Planeta

Srešćemo se ovde

Jaril RSS / 17.09.2022. u 06:33

thequint%2F2016-05%2Fd4ee08b1-5298-418d-be60-6ea56c63f3a5%2FEarth_iStock.jpg?rect=1%2C0%2C1820%2C1024&auto=format%2Ccompress&fmt=webp&width=720

 

Замисли планету.

 

 


Замисли све цивилизације на планети.

 

 

 


Замисли да цивилизације не постоје, да су остале само појединачне културе.

 

 

 


Замисли да култура нема, да су остали само појединачни токови идеја.

 

 

 


Замисли да токова идеја нема, да су остала само појединачна мишљења.

 

 

 


Замисли да мишљења нема, да су остале само емоције.

 

 

 


Замисли да емоција нема, да је остало само постојање.

 

 

 


Ту, у тој Примордијалној Празнини, срешћеш мене.

 

 

 


Она звучи овако: https://youtu.be/8qTM_u4L7uA



Komentari (855)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 16:48 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

dati da mi čuva leđa, tj mislim da bi našli zajednički jezik.
Naravno da je ovo obostrano i da mi je drago da baš ti ovo pišeš.





Milan Novković Milan Novković 17:09 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
nego sam naleteo na svoje ime pa pojasnio

Štaš, obratim ti se imenom. :)

Nego, nevezano sad za tebe Milane, čovjek sam širokih vidika, možeš biti dobar drugar sa Gvozdenom, ali ja ću nastaviti brinuti i misliti za sebe ponajprije.

Ovo gore što je on ispisao pa dodao procjenu, ocjenu. Koliko je nekad zla bilo u tome, i danas evo vuče se kao zmija, nekad su govorili dati na zao glas, daš ženu na zao glas, ovaka je onaka, pa onda ko će nju onaku. Brr, stresem se. I Boga opsujem.

Meni je Gvozden blogodrugar kao i većina drugih: nisam ga upoznao uživo, i sa njim sam razmenio relativno malo komentara. A ni on, kao ni većina, ne iznosi previše o svom privatnom životu - iako je sasvim moguće da sam ja to propustio, a bilo je izlagano. Npr sa njim nisam razmenio ni jednu privatnu poruku (tu mi je prosek uopšte par godišnje sa svim blogerima ukupno, ne pojedincima).

Pošto nisam pratio vašu prepisku (u principu, kao Alse vrebam iz zasede da krenemo sa nekim trolom - hrana, DIY, alat, outdoors, fotografija (bRezobrazne fotke i slično) ... i sličnim trolovima) nerado, i neplanirano, pišem i većinu praskavih komentara zato što znam i da pored mojih disklejmera da pričam o opštijem, gde je svaki pojedinac priča za sebe, pojedinci se uvek prepoznaju.

Primer ljudske jednačine, pripite malo: ako nisi pri IT-ju može neki drugar da ti napravi sitnicu od generatora slučajnih poruka, koje se biraju iz skupa gde je pola njih prijatno, pola neprijatno. Primer: "Vi odlično poznajete svetsku književnost", "Vi ste u najboljem slučaju mediokritet na temu svetske književnosti", "Vi nemate ni malo celulita", "Vi biste mogli da poradite malo na celulitu", ...

I sad, kako nam generator slučajno bira poruke i prikazuje, bem li je i ljudsku jednačinu ovako bizarnu, čak i kad znamo zasigurno da loša rečenica nema veze sa nama, plus je slučajno izabrani, nama u dubini duše na kratko zaškilji izne-nađen i uvre-đen lampica ....

... ostalo je sve stvar vežbe, uloženog "truda" i "strpljivoti" - par meseci i par stotina razmenjenih komentara i naš lik i delo više nemaju veze sa našim početnim brundanjima iz dubine duše - pomereni smo ljudi, prosto:

- Mozak je jako plastičan, kao i mišići i koske, i važi se "use it or lose it", ako nam treba connectivity u glavi da bi bolje radili posao, fiziologija mozga se potrudi da nam pomogne:

1. Mozak nam se prevezuje da nam podrži nove obrasce "razmišljanja"

2. Mielinski omotač oko snopova "žica" između neurona se podebljava i brzina protoka impulsa može da se podigne i do 100 puta - meni neverovatno.

Tako, što duže sparingujemo, lahke vežbe u početku, poneki sitan udarac, mozak se pomera da nam pomogne u aktivnosti, nabilduje se u delovima i za svaku novu razmenu je sve jači, plus ima na raspolaganju kumulativu do sada.

E sad, ako meni neko nešto ružno kaže, sitno, i isto to nekom drugom blogeru, pa nam u 2 meseca kaže dvesta identičnih stvari, ja i taj drugi bloger drugačije lopatamo, ubacujemo ugalj u podrum sećanja i prosto nam se modeli svađanja ko kome šta o doliko, razlikuju do te mene na na N+1 provokaciju reagujemo potpuno različito - neko kontrolisano, neko nekontrolisano, finijim rečima, brutalnim kakve nismo ni zali da umemo da koristimo, itd.

Conflict resolution je jako težak poso, i pošto sam našu Mary Douglas pomenuo već par puta evo nešto i na temu gde sva ova lopatanja jako mnogo zavise ne toliko od prepoznatvljivih slojeva, matrica, folklora itd vezanih za celo malo šire društvo, nego prosto i od pojedinačnih okruženja u kojima smo odrastavi.

Pa umesto Mary evo, opet, njega više rabim, trivijalnog primera Isaiaha Berlina na početku eseja o Nacionalizmu (da potsetim - on je jedan od najvećih istoričara ideja 20. veka, ako ne i najveći. To je oblast koja ide daleko dublje od izvora nekih pojava u društvu tako što u back-tracing maniru ide unazad i analizira i gomilu sitnica, pa veliki broj manje ili skoro nikako poznatih ljudi i ideja...:

"Past Neglect and Present Power

THE HISTORY OF ideas is a rich, but by its very nature an imprecise field, treated with natural suspicion by experts in more exact disciplines, but it has its surprises and rewards. Among them is the discovery that some of the most familiar values of our own culture are more recent than might at first be supposed. Integrity and sincerity were not among the attributes which were admired – indeed, they were scarcely mentioned – in the ancient or medieval worlds, which prized objective truth, getting things right, however accomplished. The view that variety is desirable, whereas uniformity is monotonous, dreary, dull, a fetter upon the freely-ranging human spirit, ‘Cimmerian, corpselike’, as Goethe described Holbach’s Système de la nature, stands in sharp contrast with the traditional view that truth is one, error many, a view scarcely challenged before – at the earliest – the end of the seventeenth century. The notion of toleration, not as a utilitarian expedient to avoid destructive strife, but as an intrinsic value; the concepts of liberty and human rights as they are discussed today; the notion of genius as the defiance of rules by the untrammelled will, contemptuous of the restraint of reason at any level – all these are elements in a great mutation in western thought and feeling that took place in the eighteenth century, the consequences of which appear in various counter-revolutions all too obvious in every sphere of life today. This is a vast topic which I shall not directly discuss: I wish to draw attention to, at most, only one corner of it... - Berlin, Isaiah. Against The Current: Essays in the History of Ideas (Pimlico) (p. 333). Random House. Kindle Edition.

Boldovao sam deo kao ilustraciju, ja mislim da je očigledna. Moja primedba - ovoga imamo i na tone danas.

Nama je u Prigrevicu, npr, u mom 5. osnovne došao profa likovnog koji je bio gej. Neko ga negde video, al fini, dostojansven lik, neagresivan, ... i nikome to nije bilo nimalo bitno (nama je mnogo interesantniji profa posle njega, buran i agresivan, što se smuvao za nastavnicom iz muzičkog, isto došla sa strane ...


Ali ja nemam iluzija, Prigrevica ima primitivan potencijal kao i većina drugih sredina, i mogli su naši roditelji, nebitan razlogm biti suprotno pomereini prema ovom prvom profi pa bi kasnije, skoro sigurno, i meni i mnogim drugarima, trebalo više truda da se "uzdignemo".

A možda i ne bi ako je sredina bar u proseku zdrava i normalna, mnoge se onda izolovane budalaštine rastope u tome.

Znam da će me većina muškaraca razumeti - svi mi imamo neverovatan kapacitet, sirove talente, za pravljenje gluposti i ratoborne aranžmane, ako i kad zatreba prljavo lukavstvo, šta znam, zatvorimo oči ponekad ...

... al dobar-loš, iako kao ovakva dihotomija ne postoji, je mnogo kompleksnija zagonetka al ako ne zapenušamo previše, ili bar ne utabamo to penušanje, imamo i, ajd, nos da prepoznamo osnovno

A kad krene tuča, krene tuča - ne znam da li ću naći YouTube iz prve sezone True Detective gde dva najpajtosa policajca jedva skupe snage da skinu pištolje pre nego što istrče napolje da jedan drugom pesnicom razbiju glavu (smajli, kao takav, iskren, nama je box plemenita veština




Milan Novković Milan Novković 17:48 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


maksa83
dati da mi čuva leđa, tj mislim da bi našli zajednički jezik.
Naravno da je ovo obostrano i da mi je drago da baš ti ovo pišeš.





A da vidiš tek kako je Magični upleo Kinkse u priču, the braću (dobro, oni su jedan drugom svako malo razbijali glavu) plus našu Krisi (blogo-male-mace smo mi).

Nije fer da mu previše kopiram, iako se on ne ljuti:

"...Pa njih dvoje su se tako krvnični posvađali na samom venčanju da je matičar odbio da ih venča! Kad su se smirili, našli su drugog, venčali se, otišli u restoran - a tamo izbije još žešća svađa kada je Krisi skontala da je Rej uopšte ne sluša već prisluškuje razgovore ljudi za susednim stolovima i zapisuje ih na salveti kao stihove za nove pesme...."

Ja imam straubalan obrazac na ovu šemu, i baš sam ponosan - kažem ženi da što joj je interesantnija priča ja lakše odlutam, po nekoj asocijaciji
angie01 angie01 18:52 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Prljavo. Pokvareno i prljavo.


izvini, a sta je prljavo i pokvareno, sta tacno nije istina u onome sto sam rekla?

pri cemu taj Albanac nije ni mogao da pridje crkvi, jer su bili ogradjeni, ona se vidi na snimku u pozadini, ne zna se ko ju je slikao na tom mestu, da li slucajno, ili sa nekom namerom.

drugo, ne znam zasto stalno potezete za ucitavanjem, gde mene predstavljate kao da navijam za neku stranu, a ja smo reagujem na podmetanje u ovom slucaju,..znaci, za slucaj Srbina koji bi provocirao u Zagrebu, koji nikakve veze nema sa ovim slucajem na praidu, mislim isto-ako je radio nesto protiv zakona, treba ga privesti, ako nije, svaki fizicki obracun je nasilje koje mora biti sankcionisano, ful pojnt,...zasto je tako tesko shvatiti kako stoje stvari, a da je sve ostalo nenormalno ponasanje.

milisave, na toj prvoj slici su meni nepoznate kape i nemaju nikakva obelezja-ovaj skroz desno ima neki vid beretke, a ovaj levo, onu kapu sto se natuce, gde ti vidis veze sa ustastvom, ja ne znam i jos kacis sluku sa nekog dogadjaja, gde se lepo vidi kako te kape izgledaju.

Albanac nije uzvikivao Kosovo republika, nego nesto drugo- nemam pojma sta, neka kaze ko razume, eno stavila sam klip gde se cuje taj njegov nastup...isto, ako je to nesto protivzakonito-trebalo ga je privesti, ionako je bio opkoljen policijom, ako ne, svako nasilje nad njim je nedopustivo.
angie01 angie01 19:22 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Naprotiv svako ima pravo da ga zlostavlja, takođe ima pravo i da odgovara pred zakonom zbog toga,


Ovo da se kandiduje za shit godine!

Pojasnjenje za komisiju koja bude citala predloge: pred zakonom nema pravo nego obavezu (ako nece, moze biti i prisiljen) da odgovara za svoje delo jer je uradio nesto na sta nema pravo (zlostavljao drugu osobu).


u hebote u sta smo se pretvorili,..meni vise nije ni smesno, ono, procitala glupost od budale,..ne znam, potpuno ludilo.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:04 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Doktori su poslednja tura pristiglih, desetljećima fizikalci novac šalju.


kome salju? ja nikome (sem sebi, naravno).
literatesa literatesa 20:04 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Meni je Gvozden blogodrugar kao i većina drugih: nisam ga upoznao uživo, i sa njim sam razmenio relativno malo komentara. A ni on, kao ni većina, ne iznosi previše o svom privatnom životu - iako je sasvim moguće da sam ja to propustio, a bilo je izlagano. Npr sa njim nisam razmenio ni jednu privatnu poruku (tu mi je prosek uopšte par godišnje sa svim blogerima ukupno, ne pojedincima).


Ne, ne iznosi o svom privatnom životu ali odlično zna sve o ljudima sa anomalijom? A sa anomalijom je sve ono što se ne uklapa u njegov usrani životić, zar to nije definicija megalomanije?

Kad malo bolje, ili samo površno, razmislim, ja prva nemam ni jedan razlog da dolazim i trošim svoje i vaše vrijeme. Drugo, meni lično, možda ne izgleda tako, ovde fali žena. Tri, da su npr Apostata i Tadejus tu, ne bih izgledala ovako extremno. :)

I itd.

Milane, nije bitno poznajete li se vi (i ko kaže da mene niko ne poznaje, bolju ili goru verziju, i zar mi nismo formirane ličnosti a ne da živimo od lajkića po Netu? Ocjena, procjena, navijačkih skupina kao da smo u areni ili goveda pred klanje) nego da je ovo javni prostor u kojem smo jednaki tj ravnopravne virtuelne duše i ostali, ovde nismo ni po partijskom zadatku, hijerarhijski u nečijoj tarabi, kući, niti u vladavini patrijarhata, ni pod crkvenim blagoslovom, možemo komunicirati kao ljudi ili kao poluljudi, a ne kao domaćini i ribe, ej, bre..

Malo sam umorna, i evo nemam odgovor na koji nivo tehnologije staviti:

Zmaj

Hm, da razjasnimo prvo koji je moj nivo razumjevanja tehnologije od 0 do struja u utičnici? :)
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:06 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...


e a ja nigde ne procitah sta je genije uopste hteo da kaze onim panoom?

ni glupljeg dupeta ni glupljeg mozga.
literatesa literatesa 20:09 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

kome salju? ja nikome (sem sebi, naravno).

Hm, Švajcarska. Nije ni ona za svakog nikada bila. Ne brini Dragoševac, nisi ti među tim fizikalcima i dijasporcima iz pjesme.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:45 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Albanac nije uzvikivao Kosovo republika, nego nesto drugo- nemam pojma sta, neka kaze ko razume, eno stavila sam klip gde se cuje taj njegov nastup...

Написала сам шта је узвикивао у мом посту данас у 12:32, на који си промптно реаговала у 12:53 (’ceo komentar uobicajena PE PR gluposti i ucitavanja,...’), али очигледно да тај мој коментар ниси прочитала.
predatortz predatortz 20:49 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

dogodinedragosevac

Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...


e a ja nigde ne procitah sta je genije uopste hteo da kaze onim panoom?

ni glupljeg dupeta ni glupljeg mozga.


A onda zamisli koliko su glupi oni koji u njemu i sličnim vide borce za neki qratz.
angie01 angie01 21:42 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Написала сам шта је узвикивао у мом посту данас у 12:32,


mis'is ovo,

Он није скандирао на албанском, већ на турском, а јасно се чула реч ”Косово”. Следећи европрајд треба да се одржи у Цариграду, па је скандирање било намењено и Србима, и Турцима. ”Од Ројаве (аутономни западни Курдистан који је у Сирији и можда зачетак неког будућег независног Курдистана) до Косова, трансфеминизам”. Спомен ”Ројаве” и ”Косова” је непотребан у борби за транс агенду, али врло провокативан.

sem da izgovara Kosovo- tvrdis da uzvikuje-od Rojave do Kosova transfeminizam, sa inskonstruisanim objasnjenjem, pri cemu ono nije turski kako kazes, ili je neki neobicni, a koliko sam cula sledeci prajd je na Malti a ne u Carigradu.

predajom štafete Malti, kao sledećem organizatoru ove manifestacije.-Blic .

ako ipak uzvikuje to sto kazes, iako ne cujem da bi zalicilo, u cemu bi tacno bio problem, onda je to podrucje na kome on ordinira, tako bih ga shvatila, pa navija utomsmislu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:36 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

sem da izgovara Kosovo- tvrdis da uzvikuje-od Rojave do Kosova transfeminizam, sa inskonstruisanim objasnjenjem, pri cemu ono nije turski kako kazes, ili je neki neobicni, a koliko sam cula sledeci prajd je na Malti a ne u Carigradu

Нема шта ја да тврдим, то је оно што он узвикује. То је порука је за турску и за српску јавност.

Турска од пре неколико година не дозвољава прајд и од тада у Цариграду, кад год је покушана нека шетња, полиција растеривала сузавцем, користила гумене метке итд. У току је међународни притисак на Турску да тамо буде наредни еуропрајд.
angie01 angie01 22:55 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

то је оно што он узвикује


pa kazes da uzvikuje na turskom, a onda je to neki cudan turski,...nisam videla da je neko napisao sta uzvikuje, od onoliko mesta gde se on pominje.

ovde se tvrdilo da uzvikuje Kosovo Republika, sto ocigledno nije istina.


. То је порука је за турску и за српску јавност.


to je tvoja interpretacija, ako je tacno da to govori, pa to je znaci teritorija koja bi njemu odgovarala da je slobodna za trans osobe-sto bi bilo najlogicnije.


У току је међународни притисак на Турску да тамо буде наредни еуропрајд.


kakve bre veze ima tvoja prica o Turskoj,...tvrdila si da je tamo sledeci prajd i da zbog toga ovaj Albanac porucuje i turskoj javnosti, blablabla,...a cinjenica je da je sledeci prajd na Malti,...Prajd se dobija tako sto neka zemlja aplicira za domacina, pa ako dobije onda se tu odvija, nema veze sa pritiskom, pa niko ne moze da natera neku zemlju da bude domacin necemu sto nece, narocito za nesto kao sto je Prajd, za sta uvek ima onoliko zainteresovanih, narocito zbog love koja se tom prilikom inkasira,...i Srbija je konkurisala 2019.

meni ove tvoje izmisljotine stvarno deluju silovano i smesno, ti aposolutno za svaku situaciju koja ima veze sa ideoloskom ostrascenosu seseljevske provinijencije, sastavljas neke izbezumljene konstrukcije i plasiras ih kao da su upravo objavljene na Rojtersu.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:30 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Нема шта ја да тврдим, то је оно што он узвикује. То је порука је за турску и за српску јавност.


Kako znas sta uzvikuje? I jel to stvarno taj Arber Kodra iz Tirane koji je posle sa grupom Albanaca pretucen?
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:39 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

meni ove tvoje izmisljotine stvarno deluju silovano i smesno, ti aposolutno za svaku situaciju koja ima veze sa ideoloskom ostrascenosu seseljevske provinijencije, sastavljas neke izbezumljene konstrukcije i plasiras ih kao da su upravo objavljene na Rojtersu.

Вероватно си приметила да игноришем твоје коментаре јер су ми размене са тобом досадне, а осим тога су и бесмислене.

Последња преписка о томе шта је албански активиста узвикивао је у том смислу изузетак, т.ј. наставићу да прескачем твоје урадке.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:40 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne brini Dragoševac, nisi ti među tim fizikalcima i dijasporcima iz pjesme.


a kude sam ja???



moj je zivot dragosevac, skoro pa savrsen...
angie01 angie01 23:43 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Arber Kodra





principessa_etrusca principessa_etrusca 23:48 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Kako znas sta uzvikuje? I jel to stvarno taj Arber Kodra iz Tirane koji je posle sa grupom Albanaca pretucen?


Pretučeni Albanac sa Prajda: Udarali su me flašama po glavi, hvala policiji

П.С. Пред је написао да је претучен онај са прајда, а по слици не бих рекла да се ради о истој особи. У Београду је било десетак албанских активиста.
angie01 angie01 23:51 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Вероватно си приметила да игноришем твоје коментаре јер су ми размене са тобом досадне, а осим тога су и бесмислене.


nisam primetila, ono, sve mi je jedno,...meni je komicno kako izmisljas kojesta, ne bi li odspinovala temu koju bi mogla da iskoristis za odradjivanje agende,..al breta, uvek toliko blesavo u zelji da sto vise nakitis potrebnim detaljima koji nemaju veze sa zivotom, al trebaju da dramatizuju ideju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:25 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
dati da mi čuva leđa, tj mislim da bi našli zajednički jezik.
Naravno da je ovo obostrano i da mi je drago da baš ti ovo pišeš.






NEĆETE ŠETATI!
emilia emilia 04:26 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne kaže se bez razloga pravoslavni talibani.
Naime, našla sam na tubetu jedan prenos šetnje uživo iz Beograda a sa desne strane su tekli komentari kao reka. Ne mogu da prenesem sve najgore uvrede koje su se neprekidno nizale na račun učesnika prajda. Manifestacija Zla u direktnom prenosu, masovno su se pominjale lomače, Hitler koji bi to rešio da nije izgubio rat i Putler koji bi to mogao da reši "kad dobije rat", Kadirov i svakojake metode mučenja i istrebljenja. Nema šanse da me iko ikada ubedi da to nije kritična masa koja određuje i oslikava diskurs.

Ne znam odakle su ovi veselnici sa slike, ali umesto njihovih obeležja može slobodno da se stavi krstača, sve je to ista ekipa. Da bi sve bilo žalosnije, ovdašnje društvo je u mnogim aspektima bilo progresivnije u doba jednopartijskog sistema.

Loša osnova = loše školstvo, roditelji kreteni, društvo sastavljeno od kretena.

Vernik = vrlo često zilot/taliban; oni koji su pravi vernici su debela manjina.

Crkva (SPC) = ispostava FSB-a, utočište za zločince, fašiste i kriminalce.

Pop = lezileb koji se navukao na laku lovu, uglavnom ne veruje u ono što propoveda; onaj koji u to veruje, ali je p*zda i ne sme da digne glas; čast izuzecima.

Tradicija = pervertirano egocentrično shvatanje istorije i običaja; pervertirano shvatanje adaptirane religije koja se naziva i svetosavlje.

Napisao je davno i Alexander Pope da je malo znanja (= neukost i neprihvatanje sopstvene neukosti) opasna stvar, tj. da iz nečije gluposti nastaju mnogi problemi. Ovako zaglupljeno društvo je odlično za dokazivanje pomenute tvrdnje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:47 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

principessa_etrusca
Kako znas sta uzvikuje? I jel to stvarno taj Arber Kodra iz Tirane koji je posle sa grupom Albanaca pretucen?


Pretučeni Albanac sa Prajda: Udarali su me flašama po glavi, hvala policiji

П.С. Пред је написао да је претучен онај са прајда, а по слици не бих рекла да се ради о истој особи. У Београду је било десетак албанских активиста.


Pa to ti kazem. Ovde izgleda niko ne zna da je rec o istoj osobi (onaj ispred crkve navodno pogodjen flasom?) niti se razume sta ovaj uzvikuje ali se prica kao da se znaju sve cinjenice.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:50 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

deda sasvim sigurno neki komesar, zločinac okrvavljenih ruku, posle rata to naplatio, ti ceo život uživala u otetom, ne možeš da prežališ što je komunjarluk propao.



Ovo igranje priglupim pretpostavkama postaje vec manir na blogu. Ako ne znas nije problem, samo izmislis i resena stvar.
predatortz predatortz 07:54 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
deda sasvim sigurno neki komesar, zločinac okrvavljenih ruku, posle rata to naplatio, ti ceo život uživala u otetom, ne možeš da prežališ što je komunjarluk propao.



Ovo igranje priglupim pretpostavkama postaje vec manir na blogu. Ako ne znas nije problem, samo izmislis i resena stvar.


Slažem se da nije ok nagađati o njenoj porodici. Dovoljno je ono što je sama napisala da je jasno da se radi o osobi koja se ne razlikuje previše od onih prema kojima je odapela otrovne strelice.

Njen komentar jeste pismeniji od komentara po portalima, u kojima razne budaletine ispaljuju svoje frustracije, ali je u osnovi glup i zao.
softelectronics_e softelectronics_e 08:07 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

bene_geserit
ovdašnje društvo je u mnogim aspektima bilo progresivnije u doba jednopartijskog sistema.

Loša osnova = loše školstvo, roditelji kreteni, društvo sastavljeno od kretena.

Vernik = vrlo često zilot/taliban; oni koji su pravi vernici su debela manjina.

Crkva (SPC) = ispostava FSB-a, utočište za zločince, fašiste i kriminalce.

Pop = lezileb koji se navukao na laku lovu, uglavnom ne veruje u ono što propoveda; onaj koji u to veruje, ali je p*zda i ne sme da digne glas; čast izuzecima.

Tradicija = pervertirano egocentrično shvatanje istorije i običaja; pervertirano shvatanje adaptirane religije koja se naziva i svetosavlje.

Evo moronka je stigla da opljune po Srbiji.
Ne sumnjam da ti je bilo bolje u vreme komunjarizma, deda sasvim sigurno neki komesar, zločinac okrvavljenih ruku, posle rata to naplatio, ti ceo život uživala u otetom, ne možeš da prežališ što je komunjarluk propao.
Preci lopovi, zločinci i kreteni, pa si takva i ti.

Eeeee, ne mogu komuljare da zaborave ta divna vremena dok su jahali popove.
Demokratija u diktaturi proletarijata.
I posle Tita Tito!
Budalčine!
maksa83 maksa83 08:11 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Njen komentar jeste pismeniji od komentara po portalima, u kojima razne budaletine ispaljuju svoje frustracije, ali je u osnovi glup i zao.

Možda je glup i zao ali je prilično tačan.

Brzina kojom i civilizacija i mi kao društvo srljamo u fašizam je zastrašujuća.
predatortz predatortz 08:57 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Brzina kojom i civilizacija i mi kao društvo srljamo u fašizam je zastrašujuća.


Najveći fašisti su zapravo raznorazni zeleni, liberali i slični, čiji binarni mozak sve svodi na dva stanja, a ono koje se njima ne dopada podvode pod fašizam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:04 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pa to ti kazem. Ovde izgleda niko ne zna da je rec o istoj osobi (onaj ispred crkve navodno pogodjen flasom?) niti se razume sta ovaj uzvikuje ali se prica kao da se znaju sve cinjenice.

Кодра је ударен у главу, Пред је рекао да су ономе са прајда разбили главу, па сам написала да је онај са прајда био Кодра.

По фотографији са ургентног се не би рекло да се ради о истој особи.

Осим тога, оно што је виђено на прајду се не уклапа у Кодрин LinkedIn профил.

То што сам написала да узвикује ми је рекao Turkish speaker, a овде је курдски изговор, Ро-жа-ва и то је сепаратизам који, уз Косово, подржава политички Запад.

Послушај пажљиво, можда ћеш дешифровати шта каже, уз ”трансфеминизам” изговорено са затвореним вокалима.
predatortz predatortz 09:06 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Кодра је ударен у главу, Пред је рекао да су ономе са прајда разбили главу, па сам написала да је онај са прајда био Кодра.


Da, tako sam negde pročitao. Nisam proveravao. Sad mi, da ti pravo kažem, malo žao što nije onaj gologuzi.
maksa83 maksa83 09:15 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Najveći fašisti su zapravo raznorazni zeleni, liberali i slični, čiji binarni mozak sve svodi na dva stanja, a ono koje se njima ne dopada podvode pod fašizam.

Jes', to je popularna fašistička tvrdnja.
predatortz predatortz 09:17 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Najveći fašisti su zapravo raznorazni zeleni, liberali i slični, čiji binarni mozak sve svodi na dva stanja, a ono koje se njima ne dopada podvode pod fašizam.

Jes', to je popularna fašistička tvrdnja.


Ne znam šta je, ali od njihovih sloboda lipti krv planetom...
Teško da ima rat koji nisu podržali.
literatesa literatesa 09:17 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Sad mi, da ti pravo kažem, malo žao što nije onaj gologuzi.

Zašto pričaš o prošlosti kao da je sadašnjost izgubljena? Nije kasno, pozovi tog tipa sa slike na obračun. Ozbiljno. Nešto ti je ukaljano, želiš sprati ljagu, pozoveš ga fino javno u ring i olakšaš dušu, ili, ispraviš nepravdu.

Jel ono Dežulović jednom zvao da ko god hoće dođe s njim obračunati se na trg u Splitu? Pa da, prevrši čovjeku, i viteštvo je ipak stepenik više od flaše u glavu iz mase..
angie01 angie01 09:54 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Кодра је ударен у главу, Пред је рекао да су ономе са прајда разбили главу, па сам написала да је онај са прајда био Кодра.


pa je l kapiras sta radis-uvek,..procitaj jos jednom svoj inicijalni komentar, te taj gologuzi sa prajda je aktivista kodra, te uzvikuje nesto sto bi se ticalo u Turskih gradjana, jer je sledeci prajd u Carigradu,-za sta ga ucenjuje zli zapad, koji si ti sama izabrala za ziovt- i sve u smislu neke zloslutne i smutne konspiracije koja nama neznamsta lose,...a cinjenice su da to nije taj tip, da je sledeci prajd na Malti, da se za isti sam prijavljuje i aplicira,...sto se tice uzvikivanja, cak i da je tacno to sto tvrdis da govori, jos uvek mi je najlogicnije, da je to prostor kojim on ordinira, pa skandira da bude slobodan za trans osobe.

i onda to ponavljanje da je neko aktivista- pa sta ako je, imas razne vrste aktivizma, i Filip Vuksa je aktivista za dobrobit svog grada, od cega nema nikakve koristi, samo stetu.

znaci, spinujes, lozis, podmeces,...ne znam, bas gadna rabota.
angie01 angie01 09:57 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Evo moronka je stigla da opljune po Srbiji.


kakav skaradan mufljuski komentar-sram te bilo beno,vredjas tebi nepoznatu zenu i jos insinuiras nesto bezobrazno bezocno za njenu porodicu, pa je l ima nize.


pri cemu, je l moze neko da tacno kaze, sta nije istinito u njenom komentaru?
maksa83 maksa83 10:05 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne znam šta je, ali od njihovih sloboda lipti krv planetom...
Teško da ima rat koji nisu podržali.

Nije mi baš jasno više o čemu pričaš, to verovatno znači da ne delimo viđenje pojma fašizam.
literatesa literatesa 10:07 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

I u Iranu prevršilo, da sve bude gore ili nepredvidljivo, nemiri su danima radi smrti jedne cure. Ubili je iz vjerske policije na ulici radi nepokrivene glave.


angie01 angie01 10:07 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Nije mi baš jasno više o čemu pričaš, to verovatno znači da ne delimo viđenje pojma fašizam.


evo ni ja, sem sto mi komentar lici na beneov upucen emiliji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:09 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

principessa_etrusca
Pa to ti kazem. Ovde izgleda niko ne zna da je rec o istoj osobi (onaj ispred crkve navodno pogodjen flasom?) niti se razume sta ovaj uzvikuje ali se prica kao da se znaju sve cinjenice.

Кодра је ударен у главу, Пред је рекао да су ономе са прајда разбили главу, па сам написала да је онај са прајда био Кодра.

По фотографији са ургентног се не би рекло да се ради о истој особи.

Осим тога, оно што је виђено на прајду се не уклапа у Кодрин LinkedIn профил.

То што сам написала да узвикује ми је рекao Turkish speaker, a овде је курдски изговор, Ро-жа-ва и то је сепаратизам који, уз Косово, подржава политички Запад.

Послушај пажљиво, можда ћеш дешифровати шта каже, уз ”трансфеминизам” изговорено са затвореним вокалима.


Znaci, jednako verovatno da je Kurd. U stvari, mozda i verovatnije ako je parolu od tri reci uzvikivao ne na albanskom nego na kurdskom turskom. Dobro da smo ovo donekle rasvetlili.

Da podsetim na genealogiju:


Ovaj lik što je pokazao dupe ispred crkve je šiptar, koji je pre (ili posle ne znam, ima snimak) skandirao ulicama Beograda (sa još nekim likovima) nešto u fazonu Kosovo republjik.Tebi je to ok i normalno za paradu.


...
I sad mi treba da pričamo kako je to borba za njihova prava.

Čija prava, šiptara i ustaša?

...

Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се.

...
Не, најебао је јер је из свог неког тамо Горњег Пичковца на Косову дошао у Београд да узвикује:

Репабљик оф Косово

...

Kako bi iskomentarisala neku srpsku budalu koja bi se u Zagrebu u podne slikala ispod spomenika banu Jelačiću sa podignuta tri prsta i srpskom zastavom u ruci?


...

Ustaske kape.


A sve cista fikcija.



predatortz predatortz 10:09 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Ne znam šta je, ali od njihovih sloboda lipti krv planetom...
Teško da ima rat koji nisu podržali.

Nije mi baš jasno više o čemu pričaš, to verovatno znači da ne delimo viđenje pojma fašizam.


Pričam o trome da su raznorazni zeleni, liberali i demokrate bili najveći jastrebovi u zagovaranju ratova po svetu, a sve u "ime slobode i ljudskih prava". U tim ratovima su ljudi ostajali bez dece, bez domova, bez država, bez poslova, a u državama koje su imale nesreću da pomenuti u njima šire slobode vladaju jad, beda, anarhija, ekstremizam i sva druga zla.

Da, to jeste fašizam.

Jer, ne zaboravi, i Hitler je imao "novu viziju sveta".

I on je, kao i Olbrajtova, smatrao da smrt stotina hiljada dece vredi tog posla.

Trenutno što gledamo u Ukrajini je da je fašizam isprovocirao komunizam.

Dva zla su opasno vaskrsla!


angie01 angie01 10:13 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

A sve cista fikcija.


cisto spletkarenje-i to uvek na isti nacin- i kada im se skrene paznja, onda si sve najgore moguce, a i tvoja uza i sira familija, kako vidimo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:20 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

I u Iranu prevršilo, da sve bude gore ili nepredvidljivo, nemiri su danima radi smrti jedne cure. Ubili je iz vjerske policije na ulici radi nepokrivene glave.


22 godine. Moralna policija je uhapsila i pretukla jer je narusila tradicionalne vrednosti.

Ipak, ne treba zuriti sa izjavama posto ce tek nezavisna interna istraga pokazati sta se desilo. U medjuvremenu se iz nezvanicnih izvora iranske verske policije moze cuti da je srce prestalo da joj radi dok je cekala administrativnu obradu podataka.


literatesa literatesa 10:30 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

22 godine. Moralna policija je uhapsila i pretukla jer je narusila tradicionalne vrednosti.

Ipak, ne treba zuriti sa izjavama posto ce tek nezavisna interna istraga pokazati sta se desilo. U medjuvremenu se iz nezvanicnih izvora iranske verske policije moze cuti da je srce prestalo da joj radi dok je cekala administrativnu obradu podataka.

I tri momka su ubijana u kratkom vremenu, njenih godina. Ovo sad je izmaklo kontroli a oni su već imali stidljive proteste protiv gladi da ne kažem drugačije, ekonomske. Žene šišaju kosu sada, pale hidžabe.

Samo razmišljam, strah me nekih nemira ili ratova a ja nisam u snazi, barem ovoj, ovih godina, da mogu zaštiti i sebe i dijete još uvijek, ili ovih muda, nema veza koliko bi naredni sekund bio poguban.
milisav68 milisav68 10:36 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
A sve cista fikcija.

Fikcija.

Zar nije priča kako je nacionalizam sranje, i kako je parada nadnacionalna, a onda neko od učesnika parade u sred Beograda skandira o Kosovu.

Jel to Beograd treba da omogući paradu u Prištini?
milisav68 milisav68 10:37 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft

Ipak, ne treba zuriti sa izjavama posto ce tek nezavisna interna istraga pokazati sta se desilo. U medjuvremenu se iz nezvanicnih izvora iranske verske policije moze cuti da je srce prestalo da joj radi dok je cekala administrativnu obradu podataka.

Isto ko Džefri Epštajn.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:40 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Zar nije priča kako je nacionalizam sranje, i kako je parada nadnacionalna, a onda neko od učesnika parade u sred Beograda skandira o Kosovu.


Pokrij se usima Milisave. Izmislio si da Albanac uzvikuje Kosovo Republika (parola koja danas svakako nema smisla) i da su nosene ustaske kape. Ma jok, nemas ti nista protiv Prajda.
literatesa literatesa 10:45 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Isto ko Džefri Epštajn.

Milisave, nemoguće da nemaš bolji adut. Blef?
milisav68 milisav68 10:52 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pokrij se usima Milisave. Izmislio si da Albanac uzvikuje Kosovo Republika (parola koja danas svakako nema smisla)

Idi nađi šta sam ja napisao.
milisav68 milisav68 10:53 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Isto ko Džefri Epštajn.

Milisave, nemoguće da nemaš bolji adut. Blef?

Sa pacerima samo proste fore.
literatesa literatesa 10:57 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Sa pacerima samo proste fore.

Čemu? Od čega si ti ugrožen trenutno u srpskoj patrijarhalnoj državi? Strah te invazije albanskih guzica po glavnom gradu? I onaj Bane da stavi prst na čelo, zamislio bi se šta Srbin iz rusofilne države da radi u simulaciji sukoba Rusije i Amerike. Vikao bi ne volim ja Ruse kao onaj nesretnik da je Crnogorac iz mora..
literatesa literatesa 10:58 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Sa pacerima samo proste fore.

Kakav šity, cc..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:59 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Samo razmišljam, strah me nekih nemira ili ratova a ja nisam u snazi, barem ovoj, ovih godina, da mogu zaštiti i sebe i dijete još uvijek, ili ovih muda, nema veza koliko bi naredni sekund bio poguban.


Da, jako je tesko bilo sta predvideti. David Brooks je nedavno objavio clanak u NYT Globalization Is Over. The Global Culture Wars Have Begun koje je jedno moguce razmisljanje na ovu temu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:02 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Pokrij se usima Milisave. Izmislio si da Albanac uzvikuje Kosovo Republika (parola koja danas svakako nema smisla)

Idi nađi šta sam ja napisao.


Imas gore, ali ako insistiras evo jos jednom:

milisav68
16:23 18.09.2022


Ovaj lik što je pokazao dupe ispred crkve je šiptar, koji je pre (ili posle ne znam, ima snimak) skandirao ulicama Beograda (sa još nekim likovima) nešto u fazonu Kosovo republjik.Tebi je to ok i normalno za paradu.

Drugi lik je nosio trnove grančice, i imao kao krv na dlanovima od raspeća, i bez odeće se uvio u gej zastavu, a pored njega četiri lika sa ustaškim kapama samo bez simbola su se ljubakali.

I sad mi treba da pričamo kako je to borba za njihova prava.

Čija prava, šiptara i ustaša?

literatesa literatesa 11:02 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Da, jako je tesko bilo sta predvideti. David Brooks je nedavno objavio clanak u NYT Globalization Is Over. The Global Culture Wars Have Begun koje je jedno moguce razmisljanje na ovu temu.

Moram pogledati. Šta se zbiva. :)
predatortz predatortz 11:06 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Samo razmišljam, strah me nekih nemira ili ratova a ja nisam u snazi, barem ovoj, ovih godina, da mogu zaštiti i sebe i dijete još uvijek,


Meni tvoje pisanje, od kad je krenulo ovo sranje u Ukrajini, liči na strah "šta ću ja, sa detetom, strankinja, Srpkinja, među njima ako krene neko veće sranje". Liči mi da si svesna da si u neprijateljskom okruženju i da bi bila pod posebnim tretmanom.
Mogu da te razumem. Otuda i ti tvoji, često neumereni, izlivi mržnje prema Rusima.
Ne, neće ti se to pisati u plus ako misliš da hoće.

literatesa literatesa 11:12 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Meni tvoje pisanje, od kad je krenulo ovo sranje u Ukrajini, liči na strah "šta ću ja, sa detetom, strankinja, Srpkinja, među njima ako krene neko veće sranje". Liči mi da si svesna da si u neprijateljskom okruženju i da bi bila pod posebnim tretmanom.
Mogu da te razumem. Otuda i ti tvoji, često neumereni, izlivi mržnje prema Rusima.
Ne, neće ti se to pisati u plus ako misliš da hoće.


Hm, konkretno se tvoji izlivi mržnje vide samo na manjinama i slabijima, a za Rusiju i Nato si od danas do sutra, nepredvidljiv, ne zna se.

Drugo, sigurnija sam ovde među Švabama ( i ljudima iz cijelog svijeta) nego na ovom blogu, ne karikiraj. Ja se svog straha za dijete ne stidim, kao što bi me bilo sramota da mi dijete lupa glave curama i gejevima po ulici. Mislim da je to svima jasno. Neko kaže glasno, neko ćuti.

I tri, taj rat u Ukrajini je Srpkinji gori zato što zna koliki su Srbi debili. Mnogo teži.
literatesa literatesa 11:13 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

I plus, u Beču ima i Hrvata i Albanaca i nacoša i itd.. Ti i Milisav bi ovde bili manji od makova zrna.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:14 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Da, jako je tesko bilo sta predvideti. David Brooks je nedavno objavio clanak u NYT Globalization Is Over. The Global Culture Wars Have Begun koje je jedno moguce razmisljanje na ovu temu.

Moram pogledati. Šta se zbiva. :)



Ja bih rekao da je tekst malo predramatican i za mene previse zapadnocentrican (ok, autor nikad nije krio da ima konzervativan svetonazor) ali ima nekih zanimljivih momenata. Recimo:

"Norms concerning marriage, family, gender and sexual orientation show dramatic changes but virtually all advanced industrial societies have been moving in the same direction, at roughly similar speeds. This has brought a parallel movement, without convergence. Moreover, while economically advanced societies have been changing rather rapidly, countries that remained economically stagnant showed little value change. As a result, there has been a growing divergence between the prevailing values in low-income countries and high-income countries." (ovo je zapravo citat od World Values Survey a ne njegovo zapazanje).
literatesa literatesa 11:16 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ja bih rekao da je tekst malo predramatican

Korektno. :)
Milan Novković Milan Novković 11:23 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Zar nije priča kako je nacionalizam sranje, i kako je parada nadnacionalna, a onda neko od učesnika parade u sred Beograda skandira o Kosovu.


Pokrij se usima Milisave. Izmislio si da Albanac uzvikuje Kosovo Republika (parola koja danas svakako nema smisla) i da su nosene ustaske kape. Ma jok, nemas ti nista protiv Prajda.


literatesa
Isto ko Džefri Epštajn.

Milisave, nemoguće da nemaš bolji adut. Blef?

Po mom mišljenju Milisav je jako dobro informisan i isto tako jako vispren.
Zbog konteksta, da bi bilo jasnije moje "druženje" sa južnjacima u poslednje vreme:

1. Ja sam sa Hučijem razmenio na blogu oko 20 komentara, i to uglavnom dok je bio Huči, i to uglavnom u drugarskom-sparing maniru na temu onomad Monsatovog a sad Bajerovog herbicida glyphosate

2. Sa Milisavom još manje komentara, ali u brutalno bezobraznom maniru - izvinjavam se Milisave, osetio sam u tom trenutku da su mi napadnute nekadašnje komšinice u Prigrevici, Tetka Marica, Tetka Anđa, Tetka Nena, .... sve nadrealno vredne, požrtvovane i darežljive - baš budala u meni odreagovala brzopleto.

Iran je upravo primljen u SCO. Kao što sam rekao već na nekoliko mesta sada smo, ako je nekom trebao trenutak u vremenu, zvanično u multipolarnom svetu, od SCO konferencije u Samarkandu.

Zapad je ulgavnom pukao i u Ukrajini, i sledeća faza u snu o hegemoniji je još uvek dupliranje uloga, samo ih je sve teše skoncentrisati za istim kasino stolom pa idu hibridni ratovi protiv, Jermenija je broj jedan (NATOstan ih vidi kao posebno potentne pošto su protiv Azerbejdžana, on je Turski, a Rusi sa Turcima imaju kompleksna i jako pipav odnost, a strategijski bitan), Kazahstan, Iran, ...

... i postoje liste sad već neko vreme na internetu, što i nije rocket science pošto većina ovoga JESTE u RAND publikacijama na njihovom sajtu.

Iran je instrumentalan u novom putu svile i Rusima pa Kinezima je na trećem mestu, posle njih, po bitnosti, ... ako je i ovo neka sugestija sad tamošnjih kretanja.

Ok, Milisav je možda nepažljivo plasirao hipotezu, al mi smo samo blogeri, amateri.

A opet, ko zna više o Majdanu u Ukrajini 2014. ...
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:26 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

A sve cista fikcija.

Ја сам на основу Предовог коментара да су гологузом разбили главу и тога да је Кодра ударан флашом у главу, мислила да се ради о истој особи. Моја грешка, Кодра и гологузи нису иста особа.

Што се тиче онога што је викао, то је извесно оно што сам написала. Пошто су дешифроване кључне речи, сада свако слушајући може да препозна та два топонима и реч “трансфеминизам”.

Они који су мислили да је узвикивао нешто у смислу “Косово република”(парола из СФРЈ), у ствари и нису суштински много промашили пошто је у асоцирању Ројаве/Рожаве и Косова садржана политичка порука.

Политичка порука, бесконачно значајнија од ове је то што српски шеф државе није отишао на сахрану енглеске краљице, већ послао премијерку са девојком. Да ли је то био знак солидарности са Путином и Лукашенком?
angie01 angie01 11:35 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Они који су мислили да је узвикивао нешто у смислу “Косово република”(парола из СФРЈ), у ствари и нису суштински много промашили пошто је у асоцирању Ројаве/Рожаве и Косова садржана политичка порука.

Политичка порука, бесконачно значајнија од ове је то што српски шеф државе није отишао на сахрану енглеске краљице,



Ја сам на основу Предовог коментара да су гологузом разбили главу и тога да је Кодра ударан флашом у главу, мислила да се ради о истој особи


ma nisi samo to, nego si kao zla verzija Andersena, iskonstruisala celu jednu hebenu neistinutu pricu.
angie01 angie01 11:39 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

jarile, mogao bi barem da uklonis ovaj nedopustivo bezobrazan komentar, gde neko ne samo da lepi etikete neistomisljeniku, nego klevece gadosti o njegovoj porodici.


mislim na komentar benea upucen emiliji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:42 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Они који су мислили да је узвикивао нешто у смислу “Косово република”(парола из СФРЈ), у ствари и нису суштински много промашили пошто је у асоцирању Ројаве/Рожаве и Косова садржана политичка порука.

Политичка порука, бесконачно значајнија од ове је то што српски шеф државе није отишао на сахрану енглеске краљице, већ послао премијерку са девојком. Да ли је то био знак солидарности са Путином и Лукашенком?


Ovo su opet naknadna nagadjanja. Kod ovakvih stvari je bolje rascistiti sta je ko gde stvarno rekao a ne praviti novu semanticku buku dodatnim nagadjanjima.

Ne vidim kako pomaze da se u razumevanje jedne parola, koja nije ono sto se prvobitno tvrdilo da jeste, ubacuje paralela Turska-Srbija (Rojava u Siriji pa nije isto sto i Kosovo u odnosu na Srbiju), pogreb britanske kraljice, Vucic, Putin, Lukasenko, gej premijerka i partnerka joj.

Pojma nemamo ko je lik, pojma nemamo zasto kaze to sto kaze, jedva razumemo i to sto kaze pa je besmisleno graditi na svemu tome neku hermeneuticku kulu.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:43 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
jarile, mogao bi barem da uklonis ovaj nedopustivo bezobrazan komentar, gde neko ne samo da lepi etikete neistomisljeniku, nego klevece gadosti o njegovoj porodici.


mislim na komentar benea upucen emiliji.


U pravu si.
literatesa literatesa 11:44 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Iran je instrumentalan u novom putu svile i Rusima pa Kinezima je na trećem mestu, posle njih, po bitnosti, ... ako je i ovo neka sugestija sad tamošnjih kretanja.

Ok, Milisav je možda nepažljivo plasirao hipotezu, al mi smo samo blogeri, amateri.


Milane, ljudi nam se rune pred očima. I većinu komunikacije bih provela ispravljajući ono što podmeću, podvaljuju, sve prljavije igraju. Propast.

Evo gore moja mržnja prema Rusija, prva ja sam rekla:

- ne poznajete Rusiju, da je poznajete znali bi samo za strah
- umrli sam fan ruske književnosti
- Čehov mi je Bog
- jedina sam pisala nekoliko puta radi ukidanja ruskog jezika
- prva sam ovde pričala da bih živjela godinu dana u Vladivostoku i obilazila Japan
- I dalje mislim da Srbi u ovom sad moraju malo blefirati sa Rusijom i za Rusiju ako imaju gas ili šta imaju, koji k imaju?
- od prvog trenutka ne volim Putina i to nevoljenje je već nekoliko godina i prije rata u Ukrajini
- ne znam jesam li ovde rekla, mnogo se ložim na ruske disidente
- i da nas iz RS nisu spašavali Rusi u ratovima, ništa mi njima ne dugujemo

I itd

Ali, napisao je Predatortz gore da imam izlive mržnje prema Rusiji, jtb, i da, sjetih se, prije nekih 6 god sam ovde rekla da Kinu najviše interesuju prirodna ruska bogastva, vazduh, zemlja, voda, na blogu kod onog tipa Bejruta il tako nešto i on je rekao: pa imaju Mongoliju..

Ej, bre, bre, milion puta..



Dalje, povezati Iran sa Rusijom ili radi jebene Rusije je sramotno, povezati strahote te države već decenijama. Blefirati trikovima šibicarskim. Sramotno.

Iz dana u dan je sve veća priučenost duha, ljudskosti, priučena ljudskost, ništa nije počelo u Februaru i ništa se ne vrti oko Rusije jer je ona pozitivac trenutno, svjetlost, nije, samo se frustracije oko nje vrte, podmiruju računi..
Milan Novković Milan Novković 12:05 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Iran je instrumentalan u novom putu svile i Rusima pa Kinezima je na trećem mestu, posle njih, po bitnosti, ... ako je i ovo neka sugestija sad tamošnjih kretanja.

Ok, Milisav je možda nepažljivo plasirao hipotezu, al mi smo samo blogeri, amateri.


Milane, ljudi nam se rune pred očima. I većinu komunikacije bih provela ispravljajući ono što podmeću, podvaljuju, sve prljavije igraju. Propast.

Evo gore moja mržnja prema Rusija, prva ja sam rekla:

- ne poznajete Rusiju, da je poznajete znali bi samo za strah
- umrli sam fan ruske književnosti
- Čehov mi je Bog
- jedina sam pisala nekoliko puta radi ukidanja ruskog jezika
- prva sam ovde pričala da bih živjela godinu dana u Vladivostoku i obilazila Japan
- I dalje mislim da Srbi u ovom sad moraju malo blefirati sa Rusijom i za Rusiju ako imaju gas ili šta imaju, koji k imaju?
- od prvog trenutka ne volim Putina i to nevoljenje je već nekoliko godina i prije rata u Ukrajini
- ne znam jesam li ovde rekla, mnogo se ložim na ruske disidente
- i da nas iz RS nisu spašavali Rusi u ratovima, ništa mi njima ne dugujemo

I itd

Ali, napisao je Predatortz gore da imam izlive mržnje prema Rusiji, jtb, i da, sjetih se, prije nekih 6 god sam ovde rekla da Kinu najviše interesuju prirodna ruska bogastva, vazduh, zemlja, voda, na blogu kod onog tipa Bejruta il tako nešto i on je rekao: pa imaju Mongoliju..

Ej, bre, bre, milion puta..



Dalje, povezati Iran sa Rusijom ili radi jebene Rusije je sramotno, povezati strahote te države već decenijama. Blefirati trikovima šibicarskim. Sramotno.

Iz dana u dan je sve veća priučenost duha, ljudskosti, priučena ljudskost, ništa nije počelo u Februaru i ništa se ne vrti oko Rusije jer je ona pozitivac trenutno, svjetlost, nije, samo se frustracije oko nje vrte, podmiruju računi..

Ja jako malo znam i o Rusiji i o Iranu. Znam pojedince - Iranci koje ja znam su divni, rocket science za nadprosečnog zapadnjaka.

Naravno da sam svestan da nisam imao prilike da dolazim u dodir sa ekstrmistima, i svakako sam svestan monstruozinh detalja iz njihovog društvenog uređenja.

Ja ih više posmatram kao parametrizovane igrače u geo-političkoj bitci sada, gde ako nam neko stvarno želi zlo to je sada NATOstan, eet-ze-bagz bratija, neocons.

A Kinezi - ja u stvari delim veliki deo tvojih bojazni, ali nisu oni toliko ekspanzionistički nastrijeni - hoće ruske commodities, ok, al Rusi i žele da ih prodaju - trgovina.

Davos Crowd nam iskreno žele, i više nema sumnje, "You'll have nothing and be happy".

Oni pokušavaju da nam kažu, da prevedem ko još nije čuo, da smo mi "useless eaters" u proseku, i da treba da budemo srećni ako nam daju stan, hranu ... osnovno, i priliku da sve to imamo bez rada (hence im ovaj gore poklik).

ALI, molim te slušaj me pažljivo, MI NEĆEMO biti srećni kao beskorisne nevoljene domaće životinje buduće tehno-feudalističke Evrope, samo zato što imamo ušuškanu, al nekreativnu egzistenciju - jel bi ti volela da ti unuci tako žive?! ...

Poslednje što sam ja kupio je da je eugenistički pokret i dalje živ - ispostavilo se da je življi nego ikad, i u ovoj fazi jede beskorisne Evropljane.

Ja mislim da su nam šanse, u Evropi, da nam unučad budu, kad porastu, robotizovani subjekti programmable-money okruženja sada preko 50%.

Šta to znači? Unuk će ti zaraditi lovu, ali će mu centralni Davos AI reće da ne može da putuje izvan Austrije u sledeće 2 godine pošto mu je carbon footprint loš.

U US su bukvalno, pre 10-20 dana provukli sledeći korak na ovu temu kroz jedan od "bajdenovih" executive orders - ja sam mislio da će US i UK najduže izdržati na ovu temu, ali bajden nije US, on je Davos crowd pokriće pod MSM svetlima onih koji žele da razore US.

Dobro, de, možda će i u Francuskoj prvo vrcati glave, al oni imaju struju, znaš kako je danas sa narodom, daš ima malo da im zamažeš očo, i kupiš vreme jeftino.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:14 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Rojava u Siriji pa nije isto sto i Kosovo u odnosu na Srbiju

У мом првом коментару сам написала да се ради о Сирији, али и могућем зачетку неког будућег већег независног Курдистана. Део тог западног, сиријског Курдистана је окупиран од стране Турске.
Сама знам врло добро колико је буквално све што је у вези са Курдима супер осетљива тема у Турској. (Својевремено сам на неком дипломатском пријему у Анкари упознала Француза лекара који је радио пионирско компаративно истраживање учестаности крвних група код Курда и Турака, па је живео у некој полу-илегали у резиденцији амбасадора, док му није наређено да напусти Турску. О прогону ПКК и убиствима и да не говорим.)

П.С. Зашто мислиш да је битно да ли је тип Албанац, Курд или нешто треће?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:26 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

principessa_etrusca
Rojava u Siriji pa nije isto sto i Kosovo u odnosu na Srbiju

У мом првом коментару сам написала да се ради о Сирији, али и могућем зачетку неког будућег већег независног Курдистана. Део тог западног, сиријског Курдистана је окупиран од стране Турске.
Сама знам врло добро колико је буквално све што је у вези са Курдима супер осетљива тема у Турској. (Својевремено сам на неком дипломатском пријему у Анкари упознала Француза лекара који је радио пионирско компаративно истраживање учестаности крвних група код Курда и Турака, па је живео у некој полу-илегали у резиденцији амбасадора, док му није наређено да напусти Турску. О прогону ПКК и убиствима и да не говорим.)



Ma znam i ja koliko je to osetljiva tema u Turskoj - ziveo sam u Istanbulu i proveo neko vreme Diyarbakıru, ovde imam prijatelje koji su iz turskog Kurdistana - ali ovaj nije uzvikivao 'Azadî bo Kurdistan' u Istanbulu ili 'Bac u kry' u Beogradu.

Ali dobro, mislim da smo na ovu temu sve manje vise rekli.
Milan Novković Milan Novković 12:46 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Milan Novković
literatesa
...


ALI, molim te slušaj me pažljivo, ...

Digresija, koja se tiče našeg IT "parsiranja", i primera obrazaca pa njihovih delova u genezama raznih svađanja.

Npr, kako sam ove reči orkucao sevne sitna varnica između ušiju ala "...BUG, BUG...".

Kako pritisnem return naravno da sam svestan da bar ove reči nose deo patronizacije, pa tako loših manira, vređanja ...

Recimo da u ovom komentaru ima toga oko 5% - nije mi prirodno, i da ne objašnjavam zašto nema više, pa se izvinjavam - što bi rekli pravnici priznavanje greške podrazumeva i izvinjenje, osim ako se eksplicitno ne kaže drugačije ...

A ne treba nam literalni genije pa da ukapira da je doza nekulturnog u ovom komentaru porpilično nejasna, pa zamisli da ti pomisliš da "toga" ima 20%, ne 5% - sasvim legitimno.

I odmereno mi odgovoriš sa 20%, jelte, fer-play, za moje dobro odgovora ...
... al ja to shvatim kao 60%, i rob od ego-budale u meni "duplira" uloge, i jbg, ... onda još nekoliko meseci to utabamo i ko u Kill Billu gledamo na kojoj, kakvoj i gde-mesečini ćemo da potegnemo lahke mačeve, sa ili bez sekundanata ...

Elem, danas dobri ljudi od pera umeju da upakuju sitan emotivni bias u napisano gde AI to bolje prepoznaje nego prosečan obrazovan čovek ... sitna tuga i ovde, nisam ja lud za bilo kakvim AI.
literatesa literatesa 12:50 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

ALI, molim te slušaj me pažljivo, MI NEĆEMO biti srećni kao beskorisne nevoljene domaće životinje buduće tehno-feudalističke Evrope, samo zato što imamo ušuškanu, al nekreativnu egzistenciju - jel bi ti volela da ti unuci tako žive?! ...


Dobro, šta po tebi trenutno Rusija i Kina nude čovjeku, ovom našem ovamo? Zajedno sa Iranom i zemljama oko Rusije koje su kako sam shvatila na Twitteru sve započele neke ratiće između sebe prije neku veče..

Ne mislim konkretno Srbinu, ni meni već više od pola života u inostranstvu (razmišljama i da volove imaju dobra domaćinstva, pa sam zaboravila provjeriti koliko košta jedan vo:), ni Evropljaninu, ne mislim posebno na ljude sa bloga, virtuelne ljude, zamislimo čovjeka odraslog u proteklih 50 godina daleko od Rusa, geografski i u donekle "normalnijim" od ruskih uslova života, šta njemu civilizacijski trenutno nude Rusija, Kina i gore nabrojane zemlje u XXI vijeku i pretpostavimo da taj čovjek nije pohlepan, materijalista..
literatesa literatesa 12:56 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

A ne treba nam literalni genije pa da ukapira da je doza nekulturnog u ovom komentaru porpilično nejasna, pa zamisli da ti pomisliš da "toga" ima 20%, ne 5% - sasvim legitimno.

I odmereno mi odgovoriš sa 20%, jelte, fer-play, za moje dobro odgovora ...
... al ja to shvatim kao 60%, i rob od ego-budale u meni "duplira" uloge, i jbg, ... onda još nekoliko meseci to utabamo i ko u Kill Billu gledamo na kojoj, kakvoj i gde-mesečini ćemo da potegnemo lahke mačeve, sa ili bez sekundanata ...

Elem, danas dobri ljudi od pera umeju da upakuju sitan emotivni bias u napisano gde AI to bolje prepoznaje nego prosečan obrazovan čovek ... sitna tuga i ovde, nisam ja lud za bilo kakvim AI.

Što, nije nekulturno. :)


Prije neki dan sam izgubila 200€ na avionsku kartu, ali zašto:

1) nisam nazvala i provjerila nešto, razgovor od 5 min, saznala bih da ono što sam planirala ne mogu završiti odmah

2) nisam poslušala moje dijete kad je rekao: nemoj, poslije odluči (bilo je 5 ujutru)

I šta je bilo poslije?

- Molim te, molim te, sledeći put kad vidiš opesivno- kompulzivni poremećaj, jednostavno ne dozvoli.. :)

Npr da kaže: gledaj me u oči i slušaj me pažljivo. :)
milisav68 milisav68 13:28 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Imas gore, ali ako insistiras evo jos jednom:

I?

Skandirao nešto u fazonu i samo skandirao su sasvim različite stvari, a i skandirati Kosovo republjik je danas besmisleno.

Moja poenta je bila da se skandira o Kosovu u sred Beograda na, obrati pažnju, nadnacionalnom Europrajdu.

I umesto da kažete da je nacoški džiber, vi ga branite, kao i svaki put kada treba se opljune Srbija.

Ali nema veze vaša stvar, zabole me....
milisav68 milisav68 13:33 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Milan Novković

2. Sa Milisavom još manje komentara, ali u brutalno bezobraznom maniru - izvinjavam se Milisave, osetio sam u tom trenutku da su mi napadnute nekadašnje komšinice u Prigrevici, Tetka Marica, Tetka Anđa, Tetka Nena, .... sve nadrealno vredne, požrtvovane i darežljive - baš budala u meni odreagovala brzopleto.

Izvinjenje prihvaćeno, jer sam ukapirao da si moj komentar pročitao na brzinu i malo ukoso, razumevši pogrešno, i da si se iznervirao, pa nisam hteo da nastavljam raspravu.
milisav68 milisav68 13:49 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Sa pacerima samo proste fore.

Kakav šity, cc..

Ma da, tvoje govno ne smrdi.

Na svaki korektan komentar dobićeš korektan odgovor, za svaki nekorektan vraćam istom merom.
literatesa literatesa 14:11 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Na svaki korektan komentar dobićeš korektan odgovor, za svaki nekorektan vraćam istom merom.

Bio si žovijalan na konkretnu smrt ove mlade žene, pretukli je fanatici. Spomenuo si američkog pedofila? Nema šta, to se zove mjera.


Milan Novković Milan Novković 14:13 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
ALI, molim te slušaj me pažljivo, MI NEĆEMO biti srećni kao beskorisne nevoljene domaće životinje buduće tehno-feudalističke Evrope, samo zato što imamo ušuškanu, al nekreativnu egzistenciju - jel bi ti volela da ti unuci tako žive?! ...


Dobro, šta po tebi trenutno Rusija i Kina nude čovjeku, ovom našem ovamo? Zajedno sa Iranom i zemljama oko Rusije koje su kako sam shvatila na Twitteru sve započele neke ratiće između sebe prije neku veče..

Ne mislim konkretno Srbinu, ni meni već više od pola života u inostranstvu (razmišljama i da volove imaju dobra domaćinstva, pa sam zaboravila provjeriti koliko košta jedan vo:), ni Evropljaninu, ne mislim posebno na ljude sa bloga, virtuelne ljude, zamislimo čovjeka odraslog u proteklih 50 godina daleko od Rusa, geografski i u donekle "normalnijim" od ruskih uslova života, šta njemu civilizacijski trenutno nude Rusija, Kina i gore nabrojane zemlje u XXI vijeku i pretpostavimo da taj čovjek nije pohlepan, materijalista..

Cool teme za blog, i sad je vreme - tj za 10tak dana pošto sam upravo isterao ukućane na par nedelja da bih završio radove.

Tema je više pomerena ka: Šta smo to mi imali pa bili mnogo bolji, i na kraju prokockali. I šta kod nas sada mrzimo - npr NATO, naciste, političare, MSM, besomučne pozajmice koje će nam deca otplaćivati, a koje sada idu oligarhiji ...

Nije konkretna tema koliko je Putko maznuo ostalim oligarsima, al njihovim, kad je Kodorovskg strpao u Sibir pa ostali došli i upitali šta treba da plate da zaobiđu takvu sudbinu.

Primer konkretnog, našeg lika: Solidan stan u Bgd, i još solidnija kuća na selu - trange-frange, biznis ovajonaj, i sveo vlasništvo na polovni taksi u Beogradu i iznajmljeno prebivalište. U ovom smeru ide kolektivno zapadnih 99%, zbog budala koje su prodali narod, po još tu goru cenu gde će nam potomci otplaćivati dugove.
literatesa literatesa 14:14 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Cool teme za blog, i sad je vreme - tj za 10tak dana pošto sam upravo isterao ukućane na par nedelja da bih završio radove.

Tema je više pomerena ka: Šta smo to mi imali pa bili mnogo bolji, i na kraju prokockali. I šta kod nas sada mrzimo - npr NATO, naciste, političare, MSM, besomučne pozajmice koje će nam deca otplaćivati, a koje sada idu oligarhiji ...

Nije konkretna tema koliko je Putko maznuo ostalim oligarsima, al njihovim, kad je Kodorovskg strpao u Sibir pa ostali došli i upitali šta treba da plate da zaobiđu takvu sudbinu.

Primer konkretnog, našeg lika: Solidan stan u Bgd, i još solidnija kuća na selu - trange-frange, biznis ovajonaj, i sveo vlasništvo na polovni taksi u Beogradu i iznajmljeno prebivalište. U ovom smeru ide kolektivno zapadnih 99%, zbog budala koje su prodali narod, po još tu goru cenu gde će nam potomci otplaćivati dugove.

Dogovoreno. :)
angie01 angie01 14:22 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

I umesto da kažete da je nacoški džiber, vi ga branite, kao i svaki put kada treba se opljune Srbija.


ahahahaha,...pa ovo je vise od tvojih uobicajenih lupetanja,...gde je tacno gologuzi nestonacionalisticki obojeno opljunuo Srbiju?

prvo ste izmisljali da uzvikuje kosovo republika,...a sada ti je to besmisleno, kada se jasno ispostavilo da je vasa tvrdnja laz, kleveta.

ako je tacno sta PE tvrdi da on uzvikuje- sve se svodi na trans prava na teritoriji koja je njemu bitna,...na koji nacin je tu ispoljen-prvo, nacionalizam, a drugo- nesto protiv Srbije.

kako spletkaris, i ne trepnes, prvo krene jedan spin, pa kada je on oboren, ti nastavis u drugom pravcu.

taj konkretno gologuzi, jedini egzibicionisticki kostimiran uzecnik vise neogo puritanskog prajda u poredjenju sa svim drugim, je bio opkoljen policajcima, kao da je ne znam ko i da krije bombu ispod trakice na tangama i nije bilo sanse da uradi nesto nedozvoljeno, jer su ocigledno cekali i najmanji propust da ga spakuju.
angie01 angie01 14:52 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

ovde se ispisuju neverovatne manipulativne odbrane ucesnika koji spinuju, lazu, klevecu, recju ucestvuju neposteno, kreiraju se neke izmisljene price i vredjaju oponenti od navodno obrzaovanih ljudi,mkoji sa dupetom na zapadu, brane ekstremno destruktivna desavanja na istoku- kakvo licmerje i mufljustina- nemam reci,...pa hebote, zivela sam u raznim sredimama po svetu, nigde nisam srela takvu pokvarenstinu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:04 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

I?



Nista. Rekao si nesto sto sad tvrdis da nisi pa nesto izvrces. Malo prajda za ustase, malo prajda za siptare. Mogao si i da priznas da si se zajebo ali to je od tebe nerealno ocekivati pa svejedno.

gvozden1 gvozden1 16:06 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

barem da uklonis ovaj nedopustivo bezobrazan komentar,

Onaj u kome piše da su Srbi debili?

Šta je, tanane dušice koje bi da vređaju i pojedince i čitave nacije, a kad njima neko saspe, e onda traže nastavnika da ih zaštiti.

maksa83 maksa83 16:11 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Onaj u kome piše da su Srbi debili?

Čekaj, šta, nisu?

Jesi pogledao poslednji put sastav Vlade?

A, izvini, nemaš vladu ni 5 meseci posle izbora pošto ti realno i ne treba jer jedan (prilično poremećen) čovek odlučuje o svemu.
alselone alselone 16:11 20.09.2022

Re: Tuzna povorka


Bio si žovijalan na konkretnu smrt ove mlade žene, pretukli je fanatici.


Kakva tuga, kakva tuga!

Zaista je mi je jako žao Irana, kakav je bio nekada, koliko je doprineo istorijski, šta nam je sve done, kako izgleda, kakvo školstvo ima (u mojoj oblasti top 3 u svetu) a šta je danas postao.

Pitanje za bonus kviska - ko je iran napravio ovakvim danas (a nisu iranci a nisu ni rusi)?
angie01 angie01 16:13 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Šta je, tanane dušice koje bi da vređaju i pojedince i čitave nacije, a kad njima neko saspe, e onda traže nastavnika da ih zaštiti.


huci, taj komentar je bezocan, klevetnicki,...i pazi sad- za prijavu policiji.


je l ste vi presli crtu normalnosti toliko, da u obicnoj raspravi na blogu, koja ne utice apsolutno ni na sta, nemate ni bejzik ljudske etike, da se ipak ne koristite tako nedopustivim sredstvima, kao sto je kleveta tudje porodice,...ono ucitavanje oponentu najgnusnijim etiketama, je vec postao omiljeni sport,...kakav polusvet.
maksa83 maksa83 16:13 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pitanje za bonus kviska - ko je iran napravio ovakvim danas (a nisu iranci a nisu ni rusi)?

Mi6 kada je moj bivši kastmer (BP) zavapio kao ona ovca u Pink Panteru.
predatortz predatortz 16:26 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Čekaj, šta, nisu?


Baš svi Srbi su debili jer nije formirana vlada?
Onako, đuture?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:38 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

У твиту који сам овде линковала се види плакат око кога дотични у дрегу игра. На плакату ЈАСНО ПИШЕ оно што је он у ходу викао ”OD ROZAVE DO KOSOVA…(ЛИНК)”.

На самом дну плаката пише “Истанбул”, где је јуче одржан АНТИ-ЛГБТ ПРОТЕСТ (ЛИНК).

Порука јесте била за српску и турску јавност.
nikvet pn nikvet pn 16:41 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Srbi su debili


Срби не али српска колективност јесте дебилна. Дубински је разорена (комунизам?) да више ни крштена петорка кошаркашка не може да се састави.

Одавно ми један гастос пензос рекао: Србин и Шваба то су два света. Један на један Шваба губи свакако. Али два Швабе што направе то пет Срба не домаше.

Србин је Србину вук.
literatesa literatesa 17:02 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Zaista je mi je jako žao Irana, kakav je bio nekada, koliko je doprineo istorijski, šta nam je sve done, kako izgleda, kakvo školstvo ima (u mojoj oblasti top 3 u svetu) a šta je danas postao.

Pitanje za bonus kviska - ko je iran napravio ovakvim danas (a nisu iranci a nisu ni rusi)?


Ljetos sam bila u kontaktu sa jednom curom iz Irana, žao mi je što se to među nama završilo mojom greškom, možda je preko vikenda opet potražim, no, dobro..

I tih dana prvo sam vidjela da je njihov život pa i virtuelni mnogo življi nego što smo mi zagledani u sebe toga svjesni, u smisli da ih ima više na Netu, organizuju se, hrabri su, te cure su hrabre, pozivaju na nemire, oni su još ljetos razmjenjivali slike izubijanih i mrtvih sa demonstracija i itd, ona kaže da im je skupoća gora sada od vjerskih zakona.. virtuelno življi ali snimci svakodnevnice iz Irana u stvari pokazuju koliko ih je fanatizam osiromašio (ne duhovno, ona je bila divna, pozivala me da dođem, pisala mi neke lijepe riječi na persijskom:), npr žene u prevozu sjede, sa onim marama kao lutke iz fundusa zaboravljene prije 50 god, pa jedna ustala igra i sve je to bilo uz njen ples meni nekako i nemoćnije.. i usput sam čitala o gradovima, istoriji (prije neki dan mi nesretni Benedykt reče da ne bih znala naći Iran na karti, ajde što sam zaljubljenik u mape i uvijek imam ili globus na stolu ili kartu svijeta na zidu nego sam baš ljetos zabavila se Iranom iznutra, na neki način prisno:).


Ne znam odgovor, vidim da je Maksa ponudio i ne znam je li tačan. :)
literatesa literatesa 17:05 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Baš svi Srbi su debili jer nije formirana vlada?
Onako, đuture?

Hehe, baš mi tražiš slabost ovih dana?

Pa rečeno je to bez izuzetka, i ja sam dio šire slike iako, moram priznati, žene više cijenim, mislim da su veće žrtve našeg kolektivnog debilizma.
predatortz predatortz 17:09 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Hehe, baš mi tražiš slabost ovih dana?


Ne znam zbog čega tako misliš.
softelectronics_e softelectronics_e 17:19 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Они који су мислили да је узвикивао нешто у смислу “Косово република”(парола из СФРЈ), у ствари и нису суштински много промашили пошто је у асоцирању Ројаве/Рожаве и Косова садржана политичка порука.

Политичка порука, бесконачно значајнија од ове је то што српски шеф државе није отишао на сахрану енглеске краљице, већ послао премијерку са девојком. Да ли је то био знак солидарности са Путином и Лукашенком?


Ovo su opet naknadna nagadjanja. Kod ovakvih stvari je bolje rascistiti sta je ko gde stvarno rekao a ne praviti novu semanticku buku dodatnim nagadjanjima.

Ne vidim kako pomaze da se u razumevanje jedne parola, koja nije ono sto se prvobitno tvrdilo da jeste, ubacuje paralela Turska-Srbija (Rojava u Siriji pa nije isto sto i Kosovo u odnosu na Srbiju), pogreb britanske kraljice, Vucic, Putin, Lukasenko, gej premijerka i partnerka joj.

Pojma nemamo ko je lik, pojma nemamo zasto kaze to sto kaze, jedva razumemo i to sto kaze pa je besmisleno graditi na svemu tome neku hermeneuticku kulu.



Oooooo, jebote!
Kuso i rogato se nakačilo na principesu!
Šta ste navalili toliko?
Kao da je bitno da li je taj lik Šiftar, Turčin ili Lihtenštajnijanac!
On je profesionalni pederski lobista.
I radi šta mu je zadatak.
softelectronics_e softelectronics_e 17:31 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Milan Novković
Milan Novković
literatesa
...


ALI, molim te slušaj me pažljivo, ...

Digresija, koja se tiče našeg IT "parsiranja", i primera obrazaca pa njihovih delova u genezama raznih svađanja.

Npr, kako sam ove reči orkucao sevne sitna varnica između ušiju ala "...BUG, BUG...".

Kako pritisnem return naravno da sam svestan da bar ove reči nose deo patronizacije, pa tako loših manira, vređanja ...

Recimo da u ovom komentaru ima toga oko 5% - nije mi prirodno, i da ne objašnjavam zašto nema više, pa se izvinjavam - što bi rekli pravnici priznavanje greške podrazumeva i izvinjenje, osim ako se eksplicitno ne kaže drugačije ...

A ne treba nam literalni genije pa da ukapira da je doza nekulturnog u ovom komentaru porpilično nejasna, pa zamisli da ti pomisliš da "toga" ima 20%, ne 5% - sasvim legitimno.

I odmereno mi odgovoriš sa 20%, jelte, fer-play, za moje dobro odgovora ...
... al ja to shvatim kao 60%, i rob od ego-budale u meni "duplira" uloge, i jbg, ... onda još nekoliko meseci to utabamo i ko u Kill Billu gledamo na kojoj, kakvoj i gde-mesečini ćemo da potegnemo lahke mačeve, sa ili bez sekundanata ...

Elem, danas dobri ljudi od pera umeju da upakuju sitan emotivni bias u napisano gde AI to bolje prepoznaje nego prosečan obrazovan čovek ... sitna tuga i ovde, nisam ja lud za bilo kakvim AI.

Milane!
Za toliko parsiranje treba imati devet života kao mačka.
Zašto ne pojednostaviti stvari.
Pa kada ti neko ide na kitonijus, jednostavno mu kažeš - nabijem te na kitonijus.
Ako ti se neko (nečije pisanje) dopadne, kažeš bravo ili saglasan.
Na taj način si entropiju, kao meru neodređenosti, sveo na najniži mogući nivo.
maksa83 maksa83 17:37 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Čekaj, šta, nisu?


Baš svi Srbi su debili jer nije formirana vlada?
Onako, đuture?

Dobro evo ti nisi.
softelectronics_e softelectronics_e 17:38 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
Onaj u kome piše da su Srbi debili?

Čekaj, šta, nisu?

Jesi pogledao poslednji put sastav Vlade?

A, izvini, nemaš vladu ni 5 meseci posle izbora pošto ti realno i ne treba jer jedan (prilično poremećen) čovek odlučuje o svemu.

Normalno da nam vlada nije potrebna.
Koji će nam kurac?!
Vidiš da svi poslovi funkcionišu i bez vlade.
Nije valjda ovo donedavno, sa Brnabićkom na 'čelu', bilo vlada i vladalo?
predatortz predatortz 17:39 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
predatortz
Čekaj, šta, nisu?


Baš svi Srbi su debili jer nije formirana vlada?
Onako, đuture?

Dobro evo ti nisi.


Dobro! Ja mislim da nisi ni ti, odnosno da si mnogo iznad ovakvih smešnih tvrdnji.


softelectronics_e softelectronics_e 17:42 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

maksa83
predatortz
Čekaj, šta, nisu?


Baš svi Srbi su debili jer nije formirana vlada?
Onako, đuture?

Dobro evo ti nisi.

Nisam ni ja.
maksa83 maksa83 17:47 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

Dobro! Ja mislim da nisi ni ti, odnosno da si mnogo iznad ovakvih smešnih tvrdnji.

Citiraću (mislim već 2. put u nedelju dana) mudros' seljaka iz Petrovac na Mlavu, jaču od svih Zen koana:

Kak'i ti pamet tak'i ti život.

Ovo se savršeno skalira - važi za individuu, male, srednje, velike i najveće grupe.
literatesa literatesa 17:47 20.09.2022

Re: Tuzna povorka

odnosno da si mnogo iznad ovakvih smešnih tvrdnji.

A pobogu, olabavi malo sa tim moralisanjem. Napisala sam da su Srbi debili i šta sad? Moralna policiji krene vaćariti glasove za i protiv. Rekla sam i gotova stvar, makar ja jedina na cijelom svijetu tako mislila.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana