Eksperimenti u blogovanju

Nate!

zilikaka RSS / 30.03.2023. u 15:46

8742cea6-fcd5-4368-a3d0-e4b5c339e49d.png



Komentari (1002)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:23 02.04.2023

Re: Nate... Na te

Što se tiče ekonomskog stanja, najbolje je celu situaciju objasnio Oleg Deripaska pre nekoliko dana kada je rekao da u Rusiji za proteklih dvanaest godina nije bilo značajnijeg iole značajnijeg ekonomskog rasta niti se materijalno stanje stanovništva uopšte popravilo. Pa kaže, mi živimo od prodaje nafte i gasa kao istočnoafrički babuni jedva sastavljujući kraj sa krajem.



A naročito me je dirnulo ovo Olegovo skromno ali pošteno ubrajanje samog sebe u te (narečene babune) koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.


shmoo shmoo 20:27 02.04.2023

Re: Latest News!!!

benedykt

A pa mudrom drugu Staljinu podigli spomenik nedavno u Putinovoj Rusiji, i to ni manje ni više već u dvorištu jedne škole, te se onda narod ponosno slika sa velikim Voždom i učiteljem…



Стварно?

Какви мајстори!





Замисли да ми у Србији опет кренемо да качимо слике (споменици су скупи) маршала Тита по школским учионицама уместо ових слика Светог Саве, Вука, Доситеја и фотографија једне странице из Мирослављевог јеванђеља које иначе сад држимо по учионицама на зиду изнад школске табле?

(А слике Тесле, Пупина, Ива Андрића, Црњанског, Миланковића, Змаја, Јакшића, Кочића, Нушића итд. држимо на зидовима учионица са стране.)


A inače ta priča sa našim bratom Sijem me užasno podseća upravo na vremena kada je drug Staljin vladao u Sovjetiji a njegova ispostava za Jugoslaviju bio maršal Tita, pa onda bile parole… Amerika i Engleska biće zemlja proleterska, a Francuska i Kanada zemlja udruženog rada…



Имао сам својевремено једног ученика, сада је он друга или трећа година факултета...

И на једном часу када је дечак био 7. или 8. разред (дакле 13-15 година старости), на неком часу поменемо Стаљина.

(Имамо као део неставног градива језик медија и политичке пропаганде.)

И дечак пред целим одељењем каже:

- Стаљин је био много добар човек.

- Ма немој, рекох ја, а ко ти је то рекао? Твој деда?

- Аха.


Нисам га даље ништа питао.

Мислим, откриће он све то и сам једног дана ако није већ и открио. Можда.





srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 02.04.2023

Re: Nate... Na te

U Bahmutu Ukrajina, veoma glupo, igra na sve ili nista. Dovlače i gube sveže jedinice. Rusija gubi plaććenike, ološ ruskog društva.


Pa izlgeda da su rusi potrošili te kriminalce jer je pre nekoliko nedelja bila vest da su ih u Bahmuti u okolnim selima odmenili ruski padobranci. To se već jednom desilo pre nekoliko meseci, pa je onda posle pisalo da su padobrance odmenili bolje naoružani i obučeni vagnerovci, jer ovi izgiboše ko zečevi (ne znam zašto sam ja mislio da su ruski pandobranci nekakakva respektabilna vojna sila, možda i jesu, ali ih arče u ovoj rovovoskoj borbi protih prilično zajebanih Ukraninaca.

Svejedno, linija fronta se nije pomerila ič, još od onda u januaru kad si ti ovde ushičeno najavio da pada ukrajinski front sa mesec danma, pa ni posle tri meseca, kad si rekao da je već pao, ali se slabo to vidi na kartama.


Svejedno, volim ja da čujem i tvoje prognoze.


shmoo shmoo 20:44 02.04.2023

Re: Nate... Na te

srdjan.pajic

linija fronta se nije pomerila ič,



А зашто су онда јединице украјинске војске у рововима пуним блата "on the outskirts of Bakhmut" како кажу у оном клипу ( The Telegraph - III окрема штурмова бригада ) снимљеном пре 2 дана који сам окачио тамо горе?

Иначе, данас погибе још један Француз који се Украјинцима придружио из чистих идеала.

Овоме не знају име као што су знали оном такође Французу Кевину Давиду од ономад већ га у медијима на Западу зову само кратко "Т", али зато влада Француске шаље породици сада покојног идеалисте телеграме саучешћа и подршке "у овим тешким тренуцима за све нас."

П.С. - Пајићу, капирам ја твоје новостечено домољубље које се у теби нагло пробудило и развило када си добио америчански пасош али молим те као свог најближег, не дај своју ђецу, мушку или женску свеједно, у америчанску војску, молим те.

milisav68 milisav68 21:41 02.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

Nikad nećete pogoditi kog dana.

A ti nikad nećeš da pogodiš koliko je dugačka hrvatska obala.

E, bez zezanja, možeš da naričeš nad sudbinom koliko hoćeš, ali to je posledica toga što je Beograd bio glavni grad ideološki okupirane zemlje, i gde se sjatilo svako mudo koje se dobro laktalo, i koga je bolelo dupe za državu u kojoj se zatekao prilikom raspada SFRJ, već se trudilo da zadrži svoj položaj i privilegije.A to ti je sva savezna administracija, policija i vojska (zajedno sa tajnim službama).

I tako je i danas.

Brljajući po internetu u časovima dokolice sam naleteo na tekst o JNA:

Pukovnik Ljubodrag Stojadinović, tih godina načelnik Odeljenja za analizu sredstava javnog informisanja, kasnije do 1994. i načelnik Službe za informiranje Vojske Jugoslavije, kaže da je "tadašnji vojni vrh, sa admiralom Brankom Mamulom i generalom Veljkom Kadijevićem na čelu imao fantastičnu projekciju o budućnosti države, vojske i vojne oligarhije. Verovali su da vojska može opstati čak i ako se njena država raspadne, a ako se i ona raspadne, da će vojni vrh ostati na svom mestu".


Miloševićevo deklarativno jugoslavenstvo i obranaški stav kada je reč o liku i delu Josipa Broza Tita pridobili su vojni vrh. Ovo tim pre što su za generale službena Ljubljana i Zagreb postali ne samo rušitelji dotadašnje ideološke monolitnosti nego i razbijači Jugoslavije

maksa83 maksa83 21:55 02.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...


Miloševićevo deklarativno jugoslavenstvo i obranaški stav kada je reč o liku i delu Josipa Broza Tita pridobili su vojni vrh. Ovo tim pre što su za generale službena Ljubljana i Zagreb postali ne samo rušitelji dotadašnje ideološke monolitnosti nego i razbijači Jugoslavije

Jasno ti je da meni ta magijska objašnjenja ne zvuče baš ubedljivo, da se blago izrazim.
milisav68 milisav68 22:13 02.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

gvozden1
Izgledalo je katastrofalno, makar u početku.
Odeš, kažu, ne radi sistem.
Nemaš pojma da li stvarno ne radi ili tetka na šalteru ne zna da radi.

E, upravo to, al ne možeš da objasniš stručnjacima.
Ali, rok je bio 31 mart, (sad je ukinut rok) ljudi ostavili (Srbi jbg) za poslednji trenutak,

Pa nije baš tako.Pazi, ne kažem da sam nešto preterano pratio to, ali je kampanja krenula tek u martu, koji je bio (tada) zadnji rok.A to tvrdim jer je tašta (kojoj je Pink zakucan na TV-u, i na koju se vodi gazdinstvo), tek tad reagovala da to mora da se završi.Naravno, krenuli su i ostali, pa je nastao haos, te pao sistem, te nemam pojma zna koleginica u drugoj smeni.Pa kad sam dobio QR kod, i instalirao aplikaciju, onda sajt vrti da prihvati aplikaciju.Usput, svaki put moraš da ukucavaš šifru za aplikaciju, ne da, da je zapamtiš.I onda sam se pogubio, i sačeko ćerku da dođe iz škole, pa je onda ona mirne glave i verovatno bez gužve na serveru, jer sam je to terao negde oko 11 uveče, završila kompletnu registraciju.

I ne vidim zašto je to moralo tako hitno da se uradi, naročito tamo gde nema promena, kao što je slučaj kod nas, gde je isti vlasnik, ista površina zemlje, i iste kulture.

A inače, za poljoprivrednu karticu u NIS-u, smo predali prošle godine negde u ovo vreme, i još nije stigla.Kaže tašta zvala NIS, i rekli joj sad obrađuju mart prošle godine, biće skoro.Sreća pa su oborili cenu nafte na 185 dinara, ali je letos i jesenas bila 220 dinara.

Za to vreme, uvoz hrane pršti na sve strane, pa ti obore cenu žive vage, i onda ti ode cela svinja od 150 kila (koju si hranio godinu dana), na veliki servis jebenog Clia koji je punoletan.

Ili čitaš debile po tviteru koji se čude što je neko prosuo pet tona svežeg mleka (iz protesta zbog niske otkupne cena) - što nije donirao.
milisav68 milisav68 22:22 02.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

maksa83
Jasno ti je da meni ta magijska objašnjenja ne zvuče baš ubedljivo, da se blago izrazim.

Zato što si AjTijevac.

Pa dobro, slažemo se da se ne slažemo, jer ni meni tvoja objašnjenja ne deluju ubedljivo.Znam samo ko drma kod mene u lokalu, i kad uporedim sa tim magijskim objašnjenjima - polkapanje je skoro 100%.
literatesa literatesa 04:31 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

Tja, i ja tebe baš to hteo da pitam, tj da li si potegla namerno onu priču sa nekim indijskim filmom samo da me kvalitetno isprovociraš da krenem sa pričom…

Ma da, namjerno priču o indijskim filmovima.. :)
benedykt benedykt 07:12 03.04.2023

Re: Latest News!!!

shmoo
benedykt

A pa mudrom drugu Staljinu podigli spomenik nedavno u Putinovoj Rusiji, i to ni manje ni više već u dvorištu jedne škole, te se onda narod ponosno slika sa velikim Voždom i učiteljem…



Стварно?

Какви мајстори!


Замисли да ми у Србији опет кренемо да качимо слике (споменици су скупи) маршала Тита по школским учионицама уместо ових слика Светог Саве, Вука, Доситеја и фотографија једне странице из Мирослављевог јеванђеља које иначе сад држимо по учионицама на зиду изнад школске табле?


Ne bih to voleo zaista da zamislim…!?
Inače to za Staljina nije uopšte usamljena pojava, tipa podigli su mu još par spomenika u proteklih nekoliko godina, plus što godišnje izađe tipa tri ili četiri tv serije i/ili filma gde se on predstavlja kao jedan suvi genije i veliki Vođa kome se kao takvom treba diviti…
Evo ga pre neki dan, na nekom sastanku vezanom za ispunjenje plana proizvodnje naouružanja i vojne opreme, Medvedev čita Staljinovo preteće pismo iz 1941. jednoj fabrici za proizvodnju tenkova…


Poručio u pismu veliki Vođa i učitelj drug Staljin ovima iz fabrike da će ako budu nevaljali koliko za nekoliko dana malčice NKVD da im zakuca na vrata pa ko uspe da uopšte dođe do Gulaga da se smatra sretnikom, a Medvedev to danas čita na tom sastanku i pri tome obećava da će isto pismo pročitati i onima iz fabrika za proizvodnju naoružanja čim ih bude video.
Sve to naravno snimaju kamere i to onda ide u informativne emisije na državnim kanalima, pa narod ruski zadovoljno cokće ustima jer je konačno neki red kao u ta ”zlatna” vremena počeo da se zna.
Tako da, ako bilo ko ko navodno mnogo voli Rusiju misli da je u redu dizati drugu Staljinu spomenike pa još po školskim dvorištima i čitati njegova ”sve ću da vas postreljam” pisma, onda ja zaista ne znam šta da mu kažem…
benedykt benedykt 07:24 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

literatesa
Tja, i ja tebe baš to hteo da pitam, tj da li si potegla namerno onu priču sa nekim indijskim filmom samo da me kvalitetno isprovociraš da krenem sa pričom…

Ma da, namjerno priču o indijskim filmovima.. :)

Ja sam uvek pozitivno paranoičan, odnosno posle ove priče se razmišljam da odradim…



Jer kao šta zaista više reći ako sam uspeo da ispričam o Ajay Devgnu i Tabu, odnosno Miri Nair. By the way ako hoćeš preporuku za zaista dobar film, pogledaj ovo…



Dakle Manoj Bajpayee, Richa Chadha, Jaideep Ahlawat, Piyush Mishra, hebeni Pankaj Tripathi i dalje definitivno od njega nema Nawazuddin Siddiqui u Gangs of Wasseypur (film ima dva dela, oba obavezno pogledati)…
benedykt benedykt 08:14 03.04.2023

Re: Nate... Na te

srdjan.pajic
Što se tiče ekonomskog stanja, najbolje je celu situaciju objasnio Oleg Deripaska pre nekoliko dana kada je rekao da u Rusiji za proteklih dvanaest godina nije bilo značajnijeg iole značajnijeg ekonomskog rasta niti se materijalno stanje stanovništva uopšte popravilo. Pa kaže, mi živimo od prodaje nafte i gasa kao istočnoafrički babuni jedva sastavljujući kraj sa krajem.

A naročito me je dirnulo ovo Olegovo skromno ali pošteno ubrajanje samog sebe u te (narečene babune) koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.

Pa malčice počelo da gori blizu noktiju pa se i Deripaska oglašava, a uz to još rekao da ruska ekonomija ne može više da izdrži onoliki broj državnih činovnika i policajaca kao i da će sve da ode u majčinu koliko iduće godine ako se nešto drastično ne promeni.
Pri tome se, kao što već rekoh, pojavio i taj sada već čuveni snimak telefonskog razgovora gde neka dva lika iz ruske elite (muzički producent Josif Prigožin tj ne onaj iz Vagnera i milijarder a ujedno i bivši član Saveta federacije Farhad Ahmedov) koja su u javnim nastupima uvek bili i više nego verni vlasti, privatno govore sve najgore tj da je Putin potpuno upropastio zemlju i da ne postoji bilo kakva nada da će biti bolje…
Da citiram (izvinjavam se na vokabularu ali ljudi valjda od muke tako)…
Ma njega (VVP) za sve boli kurac. I za narod ga baš boli kurac. On je Satana sve ti ne jebem. Debil najobičniji jebem ti. On i onaj drugi (Medvedev) su dva najobičnija iskompleksirana i nezrela patuljka jebem ti…
vcucko vcucko 08:16 03.04.2023

Re: Nate... Na te

gedza.73
shmoo
Само за Геџослава од господина за столом у ћошку...

Ne otvara mi klip. Jel Australija i Novi Zeland gde prvo dočekaju Novu godinu dok ostali ne znaju šta se dešava

Nisu. To su ipak neka manja ostrva u Pacifiku. Bora Bora npr., ali oni su administrativno tu inače geografski su na zapadnoj hemisferi.

A prvo prvo i poslednje poslednje su ostrva Diomed. Između Aljaske i Kamčatke. Istočno veće ostrvo je Rusija, zapadno manje je USA. Udaljeni su par milja, ali svako sa svoje strane datumske granice. Znači u podne kreneš barkom (može i sa Tomos 4) sa ruskog i za pola sata si na američkom, ali u podne i po prethodnog dana.

Australija je manje-više u zoni gde je i Japan, GMT+9.
vcucko vcucko 08:31 03.04.2023

Re: Nate... Na te

benedykt

Evo da ponovim još jednom YouĆubet sa isečkom iz emisije bukvalno broja dva ruske propagande tj Olge Skabajeve koja zajedno sa svojim mužem Jevgenijem Popovim ima tu emisiju 60 минут na državnom kanalu Россия-1. Dakle pre nekoliko nedelja je ona mrtva hladna u svojoj emisiji rekla kako u Engleskoj gladuju i kako su u nekim restoranima rešili da služe veverice nahvatane po parkovima…

Pušti sad fra Bago Skabajevu i veverice (pušti Obiliću vrane i pirinač). To ovde nije tema, očigledno, jer taj deo niko i ne spori.

Pitanje je bilo i ostaje: koliko pustih stotina hiljada Ukra je do sad otišlo Bogu na istinu? Pola miliona, više, koliko više? Sa cifrom mi izađi, a ne da juriš veverice.
vcucko vcucko 08:37 03.04.2023

Re: Nate... Na te

milisav68
gedza.73
dobro naišla ova tema posle svih onih nebuloznih prognoza i analiza po blogu počev od

Da Volim Crno Bele

Da volim crno bele
ponosno kazem svima
volim to slavno ime
i divim se samo njima

Na svetu nista vece,
ne moze da postoji
nego sto je nasa ljubav
prema crno beloj boji(2x)

Ljubav prema klubu
ne moze da prestane
dok zivim klicacu njemu
volim te Partizane






Partizanska eskadrila!
benedykt benedykt 09:21 03.04.2023

Re: Nate... Na te

vcucko

Pušti sad fra Bago Skabajevu i veverice (pušti Obiliću vrane i pirinač). To ovde nije tema, očigledno, jer taj deo niko i ne spori.

Pitanje je bilo i ostaje: koliko pustih stotina hiljada Ukra je do sad otišlo Bogu na istinu? Pola miliona, više, koliko više? Sa cifrom mi izađi, a ne da juriš veverice.

Puštam evo odmah Skabajevu i usta je više ne uzimam, nego Vcucko druže moj a da mi ipak prvo one stare dugove nekako razrešimo ako je ikako moguće…

vcucko
Vidi ovako. Plan je manje-više javan. Juče je bio 10. oktobar. Sad ide okvirno mesec dana ovako. Uz postepeno podizanje uloga (vrste ciljeva). Ako pavijan ne podvije rep, oko 10. novembra (taman kad zagudi i stegne se zemlja, a još nema pravog snega) kreće preko milion ljudi sa pripadajućim naoružanjem i opremom. Bar pola miliona već upisanih i u vežbi dobrovoljaca, 200 hiljada rezervne policije koja ide da preuzme ovlašćenja u referendumskim republikama i oblastima i 300 hiljada mobilisanih da prinesu i odnesu, plus Luka što podigne.

Shvati da je pavijan onim kreveljenjem i oblacima iznad Krima uspeo što nikakva propaganda ne bi. Učinio je celu stvar ličnom. I obezbedio da će ubuduće svaki niži primat tri puta da razmisli pre nego uzme Rusiju u svoja pogana usta.
Zatefteri, slobodno.


Zatefterih sve uredno pa očekivah cele zime tu grandioznu ofanzivu sa milion ljudi, da ne računamo sad Luku i njegove iz Belorusije. Mislim, evo još koji dan pa je Uskrs a i dalje ništa… Đe je ba zapelo ako smem da pitam, imaš li kakvijeh informacija oko toga ili da može biti čekamo sledeću zimu kada će biti najmanje dva miliona vojnika…
literatesa literatesa 09:40 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

By the way ako hoćeš preporuku za zaista dobar film, pogledaj ovo…

Хвала.

Dakle Manoj Bajpayee, Richa Chadha, Jaideep Ahlawat, Piyush Mishra, hebeni Pankaj Tripathi i dalje definitivno od njega nema Nawazuddin Siddiqui u Gangs of Wasseypur (film ima dva dela, oba obavezno pogledati)…

Нема шансе да си озбиљан. :)
vcucko vcucko 09:49 03.04.2023

Re: Nate... Na te

benedykt
vcucko

Pušti sad fra Bago Skabajevu i veverice (pušti Obiliću vrane i pirinač). To ovde nije tema, očigledno, jer taj deo niko i ne spori.

Pitanje je bilo i ostaje: koliko pustih stotina hiljada Ukra je do sad otišlo Bogu na istinu? Pola miliona, više, koliko više? Sa cifrom mi izađi, a ne da juriš veverice.

Puštam evo odmah Skabajevu i usta je više ne uzimam, nego Vcucko druže moj a da mi ipak prvo one stare dugove nekako razrešimo ako je ikako moguće…

vcucko
Vidi ovako. Plan je manje-više javan. Juče je bio 10. oktobar. Sad ide okvirno mesec dana ovako. Uz postepeno podizanje uloga (vrste ciljeva). Ako pavijan ne podvije rep, oko 10. novembra (taman kad zagudi i stegne se zemlja, a još nema pravog snega) kreće preko milion ljudi sa pripadajućim naoružanjem i opremom. Bar pola miliona već upisanih i u vežbi dobrovoljaca, 200 hiljada rezervne policije koja ide da preuzme ovlašćenja u referendumskim republikama i oblastima i 300 hiljada mobilisanih da prinesu i odnesu, plus Luka što podigne.

Shvati da je pavijan onim kreveljenjem i oblacima iznad Krima uspeo što nikakva propaganda ne bi. Učinio je celu stvar ličnom. I obezbedio da će ubuduće svaki niži primat tri puta da razmisli pre nego uzme Rusiju u svoja pogana usta.
Zatefteri, slobodno.


Zatefterih sve uredno pa očekivah cele zime tu grandioznu ofanzivu sa milion ljudi, da ne računamo sad Luku i njegove iz Belorusije. Mislim, evo još koji dan pa je Uskrs a i dalje ništa… Đe je ba zapelo ako smem da pitam, imaš li kakvijeh informacija oko toga ili da može biti čekamo sledeću zimu kada će biti najmanje dva miliona vojnika…

Opet isto. Na prosto pitanje:

koliko pustih stotina hiljada Ukra je do sad otišlo Bogu na istinu? Pola miliona, više, koliko više?

odgovaraš nategnutim kontrapitanjima.

Cifru sam tražio. Tvoju procenu iste, na osnovu raspoloživih podataka. Ni više, ali ni manje.

P.S.

Na stranu sve, ali kratki će jednom (ako ništa drugo pred Bogom) morati da odgovara za jednu stvar, najcrnju od svih. Za organizovanje referenduma po Hersonu i đa već gde, cirkusiranje po Moskvi oko toga, a onda povlačenje. I ostavljanje lojalnog dela stanovništva na milost i nemilost podivljalim ukro koljačima. Ne znam kako će se opravdati pred Bogom, preda mnom sigurno neće. Ali i takav kakav je, u krajnjem je još uvek bolji od pjanog međeda Borisa. A sad što nema bolji... jbg.

benedykt benedykt 10:20 03.04.2023

Re: Nate... Na te

vcucko

Opet isto. Na prosto pitanje:

koliko pustih stotina hiljada Ukra je do sad otišlo Bogu na istinu? Pola miliona, više, koliko više?

odgovaraš nategnutim kontrapitanjima.

Cifru sam tražio. Tvoju procenu iste, na osnovu raspoloživih podataka. Ni više, ali ni manje.



Sačekaj, sam si me zamolio da zatefterim i sada nemaš nikakav komentar oko svoje sopstvene prognoze date poprilično smelo 10. oktobra 2022. Evo čekao sam pola godine vrlo prilježno, nisam žurio i brzao da te podsećam, tako da mislim da je ipak osnovni red da mi prvo odgovoriš a šta to bi sa milion vojnika gazi čim zaledi ofanzivom…?!!

Elem, imam prvo jedno malo pitanje vezano za broj pobijenih Ukrajinaca. Dakle, računamo samo vojnike ili i žene, sitnu đecu, stare ljude i sve ostale civile koji su ”oslobođeni” od života za ovih godinu dana i koji mesec pride…?!! Mislim, da znam kada iznosim cifru…
vcucko vcucko 10:31 03.04.2023

Re: Nate... Na te

benedykt
vcucko

Opet isto. Na prosto pitanje:

koliko pustih stotina hiljada Ukra je do sad otišlo Bogu na istinu? Pola miliona, više, koliko više?

odgovaraš nategnutim kontrapitanjima.

Cifru sam tražio. Tvoju procenu iste, na osnovu raspoloživih podataka. Ni više, ali ni manje.



Sačekaj, sam si me zamolio da zatefterim i sada nemaš nikakav komentar oko svoje sopstvene prognoze date poprilično smelo 10. oktobra 2022. Evo čekao sam pola godine vrlo prilježno, nisam žurio i brzao da te podsećam, tako da mislim da je ipak osnovni red da mi prvo odgovoriš a šta to bi sa milion vojnika gazi čim zaledi ofanzivom…?!!

Elem, imam prvo jedno malo pitanje vezano za broj pobijenih Ukrajinaca. Dakle, računamo samo vojnike ili i žene, sitnu đecu, stare ljude i sve ostale civile koji su ”oslobođeni” od života za ovih godinu dana i koji mesec…?!! Mislim, da znam kada iznosim cifru…

Ovo prvo: ni prva ni poslednja pogrešna procena koju sam izneo.
Sad malo na tvoj način - koliko se sećam i ti si ovde iznosio blasfemije tipa u Ukrajini je bolji standard nego u Tjumenu ili Novosibirsku, mislim neke stvari koje samo papir i računar trpe. Pa šta?

Ovo drugo: rat je, ikada, slabo poznavao kako kažeš "žene, sitnu đecu, stare ljude i sve ostale civile...". Tako da slobodno daj đuture. Svih i svakoga, sa obe strane. Je li partilo milionče?
benedykt benedykt 10:47 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

literatesa

Dakle Manoj Bajpayee, Richa Chadha, Jaideep Ahlawat, Piyush Mishra, hebeni Pankaj Tripathi i dalje definitivno od njega nema Nawazuddin Siddiqui u Gangs of Wasseypur (film ima dva dela, oba obavezno pogledati)…

Нема шансе да си озбиљан. :)

Savršeno ozbiljan, hajde de za ove ostale ali aman zaman pa valjda znamo ko je Nawazuddin Siddiqui majka mu stara…



Elem ako ništa drugo poznat je van Indije po fenomenalnoj Netflix seriji Sacred Games (barem prva sezona), takođe po istoimenom i ako smem da primetim boljem romanu koga je napisao Vikram Chandra, gde glume on (simpatični brka koga vidiš našaranog u sto boja), zatim Radhika Apte, Saif Ali Khan (taj bradati sa turbanom) i Neeraj Kabi.
Mala trivija, Nawazuddin je inače poreklom iz porodice tzv Lambardara tj jako uticajne zamindarske familije nekadašnjih zemljoposednika a Saif Ali Khan je iz porodice tzw Nawaba ili ti ga neke vrste lokalnog suverena slične kralju omanje države, odnosno njegov deda je npr pri tome igrao kriket za Englesku pre drugog svetskog rata…
benedykt benedykt 12:01 03.04.2023

Re: Nate... Na te

vcucko

Ovo prvo: ni prva ni poslednja pogrešna procena koju sam izneo.
Sad malo na tvoj način - koliko se sećam i ti si ovde iznosio blasfemije tipa u Ukrajini je bolji standard nego u Tjumenu ili Novosibirsku, mislim neke stvari koje samo papir i računar trpe. Pa šta?

Ovo drugo: rat je, ikada, slabo poznavao kako kažeš "žene, sitnu đecu, stare ljude i sve ostale civile...". Tako da slobodno daj đuture. Svih i svakoga, sa obe strane. Je li partilo milionče?

Pa sad, ja i dalje stojim kod te priče za Ukrajinu i bolji standard, mislim naravno ako računamo do 24. februara 2022. odnosno ne vidim da sam tu bilo šta pogrešio pošto je zaista tako bem li ga i bilo.
Elem, neke procene su da je zaginulo tu negde oko sto hiljada ukrajinskih vojnika i još koja desetina hiljada civila, mislim da je Rusija tu nešto malo jača odnosno da su bliže stotinu pedeset hiljada vojnika. To su neke grube cifre čije poreklo nema veze ni sa Rusijom ni sa Ukrajinom a bogami niti sa Amerikom…
literatesa literatesa 12:06 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

Savršeno ozbiljan, hajde de za ove ostale ali aman zaman pa valjda znamo ko je Nawazuddin Siddiqui majka mu stara…



Elem ako ništa drugo poznat je van Indije po fenomenalnoj Netflix seriji Sacred Games (barem prva sezona), takođe po istoimenom i ako smem da primetim boljem romanu koga je napisao Vikram Chandra, gde glume on (simpatični brka koga vidiš našaranog u sto boja), zatim Radhika Apte, Saif Ali Khan (taj bradati sa turbanom) i Neeraj Kabi.
Mala trivija, Nawazuddin je inače poreklom iz porodice tzv Lambardara tj jako uticajne zamindarske familije nekadašnjih zemljoposednika a Saif Ali Khan je iz porodice tzw Nawaba ili ti ga neke vrste lokalnog suverena slične kralju omanje države, odnosno njegov deda je npr pri tome igrao kriket za Englesku pre drugog svetskog rata…

Ма бежи бре. :)
literatesa literatesa 12:07 03.04.2023

Re: Nate... Na te

Elem, neke procene su da je zaginulo tu negde oko sto hiljada ukrajinskih vojnika i još koja desetina hiljada civila, mislim da je Rusija tu nešto malo jača odnosno da su bliže stotinu pedeset hiljada vojnika. To su neke grube cifre čije poreklo nema veze ni sa Rusijom ni sa Ukrajinom a bogami niti sa Amerikom…

300.000 људи погинуло за годину дана? Шта би тек било да инвазија на Украјину није тако паметно смишљена као што говоре?
shmoo shmoo 12:24 03.04.2023

Re: Nate... Na te

vcucko

Partizanska eskadrila!



Претекли смо вас за два бода на табели фудбалског првенства Србије.

А да, ти тренутно не гледаш Партизан у фудбалу.

Извини, Синке, заборавио сам.





benedykt benedykt 12:32 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

literatesa

Ма бежи бре. :)

Pre nego što pobegnem, ovo mu je verovatno i najbolja uloga. Mrak i indijsko ludilo…

benedykt benedykt 12:38 03.04.2023

Re: Nate... Na te

literatesa
Elem, neke procene su da je zaginulo tu negde oko sto hiljada ukrajinskih vojnika i još koja desetina hiljada civila, mislim da je Rusija tu nešto malo jača odnosno da su bliže stotinu pedeset hiljada vojnika. To su neke grube cifre čije poreklo nema veze ni sa Rusijom ni sa Ukrajinom a bogami niti sa Amerikom…

300.000 људи погинуло за годину дана? Шта би тек било да инвазија на Украјину није тако паметно смишљена као што говоре?

Po nekim procenama koje su dali Norvežani konkretno…
shmoo shmoo 13:09 03.04.2023

Re: Nate... Na te

literatesa
Elem, neke procene su da je zaginulo tu negde oko sto hiljada ukrajinskih vojnika i još koja desetina hiljada civila, mislim da je Rusija tu nešto malo jača odnosno da su bliže stotinu pedeset hiljada vojnika. To su neke grube cifre čije poreklo nema veze ni sa Rusijom ni sa Ukrajinom a bogami niti sa Amerikom…

300.000 људи погинуло за годину дана? Шта би тек било да инвазија на Украјину није тако паметно смишљена као што говоре?



Што се тиче војника погинулих у овом сукобу у Украјини, то може само да се нагађа јер и једна и друга страна крију те податке као змија ноге.

А војници гину у ратовима, знаш... То им је пос'о.

А што се тиче цивилних жртава, 8231 цивил је до сада погинуо за годину дана у овом сукобу у Украјини. Не неколико десетина хиљада цивила него 8231.


Date: 13 March 20231

From 24 February 2022, which marked the start of the large-scale armed attack by the Russian Federation, to 12 March 2023, OHCHR recorded 21,965 civilian casualties in the country: 8,231 killed and 13,734 injured.



OFFICE OF THE HIGH COMMISSIONER FOR HUMAN RIGHTS - ЛИНК


Овима ваљда верујемо, надам се?

У сваком случају, у сукобу у Украјини изгинуло је вишеструко мање цивила него, рецимо, у Ираку откако су САД и савезници тамо интервенисали. Америчани су у Ираку за само два месеца побили скоро исто толико цивила колико је до сада цивила страдало у сукобу у Украјини за годину дана.


No one knows with certainty how many people have been killed and wounded in Iraq since the 2003 United States invasion. However, we know that between 280,771-315,190 have died from direct war related violence caused by the U.S., its allies, the Iraqi military and police, and opposition forces from the time of the invasion through March 2023. The violent deaths of Iraqi civilians have occurred through aerial bombing, shelling, gunshots, suicide attacks, and fires started by bombing. Many civilians have also been injured.


Watson Institute, International and Public affairs, Brown University - ЛИНК


Није гинуло ништа мање цивила ни у неким другим интервенцијама САД по свету од 1945. до данас.


U.S. Launched 251 Military Interventions Since 1991, and 469 Since 1798 (ЛИНК)



Ево овде имаш излистано све веће ратне сукобе у којима су САД учествовале од 1945. до данас укључујући и Украјину. (ЛИНК)


Мање сукобе којих је било заједно са овим већим сукобима 251 од пада Берлинског зида до данас (тзв. фаза униполарног света која је трајала неких три деценије и сада се, хвала богу, завршава), видела си то, нису наводили на горњем линку.







П.С. - Непоменици вазда жедни дечје крви.

Децу им нећу опростити, Тес.

Никада!






Алеја анђела

Aleja anđela (ukr. Алея ангелів; rus. Аллея ангелов) jeste memorijalni kompleks u Donjecku u znak sećanja na decu koja su poginula tokom oružanog sukoba na istoku Ukrajine. Nalazi se u gradu Donjecku u parku kulture i rekreacije nazvanom Lenjinski komsomol. Otvoren je 5. maja 2015. nakon postavljanja spomen-znaka, a 2. juna 2017. u kompoziciju aleje dodat je spomenik deci Donbasa.


Ruska Federacija je 2015. godine organizovala projekat „Mir svetu“ u okviru kojeg su deca iz Rusije i Evrope crtala skice spomen skulpture za decu Donbasa. Ruski vajar Denis Seleznjev, oslanjajući se na model koji su izradili srednjoškolci škole broj 1100 u Moskvi zajedno sa nemačkom decom, uradiio je skulpturalnu grupu u znak sećanja na decu Donbasa. Na skulpturalnoj kompoziciji dečak gleda u nebo i štiti svojim telom mlađu sestru. Kompozicija je postavljena na Aleji anđela i otvorena 2. juna 2017. godine. Otvaranju su prisustvovali gosti iz Nemačke i Italije. (ЛИНК)







shmoo shmoo 13:39 03.04.2023

Re: Latest News!!!

benedykt

Tako da, ako bilo ko ko navodno mnogo voli Rusiju misli da je u redu dizati drugu Staljinu spomenike








Немој тако.

Вокабулар ти је као из доба Хладног рата.

А Русија и Стаљин данас нису исто. Никако нису исто.

EDIT: Обашка то што је Стаљин био Грузијац као и Сакашвили ( ). Барем званично. (Исто као што је и Тито био Загорац барем званично. ) И обашка што у доба Стаљина то није била само Русија него СССР, Совјетски Савез.

А у тој Русији данас има много различитих људи као и у свакој другој земљи на свету. И ти људи нису исти као што то нису ни сви Американци.

Фрихенд је својевремено имао један блог (или је писао у коментарима о томе) како га никакав људски шљам који води америчку политику у последњих 30 и више година неће натерати да омрзне Америку, америчку музику, филмове,...

И у праву је. Мислим исто као и он. Никакав људски шљам мене неће натерати да мрзим Американце, њихову музику (црни блуз ), америчке филмове (нпр. Дивља хорда Пекинпоа кога обожавам до имбецилности) нити ће ме неко натерати да мрзим Русе, Русију, Гагарина, Лајку, КЛМ бековску линију у хокеју, Јесењина, Достојевског, Тараса Буљбу,... као што ме неће нико натерати да мрзим Ролингстонсе или филм Трећи човек по Грејему Грину или Шекспирове трагедије и комедије због некаквог људског олоша који води политику Велике Британије.

И то важи за било који народ на овом свету у целини и за било коју државу.

Могу само да мрзим тај људски шљам.

Знаш, када ми је још у првој половини деведесетих један другар поклонио Мајкрософтову (ГејЦову ) Енциклопедију Енкарта на диску и када сам у тој енциклопедији видео да историја Србије почиње код њих од Милошевића (ништа Немањићи, Косово, сеобе, устанци против Турака, Први светски рат,... ништа није било од тога... Србија од Милошевића као да нас је све он родио), одмах сам тај диск са таквом култур фашистичком енциклопедијом бацио у ђубре.

И зато ти све ово кажем.


onda ja zaista ne znam šta da mu kažem…



Ништа.

Ћутиш као и ја када ми је тај клинац у школи рекао како му деда код куће приповеда да је Стаљин био много добар човек.

И чекаш када ће тај довољно да порасте (не мислим физички него у глави) и да сам увиди како ту ствари стоје.

А ако буде оних који то ни тада не увиде, боже мој.

Не можемо сви бити исти и размишљати на исти начин.

(Као што ти већ рекох то горе за Русију и Америку, односно Русе и Американце.)

П.С. - Кад већ поменух тај људски шљам који нам одређује свима судбину данас притиском на једно дугменце (ужасавајућа помисао) и слику света у којем ми данас живимо, да се вратим на Левијатана.







И у свему томе ми такви какви смо, ти, ја,... Ми мали људи који ни о својој судбини не одлучују а камоли шта друго, можемо само у свом окружењу у RL (имамо породице, ја имам клинце у школи, сигуран сам да и ти имаш некога) да чинимо онолико колико можемо, колике су нам моћи, да не бисмо као људи потпуно потонули у безнађе поред тог скелета од људске заједнице док чекамо да се нешто ипак промени и крене у бољем и другачијем правцу.

benedykt benedykt 13:52 03.04.2023

Re: Nate... Na te

shmoo

П.С. - Непоменици вазда жедни дечје крви.

Децу им нећу опростити, Тес.

Никада!


Алеја анђела

Aleja anđela (ukr. Алея ангелів; rus. Аллея ангелов) jeste memorijalni kompleks u Donjecku u znak sećanja na decu koja su poginula tokom oružanog sukoba na istoku Ukrajine. Nalazi se u gradu Donjecku u parku kulture i rekreacije nazvanom Lenjinski komsomol. Otvoren je 5. maja 2015. nakon postavljanja spomen-znaka, a 2. juna 2017. u kompoziciju aleje dodat je spomenik deci Donbasa.


Pod jedan, u onu cifru od 8.231 poginulih civila su uračunati samo oni za koje se do sada zvanično zna imenom i prezimenom da su poginuli, ili smo na primer zaboravili da niko živi i dalje ne zna koliko je civila poginulo na primer samo u Mariuopolju, kao i u ostalim oblastima koje su i dalje pod kontrolom ruske armije, odnosno da se gomila ljudi prosto vode kao nestali iako su najverovatnije nestali u pravcu onog sveta. Prema tome, realna cifra je oko par desetina hiljada ljudi grubo rečeno.

Pod dva, da li se samo računaju deca jedne strane u sukobu ili ja tu nešto propuštam, pošto je koliko znam u istom tom Donbasu u periodu 2014-2022 sveukupno poginulo daleko više dece od od tih kojima je podignut spomenik. Takođe, čisto da proverim da li dakle računamo i onih nekoliko stotina poginule dečurlije u Ukrajini od 24. februara 2022. pa do danas…?!!
benedykt benedykt 14:03 03.04.2023

Re: Latest News!!!

shmoo


П.С. - Кад већ поменух тај људски шљам који нам одређује свима судбину данас притиском на једно дугменце (ужасавајућа помисао) и слику света у којем ми данас живимо, да се вратим на Левијатана.





Pa sad, meni je na primer Andrej Zvjagincev jedan od tri najomiljenija savremena režisera, odnosno sve filmove sam mu sa velikim zadovoljstvom pogledao. Sam Levijatan mi je na primer užasno pomogao da shvatim kako tamo nije baš sve tako kako se meni pre nego što se pojavio film činilo, odnosno da su Putin i njegova vlast od Rusije napravili nešto što baš i nije za uzor…
shmoo shmoo 14:10 03.04.2023

Re: Nate... Na te

benedykt

Pod jedan, u onu cifru od 8.231 poginulih civila su uračunati samo oni za koje se do sada zvanično zna imenom i prezimenom da su poginuli,



Ја бих да се ми ипак за сада држимо званичних извора а не да нагађамо цифре јер смо их чули "из неких норвешких извора".

(Ради се о мртвим људима, требало би макар то да поштујемо.)

Јасно ти је да се мало коме може веровати у овом хибридном рату (пропаганда и манипулација свешћу корисника медија само су један његов део) који траје упоредо са сукобом на терену и који је много жешћи и бескрупулознији.

Због тога не бих ја био толико неозбиљан наводећи неке "норвешке изворе".

Норвешка је ипак чланица НАТО, зар не?

И зато бих ја на твом месту ипак сачекао (ако нам икада и буду рекли) или бих се макар држао неких колико-толико неутралних извора информација о погинулима, цивилима и војницима, у овом сукобу у Украјини.

Уједињене нације су за сада ипак ту колико-толико неутралне јер у њиховом раду учествују сви, а не само једна од сукобљених страна у Украјини. Зато и хоће да удаље Русију из Савета безбедности да би УН биле у потпуности нека врста оруђа за НАТО продавце магле који би их онда ставили под своју контролу.

(Онда им преостаје још само Кина да је избаце из Савета безбедности па да се онда НАТО без устезања представља као "међународна заједница". )

А твоја та информација "из норвешких извора" отприлике је у домену овога:







Па ако већ овом лику у клипу не верујем, зашто бих онда веровао тим твојим "норвешким изворима"?

Ако ме разумеш.


П.С. - Немамо ми појма шта се тамо, у Украјини, догађа.

(То је Предатор одавно рекао овде на Блогу Б92, ја га овиме само цитирам.)

И не треба се уопште заносити идејом да нам медији преносе праву слику о томе.

Уосталом, медији у Србији ти не преносе ни праву слику Србије, дакле оно што нам је непосредно пред очима у RL него сви знамо какво је то медијско позориштанце, само се правимо луди јер нам је тако лакше, тзв. линија мањег отпора.

Како онда можемо да будемо тако сигурни попут тебе да знамо поуздано шта се то тачно догађа у Украјини?


literatesa literatesa 14:11 03.04.2023

Re: Опрости ми, Боже... Знам, грешан сам...

Pre nego što pobegnem, ovo mu je verovatno i najbolja uloga. Mrak i indijsko ludilo…


Индијци су кумовали.
Колико је то једна озбиљна платформа, коначна, ништа не препушта случају, види се само по овој зони високог ризика, ограђена црвено, означена црвено, у загради пише великим словима, велика слова поучена искуством као да су гледали у мене.. Сад бих могла промјенити и литератесу, ако ме банују барем знате да је и модератор људско биће.


literatesa literatesa 14:13 03.04.2023

Re: Nate... Na te

Po nekim procenama koje su dali Norvežani konkretno…

Озбиљно бих моју љубав према норвешком навела као једну од особености, настраних, које имам. :)
literatesa literatesa 14:17 03.04.2023

Re: Nate... Na te

А војници гину у ратовима, знаш... То им је пос'о.

Добро, и смрт је обавеза, рођењем се обавежемо.

Изгинула млада војска не вјерујем да би дјелила твоје сентименте.

П.С. - Непоменици вазда жедни дечје крви.

Чек, фукса Олбрајт има неку везу са Србијом?
literatesa literatesa 14:19 03.04.2023

Re: Nate... Na te

Тасо, Путин је свирао клавир, скијао, сликао се го до паса, јахао коња, рвао, игаро хокеј, итд деценију-двије, није спомињао погинулу руску дјецу у Украјини.
shmoo shmoo 14:38 03.04.2023

Re: Nate... Na te

literatesa

Добро, и смрт је обавеза, рођењем се обавежемо.



Кажу да се за сада само један вратио са онога света на овај свет да нам пренесе Истину.

Тако да за сада сви ми остали имамо ту обавезу.


Изгинула млада војска не вјерујем да би дјелила твоје сентименте.


Мало ко је у свету сем нас, генерално гледано, делио сентименте војника изгинулих на просторима бивше Југославије 1991-1999.

Али тако је то откако је света и века. (ЛИНК)

И једино што ми можемо у томе да радимо јесте да само повремено и привремено затворимо та подрумска врата која воде у подземље а која ће једнога дана опет неко отворити. Ако ни због чега другог, а оно из пуке радозналости.


Чек, фукса Олбрајт има неку везу са Србијом?



Па зар нема?

Осим што се родила у Србији, постала је напрасно и изненада и кандидат за власника неких добара у Србији после 1999.


So many former American officials have returned to Kosovo for business — in coal and telecommunications, or for lobbying and other lucrative government contracts — that it is hard to keep them from colliding. (ЛИНК)




Тасо, Путин је свирао клавир, скијао, сликао се го до паса, јахао коња, рвао, игаро хокеј, итд деценију-двије, није спомињао погинулу руску дјецу у Украјини.



Свака будала има неку своју нафаку, како је то рекао Макси отац Љубомира Љубојевића.

Мадлен Олбрајт је писала књиге.

Ово доле на клипу се није догађало у Београду и у Србији него у Прагу пре 10 година.







Како иде оно, Тес?


Једног човека можеш да лажеш све време.

Неколико људи можеш да лажеш неко време.

Али не можеш све људе да лажеш све време.



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:30 03.04.2023

Re: Nate... Na te

Sačekaj, sam si me zamolio da zatefterim i sada nemaš nikakav komentar oko svoje sopstvene prognoze date poprilično smelo 10. oktobra 2022.



Ta prognoza je zapravo dijagnoza.

Ali kako jeftino i nevešto palamudi vcucko, to je tužno za gledati. Jebote, vcucko, budi čovek, reci, jeo sam govna, zajebo sam se u proceni, lagao me Deki Berić i još neki, ne razumem se u tematiku ratnu niti kapiram šta se uopšte tamo dešava, sledeći put ću biti oprezniji sa davanjem prognoza dijagnoza i manje ću šamarati majmuna na Zaharovu i ove Putinove patuljke po ruskim televizijskim kanalima.

Evo, kako kolega predator pošteno kaže da je predvideo bar sedam do osam raznih vrsta Jebača koji tu neki dan od srede uleću u Ukrajinu i rešavaju stvari, i da se očigleno zajebao, i od tad više prosto ne diskutuje na teme u koje se ne razume.



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:32 03.04.2023

Re: Nate... Na te

Da citiram (izvinjavam se na vokabularu ali ljudi valjda od muke tako)…
Ma njega (VVP) za sve boli kurac. I za narod ga baš boli kurac. On je Satana sve ti ne jebem. Debil najobičniji jebem ti. On i onaj drugi (Medvedev) su dva najobičnija iskompleksirana i nezrela patuljka jebem ti…



Kakav uličarski rečnik, tačno pokazuje strukturu i suštinu ruske "države", o čemu ja ovde trubim već godinama.
shmoo shmoo 15:32 03.04.2023

Re: Latest News!!!

benedykt

Sam Levijatan mi je na primer užasno pomogao da shvatim kako tamo nije baš sve tako kako se meni pre nego što se pojavio film činilo, odnosno da su Putin i njegova vlast od Rusije napravili nešto što baš i nije za uzor…



Ја сам све то знао и много пре Левијатана од повеликог броја мојих другара и другарица који су од почетка деведесетих живели и радили у Русији (неки се оженили или удавали за Рускиње и Русе) и који су ми много причали и о Јељциновој и о Путиновој Русији.

Левијатан ми је онда пао на душу као одличан филм и уметничка илустрација прича које сам знао од раније.

Када смо већ код филмова о Русији после пада Берлинског зида, можда ћете и ово занимати:






(Налетео сам својевремено на њега случајно истражујући тетовирање као појаву због ове свеопште моде тетовирања у нашем добу када људи често стављају на своју кожу све и свашта чак и не знајући значење тога што су на свом телу истетовирали.)

Е, да...

Можда би и ово би могло да те занима...

Имам другарицу из одељења из гимназије (Земунске) која је потомак белих Руса. Њени баба и деда су стигли у нашу ондашњу Краљевину бежећи испред бољшевика, овде се скућили па је и отац те моје другарице рођен овде код нас.

Углавном, она се почетком деведесетих уда овде за Србина, грађевинца по струци, који је трбухом за крухом тада отишао у Русију и повео и њу, наравно. Тамо су живели 25 година, изродили два сина и када је дошло време да та деца крену на факултет, врате се они за Србију да деца овде студирају.

Али замисли ту иронију судбине... Деда и баба су јој побегли из оне бољшевичке Русије (СССР) да би се она као њихов потомак вратила у Русију и живела тамо 25 година.

Живот је чудо.







И због тога што је живот чудо, не могу да мрзим ни Русе ни Американце ни било који народ под тако уопштеним називом.

Могу само да мрзим олош који води политику њихових држава исто као што мрзим олош који води политику Србије.

shmoo shmoo 15:44 03.04.2023

Визард фром Борча

srdjan.pajic
Da citiram (izvinjavam se na vokabularu ali ljudi valjda od muke tako)…
Ma njega (VVP) za sve boli kurac. I za narod ga baš boli kurac. On je Satana sve ti ne jebem. Debil najobičniji jebem ti. On i onaj drugi (Medvedev) su dva najobičnija iskompleksirana i nezrela patuljka jebem ti…



Kakav uličarski rečnik, tačno pokazuje strukturu i suštinu ruske "države", o čemu ja ovde trubim već godinama.



'Ај сад као наш инсајдер тамо далеко преко океана за промену удри мало по америчанским патуљцима као суштини америчанске државе.

Зар ниси укапирао да си са руским патуљцима као суштином руске државе овде на Блогу Б92 досадио и богу и људима?

Донт би Чучко фром Ју Ес Еј.

Можеш ти боље од тога.





vcucko vcucko 16:45 03.04.2023

Re: Nate... Na te

shmoo
vcucko

Partizanska eskadrila!



Претекли смо вас за два бода на табели фудбалског првенства Србије.

А да, ти тренутно не гледаш Партизан у фудбалу.

Извини, Синке, заборавио сам.




Bez ljutnje, ali usrećićete se. I vi i fudbalsko prvenstvo Srbije.

Pogledaj recimo Rumunjesku. Gde su završile razne Uniree Trikolor i ostali Nacionali. Ili u Bulgariji Vitoša i Sredec. Hoćeš li baš da ti kažem gde su?



Opet su se vratili Levski i CSKA, Dinamo i Steaua. Ovi potonji se danas zovu FCSB (Football Club Steaua Bucaresti) jer je neki glavonja patentirao ime, ali to je to. Neće narod Unireu Trikolor, oće Steauu.
Neće narod porodične manufakturne klubiće koje prati uži krug rodbine i prijatelja, jbg.

A sad mi još reci, da iza Bajerna i Barse ne stoje najbogatija nemačka i španska pokrajina, iza Reala kruna, iza Napolija Camorra itd. I da oni od prodaje dresova mogu da plate za igrača nekoliko stotina miliona čvrstih. To možda kod Petra Pana i Zvončice u Nedođiji.


vcucko vcucko 17:13 03.04.2023

Re: Nate... Na te

srdjan.pajic


Ali kako jeftino i nevešto palamudi vcucko, to je tužno za gledati.




benedykt benedykt 17:27 03.04.2023

Re: Nate... Na te

shmoo
benedykt

Pod jedan, u onu cifru od 8.231 poginulih civila su uračunati samo oni za koje se do sada zvanično zna imenom i prezimenom da su poginuli,



Ја бих да се ми ипак за сада држимо званичних извора а не да нагађамо цифре јер смо их чули "из неких норвешких извора".

(Ради се о мртвим људима, требало би макар то да поштујемо.)



Како онда можемо да будемо тако сигурни попут тебе да знамо поуздано шта се то тачно догађа у Украјини?



Ja samo pokušavam da, ako me već neko pita, pružim neku realnu cifru onakvu kakvu iskreno mislim da ona jeste. Da se na primer armija RF nije povukla iz Buče, mi nikada ne bi smo imali pojma šta se tamo desilo. Ka što se uostalom i pored milion i jednog priloženog dokaza, uključujući tu i ove najnovije video snimke gde se jasno ruski vojnici tamo kako odvode ljude koji su posle svi nađeni sa viškom olova u telu, ruska strana prosto pravi blesava i priča kako je sve to laž.
Tako da, ne smem ni da zamislim šta sve postoji u Mariuopolju koji je bukvalno sravnjen sa zemljom ili na ostatku teritorije koji je i dalje pod ruskom kontrolom. Prosto tako stoje stvari, sviđalo se to meni, vama ili bilo kome drugome. Da je ukrajinska vojska nekim čudom napala Rusiju i da se pojavljuju takve priče i dokazi kao za Buču ja bih potpuno isto mislio, dakle ne pravim razliku jer su zločini nad civilima uvek za osudu.

Inače kada smo već kod dece, eno vam šta priča ono sedamnaestoro iz Harkovske i Hersonske oblasti koji su bila mesecima u nekim logorima pa konačno vraćeni. Svakoga od njih ko se izjasnio da podržava Ukrajinu su mlatili gvozdenim štapom, a onih par nesretnika koji su se osmelili da viknu Slava Ukrajini! su negde odvedeni iz tog logora da ih više niko nije video. Plus su lagali decu da su ih roditelji napustili i da idu u Rusiju na usvajanje, pa kada je jedan od roditelja konačno saznao gde mu je dete pa se javio telefonom i izrazio negodovanje zbog toga, mu rekli… U svakom slučaju ih nećete odvesti odavde, to će biti deca Rusije…!?!
Nasilno deportovane dece ima tu negde oko petnaestak hiljada, samo je njih par stotina do sada vraćeno. Mislim ja sam za sve to znao bukvalno mesecima pre nego što je podignuta optužnica protiv Putina za to. Nemam zaista pojma da li baš njemu treba suditi oko toga, samo znam da se takve stvari tretiraju kao zločin po međunarodnom pravu.

Last but not least, pokušavam da se informišem uvek na nezavisnim medijima, konkretno u ovom slučaju ruskojezičnim, i nisam zaista primetio da je ono što su oni javili bilo ko demantovao a da je pri tome pružio bilo kakav dokaz za to da su oni nešto kao fol slagali. Ljudi se zaista trude da govore istinu, da prouče šta se zaista desilo, jer bi ih uostalom gubitak kredibiliteta skupo koštao u smislu da im više niko nikada ne bi verovao…
benedykt benedykt 17:43 03.04.2023

Re: Latest News!!!

shmoo


Левијатан ми је онда пао на душу као одличан филм и уметничка илустрација прича које сам знао од раније.

Када смо већ код филмова о Русији после пада Берлинског зида, можда ћете и ово занимати:


Volim rusku kinematografiju i uvek sa zadovoljstvom pogledam bilo šta od njihovih serija i filmova što valja. Zvjaginceva obožavam, Pavel Lungin mi je uvek odličan, Sokurov takođe, stariji i nažalost pokojni German naravno, mada ni mlađi tj njegov sin nije loš. Pojavio se konačno (na internetu) u fioku (kao u vremena SSSR-a) zaključani film Капитан Волконогов Бежал koga su svi hvalili kada je bio prikazan na festivalu u Veneciji prošle godine…



Pa sad kao ozebao sunce čekam ima li bilo kakvih titlova, mogu i na ruskom, pošto ne bih baš mogao da ispratim film kako treba bez njih, jer mi prosto (polu)znanje ruskog jezika to ne dozvoljava…
literatesa literatesa 18:27 03.04.2023

Re: Latest News!!!

Zvjaginceva obožavam, Pavel Lungin mi je uvek odličan, Sokurov takođe, stariji i nažalost pokojni German naravno, mada ni mlađi tj njegov sin nije loš. Pojavio se konačno (na internetu) u fioku (kao u vremena SSSR-a) zaključani film Капитан Волконогов Бежал koga su svi hvalili kada je bio prikazan na festivalu u Veneciji prošle godine…

:))
literatesa literatesa 18:29 03.04.2023

Re: Nate... Na te

Осим што се родила у Србији, постала је напрасно и изненада и кандидат за власника неких добара у Србији после 1999.

Интересантно.
benedykt benedykt 18:43 03.04.2023

Re: Nate... Na te

srdjan.pajic
Da citiram (izvinjavam se na vokabularu ali ljudi valjda od muke tako)…
Ma njega (VVP) za sve boli kurac. I za narod ga baš boli kurac. On je Satana sve ti ne jebem. Debil najobičniji jebem ti. On i onaj drugi (Medvedev) su dva najobičnija iskompleksirana i nezrela patuljka jebem ti…



Kakav uličarski rečnik, tačno pokazuje strukturu i suštinu ruske "države", o čemu ja ovde trubim već godinama.

Ja sam se potrudio da neke ondašnje idiome prevedem na srpski u smislu kako mi govorimo takve nekakve stvari. Tipa tu gde je ono ”Debil jedan najobičniji” je u originalu “Пустышка” a пустышка bukvalno znači cucla, ali se kada se za nekoga to kaže se u slengu misli da je taj neko najobičniji debil i praznoglavac, tako kao nešto. Isto važi i za ono jebem ti i sve ti ne jebem, jer je tu u originalu najpoznatija ruska vulgarna uzrečica tj блядь koja u bukvalnom prevodu znači kurva ali u slengu ima značenje tipa nešto kao ono naše jebem ti. Eto, čisto da ne bude nesporazuma, ostalo je manje više tako kako je i rečeno jer i Rusi kao i mi imaju to ma boli ga kurac tj sve mu na kurac sa tim по хую, pošto je kod njih хуй takođe univerzalna reč od koje kao i mi imaju stotinu i jednu izvedenicu i uzrečicu. Pa je tako i nastalo to čuveno Путин хуйло što bi mi rekli kurtončina ili tako kao nekako, mada mi se čini da bi ono englesko dickhead bilo možda malo bolje. Izvinjavam se još jednom na upotrebljenom vokabularu i u ovom pojašnjenju…
benedykt benedykt 19:11 03.04.2023

Re: Latest News!!!

literatesa
Zvjaginceva obožavam, Pavel Lungin mi je uvek odličan, Sokurov takođe, stariji i nažalost pokojni German naravno, mada ni mlađi tj njegov sin nije loš. Pojavio se konačno (na internetu) u fioku (kao u vremena SSSR-a) zaključani film Капитан Волконогов Бежал koga su svi hvalili kada je bio prikazan na festivalu u Veneciji prošle godine…

:))

Da, matori Aleksej German i na primer njegov poslednji film, bukvalno zaveštanje, Teško je biti Bog, koga je inače pokušavao da snimi skoro pa pola veka i to po istoimenom romanu braće Strugacki…



Vizuelno remek delo užasno teško za gledanje zbog načina kadriranja ali zaista vredi truda…
literatesa literatesa 19:20 03.04.2023

Re: Latest News!!!

Teško je biti Bog, koga je inače pokušavao da snimi skoro pa pola veka i to po istoimenom romanu braće Strugacki…

Читала, и њихов сам фан. Влки. Одмах сам на њих помислила, само угледавши наслов.

Малоприје откријем да су по оној причи од милион долара коју спомињем код Спиридона направили филм, сад у Јануару била премијера на престижном фестивалу.
literatesa literatesa 19:21 03.04.2023

Re: Latest News!!!

Vizuelno remek delo užasno teško za gledanje zbog načina kadriranja ali zaista vredi truda…

Вриједна препорука. Благодарим. :)
shmoo shmoo 20:48 03.04.2023

Re: Nate... Na te

vcucko









П.С. -
A sad mi još reci, da iza Bajerna i Barse


Ееееее, а када би и данас још увек на општини Чукарица радили Фабрика шећера, Врење, Зеленгора Умка, Лола Железник итд. (о Жики Муштикли и да не причамо) као некада што су радили и зарађивали и приходовали пореском одељењу у општини Чукарица у социјализму, гледао би ти онда Чукарички данас у финалу Лиге шампињона.

А моја просветарска плата би била данас минимум 2000 евра.

(Плате просветних радника у СФРЈ су биле на локалном општинском буџету али је то Милошевић променио па већ 30 година наша професорска плата иде из државног буџета. И важи уравниловка за целу Србију што се тиче професорских плата без обзира на трошкове живота у Београду и у другим местима Србије.)

(Моја жена када је почела да ради 1987. у београдским школама, пре Милошевића, имала је плату 1500 марака. Колегинице и колеге из Словеније су у то време као школски професори убијали и 2000 марака месечно.)

Ал' разјебаше нас душмани надасве поштеном приватизацијом и транзицијом. Све по закону да се Власи не досете.



shmoo shmoo 21:09 03.04.2023

Re: Latest News!!!

benedykt

kakvu iskreno mislim da ona jeste


Наравно. Све су то само наша мишљења. Никаква апсолутна истина.

Само размишљања. И твоје и моје...

ne smem ni da zamislim šta sve postoji u Mariuopolju


Ни ја. То ти баш и кажем.

Само претпостављамо сви на основу неких сопствених, личних, таквих искустава како би могло да изгледа ово у Украјини данас.

А имали смо тих искустава и ми у претходних 30 година на простору Балкана, није да нисмо.


Volim rusku kinematografiju i uvek sa zadovoljstvom pogledam bilo šta od njihovih serija i filmova što valja. Zvjaginceva obožavam, Pavel Lungin mi je uvek odličan, Sokurov takođe, stariji i nažalost pokojni German naravno



Ма ја генерално волим филмове... Игране, документарне, кратке...

Ћале ме је навукао још као клинца. Имао је обичај да ме води у биоскоп и да за једно поподне на пример гледамо филм у Козари од 2 поподне, па у 20. октобру други филм од 4 поподне па у Звезди трећи филм од 6 поподне све трчећи од биоскопа до биоскопа између пројекција јер ја нисам хтео да пропустим чак ни Филмске новости пре филма. Причао сам већ на Блогу како су моји маторци чекали и нове године у бисокопима... Жена и ја смо само наставили после ту традицију идући по филмским маратонима у биоскопима по Београду током деведесетих. Данас више тога нема.

Филмови (и биоскопи) су моја љубав од детињства јер ме као и оног малог у Тито и ја потпуно обузме та магија када се угасе светла у биоскопу и почне филм.

Зато ретко када и гледам филмове на ТВ. Није ми то тај ужитак.

Нема магије.

Елем, када већ волиш руску кинематографију и редитеље... Не знам да ли си гледао овај филм Николаја Дрејдена?







То је један од оних филмова (попут, рецимо Апокалипсе сад и још неких филмова некада) који ме је оставио да седим још ко зна колико дуго у сали са упаљеним светлима после пројекције и да зурим у ону празну белу површину на којој су се пројектовале те покретне слике које сам гледао.

benedykt benedykt 07:29 04.04.2023

Re: Latest News!!!

literatesa
Vizuelno remek delo užasno teško za gledanje zbog načina kadriranja ali zaista vredi truda…

Вриједна препорука. Благодарим. :)

Meni lično, što se inače baš onako jako retko dešava, je na primer taj Teško je biti Bog film bolji od knjige braće Strugacki. Čini mi se da je bolje izvučena sama poenta, odnosno nešto slično kao Stalker od Tarkovskog u odnosu na Piknik pored puta takođe od Strugackih, ili kao Satantango tj Verkmajsterove harmonije od Bele Tara u odnosu na roman Satantango i na Melanholiju otpora koje je napisao Krasnahorkai. Mislim, to sam već pominjao, Tar je uvek govorio da je iskasapio romane koje je Laslo napisao, ali meni se definitivno ne čini tako…

Eh da, kada smo već kod matorog Germana, isto njegov odličan film bukvalno u ravni sa Teško je biti Bog samo malo stariji ili ti ga Hrustaljev, (moja) kola! Potpuno isto kadriranje teško za gledanje, isto crno-bela varijanta ali meni lično jedan od najboljih ruskih filmova (mada je tu konkurencija jako oštra i nadasve brojna) a definitivno, barem po mom skromnom sudu, možda i najbolji koji je opisao to vreme ludila i Staljinovih represija…



benedykt benedykt 07:41 04.04.2023

Re: Latest News!!!

shmoo


Елем, када већ волиш руску кинематографију и редитеље... Не знам да ли си гледао овај филм Николаја Дрејдена?


Potpuno neverovatno taj sam iz nekog razloga propustio. Blagodarim od srca, naći ću neku kvalitetnu verziju za skidanje a sigurno imaju i naše titlove na Kinorusija…
shmoo shmoo 14:07 04.04.2023

Re: Latest News!!!

benedykt
shmoo


Елем, када већ волиш руску кинематографију и редитеље... Не знам да ли си гледао овај филм Николаја Дрејдена?


Potpuno neverovatno taj sam iz nekog razloga propustio. Blagodarim od srca, naći ću neku kvalitetnu verziju za skidanje a sigurno imaju i naše titlove na Kinorusija…




Нема на чему, и други пут ако налетим на нешто занимљиво.

EDIT:


ОВО (ЛИНК)


није филм али је мени такође било занимљиво да погледам јер много тога о Русији не знам.

Титловано је на српском. А и снимана је сасвим пристојно. Не заостаје по квалитету нимало за сличним ТВ емисијама које гледам на Хистори Ченелу.

Мада ми је Хистори мало и досадио, право да ти кажем. Свако вече ми јединице Вермахта марширају кроз дневну собу док слушам Хитлерове говоре, што рече мој Кум. Као да није постојало ништа друго у историји човечанства.

Добри су коментари испод овог линкованог клипа:

Never ask
A women:her age
A man : his salary
An Argentinian grandfather : his SS rank

Played this on my trip to NASA.
The entire staff started to sing along.

I'm sure there's gotta be a mathematical or scientific equation explaining why this song slaps so hard

I played this to my Russian grandfather.


П.С. - (Не знам само где им се у овом руском серијалу на Јутјубу, Историја Русије, затурила прва епизода под називом "Рјурик"... Била је и она ту када сам гледао пре неколико година читаву серију. Сада не могу да је нађем.)

benedykt benedykt 16:43 04.04.2023

Re: Latest News!!!

shmoo

П.С. - (Не знам само где им се у овом руском серијалу на Јутјубу, Историја Русије, затурила прва епизода под називом "Рјурик"... Била је и она ту када сам гледао пре неколико година читаву серију. Сада не могу да је нађем.)


Realno jedan od najzanimljivijih delova ruske istorije, zato što je do danas ostalo nejasno ko su tačno bili Rjurik i njegova družina. Da skratim priču, zvanična je tzv Normanska teorija koja je manje više svima znana tj da je Rjurik bio skandinavskog porekla. Međutim, postoji takođe i njoj oštro suprotstavljena teorija koja tvrdi kako su ti drevni Rusi bili u suštini Sloveni sa južnog dela Baltika pozivajući se pri tome na opis iz Nestorovog letopisa tj najstarije ruske hronike i neka predanja koja postoje na slovenskom delu Baltiku o tri brata koja su otišla da vladaju na sever…
docsumann docsumann 16:58 30.03.2023

evo, lucija








angie01 angie01 17:10 30.03.2023

Re: evo, lucija

shmoo shmoo 08:05 31.03.2023

Re: evo, lucija

docsumann










Доксе, извини али ако смем приметити, понављаш се. Ово си већ турио у неки коментар на неком другом блогу.

Нека прасећо-рибља (у току је ускршњи пост) ванземаљска геометрија ти је запосела тијело, душу и ум?

(Мислим, хазарт није сигурно.)

ОК.

Разумем те сасвим

И ја већ месецима, ако не и годинама, размишљам само о томе како ћемо комуницирати са ванземаљцима када нам коначно дођу у госте на нашу планету.

(Одавно сам савладао језик земунаца и ванземунаца и то сам превазишао. Сада тражим нове изазове.)

Пази, уопште се не поставља више питање да ли ванземаљци постоје.

Постоје, 100%.

Једино право питање је како ћемо са њима комуницирати када се коначно сретнемо.

Можда тада ова твоја геометрија и добије онда свој пуни смисао?










solo solo 08:34 31.03.2023

Re: evo, lucija

И ја већ месецима, ако не и годинама, размишљам само о томе како ћемо комуницирати са ванземаљцима када нам коначно дођу у госте на нашу планету.


Lako.

solo solo 08:39 31.03.2023

Re: evo, lucija

Пази, уопште се не поставља више питање да ли ванземаљци постоје.

Постоје, 100%.





P.S.

Uplati loto.

angie01 angie01 09:47 31.03.2023

Re: evo, lucija

Доксе, извини али ако смем приметити, понављаш се. Ово си већ турио у неки коментар на неком другом блогу.



docsumann docsumann 11:09 31.03.2023

Re: evo, lucija

Доксе, извини али ако смем приметити, понављаш се. Ово си већ турио у неки коментар на неком другом блогу.

Нека прасећо-рибља (у току је ускршњи пост) ванземаљска геометрија ти је запосела тијело, душу и ум?

(Мислим, хазарт није сигурно.)

ОК.

Разумем те сасвим

И ја већ месецима, ако не и годинама, размишљам само о томе како ћемо комуницирати са ванземаљцима када нам коначно дођу у госте на нашу планету.



ne razumjem šta si razumio, pošto te ja ništa ne razumjem... i da, gif je ponovoljen, al ne znam šta je tu tako posebno da se spominje.
ti bar znaš da vrtiš jedne te iste klipove, danima po komentarima


a što se tiče samog gifa on je igra sa poznatim grafičkim simbolom darvinista



s tim što je priča o evoluciji tu uvezana u krug


EDIT:

zaboravih da kažem da sam gif ponovio pošto mi se učinilo (zbog naslovne ilustracije - prazna tabla koja poziva na kreaciju) da je ovo pArvi blog da ga okačim



shmoo shmoo 11:36 31.03.2023

Re: evo, lucija

docsumann

ne razumjem šta si razumio, pošto te ja ništa ne razumjem... što se tiče samog gifa on je igra sa poznatim grafičkim simbolom darvinista...s tim što je priča o evoluciji tu uvezana u krug







Сад знам о чему се ради!

Хвала ти, Доксумане.

Јбг извини, морам да се шлепујем уз некога када не умем да пливам.






А таман сам хтео да молим Анђу да преписујем мало од ње пошто видим да је она одмах била упућена о чему се ради.






gif je ponovoljen, al ne znam šta je tu tako posebno da se spominje.



Ништа, брате, нема ту ничега посебног.

Разговора ради.

Да и Зиликака заради неку кинту на таксиметру Блога Б92.

ti bar znaš da vrtiš jedne te iste klipove, danima po komentarim


Нитко није савршен... Што рекоше у једном домаћем филму.


zaboravih da kažem da sam gif ponovio pošto mi se učinilo (zbog naslovne ilustracije - prazna tabla koja poziva na kreaciju) da je ovo prvi blog da ga okačim



Сад ја тебе ништа не разумем шта си овиме хтио кас'ти.

Али није ни важно, суштина је да диванимо како год.

Викенд је почео.

Поздрав за све на овом блогу.

Поклоните се и почните.





docsumann docsumann 11:39 31.03.2023

Re: evo, lucija

Сад ја тебе ништа не разумем.


ko prvi ukapira onog drugog - magarac!
shmoo shmoo 12:21 31.03.2023

Re: evo, lucija

docsumann
Сад ја тебе ништа не разумем.


ko prvi ukapira onog drugog - magarac!



И то је такође нека еволуција, мајка му стара.

Слажем се онда, договорено!




docsumann docsumann 16:16 31.03.2023

Re: evo, lucija

shmoo
docsumann
Сад ја тебе ништа не разумем.


ko prvi ukapira onog drugog - magarac!



И то је такође нека еволуција, мајка му стара.

Слажем се онда, договорено!



znači ukapirao si - magarac!
mariopan mariopan 14:09 01.04.2023

Re: evo, lucija

angie01

Bravo Anđo, baš si super to nacrtala.
shmoo shmoo 19:39 01.04.2023

Re: evo, lucija

docsumann
shmoo
docsumann
Сад ја тебе ништа не разумем.


ko prvi ukapira onog drugog - magarac!



И то је такође нека еволуција, мајка му стара.

Слажем се онда, договорено!



znači ukapirao si - magarac!


Пуј пике, моје је!

(Тј. ја сам на реду за љуљашку)

Еволуција је чудо.

И Револуција такође.





docsumann docsumann 19:58 01.04.2023

Re: evo, lucija

Еволуција је чудо.




И Револуција такође.




shmoo shmoo 20:29 01.04.2023

Re: evo, lucija

docsumann
Еволуција је чудо.


Pearl Jam

И Револуција такође.


The Cult







mentol mentol 20:32 01.04.2023

Re: evo, lucija

angie01 angie01 22:25 01.04.2023

Re: evo, lucija

Черевићан Черевићан 19:15 30.03.2023

nec possum tecum vivere,nec sine te

или....šifrom a za eksperiment

нетематски блогови мамљиви ....дојаја
бупнути прилика баш за што год знаш ,
мене потсећају .....оно..... к'о cukrászna
јој избор слаткиша а ти шта би незнаш
zoja444 zoja444 19:24 30.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

taj slatkis dodje posle glave. kao i svaki slatkis. p.s. ovo dodje glave je metafora.
zoja444 zoja444 19:36 30.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

g.cer, kad bih mogla kao vi da se samodisciplinujem. jedan komentar. taman da se vezba mozak a kaze sustina.
zilikaka zilikaka 20:27 30.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

Черевићан
или....šifrom a za eksperiment

нетематски блогови мамљиви ....дојаја
бупнути прилика баш за што год знаш ,
мене потсећају .....оно..... к'о cukrászna
јој избор слаткиша а ти шта би незнаш

Težak naslov.
Ja sam imala na umu
- Izvolte
- Nate

Milan Novković Milan Novković 22:21 30.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

Черевићан
или....šifrom a za eksperiment

нетематски блогови мамљиви ....дојаја
бупнути прилика баш за што год знаш ,
мене потсећају .....оно..... к'о cukrászna
јој избор слаткиша а ти шта би незнаш



milisav68 milisav68 22:41 30.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

zilikaka

Težak naslov.
Ja sam imala na umu
- Izvolte
- Nate

To se kod nas kaže - Na!

(Najedi se)
zilikaka zilikaka 07:19 31.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

To se kod nas kaže - Na!

I kod nas, ali je ovo drugo izvedena verzija za množinu il još bolje iz poštovanja.
predatortz predatortz 12:35 31.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

zilikaka
To se kod nas kaže - Na!

I kod nas, ali je ovo drugo izvedena verzija za množinu il još bolje iz poštovanja.


Kod nas bi množina bila:

Na, pocrkali dabogda!
docsumann docsumann 16:32 31.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

нетематски блогови


nematski
milisav68 milisav68 16:42 31.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

docsumann
нетематски блогови


nematski

Natematski.
docsumann docsumann 19:28 31.03.2023

Re: nec possum tecum vivere,nec sine te

milisav68
docsumann
нетематски блогови


nematski

Natematski.


dobar
angie01 angie01 23:55 30.03.2023

kakva je ovo zahebancija?

solo solo 08:16 31.03.2023

.

docsumann docsumann 11:48 31.03.2023

sve je stvar perspektive


recimo, da li ste znali da globalni ekološki pokret, suočavanje sa problemima klimatskih promjena, smanjenje industrijskog zagađenja i ostale zelene akcije, svoj zamah ( a neke i formalni nastanak) vremenski vezuju sa kraj šezdesetih i sam početak 70-tih.

neki ozbiljni naučnici smatraju da to itekako ima veze s nastankom i objavom ove fotografije



24. decembra 1968. godine, astronauti Apola 8 snimili su izlazak Zemlje
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:59 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

Lepa fotka doks..

Ima jos nesto lepo, ovog macana su izvadili zivog iz rusevina u Turskoj posle 49 (ej!) dana. Sa malom povredom. Gazdarica nije odustala da ga trazi dok ga nije nasla.



A i inace BRAVO Turci za vadjenje zivotinja iz rusevina evo mesec dana posle zemljotresa.

I pingvince koje trci nekoj devojcici u zagrljaj i sve tapse perajima (nekada su im to bila krila) od srece.

http://www.instagram.com/reel/CqL5yJzo_kg/?utm_source=ig_embed&ig_rid=58cd7b7e-3674-421a-bf37-72e7ded5d745


I dabar u kuci kod veterinarke napravio branu od svih igracaka koje je nasao po kuci, poklona ispod jelke, papuca, tepiha i bozicne jelke

http://www.tiktok.com/@beremdcid/video/7188686870354693382?embed_source=121331973%2C120811592%2C120810756%3Bnull%3Bembed_masking&refer=embed&referer_url=www.danas.rs%2Fzivot%2Fdabar-napravio-branu-od-igracaka-u-kuci-veterinarke-i-nasmejao-ceo-internet-video%2F%3Futm_campaign%3Dug.contentexchange.me%26utm_medium%3Dreferral%26utm_source%3Dug.contentexchange.me%26pv%3Dc2921d25-d1c8-4b4f-8a53-cc5445ecfbab%253Fgdpr%253D2&referer_video_id=7188686870354693382]

docsumann docsumann 08:38 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

I pingvince koje trci nekoj devojcici u zagrljaj i sve tapse perajima (nekada su im to bila krila) od srece.

http://www.instagram.com/reel/CqL5yJzo_kg/?utm_source=ig_embed&ig_rid=58cd7b7e-3674-421a-bf37-72e7ded5d745


pingvini su mi omiljene tice. pajz ovu priču...




docsumann docsumann 08:42 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

I dabar u kuci


imaš ovaj kanal, bračni par (mislim da su japanci) imaju par vidri kao kućne ljubimce.
mnogo su simpatične, ali i skroz kultivisane za život u stanu




EDIT:

al nek vas ne zavarava sva ta umiljatost. velike vidre su zajebana škvadra




docsumann docsumann 09:08 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

A i inace BRAVO Turci za vadjenje zivotinja iz rusevina evo mesec dana posle zemljotresa.





apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

docsumann
I dabar u kuci


imaš ovaj kanal, bračni par (mislim da su japanci) imaju par vidri kao kućne ljubimce.
mnogo su simpatične, ali i skroz kultivisane za život u stanu




EDIT:

al nek vas ne zavarava sva ta umiljatost. velike vidre su zajebana škvadra







Napravili su im raj na gajbi na sprat.. ili kuci, sav prostor su im prilagodili da mogu da se zanimaju po celi dan sa sve igrackama koje pricaju a vidra je bas aktivna zivotinja. Jos samo da imaju i bazen, koji bi to haos bio.

E znam da vidre iako su ovako ljupke zivotinje umeju da budu zajebane. Ovo dvoje vidra se super slazu.. drzi igracku jednom sapom a trci na tri.. milina ih je gledati.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

docsumann
I pingvince koje trci nekoj devojcici u zagrljaj i sve tapse perajima (nekada su im to bila krila) od srece.

http://www.instagram.com/reel/CqL5yJzo_kg/?utm_source=ig_embed&ig_rid=58cd7b7e-3674-421a-bf37-72e7ded5d745


pingvini su mi omiljene tice. pajz ovu priču...







Uh kako lepa prica . Iz oba videa je jasno da pingvin moze da bude bas privrzen coveku. I ja ih volim, kod mene u Amsterdam Artisu (zoo) pingvini slobodno setaju u jednom delu pa moze da se druzi sa njima (stoji i tabla da ih posetioci nikako ne hrane), i da, kao sto kazu u videu samo ovaj covek koji ga je spasio - samo njemu daje da ga mazi, drugima ne, tako se i ovde pingvini vidim sklone kad pokusas da im pridjes previse blizu. E, ali jedan nije pobegao a i mi nismo hteli da ga uznemiravamo i prilazimo blize od metar, dva.
docsumann docsumann 11:19 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

Jos samo da imaju i bazen, koji bi to haos bio.





apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

docsumann
Jos samo da imaju i bazen, koji bi to haos bio.








Aaaaaaaaa imaju znaci, super..
docsumann docsumann 11:33 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

azijci su majstori da naprave yt kanale sa domaćim ljubimcima. i uopšte to ne moraju biti egzotične vrste.

jedan od tih kanal na koje sam se upecao je ovaj korejski sa dva francuska buldoga.
sjajno je prikazano i kako je njihpova ćerkica rasla među njima.

ono ništa specijalno, ali te opčini koliko psi i ljudi daju i znače jedni drugima.
pa sami karakter svakog psa. specifičan i jedinstven, sa gomilu detalja.



a onda se desi da ti jedan pas bude paralizovan na zadnje noge, pa operacija, isčekivanja, oporavak...ma drama ko u turske serije




EDIT: čudno kako smo tako empatični, požrtvovani i humani prema jednim životinjama, a tako surovi, grozomorni i bezdušni prema drugim, a znamo da su i jedni i drugi podjednako sposobni da se raduju, vole, druže, igraju, pate za voljenim bićima, da su stvoreni da osjećaju, proživljavaju i djele maltene sve one emocije s kojima i mi sami operišemo

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:38 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

docsumann
azijci su majstori da naprave yt kanale sa domaćim ljubimcima. i uopšte to ne moraju biti egzotične vrste.

jedan od tih kanal na koje sam se upecao je ovaj korejski sa dva francuska buldoga.
sjajno je prikazano i kako je njihpova ćerkica rasla među njima.

ono ništa specijalno, ali te opčini koliko psi i ljudi daju i znače jedni drugima.
pa sami karakter svakog psa. specifičan i jedinstven, sa gomilu detalja.



a onda ti se desi da ti jedan pas bude paralizovan na zadnje noge, operacija, isčekivanja, oporavak...ma drama ko u turske serije






Znam, meni su Japanci planeta za sebe. I ja gledam cesto, otvorim jedan video pa nastavim sve sledece iza.. A posto i sama imam zivotinje po kuci i basti, ono, generacije, znam i drame moje kad im nesto zafali.


docsumann docsumann 11:47 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

dodao sam edit, mada je tebi ionako suvišan
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:55 01.04.2023

Re: sve je stvar perspektive

docsumann
dodao sam edit, mada je tebi ionako suvišan



Da, edit ne vazi za mene, hvala za ove filmove.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana