Planeta

Srešćemo se ovde

Jaril RSS / 17.09.2022. u 06:33

thequint%2F2016-05%2Fd4ee08b1-5298-418d-be60-6ea56c63f3a5%2FEarth_iStock.jpg?rect=1%2C0%2C1820%2C1024&auto=format%2Ccompress&fmt=webp&width=720

 

Замисли планету.

 

 


Замисли све цивилизације на планети.

 

 

 


Замисли да цивилизације не постоје, да су остале само појединачне културе.

 

 

 


Замисли да култура нема, да су остали само појединачни токови идеја.

 

 

 


Замисли да токова идеја нема, да су остала само појединачна мишљења.

 

 

 


Замисли да мишљења нема, да су остале само емоције.

 

 

 


Замисли да емоција нема, да је остало само постојање.

 

 

 


Ту, у тој Примордијалној Празнини, срешћеш мене.

 

 

 


Она звучи овако: https://youtu.be/8qTM_u4L7uA



Komentari (855)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:30 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Ovako, duse nase osetljive su odaaaavno prokljuvile o cemu se ovde radi

Ma jok, proveravam samo kako stojite sa akrobatikom.



Predajem se, prokljuvio si nas. Kad sam tu da se odmah i ispovedim.

Prosle godine gledam sa klincima film Pipi duga carapa i kad odjednom se pojavi pandur.
I?
Sta i!? Tebi je normalno da pandur nosi bas ustasku kapu.
Ma daaj.
A sta je ovo?



I ovo?



Uuuu jebote, cetnik-ustasa!
Vidis.
Liberalna govna, sta rade toj deci.




milisav68 milisav68 08:47 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft

Uuuu jebote, cetnik-ustasa!
Vidis.
Liberalna govna, sta rade toj deci.

I ti si se primio, pa si guglo.
literatesa literatesa 09:09 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Sad ce neko da zavitla flasu prema meni.

Neee. :)
literatesa literatesa 09:11 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Prosle godine gledam sa klincipa film Pipi duga carapa i kad odjednom

Znači tako, i Pipi imala didu u Argentini? :))
literatesa literatesa 09:12 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

pa si guglo

Milisave, ustaše namirišim, sa slike to nisu, jesu možda neki sadisti, kao da među njima nema onih što vole malo grublju ljubav.
literatesa literatesa 09:16 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ma da, fašisti traže razloge, traže ikonografiju među svojima. U Šveckoj fašisti, u Francuskoj malo im fali, Italija ne može fašizam više sakriti iza hrane i arhitekture, u Engleskoj hapse ako ne puziš pred monarhijom (ptičije perspektive sahrane me podsjećaju na ono kad u filmu Noć u muzeju ožive figurice), ruski fašizam će nam svima doći glave, kineski ni ne znamo razmjere štete, Hrvati eno ih u Milanu zighajluju, Srbi se nešto bune, nismo mi, kao da nisu nedavno postreljali par hiljadu ljudi i dole na Kosovu zlo pravili, sad kao smeta im pola golog dupeta pred crkvom, ali svaki dan sve bizarniji nasilniji zločini gledaju na društvo sa naslovnih strana, od unuk silovao babu do trudnica se polila benzinom, čovjek išao preko mosta spustio kesu i skočio, ej, cijene u tgrovinama jednake Zapadu, mafija u politici, mafija u ckrvi, ali, svetinje, pitaš ih šta je hrišćanstvo, kažu, ma to su pederska posla..


I ok nasilje na ulici, ko zna, nisam ni ja imuna, ali nisam imuna na nasilje u kojem sam spremna učestvovati, oni odobravaju tuđe nasilje, puštanje krvi i kukavičluk, i Baneta iz Amerike neko lupajući glave po Beogradu brani, brani živote srpske i granice? Čovječe, čovječe..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:16 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft

Uuuu jebote, cetnik-ustasa!
Vidis.
Liberalna govna, sta rade toj deci.

I ti si se primio, pa si guglo.



Rekoh da sam gledao film prosle (ili pretprosle) godine pa me ovo tvoje lupetanje podsetilo koliko smo poremeceni (ukljucujem sebe) ovim stalnim pricama o partizanima, cetnicima i ustasama da i u nekoj potpuno levoj prici prva asocijacija bude simbol iz tog repertoara.


milisav68 milisav68 09:17 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
pa si guglo

Milisave, ustaše namirišim, sa slike to nisu, jesu možda neki sadisti, kao da među njima nema onih što vole malo grublju ljubav.

Tesa, stručnjak za politiku i ustaše, a nema pojma ko je i kako izgleda američki ambasador u Beogradu, ni njegovu ulogu u ratu na Kosovu `99.

milisav68 milisav68 09:19 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Rekoh da sam gledao film prosle (ili pretprosle) godine pa me ovo tvoje lupetanje podsetilo koliko smo poremeceni (ukljucujem sebe) ovim stalnim pricama o partizanima, cetnicima i ustasama da i u nekoj potpuno levoj prici prva asocijacija bude simbol iz tog repertoara.

Nemoj da se vadiš, naseo si na provokaciju.

Nije lako biti fin.
milisav68 milisav68 09:21 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
ali, svetinje, pitaš ih šta je hrišćanstvo, kažu, ma to su pederska posla..

Pederska posla su postala svetinja, u čemu je razlika?
literatesa literatesa 09:22 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Tesa, stručnjak za politiku i ustaše, a nema pojma ko je i kako izgleda američki ambasador u Beogradu, ni njegovu ulogu u ratu na Kosovu `99.

Ne, ne znam. Znam ko su ustaše. I nekoliko puta sam se ogradila od Kosova, ne znam ljudi šta bih ja tu imala suditi. Ni ovi dečki po Beogradu što lupaju glave gejevima i curama ne brane glave mojih roditelja u RS. Moramo naći smisao našim djelima.
literatesa literatesa 09:23 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pederska posla su postala svetinja, u čemu je razlika?

Evo vidiš, primjer bizarnosti i neznanja.
milisav68 milisav68 09:27 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Pederska posla su postala svetinja, u čemu je razlika?

Evo vidiš, primjer bizarnosti i neznanja.

Ma da, prouči malo religijske obrede.

Muzička podloga.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:40 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

ali svaki dan sve bizarniji nasilniji zločini gledaju na društvo sa naslovnih strana, od unuk silovao babu do trudnica se polila benzinom, čovjek išao preko mosta spustio kesu i skočio,


Do avgusta ove godine ubijeno vise zena nego cele prosle godine. Najveci broj ubistava u 'toplini porodicnog doma'. Porodicne branitelje i crkvu to manje motivise da prave litije nego polugolo musko dupe ispred crkve. SPC ne sponzorise ni jednu sigurnu zensku kucu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:41 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Rekoh da sam gledao film prosle (ili pretprosle) godine pa me ovo tvoje lupetanje podsetilo koliko smo poremeceni (ukljucujem sebe) ovim stalnim pricama o partizanima, cetnicima i ustasama da i u nekoj potpuno levoj prici prva asocijacija bude simbol iz tog repertoara.

Nemoj da se vadiš, naseo si na provokaciju.

Nije lako biti fin.



Pojma nemam o cemu pricas (nije prvi put), ali ako ti je lakse vazi.
milisav68 milisav68 09:47 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Pojma nemam o cemu pricas (nije prvi put), ali ako ti je lakse vazi.



Muzička podloga:

predatortz predatortz 09:49 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

.
predatortz predatortz 09:50 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
ali svaki dan sve bizarniji nasilniji zločini gledaju na društvo sa naslovnih strana, od unuk silovao babu do trudnica se polila benzinom, čovjek išao preko mosta spustio kesu i skočio,


Do avgusta ove godine ubijeno vise zena nego cele prosle godine. Najveci broj ubistava u 'toplini porodicnog doma'. Porodicne branitelje i crkvu to manje motivise da prave litije nego polugolo musko dupe ispred crkve. SPC ne sponzorise ni jednu sigurnu zensku kucu.


Ovo je ekstremno licemerno!
Koji protest i gde, u pogledu navedenog, ste organizovali vi koji niste "porodični branitelji" i članovi crkve?


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:53 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Tesa, stručnjak za politiku i ustaše, a nema pojma ko je i kako izgleda američki ambasador u Beogradu, ni njegovu ulogu u ratu na Kosovu `99.

Ne, ne znam. Znam ko su ustaše. I nekoliko puta sam se ogradila od Kosova, ne znam ljudi šta bih ja tu imala suditi. Ni ovi dečki po Beogradu što lupaju glave gejevima i curama ne brane glave mojih roditelja u RS. Moramo naći smisao našim djelima.



Ne kapiras. Da bi razumela zasto neko lomi glave ko pogace ljudima po Beogradu moras makar da razumes istoriju Kosova (da ti progledamo kroz prste moze i samo od srednjeg veka).

Ovo o stranim spijunima (sto je deo opste kulture svakog postenog patriote) ce biti objasnjeno na ubrzanom kursu 'Uvod u mlohavo smezurano spijuniranje americkih bajramskih prasica'.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:07 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
ali svaki dan sve bizarniji nasilniji zločini gledaju na društvo sa naslovnih strana, od unuk silovao babu do trudnica se polila benzinom, čovjek išao preko mosta spustio kesu i skočio,


Do avgusta ove godine ubijeno vise zena nego cele prosle godine. Najveci broj ubistava u 'toplini porodicnog doma'. Porodicne branitelje i crkvu to manje motivise da prave litije nego polugolo musko dupe ispred crkve. SPC ne sponzorise ni jednu sigurnu zensku kucu.


Ovo je ekstremno licemerno!
Koji protest i gde, u pogledu navedenog, ste organizovali vi koji niste "porodični branitelji" i članovi crkve?




Pa od necega sto se reklamira da stoji na barikadama Porodice i sto tvrdi da im je porodica svetinja se ocekuje da protestvuju protiv pojacanog nasilja u porodicama i da obezbedi mesto gde ce zene pobeci od nasilnika sa kojim ih vezu zakonski i tradicionalni prihvaceni drustveni odnosi muza, brata, oca, kuma...

Koliko pratim, 'vi' (neclanovi porodicnih branitelja i crkve) organizuju proteste, samo sto se tamo skupi citavih 80 do 100 ljudi. Vecinom zena. A da nema ovih 'vi' zene koje trpe nasilje ne bi imale gde da pobegnu i spase svoj i zivot svoje dece. Ja nisam deo 'vi' posto ne zivim u Srbiji, ali kad vec pitas jesam slao donacije za sigurne zenske kuce u Srbiji.

Znaci nemas problem sa tim sto prvi nista ne rade, ali je licemerje ono sto drugi rade.
milisav68 milisav68 10:08 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft

Ne kapiras. Da bi razumela zasto neko lomi glave ko pogace ljudima po Beogradu moras makar da razumes istoriju Kosova (da ti progledamo kroz prste moze i samo od srednjeg veka).

Ovo o stranim spijunima (sto je deo opste kulture svakog postenog patriote) ce biti objasnjeno na ubrzanom kursu 'Uvod u mlohavo smezurano spijuniranje americkih bajramskih prasica'.

Baš si popizdeo, kad moraš Tes da objašnjavaš o mlohavim ćunama.
milisav68 milisav68 10:11 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Ja nisam deo 'vi' posto ne zivim u Srbiji, ali kad vec pitas jesam slao donacije za sigurne zenske kuce u Srbiji.

Plaćao si i porez za bombe koje su padale po Srbiji.
predatortz predatortz 10:17 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Znaci nemas problem sa tim sto prvi nista ne rade, ali je licemerje ono sto drugi rade.


Ne, licemerje je to što ti koji ne ideš u crkvu tvrdiš da crkva ne čini ništa u širenju svesti protiv nasilja u porodici. A ja ti, koji u crkvu odem s mene na uštap, tvrdim da sveštenici to itekako pominju u svojim propovedima, kao i to da pri crkvi postoje razna udruženja za razne nivoe pomoći, pa i ženama koje su žrtve nasilja.

A humanitarni rad crkve je mnogo razgranatiji nego što možeš i da pretpostaviš.

A posebno licemerje je to što tvrdite da je crkva u subotu vršila nasilje, a ne navijačke grupe. One iste koje su bile divne i krasne kada su se tukle za "naš" interes protiv Slobine milicije.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:18 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft

Ne kapiras. Da bi razumela zasto neko lomi glave ko pogace ljudima po Beogradu moras makar da razumes istoriju Kosova (da ti progledamo kroz prste moze i samo od srednjeg veka).

Ovo o stranim spijunima (sto je deo opste kulture svakog postenog patriote) ce biti objasnjeno na ubrzanom kursu 'Uvod u mlohavo smezurano spijuniranje americkih bajramskih prasica'.

Baš si popizdeo, kad moraš Tes da objašnjavaš o mlohavim ćunama.


Ja kapiram da svaka normalna osoba koja ima veze sa Srbijom popizdi kad vidi sta se desilo u subotu.

A ovaj smezurani kurs koji predajes nosi naslov u skladu sa idejnim tvoVcem te price koju ovde promovises. Razumem da ti mislis da sa njim nemas dodirnih tacaka ali to nije ni bila ideja - tVovac je radio pazljivo, dugo i uporno.
predatortz predatortz 10:18 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Ja nisam deo 'vi' posto ne zivim u Srbiji, ali kad vec pitas jesam slao donacije za sigurne zenske kuce u Srbiji.

Plaćao si i porez za bombe koje su padale po Srbiji.


I nije izašao na ulicu kada je Nemačka napuštala politiku vojnog nedelovanja u inostranstvu da bi mogla da bombarduje voz u Srbiji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:19 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Ja nisam deo 'vi' posto ne zivim u Srbiji, ali kad vec pitas jesam slao donacije za sigurne zenske kuce u Srbiji.

Plaćao si i porez za bombe koje su padale po Srbiji.



Ko i ti sto si.
Milan Novković Milan Novković 10:21 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Tesa, stručnjak za politiku i ustaše, a nema pojma ko je i kako izgleda američki ambasador u Beogradu, ni njegovu ulogu u ratu na Kosovu `99.

Ne, ne znam. Znam ko su ustaše. I nekoliko puta sam se ogradila od Kosova, ne znam ljudi šta bih ja tu imala suditi. Ni ovi dečki po Beogradu što lupaju glave gejevima i curama ne brane glave mojih roditelja u RS. Moramo naći smisao našim djelima.

Juče mi slavimo 26. rođendan moje mlađe ćerke ovde kod nas na "lokaciji", možda i poslednji roštilj ove godine, i nas 10 komada se skupilo pre 1pm, kad evo i slavljenice oko 4-5pm, kaže bila jako umorna pošto sad po završenom faksu hoće da zaradi neku kintu (jako spretna na tu temu) pa Mon-Fri radi jedno 10 sati u prodavnici neke fine odeće (za ženske uglavnom, naravno, real-men ne prave veliku razliku među odećema), a Subotom deci daje častove glume, pevanja, igranja ... kaže jako "dobra" lova, i onda terevenčenje uveče po klubovima do posle ponoći ...

... u to ime je išla i u Austriju na planinu 2 nedelje, još nisam ukapirao šta se gore tačno dešava (multidisiplinarno nešto, al ona im daje častove tamo iz glume, dikcije, držanja dok se u marketingu zamazuju oči potencijalnim kupcima, ...), al dolaze razni iz šireg regiona na nekim stipendijama, firme ih šalju, ... i kaže poslednja žurka im bila "srpska žurka", bilo i 5-6 cool likova iz Banja Luke, i uopšte je bilo super-cool kaže ...

... pa pošto je sad u super-transu na temu poliranja Srpskog jezika joj (mnogo je bolja od Ja-Tarzan-Ti-Jane ali joj razlika između ć i č nije jedini i najmanji problem) ja polako počnem da sprovodim u delo i cunning plan da joj podmetnem i dosta svega ... počevši od rođendanskog priloga još preključe kao svadbene scene iz Crna Mačka Beli Mačak.

Pošto je prvo naletela na Hrvate tamo i terevečila sa njima, pa osetila akcenat, čak je preoptimistički tajo umislio da će je uspešno uvesti i u Alan Ford, ofećaj za feeling, videćemo

Izazov, pošto me drugi muže moje prve žene, ni da bekne Srpski, uvek belo gleda kad pokušam da mu dočaram Alana Forda, a opet, imaju sina, ni da bekne Srpski, mnogo fino dete, koji je izabrao najbolje monografije i non-fiction knjiga koje sam im delio kod selidbe, pošto mi neke već decenijama samo kupile prašinu.

Čak je ćalcu, onako sremežljiv (sin im) objasnio zašto je Jan Saudek "cool" - monografija od jedno 60set pet kilograma, možeš je kao oružje nositi na front ...

... ok, al Slav-prirodu Jana, Jevreja, koji je deo detinjstva odradio u koncentracionom logoru mu neću još doticati, neko vreme, ... završi faks, malo se opusti sa devojkama, pogotovo u ova brutalna feministička vremena


literatesa literatesa 10:26 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Do avgusta ove godine ubijeno vise zena nego cele prosle godine. Najveci broj ubistava u 'toplini porodicnog doma'. Porodicne branitelje i crkvu to manje motivise da prave litije nego polugolo musko dupe ispred crkve. SPC ne sponzorise ni jednu sigurnu zensku kucu.


Pa i ovde je u porastu već nekoliko godina, 90% su stranci i od njih 95% Balkanci. U početku mi se činilo iako navikli na naše svakodnevno nasilje u porodici (samo u moju onu staru zgradu dolazila policija svaki drugi dan na dva sprata) da ih porast ubijanja žena, kao da se podrazumjeva, kao što sam ja Kineskinji tapšući je po ramenu za šizofreniju utješno rekla, ma kod nas je to normalno:), dočekalo nespremne pa su se reorganizovali, angažovali..
literatesa literatesa 10:27 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Plaćao si i porez za bombe koje su padale po Srbiji.

Milisave, ne znam koliko milijardi novca ljudi iz dijaspore pošalju Srbiji, mno-go.
literatesa literatesa 10:29 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Juče mi slavimo 26. rođendan moje mlađe ćerke ovde kod nas na "lokaciji", možda i poslednji roštilj ove godine, i nas 10 komada se skupilo pre 1pm, kad evo i slavljenice oko 4-5pm, kaže bila jako umorna pošto sad po završenom faksu hoće da zaradi neku kintu (jako spretna na tu temu) pa Mon-Fri radi jedno 10 sati u prodavnici neke fine odeće (za ženske uglavnom, naravno, real-men ne prave veliku razliku među odećema), a Subotom deci daje častove glume, pevanja, igranja ... kaže jako "dobra" lova, i onda terevenčenje uveče po klubovima do posle ponoći ...

... u to ime je išla i u Austriju na planinu 2 nedelje, još nisam ukapirao šta se gore tačno dešava (multidisiplinarno nešto, al ona im daje častove tamo iz glume, dikcije, držanja dok se u marketingu zamazuju oči potencijalnim kupcima, ...), al dolaze razni iz šireg regiona na nekim stipendijama, firme ih šalju, ... i kaže poslednja žurka im bila "srpska žurka", bilo i 5-6 cool likova iz Banja Luke, i uopšte je bilo super-cool kaže ...

... pa pošto je sad u super-transu na temu poliranja Srpskog jezika joj (mnogo je bolja od Ja-Tarzan-Ti-Jane ali joj razlika između ć i č nije jedini i najmanji problem) ja polako počnem da sprovodim u delo i cunning plan da joj podmetnem i dosta svega ... počevši od rođendanskog priloga još preključe kao svadbene scene iz Crna Mačka Beli Mačak.

Pošto je prvo naletela na Hrvate tamo i terevečila sa njima, pa osetila akcenat, čak je preoptimistički tajo umislio da će je uspešno uvesti i u Alan Ford, ofećaj za feeling, videćemo

Izazov, pošto me drugi muže moje prve žene, ni da bekne Srpski, uvek belo gleda kad pokušam da mu dočaram Alana Forda, a opet, imaju sina, ni da bekne Srpski, mnogo fino dete, koji je izabrao najbolje monografije i non-fiction knjiga koje sam im delio kod selidbe, pošto mi neke već decenijama samo kupile prašinu.

Čak je ćalcu, onako sremežljiv (sin im) objasnio zašto je Jan Saudek "cool" - monografija od jedno 60set pet kilograma, možeš je kao oružje nositi na front ...

... ok, al Slav-prirodu Jana, Jevreja, koji je deo detinjstva odradio u koncentracionom logoru mu neću još doticati, neko vreme, ... završi faks, malo se opusti sa devojkama, pogotovo u ova brutalna feministička vremena

Milane, ne znam kako si ovo napisao ali ja sam skakućući pročitala, veselo. Lijep komentar. :)
literatesa literatesa 10:30 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Cupkajući, što bi rekao Solo kad mi ne odoljeva. :)
predatortz predatortz 10:32 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Plaćao si i porez za bombe koje su padale po Srbiji.

Milisave, ne znam koliko milijardi novca ljudi iz dijaspore pošalju Srbiji, mno-go.


Kao što je iz Srbije otišlo mnogo milijardi datih za njihovo školovanje. Mi Švabi šaljemo lekara, inženjere, medicinsku sestru, koji ga ne koštaju ni jedan evro, nego mu odmah privređuju.

Baš juče nešto sa ženom teoretišem da bi svako ko je obrazovanje stekao "sa budžeta" trebao da bude u obavezi da to uzvrati novcem ili radom pre nego što napusti Srbiju.

Po onom principu po kom su to nekad bili dužni da nadoknade oni koji su završavali vojne škole i akademije, a napuštali su vojsku. Odradiš ili platiš, pa idi gde hoćeš.
literatesa literatesa 10:34 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Kao što je iz Srbije otišlo mnogo milijardi za njihovo školovanje. Mi Švabi šaljemo lekara, inženjere, medicinsku sestru, koji ga ne koštaju ni jedan evro, nego mu odmah privređuju.

Baš juče nešto sa ženom teoretišem da bi svako ko je obrazovanje stekao "sa budžeta" trebao da bude u obavezi da to uzvrati novcem ili radom pre nego što napusti Srbiju.

Po onom principu po kom su to nekad bili dužni da nadoknade oni koji su završavali vojne škole i akademije, a napuštali su vojsku. Odradiš ili platiš, pa idi gde hoćeš.

Prije neki dan si rekao da te boli kurac za bauštelce.

Doktori su poslednja tura pristiglih, desetljećima fizikalci novac šalju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:37 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz

Znaci nemas problem sa tim sto prvi nista ne rade, ali je licemerje ono sto drugi rade.


Ne, licemerje je to što ti koji ne ideš u crkvu tvrdiš da crkva ne čini ništa u širenju svesti protiv nasilja u porodici. A ja ti, koji u crkvu odem s mene na uštap, tvrdim da sveštenici to itekako pominju u svojim propovedima, kao i to da pri crkvi postoje razna udruženja za razne nivoe pomoći, pa i ženama koje su žrtve nasilja.

A humanitarni rad crkve je mnogo razgranatiji nego što možeš i da pretpostaviš.

A posebno licemerje je to što tvrdite da je crkva u subotu vršila nasilje, a ne navijačke grupe. One iste koje su bile divne i krasne kada su se tukle za "naš" interes protiv Slobine milicije.




Uf, sa kakvim losim pretpostavkama ti ovde baratas. Ne idem u crkvu pa to znaci da ne znam sta se desava u crkvi. Ovo sto si naveo mi govori da znas manje od mene. Recimo da znam da neki svestenici rade vise nego 'pominju u propovedima' i imaju 'neka' udruzenja ali je to daleko od onoga sto civilni sektor (='vi') radi. Ali ni to ne menja cinjenicu da se crkva ne pridruzuje protestima koje prave zenska civilna udruzenja i da crkva ne organizuje sigurne kuce za zene. Da ne pricamo o tome da se sete da sami organizuju 'Litije protiv porodicnog nasilje'. Da ne pricamo da na 'Litijama za svetinju porodice' koje organizuje lice osudjeno za porodicno nasilje govore svestenici SPC.



I nije izašao na ulicu kada je Nemačka napuštala politiku vojnog nedelovanja u inostranstvu da bi mogla da bombarduje voz u Srbiji.


Uuuuu. Pa ti padas sve nize. Kako ono bese sto si rekao o onima koji komentarisu koristeci biografske podatke na blogu? Na stranu sto ovde nije cak rec ni o biografskom podatku nego o zlonamernoj konstrukciji. Ziveo u Srbiji ko i ti a pretpostavljam da ni ti nisi isao u Pestu da trazis vizu da bi mogao da odes na protest u Nemacku.

Nego ima ovde 'izdajnika' koji su duze od mene u inostranstvu a koji su porezom placali bombardovanje Srbije pa probajte sa njima te fore.
predatortz predatortz 10:38 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Prije neki dan si rekao da te boli kurac za bauštelce.

Doktori su poslednja tura pristiglih, desetljećima fizikalci novac šalju.


Doktor košta, bauštelac i ne baš. Bauštelac bi bio oslobođen vraćanja uloženog jer u njega realnop nije mnogo uloženo.

U doktora, sestru, inženjera jeste. Dakle, vrati ili odradi, pa idi. Što narod Srbije da te školuje da ti gojiš Švabu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:44 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

... pa pošto je sad u super-transu na temu poliranja Srpskog jezika joj (mnogo je bolja od Ja-Tarzan-Ti-Jane ali joj razlika između ć i č nije jedini i najmanji problem


Jel' slusala srpski dok je bila mala?
predatortz predatortz 10:45 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ziveo u Srbiji ko i ti a pretpostavljam da ni ti nisi isao u Pestu da trazis vizu da bi mogao da odes na protest u Nemacku.


Nisam! Kad je Nemačka bombardovala Srbiju, kao rezervni starešina sam se nalazio u Podrinjskom odredu specijalnih snaga VRS, jer se očekivalo da će se rat, ukoliko dođe do kopnene intervencije, proširiti na RS a mi kolektivno biti pridruženi Vojsci Srbije.
Dobar deo bombardovanja sam proveo u tom svojstvu i VRS je bila brana od kopnenog napada na Srbiju iz pravca Bosne u kojoj je u tom momentu bila cela NATO divizija, jedna od najjačih američkih.
angie01 angie01 10:46 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Uf, sa kakvim losim pretpostavkama ti ovde baratas.


zena se mora pokoravati muuuuzu svOOOoojeeeem....to radi crkva.


a to sa prozivanjem"izdajnika" je najniza moguca stepenica, nakacena ispod dna....i jos sve improvizovano.
literatesa literatesa 10:47 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Doktor košta, bauštelac i ne baš. Bauštelac bi bio oslobođen vraćanja uloženog jer u njega realnop nije mnogo uloženo.

Da, ali šta on ima od države kojoj šalje pare i koju je morao napustiti da bi prehranio familiju?

U doktora, sestru, inženjera jeste. Dakle, vrati ili odradi, pa idi. Što narod Srbije da te školuje da ti gojiš Švabu?


O ovome neka kažu ljudi iz Srbije.

I taj tvoj animozitet prema Švabi je nerealan jer ovde narod dolazi, nekad izgleda da samo nas i ima, rekoh prošli put i dolaze mladi da studiraju i ljudi koji ko ono reče možeš mijenjati mjesto života sve dok ti godine ne prelaze broj cipela, Crnjanski?, i stariji se usude promjeniti život, dolaze. Od moje sestre ćerka je relativno dobar posao na klinici u BL ostavila i otišla u DE u jednu privatnu kliniku. Najbolje da mojoj sestri ispostaviš račun što joj je dijete otišlo kod Švabe.
milisav68 milisav68 10:47 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Ja kapiram da svaka normalna osoba koja ima veze sa Srbijom popizdi kad vidi sta se desilo u subotu.

Ne kapiraš ti ništa.
A ovaj smezurani kurs koji predajes nosi naslov u skladu sa idejnim tvoVcem te price koju ovde promovises. Razumem da ti mislis da sa njim nemas dodirnih tacaka ali to nije ni bila ideja - tVovac je radio pazljivo, dugo i uporno.

Razumem ja di si ti korisni idiot, ali ne razumem potrebu za eksponiranjem.
predatortz predatortz 10:49 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Da, ali sta on ima od države kojoj šalje pare i koju je morao napustiti da bi prehranio familiju?


Diplomu koja košta par desetina hiljada evra, a država mu je obezbedila da je dobije bez davanja tog novca.

I taj tvoj animozitet prema Švabi je nerealan


ne vidim ni jedan razlog da prema njima gajim simpatije. Realno, odvratni su mi. Smatram ih za smeće Evrope, a zbog čega, pa to govore njihova dela.
milisav68 milisav68 10:51 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Milisave, ne znam koliko milijardi novca ljudi iz dijaspore pošalju Srbiji, mno-go.

Ne šalju Srbiji, nego svojima.

Ali nije poenta u tome, već da se tamo plaća porez, i ne sme da se zucne na šta se on troši, a ovde se drže propovedi o lepom ponašanju.
angie01 angie01 10:51 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

U doktora, sestru, inženjera jeste. Dakle, vrati ili odradi, pa idi. Što narod Srbije da te školuje da ti gojiš Švabu?


o cemu ti pricas- Srbija ti ne da da se zaposlis i drzi te na minimalcu kod privatnika i ti treba da imas neku "obavezu",...dok partijasi zive u drugoj dimenziji od tvojih para....ti si nesto opasno pomesao loncice.

baska vezano za "besplatno" skolovanje-to se od vremena YU drasticno promenilo nagore, pri cemu nema ni raznih fondova, koji bi mogli da pripomognu- samo privatni profit.
literatesa literatesa 10:51 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Diplomu koja košta par desetina hiljada evra, a država mu je obezbedila da je dobije bez davanja tog novca.

Bauštelac.
ne vidim ni jedan razlog da prema njima gajim simpatije. Realno, odvratni su mi. Smatram ih za smeće Evrope, a zbog čega, pa to govore njihova dela.

Da, dobro, ali pošto ja živim sa njima i moje dijete, možeš ti tu svoju mržnju ako te lično ne ugrožavamo odavde, zadržati u svoja 4 zida. Mi ti račune nećemo ispostavljati.
literatesa literatesa 10:52 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne šalju Srbiji, nego svojima.

Ne, ne, baš je bio tekst o novcu koji naši tj vaši ljudi šalju u Srbiju. I kako se to zloupotrebljava.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:54 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne kapiraš ti ništa.


Radije cu ziveti u neznanju nego da mi Milisav na svom kursu o spijuniranju objasnjava sta se desava u Srbiji i svetu. Onda nedobog jos zavrsim i sa izlivom tuposti u mozak kako sam iz Srbije porezom finansirao bombardovanje Srbije. Pardon, Jugoslavije.
predatortz predatortz 10:56 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Bauštelac.


Lekar, inženjer...



Da, dobro, ali pošto ja živim sa njima i moje dijete, možeš ti tu svoju mržnju ako te lično ne ugrožavamo odavde, zadržati u svoja 4 zida. Mi ti račune nećemo ispostavljati.


Mogu, ali si me pitala za nju. Ne ispoljavam je javno, ali mi je u genetski zapis ušla. U mom kraju se kaže, kada neko nekog baš mrzi - mrzi ga k'o Švabu.
milisav68 milisav68 10:58 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
I taj tvoj animozitet prema Švabi je nerealan jer ovde narod dolazi, nekad izgleda da samo nas i ima, rekoh prošli put i dolaze mladi da studiraju i ljudi koji ko ono reče možeš mijenjati mjesto života sve dok ti godine ne prelaze broj cipela, Crnjanski?, i stariji se usude promjeniti život, dolaze. Od moje sestre ćerka je relativno dobar posao na klinici u BL ostavila i otišla u DE u jednu privatnu kliniku. Najbolje da mojoj sestri ispostaviš račun što joj je dijete otišlo kod Švabe.

Igra reči.

Jel dolaze ili su oterani?

I ako jesu, zašto su oterani?

Šta je uzrok?

Ne valja Srbija, ok.

A šta fali Rumuniji, iz nje je pobeglo više nego iz Srbije.

Đe je problem?

U Srbiji?
milisav68 milisav68 11:01 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Radije cu ziveti u neznanju nego da mi Milisav na svom kursu o spijuniranju objasnjava sta se desava u Srbiji i svetu. Onda nedobog jos zavrsim i sa izlivom tuposti u mozak kako sam iz Srbije porezom finansirao bombardovanje Srbije. Pardon, Jugoslavije.

Ništa te to ne sprečava da sipaš uvrede.
literatesa literatesa 11:01 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Lekar, inženjer...

Mislila sam na bauštelce, na njih se odnosio moj komentar tvog komentara, šta oni imaju od toga što su zemlju napustili, i šalju novac sve više samo roditeljima pošto i familije vode sa sobom.. Obrazovani ljudi su stigli, dolaze ali ne čine gro dijaspore.

Ne ispoljavam je javno, ali mi je u genetski zapis ušla.

Eto sad, meni je genetski da sa njima sarađujem i npr okupiram Kozaru. :)
literatesa literatesa 11:03 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Đe je problem?

U Srbiji?

Pišući komentar nisam uopšte mislila na ljude iz Srbije jer imam primjere iz RS.

Šta ti Milisave pokušavaš? Dokazati da smo finasirali bombardovanje Srbije?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:04 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Eto sad, meni je genetski da sa njima sarađujem i npr okupiram Kozaru. :)


Samo gledaj da pozuris. Dok medvedi i vukovovi nisu napravili svoju krajinu.
milisav68 milisav68 11:04 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Ne šalju Srbiji, nego svojima.

Ne, ne, baš je bio tekst o novcu koji naši tj vaši ljudi šalju u Srbiju. I kako se to zloupotrebljava.

Nije poenta u tome.
milisav68 milisav68 11:05 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Đe je problem?

U Srbiji?

Pišući komentar nisam uopšte mislila na ljude iz Srbije jer imam primjere iz RS.

Šta ti Milisave pokušavaš? Dokazati da smo finasirali bombardovanje Srbije?

Nije poenta u tome.
predatortz predatortz 11:09 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Eto sad, meni je genetski da sa njima sarađujem i npr okupiram Kozaru. :)


Ovo je glupa komunistička podmetačina i lako je utvrditi u pisanim izvorima da je jedini sukob partizana i četnika u reonu Kozare bio kada su partizani napali četnički položaj, položaj koji je postojao prema partizanima i pre nemačko-ustaške ofanzive, i bili odbijeni.

Drugi sukobi, kao ni pomeranje četničkih jedinica, ne pominju se čak ni u komunističkim izvorima. Niti u nemačkim. E jedino ako su Nemci to posle falsifikovali da bi branili četnike, ali komunistički mozak može i u to da veruje. Što da ne, kad veruje u kuče koje proceni gde će pasti bomba i spasi maršala, može i u sve drugo.

Pa, ti se bre nedavno i za Kozarac saznala, ko su i šta su bili, a bio ti pod nosom!
Zašto?
Pa, nisu ti dali komunisti da znaš, isti oni koji su te učili ove gluposti koje bez stida prosipaš.

Ubilo Mladena? Ajde?! A Mladen komandovao jedinicama koje su do ramena bile u srpskoj krvi u "lijevim skretanjima". Jok, trebalo je po leđima da ga češkaju...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:17 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Diplomu koja košta par desetina hiljada evra, a država mu je obezbedila da je dobije bez davanja tog novca.

Bauštelac.
ne vidim ni jedan razlog da prema njima gajim simpatije. Realno, odvratni su mi. Smatram ih za smeće Evrope, a zbog čega, pa to govore njihova dela.

Da, dobro, ali pošto ja živim sa njima i moje dijete, možeš ti tu svoju mržnju ako te lično ne ugrožavamo odavde, zadržati u svoja 4 zida. Mi ti račune nećemo ispostavljati.



Drzava Srbija jos pre vise od deset godina potpisala sa Nemackom ugovor koji ubrzanom procedurom dozvoljava medicinskom osoblju da se izlije iz Srbije. Slican ugovor postoji i sa Austrijom. Sa jedne strane uslovi rada losi + ljudima dosadilo da zive u improvizovanoj drzavi a sa druge strane imas sansu da sve to bude suprotno pa je bas veliko cudo da je toliko ljudi otislo.

Plus, sto su se kao sto i sama kazes i Nemacka i Austrija poslednjih decenije toliko promenile da imas ljude najrazlicitijih profila i zanimanja iz bivse YU pa je i veca sansa da ces naci one koji govore tvoj jezik a imaju i slicne vrednosti. A imas i ljude iz drugih zajednica.

E sad sto dok su bili u Srbiji nisu izlazili u Nemackoj na proteste protiv bombardovanja ili su porezom placali to isto bombardovanje je greh koji okajati nece.

Jasno je da je to sve katastrofalno za Srbiju (i druge zemlje koje dele ove tendencije) ali to je problem drzave i drustva a ne pojedinca.

literatesa literatesa 11:30 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Samo gledaj da pozuris. Dok medvedi i vukovovi nisu napravili svoju krajinu.


'Once Upon a Time in America' (1984) Sergio Leone.


literatesa literatesa 11:33 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Nije poenta u tome.

Nije poenta u tome.


Milisave, jutro je krenulo bistro (a kad to nije:), hladnoća mi lijepo glavu hladi, u čemu je poenta?

Vidi li se ime crtača, Jugoslav Vlahović, zamisli. :)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:34 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Ziveo u Srbiji ko i ti a pretpostavljam da ni ti nisi isao u Pestu da trazis vizu da bi mogao da odes na protest u Nemacku.


Nisam! Kad je Nemačka bombardovala Srbiju, kao rezervni starešina sam se nalazio u Podrinjskom odredu specijalnih snaga VRS, jer se očekivalo da će se rat, ukoliko dođe do kopnene intervencije, proširiti na RS a mi kolektivno biti pridruženi Vojsci Srbije.
Dobar deo bombardovanja sam proveo u tom svojstvu i VRS je bila brana od kopnenog napada na Srbiju iz pravca Bosne u kojoj je u tom momentu bila cela NATO divizija, jedna od najjačih američkih.


Znaci nisi bio na protestu u Nemackoj kad je bombardovala voz u Srbiji. Cvrc! E sad to razjasni sa onim gore sto ovde proziva:

"I nije izašao na ulicu kada je Nemačka napuštala politiku vojnog nedelovanja u inostranstvu da bi mogla da bombarduje voz u Srbiji."
literatesa literatesa 11:37 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ovo je glupa komunistička podmetačina i lako je utvrditi u pisanim izvorima da je jedini sukob partizana i četnika u reonu Kozare bio kada su partizani napali četnički položaj, položaj koji je postojao prema partizanima i pre nemačko-ustaške ofanzive, i bili odbijeni.

Ne, ovu verziju da smo se poubijali sami prvi put čujem. Dok ste vi u šancu tamo češljali ruse crne kose na suncu i gledali svoja posla? :)


predatortz predatortz 11:39 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Znaci nisi bio na protestu u Nemackoj


Nisam nikad bio u Nemačkoj. Nisam imao ni jedan razlog za to.
literatesa literatesa 11:40 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

E sad sto dok su bili u Srbiji nisu izlazili u Nemackoj na proteste protiv bombardovanja ili su porezom placali to isto bombardovanje je greh koji okajati nece.

Jesu, kako nisu izlazili na proteste, al to nije dovoljno, barem da se poneko samospalio ili harikirao.

Suludo je u ova vremena kad ljudi kreću trbuhom za kruhom od vodoinstalatera do programera pričati o tome..
predatortz predatortz 11:41 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

. Dok ste vi u šancu tamo češljali ruse crne kose na suncu i gledali svoja posla? :)


I sačuvali narod tog kraja. Kao i na Manjači, Trebavi, Majevici, Ozrenu...

Gde ste vi branili, tu naroda više nije bilo!


literatesa literatesa 11:42 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Nisam nikad bio u Nemačkoj. Nisam imao ni jedan razlog za to.

Dobro me napomenu, ti naši studenti iz RS u Srbiji, ko to plaća? Als reče da ima studenata. I od moje druge sestre ćerka ide u Srbiju na fakultet.
literatesa literatesa 11:42 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Gde ste vi branili, tu naroda više nije bilo!

Hm, bolje mi je da ćutim. :)
predatortz predatortz 11:42 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Nisam nikad bio u Nemačkoj. Nisam imao ni jedan razlog za to.

Dobro me napomenu, ti naši studenti iz RS u Srbiji, ko to plaća? Als reče da ima studenata. I od moje druge sestre ćerka ide u Srbiju na fakultet.


Plaća Srbija.
literatesa literatesa 11:44 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Plaća Srbija.

Do kad majkumu? :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:44 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Znaci nisi bio na protestu u Nemackoj


Nisam nikad bio u Nemačkoj. Nisam imao ni jedan razlog za to.



Cuj nisi imao razlog! Imao si 99e godine razlog ko i ja sto sam imao. Zato danas moze da ti se kaze:

"I nije izašao na ulicu kada je Nemačka napuštala politiku vojnog nedelovanja u inostranstvu da bi mogla da bombarduje voz u Srbiji."
predatortz predatortz 11:46 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Plaća Srbija.

Do kad majkumu? :)


Doveka, ako bog da!

Po istom principu, ako neko ode iz Srbije da studira u RS, plaća RS.

Uzgred, većina naše dece ima državljanstvo Srbije. Dala Srbija!


predatortz predatortz 11:47 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Znaci nisi bio na protestu u Nemackoj


Nisam nikad bio u Nemačkoj. Nisam imao ni jedan razlog za to.



Cuj nisi imao razlog! Imao si 99e godine razlog ko i ja sto sam imao. Zato danas moze da ti se kaze:

"I nije izašao na ulicu kada je Nemačka napuštala politiku vojnog nedelovanja u inostranstvu da bi mogla da bombarduje voz u Srbiji."


Dobro, i debilu je jasno da sam mislio da si tada već bio u Rajhu. Izvini!
literatesa literatesa 11:50 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Doveka, ako bog da!

Po istom principu, ako neko ode iz Srbije da studira u RS, plaća RS.

Uzgred, većina naše dece ima državljanstvo Srbije. Dala Srbija!


Interesantno, ne bih lično shvatila da mi dijete u Srbiji studira i da Srbija ispostavi račun tj negdje oslušnem li srce taj čist račun i duga ljubav bi mi najviše odgovarali.
nikvet pn nikvet pn 11:52 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
Nisam nikad bio u Nemačkoj. Nisam imao ni jedan razlog za to.


Нисам ни ја имао жеље ни разлога, напротив. Деда и пет деда-стричева су по логорима тамо кости оставили, ни гроба им се не зна. Али... По горњој Аустрији поведу ме домаћини кроз Браунау до Хитлерове родне куће (хк-пу), пређемо преко моста у неки мол па кажу: Сад смо у Немачкој. Одмах сам се вратио преко моста, није ми било право.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:52 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Izvini!



Dobro, i debilu je jasno da sam ovo hteo da cujem. Cisto da bih te podsetio na ono kad ti se debilski pripisuje 'pevao ustaske pesme'.
Hvala.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:56 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

По горњој Аустрији поведу ме домаћини кроз Браунау до Хитлерове родне куће (хк-пу), пређемо преко моста у неки мол па кажу: Сад смо у Немачкој. Одмах сам се вратио преко моста, није ми било право.


Procentualno je vise Srba stradalo u austrijskim nego u nemackim logorima kao sto su i austrijske jedinice nadprosecno ucestvovale u pokoljima po Srbiji (govorim o drugom sv. ratu).
milisav68 milisav68 12:10 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Nije poenta u tome.

Nije poenta u tome.


Milisave, jutro je krenulo bistro (a kad to nije:), hladnoća mi lijepo glavu hladi, u čemu je poenta?

U Jugoslavu Vlahoviću.

Mislim, nije ni bitno, pošto ti pišeš šta ti padne na pamet.

A ako te ne mrzi, vrati se na početak razgovora, pričali smo o odlasku ljudi iz zemlje, pa sam uporedio sa Rumunijom.

Što znači da problem nije sa nama ili Rumunima, već na nekoj drugoj strani.
literatesa literatesa 12:30 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Mislim, nije ni bitno, pošto ti pišeš šta ti padne na pamet.

Eto sad, ali ovo mi stvarno često govore, ili je istina ili samo način da se od mene odbrane? :)
A ako te ne mrzi, vrati se na početak razgovora, pričali smo o odlasku ljudi iz zemlje, pa sam uporedio sa Rumunijom.

Imam jednu pričicu za jednog Rumuna, lijepu toplu ljudsku. :)

Nego, ti Rumuni su isto finansirali bombardovanje Srbije? Ili su otišli poslije, sad finansiraju kontraofanzivu u Ukrajini?
gvozden1 gvozden1 12:49 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

ili samo način da se od mene odbrane? :)

Pošto su ti mnogo zajebana, jelte.

Smešni su ljudi uvereni u svoju superiornost, naročito ako su mediokriteti.
A tako je uglavnom.
literatesa literatesa 12:53 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pošto su ti mnogo zajebana, jelte.

Ma ne, mislila sam više kao napast..
Smešni su ljudi uvereni u svoju superiornost, naročito ako su mediokriteti.
A tako je uglavnom.

Uglavnom je da mi svašta govore ljudi kao ti, iz svog malog usranog životića..
gvozden1 gvozden1 13:13 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ma ne, mislila sam više kao napast..

I to, napast kao vrlinu sebi pripisuju upravo takvi, oni bez mnogo vrlina.
Daj šta daš, rezon, kad nema šta drugo, daj napast.


Uglavnom je da mi svašta govore ljudi kao ti, iz svog malog usranog životića..


Što ga tako procenjuješ kad ga ja vidim sasvim drugačije?

Otišla riba u Nemačku pa misli da je sve drugo promašaj.

Tipično.

Sve se bre uklapa jbt, sad vidim.
literatesa literatesa 13:21 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Gvozdene, kod tebe se baš nikad ne zna jesi li glup il zao, oboje, neko reče da je to isto, nije isto, strašno je kad se bezdušnost nađe na položaju i samo radi svoj posao, pisala je o tome H. Arendt i ti me podsjetiš često na nju, na banalnost zla, posebno ovom poslednjom selekcijom na inferiorne i superiorne..

Mislila sam nešto napisati o životu ovde, ali čemu? Mizoginom brljavom latentnom virtuelnom nečemu, nečega, to...
gvozden1 gvozden1 13:57 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Mizoginom

:)

Ajd seti se još nečega:)
Ne mora da ima veze sa bilo čim što sam pisao, niti sa ičim o čemu pričamo, samo se seti i olakšaj sebi dušu.

Ja, ribo, pričam o tvom nastupu ovde, a o tvom životu ne, naprosto zato što me zaboli za njega, nije važan ni interesantan.
A ti o mom životu.

Ne vidiš tu nikakav problem?

Ako ne, a verujem da ne, onda se i to uklapa ,
Mediokritet koji je nesposoban da razume stvari, a karakter seljačke alapače ga tera da (pokušava da) uvredi drugoga, prvom stvari koja mu padne na pamet.

Čak i kad alapača ode u Nemačku.
milisav68 milisav68 13:59 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Nego, ti Rumuni su isto finansirali bombardovanje Srbije? Ili su otišli poslije, sad finansiraju kontraofanzivu u Ukrajini?

Ne, Rumuni nam kradu šljunak iz Dunava.
literatesa literatesa 14:07 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ajd seti se još nečega:)
Ne mora da ima veze sa bilo čim što sam pisao, niti sa ičim o čemu pričamo, samo se seti i olakšaj sebi dušu.

Ja, ribo, pričam o tvom nastupu ovde, a o tvom životu ne, naprosto zato što me zaboli za njega, nije važan ni interesantan.
A ti o mom životu.

Ne vidiš tu nikakav problem?

Ako ne, a verujem da ne, onda se i to uklapa ,
Mediokritet koji je nesposoban da razume stvari, a karakter seljačke alapače ga tera da (pokušava da) uvredi drugoga, prvom stvari koja mu padne na pamet.

Čak i kad alapača ode u Nemačku.

Šta on meni napriča, cc, između gluposti i zla najgore je biti nezanimljiv čovjek, prazan, trvi par rečenica, ali istim jezivim taktom. Bla, bla. Ne priča o mom privatnom život nego životu ovde?

Koga boli kc šta ti misliš o meni ili ja o tebi? Možda Milana, on se brine za tebe?
literatesa literatesa 14:08 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne, Rumuni nam kradu šljunak iz Dunava.

Ozbiljno? :)
gvozden1 gvozden1 14:12 19.09.2022

Re: Tuzna povorka


Koga boli kc šta ti misliš o meni ili ja o tebi?

Pa što onda pišeš?

Ili, da pustimo druge da to cene?

Ako razumeš (a ne razumeš, kao ni onu razliku)
milisav68 milisav68 14:14 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Ne, Rumuni nam kradu šljunak iz Dunava.

Ozbiljno? :)

Pa da, i onda ljudi ne mogu da prave vikendice, pa beže u inostranstvo.
literatesa literatesa 14:15 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ili, da pustimo druge da to cene?

Šta bre cjene? Jesi li ti na pijaci? Ljudi koji misle kao ti u većini tvojih stavova su za mene debili. I da nisu, šta na moj život utiče kako me to neko cijeni. Ali mučeniče virtuelni.
literatesa literatesa 14:16 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ako razumeš (a ne razumeš, kao ni onu razliku)

Bruka, kad ti nekom kažeš da nešto ne razumije. Bruka.
literatesa literatesa 14:18 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pa da, i onda ljudi ne mogu da prave vikendice, pa beže u inostranstvo.

Ne mogu na Dunavu praviti vikendice, tonu? Ili šta? :)
milisav68 milisav68 14:29 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Pa da, i onda ljudi ne mogu da prave vikendice, pa beže u inostranstvo.

Ne mogu na Dunavu praviti vikendice, tonu? Ili šta? :)

Nema materjala za gradnju.
literatesa literatesa 14:33 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Nema materjala za gradnju.

Ma zezam se tj nisam znala na šta si tačno mislio, ali to znači da Rumuni imaju pune ruke posla? :)
milisav68 milisav68 14:39 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Nema materjala za gradnju.

Ma zezam se tj nisam znala na šta si tačno mislio, ali to znači da Rumuni imaju pune ruke posla? :)

Pa i ja se zezam zato što si zapindžila da su Rumuni finansirali bombardovanje, iako to nisam ni pomenuo.
Milan Novković Milan Novković 14:42 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Ajd seti se još nečega:)
Ne mora da ima veze sa bilo čim što sam pisao, niti sa ičim o čemu pričamo, samo se seti i olakšaj sebi dušu.

Ja, ribo, pričam o tvom nastupu ovde, a o tvom životu ne, naprosto zato što me zaboli za njega, nije važan ni interesantan.
A ti o mom životu.

Ne vidiš tu nikakav problem?

Ako ne, a verujem da ne, onda se i to uklapa ,
Mediokritet koji je nesposoban da razume stvari, a karakter seljačke alapače ga tera da (pokušava da) uvredi drugoga, prvom stvari koja mu padne na pamet.

Čak i kad alapača ode u Nemačku.

Šta on meni napriča, cc, između gluposti i zla najgore je biti nezanimljiv čovjek, prazan, trvi par rečenica, ali istim jezivim taktom. Bla, bla. Ne priča o mom privatnom život nego životu ovde?

Koga boli kc šta ti misliš o meni ili ja o tebi? Možda Milana, on se brine za tebe?

Ne interesuje me, nimalo

Ja većinu svađalačkih komentara uopšte ne čitam, nego čak i u dijagonalnom, tačka-crtica na kvadrat opuštenom prelistavanje novih komentara mozak primeti neke reči, recimo ovde "Milana".

To sa Hučijem - on mi spada u kategoriju blogera kojem ću i u ideološki različitim, opasnim okruženjima, ako postoji postavka gde se ne gledamo preko nišana, dati da mi čuva leđa, tj mislim da bi našli zajednički jezik.

Pa ako sam pred izdisajem od gladi kod njega bih pun optimizma zakucao na vrata.

Ima mnogo finijih blogera (bez navodnika) kod kojih bih prvo razmislio.

Huči nije prvi bloger na kojeg su se razne "blogo-grupe" čoporativno obrušile, iako su u njegovom slučaju male, koje su, po mom mišljenju, pomerene blago ka samoživosti i sadizmu, u maloj meri, ne velikoj, ali dovoljnoj da ga se ja sećam odavno, smirenijeg i mnogo manje emotivnog, pa mogu da vidim razliku.

Ja sam, zbog preskakanja blogovanja i komentara, propustio da primetim genezu njegovog blogo-pomeranja, ali, kao i obično, najveća je verovatnoća da je neka vrsta možda slobodnije definisanog šovinizma u pitanju - grupe koje uživaju da udaraju po drugima su iskoristile priliku da mu osporavaju neke slobode, ne samo ako su za dizanje obrva i u flexibilnijim sredinama, nego i ako su relativno lake za razumeti.
literatesa literatesa 14:44 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Pa i ja se zezam zato što si zapindžila da su Rumuni finansirali bombardovanje, iako to nisam ni pomenuo.

Hm. Ne, samo sam izvela zaključak. Nije ga bilo teško pratiti. Zaključak.

Nije teško pratiti ni put šljunka od Srbije do Rumunija, i zaposlenog Rumuna i Srbina kratkih rukava, iz ove naše zeze.
literatesa literatesa 14:48 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne interesuje me, nimalo

Ok, dozvoli meni da ne volim čovjeka koji mi ovde govori da trpim, ćutim, koji pokazuje sitnodušje, zlobu, mizeriju tako često. I evo ovo procjenjivanje, onomad na blogu kod Pajića je nešto uslovljavao kao vidjećeš koga Pajić više cjeni ako ne banuje, i itd. Da se ne nastavljam, jako, jako loš karakter ima.
angie01 angie01 15:02 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Одмах сам се вратио преко моста, није ми било право.


po toj logici, slabo bi ljudi svijetom putovali.
Milan Novković Milan Novković 15:08 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Ne interesuje me, nimalo

Ok, dozvoli meni da ne volim čovjeka koji mi ovde govori da trpim, ćutim, koji pokazuje sitnodušje, zlobu, mizeriju tako često. I evo ovo procjenjivanje, onomad na blogu kod Pajića je nešto uslovljavao kao vidjećeš koga Pajić više cjeni ako ne banuje, i itd. Da se ne nastavljam, jako, jako loš karakter ima.

Potpuno dozvoljavam, naravno, nego sam naleteo na svoje ime pa pojasnio, da ne bude zabune.

Ovog sekunda, dajem ti reč, ja nemam pojma o čemu se vi svađate - da je to nešto što traje blog-dva možda bih sada i otišao malo unazad, kad sam već spomenut, pa naučio.

Ovako, što reče naš Rus davno za bezalkoholno pivo - what's the bloody point

Nije meni toliko bitno ni što sam spomenut, tj ne skačem oparen kad naletim na svoje ime u komentarima koje ne čitam (često ne čitam stvari zato što nemam dovoljno predznanja, a teme mi nisu unutar interesovanja koje bih da zadovoljnim sa malo slobodnog vremena ...

...a anekad skačem, kao kod Srkija, u akciju, kad se prepoznam u njegovom komentaru, da vidim da li mu je i koliko fazon na moj račun dobar, pa da kreativno uzvratim - on to zove "zajebancija", al ja tu reč nisam koristio pa kažem zezanje, zafrkavanje, al to je isto ... i intelektualnog naboja u mom trudbeništvu ima nula.

Nego ovako ponekad komentarišem kad postoji opasnost da me neko ne razume u nategbutom i eksplozivnom okruženju.

Inače prezirem svađanja, ponavljam, posebno kad ih ja iniciram ili sam na neki način glavni krivac, a umem da imam i eksplozivan temperament, jbg ... zbrkan kolko hoćeš, taki život
literatesa literatesa 15:57 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

nego sam naleteo na svoje ime pa pojasnio

Štaš, obratim ti se imenom. :)

Nego, nevezano sad za tebe Milane, čovjek sam širokih vidika, možeš biti dobar drugar sa Gvozdenom, ali ja ću nastaviti brinuti i misliti za sebe ponajprije.

Ovo gore što je on ispisao pa dodao procjenu, ocjenu. Koliko je nekad zla bilo u tome, i danas evo vuče se kao zmija, nekad su govorili dati na zao glas, daš ženu na zao glas, ovaka je onaka, pa onda ko će nju onaku. Brr, stresem se. I Boga opsujem.
literatesa literatesa 15:58 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Kao pusti on da drugi ocjene. I jebem ti Boga.
gvozden1 gvozden1 16:19 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

To sa Hučijem - on mi spada u kategoriju blogera kojem ću i u ideološki različitim, opasnim okruženjima, ako postoji postavka gde se ne gledamo preko nišana, dati da mi čuva leđa, tj mislim da bi našli zajednički jezik.

Pa ako sam pred izdisajem od gladi kod njega bih pun optimizma zakucao na vrata.

Ima mnogo finijih blogera (bez navodnika) kod kojih bih prvo razmislio.

To sa Hučijem - on mi spada u kategoriju blogera kojem ću i u ideološki različitim, opasnim okruženjima, ako postoji postavka gde se ne gledamo preko nišana, dati da mi čuva leđa, tj mislim da bi našli zajednički jezik.

Pa ako sam pred izdisajem od gladi kod njega bih pun optimizma zakucao na vrata.

Ima mnogo finijih blogera (bez navodnika) kod kojih bih prvo razmislio.


Kad me teraš da odustanem od imidža nabusitog i da se zahvaljujem :)

Naravno da je ovo obostrano i da mi je drago da baš ti ovo pišeš.
njegovog blogo-pomeranja

I ja sam kod sebe tu razliku primetio i ne znam joj tačan uzrok.

Može biti da je uzrok u spoznaji da nešto nema smisla.

Jer, koji je smisao objašnjavati stav nekome ko na argument odgovara sa, tvoj životić je mali ili tako nešto?

Jednostavno, ne razumeju pa samim tim i ne zaslužuju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana