Na današnji dan| Reč i slika

...u tebi je Sarajevo, seher sevdaha

angie01 RSS / 05.04.2023. u 10:00

 Fs7iwklWcAATDIy?format=jpg&name=small

Danas u Pragu, Sarajevska ulica.

Tagovi



Komentari (792)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 11:42 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

milisav68
benedykt
Tačno sam znao da će neko da navede dati primer koji je tipičan izuzetak koji potvrđuje pravilo, pošto se pod jedan radilo o potpuno nebitnom pripadniku JVuO koji je pod dva u svom radu veličao onaj drugi komunistički pokret otpora…

A dobro, i ti si preterao sa onih 99,9%. .

Verovatno jesam, ali je procenat bio enormno velik u svakom slučaju…
milisav68 milisav68 11:42 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
a zasto onda sebe zovu cetnicima?..ma vojovadama cetnickim.

Šta ih košta da slažu, i da lože masu (rezervni položaj)?

Mislim, to je prošle vreme, u prvom naletu su imali veliku popularnost, toliku, da su se zeznuli, pa je Šešelj dobio izbore protiv Lilića, pa su poništili izbore, i onda je dobio Milutinović na gurku, a "Magistar" se nije bunio.Mukajet.Da se bunio, ne bi i danas uživao privilegije, i pojavljivao se na TV-u, iako nije prešao ni cenzus na izborima, jer ga je narod provalio.

Takođe, uspeli su da prevare i Đujića, pa mu je dodelio titulu vojvode, i to je bilo po svim medijima, međutim, kada mu je oduzeo titulu, to nije moglo nigde da se vidi/pročita, barem na najvećim medijima.

Tako da, dok se ti plašiš četnika, oni pokupovaše sve živo, i pretvaraju nas u roblje.

Jedina ideologija je novac.
milisav68 milisav68 11:45 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

emilia
I dalje nema konkretnog komentara na moje izlaganje. Reci mi kako su Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska i druge zemlje pod istim sistemom i uticajem na stanovništvo a višestruko gorim životom tada u poređenju sa SFRJ, danas u pluralizmu sa istim stanovništvom rođenim i odraslim u komunizmu višestruko bolje žive od nas?

Lustracija, otvoreni dosijei tajne komunističke policije.
vcucko vcucko 11:46 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
I dalje nema konkretnog komentara na moje izlaganje.

Samo sam naveo kako se živelo van Beograda.
Reci mi kako su Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska i druge zemlje pod istim sistemom i uticajem na stanovništvo a višestruko gorim životom tada u poređenju sa SFRJ

U jednom poljskom dokumentarcu kažu kako je nakon rata gore bilo kod nas nego kod njih jer su oni svoje intelektualce uspeli da spasu. Što kaže Pekić

Stani, prikoči.

U Češkoj nije bio problem u kućama i infrastrukturi. To je bilo cakum pakum. Putevi ravni, označeni, sa ivičnjacima i mačjim očima. Kuće sređene, gradovi i gradići isto. Nije možda bilo talijanske keramike, ali to je bitno uglavnom našim kulovima u gastarbajtu. Imali su svoje, pa bili su među jačim industrijskim silama Evrope pre rata.

Problem je bio u nedostupnosti raznovrsne i kvalitetne hrane i odeće/obuće. Ali i to je moglo da se reši, ovako ili onako. Najveći problem je bila zatvorenost. Nisi smeo da izađeš iz zemlje (čak ni u Poljsku tek tako, a i koji ćeš qrac tamo, oni tek 10-15 godina ništa nisu radili nego štrajkovali i molili krunice). A zemljica manja od Šumadije, realno. Plus Česi nisu voleli da idu u Slovačku i obratno.

Nije to Rumunija ili Bugarska, aman.

Znači to što su sela po Srbiji izgledala (mnoga i danas izgledaju) tako kako si ih opisao, taj račun ne možeš podneti (samo) komunistima. Svakako neefikasan sistem, birokratija, tromo reagovanje, sve stoji. Ali kamo istorija, Turci, bombe i jatagani dok su se Česi normalno razvijali, sto čuda?
panta panta 11:47 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

emilia
gedza.73
I dalje nema konkretnog komentara na moje izlaganje.

Samo sam naveo kako se živelo van Beograda.
Reci mi kako su Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska i druge zemlje pod istim sistemom i uticajem na stanovništvo a višestruko gorim životom tada u poređenju sa SFRJ

U jednom poljskom dokumentarcu kažu kako je nakon rata gore bilo kod nas nego kod njih jer su oni svoje intelektualce uspeli da spasu. Što kaže Pekić
Otpor protiv načelno uvedene prostote bio je vid našeg načelnog otpora komunizmu posle rata

danas u pluralizmu sa istim stanovništvom rođenim i odraslim u komunizmu višestruko bolje žive od nas

Ne smem da napišem. Odma' ima da skoče za vrat. A caka je vrlo prosta i jednostavna.
Uglavnom nekadašnji antievropljani i sovejtorusofanatici su postali 'Evropljani' dok su nekadašnji prozapadnjaci i srpske 'patriote' postali sovjetoputinofili.

I jedni i drugi nisu u svom odelu. A upravo taj sukob i to nerazumevanje gde se Srbija nalazi i koje uređenje treba da ima je po meni srž problema. mi se i dalje vrtimo između Miloševićevog samoupravnog a švedskog standarda i 'ako ne umemo da radimo znamo da se bijemo'. U suštini baš smo tamo gde oćemo da budemo.

Piši šta misliš, šta te briga. Vidiš, ja ne dajem ni prebijenu paru na to ko će da dobija napade padavice kako i o čemu ja hoću da pišem.

Normalno!
Boli te patka!
benedykt benedykt 11:50 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Jeste, igrala se Kosa ali pretežno zato jer je nosila poruku protiv zapadnog establišmenta,


ma daj bre,...kako je bilo moguce da su premijere raznih filmova bile istog dana, kao i na 5. aveniji-zapadnih, sa tematikom, koja tak zapad predstavlja u punom sjaju,...ja stvarno ne znam o cemu vi vise tupite- uporei samo zemlje varsavskog pakta i Yu iz tog vremena i cao, zdravo,..da nije bilo politickog pluralizma- nije, takvo je bilo drustveno uredjenje, za cije vreme, uz sve mane, oko kojih cemo se svi sloziti, su se ustanovile, uredile, organizovale, razvile i mnoge druge pozitivne stvari o kojima se sada pricaju lazi-pa majkumu, svi prisurni su i rodjeni i odrasli u toj YU,...u kojoj su mnoge stvari koje se broje u svim zemljama na svetu bile visoko na lestvici- a pri cemu je pocetna tacka bila tragicna.

znaci, ako cete pricati- ne lazite.

Ah, bilo znači takvo uređenje, odnosno onih par desetina hiljada pobijenih po dolasku druga Tite na vlast da zaboravimo, onu krvavu diktaturu, jednoumlje i partokratiju takođe, kao i onu otimačinu i pljačku koja se desila odmah posle rata, zato što su piJonirima malenim kao prasićima bacili u valov poneku ćasu mekinja sa Zapada da oni mogu veselo da lapću sve se sretno u blatu valjajući. Najbitnije je da smo mi bili nešto kao fol bolji od ostale sirotinje i bede iz Istočne Evrope a i to realno samo i jedino u te dve decenije tj sedamdesete i osamdesete.
Pod tim pozitivnim stvarima ide da pretpostavim opet onaj serijal Braća Grim i drug Tita o socijalnom osiguranju i besplatnom školstvu pa je l’ da…?!!
gedza.73 gedza.73 11:59 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

vcucko
ali to je bitno uglavnom našim kulovima u gastarbajtu.

Kojim kulovima? Ovim moskovskim?
Ali kamo istorija, Turci, bombe i jatagani

Srbija se nakon Turaka, za to vreme, sa takve početne pozicije razvijala mnogo bolje i mnogo uređenije nego kad su na prostor Srbije iz 'pasivnih' i 'gluvih' krajeva doneli Staljinov ustav.
Sve te države Istočnog bloka, koje ovih dana pokušava ovdašnja sirotinja da poprckuje kako će im Putin zafrljači boNbu, su Ruse gledali (i gledaju) kao okupatore. Svaka od tih država danas je rešila deo sistemskih problema nasleđenih od turs... ruske okupacije je rešila kad je Moskvi okrenula leđa. Kod nas kontra. Rezultati se naziru.

kadd si pomenuo Čehe i Slovake. Oni su po meni daleko bolji i stabilniji prijatelji od drugog mističnog naroda na čije đinđuve, staklenca i ogledalca padaju neki koje ne bi' da imentujem
gedza.73 gedza.73 12:02 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

milisav68
Lustracija, otvoreni dosijei tajne komunističke policije.

Sprečio nas Zapad da otvorimo dosijea i otkrijemo koji ljudi rade za udbaše koji su NKVD-ovci.
benedykt benedykt 12:06 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

emilia

Ja sam se potrudila malo i obojila crno belu sliku ali neće benedykt ništa drugo iz mog posta osim Kose da mi prokomentariše.

Prokomentarisao ja, odnosno dodao par očigledno zaboravljenih detalja, tipa te priče sa udbašima i Makavejevom uz naravno podsećanje o pravom nivou pluralizma u SFRJ. Da pretpostavim kako su Kosa i Deep Purple & Co. daleko bitniji nego svi oni filmovi u fioku stavljani, sve zabranjene knjige i časopisi odnosno pozorišne predstave skinute sa repertoara, to jest sav onaj progon bilo kakvog drugačijeg mišljenja kao i presude po članu 133. Krivičnog zakonika, koji je glasio ovako…

Ko natpisom, letkom, crtežom, govorom ili na drugi način poziva ili podstiče na obaranje vlatsi radničke klase i radnih ljudi, na protivustavnu promenu socijalističkog samoupravnog društvenog uređenja, na razbijanje bratstva i jedinstva i ravnopravnosti naroda i narodnosti, na svrgavanje organa društvenog samoupravljanja i vlati ili njihovih izvršnih organa, na otpor prema odlukama nadležnih organa vlasti i samoupravljanja koje su od značaja za zaštitu i razvoj socijalističkih samoupravnih odnosa, bezbednost i obranu zemlje, ili zlonamerno i neistinito prikazuje društveno-političke prilike u zemlji, kazniće se zatvorom od jedne do deset godina.

Ko delo iz stava 1 ovog člana učini uz pomoć ili pod uticajem iz inostranstva, kazniće se zatvorom najmanje od tri godine.


E ovo ruglo je najbolja slika tog vremena i SFRJ, mislim kada već pričamo o FSB i Rusiji pošto nešto slično postoji danas tamo u njihovom krivičnom zakoniku…
milisav68 milisav68 12:19 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Sprečio nas Zapad da otvorimo dosijea i otkrijemo koji ljudi rade za udbaše koji su NKVD-ovci.

Ti ne znaš gde biješ.
gedza.73 gedza.73 12:28 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

milisav68
gedza.73
Sprečio nas Zapad da otvorimo dosijea i otkrijemo koji ljudi rade za udbaše koji su NKVD-ovci.

Ti ne znaš gde biješ.

Samo idem vrzinom kud i ti. Kriv Čerčil pa navedeš ono o komunizmu a preskočiš razgovor u Kazerti kad je čerčil postavio pitanje monarhizma i demokratije srpskih seljaka Titu (ujedno SAD i Englezi jesu priznali FNRJ ali uz ogradu po pitanju ljudskih prava dok je Tito stao na stranu Rusa oko deklaracije o ljudskim pravima koju nismo potpisali mi i par ruskih satelita) pa reko sigurno je Zapad kriv što nismo otvorili dosije da saznamo ko je sve radio za njih u decenijama nakon rata (što je logično pošto je Tito njegov čovek koji je izdao Ruse... tako kažu) a posebno devedesetih šta im je referisao Kadijević i elita.
milisav68 milisav68 12:37 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Samo idem vrzinom kud i ti.

Ne razlikuješ uzrok, razlog i posledice.
Kriv Čerčil pa navedeš ono o komunizmu a preskočiš razgovor u Kazerti kad je čerčil postavio pitanje monarhizma i demokratije srpskih seljaka Titu (ujedno SAD i Englezi jesu priznali FNRJ ali uz ogradu po pitanju ljudskih prava dok je Tito stao na stranu Rusa oko deklaracije o ljudskim pravima koju nismo potpisali mi i par ruskih satelita) pa reko sigurno je Zapad kriv što nismo otvorili dosije da saznamo ko je sve radio za njih u decenijama nakon rata (što je logično pošto je Tito njegov čovek koji je izdao Ruse... tako kažu) a posebno devedesetih šta im je referisao Kadijević i elita.

Ovo je gomila nekih informacija koje zajedno nemaju nikakve veze.
vcucko vcucko 12:41 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
vcucko
ali to je bitno uglavnom našim kulovima u gastarbajtu.

Kojim kulovima? Ovim moskovskim?

Kulov je kulov, adresa je nebitna.
Problem je, što su tebi kulovi mera svih stvari.
Sve meriš prema njima. Kako bi kulovi hteli, gde bi išli, šta bi da kupe.
gedza.73 gedza.73 12:59 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ne razlikuješ uzrok, razlog i posledice.

Uzrok. Ruski sistem nadgledanja i prisluškivanja stvorio tajna doseja.
Razlog. Poslali svoje agente da ne budemo drvo u frnacuskoj imperijalističkoj šumi i versajska tvorevina u kojoj velikosrpski hegemonisti tlače narode i narodnosti već azijatska gubernija.
Posledice? O njima smo pričali. S tim što ostaje nejasno da isti ljudi tvrde kako kod nas i dalje vučemo posledice od komunizma, odnosno da mnogi su tu gde jesu zahvaljujući pripadnosti komunističkom klanu dok je Rusija navodno raskrstila sa komunizmom.
Ovo je gomila nekih informacija koje zajedno nemaju nikakve veze.


Zapad nešto pričao oko otvaranja dosijea i restitucije. Ali mi nećemo dati svoj suverenitet tako lako pa je manjina zahvalna većini što joj pomogla da najveće parčiće prisvoji za sebe i svoje potomke a ujedno da se provuče bez da se sazna ko je šta radio.
za deceniju neki Milisav kaže 'kriv je Zapad što nas predao i što nismo izvršili lustraciju'
panta panta 13:16 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
emilia

Ja sam se potrudila malo i obojila crno belu sliku ali neće benedykt ništa drugo iz mog posta osim Kose da mi prokomentariše.

Prokomentarisao ja, odnosno dodao par očigledno zaboravljenih detalja, tipa te priče sa udbašima i Makavejevom uz naravno podsećanje o pravom nivou pluralizma u SFRJ. Da pretpostavim kako su Kosa i Deep Purple & Co. daleko bitniji nego svi oni filmovi u fioku stavljani, sve zabranjene knjige i časopisi odnosno pozorišne predstave skinute sa repertoara, to jest sav onaj progon bilo kakvog drugačijeg mišljenja kao i presude po članu 133. Krivičnog zakonika, koji je glasio ovako…

Ko natpisom, letkom, crtežom, govorom ili na drugi način poziva ili postiče na obaranje vlatsi radničke klase i radnih ljudi, na protivustavnu promenu socijalističkog samoupravnog društvenog uređenja, na razbijanje bratstva i jedinstva i ravnopravnosti naroda i narodnosti, na svrgavanje organa društvenog samoupravljanja i vlati ili njihovih izvršnih organa, na otpor prema odlukama nadležnih organa vlasti i samoupravljanja koje su od značaja za zaštitu i razvoj socijalističkih samoupravnih odnosa, bezbednost i obranu zemlje, ili zlonamerno i neistinito prikazuje društveno-političke prilike u zemlji, kazniće se zatvorom od jedne do deset godina.

Ko delo iz stava 1 ovog člana učini uz pomoć ili pod uticajem iz inostranstva, kazniće se zatvorom najmanje od tri godine.


E ovo ruglo je najbolja slika tog vremena i SFRJ, mislim kada već pričamo o FSB i Rusiji pošto nešto slično postoji danas tamo u njihovom krivičnom zakoniku…

Fra Benedikta za predsednika!
Ja sam se nekako migoljio u zoni tog člana 133.
Komentarisali su - mlado ludo.
angie01 angie01 13:31 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

da zaboravimo, onu krvavu diktaturu, jednoumlje i partokratiju takođe, kao i onu otimačinu i pljačku koja se desila odmah posle rata,


samo da ti kazem, da sam ja potomak onih, kojima su oteli, koje su meltretirali, proterali- tako da-odhebi.

a pri tome, odvratna mi je ova lzana pst prica u kojoj nema ni trunke istine, samo se o tome rai.
koliko samotpratila iz prve ruke, nekadasnji komunisti upravo najvise prcaju gluposti i osudjuju taj razim, koji im je omogicio da iz sela dodju u grad, da s obraziju, dobiju stan, idu na mora,...sto je sve pre toga, za njih bilp nedostizno,...to sam rakla, ok ajde da pricamo, al ne lazite.
angie01 angie01 13:39 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ti bi možda i mogla (bar se tako hvališeš) ali ni to ti ne bi pomoglo, opet bi neku višu turističku ili tako nešto.
Limiti jbg, ne mogu da se kupe.




sunce ti kalaisano, kako su glup,...vidi ja sam zavrsila fax, PMF, 40 ispita sa diplomskim- na fakultetima prosecno ima izmedju 20 i 25 ispita....ti mozes da se blamiras i ovako pokusavas da obesmislis necije obrazovanje, al je potpuno komicno, da ti, koji ovde pokazujes zavidno neznanje i primitivizam, uopste sebi dajes za pravo da dajes neki sud na ovu temu,..pri cemu ja imam dve diplome BU, koje su verifikovane u svetskoj agenciji- sto znaci da vaze svuda u svetu i u tom nivou,..i jos imam dve specijalizacija, koje su odradjene van zemlje,...da ne pominjem diplome, kojima bih mogla da tapaciram zidove, koje su vezane za neke specificne programe,...tako da odhebi, SRo cetnicki polu svete.
panta panta 13:56 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Ti bi možda i mogla (bar se tako hvališeš) ali ni to ti ne bi pomoglo, opet bi neku višu turističku ili tako nešto.
Limiti jbg, ne mogu da se kupe.




sunce ti kalaisano, kako su glup,...vidi ja sam zavrsila fax, PMF, 40 ispita sa diplomskim- na fakultetima prosecno ima izmedju 20 i 25 ispita....ti mozes da se blamiras i ovako pokusavas da obesmislis necije obrazovanje, al je potpuno komicno, da ti, koji ovde pokazujes zavidno neznanje i primitivizam, uopste sebi dajes za pravo da dajes neki sud na ovu temu,..pri cemu ja imam dve diplome BU, koje su verifikovane u svetskoj agenciji- sto znaci da vaze svuda u svetu i u tom nivou,..i jos imam dve specijalizacija, koje su odradjene van zemlje,...da ne pominjem diplome, kojima bih mogla da tapaciram zidove, koje su vezane za neke specificne programe,...tako da odhebi, SRo cetnicki polu svete.

Da li si ti onda profesor matematike ili fizike?
Ako si, valja se!
Ne znam zašto zbog toga gledaš na Gvozdena sa visine, jer sam ja shvatio da je on dipl. inž. poljoprivrede.
A to zanimanje nije za bagatelisanje, kao ni taj falultet.
A što se istorije tiče, on svima ovde može da drži predavanje.
Dobro, osim fra Benediktu.
angie01 angie01 14:07 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ne znam zašto zbog toga gledaš na Gvozdena sa visine, jer sam ja shvatio da je on dipl. inž. poljoprivrede.


on je diplomirani agronom, sto je po sopstvenom priznanju jedva zavrsio- sto meni licno nije ni bitno, nego sve ovo sto je ovde pokazao, a sto je ispod svakog nivoa, i razumevanja i ovbarzovanja,...a pri tome se egotriperski jos ponasa, kao da je bogom dan za neka procenjivanja,..znaci, carli ne seri, nisam ja njega podcenjivala, nego on, smutljivi glupak- mene.

A što se istorije tiče, on svima ovde može da drži predavanje.
Dobro, osim fra Benediktu.


to je tvoje misljenje, koji trazis objasnjenje za bilo koji kometar duzi od dve recenice...i toliko o tome.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:12 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

emilia
principessa_etruscaПошто су ти муслимански есесовци и усташе претходили ”Сарајеву наше младости”, уверена сам да то идилично Сарајево уопште није постојало у реалности, већ искључиво у оку посматрача.

A sa druge strane barikada je, šta? Narajcani populisti, crkvena prćija, ministri-apostoli, četničke vojvode. Istovremeno i krstaški pohod protiv liberalne kulture, institucija i vrednosti svega modernog. Bez naročitog blama govori im Srbija budućnosti zvane molebani, veronauka, četnici, eksperimentalna ruska FSB laboratorija.

Емилија, ово је блог о Сарајеву, граду који сада свој идентитет гради на отвореној мржњи према другом (Србима) и на виђењу себе као вечне пренемогнуте жртве.

Ја мислим да та мржња није нова, већ да је увек била ту, али прикривена када је тако требало.

Бошњачки културолошки образац укључује такију и кетман као моделе понашања (а онда прикривена мржња у опортуном тренутку експлодира и испољи се кроз злостављање и убијање оних који су њен предмет.)

Зато Сарајево и не може бити ништа друго него психолошки сјебани беквотер.

angie01 angie01 14:16 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


Piši šta misliš, šta te briga. Vidiš, ja ne dajem ni prebijenu paru na to ko će da dobija napade padavice kako i o čemu ja hoću da pišem.



angie01 angie01 14:21 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Емилија, ово је блог о Сарајеву, граду који сада свој идентитет гради на отвореној мржњи према другом (Србима) и на виђењу себе као вечне пренемогнуте жртве.


ma kako te nije sramota...ono seseljeva marioneta,..ne znam, sav polusvet, kome manjka ljudskosti, neka se lepo nosi u tri lepe, ne zelim vise da imam bilo kakve rasprave oko bazicnih stvari koje pokazuju ljudske osobine,...ili pak ne.
Бошњачки културолошки образац укључује такију и кетман као моделе понашања (а онда прикривена мржња у опортуном тренутку експлодира и испољи се кроз злостављање и убијање оних који су њен предмет.)


sram te bilo, nemaoralni polu svete....polu nista, mozda bolje, mizerijo ljudska...nema opravdanja za ovo necocvecno lupetanje, sem da ti seselj da bonu za obavljen zadatak. mrs.
gvozden1 gvozden1 14:55 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Poslali svoje agente da ne budemo drvo u frnacuskoj imperijalističkoj šumi i versajska tvorevina u kojoj velikosrpski hegemonisti tlače narode i narodnosti već azijatska gubernija

Daj molim te ovo prevedi.
Siguran sam da lupetaš gluposti, radi bih da to nedvosmisleno dokažem, ali ne bih da ti ostavim prostor za vađenje tipa, nisam to rekao, nisi razumeo, i slično.

Znači, ko je poslao agente da ne budemo drvo u francuskoj šumi?

Inače, to poređenje sa drvetom u francuskoj šumi, tj francuski rasad u srpskoj (balkanskoj, turskoj) šumi je iz vremena sretenjskog ustava, sve si pobrkao.

Al nema veze to, ko je i kad slao agente?
gvozden1 gvozden1 14:57 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

on je diplomirani agronom

I ko još, i ko još? :)

Znaš, kad seljačko dete upiše poljoprivredni fakultet, to mi se čini normalnim.

A kad ga upiše neko iz kruga dvojke, biće da ni jedan drugi nije mogao.
Mora da je nešto oko porodične genetike .
angie01 angie01 15:21 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Znaš, kad seljačko dete upiše poljoprivredni fakultet, to mi se čini normalnim.

A kad ga upiše neko iz kruga dvojke, biće da ni jedan drugi nije mogao.
Mora da je nešto oko porodične genetike .


ja ne znam sta si sad hteo od svoji "umotvorinama" da apostrofiras, ono iskreno, ne razumem sta si hteo,..al recimo, noj brat je zavrsio agronomiju- jer to voli, obozava seljake i selo i zna sve o tome, inovirao je i neke programe- da sada ne davim,..a jednako smo odrsli, svirao je violinu, klavir i gitaru, o cemu god hoces da pricas, dostojan je sagovornik, pre faxa zavrsio gimnaziju,...sutra bi se preslio na selo, al mu snajka ne da:)

imam i drugaricu, koja je isto zavrsila, eno je u Torontu, tamo je specijalizirala nesto oko kvaliteta hrane, necu da improvizujem, ne znam tacno kako se to zove,...i super se kotira- isto je obozavala biologiju, biljke, pa se odlucila za konkretniju primenu-doduse, ona jeste iz malog mesta u Vojvodini, potpuno idilicnog i van svake zamisli- nisam mogla da verujem da tako nesto postoji i zasto nije bolje iskorisceno, kada sam joj bila u poseti-al je zena vise nego obrazovana i agilna, zavrsila je razne kurseve vezane za struku, govori jezike, jednom recju, moze da stane na crtu u svetskim okrvirima.


tako da stvarno nemam pojma sta si hteo da mi kazes i sta je poanta.
gvozden1 gvozden1 15:37 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

tako da stvarno nemam pojma sta si hteo da mi kazes i sta je poanta.

Mmmmm, ništa:)

poanta

:)
angie01 angie01 16:02 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Mmmmm, ništa:)


ma naravno nista- jer je uvek tako.

u sta se ovo mesto pretvorilo,...u bezcacne progone, ucitavanja i baljezganje, vise niko ne drzi rucnu ni malo, ono potpuno ludilo, cak i bukvalno, ggde dve rastrojene osobe, mesecima bockaju vudu lutku njima nepoznate osobe u svojim glavama, al ovde javno, jedna sajko balegarka, kojoj su fetis fekalije i tudja spolovila koja nudi nepoznatim zenama dok konstruise neke sulude idiotarije i druga sociopata, koja svoju mizeriju izivljava isto tako sto proganja nepoznate osobe, sto zloupotrebljava tasa, nastavnik, koji, pazi vaspitava decu, ali se zato bavi spletakrenjem i klevetama, prirucni clan crkve, da bi bio u punom paketu sa strankom, promovise nove-napredne vrednosti, koji je ukinuo pp, misleci da tako nisu vise dostupne njegove prepiske klevetanja i ogovaranja,....bene, primitivni buzdovan u rasejanju, dok u slobodno vreme u demokratskom drustvu odrzava fasizam i rasizam, koji se veselom inkluzivnom odelenju popridruzio, jer za sve ove godine blogovanja nije naisao na paznju i prihvatanje, koje je konacno otkrio upravo u omiljenom sportu najbednijih-pljuvanju po drugima,...konacno je primecen,...preskocicu ova dva brabonjka sto samom pritcavaju da podrze prdjenje,...i da se onda osvrnem na desnicarsku udrugu, koja ko najgora komitejska tvorevina, jednako primitivnim napadima maltretira sve one, koji ne lice na njih,..e pa, pozdravio vas seki-svi ste odlicni, upravo je tako zamislio da Srbija treba da izgleda.
gedza.73 gedza.73 16:46 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Daj molim te ovo prevedi.

Nemam šta da prevodim. U vreme carske Rusije Rusija je na sve načine pokušavala da Srbija ne bude pod uticajem Francuske-Zapada. Eventualno smo mogli da budemo pod Bugarima. Između ostalog baš rečeno to o francuskoj šumi.
Komunistička Rusija je na sve načine pokušavala da rasturi 'versajsku tvorevinu' pa je organizovala svoju agenturu i poslala na Balkan.
šezdesetih su pričali kako se SSSR brani u Jugoslaviji.
Devedesetih smo videli kako smo prošli sa tom politikom.
Sad Dugin (trbuhozborac Kremlja) priča isto.
Al nema veze to, ko je i kad slao agente?

Moskovska gubernija u kojoj su pobedili komunisti.
Jugoslovenska komunistička grupa pri RKP(b) je osnovana na Kongresu socijaldemokrata internacionalista (uglavnom bivših austrougarskih zarobljenika) 1918. u Moskvi.

Članovi ove grupe će postati jezgra mladog komunističkog pokreta u Kraljevini SHS. Cilj grupe bio je širenje sovjetske revolucije na Balkan. Radilo se o konspirativnoj organizaciji sličnoj zavjereničkim, blankističkim organizacijama.


Znači, ko je poslao agente da ne budemo drvo u francuskoj šumi?

Nađi Klimenta koji je bio u ruskoj vojsci i koji je Srbima prenosio o intrigama ruskog dvora. pa češ onda da nađeš Rusa koji je pretvarajući da je Srbin otišao umesto srpskih predstavnika na pregovore. Kad budeš pronašao u kojoj knjizi piše ti se javi a do tada nemoj da mi dosađuješ potpitanjima.
milisav68 milisav68 17:43 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Ne razlikuješ uzrok, razlog i posledice.

Uzrok. Ruski sistem nadgledanja i prisluškivanja stvorio tajna doseja.

Eto vidiš da ne znaš šta je uzrok.
Kriv Čerčil pa navedeš ono o komunizmu a preskočiš razgovor u Kazerti kad je čerčil postavio pitanje monarhizma

Tad je već bilo kasno.Zašto je Čerčil uopšte prihvatio Tita?

Samo nemoj neke peškire od odgovora nego kratko i koncizno.
benedykt benedykt 18:03 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01

a pri tome, odvratna mi je ova lzana pst prica u kojoj nema ni trunke istine, samo se o tome rai.
koliko samotpratila iz prve ruke, nekadasnji komunisti upravo najvise prcaju gluposti i osudjuju taj razim…

Kod nas je moja Angie sve izvitopreno i to odavno, pa se su isti ti nekadašnji komunisti i zadrte komitletlije prvo podelili na dva krila, gde su jedni postali najveći vernici i nacionalisti, a oni drugi najveći mogući liberali i zaljubljenici u građanski pogled na svet i evropske vrednosti (imaš gore navedeni primer šta je nekada npr pričala buduća majka Druge Srbije), odnosno svi đuture se kleli i u oca i u majku kako druga Titu i to vreme jednoumlja u suštini očima nisu mogli da vide celog svog života. Tako da sve razumem šta pričaš, samo prosto nije bilo tako krasno i lepo za vreme druga Tite i SFRJ tj daleko od toga, a da pri tome posledice toga svi mi vučemo nažalost i danas…
angie01 angie01 18:11 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Šta ih košta da slažu, i da lože masu (rezervni položaj)?



Tako da, dok se ti plašiš četnika, oni pokupovaše sve živo, i pretvaraju nas u roblje.


koliko vidim, fora je u plasenju od komunista i velicanju cetnika, jer su ovi prvi bili na strani pobednika u 2. sv ratu,...pa danas svakomalo neko zakuka nad dedom cetnikom u cije ime treba da osveti, blabla....


Jedina ideologija je novac.


tu se slazem, s tim, sto tesko da mozes sada sve u isti dzak da stavis,...al me mrzi da se oko toga bakcem.
benedykt benedykt 18:21 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

milisav68

Tad je već bilo kasno.Zašto je Čerčil uopšte prihvatio Tita?

Samo nemoj neke peškire od odgovora nego kratko i koncizno.

Trebale im budale da za njih ginu tj odvlače nemačke trupe kada je krenula bitka za Italiju a posle iskrcavanja na Siciliji. Cela priča počinje tako što je u štabu SOE bila NKVD krtica koja je lažirala izveštaje sa terena tj sve akcije JVuO protiv Nemaca pripisivala partizanima i tako navela Čerčila i Engleze da prodaju Dražu i okrenu se drugu Titi. Međutim, kada je isti taj drug Tita pobegao sa Visa da podnese izveštaj drugu Staljinu u Moskvu umesto da se sretne sa njim, je i Čerčil konačno shvatio šta je uradio. Tada je nažalost bilo već kasno da se učinjena greška ispravi…
panta panta 18:27 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Ne znam zašto zbog toga gledaš na Gvozdena sa visine, jer sam ja shvatio da je on dipl. inž. poljoprivrede.


on je diplomirani agronom, sto je po sopstvenom priznanju jedva zavrsio- sto meni licno nije ni bitno, nego sve ovo sto je ovde pokazao, a sto je ispod svakog nivoa, i razumevanja i ovbarzovanja,...a pri tome se egotriperski jos ponasa, kao da je bogom dan za neka procenjivanja,..znaci, carli ne seri, nisam ja njega podcenjivala, nego on, smutljivi glupak- mene.

A što se istorije tiče, on svima ovde može da drži predavanje.
Dobro, osim fra Benediktu.


to je tvoje misljenje, koji trazis objasnjenje za bilo koji kometar duzi od dve recenice...i toliko o tome.

Ma dobro, pusti ti mene!
I moje nerazumevanje.
Ali ti natovariš toliko Gvozdena, poljoprivredno rečeno, čitavu prikolicu istovariš - i kada ti neko na to ukaže, ti mu odvratiš ... aj ne seri, ja sam se samo branila ... i bla, bla, bla, ...
I svaki puta se samo braniš?
Pa kako to?
gvozden1 gvozden1 18:27 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

. U vreme carske Rusije Rusija je na sve načine pokušavala da Srbija ne bude pod uticajem Francuske-Zapada.

A zapad se trudio da Srbija bude što manja.
Jel tako, tako je.

Zapad nije dao Srbiji preko Drine, iako je to trebalo da bude Srbija i po bogu i po zakonu.
A i po Rusiji.

Zapad je hteo Srbiju pod svoju komandu, ali malu Srbijicu, kad je Srbija izašla na more, zapad rekao, e ne može, vraćaj se il pucamo.

Al kod vas zapadnih podrepaša nije važna Srbija ni Srbi, vama je samo zapadna milostinja važna, daj šta daš, što ne daš, nema veze, uzmi sve što ti treba, jebeš Srbe i Srbiju, samo nam udelite nešto da možemo da se hvalimo kako smo od velikog zapada dobili milostinju.

Tucite nas, vešajte, bombarduje, nema veze, sve vam to opraštamo, samo nam dajte mrvice i bićemo vam zahvalni.

Komunistička Rusija je na sve načine pokušavala da rasturi 'versajsku tvorevinu


Sram je bilo, 'naku državu.

Želiš li to za Jugom?
Naravno da da.
I naravno javno, jer se samo to računa, da te stado prihvati.

Da, Rusija je bila protiv Jugoslavije, i da je bilo sreće da opstane Rusija, opstala bi, najverovatnije, i Srbija.

Moskovska gubernija u kojoj su pobedili komunisti.


Čuo kulovčić bukvalno juče za izbore, i to od mene čuo, i sad ono nešto kao zna.

Eto kolko zna kulov.
milisav68 milisav68 18:31 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
koliko vidim, fora je u plasenju od komunista i velicanju cetnika,

Eto, napokon si ukapirala.
jer su ovi prvi bili na strani pobednika u 2. sv ratu,

Prvi su bili na strani komunističkog Sovjetskog Saveza.
pa danas svakomalo neko zakuka nad dedom cetnikom u cije ime treba da osveti, blabla....

To si izmislila.
tu se slazem, s tim, sto tesko da mozes sada sve u isti dzak da stavis,

Pa evo, Đilas i Šapić se sad kolju oko naplate gradskog prevoza.

Oćeš da ti nabrajam primere?
panta panta 18:32 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Емилија, ово је блог о Сарајеву, граду који сада свој идентитет гради на отвореној мржњи према другом (Србима) и на виђењу себе као вечне пренемогнуте жртве.


ma kako te nije sramota...ono seseljeva marioneta,..ne znam, sav polusvet, kome manjka ljudskosti, neka se lepo nosi u tri lepe, ne zelim vise da imam bilo kakve rasprave oko bazicnih stvari koje pokazuju ljudske osobine,...ili pak ne.
Бошњачки културолошки образац укључује такију и кетман као моделе понашања (а онда прикривена мржња у опортуном тренутку експлодира и испољи се кроз злостављање и убијање оних који су њен предмет.)


sram te bilo, nemaoralni polu svete....polu nista, mozda bolje, mizerijo ljudska...nema opravdanja za ovo necocvecno lupetanje, sem da ti seselj da bonu za obavljen zadatak. mrs.

Šta je tebi?
Što sui ljubomorna na principesu?
Nije valjda zato što je, za tebe, nedostižnog obrazovanja i što živi u Londonu?
Jebote, ja da sam takva ko ti, a na principesinom mestu, ja bih te sada tužio.
Pa ovo je strašno!
Što lepiš etikete?
Ako ne znaš šta je ketman, idi na wikipediju!
Ja ću samo da ti dam kratku sugestiju ... to ti je kada oni (znaš već koji) viču 'gde si care, gde si jaro', a iza leđa drže čakiju.
milisav68 milisav68 18:33 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

benedykt
Cela priča počinje tako što je u štabu SOE bila NKVD krtica koja je lažirala izveštaje sa terena tj sve akcije JVuO protiv Nemaca pripisivala partizanima i tako navela Čerčila i Engleze da prodaju Dražu i okrenu se drugu Titi.

E jbga sad, sjebo si mi koncepciju.

I nije jedna, nego pet.

Cambridge Five
panta panta 18:37 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Mmmmm, ništa:)


ma naravno nista- jer je uvek tako.

u sta se ovo mesto pretvorilo,...u bezcacne progone, ucitavanja i baljezganje, vise niko ne drzi rucnu ni malo, ono potpuno ludilo, cak i bukvalno, ggde dve rastrojene osobe, mesecima bockaju vudu lutku njima nepoznate osobe u svojim glavama, al ovde javno, jedna sajko balegarka, kojoj su fetis fekalije i tudja spolovila koja nudi nepoznatim zenama dok konstruise neke sulude idiotarije i druga sociopata, koja svoju mizeriju izivljava isto tako sto proganja nepoznate osobe, sto zloupotrebljava tasa, nastavnik, koji, pazi vaspitava decu, ali se zato bavi spletakrenjem i klevetama, prirucni clan crkve, da bi bio u punom paketu sa strankom, promovise nove-napredne vrednosti, koji je ukinuo pp, misleci da tako nisu vise dostupne njegove prepiske klevetanja i ogovaranja,....bene, primitivni buzdovan u rasejanju, dok u slobodno vreme u demokratskom drustvu odrzava fasizam i rasizam, koji se veselom inkluzivnom odelenju popridruzio, jer za sve ove godine blogovanja nije naisao na paznju i prihvatanje, koje je konacno otkrio upravo u omiljenom sportu najbednijih-pljuvanju po drugima,...konacno je primecen,...preskocicu ova dva brabonjka sto samom pritcavaju da podrze prdjenje,...i da se onda osvrnem na desnicarsku udrugu, koja ko najgora komitejska tvorevina, jednako primitivnim napadima maltretira sve one, koji ne lice na njih,..e pa, pozdravio vas seki-svi ste odlicni, upravo je tako zamislio da Srbija treba da izgleda.

Jebote!
Da li ti ovako i pričaš kao što pišeš.
Jebote ... rečenica se sastoji od subjekta predikata i objekta.
Eventualno zapeta, ako je rečenica složena.
Baš bih voleo da te čujem uživo i da pratim da li se, pri tome, zapljuješ.
Daj malo respekta prema sagovornicima.
Ako ne znaš kako se pišu koncizne, razumljive rečenice, pogledaj kako ja to radim.
Nije teško.
gvozden1 gvozden1 18:41 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Mmmmm, ništa:)


ma naravno nista- jer je uvek tako.

u sta se ovo mesto pretvorilo,...u bezcacne progone, ucitavanja i baljezganje, vise niko ne drzi rucnu ni malo, ono potpuno ludilo, cak i bukvalno, ggde dve rastrojene osobe, mesecima bockaju vudu lutku njima nepoznate osobe u svojim glavama, al ovde javno, jedna sajko balegarka, kojoj su fetis fekalije i tudja spolovila koja nudi nepoznatim zenama dok konstruise neke sulude idiotarije i druga sociopata, koja svoju mizeriju izivljava isto tako sto proganja nepoznate osobe, sto zloupotrebljava tasa, nastavnik, koji, pazi vaspitava decu, ali se zato bavi spletakrenjem i klevetama, prirucni clan crkve, da bi bio u punom paketu sa strankom, promovise nove-napredne vrednosti, koji je ukinuo pp, misleci da tako nisu vise dostupne njegove prepiske klevetanja i ogovaranja,....bene, primitivni buzdovan u rasejanju, dok u slobodno vreme u demokratskom drustvu odrzava fasizam i rasizam, koji se veselom inkluzivnom odelenju popridruzio, jer za sve ove godine blogovanja nije naisao na paznju i prihvatanje, koje je konacno otkrio upravo u omiljenom sportu najbednijih-pljuvanju po drugima,...konacno je primecen,...preskocicu ova dva brabonjka sto samom pritcavaju da podrze prdjenje,...i da se onda osvrnem na desnicarsku udrugu, koja ko najgora komitejska tvorevina, jednako primitivnim napadima maltretira sve one, koji ne lice na njih,..e pa, pozdravio vas seki-svi ste odlicni, upravo je tako zamislio da Srbija treba da izgleda.

Au lepa moja, šta ti sve ovde ispisa!

A rekla nisi ništa.

Numeš ti to jbg.
Al pročitao sam ceo komentar, majke mi.
angie01 angie01 18:42 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gde su jedni postali najveći vernici i nacionalisti,


pa uglavnom to, gledala film uzivo, gde su se guzonje prvo jurile po hodnicima, da neko ne zakasni ili nedajboze izbegne sastanak, a pols enajedamput, svi slavili slavu, postili,....i krenuli da najgore pljuju komuniste, zato i tvrdim, da i ovdasnji pljuvaci komunista, zasigurno imaju neku takvu proslost.

druga stvar, jeste bio jednoparstijski rezim, kome se moze svasta zameriti,-moze i onom pre i ovom posle, jos i vise- ali za cije vreme je ostvaren napredak i razvoj, cije resurse i tekovine lesinare svi ovi posle...nesto mi je bljutavo da se toliko pljuje nesto, sto po svim parametrima koji se broje za sve drzave sveta, jos uvek je deleko bolje, nego ovo sada- sto je jos i tuzno i tragicno, ako tvrdimo da su YU i komunizam bili razlozi za neki zastoj u razvoju,...jer da je to tacno, mi bi trebalo da smo doziveli ekspoziju napredka, za ovh 30 godina, a ne povratak u feudalnu krimogenu razvalinu.
angie01 angie01 19:04 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pa evo, Đilas i Šapić se sad kolju oko naplate gradskog prevoza.

Oćeš da ti nabrajam primere?


ovo ne razumem,...kao da ja negiram to sto se sada radi,...to za prevoz jos ni po jada u poredjenju sa svim drugim,,,,problem je sto ce ovo natezanje potpuno zahebati gradski prevoz, koji je ionako katastrofa,...ja tvrdim jos od pocetka, da je taj bus plus dizao cenu karte na duplo, pri cemu se jos siromasi sam prevoznik, koji nema vise para da plati ni normalna vozila, ni opravku ni sofere.
gedza.73 gedza.73 19:10 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Tad je već bilo kasno.Zašto je Čerčil uopšte prihvatio Tita?

Nije Čerčil prihvatio samo Tita nego ostavio komunistima sve narode cele istočne Evrope a najgore se ponašao prema Poljacima koji su možda i najviše krvarili kao antifašisti pa čak poljske pilote iz RAF-a isporučio Rusima.
Geopolitika.
Njegova rečenica o komunizmu stoji kao što stoji i
Čerčil: - Želeo bih da vam postavim još jedno pitanje. Zar nije tačno da veliki deo srpskog seljaštva ne bi pozdravio uvođenje komunističkog sistema?
Tito: - Mi ne namjeravamo da uvodimo takav sistem.
Čerčil: - Da li ćete posle rata u vašoj zemlji dopustiti lične slobode?
Tito: - Da, da. To je naše osnovno načelo - demokracija i sloboda pojedinca.
Čerčil: - Neka mi maršal postavi pitanja kakva god hoće, pa čak i ona neugodna.
Tito: - Prilično sam uznemiren svim tim pitanjima koja se neprestano postavljaju o komunizmu u Jugoslaviji. Sasvim kategorično sam izjavio da ga ne kanim uvesti. Za to ima mnogo razloga. Sve evropske zemlje poslije rata moraju imati demokratski sistem, a Jugoslavija ne smije biti drukčija.

angie01 angie01 19:18 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

A rekla nisi ništa.


jao da fali najsmesniji deo, gde jedna nelecena tesi drugu, koja me klevece da sam direktan geringov potpomak i da je B92 mutan, da ne brine u slucaju tuzbe, dodik ce sve da sredi:)))) i da jedva ceka
gedza.73 gedza.73 19:19 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Čuo kulovčić bukvalno juče za izbore, i to od mene čuo

zato što si neki dan ranije pročitao od Graovca. Ali nisi znao da su Rusi glasali za komunizam dok Ukrajinci i centralna Azija nisu.
Rusija je bila protiv Jugoslavije, i da je bilo sreće da opstane Rusija, opstala bi, najverovatnije, i Srbija.

AUF!!!
Kongres je zauzeo stav za razbijanje ugnjetačke i militarističke Kraljevine SHS i tražio nezavisne republike, pre svega Hrvatsku i Sloveniju, kao i nezavisnu i ujedinjenu Albaniju. „Srušiti imperijalističku tvorevinu, Jugoslaviju“ - glasila je odluka Kongresa.
kongres Drezden

Naša Partija je dospela u ćorsokak i pokazala da sopstvenim snagama iz tog ćorsokaka ne može da izađe. Onda se obratila Kominterni za pomoć.

Kominterna je od osnivanja 1919. bila glavno sredstvo sovjetske dominacije u međunarodnom radničkom pokretu.
Panović

U Kominterni KPJ je imala marionetski status, od Staljina je tretirana za filijalu SKP (b)

zvanični biograf Vladimir Dedijer koji kaže da je Tito postao sekretar CK tek kad je Kominterna to dozvolila

Baš opstala Srbija od ovakve Rusije. I man me molim te tvojih politkomesarskih ruskih pamfleta. Mada daleko bi ti dogurao u KPJ sa stavovima koje promovišeš po pitanju poltronstva Moskvi.

angie01 angie01 19:20 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ako ne znaš kako se pišu koncizne, razumljive rečenice, pogledaj kako ja to radim.





...konacno fazon i od tebe, stvarno si me nasmejao.
gedza.73 gedza.73 19:22 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Al kod vas zapadnih podrepaša nije važna Srbija ni Srbi, vama je samo zapadna milostinja važna, daj šta daš, što ne daš, nema veze, uzmi sve što ti treba, jebeš Srbe i Srbiju, samo nam udelite nešto da možemo da se hvalimo kako smo od velikog zapada dobili milostinju.

reče oficir koji po zakonu nije morao da brani Srbiju al' zato uredno čeka rusku pobedu jer će nešto da dobije. Lepo ti kaže tatko Putin neće on da bude veći Srbin od tebe.
angie01 angie01 19:23 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Šta je tebi?
Što sui ljubomorna na principesu?


a ovo tvoje konstantno ucepljivanje PE, kao i tasi, je prvo, odvratno, a drugo, degradirajuce-po njih.
milisav68 milisav68 19:27 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Nije Čerčil prihvatio samo Tita

Kao i obično, ja te pitam jedno, ti mi odgovaraš nešto drugo.

Eno, odgovorio Benedikt.

A čisto da ukapiraš o čemu se radi, u pitanju kraj 1942. i početak 1943. dok su se Nemci i Rusi još mlatili oko Staljingrada, pa ovo što pišeš nema veze sa životom.
panta panta 19:33 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Šta je tebi?
Što sui ljubomorna na principesu?


a ovo tvoje konstantno ucepljivanje PE, kao i tasi, je prvo, odvratno, a drugo, degradirajuce-po njih.


Ja njih obožavam!

Tasu kao nekoga što čuva jezik naroda kome pripadam, a Principesu kao dostojnu gospođu, respektabilnu i u jednom od centara sveta.

Malo li je!
panta panta 19:34 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Ako ne znaš kako se pišu koncizne, razumljive rečenice, pogledaj kako ja to radim.





...konacno fazon i od tebe, stvarno si me nasmejao.

Jebote!
Tebi je samo do zajebancije.
A ja se baš potrudio.
gedza.73 gedza.73 19:40 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

milisav68
A čisto da ukapiraš o čemu se radi, u pitanju kraj 1942. i početak 1943. dok su se Nemci i Rusi još mlatili oko Staljingrada, pa ovo što pišeš nema veze sa životom.

Ako je tako kao što ti kažeš otkud onda naredba Harolda Aleksandra komandi JVuO 1943. da vrše diverzije protiv nemačke vojske na prostoru Srbije (snabdevanje ka Africi) i otkud to da su u tim akcijama učestvovali i britanski specijalci? Otkud u britanskim arhivama ishodi i rezultati tih akcija?
Misliš da su Britanci veverice pa da nisu znali šta se dešava na terenu, da je komandant severnoafričkog frotna radio nezavisno od centrale, da su britanski specijalci pri četnicima bili dobrovoljci ili da četnici tokom 1943. samo jedu gibanicu skriveni po brdima?
Pa ti vidi ko piše nešto što nema veze sa životom.
angie01 angie01 19:44 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ja njih obožavam!


pa obozavaj ih koliko hoces, ja to kazem za ucepljivanje, stalno ti noge vire iz njihovih guzica.

sta tebe boli uvo sta oni sa drugim ljudima pricaju, pri cemu su ni malo suptilni, da to tako nazovem, pa stalno pritrcavas da se nesto mesas, dajuci im za pravo, tako sto vredjas onu drugu stranu, dok ti vire noge iz njihovih guzica- odvratno je.
panta panta 20:07 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Ja njih obožavam!


pa obozavaj ih koliko hoces, ja to kazem za ucepljivanje, stalno ti noge vire iz njihovih guzica.

sta tebe boli uvo sta oni sa drugim ljudima pricaju, pri cemu su ni malo suptilni, da to tako nazovem, pa stalno pritrcavas da se nesto mesas, dajuci im za pravo, tako sto vredjas onu drugu stranu, dok ti vire noge iz njihovih guzica- odvratno je.

Pa šta tebe boli ona stvar kome ja virim iz guzice?!
Hohoho!
Eeee, da!
Nisam znao da je potrebna tvoja dozvola da bi se komentarisalo tvoje veleumljenje i užasno neprijateljsko, gotovo animalistička i anoistička, mržnja i zavist ka principesi.
Jebiga, žena uspešna, živi u Londonu - a tebi to krivo?
Zašto?
gvozden1 gvozden1 20:17 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

zato što si neki dan ranije pročitao od Graovca

Ko god da je, ako o tome piše, trebalo je i ti da čitaš.
Ali nisi znao da su Rusi glasali za komunizam dok Ukrajinci i centralna Azija nisu.

Evo vidiš, majmune.
Ovo je čista rusofobija.
Ono što si nekad sa ponosom isticao, tačno tom rečenicom, rečenicom, citiram te, "Ja sam rusofob" a onda kad ti je neko od ovih tvojih novih pajtša, ali iz njihove druge lige verujem, rekao, možda na PP, da se to ne govori, ti si, bedo, krenuo da se vadiš da ti se omaklo ili tako neka glupost.

I sad, majmune, ti ćeš da analiziraš izbore, za koje nisi znao da su postojali, da bi nekako rusku naciju okrivio.

A preskačeš, podrepašu, mnogo.

Preskačeš šta su o onima kojima se u dupe uvlačiš govorili i Aleksa i Karađorđe, i Miloš i Mihailo, preskačeš i klanja i vešanja Srba, jer i tvoji novi pajtaši to preskaču.

Preskačeš i okupaciju i aneksiju, i Skadar i Lješ (dobro, o tome ništa i ne znaš)
A o čemu pričaš, šoferu, pa o mojoj vojsci.
Šta bi ti drugo, podguzna muvo?

Žališ li još za Jugom, što je Rusi nisu podržavali?

Na čijoj su strani, uvlakaču, ruskoj ili Endžinoj, pitah te a i to preskoči.
gvozden1 gvozden1 20:32 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

a ovo tvoje konstantno ucepljivanje PE, kao i tasi, je prvo, odvratno, a drugo, degradirajuce-po njih.

Ma šta re briga, evo i Gedža se tebi uvlači.
Dosta ti je, za bolje i nisi:)

Nego, jel ti stvarno ne možeš da prepoznaš razliku između nivoa na kom piše PE, i recimo tvog nivoa?

Ili Gedžinog?
gedza.73 gedza.73 20:41 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Na čijoj su strani, uvlakaču, ruskoj ili Endžinoj, pitah te a i to preskoči.

Koliko sam shvatio ti i neki njen deda istoričar što je zglajznuo na Goli otok ste na istoj strani. Moj deda je slušao Glas Amerike i bio Šumadinac tako da sa vama nemam baš nekih dodirnih tačaka.
I sad, majmune, ti ćeš da analiziraš izbore, za koje nisi znao da su postojali

Ti si na osnovu jedne rečenicu u jednom tekstu na koji si naleteo pre par dana gde se kaže da u Rusiji (pazi u Rusiji ne Rusi) nisu većinski glasali za boljševike zaključio kako je Rusima komunizam nametnut pa nekog nazivaš majmunom? Logika predškolca koji još ne zna da nacrta ni čiča glišu.
Prostori sa pretežno ruskim stanovništvom poput Moskovske oblasti i okoline kao i dela Belorusije su glasali za komuniste. A oblasti koje su zbirno imale više stanovnika (na primer Ukrajina plus centralna Azija) su bili protiv pa otud loš rezultat.
Evo vidiš, majmune.
Ovo je čista rusofobija.

Men' se čini kako je tebi neki feder u glavi oslabio. Il' je uticaj 5G mreže nema treće.



gvozden1 gvozden1 20:48 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Moj deda je slušao Glas Amerike

Jebo te deda više.
Baš taj što je slušao glas Amerike.
Ubi više s njim.
Ako ti je deda bio tako napredan, a ti osto šofer, nije to za hvalu.
Al čega se pametan stidi....
Ti si na osnovu jedne rečenicu u jednom tekstu na koji si naleteo pre par dana

Evo još jedne analize poznavaoca:)

Men' se čini kako je tebi neki feder u glavi oslabio.


Dobro, i šta bi s Jugom, krivi ti Rusi što je nisu podržavali?
gedza.73 gedza.73 20:53 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Dobro, i šta bi s Jugom, krivi ti Rusi što je nisu podržavali?

Ma jok. Slažem se sa tobom i Rusima da je srpska buržoazija bila velikohegemonistička i da je potpuno ispravno što su nam Rusi obučavali udbaše.
Samo nemoj da trupkaš nožicama, diši duboko, broj do deset pa pauza i još par puta tako sve dok ne izgledaš kao da si normalan.



gvozden1 gvozden1 21:01 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Slažem se sa tobom i Rusima da je srpska buržoazija bila velikohegemonistička

E, pre neki dan pročitah da Rusi nisu to govorili, nego da su govorili, nemojte se utapati u katoličko more, nećete dobro proći.

Išo i Supilo da ih ubeđuje, ali i njemu tako rekli, da Srbima nije u interesu da prave ništa osim Srbije.
On se posle ljutio.

Tako pročitah juče.

Jel to istina, ti sigurno znaš.


angie01 angie01 21:12 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Nisam znao da je potrebna tvoja dozvola da bi se komentarisalo tvoje veleumljenje i užasno neprijateljsko, gotovo animalistička i anoistička, mržnja i zavist ka principesi.
Jebiga, žena uspešna, živi u Londonu - a tebi to krivo?
Zašto?


kazem ti da je odvratno i ponizavajuce po nju-a to sto si nalupetao je glupo i da komentarisem-da zelim da zivim u Londonu, imam sve uslove za to.

carli, sledece uvredljive besmislice brisim, a ti ces morati opet novi nalog.
angie01 angie01 21:16 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Ma šta re briga,


kako sad, sta me briga, zar nisi, koliko juce treskao ovde na samo pominjanje maxe i jos to istracario kao da je neko dodovoravanje,....


evo i Gedža se tebi uvlači.


kako sad meni, zar nisi i za njegao rekao da se dovorava maxi, sto isto verujem da si slagao, kao i za mene i verovatno ga je na slican nacin samo pomenuo.

a ovo sto radi carli je odvratno, kao kuce pritrcava da uvredama brani svog gazdu, od nekog, ko se konkretno njemu ni ne obraca.


Nego, jel ti stvarno ne možeš da prepoznaš razliku između nivoa na kom piše PE, i recimo tvog nivoa?


da pisem iste iskonstruisane seseljevske bljuvotine, verovatno bi ti se i moj nivo dopadao.
angie01 angie01 21:20 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Na čijoj su strani, uvlakaču, ruskoj ili Endžinoj, pitah te a i to preskoči.


ahahahaha,...tek sad vidim ovu glupost,...pazi opcije, Ruje ili Angie,...pa ne da sam ti carica, nego na kavdrat, ti ko ove dve izskiznute, koliko puta dnevno pomenes moje ime u besmislenom kontekstu, toliko si taj dan proziveo.
gedza.73 gedza.73 21:27 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

E, pre neki dan pročitah da Rusi nisu to govorili, nego da su govorili, nemojte se utapati u katoličko more

Koje? Ono dalmatinsko što su ga bezecovali?
Pa poslali Radisava iz Malog Mokrog Luga da pravi KP Hrvatske i KP Slovenije umesto Tita i Kardelja. 'des bre ti učio školu? U Kumrovcu?
Jel to istina, ti sigurno znaš

Znam da se na Zapadu u dete utiskuje svest o vrednosti čoveka, poštovanje rada dok tako nečega kod ruskog seljaka nema. Rusi nisu religiozni oni su sujeverni, oni nisu surovi kao pojedinci nego kao narod i to đavolski surovi, nesolidarni prema bližnjima....
gvozden1 gvozden1 21:27 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


kako sad, sta me briga, zar nisi, koliko juce treskao ovde na samo pominjanje maxe i

E, vidi, nešto sam dobre volje večeras.
Sad ću da ti objasnim, fraj, ni hvala ne treba.

Pohvaliti nečije pisanje, uočiti razliku u kvalitetu, nije uvlačenje, to je samo iznošenje mišljenja.

Uvlačenje je ono što ti radiš, kad ponavljaš ono što je Maksa rekao, kad govoriš, rekao ti je Maksa, objasnio ti je Maksa, i slično.


Ovo je samo konstatovanje stanja, da je čudno da čak i tebi može da promakne tolika razlika u nivoima na kome pišete vas dve.
Stvarno nebo i zemlja.

Eto, nije mi bilo teško.
gvozden1 gvozden1 21:32 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Koje?

Jugoslavija, dedino unuče, Jugoslavija, SHS.
To su zvali katoličko more, i to su smatrali štetnim po Srbiju.
Ni to nisi uspeo da shvatiš.

E da ti je deda živ, odrekao bi te se preko Glasa Amerike.

Znam da se na Zapadu u dete utiskuje svest o vrednosti čoveka, poštovanje rada


A pa zato su oni sve zaradili, ništa nisu otimali po svetu?

Što ne kažeš jebote!
gedza.73 gedza.73 21:43 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Što ne kažeš jebote!

Ne kažem ja nego reko jedan mnogo poznat Rus Peškov. Pravi, izvornu Rus a komunista. Baš po tvojoj meri.
A nije ni da Rusi nisu otimali.
Jugoslavija, dedino unuče, Jugoslavija, SHS.
To su zvali katoličko more, i to su smatrali štetnim po Srbiju.

Prešli smo taj deo pa sam morao da ti objašnjavam šta su sve naši činili da ubede Zapad u neophodnost Jugoslavije. A Dalmacija je mnogo bitnija jer je to bio ruski cilj pa je Pašić insistirao na tome umesto na onome što je Srbiji nuđeno. Ta ista Rusija nakon 1918. je odmah počela da radi protiv Srbije a u korist Hrvata, Slovenaca i Albanaca.
E da ti je deda živ, odrekao bi te se preko Glasa Amerike.

Jesi govedo. Sad se razmišljam dal da odgovorim istim stilom koristeći tvoje asocijacije 'deda' i 'Amerika' ili ne?

Al' smorno je preganjati se sa čovekom poput tebe. Ponekad mi interesantno ali večeras više nije.
predatortz predatortz 21:46 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Dobro, i šta bi s Jugom, krivi ti Rusi što je nisu podržavali?

Ma jok. Slažem se sa tobom i Rusima da je srpska buržoazija bila velikohegemonistička i da je potpuno ispravno što su nam Rusi obučavali udbaše.
Samo nemoj da trupkaš nožicama, diši duboko, broj do deset pa pauza i još par puta tako sve dok ne izgledaš kao da si normalan.





Brat Gedžo, muče te iste sumnje koje su i mene mučile.
Samo, ovo je post-ideologijska civilizacija. Nema više jakih ideologija koje zaluđuju mase, nema više fanatika.
Ovo je sukob imperija, interesa, ekonomija.
Zapad je u smiraju, istok se budi. Zapad pokušava da konzervira stanje u kom ima nekakav primat.
Proizvodi krize, ratove, prevrate, zavrće ruku tamo gde može, a boga mi i šiju isto tamo gde može.
Strah od komunizma je iracionalan jer u Rusiji komunizma nema.
Zaljubljenist u demokratiju zapadnog tipa je takođe iracionalna, jer je ona licemerna i nije nama namenjena.

Moj skromni sud kaže da je za planetu mnogo bolje da Rusi sabiju rogove zapadu u Ukrajini.
Planeta mora da počiva na ravnoteži straha i multipolarnom društvu.
Imali smo par decenija unazad dominaciju jedne sile i taj period će biti upamćen kao oeriod divljanja.
Potom, EU i Amerika već dugo imaju ponižavajući odnos prema Srbima i Srbiji. Reč im, Gedžo, kurcu ne vredi. Sve sporazume menjaju na našu štetu. Od Dejtonskog, preko Kumanovskog, pa i ove nesrećne Briselske u kojima ni mrvice koje je Srbija dobila neće da ispoštuju.
Sezona lova na Srbe je na Kosovu i Metohiji neprekidna. Digni autobus u vazduh, pobij decu, pucaj na civile, spali crkve, kuće... Radi šta želiš, kazna za zločin nad Srbima ne postoji.
Onako kako NATO obavlja ugovorom potpisane obaveze na Kosovu, tako je jedino Hitler radio.
U BiH je tako radio austrougarski namesnik.
Sada udaraju na imovinu RS, menjaju Dejton u kom jasno piše da sve što se nalazi u entitetu imovina je entiteta. Nameću zakone, strane sudije sede u Ustavnom sudu i uvek glasaju na štetu Srba.
Predmeti ratnih zločina nad Srbima stoje u fiokama po 15, 20 godina iako zakon nedvosmisleno kaže da se moraju suditi onim redom po kom su podnošene tužbe.
Za isto delo ratnog zločina, pred istim sudom, Srbin dobije 30 godina, musliman 5 do 8.
Ne preterujem kada kažem da sve to veoma liči na period Drugog svetskog rata i odnos nacista prema Srbima.
Jedan zakon za sve, drugi za Srbe.
Američki ambasador u Srbiji se obraća češće od vlade i predsednika, u BiH otvoreno preti.

Rusi su nama, brat Gedžo, trenutno najmanje neprijatelji.

Svi naši dokazani neprijatelji su sada na drugoj strani.

Pritom, ne gajim nikakve iluzije o tome u kojoj sferi uticaja ćemo mi ostati. U zapadnoj, to je pouzdano!
Samo se nadam da će im očnjaci biti debelo suzbijeni i otupljeni.




angie01 angie01 21:52 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pohvaliti nečije pisanje, uočiti razliku u kvalitetu,


:)))), pa vidi sta sve pise u tom uvlakackom komentaru i nije prvi put uvek tako,..no, ne objasnjava ja tebi jer ste ti i carli ista sorta, to je taj rad.

a za maxu, ili bilo kog drugog- koje ne pominjes za iste stvari:)-jer si izgleda na maxu osetljiv,...normalno je da kazem kao odrednicu, ako je on nesto rekao, stavio- njegovo je,....no nije no ovo objasnjenje, jer je svakom normalno jasno.


Eto, nije mi bilo teško.


pa nije, da bi ponovio tu glupost, za koju mislis da me nervira, a gresis-sve mi je jedno sta ti mislis, ti nisi mera nicega vrednog.
gedza.73 gedza.73 21:53 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Strah od komunizma je iracionalan jer u Rusiji komunizma nema.

Nema onog ali ima postkomunističkog koji je još luđi i koji povezuje nenormalne i stvari koje je u stvari nemoguće povezati pa imaju komunizam, rasizam, fašizam, pravoslavlje, antisatanizam, borbu ruskih oligarha protiv Zlatne milijarde, komunizam sa najgorom tradicijom ČEKU i NKVD-a, odbranu od raketa iz Ukrajine i salasnost sa Finskom u NATO paktu
Moj skromni sud kaže da je za planetu mnogo bolje da Rusi sabiju rogove zapadu u Ukrajini.
Planeta mora da počiva na ravnoteži straha i multipolarnom društvu.

Poptuno se slažem. I pre sam mislio kako Rusija ide tim putem. Nije me zanimalo kako žive Rusi ali me je zanimalo da neko utuca rogove SAD-u. Sad me zanima enormni ruski uticaj na nas koji vodi ka nekim teorijama zavere, ludačkim kombinacijama svega i ničega a ujedno je Rusija napadom na Ukrajinu zakucala američku hegemoniju, izgubila status koji je imala, upropastila delimično dobar glas koji je u nekomtrenutku imala i izgubila pristup Evropi na duže.
Rusi su nama, brat Gedžo, trenutno najmanje neprijatelji

I za ovo se poptuno slažem. Za Ruse se, od velikih sila koje drmaju svetom, može reči da su nam najmanje neprijatelji (mada imaju ekstremno loš 'meki' uticaj na koji se izgelda pecamo samo mi). Ali su daleko od saveznika, prijatelja ili braće. Čini mi se da bi nas lakše žrtvovali nego čak i Jenkiji.
Potom, EU i Amerika već dugo imaju ponižavajući odnos prema Srbima i Srbiji. Reč im, Gedžo, kurcu ne vredi. Sve sporazume menjaju na našu štetu.

I ovo se slažem. Ali mislim kako kasnimo sa koracima, donosimo pogrešne strateške odluke a onda nalećemo na zicer i njima i drugima.
gvozden1 gvozden1 21:54 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…


Ne kažem ja nego reko jedan mnogo poznat Rus

E ako poznat Rus tako kaže:)
Prešli smo taj deo

Što?
Ne uklapa ti se:)
Ta ista Rusija nakon 1918.

Nije postojala, ona carska
Romanovi već streljani, a Rusiju preuzeli ovu što ih je zapad podržavao, što su mu onako široke ruke odvalili dobar komad Rusije.
Neki dan na to naleteh, ni ja nisam znao.
Ali evo sad i tebe učim.

Jesi govedo. Sad se razmišljam dal da odgovorim istim stilom koristeći 'deda' i 'Amerika' ili ne?


Voleo bih i ja da mi je deda slušao glas Amerike, al nije jebiga.

I isto bih se hvalisao dedom slušaocem.
Deda je deda.
A Gedža je unuče.
gvozden1 gvozden1 21:56 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

normalno je da kazem kao odrednicu

Što češće to normalnije, zato si ti uporna.:)
gedza.73 gedza.73 21:57 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Voleo bih i ja da mi je deda slušao glas Amerike

.
angie01 angie01 21:58 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Što češće to normalnije, zato si ti uporna.:)


ja stvarno pocinjem da verujem da si ti u nekom teskom tripu.
gvozden1 gvozden1 22:02 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Što češće to normalnije, zato si ti uporna.:)


ja stvarno pocinjem da verujem da si ti u nekom teskom tripu.

Pa samo se slažem s tobom.:)

Nego, šta li je ovaj tvoj ortak Gedža bio napisao pa posle stavio tačku?:)

Aj pitaj ga molim te, sigurno ste u nekom kontaktu.
Bilo bi normalno.
angie01 angie01 22:27 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Nego, šta li je ovaj tvoj ortak Gedža bio napisao pa posle stavio tačku?:)


ne znam o cemu pricas, niti me zanimaju tvoje seljoberske fore,...niti zelim da ucestvujem u takvim glupostima.
gvozden1 gvozden1 22:33 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

angie01
Nego, šta li je ovaj tvoj ortak Gedža bio napisao pa posle stavio tačku?:)


ne znam o cemu pricas, niti me zanimaju tvoje seljoberske fore,...niti zelim da ucestvujem u takvim glupostima.

Kad se ne želi da se učestvuje, onda se ne učestvuje.:)

Pozdravi unuče.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:41 11.04.2023

Re: Сушизација Србије и Сафетизација Блога Б92

И Сеадизација Звезде.


e sad trivija - kod seada u stanu je sniman LJŽBT, dolazili su kod mene na gajbu ali ih cale oduvao u momentu; mislim da mu je puklo kad je ukapirao da hoce da oblazu zid kartonima za jaja. komsija sead (doduse u soliteru pored) ih je primio (mada mozda bas zato sto je imao praznu gajbu, dal' vec kad je zapalio u liez), the rest is history...

inace upoznah ga jednom, njega i branka radovica (koji je bas bio komsija - dva sprata iznad mene) kod toze domara; doveli me cale i keva, kazu 'znas kad cika na televiziji kaze radovic i susic, e to su njih dvojica :)'. ne mogu sad da fiksiram godinu, znam da je bila neka utakmica zvezde, mozda bas kad je jurisic dao autogol? znam da radovic nije igrao, a sead se tu zatekao tako da je moguce da je to vec bilo kad je otisao u liez, pa se zatekao u nekom trenutku u beogradu. jebi ga, vreme bratstva i detinjstva.


Те исте 1978. из Звезде је отишао и Блеки Богићевић па је Звезда прилично изменила екипу у односу на 1977.



kakve su to godine bile - i amerikanci u kosmosu, i rusi u kosmosu, i bogicevic u kosmosu



angie01 angie01 23:04 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

Pozdravi unuče.


o cemu pricas, nesto si pobrljavio!
milisav68 milisav68 23:25 11.04.2023

Re: Sarajevo koga više nema…

gedza.73
Ako je tako kao što ti kažeš otkud onda naredba Harolda Aleksandra komandi JVuO 1943. da vrše diverzije protiv nemačke vojske na prostoru Srbije (snabdevanje ka Africi) i otkud to da su u tim akcijama učestvovali i britanski specijalci? Otkud u britanskim arhivama ishodi i rezultati tih akcija?

Pa došli paralelnom montažom.

Da li je moguće da si toliko glup da ukapiraš da ih je boleo qrac i za Srbe i za Srbiju.

Njima je bilo bitno da se Nemci što više oštete, a ko će to da obavi - zabole ih.Kao što ih boleo qrac 27. marta 1941.

Nego je teško da se to prevali preko usta da te zajebo - idol.

Jel kapiraš da ja uopšte ne negiram tvoje tvrdnje, a da ti moje uporno preskačeš.
Misliš da su Britanci veverice pa da nisu znali šta se dešava na terenu, da je komandant severnoafričkog frotna radio nezavisno od centrale, da su britanski specijalci pri četnicima bili dobrovoljci ili da četnici tokom 1943. samo jedu gibanicu skriveni po brdima?

Ovde si kao i obično natrpao svašta, ali da, ispali su veverice, jer ih je SOE iz Kaira, a oni su bili glavni izveštači u Londonu za Balkan, lagali o akcijama komunista i JVO, na štetu JVO, iako su postojali izveštači i u Dražinom i u Titovom štabu.

Ali to je očigledno viša matematika.
solo solo 21:06 05.04.2023

Anđo

Tebi je dosadno.

A i nama.

A i Gvozdenu.

Sad će kontra.



p.s.

Da nemaš butik Anđelija?
angie01 angie01 21:12 05.04.2023

Re: Anđo

solo, da je vama dosadno, vidim, al to nije razlog bestijalnosti.
solo solo 21:17 05.04.2023

Re: Anđo

solo, da je vama dosadno, vidim, al to nije razlog bestijalnosti.


Bestijalan je tvoj sadizam loše zamaskiran pseudoempatijama sa tendencioznom lažnom dobronamernošču. Ne zbog ovog bloga nego inače.

Raspiruješ svađe na blogu jeftinim provokacijama.

Već viđeno.

Sad če da uleti ekipa ,,za svađu,,

Taso ajd' u 20 evra da će ovo da završi sa Četnicima i Partizanima.

Milanče bar izbacuje šut. Pametan Šumadinac.

p.s.

Aj' za promenu Anđo izguglaj ima li u šeher Sarajevu ulice koja se zove Beogradska?

Recimo.

Za promenu.
predatortz predatortz 21:21 05.04.2023

Re: Anđo

Sad če da uleti ekipa ,,za svađu,,


Oću, boli me qratz!
I za Anđu i za Saraj'vo.
shmoo shmoo 21:26 05.04.2023

Re: Anđo

solo

Taso ajd' u 20 evra da će ovo da završi sa Četnicima i Partizanima.



Право да ти кажем, заболе ме овај мој православни како ће да се заврши.

Ионако ти не бих дао тих 20 евра чак и да јеси у праву.

solo solo 21:27 05.04.2023

Re: Anđo

Право да ти кажем, заболе ме овај мој православни како ће да се заврши.


Nije lepo huliti u ovo uskršnje praskozorje.Pravoslavno.
solo solo 21:29 05.04.2023

Re:predatortz

Oću, boli me qratz!
I za Anđu i za Saraj'vo.


Uleteo

Ako,valja se.

Jebeš nedorek što bi reko haiku vojvoda Čer.
angie01 angie01 21:29 05.04.2023

Re: Anđo


Bestijalan je tvoj sadizam loše zamaskiran pseudoempatijama sa tendencioznom lažnom dobronamernošču. Ne zbog ovog bloga nego inače.


o cemu ti pricas, ja stvarno ne znam, a nije ni da me je briga, jer kao sto rekoh, suvisli komentar od tebe nije vidjen na ovom mestu.
solo solo 21:31 05.04.2023

Re: Anđo

kao sto rekoh, suvli komentar


Misliš suvisli ?

I nemoj da se vadiš na tastaturu.
shmoo shmoo 21:31 05.04.2023

Re: Anđo

predatortz
Sad če da uleti ekipa ,,za svađu,,


Oću, boli me qratz!
I za Anđu i za Saraj'vo.







Ево сада је Анђа обрисала и онај мој коментар у којем сам написао како је пре тога већ обрисала мој коментар о Хари Мата Харију и Дину Мерлину.





solo solo 21:34 05.04.2023

Re: Anđo

Ионако ти не бих дао тих 20 евра чак и да јеси у праву.


Nemoj da si ljut,dobićeš boru na čelu.

predatortz predatortz 21:35 05.04.2023

Re: Anđo

solo
Oću, boli me qratz!
I za Anđu i za Saraj'vo.


Uleteo

Ako,valja se.

Jebeš nedorek što bi reko haiku vojvoda Čer.


Ma bre, ovo je tužno...

Ono, nekoj Anđi iz Beograda se cepa srce za Saraj'vom, trideset godina posle!

Taj stepen licemerja bukvalno nagoni čoveka na povraćanje.

Pa, pogledaj danas vodeće sarajevske portale. Nigde ove teme, bar ne među najčitanijim vestima.

Ali se Anđa iz Beograda setila i tuguje.

Ne bi li iznervirala nekoga ovde i posle kmečala kako je proganjana, a samo je htela da se seti dečice i tako to...

I sad, da se neko primi!


angie01 angie01 21:38 05.04.2023

Re: Anđo

I nemoj da se vadiš na tastaturu.


dobro, bre, ovo je vec debilizam,...ili se upristoji, ili idi negde drugde- ja nisam zainteresovana, rekoh ti.
angie01 angie01 21:41 05.04.2023

Re: Anđo

I sad, da se neko primi!


pa primio se vidim, neki primitivni divljaci pokazuju svoje lice.
shmoo shmoo 21:41 05.04.2023

Re: Anđo

solo
Ионако ти не бих дао тих 20 евра чак и да јеси у праву.


Nemoj da si ljut,dobićeš boru na čelu.




Ма где љут.

Ево, рекао ти лепо Предатор о чему се ради.

Глуп ниси, то знам.

(За разлику од неких других.)

А што си онда тако упоран?

Досадно ти је?







Па нема више, човече, готово. Затвара се кафана.


П.С. - Е, брате, видиш да сам тачно знао да ће Анђа да обрише и онај други мој коментар у којем констатујем да је пре тога обрисала мој коментар о Дину Мерлину и Хари Мата Харију?

(Извини, нисам разумео за ону изреку... Ко је тај пас који не расправља о укусима па сам себи лиже јаја? Анђа или ја? Можда ти?)

Добро је што сам ти послао сличицу тог мог коментара који је одавде нестао.

За архиву.



angie01 angie01 21:47 05.04.2023

Re: Anđo

Ma bre, ovo je tužno...

Ono, nekoj Anđi iz Beograda se cepa srce za Saraj'vom, trideset godina posle!

Taj stepen licemerja bukvalno nagoni čoveka na povraćanje.


na povracanje tera ovakav tvoj nastup i prozivka, jos ako podvucem tvoje izjave o opsadi Sarajeva, onda je zaokruzena cela slika.

meni su u Sarajevu stradali bliski ljudi, rodbina i prijatelji, a i da nisu, ne treba valjda da se tebi pravdam za osecanja u vezi te strahote, ne znam sta ti zamisljas, pa uopste dajes svoje izvetopereno misljenje o teome.

edit- i ti nekom spocitavas sto nesto pominje, jer je bilo pre trideset godina, a udavio si ovaj blog i o ovom poslednjem retu i o onom pre toga, a bogami i onom jos ranijem.
shmoo shmoo 21:58 05.04.2023

Re: Anđo

predatortz
solo
Oću, boli me qratz!
I za Anđu i za Saraj'vo.


Uleteo

Ako,valja se.

Jebeš nedorek što bi reko haiku vojvoda Čer.


Ma bre, ovo je tužno...

Ono, nekoj Anđi iz Beograda se cepa srce za Saraj'vom, trideset godina posle!

Taj stepen licemerja bukvalno nagoni čoveka na povraćanje.

Pa, pogledaj danas vodeće sarajevske portale. Nigde ove teme, bar ne među najčitanijim vestima.

Ali se Anđa iz Beograda setila i tuguje.

Ne bi li iznervirala nekoga ovde i posle kmečala kako je proganjana, a samo je htela da se seti dečice i tako to...

I sad, da se neko primi!






Чекај, брате, овде је сада време за један музички интермецо.







Јбт, бољи су од ЕКВ!

solo solo 22:00 05.04.2023

Re: Anđo

Ко је тај пас који не расправља о укусима па сам себи лиже јаја? Анђа или ја?)


Niko. To onako figurativno.

А што си онда тако упоран?

Досадно ти је?


Ma jok. Radim još par stvari i vrtim muziku u iščekivanju Zadruge. Večeras pitanja novinara. Do jaja.

Ovde vežbam trtičnu moždinu.
predatortz predatortz 22:01 05.04.2023

Re: Anđo

Јбт, бољи су од ЕКВ!


Ne znam ti ja to, oni su za prefinjenu raju!



panta panta 22:05 05.04.2023

Re: Anđo

shmoo
predatortz
Sad če da uleti ekipa ,,za svađu,,


Oću, boli me qratz!
I za Anđu i za Saraj'vo.






Ево сада је Анђа обрисала и онај мокј коментар у којем сам написао како је пре тога већ обрисала мој коментар о Хари Мата Харију и Дину Мерлину.






Ali o čemu se ovde stvarno radi?
Vidim da o ulici u Pragu ne.
Da li je to dan kada je na Baščaršiji neki musliman pucao u srpsku svadbu - ili šta?
Verujem da nije.
Slučajno sam danas bio na nekom hrvatskom sajtu gde oni navode današnji datum kako su Srbi nekoga ubili na taj datum u Sarajevu i da je na taj datum počeo srbo-četnički napad na mirnu zajednicu i bla, bla, bla....
Pitam ja njih zar nisu pre toga muslimani ubili srpskog svata, te da li oni Srbi pobijeni u Sijekovcu nisu dovoljni da se po tome računa početak rata itd...
Naravno da sam bio banovan brzinom banovanja na blogu B92.
Prema tome, zna se red.
Srbi moraju da budu krivi i nema mrdanja.
shmoo shmoo 22:06 05.04.2023

Re: Anđo

predatortz
Јбт, бољи су од ЕКВ!


Ne znam ti ja to, oni su za prefinjenu raju!




За градске цуре?



Што каже Макса, боље патка у руци него риба у Миријеву.

Или у Сесветским Краљевцима.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana