Satira

Šećer

natasa_tasic_10 RSS / 31.10.2022. u 23:48

 

 placebo.png?w=333

Ovih dana samo razmišljam o šećeru, ali ne o onom kupovnom, ili dijabetesu, već o šećernom životu, o ljubavi i mladosti.

Elem, sedim ja tako danas kući i razmišljam se, majko mila, imam 12 kg više i sama sebi sam nezgrapna. Krenula sam  i na vežbe, majke mi mile, na neke sa strujom, al kilaža da padne, ne pada. 

Sedim ja tako danas i u ruci mi je bela toblerona, ona hvala Bogu nema gluten, pa rekoh Nataša kako si se tako ugojila uopšte mi nije jasno.

Onda se pogledam u ogledalo i kažem sebi, hm nemaš bore, makar to, pa  pogledam u tu tobleronu, da je uzmem ili ne uzmen?

Mami me bre...gleda u mene onako masonsko trouglasta, priziva me. Meda mi je naslonio na noge glavu, zna da imam nešto kod sebe za jelo, pa kuka i uzdiše, ali on ne sme da je jede.

Sedim tako i gledamo se nas dve. 

Šećer i ja.  Ko će koga da pobedi na kraju.

 

 



Komentari (497)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:33 02.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

ne mesaj se u konflikt izmedju angie i mene.


samo cu ti ovo reci, jer ne vredi nista drugo, ne mozes da procesuiras u svojim halucinacijama,...ja sa tobom nemam nikakav konflikt, cinjenica je da me ti bez bilo kakvog razloga pratis, vredjas i napadas,...ti mene uopste ne interesujes, niti imamo bilo kakveih dodirnih tacaka-sem sto smo registrovane na istom sajtu,...to sto si ti umislila da zbog toga imas pravo da me ovako suludo optuzujes i vredjas- to nema nikakve veze sa mnom i govori samo o tebi.
zoja444 zoja444 12:33 02.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

angie, umesto da kazes: ja se izvinjavam umesto svih koji su te natasa uvredili, mozda i ja nehotice, nenamerno... sad ti prozivas natasu da te brani. kakva ironija i cinizam!
angie01 angie01 12:42 02.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

sad ti prozivas natasu da te brani. kakva ironija i cinizam!


gde si to procitala- ja vrlo jasno pitam Natasu, ko je nju i kako vredjao, kako sama tvrdi, jer ja to nisam videla i blog je bio zakljucan odmah posle prvih komentara, koje pak jesam,...pa me prosto zanima, sta je u tim komentarima bilo uvredljivo za nju.


umesto da kazes: ja se izvinjavam umesto svih koji su te natasa uvredili,


ja Natasu nisam vredjala, nisam videla ni da je neko drugi, zato je i pitam- znaci, ne vidim zasto bih se izvinjavala, jer mislim drugacije od nje,...dok pak sporno zakljucavanje i sprecavanje drugih da kazu sta misle, da se razjasni eventualan nesporazum ili sta god.


to sto ti tripujes je samo u tvojoj glavi,...a ironija i cinizam je opsesivno proganjanje sa uvredama, dok se trazi da se nekom drugom izvinjava, ko nije vredjan,...sem sto je bolesno.


zoja444 zoja444 12:55 02.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

angie, tvoj problem je sto nemas ni trunke samokriticnosti. to ti je lose po licni razvoj. sad ces ti: sta tebe briga, haluciniras, glupa si, bezobrazna, izmisljas, ne vredi da ti crtam... svima isto pises.
angie01 angie01 12:59 02.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

zoja444


nemam nameru da gubim vreme u ubedjivanju sa nedotupavnim stvorenjem, ja ti kazem lepo jedno, ti opet teras svoje,..pa teraj,..al bez mene, ja nisam terapeut i ne mogu ti pomoci, al nema razloga da pristanem da ti budem medijum za ove tvoje budalastine,...nadji si nekog drugog za smaranje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:33 02.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

natasa_tasic_10
Ovo nije losa ideja.
25 samo da obavestim krecemo u kampanju vezanu za femicid. Ne smem sve da kazem dok se to ne izorganizuje sve. Ja cu voditi panel vezan za Romkinje.
Sto se tice ovoga za decu ima opcija da se pise clanovima odbora za obrazovanje. Najbolje je da se pise i opoziciji i poziciji i pisite za manjinska pitanja u odbor za manjine,dijalog...
Sto se tice odbora za kulturu tu je informisanje primat. Ja sam bila na proslom odboru i nisam glasala uopste.
Ima moj blog Zivot za klik recimo da je to odgovor za sve.
Ovde nisam dosla da se bogatim niti da kradem,niti sam stranacki uradila bilo sta, vec sam nazalost uvek isla tezim putem.
Bilo je vredjanja i te komentare sam brisala i zakljucavala blog jer sam se uzasno lose osecala. Ajd od ovih sto me me znaju pa me pljuju ali ovde to nisam ocekivala.
Elem nije losa ideja da se postavljaju pitanja,samo sto za sva pitanja ja nemam odgovore,ali mozemo da pokusamo da nadjemo sto da ne


Eno ja sam postavio gore jedno. Mogu jos jedno samoplagirajuci svoj komentar sa drugog bloga:

Izmedju BG i dalekog Panceva ne postoji redovna zeleznicka linija. Zeleznicom moze samo regionalnim vozom BG-Vrsac da se putuje a on ide par puta dnevno. A postoji nedavno sagradjeni kolosek koji je placen tako sto je od Rusa uzet kredit. Voz ne ide posto SNSovci drze bus liniju pa tako prakticno reketiraju gradjane. Mesecna karta za 20km tom bus linijom kosta 70 EUR sto je vise nego mesecna karta za sve vrste prevoza u nekim nemackim gradovima. Na godisnjem nivou tih 20 km kod tog jednog SNS-prevoznika kosta vise od 800 EUR. To je malo manje od toga koliko u Austriji kosta godisnja karta za sve vrste prevoza u celoj zemlji.

Pitanje za SNS vlast: zasto se ne uvede redovna zeleznicka linija Pacevo-BG koju bi gradjani mogli da koriste po cenama usaglasenim sa primanjima?


Principessa_etrusca je dala primer kako postavljanje pitanja funkcionise u uhodanoj demokratiji. Srbija ima jedva postojece iskustvo demokratije (cak i regionu smo na dnu - tu negde sa CG i Albanijom) i pasivni odnosno stranacki poslusni poslanici vecine su bili i ostali stub odbrane od demokratizacije i politicke emancipacije Srbije.
mariopan mariopan 12:37 04.11.2022

Re: Djacke ekskurzije

Elem nije losa ideja da se postavljaju pitanja,samo sto za sva pitanja ja nemam odgovore,ali mozemo da pokusamo da nadjemo sto da ne


Da, i ja mislim da je dobro da ti postavljamo i takva pitanja. Onda možeš nešto da uradiš, bar da praviš frku i pitaš tamo gde treba, pa možda nešto i urade?
softelectronics_e softelectronics_e 13:55 02.11.2022

M'da!

Juče ja na jednoj društvenoj mreži pitam ja jednog drugara zašto on tako afirmativno piše o svemu, pa i o mnogim potezima vlasti?
Jebote, čovek inženjer?
Jutros mi stiže poruka od njega ... druže, molim te da ne obraćaš pažnju na mene. Ja imam dijagnozu.
Na jednoj strani stvarnost vidim u superlativima, a na drugoj su raznorazni strahovi.
Odgovorio sam mu da se drži i da se ne boji!
Nije mu lako.
Drago mi je da mi se poverio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:53 02.11.2022

Re: M'da!

Jebote, čovek inženjer?



Kakve veze ima što je neko inženjer sa time da je u stanju da se čepi toj vašoj vlasti, ili da u njoj učestvuje? To je stvar mentaliteta a ne obrazovanja. Pogotovu ako ima neke koristi, eno, onaj balvan Bajatović je doktorirao, jebote. Orlić - radio u istoj firmi u kojoj i ja, isto doktorirao na etfu, doduše kolege sa posla ga ne pamte po dobru.

Pa dobar deo mojih bivših kolega koji su bili inženjerski krem de la krem, su bili u SPS-u u ono vreme, dobijali tako i stipendije od ministarstva i gledali popreko nas koji smo obijali patike po demonstracijama i lajali protiv Slobe.

A Nata se boji ovde da zucne, jer se za svako skretanje sa linije u SNSu gubi glava, to jest nalog na tviteru i posao u real life-u, ako je državni, i dobijen preko stranke, ovo znam provereno i iz prve ruke. Jedino što je kod njih to komplikovanije jer linija ima više, pa može i najverniji član stranke da se zajebe ako sledi pogrešnu liniju, ili mu se ukrste signali, onda je najpametnije da ćuti o onom što nije njegov pay grade. Zapravo da ćuti uvek, sem kad se ukaže prilika da se pohvali predsednik Vućić, to je uvek ok i sigurica.


bene_geserit bene_geserit 17:32 02.11.2022

Re: M'da!

A Nata se boji ovde da zucne, jer se za svako skretanje sa linije u SNSu gubi glava

Šta ste se bre navrzli ženi, očekujete od nje da menja društvo ili šta već, dal ste normalni.
Lepo je rekla ubacila se tamo da proba da uradi nešto za ljude u svom svetu, umetnike, manjine, a to jedino možeš u partiji na vlasti.
A svi vi svirači onoj stvari koji političku borbu posmatrate sa strane sa pijedestala treba da joj nešto popujete. Pa od Nate tražite da vam menja društvo, menjajte ga sami.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:24 02.11.2022

Re: M'da!

Lepo je rekla ubacila se tamo da proba da uradi nešto za ljude u svom svetu, umetnike, manjine, a to jedino možeš u partiji na vlasti.
hvala.
25 pokrecemo temu femicida i hocu to da isteram do kraja, i umetnike. Ja stvarno ne znam i ne mogu ali iskreno da se bavim svim i svacim jer smo na delu videli ljude koji medsaju babe i zabe i na kraju izgori onaj Bager ili tako nesto sto je kostalo bas puno para, elem, moja strucnost je da pomognem kolegama . Ja nikoga vredjala nisam


https://www.facebook.com/natasa.tasicknezevic/videos/633735121827211/

angie01 angie01 19:40 02.11.2022

Re: M'da!

Ja nikoga vredjala nisam


pitanje je bilo, ko je vredjao tebe i kako?...pa si morala da zakljucas blog.
highshalfbooze highshalfbooze 19:43 02.11.2022

Re: M'da!

bene_geserit
A Nata se boji ovde da zucne, jer se za svako skretanje sa linije u SNSu gubi glava

Šta ste se bre navrzli ženi, očekujete od nje da menja društvo ili šta već, dal ste normalni.
Lepo je rekla ubacila se tamo da proba da uradi nešto za ljude u svom svetu, umetnike, manjine, a to jedino možeš u partiji na vlasti.
A svi vi svirači onoj stvari koji političku borbu posmatrate sa strane sa pijedestala treba da joj nešto popujete. Pa od Nate tražite da vam menja društvo, menjajte ga sami.


Ja lično ne očekujem previše. Samo da bude na sednici odbora čiji je član zbog toga što je sama to htela i da glasa po svojoj savesti.

A ako neko ide na protest glumeći da se bori za jedno, a u stvarnosti neodlaskom na Skupštinski obor u kome treba da se raspravlja o toj istoj stvari zbog čega je išla na protest omogući da ta tema uopšte ne bude na dnevnom redu, šta je onda to? Kako se to zove?
nikvet pn nikvet pn 19:48 02.11.2022

Re: M'da!

bene_geserit
od Nate tražite da vam menja društvo


Дада, промениће га ко Чомићка дијалог.

Тамо не примају да мењаш него да чуваш.

Жао ми је, искрено.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:48 02.11.2022

Re: M'da!

25 pokrecemo temu femicida i hocu to da isteram do kraja, i umetnike.

Наташа, пошто је твоја тема положај балетских уметника, да ли можеш да кажеш нешто о томе?

П.С. Такође, да ли ја добро разумем да мислиш да изборе треба организовати по струкама, не по неким географским изборним јединицама, па да онда свака струка/еснаф има своје представнике у скупштини?
predatortz predatortz 20:03 02.11.2022

Re: M'da!

25 pokrecemo temu femicida i hocu to da isteram do kraja,


Šta se tu može isterati do kraja?
Šta ta vaša divanjenja na raznim odborima mogu da promene, osim da se pooštre zakonske sankcije?

Ako je neki psiho rešio da ubije ženu, on će da ubije ženu.
I vi možete o tome do groba da pričate.


Ovaj narod je u decenijskom nervnom rastrojstvu zbog svih sranja i svih oblika nesigurnosti koje mu je, kroz razne vlade u kojim je participirala, servirala ista grupa krembila sa kojom ćeš ti da divaniš.
I? Kako ti misliš da oni koji umeju samo da proizvode sranja, uvlače narod u njih, bilo koje sranje reše?

Šef vaše stranke, koji je umislio da je šef svega, proizvodi psihoze kako usta otvori.
A narod izložen takvom sranju, pa još decenijama, ludi! Onda bije, ubija, ubija sebe,siluje,pada u depresije...

Narod je oboleo od vaših eksperimenata, plaši se vaših "pobeda i uspeha" jer su im u živom sećanju neke grandiozne pobede ovog koji patetiše kako usta otvori! Pobede krunisane mrtvim, izgubljenim ratovima, izbegličkim kolonama, gubitkom teritorije...

Ako tvoje kolege stvarno žele da pomognu narodu, neka učine jedno i pomogli su - neka se nose u tri pičke materine! Da nas ne brane, da nas ne vode u bolje sutra, da ne plaše ovu decu ratom, da ne dele novac kao pijani gastarbajter u seoskoj birtiji, jer taj novac neko mora i da vrati...

Neka učine što je učinio Duško Mihajlović - neka idu u šumu, povuku se i ne prave štetu!

Kakvi kurac vaši odbori?
gvozden1 gvozden1 21:12 02.11.2022

Re: M'da!

не по неким географским изборним јединицама, па да онда свака струка/еснаф има своје представнике у скупштини?

Zanimljiv predlog :)

Problem izbornog sistema, većinski, proporcionalni, ili jedna od mnogih varijanti kombinacija ta dva, je problem na koji ne postoji tačan odgovor.

Ono što je sigurno je da ovo kod nas, proporcionalni sa jednom izbornom jedinicom, sigurno nije dobro.

Nije, jer da ima smisla bilo bi ga još negde osim kod nas i u Crnoj Gori.

A Nataša, njen angažman i to što smo (ste) navrzli na nju.
Pa tako izgleda sa strane posmatrano, zaista.

Teško je pridružiti se, jer, izvini Nataša, ona očito ne može da se nosi sa tim.
Nije "politična"

E tu možda dolazimo do osnovnog problema, predstavljaju nas nepolitični ljudi.
Kako tu dospevaju?

Onaj soj, njih nekoliko, ili nekoliko desetina, vrh stranke, lokalni šefovi, verovatno po stranačkom aktivizmu i parama, a ostali poslanici, kako?

Kako je Nataša uopšte dospela u skupštinu?
Ne raspitujem se nego se pitam.

Narodni poslanik mora, treba bar, da bude politička vatra, da pršti kad govori (Aćim Čumić mi na pameti) a Srbija u skupštini ima devedeset posto poslanika koji nikad ništa ne kažu, koga niko ne prepoznaje na ulici ni posle dva tri mandata.
Otud priče o restoranu.

U većinskom sistemu retko ko od njih bi se i kandidovao, o pobedi ni govora nema, zato su i bez (političkog) autoriteta, i, objektivno, bez političkog značaja.

Tako i ovo naše (vaše) istresanje na Nataši je istresanje na pogrešnom mestu.
nask nask 21:33 02.11.2022

Re: M'da!

Nije, jer da ima smisla bilo bi ga još negde osim kod nas i u Crnoj Gori.

Ima ga i Nizozemska.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:42 02.11.2022

Re: M'da!

bene_geserit
[
Šta ste se bre navrzli ženi, očekujete od nje da menja društvo ili šta već, dal ste normalni.
Lepo je rekla ubacila se tamo da proba da uradi nešto za ljude u svom svetu, umetnike, manjine, a to jedino možeš u partiji na vlasti.
A svi vi svirači onoj stvari koji političku borbu posmatrate sa strane sa pijedestala treba da joj nešto popujete. Pa od Nate tražite da vam menja društvo, menjajte ga sami.

Ovaj komentar mi se sviđa. Bravo Bene.
gvozden1 gvozden1 21:45 02.11.2022

Re: M'da!

nask
Nije, jer da ima smisla bilo bi ga još negde osim kod nas i u Crnoj Gori.

Ima ga i Nizozemska.

Čist proporcionalni, sa celom državom kao jednom izbornom jedinicom?

Ok, skoro negde čitam baš o izbornim sistemima i naletim da tu informaciju, da smo samo mi i Crna Gora sa takvim sistemima.
predatortz predatortz 21:51 02.11.2022

Re: M'da!

Kako je Nataša uopšte dospela u skupštinu?
Ne raspitujem se nego se pitam.


Ništa lično, ali došla je fintom "muda za bubrege".

Ono, skupi se "trust mozgova ", zapravo njegovih najvernijih podguznih muva, pa kažu:

Za ove izbore im prodajemo fintu da okupljamo nepartijske ličnosti. Pa red umetnika, red sportista, red lekara...

I ništa...
Teraj po starom!
Muljaj, petljaj, ugrađuj se... Ove će posle mandata, ili dva, k'o upotrebljenu papirnu maramicu...
nask nask 21:56 02.11.2022

Re: M'da!

Čist proporcionalni, sa celom državom kao jednom izbornom jedinicom?

Da. U kombinaciji sa partijskom discipinom u parlamentu, vladi i preko državnih sekretara (politička funkcija u birokratskom aparatu) sistem je doveden to totalne negacije demokratije. Da su komunisti bili tako partijski disciplinovani još uvek bi bili na vlasti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:01 02.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
не по неким географским изборним јединицама, па да онда свака струка/еснаф има своје представнике у скупштини?

Zanimljiv predlog :)

Није предлог, већ ми се чини да Наташа мисли да је она у скупштини представник извођачких уметника.

Мене занима да ли неко представља медицинске сестре или рецимо самосталне занатлије.

Посебно, занима ме шта значи решавање положаја балетских уметника. Надам се да ће Наташа написати нешто о томе.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:06 02.11.2022

Re: M'da!

predatortz


Ako tvoje kolege stvarno žele da pomognu narodu, neka učine jedno i pomogli su - neka se nose u tri pičke materine! Da nas ne brane, da nas ne vode u bolje sutra, da ne plaše ovu decu ratom, da ne dele novac kao pijani gastarbajter u seoskoj birtiji, jer taj novac neko mora i da vrati...

Neka učine što je učinio Duško Mihajlović - neka idu u šumu, povuku se i ne prave štetu!

Kakvi kurac vaši odbori?

A ko bi trebao da organizuje i vodi društveni život u Srbiji? I kao bi se te osobe birale ili postavljale od strane nekoga?
da podsjetim na jedan Krstićev blog i da citiram Brajovićev post koji je bio odgovor @natasavb:
Нисмо учинили довољно да он -- ко год: Цветковић, Дулић, Дачкониколић -- не буде тамо где је био. Морали смо ми, савим конкретно -- princi i ја, да кренемо да се крљамо по том калу од политике. Јер овде на блогу исијавамо и задржавамо право на високи морални став; можда бисмо, стварно, ми били бољи и часнији? Можда би и ти, с нама, лепше променила и покренула неке ствари?

Крстић ти каже исто што и ја: ти верујеш да си боља и моралнија од оних који за твоје дете нису урадили довољно. Па шта чекаш, онда? Крени, ангажуј се... Не оклевај. Хајде!

Не треба, дакле, свако да буде одговоран. Ја се, рецимо, осећам одговорним. Верујем да сам понегде можда могао и умео боље од ових који су ме заступали. (За princija сам сасвим уверен, за Максу такође, они су стручњаци који своје услуге продају светском тржишту; чини ми се да си ти око аутизма такође стручњачки упућена, ту си ти могла да делујеш?) Србији је фалила предузимљива памет и нешто мало часних људи. (Отуда Ђилас онако добро стоји у Београду: делује као да с обе ствари добро стоји...)

Није нама Слоба пао с неба. Ми смо га заслужили.

Мени су ове расправе мало досадне. Сви одричу одговорност, као да Марсовци живе овде. Нема других: ми смо одговорни. Крстић се, барем, подухватио тога кала и по њему пливао. Он је ту, иако у калу, чист. Дакле, мени је ово све помало досадно, то порицање тога какви смо. Такви смо какви смо и зато овако изгледамо. И то видим, одавно, па ми је сад занимљивије да пуштам музику:

predatortz predatortz 22:15 02.11.2022

Re: M'da!

A ko bi trebao da organizuje i vodi društveni život u Srbiji? I kao bi se te osobe birale ili postavljale od strane nekoga?


Znaš i sam zemljače da nije dobro kada fukara skrajne pamet u stranu i biva toliko glasna da pametna reč teško može da se čuje.

Možeš mi verovati a i ne moraš, ali tako je danas u Srbiji.

A i u onim našim napaćenim gudurama preko Drine.

Ko da vodi?
Plašim se i da ti odgovorim!
Najpametnije smo rasterali, a ovo što stasava se već dugo i sistematski zaglupljuje.
Ne vidim ja tu nekog velikog potencijala za promene. Ni u skorije vreme, ni na duge staze.
gvozden1 gvozden1 22:16 02.11.2022

Re: M'da!


Da. U kombinaciji sa partijskom discipinom u parlamentu, vladi i preko državnih sekretara (politička funkcija u birokratskom aparatu) sistem je doveden to totalne negacije demokratije. Da su komunisti bili tako partijski disciplinovani još uvek bi bili na vlasti.

Partijska disciplina u takvom sistemu je neminovnost.
Partija pravi listu, ako hoćeš na listu (i pripadajuće privilegije ) ima da slušaš.

Ali "proporcionalisti" kažu, a ima istine u tome, da je to pravedniji sistem, manjina ne biva "zgažena" nego uđe u skupštinu srazmerno snazi u biračkom telu.
Kod većinskog onaj ko izgubi, nema ga u skupštini, pa i ako je izgubio za jedan glas.

U Srbiji je dodatni problem što ne postoje jake lokalne stranke ( ima li ih tamo?) koje mogu da uđu u skupštinu, pa tako veliki delovi Srbije ostaju bez ikakvog predstavnika u skupštini.
A i kad je neko rodom iz nekog kraja, samo od njegovog lokalpatriotizma zavisi da li će se zalagati za taj kraj, jer mu reizbor uopšte ne zavisi od tog biračkog tela.

Odvajanje poslanika od naroda je najveća mana ovog sistema, sudbina mu zavisi od stranke, a ako je situacija kao kod nas što je, da je stranka zapravo jedan čovek, onda mu od njega zavisi politička sudbina, pa onda, logično, zanemaruje narod i udvara se tom čoveku.
( Ako je Vučić uopšte čovek:)

Nije idealan ni većinski, ali ovo je, makar za naše uslove, pokazalo se, katastrofa.

Kad će ga ko i kako promeniti, bog sveti zna.
angie01 angie01 22:17 02.11.2022

Re: M'da!

cika kamilo, a sta je bilo posle...ovde ide muzika iz grlom u jagode...
gvozden1 gvozden1 22:18 02.11.2022

Re: M'da!

Није предлог

Ma znam bre, šalim se.

Čitam šta pišeš, jasna mi je tvoja ideja.
gvozden1 gvozden1 22:34 02.11.2022

Re: M'da!


I ništa...
Teraj po starom!
Muljaj, petljaj, ugrađuj se... Ove će posle mandata, ili dva, k'o upotrebljenu papirnu maramicu...

Ma da, kao onaj jadni bivši gradonačelnik Beograda.
Šta li je njega nateralo na onakvo ponižavanje?

Malo mi bez veze zbog Nataše da pišem sve što mislim, ali šta li ljude poput njega opredeli da se prihvate toga?

Naivnost da veruju da će nešto da se pitaju, ili banalno koristoljublje?
predatortz predatortz 22:36 02.11.2022

Re: M'da!

Šta li je njega nateralo na onakvo ponižavanje?


Kažu, jedna sklonost...

Malo mi bez veze zbog Nataše da pišem sve što mislim,


Isto! Deluje i kao fino čeljade.
gvozden1 gvozden1 22:39 02.11.2022

Re: M'da!

Kažu, jedna sklonost

Taj abar nisam čuo, ajd daj prvo slovo:)
shmoo shmoo 22:40 02.11.2022

Re: M'da!

predatortz

Za ove izbore im prodajemo fintu da okupljamo nepartijske ličnosti. Pa red umetnika, red sportista, red lekara...



Како се зове онај Јеврејин, израелски држављанин, фирма има седиште у Израелу, што свима, и власти и опозицији, на целом Балкану води предизборне кампање?

Асаф Еисин?





predatortz predatortz 22:43 02.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
Kažu, jedna sklonost

Taj abar nisam čuo, ajd daj prvo slovo:)


Slušaj, čuo sam od čoveka koji bi to mogao znati, a opet nije da mu verujem 100%.

Ne bih da blatim na rekla-kazala.

Ali je bilo tužno gledati čoveka onih dostignuća kako glumi ikebanu.

nask nask 23:05 02.11.2022

Re: M'da!

Partijska disciplina u takvom sistemu je neminovnost.

I totalno nedemokratska pojava, ne glasaš u parlamentu onako kako misliš da treba nego kako ti je naređeno. Ovde je tako barem u praksi jedno dvadeset godina, nema više nezavisnih političkih umova, sve sami partijski botovi, čast retkim izuzecima.
Ali "proporcionalisti" kažu, a ima istine u tome, da je to pravedniji sistem, manjina ne biva "zgažena" nego uđe u skupštinu srazmerno snazi u biračkom telu.

Ovde mandat za formiranje vlade dobija najveća stranka na izborima (20-30% mesta u parlamentu je prosek u zadnje dve dekade), pa onda prave koaliciju sa drugim partijama oko (tvrdog) programa vlade i onda se koalicija igra jednopartijskog sistema do sledećih izbora.
U Srbiji je dodatni problem što ne postoje jake lokalne stranke ( ima li ih tamo?)

Ima, ali su one stvarno lokalne u smislu da se bave lokalnom politikom. Na lokalu su te koalicije, naspram savezne politike, vrlo često dobre za lokal. Ljudi se poznaju, žive tu i rešavaju probleme koji se dotiču svih u lokalu tako da manje muljaju sa (nepostojeće) ideologijom.
Odvajanje poslanika od naroda je najveća mana ovog sistema, sudbina mu zavisi od stranke, a ako je situacija kao kod nas što je, da je stranka zapravo jedan čovek, onda mu od njega zavisi politička sudbina, pa onda, logično, zanemaruje narod i udvara se tom čoveku.
( Ako je Vučić uopšte čovek:)

Ovde imamo takvog jednog već 12 godina za premijera, čovek (ako je uopšte čovek) je od teflona, dokazani lažov i prevarant, eksponent "velikog novca", a ume da morališe kao da je crkveni predikant.
Nije idealan ni većinski, ali ovo je, makar za naše uslove, pokazalo se, katastrofa.

Nije nijedan savršen ali se bojim da u Srbiji nije problem sam izborni sistem već nešto drugo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:09 02.11.2022

Re: M'da!

angie01
cika kamilo, a sta je bilo posle...ovde ide muzika iz grlom u jagode...

Ista ili slična priča koja se ponavlja i danas.
Među moje omiljene filmske scene je scena iz Kukavičijeg gnijezda kad se Mek Marfi, i pored toga što je svjestan da ne može dignutu betonski blok sa česmama, kladi da će podignuti taj blok i baciti ga na prozorske rešetke da ih izbije i pobjegne van ludnice.
Ne podiže blok, plaća krvavim rukama opkladu i kaže okupljenima: Ja sam makar probao, vi niste ni to.
On nije uspio ali je dao ideju Indijancu, mislim Bromdenu, da to uradi i pobjegne. Što je ovaj i učinio.




gvozden1 gvozden1 23:30 02.11.2022

Re: M'da!


Nije nijedan savršen ali se bojim da u Srbiji nije problem sam izborni sistem već nešto drugo.

Tu si sigurno u pravu, da izborni sistem nije jedini problem, možda ni najveći, ali da je loš, loš je.
Isporučuje nam beogradizacuju političke scene, što nikome pa ni Beogradu ne odgovara, isporučuje partijske poslušnike, odbija "političke umove" a angažuje nepolitičke.....itd itd
Valjalo bi da je nešto drugo.

A šta je još problem?

Ne znam šta ti imaš na umu, a meni se čini da su to i nedefinisanost elementarnih stvari kao što su granice i razbijenost nacije na velike delove u više država.
Drugi taj problem nemaju.

A to ipak ne zavisi samo od vlasti u Srbiji, naprosto, dato stanje kao problem.

Republika, i to nametnuo stanje je, uveren sam, problem koji omogućava raznim Vučićima da budu simboli nacije umesto onoga što treba da budu, administracija.

Bazične stvari nisu dovedene u red, nešto našim zaslugom, nešto višim silom, ali, makar smo opet Srbija, i to je nešto.

angie01 angie01 23:35 02.11.2022

Re: M'da!

mislim Bromdenu


jeste, Chief Bromden,
samo ovo nije ta prica,...ova se zavrsila tako sto je lik presao na drugu stranu i sada je glavni poslusnik.
nask nask 23:43 02.11.2022

Re: M'da!

Ne znam šta ti imaš na umu, a meni se čini da su to i nedefinisanost elementarnih stvari kao što su granice i razbijenost nacije na velike delove u više država.

Da baš to, elementarne stvari, šta hoćemo ili nećemo kao građani i kao nacija, i kako to sprovest ili sprečiti.
Drugi taj problem nemaju.

Veruj mi imaju i te kako, ali barem znaju malo više od nas o onome što je gore pomenuto, tj. nekako se uvek manje zajebu nego mi.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:51 03.11.2022

Re: M'da!

Ja sam bila na odboru i jedina nisam glasala.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:30 03.11.2022

Re: M'da!

angie01
mislim Bromdenu


jeste, Chief Bromden,
samo ovo nije ta prica,...ova se zavrsila tako sto je lik presao na drugu stranu i sada je glavni poslusnik.

Ma Krstić je, za mene, potpuno nebitan. Isto kao i to da li ga je sistem naprosto usisao ili se on sam ugurao u sistem.
Ja pričam o principu: Ja sam bar pokušao, vi niste ni pokušali.
Ne znam koliko puta sam u životu čuo: To se ne radi tako, to niko nije do sada tako radio, to je nemoguće, šta će ljudi misliti, šta ćeš ako ne uspiješ, nemam ja vremena za novi početak.
Duško Trifunović jednom napisa, ako se dobro sjećam:
"Gledaj, ja ne mogu da preplivam ovu rijeku
a kažem da neću.
To nije moj život, to je susjed mog života
koji ovdje traži vraga"
Angie, u životu sam se nagledao i naslušao kritičara, svega i svačega, koji od skoro pa ništa do ništa ne znaju o onom što kritikuju. Što manje znaju to agresivnije izriču svoju prsudu.
Dešavalo mi se u životu i da budem saplitan i ometan na početku nekog poduhvata od takvih kritičara a na kraju kad sve uspije i prođe neko vrijeme ti isti sebi počnu pripisivati zasluge za uspijeh toga što sam napravio.
Nagledao sam se osoba koji su spremni naći hiljadu opravdanja da nešto ne urade a u stvari su ili neznalice, ili se boje neuspjeha i "šta će ljudi reći" ili su naprosto ljenčine.
Zbog toga sam vrlo oprezan sa kritikama, naročiti žustrim.
Nudum jednu sjajnu francusku priču o "nemogućem" poduhvatu:Čovjek koji je sadio drveće
a Kanađani su napravili i crtani film po istoj prči:


Link za one koji ne vide video

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:40 03.11.2022

Re: M'da!

Ja pričam o principu: Ja sam bar pokušao, vi niste ni pokušali.


Шта је Крстић конкретно покушао? На саветничко место га је довео школски друг (вероватно понајвише да имао с ким да дува). Крстић је био и остао корумпирани и неуки дилетант.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 03.11.2022

Re: M'da!

bene_geserit

Još da si dodala Engleze i super ...
Pazi Holanđani, beskonačni zločini po njihovim kolonijama, u Indoneziji su Japance dočekali ako oslobodioce, mož da misliš, u Južnoj Africi je sistem koji su oni uspostavili a Britanci nadogradili korišćen za stvaranje aparthejda, i tako redom.

Ja bih dao apacherosepeacock na 50 godina u javnu kuću bez problema ... 100x bi više seksa imala nego što si sama u stanju da organizuješ.



Posto je zakljucan blog kod Filipa, odgovor (mora) i ne nastavljam dalje..


Pazi, Buri kolonisti koji su se naseljavali u J. Africi  u 17. veku nisu bas ti Holandjani iz tvoje fantazije, nego su, da budemo precizni, potomci nemacko/protestantsko/frizijsko/francusko hugenotsko/danskih izbeglica koji su ziveli u Holandiji a koje je Holandija 1650+ prakticno deportovala u Cape. Posle je naseobina rasla i to ne iskljucivo od dachera..

Inace Buri su u nekom procentu i neevropskog porekla do 10% Indijci, Malajci, Khoisani itd. 

Ako mislis na Dutch  East India Company trgovacku holandsku kompaniju koja je trgovala u ime tadasnje republike Holandije u tom delu sveta u prvoj polovini 17. veka, rasformirala se jos 1799 (preimenovala i presla na drugu teritoriju).  Poslati su bili da trguju za monopol i pomorsku kontrolu izmedju Atlantika i Pacifika i kao podrsku u 80- godina ratu za holandsku nezavisnost od Spanije, sa ondasnjim domorodackim princevima (kraljevima) koji su tu teritoriju kontrolisali.  

Duch West India Company (1660-1760) se bavila trgovinom robova iz Afrike u Ameriku, ali to je na danasnjoj teritoriji Togo, Benin, Nigerija. 
Redosled najmasovnijih tadasnjih trgovaca robljem je ovakav Portugal, Britanija, Spanija, Francuska, Holandija pa na kraju Danska. 

A aparthejd su tamo (JA) kreirali Britanci krajem 19. veka. Od 1806. je britanska kolonija a ne holandska a od 1910 Unija njihovih belaca tamo koji su pravili svoju Vladu.. 


I sve se to desavalo pre 500-200-100 godina, veze s mozgom danas nema.


Holandija je inace glasala 1960 za rezoluciju UN protiv aparthejda u JAR, mnogobrojni pokreti i demonstracije u NL su organizovani i bili protiv aparthejda, svim holandskim kompanijama je od drzave nalozeno da ne trguju sa JAR a osim Shell oil co. niko i nije trgovao sa njima dok apartheid nije zvanicno ukinut. 


Sto sve zajedno, za onaj razgovor kod Filipa, blage veze nema sa ex-holandskim kolonijalizmom.


Ja rekla - rentirala bih Srbiju Holandjanima (a moze i Nemcima), rentiranje drzave je- fikcija, tj. ne postoji primer u reali ko sto znamo (valjda).  


Ali zato nije fikcija rasprodaja Srbije Rusima, Kinezima, Arapima itd za sitnis kao sto realno to vec rade srpski izabrani lideri i stranka/ke na vlasti sto ti/tebi slicnima ne smeta uopste. Tu si nem ko riba.


Nego oprobano, drz da se skrene tema sa neprijatnih cinjenica oko stvarne rasprodaje Srbije koja je od gore nabrojanih aktera u toku i zato je uvek zgodno palamuditi 50000-ti krug o kolonijalizmu X, Y ili cemu god samo ne o stvarnom problemu.. 
 
angie01 angie01 11:22 03.11.2022

Re: M'da!

Ja pričam o principu:


cika kamilo i ja pricam o principu, nebitno je sve drugo- na jednoj strani je sve ostalo u tvom objasnjenju, sa kojim se potpuno slazem i imam 2 tone raznih iskustava na tu temu, al necu da smaram, sve su to poznate bolesti ljudskih karaktera,...a sa druge strane je cinjenicno stanje, kako to kolo funkcionise, sto znaci da nema Crvenkapica modela, niti bake, niti lovca koji ce spasiti stvar, samo vuk, koji ce da proguta sve koji se priblize, pa sad ti ili pridjes ili ne i za obe odluke si odgovoran, kao i za posledice.

na blogu je bilo sjajnih ljudi, od kojih neke poznajem i koji su se odvazili da probaju da nesto urade, iako ima to nije bilo potrebno u odnosu na licne okolnosti, al tako sto su sledili svoja iskrena ubedjenja i na osnovu njih se i konektovali.

...ako me razumes.

ja nisam niciji sudija, nesto moze da mi se svidja, nesto ne, mozemo da pricamo o cemu god treba, da pokusamo da se razuveravamo ili sta god i to je ok platforma i normalna komunikacija, sve drugo je agresija, makar bila i pasivna, ono kada te neko gaslatinguje....sto se eto cesto desava na blogu.
nikvet pn nikvet pn 12:00 03.11.2022

Re: M'da!

natasa_tasic_10
Ja sam bila na odboru i jedina nisam glasala.


И савест ти је мирна. Учинила си некакав искорак да нашу стварност поправиш. Лепо, али то су пусти снови.

Сви новоуписани у политику декларисани лепим жељама крену као нешто да мењају. Док им се не дошапне: не таласај. Од поправке јавног стања на крају нема ништа али зато од поправке приватног материјалног стања итекако има.

Можда сам ја само још један циник (фашиста, садиста...) који за своје пореске новце свога(?) посланика усуђује се да пита за учинак? Да, са истим правом као што свога водоинсталатера пацера приупитам. Колико је непристојно питати за збир посланичких примања овог месеца? Или је пристојно да нас на сајту о томе известе? Профи примања остају Наташина приватна ствар али њена јавна примања су из нашег јавног џепа.

Изволи Наташа. Хвала унапред.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:35 03.11.2022

Re: M'da!

principessa_etrusca
Ja pričam o principu: Ja sam bar pokušao, vi niste ni pokušali.


Шта је Крстић конкретно покушао? На саветничко место га је довео школски друг (вероватно понајвише да имао с ким да дува). Крстић је био и остао корумпирани и неуки дилетант.

Ma što ste se uhvatili Krstića i njegovog lika i (ne)djela.
Ja sam spomenuo taj blog koji je bio poziv ljudima da se uključe u borbu za ideje koje zastupaju.
Pa i narodni pjevač je rekao:

„Ne može se carstvo zadobiti,
„Na dušeku sve duvan pušeći;

Već spomenuti Duško Trifunović je pisao:

Probudi se,
nešto se dešava,
nemoj reći da to nisi znao,
i tvoja se sudbina rešava,
moglo bi ti jednom biti žao".

Neće doći ni Nijemci, ni Hrvati, ni Bugari, ni Rusi ni Amerikanci, ni Bog Otac Sotona da u Srbiji napravi društvo i državu kakvu Srbi trebaju. Taj voz nikada neće stići u srpsku stanicu a dok pošteni, pametni i inertni čekaju voz koji nikad neće stići najlošiji između Srba prave društvo i državu kakvu neznalice i loši a preduzmljivi mogu napraviti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:11 03.11.2022

Re: M'da!

Ma što ste se uhvatili Krstića i njegovog lika i (ne)djela.
Ja sam spomenuo taj blog koji je bio poziv ljudima da se uključe u borbu za ideje koje zastupaju.

Ја поздрављам борбу за сопствене идеје, макар и као члан СНС, али проблем је са оном већином која улази у политику из погрешних разлога, пре свега да би остварили неку корист, финансијску, каријерну или неку другу.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:43 03.11.2022

Re: M'da!

Ali zato nije fikcija rasprodaja Srbije Rusima, Kinezima, Arapima itd za sitnis kao sto realno to vec rade srpski izabrani lideri i stranka/ke na vlasti sto ti/tebi slicnima ne smeta uopste. Tu si nem ko riba.


Ili recimo kako su nemi na to sto Apartheid-Holandjani imaju tajne policijske stanice. Mogu zamisliti kako bi drecali da su te stanice stajaznam recimo kineske.

gvozden1 gvozden1 15:03 03.11.2022

Re: M'da!


Ja rekla - rentirala bih Srbiju Holandjanima (a moze i Nemcima), rentiranje drzave je- fikcija, tj. ne postoji primer u reali ko sto znamo (valjda).  

O jel ovo krenulo pravdanje?
Jedna, nisam ja prva rekla, druga, to je bila fikcija, nisam tako mislila...
:)

Lepo, a bio je i red.
:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:22 03.11.2022

Re: M'da!

Ako je Vučić uopšte čovek:)



Auuu, kad neko poznat po neznom i umerenom jeziku u komunikaciji ovako jako opajplici Vucicu!
gvozden1 gvozden1 15:36 03.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Ako je Vučić uopšte čovek:)



Auuu, kad neko poznat po neznom i umerenom jeziku u komunikaciji ovako jako opajplici Vucicu!

Brzo si otkucao, trebalo je još malo da smišljaš, ispalo je.... onako.

Mislim, ispalo je glupo, al neću to da kažem jer sam poznat po nežnom i umerenom jeziku, pa da ne rušim reputaciju.

Al pusti to, kopka me ono za Krkara, dame ga pominjaše, vidim idol im je neki, a ja bih baš voleo da znam da li je ovde.

Znam da ti nisi, ne ličite, on je oštriji i na jeziku i na pameti, mnogo oštriji.

Ali jedan nik mi je sumnjiv, nije se javljao ovde, Ukrajinu brani i previše.
Sa njim imam korektan odnos iako su nam stavovi nebo i zemlja.

Zbunjuje me njegov odnos prema četnicima.

Što ste pominjali Krkara?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:59 03.11.2022

Re: M'da!

Al pusti to,



Ih, pa opet bi da se pusti to.


Za Krkara sve lepo pise na onom blogu. Ako nemas pamet da razumes to ti je sto ti je.
angie01 angie01 16:03 03.11.2022

Re: M'da!

čekaju voz koji nikad neće stići


cekaju voz sto doci nece,
pa da krenu putem srece teee,
o jeeeh,...

pa zavisi u koj vagon udjes- to ti kazem,...


gvozden1 gvozden1 16:10 03.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Al pusti to,



Ih, pa opet bi da se pusti to.


Za Krkara sve lepo pise na onom blogu. Ako nemas pamet da razumes to ti je sto ti je.

Ej, ajd nemoj da si na kraj srca, jedna riba (dobro, dama) kaže da nije ona prva rekla nego Krkar, u raspravi si učestvovao samo ti od muškaraca (kakav takav) druga, da li se ja sećam Krkara.

Ti nisi (nisi Krkar, a da li si i ti pominjao protektorat ne znam, malo sam ukoso čitao, a moguće je da jesi, od te si ti sorte) a ne verujem da su baš toliko zaljubljene u Krkara da ga pominju i pozivaju se na njega toliko godina posle.

Ili jesu?

A da tražim ponovo tamo, pa rekoh ti da sam i onda čitao koso.

Ali ako nećeš nećeš, nije kraj sveta.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:22 03.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
Al pusti to,



Ih, pa opet bi da se pusti to.


Za Krkara sve lepo pise na onom blogu. Ako nemas pamet da razumes to ti je sto ti je.

Ej, ajd nemoj da si na kraj srca, jedna riba (dobro, dama) kaže da nije ona prva rekla nego Krkar, u raspravi si učestvovao samo ti od muškaraca (kakav takav) druga, da li se ja sećam Krkara.

Ti nisi (nisi Krkar, a da li si i ti pominjao protektorat ne znam, malo sam ukoso čitao, a moguće je da jesi, od te si ti sorte) a ne verujem da su baš toliko zaljubljene u Krkara da ga pominju i pozivaju se na njega toliko godina posle.

Ili jesu?

A da tražim ponovo tamo, pa rekoh ti da sam i onda čitao koso.

Ali ako nećeš nećeš, nije kraj sveta.


E, ti staljinisticki islednik ukoso citao - aj ne zajebavaj. Kaze Jeeves moras ipak sam.

Nego, ono 'ako je uopste covek' razbija. I onaj vas putinoljub Vladimir Djukanovic bi se postideo.
gvozden1 gvozden1 16:32 03.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
Al pusti to,



Ih, pa opet bi da se pusti to.


Za Krkara sve lepo pise na onom blogu. Ako nemas pamet da razumes to ti je sto ti je.

Ej, ajd nemoj da si na kraj srca, jedna riba (dobro, dama) kaže da nije ona prva rekla nego Krkar, u raspravi si učestvovao samo ti od muškaraca (kakav takav) druga, da li se ja sećam Krkara.

Ti nisi (nisi Krkar, a da li si i ti pominjao protektorat ne znam, malo sam ukoso čitao, a moguće je da jesi, od te si ti sorte) a ne verujem da su baš toliko zaljubljene u Krkara da ga pominju i pozivaju se na njega toliko godina posle.

Ili jesu?

A da tražim ponovo tamo, pa rekoh ti da sam i onda čitao koso.

Ali ako nećeš nećeš, nije kraj sveta.


E, ti staljinisticki islednik ukoso citao - aj ne zajebavaj. Kaze Jeeves moras ipak sam.

Nego, ono 'ako je uopste covek' razbija. I onaj vas putinoljub Vladimir Djukanovic bi se postideo.


A što si to čitao?
Poduži komentar, ozbiljno pisan za ozbiljnog sagovornika, nije to štivo za tebe.

Ili pomno pratiš šta pišem?:)

Možda i ja nekad krenem da čitam tvoje duže komentare red po red.

A ono ne mogu, mrzi me.
Vidim ribe se koliko toliko dozvole pameti, meni dosta, nije trud bio uzaludan.

A ti, jel i dalje smartraš da je neki protektorat, recimo švapski, najbolje rešenje za nesposobne Srbe, ili si i ti revidirao stav?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:39 03.11.2022

Re: M'da!

A ti, jel i dalje smartraš da je neki protektorat, recimo švapski, najbolje rešenje za nesposobne Srbe, ili si i ti revidirao stav?



Ti druze islednice ko majka iz Good Bye, Lenin! Zatvorilo Goli Otok, snajka. Nema. Gotovo. Kraj. Fajronat.
gvozden1 gvozden1 16:41 03.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
A ti, jel i dalje smartraš da je neki protektorat, recimo švapski, najbolje rešenje za nesposobne Srbe, ili si i ti revidirao stav?



Ti druze islednice ko majka iz Good Bye, Lenin! Zatvorilo Goli Otok, snajka. Nema. Gotovo. Kraj. Fajronat.

Znaš!
A nisi provalio da sam to namerno tebi napisao?

E sad si me dodatno razočarao.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:46 03.11.2022

Re: M'da!

E sad si me dodatno razočarao.


A nije ni lepo da budes lud, a da to ne znas.



LINAK: http://www.youtube.com/watch?v=sfQLy4B6ldo
gvozden1 gvozden1 16:53 03.11.2022

Re: M'da!

I šta ti sad ovo znači?
Neka mnogo jaka fora mora da je?

Daj bre reci šta misliš o protektoratu nad Srbima.

Imaš li ono neophodno da kažeš?

Ribe te ostavile samog, vidim, a ti se koprcaš, ne smeš da kažeš što bi hteo, a do juče su, dok te one nisu napustile bio hrabar:)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:31 03.11.2022

Re: M'da!

Ribe te ostavile samog, vidim, a ti se koprcaš, ne smeš da kažeš što bi hteo, a do juče su, dok te one nisu napustile bio hrabar:)



Gvozdenajsi-MC

I šta ti ovo znači?
Neka mnogo jaka
fora mora da je?

Ribe te ostavile
samog, vidim,
ti se koprcaš,
ne smeš da kažeš
ono što bi hteo,
a do juče si, bate,
bio hrabar,
abar, abar, abar (fade-out)

Refren:

Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)
Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)

...














srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 03.11.2022

Re: M'da!

Šta ste se bre navrzli ženi, očekujete od nje da menja društvo ili šta već, dal ste normalni.



Ne znam za kolege, ali ja ne očekujem baš ništa od Nate, nego komentarišem pojavu koju sam zapazio kod SNS-ovaca, a usput pomažem i čarliju da bolje razume stvari.

Sine, ja kad bih ušao u taj SNS, mene bi odma sutradan izbacili zbog pogane jezičine. Ne bih uspeo da ostvarim NIŠTA od svojih zacrtanih ciljeva, koji god oni bili.

gvozden1 gvozden1 18:00 03.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Ribe te ostavile samog, vidim, a ti se koprcaš, ne smeš da kažeš što bi hteo, a do juče su, dok te one nisu napustile bio hrabar:)



Gvozdenajsi-MC

I šta ti ovo znači?
Neka mnogo jaka
fora mora da je?

Ribe te ostavile
samog, vidim,
ti se koprcaš,
ne smeš da kažeš
ono što bi hteo,
a do juče si, bate,
bio hrabar,
abar, abar, abar (fade-out)

Refren:

Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)
Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)

...
















Znam ja da je teško kad ne znaš šta da kažeš a važno ti sa ti komentar bude poslednji, ali, brate, daj neka ima kakve takve veze.

Smisli nešto jbg.

A neću ti dozvoliti poslednji komentar :)
angie01 angie01 19:10 03.11.2022

Re: M'da!

prota, prota, protektorat (skupno)
Daj bre reci, (glavni vokal)


daj bre reci,
pusti vokal,


...virtuelno, dogodine u Prizrenu, obicno se zavrsi u realnosti-dogodine u Frakfurtu ili Amsterdamu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:51 03.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
Ribe te ostavile samog, vidim, a ti se koprcaš, ne smeš da kažeš što bi hteo, a do juče su, dok te one nisu napustile bio hrabar:)



Gvozdenajsi-MC

I šta ti ovo znači?
Neka mnogo jaka
fora mora da je?

Ribe te ostavile
samog, vidim,
ti se koprcaš,
ne smeš da kažeš
ono što bi hteo,
a do juče si, bate,
bio hrabar,
abar, abar, abar (fade-out)

Refren:

Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)
Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)

...
















Znam ja da je teško kad ne znaš šta da kažeš a važno ti sa ti komentar bude poslednji, ali, brate, daj neka ima kakve takve veze.

Smisli nešto jbg.

A neću ti dozvoliti poslednji komentar :)


Nema frke. Izvoli.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:53 03.11.2022

Re: M'da!

angie01
prota, prota, protektorat (skupno)
Daj bre reci, (glavni vokal)


daj bre reci,
pusti vokal,


...virtuelno, dogodine u Prizrenu, obicno se zavrsi u realnosti-dogodine u Frakfurtu ili Amsterdamu.


Ako vidi ona govedina iz Sindikata ima da ukradu.
angie01 angie01 21:19 03.11.2022

Re: M'da!

Ako vidi ona govedina iz Sindikata ima da ukradu.


:)

vidi fenomenalnog Nemanju sa delom filharmonije u Skadarliji,


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:44 03.11.2022

Re: M'da!

angie01
Ako vidi ona govedina iz Sindikata ima da ukradu.


:)

vidi fenomenalnog Nemanju sa delom filharmonije u Skadarliji,




Sjajno! Cela ekipa. Ni malo akademski sterilno a ni fensi nafurano.
gvozden1 gvozden1 22:08 03.11.2022

Re: M'da!

Sjajno! Cela ekipa. Ni malo akademski sterilno a ni fensi nafurano.

Vidi, vidi, sastali se golupčići pa slušaju srpsko kolo :)
Slatki ste.

Nego, evo i ovo vam je lepo, gospodski a opušteno, još i poučno, govori šta Srbi vole, obratite pažnju na publiku


LINK
angie01 angie01 22:21 03.11.2022

Re: M'da!

Sjajno! Cela ekipa. Ni malo akademski sterilno a ni fensi nafurano.


bas kako treba,...ove dve pored violinisktinje su cerke Bokija Milosevica.


a evo ga pre par godina u Studentdkom parku, odrzao je besplatni koncert, posto za kolarac planu karte za par sati,


apacherosepeacock apacherosepeacock 00:55 04.11.2022

Re: M'da!

gvozden1

Ja rekla - rentirala bih Srbiju Holandjanima (a moze i Nemcima), rentiranje drzave je- fikcija, tj. ne postoji primer u reali ko sto znamo (valjda).  

O jel ovo krenulo pravdanje?
Jedna, nisam ja prva rekla, druga, to je bila fikcija, nisam tako mislila...
:)

Lepo, a bio je i red.
:)



Jok.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:06 04.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Ako je Vučić uopšte čovek:)



Auuu, kad neko poznat po neznom i umerenom jeziku u komunikaciji ovako jako opajplici Vucicu!


To huchi misli - natcovek. :)
bene_geserit bene_geserit 01:17 04.11.2022

Re: M'da!

Ja rekla - rentirala bih Srbiju Holandjanima (a moze i Nemcima), rentiranje drzave je- fikcija, tj. ne postoji primer u reali ko sto znamo (valjda).  


Ali zato nije fikcija rasprodaja Srbije Rusima, Kinezima, Arapima itd za sitnis kao sto realno to vec rade srpski izabrani lideri i stranka/ke na vlasti sto ti/tebi slicnima ne smeta uopste. Tu si nem ko riba.

Ama jok, mislio sam da ti stvarno imaš tapiju na prodaju Srbije Holanđanima ili Nemcima, fikcija - ko bi rekao.
To je nešto za šta se ti zalažeš, kako si sama rekla na više blogova, da pretvoriš Srbiju u Nemački ili Holandksi protektorat tj. koloniju.
A kako je biti kolonija tih zemalja imaš istoriju pa uči iz nje.

Nego, koliko sam ja pratio razni srpski resursi se prodaju raznima a to uključuje i zapadne zemlje i to verovatno većinom. Zbog čega potenciraš Ruse, Kineze, Arape a ne sećaš se Nemaca i Amerikanaca? Jel to malo iz tebe viri evropska supremacija, ono ako prodamo nešto zapadu to je dobro, oni neće da prave sranja, a ako prodamo zlim Rusima, Kinezima ili Arapima, jao majko i kuku.
Meni ipak deluje da ćeš da budeš zaštićen onoliko koliko se sam štitiš, pa ako prodaš prava na rudarenje Rio Tintu ili Kinezima, nebitno, ekološke uslove i rudnu rentu sam propisuješ. A zapadne firme su pokazale da itekako umeju da se prilagode lokalnim uslovima, da potkupe gde treba, da smanje troškove zagađenjem gde mogu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:21 04.11.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Ribe te ostavile samog, vidim, a ti se koprcaš, ne smeš da kažeš što bi hteo, a do juče su, dok te one nisu napustile bio hrabar:)



Gvozdenajsi-MC

I šta ti ovo znači?
Neka mnogo jaka
fora mora da je?

Ribe te ostavile
samog, vidim,
ti se koprcaš,
ne smeš da kažeš
ono što bi hteo,
a do juče si, bate,
bio hrabar,
abar, abar, abar (fade-out)

Refren:

Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)
Daj bre reci, (glavni vokal)
reci šta misliš (skupno)
prota, prota, protektorat (skupno)

...



apacherosepeacock apacherosepeacock 01:53 04.11.2022

Re: M'da!

Nego, koliko sam ja pratio razni srpski resursi se prodaju raznima a to uključuje i zapadne zemlje i to verovatno većinom. Zbog čega potenciraš Ruse, Kineze, Arape a ne sećaš se Nemaca i Amerikanaca? Jel to


Zato sto su Rio Tinto obustavili (tamo niko nije tukao demonstrante ako se ne varam i primer je JEDAN), Most Kinezi mlate iznajmljenim tabadzijama, prete, pale, Kinezima zlato i bakar, Rusima nafta gas kao i otvorene pretnje drzavi u stilu ako se, ruska igranka sa Kosovom, bogzna koliko spijunskih ruskih punktova seta zemljom, mediji prakticno prepisani ruski i slicno.

A ti nabrajaj te zapadne koliko ih je i kakvu etiku imaju i koliko je uporedivo sa ovim prvim setom stetocina.

Iz laganog citanja blog, vesti, vidim koja se strana drzi i tu nema nikakve zabune vise. A sto se prodaje zemlje tice ovom letal triu - ej prodajte samo nema posle kukanja. To mi je najodvratnije, kad naprave izbor a posle im svi krivi.

Sto se ovakvih razgovora tice na blogu, ja jasno navijam za Srbiju u EU, jasno mi je i da su tamo mediji zavrsili posao za ovu drugu stranu, ja o tome imam svoje misljenje i kazem koje je. Tesko njima tamo. Ali, izbor je na njima i tako ce im i biti. Zao mi je samo onih % koji su sterani na totalnu marginu, i koji se koprcaju protiv, ali jbg.

I stvarno mi je vise dosadno da ponavljam istu pricu. Od mene stetu ta zemlja nema, naprotiv, placam i tamo porez. A srecno IM bilo sa tamosnjima na vlasti (skinuti ih nece jos dugo.a vidim i da ustvari za njih i na blogu glasaca koliko hoces) Kinezima, Rusima, Arapima i ostalim tabadzijama.


E al vazno valjda meni odbrusiti redovno. (mislim ok i to, bas se potresam oko virtuelnih rasprava)
bene_geserit bene_geserit 03:12 04.11.2022

Re: M'da!

ja jasno navijam za Srbiju u EU

ja takođe
jasno mi je i da su tamo mediji zavrsili posao za ovu drugu stranu

to nikako nije jasno
A srecno IM bilo sa tamosnjima na vlasti (skinuti ih nece jos dugo.a vidim i da ustvari za njih i na blogu glasaca koliko hoces) Kinezima, Rusima, Arapima i ostalim tabadzijama.

Pa zapravo slabo ovde na blogu ima ljudi koji su za SNS, skoro niko.
A skinuće ih kad da mig onaj ko ih je i postavio a to nisu Kinezi ili Rusi.
A sto se prodaje zemlje tice ovom letal triu - ej prodajte samo nema posle kukanja.

Da malo imamo mozga ne bi ništa prodavali, a svakako ne zemlju koja je strateški resurs (mada je to verovatno jedan od uslova za primanje u EU, da se dozvoli vlasništvo stranaca nad zemljom), ili vodu (šta beše sa onim što su prodali Koka koli ili kome već na Vlasini?), i rudna prava pa još sa niskom rudnom rentom i tankim ekološkim zakonima.
Ali, potpuno je svejedno kome se zemlja prodaje, ako se prodaje, najbolje bi bilo nikome, da se zaštitiš moraš sam, neće niko drugi da te štiti.
softelectronics_e softelectronics_e 05:29 04.11.2022

Re: M'da!

apacherosepeacock
Nego, koliko sam ja pratio razni srpski resursi se prodaju raznima a to uključuje i zapadne zemlje i to verovatno većinom. Zbog čega potenciraš Ruse, Kineze, Arape a ne sećaš se Nemaca i Amerikanaca? Jel to


Zato sto su Rio Tinto obustavili (tamo niko nije tukao demonstrante ako se ne varam i primer je JEDAN), Most Kinezi mlate iznajmljenim tabadzijama, prete, pale, Kinezima zlato i bakar, Rusima nafta gas kao i otvorene pretnje drzavi u stilu ako se, ruska igranka sa Kosovom, bogzna koliko spijunskih ruskih punktova seta zemljom, mediji prakticno prepisani ruski i slicno.
...

Jao jeste!
Braća Ameri i ostala pridružena kalakurcija se ne prljaju tukući demonstrante.
Oni lepo izbombarduju predmetne zemlje na čije resurse im zine dupe, ne žaleći 'da u toj borbi', kolateralno, pobiju i pola miliona dece.
Jebote, koliko iko treba da bude glup da glorifikuje postupke zapadnih zemalja čiji kapital je toliko natopljen krvlju 'drugih'.
Budimo realni!
Ne budimo 'Buri'!
gvozden1 gvozden1 08:52 04.11.2022

Re: M'da!

ja jasno navijam za Srbiju u EU

ja takođe


To je više postala fraza bez stvarnog sadržaja.
Jer šta znači biti za EU na realnom političkom nivou, znači li to biti za nezavisno Kosovo, npr, znači li ignorisati realnost da ni EU ne zna ni da li će ni kad će primati nove članice, a to je neophodno ako je neko za EU.

Za EU su ili najpovršniji ili najnezainteresovaniji za politiku, oni koji kažu, ma ja sam za EU, i ne razmišljajući šta to zapravo znači.

Sasvim je druga stvar sa
politikom koja se može zvati evropski put, za tu politiku je većina razumne Srbije, jer je malo onih koji bi glasali za formalno prekidanje pregovora, jer bi to vodilo u opasno stanje koje ne isključuje ni kažnjavanje.

Onaj ko ne vidi da su fraze koje dolaze sa zapada, iz EU, o tome da je svačija, pa i srpska, dobra volja da li hoće ili neće u EU, da ako hoće mora da ispuni neke uslove, a ako neće onda nikom ništa, taj je priličan diletant za politiku.
Ne zavisi to od dobre volje već od odnosa snaga.

Srbija mora da ostane ne "evropskom putu" htela ne htela, odgovaralo joj to ili ne, jer nije u poziciji da bira, nema dovoljno političke, ekonomske, vojne snage da bira.

Evropski put je jedna politika, a članstvo u EU druga, i, naizgled paradoksalno, jedna sa drugom nemaju mnogo veze.

Dakle, i ja sam za evropski put, a za EU, to je fikcija što rekoše, besmisleno je o tome i zauzimati stav.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:57 04.11.2022

Re: M'da!

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
Ako je Vučić uopšte čovek:)



Auuu, kad neko poznat po neznom i umerenom jeziku u komunikaciji ovako jako opajplici Vucicu!


To huchi misli - natcovek. :)


Krivo mi sto se ja ovoga nisam setio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:58 04.11.2022

Re: M'da!

bas kako treba,...ove dve pored violinisktinje su cerke Bokija Milosevica.


Bio jedno vreme komsija sa njima. Svi odlicni.
gvozden1 gvozden1 09:00 04.11.2022

Re: M'da!

Krivo mi sto se ja ovoga nisam setio.

Jel ti to govori išta?
predatortz predatortz 09:13 04.11.2022

Re: M'da!

To je više postala fraza bez stvarnog sadržaja


Naravno!
Em EU neće da se širi i to govori svaki manje-više ozbiljan njihov političar, a i ne postoji raspoloženje građana EU za prijem zemalja Zapadnog Balkana, em što kažeš to bi za nas značilo odricanje od dela svoje teritorije, što ni jedna ozbiljna država ne bi uradila.

Potom, rat u Ukrajini je jasno pokazao ono što godinama ovde govorim - EU je pravno-birokratska ljuštura i ukras oko NATO, A NATO JE američka igračkica.
gvozden1 gvozden1 09:21 04.11.2022

Re: M'da!

Potom, rat u Ukrajini je jasno pokazao ono što godinama ovde govorim - EU je pravno-birokratska ljuštura i ukras oko NATO, A NATO JE američka igračkica.

Dva primera imamo koja nam jasno govore šta je EU i šta nam je činiti, Ukrajina i Turska.

Kad slab, mali, bez dovoljno snage, Ukrajina, kaže, odlažem do daljnjeg pregovore, dobija Majdan, a kad dovoljno snažan, Turska, kaže, ma zaboli me za pregovore, ništa, ćuti EU.

A mi smo u prvoj grupi, ćuti i pregovaraj, iako znaš da je to u drugom cilju, ne u cilju stvarnog pristupanja.
nikvet pn nikvet pn 09:24 04.11.2022

Re: M'da!


Ево шта је данас Србија изнутра. Текст ми се чини тачан до зареза.

https://www.danas.rs/vesti/drustvo/duzan-i-drzavi-i-paracincima-za-novinare-nedostupan-ko-je-vladimir-milicevic-kobasicko/

Лични утисак: пристојан и добар дечко (човек) и породица. Шта му је све ово требало?

Дакле - систем. Овај наш 78-годишњи и понајбољег ће зговнити и испљунути. Овакав профил би другде функционисао на општу дику и вајду.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:29 04.11.2022

Re: M'da!

- EU je pravno-birokratska ljuštura i ukras oko NATO, A NATO JE američka igračkica.



Iz perspektive obicnog coveka u nekoj EU drzavi ta ljustura ne funkcionise nimalo lose. Ustvari ne postoji ni jedna slicna organizacija u svetu koja obezbedjuje takvu vrstu kvaliteta zivota svojim gradjanima kao ta ljustura. Ko zna kako bi tek bilo da nije ljustura.
mariopan mariopan 12:44 04.11.2022

Re: M'da!

bene_geserit
A Nata se boji ovde da zucne, jer se za svako skretanje sa linije u SNSu gubi glava

Šta ste se bre navrzli ženi, očekujete od nje da menja društvo ili šta već, dal ste normalni.
Lepo je rekla ubacila se tamo da proba da uradi nešto za ljude u svom svetu, umetnike, manjine, a to jedino možeš u partiji na vlasti.
A svi vi svirači onoj stvari koji političku borbu posmatrate sa strane sa pijedestala treba da joj nešto popujete. Pa od Nate tražite da vam menja društvo, menjajte ga sami.


To je za svaku pohvalu a pitanja može da shvati i kao signale da uradi više i bolje i za tu zajednicu pa tako i za sve nas. Ne mora svako pitanje biti zlobno i verujem da nije. Ako zatvori blog onda ne može da nas čuje a ako nas ne čuje kako zna šta nije dobro i šta se dešava oko nas? Na nešto sigurno može da utiče pa i mrvice bi bile dovoljne za početak.
mariopan mariopan 13:02 04.11.2022

Re: M'da!

natasa_tasic_10
Lepo je rekla ubacila se tamo da proba da uradi nešto za ljude u svom svetu, umetnike, manjine, a to jedino možeš u partiji na vlasti.
hvala.
25 pokrecemo temu femicida i hocu to da isteram do kraja, i umetnike. Ja stvarno ne znam i ne mogu ali iskreno da se bavim svim i svacim jer smo na delu videli ljude koji medsaju babe i zabe i na kraju izgori onaj Bager ili tako nesto sto je kostalo bas puno para, elem, moja strucnost je da pomognem kolegama . Ja nikoga vredjala nisam


https://www.facebook.com/natasa.tasicknezevic/videos/633735121827211/


Nataša, da li si sigurna da je taj bager izgoreo zato što su ga zapalili protestanti? Oni tvrde da tu noć uopšte nisu bili na planini? Zašto njima niko ne veruje? Da li bezrezervno veruješ u verziju osvedočenih lažova koji imaju svu moć, pa i moć da noć proglase za dan, od kojih ja nisam čula nijednu istinitu informaciju otkad su na vlasti?
gvozden1 gvozden1 16:55 04.11.2022

Re: M'da!

Дакле - систем. Овај наш 78-годишњи и понајбољег ће зговнити и испљунути. Овакав профил би другде функционисао на општу дику и вајду.

Zdrava logika nalaže da se napravi rez, jasan raskid sa tim sistemom.

A raskida ne može da bude dok ne raščisti ko je bio u pravu, oni koji su se za taj sistem borili, ili oni koji su se borili protiv njega.

A najpopularnije mišljenje ovde je jao što ste dosadni sa tim č/p temama.

Tu je srž problema, u greškama koje su napravljene u prošlosti, jer prošlost nije neprolaznim zidom zauvek odvojena od sadašnjice.....

Ne može država da napravi raskid sa pogrešnim sistemom ako joj predsednik ide na godišnjice onih koji su taj pogrešan sistem instalirali.

Vučić redovno odlazi na skupove pripadnika komunističke vojske, obeležava njihove godišnjice, a na Ravnoj Gori nije bio nikad.
U Pranjane ode on ili pošalje nekog zbog Amerikanaca, a nikad ne zbog svoje, srpske vojske i države.
Nikad nije obeležio četničke bitke protiv Nemaca, ni četnička oslobođenja gradova.

Na javnom servisu se vrte istorijski falsifikati, a sajam knjiga za slogan uzima aluziju na takav falsifikat (povratak napisanih)

Umesto osude onih koji su uspostavili pogrešan sistem imamo državu koja ih slavi, a umesto osude falsifikovanja istorije, imamo državu koja falsifikate propagira.

Pa da nam bude dobro?

Ne može jbg.
zilikaka zilikaka 18:08 04.11.2022

Re: M'da!

Zdrava logika nalaže da se napravi rez, jasan raskid sa tim sistemom.

A raskida ne može da bude dok ne raščisti ko je bio u pravu, oni koji su se za taj sistem borili, ili oni koji su se borili protiv njega.

Huči, ovaj lik ne plaća porez, vodu, struju, ako sam dobro razumela. Kakve to blage veze ima sa bilo kakvom ideologijom, partizanima ,četnicima, qrcima, palcima?
Izvučeš onu mastiljavu olovku iza uva, sabereš kolko je to novaca i kažeš: bato, dug toliko, kamata toliko, kazna toliko, troškovi toliko, imaš 30 dana (pod uslovom da poreski dug nije za robiju).
To je jedini put u uređenu državu.
Sve drugo je namerno zamajavanje, paravan za krađu, zloupotrebu i korupciju.
Boli me uvo za ideologiju i grupe i pojedinca, neću o tome ni da znam, hoću da se zakoni poštuju i da ovakvima za 30 dana ode sve na doboš, ma ko oni bili.
E, onda ima nade.
angie01 angie01 18:17 04.11.2022

Re: M'da!

E, onda ima nade


sto znaci, da funkcionisu institucije sistema.
zilikaka zilikaka 18:28 04.11.2022

Re: M'da!

angie01
E, onda ima nade


sto znaci, da funkcionisu institucije sistema.

Pa to.
Ili što bi se ideološkim jezikom reklo, ljubav za ljubav al sira za pare.
gvozden1 gvozden1 18:32 04.11.2022

Re: M'da!

Huči, ovaj lik ne plaća porez, vodu, struju, ako samdobro razumela. Kakve to blage veze ima sa bilo kakvom ideologijom, oartitanima ,četnicima, qrcima, palcima

Ima, itekako ima, Zili.
"Ako si naš, sve ti je dopušteno, za tebe zakon ne važi" nisu izmislili naprednjaci, to traje od 45.
To je onih 78 godina koje je nikvet pomenuo, a što me je inspirisalo da napišem komentar.

Znamo svi za slučaj Koče Popovića kad je sačuvao kuću svoje sestre od nekih bizgova koji su išli ulicom i jedan od njih rekao, ova mi se sviđa, ja ću nju.
Tu se zadesio Koča i oterao ih.
A gde ih oterao?
Pa od te kuće, oterao ih da biraju neku drugu, i izabrali su drugu.
Jer su bili njegovi, njihovi, a njima se sve može.
E to je to.
Taj slučaj sa Kočom je poznat, a takav pristup, naš si, znači poseban si, znači možeš ono što drugi ne mogu, traje 78 godina.

Nema preseka, nema tačke koja to stanje razdvaja o normalnog.

Džaba je reći, a i prilično površno " hoću da se zakoni poštuju"
Hoću i ja, a kako to da ostvarimo?

Tako što ćemo očekivati, i ljutito to tražiti od ovih koji su nastavljači Kočine ideologije je naivno.

Mora da postoji istorijska prekretnica, mora da se odvoji, jasno, nedvosmisleno, neporecivo, ovo što traje, od onoga što nam treba.


Za to nije dovoljno promena stranke na vlasti, jer, koja je to stranka koja garantuje da će se desiti to što bismo i ti i ja voleli?

Nema takve.
I zato je potrebno napraviti rez o kome pričam
gvozden1 gvozden1 18:33 04.11.2022

Re: M'da!

zilikaka
angie01
E, onda ima nade


sto znaci, da funkcionisu institucije sistema.

Pa to.
Ili što bi se ideološkim jezikom reklo, ljubav za ljubav al sira za pare.


I koji je način da se to ostvari?

Da promenimo stranku na vlasti.
Dobro.
Koju da dovedemo?
zilikaka zilikaka 18:38 04.11.2022

Re: M'da!

Za to nije dovoljno promena stranke na vlasti, jer, koja je to stranka koja garantuje da će se desiti to što bismo i ti i ja voleli?

Nema takve.
I zato je potrebno napraviti rez o kome pričam

Za to ti je potrebno da poreski inspektori i svi drugi mogu i moraju da rade svoj posao, i da niko ne može i ne sme u tome da ih sprečava. Onaj ko ne radi il sprečava, kriv je jer učestvuje u krađi.Skroz jednostavno.
Ništa istorija, ideologija, nikakva prekretnice, zaokreti, samo prost i neumoljiv račun.
gvozden1 gvozden1 18:43 04.11.2022

Re: M'da!

Za to ti je potrebno da poreski inspektori i svi drugi mogu i moraju da rade svoj posao, i da niko ne može i ne sme u tome da ih sprečava

A zar ne primećuješ da se vrtiš u krug?

Ko postavlja inspektore?
zilikaka zilikaka 18:43 04.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
zilikaka
angie01
E, onda ima nade


sto znaci, da funkcionisu institucije sistema.

Pa to.
Ili što bi se ideološkim jezikom reklo, ljubav za ljubav al sira za pare.


I koji je način da se to ostvari?

Da promenimo stranku na vlasti.
Dobro.
Koju da dovedemo?

Ne znam. Ako ima neko da obnovi institucije, onda njega, ma ko on bio.
Mislim da ćemo teško od bilo koje vlasti to doživeti ako ih sami ne nateramo, pa onda dovesti onog koga ćeš najlakše naterati

angie01 angie01 18:46 04.11.2022

Re: M'da!

Ništa istorija, ideologija, nikakva prekretnice, zaokreti, samo prost i neumoljiv račun.


da bi to funkcionisalo, moraju da budu postavljene institucije sistema i omoguceno da one funkcionisu i onda lepo tebe i mene zabole usi ko je na vlasti, jer onda ko god da je ne moze da se ponasa kao gospodar svtlosti i tame, nego lepo institucije rade svoje,...ovako je to nemoguce, jer je apsolutno svaki srafcic, samo poslusnik gospodaru i nista vise,..za to dobije neke mrvice za sebe i tako se odrzava platforma, ako nece- nek se ne namece....cao/zdravo.
predatortz predatortz 18:46 04.11.2022

Re: M'da!

Za to ti je potrebno da poreski inspektori i svi drugi mogu i moraju da rade svoj posao, i da niko ne može i ne sme u tome da ih sprečava. Onaj ko ne radi il sprečava, kriv je jer učestvuje u krađi.Skroz jednostavno.


Tačno tako!

A za to je potreban nov sistem, uz potpunu demontažu starog.
To znači razvlašćenje, presude, lustraciju, odstranjivanje iz javnog života svih onih koji su bili porpora tom sistemu.


Krenuti od oktobra '44., kada se taj sistem sručio na ovaj nesrećni narod, a sve posle toga su njegove metamorfoze.
gvozden1 gvozden1 18:50 04.11.2022

Re: M'da!


Ne znam. Ako ima neko da obnovi institucije, onda njega, ma ko on bio.

Pa nema takvog.
Zato je utopija tražiti savršenog Mesiju, ali nije utopija napraviti prekretnicu u istorijskim razvoju.

Baštiniti komunizam, a očekivati da dođe neki svetac, ali moćan svetac, koji će da reši stvar, je utopija.
gvozden1 gvozden1 18:53 04.11.2022

Re: M'da!


da bi to funkcionisalo, moraju da budu postavljene institucije sistema i omoguceno da one funkcionisu

A to pada s neba?
Čekaš da se jednog jutra probudiš, napolju sijaju sunce i zvezda petokraka, a institucije funkcionišu.

Ili da nam Švabe to uspostave?
softelectronics_e softelectronics_e 18:55 04.11.2022

Re: M'da!

gvozden1
Za to ti je potrebno da poreski inspektori i svi drugi mogu i moraju da rade svoj posao, i da niko ne može i ne sme u tome da ih sprečava

A zar ne primećuješ da se vrtiš u krug?

Ko postavlja inspektore?

Sećam se posle 5. oktobra, Tunjavi gostuje na TV.
Prva osoba koju ja znam iz dotadašnjeg političkog sveta da je govorio drugačijim jezikom od 'oveštalih' komunjara.
Osnovna poenta u njegovim intervijuima je bila izgradnja institucija i poštovanje Ustava.
Nije prošlo nekoliko dana, a 'prvoborci' su počeli da mu se izruguju ... sovo ne buncaj, Ustav se ne maže na hleb!
Nisu mu to govorile ordinarne komuljare, nego petooktobarski prvoborci , demokrate.
Demokrate, do mojega.
Kada čujem ko se sada zalaže za izgradnju i poštovanje institucija, blago mi se zgadi.
Jebote!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana