

da otklonimo nejasnoće

ps.


e ti to poravljaš resume za neku NGO

kasno, jbt, sve popunjeno, grantovi presusili, svi ciljevi ostvareni

jeb nema razloga da kucaš na otvorena vrata
tessa1 tessa1 15:11 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

posle tog sam bio svedok kad članovi zvanične delegacije Srbije iz Radikalne stranke na graničnom prelazu sa Hrvatskom vade putovnicxe ( znači nisu se ogrešili, prijateljska susedna zemlja im je pihvatila dvojno državljanstvo i izdala putovnicu) a oni su srbovali u radikalnoj stranci i ušli u sastav delegacija koja je rešavala pitanja onih "naših"koji su ostali tamo. kad sam ih zamolio da kao članovi zvanične delegacije r srbije ipak koriste pasoše države u čijoj su delegaciji jer se stavovi dve narečene države mogu razlikovati, gledali su me belo ništa ne razumevajući


Milanović je prije neki dan odlikovao svoje vojnike (za zločine nad Srbima niko nije kažnjen osim one Azre, bi li Azra) u Derventi (RS),

fino je prešao granicu kao predsednik Hrvatske sa EU dokumentima, i u RS odlikovao hrvatske i muslimanske vojnike, spomenuo je čak jake borbe sa Srbima koji su bili bolji,

ali sve dok tvrdi da je RS realnost i mi možemo shvatiti da su u tom ratu i njihovi izginuli..

To je danas realnost.

I prioritet je danas da se rat ne ponovi, Milanović ne želi rat sa Srbima, niti Hrvatima smeta RS.


Drugo, nekoliko puta sam rekla, meni Seselja ne mogu bitange virtuelne podmetati, taj Seselj je postao uslovni reflex, sakriju svoj latentni fašizam iza njegovog nosa i stomačine..

Kod nas Seselj nije nikada, ni-ka-d, bio važna ličnost, naprotiv, ono najgora mraka koja je takva i u ratu i u miru je bila em marginalna em ga spominjala.. Ljudi su bili okrenuti SDSu, Srpskoj demokratskoj stranici koja je na koncu registrovana nakon SDA, Alija je prvi registrovao stranku, i Sarajlije sa Karadžićem su drugačije razmišljale u to vrijeme od nas ovamo u BL..

Meni nije jasno otkud Seselj u Srbiji, kreatura najgoreg, ko je za njega glasao u Vojvodini? Već sam jednom pitala ovde…



I zaboravih, u onom razgovoro Daše i Biljanje, Daša kaže sve je mirnije, pa jeste i zemlja je bez Srba, zato je mirnije. Šta je tu problem reći, da, mirnije jer ste zemlju očistili od Srba,

protiv sam progona ljudi druge nacionalnosti, Srbija mora imati mjesta za sve, i ne smijete dozvoliti da vam zaguljeni srpski nacionalisti iz Bosne, a manje ih ima nego što mislite, prave državu,

ali sve dok se Seselj provlači kao jedini adut ako bilo šta kažeš za svoj narod, ili opsuješ nekom mater jer te ratom trigeruje, ja te ljude smatram kao zagovornike ubijanja i etničkog čišćenja Srba iz RS.

Zašto mi nakon tri decenije nemamo mentalnu snagu, pamet da sagledamo šta se desilo i objektivno i ljudski gledamo u budućnost.. Ej, ljudi zarobljeni u devedesetim još uvijek iz rukava izvlače razloge za nova ubijanja, i kad kažeš, ok, nema problema, izvoli.. oni se povuku, jao ti si ubica, jebotebog.
tessa1 tessa1 15:11 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Zaboravih, i meni je žao što Srbi iz Hrvatske nisu došli kod nas u RS, mi smo isto govorno područje, bilo bi prirodnije..
zoja444 zoja444 15:17 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ecce, samo ti pici svoju pricu. ja sam ovde izjavila ko ce biti kriv ako mi se nesto desi. naravno da meni to tada nista nece znaciti, ali drugima hoce. p.s. mozda i nece. kazu da ih samo razmenjuju.
tessa1 tessa1 15:21 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ecce, samo ti pici svoju pricu. ja sam ovde izjavila ko ce biti kriv ako mi se nesto desi. naravno da meni to tada nista nece znaciti, ali drugima hoce. p.s. mozda i nece. kazu da ih samo razmenjuju.

Zoja, teško te pratim, šta se dešava?


Ima li Oktobar stih "pratim trag"? :)
zoja444 zoja444 15:30 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, u srbiji zivi 23 nacionalnih manjina. nek neko da statistiku kako je u drugim zemljama. p.s. gramaticki je neisravna prva recenica. para mi usi. nek ispravi ko hoce.
tessa1 tessa1 15:44 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, u srbiji zivi 23 nacionalnih manjina. nek neko da statistiku kako je u drugim zemljama. p.s. gramaticki je neisravna prva recenica. para mi usi. nek ispravi ko hoce.


I to je dobro, zamisli samo da žive Srbi? Strašno.

Po ovom pisanju ovde shvatila sam da je situacija mnogo gora..

I u RS su se vratili više ljudi nego u Federaciju, i to je normalno, neka se ljudi vrate svojim kućama,

neki se nikada neće vratiti, nećemo pisati zašto, opet će se promoliti Seselj?

Moja poenta: fali nam pametnih Srba. Ništa drugo. Moraš imati inteligenciju i duha da sve to sagledaš i povlačiš pametne poteze i izvučeš narod na površinu konačno..
zoja444 zoja444 15:53 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, poenta je da ne sme biti pametnih srba. ne sme velikim slovima. odakle ti ideja da je namera dobra, da se srbi izvuku iz g.na?
tessa1 tessa1 16:24 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, poenta je da ne sme biti pametnih srba. ne sme velikim slovima. odakle ti ideja da je namera dobra, da se srbi izvuku iz g.na?

Da, da, postoji ta psihološka igrica (rasrdi me kada shvatim koji je to minimum koji sa mnom manipuliše, usudi se), i posebno ovde jer u RL ne srećem takve budale među Hrvatima i Bošnjacima, muškim i ženskim, stvarno, i nije to što ne znam šta mi misle, u RL ima još uvijek dobrih ljudi u sva tri naroda..

Srbi = Seselj, četnici, fašisti

A partizani i antifašisti (do Neta nisam znala koliko je virtuelnih antifašista iz 1945.) su ovi gradski BG-ZG-SA (njima je gradsko imunitet za sve, rodiš se i to ti je, čist ko suza, i pred Bogom i svijetom) što nisu bili za rat i Tito im je zataškavajući genocid srpskog ruralnog stanovništva pa i nije neka šteta, omogućio dobar život i rokenrol..

Odabrati stranu između prvih i drugih kod mene je postalo lično, ili bukvalno pitanje inteligencije.
shmoo shmoo 16:54 12.04.2023

Јебем ти такав празник фудбала

vcucko

Ti meni veruj ili ne.



Верујем ја теби јер немам ниједан разлог да ти не верујем и слажем се са свиме што си написао, од лажних европских Бразилаца преко регионалне лиге до дебеле периферије.

Једино за ово:

Pratim derbije i međunarodne utakmice, tu (uglavnom) nema prevare i nameštaljke


морам да ти кажем да ти јеси један велики шаљивџија.

А ово ти је сасвим у реду:

u skladu sa tim treba da razmišljamo, da se ponašamo i da radimo.


И тако у Чукаричком и покушавамо да радимо потпуно свесни где смо, шта смо и ко смо. Од петлића до сениорске екипе.

Једино што то онда треба да радимо достојанствено као људи без обзира што смо периферија.

А са фудбалским клубовима Звездом и Партизаном као таквима то је немогуће данас.

И у том чучу зеци грм.

И отуд онда и имаш ово што се догодило јуче.

И понашање надлежних у српском фудбалу и њихова саопштења у којем пребацују кривицу на све друге једино сами не преузимају одговорност за оно што су сами закували.

Чучко, јуче је 7-8 редова испред мене, то је овај део трибина који су испразнили после гробљанске трибине пошто су и ту, на тај део где смо били ми остали навијачи, дошле такође ретардиране гробарчине (чуј, "навијачи" Партизана) и распоредиле се стратешки за пичвајз који су направили, ломили столице, убацивали бакље на терен, гађали линијског судију итд, седела екипа ћелавих билмеза од по 120 кила без врата (модел Миша Вацић, само без косе, али вероватно са значкама Службе) и преко телефона, гласно тако да смо их сви чули, координисала акције оних ретардраних пијаних и дрогираних мајмуна узраста 12-25 година које медији називају данас Партизанови навијачи и које је после мурија пендрекала над чиме видим да неки плаћени Партизанови медији и ботови данас наричу. Цело то позориште јуче је унапред изрежирано. И сви смо их чули, те ћелаве билмезе, док издају наредбе. Чула су их и та деца из подмлатка Чукаричког која су седела са нама.

Смиривали смо заједно са тренером подмлатка и ту децу и њихове родитеље који су се баш уплашили. Деца су у узрасту петлића.

(А по чему ти памтиш своје празнике фудбала из тог свог узраста у којем су та деца која су јуче била око мене на трибинама? Сигурно не памтиш по ћелавим билмезима који се понашају као да су богови и одређују судбину свих на стадиону.)

Докле год се не ослободимо тих ћелавих билмеза, нема достојанства.

Не смета мени толико периферија, Чучко, ту смо где смо. И можемо да пробамо то да променимо упорним стрпљивим и вредним радом. Па мало по мало...

(Зар светски прваци до 20 година старости са Новог Зеланда нису добра илустрација за то?)

Мени, Чучко, смета што се осећам понижено... Недостојно људског бића јер ме неки криминалци које поносно називамо ФК Црвена звезда и ФК Партизан држе као таоца зато што волим тај јебени фудбал и ма колико се ја трудио да се мрднемо од те периферије, дође екипа билмеза и једним потезом све то сруши.

Надам се само да ти родитељи који су јуче са својом децом седели са нама и које смо тешили неће повући своју децу из фудбала и из подмлатка Чукаричког јер није крив фудбал за то понижење које смо јуче сви ми остали понели са стадиона Чукаричког.

Не укида се лига и фудбал због тога.

Укидају се ти ћелави билмези који све нас у свеукупном српском фудбалу држе као своје таоце.

zoja444 zoja444 17:10 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

tesa, cuvaj se ti prevaranata. ovo ti je ogledno odeljenje.
zoja444 zoja444 17:32 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

jedna rec izvini. kupili moji kirbi usisivac za 5000 dm. ja njima: jeste li vi normalni? mama: ne znam sta nam je bilo. kao da nas je prodavac zacarao... upotrebljen na prezentaciji i jos 1x
tessa1 tessa1 17:35 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, cuvaj se ti prevaranata.


Sjetih se ljetos idem niz put prema kući, a na kapiji stariji čovjek i žena, pričaju sa mojima zasjelim ispod grožđa i okrenuše se i polako prema meni, stali smo mi malo, ali iza njihov leđa vidim da moji gledaju u nas i smiju se, pozdravim se sa ljudima,

i nisam ni prošla kroz kapiju, čujem mamu pita me: šta si ti sad pričala sa njima?

Šta sam pričala, pozdravili se, rekla im da sam vaša, oni se sjetili kad sam bila mala, ja zaboravila, upitali se zdravlje, pitala ih imaju li posla oko kuće, ljeto, bašta, njiva, krave, kajmaka, jel dobar paradajz, paprike, oni me pozvali da dođem kod njih..

Kaže mama, samo mi je žao što ću umrijeti i neću vidjeti ako se ona ikad vrati ovamo, izabraće je za predsednika sela, to moje dijete se tako brzo udomaći kao da je cijeli život provela sa njima..

Na to je moj brat rekao: ma ona voli narod.

E to je to Zoja, kad voliš narod i prevaranti su dio priče, i ljubavi, ne brini. :)


Evo jedan tekst, par pasusa sam ukoristila za naslovnu stranice, sad mi više nije potrebna, Substack ne dam za milione :), prije neki dna nam javili da je Twitter postao naš neprijatelj br 1, nemam Twitter al znam kojem klanu pripadam. :)


“Nabokov came from the library. Gogol from the government office. Dostoevsky and Tolstoy from the clouds, where they wrote books meant to deluge the ground and sweep away the old order, ushering in a utopia of Christian suffering and redemption, in the former’s case, and moral rectitude, rural life, and vegetarianism, in the latter’s. Chekhov came from the earth. Literally. He was the only great Russian writer of the 19th century born to the peasantry rather than the nobility, the reason why the peasants in his stories are complex human beings, neither saints nor sinners, and as understandable as they are sometimes degenerate, rather than pegs in grand philosophies.”

Everything You Think You Know About Chekhov is Wrong
tessa1 tessa1 17:37 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

ovo ti je ogledno odeljenje.

Ne dozvoli da ti blog bude parametar, ovo je sve fejk, manipulacija na nekoliko nivoa. I na koncu, dosadno, život je mnogo interesantniji.
tessa1 tessa1 17:41 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

I otkud sad ovaj Tasin naslov?
zoja444 zoja444 17:47 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

cula sam jutros kroz polu san da je i sekspir postao nesto problematican. prespavala sam razlog zasto.
ecce-florian ecce-florian 18:05 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

zoja444
jedna rec izvini. kupili moji kirbi usisivac za 5000 dm. ja njima: jeste li vi normalni? mama: ne znam sta nam je bilo. kao da nas je prodavac zacarao... upotrebljen na prezentaciji i jos 1x


nači, kažeš samkinja si ( pazi to je ko grk i grkinja, nije grk i grkica)

a sestara i braće imaš?
tessa1 tessa1 18:11 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

cula sam jutros kroz polu san da je i sekspir postao nesto problematican. prespavala sam razlog zasto.


Kod je bio za telefon ili banku, i da li to skida sa telefona samo u Srbiji ili i vani, i da li se može napraviti i za banku vani onako kako sam zamislila, samo skeniraš, ali ako skeniraš jel to uključuje sumu u kodu ili je ja pišem?

Hm, da li je taj kod bio prelazak iz jednog oblika u drugi, iz jedne funkcije u drugu? Bili su neki brojevi, računa?, i Maksa je napravio kod, simplifikovao što bi rekao Benedykt? Znači da može napraviti isto?

Zoja, hajde da to riješimo. :)
tessa1 tessa1 18:12 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

a sestara i braće imaš?

I ja sam je pitala. :)

+

Zaboravih što je to važno, čini se da je jako važno. :))
tessa1 tessa1 18:14 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

sekspir postao nesto problematican

Čitala sam skoro da su njegove drame pisali drugi.
tessa1 tessa1 18:15 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Ecce, extra slika.
ecce-florian ecce-florian 18:37 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

tessa1
Ecce, extra slika.

hbg


tessa1 tessa1 18:50 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

hbg


O bože, ko ovaj humor da ne voli.




Ček, imam i ja jednu, samo da se sjetim gdje, kad smo kod brkova,


milisav68 milisav68 19:04 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

shmoo
Сад имамо преча посла па причамо о Лесору, Пунтеру, Папапетруу, Нуналију, Ексуму и осталим нашима којима се, гле чуда, ниједноме презиме не завршава на -ић.

E, razumem što si kivan, i ja sam, ali ovde pucaš u pogrešnu metu.

Ovaj KK Partizan je dobra volja pojedinih ljudi, počevši od Željka, pa na dalje.

A liga nam je kao i reprezentacija u qrcu upravo zbog onoga što se dešava i u fudbalu.

zoja444 zoja444 19:09 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

sta ce biti, bitit ce. izbori, revolucija, rat sa onima ili sa nanima ili oba. napravljen uvod.
angie01 angie01 19:16 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

hbg


oduvek sam imala zelju da imam jednog Dezmonda,...Rip me je svakako nervirao svojim nafuranim maco egom i teskom mizoginijom,...pazi, devojka mu se zove Hani, ma nemoj:)))

...dok Dezmond, em sto sve obavi, s elegancijom i stilom, jos ima bolje replike- bolji mu karater- iako ga je autor smislio tako, da bude u senci.
tessa1 tessa1 19:30 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

sta ce biti, bitit ce. izbori, revolucija, rat sa onima ili sa nanima ili oba. napravljen uvod.

Ima pjesma,

Na 0:19 počinje muzika iz akcionih filmova sedamdesetih..



vcucko vcucko 19:30 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

milisav68
shmoo
Сад имамо преча посла па причамо о Лесору, Пунтеру, Папапетруу, Нуналију, Ексуму и осталим нашима којима се, гле чуда, ниједноме презиме не завршава на -ић.

E, razumem što si kivan, i ja sam, ali ovde pucaš u pogrešnu metu.

Ovaj KK Partizan je dobra volja pojedinih ljudi, počevši od Željka, pa na dalje.

A liga nam je kao i reprezentacija u qrcu upravo zbog onoga što se dešava i u fudbalu.


Ama covece i to je slicna prica kao u fuzbalu. Cuj zemlja kosarke. Bila, Juga. Sa svim Dinaridima included. Kad su agenti u jednom proputovanju Hecegovinom, novom i starom, znali da navataju petorku dvometrasa. Elementarna obrada i krvav rad i bude od toga bar jedan za drugu ligu. I tako svaki vikend.
Nemoj pogresno da me shvatis, ali nije Leskovac baza za basket.
Sta je ostalo od toga trosili smo donedavno, nema vise.
Kakva zemlja kosarke.
Izvinite zbog osisanog pisma kuckam na nekom levom tabletu.
tessa1 tessa1 19:31 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tessa1 tessa1 19:32 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Koliko me trigeruju ovi Tasini naslovi, Farme i Zadruge, svaka čast.
tessa1 tessa1 19:35 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

imali u petak koncert u prestonici kulture. uživao

topla preporuka

Dobro, ovo je fazon koji ima i NadN, kako bih rekla, malo djetinjasto ali drago. :)
ecce-florian ecce-florian 19:46 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

@angie
.Rip me je svakako nervirao svojim nafuranim maco egom i teskom mizoginijom,..




ja bezobrazan, mačo i mizogin? i ponašam se

samoljubivo, nadobudno i nadasve drsko

ne neeee

ovo se zove bezobrazluk hahahah ( nemoguće dostići taj nivo bezobrazluka da mentorima na Trinitiju na odbrani Phd kažeš: vi to itako nikad nećete razumeti)

"To bring him into the academic fold, Wittgenstein needs a doctorate, needs a stipend. He applies for a college grant, which many support. Ramsey: "He is a philosophic genius of a different order from anyone else I know."

He is hurriedly awarded a Ph.D. for his "thesis," the already published Tractatus. Moore and Russell administer the oral examination in June 1928. Russell: "I have never known anything so absurd in my life." Then, to Moore: "Go on, you've got to ask him some questions, you're the professor."

After a short inconclusive discussion of his book, Wittgenstein brings the proceedings to a close by standing and clapping them each on the shoulder. LW: "Don't worry, I know you'll never understand it."

With their uncomprehending approval, Wittgenstein receives the Ph.D. and a grant of £100 from Trinity College. He gives his first college lecture on 20 January, 1930, the day after young Frank Ramsey dies.


ps.
da kasmo kod "samoljnublja" nemam nažalost matičin rečnik srpskohrvtatsko književnog jezika pri ruci pa ne mogu da nadjem književne priemer , ali mislim da se u hrvatskom koristi kao sinonim za tašt egocentričan......

i ja sam imao lirske blogove, ovo je jedan kod gazde od pre više od deset godina da ne bude da sam uvek bio matoro zanovetalo.al, što bi reko rambo "ostara se" , mada su me i tada zvali cvetko hahaha

[i][/i]
zoja444 zoja444 19:51 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

haha ko je spomenio b.s.? zeno svaka ti cast. i ja sam nosila neka piskaranja dusku kovacevicu ali me hiperaktivnost omela.
tessa1 tessa1 19:56 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

haha ko je spomenio b.s.? zeno svaka ti cast. i ja sam nosila neka piskaranja dusku kovacevicu ali me hiperaktivnost omela.

Zoja, da li bilo previše tražiti od tebe da mi ovo razjasniš, ili da jednostavno samo crknem od znatiželje? :))
zoja444 zoja444 20:11 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, i ja cekam kraj. i nek propadne srbija. bolje nije ni zasluzila. u inat dusmanima.
angie01 angie01 20:12 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

ja bezobrazan, mačo i mizogin? i ponašam se


)))

evo ti onda, Pagan LI- je l tako bese?





eee, bas lep bese taj blog,...ja se secam nekog drugog sa nekim suoper fotkama....eto ti tu i Gorstak i Gazda.
zoja444 zoja444 20:41 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

u adekvatnom sam naslovu. svi bi zeleli da budu zeljlko ili barem milica mitrovic, ali ne moze. jedan su veliki sef i velika sefica.
tessa1 tessa1 20:45 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, i ja cekam kraj.

Francuzi su izgleda blokirali isporuku oružja EU u Ukrajinu? Da li sam prije neki dan vidjela da je gospodar Kine bio u posjeti Makronu?

Zoja, meni je žao što si tehnološki onemogućena podijeliti s nama samo ono šta želiš..


Kovačević je skoro, bila je to zimus negdje najava intervjua čini mi se u Novostima koje nisam otvorila 5x u životu, ili možda NIN, dobro, NIN sam čitala,

rekao, za dobar scenario ili dramu danas vam je potrebno 100 dinara, 30 dinara za olovku i 70 za svesku.. tj govorio je navodno studentima na dramaturgiji (često razmišljam da je Net pun očajnika koji nisu znali iskoristiti privilegije)

Koliko istine u tih 100 dinara kao u onom: sve svoje nosim sa sobom..


I sjetila sam se maloprije da je Srbljanovićka bila u gostima kod Svetislava na nekoj TV? Ovo sad je scena kapije između sna i jave i mene kako zapinjem od prag. :)
shmoo shmoo 21:47 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tessa1
Koliko me trigeruju ovi Tasini naslovi, Farme i Zadruge, svaka čast.



Шта значи "тригеровање"?

Знам шта је трегеровање.

То је оно када носиш хозн трегере па ти их неко повуче с леђа и пусти их нагло да ти пукну трегери о кичму.

Али не знам шта значи "тригеровање".
zoja444 zoja444 21:56 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, da skratim pricu. kad covek umre, sasvim je svejedno kakav mu je zivot bio i kako je umro, jer je jednostavno mrtav. i sve je relativno opstanku sta ostavlja iza sebe. i zivo i nezivo.
shmoo shmoo 22:04 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

milisav68
shmoo
Сад имамо преча посла па причамо о Лесору, Пунтеру, Папапетруу, Нуналију, Ексуму и осталим нашима којима се, гле чуда, ниједноме презиме не завршава на -ић.

E, razumem što si kivan, i ja sam, ali ovde pucaš u pogrešnu metu.

Ovaj KK Partizan je dobra volja pojedinih ljudi, počevši od Željka, pa na dalje.

A liga nam je kao i reprezentacija u qrcu upravo zbog onoga što se dešava i u fudbalu.




Немој ти мене погрешно да разумеш, не смета мени КК Партизан са свим својим Лесорима, Папапетруима, Жоцовима и осталима. Боли ме уво за њих.

Мени смета та гробарска острашћеност која од сваког гробара којег сам ја упознао у свом животу направи човека потпуно неспособног да сагледа реално стварну ситуацију.

Као они коњи којима ставе оглав па не могу да гледају са стране и да виде неку ширу слику него виде само оно испред себе. А то је да Партизан побеђује.

(А када почне да губи, нађу утеху у неком другом спорту у којем Партизан побеђује. Нека је и боћање, али само да Партизан побеђује, то је једини циљ, па да они могу да доживљавају своје навијачке оргазме.)

И веровао ти или не, не познајем у RL ниједног гробара који нема такав гробарски оглав као коњ и који је у стању да види нешто друго осим "великог" Партизана, да евентуално сагледа неку ширу слику (без обзира на године старости, степен образовања, интелигенцију).

И исти ти ликови су се бескрајно просеравали са својим Партизаном у фудбалу докле год им је Толе Караџић намештао титуле.

А сада сви ти ликови напрасно прате само КК Партизан (јер побеђује), а над фудбалским клубом Партизан наричу како ће ето душмани да га угасе ( "Вучићу, педеру!" ). И сви су им други криви осим њих самих. И онда праве срања онима који то не заслужују.

Не замери, Милисаве, али за мене су то дебили. Чак и када су ми другари и кумови.

И они су врло захвалан материјал да се њима манипулише само ако им се мало замаше Југославенским шпортским друштвом Партизан испред носа.

Кажем ја њима у лице да су ретардиране гробарчине.

Али знају они то и сами. И уопште и не покушавају да то код себе измене мало.

Више воле да буду коњи са оглавом.

Са таквима онда нема аргументованог разговора.

Непознато је то њима.

Не занима те ретарде ни фудбал ни кошарка...

Само Партизан... Дебилчине од којих сам годинама док им је Толе Караџић намештао титуле у фудбалу слушао:"За све друге се навија, само се Партизан воли."

Годинама сам то слушао од тих дебила, Милисаве...

И шта сада?

Треба сви ми остали у Србији да испаштамо зато што је та њихова љубав према ФК Партизану сада постала трагикомична?

Наравно да сам киван.

milisav68 milisav68 22:32 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

vcucko

Ama covece i to je slicna prica kao u fuzbalu. Cuj zemlja kosarke. Bila, Juga

Ma znam, nego samo kažem da je ovaj Partizan privatna inicijativa koja nema veze sa državom, i da je pogrešna meta.
milisav68 milisav68 22:46 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

shmoo

Наравно да сам киван.

Ne zameram ti ništa, ali ti pričaš o "profesionalnim" navijačima koje regrutuje služba.I nisi u pravu da se navija samo dok se pobeđuje, Partizan je najgledanija ekipa u ABA ligi od njenog nastanka.Dolaze ljudi sa decom, sem naravno kad su u pitanju velike utakmice kao sad sa Barsom i Realom.Naravno, tu dolaze i fenseri da budu viđeni.

Mislim, ima svakakvih ludaka kojima ne možeš da zabraniš da navijaju, ali oni ne čine većinu, barem što se tiče košarke.
solo solo 22:56 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

neće biti raumevanja za moj smisao za humor, jbg


Mojne si ubedžen u to.
tessa1 tessa1 23:02 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

jer je jednostavno mrtav.

:))

Pa da, i prije nego jednostavno umremo mi možda ne postojimo. Možda je ovo sad samo simulacija sna nekog našeg oblika koji stvara svijet.

Možda smo mi svi zarobljeni likovi u priči? I naše umiranje je bag onoga što je od priče odustalo, kao crta kad treperi na praznom ekranu tako je i smrt nakon par redova nezavršena misao, ili npr ovo je prvi nivo onoga što mu je krajnji cilj nikad nećemo saznati šta..



tessa1 tessa1 23:05 12.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

Као они коњи којима ставе оглав па не могу да гледају са стране и да виде неку ширу слику него виде само оно испред себе.

Talijanska poslovica. Pošto sam je zaboravila samo kažem "kao konj u talijanskoj poslovici". :)
tessa1 tessa1 23:06 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

То је оно када носиш хозн трегере па ти их неко повуче с леђа и пусти их нагло да ти пукну трегери о кичму.

Jeste neko lomljenje kičme, al krajnje pristojno.
zoja444 zoja444 23:45 12.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, znaci ti si od tih sto stvaraju novi svet. pazi, ima tu mnogo zainteresovanih. ja nemam za 7 transplantacija srca, jetre, mozga ali ti zelim da ti imas. svako u necemu nadje smisao.
tessa1 tessa1 00:10 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

tesa, znaci ti si od tih sto stvaraju novi svet. pazi, ima tu mnogo zainteresovanih. ja nemam za 7 transplantacija srca, jetre, mozga ali ti zelim da ti imas. svako u necemu nadje smisao.

Za 9 života, npr možda su mačke veza između svjetova? Moram spavati, nastavim li razmišljati o našoj zarobljenosti ili osuđenosti u ponavljanju radnji opet ću se predati ništavilu, sutra ću naći dva filma, strašna tj jedan sam pokazivala tri puta najmanje, a drugi zbog slike poslednje scene.
bene_geserit bene_geserit 03:28 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

za dobar scenario ili dramu danas vam je potrebno 100 dinara, 30 dinara za olovku i 70 za svesku.. tj govorio je navodno studentima na dramaturgiji

I jako, jako puno ozbiljnog rada koji zahteva jako puno slobodnog vremena a treba živeti, platiti stan, hranu, deci obdanište i ostalo.
bene_geserit bene_geserit 03:31 13.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

Napravi regionalnu ligu, eto u basketu ima smisla. Ali, naravno, pravi je tamo gde ima rezona. Pitaj Rumune i Bugare, možda i Grke. Ne verujem da se njihova velika ćetvorka (Oli, Pao, AEK i PAOK) raduje džombanju po Lamiji i Edesi. Pitaj, ali ponizno. Nisi u situaciji da budeš bahat. Braća Turci su takvu ligu odavno prerasli, kvalitetom i infrastrukturom, jbg. Pa možda Rumuni, Bugari i Grci i kažu, ajde medo unutra, oprao si ruke i reko dobar dan.

Dobro bre vcucko, ovo je pravolinijski nemoguće.
Iz prostog razloga što je biznis model Zvezde, Partizana, najboljih grčkih i drugih balkanskih klubova baziran na tome da imaju lak put ka evropskim ligama i kupovima zahvaljujući svojoj ligi.
Ako napraviš regionalnu ligu, biće kao u košarci, izgubićeš prohodnost ka evropskim ligama.
bene_geserit bene_geserit 03:37 13.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

Cuj zemlja kosarke. Bila, Juga. Sa svim Dinaridima included. Kad su agenti u jednom proputovanju Hecegovinom, novom i starom, znali da navataju petorku dvometrasa. Elementarna obrada i krvav rad i bude od toga bar jedan za drugu ligu. I tako svaki vikend.
Nemoj pogresno da me shvatis, ali nije Leskovac baza za basket.

Dinaridi ne žive više po planinskim predelima, odavno se to preselilo u veće gradove.
Tako da dinaridska visina i čvrstina se preselila u Beograd, Novi sad, Split, ...
Nego problem je što je evropski biznis model košarke loš, nema interesa da se stvaraju igrači, a ne može kao nekad volonterski.
bene_geserit bene_geserit 03:41 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

uzalud je pokusavati menjati stavove ljudima na internetu. to sam negde procitala na internetu

Jel to što si pročitala promenilo tvoj stav o tome da li je moguće menjati stavove ljudima na internetu?
shmoo shmoo 07:07 13.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

milisav68
shmoo

Наравно да сам киван.

Ne zameram ti ništa, ali ti pričaš o "profesionalnim" navijačima koje regrutuje služba.


Наравно, Милисаве, о њима и причамо. Ено описао сам горе Чучку и како изгледају (ћелаве бизончине од по 120 кила, модел Миша Вацић само без косе на глави, који преко телефона издају наредбе залуђеним дрогираним и пијаним мајмунима узраста 12-25 година). Па шта мислиш, како се уносе бакље на стадион? Мене овако маторог претресају сваки пут од главе до пете. Али када покажеш значку Службе, онда унесу и бакље на стадионе и осталу опрему и посакривају по бункерима које имају унапред припремљене.

Милисаве, био сам наставник једном од оних што су осуђени за убиство Татона. (Изашао је из мардеља после 5 година и данас га срећем повремено па се испричамо.)

Знам ја како то изгледа изнутра са професионалним навијачима и Звезде и Партизана.

Знаш ли да су деведесетих Радови навијачи ишли у три ешалона као римска легија. Прво клинци са голим рукама, па мало старији са моткама, штанглама итд. па у последњој линији ћелави билмези са ножевима у рукама.

Знам ја све то.

И са тим ћелавим билмезима и Звезде и Партизана (читај, Служба) као и управама Звезде и Партизана (читај, организовани криминал на државном нивоу) сам у односима отприлике: Милости им не тражим нити бих им је дао.

Него мени смета та гробарска острашћеност обичне раје који и даље те психопате из Службе третирају као навијаче Партизана и допуштају себи да их такве бизончине залуђују.

Јбт, ономад када су оверили оног дилера Алена Савића у Железнику, на стадиону војске на Западу (ја отишао да гледам Партизан-Чукарички) иде клинац са картонском кутијом и виче:"Ајмо прилог за Аленову породицу! 'Ајмо, Западе, прилог за Аленову породицу!"

И они маторани на Западу, гробари који нису професионални навијачи и криминалци, сви убацују лову у кутију. Јбг, они су навијачи Партизана па неће да буду одбачени из свог чопора.

Па је л' то нормално?

Матори људи, бре!

Е то мени смета код гробара које лично познајем у RL, а то су моји другари, неки моји кумови,...

Сви су они нормални, фини, културни људи док им не поменеш Партизан. А онда као да се у њима пробуди нека друга личност која је потпуно заслепљена.

И зато и нису у стању да реално сагледају ситуацију.

Мој Кум ми прича о Аркану и Звезди. Знам ја све о Аркану и Звезди, престао сам да идем на Звездине утакмице половином осамдесетих када се на Северу појавио Аркан и од цигана направио делије. (Бари 1991. сам испратио из фотеље. И до Звезде ми је данас стало исто колико и до Партизана.)

А када ја Куму поменем, рецимо, тог Алена Савића, Кум слеже раменима и каже:"То су навијачи Партизана."

Е па иди, Куме, онда у пизду материну, да ли си нормалан? Имаш децу, бре! После ћеш да кукаш и да проклињеш дан када си децу први пут одвео на Партизанов стадион и да плачеш пред камерама испред Палате правде као родитељи оног мог ученика осуђеног за убиство Татона вичући:"Наш син није крив!"

Па и није крив. Криви сте ви, ретардирани родитељи који га нисте на време научили да не буде на погрешном месту у погрешно време са погрешним људима.

И немој мислити да немаш исте такве ћелаве билмезе и на кошаркашким утакмицама. Не заваравај се.





predatortz predatortz 07:21 13.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови


И са тим ћелавим билмезима и Звезде и Партизана (читај, Служба)


Da dodam - civilna i vojna.
shmoo shmoo 07:22 13.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

predatortz

И са тим ћелавим билмезима и Звезде и Партизана (читај, Служба)


Da dodam - civilna i vojna.





EDIT: Предаторе, док су нас избацивали са стадиона Чукаричког прекјуче, поред мене пролази група клинаца од 14-15 година. Њих десетак, сви у црном (као војска у униформама)... Требало је да видиш са колико острашћености су они махали рукама према ложи на другој страни стадиона где седе Вазура и остали из управе ФК Партизан и урличу:"Вазура говно, Вучићу педеру!!!"

И још гледају у мене и у оне клинце од 7-10 година старости из подмлатка Чукаричког који се шћућурили око мене као пилићи око кокошке и само што нас не питају:"'Ајде, што и ви не вичете?"

Пази, таквима да даш оружје у руке, они би 'ладно пуцали у све нас чим им нешто није по вољи.

Тако се почиње грађански рат, видели смо то на Маскимиру '91, зар не?

Тужно, Предаторе, тужно.

Питам ове инспекторе МУП-а у цивилу за малолетничку делинквенцију са којима сам као наставник ишао на те обуке за превенцију малолетничке делинквенције да ли када приведу клинца до 15 година старости и воде га његовој кући родитељима или зову родитеље да дођу по клинца, да ли тим родитељима наплате новчану казну за занемаривање детета јер не знају ни где им је дете ни са ким ни шта ради.

Кажу инспектори:"Немамо ми механизам за то."

А не смеју ни да их пипну, те клинце, без присуства родитеља, чак ни да им узму изјаву (исто је тако нама и у школи када клинци направе срање) иако ти клинци на кошаркашким утакмицама пишају у најлонске кесе и онда те кесе са својим урином бацају на униформисане полицајце у дворани.

И не смеју ни да их пипну. Морају мама и тата да дођу да би клинац у мурији дао изјаву.

Јбт, па мене када је приводила она народна милиција некада, ја сам их молио да ме они бију, боље него да зову кеву и ћалета.

А ово данас...

Није нормално. Толика мржња и бес у очима тих клинаца коју сам видео прекјуче...

Није нормално.

И њима командују ти Службини ћелави билмези.

Тужно.

solo solo 07:38 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Али не знам шта значи "тригеровање".




Nisam hteo da se mešam ali budi oprezan.

Mnogo fina ova Tess, Tasa ovo,Tasa ono.....

Zavuči će ti ga do balčaka ako se opustiš.

Trigerovanje - pravljenje od nekog Triggera - only fools and horses, Trigger
solo solo 07:42 13.04.2023

Re:Tess

Abre, čovječe, saberi se..


Sabraću se kad te oduzmem.
shmoo shmoo 07:43 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

solo

Zavuči će ti ga do balčaka ako se opustiš.



Ко коме?

Таса Теси или Теса Таси?

П.С. - Мање боли када је опуштено.

Добро је што ми Срби немамо мидл нејм иначе би моје било Чукарички.





tessa1 tessa1 07:58 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

I jako, jako puno ozbiljnog rada koji zahteva jako puno slobodnog vremena a treba živeti, platiti stan, hranu, deci obdanište i ostalo.

Dobro Bane, nije profesor Kovačević ni rekao 100 dinara i 5 min. :)


Mnogo si pametan. Mno-go. :))
tessa1 tessa1 08:00 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Zoja, ništa od filmova jutros, ionako ti to ne bi pogledala. Neki drugi put.


Kiša pada, nisam naspavana, sve poslije 22.00 za mene je najcrenje bančenje, i itd.


Zoja, dobar dan. :)
tessa1 tessa1 08:01 13.04.2023

Re: Re:Tess

Sabraću se kad te oduzmem.

cc, nemam riječi
solo solo 08:02 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Mnogo si pametan. Mno-go. :))


Tess,daj broj tvog psihoterapeuta, oću i ja da se lečim da mi bude dobro ko tebi.

I da me vole blogeri ko Maxu.
tessa1 tessa1 08:04 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Solo, navratim kasnije, moram sad ići. Ćao.
predatortz predatortz 08:05 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

I da me vole blogeri ko Maxu.


Stvarno će od Makse, čoveka za svako poštovanje uprkos različitim stavovima koje često imamo, napraviti dvorsku ludu, stalnim pozivanjem na njegov lik i delo kad god im ponestane razumnih argumenata.
solo solo 08:30 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Stvarno će od Makse napraviti dvorsku ludu


Kada Zoja ,,otkine,, skripta ne pomaže.

Stiže ga devojačka kletva.

Kurči se, ljubav ne uzvraća.

I nemoj tako druže Predo.

Jel većina blogera voli Maxu ili ga uvažava poput tebe? Voli.

Jel Maxa duhovit i načitan? Jeste.

Jel ima skriptu? Ima

Ispunio je sve uslove da može da bude nečiji idol. Ispunio.

Jedino ako se tvoja primedba za ,,dvorsku ludu,, ne odnosi na Zoju koja se malo zaljubiška.

Ja imam razumevanja za ljubav.
milisav68 milisav68 09:03 13.04.2023

Re: Хлеба и игара + Фарма и Парови

bene_geserit
Nego problem je što je evropski biznis model košarke loš, nema interesa da se stvaraju igrači, a ne može kao nekad volonterski.

Nije u tome problem, već u popularnosti košarke u odnosu na fudbal u Evropi.Na utakmicama druge i treće lige puni stadioni, a kad je košarka u pitanju, ne mogu da se napune hale od 5-10 hiljada ljudi prve lige i evrolige.Kao i mala gledanost TV prenosa.

I to je oduvek tako.Kad pogledaš unazad, najviše trofeja su osvajale mediteranske zemlje (i klupski i reprezentacije), plus Rusija, Litvanija (oni su košarkaška nacija) i Izrael.

U Nemačkoj je malo digao popularnost Dirk Novicki, ali to je i dalje mnogo daleko od fudbala.

I onda kad nemaš gledanost, nema ni para koje bi obrnuo za ulaganje u mlade igrače, kojima je sada široko otvoren put za Ameriku, samim tim i NBA.Taj put su otvorili igrači naše bivše (poslednje) reprezentacije SFRJ, a završni udarac je - Jokić.


tessa1 tessa1 09:34 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Stvarno će od Makse, čoveka za svako poštovanje uprkos različitim stavovima koje često imamo, napraviti dvorsku ludu, stalnim pozivanjem na njegov lik i delo kad god im ponestane razumnih argumenata.

Ma da, to bi vi voljeli. Prva reakcija na pročitano: ali kakav patetičan i lažan šity.

Ti i Gvozden, sa Gintericom lice i naličje iste medalje.

Pazi samo kako potvarate Zoju koja u stvari Maksi ništa ružno nije rekla, domaćini i traljava manipulatorka brane nečiju čast.


Drugo, za inteligenciju, tebi je sve iznad tvog limita ludost, previše, a do limita malo fali, uvijek mrvica,

ja recimo nikad ne bih vidjela dvorsku ludu, ali ti si iskoristio trenutak imaginarne slabosti lažno brinući za njega,
na koncu njegovi su stavovi u odnosu na tvoje bliži Ginterici, ko fol naivan mizogino i šovenski se nešto njemu dovijavaš jer je muško dok s njom obaraš ruke mjesecima i godinama..
tessa1 tessa1 09:36 13.04.2023

Re: Poslednji portal ka budućnosti

Ja imam razumevanja za ljubav.

Oh, kakva sreća. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana