Na današnji dan| Reč i slika

Maturska slika sa Brankovog mosta

angie01 RSS / 04.02.2023. u 15:13

 

 B83tX8-CUAES1x3?format=jpg&name=medium

 

 



Komentari (667)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 16:43 06.02.2023

Swing your fat hips, baby!

angie01
Krki-lepo sto si se vratio!


Јесте, то сам му баш и ја рекао.

Баш сам се обрадовао што се овде јавио јер га дуго није било на Блогу Б92, а нисам га видео ни у читуљама на бандерама.

Много ми је драго што је уопште жив и што се још увек гицка у истом оном ритму као што је то радио и у студентским данима.




softelectronics_e softelectronics_e 16:45 06.02.2023

Re: Swing your fat hips, baby!

shmoo
angie01
Krki-lepo sto si se vratio!


Јесте, то сам му баш и ја рекао.

Баш сам се обрадовао што се овде јавио јер га дуго није било на Блогу Б92, а нисам га видео ни у читуљама на бандерама.

Много ми је драго што је уопште жив и што се још увек гицка у истом оном ритму као што је то радио и у студентским данима.





Šmuuu!
Najebaćeš!
Vidiš da ti se krkan opasno preti.
shmoo shmoo 16:50 06.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

softelectronics_e
angie01
krakr se brano, toliko o tome.

Jedan je krkar!



Тако јееее, Чарлиииии!!!





shmoo shmoo 16:55 06.02.2023

Re: Swing your fat hips, baby!

softelectronics_e
shmoo
angie01
Krki-lepo sto si se vratio!


Јесте, то сам му баш и ја рекао.

Баш сам се обрадовао што се овде јавио јер га дуго није било на Блогу Б92, а нисам га видео ни у читуљама на бандерама.

Много ми је драго што је уопште жив и што се још увек гицка у истом оном ритму као што је то радио и у студентским данима.

Šmuuu!
Najebaćeš!
Vidiš da ti se krkan opasno preti.


Бановаће ме на Блогу Б92?

Ма нееееећееее...

Кркиша је мој друг.

Још из оних дана.





П.С. - Ја сам рекао своје, хауг!

(Што ће рећи, Чарли, не бих ја ту више ништа дир'о. Ништа више додавао нити одузимао. Све што је требало да буде речено по том питању, речено је.)

angie01 angie01 18:48 06.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt
angie01
krakr se brano, toliko o tome.

Znači, zakuni se…!?! Pa sada si se ukopala ali bukvalno za sva vremena…!?! Dakle, prvo se sama nešto tu javljaš da pridikuješ o tim nekim neimenovanim primitivcima sa Vijetnamskim sindromom a onda mrtva hladna i sa velikim zadovoljstvom pozdravljaš povratak Krkara tj bez ikakvog blama opravdavaš ono dripačko dno svakog mogućeg primitivizma i uličarskog vokabulara…!?? Wooooow, zaslepi me moć svakog mogućeg licimurja…!?!


ahahaha, ti si poceo da me zabavljas- tasa ga olajava iako covek nije na blogu, a ti imas problem sa mojim objasnjenjem-mislim, nisam se potresla zbog toga, al ti je mnogo smesan nastup....ne znam samo kako si povezao ono sto sam ja napisala na ocigledne bljuvotine koje se ovde ispisuju....sto isto nije bitno i ne zudim za tvojim odgovorom.
predatortz predatortz 18:54 06.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

tasa ga olajava iako covek nije na blogu,


A onda se on pojavi i meni psuje mater svetosavsko-mladićevsku, ili kako je već svoju bolest verbalizovao.

Jer sa Mladićem jedino ja od učesnika ovog razgovora mogu biti povezan.
I?
Brani se od Tase, psujući moju majku?



benedykt benedykt 19:21 06.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01

ahahaha, ti si poceo da me zabavljas- tasa ga olajava iako covek nije na blogu, a ti imas problem sa mojim objasnjenjem-

Ja konkretno imam problema sa ovim…
krkarziv


Jebem ti mater lažljivu, gnome evnuhski.

Tebe bar znam ko si pa ću kad-tad kad te sretnem da ti saspem par zuba u grlo. U ovim godinama. A mala je ovo čaršija, moraće se desiti.


Kao i sa ovim…

krkarziv

Pošto mi nekoliko puta ptičica javlja da me pominjete i serete koješta, samo sam svratio da govnima srbočetničkim jebem svetosavsko-mladićevsku mater. Mrzi me da tražim gde ste me i šta olajavali pa vam se ovako sveobuhvatno poserem na nacionalnocrkvena i nacističkopolitička dostignuća i postignuća.

SFSN

Krkar




Odnosno sa ovim što si ti mrtva hladna napisala na sve to…

angie01
Krki-lepo sto si se vratio!


Plus naravno kao šlag na tortu i one glupave prozivke o nekim neimenovanim a zlim ljudima sa Vijetnamskim sindromom, koji nisu naravno taj prostak i primitivac koji ovde preti izbijanjem zuba i psuje majku okolo…!?!
Pazi ako je i od tebe malo je znaš mnogo, odnosno pokazuješ samo u suštini pravo lice te ”ultragospodstveno-građanske” Druge Srbije, odnosno iz kog ste šinjela da ne kažem kožnog kaputa svi potekli. Aferim…


angie01 angie01 21:14 06.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Pazi ako je i od tebe malo je znaš mnogo,




Цветот в коса
не га носам
само вел на лице

sta kazes, imas problem sa onim krkijevim komentarima- pa kazi mu, sto se meni obracas,...ja mu rakoh sta sam ja imala,...kakve ja veze imam sa njegovim pickaranjem,...al prvo pogledaj na sta je tako reagovao, jer sa time izgleda nemas problem, niti sa skradnim bljuvotinama tipa, da se neko prikolje, ociste redovi od neistomisljenika u smutnim vremenima, pa sve do bljutavstina koje su silovatelji na ratistu razmenjivali izmedju sebe, pa ovo svakomalo proglasavanjem nekog ustasom, ili ustaskom kurvom-sto je meni najludja budalastina, samo kreten moze da zove ustasom nekog ko ne misli kao on, nije nacos i slicne novotarije..i da ne nabrajam, gadno mi je i ovako,..pa zanimljivo, nikada nisam videla da si reagovao da ti je malo mnogo i niko ti nije ispadao iz sinjela, kada se zene na blogu caste prostackom pornografijom i slicno, bas zanimljivo, ne znam da l treba da se zabrinem za tvoju targetiranu preosetljivost na mene, a pazi, pri tome, ja tvoje komentari ni ne citam, niti ti se obracam, niti si mi zanimljiv...vrlo zanimljiv slucaj,...


ed i buahahaha sa dramatikom boldovanja, je l to mozda daje na znacaju.
emilia emilia 03:35 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01 ocigleno nelecene f dijagnoze Vijetnamski sindromi i patoloski lazovi sa tendencijom da se politicki ostvare, presvlaceci se korz vreme u potrebne opcije, plus lokalni blentavac, ovde prave atmosferu nedostojnu pristojne komunikacije,

SNS dupelisci i KGB kurve. Lažovi, samoobmanjivači, mitomani. Kakvo kolektivno pomračenje uma. Naravno da ima pojedinaca koji su suprotnost od svega toga ali to je možda 10%-20%. Šta se sa ovim narodom dogodilo ako je ikada i bio drugačiji?


https://pbs.twimg.com/media/Ew35C8uWUAc0wuF?format=jpg&name=900x900


emilia emilia 03:44 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Stvarno vrh. Nedićevci, Ljotićevci i ostali desničari navijaju za mentalno bolesnog kgb kepeca koji hoće da obnovi komunističko carstvo i evo Feb 1 2023 otkriva se spomenik brkatom kasapinu Džugašviliju. Ovo ni Monti Pajton nije mogao da smisli.


http://pbs.twimg.com/media/Fn6c2kCWQAI2HCO?format=jpg&name=900x900
benedykt benedykt 06:57 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01

sta kazes, imas problem sa onim krkijevim komentarima- pa kazi mu, sto se meni obracas,...ja mu rakoh sta sam ja imala,...kakve ja veze imam sa njegovim pickaranjem,...al prvo pogledaj na sta je tako reagovao…

ed i buahahaha sa dramatikom boldovanja, je l to mozda daje na znacaju.

Boldovanje je jedino tu, hvala na pitanju, pošto može biti imaš problem sa dioptrijom pa nisi eventualno videla šta je onaj kome si se toliko obradovala tačno napisao.

Šta ti imaš sa njegovim pičkaranjem pitaš nevino & naivno ti…?!!
Mogao bih se vidiš zakleti da je ovo tvoj blog, odnosno da možeš na primer da makar ukažeš nekome da je prešao određenu granicu i zašao u bespuća prostakluka i najgoreg uličarskog primitivizma.
Mogla si na primer makar da prećutiš sve i da se napraviš blesava, to jest da pustiš Tasu i Krkara da se pičkaraju, pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Ne, ti si odabrala bukvalno najbedniju moguću opciju a to je da veselo pozdraviš Krkara, samo zato jer naravno delite potpuno ista politička ubeđenja. Pri tome još i napišeš glupavi komentar u kome poliješ najgorim mogućim splačinama te neke neimenovane sa Vijetnamskim sindromom, a da se pri tome tačno vidi kako misliš upravo na one kojima isti onaj prostak i primitivac psuje mater i preti izbijanjem zuba. Svaka ti čast ali zaista…!?!

P.S. Čisto da ti pomognem, pisao je o meni isti taj Tasa tj Shmoo deset puta gore stvari pa se nešto ne sećam da sam ikome psovao mater ili pretio da ću da ga oplavim od batina. Sve sam samo ne neko tu gospodstveno-uglađeno nevinašce kada dođe do toga, ali prosto mora da postoji neka granica…
emilia emilia 07:29 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Kao? Može Angie da obriše i banuje, a tome pribegavaju mnogi drugi sa autorskom opcijom na blogu, ili društvenim mrežama gde je to redovna pojava i nema protoka komentara bez odobravanja moderatora. Ali ona to ne radi. Ni to vam sada ne valja.
ali prosto mora da postoji neka granica…

O kakvoj granici na ovom blogu pričaš kao da si sa nebesa juče pao.
softelectronics_e softelectronics_e 07:42 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

emilia
benedykt pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Kao? Može Angie da obriše i banuje, a tome pribegavaju mnogi drugi sa autorskom opcijom na blogu, ili društvenim mrežama gde je to redovna pojava i nema protoka komentara bez odobravanja moderatora. Ali ona to ne radi. Ni to vam sada ne valja.
ali prosto mora da postoji neka granica…

O kakvoj granici na ovom blogu pričaš kao da si sa nebesa juče pao.

Hihihi!
Drugarice Emilia, nismo mi od juče!
benedykt benedykt 07:49 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

emilia
benedykt pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Kao? Može Angie da obriše i banuje, a tome pribegavaju mnogi drugi sa autorskom opcijom na blogu, ili društvenim mrežama gde je to redovna pojava i nema protoka komentara bez odobravanja moderatora. Ali ona to ne radi. Ni to vam sada ne valja.
ali prosto mora da postoji neka granica…

O kakvoj granici na ovom blogu pričaš kao da si sa nebesa juče pao.

Da ponovim još jednom, mogla je da reaguje već nekako a da nikome ne obriše komentar, mogla je da se napravi blesava i da se posle vadi da se kao silno zalaže za slobodu govora kao takvu.
Ne, ona je izabrala najbedniju moguću opciju da bukvalno peva tercu onom istom primitivcu koji je ovde psovao mater i pretio izbijanjem zuba, odnosno da ga ne samo veselo pozdravi već da dodatno pospe kofom punom fekalija njegove oponente.
Zašto…?!! Zato što je on rekao sve ono što ona misli ali joj valjda glupo da to napiše, odnosno Krkar je uradio upravo ono što ona potajno želi ali ne sme. Slični se sličnima raduju…
softelectronics_e softelectronics_e 07:59 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt
emilia
benedykt pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Kao? Može Angie da obriše i banuje, a tome pribegavaju mnogi drugi sa autorskom opcijom na blogu, ili društvenim mrežama gde je to redovna pojava i nema protoka komentara bez odobravanja moderatora. Ali ona to ne radi. Ni to vam sada ne valja.
ali prosto mora da postoji neka granica…

O kakvoj granici na ovom blogu pričaš kao da si sa nebesa juče pao.

Da ponovim još jednom, mogla je da reaguje već nekako a da nikome ne obriše komentar, mogla je da se napravi blesava i da se posle vadi da se kao silno zalaže za slobodu govora kao takvu.
Ne, ona je izabrala najbedniju moguću opciju da bukvalno peva tercu onom istom primitivcu koji je ovde psovao mater i pretio izbijanjem zuba, odnosno da ga ne samo veselo pozdravi već da dodatno pospe kofom punom fekalija njegove oponente.
Zašto…?!! Zato što je on rekao sve ono što ona misli ali joj valjda glupo da to napiše, odnosno Krkar je uradio upravo ono što ona potajno želi ali ne sme. Slični se sličnima raduju…

Ali, zašto je psovnu Šmuu završio sa gnome evnuski?
Šta mu je to značilo?
bene_geserit bene_geserit 08:52 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ali, zašto je psovnu Šmuu završio sa gnome evnuski?

Dajte organizujte da se Šmu debeli i Krkar bore u blatu a Čarli da sudi, broji runde i potpiruje sa strane. Čarli može da bude u miniću pošto sve one ženske što broje runde uvek budu tako obučene.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:45 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

emilia
desničari navijaju za mentalno bolesnog kgb kepeca koji hoće da obnovi komunističko carstvo i evo Feb 1 2023 otkriva se spomenik brkatom kasapinu Džugašviliju. Ovo ni Monti Pajton nije mogao da smisli.



Vi, novokomponovani ljevičari, baš ne možete oprostiti Staljinu, što je jednu, industrijski zaostalu, feudalnu državu, uz sve tadašnje sankcije pretvorio u silu koja je zaustavila i slomila nacizam.
Žao vav što u Evropi nije dominantan njemački jezik.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:47 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

a Čarli u miniću




..Sladjana Picic
shmoo shmoo 10:42 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt

Čisto da ti pomognem, pisao je o meni isti taj Tasa tj Shmoo deset puta gore stvari pa se nešto ne sećam da sam ikome psovao mater ili pretio da ću da ga oplavim od batina.



Зар постоји нешто горе од тога да је неко био члан Савеза комуниста у СФРЈ?



(Па своје навике и манире из тог једноумног доба пренео у ово наше Ново доба демократских слобода речи и мишљења.)

Mogla si na primer makar da prećutiš sve i da se napraviš blesava, to jest da pustiš Tasu i Krkara da se pičkaraju,


Ниси пратио фабулу радње.

Ја никога нисам пичкарао.

Само сам поменуо да нечија прошлост пре и током освајања те фамозне демократске слободе и није била баш толико невина како би ти неки ликови у Србији волели данас да нам то представе.

Па се зато сада нервирају и пичкарају редом све около у свом немоћном бесу и сопственој глупости примитивних и вулгарних силеџија не схватајући да су у цара Тројана увек козје уши или да трска на ветру ипак на крају прошапуће те њихове "вешто сакривене и чуване мале тајне".

А лепо сам рекао Анђи да дуго памтим и да добро памтим све деценјама уназад, и ко је какав био и шта је говорио и радио... И осамдестих и деведесетих, а и после.

А она ми не верује.

angie01 angie01 10:58 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt
emilia
benedykt pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Kao? Može Angie da obriše i banuje, a tome pribegavaju mnogi drugi sa autorskom opcijom na blogu, ili društvenim mrežama gde je to redovna pojava i nema protoka komentara bez odobravanja moderatora. Ali ona to ne radi. Ni to vam sada ne valja.
ali prosto mora da postoji neka granica…

O kakvoj granici na ovom blogu pričaš kao da si sa nebesa juče pao.

Da ponovim još jednom, mogla je da reaguje već nekako a da nikome ne obriše komentar, mogla je da se napravi blesava i da se posle vadi da se kao silno zalaže za slobodu govora kao takvu.
Ne, ona je izabrala najbedniju moguću opciju da bukvalno peva tercu onom istom primitivcu koji je ovde psovao mater i pretio izbijanjem zuba, odnosno da ga ne samo veselo pozdravi već da dodatno pospe kofom punom fekalija njegove oponente.
Zašto…?!! Zato što je on rekao sve ono što ona misli ali joj valjda glupo da to napiše, odnosno Krkar je uradio upravo ono što ona potajno želi ali ne sme. Slični se sličnima raduju…


a stvari stoje ovako- ja sam jedna od retkih koja se na ovom mestu zalaze za pristojnu komunikaciju, pisala sam i blog na tu temu i na mojim blogovima brisem uvrede upucene drugima, jer mi je sramotno da neko dodje da komentarise, a ja dopustim da ga neko drugi vredja,...

...a sada ovaj slucaj,...prvo cudno je da neko mene proziva sto nisam reagovala drugacije- a da pri tome NIKADA nije spocitavao nikome onolike bljuvotine koje se ovde ispisuju, verovatno je jos i lupao preporuku na iste.

drugo- tasa je vise puta ispisivao vrlo slicne, nekada i gore komentare od ovog upucenog njemu- drugima i bas se niko nije potresao, brisao-jeste jednom maxa,...kako je sada najedamput problem jer mu je neko na isti nacin vratio i to zato sto ga klevece iza ledja?...neko ekstremno licemerje, bezobrazluk, izmisljanje nekih nebuloza koje se meni pripisuju...

meni se cini, s obzirom na opstu toleranciju na takvo ponasanje, da je vise razlog onaj drugi komentar, koji je opet posledica stalnog mahanja kamom, besprizornog izivljavanja nad zrtvama velicanjem zlocinaca, gde se oponenti jos caste primitivnim sexualnim izivljavanjem, u koje se molim te, uvode i clanovi porodice- na sta apsolutno niko ne reaguje, ono, zanimljivosti u areni, koju su upravo takvi dripci izgradili i postavili za normalu-alo bre smesni covece, koji mene nesto smrdljivo prozivas za ne znam sta tacno.

krkaru sam pozdrav uputila nezvezano za bilo sta,...pri cemu, on i ja nismo bas u nekim odnosima bili,...znaci, nema nikakve pozadine, sem bukvalnog razumevanja tog mog komentara, on znaci, samo to,...i sto bi to nekome smetalo, sta koga briga.

najsladje mi je sto su se potresli upravo oni koji takve nastupe i sami imaju i to nicim izazvani, sem sto sa druge strane imaju nekog neistomisljenika,

i da- kako sada nema urlika do neba o slobodi govora, koju stalno spominju kao odbranu za svoje skaradne komentare....ono bas glup zaplet.
angie01 angie01 11:03 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Зар постоји нешто горе од тога да је неко био члан Савеза комуниста у СФРЈ?


ovo je vec toliko ofucano u postavi, da je smesno da se i dalje koristi na ovaj nacin,...baska sto oni koji za komunizam prozivaju, imaju tu clansku kartu negde u fioci za uspomenu....koliko je to drugova clanova bilo u odnosu na ove sada,...i ko je deo postavke od vas sto prozivate?...mislim, mene bas briga, nego vi insistirate.
angie01 angie01 11:04 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Vi, novokomponovani ljevičari, baš ne možete oprostiti Staljinu, što je jednu, industrijski zaostalu, feudalnu državu, uz sve tadašnje sankcije pretvorio u silu koja je zaustavila i slomila nacizam.
Žao vav što u Evropi nije dominantan njemački jezik.


e, brate cika kamilo, sta ovo rece, leba ti.
softelectronics_e softelectronics_e 11:07 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

bene_geserit
Ali, zašto je psovnu Šmuu završio sa gnome evnuski?

Dajte organizujte da se Šmu debeli i Krkar bore u blatu a Čarli da sudi, broji runde i potpiruje sa strane. Čarli može da bude u miniću pošto sve one ženske što broje runde uvek budu tako obučene.

Što reče Mile Dodik - aj ne seri!
Ne mogu da verujem da se većina pravi idiotima, a nisu idioti, i da nisu pročitali tu idiotsku, prvu rečenicu?
Zašto ti izjednačavaš Šmuua i Krkana - pa nije Šmuu opsovao krkanu ništa?!
softelectronics_e softelectronics_e 11:13 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
benedykt
emilia
benedykt pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.

Kao? Može Angie da obriše i banuje, a tome pribegavaju mnogi drugi sa autorskom opcijom na blogu, ili društvenim mrežama gde je to redovna pojava i nema protoka komentara bez odobravanja moderatora. Ali ona to ne radi. Ni to vam sada ne valja.
ali prosto mora da postoji neka granica…

O kakvoj granici na ovom blogu pričaš kao da si sa nebesa juče pao.

Da ponovim još jednom, mogla je da reaguje već nekako a da nikome ne obriše komentar, mogla je da se napravi blesava i da se posle vadi da se kao silno zalaže za slobodu govora kao takvu.
Ne, ona je izabrala najbedniju moguću opciju da bukvalno peva tercu onom istom primitivcu koji je ovde psovao mater i pretio izbijanjem zuba, odnosno da ga ne samo veselo pozdravi već da dodatno pospe kofom punom fekalija njegove oponente.
Zašto…?!! Zato što je on rekao sve ono što ona misli ali joj valjda glupo da to napiše, odnosno Krkar je uradio upravo ono što ona potajno želi ali ne sme. Slični se sličnima raduju…


a stvari stoje ovako- ja sam jedna od retkih koja se na ovom mestu zalaze za pristojnu komunikaciju, pisala sam i blog na tu temu i na mojim blogovima brisem uvrede upucene drugima, jer mi je sramotno da neko dodje da komentarise, a ja dopustim da ga neko drugi vredja,...

...a sada ovaj slucaj,...prvo cudno je da neko mene proziva sto nisam reagovala drugacije- a da pri tome NIKADA nije spocitavao nikome onolike bljuvotine koje se ovde ispisuju, verovatno je jos i lupao preporuku na iste.

drugo- tasa je vise puta ispisivao vrlo slicne, nekada i gore komentare od ovog upucenog njemu- drugima i bas se niko nije potresao, brisao-jeste jednom maxa,...kako je sada najedamput problem jer mu je neko na isti nacin vratio i to zato sto ga klevece iza ledja?...neko ekstremno licemerje, bezobrazluk, izmisljanje nekih nebuloza koje se meni pripisuju...

meni se cini, s obzirom na opstu toleranciju na takvo ponasanje, da je vise razlog onaj drugi komentar, koji je opet posledica stalnog mahanja kamom, besprizornog izivljavanja nad zrtvama velicanjem zlocinaca, gde se oponenti jos caste primitivnim sexualnim izivljavanjem, u koje se molim te, uvode i clanovi porodice- na sta apsolutno niko ne reaguje, ono, zanimljivosti u areni, koju su upravo takvi dripci izgradili i postavili za normalu-alo bre smesni covece, koji mene nesto smrdljivo prozivas za ne znam sta tacno.

krkaru sam pozdrav uputila nezvezano za bilo sta,...pri cemu, on i ja nismo bas u nekim odnosima bili,...znaci, nema nikakve pozadine, sem bukvalnog razumevanja tog mog komentara, on znaci, samo to,...i sto bi to nekome smetalo, sta koga briga.

najsladje mi je sto su se potresli upravo oni koji takve nastupe i sami imaju i to nicim izazvani, sem sto sa druge strane imaju nekog neistomisljenika,

i da- kako sada nema urlika do neba o slobodi govora, koju stalno spominju kao odbranu za svoje skaradne komentare....ono bas glup zaplet.

Pišeš bez veze!
Pa ti si sinonim za banovanje i nadmenost u komunikaciji.
Šmuu je tek, svaki deseti puta, odogovarao na silno tovarenje kojim je, ciljano, provociran.
Kako to da imaš (duboko) razumevanje za ovo krkanovo serendanje, jedno od najodvratnijih što može da se smisli, jer, zaboga, njegova reakcija i odbrana - a to pravo ne daješ Šmuu?
angie01 angie01 11:24 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

carli, tvoje opSeracije mi nisu zanimljive, mene nemoj da tumacis, jasno sam rekla sat mislim,...a ti, koji svakomalo vadis visuljka i mases ovde ljudima kao odgovor i ispisujes kojekakve porn komentare, sem uobicajenog spamovanja i sparingovanja tasi u napadu na druge, aposlutno nisi pozvan da kazes bilo sta na ovakve teme.
mlatisa mlatisa 11:25 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ЕНЏИ

i da- kako sada nema urlika do neba o slobodi govora, koju stalno spominju kao odbranu za svoje skaradne komentare....ono bas glup zaplet.


Krivični zakonik Srbije


Član 344

(1) Ko grubim vređanjem ili zlostavljanjem drugog, vršenjem nasilja prema drugom, izazivanjem tuče ili drskim ili bezobzirnim ponašanjem značajnije ugrožava spokojstvo građana ili teže remeti javni red i mir,
kazniće se zatvorom do tri godine.

(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana izvršeno u grupi ili je pri izvršenju dela nekom licu nanesena laka telesna povreda ili je došlo do teškog ponižavanja građana,
učinilac će se kazniti zatvorom od šest meseci do pet godina.


Мислим да се наведени догађај уклапа у овај члан. Мада би тиме требала да се бави модерација.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
angie01 angie01 11:39 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Мислим да се наведени догађај уклапа у овај члан. Мада би тиме требала да се бави модерација.


aman covece, ja ovde kacila 100 puta clanove zakona o javnom informisanju- kome podleze i blog, gde je lepo izlistano sta je sve kaznjivo- gde bi bili izlistani brojni komentari u kojima su se takve stvari ispisivale-pa se niko strecnuo nije, baska sto je sramotno da odraslim ljudima treba pokazivati zakon,

znaci, ja ne branim nastup, upravo sam gore objasnila kako stoje stvari,...kao i licemerje koje sada pokazuju "potreseni", koji to isto rade, pa i gore, je l kapiras.

moderacija nesto tihuje, koliko sam shvatila.
predatortz predatortz 11:41 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

koji je opet posledica stalnog mahanja kamom, besprizornog izivljavanja nad zrtvama velicanjem zlocinaca, gde se oponenti jos caste primitivnim sexualnim izivljavanjem, u koje se molim te, uvode i clanovi porodice- na sta apsolutno niko ne reaguje, ono, zanimljivosti u areni, koju su upravo takvi dripci izgradili i postavili za normalu-alo bre smesni covece, koji mene nesto smrdljivo prozivas za ne znam sta tacno.


ko se iživljava nad žrtvama? prestani da bolesno lažeš.

a što se komentara sa seksualnom aluzijom tiče, a i to izrečeno u formi pretpostavke, da uputio sam ga tebi. posle niza tvojih prostačkih insinuacija na moje navodne F dijagnoze, vijetnamske i druge sindrome i stalnog bavljenja mojim poreklom.

rekao sam da tolika opsednutost bosancima možda vuče neki seksualnu frustraciju
softelectronics_e softelectronics_e 11:49 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
Мислим да се наведени догађај уклапа у овај члан. Мада би тиме требала да се бави модерација.


aman covece, ja ovde kacila 100 puta clanove zakona o javnom informisanju- kome podleze i blog, gde je lepo izlistano sta je sve kaznjivo- gde bi bili izlistani brojni komentari u kojima su se takve stvari ispisivale-pa se niko strecnuo nije, baska sto je sramotno da odraslim ljudima treba pokazivati zakon,

znaci, ja ne branim nastup, upravo sam gore objasnila kako stoje stvari,...kao i licemerje koje sada pokazuju "potreseni", koji to isto rade, pa i gore, je l kapiras.

moderacija nesto tihuje, koliko sam shvatila.

Ali!
Ne treba nikoga da se banuje.
Banovanje je relikt komunjarske svesti - i prakse.
Sledeće iz te svesti i prakse je simetrija 'zločina'.
Šmuu napao krkana govoreći da je na njihovom fakultetu krkan bio komunista?
Šta je tu napad?
Koliko si ti godina imala kada je komunjarizam vladao?
Šta je tu sporno?
I onda taj krkan njemu jebe majku, gnomu evnuskom.
Eeeeee, taj krkanov komentar nije potrebno uklanjati, nego ostaviti kao svedočanstvo za sva vremena.
Sve što je trebalo na to je, ne da mu poželiš dobrodošlicu (a one nonejm pizde i preporuke), nego da mu jebeš majku, makar, sto puta.
Ja mu jebem hiljadu puta.
Eeee, sada, zamisli koliko su ti, i njima slični, bili sila dok su bili po komitetima.
Krkan i Šmuu nisu isto.
shmoo shmoo 11:52 07.02.2023

Тасина вербална и невербална комуникација

softelectronics_e

Ne mogu da verujem da se većina pravi idiotima, a nisu idioti


Па и нису идиоти.

Рекох ти већ како се та врста назива.

Имаш мало ниже доле.

Неколико добрих људи и...?

Фукара, Чарли, фукара.

И тој фукари онда лепо кажеш у лице да је фукара, окренеш им леђа и одеш остављајући ту фукару да сама себи толико смрди док се не угуши од смрада сопствених просеравања све мислећи како су они ето опет толико интелигентни да им је успело да по ко зна који пут изшибицаре прости пук и нишче духом својим "мудростима".

Ето тако ти обично иде та моја вербална и невербална комуникација са таквима. Кажеш им у лице да мислиш да су фукара и одеш не обазирући се више.

angie01 angie01 11:55 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ovde cu da ti odgovorim,



ko se iživljava nad žrtvama? prestani da bolesno lažeš.


a sta bi tacno bilo negiranje zlocina, velicanje akcija u koijima su stradali neduzni civili, zahvaljivanje ratnim zlocincima i slicne bedastoce...znaci, lazes ti, pravis se belsav,...prvo sam mislila da si nesvestan tezine takvih izjava, a posle sam shvatila da si teski bolesnik- ti to sve volis i drago ti je da o tome pricas na taj nacin.


a što se komentara sa seksualnom aluzijom tiče, a i to izrečeno u formi pretpostavke


seljoberijo prostacka- izreceno je u formi koju su silovatelji sa fronta koristili da se zahebavaju sa gnusobama koje su cinili,...koju god formu da das kao opravdanje- ne postoji dovoljno dobro, al ti to ne shvatas, jer ti je to normalno,...ja tebe ne prozivam za poreklo, nego za to sto govoris, ti si taj koji stalno skrece tocak na tu stranu u svom ociglednom kompleksu.


rekao sam da tolika opsednutost bosancima


pre bih rekla da si ti opsednut urbanim, protiv koga se stalno boris svojim prostaklucima.

kako god- meni se ne obracaj vise.
angie01 angie01 11:59 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Sve što je trebalo na to je, ne da mu poželiš dobrodošlicu (a one nonejm pizde i preporuke), nego da mu jebeš majku, makar, sto puta.
Ja mu jebem hiljadu puta.


evo, necu ti obrisati ovu svinstinu,...iako mi je sumnja veca od nade, evo pitam te,...a kako isto ovako ne reagujes na tasine komentare u kojima vredja i pickara druge ili neko drugi-ovde je bar takvih komentara ispisano onoli,..a jos sam ispisujes porn komentare zenama,...znaci, kako nikada nisi reagovao sa negodovanjem, nego jos pritrcis da sparingujes i lupas preporuke?
predatortz predatortz 12:01 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

seljoberijo prostacka- izreceno je u formi koju su silovatelji sa fronta koristili da se zahebavaju sa gnusobama koje su cinili,


e vidiš, ovako razgovara neko sa f dijagnozom.

a sta bi tacno bilo negiranje zlocina, velicanje akcija u koijima su stradali neduzni civili,

uglavnom znači nepristajanje na nametnute laži i stereotipe.


pre bih rekla da si ti opsednut urbanim,


znaš ko je neurban? upravo onaj koji kmeči o tome kako je urban. ti si palančanka, to ti je krajnji domet.



kako god- meni se ne obracaj vise.


a obraćaću ti se svaki put kada me prozivaš lažima u svojim komentarima. to je jedini razlog moje komunikacije sa tobom. ti si prilično nezanimljiva, a celokupno tvoje pisanije ovde je do zla boga dosadno.
reagujem samo na tvoje stalno paranoisanje kako neki negiraju nešto, veličaju nešto, ju a došli ovde, pa našli jadnu tebe...

a i to radiš u cilju da povećaš broj komentara na tvojim nezanimljivim uracima, kao što ih nije ni bilo dok se nije pojavio krkar, koji te je uzgred karakterisao kao i ja - kao dosadnu glupaču željnu pažnje po svaku cenu.
emilia emilia 12:02 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

kamilo_emericki
emilia
desničari navijaju za mentalno bolesnog kgb kepeca koji hoće da obnovi komunističko carstvo i evo Feb 1 2023 otkriva se spomenik brkatom kasapinu Džugašviliju. Ovo ni Monti Pajton nije mogao da smisli.



Vi, novokomponovani ljevičari, baš ne možete oprostiti Staljinu, što je jednu, industrijski zaostalu, feudalnu državu, uz sve tadašnje sankcije pretvorio u silu koja je zaustavila i slomila nacizam.
Žao vav što u Evropi nije dominantan njemački jezik.


Bez pomoći SAD i Britanije Sovjetskom Savezu da pobedi nacističku Nemačku, Hitler bi zgazio Staljina i SSSR.

Program pomoći je bio pod nazivom Najam i zajam. Najznačajniji deo programa koji su SAD poslale Sovjetskom Savezu čini više od 400.000 džipova i kamiona, 19.000 letelica pretežno lovaca, 8.000 traktora i građevinskih vozila, kao i 20.000 tenkova i 50 000 raznih terenskih vozila.

Međutim, pravi značaj Zajma i najma za sovjetske ratne napore bio je u tome što je pokrivao "osetljive tačke" sovjetske proizvodnje – gorivo, eksploziv, aluminijum, obojene metale, radio komunikaciju i tako dalje, kaže istoričar Boris Sokolov. U sklopu Zajma i najma, SAD su obezbedile više od jedne trećine svih eksploziva koje je Sovjetski Savez upotrebio tokom rata. SAD i Britanski komonvelt su obezbedili 55 odsto aluminijuma koji je Sovjetski Savez upotrebio tokom rata i više od 80 odsto bakra. 

Zajam i najam je takođe poslao avionsko gorivo na nivou od 57 odsto proizvodnje Sovjetskog Saveza. Veliki deo američkog goriva dodavan je sovjetskom gorivu nižeg kvaliteta da bi se dobilo visoko oktansko gorivo neophodno za moderne vojne avione.

Program Zajam i najam takođe je obezbedio više od 35.000 radio uređaja i 32.000 motocikala. Kada se rat završio, skoro 33 odsto svih vozila Crvene armije bilo je obezbeđeno preko Zajma i najma. Više od 20.000 mobilnih raketnih bacača Kaćuša postavljeno je na šasijama od ukupno poslatih 200 000 američkih kamiona iz fabrika Dodge, Chevrolet, GMC, Ford, Albion. Uz to, program Zajam i najam podržao je sovjetski železnički sistem koji je imao ključnu ulogu u kretanju i snabdevanju trupa.

Programom je u Sovjetski Savez poslato gotovo 2.000 lokomotiva i bezbroj vagona. Pored toga, skoro polovina svih šina koje su u Sovjetskom Savezu korišćene tokom rata došla je preko Zajma i najma. Program Zajam i najam takođe je poslao tone fabričke opreme i mašinskih strojeva u Sovjetski Savez, uključujući više od 38.000 strugova i drugog alata za obradu metala. Takve mašine su bile višeg kvaliteta od sličnih proizvedenih u Sovjetskom Savezu, što je značajno doprinelo jačanju sovjetske industrije. Američka pomoć je takođe obezbedila 5 miliona tona hrane, 1,5 miliona ćebadi i 15 miliona pari čizama.

https://rs.rbth.com/istorija-rusije/81982-americka-britanska-pomoc-rat
gvozden1 gvozden1 12:11 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Bez pomoći SAD i Britanije Sovjetskom Savezu da pobedi nacističku Nemačku, Hitler bi zgazio Staljina i SSSR.

Ova nebuloza se sve češće pominje.

Postaje moderno biti glup izgleda, pa gutati i ovakve stvari.
angie01 angie01 12:15 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

e, da...ima i ovaj momenat-tasa je mene godinama klevetao za kojesta, izmisljao, slao poruke, mejlove, okupljao ekipu za mrcvarenje i onda iznebuha, posalje meni pp sa pitanjem da gostuje na blogu i ja bez pogovora-jos se secam da mi tada nije bilo dobro- sa sve preskakanjem njegovih upakovanih osecaja nelagode, svestan valjda svojih prethodnih svinjarija prema meni-nakacim i jos otpratim celo komentarisanje, kako uvek radim u slucajevima gostovanja, kako bi sve bilo uradu,...i sve to prodje, kad iza prvog coska, tasa ponovo krene da klevece, izmislja, pravi spiskice nepodobnih, pise uvredljive gluposti,...pa izvini, ako ja nisam bila fer prema njemu, a da nije zasluzio, ne znam ko je.
angie01 angie01 12:23 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

a obraćaću ti se svaki put kada me prozivaš lažima u svojim komentarima


ja se tebi covece ni ne obracam, nego se ti prepoznajes- sto nije moj problem...a sto samo znaci, da te pogadja istina.




reagujem samo na tvoje stalno paranoisanje kako neki negiraju nešto, veličaju nešto, ju a došli ovde, pa našli jadnu tebe..


pa eno po blogovima dokazi, ko sta pise, sta velica, a sta negira.


a i to radiš u cilju da povećaš broj komentara na tvojim nezanimljivim uracima, kao što ih nije ni bilo dok se nije pojavio krkar,


a ovo je tek smesno, ja nikoga niti zovem, niti teram da dolazi i da nesto kaze, ko hoce- dobrodosao, tema je bila nesto sasvim drugo i jos sam par puta na to skretala paznju, da zelim da dramatizujem i napravim frku, ne bi bilo tesko da ispisem samo jednu recenicu na koju biste vis svi skocili i krenulo bi cerupanje,...sto upravo vi i radite na apsolutno svakom blgu, tako da ne sre,...sta krkar misli o meni nemam pojma, mi se ne poznajemo, to sto je ovde negirao stavri koje ja napisem, pa posle ponovi isto to, isto ne nzam zasto je radio,..al je cinjenica da je bio zanimljiv kao bloger i imao je sta da kaze, ja grube nastupe ne volim i ne podrzavam,to sam zastupala uvek i ne vidim zasto mene prozivate za njegove komentare i jos sami ispisujete iste takve....i to grupno.
angie01 angie01 12:29 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

znaš ko je neurban? upravo onaj koji kmeči o tome kako je urban. ti si palančanka, to ti je krajnji domet.


ovo moram posebno- gde ja tacno kmecim da sam urabana?

a to gde ti skaces na svaki i najmanji zarez urbanog i negiras ga i poturas sebe kao primer istog-pun je blog,...ti i ovi tvoji ste napravili atmosferu, kao da pre vas nije nista postojalo sto je vredno paznje, samo to sto ti smatras da je dobro, tvoje negiranje apsolutno svega gradskog je postalo groteskno,...mozes da mi sto puta kazes da sam palancanka, al si ti skolski predstavnik-pri cemu ja i ti nemamo ni jednu jedinu dodirnu tacku,...najsmesnije je sto tebi Bosancu i Sarajevo smeta,...o zabranjenim recima- da ne pricam:)
angie01 angie01 12:35 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

a sta bi tacno bilo negiranje zlocina, velicanje akcija u koijima su stradali neduzni civili,


uglavnom znači nepristajanje na nametnute laži i stereotipe.


ups-promaklo mi,

kojih lazi i stereotipa, pa nisi ti zastupnik istine i pravde-upravo to ti i kazem.

kada se 100 puta zahvaljujes ratnom zlocincu- gde je tu tacno neko drugi iskazao neku laz ili stereotip, kada mases kamom, koju drzaza nije na vreme upotrebio, ili velicas vojne akcije ubijanja civila snajperom- koju i ciju tacno izgovorenu laz ti ispravljas,..ajde molim te.
emilia emilia 12:35 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

gvozden1
Bez pomoći SAD i Britanije Sovjetskom Savezu da pobedi nacističku Nemačku, Hitler bi zgazio Staljina i SSSR.

Ova nebuloza se sve češće pominje.

Postaje moderno biti glup izgleda, pa gutati i ovakve stvari.

Sabiraj, ako umeš, ljubitelju belosvetskih kasapa.
angie01 angie01 12:45 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

i jos ovo,

ja sam isto prema tebi predatore bila vise nego fer, godinama nisam nista komentarisala vezano za tebe, ni kada si mi na pp poslao neko objasnjenje, rakoh ti da necu da sudim nikome, al to je bilo pre ovih tvojih, koji kada su stigli, ti si samo spustio rucnu i krenuo za mnom kao furja da se obrusavas, sa sve kamaradima, dok sam vas ja sve grupno ignorisala,...a problem je nastao kada sam prestala da cutim:)...bas zanimljivo, ko je tu kakav i zasto,...za tebe sam frajerka u svakom smislu...ti ne znas ni sta to znaci.
predatortz predatortz 12:49 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ja sam isto prema tebi predatore bila vise nego fer, godinama nisam nista komentarisala vezano za tebe, ni kada si mi na pp poslao neko objasnjenje, rakoh ti da necu da sudim nikome, al to je bilo pre ovih tvojih, koji kada su stigli, ti si samo spustio rucnu i krenuo za mnom kao furja da se obrusavas, sa sve kamaradima, dok sam vas ja sve grupno ignorisala,...


Prvo, ovi su tvoji a ne moji. Oni guraju vašu agendu izdaje i uništavanja Srbije u svakom pogledu.
Ovi su, da to rasčistimo jednom za svagda, moji neprijatelji.

Drugo, čista je paranoja da neko tebe za nečiji račun proganja na ovom beznačajnom mestu.
Uključi logiku - neko ulaže vreme i novac i angažuje ljude da proganjaju neku beznačajnu anđu na beznačajnom blogu b92!
Ako to nije definicija paranoje, ja ne znam šta jeste!
angie01 angie01 13:03 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Prvo, ovi su tvoji a ne moji


moji nisu, ti si odradjivao dobrovoljno tu agendu i sada branis apsolutno svaku kritiku.


Drugo, čista je paranoja da neko tebe za nečiji račun proganja na ovom beznačajnom mestu.
Uključi logiku - neko ulaže vreme i novac i angažuje ljude da proganjaju neku beznačajnu anđu na beznačajnom blogu b92!
Ako to nije definicija paranoje, ja ne znam šta jeste!


uuuuu al si glupavo sastavio, gde sam ja rekla da neko placa da me neko proganja, ti to radis iz ubedjenja, licnih frustracija i odradjivanja agende svoje ideologije- s tim sto verujem da si negde i organizovan vezano za to sto na blogu pises, ono kada pretis, evo sad cemo da ne znam sta, ili bice toga jos-a vezano za diverzije po gradu ...tvoja podrske nekim desavanjima i slicno- al je to tvoja stvar.

za razliku- ja sam samo obican gradjanin, koji iskazuje svoje misljenje-sto valjda imam pravo,...isto, za razliku, nikome nista nikada u zivotu nazao nisam ucinila,...tako da, odhebi vise od mene, ja sa tobom nemam nista, hvala bogu, registrovani smo na istom portalu i to bi bilo sve...sto tebi ne daje za pravo da ides za mnom i govoris mi kojesta....ta fiksacija je paranoicna, a ne ovo sto si sklepao bez smisla.
gvozden1 gvozden1 13:03 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Sabiraj, ako umeš, ljubitelju belosvetskih kasapa.

Pokušavam i evo šta dobijam.
Kad saberemo koliko je ko doprineo Hitlerovom slomu, rezultat je da su sovjeti daleko ispred svih.
Po svim parametrima, broju poginulih svojih, broju ubijenih Švaba, dužini trajanja borbi, po svemu.

Kad saberemo dvva i dva rezultat je da je budalaština tvrditi da je zapad pomagao Staljinu, kad je od tog Staljina očekivao da slomi Hitlera kako bi se on oslobodio.

Šta bi bilo sa Francuskom da Staljin nije slomio Hitlera, oslobodila bi se sama?

Ko je tu kome pomogao, pametnice?
angie01 angie01 13:13 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Само сам поменуо да нечија прошлост


njao, ti si nesto samo,...ko je tabe proglasi prozvanim da nekog prozivas na taj nacin-koliko sam shvatila, neistinit,...ciji si ti bio clan, tada i sada, je l te neko pita, proziva,...po ovome sto ovde pises, ima mnogo razloga za sumnju,...da se ne ponavljam, kako si pola vremena provedenog ovde spletkario i klevtao druge, medju kojima sam bila i ja,...ne secam se da si se ikada izvinio, ma ne, gde bi ti, tebi je to normalno, malo seres, pa se bacakas, pa se pravis lud, pa posle dodjes kao da nista nije bilo, pa onda novi krug-evo, ne kapiram uopste, kako je tako nesto moguce,..a ovamo, poducavas decu.
gvozden1 gvozden1 13:27 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

da se ne ponavljam,

Nemoj, dve bi bile stvarno mnogo.
softelectronics_e softelectronics_e 16:47 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

emilia
kamilo_emericki
emilia
desničari navijaju za mentalno bolesnog kgb kepeca koji hoće da obnovi komunističko carstvo i evo Feb 1 2023 otkriva se spomenik brkatom kasapinu Džugašviliju. Ovo ni Monti Pajton nije mogao da smisli.



Vi, novokomponovani ljevičari, baš ne možete oprostiti Staljinu, što je jednu, industrijski zaostalu, feudalnu državu, uz sve tadašnje sankcije pretvorio u silu koja je zaustavila i slomila nacizam.
Žao vav što u Evropi nije dominantan njemački jezik.


Bez pomoći SAD i Britanije Sovjetskom Savezu da pobedi nacističku Nemačku, Hitler bi zgazio Staljina i SSSR.
...

Jes!
Ali u kurcu.
Isto kao i Napoleon, Kajzer i svi ostali.
Gde nađeš te idiotske uradke?
Kao što će da zgaze i Ruse i ovaj puta.
softelectronics_e softelectronics_e 16:53 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
e, da...ima i ovaj momenat-tasa je mene godinama klevetao za kojesta, izmisljao, slao poruke, mejlove, okupljao ekipu za mrcvarenje i onda iznebuha, posalje meni pp sa pitanjem da gostuje na blogu i ja bez pogovora-jos se secam da mi tada nije bilo dobro- sa sve preskakanjem njegovih upakovanih osecaja nelagode, svestan valjda svojih prethodnih svinjarija prema meni-nakacim i jos otpratim celo komentarisanje, kako uvek radim u slucajevima gostovanja, kako bi sve bilo uradu,...i sve to prodje, kad iza prvog coska, tasa ponovo krene da klevece, izmislja, pravi spiskice nepodobnih, pise uvredljive gluposti,...pa izvini, ako ja nisam bila fer prema njemu, a da nije zasluzio, ne znam ko je.

Izvini!
Kome se ti ovo obraćaš?
To je neki tvoj fazon, a ima vas još takvih, da ne navedete kome se obraćate.
Da li je to nenavođenje blogera komu se obraćaš nešto urbano što ja ne razumem?
Ili ti vera ne dozvoljava?
Svejedno, kome god se obratila, ja u tvoje dobre namere ne verujem.
Mislim da ti na ovom blogu ne radiš ništa iz dobrih namera, nego iz nekog, meni neshvatljivog, ćara.
Možda i grešim, no, koliko znam sebe, ne verujem.
softelectronics_e softelectronics_e 17:00 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01
znaš ko je neurban? upravo onaj koji kmeči o tome kako je urban. ti si palančanka, to ti je krajnji domet.


ovo moram posebno- gde ja tacno kmecim da sam urabana?

a to gde ti skaces na svaki i najmanji zarez urbanog i negiras ga i poturas sebe kao primer istog-pun je blog,...ti i ovi tvoji ste napravili atmosferu, kao da pre vas nije nista postojalo sto je vredno paznje, samo to sto ti smatras da je dobro, tvoje negiranje apsolutno svega gradskog je postalo groteskno,...mozes da mi sto puta kazes da sam palancanka, al si ti skolski predstavnik-pri cemu ja i ti nemamo ni jednu jedinu dodirnu tacku,...najsmesnije je sto tebi Bosancu i Sarajevo smeta,...o zabranjenim recima- da ne pricam:)

Eeee, izvini!
Ali kada već pominješ urbano, da ispričam šta mi se juče desilo.

Pošto sam dao slugi slobodan vikend, odlučim da sam odem do auto-praonice i operem auto.
I zamisli šta mi se desilo.
Priđe mi jedan matora drtina, Srbin iz Bosne, što bi ti rekla bosanac - i na onom odvratnom ijekavskom bosanskom mi reče - gospodine, molim Vas da dobro pazite. Pošto je jako hladno, djelimično se na betonu uhvatio led.
Stoga vas molim da budete veoma pažljivi i ne krećite se naglo.
Zamisli, da mi to kaže odvratna bosančina koji je došao u moj grad da radi na auto-praonici po ovoj zimčugi.
gedza.73 gedza.73 17:45 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

gvozden1
tvrditi da je zapad pomagao Staljinu

To je tvrdio Staljin ('mi bi bez ovih mašina izgubili rat'). Kao i Žukov. Kao i Hruščov.

I sovejtski oficir glavni za snabdevanje (ne sećam se imena)



U toku Hladnog rata sovjetski istoričari su pokušavali da umanje uticaj američke pomoći na nekih četiri posto iako su tvrdili da je u jednom trenutku u sovjetskim snagama bilo 30 posto američkih vozila i deset posto američkih tenkova.

Ovo je američki kamion







gvozden1 gvozden1 18:15 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

To je tvrdio Staljin ('mi bi smo bez ovih mašina izgubili rat').

A oni su pomogli zbog Staljina?

Tebi mora da se objasni crtajući

Dođe neka neman u tvoje selo, banda neka i teroriše te.
Ti, tako mali i jadan mu ne možeš ništa.

Onda ta banda naleti na ozbiljnog takmaca, i krene tuča.
Ti, mali i jadan, boga moliš da pobedi tvoj ozbiljan komšija, jer je to jedini način da se i ti, mali i jadan, nekako izbaviš.

I doturaš mu šta možeš, neku motku, neki kamen, da ovaj tuče neman.


I tuče ga, slomi ga na kraju, i ti time budeš spašen.

I kad sve bude gotovo, onda ti mali i jadan, kreneš da se kurčiš kako si ti pomogao komšiji, a ne on tebi.


Jadno, zar ne?

E zato si ti takav.
gedza.73 gedza.73 18:31 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

gvozden1
budalaština tvrditi da je zapad pomagao Staljinu


... Сталина по вопросу, смогли бы Красная Армия, Советский Союз без помощи со стороны США и Англии справиться с гитлеровской Германией и выжить в войне. Прежде всего, хочу сказать о словах Сталина, которые он несколько раз повторял, когда мы вели между собой «вольные беседы». Он прямо говорил, что если бы США нам не помогли, то мы бы эту войну не выиграли: один на один с гитлеровской Германией мы не выдержали бы её натиска и проиграли войну.
Ники́та Серге́евич Хрущёв



angie01 angie01 18:45 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Šta ti imaš sa njegovim pičkaranjem pitaš nevino & naivno ti…?!!
Mogao bih se vidiš zakleti da je ovo tvoj blog, odnosno da možeš na primer da makar ukažeš nekome da je prešao određenu granicu i zašao u bespuća prostakluka i najgoreg uličarskog primitivizma.
Mogla si na primer makar da prećutiš sve i da se napraviš blesava, to jest da pustiš Tasu i Krkara da se pičkaraju, pa kao ti se zalažeš za slobodu govora i taj kao rad.


ajd ne lupetaj- prvo, ja se u tasin i krkarov odnos nisam mesala, krkaru rekoh isto, sto i mnogim drugim blogerima, koji su posle nekog duzeg vremena svratili, to sto sad ti kombinujes neku nebulozu je maliciozno i zlonamerno, utoliko pre, sto nisam nikada videla da si se bunio za bilo kakvo nasilnistvo na blogu, od onolikih, nego si sada nesto dosao da seres, ma nemoj.
Pri tome još i napišeš glupavi komentar u kome poliješ najgorim mogućim splačinama te neke neimenovane sa Vijetnamskim sindromom, a da se pri tome tačno vidi kako misliš upravo na one kojima isti onaj prostak i primitivac psuje mater i preti izbijanjem zuba. Svaka ti čast ali zaista…!?!


ovde si ti nesto pomesao loncice i to na razne nacine.


Čisto da ti pomognem, pisao je o meni isti taj Tasa tj Shmoo deset puta gore stvari pa se nešto ne sećam da sam ikome psovao mater ili pretio da ću da ga oplavim od batina.


ja ne znam, sta tebi nije jasno posle mog podrobnog objasnjenja, pa nastavljas da drobis isto i posle toga,

znaci, ja sa krkarevim pickaranjem nemam nista- njemu uputi kritiku,

tasa je pisao ista takva pickaranja, pa se nisi bunio,..a bogami i neki drugi,

moj komentar krkaru, nema nikakve veze sa ova prva dva.


tako da si prava Frau Gabrijela, pacvara koja tracari nekim svojim konstrukcijama.
angie01 angie01 19:00 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Stoga vas molim da budete veoma pažljivi i ne krećite se naglo.


lepo, nista cudno, ja i rekoh da su Bosanci cool likovi-imam takve i komsije- za razliku od bosancerosa, sto je karakterna osobina.
vcucko vcucko 20:38 07.02.2023

Re: Тасина вербална и невербална комуникација

shmoo

Фукара, Чарли, фукара.

И тој фукари онда лепо кажеш у лице да је фукара, окренеш им леђа и одеш

Greška. Fukari nikad, pa ni tad, ne treba okretati leđa.
shmoo shmoo 21:18 07.02.2023

Re: Тасина вербална и невербална комуникација

vcucko
shmoo

Фукара, Чарли, фукара.

И тој фукари онда лепо кажеш у лице да је фукара, окренеш им леђа и одеш

Greška. Fukari nikad, pa ni tad, ne treba okretati leđa.


Да, у праву си.

Они тек тада евентуално скупе храброст и да ударе. Чак и када су у чопору.

Док их гледаш у лице, не смеју то да ураде.

Показано и доказано и на овом блогу, а и на многим другим блоговима годинама уназад.

Рецимо да сам се неспретно изразио.

Треба то рећи овако:

Фукари кажеш у лице да је фукара и игноришеш их.

Као и да не постоје.

А оних неколико добрих људи је и више него довољно да се има с ким сасвим пристојно проводити овај виртуелни живот на Блогу Б92 да он буде достојан људског бића.

И да Чарли не помисли да и ја спадам међу оне који не наводе имена блогера на које мислим, знаћете то ви којима ћу се обраћати директно или одговарати на ваше коментаре убудуће када будем долазио на Блог Б92.

Коме се не обраћам директно или не одговарам на његове коментаре, тај је за мене фукара на Блогу 92.

И то сам сада почео да радим на овом блогу од јуче па ћу тако наставити и убудуће.

Што би рекла Литератеса, набавио сам си специјалну скрипту за фукару. :)

shmoo shmoo 21:41 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

softelectronics_e

Bez pomoći SAD i Britanije Sovjetskom Savezu da pobedi nacističku Nemačku, Hitler bi zgazio Staljina i SSSR.

...

Jes!
Ali u kurcu.



И нико, бре, да напише један исцрпан и добро поткрепљен блог на Блогу Б92 о Рихарду Зоргеу. А захваљујући његовим информацијама дошло је до преокрета под Москвом.

Помињали смо Зоргеа на неким блоговима посвећеним неким другим шпијунима, али давно, давно...

А нико није написао блог баш о њему.

Уздам се у Апостату. Он сигурно најбоље познаје ту материју. Па уз помоћ нас осталих у коментарима...






angie01 angie01 21:53 07.02.2023

Re: Тасина вербална и невербална комуникација

Они тек тада евентуално скупе храброст и да ударе. Чак и када су у чопору.

Док их гледаш у лице, не смеју то да ураде.

Рецимо да сам се неспретно изразио.

Треба то рећи овако:

Фукари кажеш у лице да је фукара и игноришеш их.

Као и да не постоје.


kome ti ovo pricas, je l imas uopste obraza covece, ti si najveci spletkaros na blogu i jos se pravis blesav, koliko si mailova i pp samo napisao sa svojim konstrukcijama i lazima o drugima, pa se posle ovde treskas i onu si sludjenu zenu lozio posle neprimerenog teksta na vest o pogibiji rudara, koji su stradali jer su odgovorni imali trajni bol u preponama, a neko na takvu tragediju pise tmponirani esej o teskom rudarskom zivotu, sto je sramotno, a na sta je vise nas reagovalo, jer je ocigledno,...al si ti samo mene targetirao, jer druge nisi smeo-pri cemu je predator najkonkretnije iskazao svoje nezadovoljstvo- pa je sludjena danima isla po blogu na tvoje lozenje i vikala da sam fasista i rasista i maltretirala Mikelea, koji nikome ruznu rec nikada nije uputio, jer joj nije dao da se tamo isto tako izivljava- a ti se sladio,..pa ako to nije fukara, ja ne znam sta je,...da se ne nabrajam sve tvoje "projekte" i treskanja ovde, zbog kojih su te i banovali, a ti opet optuzivao druge da su krivi zbog toga,...pa i ovaj incident sada si ti izazvao, ti si klevetao nekog bez bilo kakvog razloga, pa te iznenadilo pojavljivanje i reakcija i sada se peres, kao ti nisi nista, drugi su,...pa bedo ljudska.
bene_geserit bene_geserit 22:12 07.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

To je tvrdio Staljin ('mi bi bez ovih mašina izgubili rat'). Kao i Žukov. Kao i Hruščov

A u toj vašoj alternativnoj istoriji gde se ne bore sile saveznice protiv sila alijanse ili kako su se već zvali jedni i drugi, jel to 1:1 fight Nemačka vs. Rusija (tj. da li Japan ne postoji u celoj priči)?
Pošto se već Staljin plašio napada Japana sa te strane i držao nerazumno velike snage tamo koliko se sećam.

A to šta smi "mi" Ameri radili i rat potpirivali to je posebna priča.
U svakom slučaju isplatilo se, ko je glavna sila od rata na ovamo?
shmoo shmoo 22:19 07.02.2023

Члан 344

mlatisa

Уосталом, Асанжа треба ослободити!



Пуцајте, ја и даље држим час.

benedykt benedykt 08:10 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

shmoo
benedykt

Čisto da ti pomognem, pisao je o meni isti taj Tasa tj Shmoo deset puta gore stvari pa se nešto ne sećam da sam ikome psovao mater ili pretio da ću da ga oplavim od batina.



Зар постоји нешто горе од тога да је неко био члан Савеза комуниста у СФРЈ?

Mogla si na primer makar da prećutiš sve i da se napraviš blesava, to jest da pustiš Tasu i Krkara da se pičkaraju,


Ниси пратио фабулу радње.

Ја никога нисам пичкарао.


Mene dakle samo jedno trenutno interesuje, pošto kapiram da su to neka stara poznanstva koja sežu koliko shvatam još u studentske dane na Filološkom. Dakle, da li je zaista 100% proverena istina da su Krkar i Veran imali crvene knjižice ili ne…?!
Ukoliko je odgovor eventualno da, onda je sve drugo realno nebitno u celoj toj priči tj pametnom dosta…

P.S. To za pičkaranje vas dvojice je malo nespretno napisano, pratio sam fabulu radnje. Dakle pravilno bi bilo reći…Mogla je na primer da prećuti i da se napravi blesava na ono dripačko Krkarevo pičkaranje…
gedza.73 gedza.73 09:29 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

A u toj vašoj alternativnoj istoriji

A u toj vašoj alternativnoj istoriji do skoro nije postojao aneks o podeli interesnih sfera između sovjetske Rusije i nacističke Nemačke kao ni činjenica da su po tom sporazumu hapsili po sovjetskoj Rusiji komuniste a onda isporučivali nacistima.

O saradnji Staljina i Hitlera tokom tridesetih (sirovine i energenti za tehnologije) se govori u superlativima kao genijalan strateški Staljinov potez a uticaj lendliza se tokom sedamdesetih umanjuje.

Staljin je inače potpisao formiranje komisije koja će u SAD-u nadgledati i kontrolisati isporuke pa se u jednom od dokumenata navodi kako je primetno poboljšanje saradnje i da se izlazi u susret zahtevima SSSR-a

Na stranu što je ruki kerozin bio manje oktanske vrednosti pa su miksovali sa zapadnim. Negde oko 50 posto potreba bilo je pokriveno isporukama. A 'fan fekt' da je sovjetska proizvodnja izporučivala neispravne avione u kojima su ginuli njihovi piloti, da je sovjetski vrh to znao a da je zbog toga najebaqo glavni (Niko-nešto) tek kad je pao u političku nemilost.

Naravno da su tokom Hladnog rata komunistički istoričari pričali o trulim kapitalistima koji piju krv ali u dokumentima piše da su saveznici poboljšali isporuke po zahtevima SSSR-a. Čini mi se, da ne guglam, kako su im odbili isporuku bombardera.

U svakom slučaju isplatilo se, ko je glavna sila od rata na ovamo?

Misliš da je šteta što glavna sila nisu bili komunisti i Staljin?


gedza.73 gedza.73 09:40 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Вот сейчас говорят, что союзники никогда нам не помогали... Но ведь нельзя отрицать, что американцы нам гнали столько материалов, без которых мы бы не могли формировать свои резервы и не могли бы продолжать войну... У нас не было взрывчатки, пороха. Не было чем снаряжать винтовочные патроны. Американцы по-настоящему выручили нас с порохом, взрывчаткой. А сколько они нам гнали листовой стали! Разве мы могли бы быстро наладить производство танков, если бы не американская помощь сталью? А сейчас представляют дело так, что у нас все это было свое в изобилии
Жуков

Американцы и англичане предприняли усилия, чтобы не дать нам выйти из строя, чтобы противник не разгромил нас, чтобы мы не оставались беспомощными. Они нам давали самолеты, автомашины, вооружение, — рассказывал Хрущев. — Когда я увидел машины, которые мы стали получать, то глазам своим не поверил. А мы их получали в довольно-таки большом количестве
Мы обрели возможность обеспечить подвижность наших войск, что в современных условиях является решающим условием для успешной войны

Осенью 1941 года мы все потеряли, и, если бы не ленд-лиз, не американские поставки, не оружие, продовольствие и теплые вещи для армии — еще вопрос, как обернулось бы дело», — констатировал Микоян (onaj što nisam mogao da mu se setim imena).
Био је једини совјетски политичар који је успео да се одржи на високим функцијама током владавине Лењина, Стаљина, Хрушчова и Брежњева.


Čisto da ne ostanu blogovski politkomesarski pamfleti o samopožrtvovanoj borbi najvećeg sina svih sveckih naroda i narodnosti.
benedykt benedykt 10:14 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

gedza.73

O saradnji Staljina i Hitlera tokom tridesetih (sirovine i energenti za tehnologije) se govori u superlativima kao genijalan strateški Staljinov potez a uticaj lendliza se tokom sedamdesetih umanjuje.

Da budemo precizni čak je i sama ta priča gde se pominje samo tehnologija, kao ono što je nacistička Nemačka jedino davala SSSR-u, između ostalog deo pokušaja da se nivo saradnje između nacista i SSSR-a minimizira i tako drug Staljin predstavi kao genije.
Naime, Hitlerova Nemačka je Staljinovom SSSR-u a po dogovoru Ribentrop-Molotov isporučila naoružanje bukvalno od igle do lokomotive, odnosno da budemo precizni postojale su četiri nezavisne liste od kojih je ona prva koja je sadržala naoružanje te prateću opremu i tehnologiju bila napisana na četrdeset i dve (42) gusto kucane strane.
Samim time svaka priča o godinama i decenijama unapred planiranom napadu nacističke Nemačke na SSSR je najobičnija bajka za malu decu, pošto bi to bio jedinstveni slučaj u celokupnoj svetskoj istoriji da se najnovijim naoružanjem snabdeva strana na koju uskoro sprema napad onaj koga tim oružjem i snabdeva…
angie01 angie01 12:58 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Mogla je na primer da prećuti i da se napravi blesava na ono dripačko Krkarevo pičkaranje…


je l si ti glup ili si samo maliciozno pokvaren?

da li ne razumes moje objasnjenje, ili ti bas odgovara da vrtis svoju verziju?

ja krkarovo pickaranje nisam podrzala, a nisam ga obrisala, jer je tasa njega klevetao i pri tome, isti taj tasa je bez razloga isto tako pickarao druge- na sta se ne secam da si reagovao...kao sto nisi reagovao ni na jedno hebeno vredjanje drugih- tako da je ovo samo licmerno i zlonamerno inistiranje na necemu sto ne postoji

ja na svom blogu brisem sve uvrede-uvek, za razliku od srugih,...i na ovom blogu sam pobrisala uvrede, ne mogu da se setim bas svih, al recimo porn poruku carlija upucenu apasi, sto se ovde cesto desava, a nikome ne smeta-mizogena, primitivna sredina, koja se sladi takvim protsklucima,...obrisala sam i komentare slicnog sadrzaja upucene meni od one nelecene, koje me svakomalo casti nekom pornografijom u svojoj opsesivnoj vezanost, cak je ispisivala vlazne snove sa mojim muzem, koji nikakve veze sa blogom nema, a svakako je dno dna takvo ponasanje,..pa se ne secam da je neko reagovao- pa ni ti, tako, da nemoj da se pravis da nesto principijelno isterujes.

to sto sam pozdravila krkara, ucinila sam na isti nacin, kao sto sam i NM, hansela Malog Radojicu i ostale, koji su se posle nekog vremena pojavili, znaci, nikakve veze sa pickaranjem nemam, niti sam ikada ja pribegla takvom nacinu obracanja.

ako i dalje ne kapiras da pricas gluposti i nabedjujes mene za nesto sto ne postoji- slobodno zadrzi, onda si samo tezak folirant.


a detalj, da li je to sa knjizicama tacno ili ne- je tak smehotresno postavljeno u tvojoj verziji- prvo, ko je tasa, ili bilo ko drugi da prenosi takve info o drugima- gde je on bio, ili je sada uclanjen, npr?...a drugo, tasa kao osvedoceni lazov, spletkaros i klevetnik, tasko da govori istinu o bilo kome,...i jos poslednje, zasto bi to clanstvo bilo za osudu, a recimo druga nisu?...recimo podrzavaoci koljaca, ili sada krimogene strukture, ili...dopisi,...smem da pitam ovako, jer ja clani bilo koje opcije nisma bila i malo mi je gadno ovo stalno prebacivanje nekih krivica od danasnjih desavanja, na nesto sto ne postoji decenijama, pa se uredno preskacu pravi krivci, tako nekako.
gvozden1 gvozden1 13:10 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ko je tasa, ili bilo ko drugi da prenosi takve info o drugima- gde je on bio, ili je sada uclanjen, npr?...

I ja sam se iznenadio, pošto se to uopšte ne radi ovde:)

Jebote, pa pristrasna si, na to imaš pravo, reci jesam, krkar može da se ponaša prostački, drugi ne mogu, jer je blog moj i ja sam tako odlučila, a ne ovo glupo opravdanje.

Ne znam ko kome ovde nije imputirao članstva kojekakva, od komunista do SNS a, i sad najednom smeta.

angie01 angie01 13:22 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

I ja sam se iznenadio, pošto se to uopšte ne radi ovde:)


sad izvini, al se to ovde radilo u direktnom kontaktu, posle nekih izjava koje na tako nesto navode, pa u zaru diskusije, da tako kazem,

a tasa je bez bilo kakvog razloga- evo raci mi ti, da l mozda vidis neki, koji je meni promakao- krenuo da klevece ljude koji nisu prisutni,...je l kapiras razliku?!

evo, npr, ti i ja smo se vise puta gurkali, al ti kazes meni, ja tebi, ..gde ti isto prelazis granicu dozvoljenog, niko ne reaguje- jednom je cika kamilo, pa si ga odmah ucutkao, jer ti je to jedini nacin razgovora, da ucitavas- al sam prisutna, mogu da kazem nesto,...ovde je slucaj "nesmetanog" blacenja u pokusaju,..rekoh vec tasa je je najveci spletakoras na blogu i ne kapiram sada ovu potresenost za nesto sto, evo i ti konkretno radis- prelazis granicu normale,...ili je to odbrana nekog ko duva u istu tikvu.


Jebote, pa pristrasna si, na to imaš pravo, reci jesam, krkar može da se ponaša prostački, drugi ne mogu, jer je blog moj i ja sam tako odlučila, a ne ovo glupo opravdanje.


pa trik je u tome, sto sve ovo nije istina- ja krkara ne poznajem, sa mnom je bio u fajtu- nemam pojma zbog cega i vise puta sam se sa njim sukobila zbog nacina na koji komunicira, meni licno to nije blisko, kao sto znas,...al lepo sam objasnila okolnosti,...gde moj pozdrav njemu, nema nikakve veze sa komentarom upucenog tasi, je l to tako tesko da se razume, ili sta.


Ne znam ko kome ovde nije imputirao članstva kojekakva, od komunista do SNS a, i sad najednom smeta.


ovo sam ti objasnila, ne znam kako drugacije da crtam- jedno je direktna komunikacije, drugo spletkarenje iza ledja.
predatortz predatortz 13:51 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

je l si ti glup ili si samo maliciozno pokvaren?


reče žena koja tvrdi da se zalaže za pristojnu komunikaciju.


ja na svom blogu brisem sve uvrede-uvek,


osim vlastitih, upućenih drugima.

.recimo podrzavaoci koljaca


a sve ovo ne bih pisao da opet šupački ne prozivaš, pa ćeš da kukaš kako te naskaču (to naskaču ti neka fantazija? ?)
shmoo shmoo 14:54 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt

studentske dane na Filološkom

da li je istina da su Krkar i Veran imali crvene knjižice



Јесте.


EDIT:

Ukoliko je odgovor eventualno da, onda je sve drugo realno nebitno u celoj toj priči tj pametnom dosta…



Да.

angie01 angie01 15:09 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

a sve ovo ne bih pisao da opet šupački ne prozivaš, pa ćeš da kukaš kako te naskaču (to naskaču ti neka fantazija? ?)


ti se javljas uvek kada se prepoznas.


Јесте.


meni je ovo suludo,...inisitiranje na necemu sto je prvo necija privatna stvar- ja licno sumnjam da je tacno, a drugo, jer si vec tolike stvari tvrdio koje nisu istinite, da svakako nisi neko kome treba vreovati,...a trece- koga bre zabole za neko tvoje isterivanje licnih konflikata ovako mufljuski,...cemu to sluzi?
...Veran Matic je cak jedno vreme radio u Pogledima- pa ti vidi:)
gvozden1 gvozden1 15:21 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

inisitiranje na necemu sto je prvo necija privatna stvar

To kad se o Krkaru radi.
Onda se prostakluci ne samo tolerišu, nego se sa radošću dočekaju.

A kad se o Čarliju radi, to može?
I ne samo o članstvu u partiji, nego o mnogo ličnijim stvarima nego što je politički angažman.

I to se direktno izmišljaju stvari koje nije moguće znati.

Ili hiljade drugih primera.

Ajd što nema principa, al nema obraza.

Ili pameti da se shvati svoj bezobrazluk.
predatortz predatortz 15:47 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ti se javljas uvek kada se prepoznas


Prvo, ja se ne prepoznajem.
Ti mi, uporno i veoma podmuklo, podmećeš takve stvari.
Drugo, ovde glupih nema, pa da ne znaju koja od tih tvojih žaoka, na intelektualnom nivou petakinje u predpubertetskoj fazi, ide na koju adresu.
I to radiš godinama. Prozivaš ljude, primitivno i neargumentovano, a onda kmečiš o naskakanju na tebe jadnu, koja se zalaže za pristojnu komunikaciju, ali je u tome sprečavaju bosančerosi silovatelji sa fronta, gvozdeni, tase i udrugice...

Bedno i nedostojno osobe u ozbiljnim godinama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:50 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

predatortz

Bedno i nedostojno osobe u ozbiljnim godinama.


reko joj da je baba

angie01 angie01 16:49 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

ahahaha, pa ovo je komedija apsurada,...treskaju se zlostavljaci bloga, povredjeni necijim pickaranjem,..al se ne obracaju osobi koja je to napisala- nego meni,...pa buahahaha,..kakvi skakavci.
A kad se o Čarliju radi, to može?
I ne samo o članstvu u partiji, nego o mnogo ličnijim stvarima nego što je politički angažman.


licnijim stvarima?...je l mislis na ono porn obracanje devojkama u javnom prostoru, koje je provalio als,...ili ovo stalno nabijanje na visuljka ovde i nudjenje istog blogerkama?...je l to?


I to se direktno izmišljaju stvari koje nije moguće znati.


als kopirao sa twittera,..o ovom ovde valjda ne moram da dajem neki dokaz,...ili ti bas volis te komenatere, sta li, pa ti ne smetaju, super su ti, nije to nista.


Ajd što nema principa, al nema obraza.


pa to vam kazem.


Prvo, ja se ne prepoznajem.


pa kako ne,


pa da ne znaju koja od tih tvojih žaoka, na intelektualnom nivou petakinje u predpubertetskoj fazi, ide na koju adresu.


pa vidis da ima glupih, kako mozes da tvrdis da se ne prepoznajes, a eto zna se na ciju adresu je nesto upuceno- pa valjda zato sto je izreceno istina, kako bi inace....jos sam ti izlistala takve primere i ti jedan ponovio u svojoj glupoj bahatosti- al sam ga obrisala, da ne zagadjuje.


Bedno i nedostojno osobe u ozbiljnim godinama.


kojih tacno godina je dostojan onaj tvoj spisak najgorih bljuvotina?!


reko joj da je baba


pa je l to uvredljivo?...mozda u primitivnoj palanci kao sto je ova nasa, gde postoji taj seksisticki mizogini ejdzizam, da je biti baba sramota,...pa onda neki brzebolje jos izjavljuju da su mladi:)...i ok, stara sam, ruzna, kljakava, debela, celava, krezuba, zrikava,...sta to tacno menja i koga se to tacno tice.
predatortz predatortz 16:54 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

pa je l to uvredljivo?...mozda u primitivnoj palanci kao sto je ova nasa, gde postoji taj seksisticki mizogini ejdzizam, da je biti baba sramota,


Činjenica radi, u ozbiljne godine računam one od tridesete. Ja imam 53 i dečko svakako nisam.
Ne znam koliko godina Anđa ima, cenim par više od mene, ali smo oboje u ozbiljnim godinama.
gvozden1 gvozden1 17:19 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

.al se ne obracaju osobi koja je to napisala-

Misliš Krkaru?

Ako mu prenosiš, kaži mu da sam ga pozdravio, i da bih baš voleo da porazgovaramo o onome što se dešavalo kad smo se videli uživo.
A posebno o njegovim lažima neposredno pre toga viđenja.

I da sve dokumentujemo.

To sam mu i sam predlagao, nikad ništa nije odgovarao, namerno poturao komentare ispod njegovih da ne može da se folira i da se pravi da nije video.

I nikad ništa, ni rečice da izusti....


Tako da, pozdravi ga.
angie01 angie01 17:26 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ako mu prenosiš,


ja krkara ne poznajem i kao sto se zna, mi i nismo bili u nekim sjajnim odnosima ovde-ja licno nemam pojma zbog cega, a nije ni vazno, tako da si promasio aderesu.

...a generalno, nisam taj pozadinski lik, da nesto iza ledja,...kao sto vidis, nije mi problem da kazem sta mislim, nije mi potreban posrednik,...a i samostalan sam igrac.


gvozden1 gvozden1 17:35 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

tako da si promasio aderesu

Nisam, nisam jer si ti ta koja ga je predstavila kao opasnog baju kome ne sme niko lično da se obrati nego na tebe naskaču.


A baš zbog toga što nije u redu prenositi, odbanuj Čarlija, pa neka ti on objasni to sa obraćanjem na netu.

Možda te ispičkara, ali to je u redu po tvojim kriterijumima i principima, zar ne?

Ili je lakše ovako, banuješ ga pa onda pričaš o njemu?
angie01 angie01 18:04 08.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Nisam, nisam jer si ti ta koja ga je predstavila kao opasnog baju kome ne sme niko lično da se obrati nego na tebe naskaču.


ja njega nisam predstavila nikako, a cinjenica je da se meni obracate za njegovo pickaranje.


A baš zbog toga što nije u redu prenositi, odbanuj Čarlija, pa neka ti on objasni to sa obraćanjem na netu.


carlija necu da odbanujem- uredno smo se izrazgovarali preko pp- nije lepo sto ga pominjemo a da ne moze da odgovori.

necu da ga odbanujem, jer sam ga 100 puta banovala kada pretera, pa ga posle odbanujem, da budem fer, iako nije zasluzio, lepo mu kazem da ne prelazi granicu, licno ga zaobilazim i on uporno nastavlja sa nabijanjem na visuljka i nudjenjem istog blogerkama- tako da, necu sebe da stavljam u situaciju, da idem za njim i brisem te komentare, ako vec ne moze da se kontrolise- svako ko voli takvu komunikaciju, slobodno neka sa njim tako razgovara- ja ne volim.
Možda te ispičkara, ali to je u redu po tvojim kriterijumima i principima, zar ne?

Ili je lakše ovako, banuješ ga pa onda pričaš o njemu?


ja o njemu nisam rekla nista neistinito, a ne bih ga ni pomenula, da TI nisi slagao, da ja njemu nesto komentarisem privatne stvari- javni portal nije privatna stvar, ni twitter ni blog- rekoh ti, ako je tebi sve to fajn, eno ti ga pa se uzajamno castite...ja tako ni sa kim ne razgovaram i nije mi normalno.
bene_geserit bene_geserit 01:57 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

obrisala sam i komentare slicnog sadrzaja upucene meni od one nelecene, koje me svakomalo casti nekom pornografijom u svojoj opsesivnoj vezanost, cak je ispisivala vlazne snove sa mojim muzem, koji nikakve veze sa blogom nema

Konačno nešto zabavno ovde i obrisano pre nego sam stigao da pročitam. Nije fora.
Baba Anđo nemoj da brišeš zabavne stvari.
benedykt benedykt 07:13 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

angie01


a stvari stoje ovako- ja sam jedna od retkih koja se na ovom mestu zalaze za pristojnu komunikaciju, pisala sam i blog na tu temu i na mojim blogovima brisem uvrede upucene drugima, jer mi je sramotno da neko dodje da komentarise, a ja dopustim da ga neko drugi vredja,...

A da mi malo pređemo sa ispraznog busanja u pravedničke grudi i drž’te me da mu ne obrišem komentar, na dela. Mislim, čisto onako za promenu.
Dakle, upravo sam proverio i na svoje veliko iznenađenje video da na 2. strani i dalje stoji…

Samo sam svratio da govnima srbočetničkim jebem svetosavsko-mladićevsku mater.

Odnosno…

Jebem ti mater lažljivu, gnome evnuhski. Tebe bar znam ko si pa ću kad-tad kad te sretnem da ti saspem par zuba u grlo.

Ili da pošto se to očigledno neće nikada desiti jer je mater srbočetnicima i gnomu-evnuhskom psovao tvoj E-baš-mi-drago-da-si se-vratio-Krki ljubimac, da makar prestaneš da guslaš tu praznu priču uz prateće panegirike samoj sebi…
literatesa literatesa 08:38 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Činjenica radi, u ozbiljne godine računam one od tridesete. Ja imam 53 i dečko svakako nisam.
Ne znam koliko godina Anđa ima, cenim par više od mene, ali smo oboje u ozbiljnim godinama.


Ma nemoguće, rekla bih 46-47 god. Zatečena sam pretpostavkom da ima više od 50.


Nego, nešto gledam, ma šta da gledam,

Jedini način koji parira ovo njenoj maniji je da budete bolji, pokažite da ste bolji, ako ne, neka vas mrcvari a vi mislite da ste pametniji… jer, pazi, ona ne banuje svoje progonitelje, mrcvari temam kojima nije dorasla, nastrano senzibilnim temam, od vas traži da o ratu, izgibiji na ulici, ubijanju, silovanju pričate fino kućno vaspitano i kad ste vi ubice i silovatelji, insistira na manirima..


Šta je u njenoj glavi ako ova opsjednutost, moralisanje, megalomanija, potuljenost, oholost, prezir, bahatost, podcjenjivanje, posrpdnja, zavidnost, samo se iz nje prospe i ne može da se prikupi.. zamisli taj pakao, roji se, i napiše buahaha..


Ljudi, saberite se. Da li ste u stanju?

predatortz predatortz 08:45 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Šta je u njenoj glavi ako ova opsjednutost, moralisanje, megalomanija, potuljenost, oholost, bahatost, podecjenjivanje, posrpdnja, zavidnost, samo se iz nje prospe i ne može da se prikupi.. zamisli taj pakao, roji se, i napiše buahaha..


Sve te osobine imaju zbirno ime - glupost!


literatesa literatesa 09:09 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Sve te osobine imaju zbirno ime - glupost!


Rekoh, ne učestvujte u ovoj agoniji, koji vam je?


Najgore što ona misli da joj par preporuka čine uslugu, vjetar u leđa na pravom putu, prevaspitava frajerka srboćetnike?


Kakvom bre putu, šta je ovo, socijalna mreža na kojoj i gledamo agoniju i mi smo glavni likovi, i da gledamo njenu agoniju i da nas posipa govnima?

I sve se odigrava istim žarom, ovo je neka borba za poslednji plamen građanskog i jugoslovenskog?


Stvarno nemam živaca bavite se Anđom na B92 u 2023. god, ovo sad što vidim je da ste vi saučesnici u nekom velikom sranju, tako da znate, nemoj poslije da postaneta kao ona: ja nisam, ne znam, nije lepo, nije fer, ja ne pripadam ni jednoj stranci, ne kradem, ne lažem, nisam prosta, ja ne ubijam, ne silujem, moja baka je bila divna, vaša ne.
literatesa literatesa 09:11 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Nevjerovatan sposobnost napraviti neku bedu i ne snositi odgovornost.
benedykt benedykt 09:38 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa

Najgore što ona misli da joj par preporuka čine uslugu, vjetar u leđa na pravom putu, prevaspitava frajerka srboćetnike?


Kakvom bre putu, šta je ovo, socijalna mreža na kojoj i gledamo agoniju i mi smo glavni likovi, i da gledamo njenu agoniju i da nas posipa govnima?

I sve se odigrava istim žarom, ovo je neka borba za poslednji plamen građanskog i jugoslovenskog?

To se stručno zove biti ideološki zaslepljen.
Kada vidim ovo psovanje srbočetničke majke a ja se uvek setim priče svog pokojnog oca kako su ga kao klinca često maltretirali lokalni udbaši na putu od kuće do škole sve naravno uz takve nekakve uvrede, odnosno uz upravo taj isti odnos i bolesnu zilotsku mržnju.
Elem, za Endži je svet podeljen kao nožem na svetlo i na tamu, gde su svetlo naravno oni kao misle isto kao i ona i samim time njima je, kao borcima za onu jedinu moguću istinu, sve oprošteno u startu. Svako ko nije iz te neke Druga Srbija priče je za nju problematičan, a ako ne dao Bog još eventualno i pokaže bilo kakav oblik nacionalnog je iz momenta svrstan u neprijatelje.

Ona iskreno zazire od Srba kao naroda u celini, kao što iskreno mrzi i samo slovo N od (srpskog) nacionalizma, između ostalog jer je dete iz mešanog braka, odnosno jer je za nju jedina moguća domovina bila SFRJ kao što je od Beograda iz vremena titoizma napravila nekakvu grandioznu kosmopolitsku metropolu.
Samim time za rušenje tog nekog po njoj skoro pa idealnog Beograd & SFRJ sveta ona krivi Srbe ili bolje reći srpske nacionaliste.

Ništa čudno niti novo pod kapom nebeskom jer ćeš kod devet od deset onih koji se zaklinju u tu Drugu Srbiju naći neke vrlo slične orijentire…
panta panta 09:55 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

benedykt
literatesa

Najgore što ona misli da joj par preporuka čine uslugu, vjetar u leđa na pravom putu, prevaspitava frajerka srboćetnike?


Kakvom bre putu, šta je ovo, socijalna mreža na kojoj i gledamo agoniju i mi smo glavni likovi, i da gledamo njenu agoniju i da nas posipa govnima?

I sve se odigrava istim žarom, ovo je neka borba za poslednji plamen građanskog i jugoslovenskog?

To se stručno zove biti ideološki zaslepljen.
Kada vidim ovo psovanje srbočetničke majke a ja se uvek setim priče svog pokojnog oca kako su ga kao klinca često maltretirali lokalni udbaši na putu od kuće do škole sve naravno uz takve nekakve uvrede, odnosno uz upravo taj isti odnos i bolesnu zilotsku mržnju.
Elem, za Endži je svet podeljen kao nožem na svetlo i na tamu, gde su svetlo naravno oni kao misle isto kao i ona i samim time njima je sve kao borcima za onu jedinu moguću istinu, sve oprošteno u startu. Svako ko nije iz te neke Druga Srbija priče je za nju problematičan, a ako ne dao Bog još eventualno i pokaže bilo kakav oblik nacionalnog je iz momenta svrstan u neprijatelje.

Ona iskreno zazire od Srba kao naroda u celini, kao što iskreno mrzi i samo slovo N od (srpskog)nacionalizma, između ostalog jer je dete iz mešanog braka, odnosno jer je za nju jedina moguća domovina bila SFRJ kao što je od Beograda iz vremena titoizma napravila nekakvu grandioznu kosmopolitsku metropolu.
Samim time za rušenje tog nekog po njoj skoro pa idealnog Beograd & SFRJ sveta ona krivi Srbe ili bolje reći srpske nacionaliste.

Ništa čudno niti novo pod kapom nebeskom jer ćeš kod devet od deset onih koji se zaklinju u tu Drugu Srbiju naći neke vrlo slične orijentire…

Није ми јасно зашто би ико ко живи у Србији, а није Србин, зазирао од Србије и Срба?
Србија је једини простор бивше државе где ће се на малтретирање оних који нису Срби, наћи припадници већинског народа, тј. Срба, који ће врло јасно да стану у одбрану тога малтретиранога.
literatesa literatesa 10:01 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Elem, za Endži je svet podeljen kao nožem na svetlo i na tamu, gde su svetlo naravno oni kao misle isto kao i ona i samim time njima je sve kao borcima za onu jedinu moguću istinu, sve oprošteno u startu. Svako ko nije iz te neke Druga Srbija priče je za nju problematičan, a ako ne dao Bog još eventualno i pokaže bilo kakav oblik nacionalnog je iz momenta svrstan u neprijatelje.

Ona iskreno zazire od Srba kao naroda u celini, kao što iskreno mrzi i samo slovo N od (srpskog)nacionalizma, između ostalog jer je dete iz mešanog braka, odnosno jer je za nju jedina moguća domovina bila SFRJ kao što je od Beograda iz vremena titoizma napravila nekakvu grandioznu kosmopolitsku metropolu.
Samim time za rušenje tog nekog po njoj skoro pa idealnog Beograd & SFRJ sveta ona krivi Srbe ili bolje reći srpske nacionaliste.


Dobro, našli bi ljudi razumjevanja za njene agonije da ona ostavlja prostora za zajednički život, za novu budućnost koja nije Jugoslavija? Razumjeli bi šta je tišti, jednostavno: ne zna, očaj. Ili na kraju, lakše je naći kompromis, lakše sa sobom živjeti. I Colin je napisao bajke o dobru i zlu, iz njih čitam prije svega savjesnog čovjeka. Traži odgovore i prepušta savjesti da ih nađe.


I ja se sukobim sa ljudima gore od nje, pa me prođe, i njih, ne mrzimo se toliko (ok, sa nekim se ne podnosim, ne podnose ni oni mene i tako neka ostane),

Ovde se sa njom preganja nekolicina srboćetnika, ali ih ona ne banuje nego podmeće ove teme kao kukavičije jaje, i to preko naših leđa osjetljive teme (i koliko puta se završilo ovako, da smo svi u službi njene manije?), dalje zaključimo: da li je ovo grupna terapija za one iz meštovitih brakova? Šta sa nama koji smo samo Srbi? Da trpimo osudu onih koji nisu?

Predatortz uporno misli da je pametniji i učestvuje u ovome, očekuje da će ga Anđa ipak zavoliti iako je izTuzle bosančeros? Tadejus, kaže, razumite je, ona ne voli Bosance.


Bogtejebo ne mogu vjerovati šta čitam, intelektualno i duhovno ograničena manijakinja sa B92 nečemu aminuje? I ne snosi odgovornost, to je ono najgore.. jesu li to ljudi sa specijalnim potrebama, da ne griješimo dušu, pobogu.
literatesa literatesa 10:03 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Panta, jel ti to imaš komplet knjiga? :)
predatortz predatortz 10:09 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Rekoh, ne učestvujte u ovoj agoniji, koji vam je?


Pa, to joj je i cilj!
Da preko naših leđa glumata sve ono što nije, dakle pametnu, urbanu, doslednu osobu, a mi da ćutimo i trpimo izlive njenih frustracija.
Kad već ovde dangubim, što bih to dozvoljavao?
literatesa literatesa 10:18 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Pa, to joj je i cilj!
Da preko naših leđa glumata sve ono što nije, dakle pametnu, urbanu, doslednu osobu, a mi da ćutimo i trpimo izlive njenih frustracija.
Kad već ovde dangubim, što bih to dozvoljavao?

Naravno da ima svoje načine nakon toliko godina, zna odlično koga animira i kako. Preko naših leđa.

Vidiš da se nameće kao neka poslednja čuvarka vatre građanskog, revolucionarka, partizanka, frajerka, ona ne shvata da i čuvari vatre oprže ruke, ali insistira da se silovatelji pristojno obuku.. i tu imaš matricu ponašanja, mi smo definitivno figure u tom njihovom pravedničkom zanosu i osudi, jer to je decenijski Strašni sud pred koji oni izvode narod..

Ne, ti se zavaraš da radiš nešto pametno, samo se uvaljuješ, proklizavaš na njene trikove, i valjaš kao svinja u tome.
predatortz predatortz 10:30 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

mi smo definitivno figure u tom njihovom pravedničkom zanosu


i na nama je da pokažemo o kakvim se tu nedovršenim osobama, licemerima i bezveznjakovićima radi.
ne da to trpimo i ignorišemo.

benedykt benedykt 10:38 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa

Dobro, našli bi ljudi razumjevanja za njene agonije da ona ostavlja prostora za zajednički život, za novu budućnost koja nije Jugoslavija? Razumjeli bi šta je tišti, jednostavno: ne zna, očaj. Ili na kraju, lakše je naći kompromis, lakše sa sobom živjeti. I Colin je napisao bajke o dobru i zlu, iz njih čitam prije svega savjesnog čovjeka. Traži odgovore i prepušta savjesti da ih nađe.


I ja se sukobim sa ljudima gore od nje, pa me prođe, i njih, ne mrzimo se toliko (ok, sa nekim se ne podnosim, ne podnose ni oni mene i tako neka ostane),

Ovde se sa njom preganja nekolicina srboćetnika, ali ih ona ne banuje nego podmeće ove teme kao kukavičije jaje, i to preko naših leđa osjetljive teme (i koliko puta se završilo ovako, da smo svi u službi njene manije?), dalje zaključimo: da li je ovo grupna terapija za one iz meštovitih brakova? Šta sa nama koji smo samo Srbi? Da trpimo osudu onih koji nisu?

Predatortz uporno misli da je pametniji i učestvuje u ovome, očekuje da će ga Anđa ipak zavoliti iako je izTuzle bosančeros? Tadejus, kaže, razumite je, ona ne voli Bosance.

Pa sad, kada ti tako simplifikuješ istorijski narativ odnosno kada tačno ”znaš” a ko je to tačno kriv za to što je od tvog ”predivnog” grada nastao ovaj današnji Beograd kao i za to što te ”savršene” zemlje više nema, onda tu nema mi milimetra bilo kakvog prostora za neku novu budućnost i zajednički život u toj nekoj novonastaloj svakodnevnici. Ostaje samo zilotska mržnja prema svima onima koji ne dele makar približno slične političke svetonazore, sa posebnim akcentom na bosančerose. Svi smo mi ono što jesmo, odnosno kao što je od mene nekako bilo izvesno da će postati ovo što ja jesam danas, tako to isto važi i za Endži. Ne možeš prosto da pobegneš od samoga sebe, svog odrastanja, svog porekla i svega ostalog jer su te formirali a posebno u detinjstvu i mladosti…
panta panta 11:07 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

literatesa
Panta, jel ti to imaš komplet knjiga? :)

Па да.
То било оно време када су се бирале корице књига да буду саобразне регалу.
literatesa literatesa 11:20 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

i na nama je da pokažemo o kakvim se tu nedovršenim osobama, licemerima i bezveznjakovićima radi.
ne da to trpimo i ignorišemo.


Ne moraš svaki njen frajerski brabonjak dočekati na volej i dobaciti dalje, do sada je iz tebe i ovako traljava izvukla ono najgore, sad je na redu silovanje.. Nemaš nikakvu obavezu prema narodu iz RS da ga nešto predstavljaš na ovim previše gradskim prostorima, narod boli kurac za virtuelne aveti i njihove agonije, ne znaju da postoje.

100% si ti mnogo bolji čovjek od nje prepodobne, ali ukratko: prestani da praviš budalu od sebe.
literatesa literatesa 11:22 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Ostaje samo zilotska mržnja prema svima onima koji ne dele makar približno slične političke svetonazore, sa posebnim akcentom na bosančerose.

Ma dobro, to sa bosančerosima je kulminiralo nekako sa mnom, štaš.

+
Svi smo mi ono što jesmo, odnosno kao što je od mene nekako bilo izvesno da će postati ovo što ja jesam danas,

Zaboravih, ovo mi se sviđa, sve više cijenim rečenice. Jednu rečenicu, kao cvijet, tratinčica u polju. :)
literatesa literatesa 11:34 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Па да.
То било оно време када су се бирале корице књига да буду саобразне регалу.

Izgleda skupocjeno i nobles kao Šekspir. :)
angie01 angie01 12:05 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Elem, za Endži je svet podeljen kao nožem na svetlo i na tamu, gde su svetlo naravno oni kao misle isto kao i ona i samim time njima je sve kao borcima za onu jedinu moguću istinu, sve oprošteno u startu. Svako ko nije iz te neke Druga Srbija priče je za nju problematičan, a ako ne dao Bog još eventualno i pokaže bilo kakav oblik nacionalnog je iz momenta svrstan u neprijatelje.


ajao, koliko analiza endzi, koliko ucitavanja, koliko prostackog ulazenje u privatno sa izmisljenim zakljucima-pa bogtemazo, od cele ove banda ekipe, koja ispisuje strahote, ispadoh ja najstrasnija:))),..oa koja sam vam ja carica,

kako bih rekla, svako ovde ispisuje svoj profil-tako da te budalastine koje ipisujes nisu moja slika, nego tvoja.
angie01 angie01 12:08 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

i na nama je da pokažemo o kakvim se tu nedovršenim osobama, licemerima i bezveznjakovićima radi.


predatore, stigla ti je ova nelecena menadzerka, da te usmeri, inace ona ne ucestvuje, samo 30 uobicajeno bljutavih konstrukcija za redom, da nesto ne ispusti, da sve proba da pokrije sto je umilsila u svojoj bolesnoj opsednutosti,..gospodeboze, kakva ekipa.
angie01 angie01 12:14 09.02.2023

Re: sta bih vam rekla,

Pa sad, kada ti tako simplifikuješ


znas kakao, kada se naslonis na nekog s kim si se dzapao, samo zato da bi zajednicki klevetali nekog treceg, to je bas bedasto,...a za tvoju info, bosanceros je karaterna osobina, ne geografska odrednica,..koliko vidim nelecena i predator jednako mrze i Saralije, sve sto nisu oni i njihova mantra,...dok ja mrznju ni prema kome nisam ispoljila- to ti je izgleda promaklo, ili bi bilo bolje da preskocis,...znaci, ne lupetaj kojesta-ostavicu sada ove komentare, da ne bude posle da niste ispisivali.

e da, nesto ti je promaklo, kako me tes svako malo casti felaciom, ono zena koja se ovde bacaka da je decki maltretiraju, drugoj zeni upucuje takve komentare,...i jos ima vlazne snove s mojim muzem, kojeg je u pricu uvela, ne znajuci vise sta ce od sebe,..pa jesete li vi ljudi normalno, sta je vama,...kakva to bolest tera na ovakva razracunavanja nedostojna, podla i primitivna, jer neko ne misli kao vi?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana