Eksperimenti u blogovanju

Nate!

zilikaka RSS / 30.03.2023. u 15:46

8742cea6-fcd5-4368-a3d0-e4b5c339e49d.png



Komentari (1002)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:57 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

literatesa
ali ovde narod mnogo manje razmišlja o CG nego što se to tamo misli.

Хм, ја баш гледам, шта си се ти распојасао на изборе у ЦГ?


Ja pratim.
Poslovno sam vezan, a imam i neku imovinu.
milisav68 milisav68 18:58 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
je l Šešelj baštinio komunističku ili četničku idologiju? pa čak i da je udbaški element, provokator-manipulator, on koji su se upecali na njegovu priču svakako nisu ljevičari.

E, Doks, moraš da shvatiš jednu stvar, odrastao sam u Šumadiji, sve Srbi oko mene, kod nekih se čula jekavica i ijekavica tu tamo, ali se na to nije obraćala pažnja.Onog momenta kad je počelo da se kuva, odjednom sam ukapirao ko je iz Like, a ko je sa Korduna itd. i svi su bili "ratnički" raspoloženi da jebu mater ustašama (Hrvatima i muslimanima), i to nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom/šovinozmom, ni sa verom, već sa osvetom za WW2 koji se gurao pod tepih.

Na tim krilima je leteo i Milošević i Šešelj i cela ta ekipa.

Ima tu i Kosova, gde rat traje više od 200 godina, ali da ne širimo priču, ako pogledamo na dešavanja od `91. do `95. najkrvaviji su bili na teritoriji nekadašnje NDH.

Zašto nije bilo rata u Makedoniji?

Pa zato što nije bilo nikakvog motiva, odnosno nisi mogao da mobilišeš masu.
docsumann docsumann 19:01 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ali to nije srpski nacionalizam, Pekić je srpski nacionalizam,


i jedno i drugo su pojavni oblici srpskog nacionalizma. postoji onaj prihvatljivi, demokratski i intelektualni segment te priče, ali bogami postoji i onaj primitivniji, brutalniji.
kakav čovjek, takav mu i nacionalizam. mislim, ako je već nacionalista, što ja apriori ne osuđujem, mada lično ne baštinim
maksa83 maksa83 19:01 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

E, Doks, moraš da shvatiš jednu stvar, odrastao sam u Šumadiji

E? Je l' znaš nekog Gvozdena?

Auizvini, zaboravio sam, ništa, nema veze, zaboravi pitanje...
gvozden1 gvozden1 19:07 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
E, Doks, moraš da shvatiš jednu stvar, odrastao sam u Šumadiji

E? Je l' znaš nekog Gvozdena?

Auizvini, zaboravio sam, ništa, nema veze, zaboravi pitanje...

:)

milisav68 milisav68 19:07 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Zajebavaj se ali ozbiljne se stvari dešavaju. I tužne!

Premijerka regionalne sile.

Sad ti mene zajebavaš.

Tako mi i treba kad se igram sa vatrom.

Regionalna sila kojoj gazda knjižare postrojava predsednika.

Morao sam da uletim klizeći na ovaj udarac laktom.
zoja444 zoja444 19:07 03.04.2023

pihtije vs urmasice

tesa, sama sam kriva. nikad nisam poslusala savet stara majke: dete, nikad nemoj ti da biras. pusti da budes izabrana. i onda svasta dozivis. p.s. nemam ja taj takmicarki duh. jedino da budem svoja
milisav68 milisav68 19:12 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
E? Je l' znaš nekog Gvozdena?

Auizvini, zaboravio sam, ništa, nema veze, zaboravi pitanje...

Ko je dobacivao za stolom?
literatesa literatesa 19:13 03.04.2023

Re: pihtije vs urmasice

Али пази наслова.


Зоја, тија вода бријег рони, и слаткиши. :))
gvozden1 gvozden1 19:13 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

postoji i onaj primitivniji, brutalniji.

I problem je u tome što je izraz srpski nacionalizam počeo da se shvata isključivo u tom značenju.
Kažeš, srpski nacionalizam, misli se na Čeka Dačevića.

Jedini način da se bude protiv toga je da se na to ne pristaje, i da se izrazu srpski nacionalizam vrati zasluženo dostojanstvo.

I treba ga uvek koristiti, i u slučaju kad se može zameniti skoro sinonim patriotizam, treba insistirati na nacionalizam.

Inače će pobediti komunisti, Hrvati i slučajni Srbi.
docsumann docsumann 19:16 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

E, Doks, moraš da shvatiš jednu stvar, odrastao sam u Šumadiji, sve Srbi oko mene, kod nekih se čula jekavica i ijekavica tu tamo, ali se na to nije obraćala pažnja.Onog momenta kad je počelo da se kuva, odjednom sam ukapirao ko je iz Like, a ko je sa Korduna itd. i svi su bili "ratnički" raspoloženi da jebu mater ustašama (Hrvatima i muslimanima), i to nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom/šovinozmom, ni sa verom, već sa osvetom za WW2 koji se gurao pod tepih.


početkom 90-tih počinje moj boravak u BG kao studenta.
u godinama koje su uslijedil, pomno sam pratio srpsku političku scenu. višestranačka demokratija je tada vbila novi fenomen i svi su se bavili politikom, na svom nivou dobacivanja.
svemu tome je doprinosila i dramatičnost situacije kroz koju je sfrj prolazila u potonjoj svojoj fazi.

ta potreba za revanšom za WW2 koju spominješ, pa nije ona došla tek tako spontano prizvana iz kolektivnog sjećanja.

sve je to kuvano i podgrjevano, dozirano i ubrizgacano narodu u mozak. prvo u malim, stidljivim dozama, a ubrzo konjskim injekcijama u formi TV dnevnika od 2 sata. bilo je tu usput i jurodivih popova i akademika koji su frenološki objašnjvali zločinački karakter lobanje u hrvata, pa magova koji su proricali svakojake apokaliptične scenarije u kojima će Srbija na kraju pobijediti svjetsku aždaju, pa Tata Brada, i još gomile bradonja... mislim ko ne želi da zaboravi, zna o čemu pričam.

rado ide srbin u vojnike
kad vidi sa RTS-a slike



angie01 angie01 19:19 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

I treba ga uvek koristiti, i u slučaju kad se može zameniti skoro sinonim patriotizam, treba insistirati na nacionalizam.


opet mucis muku sa pojmovima.


Inače će pobediti komunisti, Hrvati i slučajni Srbi.




pocecu da zapisujem, mnogo je smeno.
maksa83 maksa83 19:31 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

pa magova koji su proricali svakojake apokaliptične scenarije u kojima će Srbija na kraju pobijediti svjetsku aždaju

Ne vidim problem, ovo se trenutno ostvaruje. Ako ne danas onda prekosutra, a ko ne prekosutra onda tu jedan dan od one tamo srede...
milisav68 milisav68 19:36 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
početkom 90-tih počinje moj boravak u BG kao studenta.
u godinama koje su uslijedil, pomno sam pratio srpsku političku scenu. višestranačka demokratija je tada vbila novi fenomen i svi su se bavili politikom, na svom nivou dobacivanja.
svemu tome je doprinosila i dramatičnost situacije kroz koju je sfrj prolazila u potonjoj svojoj fazi.

Sve to ne ne sporim, ali to je Beograd sa gomilom "potomaka 6. ličke" čiji su roditelji bili na nekakvim funkcijama, i koji nije merodavan kao reper na koji se pozivaš.
sve je to kuvano i podgrjevano, dozirano i ubrizgacano narodu u mozak. prvo u malim, stidljivim dozama, a ubrzo konjskim injekcijama u formi TV dnevnika od 2 sata.

Jeste, ali nije dalo rezultate, jer:
rado ide srbin u vojnike

je velika laž, koja je doživela fijasko:
Paradoksalno, ali je sustinu stvari pogodio jedan ocajni general koji se javno zaprepastio: kako to da zapadna Srbija sa svojom slavnom tradicijom iz cetiri pobedonosna rata sada odjednom nece da ratuje na vukovarskom ratistu; odgovor na to jasno i sustinsko pitanje izostao je, a bio je tako ocigledan. »Cim Srbija bude napadnuta, eto nas«, rekao je generalu jedan valjevski rezervista.


Mobilizacijska kriza – analiticki pregled medijskog izvestavanja


docsumann docsumann 19:43 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

sve je to kuvano i podgrjevano, dozirano i ubrizgacano narodu u mozak. prvo u malim, stidljivim dozama, a ubrzo konjskim injekcijama u formi TV dnevnika od 2 sata.

Jeste, ali nije dalo rezultate, jer:
rado ide srbin u vojnike

je velika laž, koja je doživela fijasko:


niko nije htio da njegovo djete ide u rat, al su mnogi bili raspoloženi da im jebemo mater.
upravo zbog pomenute propagande.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

apacherosepeacock
docsumann

i kao što je praksa već pokazala, ako umanjiš uticaj ekstremnih elemenata (nacionalista) iz jedne i druge priče, ostatak naroda srpskog i crnogorskog može odlično da sarađuje.



Tako je. Crna Gora je pokazala po mnogo cemu da ume bolje pa i smenu vlasti uz korektne cestitke onog ko je izgubio na izborima, korektni dijalog medju kandidatima (sto je za Srbiju misaona imenica+). Cestitam vam novog predsednika mladog, imace pune ruke posla da drzi Krmelj i Beograd na bezbednoj distanci..


Da se pridružim i da dodam da ujedno uživam u tome kako cvile i kletve samo što ne bacaju ovi naši lokalni blogonacoši. I da zamolim Maksu da ih malo odmori, načisto ih je sludeo.



zoja444 zoja444 19:47 03.04.2023

pihtije vs urmasice

tesa, moj je, ali i beograd je vukojebina za tamo neki bec. elem, moze li mungos da se drzi u kucnim uslovima? jel dovoljan jedan ako je u pitanju viseglava zmija? kako da ga nabavim na crno? i naravno, koja mu je cena?
gvozden1 gvozden1 19:51 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
I treba ga uvek koristiti, i u slučaju kad se može zameniti skoro sinonim patriotizam, treba insistirati na nacionalizam.


opet mucis muku sa pojmovima.


Inače će pobediti komunisti, Hrvati i slučajni Srbi.




pocecu da zapisujem, mnogo je smeno.


Lepo je videti da imaš redovnog pratioca.
Endži-Endži, daj šta daš.

Samo naskači, devojko.
angie01 angie01 19:51 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Da se pridružim i da dodam da ujedno uživam kako cvile i kletve samo što ne bacaju ovi naši lobalni blogonacoši


o ovom novom nista ne znam, a deluje pristojno, pa me samo buni, sto se bokan toliko raduje,...
milisav68 milisav68 19:53 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
niko nije htio da njegovo djete ide u rat, al su mnogi bili raspoloženi da im jebemo mater.
upravo zbog pomenute propagande.

Ajde pročitaj tekst, pa da pričamo.Ima tamo konkretnih podataka, koji su prikupili renomirani novinari, a jedan je bio i ovde na blogu.
zoja444 zoja444 19:54 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

makso, izvini sto ti se obracam, ali mislim da spira nije ljut vec bas onako tuzan. i to nema veze sa tobom.
predatortz predatortz 19:57 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

da zamolim Maksu da ih malo odmori, načisto ih je sludeo.


Šta je vama Maksa? Guru?
Maksa nekad ubode, nekad lupa ko vrata na promaji, a vi mu i dalje pripisujete neke nadnaravne sposobnosti.

Maksin fazon je zapravo jednostavan.
Ono sa čime se ne slaže nastoji da ospori doskočicama, a sve češće paranojom o FSB i Vjekoslavu.
Što je često uvreda za mnoge od nas.



angie01 angie01 19:57 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Samo naskači, devojko.


ne naskacem, samo se iskreno smejem, ne znam, da l je potrebno da ti objasnim razliku izmedju nacionalizma i patriotizma, koje vidim, dozivljavas kao istu stvar, u stvari, ti bi da podmetnes da se radi o istoj stvari...jer bi onda svi koji nisu nacionalisti, aitomatski ispali i nepratiote, kao sto ti vec ionako tako meris srbomerom...al je glupo, s obzirom da je pojam patriotizam, nesto sasvim drugo od nacosa.

a ovo, o tome ko ce da pobedi, ti je stvarno smehotresno, prevazisao si sebe, cestitam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:01 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
da zamolim Maksu da ih malo odmori, načisto ih je sludeo.


Šta je vama Maksa? Guru?
Maksa nekad ubode, nekad lupa ko vrata na promaji, a vi mu i dalje pripisujete neke nadnaravne sposobnosti.

Maksin fazon je zapravo jednostavan.
Ono sa čime se ne slaže nastoji da ospori doskočicama, a sve češće paranojom o FSB i Vjekoslavom.
Što je često uvreda za mnoge od nas.





Ne, u ovom tredu mu je svaka bila ka u Njegoša. A vas je obojicu vezao u čvor, pa reko, da pomongem, da ga zamolim da stane.

Inače nije Maksa meni nikakav guru, nego se prosto slažemo u dosta stvari.


maksa83 maksa83 20:02 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Što je često uvreda za mnoge od nas.


docsumann docsumann 20:03 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

milisav68
docsumann
niko nije htio da njegovo djete ide u rat, al su mnogi bili raspoloženi da im jebemo mater.
upravo zbog pomenute propagande.

Ajde pročitaj tekst, pa da pričamo.Ima tamo konkretnih podataka, koji su prikupili renomirani novinari, a jedan je bio i ovde na blogu.


dugačko je, a i ima puno opširno formulisanih stavova.
s počletnim nalazima se slažem, dalje nisam išao... ali bi jedan suvoparnija anliza bila korisnija
gvozden1 gvozden1 20:06 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

razliku izmedju nacionalizma i patriotizma,

Nemoj molim te:)

Ono, nacija/država, načitao sam se tih infantilnih objašnjenja:)
gvozden1 gvozden1 20:07 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


Inače nije Maksa meni nikakav guru

Otkud sad ova ograda?
:)

predatortz predatortz 20:08 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Što je često uvreda za mnoge od nas.




Eto, jeftina doskočica opet...

A FSB?
To si zaboravio?

I šta, ja sad budem tenkre i kačim tebi Olbrajtovu, Natašu Kandić, tvrdim da se ložiš na CIA-inu propagandu...

Ili da tražim mimove?

Neću, videće razredna!

angie01 angie01 20:09 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ono, nacija/država, načitao sam se tih infantilnih objašnjenja:)


o cemu ti pricas,...kakva sad nacija/drzava...nenenene, nije bilo pitanje.
predatortz predatortz 20:09 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

Inače nije Maksa meni nikakav guru

Otkud sad ova ograda?
:)



Sujeta!
Ko će biti alfa mužujak druge Srbije na Blogu B92

Napeto, brate!
mentol mentol 20:10 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

literatesa


To, šta ti radiš, zaista nije u redu...
Podstičeš... (kako bih to najblaže nazvao:... neuravnoteženo ponašanje očigledno psihički nestabilne osobe radi svoje zabave...




maksa83 maksa83 20:12 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1

Inače nije Maksa meni nikakav guru

Otkud sad ova ograda?
:)



Da Pajo, stvarno. Odgovori čoveku.

Mislio sam da imamo a thing going, da sam ti makar autoritet za testo, ovaj backpedaling me podseća na to kako je GOP tretirao Trunpoa posle 6. januara, vrlo nelepo...




angie01 angie01 20:14 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ko će biti alfa mužujak druge Srbije na Blogu B92


kakva glupost, koliko sam shvatila, Pajke i Maxa su drugari i lepo ti rekose, da su istog mindseta,...kakve to veze ima sa muzjacima, da l alfa, ili nekim drugim.

i nije uopste napeto, bar ne medju njima...evo, oko pizza peci, mozda.
gvozden1 gvozden1 20:15 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
gvozden1

Inače nije Maksa meni nikakav guru

Otkud sad ova ograda?
:)



Sujeta!
Ko će biti alfa mužujak druge Srbije na Blogu B92

Napeto, brate!

Detinjarije, stvarno.

Nisam baš očekivao ovo, pobedio te Maksa, moje dete liči na Maksu, rekao ti je Maksa...

Ali kad vidiš ko se time služi, Gedža, Endži i ostala elita, pa i nije čudo.

Kako je Maksi ne znam, zato ću sad da ga pitam.
Makso, kako se osećaš kad ti se ova svita udvara, prija li ti, ili bi ti udobnije bilo bez toga?
predatortz predatortz 20:18 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

kakva glupost, koliko sam shvatila, Pajke i Maxa su drugari


Da, oni su drugari. Gvozden i ja smo udruga i svrha našeg boravka na ovom mestu je da doskočimo tebi.
zoja444 zoja444 20:21 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

mentol, jesi li se pohvalio fotkom upakovanog govneta na blogu g. cerevicana? ajde, sibni i ovde.
angie01 angie01 20:22 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ali kad vidiš ko se time služi, Gedža, Endži i ostala elita, pa i nije čudo.




pazi, prvo gedza i ja u istom fazonu, pa to je cista jeres.

a drugo, kakvi su to klinacki napadi ljubomore.

a trece, ja se nikom ne udvaram, nije mi u karakteru stelovano.
milisav68 milisav68 20:23 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann
dugačko je, a i ima puno opširno formulisanih stavova.
s počletnim nalazima se slažem, dalje nisam išao... ali bi jedan suvoparnija anliza bila korisnija

Ok, jeste dugačko, ali daje kompletan uvid u tadašnja dešavanja, a s obzirom da smo sudionici tog vremena, meni "vraća film" kako je stvarno bilo, a ne kako se često ovde potencira.

Uostalom, sve je to lepo sažeo Dragojević u "Lepim selima".
angie01 angie01 20:24 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Gvozden i ja smo udruga i svrha našeg boravka na ovom mestu je da doskočimo tebi.


kakve sad ovo veze ima sa gluposcu koju si napisao o maxi i pajketu, sem sto je isto glupost?


predatortz predatortz 20:28 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
Gvozden i ja smo udruga i svrha našeg boravka na ovom mestu je da doskočimo tebi.


kakve sad ovo veze ima sa gluposcu koju si napisao o maxi i pajketu, sem sto je isto glupost?




Eto, neki su drugari istih svetonazora pa se nadopunjuju, a drugi su, za istu stvar, udrugice koje naskaču.

Što je, slažem se velika glupost. I ne samo glupost, nego i definicija licemerja.

Samo, ne moja glupost i ne moje licemerje...

gvozden1 gvozden1 20:29 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

prvo gedza i ja u istom fazonu

Lepojko, pričam o onome što ste vas dvoje pisali ovde, ne u kom ste fazonu.
Ako te sramota što si sa njim u istoj grupi, šta da ti radim.
kakvi su to klinacki napadi ljubomore

Pa ljubomora je prirodna posledica ljubavi, ja tebe mnogo volim, a ti se udvaraš Maksi.



, ja se nikom ne udvaram, nije mi u karakteru stelovano.


Karakter se, dušo moja, čita kroz ponašanje, a ne saopštava se.

Ništa tebi, dušo, ne vredi da opisuješ svoj karakter, kad kucneš dva komentara on se vidi.
predatortz predatortz 20:30 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

pazi, prvo gedza i ja u istom fazonu, pa to je cista jeres.


Gedža jeste malo počeo da preteruje u nekim stvarima, ali u pravu si - ti i Gedža ste dva univerzuma!
maksa83 maksa83 20:32 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Makso, kako se osećaš kad ti se ova svita udvara, prija li ti, ili bi ti udobnije bilo bez toga?


Evo brt k'o Dragan J Vučićević u zatvoru, ne znam šta me snašlo i kako mi se to desilo.
maksa83 maksa83 20:34 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Pa ljubomora je prirodna posledica ljubavi, ja tebe mnogo volim, a ti se udvaraš Maksi.

E, neću da budem deo neke seosko gradske Televisa Presenta drame, to se uvek završi nekim sekirama i sranjima, nemoj da mi majka ljubi sliku u Kuriru...
predatortz predatortz 20:35 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Makso, kako se osećaš kad ti se ova svita udvara, prija li ti, ili bi ti udobnije bilo bez toga?


Evo brt k'o Dragan J Vučićević u zatvoru, ne znam šta me snašlo i kako mi se to desilo.



Sve je to deo šarma. Uživaj u slavi!
gvozden1 gvozden1 20:36 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Makso, kako se osećaš kad ti se ova svita udvara, prija li ti, ili bi ti udobnije bilo bez toga?


Evo brt k'o Dragan J Vučićević u zatvoru, ne znam šta me snašlo i kako mi se to desilo.


Pusti brkove, možda prestanu :)
angie01 angie01 20:36 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Eto, neki su drugari istih svetonazora pa se nadopunjuju, a drugi su, za istu stvar, udrugice koje naskaču.


pa razlika u nastupu izmedju vas dvojice i njih dvojice je ko nebo i zemlja, na primer, ja nikada nisam videla da idu za nekim ko ih ignorise i ucitavaju mu nesto, pa onda, nisam videla da namecu neku svoju ideologiju i da utripovano vredjaju sve druge, koji se ne slazu sa njom, pa onda nisam videla da izmisljaju neke price o desavanjima kojima smo svi savremenici, niti da koriste informer metode u komunikaciji, a od hobija, imaju neke normalne opcije, kuvaju, planinare, pecinare, bave se streljastvom, sviraju, za razliku od vas, koji u slobodnom vremenu srbomerite....mogu ja jos, al nije potrebno, vidi se razlika.


predatortz predatortz 20:38 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Pa ljubomora je prirodna posledica ljubavi, ja tebe mnogo volim, a ti se udvaraš Maksi.

E, neću da budem deo neke seosko gradske Televisa Presenta drame, to se uvek završi nekim sekirama i sranjima, nemoj da mi majka ljubi sliku u Kuriru...


Makso, stići će te ženske suze!
Za damu se bori, ne ostavlja se kao papir u koji je bio spakovan burek!

literatesa literatesa 20:39 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

neuravnoteženo ponašanje očigledno psihički nestabilne osobe

Понекад се као сад окренем око себе да видим чита ли још неко, немогуће да сам сама на свијету.. сањам давно један страшан сан, некад мислим да је то јава другог живота, не могу сад причати, поред паунова и магле мој трећи велики страх.

Назвао си себе човјече Ментол.

Еј, еј.
maksa83 maksa83 20:40 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Za damu se bori, ne ostavlja se kao papir u koji je bio spakovan burek!

E jebi se, sad sam gladan.
angie01 angie01 20:40 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Karakter se, dušo moja, čita kroz ponašanje, a ne saopštava se.

Ništa tebi, dušo, ne vredi da opisuješ svoj karakter, kad kucneš dva komentara on se vidi.


pa daj neki gde se udvaram,...ako se neko suprostavljao maxi, onda sam to ja,...nista strasno, nego normalno, ne slazem se, kazem,...nego daj to gde se udvaram, da vidim i ja....znaci, ne moze samo tako da ispisujes, kako i sam kazes- mada u tvom slucaju to je obavezno ucitavanje.
predatortz predatortz 20:41 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

mogu ja jos


Znamo, sestro...

literatesa literatesa 20:42 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

pauna/paunova

Молим вас. :)
predatortz predatortz 20:43 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
Za damu se bori, ne ostavlja se kao papir u koji je bio spakovan burek!

E jebi se, sad sam gladan.


Izvadio neke čvarke i suvo meso što je tast sušio.
Em ću da se vrtim celu noć, em ću žedan da se budim!
Al' karakter nula!
Sreća, bar me pritisak još ne jebe..
gvozden1 gvozden1 20:45 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,


pa daj neki gde se udvaram,...ako se neko suprostavljao maxi, onda sam to ja,...nista strasno, nego normalno, ne slazem se, kazem,...nego daj to gde se udvaram, da vidim i ja....znaci, ne moze samo tako da ispisujes, kako i sam kazes- mada u tvom slucaju to je obavezno ucitavanje.

I naskakanje.

To si izostavila.
angie01 angie01 20:47 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

To si izostavila.


nista nisam izostavila, nego ti, daj taj komentar/e, gde se udvaram.
gvozden1 gvozden1 20:48 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
To si izostavila.


nista nisam izostavila, nego ti, daj taj komentar/e, gde se udvaram.

Evo sad ću.
angie01 angie01 20:51 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Evo sad ću.


ma da, znam.
angie01 angie01 20:58 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Evo brt k'o Dragan J Vučićević u zatvoru, ne znam šta me snašlo i kako mi se to desilo.


Platipus Griša 8
@kazi_tibi
nista ovo danas nije valjalo ispred okruznog zatvora - ali nista. kam neka deca da bacaju crvene božure kud dragan hodi, kam zigonka da recituje prkosnu pesmu, svibor da baca buzdovan u dalj, ljiljana smajlovic obucena u Sarmat raketu kam zvona sa hrama… od svega sima silovatelj
angie01 angie01 20:59 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Znamo, sestro...


sta bih ti rekla, fore ti nisu ni za OS.
mentol mentol 21:05 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

literatesa
neuravnoteženo ponašanje očigledno psihički nestabilne osobe

Понекад се као сад окренем око себе да видим чита ли још неко, немогуће да сам сама на свијету.. сањам давно један страшан сан, некад мислим да је то јава другог живота, не могу сад причати, поред паунова и магле мој трећи велики страх.

Назвао си себе човјече Ментол.

Еј, еј.


Ne razumem baš najbolje šta si napisala al'...
ova bura baš opako duva i crnika mi granama grebe po prozoru... sutra ću uzeti motorku i iseći to..




gvozden1 gvozden1 21:10 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
Evo sad ću.


ma da, znam.

Ajd i ti nešto da ukapiraš.
literatesa literatesa 21:20 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ne razumem baš najbolje šta si napisala al'...
ova bura baš opako duva i crnika mi granama grebe po prozoru... sutra ću uzeti motorku i iseći to..


Немам ти срца одговорити, вјеруј ми.
angie01 angie01 21:21 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ajd i ti nešto da ukapiraš.


pa ovo je oksimoron, kada ti napises.

nego, daj taj moj udvaracki komentar,..aa, nema ga.

prvo ste popizdeli od maxinih komentara, pa onda sto ih je pajke podvukao, a posto je sve to bila istina, niste znali kako da okrenete pricu kao sto uvek radite, pa ajd, maxi se neko udvara, a nije stvar u tome, sto vam je sve tacno rekao, nego slihtanje, pa nije bas neka fora da je to samo pajke, nego ajd da dodamo jos nekog, pa stvarno jadno...eto, pravi srbi vs nepravi:)))
gedza.73 gedza.73 21:33 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gvozden1
Nisam baš očekivao ovo, pobedio te Maksa, moje dete liči na Maksu, rekao ti je Maksa...

Štas'očekiv'o? Da poput tebe komentari budu 'pobedio (pobediće) te Putin, rekao Putin, dete mi liči na Putinovu balerinu'?
A time se ovde služi Putinova 'elita'. Ko zna kako se Putin oseća kad mu se ovako blogoelita udvara?


p.s.
Sad sam naleteo na još jednog debila iz te grupe idiota koji mrtav ladan kaže kako iza svetskih moćnika koji oće unište Srbe stoje okultne grupe.
Kako se ti osećaš po tom pitanju jer imaš iste stavove poput njih?


gedza.73 gedza.73 21:35 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

predatortz
Gedža jeste malo počeo da preteruje u nekim stvarima

Priznajem. Kriv sam.

mentol mentol 21:37 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

literatesa

Немам ти срца одговорити, вјеруј ми.

I nemoj. Sačekaj jesen, kad se vratim ovde. Vreme je proleću
gvozden1 gvozden1 21:49 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

angie01
Ajd i ti nešto da ukapiraš.


pa ovo je oksimoron, kada ti napises.

nego, daj taj moj udvaracki komentar,..aa, nema ga.

prvo ste popizdeli od maxinih komentara, pa onda sto ih je pajke podvukao, a posto je sve to bila istina, niste znali kako da okrenete pricu kao sto uvek radite, pa ajd, maxi se neko udvara, a nije stvar u tome, sto vam je sve tacno rekao, nego slihtanje, pa nije bas neka fora da je to samo pajke, nego ajd da dodamo jos nekog, pa stvarno jadno...eto, pravi srbi vs nepravi:)))

Ko je kako shvatio, videli smo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:58 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

docsumann



njemu su i uši i muda bili tad dobro zavrnuta.



Hoće li ovaj novi, kojem nisu zavrnuta ni muda ni uši, otpriznati Kosovo?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:00 03.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

newimprovedtadejus


inače je tip nešto kao CG Makron.. muž radio s njim kratko, čovjek bankar, praktičan, i poprilično mlad istina al nije budala..


Već počinjem brinuti za Crnogorce.
solo solo 00:05 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Sreća, bar me pritisak još ne jebe..




A do'kaće će ne znamo.
solo solo 00:08 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Već počinjem brinuti za Crnogorce.


zoja444 zoja444 00:52 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

tesa, ja te razumem. jedino pametno sto mogu sad da ti kazem je: isclani se iz fan kluba.
literatesa literatesa 05:10 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

tesa, ja te razumem. jedino pametno sto mogu sad da ti kazem je: isclani se iz fan kluba.

:))
docsumann docsumann 05:19 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

kamilo_emericki
docsumann



njemu su i uši i muda bili tad dobro zavrnuta.



Hoće li ovaj novi, kojem nisu zavrnuta ni muda ni uši, otpriznati Kosovo?


čisto sumnjam. ne zato što on to ne bi htio, već zbog realnih odnosa moći i želja na političkoj pozorncici
docsumann docsumann 06:04 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

maksa83
nebitno je li Slobo nacionalista, ateista ili imažinista.

Kad reče imažinista, ti ovo moraš da probaš - midjourney.

Kao ChatGPT ali za vizuelce, uloži energiju, biće ti drago. Tj. bar mislim.


makso, pogledah. čini se potentnim, samo ne znam kako to radi
shmoo shmoo 06:25 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

milisav68
docsumann
je l Šešelj baštinio komunističku ili četničku idologiju? pa čak i da je udbaški element, provokator-manipulator, on koji su se upecali na njegovu priču svakako nisu ljevičari.

E, Doks, moraš da shvatiš jednu stvar, odrastao sam u Šumadiji, sve Srbi oko mene, kod nekih se čula jekavica i ijekavica tu tamo, ali se na to nije obraćala pažnja.Onog momenta kad je počelo da se kuva, odjednom sam ukapirao ko je iz Like, a ko je sa Korduna itd. i svi su bili "ratnički" raspoloženi da jebu mater ustašama (Hrvatima i muslimanima), i to nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom/šovinozmom, ni sa verom, već sa osvetom za WW2 koji se gurao pod tepih.

Na tim krilima je leteo i Milošević i Šešelj i cela ta ekipa.




Тог момента када је почело да се кува домороци из Церовца поред Паланке почели мог таста због презимена (Врховац) да зову Хрват.

Он попиздео. Од Горњих и Доњих Врховаца подно Папука остала жива само једна бака, све остале су усташе поклали 1941-1945.

На сву срећу, мој мудри Бата Веља (бог да му душу прости) из Церовац је свима њима тамо још тада све то лепо објаснио:

"Куј бре! Па Шешељ да дође на влас' па да сви идемо без гаћа! 'Ај не зајебавајте!"

После су 5. октобра 2000. године сви из Церовац, цело село, гласали за Кену из Демократске странке.

Бата Веља се већ био упокојио пре тога па више нису имали никога да их посаветује.


Ima tu i Kosova, gde rat traje više od 200 godina



Шта, бре, 200 година?


Гарсули је из Темишвара отпутовао на појутарје Тијелова. Фелдмаршал-лајтнант Франц Карл Леополд барун фон Енгелсхофен поручио му је био да причека мало у Темишвару. Да види последице своје мудрости међу Сербима. Ускоро.
Старац је тврдио да су Серби чудан народ и да их Гарсули не зна. Серби су лакоми на почасти, воле медалију, а за туђина би душу дали. Међутим, ако примете да их лажу и варају, да им дата реч није одржана, то памте. У столећа!
Са Турцима се – тврдио је Енгелсхофен – носе, око неког Косова (Енгелсхофен је писао: Cassova) већ неких триста шесет година. Серби не заборављају! То је јако непослушна и дивља врста народа. `Ein äusserst unbotmässiges und wilds Element!


(Црњански, Сеобе 2, радња романа се одиграва половином 18. века)

milisav68 milisav68 09:47 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

shmoo
Тог момента када је почело да се кува домороци из Церовца поред Паланке почели мог таста због презимена (Врховац) да зову Хрват.

E, ma bilo je toga i tokom osamdesetih, samo manje.Neki moj stric se oženio sa srpkinjom iz Slavonije, i sad žena je normalno pričala onako kako je naučila (meni najsmešnije bilo što komarce pretvara u ženski rod - komarice, što je u suštini tačno, jer su ženke te koje nas grizu sa svojim zubima ).Uglavnom, nisi mogao da ubediš njegovog oca (meni je bio neki deda-stric), kod koga smo išli na par dana tokom letnjeg raspusta, da postoje Srbi van Srbije, a ubeđivala ga cela familija.Kasnije sam ukapirao zašto je to tako, jer on nije mrdao iz svog sela, sem kad se mlatio po Ceru i Kolubari, pa je bio ranjen (postao invalid jer mu metak sjebao koleno), i ostatak rata proveo u nekoj kolibi izmeštenoj malo dalje od sela.Verovatno je imao bliski kontakt sa neprijateljskom vojskom koja je tako govorila, pa je ostao gorak utisak.

A bilo je i totalno suprotnih primera, gde ni tokom najveće frke i kampanje oko rata, niko nije podigao ton na komšiju iz Splita (Hrvat, zvali smo ga Šjor), imao ćerku i sina, za sina si sigurno čuo, jer je valjda bio i u Čukaričkom kao trener golmana (`69. godište, bio prvi golman OFK Beograda svojevremeno, ima čudno ime Viborg Koceić).
После су 5. октобра 2000. године сви из Церовац, цело село, гласали за Кену из Демократске странке.

Kena je zajahao 2012. ali kapiram poentu.
Шта, бре, 200 година?

Lepo piše više od 200 godina, ali imam razumevanja da si umoran od pregledavanja pismenih zadataka, pa ti pala koncetracija.

E, mislio sam na savremenu srpsku državu, od Karađorđa i Miloša pa na ovamo, odnosno da Šiptari nisu znali da postoje, dok im Englezi i Italijani nisu dali ime i državu.

gedza.73 gedza.73 10:00 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

mislio sam na savremenu srpsku državu, od Karađorđa i Miloša pa na ovamo, odnosno da Šiptari nisu znali da postoje, dok im Englezi i Italijani nisu dali ime i državu.


U tom periodu 'od Karađorđa i Miloša pa na ovamo' si pored Engleza, Italijana, Turaka, Švaba i Amerikanaca možda slučajno preskočio Rusiju (videti pod predaja srpskih opština na Kosovu Bugarima, Enver Hodža i protesti 1968.) kao i Srbe koji su napravili SAP Kosovo tako što su proširili granice Kosova sve do Pančićeve omorike.
gvozden1 gvozden1 10:16 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

možda slučajno preskočio Rusiju

Rusija je kriva mamu joj jebem:)

Oče kulovčić nešto da priča, a pojma nema.

Što bre ne učiš nešto ako bi da pričaš o tome, a ne da lupaš sve same gluposti.
Sreća tvoja što ljude koji ovo čitaju uglavnom ne zanimaju te stvari, pa većina i ne zna kakve gluposti valjaš, inače bi te zajebali do besvesti.
gedza.73 gedza.73 10:36 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Rusija je kriva mamu joj jebem:)

Milisav je slučajno preskočio par velikih sila a ti si slučajno preskočio Srbe koji su sami dali status pokrajine, prihvatili ustav 1974. i odredili granice Kosova na kome su pre toga nacionalizovali metohe.

Sreća tvoja što ljude koji ovo čitaju uglavnom ne zanimaju te stvari, pa većina i ne zna kakve gluposti valjaš, inače bi te zajebali do besvesti.

Pa ja tebe nisam zajebavao do besvesti kad si opvde prenosio gluposti pokupljene po netu uporno tvrdeći i iznoseći lažni podatak da je Ristiću od strane Rusije rečeno ono čuveno kako smo joj zadnja rupa na svirali. Još si po običaju zadžibidžio pa malo falilo da prepravljaš ono što je sam Ristić napisao jer se nije uklapalo u tvoju tezu.
Ili ono kad si tvrdio kako Srbi na jugu Srbije nisu znali šta su pa možda su Bugari jer su tako tvoji Rusi rekli. Iako su Srbi na tom prostoru strašno postradali.

Da je tu tvoja lista gluposti stala ni po jada. Nego si na istoj liniji sa onim IBeovcem što je beše deda Angie i koji je zaglavio Goli otok. Ti, on i današnja ruska istorija imate uglavnom iste poklapanja pa ste daleko bliži po toj bezrezervnoj ljubavi prema Moskvi, Staljinu odnosno Putinu. Ili bar Zaharova i ti o delovanju Crvene armije na ovim prostorima.
Samo još da turiš petokraku 'čeličnih krila naše (ruske) armije' na čelo i otpevaš ovu novu staru svojetsko-rusku himnu.
gvozden1 gvozden1 10:46 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Srbe koji su sami dali status pokrajine, prihvatili ustav 1974. i odredili granice.

Srbi su tad bili pod diktaturom, a u diktaturi ni jedan narod ne odlučuje, nego diktator.

Nauči azbuku, bog te jebo nepismeni.

lažni podatak da je Ristiću od strane Rusije rečeno ono čuveno da mo joj zadnja rupa na svirali


Lažni podatak da je zvanična politika Rusije bila takva, i da je svaki ruski zvaničnik morao svakom srpskom da prenosi tu politiku?

Našao ti da je jedan rekao drugom, pa pomislio da si otkrio ekskluzivu:)

E i to govori koliki si duduk.
.
Ili ono kad si tvrdio kako Srbi na jugu Srbije nisu znali šta su pa možda su Bugari


Pa nisu znali, ali ne na jugu Srbije, Sinđelić jeste znao, ali u Južnoj Srbiji (a to je, kulovčiću, nešto sasvim drugo, i ko zna zna na šta se odnosi) nisu znali, i bili su više Bugari nego Srbi.

Da ti preporučum da čitaš Stojana Novakovića koji o tome piše, ne vredi, to je svemir za tebe.

Azbuka, od toga ti počni.
gedza.73 gedza.73 10:55 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Srbi su tad bili pod diktaturom, a u diktaturi ni jedan narod ne odlučuje, nego diktator.

A-ha. Ko se bunio? nego svi gledali da se ogrebu, dokopaju Beograda ili bar neke apanaže.
Lažni podatak da je zvanična politika Rusije bila takva, i da je svaki ruski zvaničnik morao svakom srpskom da prenosi tu politiku

Lažna tvrdnja na kojoj si uporno insistirao a svoja saznanja zasnovao na internet tekstu umesto da si pročitao knjigu. To pokazuju dosta o onom tvom 'kompleksnom' shvatanju. Prepišeš neku nebulozu i onda istrajavaš na njoj do besvesti iako je netačna a vrlo lako proverljiva.
Pa nisu znali, ali ne na jugu Srbije

Ti si tvrdio kako na jugu Srbije ne znaju šta su pa su Rusi mogli da ih preveslaju u Bugaru. Iako postoje činjenice i podaci koji te demantuju poput zapisa da se Bugari žale kako Srbi neće u njihove novouspostavljene a po ruskom odobrenju ukradene od Srba škole i crkve. Sećaju se ljudi ko je imao stomak za čitanje onih naših nadgornjavanja. Pa si još tvrdio kako na tom prostoru nije bilo ustanaka da bi se kasnije ispravljao kako su bili nebitni.
gedza.73 gedza.73 10:59 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Našao ti da je jedan rekao drugom, pa pomislio da si otkrio ekskluzivu:)

Nikakva ekskluziva nego činjenica koju je sam Ristić izneo a za koju je bloger Gvozden tvrdio kako je glupost i neistinita. Toliko o tvom znanju i poznavanju. Druže politkomesaru Gvozdene.

gvozden1 gvozden1 11:05 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Ko se bunio

Ma niko, Srbi su stoka.

Jel vidiš, bedo, gde te odvelo to prišljamčivanje drugosrbijanštini, da sopstveni narod kriviš za diktaturu, jer se nije bunio.


Lažna tvrdnja na kojoj si uporno insistirao

Lažna tvrdnja je da je predsedniku srpske vlade, i vođi delegacije, saopštena zvanična politika i zvanični stav Rusije?

Jok, niko to njemu rekao, to je za njega bila tajna.

Ja budale, majko mila.

Ti si tvrdio kako na jugu Srbije


Za Sinđelića?
:)

E muko, muko.

gvozden1 gvozden1 11:07 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gedza.73
Našao ti da je jedan rekao drugom, pa pomislio da si otkrio ekskluzivu:)

Nikakva ekskluziva nego činjenica koju je sam Ristić izneo a za koju je bloger Gvozden tvrdio kako je glupost i neistinita. Toliko o tvom znanju i poznavanju. Druže politkomesaru Gvozdene.


Šta je ovo, dva odgovora na isti komentar?:)

Frka, frka, a?

Pa kad se petljaš u nešto što nije sa parkinga.
milisav68 milisav68 11:09 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gedza.73
U tom periodu 'od Karađorđa i Miloša pa na ovamo' si pored Engleza, Italijana, Turaka, Švaba i Amerikanaca možda slučajno preskočio Rusiju (videti pod predaja srpskih opština na Kosovu Bugarima, Enver Hodža i protesti 1968.) kao i Srbe koji su napravili SAP Kosovo tako što su proširili granice Kosova sve do Pančićeve omorike.

Jebala te Rusija.

Nisam pomenuo ni Turke, ni Švabe, ni Amerikance (koji su u to vreme imali svoje brige).
gedza.73 gedza.73 11:23 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Lažna tvrdnja je da je predsedniku srpske vlade, i vođi delegacije, saopštena zvanična politika i zvanični stav Rusije?

Izneo si lažnu tvrdnju potkrepljujući to citatom sa neta da je rečeno Ristiću iako Ristić sam piše kako se to desilo. A ti si tvrdio da Ristić ne zna ništa i da je njemu saopšteno.
Za Sinđelića?

Vadiš, se vadiš se, dva ti oka tvooooja...
Jel vidiš, bedo, gde te odvelo to prišljamčivanje drugosrbijanštini

Video od tebe i komunista kako izgleda prišljamčivanje Moskvi i domah na drugu stranu.

Šta je ovo, dva odgovora na isti komentar?:)

razdvojio sam da ti bude lakše za razumevanje pošto vidim da se migoljiš. A tek da sam krenuo sa onim kad si linkovao ka tekstu Garašanina a on rekao kako Srbi koji rade za ruse nisu srpske patriote. Tad si odradio čuvenu 'kako sjebati sam sebe u dva koraka'
Pa kad se petljaš u nešto što nije sa parkinga.


gedza.73 gedza.73 11:28 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Jebala te Rusija.

O-ho. Znači podižemo nivo diskusije na kulturniji sa 'jebala te Engleska i Italijani'?
Ili i dalje tradicionalno ostajemo u 'Amerika i Engleska biće zemlja proleterska'?
gvozden1 gvozden1 11:33 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

A ti si tvrdio da Ristić ne zna ništa i da je njemu saopšteno.

Ne zna, al mu saopšteno:)
Pa lepo si to smislio.

Pogubio se jesi, al mani se ti ovoga, biće svima lakše.


Udri ti po onome što ti je stvarno blisko, ovo
dva ti oka tvooooja


Tu si bre ti car, odvrneš radio u kabini, otvoriš vrata, ladno pivo na parkingu, i uživanje.

Ko ono bi peva ovu pesmu?


Video od tebe i komunista kako izgleda prišljamčivanje Moskvi i domah na drugu stranu.


I pogrešio.

Nego, pusti bre dečka, sina, neka se izduva, drugosrbijanština je njegovim godinama primerenije, mlad je, možda će se dozvati pameti, a kad ti, prateći njega u želji da budeš moderan, kreneš da glumataš drugosrbijanštinu, stvarno grdno izgleda.

Eto, rekoh ti iskreno, vidi šta ćeš.
Glumatati i dalje i izazivati podsmeh, sprdnju ili sažaljenje, ili staviti prst na čelo.
gedza.73 gedza.73 11:41 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Pa lepo si to smislio.

Tako čovek napisao. A da malo koristiš vijuge mogao bi da saberaš ako nije njemu rečeno onda je neko od Srba iz S. Peterburga morao da mu saopšti šta su mu Rusi rekli.
Tu si bre ti car, odvrneš radio u kabini, otvoriš vrata, ladno pivo na parkingu, i uživanje.

Ovo samo pokazuje koliko ne znaš ništa. Alkohol i kamion (generalno volan) ne idu. Tu zakon najmanje igra ulogu a mnogo više lična odgovornost.
Nego, pusti bre dečka, sina, neka se izduva

Jel' ti stvarno misliš kako tvoj bezobrazluk, nevaspitanje i drskost mogu doveka da trpim? Koliko vidim i ti si pustio ćerku da se izduva i to ni više ni manje nego u Ameriku kao što će deca one ruske balerine da žive na zapadu dok ćeš i ti i ona da pametujete drugima šta treba i kako da rade, da ih srbo-ruso merite i terate u pogibije (kako ti ono reče ako treba neka se i gine, ali drugi ne ti i tvoji)? Najgora fela ljudi. Malo iznad dilera droge.
milisav68 milisav68 12:13 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

gedza.73

O-ho. Znači podižemo nivo diskusije na kulturniji sa 'jebala te Engleska i Italijani'?
Ili i dalje tradicionalno ostajemo u 'Amerika i Engleska biće zemlja proleterska'?

Ne znam koji ste to vi što podižete nivo diskusije.
gvozden1 gvozden1 12:38 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Jel' ti stvarno misliš kako tvoj bezobrazluk, nevaspitanje i drskost mogu doveka da trpim?

Pa moraćeš.
Nemaš izbora, to samo od mene zavisi.
Ustvari, i imaš.
Primiri se i možda prestanem.
Koliko vidim i ti si pustio ćerku da se izduva i to ni više ni manje nego u Ameriku

Eto, to i tebi savetujem.
gedza.73 gedza.73 12:55 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Primiri se i možda prestanem.

Da pristupim Ruskoj strani i kao ti agitujem za ruske interese? Kao 1918? Ili 1945? Ili 1990?
Interesantno je kako si počeo kroz nevešto upakovanu ljubav (navodno viši srpski interesi) prema komuno-carističko-ateističko-pravoslavnoj Sovjetskoj Rusiji sa granicama Petra velikog meriš ko je Srbin a ko drugosrbijanac.
A nije da nisu u našoj istoriji neki poput tebe radili za Ruse (samo im je SI sistem bio malo drugačiji) i svaki put smo prošli isto.
Eto, to i tebi savetujem.

Savetuješ da dete pošaljem u Ameriku, da tamo zasnuje porodicu, živi i radi dok ja ovde pametujem njegovim vršnjacima kako treba da ginu iako nisam bio u ratu? A da njihove roditelje koji se ne slažu sa mnom nazivam izdajnicima?
Bilo bi me sramota bar malo.
I šta je sledeće?
na srcu rusko

a dupe u imperijalističkom



gvozden1 gvozden1 13:32 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Da pristupim Ruskoj strani

Malo r.
Jeste da se plašiš Rusa, pa u strahu im pišeš veliko slovo, al ne boj se, piši malo slobodno, tako je ispravno.

Savetuješ da dete pošaljem u Ameriku

Pa nisam ti to savetovao, savetovao sam ti da dete pustš da radi šta on misli da treba, da niti ga šalješ igde niti da ga vraćaš.

Ja sam tako radio.
Naravno, to podrazumeva da je dete, odrasla osoba ali ipak dete u roditeljskim očima, sposobno da samo o sebi donosi odluke, i da samostalno funkcioniše.
Ako mu je potreban tutor, onda u redu, roditelj je prvi koji treba da vodi brigu o njemu, da on umesto njega odlučuje, da ga šalje, da ga vraća....
To ipak moraš sam da proceniš.
gedza.73 gedza.73 14:13 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

To ipak moraš sam da proceniš... Ja sam tako radio

Naravno da sam procenio. Ovde ne pričamo o tutoru njemu nego što si se ti postavio kao Tutor svima a ovamo se pravdaš kako nisi mogao da uputuš dete u Rusiju ili na Kosovo da štiti srpske interese dok istovremeno pišeš komentare kako ako treba da se gine onda da se gine ali drugi, nikako ti i tvoji. To ti radiš. Huškaš druge a svoje izvlačiš. Opet kažem najgora sorta ljudi.
Tako je jedna komunjara vojnom kampanjolom sprovodila i cinkarila rezerviste da bi izvukao svog sina od ratišta. Na svakom mitingu i zboru bio prvi i najglasniji. Ovako nešto poput tebe. Ili pre njega komunisti koji su svoju decu slali na Zapad a nas učili kako je Rusija majka. Kim Džong fazon.
Pa nisam ti to savetovao, savetovao sam ti da dete pustš da radi šta on misli da treba

On kad se iznervira svima koji razmišljaju kao ti predlaže d'uzmete puške i na Kosovo ravno umesto što čekate Rusiju i Putina. A ja smatram da misli kako treba.

Eto sve sam se uklopio u tvoje savete pa se nadam da si zadovoljan.
Jeste da se plašiš Rusa

U kucanju nisam dobro pritisnuo tipku 'c'. Treba da stoji Ruskoj stranci
I ne plašim se Rusa nego ovih naših p(l)aćenika i volontera koji rade za Ruse. A to je retko kad Srbiji dobra donelo.
shmoo shmoo 14:53 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

milisav68

A bilo je i totalno suprotnih primera, gde ni tokom najveće frke i kampanje oko rata, niko nije podigao ton na komšiju iz Splita (Hrvat, zvali smo ga Šjor), imao ćerku i sina, za sina si sigurno čuo, jer je valjda bio i u Čukaričkom kao trener golmana (`69. godište, bio prvi golman OFK Beograda svojevremeno, ima čudno ime Viborg Koceić).



Ма има тих примера и позитивних и негативних колико хоћеш.

Ја запамтио два негативна. Мој другар Смаја, рођени Земунац у муслиманској породици, једини је човек којег ја знам да је отишао сам да се јави у војни одсек да брани Србију 1999. када је почело НАТО бомбардовање.

То, наравно, није сметало шешељевцима да му праве проблеме, претећи чак и насиљем на његовом радном месту, толике да се човек пре 15 година одселио трајно у Канаду.

Недостаје ми Смаја. Више бих волео да су се ти велики Срби војводе Вјекослава одселили у Кењаду.

И знам за Вању Удовичића. Његови родитељи су имали у Бгд. много непријатности од стране тих "четника" под командом војводе од зарђале кашике.

А у том моменту управо Вања Удовичић не потписује нови уговор са Про Реком јер је газда италијанског клуба условио Вању тиме да више не може да игра за репрезентацију Србије. И Вања одбио.

Ниједно шешешљевско говно није тако показало свој патриотизам.

Мислим да Виборг није био у Чукаричком... Не могу да се сетим. Баш ћу да питам.


Lepo piše više od 200 godina, ali imam razumevanja da si umoran od pregledavanja pismenih zadataka, pa ti pala koncetracija.



Видовити деда Милисав!

Како си само погодио.




gvozden1 gvozden1 15:59 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

nisi mogao da uputuš dete u Rusiju ili na Kosovo

Verovatno da i ne bih mogao sve i da sam pokušao, jer u tom uzrastu, kad odlučuju gde će, su već bile samostalne u odlučivanju o sebi, da me sigurno ne bi poslušale.
Sve i da sam, nedajbože, pokušavao tako nešto.


Ali to naprosto ne funkcioniše tako u uslovima koje smatram normalnim, u tim tvojim, gde se slanje tamo ili ovamo, podrazumeva, vidim, baš tako funkcioniše.

Vi kažete svojoj deci, ja sam te rodio, i dok te ja ranim imaš da me slušaš, i ona slušaju.

Ali Srbi su taj odnos prevazišli davno, ostalo je još zatucanih pojedinaca poput tebe, al uvek ima izuzetaka zatucanih.


istovremeno pišeš komentare kako ako treba da se gine


Naravno da treba da se gine za svoju državu i naciju.
Uvek se ginulo za to, i uvek je to smatrano i normalnim i uzvišenim.
Ali uvek je bilo i kukavica, dezertera i izdajnika.

A ko da gine?
Pa i to je poznato, vojni obveznici koji se zakonima određuju, i dobrovoljci.
Ovi drugi ako hoće, super, ako neće nikom ništa.

Imaš problem sa tim?

Onda imaš problem sa demokratijom, sa patriotizmom i sa moralom.

A imaš ga sa svim tim, vidi se.
gedza.73 gedza.73 16:15 04.04.2023

Re: oj svijetla majska zoro,

Verovatno da i ne bih mogao sve i da sam pokušao, jer u tom uzrastu, kad odlučuju gde će, su već bile samostalne u odlučivanju o sebi, da me sigurno ne bi poslušale.

Meri njih na tvom srbomeru, ostavi se drugih. Mani se fora one Sputnjikovice Kosovke đevojke kojoj je ćerka 'slučajno' u Parizu.
Naravno da treba da se gine za svoju državu i naciju.
Uvek se ginulo za to, i uvek je to smatrano i normalnim i uzvišenim.

pa što nisi kad si imao prilike?
Vi kažete svojoj deci, ja sam te rodio, i dok te ja ranim imaš da me slušaš, i ona slušaju.

Zato mogu svima ovim matorima i izlapelima oficirima u penziji (i ostalima poput njih) koji pričaju kako treba da se ratuje i gine al' tuđom decom da kažem more marš u tri pičke materine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana