Život

ŽIVEO 13. jul, Dan ustanka crnogorskog naroda!

Filip Mladenović RSS / 12.07.2022. u 00:59

SIMBOL ANTIFAŠIZMA!
SIMBOL ANTIFAŠIZMA!
Zašto je samostalna i nezavisna Crna Gora, evo više od decenije, toliki trn u oku srpskim nacošima?

Jedan od najvažnijih razloga se ogleda u činjenici da Republika Crna Gora, za razliku od Republike Srbije, nije izjednačavala antifašiste i fašiste, tj. partizane i četnike, nije se bavila revizijom istorije, falsifikovanjem povesnih činjenica, podizanjem spomenika ratnim zločincima poput Draže Mihailovića!

Takodje, u školskim udžbenicima osnovnih i srednjih škola u Crnoj Gori nema relativizacije istorijskih fakata, kakva postoji u Srbiji.

Jedan od temelja i simbola slobode i državnosti Crne Gore upravo je antifašizam i proslavljanje 13. jula, kao Dana ustanka crnogorskog naroda protiv nacizma.

Zato me je uoči predstojećeg praznika baš obradovala pesma "MAJKO MOJA", u izvodjenju Dejana Škuletića.

Autor muzike i teksta je MOMČILO ZEKOVIĆ, aranžman je SENADA DREŠEVIĆA, dok su autori trinaestojulskog video zapisa Dejan Senić, Danila Pervov, Igor Pečobić i Dragan Profaca.

Svaka čast!

Narodni heroj Čedomir Ljubo Čupić se nije uzalud smejao svojim dželatima uoči streljanja 9. maja 1942. godine!

Izveden je pred streljački vod italijanskih fašista ispod Petrove Glavice kod Nikšića. I na samom strelištu je nastavio bodriti okupljene, pozivajući ih da pruže otpor okupatoru.

Istog dana, 9. maja 1942. ubijena je i Joka Baletić, devetnaestogodišnja partizanka iz Broćanca, koju su četnici zarobili zajedno sa Ljubom Čupićem. Smrtna kazna nad Jokom Baletić je izvršena vešanjem, tokom kojeg je Baletićeva sama sebi stavila omču oko vrata.

SLAVA IM! I STOP FAŠIZMU!

 

Atačmenti



Komentari (385)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 01:19 12.07.2022

Davno nismo imali četnici partizani blog

Krajnje je bilo vreme.
Ajd sad do 1000 komentara, 3, 4, sad.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:29 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Nije blog o tome. Sedi jedan!

Ovo je blog o tome zašto se Republika Srbija stidi svoje antifašističke borbe i veoma skromno obeležava 7. jul, Dan ustanka srpskog naroda protiv nacizma, dok se u Crnoj Gori 13. jul dostojno obeležava svake godine!
bene_geserit bene_geserit 01:50 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Koje beše frakcije imamo ovde ?

1. pro-NATO anti-Ruska pro-komunistička frakcija (Filip, Pajić, Edži i ostali drugo srbijanci)
2. anti-komunistička pro-NATO pro-EU anti-Ruska frakcija ("nije bitno koja je tema ja o tome znam najbolje" benedykt)
3. anti-komunistička anti-Ruska pro-EU anti-NATO frakcija (gedža & co)
4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)
5. Srbi da gledaju svoje interese i da rade šta moraju frakcija (predator & co)
6. vcucko frakcija koja se ne da lako opisati ali se svakako završava sa atomskim s leva
7. budistička "tražimo prvo u svom oku balvan" frakcija (docs)
8. feministička frakcija nebitno šta je tema (tess)
9. dorćolsko urbano čergarska frakcija (rizlu imaš a ličnu kartu nemaš kolega Fuks)
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:11 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Najpre, postoje 2 (dve) GLAVNE frakcije:

Frakcija koja je iskoristila pasoš kao otpusnu listu iz ludnice od ove zemlje i frakcija koja to nije iskoristila.

Ova druga frakcija ima 2 (dve) podfrakcije:

Stranka normalnih (SAN)

Stranka psihopata (SANU)

Sve ostalo su - nijanse, crno-bele i crveno-bele!
bene_geserit bene_geserit 04:12 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Najpre, postoje 2 (dve) GLAVNE frakcije:
Frakcija koja je iskoristila pasoš kao otpusnu listu iz ludnice od ove zemlje i frakcija koja to nije iskoristila.

Ova druga frakcija ima 2 (dve) podfrakcije:
Stranka normalnih (SAN)
Stranka psihopata (SANU)

Znači oni koji misle kao ti su "normalni" a oni koji ne misle tako su "psihopate".
To je odlična platforma za dijalog, tako inkluzivna i otvara obilje mogućnosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:09 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)



Da pojednostavimo ovo u kolaboracionistička srbometarska frakcija, mada oni ponekad više liče na posmatrače iz Peki Lekija, a ne na pravu frakciju.

bene_geserit bene_geserit 06:35 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Da pojednostavimo ovo u kolaboracionistička srbometarska frakcija

A vidim ko i šta te žulja. To je zato što na srbometru uvek imaš skor par milisrbina a i to jedva.

btw. ja sam član predatorove frakcije.
solo solo 07:16 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Koje beše frakcije imamo ovde ?

1. pro-NATO anti-Ruska pro-komunistička frakcija (Filip, Pajić, Edži i ostali drugo srbijanci)
2. anti-komunistička pro-NATO pro-EU anti-Ruska frakcija ("nije bitno koja je tema ja o tome znam najbolje" benedykt)
3. anti-komunistička anti-Ruska pro-EU anti-NATO frakcija (gedža & co)
4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)
5. Srbi da gledaju svoje interese i da rade šta moraju frakcija (predator & co)
6. vcucko frakcija koja se ne da lako opisati ali se svakako završava sa atomskim s leva
7. budistička "tražimo prvo u svom oku balvan" frakcija (docs)
8. feministička frakcija nebitno šta je tema (tess)
9. dorćolsko urbano čergarska frakcija (rizlu imaš a ličnu kartu nemaš kolega Fuks)


Šta je sa prekooceanskom frakcijom?




docsumann docsumann 08:05 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Filip Mladenović
Nije blog o tome. Sedi jedan!

Ovo je blog o tome zašto se Republika Srbija stidi svoje antifašističke borbe i veoma skromno obeležava 7. jul, Dan ustanka srpskog naroda protiv nacizma, dok se u Crnoj Gori 13. jul dostojno obeležava svake godine!


postoji par suštinski bitnih razlika koje "povezuju" 4. i 13. jul 1941.,
prije svega, to je karakter same okupacije, da ne kažem - okupatora.
u CG nije postojao nikakav zakon odmazde uspostavljen od strane italijanskih fašista.

drugo je karakter ustanka.
ustanak u CG je bio istinski opštenarodni. u njegovom organizoavnju i podizanju su učestvovali i komunisti, i monarhisti i narodnjaci, oficiri poražene jugoslovenske vojske.
jedino nisu sledbenici Sekule Drljevića, čijom se političkom zaostavštinom nadahnjuju neki današnji "antifašisti" i "komite" u CG.
e da, i zastava koju su nosili učesnici 13.julskog ustanka bila je - trobojka. negdje blanko, negdje sa petokrakom, a negdje sa kokardom.

naravno, nakon 1945. uslijedila je žestoka, permanentna i dugotrajna propaganda nove vlasti da 13.julski ustanak predstavi isključivo kao čedo KPCG. trobojka je u međubvremenu prognana, a Sekula Drvljević je postao autor crnogorske državne himne.

toliko o autentičnosti današnjeg oficijelnog crnogorskog antifašizma i njihovim protagonistima - novopečenim komitama koji zabranjuju koncerte po CG, na osnovu nacionalne ili političke opredjeljenosti muzičara (prošle godine Vladu Georgijevu, ove Sergeju Cvjetkoviću)
nikvet pn nikvet pn 08:10 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
ja sam član predatorove frakcije.


Бене, лепо си нас сортирао

Ја сам негде између Предатора и Геџе.
shmoo shmoo 08:20 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Koje beše frakcije imamo ovde ?

1. pro-NATO anti-Ruska pro-komunistička frakcija (Filip, Pajić, Edži i ostali drugo srbijanci)
2. anti-komunistička pro-NATO pro-EU anti-Ruska frakcija ("nije bitno koja je tema ja o tome znam najbolje" benedykt)
3. anti-komunistička anti-Ruska pro-EU anti-NATO frakcija (gedža & co)
4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)
5. Srbi da gledaju svoje interese i da rade šta moraju frakcija (predator & co)
6. vcucko frakcija koja se ne da lako opisati ali se svakako završava sa atomskim s leva
7. budistička "tražimo prvo u svom oku balvan" frakcija (docs)
8. feministička frakcija nebitno šta je tema (tess)
9. dorćolsko urbano čergarska frakcija (rizlu imaš a ličnu kartu nemaš kolega Fuks)



Дубоко си ме увредио и за срце ујео!

Име ми ниси на овом списку поменуо.

Мене се не сетиш чак ни за Дан безбедности?

Чак ни да ме поменеш у некој учитељској фракцији као што то редовно чине појединци када хоће да ми кажу:"М'рш на место!"

Еееее, животе (проведен тол' ке године на Блогу Б92)!





shmoo shmoo 08:27 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Filip Mladenović
Nije blog o tome. Sedi jedan!

Ovo je blog o tome zašto se Republika Srbija stidi svoje antifašističke borbe i veoma skromno obeležava 7. jul, Dan ustanka srpskog naroda protiv nacizma, dok se u Crnoj Gori 13. jul dostojno obeležava svake godine!



Не, ово је блог посвећен још једном у низу пљувању Србије као државе без обзира какву год она власт имала.

А то се сасвим лијепо надовезује и допуњава са пљувањем Србије као државе диљем овог нашег лијепог Балкана.

Можемо ми да мењамо вучиће, ђинђиће, милошевиће до миље воље, то пљување ће се наставити докле год Србија као држава постоји и докле год је она матична држава свим Србима.

И биће тако чак и када на власт у Србији доведемо неке пленковиће, милановиће, туђмане, кучане, дрновшеке, глигорове, изетбеговиће, ђукановиће,...

Укратко, ово је блог посвећен мржњи према Србији као држави и према Србима који тако дуго опстају упркос свему.


bene_geserit bene_geserit 08:51 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Име ми ниси на овом списку поменуо.

Pa ti si svakako prvo srbijanska frakcija.
Za Soloa nisam bio siguran, bez veze mi bilo da pravim trolovsku frakciju ili tako nešto. Čarli bi u tom slučaju bio počasni član 2 frakcije, prvo srbijanske i trolovske.
shmoo shmoo 09:00 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

docsumann
Filip Mladenović
Nije blog o tome. Sedi jedan!

Ovo je blog o tome zašto se Republika Srbija stidi svoje antifašističke borbe i veoma skromno obeležava 7. jul, Dan ustanka srpskog naroda protiv nacizma, dok se u Crnoj Gori 13. jul dostojno obeležava svake godine!


postoji par suštinski bitnih razlika koje "povezuju" 4. i 13. jul 1941.,
prije svega, to je karakter same okupacije, da ne kažem - okupatora.
u CG nije postojao nikakav zakon odmazde uspostavljen od strane italijanskih fašista.

drugo je karakter ustanka.
ustanak u CG je bio istinski opštenarodni. u njegovom organizoavnju i podizanju su učestvovali i komunisti, i monarhisti i narodnjaci, oficiri poražene jugoslovenske vojske.
jedino nisu sledbenici Sekule Drljevića, čijom se političkom zaostavštinom nadahnjuju neki današnji "antifašisti" i "komite" u CG.
e da, i zastava koju su nosili učesnici 13.julskog ustanka bila je - trobojka. negdje blanko, negdje sa petokrakom, a negdje sa kokardom.

naravno, nakon 1945. uslijedila je žestoka, permanentna i dugotrajna propaganda nove vlasti da 13.julski ustanak predstavi isključivo kao čedo KPCG. trobojka je u međubvremenu prognana, a Sekula Drvljević je postao autor crnogorske državne himne.

toliko o autentičnosti današnjeg oficijelnog crnogorskog antifašizma i njihovim protagonistima - novopečenim komitama koji zabranjuju koncerte po CG, na osnovu nacionalne ili političke opredjeljenosti muzičara (prošle godine Vladu Georgijevu, ove Sergeju Cvjetkoviću)




Негде сам прочитао да је Секула Дрљевић имао у Црној Гори целих 26 следбеника за време Другог светског рата.

Је л' то истина?

Чини се да им се данас та бројка нешто мало увећала? Тих следбеника...

Али је још увек далеко од онога што би можда неки прижељкивали.

А знам само да је Секула Дрљевић за време Другог светског рата живео у Загребу, престоници НДХ.





shmoo shmoo 09:09 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Име ми ниси на овом списку поменуо.

Pa ti si svakako prvo srbijanska frakcija.


Е, добро, сад знам где да одем када ми кажу:"М'рш на место!"


Za Soloa nisam bio siguran, bez veze mi bilo da pravim trolovsku frakciju ili tako nešto.


Ма Соло ти је од оних што увек кад загусти морају да оду да дају тетки лек.

Зато се ја и дружим са њим.

Он је мој најбољи друг на Блогу Б92. Усуђујем се чак рећи, он је мој побратим.





docsumann docsumann 10:56 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Koje beše frakcije imamo ovde ?


nisu frakcije, nego frikcije. tačnije - freakcije
softelectronics_e softelectronics_e 11:09 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

docsumann
Filip Mladenović
Nije blog o tome. Sedi jedan!

Ovo je blog o tome zašto se Republika Srbija stidi svoje antifašističke borbe i veoma skromno obeležava 7. jul, Dan ustanka srpskog naroda protiv nacizma, dok se u Crnoj Gori 13. jul dostojno obeležava svake godine!


postoji par suštinski bitnih razlika koje "povezuju" 4. i 13. jul 1941.,
prije svega, to je karakter same okupacije, da ne kažem - okupatora.
u CG nije postojao nikakav zakon odmazde uspostavljen od strane italijanskih fašista.

drugo je karakter ustanka.
ustanak u CG je bio istinski opštenarodni. u njegovom organizoavnju i podizanju su učestvovali i komunisti, i monarhisti i narodnjaci, oficiri poražene jugoslovenske vojske.
jedino nisu sledbenici Sekule Drljevića, čijom se političkom zaostavštinom nadahnjuju neki današnji "antifašisti" i "komite" u CG.
e da, i zastava koju su nosili učesnici 13.julskog ustanka bila je - trobojka. negdje blanko, negdje sa petokrakom, a negdje sa kokardom.

naravno, nakon 1945. uslijedila je žestoka, permanentna i dugotrajna propaganda nove vlasti da 13.julski ustanak predstavi isključivo kao čedo KPCG. trobojka je u međubvremenu prognana, a Sekula Drvljević je postao autor crnogorske državne himne.

toliko o autentičnosti današnjeg oficijelnog crnogorskog antifašizma i njihovim protagonistima - novopečenim komitama koji zabranjuju koncerte po CG, na osnovu nacionalne ili političke opredjeljenosti muzičara (prošle godine Vladu Georgijevu, ove Sergeju Cvjetkoviću)

Saglasan!
Samo da dočekamo da krepa još ovo malo drtavib komunjara, pa da možemo normalnije da analiziramo prošlost.
softelectronics_e softelectronics_e 11:13 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Име ми ниси на овом списку поменуо.

Pa ti si svakako prvo srbijanska frakcija.
Za Soloa nisam bio siguran, bez veze mi bilo da pravim trolovsku frakciju ili tako nešto. Čarli bi u tom slučaju bio počasni član 2 frakcije, prvo srbijanske i trolovske.

Lupardaš!
Ja mogu samo da budem srpska frakcija.
Jer - meni je Srbin mio odakle god bio.
I gde god bio.
angie01 angie01 11:49 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

1. pro-NATO anti-Ruska pro-komunistička frakcija (Filip, Pajić, Edži i ostali drugo srbijanci)


ne bih se javila, da ova bena nije postovala gomilu gluposti u koje me je svrstala.

1.- vise puta sam naglasila da sam protiv NATO, tj. protiv sam svih vojnih saveza.

2.-kako bilo ko moze da bude anti ruski nastrojen, a ujedno prokomunisticki, kada je Rusija kolevka najgroznijeg komunizma evr-pogledati kako je funkcionisao Varsavski pakt,...ja jesam protiv Ruske agresije, kao sto sam protiv svake,...sa komunizmom nemam dodirnih tacaka,...sa socijalnom pravdom imam.

3.posto su drugosrbijanci oni koji su devdesetih drzali tribine protiv rastuceg nacionalizma i protiv rata, medijskog jednoumlja i politicke diktature koja je vodila u propast-onda mogu da se tu svrstam.

4.-Srbija je kulturoloski i geografski Evropa, tako da jesam EU opredelena.

...podela na spisku ti je generalno glupava, jer je jasno da na blogu egzistiraju desnicari-prilicno koherentni, bez obzira na sitne razlike-, sa svojim revizijama istorije i agresivnim nametanjem sta su patriJotske vrednosti i ostale gluposti vezane za srbovanje, onda imas gomilu onih koji cute i suste i ne mesaju se, da ne bi upali u situaciju da ih neko napada i mali broj onih koji se prvima suprostavljaju i odmah bivaju napusavani najgorim mogucim etiketama i klevetama,...izdvojila bih i ove, koji ni ne zive u Srbiji, koriste pogodnosti zapada i sa sigurne fizicke, pravne i socijalne udaljenosti, tvrde, kako je bolje nesto drugo od onoga sto su sami odabrali i drugima bi uredjivali zivot, tako sto bi betonirali vec ionako uzasne okolnosti-kao bena npr.
benedykt benedykt 13:32 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit

2. anti-komunistička pro-NATO pro-EU anti-Ruska frakcija ("nije bitno koja je tema ja o tome znam najbolje" benedykt)

Hajde pokušaću da pojasnim, mada čisto sumnjam da će ti nadasve ograničeni intelekt omogućiti da ovo što ti se bude napisalo shvatiš na bilo koji način, pa makar i pogrešno…
Dakle, pod jedan nisam nikakav anti-komunista, samo si ti previše fah-king idiot da razlučiš šta je razlika između anti-staljiniste i anti-komuniste…
Pod dva, nikada u svom životu nisam bio bilo kakav pro-NATO, odnosno sramota me je tvoje sramote a posebno kada mi takvu glupost valja neko ko je i to pre deset ili petnaest godina otišao da živi i radi u Americi…!?? U prevodu, ne samo da si kralj fah-idiota već si i kralj svih licimura koji postoje.
Pod tri, Srbija možda kao i jednog dana uđe u EU ali čisto sumnjam da će moj život na bilo koji način biti pogođen datom odlukom tj realno me baš zabole briga. Inače hvala na pitanju, lično mislim da istoj toj Srbiji prosto nije tamo u EU uopšte ni mesto. Mislim, možda bi i bilo lepo da kao jeste ali prosto nije, i to je realnost koju treba pogledati u oči a ne bežati od nje u neki izmaštani svet u glavi. Naime, kao što niti Srbija kakva je danas nema bukvalno pojma šta bi radila u EU, tako isto ni ista ta EU još manje zna šta bi radila sa tom i takvom Srbijom…
Pod četiri, samo najgora moguća gluperda može da poistovećuje opoziciju režimu koji je od Rusije napravio bukvalno Mordor sa time da je bilo ko takav protiv Rusije same, odnosno pre će biti da je obrnuto. Dakle kao što ni ona maloumna debilčina za koju si uz suze radosnice dva puta glasao tj Tramp nije Amerika, odnosno kao što ni Milošević ili Vučić nisu Srbija, tako isto ni Wladimir P. (© Tess-lana) nije Rusija. Toliko…

gvozden1 gvozden1 13:36 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)

A tu me pakuješ ?:)

Lepo je znati kako te drugi vide, iako ja sebe ne bih stavio među panslaviste.

To što trenutno vidim i govorim da Rusija jeste srpski saveznik, da je često (ne uvek) u istoriji to bila, da razumem njene motive za ovo u Ukrajini, da bi bilo baš loše ako bi iz ovoga izašla poražena, i takve stvari, ne dolazi, čini mi se, od panslavizma, nego od srpskih interesa.

benedykt benedykt 13:59 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Najpre, postoje 2 (dve) GLAVNE frakcije:
Frakcija koja je iskoristila pasoš kao otpusnu listu iz ludnice od ove zemlje i frakcija koja to nije iskoristila.

Ova druga frakcija ima 2 (dve) podfrakcije:
Stranka normalnih (SAN)
Stranka psihopata (SANU)

Znači oni koji misle kao ti su "normalni" a oni koji ne misle tako su "psihopate".
To je odlična platforma za dijalog, tako inkluzivna i otvara obilje mogućnosti.

Pa sad, istina ume da bude bolna kategorija a inače odlično ti je Filip rekao samo ti ne bi da se pogledaš u ogledalo. Da ti pojasnim, možda ti i bude i lakše, mada čisto sumnjam…
Elem, otišao si ti Bane iz svoje selendre ali neće selendra iz tebe jer je ona uvek u glavi i u tome je vidiš srž problema. U prevodu, detinjstvo u Titinoj SFRJ a posebno mladost u Miloševićevoj Srbiji su od tebe napravili nekoga ko je dovoljno pametan da shvati kako je živeti u Americi super stvar, jer se živi lepo i udobno, ali je istovremeno isuviše glup da bi sabrao dva i dva i shvatio a zašto je to baš tako tamo kao što jeste. Takvo stanje onda neminovno vodi u bukvalno šizofreni pogled na svet, tj istovremeno se i voli Amerika jer je ljubica puna kinte ali i mrzi jer ona selendra u glavi bi da sebe samu nametne svojoj okolini, tj previše je tamo tih ”zlih, prljavih i kriminalu sklonih” crnaca, dok se i na slovo W od Woke dobijaju ospice jer što-no-se kaže to bi moj prađeda u-Crnu Goru sve motkom umlatio, itd itd itd…
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Da pojednostavimo ovo u kolaboracionistička srbometarska frakcija

A vidim ko i šta te žulja. To je zato što na srbometru uvek imaš skor par milisrbina a i to jedva.

btw. ja sam član predatorove frakcije.


Ma, taj njegov srbomer služi samo kao električni dildo, za ličnu upotrebu.

teslana teslana 16:20 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

8. feministička frakcija nebitno šta je tema (tess)


Bane, lijepo da si me se sjetio. Cijenim. :)


Taso, pozvala bih te u naš klub, ali znaš da mi sufražetkinje često štrajkujemo glađu. :)
teslana teslana 16:22 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

tako isto ni Wladimir P. (© Tess-lana) nije Rusija.


E, stvarno ovo teslana izgleda neozbiljno, ma ne zbog Tesle, onako, po osjećaju. Mogla bih uzeti uz novi MacBook i nov ulogu? :)
literatesa literatesa 16:40 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Evo, sad sam šik, sad tek neka rade šta hoće, moderatori. Zezam se, napisala sam im 4 puta da obrišu onaj, i da ću napraviti novi.
solo solo 18:28 12.07.2022

Re: bene_geserit

Za Soloa nisam bio siguran, bez veze mi bilo da pravim trolovsku frakciju ili tako nešto.


Sprdačina i trolovanje je jedina smislena opcija na većinu kakofonija u nedoglednorepriznim vrteškama na blogu.

Pa neće da može da tako lako privatizujete i ovo mesto.

Otpor jeftinoj pseudointelektualnoj zajebanciji!
solo solo 18:31 12.07.2022

Re: Litera što god.....

Evo, sad sam šik, sad tek neka rade šta hoće, moderatori. Zezam se, napisala sam im 4 puta da obrišu onaj, i da ću napraviti novi.


Pa ti si sa njima na prst u ajde?

Podmitila si ih džanarikama?

Svašta.
solo solo 18:38 12.07.2022

Re: Debeli brat sa mladine strane!


Он је мој најбољи друг на Блогу Б92. Усуђујем се чак рећи, он је мој побратим.




p.s.


benedykt benedykt 20:12 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

teslana
tako isto ni Wladimir P. (© Tess-lana) nije Rusija.


E, stvarno ovo teslana izgleda neozbiljno, ma ne zbog Tesle, onako, po osjećaju. Mogla bih uzeti uz novi MacBook i nov ulogu? :)

Znači, od sada da pišem Wladimir P. (© litera-Tess-a)…
literatesa literatesa 20:30 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Znači, od sada da pišem Wladimir P. (© litera-Tess-a)…

Mnogo sam šik. :)



Pacifizam je pogrešan odgovor na rat u Ukrajini - Žižek

I reagovanja,

"U toj stvari Žižek se ponašao uobičajeno: mesec dana ranije zastupao je stranku Levica (koja brani pacifizam i moćnu slovenačku tradiciju u njemu), sada je na drugoj strani – ili zaista još uvek na prvoj."

Mir i nemir - S. Slapšak

literatesa literatesa 20:32 12.07.2022

Re: Litera što god.....

Pa ti si sa njima na prst u ajde?

Jesam, ako je ono banovanje nedavno bilo samo da mi ispune želju. :)
Milan Novković Milan Novković 20:54 12.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Koje beše frakcije imamo ovde ?

1. pro-NATO anti-Ruska pro-komunistička frakcija (Filip, Pajić, Edži i ostali drugo srbijanci)
2. anti-komunistička pro-NATO pro-EU anti-Ruska frakcija ("nije bitno koja je tema ja o tome znam najbolje" benedykt)
3. anti-komunistička anti-Ruska pro-EU anti-NATO frakcija (gedža & co)
4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)
5. Srbi da gledaju svoje interese i da rade šta moraju frakcija (predator & co)
6. vcucko frakcija koja se ne da lako opisati ali se svakako završava sa atomskim s leva
7. budistička "tražimo prvo u svom oku balvan" frakcija (docs)
8. feministička frakcija nebitno šta je tema (tess)
9. dorćolsko urbano čergarska frakcija (rizlu imaš a ličnu kartu nemaš kolega Fuks)

Padobrobre, a gde je tu naš deo?!

Nači Prigrevačka Frakcija:

1. NATO je zločinačka organizacija i u dotičnoj mnoge treba skratiti za glavu.

2. Malo je levo od centra - tipa treba pomoći manje spretnima da imaju egzistenciju dostojnu homo sapiensa, da svi klinci dobiju istu ili sličnu šansu, greed-is-not-good tipa flavour.

3. Nikako nije ekstremno levo, tipa da se upražnmjava i otimanje vrednima da bi se davalo lenštinama

4. Ima sitnu dozu progresivnosti tipa daj i nešto poreza za nauku, kulturu, ... tj nije sve u batacimna i karaMbatacima

5. Al ima i dozu konzervatizna tipa mensečini da su ovi EU vrhnovnici sve lopuža do lopuže, daj da se sačeka malo.

6. Inače su pro-Evropljani, žestoki, tj sve pršti od "kolevke" civilizacije, filozofije, klasične muzike, likovne umetnosti itd

7. Ne kapira baš šta je to "komunizam", tj misli da je komunizam prosto ideološka utopija, al vidi da ima neke veze sa zbunjozom ala vile na Dedinju, dok je većina došla u stare švapske kuće, relativno na silu kolonizovana, gde su zidovi bili od blata, pa onda tipa braćasestre komada 3 u 4 sobe, sve sa familijama. Tj od 4tir hiljade kolonizovanih većina nije bila nikad u Beogradu, a kamoli videla tu "čuvenu", proverbial vilu

8. Baš je za samo-sloga-srbe-spašava, al vidi da ipak treba malo čuvati leđa u majčici Srbiji

9. Misli da je kolektivni zapad zasluženo puko i da ga treba razbucati dok nije puko i opljačkao raju još više. Tj živeo je od neo-kolonijalnog pljačkanja sveta, a sad odjednom treba raditi i vrhuška ne zna šta je to pošto je i sama otišla tragom legendi o vilama na Dedinju.

10. Veruje u relativno malu centralnu državu, a svoje levlje interese vidi u lokalnijim udruživanjima, regionalnim pa unutar još manjih jedinica.

11. je odgovor na woke ideologiju

12. je odgovor na političke korektnosti

13. Misle da na svaku žensku budalu dolaze bar dve muške budale, pa iako je muškima dozvoljeno da se malo muškije udvaraju ženama ok su i šamari što žene opaljuju kad se preteruje, a sve u ime idile zvane zdravi muškoženski odnosti.

14. Polova ima 2.07, a mogu da se udružuju članovi grupa u udružene radove kako ko voli

15. Ima još toga, al se oseća po mirisu da lamb-hot-pot sa karamelizovanom šargarepom i mirođijom samo što nije gotov dole u kuhinji
zilikaka zilikaka 21:35 12.07.2022

Za malo

Nači Prigrevačka Frakcija:

Taman da izustim kako sam konačno našla sebi politički pravac, kad vidim stavku 15.
Kud ćeš janjce sa mirođijom?

Odmah osnivam frakciju Prigrevačke Frakcije i polovim ti članstvo!
zilikaka zilikaka 21:35 12.07.2022

Za malo

Dvaput je dvaput
Milan Novković Milan Novković 22:20 12.07.2022

Re: Za malo

zilikaka
Nači Prigrevačka Frakcija:

Taman da izustim kako sam konačno našla sebi politički pravac, kad vidim stavku 15.
Kud ćeš janjce sa mirođijom?

Odmah osnivam frakciju Prigrevačke Frakcije i polovim ti članstvo!

A, pa ne sečem ni ja vene za mirođijom (u definiciju pojma lošeg kuvanja spadaju i razni "vodnjikavi" sosevi i sosovi od mirođije).

Ali, ovo je exquisite - ovde ide masTni neck-file u kockicama, tj kockama većim, pa propržiš i staviš u - pre smo u neku debelu keramiku, dok nije pukla, sad u masivne tučane poklopljene posude pa dugo u rerne - svašta ide unutra, mirođija odmerena, masTno tipa ako oćeš da ti nešto curi niz bradu onda je to ovo jelo - svi ga vole, a knjigu imam odavno, bar 30 godina još iz samohrani-otac faze ... i svi koji su ga probali su ga voleli

Ps: i Ja se iznenađujem svako malo, tek sam prošli vikend, npr, naleteo na pohovanu piletinu gde u pohu (super fini) ima i cimeta i koja mi se svidela (ja koliko volim cimet u kolačima toliko ga ne volim u epsilon okolini mesa
bene_geserit bene_geserit 04:47 13.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

izdvojila bih i ove, koji ni ne zive u Srbiji, koriste pogodnosti zapada i sa sigurne fizicke, pravne i socijalne udaljenosti, tvrde, kako je bolje nesto drugo od onoga sto su sami odabrali i drugima bi uredjivali zivot, tako sto bi betonirali vec ionako uzasne okolnosti

Koliko gluposti u jednoj rečenici, čudo jedno ...
Srbija je fizički jako sigurna zemlja, stopa ubistava oko 1 (u SAD ista stopa oko 5, tj. pet puta više ubistava per capita).
Ko bi tebi Anđo uređivao život i kako? Nije valjda da bi oduzela pravo nama emigrantima da diskutujemo na svima najdraže četnici partizani teme i to smatraš svojom prćijom ?
Ja ne vidim šta je to užasno u Srbiji, nije ti to pod saharska Afrika. Koje su to "užasne okolnosti"?
Jel ti to hoćeš da kažeš da su zemlje kao SAD levičarske a ne desničarske pa emigranti konzervativne političke orjentacije tvrde "kako je bolje nesto drugo od onoga sto su sami odabrali"? Misliš da u drugim zemljama u koje Srbi emigriraju ne postoji patriotizam?

I tako redom, ja se ubi od truda da razumem ovu tvoju word salatu, ali brate nemoguće je, samo prazne fraze bez ikakvog smisla.
zilikaka zilikaka 07:54 13.07.2022

Re: Za malo

pa ne sečem ni ja vene za mirođijom (u definiciju pojma lošeg kuvanja spadaju i razni "vodnjikavi" sosevi i sosovi od mirođije).

Opet kiks!
Mirođija je elemenrarni sastojak svake pristojne domaće kujne.
Jedino što mi ne ide uz jagnjetinu
angie01 angie01 10:23 13.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Koliko gluposti u jednoj rečenici, čudo jedno ...


hebote, oksimoron:))

...a nastavak je uobicajeno brljavljenje uprazno,...fizicka udaljenost znaci, da nisi prisutan da kusas sve to sto podrzavas i zagovaras,-jer si odabrao upravo suprotno, mislim nije tesko razumeti, ako nisi bena...kao i ostala tvoja "objasnjenja", koja nemaju veze sa onim sto sam rekla,...a rezime bi bio, da me se manes u svojim konstrukcijama, zamisljajima, spiskicima i definicijama,...ja se tebi NIKADA nisam obratila, jer mi nisu zanimljivi ti takvi tvoji besmisleni komentari, vec sam ti par puta skrenula paznju da me ne ukljucujes u svoja proseravanja.


Milan Novković Milan Novković 10:49 13.07.2022

Re: Za malo

zilikaka
pa ne sečem ni ja vene za mirođijom (u definiciju pojma lošeg kuvanja spadaju i razni "vodnjikavi" sosevi i sosovi od mirođije).

Opet kiks!
Mirođija je elemenrarni sastojak svake pristojne domaće kujne.
Jedino što mi ne ide uz jagnjetinu


No kikses here, sorry

Nači mi uvek imamo i svežu i freeze-dried mirođiju u kući, i koristimno je, filozofski govoreći, kao blagu, da "ubije" razne otužne prejačine - premasTne "figure" ala ovaj lamb hotpot od masTnog neck fileta sa dosta karamelizovanih šargarepi unutra, pa svež preko smoked salmona, svež preko prekiselih kiselih krastavčića ... - tj koristim i ja, rado i prija mi

Ono što sam ja rekao je da ne sečem vene za njom kao začinom u širem smislu, i da su mi dobri primeri lošeg kuvanja mirođija u nekim loše urađenim sosevima i sosovima
bata_nimbus bata_nimbus 23:06 13.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Filip Mladenović
Najpre, postoje 2 (dve) GLAVNE frakcije:

Frakcija koja je iskoristila pasoš kao otpusnu listu iz ludnice od ove zemlje i frakcija koja to nije iskoristila.

Ova druga frakcija ima 2 (dve) podfrakcije:

Stranka normalnih (SAN)

Stranka psihopata (SANU)

Sve ostalo su - nijanse, crno-bele i crveno-bele!

Ма имаш и унутрашње емигранте, примерице.
Средишње питање ове узбудљиве дискусије је: Ко је овде делегирани психијатар, да одређује ко је нормалан а ко психопата?
Оно што сигурно знамо је да је Краљевина Србија имала највећу имиграцију на свету после УСА, док се последњих 80 година из ове земље бежи главом без обзира.
Отуда знамо који су лудаци и идиоти наши инжењери душа.
И ту функцију манијакално спроводе сада већ с колена на колено.
bata_nimbus bata_nimbus 23:25 13.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

ustanak u CG je bio istinski opštenarodni. u njegovom organizoavnju i podizanju su učestvovali i komunisti, i monarhisti i narodnjaci, oficiri poražene jugoslovenske vojske.


То је истина, али фали ту нешто. (Уз нампомену: постојала је и у ЦГ одмазда али "блажа": Стрељање 5 талаца за једног војника и 10 за официра.)
Јесу заједно дизали устанак, ама нису заједно капитулирали.
По изричитом наређењу ГШ и Тита, наређена је предаја. Ово зато што комунисти нису успели да се наметну као вође устанка. Тако су се комунисти уносили дефетизам међу борце, па кад их убеде да се "не вреди борити", излазили су пред Италијане поносито витлајући белим заставама. Владо Дапчевић је одбио да да се преда, већ се са својом групом отишао у брда и због -што је одбио да изврши наређење - су хтели његови другови комунисти да га стрељају.
bata_nimbus bata_nimbus 23:40 13.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Filip Mladenović
Nije blog o tome. Sedi jedan!

Ovo je blog o tome zašto se Republika Srbija stidi svoje antifašističke borbe i veoma skromno obeležava 7. jul, Dan ustanka srpskog naroda protiv nacizma, dok se u Crnoj Gori 13. jul dostojno obeležava svake godine!

7. јули је лажни празник. Никаквог "Седмојулског устанка" није било. Што је мортус пијани ЖЈШ са диоптријом +10 пуцао у два жандара (биће пре да су његови другари били прецизнији), то није устанак и то је сваком присебном човеку јасно.
Друго, сукоби са окупатором нису у опште престајали. Пуцања на Немце је било и пре, па и одмазди због тога, док су комунисти играли фудбал са "мрским окупатором". Зато, чак и да се пијани инцидент ЖЈШ рачуна као устанак, то може бити само комунистички устанак против дојучерашњих савезника, не народни устанак.
Коначно, устанка није било зато што није било ни капитулације. Та капитулација је немачка измишљотина коју су прихватиле земље сила осовине и - КПЈ.
Пуковник Михаиловић је поступио онако како је писаоло у Ратном плану - у случају слома главних фронтова, прелази се на четничку војну. Тачка.
РЅ. Зна ли се како је погинуо ЖЈШ и где је сахрањен?
bene_geserit bene_geserit 01:00 15.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

pod jedan nisam nikakav anti-komunista, samo si ti previše fah-king idiot da razlučiš šta je razlika između anti-staljiniste i anti-komuniste

Ne postoji nikakva razlika između anti-staljiniste i anti-komuniste jer je komunizam -socijalizam takav kakav je bio i nikakav drugačiji niti je postojao niti može da postoji (osim sitnih razlika ali suština ostaje ista), flavor možeš da biraš jel ti se više sviđa kineska kulturna revolucija, sovjetski golodomor ili kubanski "goli otoci" po upravnikom zlikovcem Če Gevarom, a može i severno-korejska varijanta.
samo najgora moguća gluperda može da poistovećuje opoziciju režimu koji je od Rusije napravio bukvalno Mordor sa time da je bilo ko takav protiv Rusije same

Rusija je pod Putinom napredovala po svakom parametru, GDP per capita je porastao ~10 puta, broj dece po ženi (od 1.25 1999. kad je Putin došao na vlast do 1.83), prosečni životni vek (porastao sa 65 na 73 godine), smanjena rasprostranjenost alkoholizma i šta god hoćeš.
Ne postoji uspešniji predsednik igde u svetu. Od zemlje u raspadu koji mu je ostavila ona pijandura do ozbiljne zemlje za 20 godina.
E sad ćeš ti da kenjaš cena nafte ovo ono i da misinterpretiraš podatke, ali to su ti činjenice (u prevodu ono što ostane kao realnost kad skineš sve te tvoje moronske interpretacije i ideologijom drajvovana iskrivljenja stvarnosti).
kao što ni ona maloumna debilčina za koju si uz suze radosnice dva puta glasao tj Tramp nije Amerika

A ne glasao sam jednom (onaj drugi put za onu ludaču, no nema veze).
A Amerika za vreme Trampa je bila zlatno vreme za ovo sranje danas, ekonomija super, smanjen broj ilegalnih okupatora drastično, koliko toliko borba protiv woke sranja, ni jedan započeti novi rat.

Ovaj izlapeli deda danas i njegova stranka parazita su katastrofa, inflacija divlja a oni je potpiruju, štampaju pare ko mentoli tj. non stop neke trilione troše za gluposti, teror države nad stanovništvom sve gori (maltretiranja sa maskama i mandatima vakcinacije, maltretiranje ljudi koji kažu šta misle, cenzura govora), gde god zagrebeš mentolizam u punom cvatu. Ne sumnjam da bi ti glasao za te retarde, to je tvoja ekipa.
A i rat u Ukrajini je njihovo maslo, pošto cela ta ekipa iza Majdana i svega što se dešavalo u Ukrajini to su ti isti.
bene_geserit bene_geserit 06:48 15.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Milan Novković
Nači Prigrevačka Frakcija

Ok, izvinjavam se, to je bio ozbiljan previd.

Nego šta kažeš za "Council For Inclusive Capitalism" iliti "The Guardians": CalPERS, BP, Bank of America, Johnson & Johnson, Visa, the Rockefeller Foundation, ...
ne mogu da prestanem da se smejem, pogotovo ovo "the Guardians"
Zalažu se za "change our economic models to promote equity and inclusion” i tvrde da "too much wealth has been accumulated into the hands of too few people and this proves that existing capitalism does not work".
Ja sam nekako uvek mislio da su ONI ljudi u čijim se rukama skupilo bogatstvo, nezasluženo naravno renteri obični ... izgleda da sam se prevario, u njima leži spas.
To bre ni Pajić s maslom ne bi progutao.
Milan Novković Milan Novković 11:35 15.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

bene_geserit
Milan Novković
Nači Prigrevačka Frakcija

Ok, izvinjavam se, to je bio ozbiljan previd.

Nego šta kažeš za "Council For Inclusive Capitalism" iliti "The Guardians": CalPERS, BP, Bank of America, Johnson & Johnson, Visa, the Rockefeller Foundation, ...
ne mogu da prestanem da se smejem, pogotovo ovo "the Guardians"
Zalažu se za "change our economic models to promote equity and inclusion” i tvrde da "too much wealth has been accumulated into the hands of too few people and this proves that existing capitalism does not work".
Ja sam nekako uvek mislio da su ONI ljudi u čijim se rukama skupilo bogatstvo, nezasluženo naravno renteri obični ... izgleda da sam se prevario, u njima leži spas.
To bre ni Pajić s maslom ne bi progutao.


Ma puklo im je sve to, pa oni (Evropa, čitaj Nemačka, jbg, oni imaju genetski mentalni problem sa strašću za vlašću koja prevazilazi "normalne" evolutivne/ljudske jednačine) u deceniju sa nultim kamatama (besplatnim novcem) nisu uspeli da ožive privredu, a hoće da vladaju svetom.

Sad im je egzistencijalna drama, bankarski sistem ionako bio pred pucanjem, oboriše pro-Amere Johnsona i Abea, al gube dalje i Italija preti da im bude smrtni udarac (iako i ovaj paritet Evra i Dolara, a dosta pozajmljeno u dolarima ...) u stvari je teško reći šta će im konkretno biti smrtni udarac.

Nemci će da plaču od tuge kad im se Italija izmigolji - sad kad su Ameri nokautirali Draghija Italija će ili da izađe iz Nemačkog Euro-zagrljaja, ili i iz EU-a.

Imaš "svežeg" Luongoa: Davos Loses Big Time — Draghi On the WaY Out In Italy

EDIT: Iako se i Ameri (tu se ne računa State Department, Bela Kuća, MSM, ... oni su Evropljani, Davos Crowd) kockaju potogovo ako sada opet opale 75-100 basis points skok u kamatama - jeste to ...

... još jedan ubod nožem Evropljanima u samoodbrani, ali je i bacanbje bumeranga u sve strane, zatvorenih očiju, pošto izvoz inflacije ide prvo ka najslabijima, trećem svetu koji je pozajmljivao relativno malo u galaktičkim okvirima, ali pogibeljno u lokalnim, a svetski kredit je suluda kula od više desetina triliona (hiljada milijardi) dolara karata, i efekat leptira, ako ga igde ima smrtno opasnog, to je u ovom sada sveckom kreditnom "aranžmanu" - tj US rizikuje da dokrajči Evropu ali u procesu oslobodi lavinu koja će i u US postati nekontrolisana.

EDIT 2: "... nekoliko desetina triliona..." je oko 200 triliona (200 hiljada milijardi dolara) u poređenju sa Paul Volcker vremenima, pošto Powela sada, u mahanju, često porede sa Paulom, a vremena ni nalik ...
freehand freehand 12:57 17.07.2022

Re: Davno nismo imali četnici partizani blog

Milan Novković
bene_geserit
Koje beše frakcije imamo ovde ?

1. pro-NATO anti-Ruska pro-komunistička frakcija (Filip, Pajić, Edži i ostali drugo srbijanci)
2. anti-komunistička pro-NATO pro-EU anti-Ruska frakcija ("nije bitno koja je tema ja o tome znam najbolje" benedykt)
3. anti-komunistička anti-Ruska pro-EU anti-NATO frakcija (gedža & co)
4. pan-slavistička anti-komunistička frakcija (gvozden i većina prvo srbijanaca)
5. Srbi da gledaju svoje interese i da rade šta moraju frakcija (predator & co)
6. vcucko frakcija koja se ne da lako opisati ali se svakako završava sa atomskim s leva
7. budistička "tražimo prvo u svom oku balvan" frakcija (docs)
8. feministička frakcija nebitno šta je tema (tess)
9. dorćolsko urbano čergarska frakcija (rizlu imaš a ličnu kartu nemaš kolega Fuks)

Padobrobre, a gde je tu naš deo?!

Nači Prigrevačka Frakcija:

1. NATO je zločinačka organizacija i u dotičnoj mnoge treba skratiti za glavu.

2. Malo je levo od centra - tipa treba pomoći manje spretnima da imaju egzistenciju dostojnu homo sapiensa, da svi klinci dobiju istu ili sličnu šansu, greed-is-not-good tipa flavour.

3. Nikako nije ekstremno levo, tipa da se upražnmjava i otimanje vrednima da bi se davalo lenštinama

4. Ima sitnu dozu progresivnosti tipa daj i nešto poreza za nauku, kulturu, ... tj nije sve u batacimna i karaMbatacima

5. Al ima i dozu konzervatizna tipa mensečini da su ovi EU vrhnovnici sve lopuža do lopuže, daj da se sačeka malo.

6. Inače su pro-Evropljani, žestoki, tj sve pršti od "kolevke" civilizacije, filozofije, klasične muzike, likovne umetnosti itd

7. Ne kapira baš šta je to "komunizam", tj misli da je komunizam prosto ideološka utopija, al vidi da ima neke veze sa zbunjozom ala vile na Dedinju, dok je većina došla u stare švapske kuće, relativno na silu kolonizovana, gde su zidovi bili od blata, pa onda tipa braćasestre komada 3 u 4 sobe, sve sa familijama. Tj od 4tir hiljade kolonizovanih većina nije bila nikad u Beogradu, a kamoli videla tu "čuvenu", proverbial vilu

8. Baš je za samo-sloga-srbe-spašava, al vidi da ipak treba malo čuvati leđa u majčici Srbiji

9. Misli da je kolektivni zapad zasluženo puko i da ga treba razbucati dok nije puko i opljačkao raju još više. Tj živeo je od neo-kolonijalnog pljačkanja sveta, a sad odjednom treba raditi i vrhuška ne zna šta je to pošto je i sama otišla tragom legendi o vilama na Dedinju.

10. Veruje u relativno malu centralnu državu, a svoje levlje interese vidi u lokalnijim udruživanjima, regionalnim pa unutar još manjih jedinica.

11. je odgovor na woke ideologiju

12. je odgovor na političke korektnosti

13. Misle da na svaku žensku budalu dolaze bar dve muške budale, pa iako je muškima dozvoljeno da se malo muškije udvaraju ženama ok su i šamari što žene opaljuju kad se preteruje, a sve u ime idile zvane zdravi muškoženski odnosti.

14. Polova ima 2.07, a mogu da se udružuju članovi grupa u udružene radove kako ko voli

15. Ima još toga, al se oseća po mirisu da lamb-hot-pot sa karamelizovanom šargarepom i mirođijom samo što nije gotov dole u kuhinji


Tu smo negde uz sitne dodatke:

- spremnost da se sagovornik sasluša i razmisli o njeggovim argumentima dok god je pristojan (pa čak i kad nije jer i nepristojni sagovornici nekad govore istinu na pogrešan način)
- baziranje svih zaključaka i stavova isključivo na faktima i dokazanim ili dokazivim podacima i informacijama
- spremnost da se uvek nešto novo uči i nauči , pa i promene neki stavovi ako to nova saznanja nalažu
- prezir prema tupsonima-navijalčima što operišu samo predrasudama, sterreotipimaa po pravilu i golim lažima - oni najgori zsvesni toga - bez obzira sa koje navijačke - nacionalne, ideološke, verske - strane dolazili
- prezir prema tupamarosima koji ne znaju ništa ni o čemu ali imaju tvrde stavove i duboka uverenja i spremni su da ih sagovorniku nametnu ne birajući način.
A takvih ima na svim stranama, gotovo ravnomerno raspoređenih i u niskom startu čekaju zlo vreme i priliku da im se normalni sklone sa puta. U Srbiji to vreme traje evo deset godina,
zoja444 zoja444 02:08 12.07.2022

na mladima svet ostaje

meni je zao tih nekih staraca, kojima su neka deca i unuci, unistili ideale iz mladosti. sa druge strane, starost donosi i ravnodusnost i mudrost. na svasta se covek navikne.
bene_geserit bene_geserit 06:37 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

meni je zao tih nekih staraca, kojima su neka deca i unuci, unistili ideale iz mladosti

Žao ti je matorih komunjara koji su izgradili državu na uzqrac osnovama pa se urušila, pa jadni tuguju u vilama i salonskim stanovima koje nisu zaradili (osim ako ne računamo i komesarski "rad" ) ?
zoja444 zoja444 08:11 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

ne mozes da generalizujes.
gedza.73 gedza.73 09:30 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

bene_geserit
meni je zao tih nekih staraca, kojima su neka deca i unuci, unistili ideale iz mladosti

Žao ti je matorih komunjara koji su izgradili državu na uzqrac osnovama pa se urušila, pa jadni tuguju u vilama i salonskim stanovima koje nisu zaradili (osim ako ne računamo i komesarski "rad" ) ?

Podelili se u dve grupe. Jedna grupa šizika je puštena s lanca i reži kako samo što nije stigla ruska armija sa sovjetskom zastavom u Srbiju pa će svim izdajnicima Putin svojeručno da sudi na Terazijama dok druga (sa istom komunističko moralnom, ideološkom i političkom podlogom i vaspitanjem) plače za sletovima, proslavma u Jajcu i palačinkama u Dubrovniku. Zbog te dve grupe iz istog šinjela (lopovskog, bahatog , bezobraznog i neradničkog) smo delom tu gde jesmo.

Poražavajuće (otud moja pripadnost onoj frakciji) da mi još uvek ne možemo sami da stvorimo institucije a godine nam prolaze.
Čak se broj ludaka povećava i sve više ljudi, veruj mi na reč ja sam bio zaprepašćen, veruje kako se bori protiv satanista i satanizma tako što bi da uvedu u Srbiju pravoslavni komunizam.
Istovremeno po nekoj statistici svaki sedmi srednjoškolac u Beogradu diluje drogu, ogroman broj ljudi se nada lakom novcu u kladionici ili na lotou, agresija se podigla na nezamisliv nivo, đubre bacamo svuda oko nas, tehnološki smo na začelju (svojski se trudimo da još više zaostanemo), uzori su ljudi koji bi u nekim državama bili na robiji, njima se omladina divi, njih prati.

Deca koja su odrasla ovde i otišla u inostrnastvo u nekim formativnim godinama jednostavno više ne prepoznaju svoje društvo iz detinjstva i pitaju se šta je sa nama.
shmoo shmoo 09:36 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

zoja444
meni je zao tih nekih staraca, kojima su neka deca i unuci, unistili ideale iz mladosti. sa druge strane, starost donosi i ravnodusnost i mudrost. na svasta se covek navikne.






Али нису деца крива.

Деца су само огледало нас одраслих. И не могу деца бити боља од својих родитеља јер немају на шта друго да се угледају.

Пре су савременици и вршњаци оно што може да уништи некоме идеале из младости.

Барем ја то тако видим по себи и сопственом искуству стицаном кроз живот.

zilikaka zilikaka 15:59 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

đubre bacamo svuda oko nas, tehnološki smo na začelju (svojski se trudimo da još više zaostanemo)

Mene ovo i najviše brine. Politika dođe i prođe, menja se il ostaje ali nešto se mora raditi i od nečeg živeti.
Ove godine se obzanilo koliko nam se malo dece upisalo za profesore matematike, pa i fizike, hemije i biologije, al pre svega matematike, jer se ona uči stalno i u svim školama, najviše ih treba.
Nedavno čujem i da je za FTN u N. Sadu, za sve klasične inženjerske smerove jako opalo interesovanje.
Kažu, posebno za elektrotehniku. Teško da će normalno popuniti broj a i ako budu, to će biti sa dna liste, od onih koji nisu mogli na neki IT smer.

Mašinci su u sličnoj situaciji godinama.
Kažu da se nešto bolje drži građevina, zbog silnih zidanja svuda gde se može, al i to je pitanje dokle može ovako.

Dakle, čeka nas vreme kada ne samo što odavno ne umemo nište sami da napravimo nego nećemo imati ni ko da nam održava i to malo što imamo.
Ni elektrane, mi mrežu, ni cevovode...

To što smo u međuvremenu naučili da guslamo pesme junačke i kupujemo/prodajemo magle svih vrsta, će slabo pomoći.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:27 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

Dakle, čeka nas vreme kada ne samo što odavno ne umemo nište sami da napravimo nego nećemo imati ni ko da nam održava i to malo što imamo.
Ni elektrane, mi mrežu, ni cevovode...


Ni krovove. Eno moja sestra muku muči sa infostanom ili ko je već zadužen za održavanje zgrade, jer joj curi niz dimnjak u trpezariju, bili jednom nakon par godina nagovaranja da dođu, penjali se po krovu, nešto zalivali, i otišli, prva kiša - kao da nisu ni bili. I evo sad ponovo ih moljaka da dođu, več drugu ili treću godinu, ali su se ovi sad dosetili pa joj rekli da više ne dolaze na individualne prijave i pritužbe nego mora cela zgrada da ih zove i da spemi pare da popravku plate. A to što su već popravljali i nisu popravili a plaćeno im je, to je palo u zaborav.

I jedino rešenje koje se tu vidi je da sestri doznačim hiljadarku ili dve, da zove druge majstore da oni poprave krov na celoj zgradi, pošto stanari sami to neće nikad prikupiti. Pri čemu niko nije siguran da ni oni zapravo ne znaju to da zakrpe pa će se opet natezati.

To je prosto da čovek digne ruke od svega.




milisav68 milisav68 18:42 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

srdjan.pajic
I jedino rešenje koje se tu vidi je da sestri doznačim hiljadarku ili dve, da zove druge majstore da oni poprave krov na celoj zgradi, pošto stanari sami to neće nikad prikupiti. Pri čemu niko nije siguran da ni oni zapravo ne znaju to da zakrpe pa će se opet natezati.

Ma ima i onih koji znaju, samo treba dobro da se raspita(š), i ti da se otvoriš , samo ne sa soma-dva, nego malo više, ako je cela zgrada u pitanju.

A mora cela zgrada odjednom da se uradi, inače će da podliva.

Tako smo mi uradili, srećom, nemamo infostan, nego smo sami skupili pare, i zajedno sa majstorima uradili posao.

Treba taj Infostan da se odjebe, izabere upravnik zgrade, i da se zajednički rešavaju problemi.Sad postoji i kakav-takav zakon koji daje nekakva ovlašćenja upravnicima.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:02 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

Ma ima i onih koji znaju, samo treba dobro da se raspita(š), i ti da se otvoriš , samo ne sa soma-dva, nego malo više, ako je cela zgrada u pitanju.


E jeste, najbolje ja da im popravim celu lamelu. Ali jeste, stvarno tako jedino i može, mada zavisi malo i od zgrade i zato to ne ide u pravcu rešenja.


A tu pored sestre neki Belivuk krenuo da zida nekakvu zgradurinu, niko ne zna čemu treba da služi, pa još neka čelična konstrukcija nikla ispred kao krov za parking ii tako nešto. Onda su investitora valjda ubili ili uhapsili i to je sve stalo pre par godina. Pa je zaraslo u korov i travuljinu i postalo rezervat krpelja, ali ograđeno tako da i kad bi hteli stanari njene zrade to da očiste, ne bi mogli da uđu. I nedavno neka deca su bacila petardu u taj nelicencirani Jurassic park i to se zapalilo, zamalo i sestrina zgrada da ode u plamenu jer je bukvalno na par metara udaljnosti, ali dok su vatrogasci došli ta travuljina je izgorela i požar se završio, ostala opet samo ta betonska i čelična kontrukcija. Tako da se problem, takoreći, rešio sam od sebe, priroda se obnavlja.

milisav68 milisav68 21:02 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

srdjan.pajic
E jeste, najbolje ja da im popravim celu lamelu. Ali jeste, stvarno tako jedino i može, mada zavisi malo i od zgrade i zato to ne ide u pravcu rešenja.

E, dont kil the mesindžer.

Jedino trajnije rešenje je da se radi ceo krov.E sad, treba paralelno da se traže majstori (da se uradi predračun), i da se nagovaraju komšije (ne moraju svi da daju, ali neka učestvuje 50% pa ste na konju).Ljudi drugačije reaguju kad im se predoče konkretne stvari, i kad neko povuče (sa većim finansijskim delom).

Mi smo tako rešavali gomilu problema.Imamo jednog komšiju gastarbajtera koji je uvek raspoložen da "povuče", ostalo se skupi, irešen problem.

Fora koja uvek pali je da ako se još bolje sredi, skočiće cena i njihovog stana.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:25 12.07.2022

Re: na mladima svet ostaje


Deca koja su odrasla ovde i otišla u inostrnastvo u nekim formativnim godinama jednostavno više ne prepoznaju svoje društvo iz detinjstva i pitaju se šta je sa nama.

Da popizdis. Agresija, zlovolja i zadrtost ce ubiti to drustvo.
bene_geserit bene_geserit 03:33 13.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

čeka nas vreme kada ne samo što odavno ne umemo nište sami da napravimo nego nećemo imati ni ko da nam održava i to malo što imamo.
Ni elektrane, mi mrežu, ni cevovode...

To što smo u međuvremenu naučili da guslamo pesme junačke i kupujemo/prodajemo magle svih vrsta, će slabo pomoći

Vau, kakvo mašenje celog fudbala.
U guslanju junačkih pesama si našla krivca.

Tako je, dolazi gadno vreme. A osnovni razlozi su:
- komunizam (negativna selekcija, svi se nabili u kancelarije i glume administraciju a niko neće da radi)
podkategorija - jaka država u nekomunističkim zemljama - dokle god se političari za sve pitaju tu slabo ima svetla na kraju tunela
- feminizam (1.4 deteta po ženi, ne kažem da je samo feminizam kriv, ali jeste dobrim delom)
i uz to (još uvek ne toliko rasprostranjeno u Srbiji) - woke aktivizam
Evo kod nas su se danas oštro sukobili u kalifornijskom Senatu oko toga da li muškarci mogu da ostanu trudni.
- nedostatak tradicionalnih vrednosti - ako već volimo da zabadamo nos u tuđa posla, da makar to budu u smeru pravih vrednosti a ne ljubopitivosti. Npr. imam nekog brata od strica (s kojim sam se baš dosta družio godinama) koji je u nekom trenutku ostavio ženu i decu, prodao kuću u kojoj su živeli i zapalio sa nekom Makedonkom. S njim od tad nisam progovorio ni reč niti imam nameru, baraba. U mom svetu takvi moraju da budu socijalno izopšteni, pa nek se druže sa drugim barabama tog tipa.
A nemam bolje mišljenje ni o ljudima koji ne žele da imaju decu, sebična stoka.

A slično je i po prvom svetu uz jednu razliku, iz Srbije ljudi emigriraju a u prvi svet imigriraju. Kad je Nemačkoj zafalilo medicinskog osoblja doveli su ga iz zemalja tipa Srbija. A i zemalja tipa Poljska, tj. što bi rekli ovi socijalistički "mislioci" iz zemalja sa periferije kapitalizma.

Summa summarum: previše individualizma a manjak tradicionalizma i nedostatak merit-based nagrađivanja u društvu a ne guslanje junačkih pesama.
bene_geserit bene_geserit 03:37 13.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

Deca koja su odrasla ovde i otišla u inostrnastvo u nekim formativnim godinama jednostavno više ne prepoznaju svoje društvo iz detinjstva i pitaju se šta je sa nama.

Da popizdis. Agresija, zlovolja i zadrtost ce ubiti to drustvo.

"Deca koja su odrasla u Srbiji i otišla u inostranstvo u nekim formativnim godinama" su otišla dovoljno rano pa su se promenila ona a ne Srbija. Srbija se zapravo jako sporo menja i uglavnom na bolje, koliko ja koji sam otišao posle formativnih godina mogu da primetim.
gedza.73 gedza.73 08:26 14.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

. Srbija se zapravo jako sporo menja i uglavnom na bolje

Menja se. Uglavnom zbog pritiska spolja.
Stvarno mrzim kad starci krenu da ogovaraju omladinu onim čuvenim 'u naše vreme' ali devedesetih smo se smejali dizelašima i njihovoj muzici. Čudili se i sklanjali vršnjacima sa zlatnim kajlama koji su vitlali pištoljima. Tada je postojala neka opozicija tom stilu, načinu života i shvatanju.
Danas je 'Koka kola malboro suzuki' postao način života. Što vidljivije šljašteće robne marke, silikoni od petnaeste godine (pa i ranije) sve to upakovano sa navodnim pravoslavljem i željom da se bude što više u škaljarskoj-kavačkoj hijerarhiji ne sluti na dobro. Daj Bože da sam samo matora Žalosna Sova.
gedza.73 gedza.73 08:32 14.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

zilikaka
To što smo u međuvremenu naučili da guslamo pesme junačke i kupujemo/prodajemo magle svih vrsta, će slabo pomoći.

A još te 'junačke guslarske pesme' nam prodavci magle poput Bokana i njemu sličnih guraju sve više dodajući priču kako nas svi mrze i kako sami treba da dignemo što veći zid oko sebe.

Kad počne urušavanje o kom pričaš (a pričali mi ljudi iz raznih oblasti isto što i ti) biće još gore što ćemo sami tu spiralu propadanja da ubrzamo ne nalazeći i rešavajući uzrok nego prebacujući krivicu na sve druge osim na nas same.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:04 14.07.2022

Re: na mladima svet ostaje

Fora koja uvek pali je da ako se još bolje sredi, skočiće cena i njihovog stana.



Kod mene to ne pali, jer stan nije moj, i nije ni u mojoj zgradi, nego sestrinoj. U mom stani je sve cakum pakum, (sem što se ljušti plafon oko neke manje pukotine u ploči ali ne pokišnjava jer nikad nismo dali komšijama da prismrde na krovu i sjebu tamo izolaciju.)

A krov kod sestre je sa crepom i do sada je glavni problem bilo to što crep nisu namestili kako treba pa ga valjda vetar pomerio, i onda krenulo da curi. I neke okapnice koje nisu od početka dizajnirane kako treba a ovi iz infostana to nisu umeli da poprave, ili ih je boleo đoka da se sa time zezaju.

Ali sve to nije ništa u odnosu na mog drugara na NB-u, gde oni žive u prizemlju solitera od 15 spratova i sto ulaza, a njima se bukvalno sliva voda niz zidove iznutra kad napolju pada veća kiša, jer betonske lamele nisu spojene kako treba. Za to je bilo nemoguće orgnizovati popravku, jer tu mahom živi sebična stoka, pa se drugar dosta ispružio da samo njegov stan spolja nakako okrpe i naprave neku vododelnicu, sad samo ima kondenzaciju i buđ u fijokama, ali to je manji problem, izvadiš, opereš, poprskaš varikinom svakih par meseci...
solo solo 06:56 12.07.2022

Čegović si?

bene_geserit bene_geserit 08:59 12.07.2022

Nego ta partizani četnici prepucavanja

su odavno bespredmetna
služe samo zamajavanju naroda
a ono što stiže


(a i za Pakistan je graf interesantan)

proizvodnja žitarica danas


deluje da će biti dosta gladnih ljudi koji imaju želju da emigriraju u prvi i drugi svet
gedza.73 gedza.73 09:11 12.07.2022

Komunistička revizija istorije

Filip Mladenović
Takodje, u školskim udžbenicima osnovnih i srednjih škola u Crnoj Gori nema relativizacije istorijskih fakata, kakva postoji u Srbiji.

Napad Nemačke na Srbiju je bio 6. aprila (zvanično)
Komunisti u Srbiji donose odluku o ustanku 4. jula.

Između ta dva datuma komunisti igraju prijateljsku fudbalsku utakmicu sa nemačkim okupatorima u Čačku.

Jel' možeš da mi objasniš zašto komunisti nisu podigli antifašistički ustanak kada je Srbija napadnuta nego organizuju proslave 1. maja u okupiranoj Srbiji i igraju fudbal sa fašističkim okupatorima?

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:33 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Pripreme za ustanak počele su odmah posle Majskog savetovanja CK KPJ u Zagrebu, a Vojni komitet pri Pokrajinskom komitetu KPJ za Srbiju formiran je sredinom maja. Ilegalni prelazak Centralnog komiteta Komunističke partije Jugoslavije, iz Zagreba u Beograd, krajem maja 1941, bio je od velikog značaja za razvoj Narodnooslobodilačke borbe u Srbiji.

Nemački nacisti su, uvidevši da se sedmojulski ustanak razbuktao, i na teritoriji Srbije počeli da primenjuju sistem odmazde, kakav je već postojao na Istočnom frontu.

Ovaj svirepi mehanizam, čiji je idejni tvorac Vilhelm Kajtel, vrhovni komandant oružanih snaga Trećeg rajha, podrazumevao je da se za jednog ubijenog nemačkog vojnika strelja 100, a za ranjenog 50 civila.

Takva odluka na Balkanu je primenjivana u izmenjenoj formi.

Uglavnom su ubijani komunisti, članovi njihovih porodica i saradnici, zatim Jevreji i „nacionalno osvešteni delatnici“, a neretko i nasumično birani taoci, odnosno civili, kao u slučaju streljanja u Kragujevcu i u Kraljevu.





gedza.73 gedza.73 09:45 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Mani me te revizije. Zašto nisu komunisti podigli antifašistički ustanak kada je Srbija napadnuta nego su još pozdravljali nemačku vojsku u Čačku (svedočenje poznatog srpskog filmskog režisera inače komuniste)? Zbog čijer naredbe nisu podigli ustanak u aprilu i na čiju naredbu su podigli ustanak tek u julu?

Hrvatska me ne zanima posebno ako se ima u vidu šta je pisao Dedijer o Andriji Hebrangu, visokom komunističkom funkcioneru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:20 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Pa ni I srpski ustanak pod vodjstvom Karadjordja niti II srpski ustanak pod vodjstvom Miloša Obrenovića nisu započeti bez prethodnih priprema!

A što se tiče Hrvatske, njihovi partizani su imali relativno najveći broj poginulih i ranjenih u odnosu na broj stanovnika!
shmoo shmoo 10:39 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Filip Mladenović

A što se tiče Hrvatske, njihovi partizani su imali relativno najveći broj poginulih i ranjenih u odnosu na broj stanovnika!



А међу тим партизанима на територији данашње Хрватске највећи број 1941. чинили опет Срби који су тада живели на територији данашње Хрватске и било их је много више пре усташког геноцида над Србима 1941-1945 у НДХ и потоњег егзодуса Срба из ове модерне савремен еуропске Хрватске деведесетих.

И баш због усташког клања Срба у Другом светском рату у НДХ 1941-1945, највише Срба је и одлазило у партизане на почетку рата, а не због некакве идеологије и Тита.

Тако да заправо велики број погинулих и рањених партизана са територије данашње Хрватске чине Срби.

Е, сад... Личани, Далматинци, Крајишници, Славонци... Срби.

И тако је било 1941. Број Срба и Хрвата у хрватским партизанима се изједначио 1942.

А тек са падом Мусолинија Хрвати почињу масовније да одлазе у партизане.

Ево ти шта о томе каже Славко Голдштајн (ЛИНК)



„Na kraju 1941. godine od sedam hiljada hrvatskih partizana otprilike, apsolutno je najviše bilo Srba - njih 5.400 i oko 800 Hrvata. Dakle, oko 80 odsto tadašnjih hrvatskih partizana su bili Srbi”, ističe Goldštajn.

...

U međuvremenu je, ističe, počeo i ustaški teror koji je prvenstveno genocidno nasrnuo na Srbe, Jevreje i Rome, ali vrlo brzo i na Hrvate, tako da su mnogi Hrvati do 1941-42. godine imali jasnu distancu prema ustašama.

...

„Međutim, otići u partizane je bilo malo teže. Srbi u Hrvatskoj i BiH nisu imali alternative. Morali su da beže u šumu. Pogotovo oni koji su živeli na selima beg u partizane je praktično značio spasavanje života”, kaže Goldštajni ističe da bi voleo da se prestane sa licitiranjem brojkama, jer one nisu ključ priče nego istorijski kontekst, odnosno činjenica da je to bio jugoslavenski pokret u kojem se pokazalo da pripadnici različitih naroda imaju načina, potrebe, mogućnosti da u njemu ravnopravno učestvuju i pronađu sebe.



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:31 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

I kada se podvuče crta 1945. godine, tačna je tvrdnja da su hrvatski partizani imali relativno najveći broj poginulih i ranjenih u odnosu na broj stanovnika!
shmoo shmoo 12:00 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Filip Mladenović
I kada se podvuče crta 1945. godine, tačna je tvrdnja da su hrvatski partizani imali relativno najveći broj poginulih i ranjenih u odnosu na broj stanovnika!



Ту свакако рачунаш и Србе који су тада чинили значајан удео становништва на територији данашње Хрватске пред почетак Другог светског рата, а данас их је тамо, у данашњој модерној еуропској и демократској Хрватској остало врло мало у односу на то колико их је било пре 1941?

Покушавам заправо да разјасним на шта тачно мислиш када кажеш "хрватски партизани". Прилично мутна синтагма. Да не кажем спин.

(Види под Голдштајн који "ističe da bi voleo da se prestane sa licitiranjem brojkama, jer one nisu ključ priče nego istorijski kontekst, odnosno činjenica da je to bio jugoslavenski pokret u kojem se pokazalo da pripadnici različitih naroda imaju načina, potrebe, mogućnosti da u njemu ravnopravno učestvuju i pronađu sebe." )

А то што је у данашњој Хрватској остало тако мало Срба у односу на то колико их је било пре 1941. године иако их је толико много учествовало у антифашистичком покрету 1941-1945 на територији данашње Хрватске, то мора да су Срби сами криви за то, је л' да?

И то такође много говори и о данашњој модерној еуропској демократској и антифашистичкој Хрватској, зар не?

Како ти оно кажеш?

Sapienti sat?






nikvet pn nikvet pn 12:23 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Filip Mladenović

hrvatski partizani


Нејасно: партизани у Хрватској или Хрвати у партизанима?
benedykt benedykt 14:36 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Filip Mladenović
Pripreme za ustanak počele su odmah posle Majskog savetovanja CK KPJ u Zagrebu, a Vojni komitet pri Pokrajinskom komitetu KPJ za Srbiju formiran je sredinom maja. Ilegalni prelazak Centralnog komiteta Komunističke partije Jugoslavije, iz Zagreba u Beograd, krajem maja 1941, bio je od velikog značaja za razvoj Narodnooslobodilačke borbe u Srbiji.



To da su postojale bilo kakve pripreme za ustanak od strane Tita i te njegove bande su najobičnije izmišljotine za malu decu, tj plod su nekog naknadnog prepisivanja istorije koje bukvalno veze sa mozgom nemaju.
Dakle pod jedan, ta Titina KPJ je samo partijska ispostava Staljina i kao takva radi samo i jedino ono što joj Moskva kaže. Upravo zato se čeka tri meseca, tj podiže se ustanak tek kada se dobija naredba iz Moskve a posle napada na SSSR krajem juna 1941. Do tada se a sve prema direktivama iz iste te Moskve i ne pomišlja na bilo kakav ustanak, jer su Hitler i Staljin i dalje dva drugara. Uostalom dovoljno je pročitati direktivu Kominterne iz Moskve od 1. jula 1941.
Otačastveni rat koji vodi sovjetski narod protiv razbojničkog napada sa strane Hitlera jeste divovska borba na život i smrt od čijeg rezultata ne zavisi samo sudbina Sovjetskog Saveza, već i sloboda vašeg naroda. Kucnuo je čas kada su komunisti dužni podići narodnu otvorenu borbu protiv okupatora. Organizirajte, ne gubeći niti jedne minute, partizanske odrede i raspirite u neprijateljskom zaleđu partizanski rat

Kao i npr Proglas CK KPJ narodima Jugoslavije od 25. jula 1941. a posebno njegov poslednji pasus da bi se shvatilo o čemu se tu radi…

Partizanski odredi imaju zadatak da uništavaju sve što služi neprijateljima naroda — fašističkim okupatorima. Ali, to nije samo dužnost partizana, već je to dužnost svakog rodoljuba. Učinimo da naša zemlja bude okupatoru grobnica, a ne baza za njegovo snabdevanje. Ugledajmo se na heroizam naroda Sovjetskog Saveza, na heroizam Crvene vojske kome nema primera, čiji se borci bore prezirući smrt ne zato što među njima vlada fanatizam već zato što bezgranično vole svoju socijalističku domovinu, zato što su svesni opasnosti koja preti njihovoj voljenoj domovini.

Bezgranično herojstvo Crvene armije i čitavog sovjetskog naroda, zatim jedinstvo svih sila demokratije sveta zalog je za sigurnu pobedu nad fašističkim razbojničkim osvajačima.

DA ŽIVI SOVJETSKI SAVEZ I HEROJSKA CRVENA ARMIJA!

DA ŽIVI DRUG STALjIN!

DA ŽIVI JEDINSTVENA BORBA NARODA JUGOSLAVIJE PROTIV OKUPATORA!

DA ŽIVI SLOBODA I NACIONALNA NEZAVISNOST NARODA JUGOSLAVIJE!

DA ŽIVE NAŠI PARTIZANI — BORCI ZA SLOBODU! DA ŽIVI KOMUNISTIČKA PARTIJA JUGOSLAVIJE!

SMRT FAŠISTIČKIM OSVAJAČIMA!

SMRT NjIHOVIM DOMAĆIM SLUGAMA I IZDAJNICIMA NARODA!

25 jula 1941 g.

CENTRALNI KOMITET KOMUNISTIČKE PARTIJE JUGOSLAVIJE

Sve u svemu, te kao fol pripreme se u suštini svode na sledeće. Drug Staljin sve do 22. juna ne želi da veruje kako ga njegov drugar Hitler napada i shodno tome se i Titina KPJ ponaša. Hitler napada SSSR, pa onda Kominterna šalje svoju direktivu 1. jula 1941 i obaveštava druga Titu i njegove šta im je činiti, plus drug Staljin 3. jula drži svoj čuveni govor koga Radio Moskva prenosi i poziva između ostalog da se uradi to isto. Istog sekunda Tita i ostatak bande skaču na noge lagane i organizuju 4. jula ”istorijsku” sednicu Politbiroa CK KPJ na Dedinju, gde se prvi put pominje i slovo U od bilo kakvog ustanka…
gedza.73 gedza.73 14:53 12.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

A što se tiče Hrvatske, njihovi partizani su imali relativno najveći broj poginulih i ranjenih u odnosu na broj stanovnika!

Da te podsetim kako su se partizani u Hrvatskoj pozivali na svetlu tradiciju onog Ante Starčevića.
Pazi 1943.
Plitvička rezolucija prvog zasjedanja ZAVNOH-a, 14. 6.1943.
Hrvatski se je narod, usprkos svom dugom robovanju pod Nijemcima, Madžarima i Talijanima, usprkos svom 22-godišnjem potlačenom položaju pod velikosrpskom beogradskom klikom, uvijek borio za svoju slobodu i samostalnost. Ta borba našla je svoj snažni izraz u neprekidnom nizu ustanaka i žilavih političkih borbi. Svijetli likovi ... Ante Starčevića... i mnogih drugih hrvatskih rodoljuba povijesni su izraz neprekidne borbe hrvatskog naroda za slobodu. Te vjekovne težnje hrvatskog naroda za slobodom nisu se sve do danas ostvarile, pored ostalog


Старчевић представља контроверзну личност због својих антисемитских и антисрпских ставова. Дио његових ставова и радова послужио је као идеолошка основа Усташког покрета


vcucko vcucko 18:01 13.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

gedza.73
Mani me te revizije. Zašto nisu komunisti podigli antifašistički ustanak kada je Srbija napadnuta nego su još pozdravljali nemačku vojsku u Čačku (svedočenje poznatog srpskog filmskog režisera inače komuniste)? Zbog čijer naredbe nisu podigli ustanak u aprilu i na čiju naredbu su podigli ustanak tek u julu?

Hrvatska me ne zanima posebno ako se ima u vidu šta je pisao Dedijer o Andriji Hebrangu, visokom komunističkom funkcioneru.

Nije napadnuta Srbija, nego Jugoslavija. Administrativno podeljena na nekakve smešne banovine. Koje je nacrtao srpski dvor.
Većina naroda koji su sačinjavali Jugoslaviju je nemački napad dočekala sa odobravanjem. U stvari, uz časne izuzetke, ali kolektivno gledano samo su Srbi (i Crnogorci koji su se Srbima smatrali) taj napad doživeli kao nešto loše.
U toj i takvoj situaciji, tebi su za sve krivi ono nekoliko hiljada srpskih komunista, koliko ih je realno bilo četres' prve.
Mislim se nešto, mora da je lepše i lakše tako živeti. Uveriti sebe i uveravati sve oko sebe, da su za sve krivi neki drugi, ali obavezno neki što dalje od tvog sela.

Hrvatska te ne zanima i u pravu si. Ali džabe kad te tvoj kralj prvi uvezao s njima ko pijani pop na svadbi, ono kad treba pola svadbe da razvezuje
gedza.73 gedza.73 15:52 14.07.2022

Re: Komunistička revizija istorije

Nije napadnuta Srbija, nego Jugoslavija

Meni je napadnuta Srbija.
Hrvatska te ne zanima i u pravu si.

Naravno.
Ali džabe kad te tvoj kralj prvi uvezao s njima ko pijani pop na svadbi, ono kad treba pola svadbe da razvezuje

Razvezivao je on Amputacija Hrvatske
samo što su imali neki Srbi tamo koji su se bunili, podržavali hrvatske 'ustanike', hrvatsku državu i kasnije hrvatske komuniste. Al' oni neka rešavaju svoje probleme, nisu moji preci otišli tamo da njima uzimaju imovinu nego su se oni dovukli u Srbiju.
U toj i takvoj situaciji, tebi su za sve krivi ono nekoliko hiljada srpskih komunista,

NJih je dovela Crvena armija (odnosno Moskva koja ih je pre toga kao svoje agente poslala) a onda se nakotilo tog ološa koji se odjednom sjatio u Srbiju i gledao Srbiju kao ratni plen radeći protiv svog naroda.
Prosto je neverovatno koliko se danas služe istom retorikom oni koji podržavaju Rusiju. Samo se ne klanjaju Staljinu nego Putinu ali odsustvo mozga je na istom niovu. Još se na taj komunizam nalepilo srpstvo i pravoslavlje pa se dobili mutanti poput onih fašista uz Ruskog obraza i Ruskog nacionalnog jedinstva koji mere dal sam dobar Srbin i koji mi objašnjavaju kako sam ja brat sa ovom stokom



Da ne bude zabune ovo su sve isti likovi (nacistički kukasti krst i Z)






Черевићан Черевићан 11:26 12.07.2022

semper idem

ili,uoči predstojećeg praznika

Државни празници људима су мамци
на присете........... пажњу обратити,
упитност ме .....блага ........гле походи
да’л ће им се они ИКАД....сагласити
predatortz predatortz 13:02 12.07.2022

Ljubo, četnici, partizani...

Zanimljiv članak, iz kog ću, da vas zaintrigiram, izdvojiti ovo:

Љубов брат Мартин Чупић, партизански активиста, тада осамнаестогодишњак, је такође био заточен у истом четничком затвору, гдје је сазнао да су лажне свједоке на суђењу његовом брату Љубу обезбиједили другови из Комунистичке партије. Огорчен тим сазнањем, Мартин Чупић је послије изласка из затвора на Цетињу приступио четничком покрету.
gedza.73 gedza.73 14:27 12.07.2022

Re: Ljubo, četnici, partizani...

predatortz
Zanimljiv članak, iz kog ću, da vas zaintrigiram, izdvojiti ovo:

Srpski Majdan
I da je živeo do kraja rata, niko u Majdanu ne veruje da bi pripadnik ravnogorskog pokreta Slavko Cvetić pogazio zakletvu i prestao da puca u okupatora. Nažalost, 13. decembra 1942. godine, okončao se njegov život u 27. godini, posle godinu i po dana istinskog otpora neprijatelju. Nemci su ga obesili o staru lipu pred školom u rodnom selu. Živih svedoka danas nema, ali živi još priča o tom događaju koju smo čuli od penzionisanog majdanskog prote Joviše Zečevića:

– Zanimljivo je i to što nijedan domaćin iz sela nije hteo da donese konopac kojim bi obesili Cvetića, a još zanimljivije je što nijedan nemački vojnik nije želeo da namakne omču na vrat četničkom kapetanu i da mu izmakne stolicu ispod nogu. Umesto njih, Cvetić je sam sebi navukao omču na vrat i nogama odgurnuo stolicu na kojoj je stajao. Prethodno je odbio da izda imena svojih saboraca koji su, pri napadu na barutanu u Stragarima, zarobili nekoliko desetina nemačkih vojnika i sproveli na Ravnu goru.

Na spomeniku piše
Život dade, nikog ne odade. Zahvalni njegovi Majdanci

Rudničani

predatortz predatortz 13:28 12.07.2022

Da, bre...

Izveden je pred streljački vod italijanskih fašista ispod Petrove Glavice kod Nikšića. I na samom strelištu je nastavio bodriti okupljene, pozivajući ih da pruže otpor okupatoru.

Istog dana, 9. maja 1942. ubijena je i Joka Baletić, devetnaestogodišnja partizanka iz Broćanca, koju su četnici zarobili zajedno sa Ljubom Čupićem. Smrtna kazna nad Jokom Baletić je izvršena vešanjem, tokom kojeg je Baletićeva sama sebi stavila omču oko vrata.


Prave pozorište, sude, streljaju, sahranjuju u pripremljen grob... Cirkus!

A partizani to lepo, kulturno, i to svoje:


О том стријељању Божидар Тадић је написао следеће: “Очевици причају, не без дивљења, да су се сва четворица Тадића и Јовица Јововић чудесно храбро и достојанствено држали на самом стрелишту. О томе је посебно причао Душан Брајушковић који је командовао групом што је одређена да их стријеља.

Ишли су, каже Душан, у смрт као у сватове, клицали слободи и побједи над фашизмом и Комунистичкој партији, али нијесу пропуштали да истакну како невини иду у смрт и да су убијеђени да ће истина о њима на крају свега побиједити.”

“По стријељању, њихови лешеви су буквално бачени у неки клачинар поред цркве на Видровану који је ту, вјероватно, остао још из времена изградње храма.

Негдје 1952. године њихове породице из Смријечна и из Војводине скупиле су нешто мало пара како би посмртне остатке својих најмилијих извадили из тог клачинара и сахранили, баш ту на Видровану, у заједничку гробницу. Над гробницом је постављено најскромније обиљежје од обичног гранита.

Но пошто су радови завршени и посмртни остаци стријељаних пренесени у нову гробницу, по нечијем налогу ноћу је дошла милиција с маљевима и ћускијама и све то разрушила. Тај варварски чин схваћен је као поновно стријељање.”




gvozden1 gvozden1 13:46 12.07.2022

Re: Da, bre...

Prave pozorište, sude, streljaju, sahranjuju u pripremljen grob... Cirkus!

Nego ovo sa ovim nasmejanim, izgleda da je kriminalcima to svojstveno.

1925. je streljan izvesni Dragoljub Bojović, glasoviti "hajduk" jedan od poslednjih, zapravo razbojnik klasičan, Silnik sa Rudnika mu je bio opis, dosta se govori o njemu, mesto na kim je streljan se i danas zove Bojovića grob, u mom je to kraju, i on se smejao pred streljanje

predatortz predatortz 14:33 12.07.2022

Re: Da, bre...

Nego ovo sa ovim nasmejanim, izgleda da je kriminalcima to svojstveno.


Pazi, ove što su ih pobili i bacili u jendek, a posle rata im opet oskrnavili grobno mesto, su njihovi prvaci! Predratni komunisti, odani ideji, odani partiji...
Samo, imali su ogromnu falinku - bili su obrazovani,bili su ozbiljni intelektualci.

I kako sad drug Sava Kovačević Mizara, da dozvoli da takvi prežive? Za njima će onda i narod, ugledni ljudi iz uglednih porodica.
Pa, gde su tu onda polupismeni drugovi, predratni neradnici, šverceri duvanom, vašarske kavgadžije?

Ali se drugovi dosete!
Baš tebi kažu, paz ne nekom drugom, nego baš tebi, da ubiješ strica koji te othranio.
Kažu ti da je stric "protiv današnjice ".
Ti odbiješ, čovek si, nisi Sava Mizara, a oni te uhvate, tebe i braću i pobiju vas sve jer ste izdajnici!
Onda vas bace u jendek, jer ni grob nije za vas!

I tako drug Sava i ostali ološ preuzmu dizgine i bez kočnica ubijaju, pale, razapinju kerove nad mrtvim ljudima, igraju kolo oko leševa...

A naš drug Filip to danas slavi!

A oni četnici - stoka!
Em imaju sud, em imaju istražitelje, em pišeš nekakve izjave, em ti sude pravnici, em puste one za koje se dokaže da nema krivice...
Stoka!
gedza.73 gedza.73 14:36 12.07.2022

Re: Da, bre...

A partizani to lepo, kulturno, i to svoje:

Oca.



Pavle Kovačević je ubio oca a nakon toga nagrađen od komunista visokim položajem u partizanskom pokretu. To je ta 'antifašistička' tradicija i od takvih ljudi se stvarala elita i čiji potomci danas pričaju o antifašizmu.
predatortz predatortz 14:41 12.07.2022

Re: Da, bre...

Pavle Kovačević je ubio oca



Sava Mizara je pobio pola svoje familije!
Ko god je bio pismeniji, obrazovaniji, uspešniji, u narodu cenjeniji, a to su skoro svi.

Jer, biti sve to u odnosu na predratnog švercera duvanom nije naročito teško.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:50 12.07.2022

Re: Da, bre...

Istorijska ironija, a i neosporna istina: Draža je imao troje dece: 2 sina i jednu ćerku.

Sin i ćerka su pristupili partizanima i nakon pobede 1945. zasnovali porodice i dobili potomke.

A drugi sin je pristupio četnicima i - poginuo!

Sapienti sat.
predatortz predatortz 14:54 12.07.2022

Re: Da, bre...

Sin i ćerka su pristupili partizanima i nakon pobede 1945. zasnovali porodice i dobili potomke.


Branka i Gordanu su partizani zarobili, iskoristili ih za propagandu, a onda ih posle rata poslali u koncentracione logore. Branka na Goli otok, Gordanu na Sveti Grgur.

O njihovom zarobljavanju i uceni da daju izjavu kojom se odriču oca, Gordana je pričala u jednom od retkih intervjua koji je dala.
teslana teslana 16:24 12.07.2022

Re: Da, bre...

Ljudi, da li je moguće da vi imate strah od partizana, još uvijek?
softelectronics_e softelectronics_e 16:33 12.07.2022

Re: Da, bre...

gedza.73
A partizani to lepo, kulturno, i to svoje:

Oca.



Pavle Kovačević je ubio oca a nakon toga nagrađen od komunista visokim položajem u partizanskom pokretu. To je ta 'antifašistička' tradicija i od takvih ljudi se stvarala elita i čiji potomci danas pričaju o antifašizmu.

Gamad!
Kao i njihovi poštovaoci.
gvozden1 gvozden1 17:32 12.07.2022

Re: Da, bre...

predatortz
Sin i ćerka su pristupili partizanima i nakon pobede 1945. zasnovali porodice i dobili potomke.


Branka i Gordanu su partizani zarobili, iskoristili ih za propagandu, a onda ih posle rata poslali u koncentracione logore. Branka na Goli otok, Gordanu na Sveti Grgur.

O njihovom zarobljavanju i uceni da daju izjavu kojom se odriču oca, Gordana je pričala u jednom od retkih intervjua koji je dala.

I ćerka Nikole Kalabića je bila u partizanima, i na radnoj akciji, i pljuvali je na ulici a ona morala da stoji i trpi.

teslana
Ljudi, da li je moguće da vi imate strah od partizana, još uvijek?


Ne Tes, nije to strah, to je gađenje i na njih a posebno na ove njihove poštovaoce danas.

Samo malo dobre volje je dovoljno da se vidi ko je to zapravo, antiintelektualni pokret (zamisli kad su inteligenciju prezirali, i od nje se ograđivali osim pojedinih, a njih su jasno označavali kao "poštenu", jer je inteligencija za njih bila nepoštena osim izuzetaka)
antidemokratski, zločinački, sve je to lako i dokazivo i proverio, a ovde se ta bagra slavi.

Ne, nije strah, ko se još boji Filipa Mladenovića, nego prezir i gađenje

predatortz predatortz 17:33 12.07.2022

Re: Da, bre...

teslana
Ljudi, da li je moguće da vi imate strah od partizana, još uvijek?


Strah ne, gađenje da!
I tu da budem precizniji - ne prema partizanima,bilo je tu raznog sveta i voljno i nevoljno.
Prema komunistima, teško gađenje!
gvozden1 gvozden1 18:02 12.07.2022

Re: Da, bre...

bilo je tu raznog sveta i voljno i nevoljno.
Prema komunistima, teško gađenje!

Da, bilo je.
Bilo je i onih koji su tako spašavali glave.
Ali ništa ne može da primeni činjenicu da je to bila partijska vojska.

Malo zbog nedostatka mogućnosti, a više zbog nedostatka odlučnosti, legitimna državna vojska, četnici, nisu prema njima imali odnos kakva bi bio normalan, nemilosrdan i bez ikakvih ustupaka.

Ako se u državi pojavi neka druga vojska, sa drugom zastavom, drugom himnom, drugom ideologijom, vojska koja naređenja dobija od druge države, zna se kako se prema toj paravojsci postupa, i tu kompromisa ne sme da bude.
predatortz predatortz 18:19 12.07.2022

Re: Da, bre...

Ako se u državi pojavi neka druga vojska, sa drugom zastavom, drugom himnom, drugom ideologijom, vojska koja naređenja dobija od druge države, zna se kako se prema toj paravojsci postupa, i tu kompromisa ne sme da bude.


Čiča je to mogao da uradi u Srbiji i delimično u Crnoj Gori. Manje više, to je i uradio.
Bosna i Hrvatska, odnosno đavolova NDH, bila je van njegove kontrole. Tamo je radio šta i koliko je mogao. Na mojoj Majevici seljaci su i u ono vreme govorili da bez četnika ni srpsko uvo ne bi ostalo.

Toliko je bilo u njegovoj moći, toliko je snage i moći imao, toliko je uradio. Budimo zahvalni na tome.

Onda je zaduvao jeziv i hladan vetar sa Istoka.
Tu Čiča nije ništa mogao.
docsumann docsumann 18:20 12.07.2022

Re: Da, bre...

Onda je zaduvao jeziv i hladan vetar sa Istoka.
Tu Čiča nije ništa mogao.


epski
gvozden1 gvozden1 18:36 12.07.2022

Re: Da, bre...

Čiča je to mogao da uradi u Srbiji i delimično u Crnoj Gori. Manje više, to je i uradio.

Zanimljivo je, meni posebno jer se i o mom selu radi, šta bi se desilo da je Draža smaknuo Titu prilikom prvog susreta, onog u Struganiku.

Tad je Tita prvi put izašao iz Beograda i sastao se sa nekom partizanskom jedinicom.
Dok je putovao, normalno, zapazila ga je vojska, četnici, i javila komandi.
Draža je naredio da ga uhapse i privedu, i tako se desio sastanak, a po formi nije trebao to da bude, u Struganiku, u Mišićevij kući.

E sad, da ga je tu roknuo, da li bi to promenilo tok, ili bi komunisti lako postavili drugog i sve teklo isto, zanimljivo je razmišljanje.

Meni se čini da oni nisu imali adekvatne zamene, da bi bolje bilo po sve osim po komuniste da je smaknut tad.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:36 12.07.2022

Re: Da, bre...

Draža Mihailović i njegov četnički pokret su na gubitničkoj, poraženoj, fašističkoj strani istorije.

Pa njega su se odrekli i Kralj Petar II i jugoslovenska vlada u izbeglištvu.

Ne gadjenje, već imam čudjenje kako je moguće da neko može negirati ili relativizovati ove istorijske činjenice.

No, kako sam već objasnio, u drugoj srpskoj frakciji, koja nije iskoristila pasoš kao otpusnu listu iz ludnice od ove zemlje Srbije, drugu podfrakciju čine psihopate, skraćeno SANU.

Samo tako se mogu objasniti ove nebuloze o Draži i četnicima!
benedykt benedykt 19:45 12.07.2022

Re: Da, bre...

gvozden1

Ali ništa ne može da primeni činjenicu da je to bila partijska vojska.

Dakle, potpuno bespotrebno jedna politička partija, a sve po bukvalnom nalogu iz inostranstva i to u najgorem mogućem trenutku, reši da pravi nekakvu svoju partijsku vojsku sa praktično svim obeležjima strane države tj SSSR-a. To je kamen temeljac svega i srž cele te tragične priče i raskola koji nažalost traje sve do danas, a sve ostalo je naknadno prepisivanje istorije…
benedykt benedykt 19:58 12.07.2022

Re: Da, bre...

Filip Mladenović
Draža Mihailović i njegov četnički pokret su na gubitničkoj, poraženoj, fašističkoj strani istorije.

Ma da, how yes no, odnosno otišao je još u maju 1941. da se tako vucara po gudurama do kraja rata, samo zato jer je baš tako mogao najbolje da sarađuje sa Nemcima tj da bude na toj poraženoj fašističkoj strani istorije…



Ove nemačke poternice i saoopštenja o streljanjima iz raznih godina 2. svetskog rata su verovatno deo te nemačke tajne operacije a sve u cilju da ”kvislinga” Dražu Mihailovića prikažu kao navodnog borca protiv Nemaca…
gvozden1 gvozden1 20:01 12.07.2022

Re: Da, bre...

jedna politička partija, a sve po bukvalnom nalogu iz inostranstva i to u najgorem mogućem trenutku, reši da pravi nekakvu svoju partijsku vojsku

I to zakonom zabranjena partija pravi svoju vojsku.

Nepojmljivo, nedopustivo, nenormalno, niko to ne bi dozvolio (zamislimo da neka partija, i to zabranjena, u Ukrajini, sad napravi vojsku i krene sa puca na vojsku Zelenskog)

literatesa literatesa 20:39 12.07.2022

Re: Da, bre...

Ne Tes, nije to strah, to je gađenje i na njih a posebno na ove njihove poštovaoce danas.

Strah ne, gađenje da!

Da, dobro, šta sa antifašističkim pokretom? Prezirati?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana