Budućnost| Društvo| Planeta| Politika| Život

Pičvajz, kao takav

Milan Novković RSS / 14.09.2022. u 12:32

Sve je logično:

  - Evropa želi da sjebe US 

  - US želi da sjebe Evropu

  - UK malo žele da sjebu sve druge ...

  - ... a malo ne žele da ih sjebu

  - NATO želi da sjebe Rusiju

  - Rusija želi da sjebe NATO

  - Nemci malo žele da sjebu Rusiju ...

  - ... a malo ne žele da ih sjebu (jeftina energija)

  - Francuska želi da sjebe Nemačku

  - Nemačka malo želi da sjebe Francusku ...

  - ... a malo ne želi (jeftina struja)

  - Japan želi da bude sjeban

  - Turska želi sve, al da se Rusi ne naljute

  - Indija želi sve, al da se Rusi ne naljute

  - Izrael želi

  - Jevreji žele

  - Svi žele ruske babies

  - Kina umire od dosade pošto im svi žele sve najbolje

A ja, šta znam, nemam pojma šta želim, idem da pitam ženu ...



Komentari (451)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:03 14.09.2022

Re: Abbey Road

Emsi istom konfuzijom zapiša svaki komentar, da je do njega ne bi se makeli sa mrtve tačke. Pojasni i gluposti. Ej, bre, jesmo smo li svi ometeni u razvoju?



Dobro, ja sam se kao i većina ovde navikao, pa retko čitam čarlijeve komentare, sem kad mi se nekad nakači na moj komentar u čije pisanje sam uložio iole veći trud, pa me iznervira. Isto je i sa tasinim komentarima, od kad sam prestao da čitam to preobilno smeće, iskustvo na blogu mi je dosta prijatnije (ne čitam ja ni ove milančetove uratke, zna i on to, ali on kapira podjebavanje i ima smisao za humor, a i zna da sam u pravu).
softelectronics_e softelectronics_e 18:03 14.09.2022

Re: Abbey Road

srdjan.pajic
literatesa
ne pada mi na pamet ni jedan bloger koji je tupaviji od tebe.

Kako sad tupav, Colin je i inteligentan i zanimljiv.

Ima li većeg smora od Emsija?


Ja sam mislio da je milanče to napisao čarliju pošto je njega citirao, i baš htedoh da kažem da se slažem da čarli jeste tupav i dosadan, ili bar tako ovde na blogu nastupa u 100 od 100 svojih komentara.

Usput samo da skromno ukažem i na to da sam ovde verovatno ja jedini doktor nauka kog imate, doduše iz banderaških nauka, a to ne garantuje neku veću pamet i načitanost.


A možeš ti emsiju i da popušiš!
Što ti teško.
Što reče Milan, da podržimo Jarilove inicijative.
Računaju li se propali doktori nauka u doktore nauka?
Šalu na stranu i dupe uza zid!
Prajdovska vrmena su došla, očas neko može da ti zavuče.
Kada smo se već dohvatili (tuđih) karaktera, mada je to veoma loša rabota i tu bi trebalo biti veoma oprezan, postoji dva načina iskaza pri ocenjivanju.
Jedan je afirmativan i koriste ga solidni ljudi - poput, recimo, Milana i još nekih.
Pa i kada imaju sagovorniku da kažu nešto što što mu neće odgovarati, čine to na prijateljski način (što bi rekli kajdnli i frendli).
Drugi, nazovimo ih za oviu priliku, nesolidni ljudi, pout, recimo, tebe, čine to na neprijateljski, štaviše, mizeran način, do te mere da se mržnja koju emituje može seći nožem kao gusta magla.
Na moju sreću, u životu, realnom, sam stekao nivo komoditeta da takve elimišem iz svoje okoline očas.

maksa83 maksa83 18:06 14.09.2022

Re: Abbey Road

A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!
softelectronics_e softelectronics_e 18:13 14.09.2022

Re: Abbey Road

srdjan.pajic
Emsi istom konfuzijom zapiša svaki komentar, da je do njega ne bi se makeli sa mrtve tačke. Pojasni i gluposti. Ej, bre, jesmo smo li svi ometeni u razvoju?



Dobro, ja sam se kao i većina ovde navikao, pa retko čitam čarlijeve komentare, sem kad mi se nekad nakači na moj komentar u čije pisanje sam uložio iole veći trud, pa me iznervira. Isto je i sa tasinim komentarima, od kad sam prestao da čitam to preobilno smeće, iskustvo na blogu mi je dosta prijatnije (ne čitam ja ni ove milančetove uratke, zna i on to, ali on kapira podjebavanje i ima smisao za humor, a i zna da sam u pravu).

Ma!
Šta imaš kod mene da čitaš (u mojim komentarima) kada je to toliko efemerno i trivijalno.
Meni je ponekada nejasno zašto ljudi eksplodiraju na jednu jedinu reč koju ja napišem iza njihovog komentara.
Evo, da se ti ne bi previše sekirao, ispod tvojih komentara neću da pišem - gluposti.
Mada smatram da ne bi trebalo, čak i da napišem, to suviše uzimaš k srcu.
Imajući u vidu ko je to napisao, tj. ja, kojega ne ceniš ni najmanje.
Što bi se reklo - boli te patka.
softelectronics_e softelectronics_e 18:14 14.09.2022

Re: Abbey Road

maksa83
A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!

Što ne!
Svi smo mi pomalo pederi!
Doduše, neki su i poviše, a ne samo pomalo.
literatesa literatesa 18:22 14.09.2022

Re: Abbey Road

Moj savet, sjaši malo sa grbača ljudi na koje si se navrzla, uvek tražeći nove za svoje potrebe, jeste, mržnje koju je jako teško držati pod kontrolom, potrebe za vrećama za udaranje.

Ma da, Gvozden i Emsi.

cc
literatesa literatesa 18:22 14.09.2022

Re: Abbey Road

Ne, rado ću napustiti ovaj blog.
Milan Novković Milan Novković 18:26 14.09.2022

Re: Abbey Road

Milan Novković

literatesa
Emsi uopšte nije smor.

Milane, ti si ovde nekoliko puta dokazao da se umiješ sam i sukobiti sa ljudima i bogami biti oštar.

Umem i nisam nešto ponosan na to. Tačnije, to vidim kao čak veliku manu kod sebe.

Šta je uradio Emsi, babetina? Podržao tvoju stranu, i to mu nije prvi put.

Evo sad prilike da pojasnim moj komentar od pre N dana na temu "parsiranja" komentara drugih u pritajenom cilju da nam ti drugi, između ostalog, možda budu i sitna vreća za udaranje.

Ja živim, velikim delom, od parsiranja, prevođenja, od 1982. prostih binarnih sintaksi, gramatika i semantika u isto tako proste, pa dalje sve komplikovanijih terksualnih, na NL (natural language - al unutar jako uskih potreba, da se ogradim). I umem to dobro da radim.

Kada u mom brzopletom i nepreciznom pisanju ostavim silne višesmislenosti najčešće imam primer gde je jedno značenje dominantno, neagresivno i neprovocirajuće (ne računam dječaki humor i lupetanje, pa preterivanja, kad su Srki, Alse, Maksa, ponekad Emsi ...u pitanju).

I sva ta moguća značenja, sa raznim težinskim faktorima, ne moraju da budu ortogonalna (isključiva).

Kad mi se neko zakači za neko minorno potencijalno, a kompromitujuće značenje koje mi nije bilo ni na kraj pameti ja, svakih par godina, potegnem ovaj argumenat o parsiranju i potrebi za vrećama za udaranje.

Evo, da nisam ušao u objašnjavanje ja ti nikad, tj malo je jako verovatno, ne bih skrenuo pažnju da si stavila tačku iza "... prvi put", umesto upitnika pa uzvičnika, a, ako nisam opušten, to akutno i u deliću sekunde primećujem.

Tj ne bi mi palo na pamet da me optužuješ za jeftin moral i jeftinoću za koju me neko može kupiti.

Šta je jedna od osnovnih osobina ljudi sa onižim IQom a agresivnim: oni sa prvim stranicama nekog znanja misle da su experti u potpuno novoj oblasti (seti se kako to samopouzdanje kreće kako nam raste znanje).

Dakle, na temu "nije prvi put" - ja sam često bio jako agresivan i neprijatan prema Emsiju, u kratkim intervalima, i najbrutalniju kritiku popio kad sam nekoliko nedelja pregrubo reagovao na njegove sitnice. I onda sam se smirio.

Elem, napad nije uvek najbolja odbrana, ako je to i u većini slučajeva tačno.

Ne možeš od mene da se sakriješ iza napada ala "Podržao tvoju stranu, i to mu nije prvi put.", sa tačkom.

Moj savet, sjaši malo sa grbača ljudi na koje si se navrzla, uvek tražeći nove za svoje potrebe, jeste, mržnje koju je jako teško držati pod kontrolom, potrebe za vrećama za udaranje.

Koliko godina on ima? Odrasli ljudi to ne rade.

Rade, ima dosta normalnih odraslih ljudi koji to rade i mi nemamo pravo da drugima definišemo okrive sloboda unutar normalnog.

A odrastati ovoliko ili onoliko ne može, bar olako da se radi na silu.

Preagresivan i besan komentar, izvinjavam se

Kao što rekoh, mrzim ovu eksplozivnost kod sebe.

Ne bih ni na Colina reagovao da se prečesto ne obraća tako velikom broju blogera.

Ja sam prosto loš materijal za:

- Učešće u sistematskoj agresivnosti

- Udruživanje u grupe protiv nekoga, čak i ako taj neko falšira. Ili bar udruživanje na duži rok.

A apropos psiholoških parametara ja poprilično falširam na ono što ja vidim, tačno ili ne, kao sebične muškarce i bezobrazne žene:

- Pošto sam mojim ćerkama, pored sreće i zdravlja, na sledeća dva mesta želeo da budu nesebične i nebezobrazne

- Dok sam bio klinac mene su sve žene mazile i pazile, tetke, strine, ujne, komšinice, ... i uvek su bile dobre, blage i nasmejane kad sam ja bio u okolini
Colin_bgd Colin_bgd 18:27 14.09.2022

Re: Abbey Road

I kao tupav poslednji koji bi mogao biti predstavnik neke veće grupe.

Pa majku mu njegovu, valjda znas toliko da smo mi tupavi uvek, svugde, i zauvek u najvecoj vecini...
Iz skoro svake tvoje rečenice izbija low IQ, nesigurnost, i prečesto zavist

Hahahahaha... Ne, ali, mislim, stvarno...
ja sam IT, ne psihijatar

Ja nisam IT...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:28 14.09.2022

Re: Abbey Road

Šta imaš kod mene da čitaš (u mojim komentarima)


Nemam ništa, to i kažem. Šum.
Milan Novković Milan Novković 18:29 14.09.2022

Re: Abbey Road

literatesa
Ne, rado ću napustiti ovaj blog.

Meni bi bilo žao da ga napustiš, moraš sad i ti meni da oprostiš
Colin_bgd Colin_bgd 18:30 14.09.2022

Re: Abbey Road

maksa83
A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!

Hahahahahaha...

Da nisam Colin, kad porastem najvise bih voleo da budem Maksa...
Milan Novković Milan Novković 18:30 14.09.2022

Re: Abbey Road

Colin_bgd
I kao tupav poslednji koji bi mogao biti predstavnik neke veće grupe.

Pa majku mu njegovu, valjda znas toliko da smo mi tupavi uvek, svugde, i zauvek u najvecoj vecini...
Iz skoro svake tvoje rečenice izbija low IQ, nesigurnost, i prečesto zavist

Hahahahaha... Ne, ali, mislim, stvarno...
ja sam IT, ne psihijatar

Ja nisam IT...

Izvinjavam se na bezobrazluku. Navio sam se još malo i na tvom blogu zato što se, za moj ukus, prečesto neljubazno obraćaš ljudima bez meni vidljivog povoda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 14.09.2022

Re: Abbey Road

Na moju sreću, u životu, realnom, sam stekao nivo komoditeta da takve elimišem iz svoje okoline očas.


Ja bih to baš voleo da vidim i osetim na ovom blogu, ali ti slabo polazi za rukom, jer si kao parazit, i to onaj zli, što prenosi najgore boleštine.
Colin_bgd Colin_bgd 18:36 14.09.2022

Re: Abbey Road

Milan Novković
Colin_bgd
I kao tupav poslednji koji bi mogao biti predstavnik neke veće grupe.

Pa majku mu njegovu, valjda znas toliko da smo mi tupavi uvek, svugde, i zauvek u najvecoj vecini...
Iz skoro svake tvoje rečenice izbija low IQ, nesigurnost, i prečesto zavist

Hahahahaha... Ne, ali, mislim, stvarno...
ja sam IT, ne psihijatar

Ja nisam IT...

Izvinjavam se na bezobrazluku. Navio sam se još malo i na tvom blogu zato što se, za moj ukus, prečesto neljubazno obraćaš ljudima bez meni vidljivog povoda.

Nijedan tvoj komentar me nije uvredio, a i priznajem, ja sam prvi poceo, ali, brate, ovim blogom si u potpunosti zasluzio...

A ukusi su razliciti, jos od starog Rima...
literatesa literatesa 18:38 14.09.2022

Re: Abbey Road

Meni bi bilo žao da ga napustiš, moraš sad i ti meni da oprostiš

E, ovo nisam očekivala. Ne ovako brzo. Nisam se ni stigla naljutiti. :)
Jaril Jaril 19:01 14.09.2022

Re: Abbey Road

maksa83
A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!


Па јасно, не мож истовремено да се шета и пуши.
Milan Novković Milan Novković 19:05 14.09.2022

Re: Abbey Road

Colin_bgd
Milan Novković
Colin_bgd
I kao tupav poslednji koji bi mogao biti predstavnik neke veće grupe.

Pa majku mu njegovu, valjda znas toliko da smo mi tupavi uvek, svugde, i zauvek u najvecoj vecini...
Iz skoro svake tvoje rečenice izbija low IQ, nesigurnost, i prečesto zavist

Hahahahaha... Ne, ali, mislim, stvarno...
ja sam IT, ne psihijatar

Ja nisam IT...

Izvinjavam se na bezobrazluku. Navio sam se još malo i na tvom blogu zato što se, za moj ukus, prečesto neljubazno obraćaš ljudima bez meni vidljivog povoda.

Nijedan tvoj komentar me nije uvredio, a i priznajem, ja sam prvi poceo, ali, brate, ovim blogom si u potpunosti zasluzio...

A ukusi su razliciti, jos od starog Rima...

Ovo mi je blog od 5 minuta (obično 15). Video da majstori što instaliraju prozore preferiraju da im se ne motam oko nogu pa ušao u kuću, napravi kafu, i u 5 minuta napisao blog-zezanje.

A RAND docs na njihovom sajtu sam čitao pre, i ostaje mi tajna zašto signaliziraju šta će raditi (prvo pravilo borilačkih veština je da ne signaliziraš pokrete).

Ovde je sasvim verovatno da je doc izmišljen, ali je u stvari interesantno i ko bi ga i zašto izmislio.

Meni nije cilj da budem ekpert ovde, a jako mnogo pročitam zbog trejdinga, da bi mogao neke parametre ručno da unesem tamo gde ne umem da napišem softver da to radi, najčešće pošto mi fale podaci.

Primer - low volatility cene nafte poslednjih dana su meni jako bitni. Al to može i softver, a razne vesti su onda bitne da bih mogao ošacovati promene u tom parametru pre nego što se dese na način tako da ga tehnička analiza pokupi (nešto što umeju svi) ...

... itd, osnovni razlozi čitanja: 15 posto radoznalost, 85% pametovanje na temu softvera koji onda mogu bolje da nahvalim pred potencijalnim kupcima nego konkurencija.

Tu se onda zalomi i dugoročniji pogled na geopolitiku - ali tu ja sebe nimalo ozbiljno ne shvatam, i kad se saberu svi mediji pravim više fazona na svoj račun nego drugi.

A paćeništvo za sudbinom kolektivnog zapada - ima ga malo do više, ja sam prozapadnjak, deca će mi ostati na zapadu - nema razoga da se suzdržavam u mlaćenju po insider-trading US političkoj vrhušci, uglavnom sastavljenoj od pravnika.

Da imam vremena ja bih se dotakao malo bolje pročitanog na razne teme, iako me već sama pomisao da bih ja tu krenuo i za nekom sintezom smara - mene posebno smara i pomisao da pokušam nešto ozbiljnije da napišem povrh svega pročitanog.

Neke vrste rigora imam u programiranju (dobro, preterujem) - omašim jedan bajt nešto neće da radi.

Pa je poslednje što mi treba, kad pobegnem od programiranja, ... ozbiljnost, kompletnost, pismenost i promišljenonst - nekome je sve ovo prirodno, ima telenta, meni nije.

Tako, ja ovde dolazim da se zezam, a posebno da napravim fazon na račun onih koje odavno poznajem Alse aka Duple Porcije, Maksa aka Džingis Kan, Radin orah i iOvoono, Srki aka - on je poslastica, ne znam odakle da krenem
maksa83 maksa83 19:13 14.09.2022

Re: Abbey Road

Maksa aka Džingis Kan, Radin orah i iOvoono

Upravo iznišli Ajfon 14 najdosadniji i najnenoviji ajfon koji je izašao do sada, dakle najistiji mogući k. kao 13. Ultra sat sa druge strane izgleda da kida, kome ne smeta budža na ruci. Detektuje car crash, ovulaciju, i možeš sa njim da trčiš preko pustinje, maziš ajkule na 100m dubine, a što su sve sve sve stvari koje ne želim za sebe.

Mimo toga Apple nastavlja da kida sa ovim ARM-ovima za prave kompjutere, ki-da u-bi-ja i-zu-va. Još uvek ne razumem na šta on radi (unicorn farts?) kada radi ovako brzo ceo dan bez punjača.

Gledam ove Lenovo mučenike sa njihovim 270W napajanjima od kojih se ne odvajaju ni za sekund i ne razumem zašto to rade sebi, em sporo, em troši struju ko TA peć, em Windows, a skupo ko otrov.



softelectronics_e softelectronics_e 19:16 14.09.2022

Re: Abbey Road

srdjan.pajic
Šta imaš kod mene da čitaš (u mojim komentarima)


Nemam ništa, to i kažem. Šum.

U šumu je sve!
Belom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 14.09.2022

Re: Abbey Road

Jaril
maksa83
A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!


Па јасно, не мож истовремено да се шета и пуши.


Kako ne može?




Izvinjavam se što ne mogu da nađem gej varijantu za čarlija.
softelectronics_e softelectronics_e 19:18 14.09.2022

Re: Abbey Road

srdjan.pajic
Na moju sreću, u životu, realnom, sam stekao nivo komoditeta da takve elimišem iz svoje okoline očas.


Ja bih to baš voleo da vidim i osetim na ovom blogu, ali ti slabo polazi za rukom, jer si kao parazit, i to onaj zli, što prenosi najgore boleštine.

Kakav je to, generički, zli parazit?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 14.09.2022

Re: Abbey Road

softelectronics_e
srdjan.pajic
Na moju sreću, u životu, realnom, sam stekao nivo komoditeta da takve elimišem iz svoje okoline očas.


Ja bih to baš voleo da vidim i osetim na ovom blogu, ali ti slabo polazi za rukom, jer si kao parazit, i to onaj zli, što prenosi najgore boleštine.

Kakav je to, generički, zli parazit?


To je ono što vidiš ujutru ispred ogledala. Ili kad otvoriš enciklopediju pod tim terminom, a tamo stoji tvoja slika.
softelectronics_e softelectronics_e 19:21 14.09.2022

Re: Abbey Road

srdjan.pajic
Jaril
maksa83
A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!


Па јасно, не мож истовремено да се шета и пуши.


Kako me može?




Izvinjavam se što ne mogu da nađem gej varijantu za čarlija.

Popušio ti njemu ili ne, vreme mu prolazi.
softelectronics_e softelectronics_e 19:22 14.09.2022

Re: Abbey Road

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Na moju sreću, u životu, realnom, sam stekao nivo komoditeta da takve elimišem iz svoje okoline očas.


Ja bih to baš voleo da vidim i osetim na ovom blogu, ali ti slabo polazi za rukom, jer si kao parazit, i to onaj zli, što prenosi najgore boleštine.

Kakav je to, generički, zli parazit?


To je ono što vidiš ujutru ispred ogledala. Ili kad otvoriš enciklopediju pod tim terminom, a tamo stoji tvoja slika.

Što reče maksa onomad - dobro.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 14.09.2022

Re: Abbey Road

softelectronics_e
srdjan.pajic
Jaril
maksa83
A možeš ti emsiju i da popušiš!

NEĆETE ŠETATI!


Па јасно, не мож истовремено да се шета и пуши.


Kako me može?




Izvinjavam se što ne mogu da nađem gej varijantu za čarlija.

Popušio ti njemu ili ne, vreme mu prolazi.



Pa onda ti ne preostaje ništa drugo nego da se sam latiš tog posla.
bene_geserit bene_geserit 05:25 15.09.2022

Re: Abbey Road

Pa onda ti ne preostaje ništa drugo nego da se sam latiš tog posla

shmoo shmoo 07:40 15.09.2022

Re: Abbey Road

Milan Novković

Kasična pojava na blogu, već 15 godina, je sledeća:

1. Uhvati se u kolo grupa koja misli da je "zdrava" i superiorna

2. I onda šutira nekog, neumorno, kome je neki specifičan parametar na nekoj granici, zato što je to neuobičajeno.



Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.








- приповетка, Радоје Домановић (1873 - 1908), наставни програм за 7. разред основне школе

Milan Novković Milan Novković 08:54 15.09.2022

Re: Abbey Road

maksa83
Maksa aka Džingis Kan, Radin orah i iOvoono

Upravo iznišli Ajfon 14 najdosadniji i najnenoviji ajfon koji je izašao do sada, dakle najistiji mogući k. kao 13. Ultra sat sa druge strane izgleda da kida, kome ne smeta budža na ruci. Detektuje car crash, ovulaciju, i možeš sa njim da trčiš preko pustinje, maziš ajkule na 100m dubine, a što su sve sve sve stvari koje ne želim za sebe.

Mimo toga Apple nastavlja da kida sa ovim ARM-ovima za prave kompjutere, ki-da u-bi-ja i-zu-va. Još uvek ne razumem na šta on radi (unicorn farts?) kada radi ovako brzo ceo dan bez punjača.

Gledam ove Lenovo mučenike sa njihovim 270W napajanjima od kojih se ne odvajaju ni za sekund i ne razumem zašto to rade sebi, em sporo, em troši struju ko TA peć, em Windows, a skupo ko otrov.




Nači naša mlađa ćerka, koja bi nas sa prezirom gledala do sada kad bi pomenuli non-iPhone entity, za završeni faks od majke i taje dobila novi iPhone 13 Pro Max Ultra Hyper WarpCore .... šta li već bejaše, plus joj ja, kao glavni na t4hnikalije, nabudžio storage - samo das vido suze radosnice.

Kad vidim ja kasnije žena, kojoj se jedan samsung raspada od padanja na pločnike, i starosti, a videla fotke sa iPhona, se pokunjila nešto pa kažem pa kupi iPhone ako su mu kamere toliko dobre.

Split-second promena u licino-izražajnim parametrima i kaže njoj je dosta polovna 12-testica

Ja joj naručim 14ticu, sutra bi trebala da stigne, ima dosta poboljšanu pixelizaciju glavne kamere - mi imamo A0 kolor printer koji može šak i veće fotke da štampa ako mu staviš rolnu papira - velika fotka i mala fotka se dramatično razlikuju, treba probati ko nije probao, i nemoš bez pixela na Miloša, marka, kako ono bejaše
freehand freehand 09:34 15.09.2022

Re: Abbey Road

A ukusi su razliciti, jos od starog Rima...
Prepor
I počasni konzuli Nikaragve, a bogami i Her Šike su uvek iste face.
Ukusi su različiti od pojave čoveka, a izreka o tome potiče iz starog Rima.
ovim blogom si u potpunosti zasluzio...

Bitno je da si ti došao da mu to kažeš, da ne ostane nezabeleženo.
Colin_bgd Colin_bgd 09:51 15.09.2022

Re: Abbey Road

freehand
A ukusi su razliciti, jos od starog Rima...
Prepor
I počasni konzuli Nikaragve, a bogami i Her Šike su uvek iste face.
Ukusi su različiti od pojave čoveka, a izreka o tome potiče iz starog Rima.
ovim blogom si u potpunosti zasluzio...

Bitno je da si ti došao da mu to kažeš, da ne ostane nezabeleženo.

Joj, rodjace...
freehand freehand 09:54 15.09.2022

Re: Abbey Road

Joj, rodjace...



Herr Šika njegovi asocijativni putevi i kako je postao najsmešniji na televizoru
Colin_bgd Colin_bgd 09:58 15.09.2022

Re: Abbey Road

freehand
Joj, rodjace...



Herr Šika njegovi asocijativni putevi i kako je postao najsmešniji na televizoru

Pa lepo je Milan rekao da sam ubedljivo najtupaviji bloger... Pitanje je samo zasto uporno pokusavas da me skines sa trona? PTSD od Vukovara?
predatortz predatortz 10:04 15.09.2022

Re: Abbey Road

PTSD od Vukovara?


U čemu je fora sa Vukovarom?
Vojni obveznik se odazove na poziv vojske koju je služio, ode u rat tamo gde ga pošalju i oduži svoj dug državi.
Šta tu ima sporno?
Odnosno, kako smo došli do toga da su dezerterstvo i kukavičluk pozitivne osobine i pojave?
Društvo koje na te stvari gleda pozitivno nema perspektivu.

Eto, '99. je naša zemlja brutalno napadnuta. Onako, nacistički!
Šta su trebali da rade svi oni vojni obveznici kojima se nije dopadala vlast?
Da dezertiraju ili da se pridruže napadačima?

Nisko ti je ovo sa Vukovarom, ti kako hoćeš...
Atomski mrav Atomski mrav 10:11 15.09.2022

Re: Abbey Road

Nisko ti je ovo sa Vukovarom, ti kako hoćeš...


Zapravo, ono sa PTSD je mnogo gore, da ne kažem niže.
Colin_bgd Colin_bgd 10:13 15.09.2022

Re: Abbey Road

predatortz
PTSD od Vukovara?


U čemu je fora sa Vukovarom?
Vojni obveznik se odazove na poziv vojske koju je služio, ode u rat tamo gde ga pošalju i oduži svoj dug državi.
Šta tu ima sporno?
Odnosno, kako smo došli do toga da su dezerterstvo i kukavičluk pozitivne osobine i pojave?
Društvo koje na te stvari gleda pozitivno nema perspektivu.

Eto, '99. je naša zemlja brutalno napadnuta. Onako, nacistički!
Šta su trebali da rade svi oni vojni obveznici kojima se nije dopadala vlast?
Da dezertiraju ili da se pridruže napadačima?

Nisko ti je ovo sa Vukovarom, ti kako hoćeš...

Sve zavisi od konteksta...

Nekad je odaziv na poziv cast, obaveza i duznost, a nekad je odbijanje poziva isto cast, obaveza i duznost...
predatortz predatortz 10:14 15.09.2022

Re: Abbey Road

Atomski mrav
Nisko ti je ovo sa Vukovarom, ti kako hoćeš...


Zapravo, ono sa PTSD je mnogo gore, da ne kažem niže.


To obaška...

Nušić vazda aktuelan:




U Srbiji prilike su tak’e,
babe slave, preziru junake,
zato i vi ne muč’te se džabe,
srpska deco, postanite babe.
freehand freehand 10:15 15.09.2022

Re: Abbey Road

Colin_bgd
freehand
Joj, rodjace...



Herr Šika njegovi asocijativni putevi i kako je postao najsmešniji na televizoru

Pa lepo je Milan rekao da sam ubedljivo najtupaviji bloger... Pitanje je samo zasto uporno pokusavas da me skines sa trona? PTSD od Vukovara?

Tebe je nemoguće pomeriti sa trona, tu sam ja sa sobom načisto. No sikiriki.
A ni sa mesta Herr Šike, koji tu i tamo ubaci nešto od tih moronskih kvazihermetičkih kvaziintelektualizama za priprost svet koji veruje da je sve što ne razume - učeno i pametno. Poput bulšita da se, eto, ukusi razlikuju od starog Rima.
A onda po staroj dobroj blogovskoj tradiciji zagrebe po tim nekim kobajagi ličnim poluinformacijama, kao i svaka intelektualna fukara: ajmo malo London, malo berza, malo Vukovar.
Sitna duša a veliki govnar, to je jedan od tih naoko paradoksa a u stvari svakodnevnih idealnih slaganja.


Colin_bgd Colin_bgd 10:21 15.09.2022

Re: Abbey Road

Sitna duša a veliki govnar

E, sad bas moram da te pohvalim... Odavno nisam dobio ovako inspirisan kompliment...

Ali za bullshite, dragi moj artiljercu, si zaduzen poprilicno i ti licno...

freehand freehand 10:28 15.09.2022

Re: Abbey Road

Ali za bullshite, dragi moj artiljercu, si zaduzen poprilicno i ti licno...

Artiljerče, na srpskom. Normalno je da Herr Šika ne zna padeži, ali eto, da ne bude neki naivan i nesiguran bloger doveden u zabludu.
Colin_bgd Colin_bgd 10:37 15.09.2022

Re: Abbey Road

Nisko ti je ovo sa Vukovarom, ti kako hoćeš...

Ne razumem zasto mi spocitavas da je nisko? Time (sto mi prebacujes da je nisko) direktno impliciras da je ucestvovanje u "branjenju i/ili oslobadjanju" Vukovara bilo nesto negativno, ili u najmanju ruku automatski otvaras mogucnost diskusije oko toga da li je trebalo ucestvovati u "oslobadjanju" Vukovara ili ne, sto onda direktno opovrgava tvoju paralelnu tvrdnju da kao vojni obveznici UVEK moramo da se odazovemo na vojni poziv i da tu nema vise nista da se dalje razmislja...
freehand freehand 10:51 15.09.2022

Re: Abbey Road

Ne razumem zasto mi spocitavas da je nisko?


Ne pretendejući da govorim u ime Predatorz-a reći ću ti ja zašto je nisko: zato što je potegnuto van bilo kakvog konteksta sa jedinom namerom da se sagovornik na neki način diskvalifikuje, sa podrazumevanim značenjima i simbolikom.
To je što se tiče niskosti i toga zašto si govnar.
A sad deo o sitnoj duši:
Time (sto mi prebacujes da je nisko) direktno impliciras da je ucestvovanje u "branjenju i/ili oslobadjanju" Vukovara bilo nesto negativno

Ne postoji logički obrazac po kome drugo proističe iz prvog, sem kad se kvaziintelektualac sa zvanjem počasnog konzulka Nikaragve - a i to kupljeno u lokalnoj kopirnici - dohvati silogizama, pri tome ozbiljnom facom dajući sebi na značaju a sopstvenom bulšitu na inteletkualnoj težini.
Colin_bgd Colin_bgd 11:02 15.09.2022

Re: Abbey Road

zato što je potegnuto van bilo kakvog konteksta sa jedinom namerom da se sagovornik na neki način diskvalifikuje

A ti si Florence Nightingale, pardon Kosovka Devojka... "Bitno je da si ti došao da mu to kažeš, da ne ostane nezabeleženo."

Ne postoji logički obrazac... po kome drugo proističe iz prvog, sem kad se kvaziintelektualac sa zvanjem počasnog konzulka Nikaragve - a i to kupljeno u lokalnoj kopirnici - dohvati silogizama, pri tome ozbiljnom facom dajući sebi na značaju a sopstvenom bulšitu na inteletkualnoj težini.

Ne brukaj se vise, covece...
predatortz predatortz 11:06 15.09.2022

Re: Abbey Road


Ne razumem zasto mi spocitavas da je nisko?


a) Pokušavaš da diskvalifikuješ čoveka ubacujući u razgovor detalj iz privatnog života koji se nikako ne može dovesti u kontekst sa raspravom koja se ovde vodi.
b) Daješ mu medicinsku dijagnozu bez ikakvog znanja i osnova za to

Treba li dalje?

Meni je ovo više nego dovoljno.
freehand freehand 11:08 15.09.2022

Re: Abbey Road

Ne brukaj se vise, covece...

Pun džak jeftinih fraza i petačka spremnost da se njima maše kao da su u pitanju nekakve mudrosti.
A ono palamuđevina ispraznog seronje.
Colin_bgd Colin_bgd 11:16 15.09.2022

Re: Abbey Road

predatortz

Ne razumem zasto mi spocitavas da je nisko?


a) Pokušavaš da diskvalifikuješ čoveka ubacujući u razgovor detalj iz privatnog života koji se nikako ne može dovesti u kontekst sa raspravom koja se ovde vodi.
b) Daješ mu medicinsku dijagnozu bez ikakvog znanja i osnova za to

Treba li dalje?

Meni je ovo više nego dovoljno.

Ajde, Predatorze, molim te, nismo na blogu od juce...
Colin_bgd Colin_bgd 11:17 15.09.2022

Re: Abbey Road

freehand
Ne brukaj se vise, covece...

Pun džak jeftinih fraza i petačka spremnost da se njima maše kao da su u pitanju nekakve mudrosti.
A ono palamuđevina ispraznog seronje.

Takes one to know one...
freehand freehand 11:20 15.09.2022

Re: Abbey Road

Takes one to know one...

Dva džaka, jebote...
predatortz predatortz 11:24 15.09.2022

Re: Abbey Road

Colin_bgd
predatortz

Ne razumem zasto mi spocitavas da je nisko?


a) Pokušavaš da diskvalifikuješ čoveka ubacujući u razgovor detalj iz privatnog života koji se nikako ne može dovesti u kontekst sa raspravom koja se ovde vodi.
b) Daješ mu medicinsku dijagnozu bez ikakvog znanja i osnova za to

Treba li dalje?

Meni je ovo više nego dovoljno.

Ajde, Predatorze, molim te, nismo na blogu od juce...


Nismo. Isto ovo što spočitavam tebi, spočitavam i njemu kada u svaku temu na kojoj se ne slaže sa mnom ubacuje detalj iz mog života, koji sam sa sve okolnostima pod kojim se dogodio sam ispričao, podmeće u priču kao dokaz nekog qrtza koji bi ojačao njegove stavove.
Colin_bgd Colin_bgd 11:24 15.09.2022

Re: Abbey Road

freehand
Takes one to know one...

Dva džaka, jebote...

I ne pise se na srpskom džak, nego djak. Upamti to!

Colin_bgd Colin_bgd 11:30 15.09.2022

Re: Abbey Road

predatortz
Colin_bgd
predatortz

Ne razumem zasto mi spocitavas da je nisko?


a) Pokušavaš da diskvalifikuješ čoveka ubacujući u razgovor detalj iz privatnog života koji se nikako ne može dovesti u kontekst sa raspravom koja se ovde vodi.
b) Daješ mu medicinsku dijagnozu bez ikakvog znanja i osnova za to

Treba li dalje?

Meni je ovo više nego dovoljno.

Ajde, Predatorze, molim te, nismo na blogu od juce...


Nismo. Isto ovo što spočitavam tebi, spočitavam i njemu kada u svaku temu na kojoj se ne slaže sa mnom ubacuje detalj iz mog života, koji sam sa sve okolnostima pod kojim se dogodio, podmeće u priču kao dokaz nekog qrztza koji bi ojačao njegove stavove.

ok, u redu, ali kenjati jedno, raditi drugo, a srati nesto trece po potrebi je isto cist qratz kojim Freehand ovde konstantno mlati en general... Pa kad neko podvuce neku crticu (sad, sto ja to uradih, zaista ne znam, mozda sam malo labilniji ovih dana zbog kraljice) apsolutne nekonzistentnosti izmedju (ionako fluktualnih) stavova i delanja doticnog, onda se gnev bloga sruci na nejakog podanika krune, koji je uz to i dezerter i kukavica... Pa gde ce vam dusa...
freehand freehand 11:37 15.09.2022

Re: Abbey Road

onda se gnev bloga slomije na nejakog podanika krune,


Na nejakom bi bilo na srpskom. Al šta će Herr Šika s ti padeži...
Pa kad neko podvuce neku crticu

Ništa ti nisi podvukao. Podvlači se nešto što je već tu.
Ti si "crticu" izmislio i dodao. I to ti je iz onog drugog džaka, sa sitnodušjem.
Bitno je da Herr Šika uviđa i pravi kvalitativnu razliku između kenjati i srati.
Deluje kao nebitno al važno je da ne pomeša doručak i večeru.
Colin_bgd Colin_bgd 11:39 15.09.2022

Re: Abbey Road

Ništa ti nisi podvukao.

Podvukao, podvukao... Zutim...

Na nejakom bi bilo na srpskom.

Sto jes' jes', u pravu si...
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:12 15.09.2022

Re: Abbey Road

Upravo iznišli Ajfon 14 najdosadniji i najnenoviji ajfon koji je izašao do sada, dakle najistiji mogući k. kao 13.


Ja imam ajfon 8. I ne znam zašto bih ga menjao za nešto fensije.

A ovi novi Mx applovi mekbukovi i ajmeci su stvarno dobri, samo što na njima, koliko razumem, ne mogu baš da se teraju virtuelne mašine sa windowsima. Imam neke komade dosta skupocenog softvera koje uporno odbijaju da prave za mek oes, nego samo za vindovse, eventualno lindžu.
maksa83 maksa83 15:44 15.09.2022

Re: Abbey Road

Ja imam ajfon 8. I ne znam zašto bih ga menjao za nešto fensije.

S obzirom da ideš po šumama i gorama i škljocaš decu ti si zapravo idealan kandidat za apgrejd, kamera im je od tad suludo evoluirala.
pnbb pnbb 20:30 15.09.2022

Re: Abbey Road

kamera im je od tad suludo evoluirala.

to mi dodje sad ko jedini razlog za novi telefon...

nekad bio DAC, al kad sam to autsorsovao, sad samo kamera
Milan Novković Milan Novković 10:11 16.09.2022

Re: Abbey Road

shmoo
Milan Novković

Kasična pojava na blogu, već 15 godina, je sledeća:

1. Uhvati se u kolo grupa koja misli da je "zdrava" i superiorna

2. I onda šutira nekog, neumorno, kome je neki specifičan parametar na nekoj granici, zato što je to neuobičajeno.



Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.








- приповетка, Радоје Домановић (1873 - 1908), наставни програм за 7. разред основне школе


Nažalost pojava je evolutivna tekovina, i kako je onomad imala ulogu da nam da veće šanse da "ispaljujemo" svoje gene u budućnost, pošto su nas naši timnovi štitili od zloća raznih, tako i danas ima korisnu ulogu u nekoj meri - inače bi nas neoliberalizam još brže, jače i dublje razarao.

Tako, sa jedne strane racio i neo-cortex rade svoje, a sa druge ga isključujemo po potrebi kad počne da smara sa moralisanjem, dok sa treće strane finim radom nogu kombinujemo sve što imamo
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 16.09.2022

Re: Abbey Road

maksa83
Ja imam ajfon 8. I ne znam zašto bih ga menjao za nešto fensije.

S obzirom da ideš po šumama i gorama i škljocaš decu ti si zapravo idealan kandidat za apgrejd, kamera im je od tad suludo evoluirala.


Ok, to je dobar razlog, mada mi slike koje pravim uglavnom gledaju samo staramajka i sestra na nekim malecnim drndavim laptopovima i telefonima, tyazbina isto tako, tako da mi se ne trudi mnogo oko toga. A ako nekad u startosti uzmem da sređujem te slike, možda neku i na papir da bacim, mislim da će mi i ovaj postojeći kvalitet biti ok. Ali verujem da si u pravu, i da slike izgledaju bolje i da možeš da slikaš sa manje svetla i iz drhtavijih staračkih ruku. Eto, možda to iznesem kao želju za božićni poklon, da mi donese dedamraz.

A je li, kad se ono deci kupuje smartfon, sa koliko godina? Šta kažu preporuke? Ova moja mala mi se na glavu popela, kaže svi imaju sem nje (a i tatu joj upoređuju sa Volterom Vajtom).
bene_geserit bene_geserit 05:41 17.09.2022

Re: Abbey Road

Ja imam ajfon 8

Da li su libtardi skloniji imanju Iphonea, a pošten narod tj. konzervativci skloniji Androidu. Pitam. Ko Tess.
softelectronics_e softelectronics_e 05:44 17.09.2022

Re: Abbey Road

bene_geserit
Ja imam ajfon 8

Da li su libtardi skloniji imanju Iphonea, a pošten narod tj. konzervativci skloniji Androidu. Pitam. Ko Tess.

Gde se svrstavaju oni koji imaju oboje?
Pitam kao ja.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:59 17.09.2022

Re: Abbey Road

Eto, '99. je naša zemlja brutalno napadnuta. Onako, nacistički!
Šta su trebali da rade svi oni vojni obveznici kojima se nije dopadala vlast?
Da dezertiraju ili da se pridruže napadačima?



dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:04 17.09.2022

Re: Abbey Road

Pa lepo je Milan rekao da sam ubedljivo najtupaviji bloger... Pitanje je samo zasto uporno pokusavas da me skines sa trona? PTSD od Vukovara?


kad smo vec ovde, mogu samo da se slozim sa milanom bar u muskoj konkurenciji.

najgora kombinacija - tupav a (pokusava da bude) bezobrazan

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:05 17.09.2022

Re: Abbey Road

Ne postoji logički obrazac po kome drugo proističe iz prvog,


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:06 17.09.2022

Re: Abbey Road

Ne brukaj se vise, covece...



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 17.09.2022

Re: Abbey Road

bene_geserit
Ja imam ajfon 8

Da li su libtardi skloniji imanju Iphonea, a pošten narod tj. konzervativci skloniji Androidu. Pitam. Ko Tess.


Ne vidim nikog poštenog među konzervativcima, ne verujem da tako nešto uopšte postoji, ali ne bih znao odgovor u vezi sa izborom telefona. Ajfon je definitivno (bio i ostao) nabolji telefon koji možeš da kupiš, ako ne žališ para za sokoćalo.

Nego jel to između ajfonovaca i androida (to su valjda svi ovi drugi telefoni samsunzi i oni kineski, ne znam kako se zovu, koji rade pod androidom), slično kao partizani vs. četnici?
maksa83 maksa83 20:20 17.09.2022

Re: Abbey Road

Nego jel to između ajfonovaca i androida (to su valjda svi ovi drugi telefoni samsunzi i oni kineski, ne znam kako se zovu, koji rade pod androidom), slično kao partizani vs. četnici?

Gore.

Dotle da imamo i naš sopstveni nacionalni mim na tu temu, gugluj "uzmi Xiaomi brate" pa klikni na Images.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 14.09.2022

Usput

Ako neko nije gledao The Rescue (ima na dizni plusu), toplo preporučujem. Dokumentarac o spašavanju one dece na Tajlandu zaglavljene u potopljenoj pećini. Napravili ga DžimI Čin, i njegova gospoja, za Nacionalnu Geografiju, što je samo po sebi dovoljna preporuka.

Ima super linija u filmu, kad narator sa blagom ironijom, misleći na ljude izvodioce radova, koji su spasli tu decu, primeti da potreban skill set za ovakvu vrstu speleoronilačkog spašavanja nema nijedna specijalna vojno milicijska jedinica na svetu, nego ga imaju čiče u srednjoj životnoj dobi, koji se time bave kao vikend hobijem.

softelectronics_e softelectronics_e 19:29 14.09.2022

Re: Usput

srdjan.pajic
Ako neko nije gledao The Rescue (ima na dizni plusu), toplo preporučujem. Dokumentarac o spašavanju one dece na tajlandu zaglavljene u potopljenoj pećini. Napravili ga Džim Čin, i njegova gospoja, za Nacionalnu Geografiju, što je samo po sebi dovoljna preporuka.

Ima super linija u filmu, kad narator sa blagom ironijom, misleći na ljude izvodioce radova, koji su spasli tu decu, primeti da potreban skill set za speleorenjenje nema nijedna specijalna vojno milicijska jedinica na svetu, nego ga imaju čiče u srednjoj životnoj dobi, koji se time bave kao vikend hobijem.


Ja sam gledao.
Ono kada je nekoliko ronilaca bilo 'spojeno na red'?
Mislim da su spasili svu decu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:35 14.09.2022

Re: Usput

softelectronics_e
srdjan.pajic
Ako neko nije gledao The Rescue (ima na dizni plusu), toplo preporučujem. Dokumentarac o spašavanju one dece na tajlandu zaglavljene u potopljenoj pećini. Napravili ga Džim Čin, i njegova gospoja, za Nacionalnu Geografiju, što je samo po sebi dovoljna preporuka.

Ima super linija u filmu, kad narator sa blagom ironijom, misleći na ljude izvodioce radova, koji su spasli tu decu, primeti da potreban skill set za speleorenjenje nema nijedna specijalna vojno milicijska jedinica na svetu, nego ga imaju čiče u srednjoj životnoj dobi, koji se time bave kao vikend hobijem.



Ono kada je nekoliko ronilaca bilo 'spojeno na red'?



Da, to je bilo to, kad su uspavanu decu izvukli kroz par kilometara potopljenog kanala, u pećini koja je usled monsuna, posle samo par dana bila potpuno potopljena, kao i kompletan grad pored, i tako ostala nepristupačna narednih pola godine.

Milan Novković Milan Novković 19:46 14.09.2022

Re: Usput

srdjan.pajic
Ako neko nije gledao The Rescue (ima na dizni plusu), toplo preporučujem. Dokumentarac o spašavanju one dece na tajlandu zaglavljene u potopljenoj pećini. Napravili ga Džim Čin, i njegova gospoja, za Nacionalnu Geografiju, što je samo po sebi dovoljna preporuka.

Ima super linija u filmu, kad narator sa blagom ironijom, misleći na ljude izvodioce radova, koji su spasli tu decu, primeti da potreban skill set za ovakvu vrstu speleoronilačkog spašavanja nema nijedna specijalna vojno milicijska jedinica na svetu, nego ga imaju čiče u srednjoj životnoj dobi, koji se time bave kao vikend hobijem.


Odgledao odmah, i dokumentarac - cool, i dal Amazonov film - loš al iz poštovanja - cool, i nisam ukapirao neke propuste, npr decu jedva dotakli dok ...


... neko nije pojasnio da je neko drugi, dal Netflix, kupio prava na priču iz dečije perspektive - jbg, svet sve luđi, jednog dana će nekom nesretniku banuti neko na vrata i reći da mu je kupio prava na ženu svakog trećeg petka u mesecu, počevši od 2023...osim ako žene nas ne prodaju do tada a da nismo ni svesni dok neko ne bane i kaže da se tamo nekih 7 kubika peska neće sami pomeriti uzbrdo 200 metara
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 14.09.2022

Re: Usput

Odgledao odmah, i dokumentarac - cool, i dal Amazonov film - loš al iz poštovanja - cool, i nisam ukapirao neke propuste, npr decu jedva dotakli dok ...


Da, ima nekih bar meni nejasnih detalja, na primer kad je onaj ronilac ispustio arianu iz ruku pa nije mogao da je nađe u onom mulju, to se sigurno ne drži rukama nego karabiner, pa za odelo, ili pojas, ili gde je već zgodno da ti ne smeta i ne mrsi se. Mislim taj kanap ti je bukvalno life line u speleoronjenju. Kapiram da negde možda mora da se otkači da bi se provuklo, ali i za to ima procedura koliko se sećam. Ali dobro, to je sve ok i može da se toleriše, jer je dokumentarac zapravo odličan.


Milan Novković Milan Novković 20:20 14.09.2022

Re: Usput

srdjan.pajic
Odgledao odmah, i dokumentarac - cool, i dal Amazonov film - loš al iz poštovanja - cool, i nisam ukapirao neke propuste, npr decu jedva dotakli dok ...


Da, ima nekih bar meni nejasnih detalja, na primer kad je onaj ronilac ispustio arianu iz ruku pa nije mogao da je nađe u onom mulju, to se sigurno ne drži rukama nego karabiner, pa za odelo, ili pojas, ili gde je već zgodno da ti ne smeta i ne mrsi se. Mislim taj kanap ti je bukvalno life line u speleoronjenju. Kapiram da negde možda mora da se otkači da bi se provuklo, ali i za to ima procedura koliko se sećam. Ali dobro, to je sve ok i može da se toleriše, jer je dokumentarac zapravo odličan.



Koliko se sećam još iz vremena spašavanja, kad se Elon Musk pojavio sa idejom kapsule, sećam se da su govorili kako su neki prolazi toliko teški da jedva samog sebe provučeš.

To sam ja odmah primetio kao jednu manu i u filmu i u dokumentarcu - to nije dovoljno naglašeno, skoro nimalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:05 14.09.2022

Re: Usput

Milan Novković
srdjan.pajic
Odgledao odmah, i dokumentarac - cool, i dal Amazonov film - loš al iz poštovanja - cool, i nisam ukapirao neke propuste, npr decu jedva dotakli dok ...


Da, ima nekih bar meni nejasnih detalja, na primer kad je onaj ronilac ispustio arianu iz ruku pa nije mogao da je nađe u onom mulju, to se sigurno ne drži rukama nego karabiner, pa za odelo, ili pojas, ili gde je već zgodno da ti ne smeta i ne mrsi se. Mislim taj kanap ti je bukvalno life line u speleoronjenju. Kapiram da negde možda mora da se otkači da bi se provuklo, ali i za to ima procedura koliko se sećam. Ali dobro, to je sve ok i može da se toleriše, jer je dokumentarac zapravo odličan.





Koliko se sećam još iz vremena spašavanja, kad se Elon Musk pojavio sa idejom kapsule, sećam se da su govorili kako su neki prolazi toliko teški da jedva samog sebe provučeš.

To sam ja odmah primetio kao jednu manu i u filmu i u dokumentarcu - to nije dovoljno naglašeno, skoro nimalo.


Ne znam za film, ali u dokumentarcu su prikazali 3D model cevi, i jasno mi je bilo da je usko, a i jedan je ronilac pričao da na nekim mestima morao da gura to uspavano i upakovano dete ispred sebe, jer ne može drugačije da prođe.

Ali, ok, dokumentarac je, kako mi se čini, dosta realno prikazao ceo poduhvat i dramu koja se tu odvijala. A trudili su se i da ne popljuju previše ove neke specijalce koji su se tu u početku trtili gde im nije mesto, dok se onaj jedan momak rezervista nije udavio. I što su nepotrebno odugovlačili da daju dozvolu da akcija krene, verovatno u strahu za svoju oficirsku guzicu i vrat, ako stvari krenu nizbrdo.
Milan Novković Milan Novković 23:22 14.09.2022

Re: Usput

srdjan.pajic
Milan Novković
srdjan.pajic
Odgledao odmah, i dokumentarac - cool, i dal Amazonov film - loš al iz poštovanja - cool, i nisam ukapirao neke propuste, npr decu jedva dotakli dok ...


Da, ima nekih bar meni nejasnih detalja, na primer kad je onaj ronilac ispustio arianu iz ruku pa nije mogao da je nađe u onom mulju, to se sigurno ne drži rukama nego karabiner, pa za odelo, ili pojas, ili gde je već zgodno da ti ne smeta i ne mrsi se. Mislim taj kanap ti je bukvalno life line u speleoronjenju. Kapiram da negde možda mora da se otkači da bi se provuklo, ali i za to ima procedura koliko se sećam. Ali dobro, to je sve ok i može da se toleriše, jer je dokumentarac zapravo odličan.





Koliko se sećam još iz vremena spašavanja, kad se Elon Musk pojavio sa idejom kapsule, sećam se da su govorili kako su neki prolazi toliko teški da jedva samog sebe provučeš.

To sam ja odmah primetio kao jednu manu i u filmu i u dokumentarcu - to nije dovoljno naglašeno, skoro nimalo.


Ne znam za film, ali u dokumentarcu su prikazali 3D model cevi, i jasno mi je bilo da je usko, a i jedan je ronilac pričao da na nekim mestima morao da gura to uspavano i upakovano dete ispred sebe, jer ne može drugačije da prođe.

Ali, ok, dokumentarac je, kako mi se čini, dosta realno prikazao ceo poduhvat i dramu koja se tu odvijala. A trudili su se i da ne popljuju previše ove neke specijalce koji su se tu u početku trtili gde im nije mesto, dok se onaj jedan momak rezervista nije udavio. I što su nepotrebno odugovlačili da daju dozvolu da akcija krene, verovatno u strahu za svoju oficirsku guzicu i vrat, ako stvari krenu nizbrdo.

Uh, nije bilo lako, pa seti se i šta je doktor rekao - tebi je sad svežije pamćenje, al nešto tipa gde klinci mogu da umru na 100 načina onako anestezirani, i da bi uspeh mogao biti i da su jednog spasili. Tj i doktor (ronilac, Australijanac) se dosta opirao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:29 15.09.2022

Re: Usput

Milan Novković

Uh, nije bilo lako, pa seti se i šta je doktor rekao - tebi je sad svežije pamćenje, al nešto tipa gde klinci mogu da umru na 100 načina onako anestezirani, i da bi uspeh mogao biti i da su jednog spasili. Tj i doktor (ronilac, Australijanac) se dosta opirao.


Ali bukvalno sam sinoć gledao, jeste, taj doktor se u početku otimao kad je čuo tu ludačku ideju zahvaljujuči kojoj su spašena ta deca, ali kad je sam otišao do klinaca, rekao je aubožju mater, i pristao. Ali su posle danima odugovlačili ovi tajlandski rukovodioci, i postojala je šansa da one neke ustave koje su pravili gore u planinama da bi skrenuli vodu i usporili podizanje nivoa popuste te da se deca podave ko pacovi. Takođe je i nivo kiseonika pao na neki minimum, zapravo ispod njega, pa je sat deci ubrzano kucao. I ovi roniocu su bili spremni, ali dozvola sa vrha nikako da stigne.

Čak im je, roniocima, rečeno pred zaron da ako se deci nešto desi, preti im realna opasnost da budu procesuirani pred tajlandskim zakonom, pa su ovi spremali bežaniju do obližnje američke ili britanske ambasade ako do toda nedajbože dođe. No, srećom, izvukoše decu živu i zdravu i bez gubitaka u svojim redovima, sem tog nekog tajlandskog specijalca koji se udavio jer je imao potpuno neadekvatnu ronilačku opremu neprilagođenu za rad u pećini.


Milan Novković Milan Novković 11:33 15.09.2022

Re: Usput

srdjan.pajic
Milan Novković

Uh, nije bilo lako, pa seti se i šta je doktor rekao - tebi je sad svežije pamćenje, al nešto tipa gde klinci mogu da umru na 100 načina onako anestezirani, i da bi uspeh mogao biti i da su jednog spasili. Tj i doktor (ronilac, Australijanac) se dosta opirao.


Ali bukvalno sam sinoć gledao, jeste, taj doktor se u početku otimao kad je čuo tu ludačku ideju zahvaljujuči kojoj su spašena ta deca, ali kad je sam otišao do klinaca, rekao je aubožju mater, i pristao. Ali su posle danima odugovlačili ovi tajlandski rukovodioci, i postojala je šansa da one neke ustave koje su pravili gore u planinama da bi skrenuli vodu i usporili podizanje nivoa popuste te da se deca podave ko pacovi. Takođe je i nivo kiseonika pao na neki minimum, zapravo ispod njega, pa je sat deci ubrzano kucao. I ovi roniocu su bili spremni, ali dozvola sa vrha nikako da stigne.

Čak im je, roniocima, rečeno pred zaron da ako se deci nešto desi, preti im realna opasnost da budu procesuirani pred tajlandskim zakonom, pa su ovi spremali bežaniju do obližnje američke ili britanske ambasade ako do toda nedajbože dođe. No, srećom, izvukoše decu živu i zdravu i bez gubitaka u svojim redovima, sem tog nekog tajlandskog specijalca koji se udavio jer je imao potpuno neadekvatnu ronilačku opremu neprilagođenu za rad u pećini.



All true, thanks, sećam se sad
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 16.09.2022

Re: Usput

A kad već preporučujem (na dizni pretplatu me nateralo dete, inače ne bih ja), da dodam i The Deepest Cave, još jedno izdanje Nacionalne Geografije. Speleologojija je uglavnom slabo prezentovana u javnosti, pošto je krajnje neatraktivna aktivnost, kojom se bave mahom neki opičeni karakteri, pa ovaj dokumentarac daje redak a relativno solidan pogled na kako to otprilike izgleda. Pogotovu na kraju, ali da ne spojlujem ovde ko floki sa zmajem.

Moguće da viđeno neće ovde nikog mnogo dojmiti, ali mene je uhvatila neka žal za mlados' kad sam gledao, i pusta želja da se tome vratim, iako nikad nisam bio ta klasa speleologa, u smislu dosegnute dubine i rada u extremno teškim objektima.

freehand freehand 19:34 14.09.2022

U međuvremenu

... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

P.S. Umal zaborvih - i genijalna Ursula Fon Der Lajen iznela je genijalnu ideju za rešenje ogromnih računa za utrošak energije za domaćinstva u EU: treba ih poslati Moskvi, kaže.
Ko bi se toga setio?
Možda Olaf Šolc koji je telefonom zvao Putina?
softelectronics_e softelectronics_e 19:55 14.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

P.S. Umal zaborvih - i genijalna Ursula Fon Der Lajen iznela je genijalnu ideju za rešenje ogromnih računa za utrošak energije za domaćinstva u EU: treba ih poslati Moskvi, kaže.
Ko bi se toga setio?
Možda Olaf Šolc koji je telefonom zvao Putina?

Čekaj!
Da ne bude nejasnoća, pošto se na različite načine kod nas i u anglosaksonskom svetu gleda na te multiiplikatore od 1000 puta.
Kod nas je trilion 1000 biliona, a bilion je, kao što znamo, 1000 milijardi.
Ovakvim brojanjem bi to bilo, što kažu braća Zagorci, preveč, jer bi to bilo milion milijardi.
Pre će biti da se misli na bilion, tj. 1000 milijardi.
Dakle, da li se misli na 1000 milijardi?
Drugo, da li je to pisalo na nekoj 'tarabi', ili si to video na nekom ozbiljnom mestu?
freehand freehand 19:59 14.09.2022

Re: U međuvremenu

Drugo, da li je to pisalo na nekoj 'tarabi', ili si to video na nekom ozbiljnom mestu?

Na tarabi.
Polish government slams German rejection of Warsaw’s WWII reparations claim
Poland's government to continue to push for $1.3T in reparations from its neighbor Germany, despite Berlin saying matter is closed
softelectronics_e softelectronics_e 20:11 14.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
Drugo, da li je to pisalo na nekoj 'tarabi', ili si to video na nekom ozbiljnom mestu?

Na tarabi.
Polish government slams German rejection of Warsaw’s WWII reparations claim
Poland's government to continue to push for $1.3T in reparations from its neighbor Germany, despite Berlin saying matter is closed

Kliknuo sam na tu tarabu i vidim da se radi o (nekoj) turskoj tarabi.
Ima li nešto na Poljskim ili Nemačkim tarabama?
freehand freehand 20:20 14.09.2022

Re: U međuvremenu

softelectronics_e
freehand
Drugo, da li je to pisalo na nekoj 'tarabi', ili si to video na nekom ozbiljnom mestu?

Na tarabi.
Polish government slams German rejection of Warsaw’s WWII reparations claim
Poland's government to continue to push for $1.3T in reparations from its neighbor Germany, despite Berlin saying matter is closed

Kliknuo sam na tu tarabu i vidim da se radi o (nekoj) turskoj tarabi.
Ima li nešto na Poljskim ili Nemačkim tarabama?

Večeras sam baš inkluzivno raspoložen. Dakle, poljski izvor.



Polish Sejm passes resolution calling on Germany to accept responsibility for WWII


A evo i BLOOMBERG
Colin_bgd Colin_bgd 20:37 14.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

Vidis kako poljaci misle na tebe, da se ne zagrcnes od iznenadjenja kad ti vukovarska opcina (srpski: opstina) dostavi slican racun...
freehand freehand 20:45 14.09.2022

Re: U međuvremenu

Colin_bgd
freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

Vidis kako poljaci misle na tebe, da se ne zagrcnes od iznenadjenja kad ti vukovarska opcina (srpski: opstina) dostavi slican racun...

Izgleda da si ti razne bulšitove sebi prepisao kao obavezne u procesu odrastanja. Od toga hoće i zdrava glava da poludi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:08 14.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
Colin_bgd
freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

Vidis kako poljaci misle na tebe, da se ne zagrcnes od iznenadjenja kad ti vukovarska opcina (srpski: opstina) dostavi slican racun...

Izgleda da si ti razne bulšitove sebi prepisao kao obavezne u procesu odrastanja. Od toga hoće i zdrava glava da poludi.


Frki, od kad si mi kao svoj izvor informacija ovde naveo vojne stručnjake u vidu onog palkovnika osuđeonog pedofila, pa onda neko lice bez zanimanja, pa na kraju komedijaša, i ja malo podozrevam od otvaranja ovih tvoji linkova. Ovo sa Poljacima i Nemcima deluje kao neka zajebancija.


kamilo_emericki kamilo_emericki 09:18 15.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

P.S. Umal zaborvih - i genijalna Ursula Fon Der Lajen iznela je genijalnu ideju za rešenje ogromnih računa za utrošak energije za domaćinstva u EU: treba ih poslati Moskvi, kaže.
Ko bi se toga setio?
Možda Olaf Šolc koji je telefonom zvao Putina?

O tome poljskom zahtjevu je francuska štampa pisala još u julu. Kad su se Nijemci premišljali oko vojnog budžeta i pomoći Ukrajini. Neko Nijemcima mrda trn u peti.
"genijalna Ursula Fon Der Lajen" bivša ministarka odbrane Njemačke koja je prilično uništila i ono vojske na koju je Njemačka imala pravo. Ukrajinci su najviše kukali na ispravnost i kvalitet opreme koja je dolazila kao pomoć iz Njemačke zbog lošeg čuvanja i održavanja.
Jedan komentar na Ursulu od Kauča sa francuskog radija, ima automatski prevod:

freehand freehand 09:29 15.09.2022

Re: U međuvremenu

srdjan.pajic
freehand
Colin_bgd
freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

Vidis kako poljaci misle na tebe, da se ne zagrcnes od iznenadjenja kad ti vukovarska opcina (srpski: opstina) dostavi slican racun...

Izgleda da si ti razne bulšitove sebi prepisao kao obavezne u procesu odrastanja. Od toga hoće i zdrava glava da poludi.


Frki, od kad si mi kao svoj izvor informacija ovde naveo vojne stručnjake u vidu onog palkovnika osuđeonog pedofila, pa onda neko lice bez zanimanja, pa na kraju komedijaša, i ja malo podozrevam od otvaranja ovih tvoji linkova. Ovo sa Poljacima i Nemcima deluje kao neka zajebancija.



Onda nemoj da otvaraš. dok ti skapiraš da je u pitanju poljska državna televizija, proveriš biografije snimatelja, režisera, spikera i voditelja - pošto je to način na koji proveravaš podatke i vesti - proći će tri meseca i neće biti aktuelno. Bajdvej, koji su mediji koje ti pratiš i iz kojih crpiš infromacije i na osnovu kojih donosiš sudove i gradiš sliku sveta u kome živiš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:39 15.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
srdjan.pajic
freehand
Colin_bgd
freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

Vidis kako poljaci misle na tebe, da se ne zagrcnes od iznenadjenja kad ti vukovarska opcina (srpski: opstina) dostavi slican racun...

Izgleda da si ti razne bulšitove sebi prepisao kao obavezne u procesu odrastanja. Od toga hoće i zdrava glava da poludi.


Frki, od kad si mi kao svoj izvor informacija ovde naveo vojne stručnjake u vidu onog palkovnika osuđeonog pedofila, pa onda neko lice bez zanimanja, pa na kraju komedijaša, i ja malo podozrevam od otvaranja ovih tvoji linkova. Ovo sa Poljacima i Nemcima deluje kao neka zajebancija.



Onda nemoj da otvaraš. dok ti skapiraš da je u pitanju poljska državna televizija, proveriš biografije snimatelja, režisera, spikera i voditelja - pošto je to način na koji proveravaš podatke i vesti - proći će tri meseca i neće biti aktuelno. Bajdvej, koji su mediji koje ti pratiš i iz kojih crpiš infromacije i na osnovu kojih donosiš sudove i gradiš sliku sveta u kome živiš?



Ja pratim uglavnom ove naše mejnstrim medije, i neke ruske nezavisne, koji Putin nije uspeo da pogasi i pošalje novinare na robiju u rudnike uranijima da rade zajedno sa njegovim ražalovanim generalštabom. A koji su za te tvoje pedofile i lica bez zanimanja koji 24/7 gostuju na režimiski kontrolisanom sputniku i RTs-u i čitaju tamo šta im je napisano, svetao i nedostižan primer slobodnog objektivnog novinarstva. E, sad, ako ti nađeš neke bolje izvore od tih lica bez zanimanja i sa sumnjivom prošlošću na čije se nastupe oslanjaš, javi, možda ću da pogledam, mada morao bi baš da se potrudiš u selekciji.

A ovo sa poljacima je zajebancija, oni to traže već decenijama, uglavnom kad je tako neka proslava godišnjice oslobođenja od nacizma, ne treba toliko da se obazireš na takve gluposti, a i bajato je, bar dve nedelje, toga se već sad više niko i ne seća, osim tebe.



mlatisa mlatisa 19:33 15.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
... dok se isti ljudi uprdeše braneći suverenitet i teritorijalni integritet ne samo Kosovoa nego i Ukrajine sprdajući se sa suverenitetom Srbije - Poljaci od Nemačke traže ratnu odštetu. Triliončić.

P.S. Umal zaborvih - i genijalna Ursula Fon Der Lajen iznela je genijalnu ideju za rešenje ogromnih računa za utrošak energije za domaćinstva u EU: treba ih poslati Moskvi, kaže.
Ko bi se toga setio?
Možda Olaf Šolc koji je telefonom zvao Putina?


Вероватно није од значаја, али трилиони нису баш једнозначни називи.
ЛинкЛинк

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
freehand freehand 19:38 15.09.2022

Re: U međuvremenu

Вероватно није од значаја, али трилиони нису баш једнозначни називи.
ЛинкЛинк

Zaista nije od značaja, naročito kad je u pitanju preneta vest bez ikakvog insistiranja na razlici o kojoj je reč. Pazi kad kod tolike cifre stvarno, suštinski, nije od značaja da li ima 12 ili 15 ili 18 nula.
freehand freehand 19:40 15.09.2022

Re: U međuvremenu

Ja pratim uglavnom ove naše mejnstrim medije

vidi ti se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:57 15.09.2022

Re: U međuvremenu

freehand
Ja pratim uglavnom ove naše mejnstrim medije

vidi ti se.


Bolje da ne pišem šta se tebi vidi.
shmoo shmoo 20:41 14.09.2022

Pičvajz, kao takav




Милане, мајсторе!

Хвала ти за овај блог.

Захваљује ти се и моја жена.





shmoo shmoo 20:47 14.09.2022

Re: Pičvajz, kao takav

EDIT:





Spiridon Spiridon 21:17 14.09.2022

Trol - izvini Milanče

Drugari, ako keva u BG instalira NETFLIX i uloguje se sa mojim korisnickim nalogom (ja sam u Parizu) da li moze da ima titlove na srpskom?

Znam da glupo zvuci ali me interesuje. Hoce da gleda The Crown. Mozda ima i drugi nacina da pogleda seriju sa srpskim titlom …
benedykt benedykt 22:13 14.09.2022

Re: Trol - izvini Milanče

Spiridon
Drugari, ako keva u BG instalira NETFLIX i uloguje se sa mojim korisnickim nalogom (ja sam u Parizu) da li moze da ima titlove na srpskom?

Znam da glupo zvuci ali me interesuje. Hoce da gleda The Crown. Mozda ima i drugi nacina da pogleda seriju sa srpskim titlom …

Nisam siguran ali mislim da ne može, jer bi aplikacija trebala da pokupi sva podešavanja sa tvog naloga a to znači nema opcije srpskih titlova. Ukoliko grešim neka me neko ispravi…
maksa83 maksa83 22:22 14.09.2022

Re: Trol - izvini Milanče

Drugari, ako keva u BG instalira NETFLIX i uloguje se sa mojim korisnickim nalogom (ja sam u Parizu) da li moze da ima titlove na srpskom?

Ako ja mogu da izaberem titlove na bilo kom jeziku (srpski nalog iz Srbije) onda bi i ona morala da može da izabere titlove na srpskom - kada bi postojali, ali ne postoje.

ALI ALI A-LI! Postoje titlovi na zapadnom dijalektu srpskog koji neki kolokvijalno zovu hrvatski. Proverio malopre za The Crown.
pecaros pecaros 22:29 14.09.2022

Re: Trol - izvini Milanče

Spiridon
Mozda ima i drugi nacina da pogleda seriju sa srpskim titlom …


Ima - da instalira neki antivirus i ako je ne mrzi da se povremeno bori sa nekakvim opskurnim reklamama.

https://gledalica.online/tvshows/the-crown/
benedykt benedykt 23:20 14.09.2022

Re: Trol - izvini Milanče

maksa83
Drugari, ako keva u BG instalira NETFLIX i uloguje se sa mojim korisnickim nalogom (ja sam u Parizu) da li moze da ima titlove na srpskom?

Ako ja mogu da izaberem titlove na bilo kom jeziku (srpski nalog iz Srbije) onda bi i ona morala da može da izabere titlove na srpskom - kada bi postojali, ali ne postoje.

ALI ALI A-LI! Postoje titlovi na zapadnom dijalektu srpskog koji neki kolokvijalno zovu hrvatski. Proverio malopre za The Crown.

Da, ali zato što si otvorio svoj Netflix nalog u Srbiji, jer ukoliko nisi onda IMHO te opcije nema. Jedino ako sama Netflix aplikacija sa obzirom odakle je skinuta, tj iz čijeg tačno App store, čega li već, vuče tu opciju sa sobom pa da onda može…
maksa83 maksa83 23:23 14.09.2022

Re: Trol - izvini Milanče

Da, ali zato što si otvorio svoj Netflix nalog u Srbiji, je ukoliko nisi onda IMHO te opcije nema. Jedino ako sama Netflix aplikacija sa obzirom odakle je skinuta, tj iz čijeg tačno App store, čega li već, vuče tu opciju sa sobom pa da onda može…

Ne razumem zašto bi Netflix branio Spirinoj mami da izabere titlove na srpskom (ok, zapadnosrpskom) ako meni dozvoljava da izaberem titlove na indonežanskom (malopre probao, radi).

Netflix većinski gledam kroz Safari, ponekad (retko) kroz iPad aplikaciju i ponekad na TV-u kroz PlayStation4 Netflix aplikaciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana