Zdravlje

Niska banja

Vojislav Stojković RSS / 26.07.2022. u 15:08

Dok je mi Cigani i Srbi pevamo po kafanama, srču da i ne spominjem, za taj veliki, muzički obrazovani, svet  to je klasika.

…………… 

Iz ciklusa: Večite pesme

Tagovi



Komentari (445)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 19:17 27.07.2022

Re: M'da!

e pecarose, bas sam htela da zakacim jedan njihov drugi klip,..al rekoh daj da zapeva zensko:).
pecaros pecaros 19:28 27.07.2022

Re: M'da!

angie01
e pecarose, bas sam htela da zakacim jedan njihov drugi klip,..al rekoh daj da zapeva zensko:).


Meti nešto, imaju gomilu atraktivnih spotova.
angie01 angie01 19:34 27.07.2022

Re: M'da!

angie01 angie01 19:38 27.07.2022

Re: M'da!

i jednu sevdalinku-gradsku ljubavnu pesmu iz BiH,...posto vidim neka gubljenja u objasnjenju:)),

razmisljam razmisljam 19:52 27.07.2022

Re: M'da!

predatortz
Na njih sam mislio.
Agresivni, dosadni, nemuzikalni...


Њих не треба ни разматрати, а камо ли узимати за озбиљно - само избегавати у широком луку.

Дочим оне мајсторе с југа ваља слушати и уживати у њиховом умећу, јер збиља свирају пуним плућима и пуним срцем.

Хоћу рећи, треба се клонити генерализовања.
angie01 angie01 20:24 27.07.2022

Re: M'da!

i makedonska,

angie01 angie01 20:33 27.07.2022

Re: M'da!

a pazi sad, sevdalinka, a napisao je Hajnrih Hajne-preveo Aleksa Santic, komponovao Rubinstajn, a peva Himzo Polovina,





zoja444 zoja444 20:40 27.07.2022

Re: M'da!

edit: pricalo se u toj emisiji i o karasevdahu sa juga srbije.
vcucko vcucko 09:32 28.07.2022

Re: M'da!

predatortz
softelectronics_e
Što se tiče muzike, mogu svašta da podnesem.
Izuzetak su tzv. trubači.
Jer onu larmu ne podnosim - organski.


To ovi preplanuli, što falširaju.

Prava srpska truba je rapsodija za uši i dušu.



Da. To je i meni Srbija.
softelectronics_e softelectronics_e 09:32 28.07.2022

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Задњих година су те чаробне свирке баш проредиле, године сустигле. И прошле године - однесе га корона. Лака му земља; фала маестру на лепоти што нас даровао.



Tebi fala na prici sto si podelio.


Nele o Nolu!

Atomski mrav Atomski mrav 15:48 28.07.2022

Re: M'da!

Постоји анегдота да је Бобан М. са својим оркестром гостовао на неком џез фестивалу у Америци. Тамо је требало да изведу једну заједничку нумеру, те им је координатор поделио ноте да вежбају. Бобан је музички неписмен (не зна да чита ноте) те је замолио да му се партитура одсвира. Поновио ју је без грешке након једног слушања.
Толико о фалширању. Да не говорим да су сви присутни били запањени и одушевљени.


Kako beše onaj vic za džez muzičare - dobro sviraju ali mnogo grešU!
solo solo 20:27 27.07.2022

.


Makedonija el definitivo.

49 41 49 41 20:36 27.07.2022

Balkan je oduvek bio popriste dobra i zla.

Svako je nosio, donosio, odnosio; kuhinje, kulture ...
Za zaboravljene, klunule, skrajnute...

https://youtu.be/eFhcogOmFds
zoja444 zoja444 21:04 27.07.2022

za one koji vole

trenutno, rts3, verdijev festival.
docsumann docsumann 07:15 28.07.2022

neparna lokomotiva


Atomski mrav Atomski mrav 15:46 28.07.2022

Re: neparna lokomotiva

Kad otvorim YT, prvi video je Rik Beato. :)

Inače, ponovo mi radi bioskop, tj. YT klipovi na Blogu. Znači, nikad iskrolovati ovu stranicu...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:44 29.07.2022

Re: neparna lokomotiva

docsumann




Ali kako drug Rik zaboravi najbolju (ujedno i najslušljiviju) od svih tih parno/neparnih zajebancija:



(za entuzijaste, ovo je 6/8 - 7/8 u introu posle kad krene pevanje onda je 6/8. Needless to say, naučio sam je na klaviru još prošle godine ali da se ne hvalim i kačim selfije, doduše samo ovaj intro, posle je sve manjeviše isto, što reče mali Mocart matorom Salijeriju svirajući njegov bedni uradak ).

pecaros pecaros 00:50 30.07.2022

Re: neparna lokomotiva

srdjan.pajic
doduše samo ovaj intro, posle je sve manjeviše isto, što reče mali Mocart matorom Salijeriju svirajući njegov bedni uradak ).


Moja omiljena epizoda, gledao (slušao) sam je X puta. Da je Jozef drugi dobio napad lucidnosti, Amadeus bi mu spevao operu na turskom.



I ovaj finale... Kakav trijumf (jedan od mnogih) ljudskog duha!

'Too many notes, dear Mozart, too many notes' is what Emperor Joseph II supposedly said after the first performance of the Entfuhrung aus dem Serail in Vienna's old Burgtheater. Mozart's reply was: 'Just as many as necessary, Your Majesty.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:35 31.07.2022

Re: neparna lokomotiva

Moja omiljena epizoda, gledao (slušao) sam je X puta


I moja omiljena... gledao pre neku nedelju sa ćerom film, pa sam se podsetio.

Inače, učitaljica klavira me napušta ("Padawan, nemam više šta da te naučim!" ), i sad mi se nudi izbor - neka pevaljka-pijanistkinja, ujedno i fitnes trener (dosta lepo izgleda), a po zanimanju je dirigent, jebote, kad sve to stiže da postigne da napravi?), a drugi izbor mi je neka guzata ruskinja tek zaposlena, kojoj u CVu piše da da je učenica neke čuvene moskovske tetke koja je izumela svoju metodu podučavanja klavira, a baštinila je neke druge stare čiče, poslednje izdanke tzv. Stare Sovjetske Škole Klavira, šta god to da je bilo, ali imam osećaj da je slično onom mučenju gimnastičarki u dobra stara vremena hladnog rata. Usput još i kaže da je specijalista za Rahmanjinova, doktorirala na njemu, i za još jednog dedu za koga nisam čuo, te da podučavanje klavira zasniva na dubokom poznavanju anatomije, aj šit ju not. Već sam se prestravio, mislim da ću ipak da se opredelim za ovu gimnasičarku fitnes trenera pod a), mator sam ja da mi tu neka naci ruskinja komanduje zaleganje atomski s fronta, i bije po prstima lenjirom kad pogrešim notu ili ispadnem iz takta.





pecaros pecaros 13:10 31.07.2022

Re: neparna lokomotiva

srdjan.pajic
gledao pre neku nedelju sa ćerom film


Ako nisi gledao, preporučujem ovaj igrano-dokumentarni film, sa uživo izvedenom trećom simfonijom i malo romantizovanim pokušajem rekonstrukcije svega što se događalo tokom premijernog izvođenja. I ovo sam gledao izvestan broj puta. BBC majstori.


pecaros pecaros 15:45 31.07.2022

Re: neparna lokomotiva

srdjan.pajic
Padawan, nemam više šta da te naučim!


Valjda se kod tebe desio povoljan miks talenta, sluha, telesne motorike i volje.

Svojevremeno se kod mene zadesila jedna poluakustična bas-gitara, pa sam malo veDŽbao. Mislim da sam bio faličan u poslednje dve od nabrojanih stavki.

Imam bangave prste... Kažu da se to popravlja upornim radom. Pa da, tako je, ali postoji predispozicija. Rade i jedni i drugi, ali jedni trče 9.60 a drugi 12.00

I tu dolazim do poslednje stavke - "uporni rad" podrazumeva beskrajno ponavljanje istih rifova ili čega god, dok se sve ne pretvori u teški smor. Druga bi pesma bila da sam kao klinac bio u nekom uličnom bendu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:02 31.07.2022

Re: neparna lokomotiva

Valjda se kod tebe desio povoljan miks talenta, sluha, telesne motorike i volje.


Da, da, neki zlobnik bi rekao: od svega po malo (ali baš malo!). Sem onog Harvard testa koji smo radili ovde na blogu i koji je nedvosmisleno pokazao da sam suvi muzički genije!

Real talEnat ima moja ćera (eno je, skida sama na klaviru ono mučenje od pesme Running up that Hill, jer je odgledala ST, i to tako što je naučila da otpeva (jer ima zabranu youtubea, pa ne može da skida sa videa), i onda skida po svom glasu. Ali je na kraju našla na musescoreu note, nekakav aranžman za klavir i sad cepa).

Ja sam samo sado-mazo, volEm, ali sam mator, pa se mučim, ali kad napokon kako tako savladam što mi je zadato, onda se hvalim na sva usta, kao što se da primetiti, snimam sam sebe i šaljem prijateljima i rođacima, smaram ih... Ali, cenim, jebeš život ako tokom njega ne odvojiš vreme da naučiš da sviraš bar neki instrument, makar i samo za svoje uvce, za mačke i dečije rođendane. A možda tako inspirišem i nekog od mojih drugara i rođaka, navučem ga da proba i sam da nauči.

Idenje u muzičku školu definitivno pomaže, pogotovu kad si mator, mene je žestok blam da dođem nespreman na čas pa me učiteljica gleda popreko, možda bi i udarila šamar ali ne sme jer sam bar dvaput stariji od nje (samo neka kineskinja i ja smo seniori, ostalo su sve deca). I malo je teško naći vreme za vežbanje, vežbam kad deca polEžu, ili rano ujutro, udarim im postrojavanje uz skale i Šopena. Jedino mi ide u prilog što sam uporan ko konj i ne odustajem lako, against all odds, pa se vidi neki napredak, rekao bih.


solo solo 16:47 28.07.2022

Wolfgang Amadeuskugeln



Sevdalinka über alles!

Samo za kosačicu babinog šljivika u večeri rane.....

angie01 angie01 18:34 28.07.2022

Re: Wolfgang Amadeuskugeln


Sevdalinka über alles!


IMALI SMO BLOG O TOME

Rambo odlicno objasnio nasu "demokratiju".
shmoo shmoo 01:23 29.07.2022

Wolfgang Amadeuskugeln

и чивијашки севдах.

(А другом приликом ћемо о ваљевској подвали, чачанским каишима, ужичким ђоновима, пожешкој бургији итд.)

(Видети под Рака Љутовац.)


solo


Sevdalinka über alles!

Samo za kosačicu babinog šljivika u večeri rane.....




Први дан септембра. Сунчано јутро. У шљивику на трави лежи Симан, руке затурио под главу, над њим се модре и савијају гране пуне рода. Не мисли ништа, само се смешка, јер га од главе до пете испуњава једно једино осећање: да је све ово његово.



Не бих да кварим забаву, али не можемо сви ни бит' Босанци, јебо га ти!

Само једна мала исправка.

Софка Николић није рођена нити се упокојила у Бијељини како рече Јосип Пејаковић.

Сахрањена је у Бијељини поред своје ћерке Мариоле.








П.С. - Кажу да је маторо спадало, чича Алкибијад, најбоље волео Цојле Манојле.

softelectronics_e softelectronics_e 06:33 29.07.2022

Re: Wolfgang Amadeuskugeln

shmoo

...

Не бих да кварим забаву, али не можемо сви ни бит' Босанци, јебо га ти!
...

Ja, ipak, mislim da se kaže - jebaji ga.
literatesa literatesa 07:00 29.07.2022

..

Taso, je**o te pop Bosanac.

Prvo to.


Pop Bosanac, tamo gdje su oni jednaki, sluge božije, govori da si u pravoslavlju plitak kao i u srpskom jeziku. Mahalušo.
solo solo 07:17 29.07.2022

Re: Tassolitera

Ja, ipak, mislim da se kaže - jebaji ga.


Taso kako ono kažu na brdu?

,,Ko se igra s' mladićima.......

p.s.

Gde su tvoji šljivici,što ti nemaš onaku kosilicu za baŠču ebala te Emina aleksina, gde su ti mozartkugle dok jašeš po praterskom točku,što tebi babo nije ostavio nešto da možeš da kačiš slike dok se šetaš tamo/vamo a golube? Krivo ti što si sirotinja? Nisi se snašo. Jebuckaj ga.



I ne zajebaji više ove napaćene blogere.Staješ ljudima na muku. Prestali i da kuvaju na blogu.Pocrkasmo od gladi.

Kako se kaže pa kako se kaže.

Kaže se 'ebo sam vas kad vas stignem.

Tako se kaže.

softelectronics_e softelectronics_e 07:41 29.07.2022

Re: Tassolitera

solo

...

I ne zajebaji više ove napaćene blogere.Staješ ljudima na muku. Prestali i da kuvaju na blogu.Pocrkasmo od gladi.

Kako se kaže pa kako se kaže.

Kaže se 'ebo sam vas kad vas stignem.

Tako se kaže.


Eeeee, da.
Kada pomenu klopu, žena rešila da sutra pravi bosanski lonac.
Što se mene tiče, samo neka je kašikom.
solo solo 07:52 29.07.2022

Re: Tassolitera

Kada pomenu klopu, žena rešila da sutra pravi bosanski lonac.


Zar nije bošnjački lonac?

Aj se nađemo u kompromisu.

Titov lonac.

I svi zadovoljni.

shmoo shmoo 08:53 29.07.2022

Re: Wolfgang Amadeuskugeln

softelectronics_e
shmoo

...

Не бих да кварим забаву, али не можемо сви ни бит' Босанци, јебо га ти!
...

Ja, ipak, mislim da se kaže - jebaji ga.



У Босни?

Док певају севдалинке?

Нисам то знао.


shmoo shmoo 09:18 29.07.2022

Клот пасуљ

solo
Ja, ipak, mislim da se kaže - jebaji ga.


Taso kako ono kažu na brdu?

,,Ko se igra s' mladićima......



Срам те, бре, било.

Ја сам фини човек, господин. (Другачије и немаш на Брду.)

Уопште ми то није било на памети.


I ne zajebaji više ove napaćene blogere.Staješ ljudima na muku.



Молим да се тезе не замењују и да се сопствена мука не трансферише на другога.

Одавно је сасвим јасно да свако сам себи овде на Блогу Б92 стаје на сопствену муку.






docsumann docsumann 09:27 29.07.2022

Re: Tassolitera

Titov lonac.

I svi zadovoljni


zar on nije pravio premasne čorbe?
shmoo shmoo 09:54 29.07.2022

Само су неки једнакији од других

literatesa
Taso, je**o te pop Bosanac.

Prvo to.


Pop Bosanac, tamo gdje su oni jednaki, sluge božije, govori da si u pravoslavlju plitak kao i u srpskom jeziku. Mahalušo.



Немој ти то мени да објашњаваш него објасни ти то лепо овом твом Босанцу попу који ми је у Београду тражио 10 000 динара за опело, а да се није ни загрцнуо ни замуцао.

А у свим београдским парохијама су претежно и углавном све неки попови из Босне. Вуку један другога све по рођачким линијама.

Јбг.

Е, јеси чула да Вучић гради национални стадион у Сурчину да на њему игра репрезентација Србије?

Каже, развојни пројекат, 200-250 милиона евра.

Гарантовано ће неки од тих београдских попова из Босне да освети камен темељац, а?






П.С. - Не мораш да ми одоговараш на ово.

Већ знам унапред шта ће писати на тој твојој дописној карти из старе Вијене. Или Беча, како кажу Маџари.






softelectronics_e softelectronics_e 10:13 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

shmoo
literatesa
Taso, je**o te pop Bosanac.

Prvo to.


Pop Bosanac, tamo gdje su oni jednaki, sluge božije, govori da si u pravoslavlju plitak kao i u srpskom jeziku. Mahalušo.



Немој ти то мени да објашњаваш него објасни ти то лепо овом твом Босанцу попу који ми је у Београду тражио 10 000 динара за опело, а да се није ни загрцнуо ни замуцао.
...

Čekaj Shmuu!
Samo 10 iljade?
shmoo shmoo 10:38 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

softelectronics_e
shmoo
literatesa
Taso, je**o te pop Bosanac.

Prvo to.


Pop Bosanac, tamo gdje su oni jednaki, sluge božije, govori da si u pravoslavlju plitak kao i u srpskom jeziku. Mahalušo.



Немој ти то мени да објашњаваш него објасни ти то лепо овом твом Босанцу попу који ми је у Београду тражио 10 000 динара за опело, а да се није ни загрцнуо ни замуцао.
...

Čekaj Shmuu!
Samo 10 iljade?



Видим да си се ти барем загрцнуо и прогутао глас Х.

И овај млади поп из Босне исто гута глас Х, али не зато што се загрцне када каже "10 хиљада", него му је то одлика матерњег говора.


predatortz predatortz 10:45 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других


А у свим београдским парохијама су претежно и углавном све неки попови из Босне. Вуку један другога све по рођачким линијама.


Što to ne proterate? Jer, ti iz Bosne...

Ne, ne jebu vas popovi iz Bosne i njihove rođačke veze.
To je samo nuspojava vaše glavne tegobe.

Odrodili ste se od najbližih, ne držite se jedni drugih, ne ispomažete se.

To nema veze sa bosanskim popovima, to što oni rade je prirodno. Prirodno je pomoći svom ako možeš i umeš.

Mnogo prirodnije od kukanja o tome kako to neki rade.

Edit:

E da, da ne zaboravim...

Veoma je lako saznati koliko tebi, meni, bilo kome od nas, pripada prava nad Beogradom.
Odeš u Katastar nepokretnosti i izvadiš potvrdu na tvoje ime. I to je to!

shmoo shmoo 11:52 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

predatortz

А у свим београдским парохијама су претежно и углавном све неки попови из Босне. Вуку један другога све по рођачким линијама.


Što to ne proterate? Jer, ti iz Bosne...

Ne, ne jebu vas popovi iz Bosne i njihove rođačke veze.
To je samo nuspojava vaše glavne tegobe.

Odrodili ste se od najbližih, ne držite se jedni drugih, ne ispomažete se.

To nema veze sa bosanskim popovima, to što oni rade je prirodno. Prirodno je pomoći svom ako možeš i umeš.

Mnogo prirodnije od kukanja o tome kako to neki rade.

Edit:

E da, da ne zaboravim...

Veoma je lako saznati koliko tebi, meni, bilo kome od nas, pripada prava nad Beogradom.
Odeš u Katastar nepokretnosti i izvadiš potvrdu na tvoje ime. I to je to!





Полако, Предо, не залећи се. Не треба ти тетејац к'о за тулумбе и туфахије, џабе га потежеш.

Прво пажљиво размисли о свему што си прочитао, па онда о свему што би могао да кажеш на то.

То што сам написао нема никакве везе са Босанцима. Има везе са поповима. И са "поповима". И са рођачким линијама као завичајним удружењима заједно са придруженим им корупцијом и непотизмом који обавезно иду уз та завичајна удружења као пратећи елементи.

Или ако хоћеш прецизније, то што сам написао има везе са Босанцима исто колико и са Шумадинцима, пречанима, Црногорцима, Херцеговцима, чарапанима, ерцовима, јужном пругом, Личанима, Славонцима,...

(Мрзи ме да набрајам даље све те крајеве на Балкану које насељавају Срби. Знаш на шта мислим.)

Али ето, случајно се потрефило да је драга нам Тес која толико мрзи Београд и Београђане баш од те босанске духовне и интелектуалне елите са највишим челом међ' свим Сербљима исто као и тај клинац, поп Босанац који ми је усред Београда на Новом гробљу тражио 10 000 динара за опело.

Није ни тражио. Само ми саопштио да толико спремим пара. Као да је таксиста, а не поп.

А Београд је престоница Србије. И српска престоница. Припада свим Србима и несрбима, становницима Београда или не, подједнако. И припада свима исто онолико колико им и не припада зато што је свој и неухватљив такав какав је као град. Тај Београд. И такав је баш због свих тих људи који у њему живе.

Размисли мало. И читај пажљивије.


EDIT:

Предо, зар ме толико не познајеш после толико времена на Блогу Б92?

Ваљда си схватио до сада да од свих тих колективитета, или људи под неким колективним именом, једино заиста искрено органски не могу да сварим и не подносим само моје комшије Жарковце.

Знаш, због оног графита:"До Бановог брда људи, од Бановог брда Жарковци." )

(Дуга прича, сеже читав век у прошлост, од оснивања Општине Чукарица 1911. године. Углавном, склопили смо какво-такво примирје 2011. године када су се руковале две председнице, председница Удружења стари Жарковац и председница Удружења стари Чукаричанин. Па је тренутно затишје на том фронту.)

Чак ни Шиптаре не стављам ту уз Жарковце.

А и нису ни сви Жарковци у питању.

Има и међу њима понеки фини човек. Нађе се.

Само се тешко дође до таквих Жарковаца.







А ако ми и даље не верујеш за то што ти кажем, питај Чучка шта сам му написао у једном ПП једаред када се на Блогу дошло до оваквих расправа о "Београђанима".

А мислим, ако ме памћење још увек служи, да сам и теби слао једаред сличну ПП као и Чучку.

literatesa literatesa 11:57 29.07.2022

Re:..

Što to ne proterate?

Iako mi sličice na Netu često postavljaju dijagnoze, Predatortz, od tebe sam hladnokrvnija. :)


I koliko je 10.000?


Pričala sam ovde o onoj sjajnoj ženi Bošnjakinji što mi jednom rekla da joj brat redovno ide na Blajburg a ja pomislila, ajde de, možda čovjek vozi kamion, kamion sladoleda. :)

E, ona se sa hodžom opasno zamjerila baš oko sahrane oca..

Poenta:

Svi mi imamo svog Bosanaca, pa i Taso popa, ni po jada, nije to problem, problem je što je Taso nastavnik srpskog a mi nismo desetogodišnjaci izBosne..

shmoo shmoo 11:59 29.07.2022

Е, да! Да не заборавим!

literatesa

Taso, je**o te pop Bosanac.



Ма пусти, слатка моја.

Ем Босанац, ем миленијалац.

Летална комбинација.





literatesa literatesa 12:01 29.07.2022

Re:..

То што сам написао нема никакве везе са Босанцима. Има везе са поповима. И са "поповима".

Taso, ne čitam tvoje komentare (dok čekam skriptu i točim med, treniram mentalnu skriptu), reko', da vidim šta gnječiš Predatortzu.

Sa čim je u svezi onomad kad si mi napisao da nas je ionako sve je**ao Abdulah Sidran?
shmoo shmoo 12:21 29.07.2022

Скрипта има два краја, као и севдалинка

literatesa
То што сам написао нема никакве везе са Босанцима. Има везе са поповима. И са "поповима".

Taso, ne čitam tvoje komentare (dok čekam skriptu i točim med, treniram mentalnu skriptu), reko', da vidim šta gnječiš Predatortzu.




А шта то значи када неко каже "врцам мед"?

Озбиљно питам, како се то ради?

Како се врца мед? И шта то уопште и значи?

Стално то чујем од ових пчелара, а немам појма какав је то процес и како се изводи.


Sa čim je u svezi onomad kad si mi napisao da nas je ionako sve je**ao Abdulah Sidran?



Онај што је рекао да су жене као со, може и без њих, али је бљутаво.

Мудар човек.






literatesa literatesa 12:32 29.07.2022

Re:..

Како се врца мед?

Hm, imam u tel slike od poslednjeg vrcanja meda i pokazaću ih, - dok riješim izvjesne tehničke probleme..

shmoo shmoo 12:42 29.07.2022

Re: Re:..

literatesa
Како се врца мед?

Hm, imam u tel slike od poslednjeg vrcanja meda i pokazaću ih, - dok riješim izvjesne tehničke probleme..




'Ајде, молим те.

Ономад када сам као разредни заказивао поправни испит из физике, колегиница ми рече да не може баш тог дана када сам ја мислио јер врца мед.

Грешна ми душа, ја одмах помислио да сам потрефио баш тај један дан у недељи када се она и њен муж сексају (не баш пријатна сцена за замишљање када погледам ту моју колегиницу) јербо немам појма шта то значи врцати мед. А тако ми то звучи, на то ме асоцира.

Док не савладаш све тајне технике и технологије, ево ти ( и осталима) један текст за читање и размишљање.

О томе сам једаред причао Геџи на Блогу, али није згорег да поновимо и утврдимо градиво.


За неколико година, максимално 20, више неће бити људи који ће учити децу


Пре неколико дана ме звали да коментаришем слаб упис на “наставничке факултете”. Срећом био сам на одмору и касно видео поруку.

Али заиста треба сваког да зачуди због чега је на биологији (наставнички смер) уписано 0 (НУЛА) студената!? Ни други факултети и смерови нису много бољи. Баш изненађење!

Или сасвим нормална реалност?

Како су ови људи чудни па не желе да “троше” време и новац 5-6 година и уче па после лагано 10 година на биро, 15 година рада у три школе да се “набере” норма, да спроводе неке “реформе” које су замислили људи по неким канцеларијама и све то за лаганих 600 еура месечно!

Баш су ови нови студенти чудни!

Треба овоме додати и да се сви петљају у тај посао и да морате трпети позиве и галаме од “члана саветништва, саветника, ментора, помагача држача столице заменику секретара меснозаједничке организације познатог члана странке за боље сутра” који вози ауто вредности ваше петогодишње плате.

Додајмо и како су сви постали стручњаци за дидактику, психосоматику, психомоторику, педагошке стандарде, планове и програме, системе оцењивања, тестове, начине предавања и да сте подложни критици од министарства до конобара (дубоко извињење људима који се баве овим послом).

И све то за 600 еура…

За неколико година, максимално 20, више неће бити људи који ће учити децу. И то је чињеница!

А онда ће они родитељи који имају новац то моћи да плате, а остали!? Они нек гласају.

Ево и разлога:

1. Не знам ниједног колегу наставника чије се дете школује за наставника. Иначе су то била породична занимања (моји родитељи су профе). Мој син је далеко од тога.

2. Не знам да неко дете кроз игру више жели да буде учитељ/ица. Више би их било инфлуенсер. То је део економске политике. Деца прате медије и виде шта је “успешно”.

3. Не знам особу из образовања која је задовољна односом друштва и државе према образовању.

4. Најбољи ученици већ годинама иду на техничке (ИТ сад доминира), медицинске и сродне факултете. Наставнички смерови се углавном “попуњавају” од ученика који су имали слабији успех.

5. Не знам инжењера који би радио у школи за 600 еура. Како отварате ИТ смерове? Можете и за астронауте, али где су вам наставници?

6. Пре четврт века је свака месна заједница почела школовати кадар. То је сад свакако дошло на наплату јер се тржиште заситило.

7. Пре месец дана сам имао актив/семинар. Са 46 година био сам један од млађих колега у сали. Уместо смањивања норме и деловања на едукацију млађих ми експлоатишемо наставнике и “крпимо” им норме док не оду у пензију

8. Реално, наставници и не треба да постоје кад је већ ту Википедија и Јутјуб. То је мишљење људи!

Већ сада немате наставнике за бројне области и наставне предмете. Углавном ће се у школама запошљавати “чувари и контролори”!

9. Још не знам особу која је отишла из наставе па се вратила у њу. Оних 10% што се није снашло, а и то “гања” да буде нешто друго. Чуди ме да не желе у наставу јер је тамо четири месеца распуста и само мало се прича са децом!?

10. Нема друштвене свести о потреби за образовањем нити поштовања. То је велика грешка која долази на наплату.

Баш су чудни ови нови студенти па не желе да се школују за наставнике. Или су само економски довољно паметни…

Због овога ускоро можете “угасити” наставничке смерове јер је то економски неисплативо држати “у животу”. То је реалност!

Зато цените мисионаре и оне који то воле!



(Аутор: Ведран Зубић, наставник из Сарајева)


ЛИНК


shmoo shmoo 19:36 29.07.2022

Re: Tassolitera

docsumann
Titov lonac.

I svi zadovoljni


zar on nije pravio premasne čorbe?



За своје госте на вечери или само за себе и Јованку?



milisav68 milisav68 21:34 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

shmoo
То што сам написао нема никакве везе са Босанцима. Има везе са поповима. И са "поповима". И са рођачким линијама као завичајним удружењима заједно са придруженим им корупцијом и непотизмом који обавезно иду уз та завичајна удружења као пратећи елементи.

Nisu tu najbitnije rođačke veze.
predatortz predatortz 21:45 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

Nisu tu najbitnije rođačke veze.


Tu rođačke veze uopšte nemaju neki bitan uticaj.
shmoo shmoo 22:47 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

predatortz
Nisu tu najbitnije rođačke veze.


Tu rođačke veze uopšte nemaju neki bitan uticaj.



Слажем се са Милисавом да нису најбитније, али се не слажем са тобом, Предо, да баш немају неки битан утицај.


Умро Вукота у Црну Гору, па стигао пред Светог Петра који га пита да ли хоће у Рај или у Пакао.

- А Београд не може? - пита Вукота Светог Петра.


vcucko vcucko 23:43 29.07.2022

Re: Скрипта има два краја, као и севдалинка

shmoo

А шта то значи када неко каже "врцам мед"?

Озбиљно питам, како се то ради?

Како се врца мед? И шта то уопште и значи?

Стално то чујем од ових пчелара, а немам појма какав је то процес и како се изводи.


Imaš kazanče, u kazančetu sokoćalo, u sokoćalo turiš saće i vrtiš. I vrtiš. Pa opet vrtiš.
Što jače, brže i duže vrtiš više iscediš meda iz onog saća u kazanče.
Čisto da te ohrabrim: vrtiš celo popodne, bogu dušu a on je neće, a skupilo se tako. Do dec meda. Pa sutra opet.

Kao profesoru srpskog naravno poznata ti je srpska komparacija. E, po srpskoj komparaciji, to ti je pos'o u čku lepe matere

Litera-tes, jesam li mu dobro objasnio?
vcucko vcucko 23:45 29.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

shmoo



Умро Вукота у Црну Гору, па стигао пред Светог Петра који га пита да ли хоће у Рај или у Пакао.

- А Београд не може? - пита Вукота Светог Петра.



Čuš Beograd. Vračaaar!
shmoo shmoo 08:02 30.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

vcucko

Imaš kazanče, u kazančetu sokoćalo, u sokoćalo turiš saće i vrtiš. I vrtiš. Pa opet vrtiš.
Što jače, brže i duže vrtiš više iscediš meda iz onog saća u kazanče.
Čisto da te ohrabrim: vrtiš celo popodne, bogu dušu a on je neće, a skupilo se tako. Do dec meda. Pa sutra opet.



Сунце му жарко, па ја онда нисам много промашио што ме тај израз "врцати мед" асоцира на секс?


Čuš Beograd. Vračaaar!



Да, тамо су Црногорци.

Босанци воле Дорћол.



П.С. - Чучко, разумем ја да је био у питању Нови Пазар и некадашњи камарад из управе Расим Љајић (то са камарадима у управама фудбалских клубова ти је к'о са ЦИА; једном ЦИА, увек ЦИА), али није уопште тренутак за то.

Сад се још више плашимо Кипрана.



Нама ће се европска прича, по свему судећи, завршити са Твентеом.

Причао нам Тадић (Душан, Ајакс) да Твенте игра само онолико колико му треба, ништа више преко тога. Никада више од тога.

За Чукарички ће и то бити довољно осим ако нас бог не погледа, па ови из Твентеа реше да у следећа два четвртка неће да трче из верских убеђења или зато што штрајкују из ко зна ког разлога.

Самлеће нас ритмом. К'о Фејенорд Партизана ономад.

literatesa literatesa 08:05 30.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

Босанци воле Дорћол.

Stvarno ne vidiš da svi vidimo, ne muči te 10.000 već što je pop izBosne, maa on će tebi.. ovo-ono.
literatesa literatesa 08:14 30.07.2022

Re: ..

Imaš kazanče, u kazančetu sokoćalo, u sokoćalo turiš saće i vrtiš. I vrtiš. Pa opet vrtiš.
Što jače, brže i duže vrtiš više iscediš meda iz onog saća u kazanče.
Čisto da te ohrabrim: vrtiš celo popodne, bogu dušu a on je neće, a skupilo se tako. Do dec meda. Pa sutra opet.

Ne, nije tako. Ne zavisi brzina okretanja ramova od brzine okretanja ručke. Ono dobije ubrzanje, samo onaj koji okreće mora oslušnuti da li je pravilno uhvatilo, kako bih rekla, u autu čuješ rad motora ako forsiraš u pogrešnoj brzini. I med izlazi sporo kad su ramovi prazni. Prosto.
literatesa literatesa 08:16 30.07.2022

Re: ..

Imam baš sliku ramova unutra u brzini, i točenje meda iz vrcaljke i prije toga skidanje voska sa rama, one zatvore, zaštite fino sve sa njim.
shmoo shmoo 08:49 30.07.2022

Госпођа Тописировић и покојни Маршал

literatesa
Босанци воле Дорћол.

Stvarno ne vidiš da svi vidimo, ne muči te 10.000 već što je pop izBosne, maa on će tebi.. ovo-ono.






Него, Титова сахрана и женске сисе.

Пролеће 1980.

Одвели нас групно из школе (био сам тада прва година средње) да прођемо поред Титовог одра изложеног у Скупштини.

Отегли се редови из више праваца према Скупштини. Нас довели на крај нашег реда (према унапред утврђеном распореду организатора испраћаја највећег сина наших народа и народности) скроз доле на Зеленом венцу.

И ту угледам први пут ЊУ.

Нисмо издржали у реду за мимоход поред Титовог одра ни до хотела "Москва", а цела екипа на пола оне узбрдице запали према Калишу да игра мини голф.

Она и ја рекосмо осталима да нам је мини голф досадан исто као и Титова сахрана и одвојимо се од екипе и останемо сами на клупицама на Калишу до ситних ноћних/раних јутарњих сати. Она имала оправдање за маму и тату, чекала у реду да види мртвог Тита.

А на Калишу тада милина. Нема нигде живе душе сем нас двоје. Сви остали чекају у реду да виде мртвог Маршала.

И ето, од тада када год неко помене Титову сахрану, мени пред очи изађу ЊЕНЕ груди.

Нисам имао ни пуних 16 година тада.








(Јованка Котлајић, 1893 - 1977)



shmoo shmoo 08:50 30.07.2022

Re: ..

literatesa
Imaš kazanče, u kazančetu sokoćalo, u sokoćalo turiš saće i vrtiš. I vrtiš. Pa opet vrtiš.
Što jače, brže i duže vrtiš više iscediš meda iz onog saća u kazanče.
Čisto da te ohrabrim: vrtiš celo popodne, bogu dušu a on je neće, a skupilo se tako. Do dec meda. Pa sutra opet.

Ne, nije tako. Ne zavisi brzina okretanja ramova od brzine okretanja ručke. Ono dobije ubrzanje, samo onaj koji okreće mora oslušnuti da li je pravilno uhvatilo, kako bih rekla, u autu čuješ rad motora ako forsiraš u pogrešnoj brzini. I med izlazi sporo ako su ramovi prazni. Prosto.



Дај слике ако може.


solo solo 09:09 30.07.2022

Re: Tassolitera

zar on nije pravio premasne čorbe?


Jes nekima
literatesa literatesa 09:15 30.07.2022

Re: ..

Дај слике ако може.

Može, dok riješim izvjesne tehničke probleme. :)

shmoo shmoo 09:23 30.07.2022

Re: Tassolitera

solo
zar on nije pravio premasne čorbe?


Jes nekima



То сам баш и ја питао.


shmoo shmoo 09:27 30.07.2022

Мај кајнд ов вумен

literatesa
Дај слике ако може.

Može, dok riješim izvjesne tehničke probleme. :)




'Ајд полако и натенане.

Ионако никуда не идемо.

Понудио ми Соло ваучер за море, али ја одбио.

Бољи је провод овде на Блогу Б92.












solo solo 09:31 30.07.2022

Re:tessssssssss

Može, dok riješim izvjesne tehničke probleme. :)


Zar se u tvojim godinama da prostiš još dešavaju,,tehnički problemi?

'ebo te!

Bosanka.
vcucko vcucko 09:48 30.07.2022

Re: Само су неки једнакији од других

shmoo

Нама ће се европска прича, по свему судећи, завршити са Твентеом.

Причао нам Тадић (Душан, Ајакс) да Твенте игра само онолико колико му треба, ништа више преко тога. Никада више од тога.

За Чукарички ће и то бити довољно осим ако нас бог не погледа, па ови из Твентеа реше да у следећа два четвртка неће да трче из верских убеђења или зато што штрајкују из ко зна ког разлога.

Самлеће нас ритмом. К'о Фејенорд Партизана ономад.


Dobro de, taj Tvente je svojvremeno igrao čini mi se finale Kupa UEFA (jednog od prvih, negde 70-ih). A i realno nije sramota ispasti od Holandeza.

Ali mi... Taj klub mu na Kipru dođe nešto kao Proleter iz Slane Bare (drugi klub iz drugog grada u državi). Znam da je kliše udariti po treneru, ne može ovaj naš Ligeštul da napravi pitu od govana. Ali trener mora da bude realan čovek. I da napravi nešto sa onim što ima. Znači imaš gomilu dunstera, pa napravi blok kako znaš i umeš. Onda u nadogradnji smisli i uvežbaj nekoliko trik akcija u napadu, vidi ko šta od toga može. Pa teraš tako i dobiješ bar hebeni Pazar. A čovek laća gura tika-taku sa Lutovcem Ovako ne vidim kako ćemo izbeći plej aut.

Šta smo dočekali kad juče kažem sam sebi: bo te Živković, a onda se trgnem i shvatim da je Živković u tom timu jedini beli igrač koji ponešto i zna s loptom

Kukuj nama grešnima
shmoo shmoo 09:49 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

solo
Može, dok riješim izvjesne tehničke probleme. :)


Zar se u tvojim godinama da prostiš još dešavaju,,tehnički problemi?

'ebo te!

Bosanka.




Па ја јој то све време причам, а она ми не верује.





literatesa literatesa 14:50 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

Solo i Taso, zašto se ne prepustite toj ljubavi?
shmoo shmoo 15:52 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

literatesa
Solo i Taso, zašto se ne prepustite toj ljubavi?



Чекамо да нам се ти придружиш.

Јебо земљу која Босне нема.

Види шта сам добио као поклон уз јучерашњи број Печата:







literatesa literatesa 16:19 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

Чекамо


literatesa literatesa 16:20 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

Чекамо да нам се ти придружиш.

Jesmo se dogovorili da je tvoja žena bliže?
literatesa literatesa 16:24 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

Јебо земљу која Босне нема.

Види шта сам добио као поклон уз јучерашњи број Печата:

Hamamović sabrao pjesme o Gavrilu Mladom Bosancu? Mašala.

Taso, prekrižiš Hamamovića, Gavrila, Mladom Bosancu, tebi je samo ostalo "sabrao pjesme o".

Sabrao nn pjesme o nn junaka sa Banovog brda? Cc, sad sam tek vidjela da je Banovo brdo Čukarica, cc, nisu dvije opštine? Potražim porijeklo imena, ne nađoh nabrzaka, ima ovo:


shmoo shmoo 22:53 30.07.2022

Re: Re:tessssssssss

literatesa
Чекамо да нам се ти придружиш.

Jesmo se dogovorili da je tvoja žena bliže?



Моја жена није Босанка.

А већ ти рекох...

Јебо земљу која Босне нема.

shmoo shmoo 23:16 30.07.2022

Педагошко-аутодидактичка поема

Ciglajeta Safir Turković

Potražim porijeklo imena, ne nađoh nabrzaka, ima ovo



Тешко мени јаднооој, у шљивику сједим самааа...

А не зовем се Симан.

Добро, добро, кад си толико навалила, ево помоћи ћу ти у тим твојим аутодидактичким напорима.

Али само овај пут, а после мораш сама, без помоћних точкића.

Баново брдо носи назив по Матији Бану.

Био фини човек, образован, културан, паметан.

Најбољи дипломата модерне Србије и српски дипломата у последњих 200 година уз Миленка Веснића и Проту Матију.

А замисли, католик.

Србин, католик из Дубровника.

Оца им мангупског!

Ем католик, ем није из Босне.

Зато смо му и дигли споменик код зграде општине.

И ове године на огради моје основне школе у Пожешкој улици поставили и паное да се људи попут тебе самообразују док шетају Пожешком и шопингују.

Све у склопу фестивала "Летњи дан - Матија Бан" који се сваког лета одржава од 2015. године.

Ако ти време дозволи, у паузи косидбе у шљивику и врцања меда, сврати до Београда и прошетај Пожешком улицом поред ОШ "Јосиф Панчић". Научићеш много о Матији Бану. Више него на Гуглу, свакако.









gvozden1 gvozden1 23:22 30.07.2022

Re: Тешко мени јаднооој, у Тузли сједим самааа

Био фини човек, образован, културан, паметан.

I prvi upotrebio reč, skovao je, izmislio, koju?

Pa da, baš tu, četnik.
shmoo shmoo 23:53 30.07.2022

Re: Тешко мени јаднооој, у Тузли сједим самааа

gvozden1
Био фини човек, образован, културан, паметан.

I prvi upotrebio reč, skovao je, izmislio, koju?

Pa da, baš tu, četnik.



Тако је.

Сковано за потребе борбе за ослобођење поробљенe браћe диљем нашег лијепог Балкана и уједињења свих Срба, или барем већине Срба на Балкану у оквиру истих државних граница.

У употреби је и синоним комита.

Кажу да је и Гаврило Принцип био саставни и неодвојиви део тих настојања, али да не дајемо злим (британским) језицима повода да се опет просеравају о кривици за Први светски рат замењујући при томе тезе као што то увек раде када им неко засмета и мешајући онда повод и узроке Великог рата.







Хучи, а је л' и ово севдалинка?

Колико сам схватио, севдалинке су песме за душу? То им је основна намена...





literatesa literatesa 06:38 31.07.2022

Re: Re:tessssssssss

Моја жена није Босанка.

Taso, neću ti odgovoriti. Gadno je ovo što mi je palo na pamet.

Nema smisla radi žene.
shmoo shmoo 10:45 31.07.2022

Re: Re:tessssssssss

literatesa
Моја жена није Босанка.

Taso, neću ti odgovoriti. Gadno je ovo što mi je palo na pamet.

Nema smisla radi žene.



Поновићу и проширићу закључком:


Јебо земљу која Босне нема.

И јебо Босну која земље нема.


kamilo_emericki kamilo_emericki 20:15 31.07.2022

Re: Скрипта има два краја, као и севдалинка

vcucko
shmoo

А шта то значи када неко каже "врцам мед"?

Озбиљно питам, како се то ради?

Како се врца мед? И шта то уопште и значи?

Стално то чујем од ових пчелара, а немам појма какав је то процес и како се изводи.


Imaš kazanče, u kazančetu sokoćalo, u sokoćalo turiš saće i vrtiš. I vrtiš. Pa opet vrtiš.
Što jače, brže i duže vrtiš više iscediš meda iz onog saća u kazanče.
Čisto da te ohrabrim: vrtiš celo popodne, bogu dušu a on je neće, a skupilo se tako. Do dec meda. Pa sutra opet.

Kao profesoru srpskog naravno poznata ti je srpska komparacija. E, po srpskoj komparaciji, to ti je pos'o u čku lepe matere

Litera-tes, jesam li mu dobro objasnio?

Cjeđenje i vrcanje označavaju dva različita procesa.
Cjeđenje označava pročišćavanje tečnosti ili istiskivanje tečnosti korišćenjem raznih tehnika pritiska…
Vrcanje označava iskakanje kapljica tečnosti ili usitnjenih dijelova tvrdog materijala iz posuda ili prirodnih ležišta zbog zagrijavanja, centrifugalne sile ili mehaničkog djelovanja.
Med se ne cijedi jer se saće ne pritiska da se vosak ne drobi i mješa medom.
Vrcanje meda se vrši vrcaljkama u koje se postavljaju ramovi sa medom i onda se sve okreće. Zbog centrifugalne sile med ispada u kapljicama, vrca, iz ramova i niz zidove vrcaljke sa spušta na najnižu tačku vrcaljke gdje je postavljena izlazna cijev.
literatesa literatesa 09:49 01.08.2022

Re:..

iz ramova i niz zidove vrcaljke sa spušta na najnižu tačku vrcaljke gdje je postavljena izlazna cijev.

Ne znam šta komplikuješ sa tim kotama na bukvalno velikom loncu, bubnju sa ručkom, ovako to izgleda za one koji ne znaju kako toči med iz vrcaljke nakon što si ramove okretao, izbacio iz njih med..

kamilo_emericki kamilo_emericki 13:27 01.08.2022

Re: Скрипта има два краја, као и севдалинка

literatesa

Ne znam šta komplikuješ sa tim kotama na bukvalno velikom loncu

Moj sin je jednom lavor nazvao tanjir za noge.
On nije neko ko se bavi riječima i literaturom pa sebi može dozvoliti takve egzibicije sa pojmovima.
Kazan vrcaljke nazvati veliki lonac malao je neprecizno.
Evo fotografije vrcaljke za one koji ne znaju šta je to.
literatesa literatesa 15:11 01.08.2022

Re:..

Moj sin je jednom lavor nazvao tanjir za noge.
On nije neko ko se bavi riječima i literaturom pa sebi može dozvoliti takve egzibicije sa pojmovima.
Kazan vrcaljke nazvati veliki lonac malao je neprecizno.

Računam, one koje je interesovalo za ovih par dana pronađoše odgovore na Netu, i da ni oni ni ja ne znamo kako su izgledale vrcaljke prije hirurških lonaca.

Vrcanje meda  u pčelarstvu uporediti sa glazurom na torti, i slana glazura zezne posao kao i proliven med. Prvo to.

Drugo, ne razumijem šta pokušavaš, uporediti me sa djetetom koje ne razlikuje lavor od tanjira? Hm. To je otprilike kao za NLO reći leteći lavor?

Da, lonac, kazan, najbliže je bubanj na nogarama i sa ručkom.

Evo kako izgleda djelimično zatvoren ali pun ram, skida se vosak (proizvode ga mlade pčele radilice stare između 12 i 18 dana iz 8 pari žlijezda na stomaku), otvaraju ramovi, tačnije.

Ali,
prije toga,
prije otvaranja rama koje su pčele voskom zatvorile, mi, ljudi, pčelama zatvorimo ulaz tj povratak u pčelinjak tako što one izađe na ove male kanale i ne znaju da se vrate dok ih ne orobimo (preciznije, pljačkamo med).





Evo fotografije vrcaljke za one koji ne znaju šta je to.

Gif gore sam ja napravila.
literatesa literatesa 15:12 01.08.2022

Re:..

Čitam, besramni izolator matice. Jednostavno zatvorimo maticu, onesposobimo je. I to ljudi rade.


literatesa literatesa 15:14 01.08.2022

Re:..

Ošugam se od ovih Tasinih naslova, čovjek kad bi mogao unovčiti očaj imao bi 10 šljivika do sada.
literatesa literatesa 15:41 01.08.2022

Re:..

Zatvoriš Horheov blog.

Bane, napišem komentar o engleskoj pristojno demokratiji i obrišem zato što je svaka druga rečenica bila o Čerčilu.

Nego, maloprije u sandučetu, pozdravili me iz Albertine i pitaju: pa dobro, gdje si ti? :)




Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:17 29.07.2022

KAD SU SVECI MARŠIRALI, A PSIHJATRI PEVALI





Ima li ikakve veze između grubog, prozuklog i hrapavog Lujovog basa i tananaog, prefinjenog Himzinog teneora?

Naravno da ima: Obojica pevaju iz duše.
shmoo shmoo 13:42 29.07.2022

Нико нам није крив, гос'н Војо,

такве су нам карте подељене када смо се родили.


Vojislav Stojković




Ima li ikakve veze između grubog, prozuklog i hrapavog Lujovog basa i tananaog, prefinjenog Himzinog teneora?

Naravno da ima: Obojica pevaju iz duše.




И при томе је још овај WASP белац и психијатар по струци исто као и онај Дабић.







Мој Кум и друг из клупе од првог основне презива се Половина. Ћале му Личанин.

Да ли треба да кажем да га цело то некадашње наше одељење из основне школе и дан-данас зове Химзо иако не уме да пева, више њаче кад запева.

softelectronics_e softelectronics_e 18:14 29.07.2022

Da, da!

Rokajte braćo SrboMadžari!


principessa_etrusca principessa_etrusca 21:35 30.07.2022

Re: Da, da!

Мађарски текст на насловној слици горњег јутјуб снимка, и посебно први део имена Vujicsics који се види као ”Вујић”, неминовно су ме подсетили на Српско коло прерано отишлог Александра Вујића, овде у извођењу Стефана Миленковића:

predatortz predatortz 18:47 29.07.2022

Za ljubtelje sevdaha

Zanimljiv tekst o Himzi Polovini i Kseniji Cicvarić, velikanima te pesme.
Pisao Jergović.
Unapred se izvinjavam ljubiteljima lika i dela Doživotnog Maršala i njegovih sledbenika, jer će u tekstu saznati da su njihovi miljenici zlopatili decu svojih ideoloških protivnika, pa i silovali.

LINK
zoja444 zoja444 19:28 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

ko je koga silovao? ne pise u tekstu.
predatortz predatortz 19:35 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

zoja444
ko je koga silovao? ne pise u tekstu.


Piše, da su udbaši poveli Kseniju da je obečaste, ali da se izvukla na snalažljivost.
Ona jeste, ali ostaje pitanje da li jesu i druge devojke, pošto autor nagoveštava da je toga bilo.
literatesa literatesa 19:46 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

Unapred se izvinjavam ljubiteljima lika i dela Doživotnog Maršala i njegovih sledbenika,

Možeš li ti formirati mišljenje u 2022. bez ljubtelja Tita?
literatesa literatesa 19:46 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

Nikako da ocjenim jel to opsesija ili je samo neozbiljno.
predatortz predatortz 19:51 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

literatesa
Unapred se izvinjavam ljubiteljima lika i dela Doživotnog Maršala i njegovih sledbenika,

Možeš li ti formirati mišljenje u 2022. bez ljubtelja Tita?


Samo sam bio pristojan.
Uvek sam imao neku vrstu sažaljenja prema zrelim ljudima koji veruju u bajke.
Ma koliko to njihovo stanje nije u vinklu, nastojim da budem nežan prema njima.
literatesa literatesa 19:54 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

Tita vidim ovde, spomenete ga ti i mahaluša Taso.

Ne znam šta bih rekla.
predatortz predatortz 19:55 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

literatesa
Nikako da ocjenim jel to opsesija ili je samo neozbiljno.


Odgovoriću ti.
Mene boli ona stvar za vašim rahmetli Tiiitom!
No, sledbenike, naročito tvrde, sažaljevam ili smatram za opasne. U zavisnosti od drugih faktora.
literatesa literatesa 19:55 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

Taso je ljubomoran na Tileta. Zato. :)
literatesa literatesa 20:04 29.07.2022

Re: Za ljubtelje V. Č.

Čerčil došao u posjetu Africi, kolonijalno kežualan, ne, ne, Indiji, njima je poručio da se manje razmnožavaju, pa ne bi umirali od gladi.

A Tito lafo čovjeku koji je stvorio britansku mornaricu i avijaciju hoće reći da je on ipak jugoslovenski Maršal? Nije pišta, mačji kašalj ili Tasa? :)

predatortz predatortz 20:07 29.07.2022

Re: Za ljubtelje V. Č.

A Tito lafo čovjeku koji je stvorio britansku mornaricu i avijaciju hoće reći da je on ipak jugoslovensku Maršal? Nije pišta, mačji kašalj ili Tasa? :)


Ako tebi nije jasno da su zemlje u kojim predsednici nose uniforme jad same po sebi, onda jbga...

Edit:

Verujem da bi i Vulin ovako, kodrug Tiiitoo!
literatesa literatesa 20:10 29.07.2022

Re: Za ljubtelje V. Č.

Ako tebi nije jasno

Ma moram praviti blog o Čerčilu. Jedino jasno. :)
shmoo shmoo 22:56 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

shmoo shmoo 22:59 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

literatesa
Tita vidim ovde, spomenete ga ti i mahaluša Taso.

Ne znam šta bih rekla.



И Соло и Соло га помиње!

Често и радо га се сећа исто к'о и секса.

Сам ти причао зашто ја када год неко помене Титову сахрану одмах пред очима видим женске сисе?

Прича за Фројда, брате. Са све Еросом и Танатосом у главним улогама.


solo solo 23:58 29.07.2022

Re: Za ljubtelje sevdaha

Често и радо га се сећа исто к'о и секса.


Greška za sex.Greška.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana