Budućnost| Društvo| Moj grad

Blank

angie01 RSS / 28.03.2022. u 14:57

 
 fierce-anger-mario-mj-perron.jpg

Fierce Anger Drawing by Mario MJ Perron

Pre neki dan, u  jednoj od glavnih ulica suncem obasjanog  glavnog  grada, ljulja se usporeno  guzva ljudi izmilela posle tmurnih  nedelja, da se ogreje u prolecu. Scena skoro idilicna, kao nekada,  “sve podseca na srecu”,  ikao u gustom zagadjenom  vazduhu  treperi  neprijatnost  nemilog  desavanja u relativnoj blizini.

Ispod  jednog  drveta, grupa  starijih, prilicno zapustenih muskaraca, prodaje nesto na improvizovanoj tezgi na zemlji. Nailazi neki gospodin, raspituje se za cenu andramolja I tek sto je krenuo dalje, jedan od prodavaca viknu za njim- “Ti nisi Srbin, mars iz Srbije”.  Drugi do njega,  istim naglaskom se nadovezuje, “znamo mi vas izdjanke, vi mrzite Srbiju”,…ovaj prvi ohrabren  podrskom,  dodaje jos suludu pretnju smrcu,…”Okrivljeni” se okrete zacudjeno upita- “sta pricate, u cemu je problem? ”…Ovi nastavise da vicu I proteruju, dok im nije prisla neka zena, koja je bila u prolazu I upitala, zasto to rade,…rekose,  “on je Slovak, nije Srbin”,…ona njima, ”pa sta ako je, ovo je i njegova zemlja”,…”Nije,  nije,  mars iz Srbije”,  ustreptalo  “poentira”  jedna  druga  slucajna prolaznica u suncanom  popodnevu  slobodarskog Beograda.

 

…………………………..

Sinoć sam mogao hladno da ubijem ljudsko biće i time pomognem ovoj mojoj i onoj njegovoj bagri u zapišavanju teritorije za pljačku, dobro zakamufliranu religijom i patriotizmom a od mene su napravili hipnotisanog majmuna, zaslijepljenog mržnjom, spremnog da ubija za bogate, za one koji su svoju djecu odavno izmjestili na skupe svjetske koledže? Odsad bez mene. Nisi bio prvi u kog sam pucao, ali buraz, bićeš zadnji. Ja od danas više ne pucam ni u koga, ni za koga, ni za šta. Dovedite svoju djecu neka se sami bore za vaš porodični biznis i vaše bogove pa neka se malo oni ponosno valjaju u blatu i u svojoj i tuđoj krvi. Ja se izvinjavam, ali stvarno imam pametnijeg posla.

Blank, Fedja Stukan



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:59 28.03.2022

obavezno od 15:13

iako je celi intervju odlican,

solo solo 16:36 28.03.2022

Re: angie

I tek sto je krenuo dalje, jedan od prodavaca viknu za njim- “Ti nisi Srbin, mars iz Srbije”. Drugi do njega, istim naglaskom se nadovezuje, “znamo mi vas izdjanke, vi mrzite Srbiju”,…ovaj prvi ohrabren podrskom, dodaje jos suludu pretnju smrcu,…”Okrivljeni” se okrete zacudjeno upita- “sta pricate, u cemu je problem? ”…Ovi nastavise da vicu I proteruju, dok im nije prisla neka zena, koja je bila u prolazu I upitala, zasto to rade,…rekose, “on je Slovak, nije Srbin”,…


Siguran je da su ovi prodavci bili Srbi?

Narativ je sranje.

Jeftino.

Fedja Stukan

Ja sam iz mešanog braka, moj otac je musliman i njegova sva porodica su muslimani, vernici, dok su mi s majčine strane svi pravoslavci, Srbi, koji su ovde bili čitav rat, čak je i moj deda bio pukovnik bivše JNA koji je pričao čisti ekavski, koji nikad nije promenio i niko od njih nijednog trenutka nije imao nikakav problem za vreme rata. Na početku sam se uključio u Policiju, bio sam prvo u Zelenim beretkama, tu nisam dobio oružje, koje sam hteo da imam kao i svaki glupi tinejdžer, i prijavio sam se u Policiju koja je tada bila jedina regularna oružana formacija. Radili smo sve poznate akcije na ratištima oko grada: Poljine, Stup, Azići, Trebević, sve smo obišli u najgorim momentima. Tu sam bio devet meseci, posle toga sam otišao u 2. brdsku brigadu, jer sam tamo imao najviše prijatelja, oni su me poslali na obuku za specijalne jedinice kod mudžahedina: Abaza, Dževada i Huseina u Velesićima. To sam završio za dva meseca odprilike, i bio u Specijalnoj jedinica 2. brdske brigade Armije BiH - naveo je on.

- Bio sam snajperista, pucao sam u jednog coveka da ga ubijem, na drugoj strani. Bio je vedar dan, on je stajao na brdu, iza leđa mu je bilo nebo, mogao sam ga vrlo dobro videti golim okom, bio je nekih 500 metara odprilike daleko od mene. Ispalio sam 5 - 6 metaka, snajper nije bio dobar i prestao sam da pucam. Tu noć sam imao noćne more od toga šta sam uradio. Po svom ubeđenju sam stopostotni pacifista, i takve situacije su me dovele do toga da prestanem ceniti ne samo svoj nego bilo čiji život......


Odsad bez mene. Nisi bio prvi u kog sam pucao, ali buraz, bićeš zadnji. Ja od danas više ne pucam ni u koga, ni za koga, ni za šta.

Kolko puta ovaj prestaje da puca?

Po potrebi.

Pacifista.
angie01 angie01 18:05 28.03.2022

Re: angie

solo, ne znam da l je uopste potrebno da podvucem, koliko je apsurdno, da neko ko puni svaki blog samo kretenskim komentarima, koji su na nivou deteta sa zapustenom socijalizacijom, daje svoj sud o kavlitetu necijih reci,...da si ti ikada napisao i jedan smisleni redak, pa 'ajde-ovako je stvarno budalasto.

drugo- ja sam se tebi samo jednom obratila- preskocivsi te tvoje na hiljade napisanih besmislica-i to vrlo dobronamerno, pa je utoliko bedastija ova tvoja iznenadna "hrabrost".

Kolko puta ovaj prestaje da puca?

ne ucitavaj coveku, koji je stao pred javnost i otvorio dusu- procitaj knjigu, pa ces videti.
tess1 tess1 18:05 28.03.2022

Re: angie

Ček malo, muslimansko-ekavski baćo je skinuo snajperom par mojih Srba?

I nije neka šteta, il?
tess1 tess1 18:06 28.03.2022

Re: angie

otvorio dusu

Aferim.
tess1 tess1 18:06 28.03.2022

Re: angie

..
solo solo 18:14 28.03.2022

Re: angie

solo, ne znam da l je uopste potrebno da podvucem, koliko je apsurdno, da neko ko puni svaki blog samo kretenskim komentarima, koji su na nivou deteta sa zapustenom socijalizacijom, daje svoj sud o kavlitetu necijih reci,...da si ti ikada napisao i jedan smisleni redak, pa 'ajde-ovako je stvarno budalasto.


Moderatorko

Za ,,sklopove,, poput tvojega sigurno nisam napisao ništa smisleno.

A nisam se tebi ni obratio.

Samo par zapažanja na neomudžahedinski pacifizam u prosvetljenju.
angie01 angie01 18:16 28.03.2022

Re: angie

tess olabavi s nastupom,..prvo sto mene stavrno zabole za to ko je sta, narocito u verziji izmisljenih podela,...a drugo, promasila si temu.

...odslusaj barem coveka na postavljenom klipu-nije dugacko, nemoj tako naslepo da srljas u uobicajenu slepu ulicu.
solo solo 18:21 28.03.2022

Re: angie

odslusaj barem coveka


Čoveka.



Nema njemu halala.
angie01 angie01 18:22 28.03.2022

Re: angie

Moderatorko


evo,kazi,sta bi to trebalo da znaci?...to prepisujes od tase,a krajnje nema znacenja.
tess1 tess1 18:26 28.03.2022

Re: angie

tess olabavi s nastupom,..prvo sto mene stavrno zabole za to ko je sta, narocito u verziji izmisljenih podela,...a drugo, promasila si temu.

Kako te bre zabole ko je ko ako je prostro svoje porijeklo od majke muslimanke i dede na čistom ekavskom, jel mu taj ekavski otvorio vrata da ga srbijanski pozeri i licemjeri pomno prate, zavire mu u dušu? Jesi ti svjesna da on nije snajperom skidao glinene golubove nego neke ljude i da mu se to oprašta jer su ti ljudi Srbi iz Bosne, na ijekavskom? Šta da je Srbin iz Bosne snajperista otvorio dušu? Opet bi se kršila ljudska prava, padalo bi se u amok, eno i na drugom blogu je ukidanje Dostojevskog šega u američkim pripizdinama, jbt pa nemam riječi..

Druga stvar je da ova tvoja priča o grupi ljudi koji u po bijela dana progone Slovaka nije ni scenario u gorim vremenima, nekako je sa ovim piscem iz Zelenih beretki previše skockano, određenih namjera.
predatortz predatortz 18:26 28.03.2022

Re: angie

tess1
Ček malo, muslimansko-ekavski baćo je skinuo snajperom par mojih Srba?

I nije neka šteta, il?


Ma pusti... Malo ga jebe onaj sindrom imenovan po Vijetnamu, malo ga jebe posrnuće u karijeri, pa skreće pažnju na sebe.

Da li je neko od vas upoznao normalnog čoveka koji u javnosti govori o tome da li je i koliko ubijao u ratu?


tess1 tess1 18:27 28.03.2022

Re: angie

Ma pusti...

Malo me šta zateklo kao ovo.
solo solo 18:28 28.03.2022

Re: angie

evo,kazi,sta bi to trebalo da znaci?...to prepisujes od tase,a krajnje nema znacenja.


Nema.
softelectronics_e softelectronics_e 18:36 28.03.2022

Re: angie

predatortz
tess1
Ček malo, muslimansko-ekavski baćo je skinuo snajperom par mojih Srba?

I nije neka šteta, il?


Ma pusti... Malo ga jebe onaj sindrom imenovan po Vijetnamu, malo ga jebe posrnuće u karijeri, pa skreće pažnju na sebe.

Da li je neko od vas upoznao normalnog čoveka koji u javnosti govori o tome da li je i koliko ubijao u ratu?



Jedne godine, na slavi kod drugara, za punim stolom, jedan pukovnik, penzioner OZNE, penzioner skoro 50 godina, kenja nešto o nekih 10 kubika hrastove fosne koje ima za prodaju. Sa otetog imanja odmah posle rata koje je sebi prisvojio.
Potom počeo da sere o tome kako je zaklao jednog bricu posle rata koji mu se učinio sumnjivim!
Ejjj, učinio mu se sumnjivim - i mrtav ladan ga zakolje.
I kada je meni bilo dosta, ja kažem domaćinu - svaka tebi čast, no, ukoliko ne izbaciš ovo đubre iz kuće, ja odoh.
angie01 angie01 18:52 28.03.2022

Re: angie

Kako te bre zabole ko je ko ako je prostro svoje porijeklo od majke muslimanke i dede na čistom ekavskom,


to si ti uocila...za mene je beznacajno, ne znam kako ne razumes-recimo,tamo gde ti zivis, ima i jekavice i ekavice sa svih ovih prostora-tamo moze,a ovde se upire prstom, ili sta.
Jesi ti svjesna da on nije snajperom skidao glinene golubove nego neke ljude i da mu se to oprašta jer su ti ljudi Srbi iz Bosne, na ijekavskom?


evo,iskreno te pitam,kako si to zakljucila?...izvini, ja mogu sada da ovde zakacim gomile slika snajperista nad Sarajevom, sa sve pricom-je l to onda druga stvar?-evo, moji su stradali od tih, Srbi, ekavci, ako je to bitno-sto se mene tice, nevini civili,...al njije to tema, tema je razresenje te besmislene mrznje, koja se i dalje odrzava,... svi cemo i dalje ziveti na istom prostoru.

Druga stvar je da ova tvoja priča o grupi ljudi koji u po bijela dana progone Slovaka nije ni scenario u gorim vremenima, nekako je sa ovim piscem iz Zelenih beretki previše skockano, određenih namjera.


ja sam stajala na nekih pola metara sa drustvom od njih i sve videla, neki lik je hteo da zove policiju,..al smo mi otisli,...kako da ti kazem, nije mi jasno, kako bez nekog gadnog razmisljanja, mozes uopste da pomislis da sam sa namerom? ovako nesto izmislila.

ps- Dostojevski nije sega, nego ironisanje na izgovore-ja sam protiv takvih sankcija, kao sto sam i protiv NATO- tvoja slika je puna predubedjenja i prilicno iskrivljena.
predatortz predatortz 19:07 28.03.2022

Re: angie

Druga stvar je da ova tvoja priča o grupi ljudi koji u po bijela dana progone Slovaka nije ni scenario u gorim vremenima


Ma bre, po Beogradu vijaju ko god nije Srbin!
Oće kolju!
Sve neku finu gospodu, a oni štrokavi.
Prič'o mi komšijin zet.
angie01 angie01 19:10 28.03.2022

Re: angie

Ma pusti... Malo ga jebe onaj sindrom imenovan po Vijetnamu, malo ga jebe posrnuće u karijeri, pa skreće pažnju na sebe.

Da li je neko od vas upoznao normalnog čoveka koji u javnosti govori o tome da li je i koliko ubijao u ratu?


nije mi da se s tobom unterhaltujem-to smo zavrsili- al vidim da opstruiras, pa moram da ti kazem,...covek je shvatio besmisao tog sranja, za razliku od tebe, koji se godinama ovde hvali svojim ratnim dejstvovanjem-sto sigurno ne podrazumeva igranje klikera-i jos se svakomalo zahvaljuje osudjenim ratnim zlocincima i nastavlja da potpiruje mrznju- sto normalan covek ne radi.

tema je upravo vezana za tu destruktivnost, koja nas 30 godina unistava...da je moguce, da u 21. veku, neko ko je zbog takvog izmisljenog lozenja morao da napusti svoje ognjiste, sada u sred bela dana tera i preti drugima u sred Beograd,...ne naucivsi nista oz svog iskustva.
nsarski nsarski 19:18 28.03.2022

Re: angie

Prič'o mi komšijin zet.

Ili komšinica lično.

tess1 tess1 19:19 28.03.2022

Re: angie

Angie, snajperista iz Zelenih beretki i ja možemo biti komšije, i ništa više. Snajperista iz Zelenih beretki možda ovako virtuelno animira neke ljude, strah me zaviriti u njihove duše, al dobro, il propovjeda nešto po književnim večerima u ZG i BG, i ništa više. On je mnogo o sebi rekao naznačivši čist dedin ekavski, mnogo, i ništa više.

Mene ne interesuje gdje je i šta radi Srbin snajperista evo večeras, šta čita i koje serije gleda ako prvo moram brojati njegove žrtve do trenutka kad je prestao ubijati - e, dosta više, sad sam fin - to je morbidno..

Šta je poruka tvoje priče o tim ljudima na ulici, jesu li oni moji iz Bosne, iz Hrvatske Srbi, ko su?

Ukidanje Dostojevskog je prvi korak fašizma, ili dokaz kako malo svijetu treba da pokaže pravo lice. Ne moramo čekati vrhunac skrštenih ruku, ja ne mogu.

predatortz predatortz 19:21 28.03.2022

Re: angie

angie01
Ma pusti... Malo ga jebe onaj sindrom imenovan po Vijetnamu, malo ga jebe posrnuće u karijeri, pa skreće pažnju na sebe.

Da li je neko od vas upoznao normalnog čoveka koji u javnosti govori o tome da li je i koliko ubijao u ratu?


nije mi da se s tobom unterhaltujem-to smo zavrsili- al vidim da opstruiras, pa moram da ti kazem,...covek je shvatio besmisao tog sranja, za razliku od tebe, koji se godinama ovde hvali svojim ratnim dejstvovanjem-sto sigurno ne podrazumeva igranje klikera-i jos se svakomalo zahvaljuje osudjenim ratnim zlocincima i nastavlja da potpiruje mrznju- sto normalan covek ne radi.

tema je upravo vezana za tu destruktivnost, koja nas 30 godina unistava...da je moguce, da u 21. veku, neko ko je zbog takvog izmisljenog lozenja morao da napusti svoje ognjiste, sada u sred bela dana tera i preti drugima u sred Beograd,...ne naucivsi nista oz svog iskustva.


A ti štrokavi su, naravno, došli u Beograd!
Jeste, majku mu... Tak'i su oni!

Šta ćeš, nisu obučavani građanskim vrednostima kod mudžahedina. K'o Štukan...

Jadno, bedno, nedostojno...
angie01 angie01 19:24 28.03.2022

Re: angie

Oće kolju!


u mom kraju ima puno izbeglica, neki su super likovi,bilo im je tesko i trudili su se da se uklope u sredinu, stvarno divni ljudi, neki su i dalje nesrecni, zale za starim krajem, nisu se adaptirali, a ima i onih koji gaze, teraju ljude koji su u istoj ulici rodjeni i zive tu ceo zivot.
predatortz predatortz 19:32 28.03.2022

Re: angie

angie01
Oće kolju!


u mom kraju ima puno izbeglica, neki su super likovi,bilo im je tesko i trudili su se da se uklope u sredinu, stvarno divni ljudi, neki su i dalje nesrecni, zale za starim krajem, nisu se adaptirali, a ima i onih koji gaze, teraju ljude koji su u istoj ulici rodjeni i zive tu ceo zivot.


Ajde?
Ima ih i super? Trude se da se uklope u sredinu!
A žiri, ko je? Ti?

Ja pojma nemam odakle su moje komšije. Ne zbog toga što sam neki samoživ čovek, naprotiv. Prosto, to je nešto što me ne zanima sve dok oni to sami ne pomenu. Po govoru razaznajem da ih ima iz raznih krajeva Srbije, Bosne, Dalmacije... Ne znam kome bi se i zašto "ukapali"? Kome bi se dodvoravali?
Nekim kompleksašima?
Verujem da ljudi nemaju vremena za to. To je ozbiljan, radan svet.
tess1 tess1 19:38 28.03.2022

Re: angie

Obavjestila sam te da obrišeš ona moja dva komentara o uneređivanju otvorenih knjiga i duša, reko', da ti ne tovarim blog odmah na početku, ne pružam šansu da razviješ priču koju si imala.
angie01 angie01 19:40 28.03.2022

Re: angie

On je mnogo o sebi rekao naznačivši čist dedin ekavski, mnogo, i ništa više.


ja te ne razumem-lepo ti objasnim, a ti i dalje isto,...


Mene ne interesuje gdje je i šta radi Srbin snajperista evo večeras, šta čita i koje serije gleda ako prvo moram brojati njegove žrtve do trenutka kad je prestao ubijati - e, dosta više, sad sam fin - to je morbidno..


pa mnogi su bili regrutovani na svim stranama u svim ratovima,je l ti mislis da su oni klici Rusi, sto rokaju Ukrainu to sami odabrali, pa za prvu akciju su ih prevarili gde idu, nisu ni znali da ce zapoceti rat...mog brata su izvukli iz kreveta u 4 ujutro i spakovali ga na kamion, kao "dobrovoljca".


Šta je poruka tvoje priče o tim ljudima na ulici, jesu li oni moji iz Bosne, iz Hrvatske Srbi, ko su?


po govoru se vidi da su dosli od negde,..potpuno je svejedno odakle,...bitno je da teraju ljude iz svoje zemlje jer nisu Srbi.


Ukidanje Dostojevskog je prvi korak fašizma, ili dokaz kako malo svijetu treba da pokaže pravo lice. Ne moramo čekati vrhunac skrštenih ruku, ja ne mogu.


da li ti kapiras kontekst u tom tvitu?

...a sta tacno cinis, dok ne cekas vrhunac?
tess1 tess1 19:42 28.03.2022

Re: angie

...a sta tacno cinis, dok ne cekas vrhunac?

Npr reagujem na tvoj komentar o Dostojevskom u američkim selima. Ili na tvoj blog o ponovo rođenom bivšem snajperisti Zelenih beretki.
angie01 angie01 19:51 28.03.2022

Re: angie

Ajde?
Ima ih i super? Trude se da se ukope u sredinu!
A žiri, ko je? Ti?


ne lupetaj- normalno da se uklapas u sredinu kada negde dodjes- ja sam to iskusila vise puta, sta je tu cudno-ziri su oni sami, da li se tu negde na novom osecaju kao kod kuce...to je najteza stepenica.


Ja pojma nemam odakle su moje komšije.


vecina njih radi na pijaci,ili na prodajnim tezgama, mesarama, prodavnicama, menjacnicama-tako ih znam,..kao sto zanm i ostale- trafikane,ljude iz maxija, banke, kafica...


Nekim kompleksašima?


koliko vidim, jedini kompleksas si ti, jeri u najnormalnijim procesima koji svi prodju kada menjaju sredinu, ti vidis neku kompleksasku zackoljicu-adaptiranje nema veze sa dodvoravanjem bilo kome.
predatortz predatortz 19:56 28.03.2022

Re: angie

koliko vidim, jedini kompleksas si ti, jeri u najnormalnijim procesima koji svi prodju kada menjaju sredinu, ti vidis neku kompleksasku zackoljicu-adaptiranje nema veze sa


Moram da ti priznam da sam dolaskom u Beograd imao problem sa uklapanjem. Dugo nisam želeo da spustim neke donete kriterijume, ako razumeš. I nisam sam. Nо, vreme čini svoje.
Polako se navikavam na štrokavost, teatralne i isfrustrirane osobe, koje po pravilu, k'o naša Jaja Ung, potenciraju kako su odavde.
tess1 tess1 19:58 28.03.2022

Re: angie

u mom kraju ima puno izbeglica

Ne razumijem, do kada te ljude zvati izbjeglice? I onih dana kad su tek napustili kuće bilo mi je pogrešno tako ih gledati. Nakon 30 god evo zapitah se do kada? Do 2075?
angie01 angie01 20:09 28.03.2022

Re: angie

Npr reagujem na tvoj komentar o Dostojevskom u američkim selima. Ili na tvoj blog o ponovo rođenom bivšem snajperisti Zelenih beretki


pa dobro, ako mislis da je to to.

Dostojevskog ocigledno nisi razumela-kontekst utom tvitu.

za Fedju bih ti rekla, da je dobar primer zavrsetka takvih sranja-procitaj knjigu, pa onda kazi,..da je sve isto tako, ali sa Srpske strane, ne verujem da bi imala primjedbi,...stvar je u tome,sto su i jedni i drugi bili na svome i da je uzas rata bio besmilen - za racun onih koji su huskali za svoju korist...valjda se slazes barem sa tim- da nasoj deci treba da odstavimo bolji svet od ovog u kome je mrznja glavna pokretacka energija-o tome je ovaj blog.
tess1 tess1 20:11 28.03.2022

Re: angie

Moram da ti priznam da sam dolaskom u Beograd imao problem sa uklapanjem. Dugo nisam želeo da spustim neke donete kriterijume, ako razumeš. I nisam sam. Nо, vreme čini svoje.
Polako se navikavam na štrokavost, teatralne i isfrustrirane osobe, koje po pravilu, k'o naša Jaja Ung, potenciraju kako su odavde.

Eh, sad, nemoj da te isprovocira, do genocida nismo ni stigli ti već dobio crveni karton.

Nešto gledam, da se zabavim nama i našim slučajem mene bi iz RS plaćali suvim zlatom, k'o đavoljeg advokata. :)
tess1 tess1 20:14 28.03.2022

Re: angie

za Fedju bih ti rekla, da je dobar primer zavrsetka takvih sranja-procitaj knjigu, pa onda kazi,..da je sve isto tako, ali sa Srpske strane, ne verujem da bi imala primjedbi,...stvar je u tome,sto su i jedni i drugi bili na svome i da je uzas rata bio besmilen - za racun onih koji su huskali za svoju korist...valjda se slazes barem sa tim- da nasoj deci treba da odstavimo bolji svet od ovog u kome je mrznja glavna pokretacka energija-o tome je ovaj blog.

Interesantno da samo muslimani potenciraju i nas kad pričaju o sebi, bilo to mi budale na obe strane, mi naivni na obe strane, mi dobar čoek na obe strane i itd.. Srbi nemaju to zajedništvo kad pokazuju krvave ruke.
tess1 tess1 20:14 28.03.2022

Re: angie

Srbi nemaju to zajedništvo kad pokazuju krvave ruke.

Ili tu politiku i jaranisanje.
tess1 tess1 20:18 28.03.2022

Re: angie

da nasoj deci treba da odstavimo bolji svet od ovog u kome je mrznja glavna pokretacka energija

Teško bih ti objasnila kako moje dijete i snajperista iz Zelenih beretki nisu na istom kolosjeku do dobre budućnosti.
angie01 angie01 20:26 28.03.2022

Re: angie

Srbi nemaju to zajedništvo kad pokazuju krvave ruke.


pa ja bih se nad ovim zamislila.


Eh, sad, nemoj da te isprovocira, do genocida nismo ni stigli ti već dobio crveni karton.

Nešto gledam, da se zabavim nama i našim slučajem mene bi iz RS plaćali suvim zlatom, k'o đavoljeg advokata. :)


ovo je bas jadno. valjda je greska sto sam te uvazila.
angie01 angie01 20:30 28.03.2022

Re: angie

Teško bih ti objasnila kako moje dijete i snajperista iz Zelenih beretki nisu na istom kolosjeku do dobre budućnosti.


koliko sam procitala-ovaj konkretno je barem shvatio...da ne okrecem skazaljku na drugu stranu, pa podvucem paralelu-jer mi upravo to nije namera.


tess1 tess1 20:31 28.03.2022

Re: angie

pa ja bih se nad ovim zamislila.

Ti bi, ja ne bih.
ovo je bas jadno. valjda je greska sto sam te uvazila.

Angie, pobogu, na ovom blogu Predatortza i mene uvažiti je čist na ekavskom sadizam. Nemoguće da si toliko naivna.
tess1 tess1 20:35 28.03.2022

Re: angie

koliko sam procitala-ovaj konkretno je barem shvatio...da ne okrecem skazaljku na drugu stranu, pa podvucem paralelu-jer mi upravo to nije namera.

Angie, izvući iz fundusa bivšeg muslimanskog snajperistu da bi se ljudi u Bosni izmirili i Srbi glavnog grada prestali po ulicama satirati Slovake je misaona akrobacija koja me moram priznati pomalo ošamućuje, a to je rijetkost.
predatortz predatortz 20:36 28.03.2022

Re: angie

Nemoguće da si toliko naivna.


Ajde, ne zajebavaj sad i ti.
Ti izBosne, ja izBosne, ni jedno od nas rat mazio nije, ali nekako najveće traume vuče Angie iz Beograda.

I najviše zna o tom ratu!

A sad nam je i Štukan obećao da neće više da nas ubija snajperom.
tess1 tess1 20:37 28.03.2022

Re: angie

A sad nam je i Štukan obećao da neće više da nas ubija snajperom.

Vala. :))
angie01 angie01 20:54 28.03.2022

Re: angie

izvući iz fundusa


iz kog fundusa-covek objavio knjigu, koja ima dobru poruku,..s obzorom da je ovde mrznja postala normalno stenje sveti- bilo mi je zanimljivo da je postavim,..a tvoje konstrukcije, kojima branis ne znam tacno sta i odbijas da razumes da ovaj mrziteljski nacin nije resenje, stavise, destruktivan je-mi nije interesantno razmisljanje,...ti slobodno iz uredjenog sveta- gde zivis sa svim tim ekavicama i ijekavicama i tamo to nije problem, duvaj u vatru razdora ovde, misleci da eto, nesto radis, ne sedis skrstenih ruku.
shmoo shmoo 20:57 28.03.2022

Re: angie

angie01
Moderatorko


evo,kazi,sta bi to trebalo da znaci?...to prepisujes od tase,a krajnje nema znacenja.



Преписује, преписује...

Све своје писмене задатке из српског у школи је од мене преписивао.

Све, бре, преписује.


Нисам глобалиста
империјалиста
материјалиста
мондијалиста
хедониста
екумениста
атеиста
протестант
ни великозајебант.

Нисам марксиста
нациста
фашиста
вечити статиста
педофил
канибал
некрофил
нисам о`кеј
ако сам геј.

Не желим педере, транџе
на киоску ганџе
коморе гасне
поделе расне и класне
нећу Каталонију
Баскију, Валонију
ни у ком стању
нећу Бретању
ствари стоје
хоћу моје.

Не шаљем бомбе
да правим катакомбе
на туђе дете
никад ракете
не шаљем глад
болест, ни јад
не дајем вето
на напредни гето
не правим вирусе због вакцина
цигарете због адреналина
метак због Јеврејина
не откупљујем грехе
не крадем осмехе
тако ми главе и браде
Срби то никад не раде.

Већ певам бре и играм коло
групно, соло
пружам љубав, здравље.

О њему пишем
баш како мислим
како и дишем
и зато желим
са њим да делим
истину, правду
у победи и паду
да не би страдали
већ владали
са светом у себи
овде, а где би
нисам Европљанин
срце ми пише
становник Европе
и много сам више
СРБИН САМ!






predatortz predatortz 21:02 28.03.2022

Re: angie

Bio je vedar dan, on je stajao na brdu, iza leđa mu je bilo nebo, mogao sam ga vrlo dobro videti golim okom, bio je nekih 500 metara odprilike daleko od mene. Ispalio sam 5 - 6 metaka, snajper nije bio doba


Nego, al su ga obučili, alal im vera!
Oće snajper da ne valja!
5,6,7 metaka! Nisi ti rođače snajperista, ti si mitraljezac!
predatortz predatortz 21:03 28.03.2022

Re: angie



Duplo
angie01 angie01 21:31 28.03.2022

Re: angie

Angie, pobogu, na ovom blogu Predatortza i mene uvažiti je čist na ekavskom sadizam. Nemoguće da si toliko naivna.


njao, kakva "fora",...ja sam samo pristojna domacica, uvek se trudim da budem ok kada neko dodje kod mene-valjda stvar vaspitanja,...sem ako to neko ne uvazava i bezobrazan je, tako da je meni ta ulicarska slalomska voznja samo to i govori o vozacima, ne o meni...dzaba ti knjige i Österreich.
solo solo 21:31 28.03.2022

Re: angie

5,6,7 metaka! Nisi ti rođače snajperista, ti si mitraljezac!




solo solo 21:35 28.03.2022

Re: angie

нисам Европљанин
срце ми пише
становник Европе
и много сам више
СРБИН САМ!


Hvala debeli.




tess1 tess1 21:41 28.03.2022

Re: angie

iz kog fundusa-covek objavio knjigu, koja ima dobru poruku,..s obzorom da je ovde mrznja postala normalno stenje sveti- bilo mi je zanimljivo da je postavim,..a tvoje konstrukcije, kojima branis ne znam tacno sta i odbijas da razumes da ovaj mrziteljski nacin nije resenje, stavise, destruktivan je-mi nije interesantno razmisljanje,...ti slobodno iz uredjenog sveta- gde zivis sa svim tim ekavicama i ijekavicama i tamo to nije problem, duvaj u vatru razdora ovde, misleci da eto, nesto radis, ne sedis skrstenih ruku.

A Isuse šta ti meni napriča kao da mi je kuća 442.000 kilometara od mene i da se ovde ne zna ko je ko i čija kafana je čija (i ona sa natpisom zabranjeno za Srbe i pse postoji).. Ljudi žive u 2022, ali ti metodama iz 1997. još uvijek i da li je moguće očekuješ od ovo dvoje preostalih Srba iz Bosne na blogu da baš večeras priznaju da bi sve bilo lepše da su ih satrali dobri ljudi drugog entiteta BiH.

Kad si kod uvaženih preporuka knjige bivšeg muslimanskog snajperiste Zelenih beretki (hm, valjalo bi snajperski staž provjeriti, pisci su lažljivi), prije neki dan na Edenu pregledam knjige Kecmanovića i sjetih se, Bocvena je rekla za njega da je dobar pisac, bi riječ o Topu tada.. Da skratim, meni je Angie teško čitati već proživljeno, jer, nismo mi moderni i izverzirani kao Amerikanci npr Srbi iz Montane gledaju seriju po scenariju bivšeg muslimanskog snajperiste iz Kolorada i postanu bolji ljudi, nije to emisija, vic, tvit... Mi uljudniji po tvojoj mjeri nećemo postati i suze snajperiste pokajnika nisu od pomoći.
tess1 tess1 21:43 28.03.2022

Re: angie

freehand freehand 21:45 28.03.2022

Re: angie

5,6,7 metaka! Nisi ti rođače snajperista, ti si mitraljezac!

I ja pokušavam da sebi doćaram situaciju i da skapiram ko je veći idiot: ovaj "specijalac" i "snajperista" što 5, 6 ili 7 puta puca i rešeta vazduh ili onaj tamo što stoji i namešta se da bude upucan.
A biće da se prvi drogira pa je nešto na snimanju filma sa ćorcima izmaštao i probudio se ujutru u ladnom znoju i bunilu.
angie01 angie01 22:06 28.03.2022

Re: angie

Kad si kod uvaženih preporuka knjige bivšeg muslimanskog snajperiste Zelenih beretki


ja nigde nisam procitala da je on bio snajperista- to si ti odmah nalepila, a za tobom predator-po odlomcima koje sam citala-knjigu nisam jos nabavila-ispada da je on tu bio prilicno nespretan ucesnik, sto tesko da bi podrazumevalo treniranog snajperistu,...


meni je Angie teško čitati već proživljeno


mogu da razumem,...mada mi secini, da neces da kvaris svoju verziju.
tess1 tess1 22:11 28.03.2022

Re: angie

ispada da je on tu bio prilicno nespretan ucesnik

Vidiš da je bio kilav na ekavskog dedu pravoslavca. :))
tess1 tess1 22:11 28.03.2022

Re: angie

razumem,...mada mi secini, da neces da kvaris svoju verziju.

Ne postoji u Bosni jedna verzija, nikada nije.
predatortz predatortz 22:12 28.03.2022

Re: angie

tess1
ispada da je on tu bio prilicno nespretan ucesnik

Vidiš da je bio kilav na ekavskog dedu pravoslavca. :))


Ma, on se malo igrao specijalca,pa završio u ludnici.

Klasična dijabola...
tess1 tess1 22:14 28.03.2022

Re: angie

Ma, on se malo igrao specijalca,pa završio u ludnici.

Klasična dijabola...

Stvarno bio u ludnici? :))
solo solo 22:24 28.03.2022

Re: angie

evo, moji su stradali od tih, Srbi, ekavci, ako je to bitno-sto se mene tice, nevini civili,...al njije to tema, tema je razresenje te besmislene mrznje, koja se i dalje odrzava,... svi cemo i dalje ziveti na istom prostoru.


Pa ti potpiruješ tu mržnju samo kako ti to objasniti.
predatortz predatortz 22:24 28.03.2022

Re: angie

tess1
Ma, on se malo igrao specijalca,pa završio u ludnici.

Klasična dijabola...

Stvarno bio u ludnici? :))


Da!
Bio u ludnici, bio heroinski zavisnik...
Svestran čovek!
angie01 angie01 22:26 28.03.2022

Re: angie

Stvarno bio u ludnici? :))


tes- ti se olako frljas recima-pa ocigledno nisi odgledala ni klip-pricas sve vreme napamet,...dok tvoj kamarad ne moze da podnese da neko otvoreno kaze o cemu se tacno radilo-sto isto imas na kraju klipa.
nsarski nsarski 22:27 28.03.2022

Re: angie

Da!
Bio u ludnici, bio heroinski zavisnik...
Svestran čovek!


Pričao u subotu kod Kesića. Prso čovek.
angie01 angie01 22:28 28.03.2022

Re: angie

Pa ti potpiruješ tu mržnju samo kako ti to objasniti.


je l,kako tacno- narocito ovim citatom?...ti izgleda stvarno nemas skoncentrisanu sivu masu,...i uzauld je...
predatortz predatortz 22:30 28.03.2022

Re: angie

nsarski
Da!
Bio u ludnici, bio heroinski zavisnik...
Svestran čovek!


Pričao u subotu kod Kesića. Prso čovek.


Ma što je on, ni po jada!
Nego što je ova ubeđena da smo svi, pa nam takve opskurne likove podmeće za pozitivan primer.
Žena nas bukvalno vređa!
solo solo 22:30 28.03.2022

Re: angie

a nigde nisam procitala da je on bio snajperista- to si ti odmah nalepila, a za tobom predator-po odlomcima koje sam citala-knjigu nisam jos nabavila-ispada da je on tu bio prilicno nespretan ucesnik, sto tesko da bi podrazumevalo treniranog snajperistu,.



Njaooooo pa nisi se potrudila ni da se informišeš o njegovoj biografiji a gradiš priču na proseravanjima da prostiš izvini.

Guglaj snajka.

https://www.blic.rs/zabava/vesti/zakleo-se-da-vise-nikad-nece-uzeti-pusku-u-ruke-sarajevski-glumac-sokirao-pricom-iz/q1k081c


Baš si površna m'da ti nick zrači ozbiljnošću ako razumeš šta oću da ti kažem.
tess1 tess1 22:31 28.03.2022

Re: angie

tes- ti se olako frljas recima-pa ocigledno nisi odgledala ni klip-pricas sve vreme napamet,.

Ma nije ludnica najgore što se može desiti čovjeku, kako kod nas kažu "sva šteta bila u tome". Prvo mi je bilo smiješno za dedu pravoslavca pa se Predatortz nastavio sa ludnicom, štaš, malo mi fali. :)
tess1 tess1 22:32 28.03.2022

Re: angie

Da!
Bio u ludnici, bio heroinski zavisnik...

Molim vas, ljudi. :))
angie01 angie01 22:42 28.03.2022

Re: angie

Guglaj snajka.


pa izvini sto ne citam Bljuc-procitala sam nekoliko intervjua i clanaka-i nisam naisla na tako nesto,...po dostupnim odlomcima iz knjige, deluje prilicno smuseno.

a evo sta sam propustila-kakav je to strasan snajperista bio,...sad kapiram odakle onaj jedan deo u predatorovom komentaru, al nije kopirao ovaj drugi,jer mu nije bas odgovoaro sadrzaj,


Bio sam snajperista, pucao sam u jednog coveka da ga ubijem, na drugoj strani. Bio je vedar dan, on je stajao na brdu, iza leđa mu je bilo nebo, mogao sam ga vrlo dobro videti golim okom, bio je nekih 500 metara odprilike daleko od mene. Ispalio sam 5 - 6 metaka, snajper nije bio dobar i prestao sam da pucam. Tu noć sam imao noćne more od toga šta sam uradio. Po svom ubeđenju sam stopostotni pacifista, i takve situacije su me dovele do toga da prestanem ceniti ne samo svoj nego bilo čiji život. Razmišljao sam tu noć i došao do odluke, da ja više nikad neću pucati ni na koga, bez obzira za šta, za čije ideale, čije pune đepove, politiku, bilo koju veru, naciju, znači ja više nikad neću uzeti pušku da se borim u ratu, osim u slučaju samoodbrane. Posle toga proveo sam godinu dana u ludnici, posle toga viša lekarska komsija me oslobodila vojske i tako sam pred sami kraj rata otišao u Nemačku - zaključio je Feđa.
angie01 angie01 22:58 28.03.2022

Re: angie

Ma nije ludnica najgore što se može desiti čovjeku,


pa naravno da nije, on se sam prijavio kao lud, da bi izasao iz tog sranja, pa su ga tamo rokali kojecime,..sto neki to ovde zloupotrebljavaju interpratacijama, govori samo o njima.
predatortz predatortz 23:03 28.03.2022

Re: angie

pa naravno da nije, on se sam prijavio kao lud,




A doktori rekli:

Kolega, izvolite! Soba broj 5!
tess1 tess1 23:09 28.03.2022

Re: angie

on se sam prijavio kao lud, da bi izasao iz tog sranja

Ljudi su stvarno završavali u ludnici. Znam ih nekoliko nakon rata sa šizofrenijom. Dvije vrste postoje, kvrcnuti i slomljeni. Jednim kvrcne nešto u glavi, baš tako, pregori, zaiskri, drugim se nešto slomi u čovjeku, i to, tvrdim, nije isto, prepoznaš u očima..
angie01 angie01 23:20 28.03.2022

Re: angie

Jednim kvrcne nešto u glavi, baš tako, pregori, zaiskri, drugim se nešto slomi u čovjeku, i to, tvrdim, nije isto, prepoznaš u očima..


videla sam, ne jednom...
predatortz predatortz 23:26 28.03.2022

Re: angie

tess1
on se sam prijavio kao lud, da bi izasao iz tog sranja

Ljudi su stvarno završavali u ludnici. Znam ih nekoliko nakon rata sa šizofrenijom. Dvije vrste postoje, kvrcnuti i slomljeni. Jednim kvrcne nešto u glavi, baš tako, pregori, zaiskri, drugim se nešto slomi u čovjeku, i to, tvrdim, nije isto, prepoznaš u očima..


Naravno da jesu. Rat je surov, ljudi svašta dožive, vide... Svi mi imamo svoje granice.

Samo, koliko ih znaš da su ustali i otišli "da se sami prijave da su ludi"?

Ta glupost vređa zdrav razum.

Šta, ovako bilo:

Dobar dan!
Dobar dan!
Vi ste?
Ja sam Feđa Štukan.
Izvolite?
Došao sam da se prijavim da sam lud;
Zbog čega to mislite?
Znate, shvatio sam jedno jutro, ratno jutro inače, da sam u stanju da pucam u neprijateljskog vojnika.
Da, nezgodno... Soba broj 5!


tess1 tess1 23:37 28.03.2022

Re: angie

Naravno da jesu. Rat je surov, ljudi svašta dožive, vide... Svi mi imamo svoje granice.

Moj zet je bio nekoliko dana na psihijatriji. Sad je k'o bombonica al tad se baš bio pocijepao. Raspao.
tess1 tess1 23:44 28.03.2022

Re: angie

videla sam, ne jednom

Desilo mi se da sa drugom stojim na ulici, nismo se vidjeli dugo, zajedno sjedili u školi (bio je marljiviji, ja bistrija), i njemu na glavi slamnati šešir (ok, tad mi je već moglo biti čudno, nije on tip za slamnati šešir), i pljucka, pravi pauze dok priča i pljucne, meni i dalje nije čudno, štaš, ljudi nose slamnate šešire i pljuckaju, sve dok ne primjetih u očima da su tamnije i dublje nego inače, cakle se.. Poslije mi kažu, on je opasan bez lijekova.
Spiridon Spiridon 09:45 29.03.2022

Re: obavezno od 15:13

angie01
iako je celi intervju odlican,



odlican
zilikaka zilikaka 11:43 30.03.2022

Re: angie

tess1
videla sam, ne jednom

Desilo mi se da sa drugom stojim na ulici, nismo se vidjeli dugo, zajedno sjedili u školi (bio je marljiviji, ja bistrija), i njemu na glavi slamnati šešir (ok, tad mi je već moglo biti čudno, nije on tip za slamnati šešir), i pljucka, pravi pauze dok priča i pljucne, meni i dalje nije čudno, štaš, ljudi nose slamnate šešire i pljuckaju, sve dok ne primjetih u očima da su tamnije i dublje nego inače, cakle se.. Poslije mi kažu, on je opasan bez lijekova.

Uh, meni je trebalo prilično da ukapiram. Isto školski drug, sreli se kao studenti, došao kod mene po neki materijal, a da ja slutila nisam.
Uvek bio povučen, ćutljiv, slabo sam ga i znala, kad odjednom počinje da priča sav u žaru, ne zatvara. Te prvo o incestu, pa o ženi koja je idealna za njega, na kraju o tome kako je on odabran da spozna suštinu svega.
Dugo je trajalo, u početku sam mislila da me veselo zajebava, još oduševljena kakav se lik u njemu krio a da pojma nismo imali...da bih postepeno shvatala da je on potpuno ozbiljan a da oboje imamo problem. Moj je bio kako da ga sprečim da eskalira, jer je polako al neminovno sve više padao u jarost, prateći svoje izlaganje

...ne sećam se kako sam ga se rešila, verovatno nekom providnom pričom da moram negde da krenem i već kasnim, ali u tim godinama takvo iskustvo ima karakter spoznaje.

Черевићан Черевићан 16:56 28.03.2022

а,

baš sve podseca na sreću

ум'у некад ................а и чешће
да нас слуде ....реакције људи,
разноразних ето нас проценом
степен бунта, не треба да чуди
angie01 angie01 17:55 28.03.2022

Re: а,

степен бунта, не треба да чуди


nije bunt, mr Cer, nego nerazumna mrznja, bunt je usmeren na nepravdu.
petargli petargli 17:00 28.03.2022

"mrzim" ...

... ove "apstraktne" blogove, pa ako bi mogla da se istakne tema ili bar poruka bio bih zahvalan ... Baš me mrzi da dumam ...

P.S. Angie, ništa lično, već je ovo moja generalna tj "čarlijevska" primedba ...
softelectronics_e softelectronics_e 17:05 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

petargli
... ove "apstraktne" blogove, pa ako bi mogla da se istakne tema ili bar poruka bio bih zahvalan ... Baš me mrzi da dumam ...

P.S. Angie, ništa lično, već je ovo moja generalna tj "čarlijevska" primedba ...

Ma!
Svaki rat je muka po sebi.
U svakom ratu svako svakog merka ispod oka.
I svako se preispituje.
Neretko se pripadnost mora dodatno dokazivati.
Muka.
solo solo 17:13 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

Muka.


Kad je muka gde si Duka.

Kad se jebete Duku ne zovete.
petargli petargli 17:13 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

softelectronics_e
petargli
... ove "apstraktne" blogove, pa ako bi mogla da se istakne tema ili bar poruka bio bih zahvalan ... Baš me mrzi da dumam ...

P.S. Angie, ništa lično, već je ovo moja generalna tj "čarlijevska" primedba ...

Ma!
Svaki rat je muka po sebi.
U svakom ratu svako svakog merka ispod oka.
I svako se preispituje.
Neretko se pripadnost mora dodatno dokazivati.
Muka.

Znači opet je tema rat, ali u nekoj generalnoj formi. So, we don't talk about Putin, no, no, no ... (ko Boga vas molim, ne spominjite ključne reči kao Putin, Rusia, Z i slično ili će da se pojavi fra Blenedik, i onda smo najebali) ...

A to dokazivanje pripadnosti, to se valjda zove patriotizam, i nije samo karakteristično za vreme rata tj. smrti, nego i za vreme mira?!
softelectronics_e softelectronics_e 17:19 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

petargli
softelectronics_e
petargli
... ove "apstraktne" blogove, pa ako bi mogla da se istakne tema ili bar poruka bio bih zahvalan ... Baš me mrzi da dumam ...

P.S. Angie, ništa lično, već je ovo moja generalna tj "čarlijevska" primedba ...

Ma!
Svaki rat je muka po sebi.
U svakom ratu svako svakog merka ispod oka.
I svako se preispituje.
Neretko se pripadnost mora dodatno dokazivati.
Muka.

Znači opet je tema rat, ali u nekoj generalnoj formi. So, we don't talk about Putin, no, no, no ... (ko Boga vas molim, ne spominjite ključne reči kao Putin, Rusia, Z i slično ili će da se pojavi fra Blenedik, i onda smo najebali) ...

A to dokazivanje pripadnosti, to se valjda zove patriotizam, i nije samo karakteristično za vreme rata tj. smrti, nego i za vreme mira?!

Rat je prirodno stanje društva.
Naravno, užasno stanje.
U ratu se do neslućenih granica pojačava individualni strah, što rezultuje skupljanje ljudi u gomilu sa sebi sličnima.
Na žalost, mnogi koji se razlikuju bivaju na teškim iskušenjima.
I nije im lako.
To Srbi dobro znaju.
solo solo 17:24 28.03.2022

Kibiceri

Rat je prirodno stanje društva.
Naravno, užasno stanje.
U ratu se do neslućenih granica pojačava individualni strah, što rezultuje skupljanje ljudi u gomilu sa sebi sličnima.
Na žalost, mnogi koji se razlikuju bivaju na teškim iskušenjima.
I nije im lako.
To Srbi dobro znaju.



Mi nismo u ratu. Bogu fala.
Ili?

Niko me nije obavestijo.

petargli petargli 17:35 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

Rat je prirodno stanje društva.
Naravno, užasno stanje.
U ratu se do neslućenih granica pojačava individualni strah, što rezultuje skupljanje ljudi u gomilu sa sebi sličnima.
Na žalost, mnogi koji se razlikuju bivaju na teškim iskušenjima.
I nije im lako.

Da, i ovo je tačno za bilo koju državu i društvo koje se nalazi u ratu (ili je u neposrednom okruženju). Većini je jasno da to nije srpska ekskluziva.

Evo nekoliko kratkih crtica. Za vreme Prvog svetskog rata, Kanada je imala logore ( tj "working camps" ) za Ukrajince i ostale istočno-evropske narode koji su bili podanici Austro-ugarske pre dolaska u Kanadu. Za vreme Drugog svetskog rata, Kanada je imala logore za Japance. Japanskim kanađanima dugo posle Drugog svetkog rata nije bilo dozvoljeno da glasaju. Do nedavno, ti isti Kanađani su prisilno asimilovali decu domorodaca u posebnim školama pritom ubivši nekoliko hiljada njih.
angie01 angie01 18:10 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

.. ove "apstraktne" blogove, pa ako bi mogla da se istakne tema ili bar poruka bio bih zahvalan ... Baš me mrzi da dumam ...


pa nije apstraktna-govori o odgajanoj besmislenoj mrznji u nasem drustvu, koja se i dalje zaliva,...poruka je u klipu u prvom komentaru od 15:13- ne bih umela bolje da prepricam od onoga sto je Fedja rekao svojoj cerki Aji.
petargli petargli 19:58 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

pa nije apstraktna-govori o odgajanoj besmislenoj mrznji u nasem drustvu, koja se i dalje zaliva,...poruka je u klipu u prvom komentaru od 15:13- ne bih umela bolje da prepricam od onoga sto je Fedja rekao svojoj cerki Aji.

Nažalost, ne mogu da vidim klipove iz Safari brovsera. Inače, hvala na pojašnjenju.

maksa83 maksa83 20:16 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

Nažalost, ne mogu da vidim klipove iz Safari brovsera. Inače, hvala na pojašnjenju.

Petre sapatniče, postoji rešenje za to, u zavisnosti od toga koliko si spreman da uložiš jednokratan nevelik trud.
petargli petargli 21:07 28.03.2022

Re: "mrzim" ...

maksa83
Nažalost, ne mogu da vidim klipove iz Safari brovsera. Inače, hvala na pojašnjenju.

Petre sapatniče, postoji rešenje za to, u zavisnosti od toga koliko si spreman da uložiš jednokratan nevelik trud.

Pa kaži mi, što si taki?!
maksa83 maksa83 17:38 29.03.2022

Re: "mrzim" ...

Pa kaži mi, što si taki?!


Prvo instaliraj ovo i daj mu sve permišne koje traži.
angie01 angie01 22:35 29.03.2022

Re: "mrzim" ...

Prvo instaliraj ovo i daj mu sve permišne koje traži.


hebote maxicu, sacu te banujem-pa zar nisi ti otkrio tajnu posledica ostavljanja komentara na prvoj strani.
petargli petargli 23:55 29.03.2022

Re: "mrzim" ...

Hvala puno!
predatortz predatortz 19:13 28.03.2022

Ravnoteža, samo ne znam čega

Sa jedne strane imamo kosmopolitu, Zelenu beretku, obučavanog kod mudžahedina, mladog i humanog snajperistu, kojem je jednog lepog jutra ogadilo ubijanje, nije čovek hteo više, a mogao je.
To su vrednosti!

Sa druge strane imamo štrokave Srbe, koji hoće da kolju Slovaka koji bi da pazari andrmolje od njih.

Šta nedostaje?

Čini mi se,imbecili. Jer samo oni mogu naći neki smisao u ovom sranju.

angie01 angie01 19:58 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega


Šta nedostaje?


manjak tvoje zlobe i ostrascenocti...za tebe rat nije gotov.
predatortz predatortz 20:01 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

angie01

Šta nedostaje?


manjak tvoje zlobe i ostrascenocti...za tebe rat nije gotov.


Eh, bio bih srećan da je samo za mene.

petargli petargli 20:01 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

predatortz
Sa jedne strane imamo kosmopolitu, Zelenu beretku, obučavanog kod mudžahedina, mladog i humanog snajperistu, kojem je jednog lepog jutra ogadilo ubijanje, nije čovek hteo više, a mogao je.
To su vrednosti!

Sa druge strane imamo štrokave Srbe, koji hoće da kolju Slovaka koji bi da pazari andrmolje od njih.

Šta nedostaje?

Čini mi se,imbecili. Jer samo oni mogu naći neki smisao u ovom sranju.


Ovako postavljeno, čini se da se želi dokazati premisa, da samo Srbija gaji mržnju prema svakom ko nije Srbin.

Ali diskusija o problemu srpskog društva da mrzi one koji nisu Srbi mogla je da se započne samo sa ovom pričom o Srbima i Slovaku tj. ovaj snajperista je totalno nepotreban.
predatortz predatortz 20:05 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

petargli
predatortz
Sa jedne strane imamo kosmopolitu, Zelenu beretku, obučavanog kod mudžahedina, mladog i humanog snajperistu, kojem je jednog lepog jutra ogadilo ubijanje, nije čovek hteo više, a mogao je.
To su vrednosti!

Sa druge strane imamo štrokave Srbe, koji hoće da kolju Slovaka koji bi da pazari andrmolje od njih.

Šta nedostaje?

Čini mi se,imbecili. Jer samo oni mogu naći neki smisao u ovom sranju.


Ovako postavljeno, čini se da se želi dokazati premisa, da samo Srbija gaji mržnju prema svakom koji nije Srbin.


I to oni koji su došli u Beograd. Izbeglice!
Oni koje je Štukan, obučen od mudžahedina, poštedeo ili promašio.
predatortz predatortz 20:10 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

Ali diskusija o problemu srpskog društva da mrzi one koji nisu Srbi mogla je da se započne samo sa ovom pričom tj. ovaj snajperista je totalno nepotreban.


Ne postoji taj problem srpskog društva. Ili je bar minoran u odnosu na okruženje. Jer, u Srbiji ne moraš da skačeš u Dunav i da iz ladmog Dunava vičeš da si Crnogorac, a ne recimo Hrvat, kao što su vaterpolisti u Hrvatskoj iz mora govorili da nisu Srbi.

Ali, jbga, oni koji su ih jurili nisu štrokavi

Ovo sve je toliko jadno, da jadnije ne može biti!

A čemu muslimsnski snajperista?
Pa da se još malo zapišaju ti nesrećnici koji su imali nesreću da dođu među ovakve kao što je ova vrla gospoja iz koje isijava mržnja.
angie01 angie01 20:10 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

Ali diskusija o problemu srpskog društva da mrzi one koji nisu Srbi mogla je da se započne samo sa ovom pričom o Srbima i Slovaku tj. ovaj snajperista je totalno nepotreban.


da si odgledao klip, video bi da nije tako.
angie01 angie01 20:16 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

kao što su vaterpolisti u Hrvatskoj iz mora govorili da nisu Srbi.


ja ne poricem da ima budala i na drugim mestima...pre devedesetih Beograd je u svoje okrilje zdusno primao sve koji su u njemu zeleli da ostanu- ne secam se da je ikada iko nekog terao i prozivao za to sta je.


Pa da se još malo zapišaju ti nesrećnici koji su imali nesreću da dođu među ovakve kso što je ova vrla gospoja iz koje isijava mržnja.


ko je vrla gospodja iz koje isijava mrznja?
petargli petargli 20:17 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

predatortz

Srbija ima problem mržnje i to u nekoliko paralelnih ravni. Npr imaš problem da većina SNSovca ili da budem blaži njihovi aktivisti mrze sve one koji su protiv režima - od Šapca i gumenih čekića do jučerašnjeg pesničenja. Imaš grupu ljudi koji mrze, i dalje, srpske izbeglice do ovih novokomponovanih koji mrze migrante sa bliskog istoka. I dalje imaš ljude koji mrze Rome, to mu dođe konstanta, kao i oni koji mrze pedere, lezbejke, transosobe i slične. Delije i dalje mrze Grobare, Grobari mrze Delije. Delovi grada se mrze. Grad mrzi grad itd. Jednostavno ta mržnja je očigledna i slabo se šta radi da se suzbije i dovede u "normalne" okvire, jer da se iskoreni ne može - mržnja je u čovekovoj biti. Eto o tome može da se priča i da se povede diskusija kako da se to reši. Kakav qrac snajperista mudžahedin ...
petargli petargli 20:21 28.03.2022

Re: Ravnoteža, samo ne znam čega

da si odgledao klip, video bi da nije tako.

na osnovu predatortz-ove reakcije, ne bih baš rekao. Ali nije bitno u krajnjem, ja i dalje mislim da je priča o ovom snajperisti totalno nepotreba za ono što si htela da kažeš ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana