Život

ŽIVEO 13. jul, Dan ustanka crnogorskog naroda!

Filip Mladenović RSS / 12.07.2022. u 00:59

SIMBOL ANTIFAŠIZMA!
SIMBOL ANTIFAŠIZMA!
Zašto je samostalna i nezavisna Crna Gora, evo više od decenije, toliki trn u oku srpskim nacošima?

Jedan od najvažnijih razloga se ogleda u činjenici da Republika Crna Gora, za razliku od Republike Srbije, nije izjednačavala antifašiste i fašiste, tj. partizane i četnike, nije se bavila revizijom istorije, falsifikovanjem povesnih činjenica, podizanjem spomenika ratnim zločincima poput Draže Mihailovića!

Takodje, u školskim udžbenicima osnovnih i srednjih škola u Crnoj Gori nema relativizacije istorijskih fakata, kakva postoji u Srbiji.

Jedan od temelja i simbola slobode i državnosti Crne Gore upravo je antifašizam i proslavljanje 13. jula, kao Dana ustanka crnogorskog naroda protiv nacizma.

Zato me je uoči predstojećeg praznika baš obradovala pesma "MAJKO MOJA", u izvodjenju Dejana Škuletića.

Autor muzike i teksta je MOMČILO ZEKOVIĆ, aranžman je SENADA DREŠEVIĆA, dok su autori trinaestojulskog video zapisa Dejan Senić, Danila Pervov, Igor Pečobić i Dragan Profaca.

Svaka čast!

Narodni heroj Čedomir Ljubo Čupić se nije uzalud smejao svojim dželatima uoči streljanja 9. maja 1942. godine!

Izveden je pred streljački vod italijanskih fašista ispod Petrove Glavice kod Nikšića. I na samom strelištu je nastavio bodriti okupljene, pozivajući ih da pruže otpor okupatoru.

Istog dana, 9. maja 1942. ubijena je i Joka Baletić, devetnaestogodišnja partizanka iz Broćanca, koju su četnici zarobili zajedno sa Ljubom Čupićem. Smrtna kazna nad Jokom Baletić je izvršena vešanjem, tokom kojeg je Baletićeva sama sebi stavila omču oko vrata.

SLAVA IM! I STOP FAŠIZMU!

 

Atačmenti



Komentari (385)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 17:19 12.07.2022

Re: Crna Gora

Dritan je Albanac.

Ili je Albanac ako zna da ga je rodila Albanka?
softelectronics_e softelectronics_e 18:09 12.07.2022

Re: Crna Gora

literatesa
Dritan je Albanac.

Ili je Albanac ako zna da ga je rodila Albanka?

Što da ne zna ko ga je rodio?
Nije lud.
docsumann docsumann 18:23 12.07.2022

Re: Crna Gora

softelectronics_e
literatesa
Dritan je Albanac.

Ili je Albanac ako zna da ga je rodila Albanka?

Što da ne zna ko ga je rodio?
Nije lud.


ne moraš biti lud da ne znaš ko te je rodio
literatesa literatesa 20:26 12.07.2022

Re: Crna Gora

Što da ne zna ko ga je rodio?
Nije lud.

cc
literatesa literatesa 21:16 12.07.2022

Re: Crna Gora

Evo nešto sjajno, nije mi teško podijeliti s vama,


"Izgleda da smo mi jedine životinje koje umeju da lažu. Mi umemo da pomislimo i kažemo nešto što nije tako, i nikada nije ni bilo, ili se nikada nije dogodilo, a moguće je. Umemo da izmislimo; umemo da pretpostavimo; umemo da zamislimo. Sve to se meša sa pamćenjem. I tako smo mi jedine životinje koje pričaju priče.


Majmun ume da pamti i ekstrapolira iz svog iskustva: jednom sam zario štap u taj mravinjak i mravi su se popeli na njega, tako da će se, ako ponovo zarijem štap u taj mravinjak, mravi možda ponovo popeti i mogu da ih poližem sa njega, njam. Ali samo mi ljudska bića umemo da zamislimo i da ispričamo priču o majmunu koji je zario štap u mravinjak i izvukao ga prekrivenog zlatnim prahom, što je jedan istraživač video i tako je počela velika zlatna groznica 1877. godine u Rodeziji.


Ta priča nije istinita. To je fikcija. Njena jedina veza sa stvarnošću je činjenica da neki majmuni zabijaju štapove u mravinjake i da je postoji mesto koje se nekada zvalo Rodezija. Ali nije bilo zlatne groznice u Rodeziji 1877. godine. To sam izmislila. Čovek sam, dakle lažem. Sva ljudska bića su lažovi; to je istina; morate mi verovati na reč."


Ursula Le Guin



p. s. nema veze sa Dritanom, pročitam prije sec pa reko', zašto samo meni da je sjajno? :)
Milan Novković Milan Novković 21:21 12.07.2022

Re: Crna Gora

literatesa
Evo nešto sjajno, nije mi teško podijeliti s vama,

"Izgleda da smo mi jedine životinje koje umeju da lažu. Mi umemo da pomislimo i kažemo nešto što nije tako, i nikada nije ni bilo, ili se nikada nije dogodilo, a moguće je. Umemo da izmislimo; umemo da pretpostavimo; umemo da zamislimo. Sve to se meša sa pamćenjem. I tako smo mi jedine životinje koje pričaju priče.


Majmun ume da pamti i ekstrapolira iz svog iskustva: jednom sam zario štap u taj mravinjak i mravi su se popeli na njega, tako da će se, ako ponovo zarijem štap u taj mravinjak, mravi možda ponovo popeti i mogu da ih poližem sa njega, njam. Ali samo mi ljudska bića umemo da zamislimo i da ispričamo priču o majmunu koji je zario štap u mravinjak i izvukao ga prekrivenog zlatnim prahom, što je jedan istraživač video i tako je počela velika zlatna groznica 1877. godine u Rodeziji.


Ta priča nije istinita. To je fikcija. Njena jedina veza sa stvarnošću je činjenica da neki majmuni zabijaju štapove u mravinjake i da je postoji mesto koje se nekada zvalo Rodezija. Ali nije bilo zlatne groznice u Rodeziji 1877. godine. To sam izmislila. Čovek sam, dakle lažem. Sva ljudska bića su lažovi; to je istina; morate mi verovati na reč."


Ursula Le Guin

p. s. nema veze sa Dritanom, pročitam maloprije pa reko, zašto samo meni da je sjajno? :)

Ih, pa i životinje umeju da lažu samo tako

Sposobnost laganja (na nivou vrste, ne finih pojedinaca koji ne lažu, ... preterano) je neka nejasna i površna karakteristika inteligencije.
literatesa literatesa 21:25 12.07.2022

Re: Crna Gora

Ih, pa i životinje umeju da lažu samo tako

Ma kako? :)
Sposobnost laganja (na nivou vrste, ne finih pojedinaca koji ne lažu, ... preterano) je neka nejasna i površna karakteristika inteligencije.

Napisao je Mark Tven esej The Art Of Lying. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:40 12.07.2022

Re: Crna Gora

literatesa
Ih, pa i životinje umeju da lažu samo tako

Ma kako? :)
Sposobnost laganja (na nivou vrste, ne finih pojedinaca koji ne lažu, ... preterano) je neka nejasna i površna karakteristika inteligencije.

Napisao je Mark Tven esej The Art Of Lying. :)

Gavranovi umeju dobro da se medjusobno lazu i varaju.
literatesa literatesa 06:07 13.07.2022

Re: Crna Gora

Gavranovi umeju dobro da se medjusobno lazu i varaju.

Da, i mačke su perfidne, svinje inteligentne, to opet nije laž na koju Ursula misli.
literatesa literatesa 06:08 13.07.2022

Re: Crna Gora

Nije izmišljotina.
softelectronics_e softelectronics_e 09:17 13.07.2022

Re: Crna Gora

docsumann
softelectronics_e
literatesa
Dritan je Albanac.

Ili je Albanac ako zna da ga je rodila Albanka?

Što da ne zna ko ga je rodio?
Nije lud.


ne moraš biti lud da ne znaš ko te je rodio

Pa da.
Dovoljno je, samo, da ne budeš lud.
softelectronics_e softelectronics_e 09:19 13.07.2022

Re: Crna Gora

literatesa
Evo nešto sjajno, nije mi teško podijeliti s vama,


[i]"Izgleda da smo mi jedine životinje koje umeju da lažu. Mi umemo da pomislimo i kažemo nešto što nije tako, i nikada nije ni bilo, ili se nikada nije dogodilo, a moguće je. Umemo da izmislimo; umemo da pretpostavimo; umemo da zamislimo. Sve to se meša sa pamćenjem. I tako smo mi jedine životinje koje pričaju priče.

...

Ja nisam životinja.
literatesa literatesa 12:16 13.07.2022

Re: Crna Gora

Ja nisam životinja.

Emsi, može i gore npr čovjek koji nikad ne griješi.
softelectronics_e softelectronics_e 13:36 13.07.2022

Re: Crna Gora

literatesa
Ja nisam životinja.

Emsi, može i gore npr čovjek koji nikad ne griješi.

Koji je taj?

softelectronics_e softelectronics_e 18:43 13.07.2022

Re: Crna Gora

teslana
Šta je ono bilo juče u Potočarima? Sjećam se ovde sam prije neku god napisala jednom da su u Jasenovcu ubijali Srbe, ne Bosance. Šta je on, Dritan, mislio sa onim "ljudi, ne Bošnjaci"?, možda vojnici?

Ja sam to napisao bar sto puta.
shmoo shmoo 22:53 13.07.2022

Re: Crna Gora

zoja444
ne brojim krvna zrnca ali mi nije jasno kako je abazovic albanac na -ic? mozda zivim u nekom stereotipu.



Причао сам ту причу већ једаред...

На факултету сам имао колегу који је студирао албански језик. Албанац из Македоније у којој његови живе дуги низ поколења и векова. Тако се барем он декларисао половином осамдестих прошлога века, као Албанац.

Он ми је дословце рекао овако:"Знаш, мој деда се презивао Челиковић. Мој отац се презивао Челиковски. А ја се презивам Ћелику."

Кркар може да потврди ову моју причу, и он је познавао тог лика.

Не живиш у стереотипу него на Балкану.





literatesa literatesa 09:40 14.07.2022

Re: rl

Da ipak malo pohvalim srpski entitet, o čemu se radi?, o mnogočemu :).. završavam ovih dana sve expresno na relaciji tri grada, nekoliko slučajeva privatnih i poslovnih, pored poljoprivrede i građevine oko kuće i što svaki dan imam goste ko da svoju kuću nemaju :), ukratko, od Suda (opštinskog i okružnog) do policije, katastra, matičnog ureda, ovjere, prijave, odjave, kopije u pet primjeraka, nigdje nisam čekala duže od 5 min, upute me kud i kako, objasne, napišu na papir ako ne mogu zapamtiti šta od mene žele, zatim, banke, pumpe, trgovine prehrambenih proizvoda, alata, građevinskog materijala, pekare, ljudi su prijatni i uslužni, ulice čiste, njive utegnute.. Maloprije sam kod Jusufa kupila tri šipke fi 6 po 6 m, bolje bi bilo da su rebraste, imao samo glatke, i ostavila bakšiš jer ih je u komadu savio i privezao na nosač auta, cijelo vrijeme mu cigara u ustima, kao u kaubojcu. :)

Na radiju šaltaju programi sa Cukićem, Masimom Savićem, i tužne ljubavne pjesme na arapskom. Vijesti iz Srbije, Zagreba i Sarajeva. Kad sam kod arapskog, pod Kozarom nekoliko puta dnevno i nekoliko puta po noći ori se hodža sa nekoliko minareta, štaš, pozdravlja narod sa zemlje Boga na nebu.. (pozdravlja hodža iz mog komšiluka i Soloa u Americi)

E, primjetiću i da je ovde DM na skoro svim proizvodima skuplji za pola do marku od istog u Austriji, i da je u trgovinama sve ono jeftinije u stvari skuplje i lošijeg kvaliteta, posebno deterdženti, omekšivači, kupke, ko zna šta trpaju unutra. Zatim, m:tel, cc, nema riječi jer nemam preglednost u kojem omjeru narod presvlače, prvo sam imala neku tarifu 3 dana 3gb za 3 marke, serije ne idu na ta 3gb, pa se pojavi tarifa, jednostavno uspješno sam je produžili o.O, neograničen Net 7 dana (ne znam koliko su skinuli sa računa, prije toga je bio 7 dana 4gb za 4 km), i nikako da ocjenim kako taj Net nestaje tj kojom brzinom i kad ga ne koristim, čini se da su telekomunikacione kuće onaj fini birokratski mafijaški vrh kao u kartelima, sva nemoć naroda se ogleda u tom bacanju para u vjetar u 2022. dok je u drugoj državi (m:tel matičnoj?) neograničen Net npr 20€ mjesečno.. I da, na nov broj me zovu neki ljudi, traže Iliju (iz Srbije) il Gordanu, Gogu, kažu mi da su to možda stari vlasnici, broja?


No, sve u svemu, dobro je. :)
softelectronics_e softelectronics_e 10:33 14.07.2022

Re: rl

literatesa
Da ipak malo pohvalim srpski entitet, o čemu se radi?, o mnogočemu :).. završavam ovih dana sve expresno na relaciji tri grada, nekoliko slučajeva privatnih i poslovnih, pored poljoprivrede oko kuće i što svaki dan imam goste ko da svoju kuću nemaju :), ukratko, od Suda (opštinskog i okružnog) do policije, katastra, matičnog ureda, ovjere, prijave, odjave, kopije u pet primjeraka, nigdje nisam čekala duže od 5 min, upute me kud i kako, objasne, napišu na papir ako ne mogu zapamtiti šta od mene žele, zatim, banke, pumpe, trgovine prehrambenih proizvoda, alata, građevinskog materijala, pekare, ljudi su prijatni i uslužni, ulice čiste, njive utegnute.. Maloprije sam kod Jusufa kupila tri šipke fi 6 po 6 m, bolje bi bilo da su rebraste, imao samo glatke, i ostavila bakšiš jer ih je u komadu savio i privezao na nosač auta, cijelo vrijeme mu cigara u ustima, kao u kaubojcu. :)

Na radiju šaltaju programi sa Cukićem, Masimom Savićem, i tužne ljubavne pjesme na arapskom. Vijesti iz Srbije, Zagreba i Sarajeva. Kad sam kod arapskog, pod Kozarom nekoliko puta dnevno i nekoliko puta po noći ori se hodža sa nekoliko minareta, štaš, pozdravlja narod sa zemlje Boga na nebu.. (pozdravlja hodža iz mog komšiluka i Soloa u Americi)

E, primjetiću i da je ovde DM na skoro svim proizvodima skuplji za pola do marku od istog u Austriji, i da je u trgovinama sve ono jeftinije u stvari skuplje i lošijeg kvaliteta, posebno deterdženti, omekšivači, kupke, ko zna šta trpaju unutra. Zatim, m:tel, cc, nema riječi jer nemam preglednost u kojem omjeru narod presvlače, prvo sam imala neku tarifu 3 dana 3gb za 3 marke, serije ne idu na ta 3gb, pa se pojavi tarifa, jednostavno uspješno sam je produžili o.O, neograničen Net 7 dana (ne znam koliko su skinuli sa računa, prije toga je bio 7 dana 4gb za 4 km), i nikako da ocjenim kako taj Net nestaje tj kojom brzinom i kad ga ne koristim, čini se da su telekomunikacione kuće onaj fini birokratski mafijaški vrh kao u kartelima, sva nemoć naroda se ogleda u tom bacanju para u vjetar u 2022. kad je u drugoj državi (m:tel matičnoj?) neograničen Net npr 20€ mjesečno.. I da, na nov broj me zovu neki ljudi, traže Iliju (iz Srbije) il Gordanu, Gogu, kažu mi da su to možda stari vlasnici, broja?


No, sve u svemu, dobro je. :)

Nije ti sa tim provajderom nešto u redu.


predatortz predatortz 10:38 14.07.2022

Re: rl

Nije ti sa tim provajderom nešto u redu.


Telekom Srbije je, još u Koštuničino vreme, kupio Telekom Srpske, i sa njim mobilnog provajdera M:Tel.
Jedno vreme je to jako lepo funkcionisalo, ali dolaskom ove vlasti u Srbiji zaposleni u M:Telu proživljavaju pakao.
Dižu se norme, insistira se na nerealnim prodajnim kvotama, usluga je skupa a tržište zasićeno. Radnici su pod stalnom pretnjom otkazima, smanjuje se broj prodajnih mesta, plate im ne prate rast troškova života i inflaciju.

Javna je tajna da se ogroman novac iz M:Tela-a izvlači za potrebe naprednjačke vlasti, a na šttetu tog preduzeća, zaposlenih i budžeta Republike Srpske.

Edit:

Da dodam. Vučić, duže vreme radi jednu ružnu i veoma opasnu stvar.
Naime, svojim bombastičnim izjavama, tipa "dali smo Republici Srpskoj", "napravili smo školu u Srpskoj, napravili bolnicu", iznosi teške neistine i podvaja srpski narod.
Stanovnik Srbije, sa punim pravom, može da kaže:

Čekaj, zašto ti moj novac daješ tamo kada moje dete ide u dronjavu školu i leči se u još dronjavijem Domu zdravlja?

A istina je sledeća:

Srbija duguje solidan novac Republici Srpskoj! Ne da se ništa ne daje, nego je Vučićeva samoreklama i imidž spasitelja svega srpskog, pa i Srpske, samo vraćenje dela tog novca.

Upućeni znaju da Elektroprivreda RS sve svoje viškove struje prosleđuje u Srbiju, naročito od kad su naprednjački balvani napravili havariju u EPSm da EPS duguje ogroman novac opštinama uz Drinu gde su hidroelektrane u vlasništvu Srbije. Taj novac, a radi se o desetinama, sad već možda i stotnama miliona, na ime naknade za poplavljeno zemljište, ili kako se to već stručno zove. Potom, silna građa koja iz RS ulazi u Srbiju po smešno niskim cenama...

Da skratim, i bratska ljubav ima svoju cenu. Znamo to još od rata. Tako je svima, pa i nama.
literatesa literatesa 11:01 14.07.2022

Re: rl

Telekom Srbije je, još u Koštuničino vreme, kupio Telekom Srpske, i sa njim mobilnog provajdera M:Tel.

Zar m:tel nije austrijski?
Javna je tajna da se ogroman novac iz M:Tela-a izvlači za potrebe naprednjačke vlasti, a na šttetu tog preduzeća, zaposlenih i budžeta Republike Srpske.

Ne znam, sigurno da se obrće mnogo novca ili raspolaže..
Čekaj, zašto ti moj novac daješ tamo kada moje dete ide u dronjavu školu i leči se u još dronjavijem Domu zdravlja?

Da, ovo sam nekoliko puta rekla, napravile su donacije iz svijeta mnoge milioner ovde (stvarno ima puno bogatih ljudi), i da naši ljudi vide bolnice po Srbiji rekli bi sami: neka, ostavite vi sebi, napravite bolje..
Da skratim, i bratska ljubav ima svoju cenu. Znamo to još od rata. Tako je svima, pa i nama.

Hm, štaš, naše je da pratimo stvarnost, i ne vjerujemo. Npr interesantno je da nikom od podmuklih i uvijek svježih srbomrzaca nije palo na pamet da Vučić praveći auto-put do Sarajeva u stvari opet pravi Veliku Srbiju? :)
predatortz predatortz 11:04 14.07.2022

Re: rl

Zar m:tel nije austrijski?


Ne!

Većinski vlasnik kompanije je Telekom Srbija sa 65% vlasničkog udjela.
literatesa literatesa 11:04 14.07.2022

Re: rl

Nije ti sa tim provajderom nešto u redu.

Trista vragova. :)
literatesa literatesa 11:04 14.07.2022

Re: rl

Većinski vlasnik kompanije je Telekom Srbija sa 65% vlasničkog udjela.

Moram još jednom razmisliti o svemu. :)
literatesa literatesa 11:54 14.07.2022

Re: rl

A istina je sledeća:

Srbija duguje solidan novac Republici Srpskoj! Ne da se ništa ne daje, nego je Vučićeva samoreklama i imidž spasitelja svega srpskog, pa i Srpske, samo vraćenje dela tog novca.

Upućeni znaju da Elektroprivreda RS sve svoje viškove struje prosleđuje u Srbiju, naročito od kad su naprednjački balvani napravili havariju u EPSm da EPS duguje ogroman novac opštinama uz Drinu gde su hidroelektrane u vlasništvu Srbije. Taj novac, a radi se o desetinama, sad već možda i stotnama miliona, na ime naknade za poplavljeno zemljište, ili kako se to već stručno zove. Potom, silna građa koja iz RS ulazi u Srbiju po smešno niskim cenama...

Interesantno, zaboravih izdvojiti. Ne da zaboravih nego sam se zamislila. :)


Da, putevi su urađeni kroz cijelu Zapadnu RS, table recimo od BL do Prijedora na ćirilici i latinici, dočim u samom centru grada ima ulica Nikole Pašića. Nekako se definiše poslijeratna kakofonija u tri dimenzije, tri života, tri naroda, ali to je bilo uvijek, sad je samo reskije, oštrih ivica.. Na radiju npr saznam da su odbojkašice Srbije pobjedile i naredna stanica Ilahije i Kaside koje pole riječi ne razumijem.. Ali kad čovjek ima svrhu, obaveza, problema, mislim, kad živi u rl, sve su to oko njega kulise na koje i ne obraća pažnju, ton i rasvjeta. :)
literatesa literatesa 11:59 14.07.2022

Re: rl

I da, sledeća stanica saznam da su Ukrajinci od neke Thompsonove ustaške tj koljačke pjesme napravili ratnu himnu. Reko, mašala i aferim babo i ahbabu. I habibi. :)
predatortz predatortz 13:54 14.07.2022

Re: rl

literatesa
I da, sledeća stanica saznam da su Ukrajinci od neke Thompsonove ustaške tj koljačke pjesme napravili ratnu himnu. Reko, mašala i aferim babo i ahbabu. I habibi. :)


Ukri su ruski Hrvati, među Hrvatima je najveći gad pokatoličeni Srbin koji se dokazuje, baš kao i Tompson. Nije tako davno da su njegovi bili Srbi, a njegovih prezimenjaka Srba i danas koliko hoćeš.

Ista priča sa današnjim vatrenim Crnogorcima. Svesni su ko i šta im je đed bio, pa bi zbog tog jada, svog konvertitstva, da nas kolju do zatiranja.
Nema ti danas velike razlike između Cetinjanina i ustaše iz Dubrovnika, Splita, Mostara, Širokog...
Jebe ih ne tako davna prošlost i žute krštenice đedova i prađedova...
Muslimani su tu čak i evoluirali u odnosu na pomenute, njihov trag je dalje u prošlosti, skoro pa neutvrdiv danas.
softelectronics_e softelectronics_e 14:14 14.07.2022

Re: rl

predatortz
literatesa
I da, sledeća stanica saznam da su Ukrajinci od neke Thompsonove ustaške tj koljačke pjesme napravili ratnu himnu. Reko, mašala i aferim babo i ahbabu. I habibi. :)


Ukri su ruski Hrvati, među Hrvatima je najveći gad pokatoličeni Srbin koji se dokazuje, baš kao i Tompson. Nije tako davno da su njegovi bili Srbi, a njegovih prezimenjaka Srba i danas koliko hoćeš.

Ista priča sa današnjim vatrenim Crnogorcima. Svesni su ko i šta im je đed bio, pa bi zbog tog jada, svog konvertitstva, da nas kolju do zatiranja.
Nema ti danas velike razlike između Cetinjanina i ustaše iz Dubrovnika, Splita, Mostara, Širokog...
Jebe ih ne tako davna prošlost i žute krštenice đedova i prađedova...
Muslimani su tu čak i evoluirali u odnosu na pomenute, njihov trag je dalje u prošlosti, skoro pa neutvrdiv danas.

Poturica gori od Turčina.
Problem svakog konvertita.

gvozden1 gvozden1 14:48 14.07.2022

Re: rl

Jebe ih ne tako davna prošlost

Kakva crna davna, juče bilo.
Pozivaju se na osamnaestu i zelenaše, a ispadaju sve Filip do Filipa, neznalice.
Zelenaši su bili čisti Srbi, srpsku trobojku koristili, i u Srbiji je bilo zagovornika te politike, među Šumadincima, nikakve veze taj pokret nije imao sa negiranjem srpstva, a ovi danas kažu poštujemo zelenaše, a preziremo Srbe i trobojku.

Od Drljevića su oni, ne od zelenaša, samo što pojma nemaju, isti Filip.
literatesa literatesa 16:36 14.07.2022

Re: rl

softelectronics_e softelectronics_e 17:55 14.07.2022

Re: rl

literatesa

Sve to ima na pijacu?
Kuul!
literatesa literatesa 19:58 14.07.2022

Re: rl

Iz naše bašte. Uslikaću sledeće sedmice aroniju, za vikend odoh u grad zezati se.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 15:28 18.07.2022

Re: Crna Gora

Cekaj moje prve komsije u Bg su Ajetovici, Albanci iz Medvedje. Sasvim normalno da se prezivaju na 'ic'
solo solo 20:50 12.07.2022

Re: Dobro je ba....

Smorili
Ajmo malo dobre svirke

predatortz predatortz 10:36 13.07.2022

Živeo 31. avgust...

...dan ustanka Srbije!

Eto, ne stidimo se antifašizma.
literatesa literatesa 12:11 13.07.2022

Re: Živeo 31. avgust...

Eto, ne stidimo se antifašizma.

Eto. :)
predatortz predatortz 11:35 13.07.2022

Nego...

Obratih pažnju na ovaj tvoj naslov. Nije li tog dana u Crnoj Gori ustao i srpski narod? Što samo crnogorski, to je laž?
shmoo shmoo 11:58 13.07.2022

Re: Nego...

predatortz
Obratih pažnju na ovaj tvoj naslov. Nije li tog dana u Crnoj Gori ustao i srpski narod? Što samo crnogorski, to je laž?



Ма он то због "хрватских партизана".

predatortz predatortz 12:04 13.07.2022

Re: Nego...

shmoo
predatortz
Obratih pažnju na ovaj tvoj naslov. Nije li tog dana u Crnoj Gori ustao i srpski narod? Što samo crnogorski, to je laž?



Ма он то због "хрватских партизана".



Hrvatski gerilci su se mahom zvali ustaše.
literatesa literatesa 12:14 13.07.2022

Re: Nego...

Bilo je partizana među Hrvatima. Bez dileme.

Premda je meni interesantnija priča o prelasku 250.000 domobrana u partizane na poziv Tita, tamo neku drugu god rata tj nakon što su već tokom prve god pobili hiljadu i nešto Srba ili sve prve partizane..
predatortz predatortz 12:24 13.07.2022

Re: Nego...

literatesa
Bilo je partizana među Hrvatima. Bez dileme.

Premda je meni interesantnija priča o prelasku 250.000 domobrana u partizane na poziv Tita, tamo neku drugu god rata tj nakon što su već tokom prve god pobili hiljadu i nešto Srba ili sve prve partizane..


XVI muslimanska brigada je do septembra '43. bila elitna domobranska postrojba, ogrezla u srpskoj krvi. Nakon septembra '43. nastavili su isti posao, samo u drugom dresu. Napadali su četnička sela i krajeve, palili kuće, ubijali Srbe, ovaj put pod petokrakom.
literatesa literatesa 12:29 13.07.2022

Re: Nego...

XVI muslimanska brigada je do septembra '43. bila elitna domobranska postrojba, ogrezla u srpskoj krvi. Nakon septembra '43.

Ovo je baš bilo u Hrvatskoj, na prste sam preračunavala, i da, možda čak treća god rata, ovako:

- 1018 partizana nastrada od 250.000 domobrana
- 250.000 domobrana Tito pozove u partizane
magnus magnus 07:30 14.07.2022

Re: Nego...

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:38 13.07.2022

Malo prigodne muzike



(Sine, ali koji je to kurac od "države" u kojoj inspektora načelnika policije zovu na saslušanje u tužilaštvo, a prate ga i štite naoružane kolege sa posla jer navodno postoji realna opasnost da "država" tog inspektora "reši". I kako ste do takve "države" došli?)

predatortz predatortz 18:35 13.07.2022

Re: Malo prigodne muzike

srdjan.pajic


(Sine, ali koji je to kurac od "države" u kojoj inspektora načelnika policije zovu na saslušanje u tužilaštvo, a prate ga i štite naoružane kolege sa posla jer navodno postoji realna opasnost da "država" tog inspektora "reši". I kako ste do takve "države" došli?)



Ko Kenedija, sunce ti jebem!
magnus magnus 22:51 13.07.2022

narodi

Dobro filipe majku mu što "ustanak crnogorskog naroda" a ne naroda crne gore-- zar turci, šiptari ili srbi u crnoj gori ( paz tad nije bilo crnogorilske nacije ) nisu uatajali,, a imaš ustanak naroda srbije ,, ko da se raška digla u partizane ili ustanak naroda hrvatske
ili još grđe ustanak naroda BeiHa a ono isjekl srbi tad turke ko repu u Kulen Vakufu
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:22 13.07.2022

Re: narodi

Kao što je 7. jul Dan ustanka srpskog naroda, tako je i 13. jul Dan ustanka crnogorskog naroda.

Naravno da je medju ustanicima i u Srbiji i u Crnoj Gori bilo i pripadnika drugih nacija.

Evo, jedan od najvećih simbola antifašizma je čuvena fotografija javnog vešanja Stipana (Stjepana) Filipovića maja 1942. godine u Valjevu. On je bio hrvatski partizan, koji se protiv fašizma borio u Srbiji. Četnici su ga zarobili, predali nemačkim nacistima, a ovi ga obesili u Valjevu.

Fotografija Stjepana Stevana Filipovića, koji prkosno diže ruke u vis ispod vešala pozivajući okupljeni narod na otpor fašističkom okupatoru, sada je u holu zgrade Ujedinjenih nacija u Njujorku. Tu veličanstvenu fotografiju prva je objavila "Politika" 4. novembra 1944. godine.
predatortz predatortz 08:31 14.07.2022

Re: narodi


Naravno da je medju ustanicima i u Srbiji i u Crnoj Gori bilo i pripadnika drugih nacija.


A najmanje Crnogoraca. Prosto, tada su to bili Srbi. I danas su, samo je neke Tito ubedio da nisu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:42 13.07.2022

SLAVA STJEPANU FILIPOVIĆU!

Stjepan Filipović (Opuzen, 27. januar 1916 – Valjevo, 22. maja 1942), bio je partizanski komandant i politički komesar i tokom Drugog svetskog rata pripadnik jugoslovenskih partizanskih odreda. Zbog izuzetne hrabrosti za narodnog heroja Stevo Filipović proglašen je 14. decembra 1949. godine.

Sada postaje jasno dvojstvo njegovog imena. Kršten je kao Stjepan, a drugovi u Srbiji prekrstili su ga u Stevan, ili Stevo Kolubarac.

Stjepan Stevan Filipović izdan je u decembru 1941. godine. Nije poznato ko ga je izdao. Njega i još dvojicu partizana zarobili su četnici Koste Pećanca. Kad je počelo mučenje njegovog kurira, rekao je: "Ja sam taj Steva Kolubarac!"

Onda su u Šapcu i njega mučili, natenane. Pa kad nisu ništa izvukli, predali su ga školovanijim majstorima, gestapovcima, na intenzivno saslušavanje, kako su to fašisti službeno nazivali. I oni ga mučiše koji mesec, da otkrije saradnike, veze, planove… Na kraju, preko njegovog dosijea glavni gestapovac crvenom olovkom (postoji faksimil) napisao je: Nemoguć slučaj.

Na smrt vešanjem osuđen je početkom maja 1941. U zatvoru, potom, govorio je drugovima: "Nemojte se ničemu nadati. Ovde neće zalutati dobro. Budite hrabri kad vas budu streljali. Nemojte pokazati da naša smrt znači njihovu pobedu!"

Dan pred vešanje pitali su ga za poslednju želju. Njegova želja ne liči na neku koja bi se očekivala od nekog heroja. Kao što biva u filmovima i legendama.

Poželeo je porciju pasulja!

Sutradan, Srpska državna straža (Nedićevci) sprovela ga je na vešanje ulicama Valjeva, od zatvora, do pijace. Zapisano je da je na pijaci bilo oko tri hiljade ljudi. Kažu i da su deca iz škola dovedena. Pod vešalima, pre nego mu se izvuče klupa ispod nogu, imao je pravo na sveštenika, cigaretu i da kaže ako šta ima.

Prema svedočenju sada starice Milice Raković, kazao je šta ima: "Nemojte samo gledati, ubijte gadove! Vadite zarđale puške! Ako budete samo posmatrali, gadovi će nas jednog po jednog ubijati! Dole Hitler! Dole fašizam! Živeo SSSR! Živela Crvena armija!"

Podignutih pesnica vikao je: "Živela Komunistička partija Jugoslavije! Proleteri svih zemalja, ujedinite se!"

Nisu ga obesili nemački nacisti!

Oni su presudili. Stevu Kolubarca (ime po kojem je tada bio poznat) obesili su Srbi. Jer sada je moderno govoriti šta je ko po naciji. Tada – nazivali su se slugama okupatora. Nije zapisano ko mu je izmakao klupicu, ko mu je stavio omču oko vrata. Imena su nevažna. Na fotografiji, samo jedan nemački vojnik stoji, sa strane. Svi drugi su Valjevci. Preciznije, pripadnici Srpske državne straže, tj. Nedićevci.

Nije nemoguće, danas, da će i neko od potomaka tih Nedićevaca, ako se odvaži, podstaknut novonastalom praksom, zatražiti da se i ulica nazove po izvršiocu vešanja komunističkog zločinca. U Beogradu ima nekoliko, istina obodnih, ulica nazvanih po Stjepanu Stevanu Filipoviću. Da li je slučaj ili ne, ne znam, ali pre nekoliko godina jedna od njih, u Beogradu, prekrštena je u ime Emila Perška, jednog od ustaških prvaka. Pa je posle povike to ispravljeno. Zasad.

U Hrvatskoj, u rodnom Opuzenu, hrvatski nacionalisti su mu srušili spomenik, škola se više ne zove po njemu. U Valjevu, veličanstveni spomenik Vojina Bakića nije srušen, ali je tokom devedesetih skrnavljen raznim grafitima i gadostima.

Ne zna se ni gde mu je grob, niti ga neko traži. Niti se prave novinski članci, feljtoni, TV emisije... koji vode do otkrivanja mesta gde je zakopan, jedne noći, u potaji.

Tri puna dana visio je na omči vešala, na valjevskoj pijaci, glave ukošene, ne mogavši više ništa da kaže, osim što je obešenim, mrtvim telom kazivao. A dok je bio živ, pred smrt, rekao je (svedočila je Milica Raković), ponavljam: "Nemojte samo gledati, ubijte gadove, vadite zarđale puške, a ako budete samo posmatrali, gadovi će nas jednog po jednog ubijati. Dole Hitler! Dole fašizam! Živeo SSSR i Komunistička partija Jugoslavije!"

Od tada, Nemci, fašisti, nisu više dozvoljavali poslednje reči na smrt osuđenog.
predatortz predatortz 07:09 14.07.2022

Domaćine...

Možda nisi video moje pitanje, pa ću da ponovim.

Šta je sa srpskim narodom u Crnoj Gori? Iz tvog naslova se da zaključiti da Srbi nisu učestvovali u ustanku protiv okupatrora, što ne odgovara istini.
Da li je ovo slučajna ili namerna omaška sa tvoje strane?

Ako je slučajna, ispravi.
Ako je namerna, postavlja se pitanje zbog čega širiš neistine na štetu srpskog naroda?

I na kraju, šta misliš o činjenici da onaj deo naroda u Crnoj Gori koji sebe smatra Crnogorcima, baštini fašističku ideologiju Sekule Drljevića i sve agresivnije je ispoljava prema Srbima?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:39 14.07.2022

Re: Domaćine...

Već sam odgovorio: Naravno da je medju ustanicima i u Srbiji i u Crnoj Gori bilo i pripadnika drugih nacija.

I kao što i u Srbiji postoje psihopate koje smatraju da je Nedić bio "srpska majka", a Draža antifašista, tako i u Crnoj Gori ima psihopata koje podržavaju Sekulu Drljevića.

No, glavni problem je u tome što Crna Gora obeležava Dan ustanka 13. juli, dok Srbija kao da se stidi svog antifašizma i partizanskog pokreta otpora!
predatortz predatortz 17:59 14.07.2022

Re: Domaćine...

dok Srbija kao da se stidi svog antifašizma i partizanskog pokreta otpora!


Kakve su zločine u Srbiji počinili i kakav su teror zaveli, kako su srpsku decu streljali, pa i one koje je na 15 dana pred smrt, nasilno mobilisao Draža, kako su ih ciljano, bez obuke, neke i maloletne, bez ikakve vojne potrebe, slali u smrt na Sremski front, dok su im kod kuća porodicama oduzimali stanove, kuće, radnje, Srbija ne da treba da se stidi tog pokreta nego da ga se zvanično odrekne, da usvoji rezoluciju EU o izjednačavanju komunističke i nacističke ideologije, jer jesu isto, i treba krivično da goni sledbenike te zločinačke ideologije danas.
predatortz predatortz 18:02 14.07.2022

Re: Domaćine...

Naravno da je medju ustanicima i u Srbiji i u Crnoj Gori bilo i pripadnika drugih nacija.


Onda ispravi naslov jer ustanak nije bio ekskluzivitet crnogorskog naroda, niti komunističke ideologije.

Naprotiv, crnogorska nacija tada nije postojala, a srpski nacionalisti su bili itekako aktivni i zaslužni za taj ustanak.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:53 14.07.2022

Re: Domaćine...

predatortz
dok Srbija kao da se stidi svog antifašizma i partizanskog pokreta otpora!


Kakve su zločine u Srbiji počinili i kakav su teror zaveli, kako su srpsku decu streljali, pa i one koje je na 15 dana pred smrt, nasilno mobilisao Draža, kako su ih ciljano, bez obuke, neke i maloletne, bez ikakve vojne potrebe, slali u smrt na Sremski front, dok su im kod kuća porodicama oduzimali stanove, kuće, radnje, Srbija ne da treba da se stidi tog pokreta nego da ga se zvanično odrekne, da usvoji rezoluciju EU o izjednačavanju komunističke i nacističke ideologije, jer jesu isto, i treba krivično da goni sledbenike te zločinačke ideologije danas.


Srbija treba da se stidi svojih kvislinga, Nedića, Draže, Ljotića, Marisava Petrovića...
predatortz predatortz 19:00 14.07.2022

Re: Domaćine...

Filip Mladenović
predatortz
dok Srbija kao da se stidi svog antifašizma i partizanskog pokreta otpora!


Kakve su zločine u Srbiji počinili i kakav su teror zaveli, kako su srpsku decu streljali, pa i one koje je na 15 dana pred smrt, nasilno mobilisao Draža, kako su ih ciljano, bez obuke, neke i maloletne, bez ikakve vojne potrebe, slali u smrt na Sremski front, dok su im kod kuća porodicama oduzimali stanove, kuće, radnje, Srbija ne da treba da se stidi tog pokreta nego da ga se zvanično odrekne, da usvoji rezoluciju EU o izjednačavanju komunističke i nacističke ideologije, jer jesu isto, i treba krivično da goni sledbenike te zločinačke ideologije danas.


Srbija treba da se stidi svojih kvislinga, Nedića, Draže, Ljotića, Marisava Petrovića...


Draža je kvisling samo u glavama glupih komunista i njihovih (ne svih) intelektualno ograničenih potomaka.

Ako nisi totalno malouman, pogledaj samo raspored soba u logoru na Banjici i uočićeš da je okupator imao daleko više soba za zatvaranje pristalica Ravnogorskog pokreta nego za zatvaranje komunista.

Ujedno su samo za umobolnike heroji zločinci poput Krcuna, Rankovića, Koče, Draževića i ostalih otpadnika od srpskog naroda.
A veličati Savu Kovačevića, Jova Kapičića, Krcuna i slične je ravno veličanju SS jedinica.



literatesa literatesa 20:00 14.07.2022

Re: Domaćine...

A veličati Savu Kovačevića, Jova Kapičića, Krcuna i slične je ravno veličanju SS jedinica.

Četnici su za vijek vijekova usrali i kola i rudu ubivši dr Mladena Stojanovića.
predatortz predatortz 20:06 14.07.2022

Re: Domaćine...

literatesa
A veličati Savu Kovačevića, Jova Kapičića, Krcuna i slične je ravno veličanju SS jedinica.

Četnici su za vijek vijekova usrali i kola i rudu ubivši dr Mladena Stojanovića.


Pitaj malo tu po kraju koliko je srpskih glava pre toga letelo od Mladenovih.
literatesa literatesa 20:07 14.07.2022

Re: Domaćine...

Pitaj malo tu po kraju koliko je srpskih glava pre toga letelo od Mladenovih.

Mladenova glava je vrijedila koliko sve četničke zajedno u Bosni.
predatortz predatortz 20:11 14.07.2022

Re: Domaćine...

literatesa
Pitaj malo tu po kraju koliko je srpskih glava pre toga letelo od Mladenovih.

Mladenova glava je vrijedila koliko sve četničke zajedno u Bosni.


Izvini, ali ovo ozbiljna osoba ne može reći.

Eto, mom ocu bi četnička glava njeovog oca bila vrednija od svih partizanskih glava u Jugoslaviji, plus svih komunističkih na planeti.

Tako da ti je takav stav totalno neozbiljan.
literatesa literatesa 20:18 14.07.2022

Re: Domaćine...

Izvini, ali ovo ozbiljna osoba ne može reći.

Od onih smrti kad samo pomisliš: cc, kakva tragedija..

Otvori se provalija, zemlja, nešto, bez povratka.
literatesa literatesa 20:20 14.07.2022

Re: Domaćine...

Tako da ti je takav stav totalno neozbiljan.

Napisaću o Mladenu koju pametnu i ozbiljnu sad jedan dan iza nedelje, il neki dan, pred nama.
predatortz predatortz 20:32 14.07.2022

Re: Domaćine...

literatesa
Tako da ti je takav stav totalno neozbiljan.

Napisaću o Mladenu koju pametnu i ozbiljnu sad jedan dan iza nedelje, il neki dan, pred nama.


Bio je nacionalista, Mladobosanac, koji je završio među komunistima.
Ubio ga je komunista koji je posle raskola između partizana u Bosanskoj Krajini završio među četnicima.
Svi nadređemi u četničkim redovima su imali izuzetno nisko mišljenje o Radi Radiću, optužujući ga za komunističke metode.

Pre nego što kreneš da pišeš članak o Mladenu, prouči kako je došlo do raskola između partizana u Krajini, znatnijeg prelaska u četnike, koliko su tome doprinela ubistva uglednih Srba i domaćina od strane komunista, jer je otpočeto sa "drugom fazom revolucije" u januaru 1942. godine,koja je podrazumevala ubistvo političkih neistomišljenika i svih onih za koje se procenilo da ne bi bili lojalni komunistima nakon rata. Mladen, kao načelnik štaba Krajiških odreda, te zločine nije sprečio niti osporavao.

Uzgred, kada je ranjen u glavu od stane četnika, partizani su napadali četnike a ne obrnuto.

Zločin nad ranjenucima ne veličan.
literatesa literatesa 22:01 14.07.2022

Re: Domaćine...

Mladenov srpski životni put rodoljubiv, častan, inteligentan, hrabar i izrazito human završio je na nekom proplanku jer su se četnici iz žbunja igrali rata?
literatesa literatesa 22:03 14.07.2022

Re: Domaćine...

Rata protiv svog naroda kojeg je Mladen dan i noć liječio?
predatortz predatortz 22:15 14.07.2022

Re: Domaćine...

literatesa
Rata protiv svog naroda kojeg je Mladen dan i noć liječio?


Ma, pusti te floskule "lečio"..
Lekari leče, to im posao.

Mladen lekar je imao humamističku crtu, lečio je siromašne gratis, drugima je naplaćivao. Fer!

Mladen, komandant, je komandovao odredima koji su taj narod ubijali u "lijevim skretanjima". Bukvalno sejali smrt iz mraka, neretko se oblačeći u četnike i ubijajući nevine ljude da bi se narod okrenuo partizanima. O tim partizanskim trojkama, koje su glumie da su četničke trojke, ne pišem ti ja iz svoje glave. Prenosim ti šta je pisao komunista Ćopić. Partija je od njega tražila da krene u ideološki rat i Mladen je to uradio. Počelo je ono što Ćopić naziva "gluvi barut".
Njega lično četnici su nadigrali. Ranjen je predvodeći napad na četnike. Krenuli, upali u zasedu, nadigrani. Neki izginuli, on teško ranjen.
Nalaze ga ranjenog i ubijaju. Poginuo u igri koju je svesno zaigrao.

Mladen lekar i Mladen komandant nisu isto.


predatortz predatortz 22:25 14.07.2022

Re: Domaćine...

završio je na nekom proplanku jer su se četnici iz žbunja igrali rata?


E, da...

Kamo sreće, ovo ti govorim svestan sve ružnoće izgovorenog, da su ti četnici iz žbunja na vreme pobili sve Mladene, Šoše, Šolaje...

U Bosni bi danas bilo bar pola miliona Srba više jer se partizani ne bi igrali rata, a rat bi u dlaku bio jednako završen u zemlji i u svetu.

literatesa literatesa 22:56 14.07.2022

Re: Domaćine...

Nisam mislila, pospana i umorna, al ajd, riječ, dvije.

Nikako se oteti utisku da vi opisujući četnike i partizane u to doba snimate neku američku seriju sa siroma bijelcima i ratobornim crncima, četnici su bili siroma, partizani elitni odredi, doktori liječili samo crnju bez posla po Bronxu?


Mladen je imao braće i sestara, doktori, slikari, učiteljice, i sa majčine i očeve strane pravoslavni sveštenici. Pa meni prilika da spomenem opet i Gavrilovo jugoslovenstvo, nisu tad postojali Jugosloveni kao ovi što su devedesetih po Beogradu pravili koncerte, Gavrilo i Mladen su sve datume određivali prema pravoslavnom kalendaru, tri dana uoč Iline, tamo negdje oko Kuzme i Damjana, rodio se na Stevandan bila ciča zima, udario ga konj sjećam se ko juče mi se pripremali za Đurđev, i itd, zatim, sve tajne organizacije u to doba đačke po Bosni osnovali su Srbi i vrbovali pokojeg muslimana i Hrvata. Mladen je prije povratka u Prijedor da liječi narod (čitaj, sirotinju) bio i u Srbiji par mjeseci na obuci (sa Gavrilom), i u zatvoru, pa opet u Srbiji, Zagrebu na Sveučilištu, odatle ga pošalju u Beč kao izuzetnog studenta, liječio je narod u Sarajevu, negdje na Jadranu, i vraća se u Prijedor kad mu otac umire da bi bio sa starom majkom, otvara ordinaciju pred kojom ga čekalo po stotinu ljudi, čuli da ne naplaćuje siromašnim, dolazili iz cijele Bosne, Hrvatske, Like, sa Korduna. Mladen liječi narod, govori nekoliko jezika, piše, osniva prvi teniski klub u bivšoj Kraljevini, u slobodno vrijeme (?) odlazi u rudnik, liječi rudare i porodice, počinje rat, svjetuje narod pod Kozarom da se organizuje i brani od ustaša, postaje prvi komandant i itd..

Pobogu, već teško ranjenog ga ubi četnik na proplanku.
literatesa literatesa 22:57 14.07.2022

Re: Domaćine...

E, da...

Kamo sreće, ovo ti govorim svestan sve ružnoće izgovorenog, da su ti četnici iz žbunja na vreme pobili sve Mladene, Šoše, Šolaje...

U Bosni bi danas bilo bar pola miliona Srba više jer se partizani ne bi igrali rata, a rat bi u dlaku bio jednako završen u zemlji i u svetu.

Ljeba ti i krušne mrve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:08 15.07.2022

Re: Domaćine...

Pobogu, već teško ranjenog ga ubi četnik na proplanku.


Pa tipično za ta kolaboracionistička kukavička govna.

Tako su i mog pokojnog dedu, po njegovoj priči, pokušali da zakolju, ali ovaj bio mlad (17 godina), brz i jak, i nije bio ranjen, pa uteko. Sad, moguće da su to bili neki maskirani partizani, sa nalepljenim bradama i obrvama, kako sad ova nova internet i reko mi jedan čovek pouzdana saznjanja i revizije otkrivaju, ali onda su sigurno iz nekog drugog odreda, black ops, jer je deda dobro znao sve svoje saborce, a ovi se nešto valjda zajebali, jurili pogrešnog čoveka po šumi. A za četnike nikad nijednu dobru reč nije mogao da nađe, isto kao ni za ustaše, što pokazuje jasno da se radilo o istim govnima.
bene_geserit bene_geserit 20:19 15.07.2022

Re: Domaćine...

Tako su i mog pokojnog dedu

Kako ste vi današnje komunjare uvek potomci nekadašnjih komunjara.
Pa branite ideološke zaostavštine dedova iz sve snage.
Ne brinite, komunisti su pokazali šta mogu i umeju, sjebali su sve živo, šteta što ih nisu natakli na kočeve ali jbga u životu nema pravde. Onu njihovu izmišljenu istoriju će kad tad potpuno da promene nečim normalnim.
Crna mrlja u svetskoj istoriji.
U kojoj god zemlji su uspeli da dođu na vlast to je kao da imaš permanentnu najezdu skakavaca. Katastrofa svuda. Golodomori, Kulturne revolucije, Goli Otoci, masovna ubistva neistomišljenika, logori po Sibiru, negativna selkecija kadrova, radio ne radio svira ti radio, zemljama trebaju decenije da se oporave od komunističke pošasti.
Tu su negde sa Hitlerom kolika su pošast a i iz istog su šinjela potekli.
softelectronics_e softelectronics_e 20:23 15.07.2022

Re: Domaćine...

srdjan.pajic
Pobogu, već teško ranjenog ga ubi četnik na proplanku.


Pa tipično za ta kolaboracionistička kukavička govna.

Tako su i mog pokojnog dedu, po njegovoj priči, pokušali da zakolju, ali ovaj bio mlad (17 godina), brz i jak, i nije bio ranjen, pa uteko. Sad, moguće da su to bili neki maskirani partizani, sa nalepljenim bradama i obrvama, kako sad ova nova internet i reko mi jedan čovek pouzdana saznjanja i revizije otkrivaju, ali onda su sigurno iz nekog drugog odreda, black ops, jer je deda dobro znao sve svoje saborce, a ovi se nešto valjda zajebali, jurili pogrešnog čoveka po šumi. A za četnike nikad nijednu dobru reč nije mogao da nađe, isto kao ni za ustaše, što pokazuje jasno da se radilo o istim govnima.

Samo teške budaletine mogu da porede ćetnike sa ustašama.
U stvari, bilo koga sa ustašama.
Sa ustašama nema poređenja.
Bilo koje poređenje sa ustaśama minimizira nedela te najzločinačkije gamadi.
predatortz predatortz 20:52 15.07.2022

Re: Domaćine...

U stvari, bilo koga sa ustašama.
Sa ustašama nema poređenja.


Grešiš!
Ima! Po pogubnosti za srpski narod komunisti ne zaostaju mnogo.
predatortz predatortz 20:58 15.07.2022

Re: Domaćine...

Tako su i mog pokojnog dedu, po njegovoj priči, pokušali da zakolju, ali ovaj bio mlad (17 godina), brz i jak, i nije bio ranjen, pa uteko.


E vidiš, mog dedu su zaklali partizani.Njih osamdeset četnika, maja 1945. partizani su, posle predaje na reč, pobili kočevima, maljevima, noževima. Nikog metkom! Moj deda je sahranjen bez glave!

Zato mi se napasite, znate već čega, sa pričama o četničkim klanjima!
I vaši su klali, ubijali maljevima, bacali u jame, kolo oko mrtvih ljudi igrali, pse nad mrtvim razapinjali...

Kako vas bre nije sramota? Sve vi to znate, niste nepismeni, ali ste evidentno pokvareni ljudi.
Držite se te floskule o četničkim klanjima, a narod u Hercegovini partizane zvao jamari jer su maljevima ubijali ljude i u jame bacali!
softelectronics_e softelectronics_e 06:32 16.07.2022

Re: Domaćine...

predatortz
U stvari, bilo koga sa ustašama.
Sa ustašama nema poređenja.


Grešiš!
Ima! Po pogubnosti za srpski narod komunisti ne zaostaju mnogo.


Da su gamad, jesu.
I pored toga, ustaše su neuporedive sa bilo čime po bestijalnosti i zlu koje su naneli Srbima.
predatortz predatortz 09:11 16.07.2022

Re: Domaćine...

softelectronics_e
predatortz
U stvari, bilo koga sa ustašama.
Sa ustašama nema poređenja.


Grešiš!
Ima! Po pogubnosti za srpski narod komunisti ne zaostaju mnogo.


Da su gamad, jesu.
I pored toga, ustaše su neuporedive sa bilo čime po bestijalnosti i zlu koje su naneli Srbima.


Po bestijalnosti da, ali šteta po nacionalno biće, deljenje srpskih teritorija srpskim neprijateljima, ukidanje sloboda, teror... Sve to, u konačnici, nije manje zlo. Na nekim poljima je i mnogo veće od ustaškog. Recimo, ustaše nisu uspele ni da načnu duhovnost srpskog naroda, srpsku kulturu, tradiciju... Komunisti su to uništili, a šta su od Srba napravili, to najbolje pokazuju ovi nesrećnici ovde na blogu, koji mrze sve srpsko, vređaju, preziru i faktički se stide što nisu Hrvati ili balije...

To zlo nam ustaše nisu mogle učiniti! Da od Srbina naprave mrzitelja srpstva, to ustašama nije pošlo za rukom.
E danas su takvi "Srbi" na istom fonu sa ustašama, sledbenicima Sekule Drljevića, Šiptarima,bosanskim muslimana, a za sve im je kriva Srbija i naravno četnici.
Počev od domaćina ovog bloga, pa do ovih koji to godinama rade u komentarima.

Pa ti vidi da li je komunističko zlo, zlo koje je kreiralo imenom Srbina koji mrzi sve srpsko, manje od ustaškog.

gedza.73 gedza.73 10:27 16.07.2022

Re: Domaćine...

srdjan.pajic
Sad, moguće da su to bili neki maskirani partizani, sa nalepljenim bradama i obrvama, kako sad ova nova internet i reko mi jedan čovek pouzdana saznjanja i revizije otkrivaju

Ovu priču bi vrlo lako mogao da proveri Filip Mladenović. Ode u Topolu, nađe starije ljude iz Topole i pita ih za imena komunista - partizana koji su maljevima ubijali one na koje im je pokazalo komunističko rukovodstvo (oni poput Arkanovaca koji su gledali šta će kome da ukradu pa prvo lažno optuže a onda i ubiju) između SUP-a i današnje pio-poreske.

U sred Šumadije su pod komunistima ljudi ubijani maljevima.
Jedan od njih je postao političar u Beogradu u pričao, više se hvalio, kako je on morao da udara nekoliko puta dok je za tog drugog rekao
- Koga udari jednom taj se više ne pomera.




nikvet pn nikvet pn 12:39 16.07.2022

Re: Domaćine...

gedza.73
U sred Šumadije su pod komunistima ljudi ubijani maljevima. Jedan od njih je
postao političar u Beogradu


Име и презиме? Не, наравно. Разумљиво, безбедност лична и породична. Србија две хиљаде двадесет и друге, еј. Још увек има довољно унука и следбеника спремних да бране дедино злочинство.
gedza.73 gedza.73 14:38 16.07.2022

Re: Domaćine...

Име и презиме?

Proveriću. Kad je krenula ta priča mnogo ljudi se uključilo u razgovor. Rekli su prezime i nadimak. Imao dva sina, probisveta.

Objasnili su mi i ko je drugi. Za njegovu porodicu kažu da je prosečna a da mu je sin bio dobar čovek koji je mlad preminuo. jbg, deda bio nacista-komunista-ubica, ostala samo priča o njemu kao krvavom dželatu jednog sistema koji mogu da brane samo ljudi koji su od tih ubistava i pljački tuđe imovine profitirali.
bene_geserit bene_geserit 22:57 14.07.2022

Dragi blogodrugari

Dragi blogodrugari i blogeri komunisti,
ne ide nam najbolje, 3 dana jedva smo prebacili 300 komentara, nema šansi da ubodemo iljadarku ovaj put.
Sramota, kad nam se to desilo poslednji put na četnici partizani temu kod Filipa.
Dajte malo više agilnosti u komentarisanju ...
softelectronics_e softelectronics_e 06:30 16.07.2022

Re: Dragi blogodrugari

bene_geserit
Dragi blogodrugari i blogeri komunisti,
ne ide nam najbolje, 3 dana jedva smo prebacili 300 komentara, nema šansi da ubodemo iljadarku ovaj put.
Sramota, kad nam se to desilo poslednji put na četnici partizani temu kod Filipa.
Dajte malo više agilnosti u komentarisanju ...

Ja se s tim ne bih zajebavao.
U totalitarnom faraonskom.sistemu ljudima je ispiran mozak komunjarskim bulšitizmom.
Mnogo budalčina se još i sada divi trostrukom narodnom heroju i komandantu svega.
U njihovu istinu nije smelo da se sumnja.
Tragična podela u narodu je njihovo najgrandioznije delo.
Govna.
gvozden1 gvozden1 15:53 16.07.2022

Re: Dragi blogodrugari

bene_geserit
Dragi blogodrugari i blogeri komunisti,
ne ide nam najbolje, 3 dana jedva smo prebacili 300 komentara, nema šansi da ubodemo iljadarku ovaj put.
Sramota, kad nam se to desilo poslednji put na četnici partizani temu kod Filipa.
Dajte malo više agilnosti u komentarisanju ...

Pa svela se knjiga na dva-tri slova, Filip, Srki i još po neko (ostali shvatili koja strana je normalna) a oni vrte izanđale fraze, pa nisu dovoljno inspirativni da bi se preganjalo.

Ali to je dobro, svrha i jeste bila da većina shvati, i evo shvatila je, a ovi neće nikad, tako im se zalomilo.
shmoo shmoo 20:44 16.07.2022

Re: Dragi blogodrugari

gvozden1
bene_geserit
Dragi blogodrugari i blogeri komunisti,
ne ide nam najbolje, 3 dana jedva smo prebacili 300 komentara, nema šansi da ubodemo iljadarku ovaj put.
Sramota, kad nam se to desilo poslednji put na četnici partizani temu kod Filipa.
Dajte malo više agilnosti u komentarisanju ...

Pa svela se knjiga na dva-tri slova, Filip, Srki i još po neko (ostali shvatili koja strana je normalna) a oni vrte izanđale fraze, pa nisu dovoljno inspirativni da bi se preganjalo.

Ali to je dobro, svrha i jeste bila da većina shvati, i evo shvatila je, a ovi neće nikad, tako im se zalomilo.




А и вечерас на РТС 2 у 22 почиње руска серија "Жуков".

Слутим да је по квалитету у рангу филма "Патон".

Кога онда још уопште и занимају четници и партизани.





softelectronics_e softelectronics_e 21:06 16.07.2022

Re: Dragi blogodrugari

shmoo
gvozden1
bene_geserit
Dragi blogodrugari i blogeri komunisti,
ne ide nam najbolje, 3 dana jedva smo prebacili 300 komentara, nema šansi da ubodemo iljadarku ovaj put.
Sramota, kad nam se to desilo poslednji put na četnici partizani temu kod Filipa.
Dajte malo više agilnosti u komentarisanju ...

Pa svela se knjiga na dva-tri slova, Filip, Srki i još po neko (ostali shvatili koja strana je normalna) a oni vrte izanđale fraze, pa nisu dovoljno inspirativni da bi se preganjalo.

Ali to je dobro, svrha i jeste bila da većina shvati, i evo shvatila je, a ovi neće nikad, tako im se zalomilo.




А и вечерас на РТС 2 у 22 почиње руска серија "Жуков".

Слутим да је по квалитету у рангу филма "Патон".

Кога онда још уопште и занимају четници и партизани.






Daćeš siže na kraju serije?

shmoo shmoo 22:58 16.07.2022

Re: Dragi blogodrugari

softelectronics_e

Daćeš siže na kraju serije?



Ма знаш ти све то и од раније. Нема потребе.

Ко је оно беше ослободио Београд октобра 1944. од Шваба и осталих нациста?

Није Жуков

Жданов?





Filip Mladenović Filip Mladenović 00:01 15.07.2022

Naredba kralja Petra II, 12. 9. 1944.

Govor koji je kralj Petar II Karadjordjević
održao 12. septembra 1944. godine na Radio Londonu

”Moji Srbi, Hrvati i Slovenci,

U ovim sudbonosnim i za Jugoslaviju velikim danima, kada pobedničke armije Sovjetskog Saveza stoje na našim granicama s jedne strane, a Britanske i Amerikanske armije s druge strane, u danima kada se u punoj jutarnjoj zori pokazuje dan naše slobode, pozivam sve Srbe, Hrvate i Slovence da se ujedine i pridju Narodno-oslobodilačkoj vojsci Maršala Tita.

Sa mojim punim znanjem i odobrenjem je Kraljevska Vlada dr Ivana Šubašića sklopila važan i koristan sporazum sa tom našom naoružanom vojskom, koja je priznata i pozdravljena i od naših velikih saveznika: Velike Britanije, Sovjetskog Saveza i Sjedinjenih država.

Samo tako ujedinjeni u borbi moći ćemo sačuvati neokaljanu čast i slavu Jugoslavije i sa ponosnom pobedom završiti najlepšu legendu junaštva i ljubavi za slobodu, koji su zadivili svet. Vaša bratska sloga i jedinstvo razbiće sve neprijateljske namere i naša će Otadžbina sačekati teško zasluženu slobodu i uputiti se sretnijoj budućnosti mira i slave u krugu Ujedinjenih Naroda i svega slobodoljubivog čovečanstva.

Svi oni koji se još oslanjaju na neprijatelja, protivno interesima svog vlastitog naroda i njegove budućnosti i koji se ne bi odazvali ovom pozivu neće se oprati žiga izdajstva ni pred narodom ni pred istorijom.

Ovom svojom poslanicom odlučno osudjujem zloupotrebu Kraljevog imena i autoriteta Krune, kojom su pojedinci pokušavali da opravdaju saradnju sa neprijateljem i da izazovu razdor u vlastitom narodu u najtežim časovima njegove istorije, čime su koristili samo neprijatelju.

Ja se klanjam žrtvama i pozdravljam vašu borbu, ali blagodarim i našim velikim Saveznicima, te vas pozivam da naročito toplo pozdravite pobedonosne Savezničke armije koje će doći k vama da vam pomognu da potpuno izvršite delo oslobođenja naše zemlje.

Neka živi naša velika, slobodna i federativna Jugoslavija.

Prednju naredbu saopštiti svim oficirima, podoficirima, kaplarima i redovima pred strojem."

solo solo 00:12 15.07.2022

još ne sviće rujna zora

Navijači Lapija iz Podujeva istakli su sramotne transparente na revanš meču kvalifikacija za Ligu konferencija protiv Budućnosti.

Podgoričanima je na utakmici koja se igrala u Prištini priređen vruć doček, uz niz parola kojima mesto sasvim sigurno nije na sportskim borilištima.

Na jednom od transparenata bila je karta Crne Gore sa “otcepljenim” delom i porukom – “vi ste sledeći”.




*Ide maca oko tebe, pazi da te ne ogrebe, čuvaj Milo, rep, da ne budeš slep, ako budeš slep, otpašće ti rep!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana