Budućnost| Filozofija| Religija| Tehnologija| Zabava

Tamna Šuma u Plamenu (Warhammer 40K)

docsumann RSS / 18.03.2023. u 17:24

In the Grim Darkness of the Far Future There Is Only War

 451566_NamIaXgZOd_warhammer_40k.jpg

Story plot...

Nakon silnog tehnološkog uspona ljudska civilizacija se raspršila galaksijom i dosegla svoje zlatno galaktičko doba, koje se nakon hiljada godina blagostanja okončalo sveopštim ratom.
Devastirano, obogaljeno i unazađeno, čovječanstvo  je nastvailo  da obituje u raštrkanim, odvojenim zajednicama po mnogim svjetovima diljem Mliječnog Putešestvija. I tako je tavorilo narednih desetinu hiljada godina...
Novo doba počinje sa pojavom Imperatora. Čovjeka izuzetnih psihičkih i svakih drugih moći, rođenom negdje na teritoiriji današnje Turske.
Pod njegovim vođstvom, uz obilato rabljenje krvi i čelika, čovječanstvo se ponovo ujedninjuje i stupa na kosmičku scenu. Sa ekspanzijom carstva ljudi dolaze u kontakt sa nepojamnim silama dubokog svemira.
Ispostaviće se da je Svemir daleko negostoljubivije mjesto od najcrnjih sf proročanstava...
Tamna Šuma postaje Tamna Šuma u Plamenu.
No, ljudi ne bi bili ljudi da i pored spoljnjeg neprijatelja ne udare jedan na drugoga. U doba najvećeg uspona novog carstva dolazi do pobune gotovo polovine legija protiv Imperatora, pod vođstvom Horus Luprekusa, prvog prajmarha.
Imperator je stvorio (biološki napravio) dvadeset svojih sinova koji bi mu omogućili da bolje upravlja Imperijom, takozvane - prajmarhe. Prvi i najmoćni među njima bio je Horus Luprekus, koji postaje i prvi Warmaster carstva. No pod uticajem sila haosa ( i bezumlja ; )) i spletom spleta spletki Horus istripuje da je Imperator prevara i tako započinje krvavi građanski rat, tzv. Horus Heresy.
Rat se završio porazom pobunjenika, Horusovom smrću, sveukupnim razaranjem, pogibjom milijardi ljudi, a Imperator je završio kao vegetirajući skelet priključen na tron sa medicinskimm aparatima i tako postao živi (?!) Bog.
Inače, ljudski svijet u 40K, što je oznaka za 40 000. godinu, odnosno 41. vijek, predstavlja krajnje odbojno mjesto za živjeti. Ultimativna desničarska distopija - diktatura, militarizam, sljavljenje Imperatora kao religijske i političke kult-persone božanskog reda, ksenofobija kosmičkih razmjera sa konstantnim ratovanjem protiv svake tuđinske civilizacije. Elita kontroliše sav ekonomski, tehnološki, kulturni, pa i privatni život diljem galaksije. Svako opiranje Imperatovrovoj doktrini je jeres i biva najstrože kažnjavana.
Za razliku od Avatara, LoTR-a, Star Wars i drugih čuvenih epskih svjetova, WH40K je svijet u kojem njegovi fanovi ne bi željeli da žive.

U ranijim razdobljim ljudi su upražnjavali i diplomatiju kao način interakcije i upravljanja odnosa sa drugim naprednim civilizacijama. Međutim vremenom se sva akcija svela na rat, genocid i potčinjavanje.
Pored sve dominacije, ljudi su tehnološki zaglavili na razdoblje od prije apokalipse. Uglavnom zbog religijskog dogmatizma, koji je tu tehnologiju proglasio za vrhunac ljudskog znanja.
Iako okosnicu vojne moći čovječanstva čine spejs marinci (astates), genetski i hirurški apgrejdovani super ljudi, sa specijalnim oklopima koji im dodatno podižu piho-fizičke performanse, svemir je toliko velik, a ratova ima toliko mnogo da gro vojevanja iznose obični vojnici. Ljudi kao vi i ja. Trilioni njih bačenih u okršaj potiv najgozomornijih stvorenja iz dubokog svemira.
Draž WH40K je u tome što svojim pričama pokriva galaktičko-strateška dešavanja na najvećoj mogućoj skali, sa ratovima u kojima stradaju milijarde, a planete nestaju sa kosmičkih mapa, ali i lične priče i sudbine običnih vojnika, marinaca, ili pak pojedinih prajmarha, i sve ono između. Narativna baza serijala je neopisivo bogata i gusta.
Ljudi nisu ni najmoćnija, ni tehnološki ni pishički najnaprednija bića u kosmosu, ali su ujedinjeni, sinhronizovani, požrtvovani, solidarni, i ginu jedan za drugog, što im na ratištu daje dodatnu snagu.
Ponekad se čini da je uništenje odmah tu iza ugla, da je neprijatelj apsurdno moćan, situacija beznadežna, pa opet od bitke do bitke, od rata do rata ljudi produžuju svoj opstanak za još koji dan u najgorem od svih mogućih vremena.

Spejs Marinci su najcool likovi iz 40K epopeje. Centralne figure (bukvalno svake) priče, bez kojih nema prave šorke. Genetskim inženjeringom i silnim hirurškim intervencijama, marinci se doslovno odgajaju u kiklope visoke preko 230 i teške po 300kg (sa low bodyfat ratio-m ; )). Uz očekivani mukotrpan trening i vojnički dril, savladavanje svakojakih ratničkih vještina, oni stiču i znanja iz tehnike, filozofije, psihologije.
Vremenom je stvoreno 20 legija S.Marinaca. Svaki prajmarh je formirao svoj red na osnovu sopstvenih genetskih karakteristika ili pak stanovništva koje je mahom regrutovano u određene legije.

d45ed7c7373176dc3b081642987223c1.jpg

Svojim izgledom marinci podsjećaju na kombinaciju kiborga i nabudženih srednjivjekovnih vitezova. Posjeduju izuzetan, masivan oklop koji je ujedno i egzoskelet, tj. daje marincima dodatnu mehnaičku silu. Spejs Marinci koriste čitav arsenal devastirajućeg noružanja. Ipak, najčešće u upotrebi je teški bolter koji ispaljuje mini projektile kalibra preko jednog inča. Svaki projektil ima sopstveni pogon, žiroskopski stabilizator i eksplozivno punjenje koje se aktivira nakon penetracije u cilj. Od hladnog oružja najrasprostranjeniji je široki motorni mač-testera sa rotirajućim titanijusmikm zubima (tzv, dragon's teeth). Na raspolaganju od naoružanja tu su im još i Assault Cannon, Heavy Flammer, Multi Melta, Plasma Cannon, Conversion Beamer, Laser Cannon, Grav Cannon, Volkite Culvrine, Cyclone missle launcher...
Tokom Horusove Hereze, neke legije marinaca su se stavile na stranu pobunjenika, neke su ostale lojalne Imperatoru. Izdajničke legije su nakon pakta sa silama haosa mutirale u kojekave demonolike vitezove.
To je njihovu vizuelnu prezencu učinilo dodatno koloritnom.

Meni lično su najsimpatičnija XIX Legija, Gavranova Garda (lojalisti) i njjihov prajmarh Korvus Koraks. U tamnim oklopima, specijalizovani za gerilske i diverzantske akcije duboku iza linije fronta, razvili su jedinstvenu vještinu da se nečujno kreću u tim glomaznim oklopima, skrivaju u sjenci i manevrišu tako da uvijek ostaju protivniku u slijepoj zoni, čak i kod duela jedan na jedan. Vremenom, zbog mutacija, čak se i njihov stvarni fizički izgled promjenio, koža posivjela, oči i kosa potamnjele, ka' u gotičara.
Rejvengardi su bili primorani da svoju ratnu taktiku prilagode nindža stilu, i dejstvovanju u malim grupama, jer su svojevremeno zbog izdaje drugih legija na frontu pretpjrli ogromne gubitke. Sa 80 000 marinaca spali su na svega 3000.
Nakon Horusove Hereze, rejvengardsima se gubi svaki trag. Legenda kaže da lutaju bespućima haosa.

Neke od legija su zasovane na klasičnim vojnim kulturama. Recimo V Legija, White Scars (lojalisti) koju je osnivao Jangsai Kan baštini mongolsko istočnjačku tradiciju.
VI Legija, Space Wolves (takođe lojalisti) imaju vikinški šmek. Sjvernjački ratnici u paktu sa moćnim psiho-vukovima.
Najbrojniji i najklasičniji, takodakažem, su Ultramarines XIII legija (lojalisti). Njihov broj se provjenjuje na 200 hiljada. Masovnost, pouzdanost i neupitna lojalnost čini ovu legiju omiljenom batinom Imperatora u velikim oružanim sukobima.
Najbizarniji, bar od lojalista, su Blood Angels, koji su razvili neku vrstu vampirizma. Jedući meso protivnika stiču znanja o njihovoj taktici i planovim XD

Koga interesuje kako se stvaraju spejs marinci, imate to ovdje do u tehničke detalje - LINK 

Uslijed apgrejdovane genetike, anatomije i biohemije, marinci mogu da žive po hiljadu godina. Mogu da istrpe višestruka ranjavanja, ozbiljne povrijede i oštećenja vitalnih organa.
Kad marinac strada u borbi, njegovi živući ostaci se ugrađuju u tzv drednautse, teško oklopljene kibernetske borbene mašine sa naoružanjem veelikog kalibra.

main-qimg-90df64b5cdce14247722cbc3148e73c6-lq 

Dugogodišnje služenje u liku drednauta, zna da poremeti psihu ljudskog dijela mašine, pa ih nakon duže uporabe šalju na hibernaciju da malo iskuliraju.

A protiv koga se zapravo marinci bore? E to je već posebna i nadasve opširna tema... 

Tagovi



Komentari (223)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 22:38 21.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.

Ako je MS manje više potamanio svoju Hololens ekipu to valjda nešto govori, a Metaverse je nešto što bi Fejsbuk najradije da svi zaborave da su ikad pominjali a kamoli onoliko para surduknuli i spalili.
shmoo shmoo 23:00 21.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

docsumann

šmuovom sižeu treba siže



Јбг, епски тип.

Лиричари су педерчине.

Milan Novković Milan Novković 23:33 21.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

maksa83
Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.

Ako je MS manje više potamanio svoju Hololens ekipu to valjda nešto govori, a Metaverse je nešto što bi Fejsbuk najradije da svi zaborave da su ikad pominjali a kamoli onoliko para surduknuli i spalili.

Ma, to je komešanje na periferiji, i u prostoru i u vremenu.

Mixed reality (augmented reality to augmented vertuality) je cunami. Zaleteli su se prerano malo s obzirom na bulky opremu, neadekvatnost 4G-ja, ...

Mi onomad kupili SONY AR naočare za $800 nikad ih nismo ni uključili, pošto je Google već pičio sa svojima, da bi ...

... obustavii projekat pre završetka.

Evo smo, posle teškog kilavljenja sa jednom app Covida, šut... pardon, ... spremni za Hololens - FULL TROTTLE ću ja to da radim, pa čekam fecking 5G - ako Rusi i Kinezi ne utabaju ove budale u zemlju - al valjda će kapitulirati ne znam da li ioe pratite bukvalno klanje u zapadnom svetu - Davos Crowd vs FED+NY Boys (komenrcijalni bankari) - e.g. jučerašnji itd free fall EU banaka i finiju igru oko toga. I čekam nešto lakše naočare

Nisu ove zbunjoze retke u haj tek - imao si bukvalno produkcione stvari koje ne idu u prodaju i marketing pošto ih prestiže nova tehnologija - npr seti se spintronics diskova gde je IBM prosto odustao od pruduction verzije one solid state memorije , zaboravih joj ime - piezo glava po 0.1x0.1mm pisala tačkice zagrejanim vrho po "nečemu", topila to nešto (znao sam detalje onomad, al totaln zakrečio).

Elem, ali, ako Beneovi and beyond ne donesu 5G i slične ode Global South, sad još kad u kolektivnom zapad počne prava lomljava, sa credit cruchom (rock) pa inflacijom (hard placce).

JEDINO imamo izbor da prestane rat u Ukrajini - Britanci "oštre" Poljake da uljete pošto samo tako mogu da izbegnu sovereign de-facto default (velikim ratom) bez raje na ulicama ozbiljno iznenađene i uvređene ... da se prihvati mutlipolarnost (gde još iammo neocons kao hedles čiken) ...

... al dobro, zna se to već na zapadu poprilično - pošto se kolač naglo smanjuje sad ide bratoubilački rat - EU je više nego na kolenima, al ako Soros ne dobije srčku zbog poslednjih nekoliko danamogu preko Bidena da lome amere prosto nekom diktaturom tamo preko DNC-a (to već poprilično i rade).

Putin i XI se igraju sa zapadom kao mačka sa mišem ...

... bizarno mnogo ima tema i uglova, ne znam odakle da ponem
alselone alselone 07:22 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.

Moje mišljenje je da je AR budućnost, VR donekle. U ovom momentu verovatno ni jedno ni drugo pošto je tehnologija nezrela, ali kasnije verovatno AR u svakodnevnom životu i VR za zabavu i posao.

Mislio sam da je sada momenat i kupili smo Quest naočare, ali sam shvatio da ni moj sin koji obožava tehnologiju u svim oblicima i stalno nešto čačka i istražuje nije proveo ukupno više od 3, 4 sata sa njima za 3, 4 meseca. To je znam da ni gikovima ne treba. :)

Kao kada je MS izbacio tablet početkom 2000tih, pa APPL posle usisao market kada je došlo vreme. Ajde da sačekamo i da oni izbace svoj AR uređaj pa da vidimo.
Milan Novković Milan Novković 10:01 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

alselone
Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.

Moje mišljenje je da je AR budućnost, VR donekle. U ovom momentu verovatno ni jedno ni drugo pošto je tehnologija nezrela, ali kasnije verovatno AR u svakodnevnom životu i VR za zabavu i posao.

Mislio sam da je sada momenat i kupili smo Quest naočare, ali sam shvatio da ni moj sin koji obožava tehnologiju u svim oblicima i stalno nešto čačka i istražuje nije proveo ukupno više od 3, 4 sata sa njima za 3, 4 meseca. To je znam da ni gikovima ne treba. :)

Kao kada je MS izbacio tablet početkom 2000tih, pa APPL posle usisao market kada je došlo vreme. Ajde da sačekamo i da oni izbace svoj AR uređaj pa da vidimo.

Form factor je jako bitan faktor, to stoji (mi ne koristimo PS4 VR headset i skalameriju samo zbog skalamerijskog šmeka - kad, ko stari Rimljani, prilegneš za neki sto i izigravaš Bahusa dok gledaš serije ko bi dizao dupe da si promeni okruženje u nešto izazovnije (a i ispuštanje daljinske iz ruke u agresivnom kućnom okruženju je nabijeno rizicima).

Plus, umeju i čudno da te gledaju kao da si malo "off" kad počneš da odskačeš od utabanih kanona - sećam se kad god bih koristio speech recognition (od prve polovine 90tih), iako je Amazon sa našim Alexom hipi-izovao force oko nas poprilično i dalje ima previše ozbiljnih pogleda pravih ko strela komrades i comradettes što kolaju naokolo.

Ipak, glavni problem je scene recognition - tj nije nikakav problem, nego prepona na putu ka revolucionarnom talasu primene.

To će još malo potrajati - a Bene, Apple, Kinezi, MS piči u stvari, teško će ih biti zaustaviti u bliskoj budućnosti ...rešiće problem hardvera.

Do tad, generative AI u VR je ante portas - pustite Zuckerberga on nije preterano bistar.

GPT ovoono pratite, al superultra cool je i ostatak generative AI-a. Moš ti da uđeš u crkvu i vrisneš AR, al kad te u nekom VR obrlati generative Džesika Lang, koja već sve zna o tebi, mož naš Alse i da najebe


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

bene_geserit
još jedino ne znam kako im radi VR

Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.


ne znam jesi upratio kad se karmak pokrljao u fejsbuku pa je onda neko kratko vrijeme nakon toga rekao kako je ps-ov planirani vr promising bla bla..
to čekam..
inače da, klinci znaju da okulusov prosto nije za igrice.. za šta je ne znam al za igrice nije..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:18 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

newimprovedtadejus
bene_geserit
još jedino ne znam kako im radi VR

Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.


ne znam jesi upratio kad se karmak pokrljao u fejsbuku pa je onda neko kratko vrijeme nakon toga rekao kako je ps-ov planirani vr promising bla bla..
to čekam..
inače da, klinci znaju da okulusov prosto nije za igrice.. za šta je ne znam al za igrice nije..

e sad pogledah, to je izašlo.. prije mjesec dana..
bumo vidjeli..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:58 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

maksa83
Mi tretiramo AR i VR kao mrtav market manje više (tj. AR kao potpuno mrtav, a VR kao polumrtav) i ignorišemo zahteve koji stižu sa te strane. Unofficially.

Ako je MS manje više potamanio svoju Hololens ekipu to valjda nešto govori, a Metaverse je nešto što bi Fejsbuk najradije da svi zaborave da su ikad pominjali a kamoli onoliko para surduknuli i spalili.


po meni je super stvar što je cukerberg silan keš uzeo i uložio u istraživanje..
mogao je da bude papak pa da recimo kolje sitnu konkurenciju u poljima u kojima može da se nametne kao monopol (prije svega online retail)..
to amazon manje više radi mada i oni ipak imaju i taj cloud pa bar nešto i pride to što rade u ritejlu bar rade dobro..
tu se po meni cukerberg pokazao kao ipak pristojan lik, ako već imaš pare daj uloži u neki boljitak pa makar i samo da se kaže e ljudi ovo je stranputica..
em nije klao raju po manjim tržitima (a mogao je)
em nije sjedio na kešu ko što radi gomila tih koji su se nauzimali u siliko veliju..
svaka što bi se reklo čast
bukvalno je odmjenio državu u polju istraživanja a sasvim nije morao
maksa83 maksa83 18:23 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

tu se po meni cukerberg pokazao kao ipak pristojan lik, ako već imaš pare daj uloži u neki boljitak pa makar i samo da se kaže e ljudi ovo je stranputica..

Ne znam šta je boljitak u tom celom njegovom Metaverse mrmorenju, bukvalno najgrđi Ready Player One antiutopijski scenario gde svi sedu i po ceo dan video gledu s onom glondžom na glavi, obaška što je usrao platformu tako što je vezao celu spravu za Facebook login (zamisli - nemaš FB ili nema Interneta a kaciga ti ne radi, kakva briljantna ideja).

Nit' on jedini ume da napravi taj VR (ume i HTC, čak bolji od njegovog) a celu stvar su iskopirali blagovremeno i Kinezi tako da se već pojavljuju malo nekvalitetnije i mnogo jeftinije kacige, nit je napravio neke civilizacijski bitne naučno istraživačke prodore, ili ja nisam upućen u njih.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:54 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

maksa83
tu se po meni cukerberg pokazao kao ipak pristojan lik, ako već imaš pare daj uloži u neki boljitak pa makar i samo da se kaže e ljudi ovo je stranputica..

Ne znam šta je boljitak u tom celom njegovom Metaverse mrmorenju, bukvalno najgrđi Ready Player One antiutopijski scenario gde svi sedu i po ceo dan video gledu s onom glondžom na glavi, obaška što je usrao platformu tako što je vezao celu spravu za Facebook login (zamisli - nemaš FB ili nema Interneta a kaciga ti ne radi, kakva briljantna ideja).

Nit' on jedini ume da napravi taj VR (ume i HTC, čak bolji od njegovog) a celu stvar su iskopirali blagovremeno i Kinezi tako da se već pojavljuju malo nekvalitetnije i mnogo jeftinije kacige, nit je napravio neke civilizacijski bitne naučno istraživačke prodore, ili ja nisam upućen u njih.



ja ti to ne vidim tako..
jeste mogao je kao gejc da investira u samostojeće klonje i vakcine po africi al eto ni bili se ne provede sa tom idejom..
il u hidrogen power..
slažem se da ima smisla ideja da ne treba raspirati resurse na rješenja života u svemiru ili na pregrijanoj zemlji nego u održanje već postojećeg a lijepog života na prijatnoj zemlji..
ima logike..
al opet jbg konsenzus očito nije na toj strani..
društvo očito želi da investira u rješenja koja nisu vezana za prirodu kao takvu a možda čak ne ni za zemlju..
ako je to već tako onda po meni kad već neće da ulaže u pošumljavanje i čišćenje (koliko samo odijuma prema evorpi koja baš to radi) onda bolje da uloži u computer vision nego u davljenje malih ritejlera..
a u computer visionu on plaća evo koju godinu jana lekuna i njegov tim a oni ljudi jesu napravili ključne doprinose upravo u tom computer visionu..
pa ajde i da kažeš pa jes al ovaj nije naprvio lekuna nego ga doveo kad je čova već bio to što jeste..
stoji.. opet.. platio ga on da ne mora vlada..
pride ga taj lekun hvali baš i kao čovjeka i lidera i vizonara (karmak kanda ne)..
e sad što je ispalo proboj u large language modelima a u image processing se stalo.. vidjećemo.. meni se čini da mora oboje da gura dalje u neku možda korisniju stvar..
i kad to vellim čitam Djeca vremena (Children of time) pa nije ni blizu naučno potkovan kao brat kinez, si ksin, ili kako bješe autor kultnog blog ostvarenja three body-ja al sasvim za pročitati štivo
preporučam
softelectronics_e softelectronics_e 19:19 22.03.2023

Re: Šta sam voleo da igram

newimprovedtadejus
maksa83
tu se po meni cukerberg pokazao kao ipak pristojan lik, ako već imaš pare daj uloži u neki boljitak pa makar i samo da se kaže e ljudi ovo je stranputica..

Ne znam šta je boljitak u tom celom njegovom Metaverse mrmorenju, bukvalno najgrđi Ready Player One antiutopijski scenario gde svi sedu i po ceo dan video gledu s onom glondžom na glavi, obaška što je usrao platformu tako što je vezao celu spravu za Facebook login (zamisli - nemaš FB ili nema Interneta a kaciga ti ne radi, kakva briljantna ideja).

Nit' on jedini ume da napravi taj VR (ume i HTC, čak bolji od njegovog) a celu stvar su iskopirali blagovremeno i Kinezi tako da se već pojavljuju malo nekvalitetnije i mnogo jeftinije kacige, nit je napravio neke civilizacijski bitne naučno istraživačke prodore, ili ja nisam upućen u njih.



ja ti to ne vidim tako..
jeste mogao je kao gejc da investira u samostojeće klonje i vakcine po africi al eto ni bili se ne provede sa tom idejom..
il u hidrogen power..
slažem se da ima smisla ideja da ne treba raspirati resurse na rješenja života u svemiru ili na pregrijanoj zemlji nego u održanje već postojećeg a lijepog života na prijatnoj zemlji..
ima logike..
al opet jbg konsenzus očito nije na toj strani..
društvo očito želi da investira u rješenja koja nisu vezana za prirodu kao takvu a možda čak ne ni za zemlju..
ako je to već tako onda po meni kad već neće da ulaže u pošumljavanje i čišćenje (koliko samo odijuma prema evorpi koja baš to radi) onda bolje da uloži u computer vision nego u davljenje malih ritejlera..
a u computer visionu on plaća evo koju godinu jana lekuna i njegov tim a oni ljudi jesu napravili ključne doprinose upravo u tom computer visionu..
pa ajde i da kažeš pa jes al ovaj nije naprvio lekuna nego ga doveo kad je čova već bio to što jeste..
stoji.. opet.. platio ga on da ne mora vlada..
pride ga taj lekun hvali baš i kao čovjeka i lidera i vizonara (karmak kanda ne)..
e sad što je ispalo proboj u large language modelima a u image processing se stalo.. vidjećemo.. meni se čini da mora oboje da gura dalje u neku možda korisniju stvar..
i kad to vellim čitam Djeca vremena (Children of time) pa nije ni blizu naučno potkovan kao brat kinez, si ksin, ili kako bješe autor kultnog blog ostvarenja three body-ja al sasvim za pročitati štivo
preporučam


Daj siže!
solo solo 23:34 18.03.2023

I ovo je sve ?

da bi trebalo objaviti neki blog o igricama


Dakle ni o igricama ne ide.



zoja444 zoja444 13:19 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

zaboravio si da dodas i carica-kraljica. uvredice se.
solo solo 16:09 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie01 angie01 17:37 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

Nije čudo što je Angie glavna riba na blogu i dežurna intelektualka.


cekaj ova tetka iz gifa je tvoj vlazni san?....ne cudi me, tako i delujes,...a tetka je barem svoja, nehebavajuca, nije potrcko nekom polusvetu kao ti....a i dide joj nisu hrdjave- ocigledno, prirodne, nisam sigurna da ti imas neki odgovarajuci kontra odgovor.

...svakako- odhebi, ne vidim razloga da me spominjes tamo gde ni ne ucestvujem.
angie01 angie01 17:40 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

zaboravio si da dodas i carica-kraljica. uvredice se.


mozda bolje da dodas jos neki nepotrebni lascivni detalj iz svoje intime, nego sto se bavis mnome,...svakako je manje besmisleno, barem je autenticno.
solo solo 17:44 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie01 angie01 17:49 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

Evo učestvuješ.


ne ucestvujem, o temi ne znam nista,...nego se branim od budala, kao sto si ti.
solo solo 17:54 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

zoja444 zoja444 18:00 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, ljubomorna sam. tvoje opsedanje makse cini mi nocne more. ali ipak si ti carica-kraljica pored koje niko nema sanse. dodaj i svetica svojoj tituli.
docsumann docsumann 18:32 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

zoja i sola, može li bez ličnih prozivanja? pogotovo blogera koji ne učestvuju na ovom blogu.

hvala na razumjevanju
softelectronics_e softelectronics_e 18:44 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

docsumann
zoja i sola, može li bez ličnih prozivanja? pogotovo blogera koji ne učestvuju na ovom blogu.

hvala na razumjevanju

E, ovo je baš lepo!
Ma, nema to!
Još da na izborima pobede naši - i milina.
zoja444 zoja444 19:00 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

nemam bas razumevanja za licemerje ali vase pravo. docs, sto nisi prozvao i angie? i ona je treca u prici. iskoristila je priliku za vredjanje. kao i uvek. a druga strana je zabranjena da se cuje jer je banovana. kako nju niko ne banuje zbog vredjanja?
docsumann docsumann 19:59 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

zoja444
nemam bas razumevanja za licemerje ali vase pravo. docs, sto nisi prozvao i angie? i ona je treca u prici. iskoristila je priliku za vredjanje. kao i uvek. a druga strana je zabranjena da se cuje jer je banovana. kako nju niko ne banuje zbog vredjanja?


nemam pojma o čemu pričaš. niti kome postavljaš pitanja. kod mene nema banovanja

endži uopšte nije učestvovalo na ovom blogu, do vašeg prozivanja.

zoja444 zoja444 20:38 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie banuje i vredja neistomisljenike. ona ovde ima monopol. svaki drugi blog je njen. hoce bolje drustvo? gde joj je blog o apelu za doniranjem koze onom nesrecniku sto mu je izgorelo cetvoro dece a trudna zena zavrsila na psihijatriji? ovaj sajt je sredstvo javnog informisanja.
zoja444 zoja444 20:41 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

nekad su se ovde pravili zdralovi za fukusimu.
docsumann docsumann 20:42 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

ona ovde ima monopol.


ovdje nema

gde joj je blog o apelu za doniranjem koze onom nesrecniku sto mu je izgorelo cetvoro dece a trudna zena zavrsila na psihijatriji? ovaj sajt je sredstvo javnog informisanja.


napiši, gostuj. žao mi je, al stvarno ne znam za tu nesreću
zoja444 zoja444 20:54 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

za sad je izgleda gotovo. nasla su se 3 donora. ja sam pisala o toj nesreci po nekim blogovima ovde u komentarima. mene iritira kad se resavaju belosvetska pitanja a nema se osecaj za obicnog coveka.
angie01 angie01 21:32 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie banuje i vredja neistomisljenike. ona ovde ima monopol. svaki drugi blog je njen. hoce bolje drustvo?


o cemu ti pricas zeno, lazes i kleveces- jer istina je da si ti kod mene na blog dosla i vredjala mene, pa sam te banovala posle par pokusaja da te dozovem pameti, sto nije bilo moguce, pa sam te posle pustila i ti opet dosla i vredjala me, isto si isla kod Mikelea i vredjala me, kada nisi mogla kod mene, isto ovako kao sada kod doksa, pa kada ti je obrisao te besmislene komentare, krenula si njega da mrcvaris, sta si ti sebi ufiksirala ja stvarno ne znam, niti ti se obracam, niti me briga,...i o kakvom monopolu pricas, pa svako ovde pise kada hoce, kakve veze sa mnom ima necija dinamika pisanja-apsolutno ne zelim da ucestvujem u tvojim nebulozama, pa si nadji nekog drugog da ga smaras- ako bi bilo kome tako nesto moglo da bude zanimljivo.

doks- izvini, slobodno obrisi moje komentare, ovo je nepotreban i beskoristan niz, koji nemam pojma ni zasto je zapocet, sem sto je verovatno nekom dosadno i tako se zabavlja.
zoja444 zoja444 21:45 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, ti si nevidjena lazljivica i manipulatorka. isto si napravila i kod mikelea trazeci da obrise nasu konverzaciju gde se videlo sta si uradila. zloupotrebila si coveka radi svojih sebicnih interesa. nista nemas da kazes o apelu za donore koze? sramota.
angie01 angie01 22:30 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

ti si nevidjena lazljivica i manipulatorka. isto si napravila i kod mikelea trazeci da obrise nasu konverzaciju gde se videlo sta si uradila. zloupotrebila si coveka radi svojih sebicnih interesa.


kako sam ja zloupotrebila Mikelea, kada si ti kod njega pisala te komentare, kakve veze imam sa tvojim psihozama, on je covek to obrisao, jer mu je bilo bez veze da ispisujes takve gluposti, pa si ga onda mrcvarila jos 3 dana i okrenula agresiju na njega, sta je u tvojoj glavi pomesano i sludjeno samo ti znas, al rekoh ti to sve sa mnom nema veze.

a za apel za donora koze- kojim pravom ti prozivas bilo koga, napisala si sta si mislila da treba i svi su videli i svako se odredio prema tome kako je mislo da treba, ne znam kakav tacno komentar ocekujes i kojim pravom ti sada prozivas ovde i na osnovu cega i zasto se opet meni obracas, evo nije mi jasno,...ja duboko verujem da su ucesnici ovog bloga humani i da pomazu tamo gde mogu, bilo je vise i zajednickih akcija, kako god, to nisu situacije za koje bi neko trebalo da ovako proziva, narocito ako o tim ljudima nista ne zna,...jesi li ti nekada ucestvovala?...ovo nije pravo pitanje, samo je primer, koliko je neprimereno.

a sad me se mani.
zoja444 zoja444 23:10 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

sve je krenulo blogom natase tasic, romkinje o njenom strahu od fasizma. ti si krenula da je ponizavas, zanemari predatora, jer je posle tebe zakljucala blog. ti si posle 2h objavila blog o fasizmu i mene banovala posle prvog komentara da si u stvari ti fasista. onda sam zbog toga ostavljala komentare na mikelovom blogu, a ti si trazila kao svom prijatelju da ih izbrise i tako prepravio sta se desilo. sto ne stojis iza svojih reci i dela?
angie01 angie01 23:23 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

sve je krenulo blogom natase tasic, romkinje o njenom strahu od fasizma. ti si krenula da je ponizavas, zanemari predatora, jer je posle tebe zakljucala blog. ti si posle 2h objavila blog o fasizmu i mene banovala posle prvog komentara da si u stvari ti fasista. onda sam zbog toga ostavljala komentare na mikelovom blogu, a ti si trazila kao svom prijatelju da ih izbrise i tako prepravio sta se desilo. sto ne stojis iza svojih reci i dela?


ne lupetaj zeno- ti si krenula da me zoves fasitom i rasistom posle natasinog bloga o rudarima i to samo mene, iako je vise njih reagovalo na njen neprimereni tekst u odnosu na ono sto se dogodilo-ovo smo se vise puta vec izrazgovarale, pa posto je blog tamo i vidi se sta je ko napisao i zna se kako se stvar nastavila, sada ti je glupo da to ponavljas, pa si presla na drugi blog...zasto je natasa zakljucala blog o fasizmu- ptaj nju, zbog mene nije, jer se sa mnom dopisivala na pp,...a Mikelea nisam nista molila, nego si ga ti martretirala i na blogu i na porukama,...da li je natasa romkinja ili marsovac, meni ne igra nikakvu ulogu- mozda tebi igra, pa zato pominjes...nju nikada nisam ponizavala, svoje misljenje na razne teme jesam iznosila kao i svi drugi, ne vidim kakve to sad veze ima,...i zasto da zanemarimo predatora, koji je mnogo konkretnije iskazao svoj stav,...sad on je ok a po istom idiotskom arsinu, ja nisam,...idi bre zeno radi nesto, odhebi od mene.

vise necu u ovome tvom lecenju da ucestvujem.
zoja444 zoja444 23:33 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

mikelu sam napisala samo da je licemer, nista ga nisam vredjala, ne izmisljaj. i to je sve bilo posle natasinog bloga o strahu od fasizma. ti proveri. i ako natasa ne ume da pise na nivou koji bi zadovoljio tvoje estetske kriterijume, to ti ne daje za pravo da je ponizavas. a za ovo vredjanje mene, gora si od svakog muskog zlostavljaca.
solo solo 23:40 19.03.2023

Re: I ovo je sve ?

može li bez ličnih prozivanja?


može

Očekivao sam da će blogeri o raznim igricama da vidim nešto novo i razna iskustva.

Ovo otišlo u čudnom pravcu.

ok.

Počeo sam sa Commodorom 64 pa sve do danas.

Ne fanatično ali bez prekida kad god se stigne.



Da,Commodor 64.

Grafike su bile oskudne i naivne ali ideje nedostižne.

Fliperi su tema za sebe. Pravi pa i na compu.

emilia emilia 04:10 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie01 i kojim pravom ti sada prozivas ovde i na osnovu cega i zasto se opet meni obracas, evo nije mi jasno,... vise necu u ovome tvom lecenju da ucestvujem.

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.
softelectronics_e softelectronics_e 08:34 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

emilia
angie01 i kojim pravom ti sada prozivas ovde i na osnovu cega i zasto se opet meni obracas, evo nije mi jasno,... vise necu u ovome tvom lecenju da ucestvujem.

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.

Da li sam te dobro razumeo - dakle, ako ti kažeš nekome da je stalker, da li taj isti ima pravo da tebi 'lupi' kontru i kaže da si ti stalker.
A ti onda njemu rekontru - pa, ipak, on ostane stalker.
Jebote, zašto svirate kurcu i niste u stanju da podnesete tuđe nadjebavanje, nego vaše jebavanje proglašavate za kul i do jaja, a onoga ko vam uzvrati proglašavate stalkerom?
shmoo shmoo 08:47 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

softelectronics_e

Jebote, zašto svirate kurcu i niste u stanju da podnesete tuđe nadjebavanje, nego vaše jebavanje proglašavate za kul i do jaja, a onoga ko vam uzvrati proglašavate stalkerom?



Згодан је то инструментариј... Просеравање + замена теза.

zoja444 zoja444 09:32 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

emilija, a cime sam tebe izazvala u ovom mom sukobu sa angie? koji je tvoj mentalni sklop? i interes? za sad cu te prijaviti moderaciji, a ako nastavis, nastavicu i ja. ne diram te, ne diraj me. ovo je upozorenje. jel treba 50evra za analizu?
angie01 angie01 11:16 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

emilia
angie01 i kojim pravom ti sada prozivas ovde i na osnovu cega i zasto se opet meni obracas, evo nije mi jasno,... vise necu u ovome tvom lecenju da ucestvujem.

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.


upravo tako,..s tim sto je nelecenu nalozio tasa-kao sto je i drugima na PP obNJasnjavao razne stvari, klevetao i spletkario- pa joj je samo jos povecao efort,...zato je sada brani i ovaj njegov potrcko...ono bolesnoca+pokvarenost.

pazi sada, zamena teza, kojih teza, ja se zeni ne obracam, ne interesuje me, al se ona uporno kaci i meni prebacije neke izmiljene stvari, koje po istom arsinu moze mnogo pre da zamera nekim drugima, al ne, ona jos nudi da se ti drugi zanemare, jer joj je bolesna fiksacija na meni.
zoja444 zoja444 11:28 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, jel ti to huskas ljude na mene? vredjas i lepis etikete. pravis sajber buling. tasa nema veze sa mnom. mislila sam da nije vredno ali raspitacu se o pravnoj zastiti od tebe.
angie01 angie01 12:28 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

ali raspitacu se o pravnoj zastiti od tebe.


ma, raspitaj se za medicinsku zastitu od sebe.
zoja444 zoja444 12:45 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, ok. tako si odlucila. i nazalost, stvarno si funkcionalno nepismena.
angie01 angie01 14:32 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, ok. tako si odlucila. i nazalost




cekaj, ti kao progonitelj, meni pretis prijavom za proganjanje,...ma samo izvoli, jedva cekam....u medjuvremenu popi lekic, ne preskaci terapiju, vidis da ti skodi.
zoja444 zoja444 15:03 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, cemu i zasto ovolika tvoja licna mrznja? sta joj je cilj? verujem da nije nista dobro po mene. i toj mrznji nema granice.
zoja444 zoja444 15:11 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

koje ce tuzbe biti, odlucice advokat. raduj se, osvanucemo u informeru i kod jovane jeremic. volis ti to.
angie01 angie01 15:26 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

popi terapiju, umesto sto bulaznis...
zoja444 zoja444 15:30 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

pozvacu i svedoke. oko ovoga sa natasom mikelea. da vidimo da li ce da laze ili ne kako je stvarno bilo.
angie01 angie01 15:44 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

Velik je broj aktivnosti koje pojedinac u svojoj zloj nameri može da preduzme, a koje bi se u opštem smislu mogle podvesti pod pojam sajberstokinga, a sve zajedno predstavljaju kriminalne radnje. Samim tim, stoking ovog tipa je i kažnjiv po zakonima, po različitim osnovama.

Lambèr Royakkers, profesor etike, definiše sajberstoking na sledeći način: „Stoking je oblik mentalnog napada, u kojem počinilac učestano, neželjeno i poremećeno provaljuje u život žrtve sa kojom on nema odnos (ili je taj odnos izgubio) sa motivima koji direktno ili indirektno vode u afektivnu sferu (ponašanja)“. Odavde se jasno vidi da je stanje svesti i odnosa stokera prema žrtvi, posledica njegovog psihološkog stanja.

prim prev.Sajberstoking predstavlja upotrebu interneta ili drugih elektronskih sredstava kako bi se neko „prikrao“ ili uznemiro pojedinca, grupu ili organizaciju. Sajberstoking je uopšten pojam koji obuhvata niz radnji od lažnih pretnji, preko klevete, praćenja, krađe identiteta, novca, opreme i sl. pa sve do seksualnih ucena.
zoja444 zoja444 15:44 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

a za ovo tvoje uporno navaljivanje da uzmem lekove i to preko javnog medija, sa insinuacijom da sam luda, moraces da dokazes da si licencirani psiholog ili psihijatar sudski vestak.
zoja444 zoja444 15:56 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie, videcemo sta kaze nas krivicni zakon. a u definiciji pronadji sebe, ali ne kao zrtvu. to je ta funkcionalna nepismenost.
angie01 angie01 16:03 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

videcemo sta kaze nas krivicni zakon.


pa vidi i prepoznaj se.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:13 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

Stoking je oblik mentalnog napada


ja sam mislio da je stoking carapa?

shmoo shmoo 23:06 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

solo
da bi trebalo objaviti neki blog o igricama


Dakle ni o igricama ne ide.




Како коме... Некоме иде, некоме не иде.

Небитно.

Не обраћаш пажњу на то и идеш даље.

И то што даље одатле.

shmoo shmoo 23:15 21.03.2023

Re: I ovo je sve ?

dragosevacsutra
Stoking je oblik mentalnog napada


ja sam mislio da je stoking carapa?




Пази, овако ти то иде...

Када се та чарапа навуче на вугла, онда то значи да се са менталног напада прелази на физички обрачун.

Конташ етимологију?





dragosevacsutra dragosevacsutra 00:31 22.03.2023

Re: I ovo je sve ?


Када се та чарапа навуче на вугла, онда то значи да се са менталног напада прелази на физички обрачун.

Конташ етимологију?



shmoo shmoo 00:52 22.03.2023

Замена теза је мајка! (+ просеравање)

angie01

s tim sto je nelecenu nalozio tasa-kao sto je i drugima na PP obNJasnjavao razne stvari, klevetao i spletkario



Извини што прекидам овај излив позитивних емоција и вибрација на Блогу Б92, али морам да питам јер ово понављаш по ко зна који пут помињући мене док се свађаш са другим блогерима.

Ако сам ја дописујући се са другим блогерима а не са тобом, све то радио на ПП (приватне поруке, зар не?) како ти кажеш, како онда ти то знаш?



Само два могућа закључка ми се намећу:

1) ти имаш увид у приватну преписку блогера на ПП Блога Б92;

2) ти ликови са којима сам се ја дописивао на ПП теби су ревносно и уредно преносили шта сам им рекао;

И онда ти на крају извучеш закључак да сам ја сплеткарош?

Па онда још бесомучно то понављаш помињући ме по оном старом добром опробаном Гебелсовом рецепту ко зна колико пута чим се закачиш са неким блогером на Блогу Б92.

А ти која отвараш туђа писма- ПП (а за то се иде у мардељ као што је мардељао и онај Нушићев полуписмени срески начелник Јеротије у Сумњивом лицу који је отварао туђа писма да би властима друкао морално-политички неподобне) ниси сплеткарош?

И/или ти ликови који су теби уредно преносили шта сам се то ја са њима приватно дописивао на ПП, они такође нису сплеткароши?

А ја јесам сплеткарош?

Добра ти (вам) фора, јбт!










zoja444 zoja444 01:20 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

to sam taso ja davno pitala. ako kao bivsa moderatorka, to je bivsa upitno, ima uvid u pp, onda mozda ima uvid i u nase ip tj. stvarne adrese. necu da osvanem u crnoj hronici zbog ego tripa samozvane angie carice kraljice. dovoljno je sto su mi dedu zaklale ustase.
emilia emilia 06:42 22.03.2023

Re: I ovo je sve ?

angie01
emilia
angie01 i kojim pravom ti sada prozivas ovde i na osnovu cega i zasto se opet meni obracas, evo nije mi jasno,... vise necu u ovome tvom lecenju da ucestvujem.

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.


upravo tako,..s tim sto je nelecenu nalozio tasa-kao sto je i drugima na PP obNJasnjavao razne stvari, klevetao i spletkario- pa joj je samo jos povecao efort,...zato je sada brani i ovaj njegov potrcko...ono bolesnoca+pokvarenost.

pazi sada, zamena teza, kojih teza, ja se zeni ne obracam, ne interesuje me, al se ona uporno kaci i meni prebacije neke izmiljene stvari, koje po istom arsinu moze mnogo pre da zamera nekim drugima, al ne, ona jos nudi da se ti drugi zanemare, jer joj je bolesna fiksacija na meni.

Primetila sam. U nedostatku moderisanja bloga, znaš i sama, imamo dva izbora:
1)Odgovarati svima čak i kada su u pitanju totalne besmislice
2)Ignorisati, scroll lock
Uglavnom koristim 2)
softelectronics_e softelectronics_e 07:37 22.03.2023

Re: I ovo je sve ?

emilia
angie01
emilia
angie01 i kojim pravom ti sada prozivas ovde i na osnovu cega i zasto se opet meni obracas, evo nije mi jasno,... vise necu u ovome tvom lecenju da ucestvujem.

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.


upravo tako,..s tim sto je nelecenu nalozio tasa-kao sto je i drugima na PP obNJasnjavao razne stvari, klevetao i spletkario- pa joj je samo jos povecao efort,...zato je sada brani i ovaj njegov potrcko...ono bolesnoca+pokvarenost.

pazi sada, zamena teza, kojih teza, ja se zeni ne obracam, ne interesuje me, al se ona uporno kaci i meni prebacije neke izmiljene stvari, koje po istom arsinu moze mnogo pre da zamera nekim drugima, al ne, ona jos nudi da se ti drugi zanemare, jer joj je bolesna fiksacija na meni.

Primetila sam. U nedostatku moderisanja bloga, znaš i sama, imamo dva izbora:
1)Odgovarati svima čak i kada su u pitanju totalne besmislice
2)Ignorisati, scroll lock
Uglavnom koristim 2)


Šteta!
Mene baš zanimaju tvoja smatranja.
mentol mentol 07:46 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)


zoja444
to sam taso ja davno pitala. ako kao bivsa moderatorka, to je bivsa upitno, ima uvid u pp, onda mozda ima uvid i u nase ip tj. stvarne adrese. necu da osvanem u crnoj hronici zbog ego tripa samozvane angie carice kraljice. dovoljno je sto su mi dedu zaklale ustase.


Ako sam dobro razumeo, ti veruješ da blogerica angie007 ima uvid u naše IP adrese pomoću kojih dođe do naših geografskih adresa i ako joj se ne sviđa šta pišemo ovde na blogu postoji mogućnost da nas pronađe i zakolje
jbt. moraću nabaviti neki dobar VPN, što i tebi savetujem.
zoja444 zoja444 09:57 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

srbija je ovo, bre. sve je moguce pa i nemoguce. nek neko odgovoran ispred sajta izadje i pod punom materijalnom i krivicnom odgovornoscu kaze da je svaka zloupotreba od strane pojedinaca nemoguca. ovde nema takvog nekog.
zoja444 zoja444 10:14 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

neka je nebuloza i nek ja imam bujnu mastu, ali ja njoj nista ne verujem. za nekoga pravi pihtije a mene uvek poliva kofom govana. nece da odgovori sta je uzrok i razlog te mrznje iako je direktno pitana.
zoja444 zoja444 10:29 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

iz radoznalosti me interesuje kako to od celodnevnog i svakodnevnog blogovanja moze da se kupi kuca na obali mora. ako je ovo zemlja dembelija, hocu i ja.
Milan Novković Milan Novković 10:34 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

zoja444
iz radoznalosti me interesuje kako to od celodnevnog i svakodnevnog blogovanja moze da se kupi kuca na obali mora. ako je ovo zemlja dembelija, hocu i ja.

Strpljivo bloguješ dok ne nađeš jako staru kuću za budzašto, a onda, po obrascu everything-old-is-new-again pospeš malo nove koreografije i to ti je to


zoja444 zoja444 10:54 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

milane, nisu hrvati blesavi. asocijacija. do pre neki dan albanci pravili anti reklame za neku hranu iz srbije. dok im nisu rekli da su vlasnici tih proizvoda usa.
zoja444 zoja444 11:09 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

u bg se ne prodaju stare kuce vec zemljiste na kojem su a gde su predvidjeni soliteri. za milione evra.
angie01 angie01 11:13 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

jbt. moraću nabaviti neki dobar VPN, što i tebi savetujem.


mozda bolje 2
zoja444 zoja444 11:23 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

a sta je to vpn?
angie01 angie01 11:49 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

i ako joj se ne sviđa šta pišemo ovde na blogu postoji mogućnost da nas pronađe i zakolje


meni nekako deluje da je dara vise puta presla meru,...mislim stalkiranje nije dozvoljeno, kaznjivo je, al brate, ludaca me optuzuje da sam koljac,...pa ovo sve skupa nije normalno,... svi prisutni sa sve domacinom-sem mentola, koji se barem podsmehnu budalastini, koja pri tome nije naivna-ladno pustaju da se ovako nesto desava.


zoja444 zoja444 12:20 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

angie, ti nikada nista nisi demantovala. kada sam ti davno rekla da te se plasim, ti nisi rekla: slusaj zeno, nema razloga da me se bojis. ne zelim ti nikakvo zlo. ali ti to nikada nisi izgovorila.
angie01 angie01 12:35 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ti nikada nista nisi demantovala.


sta da demnatujem,...tvoj bezobrazluk i halucinacije,..pa ne idem ja za tobom i ne ucitavam ti kojesta, nego ti meni, ne proganjam ja tebe, nego ti mene ko najgori bolesni sociopata-stalker- ja se tebi luda zeno ni ne obracam, niti me je briga za tebe,..a ti sebi dozvoljavas da insinurisa nepoznatoj zeni da je koljac- bolesnice bolesna i pokavrena i jos se prenemazes da si ugrizena,...da ima moderacije, vec bi davno bila banovana za ovo sto ovde izvodis...kakve ja veze ima s tobom,...nikakve.
zoja444 zoja444 12:39 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

sprdala si se sa mojim belim lukom a to ti je bila povratna informacija kako te ja dozivljavam.
angie01 angie01 12:42 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ma odhebi luda zeno...sta mene zabole kako me ti dozivljavas. ocigledno si fiksirano ospednuta, nemas zivot, pa se neizvljena zabavljas proganjanjem tebi nepoznatih ljudi i jos im ucitavas neke nebuloze, more mars.
zoja444 zoja444 12:57 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ti si angie toliko arogantna, gorda, sujetna, bezosecajna osoba. i ne samo to. to su cinjenice. kako ti imas pravo da svasta govoris o meni, imam i ja to pravo.
angie01 angie01 13:10 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ma ne lupetaj vise, ja o tebi nisam rekla ni rec, dok nisi pocela da me zaskaces i ucitavas mi kojesta, pa sam samo opservirala to sto radis, a ti me ne zanimas,...sta tebe briga kakva sam ja, to je moja stvar i to nema nikakve veze sa tobom, ti mene ne poznajes i tvoje halucinacije su samo tezak bezobrazluk i poksuaj izivljavanja frustracija na nekom ko je ocigledno sve suprotno od tebe-mogu i ja da dam tvoju sliku, onako kako te vidim, kako se predstavljas, a veruj mi, nece ti biti dobro od tog utiska....tako da samo, odhebi, ja nemam pojma sta ti hoces od mene i zasto si se zalepila, ti meni nisi nista i ne vidim kojim pravom se ti bavis mnome-to je bolesno.
zoja444 zoja444 13:36 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

lazes. ti si mene zaskocila jos od duska radovica i srdjana dragojevica i pocela sa vredjanjem i lepljenjem etiketa. i proganjas ti mene a ne ja tebe i sve si agresivnija.
docsumann docsumann 13:42 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ne gorim baš od želje da se mješam u vaš sukob, al mi se čini da je najbolje da trenutno prekinete svaku komunikaciju.

samim tim neće više postojati mogućnost da bilo ko tu koga proganja u komentarima.
angie01 angie01 13:49 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ne izmisljaj, samo odhebi, idi se malo uljudi, sredi kucu, izbaci djubre, organizuj neki zivot, ne leci svoju neizivljenost, tako sto maltretiras i zaskaces nepoznate ljude sociopatskim opsesijama- ja sa tobom zeno- nemam nista, shavti to, nista sto ima veze sa mnom- nema s tobom, ne znam sta hoses vise, sta tacno pokusavas da dokazes.

to tvoje stanje nisam ja izazvala, moze da mi bude zao- al ne mogu da zazmurim na pokavernost.

nema nikakvog razloga da trpim, da me sociopata progoni i govori mi ruzne stvari, da me proglasava koljacem i slicno-zato jer je ocigledno u svom zivotu promasila sve.

da li ti shvatas u toj tvojoj ludoj glavi- da ja ni na koji nacin nemam veze sa tobom?...a ti uporno insistiras da ima.

evo, kazi- sta tacno hoces od mene?...zasto ispisujes ove sulude komentare>...idi se bolje istusiraj.
angie01 angie01 13:56 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ne gorim baš od želje da se mješam u vaš sukob, al mi se čini da je najbolje da trenutno prekinete svaku komunikaciju.


doks- stvarno ti se izvinjavam i meni je ovo odvratno, al ja se njoj UOPSTE ne obracam, nemam nikakvu komunikaciju sa njom, nego me ona opsesivno proganja i ucitava svakakve gluposti- do toga da sam koljac,...alo bre, ja kod kuce imam decu, ovo je javni prostor- kakve ja veze imam sa lecenjem ocigledno nenormalne osobe na ovoaj nacin?!

sociopatu ne moze ignoristai, jer to njih pali da pojacaju nastup,..brate, pa nisam ja terapeut, a svi ostali se ocigledno zabavljaju ovom bljuvotinom.

da postoji moderacija- sve bi vec bilo reseno- ali si sada ti moderator na svom blogu,..ja se izvinjavam, ni na koji nacin nisam ovo izazvala, nisam bila ni prisutna kao komentator,...i nije prvi put, samo se ceka povoljna prilika, da se uskoci sa angie je ovo, ono...ne znam, meni je to sve teska morbida.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:58 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

angie01
meni je to sve teska morbida.


valjda ti je jasno da it takes two to tango
a ti se rasplesala i lijevo i desno
angie01 angie01 14:08 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

valjda ti je jasno da it takes two to tango
a ti se rasplesala i lijevo i desno


pa rekoh ti, sa sociopatama nema ignoracije, to ih pali, pa krenu jos jace- eno ti na netu objasnjenja koliko hoces,...ja sam, prvi put kada je krenula, probala da se lepo objasnimo- jer sam odmah shvatila problem i bilo mi je sustinski zao- al je ona to uzela kao slagvort da nastavi,...kada cutim, poveca delovanje, ispisuje najgore bljuvotine o meni- kao ovo sada da sam koljac- i onda jos dodju ovi obozavaoci i loze je, podrzavaju- ja ne znam, da recimo tebi neko teko naskace na grbacu, imala bih reakciu nekog ko je to video i smatra takav nastup nedopustivim- sada kada nema moderacije da to regulise.

ne, nego se pucanstvo zabavlja.

da ne ispadne da ima neka ocekivanja od bilo koga- samo konstatujem.
softelectronics_e softelectronics_e 14:19 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

angie01
valjda ti je jasno da it takes two to tango
a ti se rasplesala i lijevo i desno


pa rekoh ti, sa sociopatama nema ignoracije, to ih pali, pa krenu jos jace- eno ti na netu objasnjenja koliko hoces,...ja sam, prvi put kada je krenula, probala da se lepo objasnimo- jer sam odmah shvatila problem i bilo mi je sustinski zao- al je ona to uzela kao slagvort da nastavi,...kada cutim, poveca delovanje, ispisuje najgore bljuvotine o meni- kao ovo sada da sam koljac- i onda jos dodju ovi obozavaoci i loze je, podrzavaju- ja ne anm, da recimo tebi neko teko naskace na grbacu, imala bih reakcu nekog ko je to video i smatra takav nastup nedopustivim- sada kada nema moderacije da to regulise.

ne, nego se pucanstvo zabavlja.

da ne ispadne da ima neka ocekivanja od bilo koga- samo konstatujem.

Ma, dobro!
I ti si se prezapalila.
Šta su meni sve ovde rekli, i pokušala razna govna da insinuiraju, pa šta.
Banuj je kao što si i mene banovala - i milina.
Zoja ti je rekla da te se boji.
Strah je, uglavnom, iracionalna emocija.
I ti tu ne možeš ništa.
Što joj više budeš ponavljala, na način koji to radiš, ona će te se bojati još više.
Ja mislim da ti nju nećeš ugroziti na način kako je to ona rekla, ali, njeno mišljenje, i osećanje, je samo njeno.
Prema tome, što pre odustaneš da joj objašnjavaš, pre će ona, polagano, prestati da te se plaši.
Apsolutno nema nikakvog smisla kod drugih izazivati strah.

angie01 angie01 14:30 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ma ne plasi se ona mene- izmislja i prenemaze se, da bi dodala nove osobine meni-kao recimo, da sma koljac, to je jasno ko dan,...i nisam se ja nista nalozila, ono ignorisem je stalno- al ne vredi, njen zivot se sastoji u tome da opsesivno proganja- jer nema drugi, u tome je stvar.- eno ti Emilijin komentar o sociopatama- to je to,..zanemari sto te Emilija nervira...da se isto ovo desava u RL- samo bi je pokupio nino auto.

ona je mene ufiksirala kao antipod njenom ocajanju i praznini i sada ovim komentarima ubada iglice u vudu lutkicu u svojoj glavi-kao svaki sociopatski progonitelj- o tome se radi....to je njoj ceo zivot i ujedno se oseca bolje u svom beznadju.
zoja444 zoja444 14:40 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

angie, ti si meni milijardu puta ponovila da sam luda, ostale uvrede da ne spominjem, u javnom prostoru. i ja imam nekod kod kuce. ti mene pominjes na svojim blogovima gde sam banovana: sa ona nelecena, ona sludjena... ja ti necu vise odgovarati pa da se vidi ko koga proganja.
angie01 angie01 14:41 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ti si meni milijardu puta ponovila da sam luda


ocigledno jesi!


ja ti necu vise odgovarati pa da se vidi ko koga proganja.


ma odhebi vise, zabole me za tebe.
zoja444 zoja444 14:49 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

ako imas pristup mojoj adresi, naravno da te se realno plasim. ni onom novinaru nisu bacili bombu u stan sto je lep, ruzan... vec sto je pisao sto se nekome nije svidjalo.
docsumann docsumann 15:40 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

da se razumjemo, mene baš briga za blog i što ga napuniste komentarima bez veze s temom, pa da čćete još 7 dana ovako...

prekinite da razmjenjujete komentare radi vas.

na 1, 2,3 - stop! i nema više ni proganjanja ni uznemiravanja

bene_geserit bene_geserit 21:21 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

Anđa te prvo pospe kofom govana,
onda objasni kako je ne zanimaš,
onda te pospe novom kofom govana,
pa ti objasni kako ti se ne obraća,
pa te opet pospe kofom govana,
i doda kako nema ništa s tobom i da prestaneš da je maltretiraš,
pa te onda opet pospe kofom govana,
pa ti kaže da si stalker koji je prati okolo iako te ona ignoriše.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:30 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

svi prisutni sa sve domacinom-sem mentola


svi do jednog ludi samo mentol normalan




dragosevacsutra dragosevacsutra 21:42 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

bene

angie01 angie01 21:58 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

bene_geserit


ocigledno nisi pratio radnju...niti te interesuje kako su se stvari odvijale- ne samo ovde kod doksa, samo koristis priliku,...i jos nastavljas, kada se bolestina zavrsila- svaka cast majstore.
zoja444 zoja444 22:20 22.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

izvini docs. otrglo se kontroli.
bene_geserit bene_geserit 03:23 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

.i jos nastavljas, kada se bolestina zavrsila- svaka cast majstore

Da, kako me nije sramota, ceo jedan komentar.
A ti samo 50 komentara i to kakvih, ali to je OK, ti si bila moderatorka.
literatesa literatesa 07:10 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

A ti samo 50 komentara i to kakvih, ali to je OK

Štaš, decenijske manipulacije samo provale..

Zoja je kao pufnasto kuče u borbi sa dvoglavom zmijom, strah je ali srčana.

Najbolji dio je kad joj odron kaže idi ženo radi nešto, skuvaj, operi, zamislih se, pobogu, normalna i čestita žena ovde nema šta ni tražiti, kamoli decenije dvije premjeravati Srbima.. kh, život.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:30 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

odron


otkad nisam cuo ovaj izraz
Milan Novković Milan Novković 10:12 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

softelectronics_e
...
Ma, dobro!
...

Jednog dana, u jako dalekoj budućnosti, kako jako napredan AI uključi stari TVej, pa i poslednji 1% ovog dole šuma - Big Bang eho u obliku kosmičke pozadinske radijacije - utihne, neko, možda, ode na B92 blog i tamo neki n-to srbijanski AI entiteti se još uvek svađaju - nisam ja ti si, nisu četnici nego partizani, ne ide double cream u karbonaru, ide bre ...


maksa83 maksa83 10:37 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

, ne ide double cream u karbonaru, ide bre ...

Očigledno je da ChatGPT model 4 još nije zreo da ga zovemo Inteligencija.



"you can add a small amount"

Idi kući ChatGPT pijan si...
Milan Novković Milan Novković 10:47 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

maksa83
... however...

Kao što je svima jasno, ova woke-artefact ChatGPT nesigurnost je rezultat i opreza u pokušaju da se sluđeni deo sveta fino i drugarski ukroti, bez nepotrebne lomljave i emotivnih trošenja
softelectronics_e softelectronics_e 16:56 23.03.2023

Re: Замена теза је мајка! (+ просеравање)

Milan Novković
softelectronics_e
...
Ma, dobro!
...

Jednog dana, u jako dalekoj budućnosti, kako jako napredan AI uključi stari TVej, pa i poslednji 1% ovog dole šuma - Big Bang eho u obliku kosmičke pozadinske radijacije - utihne, neko, možda, ode na B92 blog i tamo neki n-to srbijanski AI entiteti se još uvek svađaju - nisam ja ti si, nisu četnici nego partizani, ne ide double cream u karbonaru, ide bre ...



Ali će se iz svog ovog (belog) šuma sa bloga jasno razaznavati jedno ... gluposti!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana