25.05.1995. - 25.05.2008.

BebaOdLonchara RSS / 24.05.2008. u 15:28

 

 

25. maja 1995. godine granatom ispaljenom sa srpskih položaja na Ozrenu, u blizini sela Vrbak, na šetalište Kapija u centru Tuzle, ubijena je 71 osoba a više od 200 je povređeno. Najmlađa žrtva imala je manje od tri godine. Do danas još niko nije odgovarao za ovaj zločin.

 

Prosek godina ubijenih je oko 20.

 

www.kapija.ba 

 

'Nećemo vam ovo halalit'

Atačmenti



Komentari (70)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Zeks Zeks 15:55 24.05.2008

Pretnja

Saucesce.Zao mi je.
Zlocin je nas folklor.I treba ga kazniti.
'Nećemo vam ovo halalit'

Rec halaliti znaci oprostiti.
'Nećemo vam ovo oprostiti'

Ko je to "mi"?
Da li ce biti osvete?
Prastamo ,ali ne zaboravljamo

....zvuci mnogo pomirljivije.....


Exitus Letalis Exitus Letalis 16:21 24.05.2008

Re: Pretnja

Ko je to "mi"?
Da li ce biti osvete?

izvini, jel neko tvoj tamo stradao?
naravno da ne znači osvetu.
zašto bi?
da je jezivo, jezivo je.
posle tog zločina milić od mačve rekao je "zovite me milić od mačve do ozrene".
još se sprda s takvim zločinom.
strašno!
naroz naroz 16:37 24.05.2008

Re: Pretnja

Ko je to "mi"?
Da li ce biti osvete?


Ja definitivno necu oprostiti. Sta podrazumevas pod osvetom da li je osveta pronaci i kazniti ubice?
Zeks Zeks 16:44 24.05.2008

Nije tamo niko moj stradao...

...ali negde drugde,u nekoj drugoj ljudskoj klanici JESTE.
I molim te da se sa tim ne sprdas!
Ako bih ti rekao "Necu ti ovo oprostiti" , na sta bi pomislio(la)?
Ja se ne sprdam niti sa zlocinom u Tuzli,niti sa nekim drugim zlocinom.
Ja samo mislim da ni ovaj tekst,ni tvoj komentar ne doprinosi pomirenju,suzivotu u regionu i u Srbiji.
Lepi pozdravi.
Zeks Zeks 16:51 24.05.2008

naroz

da li je osveta pronaci i kazniti ubice

Nije.Treba ih osuditi.
Ali...ako covek coveku,ili ljudi ljudima kazu:
Necemo vam ovo oprostiti

Da li to zvuci kao sud i zakon ili kao licna i plemenska osveta?

naroz naroz 17:36 24.05.2008

Re: naroz

Da li to zvuci kao sud i zakon ili kao licna i plemenska osveta?


Meni to zvuci kao potreba da se osude ubice jer jos nisu. Ne zvuci mi kao licna i plemenska osuda i mislim da je to upuceno direktno ubicama. Njima naravno ne treba da bude oprosteno.
Mislim da definitivno nije upuceno tebi ili meni.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:48 24.05.2008

Re: naroz

Da li to zvuci kao sud i zakon ili kao licna i plemenska osveta?

meni ne zvuči kao osveta ni lična ni plemenska.
samo tuga, tuga, nezaborav i opet tuga...
i praznina i užas...
Zeks Zeks 18:00 24.05.2008

I jeste tuzno....

Ali ovde,na Balkanu "osveta" traje generacijama...
To je najtuznije.
alselone alselone 16:11 24.05.2008

'Nećemo vam ovo halalit'

Svidja mi se kako doprinosite pomirenju u regionu.
JJ Beba JJ Beba 16:22 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

alselone
Svidja mi se kako doprinosite pomirenju u regionu.

o kakvom pomirenju pričaš?
ko da nam oprosti?
šta da nam oproste?
ono što nećemo da vidimo - da su u naše ime učinjeni zločini, pobijeni konkretni ljudi, deca, sa imenom i prezimenom.
o kakvom pomirenju pričaš? o onom koje nam savetuje tadić? o pomirenju sa onima koji su krivi za ove zločine, koji su ih podržavali? ili o nekom drugom?

EDIT:
BoL lepo je da si se setila. respect
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:25 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

alselone
Svidja mi se kako doprinosite pomirenju u regionu.

kako bi inače trebalo?
da kažu - ma nema veze. šta je bilo bilo je.
decu uvek možeš da napraviš.
jel to?
da li bi ti oprostio da ti na tako zverski način ubiju dete, majku, brata, prijatelja...
ja vala nikad.
ne mogu da razumem takav zločin.
probaj da zamisliš.
stoji čovek na brdu i vidi baš lepu grupu ljudi. ajde da opalim, da se proslavim.
i tako bi.
inače koji bi razlog bio da se ispali granata na šetalište?
navedi jedan.
alselone alselone 17:17 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Ako je ovo nacin pomirenja koje mi savetujes ti i Ceda, onda mi ono ne treba.

Ne dam da mi neko preti da mi nece nesto halaljivati sa cim nemam nikakve veze!

Da li moze da prosta cinjenica da udje vama ekipi u glavu: Nismo svi Srbi zlocinci. Meni nema sta da se halaljuje.
alselone alselone 17:19 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Exitus Letalis

inače koji bi razlog bio da se ispali granata na šetalište?
navedi jedan.


Gospodjo manite me se sa imputiranjem da ja ovde branim zlocin.

alselone alselone 17:19 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Exitus Letalis

inače koji bi razlog bio da se ispali granata na šetalište?
navedi jedan.


Gospodjo manite me se sa imputiranjem da ja ovde branim zlocin.

JJ Beba JJ Beba 17:27 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Ako je ovo nacin pomirenja koje mi savetujes ti i Ceda, onda mi ono ne treba.

za razliku od čede, ne podržavam vladu u kojoj je sps, što znači da ne amnestiram nikoga od zločina u kojima se učestvovali.
pomirenje ne može niko da ti savetuje. to je pitanje morala, srca i vaspitanja
Da li moze da prosta cinjenica da udje vama ekipi u glavu:

ael tebi može da uđe u glavu da su ljudi jedinke, da su autonomni, da imaju svoje lično mišljenje?
deo koje ekipe si ti?
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:32 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Gospodjo manite me se sa imputiranjem da ja ovde branim zlocin.

ma kakvi. nije mi palo napamet.
zbilja nije. ako je tako zvučalo, izvini molim te.
samo govorim o totalnom besmislu ovohg konkretnog zločina
za koji prosto nema nikakvog ni povoda ni razloga.
mada mi je teško da poverujem da je bilo koji zločin
i nad civilima i nad vojnicima opravdan.
ako je već rat, postoje pravila ratovanja, koja isključuju civile.
a ni zarobljenici ne mogu likviditati. samo suđenje,
samo to.
alselone alselone 17:34 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

JJ Beba

za razliku od čede, ja ne podržavam vladu u kojoj je sps, što znači da ne amnestiram nikoga od zločina u kojima se učestvovali.


I netreba nikog da amnestiras ali ne treba nikog ni da uvlacis.

JJ Beba

pomirenje ne može niko da ti savetuje. to je pitanje morala, srca i vaspitanja

Jes' ponosna na ovu recenicu? Ovo je kao mudrost?
Pa kako ne moze neko nesto da ti savetuje?
Tvoje je da shvatis neki savet, neki nacin razmisljanja, pogled na dogadjaj... ili ne.

JJ Beba

ael tebi može da uđe u glavu da su ljudi jedinke, da su autonomni, da imaju svoje lično mišljenje?

Dog god tvoje misljenje mene ne svrtava u zlocince ili u najmanju ruku govori da su se zlocini vrsili u moje ime mene, u principu, ne zanima - ali to nije slucaj.
alselone alselone 17:37 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Exitus Letalis

samo govorim o totalnom besmislu ovohg konkretnog zločina
za koji prosto nema nikakvog ni povoda ni razloga.
mada mi je teško da poverujem da je bilo koji zločin
i nad civilima i nad vojnicima opravdan.
ako je već rat, postoje pravila ratovanja, koja isključuju civile.
a ni zarobljenici ne mogu likviditati. samo suđenje,
samo to.


No problemo, ondak, sta vise oko citata se slazem sa Vama.

Ja sam se javio iskljucivo na ovu temu jer sam halaljivanje shvatio kao pretnju, a pretnji tog tipa je stvarno i previse.
JJ Beba JJ Beba 17:39 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

alselone

JJ Bebaza razliku od čede, ja ne podržavam vladu u kojoj je sps, što znači da ne amnestiram nikoga od zločina u kojima se učestvovali.I netreba nikog da amnestiras ali ne treba nikog ni da uvlacis.

JJ Bebapomirenje ne može niko da ti savetuje. to je pitanje morala, srca i vaspitanjaJes' ponosna na ovu recenicu? Ovo je kao mudrost?Pa kako ne moze neko nesto da ti savetuje? Tvoje je da shvatis neki savet, neki nacin razmisljanja, pogled na dogadjaj... ili ne.

JJ Bebaael tebi može da uđe u glavu da su ljudi jedinke, da su autonomni, da imaju svoje lično mišljenje?Dog god tvoje misljenje mene ne svrtava u zlocince ili u najmanju ruku govori da su se zlocini vrsili u moje ime mene, u principu, ne zanima - ali to nije slucaj.


Al selo ne, bolje čuti. pojma nemaš o čemu pričaš. samo praviš loše vetrove na ovom blogu
alselone alselone 17:41 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

JJ Beba


Al selo ne, bolje čuti. pojma nemaš o čemu pričaš. samo praviš loše vetrove na ovom blogu



Pffffffffff!
JJ Beba JJ Beba 17:48 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

alselone

JJ BebaAl selo ne, bolje čuti. pojma nemaš o čemu pričaš. samo praviš loše vetrove na ovom bloguPffffffffff!

pametno, ma šta to značilo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:49 24.05.2008

ajmo na temu, pliz...

...stimuvezi, ja im necu oprostiti. tu je izginula mladost tuzle svih nacionalnosti, tako da ja necu oprostiti onome ko je naredio i ko je pucao, i to bas na Dan mladosti. tu su poginule i dve drugarice iz razreda mog drugara iz Tuzle.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:55 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

halaljivanje

halalenje.
nema veze. samo da kažem od halal ili 'alal je halaliti ili 'alalaliti.
pogledala u rečniku turcizama u srpskohrvatskom jeziku.
alselone alselone 18:18 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Exitus Letalis
halaljivanje
halalenje.
nema veze. samo da kažem od halal ili 'alal je halaliti ili 'alalaliti.
pogledala u rečniku turcizama u srpskohrvatskom jeziku.


Izes ga, ja sve vucem malo na laloski. Ono kao biciklova, CDova i tako. :)
'Fala na ispravci.
alselone alselone 18:20 24.05.2008

Re: ajmo na temu, pliz...

BebaOdLonchara
necu oprostiti onome ko je naredio i ko je pucao


E, ovo je vec malo drugacije. Ne, kako je neko gore rekao, plemenska osveta.
Ovo potpisujem.
Vračarac Vračarac 18:23 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

o kakvom pomirenju pričaš?
ko da nam oprosti?
šta da nam oproste?
ono što nećemo da vidimo - da su u naše ime učinjeni zločini, pobijeni konkretni ljudi, deca, sa imenom i prezimenom.
o kakvom pomirenju pričaš? o onom koje nam savetuje tadić? o pomirenju sa onima koji su krivi za ove zločine, koji su ih podržavali? ili o nekom drugom?

Ovo isto pitanje treba uputiti svim stranama u ratu. SVI zločini moraju biti razrešeni i SVI zločinci moraju biti kažnjeni. Niti je samo jedan narod činio zločine niti su zločini činjeni samo nad jednim narodom. Pored ovog strašnog zločina, u Tuzli se desio još jedan stravičan zločin gde su žrtve, sticajem okolnosti bili Srbi. Kao što zločin na tuzlanskom šetalištu NE SME biti zaboravljen tako NE ME biti zaboravljen ni ZLOČIN nad kolonom JNA koja se na osnovu postignutog dodgvora sa vlastima federacije povlačila iz Tuzle. Da li se neko seća koliko je tada nevinih života izgubljeno?
JJ Beba JJ Beba 18:32 24.05.2008

Re: ajmo na temu, pliz...

alselone

BebaOdLoncharanecu oprostiti onome ko je naredio i ko je pucao E, ovo je vec malo drugacije. Ne, kako je neko gore rekao, plemenska osveta. Ovo potpisujem.

ko je rekao plemnska osveta? linkuj
alselone alselone 18:38 24.05.2008

Re: ajmo na temu, pliz...

JJ Beba
alselone

BebaOdLoncharanecu oprostiti onome ko je naredio i ko je pucao E, ovo je vec malo drugacije. Ne, kako je neko gore rekao, plemenska osveta. Ovo potpisujem.
ko je rekao plemnska osveta? linkuj


neko je rekao da mu lici. procitaj ponovo pocetak
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:09 24.05.2008

-

Ovo isto pitanje treba uputiti svim stranama u ratu. SVI zločini moraju biti razrešeni i SVI zločinci moraju biti kažnjeni. Niti je samo jedan narod činio zločine niti su zločini činjeni samo nad jednim narodom. Pored ovog strašnog zločina, u Tuzli se desio još jedan stravičan zločin gde su žrtve, sticajem okolnosti bili Srbi. Kao što zločin na tuzlanskom šetalištu NE SME biti zaboravljen tako NE ME biti zaboravljen ni ZLOČIN nad kolonom JNA koja se na osnovu postignutog dodgvora sa vlastima federacije povlačila iz Tuzle. Da li se neko seća koliko je tada nevinih života izgubljeno?


desilo se to negde sredinim maja '92. oko 200 vojnika JNA je ubijeno.
tela vecine zrtava jos nisu pronadjena
mariopan mariopan 21:20 24.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Vračarac
o kakvom pomirenju pričaš?
ko da nam oprosti?
šta da nam oproste?
ono što nećemo da vidimo - da su u naše ime učinjeni zločini, pobijeni konkretni ljudi, deca, sa imenom i prezimenom.
o kakvom pomirenju pričaš? o onom koje nam savetuje tadić? o pomirenju sa onima koji su krivi za ove zločine, koji su ih podržavali? ili o nekom drugom?

Ovo isto pitanje treba uputiti svim stranama u ratu. SVI zločini moraju biti razrešeni i SVI zločinci moraju biti kažnjeni. Niti je samo jedan narod činio zločine niti su zločini činjeni samo nad jednim narodom. Pored ovog strašnog zločina, u Tuzli se desio još jedan stravičan zločin gde su žrtve, sticajem okolnosti bili Srbi. Kao što zločin na tuzlanskom šetalištu NE SME biti zaboravljen tako NE ME biti zaboravljen ni ZLOČIN nad kolonom JNA koja se na osnovu postignutog dodgvora sa vlastima federacije povlačila iz Tuzle. Da li se neko seća koliko je tada nevinih života izgubljeno?

Da SVI treba da odgovaraju i o zlocinima treba da se pise, da se ne zaborave a da se SVI zlocinci kazne. Samo tada cemo moci da krenemo ka nekom normalnom zivotu svi, a zrtve da dobiju pravdu.
dragan7557 dragan7557 15:21 25.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Exitus Letalis
halaljivanje

halalenje.
nema veze. samo da kažem od halal ili 'alal je halaliti ili 'alalaliti.
pogledala u rečniku turcizama u srpskohrvatskom jeziku.


Pa, onda pre nego što kažete treba i da znate da halal NIJE turska već arapska reč, te je arapizam a ne turcizam
kao i antinom haram..
dragan7557
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:04 25.05.2008

Re: 'Nećemo vam ovo halalit'

Pa, onda pre nego što kažete treba i da znate da halal NIJE turska već arapska reč, te je arapizam a ne turcizam
kao i antinom haram..
dragan7557

u pravu si. mada ja nisam ni rekla da je turcizam nego da se rečnik tako zove. ja imam šesto izdanje iz 1989. godine.
kod svake reči, bez obzira na naziv rečnika, piše njeno poreklo.

tako da za halal piše: halal (ar), helal (tur).
na primer za reč hajta - skitnica, nevaljalac - piše da je grčkog porekla.
itd itd.
dakle nije mi bila namera da pogrešno informišem, već da kažem kako se ta reč menja.
znači, nije halajljivanje nego halalenje.
eto.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:12 24.05.2008

da se ne zaboravi!

Iz predgovora "Ubistvo svitanja"

Zločin nad mladošću Tuzle 25. maja 1995. godine vrhunac je ponora patološkog izuzetka ljudke svesti. Dublje, gore, stravilčnije, monstruoznije - ne postoji.
"Ubistvo svitanja" je knjiga čiji sadržaj mora opominjati sve buduće generacije da nikada ne pomisle da je naše pravo na život i slobodu u tuđim a ne u našim rukama"


Edina Ahmetašević, rošena 11. decembra 74.
Elvis Alagić, 1. januar 77.
Sanja Čajić, 17 godina,
Suzana Đušić, 14 godina
Sandro Kalesić 2 godine
Franc Kantor, 24 godine,
Vanja Kurbegović, 17 godina
Vesna Kurtalić, 15 godina
Nenad Marković, 19 godina
Arijana Milić, 17 godina
Dijana Ninić, 20 godina,
Rusmir Ponjavić, 20 godina,
Raif Rahmani, 22 godine,
Edhem Sarajlić, 20 godina
Savo Stjepanović, 25 godina...
samo su neki od ubijenih granatom sa Ozrena.
teže i lakše povređenih je 124.


mariopan mariopan 16:35 24.05.2008

Re: da se ne zaboravi!

Da se ne zaboravi. Nasa tuga i nasa sudbina su izgleda samo ratovi i zrtve, neprebrojane i velike, posebno boli sto su to deca.....da se ne ponovi i ne zaboravi.
AlexDunja AlexDunja 16:54 24.05.2008

bol, tnx

Tuzlanski Kantonalni i Općinski odbor Narodne stranke Radom za boljitak oglasili su se saopćenjem za javnost u kojem ističu kako će Tuzla sutra obilježiti najtužniju godišnjicu u svojoj istoriji te da će se tada navršiti 13 godina od stravičnog zločina na kapiji, kada je od granate ispaljene sa planine Ozren ugašen 71 mladi život, a preko 200 građana Tuzle teško ranjeno.

"Mladi za boljitak Općinskog odbora Narodne stranke za boljitak Tuzla još jednom podsjećaju na obavezu lokalne vlasti da se mjesto stradanja tuzlanske mladosti 25. maja 1995. godine obilježi vječnom vatrom i na taj način zaokruži spomenički sadržaj na kapiji", stoji u saopćenju.

Kako bi doprinijeli ostarenju tog cilja, mladi Stranke za boljitak spremni su, kako se navodi, pomoći dobrovoljnim radom, vjerujući da bi se u ovu akciju uključio veliki broj mladih Tuzlaka, ali i njihovih prijatelja iz drugih gradova BiH, pa i inostranstva.
sentinel26 sentinel26 17:33 24.05.2008

Skrivanje istine ne vodi pomirenju

Poštovana BoL,
Dobro je što ste na ovaj način podsjetili na jedan od mnogo stravičnih zločina koji su počinjeni na ovim prostorima u ime nekih viših i nebeskih ciljeva.

Podsjećanje na zločine nije u suprotnoasti sa ciljevima pomirenja koje je potrebno i koje će doći jednoga dana i ono se ne može nametnuti silom niti simulacijom.

Pomirenje nije ni moguće bez saopštavanja pune istine o žrtvama, počiniocima i njihovim motivima i ciljevima.
Nije pravo, već lažno, ono pomirenje kojem ne prethodi kažnjavanje zločinaca, štaviše to je najmanji sadržalac istoga.

Riječi "Nećemo vam ovo halalit" predstavljaju trenutni izraz osećanja tuge za stradalim rodjacima i prijateljima i apsolutno ne sadrže ni miligram prijetnji. To može da imputira samo neko ko je zlonamjeran ili jednostavno ne razumije te riječi.

Uz moje duboko klanjanje sjenima žrtava i saosjećanje sa njihovim porodicama i rodjacima.
Pozz.
S
AlexDunja AlexDunja 17:49 24.05.2008

Re: Skrivanje istine ne vodi pomirenju

ili jednostavno ne razumije te riječi.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:50 24.05.2008

Re: Skrivanje istine ne vodi pomirenju

Riječi "Nećemo vam ovo halalit" predstavljaju trenutni izraz osećanja tuge za stradalim rodjacima i prijateljima i apsolutno ne sadrže ni miligram prijetnji. To može da imputira samo neko ko je zlonamjeran ili jednostavno ne razumije te riječi.

tako je.
Ssvetlana Ssvetlana 18:05 24.05.2008

Tuzan osecaj!

Bez obzira sto nijednog trenutka nisam ucestvovala u takvim zlocinima, svaki put kada procitam nesto tako osecam se krivom! Moje duboko saucesce porodicama i prijateljima zrtava! Neka im je vecna slava!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:34 24.05.2008

Re: Tuzan osecaj!

Bez obzira sto nijednog trenutka nisam ucestvovala u takvim zlocinima, svaki put kada procitam nesto tako osecam se krivom!

Takodje.

Mungos Mungos 19:06 24.05.2008

Svaka cast, BoL...

... da si se ovoga setila! Vidis, meni je uvek 25. maj asocijacija na J.B.Tita & mladost, lepu zemlju koja bese jednom nekad'... ali, ni sam jos uvek nisam siguran da li to sve ustvari ima ili nema veze sa uzasniom tragedijom u Tuzli... akomerazumes?
Ono sto je sigurno - stradali sunevini klinci i nas obraz!

Mungos, The Rumen Do Bola
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:10 24.05.2008

Re: Svaka cast, BoL...

pazi: mojoj mami rodja 25. maja. a nas obraz strada iz dana u dan...i dalje. al' da ne sirimo temu...
Mungos Mungos 19:16 24.05.2008

Re: Svaka cast, BoL...

Pazi ti - tvoja je mama!:)

A sto se obraza tice... bojim se da ne istrune.

Nego, evo bar da se neki podsete:



Mungos, The Rumen do Bola
Unfuckable Unfuckable 19:29 24.05.2008

zločina je bilo na svim stranama

ali ja sam naročito alergičan prevashodno na one koji su počinjeni pod Mojom Zastavom, i - navodno u Moje Ime, tj u slavu šatro cilja da Ja i mnogi ovde živimo, kao - bolje. ...nema veze što Ja lično, nisam uzeo učešća u tim krvavim bahanalijama.
Kako mogu bolje da živim ako treba da me predstavljaju kao Gedžu s puškom na ramenu (kao na onom jpg o eurosong glasanju - "ko - kome - koliko" i ako znam da porodice pobijenih prevrću očima na samu pomisao na Moju zemlju?
Nekoliko isfrustriranih bednika su dočekali svojih mračnih 5 minuta slave i izblamirali sve nas, naše pretke i jedno 5 nerođenih generacija ove Jadne zemlje .......i zbog toga bi trebalo da vise na vešalima
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:37 24.05.2008

Re: zločina je bilo na svim stranama

najvise mrzim da kad pomenemo zlocine koji su se cinili u nase ime ide odmah ono Pa i oni su nas, ili Svi su cinili zlocine. na kapiji nisu ubijena samo deca drugih nacionalnosti, vec i srbi kao sto su snajperisti u sarajevu ubijali i srbe/srpkinje koji nisu hteli da ostave svoje supruge i decu, ne-srbe/srpkinje. meni se u nemackoj smucio taj izraz lica uz 'aha...' kad kazem odakle sam a sve zbog tig 5 minuta slave nedovrsenih ljudi, polu-ljudi. ko nema u glavi i u gacama kad treba, taj gadja decu po trgovima - govna!

hvala fucky sto si dosao.
Unfuckable Unfuckable 19:47 24.05.2008

Re: zločina je bilo na svim stranama

stvarno je nebitno ko je koga....
pobijeni su ljudi, to je dovoljno loše, sve ostalo i dalje i šire ima primese marketinga - podsećam na primer 11. septembra - videsmo šta marketing napravi od 4000 mrtvih, dva - tri srušena aviona i dve srušene zgrade.
Za to vreme - u Kini 50 000 mrtvih, ali se Svet daleko manje "trese" oko toga
Mrtvi ljudi su loša stvar. Mnogo mrtvih je tragedija.
A mnogo mrtvih pobijenih u ime viših "ciljeva" ili još gore, zato što je neka pijana budala sa znamenjima Moje Zemlje bila blizu oružja - to je katastrofa, velika, i teško ispravljiva
AlexDunja AlexDunja 19:51 24.05.2008

Re: zločina je bilo na svim stranama

stvarno je nebitno ko je koga....

ja to gledam kao,
ko god da je mrtav, meni je mrtav.
taj jedan.
oraklov oraklov 01:10 25.05.2008

Oprostite molim

Oprostite molim!Ali ne verujem u tuđa saučešća!Nekako su suviše ljudska.Pustite me da kao ranjena zver
žalim svoje neprežaljeno!I molim vas,al kad vas lepo molim,prestanite da manipulišete s tuđim bolom!
Prestanite da se igrate s bilo kojim žrtvama i to još pod nikovima,razni nedojebani,razni prevodioci preko- znaju oni već čega.Razni skraćenici od bolova i uskraćenici od mozga.Znam ja da vam oni iz priželjkivane buduće devizne firme, traže da pljunete po sebi.Ali pomislite ako imate još i malo neke mamine duše u sebi-pa vi se to igrate
iznad pravih žrtava.Iznad kojih neko zaista plače,neutešno!Pa nemojte da sledite one razne koji i koje već pokupiše
sve poene po slobodnim i drugim europama!
Evo ja ću da vam kažem šta možete da uradite umesto,što se igrate te nesrećne igre:ima na sajtu ujedinjenih nacija
oglasne novine sa decom koja su izgubila oba roditelja.Usvojite ih tako što ćete,za koliko god kinte imate i želite da date,moći da im pomognete da prežive ovu sumornu godinu skakavaca.Svakog meseca po neka kintica
lepo deci, a lepo i mesto u vašem cv:usvojio sam dete iz avganistanai plaćam mu hranicu i sveske za školicu.
Ajte, ajte-znam da još nije kasno za mnoge od nas!
Mungos Mungos 01:23 25.05.2008

Re: Oprostite molim

Druze, miuslim da si zalutao, malo. Kod Albukerkija je trebalo da skrenes levo i samo drzis pravac dok uletis u "F" odeljenje.

Mungos, The Dobronameran
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:27 25.05.2008

Re: Oprostite molim

a zasto vi ne usvojite neko od te dece? mislim, sto nam ne date savet na svom primeru, tako je najbolje, zar ne? evo ja bas i nemam nesto para ali imam pravo da mi bude zao tudje nesrece.

ps. molim vas da se izrazavate pristojno ubuduce, da ne bih morala da vas brisem. hvala.
JJ Beba JJ Beba 01:29 25.05.2008

Re: Oprostite molim

oraklov
Oprostite molim!Ali ne verujem u tuđa saučešća!Nekako su suviše ljudska.Pustite me da kao ranjena zveržalim svoje neprežaljeno!I molim vas,al kad vas lepo molim,prestanite da manipulišete s tuđim bolom!Prestanite da se igrate s bilo kojim žrtvama i to još pod nikovima,razni nedojebani,razni prevodioci preko- znaju oni već čega.Razni skraćenici od bolova i uskraćenici od mozga.Znam ja da vam oni iz priželjkivane buduće devizne firme, traže da pljunete po sebi.Ali pomislite ako imate još i malo neke mamine duše u sebi-pa vi se to igrate iznad pravih žrtava.Iznad kojih neko zaista plače,neutešno!Pa nemojte da sledite one razne koji i koje već pokupišesve poene po slobodnim i drugim europama!Evo ja ću da vam kažem šta možete da uradite umesto,što se igrate te nesrećne igre:ima na sajtu ujedinjenih nacijaoglasne novine sa decom koja su izgubila oba roditelja.Usvojite ih tako što ćete,za koliko god kinte imate i želite da date,moći da im pomognete da prežive ovu sumornu godinu skakavaca.Svakog meseca po neka kinticalepo deci, a lepo i mesto u vašem cv:usvojio sam dete iz avganistanai plaćam mu hranicu i sveske za školicu.Ajte, ajte-znam da još nije kasno za mnoge od nas!


aaa kapiram,
vajarles vikend u kovinu
Unfuckable Unfuckable 09:41 25.05.2008

Re: Oprostite molim

vajarles vikend u kovinu



: )))))))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:51 25.05.2008

Re: Oprostite molim

pa...ja imam utisak da je vajarels stalno prisutan, sto u kovinu sto u lakiju ;-)
Unfuckable Unfuckable 10:52 25.05.2008

Re: Oprostite molim

to štjedoh reć' .....happy hour u lakiju, vajrles u kovinu....ihaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjj
Ruben Ruben 15:27 25.05.2008

Re: Oprostite molim

Dozvolite mi da Vam ipak, svima čestitam Dan mladosti.
Sinoć ga je ceo svet dočekao sa nama, lepše nego ikada, i svi smo postali Europa.
I živi i mrtvi, i staro i mlado, i zločinci i žrtve.
Pa zar je to malo?
Od Srbije?
Halal, nego šta!
Kasper Kasper 09:15 26.05.2008

15.05.1992.

Na raskrsnici Branska Malta iz zasede ubijeno 209 vojnika JNA koji su u miru , po postignutom sporazumu, napustali kasarnu "Husinska buna" i kretali se u pravcu Srbije. Stanovnici okolnih zgrada istrcavali su iz ulaza i hicima iz pistolja ubijali ranjene vojnika ( vecina ih je bila na redovnom odslozenju, dakle prosek oko 19). Pri preuzimanju tela, nekoliko dana kasnije , bilo je leseva sa prostrelnom ranom potkolenice !!! Uzrok smrti je bio udarac tupim predmetom u ceoni deo glave (3x3 cm, verovatno cekic). Postoje brojna svedocenja prezivelih o mucenjima i neadekvatno ukazanoj pomoci od strane osoblja KC Tuzla ( Opsta bolnica Gradina). Kamere lokalne tv stanice, FS3, su dan ranije bile postavljene na zgradu koja dominira tim delom grada. Prikazujuci uzivo kako gore tela pripadnika JNA, novinar S.Brkic je komentarisao :"... ovo moramo zaliti casom hladne tuzlanske pive!" Svakog 15.05. "multietnicka" Tuzla ovaj gnusni dogadjaj obelezava pravljenjem rostilja na raskrsnici gde su gorela tela te dece. To je verovatno jedini festival kanibalizma u Evropi. I za ovaj zlocin jos niko nije odgovarao! Istine radi, u Specijalnom sudu u Beogradu, vodi se proces protiv Ilije Jurisica - coveka relativno nebitnog za organizaciju tog zlocina.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:27 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

Svakog 15.05. "multietnicka" Tuzla ovaj gnusni dogadjaj obelezava pravljenjem rostilja na raskrsnici gde su gorela tela te dece. To je verovatno jedini festival kanibalizma u Evropi.

to isto rade srbi i njihovi duhovni oci, rostilj i pivo/rakiju, svakog 12. jula u okolini Srebrenice. sve sa glasnom muzikom i slavljem.
ovde jesu sa srpske strane ispaljene granate ali su izginuli i mladi srbi takodje. i romi i hrvati, pa i muslimani. da budem preciznija, deca svih tih hrvata/srba/...
samo mi preciziraj, molim te, da li to ti znas ko tacno treba da odgovara ili ne? ako da, sto to ne javis tuzilastvu u Bg ili Hagu pa se lepo pojavi kao svedok?
stoka je stoka. to je moja poenta na kraju. oni bez muda pucaju na decu, ali samo iz prikrajka. tvoja?


Kasper Kasper 10:35 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

stoka je stoka. to je moja poenta na kraju. oni bez muda pucaju na decu, ali samo iz prikrajka. tvoja?


Tu se slazemo! Sto se imena organizatora tice , dokaza i izjava svedoka , sve je uredno klasifikovano od strane MUP-a RS. Hiljade strana materijala je predato Tuzilastvu haskog tribunala. Ali, kako da se hapsi covek koji je docekivao Hilari Klinton u Tuzli? Govorim o Selimu Beslagicu ratnom gradonacelniku, za koga su pripadnici BOS partije ( muslimani ) lepili plakate sa izjavom : "Ovaj covjek je ratni zlocinac!". Vratimo se na sam dogadjaj o kome ste pisali. Moje , vojnicko, misljenje: jadno, nepotrebno, kukavicki!
mariopan mariopan 10:37 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

Meni je svejedno cija su deca, dovoljno je sto su deca, sto su izginuli u jednom suludom ratu koji oni nisu ni poceli niti su nosili oruzje, njih ne sme niko da zaboravi...to su nevine zrtve. Sva deca stradala u ratu su nevina, za sve odrasle ne bih se zaklela, oni koji su nosili oruzje sami su birali, decu niko nije pitao, niko ih nije zastitio, za to smo svi krivi. I treba da to pamtimo kao svoj greh prema njima.
Kasper Kasper 11:02 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

ovde jesu sa srpske strane ispaljene granate ali su izginuli i mladi srbi takodje. i romi i hrvati, pa i muslimani. da budem preciznija, deca svih tih hrvata/srba/...


Samo mala opaskica. Izginulim Srbima, Hrvatima se ne cita dova kako to pise na spomeniku. Ovaj detalj govori kakvi su Srbi i Hrvati pozeljni u Tuzli danas. Oni koji nece / nesmeju reci mi imamo svoje obicaje , dova nije nasa molitva!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:53 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

nije ni meni bitno cija su deca, ali ovde je jako plasticno pokazano kako kukavica gadja decu...cujugod. ono sto on ne zna (ili se varam?), da gadja i one koje naziva svojom decom. zlocin o kojem pise Kasper: oni su bar nosili uniformu JNA (ne opravdavam nista!). na Dan mladosti su u Tuzli gadjani civili, deca koja u otisla u grad, roditelji sa malo decom...i gadjani iz dobro skrivenog polozaja.

meni je to isto kao i pedofilija ali da ne sirimo temu. ubijena su deca-civili.

da li su srbi/hrvati omiljeni u Tuzli ili ne, ja ne mogu da kazem. samo znam da su preziveli masakra u Srebrenici uglavnom dolazili u Tuzlu...sto takodje govori dosta.
Kasper Kasper 11:56 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

da li su srbi/hrvati omiljeni u Tuzli ili ne, ja ne mogu da kazem. samo znam da su preziveli masakra u Srebrenici uglavnom dolazili u Tuzlu...sto takodje govori dosta.


U Tuzlije bila komanda II korpusa ABiH koja im je izdavala naredjenja za masakre u Skelanima, Kravici, Fakovicima i drugim krajevima Podrinja. A i Naser im se dobro snasao. Poseduje pola kantona!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:59 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

Naser je ratni zocinac i to ce najvise njima da se obije o glavu...a da li sve to opravdava zlocin na Crni Dan mladosti? akomerazumes? misim, ovako mozemo da sutra...
Kasper Kasper 12:13 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

Necemo do sutra. Ali nemojmo zlocine tretirati na preskok. To je moja sustina. Inace, nista ne moze opravdati ubistvo tih klinaca. Ako je to bila namera onda je smislio neko malouman i on nije ni Srbin, ni vojnik ni covek. Cuo sam pricu ( iz tadasnjih vojnih krugova) da je namera bila da se pogodi zgrada MUP-a koja je jako blizu vazdusno ( Tuzlak sam i to je istina) . Tog dana smo na Ozrenu imali gubitke , a ucestvovala je spec. jedinica tuzlanske policije. Vojnici znaju da je sa te udaljenosti ( granicna za orudje iz koga je projektil ispaljen) jako tesko biti precizan u stotinama metara. Trg na koji je pala granata je jako mali i okruzen zgradama. Ne zelim da povredim tudja osecanja ( primera radi R. Ponjavic koji je poginuo kod Kapije je mladji brat devojke sa kojom sam isao u gimnaziju), ali mislim da je pad granate na tako mali i oivicen prostor, splet jako nesretnih okolnosti. Kada bi uzeli vrhunske artiljerce inaredili im da to ponove mislim da od 100 projektila ni jedan ne bi ponovio ono sto se desilo kobnog 25.05. U svakom slucaju, neka pocivaju u miru!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:28 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

pa ako je postojao takav rizik, sto su ulazili u tu akciju, nije mi jasno? ovako je steta nenadoknadiva - i po zrtve i njihovo okruzenje, i po krivce, a i po nas koje gledaju mrko zbog takvih losih procena cilja.

o ovom zlocinu sam pisala jer sam ga se setila na vreme. to ga je ovog puta izdvojilo od ostalih. inace ih sve gledam kroz istu prizmu, na isti nacin.
Kasper Kasper 12:41 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

o ovom zlocinu sam pisala jer sam ga se setila na vreme. to ga je ovog puta izdvojilo od ostalih. inace ih sve gledam kroz istu prizmu, na isti nacin.


Malo je indikativno da se na ovom blogu, na Bozic niko ne seti Kravice i pecenog muskog deteta. A svi sve zlocine jednako tretiraju!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:06 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

nista nije indikativno, sem ako ti tako ne zelis da to vidis. uostalom, ovo je prvi post na mom blogu o ratnom zlocinu koji sam postavila. mislim da je mnogo opasnije u ovom momentu baviti se romskom/prosjackom mafijom, ali da se zaustavimo ovde, pliz.
Kasper Kasper 13:09 26.05.2008

Re: 15.05.1992.

ali da se zaustavimo ovde, pliz.



Vazi se! Pozdravljam te.
Kasper Kasper 08:40 27.05.2008

Informcija

Suđenje Novaku Đukiću, optuženom za ratni zločin protiv civila, počelo je danas pred Vijećem Suda BiH u Sarajevu čitanjem optužnice i uvodnim riječima stranaka u postupku.

Đukić se tereti da je za vrijeme rata u Bosni i Hercegovini u svojstvu komandanta Taktičke grupe Ozren Vojske RS-a direktno naredio jedinicama smještenim u selu Panjik na planini Ozren da 25. maja 1995. artiljerijskim projektilom granatiraju bliži lokalitet centra Tuzle zvani "Kapija“, usljed čega je smrtno stradala 71 osoba, dok je više od stotinu osoba lakše i teže ranjeno



Cisto da informisemo javnost.
mariopan mariopan 21:46 27.05.2008

Re: Informcija

Hvala Kaspere na informaciji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana