Astrologija| Moj grad| Sex

Beogradu nema ko da pise

angie01 RSS / 25.02.2023. u 16:51

 images?q=tbn:ANd9GcSbCxooX7MOFZMZclP6pHex3x0WscG-qTghEA&usqp=CAU

 

 

Ostao je sam! Sam samcit, napusten, izneveran i nemocan, iako je more ljudi primio u svoj nesebican zagrljaj, udomio, obezbedio, brinuo, uzdigao. Sada svako jutro docekuje spakovanoih kofera i sa cetkicom za zube u dzepu  kao zanemareno siroce, cekajuci da bude iseljen ceo  iz sopstvene kuce,  jer su mu jedno po jedno vec uklonili vazna uporista njegovog autenticnog  zivota, ambijenta i karaktera, rasklopivsi delove sklapane vekovima,  istom bahatoscu, kojom  zavidno osiono dete razbija tudju vrednu igracku.

I sve u tisini, ne onoj koja odrazava spokoj , nego onoj u kojoj tinja bura besa i ocaja, zbog spustenih pogleda, oslobodjenih svake podrske.   Nece biti poslednjeg poljubca  na rastanku, onih koji su se nekada voleli na stepenistu, jer  je lift u kvaru.  Ostace samo odjek koraka nevidljivih komsija, koji obicno smetaju toj intimi, jer su se izgleda svi prestrojili na tu bezlicnu stranu, bacivsi odanost, lojalnost, pripadanje, kao zguvanu paklu popusenih cigareta. I to pojedinacno uzurbano i neuskladjeno trupkanje  sa spratova, polako prerasta u sinhronizovani  sveopsti  bat uvezbanog marsa nekih sasvim drugih nogu.

Utisani otpor je ostao zarobljen u lavirintu preiferije i svaki pristup centru mu je onemogucen bodljikavim stitovima predatorskih vojnika, copora, koji ce poceti da se ujeda izmedju sebe, kada ne bude vise dugog plena.

Oci koje cuju su promasile trenutak za prepoznavanje, posle koga sve Pravo, postaje Pogresno,  jer niko ne moze da vodi u igri sa demonima, tako sto vezba korake odvojeno, mora  da pusti da mu stanu na cipele, a to je bas blizak susret, za koji vise nema zainteresovanih. Jer kako sada probusiti,  godinama teskom mukom naduvavani balon bekstva.

Ostalo je jos da se u skrivenom i mracnom mestu razvije nada kao fotografija, istom suptilnom metodom hvatanja talasa u staklenu kutiju, a da on nastavi da zapljuskuje njene zidove.

Da se na neispunjena obecanja, ispune bar osecanja. ..da  se ipak otvori, kada se cuje da je srce zakucalo...jer On nema nikoga sem nas... one na koje se nije primila metamorfoza opstanka u novim uslovima.

 

...do tada  pozovi  011, na 3030.

 



Komentari (907)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:56 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Hoćeš i ti da budeš Maksa :)


Sto sad Maksa? I on vam (jebiga, psotavljate se kolektivno) govorio da ste presisali? Eto vidis.

Mozda je do mene, ne znam, ali ja ne kapiram smisao ovakve komunikacije. Niste to samo ti i Predator nego ima i drugih blogokolega. Jedan izvrce, drugi vredja, treci je stalno nesto uvredjen, cetvrti cangrizav, peti je nesrecan i pati, sesti cita namere... Sto rece Tadejus mora da je starost-ludost. Sto isto rece, tuga.
gvozden1 gvozden1 19:57 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

pa ti si opsednut maxom, idolopoklonik!

Naravno bre.

Uostalom, objasniće to on:)

docsumann docsumann 20:03 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Mozda je do mene, ne znam, ali ja ne kapiram smisao ovakve komunikacije





gvozden1 gvozden1 20:07 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

, ali ja ne kapiram smisao ovakve komunikacije.

Ti pričaš o komunikaciji!

Ti koji se ukjučuješ u temu u masovnim zločinima, ali samo da bi rekao da žrtve zločina nisu bili elita.
Samo to ti je važno.

Razumljivo je da nekoga tema ne zanima, ali kad neko čita, prati, i sve što ima da kaže, nisu elita, to sasvim dovoljno govori.

A na direktno pitanje se odgovara nimalo kreativnim pokušajima doskočice tipa pilule .
Milion puta iskorišćena fora.

I sad pominješ komunikaciju.

Ali da, sve je komunikacija, pa i to što ti radiš, i jasno govori o, to sam ti već rekao, ali ponoviću, tvom odnosu prema Srbima i samim time zločinima nad njima.

Ti temu o srpskim žrtvama koristiš da smišljaš, doduše priglupe jer si bez talenta, doskočice.

Ali ništa novo, odavno je to poznato.
angie01 angie01 20:11 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Uostalom, objasniće to on:)


prvo, on objasnjava vama, a ne Colinu, Komsiji, meni... a i ne verujem da razume tvoju fascinaciju, niti da mu ona treba...narocito u ovakvim glupim kontekstima u kojima je ispoljavas- stalno nesto spletkaris, vrsis procene, ucitavas,..mora da ti je naporno.
angie01 angie01 20:16 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ti koji se ukjučuješ


evo ga opet- koliko to konflikta imas u glavi, lebati,
A na direktno pitanje se odgovara nimalo kreativnim pokušajima doskočice tipa pilule .
Milion puta iskorišćena fora.


ne boj se - ti si sampion i to neprikosnoveni za neduhovita i besmislena muljanja.
ali ponoviću, tvom odnosu prema Srbima i samim time zločinima nad njima.

sto ne patentiras to tvoje srbomerenje,...mada nije nista novo, nego si plagirao od hitlera.

Ali ništa novo, odavno je to poznato.


evo meni nije,...iako svima kazes ovo isto,..dovoljno je da se neko ne slozi sa tvojim kreativnim verzijama, odmah ti je sve jasno, jer nije nista novo, gospodeboze, pa onaj bakarec se bar potrudi da bude uvek nov.
gvozden1 gvozden1 20:19 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


prvo, on objasnjava vama

Drugo, jebe mi se za njega.
Razumela?

evo meni nije

Stvarno?
Ne mogu da verujem da tebi nešto nije jasno.
angie01 angie01 20:22 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Drugo, jebe mi se za njega.
Razumela?


pa ti stalno padas u nesvest i tvrdis da se neko grebe za njegovo nestonesto, a predator ti tercira,...svi ostali se normalno ophode prema njemu.


Stvarno?
Ne mogu da verujem da tebi nešto nije jasno.


nisu mi jasne sve te tvoje nikada jasnije stvari.
predatortz predatortz 20:22 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft
Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.




Ja ti dao uputstvo kako da prepoznas da li si progutao (i koju kolicinu) plavu lilulu i da ne preteras a ti pocnes da se snowflakeujes. Ni cetnici nisu sto su nekad bili. Moram povesti racuna, stvarno nema smisla.



Moraš povedti računa, ponašaš se kao idiot a nisam te smatrao za takvog.
docsumann docsumann 20:24 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

evo meni nije


Stvarno?
Ne mogu da verujem da tebi nešto nije jasno.


nije ni meni

Neues je jedan od najkorektniji blogera. ima i umje šta da kaže. ni najmanje ne dijelim tvoju predstavu o njemu.
gvozden1 gvozden1 20:32 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


pa ti stalno padas u nesvest i tvrdis da se neko grebe za njegovo nestonesto,

Ajde bre, ovo već postaje odvratno.
Naravno da se grebeš o njega, čak si toliko... nešto, da ne kapiraš ni kad te zajebava, nego mu se i dalje uvlačiš.
U tim trenucima mi te bude i žao.

Ja nikakav problem nemam ni da se služim sa njim niti da mu se suprotstavim, i i jedno i drugo se po sto puta desilo.

A ovo što je sad uradio colin, ovo " objasniće ti Maksa, to je i ispod tvog nivoa, ako je otići spod tebe uopšte moguće.

nisu mi jasne sve te tvoje nikada jasnije stvari.


Možda te količnik zeza, a?
gvozden1 gvozden1 20:34 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ni najmanje ne dijelim tvoju predstavu o njemu.

Pa šta?

Nije ti jasno šta i zbog čega mislim to što mislim o njemu, ili se samo ne slažeš sa mojim mišljenjem?

Ako je prvo u pitanju, mogu i hoću da obrazložim, a ako je drugo, onda pa šta.
docsumann docsumann 20:43 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nije ti jasno šta i zbog čega mislim to što mislim o njemu, ili se samo ne slažeš sa mojim mišljenjem?


pratim što mu spočitavaš i odmahujem glavom.

a mislim i da učitavaš i interpretiraš ukrivo


EDIT: ustvari radiš upravo ono što je Neues naveo da radiš
panta panta 20:50 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
Nije ti jasno šta i zbog čega mislim to što mislim o njemu, ili se samo ne slažeš sa mojim mišljenjem?


pratim što mu spočitavaš i odmahujem glavom.

a mislim i da učitavaš i interpretiraš ukrivo


EDIT: ustvari radiš upravo ono što je Neues naveo da radiš

Ne slažem se!
gvozden1 gvozden1 20:50 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

mislim i da učitavaš i interpretiraš ukrivo

Pa hoćemo li da to analiziramo na ovom primeru?

Da te potsetim, reagovao je konstatacijom, nisu bili elita, i nije ih bilo više stotina hiljada, samo jedna stotina hiljada.

Takvu reakciju na priču o masovnim zločinima smatraš primerenom?
docsumann docsumann 20:58 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Da te potsetim, reagovao je konstatacijom, nisu bili elita, i nije ih bilo više stotina hiljada, samo jedna stotina hiljada.

Takvu reakciju na priču o masovnim zločinima smatraš primerenom?


vidio sam taj komentar i nisam ga protumačio na taj način. radilo se o kredibilnost računice da je Srbija u tom momentu imala elitu od 200k ljudi, a ne o omalovažavanju zločina.

uostalom sam je to prokomentarisao u nastavku.


EDIT: nesprazum je bio u tome što nije definisano da l se radi o intelektualnoj, ekonomskoj, poljoprivrednoj eliti.
al tebi srbomjer odmah ode u crveno.

angie01 angie01 21:01 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Naravno da se grebeš o njega, čak si toliko... nešto, da ne kapiraš ni kad te zajebava, nego mu se i dalje uvlačiš.
U tim trenucima mi te bude i žao.




da, ja sam poznata, kao neko ko se dodvorava, samo ne znam sto bih maxi,...kao sto se ne secam da me je ikada zahebavao, a ja mu se jos posle toga ulagujem jos vise-pa koja palanka tako nesto moze da smisli,...a sa njim, iako sam rekla sta mislim o njemu, se ne slazem uvek, i svaki put to kazem, jedina sam mu spocitavala inkluzivni rad sa lokalnim zapisavacem, koji je to shvatio kao podrsku, pa jos gore zalostavljao ostale,...no koliko vidim, shvatio je gresku i igleda da je doticni zavrsio u skripti.

A ovo što je sad uradio colin, ovo " objasniće ti Maksa, to je i ispod tvog nivoa, ako je otići spod tebe uopšte moguće.


pa to samo budala ili zlonamernik, ne shvata sta mu je receno- a evo, nacrtacu ti, kao i obicno,..posto si ti maxin idolopoklonik, jedino na njegova objasnjenja pristajes i ne ponasas se porstacki, pa ti je Colin ponuio opciju, koja kod tebe radi, je l kapiras.
Možda te količnik zeza, a?


pa da-tvoj.
docsumann docsumann 21:01 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

panta
docsumann
Nije ti jasno šta i zbog čega mislim to što mislim o njemu, ili se samo ne slažeš sa mojim mišljenjem?


pratim što mu spočitavaš i odmahujem glavom.

a mislim i da učitavaš i interpretiraš ukrivo


EDIT: ustvari radiš upravo ono što je Neues naveo da radiš

Ne slažem se!


hvala, znači mi
docsumann docsumann 21:07 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

nije tajna da ste desničari skloni teškim kvalifikacijama kod neslaganja po političkim pitanjima, a naročito u vezi srpskog pitanja.
brzo u oponentu otkrivate zavjereničke crte, prokljuvite da radi za ine agenture, a srbomjer mu nepogrješivo očitava enormnu dozu srbomrstva.

ne pričam napamet. osjetio sam to par puta na svojoj koži. baš ovdje na blogu.

ne znam o čemu se radi, al sve mi liči da je neki kolektivni psihički sindrom u pitanju.
nešto što neodvojivo ide uz potenciranje nacionalnog (čitaj plemenskog).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:08 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
Da te potsetim, reagovao je konstatacijom, nisu bili elita, i nije ih bilo više stotina hiljada, samo jedna stotina hiljada.

Takvu reakciju na priču o masovnim zločinima smatraš primerenom?


vidio sam taj komentar i nisam ga protumačio na taj način. radilo se o kredibilnost računice da je Srbija u tom momentu imala elitu od 200k ljudi, a ne o omalovažavanju zločina.

uostalom sam je to prokomentarisao u nastavku.


EDIT: nesprazum je bio u tome što nije definisano da l se radi o intelektualnoj, ekonomskoj, poljoprivrednoj eliti.
al tebi srbomjer odmah ode u crveno.



Hvala Docs na pojasnjenju. Naravno da se o tome radi.

Hvala i na finim recima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:12 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.




Ja ti dao uputstvo kako da prepoznas da li si progutao (i koju kolicinu) plavu lilulu i da ne preteras a ti pocnes da se snowflakeujes. Ni cetnici nisu sto su nekad bili. Moram povesti racuna, stvarno nema smisla.



Moraš povedti računa, ponašaš se kao idiot a nisam te smatrao za takvog.



Ako nije bilo jasno - a sve je veca semanticka magla - ovo "lilula" se naravno odnosi na plavu pilulu iz Matriksa.
docsumann docsumann 21:17 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...



@ čarli

Milan nikad svoje tekstove nije doživljavao kao poeziju per se, već kao riječi podcrtane zvukom, koje tek odpjevane ožive i stvore atmosferu riječitu kao hiljade slika.

a čak i suvi, bez muzike, ti tekstovi znaju da budu prava poezija
gvozden1 gvozden1 21:18 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

radilo se o kredibilnost računice da je Srbija u tom momentu elitu od 200k ljudi, a ne o omalovažavanju zločina.


Radilo se o hvatanju za ekstremno periferne stvari, šta ko smatra elitom, da li je dobar domaćin pripadnik neke elite ili nije.
O izrazu "stotine hiljada" koji se ciljano tumači kao više stotina, podrazumevajući da ako je samo jedna onda je to u redu.

Nadalje, u nastavku je jasno demonstrirao da mu je to jedino što želi da kaže na temu, jer je na sve ostalo, da li je zločin, ko su bili zločinci, da li treba imenovati zločince, na sva direktna pitanja, odgovarao sa pilule za lilule i sličnim.

Učestvuje u priči, ali samo da bi omalovažio pobijene i relativizovao broj, od ostalog beži.

Sad možemo i u prošlost, uvek je isti pristup, kad su srpske žrtve u pitanju, onda se ili zeza ili relativizuje, a kad se o srpskim zločinima priča, pristup je sasvim drugačiji.

I što je takođe važno za razumevanje, vrlo često učestvuje u sličnim temama, i uvek na isti način.

Nezainteresovanost, rekoh, je u redu, ali ako se učestvuje, i uvek na strani koja je protivsrpska, pa izvini, nisam slep.


I to se može prihvatiti, ja nemam problem da sa takvima komuniciram, imaju pravu da budu protiv i Srba i Srbije, ali imam problem da se pravim da ne vidim očigledno, ili da ćutim o tome, jer, zaboga, nije lepo biti direktan.

Ko mene štedi direktnih kvalifikacija?
Niko, i ne treba da me štedi.
Što bi druge trebalo štedeti?
predatortz predatortz 21:18 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Ali se nešto uzbudio, počeo da vređa. A vidim, i domaćica isto.




Ja ti dao uputstvo kako da prepoznas da li si progutao (i koju kolicinu) plavu lilulu i da ne preteras a ti pocnes da se snowflakeujes. Ni cetnici nisu sto su nekad bili. Moram povesti racuna, stvarno nema smisla.



Moraš povedti računa, ponašaš se kao idiot a nisam te smatrao za takvog.



Ako nije bilo jasno - a sve je veca semanticka magla - ovo "lilula" se naravno odnosi na plavu pilulu iz Matriksa.


Nisam gledao Matriks. Odnosno, imao sam pokušaj ali sam odustao posle par minuta. Nije mi pobudio interesovanje. Nepoznata mi je simbolika tih plavih pilula.

docsumann docsumann 21:23 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Neues aus der Nachbarschaft
docsumann
Da te potsetim, reagovao je konstatacijom, nisu bili elita, i nije ih bilo više stotina hiljada, samo jedna stotina hiljada.

Takvu reakciju na priču o masovnim zločinima smatraš primerenom?


vidio sam taj komentar i nisam ga protumačio na taj način. radilo se o kredibilnost računice da je Srbija u tom momentu imala elitu od 200k ljudi, a ne o omalovažavanju zločina.

uostalom sam je to prokomentarisao u nastavku.


EDIT: nesprazum je bio u tome što nije definisano da l se radi o intelektualnoj, ekonomskoj, poljoprivrednoj eliti.
al tebi srbomjer odmah ode u crveno.



Hvala Docs na pojasnjenju. Naravno da se o tome radi.


bilo je očigledno, mislim ako ne čitaš ostrašćeno.


Hvala i na finim recima.


vazda


docsumann docsumann 21:24 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nezainteresovanost, rekoh, je u redu, ali ako se učestvuje, i uvek na strani koja je protivsrpska, pa izvini, nisam slep.


al si zasljepljen
gvozden1 gvozden1 21:25 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

nije tajna da ste desničari skloni teškim kvalifikacijama kod neslaganja po političkim pitanjima,

Ako sam desničar neka budem, a šta onda rade levičari?

Fino, smerno, odmereno komuniciraju sa neistomišljenicima?

Ili rade ovo što radi ova snajka gore?

Eto, to je i tvoja objektivnost.

Desničari su krivi jer su direktni, a levičari vređaju jer je normalno i prihvatljivo vređati desničare.

E to je tvoj problem koji te sprečava da prepoznaš nadnovo antisrpstvo.
To ti se čini normalnim, ništa strašno, obično, smatraš.
gvozden1 gvozden1 21:26 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
Nezainteresovanost, rekoh, je u redu, ali ako se učestvuje, i uvek na strani koja je protivsrpska, pa izvini, nisam slep.


al si zasljepljen

Biće da si ti, evo komentar iznad
docsumann docsumann 21:29 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nepoznata mi je simbolika tih plavih pilula.


to je već postala stvar opšte (pop)kulture

imaš izbor da progutaš crvenu ili plavu pilulu



s plavom sve ostaje isto, u najboljem svakodnevnom redu, a ustvari nastavljaš život u matriks simulaciji

crvena te budi iz opsjene i suočava sa stvarnom javom gorom od noćne more
docsumann docsumann 21:31 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Eto, to je i tvoja objektivnost.


šta je moja objektivnost?


gvozden1
docsumann
Nezainteresovanost, rekoh, je u redu, ali ako se učestvuje, i uvek na strani koja je protivsrpska, pa izvini, nisam slep.


al si zasljepljen

Biće da si ti, evo komentar iznad


huči mene ne rade ideologije, ne cepa me nacionalizam, ne pritiskaju me srpski nacionalni interesi (niti bilo čiji drugi).
nemam liniju, nemam kurs, što ne znači da sam avtomacki u pravu (ako sam i iakako) al nemam predrasuda niti svetih istina
predatortz predatortz 21:32 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
Nepoznata mi je simbolika tih plavih pilula.


to je već postala stvar opšte (pop)kulture

imaš izbor da progutaš crvenu ili plavu pilulu



s plavom sve ostaje isto, u najboljem svakodnevnom redu, a ustvari nastavljaš život u matriks simulaciji

crvena te budi iz opsjene i suočava sa stvarnom javom gorom od noćne more


Ok opšte sam pop nekulturan, ali to nisam znao.

Imam i neko bledunjavo opravdanje za to. SF i akcioni filmovi su mi, još od detinjstva, smrtno dosadni.
Ja sam onaj smarač kojem oči zasijaju kad pročitam ono "rađeno po istinitom događaju".

angie01 angie01 21:34 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nisam gledao Matriks. Odnosno, imao sam pokušaj ali sam odustao posle par minuta. Nije mi pobudio interesovanje. Nepoznata mi je simbolika tih plavih pilula.


tacno sam znala da nisi, al nije to tako strasno, svako konzumira ono sto mu prija, razume, zanimljivo mu,..nego, vaz dvojica, koji se takvim strahotama obracate blogerima koji se ne slazu sa vama, a i nevezano za bilo koga, ono slobodne izjave skaradne provinijecije, ste se nasli "uvredjeni" i jos napadate jednog od najpristojnijih ovde za kulturu komunikacije, pa hebote, koja splacina od cinizma, ironije i licemerstva.
gvozden1 gvozden1 21:36 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

docsumann
Eto, to je i tvoja objektivnost.


šta je moja objektivnost?

Da primećuješ desničarsku sklonost teškim rečima, a levičarske teške reči ne.

A evo ti ih, u ovom nizu, vrlo teških.

Vidiš li ih?
predatortz predatortz 21:40 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Nisam gledao Matriks. Odnosno, imao sam pokušaj ali sam odustao posle par minuta. Nije mi pobudio interesovanje. Nepoznata mi je simbolika tih plavih pilula.


tacno sam znala da nisi, al nije to tako strasno, svako konzumira ono sto mu prija, razume, zanimljivo mu,..nego, vaz dvojica, koji se takvim strahotama obracate blogerima koji se ne slazu sa vama, a i nevezano za bilo koga, ono slobodne izjave skaradne provinijecije, ste se nasli "uvredjeni" i jos napadate jednog od najpristojnijih ovde za kulturu komunikacije, pa hebote, koja splacina od cinizma, ironije i licemerstva.


Daj bre, piši k'o normalno ljudsko biće! Mani se ovog kičastog stila, smoriš posle dva pasusa. Jebeš mi mater ako sam ikad čitao do kraja.

Ako hoćeš da ljudi čitaju i razmisle o onome što pišeš, poštuj minimalne norme jezika kojim im se obraćaš.
Koristi uobličene, jasne rečenice i ne razmeći se rečima koje u najmanju ruku zvuče glupavo.

Šta, koji moj, znači fraza "izjave skaradne provinijencije"?



docsumann docsumann 21:43 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Da primećuješ desničarsku sklonost teškim rečima, a levičarske teške reči ne.


primjećujem, naravno.

no, "kad pričam o četničkim zločinima ne uplićem partizanske u namjeri da postignem efekat potiranja".

i obrnuto

drugo, Neues nije od onih koji poteže teške riječi i srozava diskusiju
gvozden1 gvozden1 21:47 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


no, "kad pričam o četničkim zločinima ne uplićem partizanske u namjeri da postignem efekat potiranja".

A kad pričaš o četničkom zločinima, hvataš li se perifernih stvari ne bi li ih ublažio?

E to neues radi.

To i pilule, nisu srozavanje diskusije nego je?
Kako to kvalifikuješ?
angie01 angie01 21:47 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Daj bre, piši k'o normalno ljudsko biće!


ja volim da pisem kao nenormalno- u odnosu na tvoja merila.
predatortz predatortz 21:50 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Daj bre, piši k'o normalno ljudsko biće!


ja volim da pisem kao nenormalno- u odnosu na tvoja merila.


Ti pišeš kao da pišeš ljubavni vikend roman, ali impresionirane domaćice ovde nećeš naći.

Toliko o pisanju.

O stavovima?

Pa, svako ima pravo na svoj.
docsumann docsumann 21:52 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
docsumann
Nepoznata mi je simbolika tih plavih pilula.


to je već postala stvar opšte (pop)kulture

imaš izbor da progutaš crvenu ili plavu pilulu



s plavom sve ostaje isto, u najboljem svakodnevnom redu, a ustvari nastavljaš život u matriks simulaciji

crvena te budi iz opsjene i suočava sa stvarnom javom gorom od noćne more


Ok opšte sam pop nekulturan, ali to nisam znao.

Imam i neko bledunjavo opravdanje za to. SF i akcioni filmovi su mi, još od detinjstva, smrtno dosadni.
Ja sam onaj smarač kojem oči zasijaju kad pročitam ono "rađeno po istinitom događaju".



a viš kako malo treba da se onaj drugi razumje. tj. da se bar razumje šta je želio reći.

generalno, na blogu postoji ogromno nerazumjevanja drugog.
klasična kakofonija megafona. svak gusla svoje, a onaj drugi je u najmanju ruku
- nenormalan.
ako stvarno želite da razgovarate trebalo bi da batalite ovu naopaku praksu.
za početak nađite nešto o čemu se slažite, bar načelno. pa od toga krenite ka onom što vas suprostavlja. bar ćete mu prići iz manje neprijateljskijeg ugla.

oni drugi će izgledati manje nehumano. možda i manje nerazumljivi.

a ako želite da se istresate u ovim kolektivnim koment-seansama, bez ikave želje za kompromisom, no frks - keep on going

angie01 angie01 21:56 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Da primećuješ desničarsku sklonost teškim rečima, a levičarske teške reči ne.


a ko je uveo ovakvu komunikaciju i bio uporan da opstane i jos se produbljuje koliko god moze?

ja se zivo secam pocetka bloga, kada si ti jos bio dr huci i pisao komentare sa izvinite, izvolite, hvala, nene nisam tako mislio, ne zamerite, sve naa trepavicama,..i predatorove pp u kojima se sasvim drugacije predstavljao, iako se ja njemu nisam ni obracala, niti ga prozivala za bilo sta,...kako se vlast promenila, tako ste spustili rucnu.

ja licno sam se vec izjasnila, prvo sam pozivala na pristojnost, pa sam ignorisala, pa odgovarala kulturno, i bas nista nije radilo,...samo ste povecavali bezobrazluk i sve vise prelazili granice normale, ja da sam kopirala sve te komentare, imala bih debelu knjigu bescasca,...a ovako skacete i na najmanju mogucnost, koju mozete da pretvorite u neki "prekrsaj"...rekoh vec, ja ovakve likove i nacin komunikacije nisam srela apsolutno nigde.
docsumann docsumann 21:57 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1

no, "kad pričam o četničkim zločinima ne uplićem partizanske u namjeri da postignem efekat potiranja".

A kad pričaš o četničkom zločinima, hvataš li se perifernih stvari ne bi li ih ublažio?

E to neues radi.

To i pilule, nisu srozavanje diskusije nego je?
Kako to kvalifikuješ?


ja sam svoje rekao.

nastavljanje bi već bilo ponavljanje. a nemam namjeru
gvozden1 gvozden1 22:01 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


ja sam svoje rekao.

nastavljanje bi već bilo ponavljanje. a nemam namjeru

Ok, još ako svako od nas razmisli o onome šta je onaj drugi rekao, eto fajdice.
predatortz predatortz 22:07 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

kako se vlast promenila, tako ste spustili rucnu.


Što se ove vlasti tiče, oni su tvoji, ti si njihova.
Samo, toga nisi svesna.
Oni ostvaruju sve ono što su potajne želje tebe i takvih, a ruše sve ono što su moje želje i očekivanja.
Izdaju Srbiju, čine je nakaradnom, podaničkom, jadnom i malom.
Uporedivi su sa Titom. Rekoh i zbog čega.
Kult ličnosti, kult vođe, kreteni kratke pameti i još kraćeg fitilja, u deficitu sa znanjem i obrazovanjem, su na najodgovornijim mestima. Ko ih ne voli, taj ih se plaši. Spremni su na svaki poganluk da bi uklonili onoga ko im smeta
Sve kao u zlatno doba vašeg voljenog maršala!
Da skratim, obožavam ih k'o Aliju Izetbegovića!

Što se mene tiče, želim im brz, bolan pad i dug boravak u ustanovama zatvorenog tipa.

angie01 angie01 23:08 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Što se ove vlasti tiče, oni su tvoji, ti si njihova.


kako moji, zar ti nisi sledio njihove preference, a ja bila protiv,

zar nisu to cetnicke vojvode, rci/palci..

zar nisam ja "komunjara":)

nemoj sada da izvrces drugima,...baska sto ja nemam moje i oko toga sam se izjasnila.
angie01 angie01 23:15 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ti pišeš kao da pišeš ljubavni vikend roman,


ja volim tako...mislim, ne to kako si ti kvalifikovao, jer ocigledno ne znas kako to izgleda, nego ovako kako jeste napisano i sve mi je jedno da li se tebi dopada ili ne.
bene_geserit bene_geserit 23:56 28.02.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.

Koliko je ta zemlja imala stanovnika ako na elitu otpada stotine hiljada (ovo racunam da je preko 200 hiljada jer 'stotine hiljada' ima takvo znacenje)?

Nisam baš siguran da si ovo gramatički dobro protumačio.
Deluje mi da je pisalo "posle ubistva stotina hiljada" značilo bi više stotina, ovako znači jednu stotinu.
gvozden1 gvozden1 00:33 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

bene_geserit
Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.

Koliko je ta zemlja imala stanovnika ako na elitu otpada stotine hiljada (ovo racunam da je preko 200 hiljada jer 'stotine hiljada' ima takvo znacenje)?

Nisam baš siguran da si ovo gramatički dobro protumačio.
Deluje mi da je pisalo "posle ubistva stotina hiljada" značilo bi više stotina, ovako znači jednu stotinu.


Vidi stvarno piše stotinE a ne stotinA.

Baš bilo zgodno za prepucavanje.

Nisam se ni vraćao da vidim jer nisam to smatrao bitnim, već da je ubijeno mnogo ljudi kojim god rečju to mnogo iskazano.

A pošteni levičari, skloni držanju visokog nivoa diskusije, brže bolje se dohvate sporednih stvari kako bi osnovne zabašurili, pa ako im ne odgovara oni naprosto izmisle, kao u ovom slučaju.
Poštena diskusija na visokom levičarskom nivou.

Ili obična srbomrzačko komunistička ujdurma?
angie01 angie01 00:42 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A pošteni levičari, skloni držanju visokog nivoa diskusije, brže bolje se dohvate sporednih stvari kako bi osnovne zabašurili, pa ako im ne odgovara oni naprosto izmisle, kao u ovom slučaju.
Poštena diskusija na visokom levičarskom nivou.




nesto si se zbunio- to sto si opisao je vas manir, samo tako i diskutujete, kao i oni u skupstini, valjda ima neko upustvo, brosura,...


Ili obična srbomrzačko komunistička ujdurma?


huci, je l ima neko da te odvede na burek, kada preteras sa cirkom,..bolje pojedi nesto, nego sto se blamiras.
gvozden1 gvozden1 00:58 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
A pošteni levičari, skloni držanju visokog nivoa diskusije, brže bolje se dohvate sporednih stvari kako bi osnovne zabašurili, pa ako im ne odgovara oni naprosto izmisle, kao u ovom slučaju.
Poštena diskusija na visokom levičarskom nivou.




nesto si se zbunio- to sto si opisao je vas manir, samo tako i diskutujete, kao i oni u skupstini, valjda ima neko upustvo, brosura,...


Ili obična srbomrzačko komunistička ujdurma?


huci, je l ima neko da te odvede na burek, kada preteras sa cirkom,..bolje pojedi nesto, nego sto se blamiras.


Evo vidiš ribice, to je tvoj nivo.

Imaš neposredan, direktan, najkonkretniji primer laganja na kome ovaj tvoj gradi nešto, pokušava da ubijanje Srba od strane komunista ospori (kao nije toliki broj) ili odobri (nisu bili elita, dakle pa šta ako su ih ubijali) kad mu to ne uspe onda nevešto pokušava sa pričom o pilulama, o svemu samo ne o komunističkom zločinu nad Srbima.

A zatim dolaziš ti da ga braniš (jadna mu majka na šta je spao) i šta ti pričaš?
O bureku i mom piću.

I misliš, jadna, da ću sad da ti pričam kako ne pijem alkohol.

Jok, ribice, nisi ti od onih koji to zaslužuju, tebe ću, snajka, da pitam kako zoveš kad neko ubije sto hiljada Srba i zatrpa ih u masovne grobnice, koje kasnije bagerima ravna i kosti rastura?

Jel to zločin ili poželjan postupak?

Obrazi pažnju, ubijeni su Srbi, ubice komunisti.
Zaslužili, jel da?
angie01 angie01 01:17 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

huci, sem sto si prostak najveci, tako se obracaj svojoj zeni, rekoh ti vec, konstanto ides po blogu i nazivas ljude srbomrscima i komunistima, kao neki ludak, jos si na istu ovu temu, na koju si navodno zgrozen izjavio kako je ona beneova naznak odlican slagvort za prepucavenje, eto koliko si ti u brizi i kakve su ti namere i prioriteti.

a nisam ispratila o cemu se radi, pristigla sam kada je pocelo uobicajeno vredjanje, ne secam se u cijem komentaru, mrzime sada da se vracam jer nije ni bitno,...ovo kazem, jer si zavrsio sa, pazi, Srbi i komunisti, kao da je to kljucna odrednica, pa i ti komunisti su mozda Srbi,...ovo sve kao napomena, ne pada mi na pamet da se upustam u tvoje ratne teme, cetnici partizani i slicno...narocito ovako kasno,..zar ti nemas nekog tamo ispred prodavnice, pa lepo svaki dan obrnes tu svoju turu na omiljenu temu, nego sto ovde smaras na svakom blogu, kako tebi vise ne dosadi.

a to za pice, ne znam, zvucis kao da si presisao, ako ti je ovo trezno stanje, bozemesacuvaj.
bene_geserit bene_geserit 01:20 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A pošteni levičari, skloni držanju visokog nivoa diskusije, brže bolje se dohvate sporednih stvari kako bi osnovne zabašurili, pa ako im ne odgovara oni naprosto izmisle, kao u ovom slučaju.
Poštena diskusija na visokom levičarskom nivou.

Baš me zanima dal će blogokolega libtard da se izvini što je "čitao ukoso".
Ja tako kad sam nešto Anđino "ukoso pročitao", izvinio sam se odmah ko čovek, na šta je ona krenula da sere u 15 komentara umesto da prihvati izvinjenje. Nemoj da se spuštaš na njen nivo, nego ako se kao čovek izvini, reci u redu je. Ako se kao govno ne izvini to je već druga priča.
angie01 angie01 01:33 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

jao, ti ko najgora torokusa, stalno nesto spletkaris, lazes, pritrcavas da dunes u zar, da ne utihne ruznoca ovakvih bednih komunikacija i sa tim libtardima si vise smesan, ono seljoberija u rasejanju se poziva na nivo, idi bre covece, ne secam se da sam jedan tvoj normalan komentar procitala na bilo koju temu, ili nesto potpuno nevezano se nadovezujes, niko ne kapira ni sta si reako ni zasto, ili ovako ruzno pritrcavas i lupetas kojesta,...ja se ne secam da sam se tebi ikad obratila, na onolika tvoja lupetanja, a stalno se lepis, bez razloga, da bar kazes nesto pametno, nego frau Gabrijela torokanje.
gvozden1 gvozden1 01:35 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Baš me zanima dal će blogokolega libtard da se izvini što je "čitao ukoso".

:)

Ma hoće, takvi su ti oni, fino vaspitan svet:)

A zaista, ovo se ne zezam, kod njih je prilično primetno ili odsustvo vaspitanja ili prezir istog.

bene_geserit bene_geserit 01:42 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ti ko najgora torokusa kokodakokodakokoda ...

gvozden1 gvozden1 01:44 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ides po blogu i nazivas ljude srbomrscima i komunistima

Da, one koje tako procenim, tako i nazivam.

To se zove iskrenost, otvorenost, poštenje, i ne vidim u tome ništa loše.
I uvek sam spreman da obrazloži to svoje mišljenje.

Ako je to problem, šta je ispravno, mimikrija, pretvaranje, laž?

nisam ispratila o cemu se radi,


Nema šta da se prati, pitanje je jasno i van bilo kakvog konteksta.
Kako zoveš ubijanje ogromnog broja ljudi u uslovima koji nisu ratni.
Kako zoveš događaj koji je po mnogo osnova monstruozniji od Srebrenice, po broju žrtava desetinu i više puta masovniji.

I da, da ponovim, zločinci su bili pripadnici komunističke partije, žrtve Srbi.


A ti si, očekivano, izbegla da odgovoriš.
Zbog prve rečenice ovog komentara.
angie01 angie01 01:46 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

kod njih je prilično primetno ili odsustvo vaspitanja ili prezir istog.


ti stalno sebe opisujes, imas neki egotrip.


bene_geserit
ti ko najgora torokusa kokodakokodakokoda ...



bas tako, nema razlike, da l si stavio to kokodakanje, ili ono drugo sto si napisao,..eto, vidis da znas koji je to nivo...kad ga vec pominjes.
angie01 angie01 01:51 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Da, one koje tako procenim, tako i nazivam.


a koga tacno treba da zabole sta si ti "procitao",..bolje citaj sve ono sto si propustio, pa ovde sa ozbiljnim rupama vodis neke mucave price.
To se zove iskrenost, otvorenost, poštenje, i ne vidim u tome ništa loše.


to je odraz tvog prostakluka i nista vise, a laz bolje ne spominji, jer ti je to omiljeno sredstvo.


A ti si, očekivano, izbegla da odgovoriš.


da, ja sam poznata po izbegavanju,...kazi o kom dogadjaju se radi, ovo kako si ti ispricao ne ukazuje ni na sta, sem na tvoje uporne namere da vrtis jednu istu pricu,..a sada sigurno necu time da se bavim.

kako te ne mrzi vise, je l imas ti neki zivot.
solo solo 08:34 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

...da ne ispadne nesto drugo- maxa je super bloger i simpa lik.


Tasa je najsimpa lik i naj super bloger. I naj VIP bloger.

Čarli je van kalakurcije, pardon, konkurencije.

aaaaa...



Kad smo već kod licitiranja i katarze drmoserskog momenta red je da se setimo i ....stvarno de su Čomićka.Krle,Radulović i slični blogo ,,idoli,,?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:03 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

bene_geserit
Nije moguće da ne ostanu posledice posle ubistva stotine hiljada uglavnom pripadnika nacionalne elite.

Koliko je ta zemlja imala stanovnika ako na elitu otpada stotine hiljada (ovo racunam da je preko 200 hiljada jer 'stotine hiljada' ima takvo znacenje)?

Nisam baš siguran da si ovo gramatički dobro protumačio.
Deluje mi da je pisalo "posle ubistva stotina hiljada" značilo bi više stotina, ovako znači jednu stotinu.




"posle ubistva stotinu hiljada" ili "posle ubistva sto hiljada" (eventualno "posle ubistva jedne stotine hiljada" ali problematicno) bi znacilo jedne stotine.

Ovako znaci vise stotina. Isto to znaci i "stotina hiljada" u tvom primeru. U stvari Klajn bi verovatno rekao da je ovo drugo danas ispravnije odnosno vise u skladu sa danasnjim standardom. Ako ti je tesko sa "stotine" da razumes zameni sa "desetine".

Evo autenticnih primera:
.

Ovaj nekadašnji fašistički pokret je bio povezan sa nacistima i odgovoran je za ubistva stotine hiljada Jevreja,

"Za dom spremni" pokazuje očitu podršku državi čija je vlada organizovala masovna ubistva stotine hiljada pripadnika manjina i političkih protivnika.

gde sam bio bezbroj puta, još uvek osećaju posledice brutalnog ubistva stotine hiljada civila tokom Bushovog rata zasnovanog na lažima.

je pre rata u Avganistanu bilo nekoliko hiljada terorista. Sada ih ima stotine hiljada. Zahvaljujući politici Zapada.

a, još uvek osećaju posledice brutalnog ubistva stotine hiljada civila tokom Bushovog rata zasnovanog na laži

"Možemo samo da žalimo zbog toga što će čovek koji je podržavao ubistva stotine hiljada Srba biti proglašen za sveca, ali pošto je proces počeo mi na to

Uz to izlaze na izbore da zaokruže onoga koji je odgovoran za ubistva stotine hiljada nedužnih sirijaca, djece, u Medayi i Zabadaniju nadomak Damask

Čoveka koji je odgovoran za monstruozna ubistva stotine hiljada Srba i koji je imao genocidnu politiku

na teritoriji NDH, što je uključivalo masovna ubistva stotine hiljada Srba, i desetine hiljada Jevreja i Roma., kao i za progone Hrvata antifašist

parkirani unutar hale, a distribucija i aplikacija se vrši putem vatrogasnih creva i topova. Sve ovo garantuje stotine hiljada litara pene uz vrhunski audio-vizuelni doživljaj. Pripreme za Fire Up Pena Party su u punom jeku i ono što se već u ovom

« On je bio Mitropolit nakon ubistva jednog i zatvaranjadrugog svog prethodnika, poslije ubistva stotine sveštenika Mitropolijecrnogorsko-primorske i njihovih zatvaranja sve 1949. godine

kupaciju za vreme Drugog svetskog rata. Tada su nemački okupatori ubili stotine hiljada Grka. U selu Distomo su vojnici Vermahta silovali sve žene i devojke i potom pobili sve stanovnike. Skoro sedamdeset

u upitu 3. vrati rezultat pretrage 4. odjavi se sa baze Sigurno da tada ne bismo prilikom pretrage dobijali stotine hiljada rezultata za samo par djelića sekunde. Rješenje koje se nameće je da bi bilo dobro kada bismo na neki način dijelili

ija sa instalisanom snagom negde oko 18 megavata, to je skromno za Srbiju, kada pogledamo u svetu stotine hiljada megavata obnovljive energije, medjutim, razvijeni svet se time bavi vise od 40 godna. Kod nas su stečeni uslovi da to
rođena u siromaštvu suočavaju se sa znatnim rizikom od ostajanja u siromaštvu kasnije u životu. Treće, smatra se da stotine hiljada ljudi širom EU još uvek spava na otvorenom ili je prinuđeno da prosi za sklonište. Ovi prioriteti tek su stepenice na

da je onda trebalo objaviti sve nazive u smislu koji je nama ovde važan. Nije preterano bitno da li neko ima desetine ili stotine hiljada korisnika ili mnogo manje. Ako govorimo o opasnosti od toga da li je moguć pristup nekom razgovoru ili nekom

uspeh, koji bi konačno mogao da svet oslobodi te opake bolesti. Tokom 20. veka, od dečije paralize bolovale su stotine hiljada ljudi. Još 1988. godine, dečija paraliza bila je rasprostranjena u 125 zemalja sveta - danas je prisutna u svega četiri

, a zapravo sve ćemo činiti da što prije napuste svoje kuće i pobjegnu iz Hrvatske. " Nisu iz Hrvatske protjerane stotine hiljada vrabaca, niti je hrvatska vojska na okučanskoj cesti pobila mrave, već

, koji su odgovorni za održavanje zdravog funkcionisanja tkiva i koji daju epidermisu svojstva barijere tela. Stotine hiljada ovih ćelija koje čine epidermis potiču od samo nekoliko stotina super ćelija koje ih proizvode na dnevnom nivou, i to su

e zagadjuje nasu planetu najcesce je palila atomsku vatru imajuci na dusi stotine hiljada nevinih zrtava. Nazvati atomske ubice " Mali decak " i " Debeljko " granic

uhovnog razvoja i stoga ga mogu koristiti svi i svako. Reiki su naučile stotine hiljada ljudi različitih starosti i obrazovanja širom sveta. Jednom " naštimovani " da primite i koristite

Toliko eto vama prepostenim i pravovernim.





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:07 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Da, one koje tako procenim, tako i nazivam.


a koga tacno treba da zabole sta si ti "procitao",..bolje citaj sve ono sto si propustio, pa ovde sa ozbiljnim rupama vodis neke mucave price.
To se zove iskrenost, otvorenost, poštenje, i ne vidim u tome ništa loše.


to je odraz tvog prostakluka i nista vise, a laz bolje ne spominji, jer ti je to omiljeno sredstvo.


A ti si, očekivano, izbegla da odgovoriš.


da, ja sam poznata po izbegavanju,...kazi o kom dogadjaju se radi, ovo kako si ti ispricao ne ukazuje ni na sta, sem na tvoje uporne namere da vrtis jednu istu pricu,..a sada sigurno necu time da se bavim.

kako te ne mrzi vise, je l imas ti neki zivot.


Ma sve to nema veze sa normalnom diskusijom. Ne umeju. Ne postoji jedan primer razgovora a da se ne zavrsi kao ovaj.
shmoo shmoo 09:09 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01

ti ko najgora torokusa


Као Таса.

Каже се као Таса.



solo solo 09:14 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Toliko eto vama prepostenim i pravovernim.


Čarli zašto ćutiš?

Nisam ja požarni danas.

Al' dobro.

NIKOVE NA SUNCE!
gvozden1 gvozden1 09:35 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


"posle ubistva stotinu hiljada" ili "posle ubistva sto hiljada" (eventualno "posle ubistva jedne stotine hiljada" ali problematicno) bi znacilo jedne stotine.

:)

Samo da podvučem još jedan dokaz da se radi o prokumunističkoj mržnji prema Srbima.

Kad ne mogu da se ospore činjenice da se radi o masovnom zločinu komunista nad Srbima, u centar teme se stavljaju jezičke finese, a i to nategnuto.

I zaključak
Ne postoji jedan primer razgovora a da se ne zavrsi kao ovaj.


Razgovor o jezičkim pravilima?


Moglo bi ovo da se doživi i kao bezobrazluk, ali pošto se radi o poznatoj stvari, antisrpstvu, onda je doživljaj zadovoljstva jači, jer se antisrpstvo još jednom dokazuje.
predatortz predatortz 09:36 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Ma sve to nema veze sa normalnom diskusijom. Ne umeju.


kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan. pošto primećujem da se baviš logičkom analizom iskaza, hvatajući se za sitnice u konstrukciji rečenice, sasvim nebitne za osnovnu poruku onoga što je čovek napisao.

nazvavši nas nenormalnim, onako džiberski, gubiš pravo na pozivanje na pristojnu diskusiju. a pozivaš se.
maksa83 maksa83 09:46 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.

i implicitno da se jebe u dupe.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:52 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz

Ma sve to nema veze sa normalnom diskusijom. Ne umeju.


kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan. pošto primećujem da se baviš logičkom analizom iskaza, hvatajući se za sitnice u konstrukciji rečenice, sasvim nebitne za osnovnu poruku onoga što je čovek napisao.

nazvavši nas nenormalnim, onako džiberski, gubiš pravo na pozivanje na pristojnu diskusiju. a pozivaš se.


Eto ovo je fin primer motivisane inferencije. To da neko nesto ne ume ne znaci da je nenormalan - sta bi u ovom kontekstu uopste znacilo nenormalan? Moze da znaci da nema sposobnost ili zelju da postujuci sagovornika i drzeci se teme iskaza komunicira. Pojma nemam sta je od ovoga u pitanju ali da ovo nije komunikacija mislim da ni tebi nije sporno.
predatortz predatortz 09:53 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83
kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.

i implicitno da se jebe u dupe.



na mentalnom nivou
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:55 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Kad ne mogu da se ospore činjenice da se radi o masovnom zločinu komunista nad Srbima, u centar teme se stavljaju jezičke finese, a i to nategnuto.


Na stranu ovo uobicajeno trucanje. Ali ovo nisu jezicke finese. I nije nista nategnuto. Eno imas primere gore pa citaj.
predatortz predatortz 09:56 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ali da ovo nije komunikacija mislim da ni tebi nije sporno.


nije komunikacija, svetlosnim godinama je daleko od toga.
čovek govori o evidentno počinjenim i nikad osuđenim zločinima, a ti rečenicu seciraš semantički, pravopisno, gramatički, ne dotičući se osnovne i veoma jasne poruke koju je sagovornik izneo.

to nije dijalog.

šta jeste, zadržaću za sebe ovaj put.
maksa83 maksa83 10:08 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

predatortz
maksa83
kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.

i implicitno da se jebe u dupe.



na mentalnom nivou

Nene, for ril.

'Ladno vam je rekao da se jebete u dupe i KO ZNA ŠTA JOŠ.
predatortz predatortz 10:18 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83
predatortz
maksa83
kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.

i implicitno da se jebe u dupe.



na mentalnom nivou

Nene, for ril.

'Ladno vam je rekao da se jebete u dupe i KO ZNA ŠTA JOŠ.


Makso, te Ritopek fore vežbaj na nekom drugom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:30 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

čovek govori o evidentno počinjenim i nikad osuđenim zločinima, a ti rečenicu seciraš semantički, pravopisno, gramatički, ne dotičući se osnovne i veoma jasne poruke koju je sagovornik izneo.



Pa tu temu smo jedno 250 puta ovde pretresli. I ako ste ti i Gvozden propustili da primetite evo da podsetim: ja (a Koliko sam primetio slican stav dele verovatno svi aktivni blogeri) te zlocine N.I.K.A.D. nisam negirao ili opravdavao, pominjao sam primere obracuna novih vlasti sa paorima po Banatu (ne znam kako to racunate sa tim vasim meracima), rekao da tu nije bilo fer sudjenja, da su streljali ludacki bez sudjenja, da je vladala hajducija i osvetnicko ludilo, da su stradali ljudi koji su bili u zarobljenistvu i na prinudnom radu jer su bili ideoloski nepodobni odnosno jer je neko hteo neciju kucu/njivu/zenu. itd. Znam da cete vi i iz ovoga izvuci sadrzaj koji vama odgovara ali to je vec van mojih moci delovanja.

I pored tih 250 puta sad Gvozden i ti ispadate doktori patriotizma posto isto pomenete 251 put? Mislim...

Da nacrtam (poslednji put): reagovao sam na izjavu da je u KSHS postojala elita od nekoliko stotina hiljada ljudi i pitao ga da to objasni. Znaci ni reci o komunistickim zlocinima u mom komentaru nije bilo. Sto njemu nije smetalo da me optuzi da sam ja ubijao (sic.) tu elitu a ni tebe da se nakacis sa svojim konstrukcijama.

Sad ja ne znam sta vi dalje hocete. Ja vam kazem sta sam mislio i rekao, Docs da dodatno pojasnjenje ali vi se i dalje prenemazete i ucitavate budalastine. Kako god, ja bolje ne umem (znaci da sam nenormalan po tvojoj definiciji).

U stanju ste da nadrobite sagovorniku koga ne podnosite najodvratnije lazi. Nevezano za temu. Evo da otvorimo temu Treba li u obuci ili izuven boraviti u stanu? u sedmom komentatu ce opet biti "ti si antiSrbin".

maksa83 maksa83 10:30 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Makso, te Ritopek fore vežbaj na nekom drugom.

Prvo nije Ritopek nego Ripanj, a i nije baš ni Ripanj nego Ralja.

Drugo, da li shvataš da si napisao:

kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.


i glumiš ozbiljnost.


P.S. A još nisam ni pitao zašto je Ritopek nešto loše, i kakve su to predrasude prema tamošnjem stanovništvu.
gvozden1 gvozden1 10:31 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Eno imas primere gore pa citaj.

Primere za šta, za jezička pravila?

A ti ćeš da ignorišeš primere masovnih zločina ovih tvojih nad Srbima pa da pričamo o jezičkim pravilima.

I da to zoveš razgovorom.

Kako lako se zaobiđe zločin nad Srbima:)

Ma ne, nije to antisrpstvo, to je sve zbog jezičkog čistunstva :)




gvozden1 gvozden1 10:34 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

O stigao i Maksa, guru:)

Čekaju re ovde bre, kasniš.


Ajd natenane, iščitaj redom, pa objašnjavaj sve što su ti ovi tvoji ostavili u zadatak.

Nije lako biti guru, al tvoji su te izvikali.
predatortz predatortz 10:34 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Moze da znaci da nema sposobnost ili zelju


Može i ovako da se posmatra. Onda vas nekolicina nema sposobnosti ili želju da prihvati činjenicu da su počinjeni teški zločini nad Srbima, nemate sposobnost ili želju da tražite osudu tih zločina, a ta sposobnost i želja su vam izuzetno izraženi kada su zločini koje su Srbi počinili nad drugima u pitanju.

Onda je taj nesrazmer uzrok mnogih nerazumevanja, naročito onda kada se hvatate za periferne stvari da bi ismejali želju i potrebu drugih da te zločine osvetle.

Da niste perjanice u zahtevima za rasvetljavanje ovih drugih zločina, takvo ponašanje bi svakako bilo gadno, ali manje gadno od ovoga.



predatortz predatortz 10:38 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83
Makso, te Ritopek fore vežbaj na nekom drugom.

Prvo nije Ritopek nego Ripanj, a i nije baš ni Ripanj nego Ralja.

Drugo, da li shvataš da si napisao:

kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.


i glumiš ozbiljnost.


da li ti shvataš da advokatišeš čoveku koji se svaki put, ali svaki, vadi na "proceduralne i jezičke greške" kada se povede tema o zločinima nad Srbima?

Ja razumem da ta tema nekome nije zanimljiva, ali taj uvek ima mogućnost da u njoj ne učestvuje.

Čovek je izjavio da mi ne umemo normalno da komuniciramo.
Kako bi ti nazvao ljude za koje tvrdiš da ne znaju normalno da komuniciraju?
Normalnim?
ajde, ne zajebavaj!


maksa83 maksa83 10:40 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ajd natenane, iščitaj redom, pa objašnjavaj sve što su ti ovi tvoji ostavili u zadatak.

Mrzi me da pišem.

Može slika umesto toga? Može naravno.



maksa83 maksa83 10:42 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

da li ti shvataš da advokatišeš čoveku koji se svaki put, ali svaki, vadi na "proceduralne i jezičke greške" kada se povede tema o zločinima nad Srbima?

Ne shvatam.

Kako bi ti nazvao ljude za koje tvrdiš da ne znaju normalno da komuniciraju?

Nazvao bih ih nesposobnim za normalnu komunikaciju.

Osećam se debilno što to moram da objašnjavam nekome starijem od 36 meseci, ali to ne znači da nisu sasvim normalni u nekim (možda čak i svim) drugim aspektima.

gvozden1 gvozden1 10:46 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Moze da znaci da nema sposobnost ili zelju da postujuci sagovornika i drzeci se teme iskaza komunicira.

Poštujući želju sagovornika da umesto teme zločinima, pređe na temu jezičkih pravila?

Jer, da te potsetim, ti si se uključio u temu koja je tekla, temu komunističkih zločina, i krenuo sa temom jezika.

I razgovorom smatraš samo ako se poštuje tvoja želja da se promeni tema?

Pa koji si ti krasni klinac da tako nešto očekuješ?

A da su jasni tvoji motivi za pokušaj promene teme, jasni su.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:47 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

da li ti shvataš da advokatišeš čoveku koji se svaki put, ali svaki, vadi na "proceduralne i jezičke greške" kada se povede tema o zločinima nad Srbima?



Moze link za te "proceduralne i jezicke" greske?

Ovo sa "jezickim greskama" si sad izmislio. Prvo nije bilo jezicke greske? Drugo, nisam se vadio. Trece, procitaj moj prethodni komentar. Cetvrto, ne primecujem da Maksa advokatise bilo kome.

angie01 angie01 10:47 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

kad kažeš da neko nešto ne ume normalno, zapravo tvrdiš da je taj nenormalan.


pa jeste nenormalno da neko po blogu srbomeruje i odredjuje ko su mrzitelji i neprijatelji Srbije, da ucitava ljudima kojekakve gluposti i obraca im se prostaklucima i uvredama.

nenormalan je nacin komunikacije koji ste ovde uveli i istrajavate, iako vam je 1000 puta receno da to NIJE normalno.


zločinu komunista nad Srbima


i ovo je nenormalna postavka- pa dokazano je da je navise clanova u KP bio srpske nacionalnosti,...
gvozden1 gvozden1 10:50 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Može slika umesto toga? Može naravno

Može naravno.

Još kad bi znao kako izgleda moj traktor, ili da imaš sliku da postaviš, uh bre to bi me skroz pokopalo, a ovi tvoji gradski bi te još više cenili.

Da ti pošaljem?

Godi malo kad te tetoše, godi, a?:)

Šteta, al ljudi su slabi na to.
angie01 angie01 10:59 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

A da su jasni tvoji motivi za pokušaj promene teme, jasni su.


upravo- vi to najbolje znate.
maksa83 maksa83 11:01 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Godi malo kad te tetoše, godi, a?:)

Kad već pitaš preferiram masažu, vrat i ramena, ceo taj deo.
angie01 angie01 11:01 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

ovde fali,



e, da, maxo- Namaste.
angie01 angie01 11:04 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Godi malo kad te tetoše, godi, a?:)


evo ga opet ovaj ljubomorise,..pa covece, TI si maxu uveo u pricu i izmislio mu ulogu, ne znam sta ti sad nevalja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:06 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Poštujući želju sagovornika da umesto teme zločinima, pređe na temu jezičkih pravila?

Jer, da te potsetim, ti si se uključio u temu koja je tekla, temu komunističkih zločina, i krenuo sa temom jezika.



Kakva jezicka tema!? To ste vi izmislili. Eno sam gore napisao na sta se odnosio moj komentar pa citaj. Ako ti se nije dopalo pitanje ili ako nisi hteo da "skreces" temu mogao si da ga ignorises i to je to.
angie01 angie01 11:14 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Као Таса.

Каже се као Таса.


osecas se zapostavljeno?...ma ovo je bejzik torokanje, ti imas varijacije, razne razrade, dramske momente,...
gvozden1 gvozden1 11:17 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83
Godi malo kad te tetoše, godi, a?:)

Kad već pitaš preferiram masažu, vrat i ramena, ceo taj deo.

Koga od ovih tvojih bi najpre za to odabrao?
Ne mora po imenu, ali muško ili žensko, pošto već imaš izbor.


TI si maxu uveo u pricu i izmislio mu ulogu

Jel u pitanju samo glupost ili dublje uvlačenje Maksi?

Eno ti bre ženo, piše na prethodnoj strani.
Tvoj Colin je u nemoći da odgovori rekao, objasniće ti Maksa.
gvozden1 gvozden1 11:20 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...


Kakva jezicka tema!? To ste vi izmislili

Da li se izraz "ubijanje stotine hiljada" odnosi na jednu stotinu ili na više stotina, a to su pokušao da nametneš.

To nije jezička tema?

Ajd ne mlati se bez veze.
maksa83 maksa83 11:22 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Koga od ovih tvojih bi najpre za to odabrao?
Ne mora po imenu, ali muško ili žensko, pošto već imaš izbor.

Pravi džentlmen nikad ne govori imena.

To sam jednom davno davno čuo od pok. Miće Orlovića kao odgovor na pitanje "da li imate neostvarenih želja?"i zapečatilo mi se. On je recimo bio baš old skul gradska faca.
shmoo shmoo 11:26 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

angie01
Као Таса.

Каже се као Таса.


osecas se zapostavljeno?...


Мало.

ma ovo je bejzik torokanje, ti imas varijacije, razne razrade, dramske momente,...


Хвала.

angie01 angie01 11:28 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Jel u pitanju samo glupost ili dublje uvlačenje Maksi?


je l si ti promasio normalnu socijalizaciju, pa ne umes da raslanis sta je sta,


Eno ti bre ženo, piše na prethodnoj strani.
Tvoj Colin je u nemoći da odgovori rekao, objasniće ti Maksa.


ovo sam ti vec crtala, al dobro, znam, s tobom mora vise ponavljanja,..Colin se samo pozvao na maxu, jer sa njim lakse razgovarate-znaci, nisu uloge rasporedjene onako kako ti predstavljas,..a nije ni bitno da sa 100 komentara smaras oko nekog izmisljenog idolopoklonstva...sto- isto nije normalno, kada ste vec pomenuli nenormalnost kao spornu.
Colin_bgd Colin_bgd 11:28 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Tvoj Colin je u nemoći da odgovori rekao, objasniće ti Maksa.

Nije u nemoci, nego iz lenjosti...

Jer, pazi, lakse je objasniti neke stvari, jer ce ih pre shvatiti, ovom kamenju koje "smo" pokrali, pa izlozili u britanskom muzeju, nego toj okostaloj masi koja ti obitava izmedju usiju...
gvozden1 gvozden1 11:28 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

maksa83
Koga od ovih tvojih bi najpre za to odabrao?
Ne mora po imenu, ali muško ili žensko, pošto već imaš izbor.

Pravi džentlmen nikad ne govori imena.

Uuuu, ovim si ih dobio za vjek i vjekov!

Jesu li već počele da stižu prijave na PP?

Znam da nećeš reći, ali tipujem ko će biti najupornija.

Ma baš te briga, uživaj u slavi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:29 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

gvozden1

Kakva jezicka tema!? To ste vi izmislili

Da li se izraz "ubijanje stotine hiljada" odnosi na jednu stotinu ili na više stotina, a to su pokušao da nametneš.

To nije jezička tema?

Ajd ne mlati se bez veze.



Pa naravno da nije tacno. Jasno je sta izraz znaci i jasno je sta sam pitao (eno gore jos jednom nacrtano). To je Bene pokusao da nametne kao kvazitemu a ti ga podrzao. A onda ste ti i Predator izmislili da ja pricam o jezickim finesama. Na kraju je ispalo da ni sam vise nisi znao sta si tvrdio. Mislim toliko o umecu razgovora.


Evo sad opet moze tvoja da bude poslednja.
maksa83 maksa83 11:30 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Ma baš te briga, uživaj u slavi.


gvozden1 gvozden1 11:30 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Nije u nemoci, nego iz lenjosti

Dobro:)

Nemojte sad da ga se odričete, ajd polako, prijavljujte se na spisak za masažu.
angie01 angie01 11:37 01.03.2023

Re: Drugom Stranom, Jablane, Kreni...

Хвала.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana