Astrologija| Astronomija| Muzika

Dogodine u Glibovcu

angie01 RSS / 10.05.2022. u 13:13

 konstrakta_060322_tw1024.png

 

 

Posle dugog niza godina, desila nam se neocekivana i osvezavajuca promena u izboru naseg predstavnika za takmicenje za pesmu Evrovizije. Svojim prvim nastupom je vec  sokirala i hipnotisala auditorijum, da bi se vremnom pocetna fascinacija pretvorila u opste odusevljenje, koje se rasirilo na sve pratioce ovog festivala.

Naime, na etabliranu i decenijama betoniranu, pa izlivenu u bronzi kic, blaziranu scenu, izasla je jedna normalna zena i oduvala. Bez golih dzaint sisa, operisanog izoblicenog lica po istom modelu plasticne lutke sa Ali expresa, bez napumpanih usana, nadogradnji, sarenih kandzi oblika onih kojima metlu pridrzava vestica od Zapada iz Oza, laznog Holivudskog osmeha nanizanog od implanta, bez vasrakog Versace sljokicavog trikoa, koji je skrojen tako da se vide tapacirani guzovi i butkice posle celulit tretmana i kilograma sljastece sminke, sela je na stolicu i mirno prala ruke u lavoru, pevajuci uz pomoc nevelikog prateceg hora, svoju autorsku duhovito ironicu  pesmu viseslojnog znacenja upakovanu u opijajucu metriku, koja je ocigledno skrojena van evrovizijskog sablona.

I to je bilo TO.

Posle je, sama u neverici da je pobedila, onima koji nisu bili upoznati sa njenim dvodeceniskim radom u fenomenalnoj grupi Zemlja gruva, pokazala, kako je jednostavna, opustena, pametna, kreativna, zabavna, mastovita, srmantna, provokativna pre svega svojom pristojnoscu, kategorijom koja je vec davno spremljena za otklon, jer smeta bahatim prostackim nasilnicima, koji su preplavili proctor.

Pazi molim te, u vreme vladavine pornografije sa sipke, paznju je spontano uzela obrazovana dama gradske provinijencije, autenticne harizme, sjajne prirodne kose i prodornih ociju boje mora najlepsih uvala na Mikonosu.

Po vestima koje stizu  iz Torina, gde se odvijaju pripreme za polufinalne I finalne nastupe, Konstrakta, ( Ana  Djuric-diplomirani arhitekta), je u svom jednostavnom belom kompletu i Borosanama, kako je stilizovana, jednako zanimljiva i okruzena odobravanjem i podrskom, kako na nastupima, tako i na pres konferencijama, gde na pitanja odgovrana na tecnom engleskom jeziku, bez foliranja i afektacija.

No, cudni su putevi glasanja I krajnjeg ishoda na ovakvim manifestacijama, pa sta god da se desi tokom narednih dana i ova promena ukusa publike koju je izazvala i ostvarila je dovoljno bila zdrava za pocetak...bit, bit, bit...

(Konstrakta je duhovito napomenula, da ce u slucaju da pobedi, sledeca Evrovizija biti organizovana u selu njene bake-Glibovcu:).

 



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 11.05.2022

Re: Simpatična žena

Dobra je ova Konstrakta, ali moram da priznam da sam se malo smorio sa ovom pesmom i svim ti strujanjima oko nje. Kad prođe Evrovizija, verovatno će to sve pasti brzo u zaborav.



angie01 angie01 19:19 11.05.2022

Re: Simpatična žena

Dobra je ova Konstrakta, ali moram da priznam da sam se malo smorio sa ovom pesmom i svim ti strujanjima oko nje. Kad prođe Evrovizija, verovatno će to sve pasti brzo u zaborav.


meni deluje da se ona i sama smorila, al se dobro drzi, sve je okrenula na neki fazon i krajnje je coll, jer je ona sustinski smekerka, mangup/lady,...a nadam se da ce sada posle dvais godina sto je na sceni i konacno skrenula paznju na sebe u siroj javnosti, imati nacina da to i iskoristi za nadalje,...sto je uvek neizvesno i tirki, narocito za one koji ne pripadaju etabliranoj igri,..zelim joj sve najbolje.
bangyahead bangyahead 19:59 11.05.2022

Re: Simpatična žena

angie01
krajnje je coll



крајње је - белгрејд колинг.
angie01 angie01 20:55 11.05.2022

Re: Simpatična žena

крајње је - белгрејд колинг.


softelectronics_e softelectronics_e 06:39 12.05.2022

Re: Simpatična žena

bangyahead
angie01
krajnje je coll



крајње је - белгрејд колинг.

Slučajno sam jutros video to što nazivate (našom) pesmom, iz prostog razloga što mi daljinski TV-a nije bio pri ruci.
I po n-ti put mi nije jasno zašto se to naziva muzika?!
bene_geserit bene_geserit 18:50 12.05.2022

Re: Simpatična žena

белгрејд колинг

Nije baš "dorćolski urbani čergarizam" (ako sam dobro zapamtio), ali blizu.
Nego pesma je smarajuća. Ali ja nisam baš target publika, još nisam sreo pesmu sa ove manifestacije da mi se sviđa (da se baš ne vraćamo u vreme Abbe).
Ali dobro, devojka deluje normalno, za razliku od npr. albanske predstavnice (meni sve te silikonke deluju ko mentalno obolele). OK, samo sam njih dve video kako izgledaju. Umetnici je bilo lakše da bude (mentalno) zdrava pošto joj je tata bivši SPS-ovski ministar iz vlade, pretpostavljam da nije imala finansiske probleme.
Ali bi valjalo i da je napravila pesmu koja je malo manje smarajuća ...
angie01 angie01 19:25 12.05.2022

Re: Simpatična žena

Umetnici je bilo lakše da bude (mentalno) zdrava pošto joj je tata bivši SPS-ovski ministar iz vlade, pretpostavljam da nije imala finansiske probleme.


pih, kad ne bi neko govance nehajno ostavio,...njen otac je bio Slobodan Ignjatovic, urednik nekoh listova u Politici i na tv Beograd, ministar je bio neko kratko vreme, niko ga nije ni zapamtio,...i kakve to tacno veze ima sa njom u kontekstu u kome se ovde govori,...zena je ocigledno, na prvi, drugi i sve ostale poglede normalna i nenametljiva,...napravila je bum svojim nastupom, koji je i nju iznenadio,...pesma je super,...dozvoljavam da se nekom ne svidja, meni se recimo nije svidjala Moltva, koja je pobedila,...smorim se svaki put kad je cujem, a o onom glupavom nastupu sa rukama na Marijinom ramenu, da i ne govorimo-Marija je meni dobar lik, koji odlicno peva, samo ne volim pesme koje izvodi, sem nekih retkih- Konstrakta i njen fazon mi vise leze, pratim je vec dosta godina u Zemlji gruva, u kojoj je i Zoe Kida extra.
bangyahead bangyahead 07:24 14.05.2022

Re: Simpatična žena

Kapiram da je problem Srbije što je mala zemlja i svi znaju o svakom ponešto, i što, nakon celog veka života u totalitarnim uslovima vladavine, ideološka sagrešenja su neoprostiva i prenose se "s koljena na koljena". Mogućno da je njoj njen ćale, partijac, mogao da obezbedi brži prodor i otvoreniju scenu nego što bi, recimo, moja deca mogla da imaju, al' mala je talentovana. Sada, svaka muzika je in the eye of beholder*, nekom se dopada a nekom ne. Ono što je naglašeno važno kod Konstrakte, je da je dala, veoma pametnom, matematičkom upotrebom muzičke matrice, klincima prozor u svet nekih drugih mogućnosti, a da to nije svet gorepomenutih slađanih muških i ženskih pičića ili promašenih i ispraznih koncepata slobode, već im je otvorila neku sferu stvaralaštva koja nije puka populistička - i zapalila sve generacije osnovno- i srednješkolaca. I ono što je važno, domaći je fenomen, što uliva nadu da će se unutrašnja metamorfoza srpskog društva odigrati od nas samih, bez nametanja spolja...

Sada, to što je nama matorcima smor - ne pada nam na pamet da smo mi možda smor našoj deci.

* a' sam ga namudroseirio, vidi se da sam xx-ogodišnji produkt blaženopočivše freeb92 mreže.
angie01 angie01 10:10 14.05.2022

Re: Simpatična žena

Mogućno da je njoj njen ćale, partijac, mogao da obezbedi brži prodor i otvoreniju scenu nego što bi, recimo, moja deca mogla da imaju, al' mala je talentovana.


evo, ne znam koji joj je to prodor omogucio, zena je 20 godina na sceni sa fenomenalnom Zemlja gruva, a sem pratioci pomenute grupe, koja je svirala po andergaun mestima i malim scenama, sira publika je sada prvi put cula za nju.


što uliva nadu da će se unutrašnja metamorfoza srpskog društva odigrati od nas samih, bez nametanja spolja...


rekoh vec u tekstu-ona je svoju prosvetiteljsku ulogu u grand/pink ambijentu vec obavila...iako je i sama iznenadjena time, navikla vec, da je njena publika sastavljena od retkih poklonika Gruvilenda.
bangyahead bangyahead 08:35 11.05.2022

O samom song kontestu

Ozbiljni rivali po meni -

bangyahead bangyahead 08:39 11.05.2022

Re: O samom song kontestu

Potom ovu valja pomenuti, izuzetno otpevano, Celine Dion style -

bangyahead bangyahead 08:45 11.05.2022

Re: O samom song kontestu

Ovu takođe valja pomenuti, pošto vodi na kladionicama, a i ubira simpatije usled saosećanja zbog stradanja u njihovoj zemlji -

emilia emilia 10:06 11.05.2022

Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

Na drugom mestu 2007 godine.



A 2022 norveško i moldavsko. Dobar štos.
Konstrakta na kladionicama u prvih 10.
gvozden1 gvozden1 12:46 11.05.2022

Re: O samom song kontestu

usled saosećanja zbog stradanja u njihovoj zemlji -

A ja mislio da je to neki muzički festival :)

principessa_etrusca principessa_etrusca 19:29 12.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

Legendarno ukrajinsko zafrkavanje
Na drugom mestu 2007 godine.


Злослутна је била та зафрканција.
angie01 angie01 19:43 12.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

Злослутна је била та зафрканција.


cekaj, zloslutno je jer nemaju pravo, pa ih je napala Rusija, ili sta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:33 12.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

angie01
Злослутна је била та зафрканција.


cekaj, zloslutno je jer nemaju pravo, pa ih je napala Rusija, ili sta.

Много учитаваш.

Уопште не говорим о томе ко има или нема право, нити је то увек најбитније.

Просто, у једном тренутку је пала та зафрканција на рачун Русије, а сада, петнаестак година касније, реалност је много друкчија.
angie01 angie01 20:38 12.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

Просто, у једном тренутку је пала та зафрканција на рачун Русије, а сада, петнаестак година касније, реалност је много друкчија.


pa tada, 15 godina pre, sto je bila zloslutna?...danasnja realnost samo pokazuje da je ta zavrkancija imala ozbiljne osnove.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:12 12.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

pa tada, 15 godina pre, sto je bila zloslutna?...danasnja realnost samo pokazuje da je ta zavrkancija imala ozbiljne osnove.

Злослутна зато што је била једна (блентава) зафрканција, а данас се води рат. (Наравно, ништа узрочно-последично, више у неком бапском фазону да кад се много зезаш, не изађе увек на добро, већ напротив.)

Него, треба ли да наставим да и даље објашњавам шта сам хтела рећи?
angie01 angie01 22:20 12.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

Него, треба ли да наставим да и даље објашњавам шта сам хтела рећи?


sto se mene tice- ne treba, a kako hoces.


више у неком бапском фазону да кад се много зезаш, не изађе увек на добро, већ напротив.)


meni je to cudno razmisljanje, bapske gluposti,..ona zahebancija je bio prilicno hrabar protest i imali su pravo da ga iskazu, makar tako,...imali su dovoljno razloga i publike.
bangyahead bangyahead 07:28 14.05.2022

Re: O samom song kontestu

gvozden1
usled saosećanja zbog stradanja u njihovoj zemlji -

A ja mislio da je to neki muzički festival :)


U principu samo njihove komše smaraju (Letonci, Litvanci, Estonci, i malo Islanđani), i to prve večeri, druge je već bilo manje primetno, viđet ćemo treće šta će biti, pošto upadaju i zle maćehe, VB, FRA i NEM...
8c_competizione 8c_competizione 12:27 14.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

angie01
Злослутна је била та зафрканција.


cekaj, zloslutno je jer nemaju pravo, pa ih je napala Rusija, ili sta.


Angie, pogledaj molim te novije vesti o Solomonskim ostrvima i njihovoj punopravnoj odluci, kao nezavisnoj zemlji, da potpisu bezbednosni ugovor sa Kinom i kako su Amerika i Australija reagovale na to (otvorenim zveckanjem oruzjem). Ko nece da trazi, mali podsetnik: Solomonska ostrva su udaljena od Australije nekih 2000km (to ti je otprilike relacija Berlin-Madrid iliti 3 sata leta avionom) i 10000km od americke najblize granice (preko celog Pacifika). Ukrajina se ipak granici sa Rusijom. Toliko o geopolitici za jedan mali komentar.

Jedno kontra pitanje: kada kupujes neki kucni uredja ili pazaris na pijaci, da li volis da placas dodatne marze za preprodavce ili pak volis da kupujes sto direktnije od proizvodjaca? U tok kontekstu, zasto je US "zabranila" (direktno i indirektno) Nemcima da koriste Nord Stream 2? da podsetimo, Ameri hoce da prodaju svoj gas dobijen frekingom i koji se brodovljem mora transportovati iz US of A tankerima (vrlo zelene tehnologije), uz obecanje (na "majke mi" da ce ih kostati isto ili im biti jeftinije. Nemacka je ozbiljna drzava, ali je jos jednom dokazala jednu izjavu koju odavno cuh "Nemacka i Japan su najbogatije banana republike".

Toliko o "slobodi izbora" i "imaju/nemaju pravo" na medjunarodnoj geopolitickoj sceni

komsinica (ovde u Berlinu) od prekoputa je poreklom iz Kijeva, naravno da je uzasnuta ratom ali nije glupa zena. A Ameri ce se sa Rujama boriti do poslednje kante Ukrajinske krvi, za demokratiju i slobodu izbora, obecali su.
8c_competizione 8c_competizione 12:34 14.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

angie01
...meni je to cudno razmisljanje, bapske gluposti,..ona zahebancija je bio prilicno hrabar protest i imali su pravo da ga iskazu, makar tako,...imali su dovoljno razloga i publike.


Angie, razumem potpuno tvoja humanisticka nahodjenja i to je sasvim ok kada se razgovara sa normalnim ljudskim bicima. ali problem je u tome sto ovaj svet vode raznorazne interesne sfere vrlo ogranicenih ljudi sa jako mnogo novca i time stecene moci

preporucujem iEarlGrey kanal na YouTube-u. molim te ne zameri liku* koji ga uredjuje, vrlo cesto je emotivan i time gubi na profesionalizmu, ali je vrlo interesantno sta ima da prezentuje. jedan od zadnjih video prezentacija mu je ovaj dokument (mozete skinuti OVDE) Rand Corporation iz 2019. deluje gotovo kao User manual "kako smestiti Rusiji i oslabiti je", koji je gotovo neverovatno slican onome sto gledamo na TVU od 24. februara



* lik je inace Britanac, ex-pat, ex-military (pesadija, iskustvo sa zadnjih ratista) koji je prezreo ono sto je uzivo video (a u suprotnosti je sa ono sto su mu mediji kod kuce prezentovali na TVu), koji je ozenio Vijetnamku i zivi u Lenjingradu


P.S. za one koji se zanimaju za malko ozbiljnije analize i "citanje izmedju redova" kod ljudi koji ili imaju ozbiljno profesionalno vojno iskustvo ili dovoljno razmisljaju svojom glavom i pretrazuju izvore informacija na obe strane, pogledajte kanale Alex Christoforou i The New Atlas (ovaj poslednji se bavi takodje i dogadjanjima oko Kine, pripremajuci nas na ono sto predstoji u tom delu sveta)
softelectronics_e softelectronics_e 12:41 14.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

8c_competizione
angie01
Злослутна је била та зафрканција.


cekaj, zloslutno je jer nemaju pravo, pa ih je napala Rusija, ili sta.


Angie, pogledaj molim te novije vesti o Solomonskim ostrvima i njihovoj punopravnoj odluci, kao nezavisnoj zemlji, da potpisu bezbednosni ugovor sa Kinom i kako su Amerika i Australija reagovale na to (otvorenim zveckanjem oruzjem). Ko nece da trazi, mali podsetnik: Solomonska ostrva su udaljena od Australije nekih 2000km (to ti je otprilike relacija Berlin-Madrid iliti 3 sata leta avionom) i 10000km od americke najblize granice (preko celog Pacifika). Ukrajina se ipak granici sa Rusijom. Toliko o geopolitici za jedan mali komentar.

Jedno kontra pitanje: kada kupujes neki kucni uredja ili pazaris na pijaci, da li volis da placas dodatne marze za preprodavce ili pak volis da kupujes sto direktnije od proizvodjaca? U tok kontekstu, zasto je US "zabranila" (direktno i indirektno) Nemcima da koriste Nord Stream 2? da podsetimo, Ameri hoce da prodaju svoj gas dobijen frekingom i koji se brodovljem mora transportovati iz US of A tankerima (vrlo zelene tehnologije), uz obecanje (na "majke mi" da ce ih kostati isto ili im biti jeftinije. Nemacka je ozbiljna drzava, ali je jos jednom dokazala jednu izjavu koju odavno cuh "Nemacka i Japan su najbogatije banana republike".

Toliko o "slobodi izbora" i "imaju/nemaju pravo" na medjunarodnoj geopolitickoj sceni

komsinica (ovde u Berlinu) od prekoputa je poreklom iz Kijeva, naravno da je uzasnuta ratom ali nije glupa zena. A Ameri ce se sa Rujama boriti do poslednje kante Ukrajinske krvi, za demokratiju i slobodu izbora, obecali su.

Pa da!
Još ako su rekli 'majke mi', ko smo mi da sumnjamo.
angie01 angie01 20:20 14.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

8c_competizione


razumem ja interesne sfere jakih i ne sporim ih, takodje kapiram da ni zapad nije briga za Ukrainu,...al nije ni Ruje i to ne samo sad, ovo je samo eskalacija i pored Budipestanskog sporazuma,...rekoh da kada si tlacen od jaceg Dzina, velika je hrabrost da to javno kazes.
8c_competizione 8c_competizione 01:17 15.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

angie01
8c_competizione


razumem ja interesne sfere jakih i ne sporim ih, takodje kapiram da ni zapad nije briga za Ukrainu,...al nije ni Ruje i to ne samo sad, ovo je samo eskalacija i pored Budipestanskog sporazuma,...rekoh da kada si tlacen od jaceg Dzina, velika je hrabrost da to javno kazes.


tlace ih Rusi, tlace i US & UK, jedni im uvale onog precednika, drugi im uvale Majdan i Az-ovce, onda oni tako duplo penetrirani pobiju (UN potvrdio brojku) 14000 dusa na istoku i pri tom se ne stide da nose nacisticka obelezja (dapace)

po meni, hrabrost bi bila da su na vreme (negde oko tog problematicnog MinKena) rekli "njet, menjamo ustav i proglasavamo se neutralnima", da nisu jebavali ale oko ugovorenih cena gasa i ucenjivali oko tranzita. ne bi bili polupane glave kao sada
angie01 angie01 02:08 15.05.2022

Re: Legendarno ukrajinsko zafrkavanje

po meni, hrabrost bi bila da su na vreme


nisu ti pevaci bili krivi za bilo sta vezano za politiku, samo su trpeli posledice sa svim ostalim narodom i izrazili su svoj bunt.
angie01 angie01 22:20 11.05.2022

,

angie01 angie01 10:10 12.05.2022

Sinocni nastup pred zirijem i Press-om

kazu da su novinari sve vreme pevali sa njom,...verujem da ce veceras proci.

angie01 angie01 20:17 12.05.2022

GO Baby

Ribozom Ribozom 20:30 12.05.2022

Re: GO Baby

Imala je malo tremu, nastup bio dobar, ali je sve toliko dobro da nista ne moze da je ugrozi. Crni dijasporci nemojte kao domestik srbi da cekate zadnji minut da glasate.
gvozden1 gvozden1 20:35 12.05.2022

Re: GO Baby

Crni dijasporci nemojte kao domestik srbi da cekate zadnji minut da glasate.

Kako se glasa?
Stvarno pitam.
Evo i ja ću :)
angie01 angie01 20:41 12.05.2022

Re: GO Baby

Imala je malo tremu, nastup bio dobar, ali je sve toliko dobro da nista ne moze da je ugrozi


potpuno se slazem,...i ja sam videla kako je malo u frci,...no dobro, da prodje, pa ce bolje biti u subotu,...pogledaj taj zverski prostor i auditorijum, pa odgovornost, predstavnik si svoje zemlje,...
Ribozom Ribozom 20:55 12.05.2022

Re: GO Baby

gvozden1
Crni dijasporci nemojte kao domestik srbi da cekate zadnji minut da glasate.

Kako se glasa?
Stvarno pitam.
Evo i ja ću :)


Trknes do Crne Gore ili Makedonije, kupis broj i glasas (20 puta maksimum).

angie01 angie01 20:59 12.05.2022

Re: GO Baby

Kako se glasa?


Gledaoci u Srbiji mogu da glasaju tako što će poslati SMS sa rednim brojem izvođača na broj koji će biti prikazan na ekranu, kada voditelji takmičenja budu dali znak da je glasanje počelo....njen redni broj je 3...sad ne znam da l mozes iz svoje zemlje za svog predstavnika, jer se stalno proziva dijaspora.


ima neka tabela sa brojevima, na kojoj nema Srbije.

Ribozom Ribozom 21:24 12.05.2022

Re: GO Baby

angie01
Imala je malo tremu, nastup bio dobar, ali je sve toliko dobro da nista ne moze da je ugrozi


potpuno se slazem,...i ja sam videla kako je malo u frci,...no dobro, da prodje, pa ce bolje biti u subotu,...pogledaj taj zverski prostor i auditorijum, pa odgovornost, predstavnik si svoje zemlje,...


Mislim da je ta mala pocetna trema zapravo odlicna stvar. Glasaci to shvate kao nedostatak samopouzdanja usled nastupa pred NJIMA. I Serifovicka je imala tu foru. Hoce evropski superiorni glasaci da veruju da neko ima tremu od tih superiornih visocanstva.

Nebitno kako prodje, sve je dobro odradjeno oko nje.
milisav68 milisav68 21:25 12.05.2022

Re: GO Baby

gvozden1

Kako se glasa?
Stvarno pitam.
Evo i ja ću :)

Ne možeš da glasaš za svoju zemlju.

Teraj one koje znaš što su po inostranstvu :)
angie01 angie01 21:32 12.05.2022

Re: GO Baby

Ne možeš da glasaš za svoju zemlju.


evo, upravo je Duska ponovila, ne moze iz Srbije da se glasa za Srbiju.
gvozden1 gvozden1 21:47 12.05.2022

Re: GO Baby

milisav68
gvozden1

Kako se glasa?
Stvarno pitam.
Evo i ja ću :)

Ne možeš da glasaš za svoju zemlju.

Teraj one koje znaš što su po inostranstvu :)

O jebote!
Al su ga tako iskomplikovali.
Ko može da ima motiv da glasa za neku drugu zemlju?
Ok dijaspora, ali mimo njih, što bi se iko uopšte trudio?

Ništa tu meni nije jasno al nema veze.

SRBI - JA!
:)
milisav68 milisav68 22:06 12.05.2022

Re: GO Baby

gvozden1

Ništa tu meni nije jasno al nema veze.

Pa bre klasična demokratija, valjda ni kandidati u političkim izborima ne glasaju za sebe :)

Sad ozbiljno, meni deluje logično.Ako bi izuzeli političke igre, odnosno simpatije ili netrpeljivosti između naroda/država, to je poštenije nego nekakve komisije koje su nekad glasale.m
predatortz predatortz 21:00 12.05.2022

Ja prob'o...

... da gledam ovo (fali mi reč). Gleda gospoja, pa reko'...
Brate, koliko je sve ovo glupo, dosadno, nemaštovito...

angie01 angie01 21:06 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

dobro, vec dugo se Evrovizija gleda u prolazu,...no nasa je predstavnica ove godine zasluzila pozornost....sam festival je jos uvek najveci u Evropi i sustinski je pozitivno okupljanje u moru morbidarija koje se sire.
vcucko vcucko 21:38 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

angie01
dobro, vec dugo se Evrovizija gleda u prolazu,...no nasa je predstavnica ove godine zasluzila pozornost....sam festival je jos uvek najveci u Evropi i sustinski je pozitivno okupljanje u moru morbidarija koje se sire.


Eurosong je sam po sebi morbidarija. Jedna od većih.

I da, ovo što sam video, Konstrakta je i audio i vizuelno def nešto najnormalnije (slobodno se uhvati za tu reč, ali svesno i namerno je tu stavljam) što je prodefilovalo binom. Još Maltežanka, zgođušna lepršava cura u letnjoj haljinici, ali sa nečim tra-la-la čega se ne bih setio ni lud.

Skoro sve drugo za venac belog luka oko vrata i krst u ruci, sa glogovim kocem za pojasom
Evolucija je negde gadno zabasala kod Albukerkija.

angie01 angie01 21:47 12.05.2022

Re: Ja prob'o...


Ovo je odavno festival drugova pedera i drugarica frustriranih vrištulja


ovo ti je bas bljak,...


ali mi nije jasno što se ovih par solidnih muzičara blamira pojavljivanjem na ovako glupom mestu.


zato sto je pojavljivanje na Evroviziji jos uvek prestizno,...a cinjenica je da je muzika zapala u neki corsokak vec dugo unazad,..tesko da mogu da se setim neceg znacajnog, tu i tamo nesto bljesne, al se brzo ugasi,...uopste manir sa puno efekata, golotinje i sljastenja je obicno pokrivajuci za nedostatke u onom sto je bitno,...pa evo, Britni, Dzastin, Dzenifer,..dopisi, su planetarne mega zvezde, a sustinski kao da su izasli iz cirkusa,

pri cemu je recimo Portugalac pobednik od pre par godina bio sjajan, pa onaj Irac sa svetlecom animacijom, pa Tamara Todevska-izasla zena, stala i razvalila, bez igraca, sljokica ovog/onog...i trebalo je da pobedi.
angie01 angie01 21:55 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

e, hebiga, Il Volo oduvali sve koji su nastupali obe veceri.

Ribozom Ribozom 21:55 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

Da, jebote. Posvetio sam nekoliko minuta ovom cirkusu. Glavnu reč vode "nežni" muškarci i besne kuropatnice. Bem ti sunce, tačno po meri druga Klausa Švaba, osnivača WEF-a, i kreatora velikog "reset-a", u ovakvom nežnom izdanju.


Eh, Nsarski nemoj i ti biti na kraj srca. Mnogo ima lgbt zato sto izgleda oni imaju para i zelju da glasaju. Ima i lepih zena (kipranka), i italijanska glupa fontana ko ova sa Slavije (ovu u Torinu ce razmontirati posle cirkusa).

A Svab, reset, rat i beda i politicka beda non-stop, da ti se slezina udeblja od brige ne daj boze, ostavimo za posle.
angie01 angie01 21:59 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

Eurosong je sam po sebi morbidarija. Jedna od većih.


zanimljivo, meni je ipak gori rat u Ukraini,...a Evrosong ne moras da gledas, samo prebacis kanal,...pri cemu, onoliko publike samo u onoj dzinovskoj hali, dovoljno govori koliko je ovo muzicko takmicenje popularno- bolje pesme, nego teme koje su nas ugusile.
Ribozom Ribozom 22:02 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

Jer neko snimio da je Spanija angazovala one nase proslogodisnje huricane.
angie01 angie01 22:06 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

angazovala gde, za sta?
angie01 angie01 22:13 12.05.2022

prosli,

vcucko vcucko 22:21 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

angie01
Eurosong je sam po sebi morbidarija. Jedna od većih.


zanimljivo, meni je ipak gori rat u Ukraini,...a Evrosong ne moras da gledas, samo prebacis kanal,...pri cemu, onoliko publike samo u onoj dzinovskoj hali, dovoljno govori koliko je ovo muzicko takmicenje popularno- bolje pesme, nego teme koje su nas ugusile.

Rat nije morbidan. Rat je gadan, u ratu se ruši i ubija, ali rat je imanentno stanje čovečanstva. Istorija ljudske vrste je realno istorija ratova.
Eurosong je svesna morbidnost, to je drugo.

Ovo:
meni je ipak gori rat u Ukraini
to nema veze sa vrednosnim sudovima i bolje/gore. Naravno da je manje loše da se ovi krevelje na bini nego što za dan zagine par hiljada ljudi.
Ali posle ratova slede važne promene, svet je najviše išao napred posle velikih ratova. A od svesnih morbidarija nema vajde. Od njih samo propade Rim.
Ako me razumeš.
angie01 angie01 22:41 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

nije svet isao napred zbog rata, nego je morao sve ponovo da izgradjuje i da se oporavlja, napredak je posledica razvoja nauke, tehnike, tehnologije,...ono sto ugrozava je destruktivnost ljudske prirode, koja nijen savladana i koja unistava, kako ljude, tako i prirodu.

Evrosong je zabavna manifestacija, sem sto je takmicenje pop pesama, znacajno je zbog masovnog okupljanja ljudi iz cele Evrope oko necega sto je pozitivno druzenje...kakva bre morbidarija,...nije ni po mom ukusu i niko me ne tera da gledam, kao ni bilo koga drugog,...koji vidim, ne vole, gade se i pricaju kojesta, a znaju sta se desavalo bolje od mene:).
bene_geserit bene_geserit 23:44 12.05.2022

Re: Ja prob'o...

Skoro sve drugo za venac belog luka oko vrata i krst u ruci, sa glogovim kocem za pojasom
Evolucija je negde gadno zabasala kod Albukerkija.

emilia emilia 06:30 13.05.2022

Stanje na kladionicama posle 2. polufinala

emilia emilia 06:46 13.05.2022

Grand Final Running Order:

1.
softelectronics_e softelectronics_e 08:55 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

vcucko
angie01
dobro, vec dugo se Evrovizija gleda u prolazu,...no nasa je predstavnica ove godine zasluzila pozornost....sam festival je jos uvek najveci u Evropi i sustinski je pozitivno okupljanje u moru morbidarija koje se sire.


Eurosong je sam po sebi morbidarija. Jedna od većih.

I da, ovo što sam video, Konstrakta je i audio i vizuelno def nešto najnormalnije (slobodno se uhvati za tu reč, ali svesno i namerno je tu stavljam) što je prodefilovalo binom. Još Maltežanka, zgođušna lepršava cura u letnjoj haljinici, ali sa nečim tra-la-la čega se ne bih setio ni lud.

Skoro sve drugo za venac belog luka oko vrata i krst u ruci, sa glogovim kocem za pojasom
Evolucija je negde gadno zabasala kod Albukerkija.


Da.
Ja to da gledam (i slušam) ne mogu.
Možda ne bi bilo loše da su naši poslali Marinu Abramović.
Zvati ovo muzikom je, u najmanju ruku, smešno.
I sprdnja prema muzici i muzičarima.
Ribozom Ribozom 09:17 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

Evo ga jo jedan sofisticirani softelektronicar

Ostao si zaglavljen negde u proslom veku o ulozi medija u oblikovanju mase.
Meni je iskreno zao sto Albanija nije prosla dalje, da razmrda orgijama sveevroske puritance, a glasao sam za Hrvatsku... tesko objasniti zasto.

Zamisli kako je dobrar politicki mim pisati komentar na drustvenim medijima da : 'kada slusas pesmu 'in corpore sano' unazad cuje se 'Putin je kralj, nek pobije sve Ukrajinske nacose'
cmix909 cmix909 10:04 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

nsarski
... svi se oni bore sa nekim svojim identitetom - da li sam ja ja, ili sam ja ti, ili sam ja nisam...

Neverovatno: postoji i odgovor-pesma Tat tvam asi -- ali nije za kacenje.
angie01 angie01 10:42 13.05.2022

Re: Grand Final Running Order:





od Poljskih medija, dobila prvu nagradu za najkreativniji nastup,

vcucko vcucko 11:50 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

Ribozom

Meni je iskreno zao sto Albanija nije prosla dalje, da razmrda orgijama sveevroske puritance, a glasao sam za Hrvatsku... tesko objasniti zasto.

Kad je bilo u Bg (beše 2008.?) u polufinalu sam i ja glasao za Hrvatsku. Bili neki tamburica veseljaci, kao akustika za kafanu. Ne znam više ni kako se zovu ni pesmu, ali su odudarali i zato sam glasao. Nisu prošli u finale. U finalu naravno za Ruse, iskreno više za Pluščenka nego za onog Dimu. Pesmuljak na Tarzan engleskom ko i stotine drugih. Nego ideja da najveći šampion kliže piruete na bini, toga se još niko nije setio.

A bilo tada i lepo žensko da se vidi. Ani Lorak za Ukrajinu, Azerka, Jermenka, baš dosta njih. Ovo danas, kad se pojave prva pomisao je da staviš šlem i zalegneš u rov
angie01 angie01 12:06 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

Kad je bilo u Bg (beše 2008.?) u polufinalu sam i ja glasao


pa dobro bre, cucko,...ti si glasao za jednu od najvecih morbida:))), secas se ko je uestvovao, ko nije prosao, pa ponovo si glasao u finalu, znas imena ucesnika, pa lepe djevuske, znas kako su se zvale i odakle su:))),...a onda kazes kako je ovo danas da zalegnes u rov-a sve slicno, malo ovog, malo onog...


angie01 angie01 12:32 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

moram i ovo,

vcucko vcucko 13:21 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

angie01
Kad je bilo u Bg (beše 2008.?) u polufinalu sam i ja glasao


pa dobro bre, cucko,...ti si glasao za jednu od najvecih morbida:))), secas se ko je uestvovao, ko nije prosao, pa ponovo si glasao u finalu, znas imena ucesnika, pa lepe djevuske, znas kako su se zvale i odakle su:))),...a onda kazes kako je ovo danas da zalegnes u rov-a sve slicno, malo ovog, malo onog...


Glasao sam za najmanju morbidu, tako sam i napisao.

Kao svim matorcima i meni se krečana zahuktava. Pa se dobro sećam Abbe iz '74., a da me pitaš ko je pobedio unazad pet godina samo bih tužno slegnuo ramenima. Instituciju Pesme Eurovizije poštujem i volim, što ne znači da neću da primetim šta su od toga napravili. Prestao sam da pratim još tamo 80-ih kad su se redale pobede nekakvih Skandinavaca sa pesmama jedna gluplja od druge. Nekako u to vreme su i Talijani digli ruke. Rekli ljudi lepo i javno: kao takmičimo se u pesmi, pobeđuju duduci u pesmi, a mi osvajamo neka 10.-15. mesta. I to šaljemo Erosa (Gente di mare), bračni par Batiato (Treni per cose), Loredanu Berte i ko zna koga. Da se mi lepo povučemo, nije nam mesto u tom cirkusu. A Skandinavci neka krešte svoje i pobeđuju, bar da im ne dajemo legitimitet. Tu negde su ostala i moja razmišljanja.

Ani Lorak je velika zvezda ruskog sveta, bilo bi baš glupo da ne znam ko je i kako je izgledala u Beogradu. Da ne znam ko je Pluščenko i da ga se ne sećam sa Eurosonga u Beogradu? Aman bog.
angie01 angie01 14:24 13.05.2022

Re: Ja prob'o...

Glasao sam za najmanju morbidu, tako sam i napisao.


pa fora je, da ako ti je nesto morbida, onda ni ne gledas, jer nije obavezno, niko te ne tera, niti te ugrozava na bilo koji nacin, a ne jos da glasas:))),...pa znas detalje, ko je ucestvovao, ispao, imena,...to ti kazem,

sto se pobeda tice- glasa se 50/50%, ziri i publika,...pa ako ziri i ima neku ideju politicke ili bilo koje druge prirode, publika to nekako promeni, sad koliko, zavisi,...svakako bi bilo jasnog i ociglednog negodovanja, da je taj odnos mnogo drugaciji,...sve u svemu, pa nije to najbitnije, vec Evropa zajedno na nekom pozitivnom okupljanju,...nekada su pobednici postajali planetarne zvede, a pobednicke pesme, svetski hitovi, dugo vec nije tako, al kao sto vec rekoh, sama muzika je generalno u nekom corsokaku, ni San Remo nije vise onaj stari, svetske zvezde su neke trik atrakcije, a ne nevidjeni pevaci,...sad imas ona silna talent takmicenja, gde se pojavljuju nevidjeni talenti, kao sto se na Americkom Idolu pojavila Dzenifer Hadson i ispala u nekom 5. krugu, a posle dobila Oskara i postala slavna, dok su pobednicu svi zaboravili,...
emilia emilia 04:31 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

angie01
angazovala gde, za sta?

Hoće da kaže da Španija ima predstavnicu ove godine koja liči, ima koreografiju, kostim slično našim predstavnicama od prošle godine.


emilia emilia 04:45 14.05.2022

YouTube figures

Serbia leading YouTube figures
Currently, Serbia have 1,904,123 YouTube views for “In Corpore Sano”. Konstrakta therefore destroys the competition behind her. She is even doing better than Ukraine’s Kalush Orchestra did on Wednesday – as they were around 1,5 million views. Serbia leading the pack is no surprise.
Serbia: 1,904,123
Poland: 745,680
Romania: 621,153
Sweden: 374,158
bene_geserit bene_geserit 06:29 14.05.2022

Re: YouTube figures

a kod nas ...

bangyahead bangyahead 07:37 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

vcucko

zanimljivo, meni je ipak gori rat u Ukraini,...a Evrosong ne moras da gledas, samo prebacis kanal,...pri cemu, onoliko publike samo u onoj dzinovskoj hali, dovoljno govori koliko je ovo muzicko takmicenje popularno- bolje pesme, nego teme koje su nas ugusile.

Rat nije morbidan. Rat je gadan, u ratu se ruši i ubija, ali rat je imanentno stanje čovečanstva. Istorija ljudske vrste je realno istorija ratova.
Eurosong je svesna morbidnost, to je drugo.

Ovo:
meni je ipak gori rat u Ukraini
to nema veze sa vrednosnim sudovima i bolje/gore. Naravno da je manje loše da se ovi krevelje na bini nego što za dan zagine par hiljada ljudi.
Ali posle ratova slede važne promene, svet je najviše išao napred posle velikih ratova. A od svesnih morbidarija nema vajde. Od njih samo propade Rim.
Ako me razumeš.


Pozdravlja nas sve Drug Dugin. To je, brale, što ti opisuješ estetika fašizma.


bangyahead bangyahead 07:50 14.05.2022

Re: Ja prob'o...



Uvažavam tvoj savet, svakako. Ali, bratte, onih par pesama koje sam kao čuo (polovično) sve imaju za temu "I.M" (tj. I am - Izrael), pa "I am who I am" (Malta, mislim), pa opet neki "I am". Ah da, ima i onaj iz Australije sa nekom sličnom temom - I am new, ili tako nešto. Mislim, jebote, svi se oni bore sa nekim svojim identitetom - da li sam ja ja, ili sam ja ti, ili sam ja nisam. Ostavio ga dečko, ili mu pobegla omiljena ovca zvana Lola (pogledati Džarmušov film "Night on Earth" ) koja se ulibi i umilno bleji beee-be. Boktejebo ko u Lazi ponedeljkom ujutru. Da li su ženski, ili muški, ili im je majka Filipinka a ćale kengur ili sličan šit. To je glavno biti il ne biti pitanje.
A ja sada kuvam jednu odličnu minestrone supu i nemam vremena da gubim sa dilejama, pederima i frikovima. Tako ja mislim.
Studio!


Izrael - transfer blama od nastupa, i posle, od ponašanja tokom polufinala i glasanja.
angie01 angie01 10:16 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

Hoće da kaže da Španija ima predstavnicu ove godine koja liči, ima koreografiju, kostim slično našim predstavnicama od prošle godine.


Aaaa, hvala,...nisam videla Spance,...pogledacu posle.
Serbia leading YouTube figures


videla juce,...
Izrael - transfer blama od nastupa


bili su bolji od nekih sto su prosli.
angie01 angie01 12:39 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

Aaaa, hvala,...nisam videla Spance,...pogledacu posle.


evo videla,...nista narocito, iako se visoko kotiraju, pesma i nastup su neki mis/mas Sakire, Bjonse, Lopez, kostim je stilizovana odeca toreadora,...devojka je lepa, zgodna, perfektno je odigrala i otpevala, sto je tesko tako sihronizovano, al hebiga, nista novo, autenticno niti za pamcenje,...na Hurricane podseca u delu gde igra sa plesacicama-njih tri kada su zajedno.
milisav68 milisav68 13:20 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

bangyahead

Izrael - transfer blama od nastupa

Bleda kopija kombinacije Džordž Majkla i Fredija Merkjurija.
angie01 angie01 13:48 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

Bleda kopija kombinacije Džordž Majkla i Fredija Merkjurija.


da, moze se reci da je neki miks njih dvojice, al ne bih rekla bleda kopija, jer ima neki svoj identitet,...pri cemu je opsno pevao i igrao, a da se nije zadihao-u smislu da se to odrazilo na pevanje, svakako TOP performans,...sto se mene tice, trebalo je da prodje pre nekih koji jesu.

IZRAEL
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:14 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

Bem ti sunce, tačno po meri druga Klausa Švaba, osnivača WEF-a, i kreatora velikog "reset-a", u ovakvom nežnom izdanju.

Није тај Шваб.
https://mythdetector.ge/en/who-mixes-up-klaus-schwab-of-wef-and-max-schwab-from-florida/
nsarski nsarski 22:00 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

Predrag Brajovic
Bem ti sunce, tačno po meri druga Klausa Švaba, osnivača WEF-a, i kreatora velikog "reset-a", u ovakvom nežnom izdanju.

Није тај Шваб.
https://mythdetector.ge/en/who-mixes-up-klaus-schwab-of-wef-and-max-schwab-from-florida/


Sve je to isto smeće dragi moj Brajo. Nema razlike.
vcucko vcucko 22:47 14.05.2022

Re: Ja prob'o...

bangyahead


Pozdravlja nas sve Drug Dugin. To je, brale, što ti opisuješ estetika fašizma.


Šta je estetika fašizma. Da je rat imanentno stanje čovečanstva i da je istorija ljudske vrste istorija ratova?!
To je samo elelmentarna činjenica.

Vi u Izri ste tek prešli tu igricu. Vi bez rata ne bi postojali ni opstali godinu dana.
angie01 angie01 12:50 13.05.2022

mogu da kazem,

da ne znam boljeg ambasadora Srbije u sadasnjem trenutku od Konstrakte, koja je pokupila toliko simpatija i pokazala jednu sasvim suprotnu sliku o nama, od one vec dugo uobicajene ruzne-onu pozitivnu u svakom smislu,...kako se samo spontano snala na neobicno- da l s nekom namerom, pojma nemam-pitanje koje je dobila na press konferenciji i upisala nove poene,

angie01 angie01 13:00 13.05.2022

Re: mogu da kazem,

jednostvana, skormna, harizmaticna, duhovita kraljica,

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:29 14.05.2022

Re: mogu da kazem,

da ne znam boljeg ambasadora Srbije u sadasnjem trenutku od Konstrakte, koja je pokupila toliko simpatija i pokazala jednu sasvim suprotnu sliku o nama, od one vec dugo uobicajene ruzne-onu pozitivnu u svakom smislu,...kako se samo spontano snala na neobicno- da l s nekom namerom, pojma nemam-pitanje koje je dobila na press konferenciji i upisala nove poene,

Да, колико сам видела из делова њених конференција за штампу, she is a natural за тзв. односе са јавношћу и вероватно освежење у циркусу Евросонг пошто изгледа да је новостечена популарност није пореметила и померила из њене равнотеже.

Ипак, не треба да замишљамо да Констракта нешто битно мења када је у питању ”слика о Србији”.

(Посебно, ”ружна слика о нама” о којој говориш није настала јер су нас до сада представљали неки други и друкчији, већ је она политичко-медијски конструкт у сврху алибија за различита злостављања и уцене. Та слика по потреби може да се активира у неком тренутку без обзира на Констракту, Новака и милионе пристојних, паметних и по свему нормалних Срба.)
bangyahead bangyahead 08:01 14.05.2022

Re: mogu da kazem,

principessa_etrusca



Ипак, не треба да замишљамо да Констракта нешто битно мења када је у питању ”слика о Србији”.

(Посебно, ”ружна слика о нама” о којој говориш није настала јер су нас до сада представљали неки други и друкчији, већ је она политичко-медијски конструкт у сврху алибија за различита злостављања и уцене. Та слика по потреби може да се активира у неком тренутку без обзира на Констракту, Новака и милионе пристојних, паметних и по свему нормалних Срба.)


Istina, a i Italija je to, zemlja koja je potpuno okej prema nama. USA, UK, FRA, GER i tako te velike bičerke su problematičnije, a ITA kao ITA - nije bila nešto posebna zla prema nama ni 1990-ih, a 2000-ih su se poneli kao velika gospoda prema nama na KiM i značajno nam pomogli na očuvanju kulturnih dobara tamo.
angie01 angie01 10:33 14.05.2022

Re: mogu da kazem,

she is a natural за тзв. односе са јавношћу и вероватно освежење


zena je rodjeni entertejner, duhovita i harizmaticna, a sve spontano, bez bilo kakvog prenemaganja i afektacija.


Ипак, не треба да замишљамо да Констракта нешто битно мења када је у питању ”слика о Србији”.


pa evo, zamisli da je umesto nje tamo lukas:))), da smrlja nesto sa onim cimanjima i da pada u fras u nameri da im kaze.


већ је она политичко-медијски конструкт у сврху алибија за различита злостављања и уцене.


pa vidi, nije da se nismo potrudili da upadnemo u taj jarak...dok to ne shvatimo i teramo dalje na isti nacin, nece se nista ni promeniti...prosto je takav raspored snaga.
omega68 omega68 21:14 14.05.2022

Re: mogu da kazem,

da ne znam boljeg ambasadora Srbije u sadasnjem trenutku od Konstrakte, koja je pokupila toliko simpatija i pokazala jednu sasvim suprotnu sliku o nama

Па да, кад је отишла код Патријарха
angie01 angie01 21:28 14.05.2022

Re: mogu da kazem,

Па да, кад је отишла код Патријарха


kakve tacno to veze ima sa ovim sto sam rekla?!
maksa83 maksa83 14:37 13.05.2022

never forget




Film je odličan, uzgred.

I naravno:

angie01 angie01 14:59 13.05.2022

Re: never forget

meni je odlican bio Portugalac, zasluzeni pobednik,



zoja444 zoja444 16:31 13.05.2022

Re: never forget

meni najbolja ikada: for real, turska, 2004.
milisav68 milisav68 17:58 13.05.2022

Re: never forget

zoja444
meni najbolja ikada: for real, turska, 2004.

Azukar Moreno - Bandido 1990.
angie01 angie01 19:18 13.05.2022

Re: never forget

pitala neka novinarka Konstraktu sinoc, a sta cete sada prvo da radite, posto ste prosli,..a ona je gleda u smislu, je l bi trebalo nesto specijalno da radim, pa joj kaze onako mirno, da spavam, ipak sam ja jedna tetka
angie01 angie01 19:19 13.05.2022

Re: never forget

meni najbolja ikada: for real, turska, 2004.



angie01 angie01 19:22 13.05.2022

Re: never forget

Azukar Moreno - Bandido 1990.


dadada,...opasne,...Spanija je imala i,

Mocedades - Eres tú

kakav je to hit bio, vidi se 2019.

Mocedades - Eres Tú (Sinfónico En Vivo)
zoja444 zoja444 19:33 13.05.2022

Re: never forget

angie, hvala na clipu.
vcucko vcucko 19:49 13.05.2022

Re: never forget

milisav68
zoja444
meni najbolja ikada: for real, turska, 2004.

Azukar Moreno - Bandido 1990.

Tetke Andalužanke u akciji.

Jovan Dučić likes this.
angie01 angie01 20:24 13.05.2022

Re: never forget

hvala na clipu.


nema nasta,...i drugi put.




u Zagrebu sinoc, nakon proglasenja Srbije za ulazak u finale
angie01 angie01 21:32 13.05.2022

Re: never forget

,...ne mozes da podneses pozitivne reakcije u Zagrebu:))))
milisav68 milisav68 21:48 13.05.2022

Re: never forget

angie01
,...ne mozes da podneses pozitivne reakcije u Zagrebu:))))



Pa tekst sa nekog hrvatskog portala, i prilično je afirmativno napisan u korist Konstrakte.
angie01 angie01 22:08 13.05.2022

Re: never forget

Pa tekst sa nekog hrvatskog portala, i prilično je afirmativno napisan u korist Konstrakte.


pa vidim da je sa Hrvatskog portala, a to da je afirmativan si samo ti skontao...napisan je upravo zajedljivo na nacin na koji neki blogeri pisu svoje konstruisane komentare...pa jos slalomski tu i tamo nesto sto bi zalicilo da je odobravanje,

pogledaj bolje komentare ispod svih klipova koji su vezani za Konstraktu-pohvale iz celog regiona,( kao i iz celog sveta), najvise iz Hrvatske, Slovenije i Bosne,...eno ti na prvoj strani i snimak njenog nastupa u Zagrebu, pa vidi reakcije,...verujem da ce glasati za nas.
angie01 angie01 22:16 13.05.2022

Godstrakta

maksa83 maksa83 22:51 13.05.2022

Re: never forget

pa vidim da je sa Hrvatskog portala, a to da je afirmativan si samo ti skontao..

Evo i ja sam skontao da je baš afirmativan. Moraš da ga pročitaš celog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana