Politika

I još jedni izbori

niccolo RSS / 03.04.2022. u 13:42

Za crnogorske izbore smo onomad napravili kvalitetnu diskusiju, na blogu koji sam napisao iznenađen velikim brojem izašlih od samog jutra.

I danas vidimo da svi odreda javljaju i slikaju gužve na srpskim biralištima, te i podaci o izlaznosti pokazuju odličnu izlaznost. A svi znamo da na veliku izlaznost sve procene mogu da budu vrlo nepouzdane.

Zato i neću mnogo da dužim, hajde da vidimo šta nam donosi ovaj dan...

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 15:35 04.04.2022

Re: .

Macane, ti bi da se omrsis!?

Кад ми прође пост радо ћу да те натегнем
zilikaka zilikaka 15:41 04.04.2022

Re: .

maksa83
Jer njima glasovi 'seljaka' i akademika nisu jednako važni.

Ovo je mit koji širi kartel na vlasti ("on vas preziru a ja vas volim" ) i naravno potpuni je bulšit. Ne postoji stranka koja računa na glasove akademika (šta god to simbolizovalo) a koja može da opstane duže od 17 sekundi. Marinika i Ponoš su obišli od Srbije sve što se moglo tokom kampanje, ali to je prilično nebitno kada sa druge strane imaš tabloide i televizije koje ih satanizuju 0-24 7 dana u nedelji. S obzirom na medijski mrak naravno da će oni pre da dosegnu urbane sredine pošto su to sredine koje većinski koriste medije koji su njima dostupni koje ovi ne mogu da dohvate i cenzurišu, dakle Internet prevashodno.

Najveća šteta koju je napravio ovaj režim je što je skuvao sve kao žabu do stanja da je ovo "normalno" i da politika ovako treba da funkcioniše i da se sad tu nešto kao bira. Sve ovo nema veze nisa demokratijom ni sa politikom (osim politike Lukašenko tipa, što je istina nekima sasvim noprmalno i prihvatljivo) ni parlamentarizmom.



Juče sam bila neposredni svedok, sve je bilo baš onako kako je neko racionalan mogao da predvidi.
Jednom kad uzmognem možda napišem rezime iz ličnog ugla ali nikako se ne sme potceniti njihova sjajna, prosto vojnička organizovanost nasuprot haotičnosti nas sa druge strane.
Nerazumno je očekivati da će skupišdruštvo tek tako pičistiti ovo koji je jedine ozbiljne institucije formirao unutar svog klana.
Na žalist, obistiniće se moja davna prognoza da će pući samo iznutra. Podele su krenule nego se upeglali pred izbore.

A nama ostaju mehanizmi građanske neposlušnosti kao borba za ono što nam je baš jako važno. Nije ni to loš način, tako se krešu krila svakoj vlasti.

softelectronics_e softelectronics_e 16:01 04.04.2022

Re: .

maksa83
Jer njima glasovi 'seljaka' i akademika nisu jednako važni.

Ovo je mit koji širi kartel na vlasti ("on vas preziru a ja vas volim" ) i naravno potpuni je bulšit. Ne postoji stranka koja računa na glasove akademika (šta god to simbolizovalo) a koja može da opstane duže od 17 sekundi. Marinika i Ponoš su obišli od Srbije sve što se moglo tokom kampanje, ali to je prilično nebitno kada sa druge strane imaš tabloide i televizije koje ih satanizuju 0-24 7 dana u nedelji. S obzirom na medijski mrak naravno da će oni pre da dosegnu urbane sredine pošto su to sredine koje većinski koriste medije koji su njima dostupni koje ovi ne mogu da dohvate i cenzurišu, dakle Internet prevashodno.

Najveća šteta koju je napravio ovaj režim je što je skuvao sve kao žabu do stanja da je ovo "normalno" i da politika ovako treba da funkcioniše i da se sad tu nešto kao bira. Sve ovo nema veze nisa demokratijom ni sa politikom (osim politike Lukašenko tipa, što je istina nekima sasvim noprmalno i prihvatljivo) ni parlamentarizmom.


Elita!

Uleti ti kruta rima.

... poližeš nam slasno svima!

No, nisam hteo (samo) to da kažem.
Nego da ovo što sam rekao nije bulšit, nego istina, dvo-decenijska.
Naravno, ne želim da negiram Marinikin napor, da tome stane na kraj, svojim angažovanjem u ovim izborima.
Zato sam i glasao za nju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:13 04.04.2022

Re: .

omega68
Macane, ti bi da se omrsis!?

Кад ми прође пост радо ћу да те натегнем


Latentni
prazan prostor
prazan prostor
prazan prostor
prazan prostor
pravoslavac.
milisav68 milisav68 16:46 04.04.2022

Re: .

omega68
само ћеш онда да се манеш опчињености ДС , Г17,ЛДП,СДС и данашњим њиховим дериватима

Odakle ti to da sam opčinjen njima?

Jesam glasao za DS do 2008. ali sam već odmah posle petog oktobra shvatio da mi rastu magareće uši.

Inače, sam tekst je onako malo zbrda-zdola, događanja pred i za vreme WW2, razračunavanje komunista, i kako su uopšte dobili priliku da dođu na vlast u Srbiji/Jugoslaviji nije tačna.

Sve je to Aleksandar Bajt lepo objasnio u knjizi Bermanov dosije, sa sve navedenim dokumentima.

Cambridge five
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 04.04.2022

Re: .

Omega, ne reče ko su te srpske grupe.

...cimneš mi ga ispod klupe.

(izvinjavam se mireli, vidim da svi nešto rimuju ovde, pa da se i ja istaknem ovim malim doprinosom)
milisav68 milisav68 16:49 04.04.2022

Re: .

maksa83

Ovo je mit koji širi kartel na vlasti ("on vas preziru a ja vas volim" ) i naravno potpuni je bulšit. Ne postoji stranka koja računa na glasove akademika (šta god to simbolizovalo) a koja može da opstane duže od 17 sekundi. Marinika i Ponoš su obišli od Srbije sve što se moglo tokom kampanje, ali to je prilično nebitno kada sa druge strane imaš tabloide i televizije koje ih satanizuju 0-24 7 dana u nedelji. S obzirom na medijski mrak naravno da će oni pre da dosegnu urbane sredine pošto su to sredine koje većinski koriste medije koji su njima dostupni koje ovi ne mogu da dohvate i cenzurišu, dakle Internet prevashodno.

Jeste, smetaju im mediji da kontrolišu svako biračko mesto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:56 04.04.2022

Re: .

milisav68
maksa83

Ovo je mit koji širi kartel na vlasti ("on vas preziru a ja vas volim" ) i naravno potpuni je bulšit. Ne postoji stranka koja računa na glasove akademika (šta god to simbolizovalo) a koja može da opstane duže od 17 sekundi. Marinika i Ponoš su obišli od Srbije sve što se moglo tokom kampanje, ali to je prilično nebitno kada sa druge strane imaš tabloide i televizije koje ih satanizuju 0-24 7 dana u nedelji. S obzirom na medijski mrak naravno da će oni pre da dosegnu urbane sredine pošto su to sredine koje većinski koriste medije koji su njima dostupni koje ovi ne mogu da dohvate i cenzurišu, dakle Internet prevashodno.

Jeste, smetaju im mediji da kontrolišu svako biračko mesto.


Čekaj, millisave, pa koliko sam ja razumeo, nisu ovi satrapi pobedili, ni pre ni sad, izbornom krađom, nego tako što je većina glasala za njih, i što je dosta ljudi tradicionalno bolEla patka da izađu da glasaju. Ne kažem da ovi ne bi sve pokrali da nema tih kontrolora, ali to verovatno nije primarno, pa da zbog toga opoziciji stajemo za vrat. Ovo sa medijima je mnogo zajebanije i akutno.


maksa83 maksa83 17:02 04.04.2022

Re: .

Jeste, smetaju im mediji da kontrolišu svako biračko mesto.

Biračkih mesta ima preko 8000 (8200-i-nešto), uspeli su da pokriju 60% što je zapravo dobar rezultat s obzirom na okolnosti i nepostojanje odbora i stranačke infrastrukture. Šta su ti ljudi sve videli i doživeli ćemo čitati u danima koji slede, ko bude hteo da čita naravno.
omega68 omega68 17:06 04.04.2022

Re: .

Odakle ti to da sam opčinjen njima?

Па не знам, увек кад причаш о опозицији причаш о овим "брисело-американцима.Ови други као да не постоје.
Давно сам читао Бајта, мало сам заборавио али ово је прича о нашим струјама масонерије и о плану који је давно написан и ево га, остварује се.
nikvet pn nikvet pn 17:14 04.04.2022

Re: .

milisav68
oni imaju standardan rezervoar od 1,5 do 2 miliona glasova.


Уз добру медијску паљбу за кратко време исти тај резервоар би изгласао и Далај-ламу.
gvozden1 gvozden1 17:15 04.04.2022

Re: .

Marinika i Ponoš su

Marinika posebno, a i Ponoš donekle, su ništa.
To je njihov problem, prazno, bez ideologije, bez ličnih osobenosti, jedan iz mase.
Takve je veoma lako diskreditovati.

To naravno ne opravdava linč od strane vlasti, ali, hajmo ruku na srce, koji kvalitet poseduje Marinika?
Lična hrabrost možda, ali malo je to da bi lista koju ona vodi mogla da računa na značajan broj glasova.
Može se nešto nagrebati na špartanje po Srbiji, ali za ozbiljnije stvari trebaju ozbiljniji ljudi.
Velika rupa je Marinika toj listi bila.

Ta lista i Ponoš su gađali iste glasače, on dobio značajno više od liste, to nekome treba nešto da kaže.
milisav68 milisav68 17:51 04.04.2022

Re: .

srdjan.pajic

Čekaj, millisave, pa koliko sam ja razumeo, nisu ovi satrapi pobedili, ni pre ni sad, izbornom krađom, nego tako što je većina glasala za njih, i što je dosta ljudi tradicionalno bolEla patka da izađu da glasaju. Ne kažem da ovi ne bi sve pokrali da nema tih kontrolora, ali to verovatno nije primarno, pa da zbog toga opoziciji stajemo za vrat. Ovo sa medijima je mnogo zajebanije i akutno.

Nisu krive opozicione partije, nego je narod lenj i glup.

Kad bi se zezali.

Prva pobeda nad Miloševićem je bila prvo na lokalu 96. pa onda 2000. na predsedničkim, kada je opozicija prvi put imala svoje kontrolore na svim biračkim mestima.

Jel nam to govori nešto?

Da, imamo posla sa lopovima koji će svaku priliku da iskoriste.

Ne tvrdim ja da bi svaki put opozicija pobedila, ali bi se znao odnos snaga, a neki opozicionari bi sedeli po skupštinama.

Druga stvar, tada kada su skinuti sa vlasti, umesto da sruše postojeći sistem, oni su ga samo unapredeli, i izgubili vlast, svađajući se između sebe oko plena.

I sad im (nam) se sve to obija o glavu.

Dakle, ako se hoće promena, mora da se broje glasovi, a ne da se kuka na medije.

Medije ne možeš da promeniš, ali glasove možeš da brojiš.

Ako nisu sposobni da se organizuju da broje glasove, kako će da vode državu?


milisav68 milisav68 17:59 04.04.2022

Re: .

omega68

Па не знам, увек кад причаш о опозицији причаш о овим "брисело-американцима.Ови други као да не постоје.

Koji drugi, pričaš kao da u Srbiji postoji partija koja nije nikla pod udbaškom kobtrolom.
predatortz predatortz 18:28 04.04.2022

Re: .

Marinika posebno, a i Ponoš donekle, su ništa.


Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 04.04.2022

Re: .

Nisu krive opozicione partije, nego je narod lenj i glup.


Ne razumem koja je tvoja teza - da su ovi izbori pokradeni, dakle da je Ponoš pobedio Vučića, Beograd uzela opozicija, parlament takođe? A to je bilo omogućeno jer opozicija nije uspela da organizuje posmatrače za svako izborno mesto? Mislim, meni je ovo smešno što tvrdiš. Uostalom, evo ti naša zili, koja je to opoziciona stranka nju organizovala da ode da radi kao posmatrač, da ide tamo da rizikuje i batina da dobije od lokalnih SNS silosa? Dok smo mi ostali ovde srali na blogu umesto da idemo tamo da dežuramo i brojim glasove. Kriva nam opozicija za to? Jeste, malo sutra.

Narod, dakle, jeste po svoj prilici, u većini lenj i glup, zato je i zemlja takva kakva je, i to već decenijama, a opoziciji sad nije bilo omogućeno da tu činjenicu nekako ukalkuliše i pokuša da ispravi i okrene to u svoju korist. Za to im trebaju mediji, plus ovo što su i radili, mislim na Mariniku i Ponoša kao tu jedine ozbiljne kandidate, dakle da obijaju pragove po Srbiji, pričaju sa ljudima, rizikuju da ih napadnu kokoškama i bejzbol palicama, ali samo to drugo nije bilo dovoljno, očigledno.

Ili da se prosto ti izbori ukinu, uvede kralj koji će da kaže ljudima šta i kako ima da bude, i to je to (vidim da huči cupka i udara se potpeticama u guzu od sreće kad neko i tu opciju kobajagi ozbiljno razmatra ).







gvozden1 gvozden1 18:42 04.04.2022

Re: .


Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Postigao je ipak više od liste, 5-6 posto, nije malo.

Oficir, vole to ljudi, bio u stranci koja jeste, ili je bar tako doživljena, malo desno (Vik Jeremić) i to ga je malo gurnulo.
gvozden1 gvozden1 18:46 04.04.2022

Re: .


Narod, dakle, jeste po svoj prilici, u većini lenj i glup

Pa šta te onda boli krasni kakva je vlast takvog naroda?
Što se uopšte baviš time?

Da bi pokazao kako si ti bolji od svog naroda?


E moj Srki.
Skorojevićevština je neizlečiva boljka izgleda.
omega68 omega68 18:46 04.04.2022

Re: .

Koji drugi, pričaš kao da u Srbiji postoji partija koja nije nikla pod udbaškom kobtrolom.

Имао сам и ја ту неку ирационални мржњу према ДБ.
Ипак данас имам већу мржњу према СТРАНИМ центрима моћи.
Знам да је наш безбедносни систем избушен од стране истих али се треба за њега борити јер је наш и други немамо.Боље ми је да сутра дам власт у руке неком нашем, који је проверен да ће да ради за нас него неком ко ће да ради за неке стране интересе(западне јер Руси то не би ни тражили).
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 04.04.2022

Re: .

predatortz
Marinika posebno, a i Ponoš donekle, su ništa.


Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.



A jel mora i žena da mu bude Srpkinja i do kog kolena se to računa?




predatortz predatortz 18:48 04.04.2022

Re: .

gvozden1

Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Postigao je ipak više od liste, 5-6 posto, nije malo.

Oficir, vole to ljudi, bio u stranci koja jeste, ili je bar tako doživljena, malo desno (Vik Jeremić) i to ga je malo gurnulo.


U javnom nastupu deluje kao čestit čovek. Đilas i Marinika su mu bili otežavajući faktori.
Mislim, ova se namenjala stranka, srala o genocidu, bila kod Čanka...
Đilas je prilično neomiljem u narodu.

Da je iza njega bila neka druga koalicija, imao bi i više.

Sa ovim, čudi me i ovoliko.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:50 04.04.2022

Re: .

gvozden1

Narod, dakle, jeste po svoj prilici, u većini lenj i glup

Pa šta te onda boli krasni kakva je vlast takvog naroda?
Što se uopšte baviš time?

Da bi pokazao kako si ti bolji od svog naroda?


E moj Srki.
Skorojevićevština je neizlečiva boljka izgleda.


Aj, ne lupaj, leba ti. Ponudi ti neko bolje objašnjenje, a, da, znam, Tito, komunisti, nema veze, ne moraš...



predatortz predatortz 18:51 04.04.2022

Re: .

srdjan.pajic
predatortz
Marinika posebno, a i Ponoš donekle, su ništa.


Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.



A jel mora i žena da mu bude Srpkinja i do kog kolena se to računa?






Slušaj, bilo bi poželjno. Narod, kojeg vi, u tom vašem kvazi-elitizmu, nedovoljno poznajete, obraća pažnju na takve stvari.
To bi mu bio plus, minus sigurno ne bi.

maksa83 maksa83 19:01 04.04.2022

Re: .

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.

Može qratz kad je ovaj zauzeo taj deo spektra. Tako naime njega percipira njegovo rođeno glasačko telo, a i RS.

Ako to nije tako kako je onda prepošteni Miloš Jovanović (u kome su valjda sakupljene sve te plemenite osobine) dobio 3x manje od Ponoša? Mislim, šta ga je takvog sprečilo da razbije ili makar pruži Vučiću neku ozbiljnu trku/frku?

Ta tvoja Prava Desnica (što podrazumva da je SNS lažna desnica, a jes kur moj) može da napabirči u svakom trenuku 15%, što je zbir Padobranac + Boško + Zavisnica. Boško je u ovom krugu prošao zato što mu je iz Fundusa dodeljen jači Šaman (Nestorović) nego Radulo koji je imao Dr Jovanu, Vračaru sa manje magije. Dakle njih kad isposabiraš dobiješ onih DSS-ovih 15%, uz osetan pad kvaliteta koji prati ceo društveni kolaps Srbije jer da se ne lažemo Boško je mentol (zaboga, pa omega se loži na njega) a ona Zavisnica je bukvalno lutka na naduvavanje koju su izvadili pre 6 meseci i pokazivali okolo, dok je onaj stari DSS imao i neke ozbiljne mozgove, i to više od jednog. A ono što je u to vreme kada je DSS imao 15% bilo za Vjekoslavov SRS se sve prelilo SNS-u + nešto malo pomenutom Bošku.


gvozden1 gvozden1 19:02 04.04.2022

Re: .

Ponudi ti neko bolje objašnjenje

Drugo u odnosu na šta, da su Srbi lenji i glupi?

S tim da se polemiše?

Ne, kad neko to ustvrdi, jedina tema može da bude on sam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 04.04.2022

Re: .

Slušaj, bilo bi poželjno. Narod, kojeg vi, u tom vašem kvazi-elitizmu, nedovoljno poznajete, obraća pažnju na takve stvari.
To bi mu bio plus, minus sigurno ne bi.


Poznajemo mi odlično naš narod, zato smo uglavnom i pobegli u emigraciju, nego je malo teško bilo izgleda navatati tako nekog etnički čistog Srbina da se kandiduje za predsednika. Zato pitam jel može tu neki kompromis da se napravi, ajde ovaj škart što se ne preziva na ić i nije se rodio na teritoriji Srbije (koja je doduše dosta promenljiva kategorija) nego tamo neke leve Krajine, a posle topio tenkove i sarađivao sa NATOm, žena mu Ustaša, je zato bio loš kandidat, ali evo ni ovaj vaš Miško salonski nacoš pred kojim hučijevo nežno srce ustrepti, nije baš najčistiji kandidat po tom pitanju. Plus je onomad glumiio kvazielitu na Sorboni dok je NATO razvaljivao zemlju, ako sam dobro proučio njegovu biografiju, a ovaj nekrst iz Krajine i neke medalje za učestvovanje u odbrani zemlje kao dobijao. Dakle, ni takav nekakav idealni Srbin nema šansi, što se i videlo po bednom rezultatu koji je ostvario. Toliko o tome šta narod voli i koliko ga ti jako dobro poznaješ.
predatortz predatortz 19:05 04.04.2022

Re: .

Može qratz kad je ovaj zauzeo taj deo spektra. Tako naime njega percipira njegovo rođeno glasačko telo, a i RS.


Njega može pobediti samo neko iz tog spektra, onaj kojeg narod smatra za boljeg.

Srbija je većinski desno opredeljena. To što je on zauzeo taj spektar, ne znači da ga glasači zbog boljeg ne bi rado pustili niz vodu.
maksa83 maksa83 19:12 04.04.2022

Re: .

Njega može pobediti samo neko iz tog spektra, onaj kojeg narod smatra za boljeg.

Pa nisi mi objasnio još uvek kako to da je Miloš Jovanović koji je valjda OuDži, oridžinal gengsta dobio, koliko, 6%? Mislim kako to narod nije prepoznao boljeg pa ga Vučić ušio puta 10 a Ponoš puta 3?

Srbija je većinski desno opredeljena.

Srbija je većinski sastavljena od "ću glasam za tebe kad dođeš na vlas'" amorfne mase koju sa par godina bombardovanja propagandom možeš da prevoriš u bilo šta - ljubitelje papagaja, klub ljudi koji misle da su kosmonauti, komuniste, ultradesničare, štagod.
vcucko vcucko 19:16 04.04.2022

Re: .

srdjan.pajic
predatortz
Marinika posebno, a i Ponoš donekle, su ništa.


Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.



A jel mora i žena da mu bude Srpkinja i do kog kolena se to računa?

A jel' to insinuiraš da mora da ima ženu, da ne sme da bude LGBT-QPR ili kako se to već kaže?!

Pa gde će ti duša. Zaboravio si šta su te učili na onom kursu za Amerikanca

Oće čovek iz Padinjaka ali neće Padinjak iz čoveka.
predatortz predatortz 19:19 04.04.2022

Re: .

Pa nisi mi objasnio još uvek kako to da je Miloš Jovanović koji je valjda OuDži, oridžinal gengsta dobio, koliko, 6%? Mislim kako to narod nije prepoznao boljeg pa ga Vučić ušio puta 10 a Ponoš puta 3?


Zato što Vučić ima jaku stranku, infrastrukturu, pare i puno onih koji su interesom vezani uz ovu vlast.

Miloš Jovanović, do juče malo poznat, bez svega toga ulazi u Skupštinu.

Odlično za početak!

A onaj ko je očekivao da če Vučić biti poražen u ovom izbornom ciklusu, e taj ne treba da se bavi procenama.

Ja mislim da je ovaj pad SNS u parlamentu solidan početak, ali ni za sledeći ciklus nisam ubeđen da oni neće formirati vlast uz neku široku koaliciju.
vcucko vcucko 19:20 04.04.2022

Re: .

maksa83
Njega može pobediti samo neko iz tog spektra, onaj kojeg narod smatra za boljeg.

Pa nisi mi objasnio još uvek kako to da je Miloš Jovanović koji je valjda OuDži, oridžinal gengsta dobio, koliko, 6%? Mislim kako to narod nije prepoznao boljeg pa ga Vučić ušio puta 10 a Ponoš puta 3?

Očigledno ga narod nije ukapirao kao boljeg.
A dobio je 6% (treći, odnosno prvi iza nedostižnih vođa grupacija) upravo zato što je dovoljno desno i nacionalan. Da nije, dobio bi 0,6%.
Prosto ko pasulj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 04.04.2022

Re: .

A jel' to insinuiraš da mora da ima ženu, da ne sme da bude LGBT-QPR ili kako se to već kaže?!


Pa to je kod većinske desničarske Srbije, kako je predator zamišlja, podrazumevana karakterna osobina i vrednost. Mada, evo i Ana 4 pištolja se dosta dobro kotira u glasačkom telu, tako da to možda i nije toliko bitno kako je ovde tvrđeno.
niccolo niccolo 19:31 04.04.2022

Re: .

Miloš Jovanović, do juče malo poznat, bez svega toga ulazi u Skupštinu.

Nisam saglasan, on je i na prošlim izborima bio blizu cenzusa. Tako da je sada samo malo poboljšao rezultat - verovatno zbog veće izlaznosti nego 2020.

A onaj ko je očekivao da če Vučić biti poražen u ovom izbornom ciklusu, e taj ne treba da se bavi procenama.

To svakako. I Vučić za predsednika i parlamentarni rezultati. Jedino što se moglo očekivati jeste bio Beograd (čak nisam skroz ni ubeđen u ove "poluzvanične" rezultate da nije dobijen).
omega68 omega68 19:33 04.04.2022

Re: .

Srbija je većinski sastavljena od "ću glasam za tebe kad dođeš na vlas'" amorfne mase

Е тим, тим ћеш обалавиш вршњаке, само полако и без нервозе
maksa83 maksa83 19:37 04.04.2022

Re: .

Е тим, тим ћеш обалавиш вршњаке, само полако и без нервозе

omega mnogo ti maštaš o tom muško muškom felaciju za jednog srpskog domaćina, ja da ti kažem...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 04.04.2022

Re: .

maksa83
Е тим, тим ћеш обалавиш вршњаке, само полако и без нервозе

omega mnogo ti maštaš o tom muško muškom felaciju


Što je sasvim u redu, naravno.
omega68 omega68 19:40 04.04.2022

Re: .

Како год - пушићеш пре омашћивањаа бркова и букагија , ја теби да кажем а често сам у праву
Atomski mrav Atomski mrav 19:50 04.04.2022

Re: .

da su ovi izbori pokradeni

Jezivo je ako su ovi izbori pokradeni a još jezivije ako nisu.
milisav68 milisav68 19:52 04.04.2022

Re: .

srdjan.pajic

Ne razumem koja je tvoja teza - da su ovi izbori pokradeni, dakle da je Ponoš pobedio Vučića, Beograd uzela opozicija, parlament takođe? A to je bilo omogućeno jer opozicija nije uspela da organizuje posmatrače za svako izborno mesto?

Ne tvrdim da Ponoš pobedio Vučića, ali mogu da sumnjam da nije dobio 60%. nego recimo 49%.

Opoziciji u Beogradu je malo falilo, SNS i SPS imaju zajedno 58 odbornika, tri više od pola, toliko je moglo da se pokrade.

Takođe, u parlamentu, SNS "samo" 43% i tu je bilo prostora za krađu, odnosno mogli su glasovi da se prebacuju kako se ko dogovori.

Prošli put su se zeznuli, pa nisu imali opoziciju u skupštini.Ovako imaju kontrolisanu opoziciju, i kao neku stvarnu Marinikinu.

U svakom slučaju, politika je ozbiljan posao (to je zili konstatovala), i ne može da se ide na izbore kao na basket sa drugarima.

Pa kad izgubiš jedne izbore, odeš kući i čekaš druge.Izbori se pripremaju stalno.

I sportisti se spremaju četri godine da bi otišli na OI.
maksa83 maksa83 19:54 04.04.2022

Re: .

Како год - пушићеш пре омашћивањаа бркова и конопца, ја теби да кажем а често сам у праву

O da po tome si nadaleko poznat, da si često u pravu.

Omega, ne jebem ja ovde tebe zato što si budala i glup ko kurac, to nije greh, nego zato što si zla pokvarena budala.

Da nisi sakat u glavu pa da te čovek pozove da ostvariš te pretnje, ovako ćuti bre tamo i jedi ta govna..
angie01 angie01 19:56 04.04.2022

Re: .

Ta tvoja Prava Desnica (što podrazumva da je SNS lažna desnica, a jes kur moj) može da napabirči u svakom trenuku 15%, što je zbir Padobranac + Boško + Zavisnica.


najs-celo objasnjenje,..al me samo molim te ubedi,koji to srpski dobrodomacinski desnicar glasa za zenu zanokticu,...pa za nju jedva da glasa i sira familija...meni se pre cini, da ona i boskic glume pozeljnu opoziciju i da su im glasovi dodeljeni,..pa boskic nije proso ni kada je imao slobodan prostora ne sada- a mislim da se dr nestorovicu smeju svi...pricemu, znamo ciji je on doca.

isto, ako neko moze da mi objasni-kako je tatko prosao u recimo Nedeljnicama,...kao i sapic u BGDu,...kada njega ne gotive ni ovi iz njegove opstine, koji su ga izglasali,jer je jedini bio opozit snsu...studio?
maksa83 maksa83 19:59 04.04.2022

Re: .

a mislim da se dr nestorovicu smeju svi..

U pa ne smeju mu se svi, on ima vatrenu publiku kod oštećenih budala (zaboga, pa omega), taman tu oko 4-5% populacije, zato je i dodeljeni Boškov Šaman.

Ovom režimu na dušu što ga je promovisao i puštao na televizije.
angie01 angie01 20:00 04.04.2022

Re: .

Ne tvrdim da Ponoš pobedio Vučića, ali mogu da sumnjam da nije dobio 60%. nego recimo 49%.


evo da se slozimo,...kao i to da je sada, kada je izaslo onoliko ljudi,koji nisu pre glasali-vecinski bojkotasi-, dobio veci procenat, nego kada je bio u boljloj poziciji i sam.

a sto se tice predsednickih-pa bila bi neka sansa, da je ova sumnjiva opozicija imala jednog zajednickog kandidata-ja ne znam da l u drugim zemljama ima ovoliko,od kojih je vecina potpuno irelevantna.

...i otkud kuku sa botom,...pa to je u startu jasno da je propast.
milisav68 milisav68 20:04 04.04.2022

Re: .

omega68

Имао сам и ја ту неку ирационални мржњу према ДБ.

Ma nije mržnja, to su neke činjenice, ali sa druge strane nije baš jednostavno sve to objasniti, zato mi lakše da tamo uperim prst, pošto su prilično umešani.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:04 04.04.2022

Re: .

vcucko
maksa83
Njega može pobediti samo neko iz tog spektra, onaj kojeg narod smatra za boljeg.

Pa nisi mi objasnio još uvek kako to da je Miloš Jovanović koji je valjda OuDži, oridžinal gengsta dobio, koliko, 6%? Mislim kako to narod nije prepoznao boljeg pa ga Vučić ušio puta 10 a Ponoš puta 3?

Očigledno ga narod nije ukapirao kao boljeg.
A dobio je 6% (treći, odnosno prvi iza nedostižnih vođa grupacija) upravo zato što je dovoljno desno i nacionalan. Da nije, dobio bi 0,6%.
Prosto ko pasulj.


Ma dovoljno je on desno i nacionalan (i previse) i to mu je sto mu je - plus Boskic i Zanoktica - nego izgleda narod nije ipak toliko dovoljno desno i nacionalan kao sto kolege (i ti?) pretpostavljaju.

A to sta kao hoce narod ima veze sa necim drugim. Imali smo prvo snizavanje medijske inteligencije do granice kada je Informer postao 'dnevna novina' a Pink nacionalnu frekvenciju. Onda svaki bogovetni dan teska artiljerija protiv bilo koje ozbiljnije alternative; na sve moguce teme. Pa onda simuliranje izbora, batinasi i na kraju svinjac u skupstini. Sto je znacilo da su opozicione stranke godinama van parlamenta sto ubija stranke i u razvijenom parlamentarizmu a ne u srpskoj frankenstajn demokratiji. A ljudi u opoziciji su odraz trenutnog kapaciteta srpskog drustva koje je takvo kakvo je. Ovaj put je bilo sasvim pristojnih kandidata.

Posto je ovde u modi citirati Milanovica kad kome odgovara da se i ja upisem posto je dao odlicnu izjavu o tom odnosu gradjani-vlast bas za Srbiju: "Beda je frustracija kada ne napreduješ tempom za koji su tvoji građani i društvo sposobni."

Jedan od vecih AVovih uspeha (i grehova) je ubedjivanje prosecnog Srbina da je polupismeni seljober kome se treba obracati sa: sidi di si jer kaki si, ni za di si nisi. To je doduse jedan od postulata srpske desnicarske misli.
Atomski mrav Atomski mrav 20:04 04.04.2022

Re: .

gvozden1 gvozden1 20:11 04.04.2022

Re: .

Mislim, šta ga je takvog sprečilo da razbije ili makar pruži Vučiću neku ozbiljnu trku/frku?

A šta je sprečilo diku Mariniku?
Ah da, nje nije bilo u medijima, Jovanovića je bilo, valjda.

Prednost Jovanovića je što ima jasnu politiku, malo desno, nacionalno+plus demokratski, i ima intelektualnog i moralnog kapaciteta da je zastupa.

Da li će uspeti bog sveti zna.

Za razliku od njega Marinika nema ništa, ne zna se šta je njena politika, ona može i sa Čankom i sa Vukom Jeremićem.

Ona naprosto nema kapacitet ni za šta, nema potencijala za ozbiljnu politiku.
Njoj može da se posreći neka afera, da na njoj bljesne, i kad to prođe nje nestaje.
Ona je političar za tabloide, oni mogu da je lansiraju i da je sahrane.
Ona i oni funkcionišu na istim frekvncijama.
Ona, Ćuta i slični.
maksa83 maksa83 20:14 04.04.2022

Re: .

A šta je sprečilo diku Mariniku?

Pa nisam ja rekao da je Marinika otelotvorenje nečega što će da pobedi Vučića, ne znam što to mene pitaš.

Prednost Jovanovića je što ima jasnu politiku, malo desno, nacionalno+plus demokratski, i ima intelektualnog i moralnog kapaciteta da je zastupa.

Prednost Jovanovića je što ga tabloidi nisu TAK-LI, kao što ni on ni u jednom trenutku nije rekao ništa loše za Vučića i kartel. To je jedna lepa simbioza. Je l' treba opet one slike gde se vide kutije sa flajerima koje mu je štampao SNS?
omega68 omega68 20:16 04.04.2022

Re: .

Da nisi sakat u glavu pa da te čovek pozove da ostvariš te pretnje, ovako ćuti bre tamo i jedi ta govna..

Ја нисам имао намеру да ти ишта радим, својим понашањем ћеш да изазовеш да те такви јуре низ улицу како је то Јово Бакић пророковао само супротном политичком стаду.А колико је Макса пушагија паметан, доказује то да плаче овде после сваких избора и проглашава људе дебилима баш као некад Вук Драшковић.
angie01 angie01 20:16 04.04.2022

Re: .

Jedan od vecih AVovih uspeha (i grehova) je ubedjivanje prosecnog Srbina da je polupismeni seljober kome se treba obracati sa: sidi di si jer kaki si, ni za di si nisi. To je doduse jedan od postulata srpske desnicarske misli.


komsija, da cujes sta ovde najgora sirotinja prica-a njih nije malo-, koja nije na ivici egzistencije, nego nije sigurno da ce sutra jesti, shvatio bi da nesto ozbiljno nije uredu...tome dodaj sigurne tatkove glasave, koji zive od penzija, tipa 14 iljada, 20 iljada, 30 iljada i slicno-kojih ima bas puno-a da sa tim parama ne mogu da pokriju ni racune,...koji kazu, najvise vole prvorodjenog, jerje najbolji i ne daju ga.
Atomski mrav Atomski mrav 20:18 04.04.2022

Re: .

Prednost Jovanovića je što ga tabloidi nisu TAK-LI, kao što ni on ni u jednom trenutku nije rekao ništa loše za Vučića i kartel. To je jedna lepa simbioza.


Primetio sam i oho-ho količinu njegovih bilborda po Novom Sadu, uz rame sa Vučićem. Samo ćorava budala ne može da vidi da su sve te "uzdanice" desnice Vučićevi puleni.
milisav68 milisav68 20:20 04.04.2022

Re: .

Atomski mrav

Jezivo je ako su ovi izbori pokradeni a još jezivije ako nisu.

Popis 2011. Srbija bez Kosova 7,2 miliona stanovnika.

Izbori 2022. 7,5 milona glasača.
gvozden1 gvozden1 20:28 04.04.2022

Re: .


Pa nisam ja rekao da je Marinika otelotvorenje nečega što će da pobedi Vučića, ne znam što to mene pitaš.

Zato što samo o njima pozitivno pričaš, o ostalima uglavnom posprdno, smišljajuću im nadimke.

Da pobedi Vučića ne, ali čega je otelotvorenje, pameti, doslednosti, čega?
Ja tu vidim samo prazno.


Prednost Jovanovića je što ga tabloidi nisu TAK-LI, kao što ni on ni u jednom trenutku nije rekao ništa loše za Vučića i kartel. To je jedna lepa simbioza. Je l' treba opet one slike gde se vide kutije sa flajerima koje mu je štampao SNS?


Možda im nije zgodan za tako šta, možda misle da "padobranac" i nije nešto što će mu naštetiti.

A da ništa loše o SNSu nije rekao nije tačno, samo ga nisi slušao.
O institucijama sistema pod Vučićem je govorio da ne postoje, a baš to i jeste osnovni problem Srbije.

Doduše, pričati o tome nije atraktivno poput Jovanjica, Morović sa jedne, i 619 miliona sa druge strane.
Ili, a ko ti štampao kutije.
To pali, to se čuje, to ide u tabloide (kurir ili N1, svejedno) a ovo, to se svede na, ma ništa nije ni rekao

milisav68 milisav68 20:30 04.04.2022

Re: .

maksa83

Prednost Jovanovića je što ga tabloidi nisu TAK-LI,

E, nevezano sa Jovanovićem, to što taboidi nekog ne napadaju može da znači i da nema neki rejting.

Sa druge strane recimo imaš napade na Zoranu Mihajlović, a ona je i dalje u vladi.

Takođe, jel si primetio kako nema toliko Putina na naslovnim atranama od kako je počelo ovo u Ukrajini.
maksa83 maksa83 20:35 04.04.2022

Re: .

Zato što samo o njima pozitivno pričaš, o ostalima uglavnom posprdno, smišljajuću im nadimke.

To nije istina, evo za Miloša Jovanovića kažem Miloš Jovanović, ponekad Padobranac a što nisam ja smislio. I Boška zovem Boško, i Radula zovem Radule. Samo Zavisnicu zovem Zavisnica.

Ja tu vidim samo prazno.

Ti vidiš prazno svuda gde neko ne bulazni o Kosovu i Rusiji, što je bukvalno sve što Jovanović recituje.

Za tebe je Jovanjica tabloidna tema (država štiti uzgajivače 6 hektara gandže, pa bre i u onom sirotom Meksiku na njih šalju vojsku), kao i Savamala, i sve mahinacije, krađe, prevare i ubistva koje ovaj režim sprovodi već 10 godina. Ne mogu ti objasniti koliko je to tvoje viđenje tih stvari sumanuto i razvezano od ideje Države.
milisav68 milisav68 20:35 04.04.2022

Re: .

angie01

...i otkud kuku sa botom,...pa to je u startu jasno da je propast.

Ma da, plus su otkinuli glasove istom spektru glasača, jer nisu prešli cenzus.
gvozden1 gvozden1 20:35 04.04.2022

Re: .

Samo ćorava budala ne može da vidi da su sve te "uzdanice" desnice Vučićevi puleni.

A kakva je budala onaj ko politiku vidi samo po odnosu prema Vučiću?

Ako si protiv Vučića dobar si, šta god pričao, a ako ti se bilo šta poklopi sa njim loš si.

Evo, Vučićev politika u odnosu na ukrajinsku krizu je dobra, balansiranje je najbolja politika za Srbiju.

Da li je Vučićev svako onaj ko to kaže?
maksa83 maksa83 20:36 04.04.2022

Re: .

E, nevezano sa Jovanovićem, to što taboidi nekog ne napadaju može da znači i da nema neki rejting.

Ne, to samo znači da je u talu i/ili nije percipiran kao pretnja.

Sa druge strane recimo imaš napade na Zoranu Mihajlović, a ona je i dalje u vladi.

Naravno da imaš, i Nešu Slinu, tabloidi se koriste za spoljna i unutrašnja razračunavanja.

Takođe, jel si primetio kako nema toliko Putina na naslovnim atranama od kako je počelo ovo u Ukrajini.

Pa baš i nisam, vidim da su još uvek vrlo afirmativni po pitanju ruskog angažmana.
gvozden1 gvozden1 20:42 04.04.2022

Re: .

što je bukvalno sve što Jovanović recituje

Nisi ga slušao, ne interesuje te, ili nemaš živaca za te neatraktivne stvari.

Da sad tragam za citatima nema smisla, opet ih ne bi slušao.

U svako slučaju, nije tačno ovo što pišeš.
Za tebe je Jovanjica tabloidna tem

I kako će se rešiti?
Tako što će Marinika o tome drobiti po jednim tabloidima, a na nju pljuvati drugi, ili tako što će se desiti ono o čemu padobranac priča o institucijama?


A priča o tome, i to najviše o tome, iako ga ti ne slušaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:05 04.04.2022

Re: .

angie01
Jedan od vecih AVovih uspeha (i grehova) je ubedjivanje prosecnog Srbina da je polupismeni seljober kome se treba obracati sa: sidi di si jer kaki si, ni za di si nisi. To je doduse jedan od postulata srpske desnicarske misli.


komsija, da cujes sta ovde najgora sirotinja prica-a njih nije malo-, koja nije na ivici egzistencije, nego nije sigurno da ce sutra jesti, shvatio bi da nesto ozbiljno nije uredu...tome dodaj sigurne tatkove glasave, koji zive od penzija, tipa 14 iljada, 20 iljada, 30 iljada i slicno-kojih ima bas puno-a da sa tim parama ne mogu da pokriju ni racune,...koji kazu, najvise vole prvorodjenog, jerje najbolji i ne daju ga.


Sirotinjom je svuda najlakse manipulisati i oni su najranjiviji. Ovaj je otisao korak dalje: pomesao tipican desnicarski paternalisticki patos* sa iz socijalizma nasledjenim podanickim odnosom prema gradjanima kao neslobodnom 'zivlju'. I tako napravio zombi glasaca.

*Ti si bre posten srpski domacin koji zna sta je njegovo i koji ne da na sebe i koji... jel' tako stoko jedna nevaspitana i krmeljiva, mamicu vam vasu, ima dusu da vam vadim kakvi ste vi to Srbi majke vam se...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:12 04.04.2022

Re: .

Da li iko od vas očekuje da će ne ubediti nešto onog sa druge strane (to je nezamislivo), nego bar malo približiti stavove?
gvozden1 gvozden1 21:24 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj
Da li iko od vas očekuje da će ne ubediti nešto onog sa druge strane (to je nezamislivo), nego bar malo približiti stavove?

Ja sam Maksu ubedio, eno već se kaje što je glasao kako je glasao :)
niccolo niccolo 21:27 04.04.2022

Re: .

Ja sad pogledao na riku zapisnik sa mog biračkog mesta, od 520 važećih 280inešto za opoziciju, 111 za sns. Gde bi nam bio kraj da smo svi kao mi…
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:27 04.04.2022

Re: .

gvozden1

Ja sam Maksu ubedio, eno već se kaje što je glasao kako je glasao :)


Ne kaje se sigurno, on Zavetnicu nikada neće izdati niti je se odreči!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:28 04.04.2022

Re: .

niccolo
Ja sad pogledao na riku zapisnik sa mog biračkog mesta, od 520 važećih 280inešto za opoziciju, 111 za sns. Gde bi nam bio kraj da smo svi kao mi…


e daj link gde to tražiš, da proverim ja moje. mrzi me da guglam.
maksa83 maksa83 21:31 04.04.2022

Re: .

Da li iko od vas očekuje da će ne ubediti nešto onog sa druge strane (to je nezamislivo), nego bar malo približiti stavove?

Pa nisu za to izmislili Internet nego da se kače slike mačaka i pičkaraš neistomišljenike. Valjda znam, onlajn sam od nultog dana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:32 04.04.2022

Re: .

maksa83
Da li iko od vas očekuje da će ne ubediti nešto onog sa druge strane (to je nezamislivo), nego bar malo približiti stavove?

Pa nisu za to izmislili Internet nego da se kače slike mačaka i pičkaraš neistomišljenike. Valjda znam, onlajn sam od nultog dana.


nisam ni ja baš mnogo kraće.
danas baš razmišljam o tome kako bi bi se ovi lakše oterali da nije interneta.
gvozden1 gvozden1 21:33 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj
gvozden1

Ja sam Maksu ubedio, eno već se kaje što je glasao kako je glasao :)


Ne kaje se sigurno, on Zavetnicu nikada neće izdati niti je se odreči!

Nije sa se ne vidi.
Džaba ovo foliranje sa Marinikom, vidi se da mu je Mica izabranica.
maksa83 maksa83 21:34 04.04.2022

Re: .

gvozden1
vrabac_onaj
Da li iko od vas očekuje da će ne ubediti nešto onog sa druge strane (to je nezamislivo), nego bar malo približiti stavove?

Ja sam Maksu ubedio, eno već se kaje što je glasao kako je glasao :)

E, aj mojne molim te ... ti se bre ložiš na Ruse kao neka predratna komunjara i golootokaš (znam ih, imam par u široj familiji) a JA, ej JA ovde zastupam SRPSKU TRADICIJU i Načertanije Ilije Garašanina koje ukratko kaže "da se nose bre Rusi odavde u tri pičke materine".

Pa kako je to moguće...




niccolo niccolo 21:34 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj
niccolo
Ja sad pogledao na riku zapisnik sa mog biračkog mesta, od 520 važećih 280inešto za opoziciju, 111 za sns. Gde bi nam bio kraj da smo svi kao mi…


e daj link gde to tražiš, da proverim ja moje. mrzi me da guglam.

Ima u ovoj vesti, pa linkovi koje ćeš izbore. I onda tražiš opštinu i biračko mesto.
maksa83 maksa83 21:37 04.04.2022

Re: .

Džaba ovo foliranje sa Marinikom, vidi se da mu je Mica izabranica.

Ovde najozbiljnije nisi u pravu. Zavisnica mi izgleda kao neki trandža koji bi sveže oslobođen penisa koji mu je povećavao hirdodinamički otpor osvojio zlatnu medalju na ženskom takmičenju u plivanju a Marinika je pre-slat-ka crnkica.
gvozden1 gvozden1 21:41 04.04.2022

Re: .

SRPSKU TRADICIJU i Načertanije Ilije Garašanina koje ukratko kaže "da se nose bre Rusi odavde u tri pičke materine".

Pa nije baš tako.
Ono jeste da je to praizvor načertanija, da su Garašanina instruisali i pomogli mu antirusi, ali prepravi je on značajno njihovu verziju.
Kod njih se čak i Jugoslavija pominjala.
gvozden1 gvozden1 21:41 04.04.2022

Re: .

.
gvozden1 gvozden1 21:41 04.04.2022

Re: .

Briši ovo niccolo (vidi rima!)
gvozden1 gvozden1 21:42 04.04.2022

Re: .

.
gvozden1 gvozden1 21:42 04.04.2022

Re: .

Šta ovo bi, bogteebo?
gvozden1 gvozden1 21:42 04.04.2022

Re: .

.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:43 04.04.2022

Re: .

niccolo


e daj link gde to tražiš, da proverim ja moje. mrzi me da guglam.

Ima u ovoj vesti, pa linkovi koje ćeš izbore. I onda tražiš opštinu i biračko mesto.

Sine, Beograd smo pokidali, dajem samo prvih pet:

Ujedinjeni - Vladeta: 387
AV - Šapić: 264
Moramo - Dobrica: 207
Nada - Miahailović 71
SPS - Toma Fila: 54

saću da vidim ostalo
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:45 04.04.2022

Re: .

Gvozden ušao u rekurziju bez izlaznog uslova
niccolo niccolo 21:46 04.04.2022

Re: .

Sine, Beograd smo pokidali

I kod mene, od 518 važećih 306 su Vladeta i Dobrica. Radikali (misli se na av) 123. Nada i sps nešto oko 20tak svako.
niccolo niccolo 21:46 04.04.2022

Re: .

gvozden1
Šta ovo bi, bogteebo?

6 puta je 6 puta.
maksa83 maksa83 21:47 04.04.2022

Re: .

Pa nije baš tako.
Pa nije baš tako.
Pa nije baš tako.
Pa nije baš tako.
Pa nije baš tako.


Pet puta ponovljena neistina je samo pet puta ponovljena neistina!
niccolo niccolo 21:48 04.04.2022

Re: .

neki trandža koji bi sveže oslobođen penisa koji mu je povećavao hirdodinamički otpor osvojio zlatnu medalju na ženskom takmičenju u plivanju

Potpuni skandal ako mene pitaš. Još nisam ni razumeo jesu li njemu već odsekli ili je samo prošao hormonsku terapiju...
maksa83 maksa83 21:48 04.04.2022

Re: .

Šta ovo bi, bogteebo?

To je eho, odjekuje kako su šuplji tvoji argumenti!

(sedi, zajebavam se)
niccolo niccolo 21:49 04.04.2022

Re: .

Briši ovo niccolo

Ne samo da ću da brišem nego i banujem
maksa83 maksa83 21:49 04.04.2022

Re: .

Potpuni skandal ako mene pitaš. Još nisam ni razumeo jesu li njemu već odsekli ili je samo prošao hormonsku terapiju...

Kakva strašna budalaština.

Mene tu najviše zbunjuju sportistkinje koje pristaju da učestvuju u tome. Brate treba SVE da se pokupe i odu i onda neka bude prvi, prva, prvo... kako se već kaže.
gvozden1 gvozden1 21:51 04.04.2022

Re: .

maksa83
Šta ovo bi, bogteebo?

To je eho, odjekuje kako su šuplji tvoji argumenti!

(sedi, zajebavam se)

Ma zaštuca net, ja požurio, kad vidi....


Nego, jesi li zapamtio, ponovio sam dovoljno puta, ili treba još malo?
:)
nsarski nsarski 21:51 04.04.2022

Re: Со на рану

shmoo
Vladimir Putin uputio je čestitku srpskom kolegi Aleksandru Vučiću povodom ubedljive pobede na predsedničkim izborima, navodi se na sajtu Kremlja.






niccolo niccolo 21:51 04.04.2022

Re: .

Kakva strašna budalaština.

Kao onaj dizač tegova na OI. Jedino ispade pravda sto se sjebao i ostao bez plasmana.
mlatisa mlatisa 22:06 04.04.2022

Re: .

Ma normalno!
Ovo što kažeš je jasno kao dan.
To je toliko trivijalno da popizdiš.
Ali elita se gadi tih glasova.
Jer njima glasovi 'seljaka' i akademika nisu jednako važni.
Elita!
Kurčeva.
Budaletine.
Vučiću se ne gadi, rezultati se vide.


Нема ово везе са тиме већ са подршком или неподршком наше а богами и туђе "дубоке државе". Да бар виде даље од свих па хајде и да пристанемо на то. Али они мељу људе и дилују дрогу нашој деци! Додуше, твоја можда нису овде (извињавам се, не водим евиденцију ко је где)
softelectronics_e softelectronics_e 08:00 05.04.2022

Re: .

maksa83
Džaba ovo foliranje sa Marinikom, vidi se da mu je Mica izabranica.

Ovde najozbiljnije nisi u pravu. Zavisnica mi izgleda kao neki trandža koji bi sveže oslobođen penisa koji mu je povećavao hirdodinamički otpor osvojio zlatnu medalju na ženskom takmičenju u plivanju a Marinika je pre-slat-ka crnkica.

Eeee!
Da li se kaže crnkica ili crnčica?
noboole noboole 09:20 05.04.2022

Re: .

predatorz Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.


Ponos je sad postao prepoznatljiv, dobio je kasicicu medijskog prostora u finisu kampanje, ne bih rekao da nista nije postigao. Mogao je da prodje kao profesorka iz Moramo [kojoj danas ni imena ne mogu da se setim :)].

Meni je Ponos delovao kao idealan kandidat, centar, a dovoljno nacionalno opredeljen, moze da zahvati razne vrste glasova. Doduse, mozda su zato proizvedene ultre-desne opcije, da slucajno Ponos ne bi zagrabio i glasove cenzusne sacice fanatika.

Voleo bih da vidim korektno istrazivanje medju mitskim neopredeljenim neglasacima o tome zasto ne bi glasali za Ponosa. Ako je razlog o kome ti govoris, onda nam jbg nema pomoci.

softelectronics_e softelectronics_e 09:39 05.04.2022

Re: .

noboole
predatorz Rekao sam, a izbori su potvrdili, da Ponoš neće postići ništa.

Vučića, jedan na jedan, može pobediti Srbin iz Srbije, poznat i omiljen u narodu, sa desnog političkog spektra, sa izraženim osećajem za Kosovo i Republiku Srpsku.


Ponos je sad postao prepoznatljiv, dobio je kasicicu medijskog prostora u finisu kampanje, ne bih rekao da nista nije postigao. Mogao je da prodje kao profesorka iz Moramo [kojoj danas ni imena ne mogu da se setim :)].

Meni je Ponos delovao kao idealan kandidat, centar, a dovoljno nacionalno opredeljen, moze da zahvati razne vrste glasova. Doduse, mozda su zato proizvedene ultre-desne opcije, da slucajno Ponos ne bi zagrabio i glasove cenzusne sacice fanatika.

Voleo bih da vidim korektno istrazivanje medju mitskim neopredeljenim neglasacima o tome zasto ne bi glasali za Ponosa. Ako je razlog o kome ti govoris, onda nam jbg nema pomoci.


Mislim da se profesorka zove Biljana Stojković.
Lepo (i) ime i prezime.
petargli petargli 19:40 04.04.2022

pobeda al' za malo

Ona politička opcija koja uloži više resursa (novac plus ostalo) od SNS-a može da računa na pobedu na nekim sledećim izborima. To je jedini uslov za smenu Vučića i kamarile. Do tada, oni će i dalje da jašu, minimum 5 godina, maksimum jos jedno 20-25.
softelectronics_e softelectronics_e 20:17 04.04.2022

Re: pobeda al' za malo

petargli
Ona politička opcija koja uloži više resursa (novac plus ostalo) od SNS-a može da računa na pobedu na nekim sledećim izborima. To je jedini uslov za smenu Vučića i kamarile. Do tada, oni će i dalje da jašu, minimum 5 godina, maksimum jos jedno 20-25.

Iskusno!
pnbb pnbb 20:45 04.04.2022

Buca

jel postoje ikakve vesti iz Buce, od ruskih izvora, a da nisu prenesene od zapadnih medija?
predatortz predatortz 21:15 04.04.2022

Re: Buca

pnbb
jel postoje ikakve vesti iz Buce, od ruskih izvora, a da nisu prenesene od zapadnih medija?


Postoji.

Javlja se neka crna rupa od tri, četiri dana, od povlačenja Rusa iz grada do "otkrića" leševa vezanih civila po ulicama.

Meni liči na Račak.
pnbb pnbb 21:19 04.04.2022

Re: Buca

jel ima neki link na vesti iz rusije a da nije zvanicna propaganda? neka platforma gde ljudi kace slike i komentare?
gvozden1 gvozden1 21:21 04.04.2022

Re: Buca


Postoji.

Javlja se neka crna rupa od tri, četiri dana, od povlačenja Rusa iz grada do "otkrića" leševa vezanih civila po ulicama.

Meni liči na Račak

Ajd probaj da smisliš eventualni motiv da Rusi rade to što im tovare.

Ja probao, ništa mi ne pada na pamet.
predatortz predatortz 21:25 04.04.2022

Re: Buca

gvozden1

Postoji.

Javlja se neka crna rupa od tri, četiri dana, od povlačenja Rusa iz grada do "otkrića" leševa vezanih civila po ulicama.

Meni liči na Račak

Ajd probaj da smisliš eventualni motiv da Rusi rade to što im tovare.

Ja probao, ništa mi ne pada na pamet.


Sem što bi to bila ekstremna glupost, ništa korisno tim činom dobili ne bi.

Ubijati civile u osvojenom gradu, koji se me bune i ne pružaju otpor, u momentu kada su oči cele planete uperene ka tom sukobu...

Pre bih rekao da je glup onaj koji veruje u to, nego obrnuto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana