Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Porodica| Život

Homofobija razara porodice

Jaril RSS / 01.09.2022. u 12:30

635711281948630902-Gays007.JPG?width=429&format=pjpg&auto=webp&quality=70

Ако отац покаже нежност према детету, ако га пољуби, онда је то издаја породичних вредности, пропаст Србије и антихришћанска завера. Ово је порука једне меме која је кружила интернетом као део застрашивања са циљем да се оправда Антипрајд.

Фотка која је узета за монтажу која је кружила интернетом настала је током Прајд Марша у Њујорку 2015. године, Прајда на ком се славила пресуда Уставног Суда САД по којој је истополним паровима заштићено право да се венчају било где у земљи. Ова фотка је током Антипрајд хистерије стављена у контекст антихришћанских вредности. Испада да су хладно родитељско понашање, негирање емотивних потреба детета и држање свог детета на дистанци - хришћанске вредности. А нису.

Најперверзнији моменат „ „Литије за спас Србије" " - поред коришћења хришћанских симбола за промовисање антихришћанских вредности и поруке да ће се Србија спасти само ако наставимо да се делимо на повлашћене и „потрошне" људе - јесте проглашење растурених породичних односа и родитељско оштећивање детета за породичне вредности.

48c0f49327c6c4deecfad06b5dd4bab59d8dd392_jamie-oliver-kiss.jpg?w=636&h=424&fit=crop&auto=compress%2Cformat

Приче о томе како хомофобија уништава породице долазе из целог света, укључујући и Србију.

Једна од прича о утицају хомофобије на разарање породице, прича која је верификована од институција, јесте убиство четворогодишњег детета од стране мајке која је веровала да јој је четворогодишњи син, Закари Дутро Богес, хомосексуалац. По начину на који дете говори и хода, мајка је закључила да је дете геј и неколико дана после 'преваспитавања' батинама син јој је умро

Хомофобија натера родитеље да своју децу уништавају и психички  и физички, као што је у случају родитеља који уместо љубави, изаберу да децу предају другима на злостављање. Пракса у којој се кћерка преда члану породице на силовање како би њена сексуалност била 'коригована' присутна је широм света (12), понекад и уз родитељско посматрање са стране.

53549?crop=16_9&width=660&relax=1&signature=cVWCAu9HrEsep3BM_Rq1OCOfLF0=

Број прича о родитељима, који под утицајем хомофобије своју децу истерају из куће, бескрајан је. Једна од тих прича је доспела у српске медије пре око 10ак година, када је отац избацио свог сина, Стефана Радовића, из куће јер је „осрамотио породицу у два села". Након медијске приче, отац је дозволио да се врати кући, али та кућа није била дом, већ пакао због чега је после око годину дана покушао самоубиство. 

Осим што је усмерена на уништавање живота геј особа, хомофобија је усмерена и на психичко уништавање родитеља који изаберу да своје дете воле.

Жеља сваког родитеља који воли своје дете јесте да му дете буде збринуто - „да има да једе, да има да обуче" и да буде сигурно. Хорор који пролазе родитељи услед позива на убиство њихове деце... Страх који осећају јер постоји мржња према њиховој деци...  Немоћ док гледају угрожавање своје деце...

Међу многим имплицитним порукама упућеним са циљем разарања породица, а које је хомофобија прећутно узвикивала на Антипрајду, послата је и порука „немој случајно да ти дете буде геј".

271895872_10159938654351636_4077476305158060010_n.jpg?stp=cp0_dst-jpg_e15_p240x240_q65&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=2d5d41&_nc_ohc=yT55__6yGwAAX9DkInP&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=00_AT9JwMuw9ffR19neGK3pPrax92N9Ac_r3eDqVR7pZlSXUA&oe=6315EB6F

Ова порука је застрашивање будућих родитеља. Она будућим мамама и татама говори да је рађање новог живота коцкање са хомофобијом. Ако се случајно деси да је дете геј, онда узалуд сав родитељски труд да се детету обезбеди добар живот. Њихово родитељство је унапред пропало. Боље да размисле пет пута, пре него се упусте у стварање новог живота. Ово упозорење директно ради против наталитета Србије.

И на крају, у најавама за нови Антипрајд,  прети се цифром од 100 000 људи на улицама. Ако тих 100 000 људи има, рецимо, 20 000 потомака, међу њима је - према најконзервативнијим статистикама - 100 LGBT деце. То је још један пример како хомофобија окрене родитеље, а и шире друштво, против своје деце. 



Komentari (421)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 22:04 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Па ако је Црква променила догму по том питању (не забрањује банке и повезаност са њима), што не би и по другим питањима

Ту су муслимани доследни са тзв. исламским банкарством.
predatortz predatortz 22:08 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Патријарх и Црква тебе, геј Јарила, не одбацују, као што не одбацују никога, али не постоји контекст у коме би било могуће да Патријарх подржи Европрајд. Изненађује ме да си ти изгледа имао таква очекивања



Otprilike ovo htedoh reći. Taman da i Patrijarh privatno ima razumevanje za Prajd, pozicija sa koje istupa mu nalaže da kaže ono što je rekao.
I to se nikada neće promeniti.



Jaril Jaril 22:09 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
Jaril
predatortz
Jaril
angie01
https://rs.n1info.com/vesti/comic-o-evroprajdu-culi-ste-stav-vlade-srbije-to-je-i-moj-stav/





Издао и Патријарх. Потпуно сам убијен. Уместо поруке Љубави, где љубав све трпи, све подноси, не надима се, не тражи своје, он све супротно. Уместо "љубите непријатеље своје" он све супротно. Уместо повиновања Божјој Вољи, он наметање воље народа и то са све националистичком јереси.

Ја у Србији још и могу да будем геј, православац ама баш никако.


Ti si pametan i obrazovan čovek. Zbog toga te ne razumem!
Vera je bezuslovna i oni koji je propovedaju ne mogu da menjaju svete knjige.
Tamo piše da je homoseksualnost greh, neprirodni blud.

I pisaće tako dok se propoveda hrišćanska vera, a koliko znam slično je i kod ostalih.

To je to! Ne može Patrijarh reći ljudi to je ok.
I neće! Nikad i ni jedan.

Ti si to što jesi, živi svoj život.
Ne može i jedno i drugo.
Može, ali onda si Pahomije! Grešnik nad grešnicima i licemer nad licemerima.

A tebe ne vidim tako.



Ја се слажем са тобом, додуше из других разлога. Тешко је наћи образоване духовнике, а мисаони ток мало, мало па уме да подивља због чега је потребно Послушање. Само Послушање врло пажљиво изабраном духовнику. А ако Патријарх говори антихришћанске речи, шта очекивати од осталих.

Фан фект: Знаш ли да су у Византији нижи статус од брадатих хомосексуалаца имали људи који су наплаћивали камате на позајмице? Па ако је Црква променила догму по том питању (не забрањује банке и повезаност са њима), што не би и по другим питањима. При чему је однос моногамне хомосексуалности и Хришћанске догме много компликован ако се чита са разумевањем времена у коме се анти-геј идеја формирала. При чему је и "анти-геј" израз наметање модерног концепта прошлом времену у коме тај концепт није постојао.


Pa dobro, njima je i seks iz zadovoljstva greh pa ne pice litije protiv tog zla.

Inace, patrijarh se nije pozvao na teoloski nego na svetovni razlog - ko fol suprotno nasim narodnim vrednostima. Narod kao vrhunsko bozanstvo.

Zar njegov zadatak nije da se moli za gresnike umesto da protiv njih pravi mitinge?

Управо та селективност највише боли. Свештеници освештавају коцкарнице, што је гажење и пљување свега Православног, а важнији је Европрајд. Владика Григорије наступа са више љубави, иако политички опрезно. Дао изјаву и да жене (имплицитно и мушкарци) без деце могу да шире благодат љубави на друге начине. Бар неко да подсети на благодат љубави.

А постоји јасно упутство шта радиш кад се неко понаша на начин који ти смета. Молиш се у својој приватности (да не кажем у своја четири зида) и то у молитви не тражиш да се неко промени - Европрајд не одржи, него се само молиш да будеш у заједници са Богом, и каква год да буде Воља Божја, молиш се да је прихватиш. Писали свети оци навелико о томе. Само треба да има ко да прочита.

Ово је чисто неверје: Не верујемо у Божју Вољу, има да буде како народ каже.

Не могу, трокира ми мозак...
angie01 angie01 22:17 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Nemam potrebu da o ovoj temi razgovaram sa tobom


i sam znas koliko puta je bilo obratno, pa si insistirao.


Molim te da ne budeš navalentna.


otkud sad finoca,...uopste nije bilo vazno da l si ti ono napisao, ragovala sam na napisanom,...a nije mi vazno ni da nastavim, ako se osecas ugrozeno.
maksa83 maksa83 22:18 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ово је чисто неверје: Не верујемо у Божју Вољу, има да буде како народ каже.

Imam neke ne baš sjajne vesti oko te Božje Volje, naime postoje neke indicije da ... ali ne bih da širim paniku.
Jaril Jaril 22:18 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

principessa_etrusca
Издао и Патријарх. Потпуно сам убијен. Уместо поруке Љубави, где љубав све трпи, све подноси, не надима се, не тражи своје, он све супротно. Уместо "љубите непријатеље своје" он све супротно. Уместо повиновања Божјој Вољи, он наметање воље народа и то са све националистичком јереси.

Патријарх и Црква тебе, геј Јарила, не одбацују, као што не одбацују никога, али не постоји контекст у коме би било могуће да Патријарх подржи Европрајд. Изненађује ме да си ти изгледа имао таква очекивања.

Наравно да није његово да подржи Прајд. То нико не очекује. Али није његово ми да се бави забраном. Његово је да позове народ на молитву, на скрушеност и на поштовање Божје Воље. Мислим, сад ја причам шта је његово... Потпуно трокирам.

У сваком случају, стављање воље народа испред Божје Воље је одрицање од Православља. Али, сви се ми саплићемо око прихватања Вожје Воље и желимо да свету наметнемо своју. Као и ја у овом случају. Божја је воља да Патријарх гази Православље. Дешавало се већ у историји. Сад то треба прихватити. Из љубави према Господу.
angie01 angie01 22:22 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Патријарх и Црква тебе


a sta bese ona pretnja oruzjem,...pa prozivka na litijama da su izrodi i statejaznam kakva uzasnoca-sad sam zaboravila ogavan izraz koji je uoptrebljen i huskanje na otklon?


не постоји контекст у коме би било могуће да Патријарх подржи Европрајд.


od kada on ima pravo glasa u sekularnoj drzavi da o tome odlucuje?...i da crkva organizuje nerede.
Jaril Jaril 22:27 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

angie01
Патријарх и Црква тебе


a sta bese ona pretnja oruzje,...pa prozivka na litijama da su izrodi i statejaznam kakva uzasnoca-sad sam zaboravila ogavan izraz koji je uoptrebljen i huskanje na otklon?


не постоји контекст у коме би било могуће да Патријарх подржи Европрајд.


od kada on ima pravo glasa u sekularnoj drzavi da o tome odlucuje?...i da crkva organizuje nerede.


Иначе, уколико су иконе на Антипрајду освештане, онда је то профанисање светиње за дневно-политичке потребе и сматра се озбиљним грехом код светих отаца. Него, уопште не желим да на блогу овој теми приступам из Православне перспективе. Ово ме начисто пореметило.
Jaril Jaril 22:29 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Ово је чисто неверје: Не верујемо у Божју Вољу, има да буде како народ каже.

Imam neke ne baš sjajne vesti oko te Božje Volje, naime postoje neke indicije da ... ali ne bih da širim paniku.

Саче се посваџамо.
maksa83 maksa83 22:47 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Саче се посваџамо.

A ako je tak'a Božja Volja...
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:53 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ово ме начисто пореметило.

Стварно ми је жао, али мислим да си имао потпуно нереална очекивања и као да си изгубио из вида да Црква има један однос према хомосексуалности, други према гејевима, а Европрајд је нешто сасвим треће.
angie01 angie01 23:00 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

да Црква има један однос према хомосексуалности, други према гејевима, а Европрајд је нешто сасвим треће.


ako bi ovo podelila s nama, narocito deo oko razlicitog odnosa prema homoseksualnosti i prema gejevima?
angie01 angie01 23:01 06.09.2022

Re: AJAOOOOO

. ali ne bih da širim paniku.


slobodno siri,...
literatesa literatesa 06:07 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Već sam pomislila da patrijarhov imidž modernog sveštenika prikriva neveliku pamet, da je time ispunio uslov Vijeća staraca pri odabiru kandidata tj muškarca u patrijarhalnoj ljubavi sa ocem i sinom i bez mnogo talasanja crkvenog mraka.


Sad sam nakon ovog praznoslovlja sigurna 100%.


I razočarenje (pravilno je i razočaranje) će biti veće bude li nam patrijarh samo rumen i neupotrebljiv muškarac u dugoj crnoj haljini nakon sentiš muzičkih numera.


Da, da, ne može on mijenjati Bibliju, ali je plaćen od naroda da piše mudrije riječi u teškim vremenima, ili prenosi ono što nam Bog preko njega javlja. Bog voli svoju djecu, ili? Ili nam crkva hoće reći da Bog najviše voli neprosvjećene? Brr, strašno.
solo solo 06:49 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Управо та селективност највише боли. Свештеници освештавају коцкарнице, што је гажење и пљување свега Православног,


'ebi ga Jarile stisli ste se. Mora da se iskešira pa će se osvešta.
Nema džabe ni kod babe.

Не могу, трокира ми мозак...


'ebeš mozak dok je s' buljom sve kako treba!
softelectronics_e softelectronics_e 07:22 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Саче се посваџамо.

A ako je tak'a Božja Volja...

Ja se sa Božjom voljom ne bih zajebavao.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:29 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Već sam pomislila da patrijarhov imidž modernog sveštenika prikriva neveliku pamet, da je time ispunio uslov Vijeća staraca pri odabiru kandidata tj muškarca u patrijarhalnoj ljubavi sa ocem i sinom i bez mnogo talasanja crkvenog mraka.


Sad sam nakon ovog praznoslovlja sigurna 100%.


Velika r'n'r prevara iliti dabogda crko r'n'r.
maksa83 maksa83 07:43 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Velika r'n'r prevara iliti dabogda crko r'n'r.

Niko da primeti da je ih je Pornfirije implicitno obeležio kao Zlo, pošto je kraj njegove poruke bio da ne treba ispoljavati agresiju pošto se od Zla ne brani agresijom nego <nekivećbulšit>.
softelectronics_e softelectronics_e 07:47 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Velika r'n'r prevara iliti dabogda crko r'n'r.

Niko da primeti da je ih je Pornfirije implicitno obeležio kao Zlo, pošto je kraj njegove poruke bio da ne treba ispoljavati agresiju pošto se od Zla ne brani agresijom nego .

Ako je pod 'Zlo' mislio na organizatora parade (Briselsku administraciju ili neku drug pedersku instituciju), mogao bih, skoro, da se saglasim.
maksa83 maksa83 07:50 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ako je pod 'Zlo' mislio na organizatora parade (Briselsku administraciju ili neku drug pedersku instituciju), mogao bih, skoro, da se saglasim.

Siguran sam da će njegova poruka od strane vernika biti shvaćena baš tako partikularno iako Pornfirije nije našao za shodno da precizira.
softelectronics_e softelectronics_e 08:01 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Ako je pod 'Zlo' mislio na organizatora parade (Briselsku administraciju ili neku drug pedersku instituciju), mogao bih, skoro, da se saglasim.

Siguran sam da će njegova poruka od strane vernika biti shvaćena baš tako partikularno iako Pornfirije nije našao za shodno da precizira.

Kako drugačije!
Patrijarh mora da se izražava generički, a pastva je takva kakva je.
Jeste da se mnogi od nas stide nas (samih), ali eto, nije nam se dalo da se rodimo kao Francuzi, Italijani ili Lihtenštajnijanci.
Da ne pominjem Austrougare.
literatesa literatesa 08:30 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Velika r'n'r prevara iliti dabogda crko r'n'r.

Niko da primeti da je ih je Pornfirije implicitno obeležio kao Zlo, pošto je kraj njegove poruke bio da ne treba ispoljavati agresiju pošto se od Zla ne brani agresijom nego <nekivećbulšit>.


Zabetonirao, dva puta sam pročitala sve mislim zezanje,

da li je moguće da je od tri verzije obraćanja narodu sastavljene vjerovatno u birou tamo iza oltara, odabrao najgluplju, najgoru.

Nemoguće da je toliko pogrešno, srpsko društvo je ovim patrijarhovim betoniranjem dotaklo dno, ali rusko crkveno dno. Razlika je što su Rusi imali pisce, satiričare da pišu o popu Tocilu..
ludacateslana ludacateslana 08:32 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.
ludacateslana ludacateslana 08:37 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

ludacateslana
Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.

Citiram sebe i napišem "da".
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:38 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft

Pa dobro, njima je i seks iz zadovoljstva greh pa ne pice litije protiv tog zla.

Црква се не бави задовољством које паства извлачи из (брачног) секса, нити верници, колико знам, исповедају своје оргазме.

Inace, patrijarh se nije pozvao na teoloski nego na svetovni razlog - ko fol suprotno nasim narodnim vrednostima. Narod kao vrhunsko bozanstvo.

Патријарх се позвао на теолошки разког, који би био сам по себи довољан да је Србија теократија. Пошто Србија то није, он је у своју изјаву укључио да су ти разлози део система веровања и вредности већинске Србије (православних, и оних који припадају другим традиционалним верским заједницама).
ludacateslana ludacateslana 09:09 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

ludacateslana
ludacateslana
Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.

Citiram sebe i napišem "da".

M? Ko je to ugasio privatne poruke? M? Kome jako smeta kada oseti isto patološko ponašanje koje priređuje drugim ljudima? M?
ludacateslana ludacateslana 09:10 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

ludacateslana
ludacateslana
ludacateslana
Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.

Citiram sebe i napišem "da".

M? Ko je to ugasio privatne poruke? M? Kome jako smeta kada oseti isto patološko ponašanje koje priređuje drugim ljudima? M?


PItam.
maksa83 maksa83 09:39 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Patrijarh mora da se izražava generički, a pastva je takva kakva je.

Znači ti njega ne bi smarao sa Pojasni!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:43 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

ludacateslana
ludacateslana
ludacateslana
Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.

Citiram sebe i napišem "da".

M? Ko je to ugasio privatne poruke? M? Kome jako smeta kada oseti isto patološko ponašanje koje priređuje drugim ljudima? M?



Hoces da kazes da si otvorio novi profil danas da bi blogokoleginicu maltretirao slanjem privatnih poruka i ovde je stalkovao?
maksa83 maksa83 09:52 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Патријарх се позвао на теолошки разког,

Nego kako nam se sviđa teološki razlog koji je Pornfirije (meni slatko ovo Pornfirije, ono što ga zovu Profitije me mrzi da kucam) dao kada je odlikovao Orbana koji je samo nedelju dana ranije otkrio spomenik Hortiju?
angie01 angie01 09:56 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

„Iz ovih razloga smo više puta u neposrednom razgovoru najvišim predstavnicima države izneli razloge zbog kojih smatramo da je nužno i opravdano otkazivanje Europrajda“, dodao je.

...kakve veze ima drzava sa time sto prtijarh misli?


jedan od komentara na vest, sa nikom Beograd-Moskva

Svaka reč Njegove Svetlosti Patrijarha Srbskog se mora poštovati i slušati. Patrijarh je naša najmudrija glava, naš prvovjerni, a oko njega Sinod Srbski. I to su naši duhovnici, predvodnici. Kao što svaka kuća ima glavu porodice koja odlučuje o svemu bitnom, i za sve mora da se pita, tako i naša država ima Glavu Države, a to je pre svega i pre svih Naša Svetlost Patrijarh Porfirije. Neka, kao i u svakom dobrom domaćinstvu, njegova bude poslednja.


Srbija u srednjem veku!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:01 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Црква се не бави задовољством које паства извлачи из (брачног) секса, нити верници, колико знам, исповедају своје оргазме.


Da ovo ide na dusu mog neznanja. Zameni to bilo kojim drugim grehom. Pitanje ostaje isto. Sto crkva ne mitinguje protiv preljubnika?


Патријарх се позвао на теолошки разког, који би био сам по себи довољан да је Србија теократија. Пошто Србија то није, он је у своју изјаву укључио да су ти разлози део система веровања и вредности већинске Србије (православних, и оних који припадају другим традиционалним верским заједницама).


Eto vidis. Da se pozvao na teoloski razlog to bi imalo smisla ali ne bi moglo ikoga da obaveze na bilo sta posto Srbija nije teokratija. Pozivanje na sistem drustvenih vrednosti je izvan domena njegovog delovanja posto je to cisto svetovno pitanje*.


Na stranu da se kod Prajda ne radi o sistemu vrednosti nego se politicke odluke kriju iza pozivanja na nekakve vrednosti. Kao sto se recimo korupcija i pljackanje drustva kriju iza patriotizma.

A kad smo kod sistema vrednosti i tradicije recimo da pomenemo virdzine. To je nase autohtono nasledje. I ono recimo ukazuje kako nasi stari na koje volimo da se pozivamo nisu mislili da je rod prirodna kategorija.


*A drustvene vrednosti svakako nisu obavezujuce sve dok nisu kodifikovane u nekoj formi. A i tada jedino relevantni pravnik a ne pop, ucitelj ili trafikant moze da se poziva na kodifikaciju tako da to nekoga na nesto obavezuje. Zna to i Patrijarh ali zna i da ima simbolicku moc koja kod nas prevazilazi snagu zakona.
angie01 angie01 10:09 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

sistema vrednosti i tradicije



je l moze neko da kaze sta su drustvene vrednosti i tradicija,...ono da navede neki spiskic,...i kako one tacno izgledaju u danasnjoj Srbiji?
ludacateslana ludacateslana 10:10 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
ludacateslana
ludacateslana
ludacateslana
Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.

Citiram sebe i napišem "da".

M? Ko je to ugasio privatne poruke? M? Kome jako smeta kada oseti isto patološko ponašanje koje priređuje drugim ljudima? M?



Hoces da kazes da si otvorio novi profil danas da bi blogokoleginicu maltretirao slanjem privatnih poruka i ovde je stalkovao?


Hoću da kažem.

Zašto pretpostavljaš da sam muško?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:16 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

ludacateslana
Neues aus der Nachbarschaft
ludacateslana
ludacateslana
ludacateslana
Bući Bući ludaci, hajde sada napravi novi nalog pa odgovori sama sebi. Hajde, hajde ludačo, idi do kraja, do košuljice koja se kopča na leđima.

Citiram sebe i napišem "da".

M? Ko je to ugasio privatne poruke? M? Kome jako smeta kada oseti isto patološko ponašanje koje priređuje drugim ljudima? M?



Hoces da kazes da si otvorio novi profil danas da bi blogokoleginicu maltretirao slanjem privatnih poruka i ovde je stalkovao?


Hoću da kažem.

Zašto pretpostavljaš da sam muško?


Ko kaze da pretpostavljam! Ali evo budi virdzina, ako ti je lakse.
ludacateslana ludacateslana 10:18 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ko kaze da pretpostavljam!

Pa ja kažem da pretpostavljaš. Šta ti nije jasno ko kaže? Eno komentar gore gde kažem da pretpostavljaš.

Glupane.
softelectronics_e softelectronics_e 10:25 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Patrijarh mora da se izražava generički, a pastva je takva kakva je.

Znači ti njega ne bi smarao sa Pojasni!

Jedan je Patrijarh!
Ne misliš valjda da je neko ovde na blogu ravan Patrijarhu?
cmix909 cmix909 10:26 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Jaril
... постоји јасно упутство шта радиш кад се неко понаша на начин који ти смета...

Drzi um svoj u (hl)adu i ne ocajavaj.
literatesa literatesa 10:26 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ko kaze da pretpostavljam! Ali evo budi virdzina, ako ti je lakse.

Nemoj molim te da imaš posla ni sa njima, batom ili sekom, ni sa mnom sa njima. Molim te. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:27 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

ludacateslana
Ko kaze da pretpostavljam!

Pa ja kažem da pretpostavljaš. Šta ti nije jasno ko kaže? Eno komentar gore gde kažem da pretpostavljaš.

Glupane.


Gos'n Nasilnik, obrati paznju da ono gore nije pitanje nego izjava u formi upitne recenice.

Ostavi ljude na miru! Sve ce biti OK.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:29 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

literatesa
Ko kaze da pretpostavljam! Ali evo budi virdzina, ako ti je lakse.

Nemoj molim te da imaš posla ni sa njima, batom ili sekom, ni sa mnom sa njima. Molim te. :)


OK. Prestajem.
maksa83 maksa83 10:36 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Jedan je Patrijarh!
Ne misliš valjda da je neko ovde na blogu ravan Patrijarhu?

Jasno ti je da sam ja neimpresioniran funkcijom generalnog direktora "Kult Zombi Ješe DOO".

Inače ne mislim da je iko ovde na blogu ravan Pornfiriju, mislim da su ovde manje više svi bolji od njega. Niko ovde naime nije odlikovao ni Orbana ni Vučića ni Vučelića.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:40 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

meni slatko ovo Pornfirije, ono što ga zovu Profitije me mrzi da kucam)


Nije ni Patrijarh Potpirije lose.
angie01 angie01 10:54 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ово ме начисто пореметило.


Jarile- sigurna sam da tebi nisu potrebna ovakva svestena lica- fejk provodnici- da bi bio u "kontaktu" sa bogom, niti da takvi likovi tebi trebaju da tumace veru-ona je u tebi, ili nije, kao sto sigurno nisi deo one rulje na litijama, koja je pak dobrodosla u okrilje crkve i tu se zavrsava svaka zabluda.


principessa_etrusca principessa_etrusca 11:06 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft

Патријарх се позвао на теолошки разког, који би био сам по себи довољан да је Србија теократија. Пошто Србија то није, он је у своју изјаву укључио да су ти разлози део система веровања и вредности већинске Србије (православних, и оних који припадају другим традиционалним верским заједницама).


Eto vidis. Da se pozvao na teoloski razlog to bi imalo smisla ali ne bi moglo ikoga da obaveze na bilo sta posto Srbija nije teokratija. Pozivanje na sistem drustvenih vrednosti je izvan domena njegovog delovanja posto je to cisto svetovno pitanje*.

У овом случају, теолошки разлози су део онога у шта верује и што подржава већина.
Патријархов препрогатив, и као грађанина, и као поглавара већинске конфесије јесте да има мишљење и да то мишљење искаже, а посебно, као верски поглавар, он има и дужност да га саопшти. Уз све то, његов став није обавезујући за државу. Нотирај и то да је његова изјава дошла пост фестум, када је држава већ донела одлуку у вези прајда.

Na stranu da se kod Prajda ne radi o sistemu vrednosti nego se politicke odluke kriju iza pozivanja na nekakve vrednosti. Kao sto se recimo korupcija i pljackanje drustva kriju iza patriotizma.

Ми не знамо зашто је политичка одлука таква каква је, или макар ја нисам видела конкретно образложење. Неко образложење ће вероватно доћи, могуће вредносно неутрално, типа ”епидемиолошки разлози”.

A kad smo kod sistema vrednosti i tradicije recimo da pomenemo virdzine. To je nase autohtono nasledje. I ono recimo ukazuje kako nasi stari na koje volimo da se pozivamo nisu mislili da je rod prirodna kategorija.

Вирџине су само екстремни изузетак који потврђује правило.

Ту се и не може говорити о обичају, већ је то изузетно ретка појава (на целом Балкану укупно, вирџина није било више ос стотину, две), која је настала у условима суровог патријархата и представљала пример екстремног жртвовања појединца за породичну заједницу по цену узимања другог родног идентитета.
softelectronics_e softelectronics_e 11:07 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
meni slatko ovo Pornfirije, ono što ga zovu Profitije me mrzi da kucam)


Nije ni Patrijarh Potpirije lose.

Ja se ne bih sprdao sa našim Patrijarhom.
softelectronics_e softelectronics_e 11:09 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

principessa_etrusca
Neues aus der Nachbarschaft

Патријарх се позвао на теолошки разког, који би био сам по себи довољан да је Србија теократија. Пошто Србија то није, он је у своју изјаву укључио да су ти разлози део система веровања и вредности већинске Србије (православних, и оних који припадају другим традиционалним верским заједницама).


Eto vidis. Da se pozvao na teoloski razlog to bi imalo smisla ali ne bi moglo ikoga da obaveze na bilo sta posto Srbija nije teokratija. Pozivanje na sistem drustvenih vrednosti je izvan domena njegovog delovanja posto je to cisto svetovno pitanje*.

У овом случају, теолошки разлози су део онога у шта верује и што подржава већина.
Патријархов препрогатив, и као грађанина, и као поглавара већинске конфесије јесте да има мишљење и да то мишљење искаже, а посебно, као верски поглавар, он има и дужност да га саопшти. Уз све то, његов став није обавезујући за државу. Нотирај и то да је његова изјава дошла пост фестум, када је држава већ донела одлуку у вези прајда.

Na stranu da se kod Prajda ne radi o sistemu vrednosti nego se politicke odluke kriju iza pozivanja na nekakve vrednosti. Kao sto se recimo korupcija i pljackanje drustva kriju iza patriotizma.

Ми не знамо зашто је политичка одлука таква каква је, или макар ја нисам видела конкретно образложење. Неко образложење ће вероватно доћи, могуће вредносно неутрално, типа ”епидемиолошки разлози”.

A kad smo kod sistema vrednosti i tradicije recimo da pomenemo virdzine. To je nase autohtono nasledje. I ono recimo ukazuje kako nasi stari na koje volimo da se pozivamo nisu mislili da je rod prirodna kategorija.

Вирџине су само екстремни изузетак који потврђује правило.

Ту се и не може говорити о обичају, већ је то изузетно ретка појава (на целом Балкану укупно, вирџина није било више ос стотину, две), настала у условима суровог патријархата и представљала пример екстремног жртвовања појединца за породичну заједницу по цену узимања другог родног идентитета.

Mudro zboriš principesa!
maksa83 maksa83 11:10 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ja se ne bih sprdao sa našim Patrijarhom.

Što, je l' neki zajeban tip?
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:11 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Mudro zboriš principesa!

Хвала, Чарли.
literatesa literatesa 11:12 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Нотирај и то да је његова изјава дошла пост фестум, када је држава већ донела одлуку у вези прајда.

Ne budi naivna, nije to samo čestitka iz crkve povodom nečeg..
predatortz predatortz 11:21 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Ja se ne bih sprdao sa našim Patrijarhom.

Što, je l' neki zajeban tip?


Nije, kažu da je veoma prijatan i obrazovan čovek. Doduše, ne poznajem ga lično, ali poznajem neke ljude koji ga dobro poznaju i verujem njihovom sudu.
Kad kažu obrazovan, ne misle samo na teološko obrazovanje, nego na baš široko obrazovanje.

Nego, ne liči mi na tebe da se bacaš ovakvim prostačenjem. Veruješ, ne veruješ, to je sasvim irelevantno. Institucija koju on zastupa postoji vekovima i ima jako puno zasluga. Zarad toga, ako ništa drugo, ne bih je zvao kultom mrtvog Ješe.
Nisi ti pijačar, ti si ozbiljan čovek.

Uzgred, utapaš se u masu glupavih koji se pitaju "odakle njemu pravo?". Pa, ima ga, ima pravo na mišljenje, na stav...
Ima ga po više osnova.
Prvo i osnovno, ako to pravo imamo ti i ja, zašto ga on ne bi imao?

Drugo je pitanje je da li njegovo mišljenje mora da bude obavezujuće.
Ne mora i ne treba!
I nije!
Dokaz?
Pa SPC je bila protiv svakog Prajda, pa su održavani uprkos tom stavu.

Ne priklanjaj se tupanima, brate Makso.
Njima je glupost prirodno stanje, tebi je ovo nepotrebna ekskurzija.
softelectronics_e softelectronics_e 11:25 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

predatortz
maksa83
Ja se ne bih sprdao sa našim Patrijarhom.

Što, je l' neki zajeban tip?


Nije, kažu da je veoma prijatan i obrazovan čovek. Doduše, ne poznajem ga lično, ali poznajem neke ljude koji ga dobro poznaju i verujem njihovom sudu.
Kad kažu obrazovan, ne misle samo na teološko obrazovanje, nego na baš široko obrazovanje.

Nego, ne liči mi na tebe da se bacaš ovakvim prostačenjem. Veruješ, ne veruješ, to je sasvim irelevantno. Institucija koju on zastupa postoji vekovima i ima jako puno zasluga. Zarad toga, ako ništa drugo, ne bih je zvao kultom mrtvog Ješe.
Nisi ti pijačar, ti si ozbiljan čovek.

Uzgred, utapaš se u masu glupavih koji se pitaju "odakle njemu pravo?". Pa, ima ga, ima pravo na mišljenje, na stav...
Ima ga po više osnova.
Prvo i osnovno, ako to pravo imamo ti i ja, zašto ga on ne bi imao?

Drugo je pitanje je da li njegovo mišljenje mora da bude obavezujuće.
Ne mora i ne treba!
I nije!
Dokaz?
Pa SPC je bila protiv svakog Prajda, pa su održavani uprkos tom stavu.

Ne priklanjaj se tupanima, brate Makso.
Njima je glupost prirodno stanje, tebi je ovo nepotrebna ekskurzija.

Ja ga poznajem lično.
Upoznao ga još onomad dok je bio šef manastira Kovilj.
Inače - Maksu ponekada ponese konjukturnost.
Istina, nije mi jasno kako se iko, nevezano za Maksu, povede za budalčinama?
Eeeee, da, usput - da li Papa podržava gejske parade?
Da li, dodatno, i njemu širom sveta 'brane' da se izjašnjava o bilo čemu?
Znam da ovi naši lokalni mrzitelji svega srpskog (a SPC posebno) svršavaju kako je kuul Papa itd...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:30 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

У овом случају, теолошки разлози су део онога у шта верује и што подржава већина.
Патријархов препрогатив, и као грађанина, и као поглавара већинске конфесије јесте да има мишљење и да то мишљење искаже, а посебно, као верски поглавар, он има и дужност да га саопшти. Уз све то, његов став није обавезујући за државу. Нотирај и то да је његова изјава дошла пост фестум, када је држава већ донела одлуку у вези прајда.



Prvo, drzava nije saopstila odluku. Kod SNSa je sve proces. AV je izasao sa svojom izjavom, pa su onda desnicari sa crkvom napravili litije, pa Comicka sa neizjavljenom izjavom, pa sad Patrijarh.

Drugo, tzv. narodne vrednosti nisu teoloski razlozi. Iz cega sledi da kada se poziva na narodne vrednosti Patrijarh vise ne deluje kao svesteno lice nego kao neki narodni glavar koji se krije iza mantije. Znam ja da to on zna i da ti isto to razumes ali ipak isticem posto se pravimo da nije tako.


Ми не знамо зашто је политичка одлука таква каква је, или макар ја нисам видела конкретно образложење. Неко образложење ће вероватно доћи, могуће вредносно неутрално, типа ”епидемиолошки разлози”.


Eno Guzjan ponudio majmunske boginje kao obrazlozenje. Sto ima veze za stvarnim razlogom koliko i ove vrednosti na koje se Porfirije poziva.


Вирџине су само екстремни изузетак који потврђује правило.

Ту се и не може говорити о обичају, већ је то изузетно ретка појава (на целом Балкану укупно, вирџина није било више ос стотину, две), која је настала у условима суровог патријархата и представљала пример екстремног жртвовања појединца за породичну заједницу по цену узимања другог родног идентитета.


Ne znam na koji period mislis kada kazes da ih je bilo vise stotina ali nije ni bitno. Sve sto se radi po nekom obrascu a ukljucuje vise od neki-cut-off-point je obicaj. Redak doduse ali nebitno. Poenta je da je deo nasledjenih vrednosti i da te vrednosti ukljucuju tolerisanje takvih slucajeva. Uostalom i homoseksualnost nije cesta pojava pa nek i to bude екстремни изузетак који потврђује правило. Mislim, za one kojima je tradicija bozanstvo.

maksa83 maksa83 11:34 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Nije, kažu da je veoma prijatan i obrazovan čovek. Doduše, ne poznajem ga lično, ali poznajem neke ljude koji ga dobro poznaju i verujem njihovom sudu.

To slabo šta znači, ja sam poznavao pok. Branu Crnčevića i on je u tim situacijama bio jedan izuzetno topao i neverovatno zabavan tip, pa to ne menja ništa oko njegovog javnog angažmana.

Dakle da odvojimo ovde umetnika od njegovog dela, možda je Pornfirije moj duhovni blizanac i sjajan tip, ali to je tip koji je odlikovao Vučića, Vučelića i Orbana.

Nego, ne liči mi na tebe da se bacaš ovakvim prostačenjem. Veruješ, ne veruješ, to je sasvim irelevantno. Institucija koju on zastupa postoji vekovima i ima jako puno zasluga. Zarad toga, ako ništa drugo, ne bih je zvao kultom mrtvog Ješe.
Nisi ti pijačar, ti si ozbiljan čovek.

Kad postanem ozbiljan čovek da me se upuca u čelo.
softelectronics_e softelectronics_e 11:34 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
У овом случају, теолошки разлози су део онога у шта верује и што подржава већина.
Патријархов препрогатив, и као грађанина, и као поглавара већинске конфесије јесте да има мишљење и да то мишљење искаже, а посебно, као верски поглавар, он има и дужност да га саопшти. Уз све то, његов став није обавезујући за државу. Нотирај и то да је његова изјава дошла пост фестум, када је држава већ донела одлуку у вези прајда.



Prvo, drzava nije saopstila odluku. Kod SNSa je sve proces. AV je izasao sa svojom izjavom, pa su onda desnicari sa crkvom napravili litije, pa Comicka sa neizjavljenom izjavom, pa sad Patrijarh.

Drugo, tzv. narodne vrednosti nisu teoloski razlozi. Iz cega sledi da kada se poziva na narodne vrednosti Patrijarh vise ne deluje kao svesteno lice nego kao neki narodni glavar koji se krije iza mantije. Znam ja da to on zna i da ti isto to razumes ali ipak isticem posto se pravimo da nije tako.


Ми не знамо зашто је политичка одлука таква каква је, или макар ја нисам видела конкретно образложење. Неко образложење ће вероватно доћи, могуће вредносно неутрално, типа ”епидемиолошки разлози”.


Eno Guzjan ponudio majmunske boginje kao obrazlozenje. Sto ima veze za stvarnim razlogom koliko i ove vrednosti na koje se Porfirije poziva.


Вирџине су само екстремни изузетак који потврђује правило.

Ту се и не може говорити о обичају, већ је то изузетно ретка појава (на целом Балкану укупно, вирџина није било више ос стотину, две), која је настала у условима суровог патријархата и представљала пример екстремног жртвовања појединца за породичну заједницу по цену узимања другог родног идентитета.


Ne znam na koji period mislis kada kazes da ih je bilo vise stotina ali nije ni bitno. Sve sto se radi po nekom obrascu a ukljucuje vise od neki-cut-off-point je obicaj. Redak doduse ali nebitno. Poenta je da je deo nasledjenih vrednosti i da te vrednosti ukljucuju tolerisanje takvih slucajeva. Uostalom i homoseksualnost nije cesta pojava pa nek i to bude екстремни изузетак који потврђује правило. Mislim, za one kojima je tradicija bozanstvo.


Nisi u pravu!
Istina, ti mi ne deluješ da si 'mrzitelj svega srpskog'.
literatesa literatesa 11:38 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Prvo i osnovno, ako to pravo imamo ti i ja, zašto ga on ne bi imao?

Drugo je pitanje je da li njegovo mišljenje mora da bude obavezujuće.
Ne mora i ne treba!
I nije!
Dokaz?
Pa SPC je bila protiv svakog Prajda, pa su održavani uprkos tom stavu.

Isuse bože zar ti u jednom pasusu ne razumiješ razliku između tvog i patrijarhovog prava da naglas mislite,

i u drugom pasusu odmah ispod pišeš da njegovo mišljenje nije obavezujuće (kao ni tvoje).


Patrijarh je bacio sjekiru među podijeljen narod.
Narod je čekao da čuje šta patrijarh misli,
čekao je presudu.

Obavezao je presudom, i ovim vašim diskretnim opomenama - ne smiješ naglas reći da je pop glup, najavio vremena obračuna sa zlom?
softelectronics_e softelectronics_e 11:39 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Nije, kažu da je veoma prijatan i obrazovan čovek. Doduše, ne poznajem ga lično, ali poznajem neke ljude koji ga dobro poznaju i verujem njihovom sudu.

To slabo šta znači, ja sam poznavao pok. Branu Crnčevića i on je u tim situacijama bio jedan izuzetno topao i neverovatno zabavan tip, pa to ne menja ništa oko njegovog javnog angažmana.

Dakle da odvojimo ovde umetnika od njegovog dela, možda je Pornfirije moj duhovni blizanac i sjajan tip, ali to je tip koji je odlikovao Vučića, Vučelića i Orbana.

Nego, ne liči mi na tebe da se bacaš ovakvim prostačenjem. Veruješ, ne veruješ, to je sasvim irelevantno. Institucija koju on zastupa postoji vekovima i ima jako puno zasluga. Zarad toga, ako ništa drugo, ne bih je zvao kultom mrtvog Ješe.
Nisi ti pijačar, ti si ozbiljan čovek.

Kad postanem ozbiljan čovek da me se upuca u čelo.

Ko je sve odlikovao Putina, pa te odlikovače ne odbacuješ.
Što se tiče ozbiljnosti ili ne, ljudi skloni humoru su blago - i to veliko.
Ali, takvi ljudi veoma dobro vode računa da ne pređu granicu i postanu cinici. Ne zbog toga što se nešto posebno trude, nego zbog toga što im je to dato.
predatortz predatortz 11:39 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Dakle da odvojimo ovde umetnika od njegovog dela, možda je Pornfirije moj duhovni blizanac i sjajan tip, ali to je tip koji je odlikovao Vučića, Vučelića i Orbana.


Tačnije, potpisao ukaz o odlikovanjima. Čisto sumnjam da to u SPC zavisi od volje jednog čoveka. Upućeni kažu da je to možda i najdemokratskija institucija našeg društva, odnosno da se na Sinodu stvarno sukobljavaju mišljenja i stavovi i da skoro ni o čemu ne postoji apsolutno jedinstvo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:40 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Nisi u pravu!


Daj size.

Istina, ti mi ne deluješ da si 'mrzitelj svega srpskog'.


Ovo je starovizantijska institucija.
softelectronics_e softelectronics_e 11:52 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
Nisi u pravu!


Daj size.

Istina, ti mi ne deluješ da si 'mrzitelj svega srpskog'.


Ovo je starovizantijska institucija.

Misliš 'sajz' ili šta?
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:55 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Prvo, drzava nije saopstila odluku. Kod SNSa je sve proces. AV je izasao sa svojom izjavom, pa su onda desnicari sa crkvom napravili litije, pa Comicka sa neizjavljenom izjavom, pa sad Patrijarh.


Како није? Зар није Вучић (”држава то сам ја”) рекао да се прајд отказује?

Прецизности ради, литија је одржана на Велику Госпојину 28. августа, а Вучић је је 30. августа рекао да прајд неће бити одржан и да је то коначна одлука.

Drugo, tzv. narodne vrednosti nisu teoloski razlozi. Iz cega sledi da kada se poziva na narodne vrednosti Patrijarh vise ne deluje kao svesteno lice nego kao neki narodni glavar koji se krije iza mantije. Znam ja da to on zna i da ti isto to razumes ali ipak isticem posto se pravimo da nije tako.


Теолошки разлог је оно каже Свето писмо и светоотачко предање. Моје разумевање је да се Патријарх није позвао на ”narodne vrednosti”, већ је рекао да су теолошки разлози оно што прихвата и у шта верује већина у друштву (како православни, тако и верници других традиционалних вера).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:58 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
Nisi u pravu!


Daj size.

Istina, ti mi ne deluješ da si 'mrzitelj svega srpskog'.


Ovo je starovizantijska institucija.

Misliš 'sajz' ili šta?



syˈʒɛ.
angie01 angie01 11:58 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

већ је рекао да су теолошки разлози оно што прихвата и у шта верује већина у друштву


ko je izmerio tu vecinu?
predatortz predatortz 12:03 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

angie01
већ је рекао да су теолошки разлози оно што прихвата и у шта верује већина у друштву


ko je izmerio tu vecinu?


Popis iz 2011., na kom je bilo i pitanje o religijskoj pripadnosti.
Taj popis kaže da se u Srbiji 6.079.396 osoba izjasnilo da su pravoslavne vere.
angie01 angie01 12:13 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Taj popis kaže da se u Srbiji 6.079.396 osoba izjasnilo da su pravoslavne vere.


pa sta, u tom popisu moze svako da se izjasni tako, al to jos uvek ne znaci da se svi oni slazu sa odlukom oko prajda,...recimo ja znam vernike, koji su stali u odbranu parajda,...isto, je l se tu broje svestenici gejevi ili pedofili?

ps- ceTkaj, sad ti ne pravis sum ili sta?:)
predatortz predatortz 12:16 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

..recimo ja znam vernike, koji su stali u odbranu parajda,..


daj imena




ps- ceTkaj, sad ti ne pravis sum ili sta?:)


ljubazno odgovaram na pitanje koje si postavila. za razliku od tvog veoma agresivnog komentara upućenog meni, u kom nisam ništa pitao nego sam se obraćao jarilu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:24 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Како није? Зар није Вучић (”држава то сам ја”) рекао да се прајд отказује?

Прецизности ради, литија је одржана на Велику Госпојину 28. августа, а Вучић је је 30. августа рекао да прајд неће бити одржан и да је то коначна одлука.



Nije. Odnosno jeste to izjavio ali nema jos odluke vlade/policije da se protivustavno zabrani Prajd. Ne mogu oni da ga otkazu.

Litija 'Za spas Srbije' koju predvodi vekovima stara institucija pod imenom Nocni vukovi je deo iste maskarade. Nebitno ko je kada sta rekao.


Kad nesto sto se zove Ujedinjeni za tradiciju i porodicu kaze da se zalaze

"za zaštitu i očuvanje nacionalnih interesa, tradicionalnih i porodičnih vrednosti, zaštitu zdravlja dece i unapređenja javnog zdravlja Srbije."

a Porfirije onda doda u ime SPC:

"У потпуности разумемо суштински оправдану велику забринутост нашег народа који је у грубом промовисању и наметању политика и идеологија које имају за циљ да поруше стубове на којима се вековима гради наш идентитет, да све постане крхко, релативно и флуидно, осетио дубинско и систематско угрожавање свих темељних вредности којима је вековима одан, а посебно светиње брака и породице."

covek ne moze a da se ne raspameti od tolike doze nicim izazvane sabornosti i visoke teologije.

Svejedno bi bilo sta SPC, Nocni vukovi, sakali i ostale zveri pricaju da je Srbija demokratska drzava. To bi nekog zanimalo taman koliko ga zanima protest paora - odnosno ovo drugo bi ga vise zanimalo. Ali SPC i sve te 'krovne' organizacije su u Srbiji paradrzavne institucije.



angie01 angie01 12:41 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

daj imena


daj ti onih koji se slazu sa ovim sveopstim cirkusom-ocigledno ih ima, rulja se videla na litijama i ko su i kakvi su,...ako je tebi to vecina, onda smo bas tragicni.

...ja mislim da nismo...da gradjani Srbije ipak imaju drugacije profile.


ljubazno odgovaram na pitanje koje si postavila. za razliku od tvog veoma agresivnog komentara upućenog meni, u kom nisam ništa pitao nego sam se obraćao jarilu.

ahahahaha,...pa na istom ovom blogu si nicim izazvan pritrcao da mi se podsmevas i to u nekoj komunikaciji, koja nikakve veze s tobom nije imala,...da ne pominjem tvoje dugogodisnje sumove.
Jaril Jaril 13:07 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

"У потпуности разумемо суштински оправдану велику забринутост нашег народа који је у грубом промовисању и наметању политика и идеологија које имају за циљ да поруше стубове на којима се вековима гради наш идентитет, да све постане крхко, релативно и флуидно, осетио дубинско и систематско угрожавање свих темељних вредности којима је вековима одан, а посебно светиње брака и породице."


Ово апсолутно исто важи за увођење Хришћанства међу паганске Србе. Поготово се односи на увођење институције манастира која као западњачка новотарија већ вековима подрива институцију брака.
softelectronics_e softelectronics_e 13:09 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
Како није? Зар није Вучић (”држава то сам ја”) рекао да се прајд отказује?

Прецизности ради, литија је одржана на Велику Госпојину 28. августа, а Вучић је је 30. августа рекао да прајд неће бити одржан и да је то коначна одлука.



Nije. Odnosno jeste to izjavio ali nema jos odluke vlade/policije da se protivustavno zabrani Prajd. Ne mogu oni da ga otkazu.

Litija 'Za spas Srbije' koju predvodi vekovima stara institucija pod imenom Nocni vukovi je deo iste maskarade. Nebitno ko je kada sta rekao.


Kad nesto sto se zove Ujedinjeni za tradiciju i porodicu kaze da se zalaze

"za zaštitu i očuvanje nacionalnih interesa, tradicionalnih i porodičnih vrednosti, zaštitu zdravlja dece i unapređenja javnog zdravlja Srbije."

a Porfirije onda doda u ime SPC:

"У потпуности разумемо суштински оправдану велику забринутост нашег народа који је у грубом промовисању и наметању политика и идеологија које имају за циљ да поруше стубове на којима се вековима гради наш идентитет, да све постане крхко, релативно и флуидно, осетио дубинско и систематско угрожавање свих темељних вредности којима је вековима одан, а посебно светиње брака и породице."

covek ne moze a da se ne raspameti od tolike doze nicim izazvane sabornosti i visoke teologije.

Svejedno bi bilo sta SPC, Nocni vukovi, sakali i ostale zveri pricaju da je Srbija demokratska drzava. To bi nekog zanimalo taman koliko ga zanima protest paora - odnosno ovo drugo bi ga vise zanimalo. Ali SPC i sve te 'krovne' organizacije su u Srbiji paradrzavne institucije.




Kako po pitanju boldovanoga stoji u drugim zemljama?
Brane li glavešini crkve u Engleskoj, Francuskoj, Sloveniji, Norveškoj, Danskoj i Lihtenštajnu pravo da se izjašnjavaju o društvenim fenomenima i događanjima?
Sve spradjući se sa njima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:37 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
Како није? Зар није Вучић (”држава то сам ја”) рекао да се прајд отказује?

Прецизности ради, литија је одржана на Велику Госпојину 28. августа, а Вучић је је 30. августа рекао да прајд неће бити одржан и да је то коначна одлука.



Nije. Odnosno jeste to izjavio ali nema jos odluke vlade/policije da se protivustavno zabrani Prajd. Ne mogu oni da ga otkazu.

Litija 'Za spas Srbije' koju predvodi vekovima stara institucija pod imenom Nocni vukovi je deo iste maskarade. Nebitno ko je kada sta rekao.


Kad nesto sto se zove Ujedinjeni za tradiciju i porodicu kaze da se zalaze

"za zaštitu i očuvanje nacionalnih interesa, tradicionalnih i porodičnih vrednosti, zaštitu zdravlja dece i unapređenja javnog zdravlja Srbije."

a Porfirije onda doda u ime SPC:

"У потпуности разумемо суштински оправдану велику забринутост нашег народа који је у грубом промовисању и наметању политика и идеологија које имају за циљ да поруше стубове на којима се вековима гради наш идентитет, да све постане крхко, релативно и флуидно, осетио дубинско и систематско угрожавање свих темељних вредности којима је вековима одан, а посебно светиње брака и породице."

covek ne moze a da se ne raspameti od tolike doze nicim izazvane sabornosti i visoke teologije.

Svejedno bi bilo sta SPC, Nocni vukovi, sakali i ostale zveri pricaju da je Srbija demokratska drzava. To bi nekog zanimalo taman koliko ga zanima protest paora - odnosno ovo drugo bi ga vise zanimalo. Ali SPC i sve te 'krovne' organizacije su u Srbiji paradrzavne institucije.




Kako po pitanju boldovanoga stoji u drugim zemljama?
Brane li glavešini crkve u Engleskoj, Francuskoj, Sloveniji, Norveškoj, Danskoj i Lihtenštajnu pravo da se izjašnjavaju o društvenim fenomenima i događanjima?
Sve spradjući se sa njima.


Ja sam kriv. Trebao sam da sazmen sve u jednu recenicu posto prethodnu nisi procitao. Sto ne bi mogli da se izjasnjavaju. Kao sto i Porfirije sme. Ali to se onda ne racuna kao 'Svaka reč Njegove Svetlosti Patrijarha Srbskog se mora poštovati i slušati! Haug!'. Odnosno nece se smatrati nepristojnim ako mu se neko zestoko suprostavi. Drugo, nemaju Nocne vukove.

Vidi ovo:

The head of the Anglican Communion attempted to reinforce the church's stance against homosexual marriage this week, but the move was squashed by outcry from various bishops.

...

Welby [Archbishop of Canterbury] met with the GSFA in private on July 29 and offered to write a letter backing the traditional view of marriage, according to Anglican Church journalist George Conger. A call was scheduled for the conference — a sort of vote amongst the bishops to endorse or abandon proposed belief statements.

The next day — after word got out about the push for a formal rejection of homosexual marriage — the conference was threatened with chaos.

Many bishops reportedly stayed seated and did not receive the Eucharist during the mass. Protests against recording votes on church calls arose, and eventually, the conference ceased keeping track of individual bishops' decisions.


Inace kad smo kod prijatnih i obrazovanih ljudi sa kojima se ipak ne slazemo, Welbyja sam upoznao u pabu posle jedne konferencije. Slucajno se tamo nasao. Ne ja, nego on. Ne u pabu, nego na konferenciji.

literatesa literatesa 13:58 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ali to se onda ne racuna kao 'Svaka reč Njegove Svetlosti Patrijarha Srbskog se mora poštovati i slušati! Haug!'

Rekoh gore, diskretno se daje do znanja da je patrijarhova poslednja.. Komunizam i talibanizam mutiraće u očuvanje vrijednosti.
Slucajno se tamo nasao. Ne ja, nego on. Ne u pabu, nego na konferenciji.

:))



Sjetih se, ovde poslednje što sam vidjela je skandal o skupom kupatilu nekog sveštenika, račun pločica, kade i itd bio je u novinama..
crossover crossover 13:59 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
To slabo šta znači, ja sam poznavao pok. Branu Crnčevića i on je u tim situacijama bio jedan izuzetno topao i neverovatno zabavan tip, pa to ne menja ništa oko njegovog javnog angažmana.


Ја једном дошао код Ивана по неке плоче, улазим у кућу, трешти Дед Кенедиз, а Брана и Душко Радовић играју шах. Тотално надреална сцена. :)
softelectronics_e softelectronics_e 14:14 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Neues aus der Nachbarschaft
softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
Како није? Зар није Вучић (”држава то сам ја”) рекао да се прајд отказује?

Прецизности ради, литија је одржана на Велику Госпојину 28. августа, а Вучић је је 30. августа рекао да прајд неће бити одржан и да је то коначна одлука.



Nije. Odnosno jeste to izjavio ali nema jos odluke vlade/policije da se protivustavno zabrani Prajd. Ne mogu oni da ga otkazu.

Litija 'Za spas Srbije' koju predvodi vekovima stara institucija pod imenom Nocni vukovi je deo iste maskarade. Nebitno ko je kada sta rekao.


Kad nesto sto se zove Ujedinjeni za tradiciju i porodicu kaze da se zalaze

"za zaštitu i očuvanje nacionalnih interesa, tradicionalnih i porodičnih vrednosti, zaštitu zdravlja dece i unapređenja javnog zdravlja Srbije."

a Porfirije onda doda u ime SPC:

"У потпуности разумемо суштински оправдану велику забринутост нашег народа који је у грубом промовисању и наметању политика и идеологија које имају за циљ да поруше стубове на којима се вековима гради наш идентитет, да све постане крхко, релативно и флуидно, осетио дубинско и систематско угрожавање свих темељних вредности којима је вековима одан, а посебно светиње брака и породице."

covek ne moze a da se ne raspameti od tolike doze nicim izazvane sabornosti i visoke teologije.

Svejedno bi bilo sta SPC, Nocni vukovi, sakali i ostale zveri pricaju da je Srbija demokratska drzava. To bi nekog zanimalo taman koliko ga zanima protest paora - odnosno ovo drugo bi ga vise zanimalo. Ali SPC i sve te 'krovne' organizacije su u Srbiji paradrzavne institucije.




Kako po pitanju boldovanoga stoji u drugim zemljama?
Brane li glavešini crkve u Engleskoj, Francuskoj, Sloveniji, Norveškoj, Danskoj i Lihtenštajnu pravo da se izjašnjavaju o društvenim fenomenima i događanjima?
Sve spradjući se sa njima.


Ja sam kriv. Trebao sam da sazmen sve u jednu recenicu posto prethodnu nisi procitao. Sto ne bi mogli da se izjasnjavaju. Kao sto i Porfirije sme. Ali to se onda ne racuna kao 'Svaka reč Njegove Svetlosti Patrijarha Srbskog se mora poštovati i slušati! Haug!'. Odnosno nece se smatrati nepristojnim ako mu se neko zestoko suprostavi. Drugo, nemaju Nocne vukove.

Vidi ovo:

The head of the Anglican Communion attempted to reinforce the church's stance against homosexual marriage this week, but the move was squashed by outcry from various bishops.

...

Welby [Archbishop of Canterbury] met with the GSFA in private on July 29 and offered to write a letter backing the traditional view of marriage, according to Anglican Church journalist George Conger. A call was scheduled for the conference — a sort of vote amongst the bishops to endorse or abandon proposed belief statements.

The next day — after word got out about the push for a formal rejection of homosexual marriage — the conference was threatened with chaos.

Many bishops reportedly stayed seated and did not receive the Eucharist during the mass. Protests against recording votes on church calls arose, and eventually, the conference ceased keeping track of individual bishops' decisions.


Inace kad smo kod prijatnih i obrazovanih ljudi sa kojima se ipak ne slazemo, Welbyja sam upoznao u pabu posle jedne konferencije. Slucajno se tamo nasao. Ne ja, nego on. Ne u pabu, nego na konferenciji.

I šta si mu rekao kada si ga pozdravljao?
Gde si PornWelbi?!
A da ne pominjemo da bilo ko nema svoje Noćne vukove.
Jebote, dajte malo originalnosti kada pljujete po nekim ljudima.
A ne ko Švabo tralala, samo kopi pejstovanje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:21 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Rekoh gore, diskretno se daje do znanja da je patrijarhova poslednja.. Komunizam i talibanizam mutiraće u očuvanje vrijednosti.




Idemo napred u stara dobra tradicionalna vremena porodicnih zadruga sa Starinom cija se ne porice. Makar dok ga ne stigne lapot.
maksa83 maksa83 14:21 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

A ne ko Švabo tralala, samo kopi pejstovanje.

Gluposti !

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:34 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

I šta si mu rekao kada si ga pozdravljao?
Gde si PornWelbi?!



Nisam stigao, posto je odmah ispracao ovaj vic:

The Queen was showing the Archbishop of Canterbury around the royal stable when one of the stallions close by farted so loudly it couldn't be ignored. "Oh dear," said the Queen, "I'm dreadfully sorry about that." "It's quite understandable," said the Archbishop,
and after a second, "For a moment there I thought it was the horse."

Zajebavam se. Nije on ispricao. Ali je dobar.

Moze irsko pejstovanje?











principessa_etrusca principessa_etrusca 14:37 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

@ Neues aus der Nachbarschaft

И пријатност, и образовање су генерално прецењени.

Енглеску цркву због њених либералних ставова и релативизовања свега, напуштају после сваке нове модернизације и свештеници, и верници, и прелазе код римокатолика или код православних (најчешће у Антиохијску патријаршију).

Не познајем Патријарха лично (једном сам попричала са њим на неком пријему у српској амбасади пре 15+ година док је још био у Ковиљу, али то је био пригодни ”смол ток”). Раније овог лета сам га видела у публици на концерту Марте Аргерич на Коларцу.

Осим што је ”пријатан и образован”, Патријарх је мудар и бескомпромисан у вери.

У Енглеској цркви је све подложно компромису, и то ју је скоро сасвим расточило, док је Православље суштински бескомпромисно.
maksa83 maksa83 14:49 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

У Енглеској цркви је све подложно компромису, и то ју је скоро сасвим расточило, док је Православље суштински бескомпромисно.

U kom smislu beskompromisno? Pošto ja sad mogu da ti navedem jedno 8 kompromisa, počevši od sakrivanja homoseksualaca i pedofila u sopstvenim redovima pa do ordenovanja polusveta za svežanj EUR. Ako to nisu kompromisi onda ne znam šta su.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:58 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

У Енглеској цркви је све подложно компромису, и то ју је скоро сасвим расточило, док је Православље суштински бескомпромисно.


Ma meni je u religioznom smislu Engleska crkva jednako bliska odnosno daleka kao i SPC. Isto vazi i za katolicku crkvu. Pomenuo sam onaj susret vise u sali. Komentarisem poziciju crkve u drustvu i snagu/slabost drustva da odgovori na misljenja i akcije crkve.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:58 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ako to nisu kompromisi onda ne znam šta su.

Ти говориш о озбиљним трансгресијама којих је било и има у Цркви, а ја о релативизовању и мењању верских догми. Фрогс анд грендмадерс.
angie01 angie01 15:50 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

док је Православље суштински бескомпромисно.




Ти говориш о озбиљним трансгресијама којих је било и има у Цркви, а ја о релативизовању и мењању верских догми.




И пријатност, и образовање су генерално прецењени.



crossover crossover 16:39 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
У Енглеској цркви је све подложно компромису, и то ју је скоро сасвим расточило, док је Православље суштински бескомпромисно.

U kom smislu beskompromisno? Pošto ja sad mogu da ti navedem jedno 8 kompromisa, počevši od sakrivanja homoseksualaca i pedofila u sopstvenim redovima pa do ordenovanja polusveta za svežanj EUR. Ako to nisu kompromisi onda ne znam šta su.


У догматском смислу, теолошком. Нпр у православној цркви жена не може да буде свештеник, у англиканској може. Уствари, у англиканској цркви не само да жена може да буде свештеник него им је чак и првосвештеник жена, тј. тренутни монарх.

Али их чак ни те догматске разлике не спречавају да имају добре међуцрквене односе, како каже мој бивши парох отац Петар из Саборне цркве. Без проблема ми је Енглескиња англиканка била кума на венчању.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

crossover
maksa83
To slabo šta znači, ja sam poznavao pok. Branu Crnčevića i on je u tim situacijama bio jedan izuzetno topao i neverovatno zabavan tip, pa to ne menja ništa oko njegovog javnog angažmana.


Ја једном дошао код Ивана по неке плоче, улазим у кућу, трешти Дед Кенедиз, а Брана и Душко Радовић играју шах. Тотално надреална сцена. :)



Pričao Koraks o tome, pre par nedelja kod Zeca, kako su igrali šah kod Brane C. (pre nego što su se posvađali), Duško Radović uglavnom nije igrao, nego kunjao jer je imao tu neku levu smenu na radiju, šta li je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

literatesa
Нотирај и то да је његова изјава дошла пост фестум, када је држава већ донела одлуку у вези прајда.

Ne budi naivna, nije to samo čestitka iz crkve povodom nečeg..


Specijalno Obraćanje, ko Specijalna Operacija.

Jok i nije Putin naredio malim Rusima da nema parade ove godine.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Jedan je Patrijarh!
Ne misliš valjda da je neko ovde na blogu ravan Patrijarhu?

Jasno ti je da sam ja neimpresioniran funkcijom generalnog direktora "Kult Zombi Ješe DOO".

Inače ne mislim da je iko ovde na blogu ravan Pornfiriju, mislim da su ovde manje više svi bolji od njega. Niko ovde naime nije odlikovao ni Orbana ni Vučića ni Vučelića.


Jebote, ko je sve dobio to važno odlikovanje, a za našu Mašu Kurcolomku - ništa!
literatesa literatesa 18:22 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Specijalno Obraćanje, ko Specijalna Operacija.

Jok i nije Putin naredio malim Rusima da nema parade ove godine.



principessa_etrusca principessa_etrusca 18:23 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

него им је чак и првосвештеник жена, тј. тренутни монарх.

То није новитет јер од Хенрија VIII монарх је црквени поглавар, па је пошто је било неколико жена на енглеском престолу пре Елизабете II, толико је било и жена црквених поглавара (Supreme Governor). Краљица именује и највишу црквену личност, архиепископа од Кентерберија.

Оно што јесте новитет је да се скоро већ 30 година жене рукополажу за свештенике (још 1995. сам присуствовала венчању где је свештеник била жена). Сада жане свештеници нису изузетак, могуће је да их већ има пола-пола. Такође, сигурно 10+ година је како жене могу да буду и епископи, међутим, још пре појаве жена епископа, мушким свештеницима је било дозвољено да буду у истополном грађанском партнерству (али под условом да са партнером немају секс). Следећи корак је вероватно црквени брак за ЛГБТ, а осим тога, већ има жена епископа које су pro-choice,

Мислим да су за добре односе англиканаца и православаца извесно заслужни и оксфордски православци, од којих је вероватно најпознатији епископ Калистос Вер.
literatesa literatesa 18:24 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Idemo napred u stara dobra tradicionalna vremena porodicnih zadruga sa Starinom cija se ne porice. Makar dok ga ne stigne lapot.

Nije tako davno kako sam prvi put čula za lapot, znaš koliko nije davno kad me još nevjerica drži. :)
maksa83 maksa83 18:27 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

мушким свештеницима је било дозвољено да буду у истополном грађанском партнерству (али под условом да са партнером немају секс)

E pa onda dobro...

Kako se to, što kažu, proverava?
literatesa literatesa 18:28 07.09.2022

Re: AJAOOOOO




principessa_etrusca principessa_etrusca 18:34 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
мушким свештеницима је било дозвољено да буду у истополном грађанском партнерству (али под условом да са партнером немају секс)

E pa onda dobro...

Kako se to, što kažu, proverava?

Ваљда на часну реч, оно ”мајке ми”.

maksa83 maksa83 18:38 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Ваљда на часну реч, оно ”мајке ми”.

Kako kaže pančlajn onog vica u kome je Muja shvatio da u Engleskoj igraju poker na džentlmensko poverenje (ne moraš da pokažeš ruku koju imaš na kraju, samo kažeš šta imaš):

"E što me onda krenula karta..."
predatortz predatortz 18:44 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

onog vica u kome je Muja


Čim napišeš ili kažeš MujA, sjebo si vic!
maksa83 maksa83 18:52 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Čim napišeš ili kažeš MujA, sjebo si vic!

Ok, SuljA?

Edit & P.S. Burek sa sirom!
softelectronics_e softelectronics_e 19:11 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Čim napišeš ili kažeš MujA, sjebo si vic!

Ok, SuljA?

Edit & P.S. Burek sa sirom!

Auuu, brt!
Pa Mujo!
A ne Muja.
Mujo, Suljo, Haso ...
Zamisli da pričaš vic .. bili Muja i Hasa itd.
softelectronics_e softelectronics_e 19:12 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
мушким свештеницима је било дозвољено да буду у истополном грађанском партнерству (али под условом да са партнером немају секс)

E pa onda dobro...

Kako se to, što kažu, proverava?

Valjdda proverivač ujuto njuši onu stvar obojici.
I onda na osnovu toga prosuđuje.
maksa83 maksa83 19:13 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

Auuu, brt!
Pa Mujo!
A ne Muja.
Mujo, Suljo, Haso ...
Zamisli da pričaš vic .. bili Muja i Hasa itd.

Izvini!
softelectronics_e softelectronics_e 19:14 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

maksa83
Auuu, brt!
Pa Mujo!
A ne Muja.
Mujo, Suljo, Haso ...
Zamisli da pričaš vic .. bili Muja i Hasa itd.

Izvini!

Molim!
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:26 07.09.2022

Re: AJAOOOOO

literatesa
Idemo napred u stara dobra tradicionalna vremena porodicnih zadruga sa Starinom cija se ne porice. Makar dok ga ne stigne lapot.

Nije tako davno kako sam prvi put čula za lapot, znaš koliko nije davno kad me još nevjerica drži. :)

Авангардан обичај!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana