Ko napravi koaliciju sa SRS slaže se i sa ovom izjavom!!!

Branislav Kovačević Cole RSS / 21.05.2008. u 15:42

B92 item-new-black.gif Info item-new-black.gif Vesti item-new-black.gif Ratni zločini

trans.gif
Šešelj: Slava Zvezdanu Jovanoviću

21. maj 2008. | 14:01 -> 14:28 | Izvor: B92, Beta

 

Hag -- Vojislav Šešelj izjavio je u Hagu da Zvezdan Jovanović, osuđeni ubica premijera Srbije Zorana Đinđića, zaslužuje "slavu Gavrila Principa u srpskoj istoriji".

Seselj
Seselj

"Ja verujem da je Zvezdan Jovanović lažno optužen, a da nije - uživao bi slavu Gavrila Principa u srpskoj istoriji", rekao je lider Srpske radikalne stranke tokom unakrsnog ispitivanja svedoka optužbe Asima Alića pred Haškim tribunalom. Prvostepeni sud u Beogradu osudio je Jovanovića na 40 godina zatvora zbog ubistva Đinđića.

 

 

 

Atačmenti



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 15:47 21.05.2008

to sam malo pre

prochitala i pored zgrazavnja, moram priznati, nisam nishta drugo ni ochekivala i slazem se sa stavom da su TO radikali, jer su samo tako radili od kada postoje i svi ti glavni likovi u stranci su tu kroz dugu istoriju pretezno kriminalnog delovanja.

Pa braco srbi- chestitam vam na glasanju!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:50 21.05.2008

Re: to sam malo pre

Cestitam i Kostunici....& ostalima koji prave kakvu god racunicu sa Seseljom i slicnima....!!!!
avemarija avemarija 16:18 21.05.2008

Re: to sam malo pre

Cestitam i ja ! Srecna je Zemlja kojoj se istorija ponavlja. A i koja ima takve Doktore. I takve heroje . A i Direktore TV ,BIA ,Ministre unutrasnje { na bolovanju} , Nacelnike Generalstabova u penziji {a volu rep da iscupaju}, ex Ministre Pravde -Dousnike ,Novinare -Podstrekace i Patriote -lopurde i kriminalce ...Cestitam I buduceg Gradonacelnika koji ce verovatno prvo da podigne Zvezdanu iz Priboja ili vec odakle je Spomenik , il ce se po njegovom imenu ,ne daj boze , nazivati vrtic u Zemunu! Princip je odavno mrtav , neka mu sledbenici nastave NE{delo} ! U ovakvoj Nedodjiji ,sve je moguce .
sentinel26 sentinel26 21:37 21.05.2008

Re: to sam malo pre

Gos'n Cole,
nadam se da se nećete ljutiti ako predložim da neko (ko umije) postavi jedan video-klip a povezan je sa temom koalicija sa radikalima - odnosno kako to oni analiziraju izbore i prave koalicije.
Evo:
http://www.kobajagrande.com/654_Vojvoda.html

Poz.
JJ Beba JJ Beba 21:44 21.05.2008

Re: to sam malo pre

sentinel26
Gos'n Cole,nadam se da se nećete ljutiti ako predložim da neko (ko umije) postavi jedan video-klip a povezan je sa temom koalicija sa radikalima - odnosno kako to oni analiziraju izbore i prave koalicije.Evo:http://www.kobajagrande.com/654_Vojvoda.html Poz.

ovde
jananderson jananderson 21:50 21.05.2008

Re: to sam malo pre

sentinel26
Gos'n Cole,
nadam se da se nećete ljutiti ako predložim da neko (ko umije) postavi jedan video-klip a povezan je sa temom koalicija sa radikalima - odnosno kako to oni analiziraju izbore i prave koalicije.
Evo:
http://www.kobajagrande.com/654_Vojvoda.html

Poz.


jananderson jananderson 21:52 21.05.2008

Re: to sam malo pre

JJ Beba
sentinel26
Gos'n Cole,nadam se da se nećete ljutiti ako predložim da neko (ko umije) postavi jedan video-klip a povezan je sa temom koalicija sa radikalima - odnosno kako to oni analiziraju izbore i prave koalicije.Evo:http://www.kobajagrande.com/654_Vojvoda.html Poz.

ovde


šekspir :)
Boris_Treci Boris_Treci 15:55 21.05.2008

Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Niti to sto je Seselj izjavio, niti sto je Kostunica voljan da u koaliciji ucestvuje!
Jedan je u Hagu (zasto, pitam se), a drugi je javno davao podrsku ubicama Zorana Djindjica pre atentata, a kasnije prikazao odsustvo bilo kakve volje da se atentatori otkriju.

So, moj question je ponovo:
sta je tu cudno?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:58 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Boris_Treci


So, moj question je ponovo:
sta je tu cudno?



Nije cudno.....naravno, za normalne!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:58 21.05.2008

Videla sam,

ništa me više od njega ne čudi, ali da je strahota i sramota, jeste.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:02 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Branislav Kovačević Cole
Boris_Treci


So, moj question je ponovo:
sta je tu cudno?


Nije cudno.....naravno, za normalne!!!


Na žalost, tako misle i neki što će u koaliciju sa DS-om...
Setimo se Bajatovićeve izjave - "jedan je već platio glavom"...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:07 21.05.2008

Re: Videla sam,

[quote=Jelica Greganović

da je strahota i sramota, jeste.

SRAMOTA........je slaba rec za zlocin!!!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:16 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Drago Kovacevic
Branislav Kovačević Cole
Boris_Treci




Na žalost, tako misle i neki što će u koaliciju sa DS-om...
Setimo se Bajatovićeve izjave - "jedan je već platio glavom"...


Drago,
Mislim da nema mesta politickoj kampanji na ovu temu...preskoci nekad!!!
poz
bkc
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:18 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Branislav Kovačević Cole
Drago Kovacevic
Branislav Kovačević Cole
Boris_Treci




Na žalost, tako misle i neki što će u koaliciju sa DS-om...
Setimo se Bajatovićeve izjave - "jedan je već platio glavom"...


Drago,
Mislim da nema mesta politickoj kampanji na ovu temu...preskoci nekad!!!
poz
bkc

Izvini Cole, ali nije kampanja....samo neugodna činjenica...

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:20 21.05.2008

Re: Videla sam,

Ali je STRAHOTA dobra reč za zločin.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:21 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Drago Kovacevic
[quote=
poz
bkc

Izvini Cole, ali nije kampanja....samo neugodna činjenica...




Ima raznih CINJENICA...ali se one ne koriste bespotrebno i ne uvek....jer su ponekad kontraproduktivne!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:26 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Branislav Kovačević Cole
Drago Kovacevic
[quote=
poz
bkc

Izvini Cole, ali nije kampanja....samo neugodna činjenica...




Ima raznih CINJENICA...ali se one ne koriste bespotrebno i ne uvek....jer su ponekad kontraproduktivne!

Ma da bi više reči rekao....o)))
pozz
mikimedic mikimedic 16:57 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Cole --

sta je kontraproduktivno?

Ako Seselj kaze da je ok sto je Djindjic ubijen, to nije u redu, ali ako SPS kaze to isto onda je to OK?????


Noooooooo comment!!!

Sa SPS u koaliciji

N I K A D.

Ili bar nikad vise moj glas DS.

Da ne bude nesporazuma, LDPu jos manje.
angie angie 17:05 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Da ne bude nesporazuma, LDPu jos manje.


ovo je nepotrebna rechenica.
mikimedic mikimedic 17:11 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

angie
Da ne bude nesporazuma, LDPu jos manje.


ovo je nepotrebna rechenica.


Nije Angie, jer na ovom blogu svako kome se DS ne dopada iz bilo kog razloga je automatski za LDP.
angie angie 17:13 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

je automatski za LDP.



ja sam mislila zbog svega ostalog shto si ovde pisao- da je takva zabuna nemoguca:))))
mikimedic mikimedic 17:46 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

angie
je automatski za LDP. ja sam mislila zbog svega ostalog shto si ovde pisao- da je takva zabuna nemoguca:))))



Hehe Angie.. odlican. slatsko sam se nasmejao. Ok slazemo se...:))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:48 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

mikimedic
angie
je automatski za LDP. ja sam mislila zbog svega ostalog shto si ovde pisao- da je takva zabuna nemoguca:))))



Hehe Angie.. odlican. slatsko sam se nasmejao. Ok slazemo se...:))))

Ma i ja se slažem....o))
mikimedic mikimedic 18:19 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Pozdrav Dragecu nasem...:)

Ma iako je za LDP, iz iste smo branse...:))
vnk vnk 22:43 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

So, moj question je ponovo:
sta je tu cudno?


Samo to da i dalje skoro pola Srbije glasa za njih.

Amozda ni to vise nije cudno...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:47 21.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Samo to da i dalje skoro pola Srbije glasa za njih.

Amozda ni to vise nije cudno...

a skoro cela druga polovina se slaže da je sps prihvatljiv.
koji je rodio šešelja, koji će sa šešeljem u bg da pravi vlast.
vučićev šef je ovo izjavio i ovo nije prvo što je rekao o zđ.
ne znam da li je iko reagovao. mislim od stranaka.
my world my world 02:38 22.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Cudno je,da ce vecina Srpskih gradjana razumeti "siri dalje"tek posle pet godina...a do tada ce im dobro doci vec poznato"samaraj i dalje"!
Kasper Kasper 11:56 22.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

Ma iako je za LDP, iz iste smo branse...:))



Trenutno je za LDP. Sutra ko zna... Ipak govorimo o Dragu!
angie angie 15:06 22.05.2008

Re: Pa "ne vidim" sta je tu cudno?!

my world
Cudno je,da ce vecina Srpskih gradjana razumeti "siri dalje"tek posle pet godina...a do tada ce im dobro doci vec poznato"samaraj i dalje"!


pa kampanja i sluzi da se animira targetirana grupa, pa se onda osmishljava u odnosu na to shta ce da razume, pa u tom smislu je greshka ldp-a!
Ikan999 Ikan999 16:02 21.05.2008

A...

...onaj ko napravi Ustav sa SRS? ...ili je "ideoloski blizak" sa onim koji kaze "jedan od njih je vec platio glavom."? Sa cim se taj slaze?
zajec zajec 13:27 22.05.2008

Re: A...

Ovo je pun pogodak. Ljudi, kada je vlast (fotelja) u pitanju, svi bi i sa crnim djavolom tikve sadili. Sad im dobro dosao Seseljevov iskaz da udare po radikalima. Setimo se i ko ga je u Hag otpremio a i da ne treba iz konteksta tumaciti samu izjavu.
nsarski nsarski 16:03 21.05.2008

Polako se stvari izvode na cistinu

ovom izjavom. (Da ne potezem onaj stari klise: "ubica se vraca na mesto zlocina".)
Ovom coveku su gadosti urodjene. Kao sadista i psihopata, on uziva da ponizava ljude, na isti nacin kao sto razni poremeceni likovi vole da maltretiraju decu, zivotinje ili kelnere. U pravu si Cole - onaj koji se sa ovakvim udruzi, nije nista bolji od njega.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:28 21.05.2008

Re: Polako se stvari izvode na cistinu

nsarski
ovom izjavom. (Da ne potezem onaj stari klise: "ubica se vraca na mesto zlocina".)
Ovom coveku su gadosti urodjene. Kao sadista i psihopata, on uziva da ponizava ljude, na isti nacin kao sto razni poremeceni likovi vole da maltretiraju decu, zivotinje ili kelnere. U pravu si Cole - onaj koji se sa ovakvim udruzi, nije nista bolji od njega.



Izvini na ispravci...UBICE se uvek vracaju na mesto zlocina..!!!!
Dolybell Dolybell 16:31 21.05.2008

Re: Polako se stvari izvode na cistinu

.UBICE se uvek vracaju na mesto zlocina..!!!!


Šta žrtva ima od toga ?
gorcilo gorcilo 16:04 21.05.2008

Srbi vole skandale vise no leba...

Ovu izjavu je SESELJ dao iz cistog besa i amoziteta prema pokojnom premijeru, ona jest u duhu njegovog polozaja tamo, ali on je tom izjavom naneo veliku politicku stetu svojoj partiji dok ona vodi pregovore o formiranju nove vlade...

ta izjava samo limitira broj glasaca Srs-a, a izgleda da je u tom smislu ona i data, mislim da se svi iz SRS-a nerviraju zbog ove izjave, naravno sem Dragana Todorovica, on je u nekim stvarima radikalniji i cvrsci i od samog Seselja.

sve u svemu, SESELJ ocajnicki i fajterski se brani i napada sve zivo, to redje ima efekta, a mnogo cesce ima stete.

inace u izjavi koju je dao juce sam sebe je skocio u usta, kada je rekao da Zvezdan nije ubio premijera Djindjica, a posle te izjave govori da bi on Zvezdana proglasio za narodnog heroja i naslednoka Gavrila Principa za ono sta je uradio...gaf, zbunjenost, umor, ko zna sta ga je nateralo na ovakvu izjavu i nelogicnost !?

Seselj je dosledan sebi, da je lud-lud je, da je hrabar-hrabar je, da je pocesto neuracunljiv-neuracunjiv je, da ne preza ni oko cega ne preza...naprosto on politiku u Srbiji dozivljava kao cirkus i baru punu zaba, krokodila i sitnih punoglavaca, i u tom smislu se i ponasa, nama sem skandal tema i izjava nista drugo i ne preostaje.
Puerta Puerta 16:09 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

gorcilo
Ovu izjavu je SESELJ dao iz cistog besa i amoziteta prema pokojnom premijeru, ona jest u duhu njegovog polozaja tamo, ali on je tom izjavom naneo veliku politicku stetu svojoj partiji dok ona vodi pregovore o formiranju nove vlade... ta izjava samo limitira broj glasaca Srs-a, a izgleda da je u tom smislu ona i data, mislim da se svi iz SRS-a nerviraju zbog ove izjave, naravno sem Dragana Todorovica, on je u nekim stvarima radikalniji i cvrsci i od samog Seselja. sve u svemu, SESELJ ocajnicki i fajterski se brani i napada sve zivo, to redje ima efekta, a mnogo cesce ima stete. inace u izjavi koju je dao juce sam sebe je skocio u usta, kada je rekao da Zvezdan nije ubio premijera Djindjica, a posle te izjave govori da bi on Zvezdana proglasio za narodnog heroja i naslednoka Gavrila Principa za ono sta je uradio...gaf, zbunjenost, umor, ko zna sta ga je nateralo na ovakvu izjavu i nelogicnost !? Seselj je dosledan sebi, da je lud-lud je, da je hrabar-hrabar je, da je pocesto neuracunljiv-neuracunjiv je, da ne preza ni oko cega ne preza...naprosto on politiku u Srbiji dozivljava kao cirkus i baru punu zaba, krokodila i sitnih punoglavaca, i u tom smislu se i ponasa, nama sem skandal tema i izjava nista drugo i ne preostaje.

Slazem se uglavnom, samo se ne slazem sto se tice nelogicnosti, on smatra da Jovanovic nije ubio Djindjica, a da jeste ...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:13 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Mislim da je nepotrebno obrazlozenje, sa kojim se inace i ne slazem u potpunosti osim da je lud....!!!A zna se gde ONI TREBA DA SE NALAZE !!!
Maksa Maksa 16:14 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

ali on je tom izjavom naneo veliku politicku stetu svojoj partiji dok ona vodi pregovore o formiranju nove vlade...


U što ih je oštetio - pa 99.9% SRS članova i simpatizera bi potpisali tu izjavu.

mislim da se svi iz SRS-a nerviraju zbog ove izjave,


Na čemu zasnivaš to mišljenje?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:16 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

A zna se gde ONI TREBA DA SE NALAZE !!!

mislite cole:
odakle ne treba da izlaze.
JJ Beba JJ Beba 16:16 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

gorcilo:
.... da je hrabar-hrabar je.....,

u čemu se ogleda šešeljeva hrabrost !?!?!!
gorcilo gorcilo 16:17 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Na čemu zasnivaš to mišljenje?

*novo


Znam licno vodece ljude u srs-u...
Puerta Puerta 16:20 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

U što ih je oštetio - pa 99.9% SRS članova i simpatizera bi potpisali tu izjavu.

Ja ti kazem da ne bi ni 10% !
Na čemu zasnivaš to mišljenje?

*novo

Znam licno vodece ljude u srs-u...


Evo i ja potvrdjujem.
Dolybell Dolybell 16:36 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

da je hrabar-hrabar je

U čemu je to hrabar - e dajte jedan primer hrabrosti ?
On je to možda bio - dok je Tito bio živ i zato
bio na robiji ( sa koje niko ne može da izađe čitav- to se zna)
i kad to još ? Pa samo bolesnom čoveku može da bude
svejedno da li je u zatvoru ili na slobodi - što je inače, sam rekao.
Maksa Maksa 17:14 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Znam licno vodece ljude u srs-u...


Onda verovatno znaš i onog zabrinutog građanina koji mu je sa bine "poručio da se pripazi, pošto je i Tito pre smrti imao problema sa nogom".

Nisam ukapirao skroz - je l' se tvoji insajderi "nerviraju zbog izjave" u fazonu "ijubožegospode kakva strašna pomisao!", ili se nerviraju u fazonu "phuu, pa 'de baš sad to da mu izleti kad pokušavamo da glumimo civilizovanos'"?

angie angie 17:23 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Nisam ukapirao skroz - je l' se tvoji insajderi "nerviraju zbog izjave" u fazonu "ijubožegospode kakva strašna pomisao!", ili se nerviraju u fazonu "phuu, pa 'de baš sad to da mu izleti kad pokušavamo da glumimo civilizovanos'"?


makso- bash htedoh da pitam.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:34 21.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Maksa

Nisam ukapirao skroz - je l' se tvoji insajderi "nerviraju zbog
izjave" u fazonu "ijubožegospode kakva strašna pomisao!", ili se
nerviraju u fazonu "phuu, pa 'de baš sad to da mu izleti kad pokušavamo
da glumimo civilizovanos'"?

Ili pak se nerviraju sto ga poredi sa gavrilom principom, kad je trebalo sa Svetim Savom, Svetim Nikolajem, majkom Terezom ili eventualno Nikolom Teslom? Ili sto nije spomenio i njegovo knjizevno delo, vece od Andrica, Crnjanskog i Kisa (zajedno)?
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:00 22.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Ili sto nije spomenio i njegovo knjizevno delo, vece od Andrica, Crnjanskog i Kisa (zajedno)?


I to bar za milion strana...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:03 22.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Onda verovatno znaš i onog zabrinutog građanina koji mu je sa bine "poručio da se pripazi, pošto je i Tito pre smrti imao problema sa nogom".




jel ovog?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:06 22.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Ja ti kazem da ne bi ni 10% !

ne vidim da su posle one izjave da ako neko vidi đinđića neka mu kaže da je i tito pred smrt imao problema sa nogom, smanjilo biračko telo radikala. naprotiv, raste li raste.
Goran Pavlović Goran Pavlović 08:16 22.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Ludnica je kanda otkljucana, sirom ostala...
decentralizator_ decentralizator_ 12:58 22.05.2008

Re: Srbi vole skandale vise no leba...

Nisi dobro shvatio, rekao je on tačno ono što je mislio, inteligentan je on i vrlo retko greši.
Tako i vidim ovu izjavu. Radikali su svesni toga da im vlast ne donosi ništa. Kad jednom dođu na vlast vrlo brzo će da propadnu. Sad su druge okolnosti u odnosu na one od pre 8 godina. Ljudi su pouzimali kredite i treba ih vraćati od nečega, ovi kad počnu da vladaju ima sve da propadne i na sledećim izborima (doduše ako ih dozvole - ima ta mogućnost) su pukli. I toga su oni jako svesni. Ovako im je super, uvek su neki preteći činilac na političkoj sceni Srbije, i lepo žive od donacija raznih tajkuna koji misle da ovi jednog dana mogu da dođu na vlast pa im pune džepove sad.

Zato su se i dogovorili oko Beograda, tu mogu da vladaju i da se busaju kako imaju rezultate, a sve pare i donacije bi trebalo da im obezbedi republička vlada sa proevropskim strankama.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:05 21.05.2008

okoncanje

Posto se sudjenje ocigledno oduzilo, na scenu ce morati da stupi medicinski tim. Nekakva psihijatrijska dioijagnoza ce morati da se da, jer bi eventualni prekid sudjenja i vracanje optuzenog Srbiju skupo stajalo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:07 21.05.2008

Re: okoncanje

Jelena Pavlović
Posto se sudjenje ocigledno oduzilo, na scenu ce morati da stupi medicinski tim. Nekakva psihijatrijska dioijagnoza ce morati da se da, jer bi eventualni prekid sudjenja i vracanje optuzenog Srbiju skupo stajalo.

Vratiće se za jedno trideset godina...
Puerta Puerta 16:10 21.05.2008

Re: okoncanje

Vratiće se za jedno trideset godina...


Da, cisto da se ispuni Zoranova poslednja zelja: "Vodite i ne vracajte ga..."
mariopan mariopan 16:10 21.05.2008

Re: okoncanje

JOJ.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:08 22.05.2008

Re: okoncanje

Da, cisto da se ispuni Zoranova poslednja zelja: "Vodite i ne vracajte ga..."

ti zbilja sve veruješ što pročitaš?
i kako znaš da mu je to poslednja želja?
insajderski izvori?
Dolybell Dolybell 16:10 21.05.2008

Zvezdan II Uvozni

Izjava jednog da izvinete na izrazu, Šešelja V ?
koji proglasi Zvezdana I Domaćeg za Gavrila Principa ,
a koji uopšte ni po čemu ne može biti heroj -
sasvim je dobra usporedba - nemam joj šta zameriti.

Gavrilo Princip je bio i ostao samo običan terorista i
atentator koji je i platio cenu za glupost koju je učinio.
Srbija je taj atentat jedva preživela - a čije se posledice i danas
osećaju. Gavrilo Princip je jedna od naših velikih zabluda,
i pogrešnog vrednovanja jednog sumanutog čina -
koji je Srbiju zavio u crno - a bez ikakve potrebe.

Takođe i ubistvo Zorana Đinđića Srbija jedva preživljava -
posledice su takođe katastrofalne po samu Srbiju.

Zato su mu i Gavrilo Princip i Zvezdan Jovanović - isto,
i jedan i drugi su za Srbiju bili pogubni.

Pa samo još neko da mi pomene tog destruktivnog uvezenog
individuuma, koji Srbiju ne može da smisli i sve što radi
isključivo i jedino je samo na štetu ove zemlje i ovog naroda.
Davno sam se pitala - otkud on ovde i zašto ?
Zvezdan II Uvozni je odavno slučaj za medicinu - a ne
za pretresanje njegovih reči po blogovima.
On je tipičan primer patološkog mizantropa -
bez ikakvih emocija sem mržnje prema svima i svakome,
pa i prema samome sebi - što se odavno vidi.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:04 22.05.2008

Re: Zvezdan II Uvozni

Gavrilo Princip je jedna od naših velikih zabluda,
i pogrešnog vrednovanja jednog sumanutog čina -


Ovo zbog toga sto je u nasoj kulturi da vise vrednujemo namere nego rezultate ili posledice... eto recimo tom logikom bi i Milos Obilic trebao biti okarakterisan kao neko ko je ocrnio Srbiju jer je ubivsi Murata postavio sposobnijeg vojskovodju na celo turske vojske, Bajazita...

Gde povuci crtu?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:03 22.05.2008

Re: Zvezdan II Uvozni

Dejan Nikolic
Gavrilo Princip je jedna od naših velikih zabluda,
i pogrešnog vrednovanja jednog sumanutog čina -


Ovo zbog toga sto je u nasoj kulturi da vise vrednujemo namere nego
rezultate ili posledice... eto recimo tom logikom bi i Milos Obilic
trebao biti okarakterisan kao neko ko je ocrnio Srbiju jer je ubivsi
Murata postavio sposobnijeg vojskovodju na celo turske vojske,
Bajazita...

Gde povuci crtu?

Pa nije sasvim jasno -- ako cenimo posledice, atentat u Sarajevu je za Srbiju nevidjena tragedija i katastrofa. Po namerama -- pa sumnjivo je da su Apis i kompanija, kao strani placenici i tudjinske marionete (Ohrane), imali za Srbiju dobre namere. Dakle, dupla nula. Nema nijednog razumnog kriterijuma po kome sarajevski atentat nije terorizam (sasvim analogan ubistvu kralja Aleksandra u Marselju). Dok je za Obilica stvar drugacija, on je ubio neprijateljskog vojskovodju usred bitke, a ne secam se nesto da je ubijao pri tom i zene...
Dolybell Dolybell 05:14 22.05.2008

Re: Zvezdan II Uvozni

Ovo zbog toga sto je u nasoj kulturi da vise vrednujemo namere nego rezultate ili posledice... eto recimo tom logikom bi i Milos Obilic trebao biti okarakterisan kao neko ko je ocrnio Srbiju jer je ubivsi Murata postavio sposobnijeg vojskovodju na celo turske vojske, Bajazita...

Gde povuci crtu?


Negde kod ameba...otprilike
Kada je Murat ubijen, niko nije znao da je Bajzit sposobniji...

Dejan Nikolic Dejan Nikolic 13:01 22.05.2008

Re: Zvezdan II Uvozni

Dakle, dupla nula.


Ne sporim ja da je ubistvo Franje teroristicki akt. Having said that, dodao bih da sam komentarisao nasu (nacionalnu) percepciju Principa kao heroja, borca protiv Austrougarske represije (istorijske citanke od I rata na ovamo) a ne zakulisne igre i sile iza toga. Sam Princip je marioneta, klinac koji je napaljen od strane crnorukaca zeleo da ucini nesto za svoj narod i koji je ziveo u burnom vremenu jacanja juznoslovenske - srpske nacionalne svesti. To nam je dalo prostora da ga posmatramo kao heroja a ne kao teroristu (sto nesumnjivo jeste).

Znaci nisam poredio same aktove ubistva (bitka i atentat) iako se imalo sta i Obilicu prigovoriti (po jednoj verziji pogazio je rec i izaslanicku belu zastavu kako bi dosao do Murata) vec nasu percepciju o njima kao izvrsiocima.

a ne secam se nesto da je ubijao pri tom i zene...


Da je ispred Murata bila neka zena nisam siguran da bi ostala citava... a i Gavrilo se na sudjenju lepo izvinio i rekao da mu je zao zene. :)



dragan7557 dragan7557 12:21 23.05.2008

Re: Zvezdan II Uvozni

a ne secam se nesto da je ubijao pri tom i zene...


I to trudne = u drugom stanju = noseće pa je u stvari u pitanju dvostruko ubistvo (po nekim stavovima)
chole chole 14:48 26.05.2008

Re: Zvezdan II Uvozni

"Infans conceptus pronatur hahetus decomodo eius agitutr" - Rimsko pravo
(dete se smatra rodjenim ukoliko se se radi o zastiti njegovih prava)
Puerta Puerta 16:17 21.05.2008

Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa ...

Glas javnosti, 2. decembar 2002
BG Intervju: Inžinjer Milutin Mrkonjić

Kakav je, g. Mrkonjiću, po vašem mišljenju, odnos haškog suda prema bivšem predsedniku SRJ Slobodanu Miloševiću?
- Odnos takozvanog međunarodnog krivičnog Tribunala u Hagu prema Slobodanu Miloševiću i drugim srpskim rodoljubima se ogleda u drastičnom kršenju njihovih sloboda i prava propisanih međunarodnim konvencijama i drugim međunarodnim aktima po mnogim osnovama, pa čak i kroz kršenje sopstvenih pravila Tribunala od njega samog, što je nezabeleženo u istoriji međunarodnog pravosuđa.

Ukratko, Haški tribunal, preko svog Veća sudija, oduzima elementarno pravo Slobodanu Miloševiću da ravnopravno učestvuje u suđenju, predstavlja diskriminaciju i najgrublje kršenje njegovog prava na odbranu. Takođe, to je otvorena namera da mu se ne dozvoli ni minut odmora, da se što više izmori, a njegovo, inače loše, zdravlje još više pogorša. Poslednje upozorenje je stiglo od Konzilijuma holandskih lekara koji su savetovali sudu da se vreme suđenja i dnevno i nedeljno skrati i da mu se posle svake dve nedelje suđenja omogući četiri dana odmora ne računajući neradne dane. Ni ovo dramatično upozorenje medicinskih stručnjaka nije prihvaćeno od strane suda, čime je njegov život direktno ugrožen.

Kakav je odnos naših vlasti prema suđenju Slobodanu Miloševiću i šta im konkretno zamerate?
- Taj odnos je sraman i prema procesima koji se tamo vode i posebno prema Slobodanu Miloševiću lično. Sve što sam prethodno rekao vidi i naša i međunarodna javnost, ali nažalost izostaje vidljivije reagovanje dela naše javnosti, a posebno nema reagovanja aktuelne vlasti Srbije i Jugoslavije, koje se oglušuju o te nepravde, kao da Slobodan Milošević i drugi srpski rodoljubi zatočeni u Hagu, nisu državljani ove zemlje i sunarodnici ovog naroda - srpskog naroda. Kao da su tamo zbog nečeg drugog, a ne zato što su, poštujući Ustav svoje zemlje, branili nju i njene građane od inostrane oružane agresije i domaćih separatista i terorističkih formacija - razbijača Jugoslavije.

To ćutanje DOS-ove vlasti, i Savezne i Republičke skupštine, čiji sam ja poslanik, utoliko je neshvatljivije kada se zna da reagovanje u svetu na lažne optužnice protiv Slobodana Miloševića, kojima Tribunal lažno optužuje ne samo njega, već čitav srpski narod i njegovu državu, sve više rastu.
Što se aktuelne vlasti Srbije i Jugoslavije tiče, pokazale su se kao besprekoran servis haškog suda, od predaje Slobodana Miloševića, do pružanja svih podataka koje taj sud zatraži i ne zatraži. Sa druge strane, te iste vlasti zatvorile su sva vrata i uskratile svaki podatak iz arhiva i postojeće dokumentacije pravnim savetnicima Slobodana Miloševića.
Dolybell Dolybell 16:28 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Kao da su tamo zbog nečeg drugog, a ne zato što su, poštujući Ustav svoje zemlje, branili nju i njene građane od inostrane oružane agresije i domaćih separatista i terorističkih formacija - razbijača Jugoslavije.


Jeli se to preporučuje i za istoričara - kad je već
toliki neimar ? Nova antološka srpska misao !
Ja se nešto ne sećam da smo ratovali na srpskoj teritoriji - a vi?
angie angie 16:30 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa ...

a je l moze ova tragedija da se izlije u bronzi u bulevaru ratka mladica u vidu zlobe i shekija sa zardjalom kashikom?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:33 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Mene ne zanimaju svi ONI koji su bili na supotnoj strani...05 oktobra, vec oni koji su sa Zoranom bili zajedno. koji su mu se udvarali, koji bez Zorana ne bi postojali...a koji su danas spremni zarad vlasti, a ja bih rekao i licne slobode, spremni na deal sa svima, pa i sa SRS-om-.....na mestu br 1.Kostunica...2.Velja Ilic....Ljudi bez ikakvog obraza i integriteta...ljudi bez skrupula...steta je trositi reci na njih. BAGRA!!! Retko, skoro nikada nisam napisao ovako tešku reč na Blogu, ali jedina koja bi ih mogla naslikati je upravo ta.
Od BAGERA DO BAGRE !!!
Dolybell Dolybell 16:40 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Od BAGERA DO BAGRE !!!


E baš mi se dopalo. Nego, nikao da se setim
sa sigurnošću, beše li to Velja na bageru došao ili
sam nešto utripovala - sećam se Jo - bageriste ali
gde da stavim Velju ?
Puerta Puerta 16:41 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Branislav Kovačević Cole
Mene ne zanimaju svi ONI koji su bili na supotnoj strani...05 oktobra, vec oni koji su sa Zoranom bili zajedno. koji su mu se udvarali, koji bez Zorana ne bi postojali...a koji su danas spremni zarad vlasti, a ja bih rekao i licne slobode, spremni na deal sa svima, pa i sa SRS-om-.....na mestu br 1.Kostunica...2.Velja Ilic....Ljudi bez ikakvog obraza i integriteta...ljudi bez skrupula...steta je trositi reci na njih. BAGRA!!! Retko, skoro nikada nisam napisao ovako tešku reč na Blogu, ali jedina koja bi ih mogla naslikati je upravo ta.Od BAGERA DO BAGRE !!!

Kao prvo, mislim da je obrnuto, da Zoran bez Kostunice ne bi psotojao, mislim u politickom smislu. Moglo bi se reci da danas DS ne bi postojao bez Zorana, a kada pricate o tome ko je sta spreman zarad vlasti, mislim da tu Borisu nema ravnog!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:43 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Nije Velja dosao..ali se cesto pominjao uz bager dok mu je odgovaralo....ali mesto mu i jeste za bagerom u nekom ogradjenom prostoru....!!
Puerta Puerta 16:44 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Dolybell
Kao da su tamo zbog nečeg drugog, a ne zato što su, poštujući Ustav svoje zemlje, branili nju i njene građane od inostrane oružane agresije i domaćih separatista i terorističkih formacija - razbijača Jugoslavije.Jeli se to preporučuje i za istoričara - kad je već toliki neimar ? Nova antološka srpska misao !Ja se nešto ne sećam da smo ratovali na srpskoj teritoriji - a vi?

Ne znam o cemu pricas, to su reci buduceg ministra za infrastrukturu u vladi NN predsednika vlade ...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:45 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Puerta
[quote=
Kao prvo, mislim da je obrnuto, da Zoran bez Kostunice ne bi psotojao, mislim u politickom smislu. Moglo bi se reci da danas DS ne bi postojao bez Zorana, a kada pricate o tome ko je sta spreman zarad vlasti, mislim da tu Borisu nema ravnog!


Ne zelim da trolujem temu...moyemo na drugom blogu...a Kostunica je imao 4% u junu 2000-.te....ali da ne skrecem temu....drugi put, nije sporno i o svemu drugome...!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:49 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Kao prvo, mislim da je obrnuto, da Zoran bez Kostunice ne bi psotojao, mislim u politickom smislu.

Uh, težak promašaj....Puerta...

Puerta Puerta 16:56 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Kao prvo, mislim da je obrnuto, da Zoran bez Kostunice ne bi psotojao, mislim u politickom smislu.

Uh, težak promašaj....Puerta...

Nije promasaj. Svi znamo da niko sem Kostunice nije mogao da pobedi Milosevica, i to je cinjenica.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:58 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Puerta
Kao prvo, mislim da je obrnuto, da Zoran bez Kostunice ne bi psotojao, mislim u politickom smislu.

Uh, težak promašaj....Puerta...

Nije promasaj. Svi znamo da niko sem Kostunice nije mogao da pobedi Milosevica, i to je cinjenica.



Bas je cinjenica....a posebno da to svi znaju....verovatno ste mislili na sve clanove dss-a, ali sumnjam da i oni to danas veruju???
Puerta Puerta 16:58 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Ne zelim da trolujem temu...moyemo na drugom blogu...a Kostunica je imao 4% u junu 2000-.te....ali da ne skrecem temu....drugi put, nije sporno i o svemu drugome...!

U krajnjoj instanci(slazem se da ima buducnost ) jedni bez drugih nisu mogli da sruse Milosevica, ni sam Kostunica ni sam Djindjic, spojili su se oko jednog cilja, vec sutradan su bile primetne razlike medju njima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:59 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Puerta
Kao prvo, mislim da je obrnuto, da Zoran bez Kostunice ne bi psotojao, mislim u politickom smislu.

Uh, težak promašaj....Puerta...

Nije promasaj. Svi znamo da niko sem Kostunice nije mogao da pobedi Milosevica, i to je cinjenica.

Neću sad da skrećem sa teme....drugi put...
Ali, promašio si toliko da nisi pogodio ni korner liniju...
Puerta Puerta 17:00 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Bas je cinjenica....a posebno da to svi znaju....verovatno ste mislili na sve clanove dss-a, ali sumnjam da i oni to danas veruju???

Nec uda otvaram ovu temu, da je bilo ko drugi mogao da ga pobedi Kostunica ne bi bio kandidat, svi znamo koliko su Djindjic Canak i ostali bili nesrecni kada su podrzali Kostunicu.
mikimedic mikimedic 17:01 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

.na mestu br 1.Kostunica...2.Velja Ilic..


Zaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.
ivana23 ivana23 17:04 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Branislav Kovačević Cole
Nije Velja dosao..ali se cesto pominjao uz bager dok mu je odgovaralo....ali mesto mu i jeste za bagerom u nekom ogradjenom prostoru....!!

Dovezao je i on bager, na nekom kamionu.. Sa tog bagera je pala ona devojka (Jasmina Jovanovic) koja je poginula 5. oktobra.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:05 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Puerta
Bas je cinjenica....a posebno da to svi znaju....verovatno ste mislili na sve clanove dss-a, ali sumnjam da i oni to danas veruju???

Nec uda otvaram ovu temu, da je bilo ko drugi mogao da ga pobedi Kostunica ne bi bio kandidat, svi znamo koliko su Djindjic Canak i ostali bili nesrecni kada su podrzali Kostunicu.

Puerta,
samo ovo pa da završim sa trolom....
Ja nikada nisam uspeo zakucati na koš....Moj sin je imao pet godina i pošlo mu je za rukom...šta misliš kako..
Pa tako što smo ga burazer ili ja podigli i držali dok je zakucavao......
Puerta Puerta 17:05 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Neću sad da skrećem sa teme....drugi put...
Ali, promašio si toliko da nisi pogodio ni korner liniju...

Ok drugi put, mada me nervira ta naknadna pamet, sad ispada da su svi mogli da pobede, mogao si i ti da se kandidujes dobio bi 100% .
Puerta Puerta 17:08 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Drago Kovacevic

Puerta
Bas je cinjenica....a posebno da to svi znaju....verovatno ste mislili na sve clanove dss-a, ali sumnjam da i oni to danas veruju??? Nec uda otvaram ovu temu, da je bilo ko drugi mogao da ga pobedi Kostunica ne bi bio kandidat, svi znamo koliko su Djindjic Canak i ostali bili nesrecni kada su podrzali Kostunicu. Puerta,samo ovo pa da završim sa trolom....Ja nikada nisam uspeo zakucati na koš....Moj sin je imao pet godina i pošlo mu je za rukom...šta misliš kako..Pa tako što smo ga burezre ili ja podigli i držali dok je zakucavao......

Ok razumem, ja sam i rekao da niko nije mogao sam, morali su da se udruze, ali zasto nisu podigli Djindjica da zakuca ili bilo kog drugog, ni tada im Kostunica nije bio drag. Seti se onih izjava Canka koliko mu je bilo tesko da podrzi Kostunicu ali je morao.
Maksa Maksa 17:19 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Puerta,
samo ovo pa da završim sa trolom....
Ja nikada nisam uspeo zakucati na koš....Moj sin je imao pet godina i pošlo mu je za rukom...šta misliš kako..
Pa tako što smo ga burezre ili ja podigli i držali dok je zakucavao......


Sjajna metafora.

Gos'n Drago sa pola terena - bez koske.
Maksa Maksa 17:23 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

ali zasto nisu podigli Djindjica da zakuca ili bilo kog drugog, ni tada im Kostunica nije bio drag.


Iz istog razloga iz kog Dragov petogodišnji sin nije digao Dragu da zakuca, nego ovaj njega.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:25 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Maksa
ali zasto nisu podigli Djindjica da zakuca ili bilo kog drugog, ni tada im Kostunica nije bio drag.


Iz istog razloga iz kog Dragov petogodišnji sin nije digao Dragu da zakuca, nego ovaj njega.

E, ovo je tek zakucavanje...o))
JJ Beba JJ Beba 17:31 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Zaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.

ko kleči nisko udara
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:35 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

JJ Beba
Zaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.

ko kleči nisko udara
:)

Ili padne sa Palme...o))
JJ Beba JJ Beba 17:37 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Drago Kovacevic

JJ Beba
Zaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.ko kleči nisko udara:)Ili padne sa Palme...o))

sve sami niski udarci i padanje o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:42 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

JJ Beba
Drago Kovacevic

JJ Beba
Zaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.ko kleči nisko udara:)Ili padne sa Palme...o))

sve sami niski udarci i padanje o))

Nego, čujem, Palma širi zoo - vrt....
Ako dobije resor poljoprivrede ima da reketira sve mesare u Srbiji...o))
nigde neće biti nožica, crevaca ni džigerice...o))
Sve ide za Jagodinu...
JJ Beba JJ Beba 17:46 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Drago Kovacevic

JJ Beba

Drago KovacevicJJ BebaZaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.ko kleči nisko udara:)Ili padne sa Palme...o))sve sami niski udarci i padanje o))Nego, čujem, Palma širi zoo - vrt....Ako dobije resor poljoprivrede ima da reketira sve mesare u Srbiji...o))nigde neće biti nožica, crevaca ni džigerice...o))Sve ide za Jagodinu...

pukli smo za piKtije o))
mada mislim da to možda i nije tako loše... možda ženama prekipi pa izađu iz tih redova za nogice i konačno uzmu stvar u svoje ruke. ako nas to ne ujedini i ne pokrene, ne znam šta će..
:)
angie angie 17:49 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

pukli smo za piKtije


ovo meni ne bi odgovaralo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:52 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

JJ Beba
Drago Kovacevic

JJ Beba

Drago KovacevicJJ BebaZaboravio si na DS, koji kleci na kolenima pred Ivicom.ko kleči nisko udara:)Ili padne sa Palme...o))sve sami niski udarci i padanje o))Nego, čujem, Palma širi zoo - vrt....Ako dobije resor poljoprivrede ima da reketira sve mesare u Srbiji...o))nigde neće biti nožica, crevaca ni džigerice...o))Sve ide za Jagodinu...

pukli smo za piKtije o))
mada mislim da to možda i nije tako loše... možda ženama prekipi pa izađu iz tih redova za nogice i konačno uzmu stvar u svoje ruke. ako nas to ne ujedini i ne pokrene, ne znam šta će..
:)

E, to....o))
A Palma je deklarisani borac za natalitet....Vidiš da je to sasvim racionalna mera...
Dakle, što manje pihtija, više dece...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:54 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

angie
pukli smo za piKtije


ovo meni ne bi odgovaralo!

Angie ipak daje prednost pihtijama...o))
pozz
JJ Beba JJ Beba 17:54 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

angie
pukli smo za piKtije ovo meni ne bi odgovaralo!

a kome bi?
sa piKtijama nema zezanja
:)
Puerta Puerta 18:18 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Iz istog razloga iz kog Dragov petogodišnji sin nije digao Dragu da zakuca, nego ovaj njega.


E nasmejao si me do suza
angie angie 18:23 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Drago Kovacevic

angie
pukli smo za piKtije ovo meni ne bi odgovaralo!Angie ipak daje prednost pihtijama...o))pozz


pa da znash kakve pravim- i ti bi:)))
Dolybell Dolybell 19:10 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Ne znam o cemu pricas, to su reci buduceg ministra za infrastrukturu u vladi NN predsednika vlade ...
*novo


Znaš znaš, ne praviti se "nevešt" -ali ako treba da se crta - crtaću :

Kakav je odnos naših vlasti prema suđenju Slobodanu Miloševiću i šta im konkretno zamerate?
- Taj odnos je sraman i prema procesima koji se tamo vode i posebno prema Slobodanu Miloševiću lično. Sve što sam prethodno rekao vidi i naša i međunarodna javnost, ali nažalost izostaje vidljivije reagovanje dela naše javnosti, a posebno nema reagovanja aktuelne vlasti Srbije i Jugoslavije, koje se oglušuju o te nepravde, kao da Slobodan Milošević i drugi srpski rodoljubi zatočeni u Hagu, nisu državljani ove zemlje i sunarodnici ovog naroda - srpskog naroda. Kao da su tamo zbog nečeg drugog, a ne zato što su, poštujući Ustav svoje zemlje, branili nju i njene građane od inostrane oružane agresije i domaćih separatista i terorističkih formacija - razbijača Jugoslavije.


Kako se to može smatrati da je Slobodan Milošević imao PRAVO da brani Jugoslaviju ?
Nije Jugoslavija bila Srbija - pa da je ON (neko) brani ?
Ko mu je dao pravo da brani Jugoslaviju od raspada - i zašto bi
se od raspada branila - naročito oružanom silom ?

Jesu li se pre toga vodali po celoj Jugi i šta su postigli - ništa.
Kad se nisu dogovorili - nema te sile koja raspad može da spreči,
da je tada i sprečen na silu - šta bi bilo posle ?

Koja inostrana agresija je bila u pitanju i kada i zašto?
Da li je ON znao da se ta agresija može dogoditi?
Šta je uradio da se ne dogodi - sem što je sleg'o ramenima?

Ko ga uopšte video od kad je počelo bombardovanje ?
Da nije bio sa narodom u masi negde - na mostovima,
Trgu Republike ...?

Samo je njegova hrabrost preko tuđih leđa poznata.




Puerta Puerta 19:21 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Ne znam o cemu pricas, to su reci buduceg ministra za infrastrukturu u vladi NN predsednika vlade ...
*novo

Znaš znaš, ne praviti se "nevešt" -ali ako treba da se crta - crtaću :

Kakav je odnos naših vlasti prema suđenju Slobodanu Miloševiću i šta im konkretno zamerate?
- Taj odnos je sraman i prema procesima koji se tamo vode i posebno prema Slobodanu Miloševiću lično. Sve što sam prethodno rekao vidi i naša i međunarodna javnost, ali nažalost izostaje vidljivije reagovanje dela naše javnosti, a posebno nema reagovanja aktuelne vlasti Srbije i Jugoslavije, koje se oglušuju o te nepravde, kao da Slobodan Milošević i drugi srpski rodoljubi zatočeni u Hagu, nisu državljani ove zemlje i sunarodnici ovog naroda - srpskog naroda. Kao da su tamo zbog nečeg drugog, a ne zato što su, poštujući Ustav svoje zemlje, branili nju i njene građane od inostrane oružane agresije i domaćih separatista i terorističkih formacija - razbijača Jugoslavije.


Kako se to može smatrati da je Slobodan Milošević imao PRAVO da brani Jugoslaviju ?
Nije Jugoslavija bila Srbija - pa da je ON (neko) brani ?
Ko mu je dao pravo da brani Jugoslaviju od raspada - i zašto bi
se od raspada branila - naročito oružanom silom ?

Jesu li se pre toga vodali po celoj Jugi i šta su postigli - ništa.
Kad se nisu dogovorili - nema te sile koja raspad može da spreči,
da je tada i sprečen na silu - šta bi bilo posle ?

Koja inostrana agresija je bila u pitanju i kada i zašto?
Da li je ON znao da se ta agresija može dogoditi?
Šta je uradio da se ne dogodi - sem što je sleg'o ramenima?

Ko ga uopšte video od kad je počelo bombardovanje ?
Da nije bio sa narodom u masi negde - na mostovima,
Trgu Republike ...?

Samo je njegova hrabrost preko tuđih leđa poznata.

Posto sam dobre volje, ponovicu jos jednom.
Ovo su reci buduceg ministra u vladi NN lica cije ime jos uvek krije Boris Tadic.
Dakle, mislim da nisi shvatila poentu teksta, pre svega naslov "Ko napravi koaliciju sa SPS slaze se sa ..." pa onda ide intervju koji sam naveo.
Pitanja koje postavljas nisu sumerena na pravu adresu.
ivana23 ivana23 19:28 21.05.2008

Re: Ko napravi koaliciju sa SPS slaze sa .

Dakle, mislim da nisi shvatila poentu teksta, pre svega naslov "Ko napravi koaliciju sa SPS slaze se sa ..." pa onda ide intervju koji sam naveo.

Namerna ili slucajna greska? SPS > SRS

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana