Društvo| Obaveštenja| Porodica

Fašizam za dobro jutro

natasa_tasic_10 RSS / 27.11.2022. u 15:50

 

Stvarno sam htela da prestanem da pišem jer se vidi samo politički angažman a ne ljudski, ali mi je stigla poruka koja me je bukvalno rasturila.

 

U pitanju je hraniteljska porodica koja je uzela devojčicu romske naciolanosti kod sebe kada je malena imala 2 godine. Nasi ljudi su u pitanju Srbi koji imaju dvoje dece i oba roditelja su zaposlena. Medjutim vezali su se za dete i rešili da krenu u proces usvajanja.

Inače deca romske nacionalnosti se daju na usvajanje uglavnom ili romskim porodicama ili se šalju u inostranstvo.

Sve je išlo dobro do trenutka kada devojčica kreće u školu i s obzirom da su joj brat i sestra plavi kao i roditelji kreće maltretiranje od strane dece na šta ćute svi u školi.

Dva puta su je tukli jer nije htela da kaže ko su joj roditelji...poenta je da ona ne zna biološke roditelje, a kada je rekla ko su, dobila je pored batina i niz uvreda na račun nacionalnosti.

Dete je trenutno na online nastavi (samo ona), dok se ne odluči šta da rade sa njom u školi. Pazi molim te, šta da rade sa detetom u školi jer je drugačija.

Moji prijatelji koji su prosvetni radnici su mi rekli da je to protivu zakona i slučaj je predat i Poverenici.

Proces usvajanja je pri kraju,ali dete trpi i porodica trpi. Koji zakon i koji su to socijalni radnici koji odlučuju da beli idu sa belima,a crni sa crnima...diskriminatori.

Ja sam im rekla da promene školu,da spasu dete. 

Drugi slučaj je vantelesna oplodnja doniranim materijalom koji će po Bošku Obradoviću da promeni genetski kod kod Srba.

Ako to nije fašizam ne znam šta jeste.

Kako on koji nije čuveni genetičar može da zna šta je to genetski kod nas u Srbiji i koji je to nas genetski kod sad se razume i u medicinu.

Meni je muka kada vidim sve ovo, međutim takvi čuveni genetičari maltretiraju devojčicu koja samo želi da joj roditelji budu ovi kod kojih je sada, jer u mnogim slučajevima ljubav je veća od svake genetike. 

Ako Boško i njemu slični ne znaju, neka dođu do Drinke ili Zvečanske shvatiće dosta toga, sve ono što ih kućno vaspitanje nije naučilo.

Sram sve da ih bude. 

Toliko. 

 



Komentari (147)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:36 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Ja mogu da je pitam da li hoce da napise tekst i bude gost na blogu. Gost autor, ali u svakom slucaju slozila se sa mojim tekstom.
shmoo shmoo 23:38 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

natasa_tasic_10
Ja mogu da je pitam da li hoce da napise tekst i bude gost na blogu. Gost autor, ali u svakom slucaju slozila se sa mojim tekstom.



Може и тако. Било би чак и добро.

Али тек пошто се случај оконча.

Ово је добронамерни савет.


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:44 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Ово је добронамерни савет.
znam. Zato nisam stavljala nista sto moze da ugrozi slucaj i dete. Taso, ja sam stvarno bila u soku i zaista sam htela da prestanem da pisem blog i sve, jer ko o cemu baba o ustipcima, sns, pa sns, a ovo je sustinsko pitanje. I zasto da ne pomognem, da vidimo sta moze da se uradi... a ovo sa Dverima me je dodatno razbucalo i eto vratila sam se.
pratim ja slucaj, sve
highshalfbooze highshalfbooze 17:26 27.11.2022

???

Drugi slučaj je vantelesna oplodnja doniranim materijalom koji će po Bošku Obradoviću da promeni genetski kod kod Srba.

Ako to nije fašizam ne znam šta jeste.

Kako on koji nije čuveni genetičar može da zna šta je to genetski kod nas u Srbiji i koji je to nas genetski kod sad se razume i u medicinu.


Da li bi bili ljubazni gospođo narodni poslaniče da nam pružite dokaze za ove vaše tvrdnje.

Jer ako nešto ovako govorite bez dokaza, onda širite mržnju među građane čiji ste zastupnik u zakonodavnom telu.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:28 27.11.2022

Re: ???

Gospodin je to izjavio za list Danas. Ja Danas izuzetno postujem i pisala sam za njega i ostala sam u cudu da je tako nesto preneo.
highshalfbooze highshalfbooze 17:34 27.11.2022

Re: ???

natasa_tasic_10
Gospodin je to izjavio za list Danas. Ja Danas izuzetno postujem i pisala sam za njega i ostala sam u cudu da je tako nesto preneo.


Da li bi bili ljubazni da me uputite koji broj lista je u pitanju, kao i datum izdanja.
Takođe bih zamolio da kažete u kom broju je javno saopštena Vaša kritika njegove izjave koju tvrdite da ste napisali.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:40 27.11.2022

Re: ???

Pistovani ja nisam javno napisala kritiku vec blog.
Prelamala sam se dve nedelje dal da pisem ili da ne pisem jer me je ovaj slucaj sa detetom potresao. Pratim ga sada. Al kad sam videla sta je rekao Bosko, samo sam prelomila.
Ja sve ljude na Blogu jako dobro znam iz komentara i znam njihove politicke, drustvene i sve druge opcije i oni znaju da nema sanse da ocutim ni pre ,a ni sada na pomen genetike.
Takodje znaju da ja Srbiju volim i da mi ne pada na pamet da kazem da je fasisticka kada nije. Postoje ekstremi kao i svuda na svetu,ali ono sto sam proletos videla u Slovackoj je za mene ostavilo strasan utisak.
Sto se tice doticnog ukucajte Danas i naci cete tekst.
gvozden1 gvozden1 17:44 27.11.2022

Re: ???

Da li bi bili ljubazni da me uputite koji broj lista je u pitanju, kao i datum izdanja.

Verovatno se misli na ovo

„Ako znamo da se prilikom svake oplodnje meša genetički materijal oca i majke, postavlja se pitanje genetičkog materijala uvezenog od nepoznatog donora, što može uticati na promenu genoma budućih naraštaja“, navodi se u saopštenju Dveri.


LINK
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:50 27.11.2022

Re: ???

Eto vi znate bolje i od mene.
Elem,kako ja koja sam umetnica ili gospodin koji nije medicinar moze da se razume u geneticki materijal.
Onda bih i ja mogla da pisem o uticaju atmnosferskog pritiska npr na crne rupe u svemiru i njihovu ekspanziju u budicnosti.
Inace nit se razumem u crne rupe,niti u svemir a jos manje u astrofiziku.
Znam samo sta je ljudskost
highshalfbooze highshalfbooze 17:56 27.11.2022

Re: ???

natasa_tasic_10
Eto vi znate bolje i od mene.
Elem,kako ja koja sam umetnica ili gospodin koji nije medicinar moze da se razume u geneticki materijal.
Onda bih i ja mogla da pisem o uticaju atmnosferskog pritiska npr na crne rupe u svemiru i njihovu ekspanziju u budicnosti.
Inace nit se razumem u crne rupe,niti u svemir a jos manje u astrofiziku.
Znam samo sta je ljudskost


Da, to bi bilo jako interesantno.
gvozden1 gvozden1 17:59 27.11.2022

Re: ???


U tekstu na tom linku se ne pominje Boško Obradović koji je etiketiran.

To se zove dlaka u jajetu:)

Pominju se Dveri, a ne pominje se Boško.
Nije ovo sud da su važne precizne formulacije, politički, neformalan, opušten razgovor.
Dveri, Boško, isti vrag.

E, ako je cilj nešto drugo, onda u redu:)
gedza.73 gedza.73 18:04 27.11.2022

Re: ???

Familije u Štrpcu imaju jednu haplogrupu karakterističnu za Sardiniju i Kataloniju. Te haplogrupe nema nigde na prostoru Balkana, a ima je među Kataloncima, znači u Španiji, južnoj Francuskoj i na Sardiniji…i u Štrpcu,“ kroz osmeh govori Miloš

Najraniji za sada identifikovani zajednički predak svih Drobnjaka bio je romanizovani Norman iz južne Italije. Poznatijom terminologijom, Viking koji je već živeo u Italiji i govorio italijanskim jezikom. Jedna od mogućih teorija, kaže Miloš, je da je ovaj predak Drobnjaka na Balkan najverovatnije došao u vreme Roberta Gviskara i njegovog napada na Drač (1081. godine), Bar i obalu Jadranskog mora i to kao jedan od 16.000 Vikinga u Gviskarovoj vojsci. Gene ovog Vikinga danas nose sve porodice koje su potekle iz plemena Drobnjaka. U trenutnom uzorku, od gotovo 4.000 ljudi, oko 180 je potencijalnih Drobnjaka, što znači da njegov genetski materijal danas nosi oko 4,5 odsto populacije Srba



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:05 27.11.2022

Re: ???

Evo ovako.
Bosko vodi Dveri. Nista ne izlazi sto on ne kaze i on licno govori.
Ja pisem onako kako osecam i zelim. Tekst je ljudski i iz duse,bez ikakvih zadnjih namera napisan.
Nikakav ekstremizam sa koje god strane da dolazi ne podrzavam ali nikakav i zbog svojih stavova imam i posledice,ali svaka je iskljucivo zbog moje slobode dobijena i nije mi zao.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:06 27.11.2022

Re: ???

Cuti ne pricaj,razocarace se
freehand freehand 20:21 27.11.2022

Re: ???

highshalfbooze
gvozden1
Da li bi bili ljubazni da me uputite koji broj lista je u pitanju, kao i datum izdanja.

Verovatno se misli na ovo

„Ako znamo da se prilikom svake oplodnje meša genetički materijal oca i majke, postavlja se pitanje genetičkog materijala uvezenog od nepoznatog donora, što može uticati na promenu genoma budućih naraštaja“, navodi se u saopštenju Dveri.


LINK


U tekstu na tom linku se ne pominje Boško Obradović koji je etiketiran.

Jeste, i ja sam se šokirao povezivanjem tako nečega sa narečenim Boškom Obradovićem! Odakle uopšte ideja da bi dotični izjavio bilo šta u tom smislu?
Mislim, kad bismo se gađali kontejnerima.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:16 27.11.2022

Re: ???

Draga Nataša,slažem se sa tvojim tekstom. Inače pravili su naučnici srpski genom i utvrđeno je da Srbi imaju samo 21% slovenskih gena,ostatak je mešavina raznih. Pravljen je genom i za Hrvate i oni su najsličniji genomu Srba iz 10 veka,dakle prednemanjićke ere. Evo ti moj mali doprinos apsurdnosti "genetske čistote". Srdačno te pozdravljam,Sanda


Sanda Raskovic Ivic je rekla da mogu slobodno da objavim njenu poruku apropo teksta.
Hvala joj.
highshalfbooze highshalfbooze 23:06 27.11.2022

Re: ???

gvozden1

U tekstu na tom linku se ne pominje Boško Obradović koji je etiketiran.

To se zove dlaka u jajetu:)

Pominju se Dveri, a ne pominje se Boško.
Nije ovo sud da su važne precizne formulacije, politički, neformalan, opušten razgovor.
Dveri, Boško, isti vrag.

E, ako je cilj nešto drugo, onda u redu:)


Pročitaj izvorno saopštenje:

https://dveri.rs/saopstenja/savet-dveri-za-bioetiku-o-kakvom-se-uvozu-reproduktivnog-materijala-radi

pa mi kaži gde se pominje nacionalnost biološkog materijala i Srbska genetika?

Pominje se da ne može jedan čovek da odlučuje da se uvozi tako nešto, bez stručne rasprave, bez kontrole donatora koji može da boluje od naslednih bolesti itd.

Nije mi uopšte namera da branim nekoga, već me zaprepašćuje da neko može da baci kosku da zamajava i zavađa ljude.
gvozden1 gvozden1 23:12 27.11.2022

Re: ???

Pročitaj izvorno saopštenje

Jesam.
Naravno, vađenje dela na koji može da se dreka.
Ustaljen način.

Iskreno, nisam do sad čitao, hteo da pomognem onim linkom, a bilo mi i malo čudno ono, jesu Dveri ali nije Boško.
zoja444 zoja444 20:39 27.11.2022

pitanja

zasto se romska deca daju na usvajanje samo romskim porodicama? da li je to nesto zakonski? da li se prati sudbina romske dece koja se usvajaju u inostranstvu?
predatortz predatortz 20:48 27.11.2022

Re: pitanja

zoja444
zasto se romska deca daju na usvajanje samo romskim porodicama? da li je to nesto zakonski? da li se prati sudbina romske dece koja se usvajaju u inostranstvu?


Zakonski nije sigurno, jer takav zakon bi bio skandalozan, protivustavan i fašistički.

zoja444 zoja444 20:56 27.11.2022

Re: pitanja

bio bi. zato i pitam. koji je razlog za to?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:59 27.11.2022

Re: pitanja

To ne znam ni ja,ali cu da istrazim
zilikaka zilikaka 21:25 27.11.2022

Re: pitanja

To ne znam ni ja,ali cu da istrazim

Nezvanično sam negde načula da se detetu bira porodica koja je biološki i socioološki najsličnija prirodnoj.

Meni je ovo ali lično poznajem porodicu gde je usvojitelj na roditeljskom skretao pažnju da dete maltretiraju jer je Romkinja i još je jadan negirao da jeste nego samo ima tamniju put.

Ustala da pitam u čemu je problem ako jeste, al videla da ocu deteta odmažem jer je on uporno insistirao da nije Romkinja.

Posle sam mnogo toga shvatila. Ne malo roditelja je bilo totalno kretensko, svi problemi koji su kasnije nastajali poticali su iz kućnih stavova.
Dete o kojem pričam je sistematski bilo maltretirano od strane vršnjaka (i ne samo ona, al to na stranu), i psihički pucala, škola se pravila luda.
Usvojitelji, zapravo najbolji roditelji, su se lavovski borili.
Nadam se da su uspeli da izvuku dete iz bedaka.

Najgore što spodobe od roditelja u tom razredu na prvi i drugi pogled deluju sasvim pristojno.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:30 27.11.2022

Re: pitanja

drago mi je da se vratila natasa.

tuzna prica.

mene smara sto svakodnevno vidim po tv-u neke zenturace uglavnom, pune sebe, pripadaju nekoj gradjanskoj klasi, intelektualke u zanosu. i onda satima dave te o diskriminacijama, te o nasiljima, te ne sme da se kaze ova rec, te ona rec, i uzivaju u slusanju same sebe i svog glasa, dok prekrstaju noge u “opuztenim” cipela,a realnost je…

jednom poslom sam bila u institutu za majku i dete i videla dete koje sedi samo na krevetu dok su druga deca sa majkama. i niko mu ne prilazi a on tiho place, ne glasno i histericno, rekle su mi sestre da je iz neke zvecanske ili slicno i da je mentalno ne bas skroz ok i da ga niko ne ferma…to ukratko.

eto.

a naravno ne podnosim ni teske seljancure politicarke u lui vitonima i ko zna cemu, kad isto brbljaju i pametuju.

volim pse kad trce livadom.
volim decu kad se jure i igraju “suge”.

da ne bude da sam u svom svemiru, srecno sutra srbiji u mecu sa kamerunom. :)

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:33 27.11.2022

Re: pitanja

zlikaka, slazem se sa tobom. sta znaci to “najslicnija bioloskoj”- koja ga u stvari nije ni htela.

vsljda bi trebslo da se gleda gde se to dete oseca dobro.

ako je beba, tamo gde ce joj biti sigurno, lepo i gde je dom.
alselone alselone 21:37 27.11.2022

Re: pitanja

gde je dom.

dom je tamo gde se wifi automatski konektuje
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:37 27.11.2022

Re: pitanja

Ja cu ispratiti ovaj slucaj, a onda cu da vidim sta se desava po tim centrima. Rekla mi je Principesa da ona ima neke informacije vezane za usvajanja, videcemo.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:40 27.11.2022

Re: pitanja

jednom poslom sam bila u institutu za majku i dete i videla dete koje sedi samo na krevetu dok su druga deca sa majkama. i niko mu ne prilazi a on tiho place, ne glasno i histericno, rekle su mi sestre da je iz neke zvecanske ili slicno i da je mentalno ne bas skroz ok i da ga niko ne ferma…to ukratko.
ma ja sam od ovih sto idu GSP om i pazare po second hand. Joj znas kakve sam jakne nasla, vrhunske tamo. Eto.
da ne bude da sam u svom svemiru, srecno sutra srbiji u mecu sa kamerunom. :)

jao samo da ih dobijemo
predatortz predatortz 21:40 27.11.2022

Re: pitanja

vsljda bi trebslo da se gleda gde se to dete oseca dobro.


Svako usvajanje, po meni, trebalo bi da bude u najboljem interesu deteta. Ne neki sociološki eksperimenti, ne slepo povođenje za trendovima - samo i isključivo najbolji interes deteta!

Jer, čim je došlo do toga da ga usvajaju, to znači da mu život u startu nije podelio dobre karte.
Onda to treba ispravljati tako što će se poveriti onima koji su solidni, stabilni, sređeni i psihički i materijalno. Onima koji detetu žele da daju ljubav, dom, solidno obrazovanje, vaspitanje i svu podršku koja je nemala za taj posao.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:43 27.11.2022

Re: pitanja


Nezvanično sam negde načula da se detetu bira porodica koja je biološki i socioološki najsličnija prirodnoj.
ovo je istina i nazalost zato Romska deca bivaju teze usvojena.
Meni se desilo da Mariju pitaju "Gde ti je mama", predamnom. Dete u soku. Jbg.ona je bela na oca, ja crna, nepojmljivo im je da sam joj ja majka.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:44 27.11.2022

Re: pitanja

alselone
gde je dom.

dom je tamo gde se wifi automatski konektuje


slazem se.

alse, sad sam ukapirala da sam u stvari posle milion godina bila na tako dobrom rodjendanu, niko ali zaista niko nije pitao sifru za wi finjer smo sve vreme intenzivno razgovarali.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:46 27.11.2022

Re: pitanja

Onima koji detetu žele da daju ljubav, dom, solidno obrazovanje, vaspitanje i svu podršku koja je nemala za taj posao.

ja se slazem sa tobom. Po meni je nebitno koje je nacionalnosti dete ili usvojitelji, ako ce se dete osecati dobro. Nasi prijatelji su usvojili 3 romske dece, a Srbi su. Iamli su problema u skoli jer deci i profesorima nije bilo jasno, kako crna deca, a beli roditelji, ali su izgurali. Deca su sada dobro, rastu, ali jeste bilo problema, pri tome nisu ni u centrui tek tako dozvolili da ih uzme druga porodica.
Sada mi je bas pisao Djole, njihov otac, ja mu poslal tekst. Samo da sve bude dobro sa devojcicom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:51 27.11.2022

Re: pitanja

natasa, za mene si ti operska pevacica i neko ko voli pse.

pojma nisam imala da si narodni poslanik niti me to zanima.

ne spadas ni u gospoDZe u patikama koje sam opisala, ni u chanel-luj viton ljancesterke.

tako da dal se vozis busom ili autom i dal kupujes u second hendu ili gde god, kakve veze ima.

kupovala sam u londonu kad sam zivela vise puta u tim radnjama. kod nas nisam, nz zasto.mozda jeke predrasude.

ja sam skroz van sporta, ali vidim da je veliko uzbudjenje, i pridruzujem se zeljama za dobar rezultat.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:58 27.11.2022

Re: pitanja

natasa, za mene si ti operska pevacica i neko ko voli pse.
jeste i najvise volim patike i cizme koje zimi samo mogu da natucem, jer setam.
Snimak nije sa jucerasnje predstave, ali Sofija je pevala.
JAO, A JUCERASNJI bOEMI, STO SU BILI LEPI, MAJKO MILA. Kako sam uzivala.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:06 27.11.2022

Re: pitanja

znas sta je meni bilo neobicno za operu.

sigurno znas zeljku, ona mi je jednom pre milijardu godina rekla-pokazala da ne moraju sbe pevacice opere da pevaju “obojen” ton nego da moze i skoro pa prirodno.

to je za mene bio sok potpuni.

ali da zenu ne stavim u neki los kontekst, mofuce da sam to nesto ja pogresno skapirala.

desava se…

ja imam x pari cipela patika kije ne nosim jer ne mogu samo da navucem
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:13 27.11.2022

Re: pitanja

Zeljku Zdjelar. Pa ne znam, sve zavisi od skole do skole.
Ista kompozicija dve umetnice, dve razlicite boje glasa i dve razlicite tehnike.
Inace to sto je Met uradio Anni je fasizam, jer ju je skinuo sa repertoara zbog Rusije.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:25 27.11.2022

Re: pitanja

natasa_tasic_10
Zeljku Zdjelar. Pa ne znam, sve zavisi od skole do skole.
Ista kompozicija dve umetnice, dve razlicite boje glasa i dve razlicite tehnike.
Inace to sto je Met uradio Anni je fasizam, jer ju je skinuo sa repertoara zbog Rusije.




dobro, onda nisam odvalila. meni je tobilo cudno, nikad pre nisam cula.

lepa je ova kompozicija. ova prva dama, vise mi se svidja, nz zssto.

ne znam mnogo o operi pa i nisam neki sagovornik za to.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:27 27.11.2022

Re: pitanja

Jao Anna je savrsena. To je Anna Netrebko. Ona je jedna u milion.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:39 27.11.2022

Re: pitanja



verujem tebi na rec.

ne znam nista o njoj.

samo sam osetila da kad peva, to nijesamo ispostovana forma, nego donese atmosferu, uvuce te u svoj svet…

tako imam ja za dzez koga volim, za francuske sansone… sve druge mi budu okej ali ne kao izabranice
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:27 27.11.2022

Re: pitanja

Nadji molim te Kiri Tekanava peva kompoziciju it never was you.
Odusevices se.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:49 27.11.2022

Re: pitanja

nask nask 23:43 27.11.2022

Ola

Dovoditi Obradovića u neposrednu vezu sa opisanim slučajem devojčice iz tvoje priče i pritom ga nazivati fašistom je ..., mislim teško je naći prikladan izraz a da se ostane pristojan ali pošto je SP u toku onda bih rekao: totalni promašaj.

Ola je pun pogodak



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:53 27.11.2022

Re: Ola

Sanda se slozila sa tekstom. Drugo, ljudi u afektu ili u nekom bezumlju kazu ono sto ne bi nikada da su smireni. Zasto su Dveri ovo izjavile ja ne znam ali to jeste fasizam, jer on nije pre svega geneticar vec politicar i ne znam sta je po struci. Ja nisam politicarka, ja sam umetnica i gledam na stvari drugacije. Ja vidim ljude, a ovde vidim one koji misle da su bolji od nekoga drugog jer je njihov genetski kod perfektan, tako da takvih Boskova ima puno, pa i kod te devojcice bas iz ove price.
gvozden1 gvozden1 00:05 28.11.2022

Re: Ola

Sanda se slozila sa tekstom.

Ako čita komentare, verujem da se kaje.

Prvo, ostavi ženu na miru više, pretera sa ponavljanjem Sanda, Sanda, Sanda....

Drugo, pa šta ako se ona slaže, nije ni ona ni genetičar ni bezgrešna.

Treće, ti si iznela tvrdnju, i red bi bio da je ti braniš, a odbrana sigurno nije ponavljanje tvrdnje.

Nataša, nema ničeg fašističkog u saopštenju Dveri, apsolutno ničega.

Nemoj relativizovati takvo zlo kakvo je fašizam trpajući tu sve i svašta.


Pogledaj ovako, neki klinac, koji ne zna šta je fašizam pročita tvoj blog, pročita saopštenje Dveri, i zaključi, aha, to je znači taj fašizam, pa onda je on u redu, jer ovde ništa loše ne piše.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:41 28.11.2022

Re: Ola

Bosko je tezak covek i pri tome narcisoidan i zadrt. On ima tri mantre LGBTQ+, Kosovo i ovo za Srbiju.
I to ponavlja kao ploca.
Drugo ja mu nisam zaboravila upad na RTS. Moja kuma je bila na protestima ona je za levicare i posle toga vise nije isla u te setnje.
Eto covek mora da uradi nesto sta god samo da on bude vidljiv
nask nask 00:44 28.11.2022

Re: Ola

Sanda se slozila sa tekstom.

Mislio sam da pričam sa tobom ali ajde kada nemaš neki bolji argument da prihvatim da je onda tekst korektan kada se već Sanda složila.
Черевићан Черевићан 00:34 28.11.2022

муке трагом

Toliko

у неком прелазном... времену живимо
крутост што је била тешко се напушта,
садашњица тражи ....хумане приступе
времена треба ........па ће се попушта

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana