Gost autor| Istorija| Ljudska prava| Umetnost

Ratni izveštač

natasa_tasic_10 RSS / 25.03.2022. u 10:00

5351182_janko-sinadinovicjpg
 
KAD IM REKOH: "DEČACI VAM GINU SVAKI DAN." GLAVEŠINE SA OBE STRANE GRAKNUŠE U GLAS NA MENE: "PA RAT TI JE TAKAV BUDALO - DOBAR DAN!" ONDA MI PRETEĆI ŠAPNUŠE, ISTOVREMENO U JEDNO I U DRUGO UVO: "ZA DOBROBIT BORBENOG MORALA I ZA TVOJE DOBRO, NI REČI VIŠE O DEČACIMA, IL' ĆEŠ SE PROVESTI K'O BOS PO TRNJU - LUDO!" NASTAVIŠE ONDA MOJE MECENE I ZLOTVORI, SADA SASVIM HLADNOKRVNO: "ZA DEČAKE NIŠTA TI NE BRINI, SMESTI SE UDOBNO I PIŠI ŠTA TI SE KAŽE, PA SAČEKAJ KRAJ RATA, KAD ĆEŠ NAM POMOĆI DA IM SE ZAHVALIMO POSTHUMNO." NA KRAJU SASTANKA GRAMZIVO PRISTADOH, NA SVE NJIHOVE PONUDE I ZAHTEVE, REKOŠE DA IZVEŠTAVAM SAMO TAKTIČKA DEJSTVA, I NJIHOVE VISOKO MORALNE ZAKLJUČKE. JOŠ REKOŠE DA SAMO AKO BAŠ MORAM, U IZVEŠTAJE BUDU UVRŠTENI I DRUGI LIKOVI, AL NEKA TO ONDA BUDU DRŽAVNI NEPRIJATELJI, OKUPATORI, PLAĆENICI, PROFITERI - NARODU INTERESANTNI, RATOM UNAKAŽENI KARAKTERI.

BEDNO SLUŽIM VIRTUELNO SUKOBLJENE, SVAKIM DANOM SVE LUĐE SEDE GLAVE, PRAVIM SE DA NE VIDIM DEČAČKE GROBOVE, NA OBE BEZDUŠNE, ZARAĆENE STRANE. EH KAD BIH HRABROSTI IMAO, ISTINU DA VAM PRIBLIŽIM, NAPISAO BIH DA SU MRŽNJOM DOJENI DEČACI BRAĆA PO HRISTU, JEZIKU, PISMU, PO ZAJEDNIČKOJ BESKRAJNOJ STEPSKOJ RAVNICI, A NE KAO ŠTO SADA O NJIMA PIŠEM, KAO DA SU PO BARI POPADALI, KRATKOVEKI VILINI KONJICI. ZABRANJENO MI JE DA JAVNO PIŠEM, O SRCU SVAKE RATNE MAŠINE - DEČACIMA NAORUŽANIM PUŠKAMA I TRAGIČNIM SUDBINAMA, BIOGRAFIJAMA SA SAMO ČETRI REČI: "MORA DA SE GINE!". BUJICE SUZA NARODNIH, AKO ZBOG NJIH KRENU, RAT ĆE RASTVORITI, RAZOBLIČITI, OBESMISLITI, POTOPITI, OSTAVITI BELOSVETSKE GLAVONJE, BEZ PLENA ŠTO OTIMAJU NA SILU.
 
Tekst je napisao gospodin Janko Sinadinović, prvak opere Narodnog pozorišta u Beogradu, veliki umetnik i divan prijatelj.
 


Komentari (544)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 22:04 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Koliko god debili bili bučni po tabloidima i u utakmicama ne bih posmatrao ovu sredinu kao nešto što će da juri Ukrajinca po ulici i gde će se on osećati nebezbedno zato što su se usudili da nasrnu teritorijom na tenkove i rakete naših velikih prijatelja

Ma oni se međusobno raspoznaju a za nas su sasvim isti, posebno za tu bratiju koja se kune u jedne i mrzi druge. Kladim se da većina ne samo što ne zna više od 5 nepravnih reči ruskog, nego i ne razlikuje dva jezika ič. A baška što znamo da dobra većina Ukrajinaca pre svega govori ruski kao osnovni jezik.
gvozden1 gvozden1 22:06 25.03.2022

Re: Ma, pusti...


Koliko god debili bili bučni po tabloidima i u utakmicama ne bih posmatrao ovu sredinu kao nešto što će da juri Ukrajinca po ulici

Sigurno ne.
Sad razmišljam, ni na naslove tabloida nisam skoro naletao, ali ne verujem da i tamo ima mržnje prema Ukrajincima.
Ili grešim?

Ne bi ih niko sigurno jurio i pored toga što im je predsednik budala koja im je zemlju učinila poligonom za rvanje slonova.

Verovatno je i tim Ukrajincima krivo što im je taj klovn u zemlji pozabranjivao stranke, osim nacističkih, ali ljudima je do sklanjanja glava od rata, a u Srbiji bi bili bezbedni.

Mada, ruku na srce, radije oni idu u Nemačku.
predatortz predatortz 22:06 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

baška što znamo da dobra većina Ukrajinaca pre svega govori ruski kao osnovni jezik.


Realno, to im je bio maternji, kao i srpski Crnogorcima, dok im nisu izmislili novu nacionalnu pripadnost.
vcucko vcucko 22:09 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

benedykt

Doduše kapiram, da se možda ceo prvobitni plan denacifikacije cele Ukrajine izmeni a sve sa obzirom da su se vojna kola malčice zaglavila u blatu, pa ni makac dalje tj da se na kraju zadovolji sa DNR & LNR i sve to predstavi kao nekakva grandiozna pobeda tj mi smo baš to od prvog dana i želeli. By the way, i dalje imam u tefteru šta je sve pričao Deki Berić, ali otom potom tj vreme će sve samo pokazati…

P.S. Proveri koliki je kapacitet gasovoda ka Kini, kolika je cena gasa koju plaća Kina, kada se planirala završetak izgradnje novog gasovoda i to bez sankcija i svega ostalog, pa da pričamo dalje oko gasa…

Prvi vagon: Ti - hoće celu Ukrajinu, sa sve zapadinščinom (ne znam samo ko bi to hteo da uzme, jedino da se zveknu neutronske i da se zaboravi na 50 godina). Ja - idu do Dnjepra, Odesa ako prođe prođe.
I u kom pravcu sve ide? U mom.
Ako nisi zadovoljan performansama obrati se Konošenkovu, imaš konferenciju za štampu svaki dan.
Budući su ranije shvatali da su napadnuti kad im vrag dođe do Podmoskovlja, sad stvari idu odlično.
A to što je tebi obično glavni argument "čuo sam kod Solovjeva", to je posebna priča. To je isto kao da kažeš - a to je tako, čuo sam kod Marića
Čuo si šta Marić (i oni iza njega) hoće da čuješ.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Marijupolj je izgleda očišćen




Pa to ti kažem, Marijupolj se najdivljačkije razvaljuje već mesec dana, i još ga nisu zauzeli. Onda izmišljaju neke naciste koji kao drže milion ljudi u podrumu, kao žive štitove, pa zato kao ne mogu da ga zauzmu, a u isto vreme ruše zgrade jednu po jednu kao ovi naši onomad u Vukovaru, kad su se zaneli. Mislim, jel tebi to stvarno deluje logično i moguće?

Ja nigde nisam video te cifre o avionima i kamionima koje pominješ, verovastno izmišljaš, ali verujem da je tamo izginulo bar deset puta više Rusa nego što njihovi mediji prikazuju, jer su loše obučeni i opremljeni, taktika im je loše osmišljena, mislim, to se sve vidi po rezultatima koje su do sada ostvarili, a koji su prektično nikakvi. Uostalom, da je to sve tako bajno kako bi ti voleo da jeste, zar bi Putin morao da mesec dana posle početka razaranja šalje nekakve leve plaćenike i čečene da pomognu, i da u isto vreme pravi čistke po svojoj kamarili, i da hapsi ljude na ulicama gradova u Rusiji ako samo drže beli papirić u ruci, ili ne drže ništa nego gledaju nešto malo ukoso?






zilikaka zilikaka 22:10 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

predatortz
baška što znamo da dobra većina Ukrajinaca pre svega govori ruski kao osnovni jezik.


Realno, to im je bio maternji, kao i srpski Crnogorcima, dok im nisu izmislili novu nacionalnu pripadnost.

Da, ali bez namere da se pačkam u politiku, ni Austrijanci nisu Nemci, zar ne?
predatortz predatortz 22:12 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

zilikaka
predatortz
baška što znamo da dobra većina Ukrajinaca pre svega govori ruski kao osnovni jezik.


Realno, to im je bio maternji, kao i srpski Crnogorcima, dok im nisu izmislili novu nacionalnu pripadnost.

Da, ali bez namere da se pačkam u politiku, ni Austrijanci nisu Nemci, zar ne?


Nisu nemački državljani, ali jesu etnički Nemci,koji govore nemački jezik.
bene_geserit bene_geserit 22:13 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

a onda su presaldumili i odlučili da ugase i ovo ovde i sve odavde presele u Evropu

Ovo je jedan od razloga zbog čega mi treba što pre da uđemo u NATO (i udarimo sankcije Rusima). Tj. da jasno kažemo gde smo.
Za firme je najgora politička nestabilnost.
maksa83 maksa83 22:14 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Sad razmišljam, ni na naslove tabloida nisam skoro naletao, ali ne verujem da i tamo ima mržnje prema Ukrajincima.
Ili grešim?

Gde, u Rusiji? Tamo verovatno ima svačega, ima i zblanutog naroda koji je u fazonu NAPALI SMO UKRAJINU?! MADAFAKAUOT? (mislim, ovo se verovatno kaže nešto cykablyatuat?), a verujem da ima i sveta koji podržava celu akciju pošto je tamo propaganda što bi rekla omladina "u fulu", hapsi se za prazan transparent i ako kažeš "rat".

Ovde sa druge strane Vučićevi (zapravo FSB-ovi, Vučić je tu samo statista) tabloidi pumpaju sve u 128, navijači koji su DB ispostava su pre neku nedelju na tribinama razvili sliku groblja plavo žute boje, i tako ta ikonografija. Ali to je neki društveni talog koji jeste da pripada trenutnom establišmentu i mejnstrimu (pod punom kontrolom DB-a) i ne verujem da ovde nešto ljudi aktivno masovno mrze Ukrajince, ako zanemarimo srbin.info budale i sl.
gvozden1 gvozden1 22:16 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Gde, u Rusiji

Ne bre, kod nas.
Ima li u našim tabloidima mržnje prema Ukrajincima?
Ozbiljno pitam

Edit

A onda sam pročitao komentar do kraja
benedykt benedykt 22:19 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

vcucko


Marijupolj je izgleda očišćen, ono što je meni najvažnije ustaše su napunile ofis kod Svetog Petra. Harkov, Sumi, Černihov su u potpunom okruženju. Kijev takođe. Kindžali, Iskanderi uredno rade na sve strane. Kalibri sa mora čiste sve oko Odese. Dejstva su već napipala Poltavu i Dnjepropetrovsk. Znači osnovni zadatak se izvršava bez pogovora.

Ne volim, u stvari nisam voleo licitiranje sa mrtvima. Dok niste pokazali pravo lice. Kao 10 hiljada mrtvih rusa pa nazdravljanje. U to ime živeli, ajmo malo o ciframa.

Samo u Marijupolju 20+ hiljada. Na osnovnom frontu, donbaskom, ukro vojska je na početku brojala oko 250.000 ljudi. Sada ih po svim procenama (i ruskim i američkim) ima između 50 i 70 hiljada. Neka je pola uteklo, sklonilo se. Nije, jer je u pitanju stepa, ravno, nisu gore da se odmetneš. Ali neka jeste. To znači da ih tu fali minimum 90 do sto hiljada. I tako redom. Procena je bar 150 hiljada mrtvih i (u najboljem slučaju) ko zna koliko već iza Urala preteranih ukra. Na prevaspitavanje..

To opet Deki Berić pisao negde na netu svoje utiske ili ja tu nešto propuštam…?!
Elem, čini mi se da bi trebao može biti da se javiš Ministarstvu odbrane RF, pošto su oni koliko danas izašli sa nekim svojim procenama gubitaka Ukrajinaca, pa čak ni to rusko izdanje Braće Grim nije ali ni da opepeli onome što ti pričaš. Misliš, da su namerno smanjili sveukupnu cifru poginulih sa tih tvojih 150.000 na samo 14.000, valjda da se narod u Rusji ne potresa previše...?!!
Što se tiče tih 10.000 ubijenih ruskih vojnika, žali se ruskom Informeru tj Komsomolskoj pravdi jer su oni koliko pre neki dan izašli sa tom nekom cifrom i pri tome se pozvali na podatke iz Ministarstva odbrane RF. Posle je ta vest netragom nestala iz nekog razloga, uz neko objašnjenje da im je to neki mangup kao fol poturio. Evo, sačuvao sam za svaki slučaj screenshot sa originalom…

maksa83 maksa83 22:21 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Ima li u našim tabloidima mržnje prema Ukrajincima?
Ozbiljno pitam.

Pa da negde piše "zađite po ulicama i svaki svoga ubijte ukrajinca" baš i ne piše, ali im je slant vrlo antiukrajinski i sadrži sve budalaštine koje budale ovde neštedimice plasiraju, što baš i nije veliki šok za "novine" koje su i do sada svakih par dana objavljivale da je Putin Zapretio, Putin Obećao, i da nam Lukašenko Šalje Ruske Svemirske Brodove Sa Baš Mnogo Jakim Laserima, to kada ne objavljuju da Zapad Stavlja Vučiću Omču Oko Vrata i da je Đilas Pojeo Vučićevu Decu okuražen time što su Hrvati Udarili Na Vučića...
vcucko vcucko 22:23 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

srdjan.pajic
Marijupolj je izgleda očišćen


Pa to ti kažem, Marijupolj se najdivljačkije razvaljuje već mesec dana, i još ga nisu zauzeli. Onda izmišljaju neke naciste koji kao drže milion ljudi u podrumu, kao žive štitove, pa zato kao ne mogu da ga zauzmu, a u isto vreme ruše zgrade jednu po jednu kao ovi naši onomad u Vukovaru, kad su se zaneli. Mislim, jel tebi to stvarno deluje logično i moguće?


Nevezano za to ko čini odbranu i koga drži kao taoca ili ne. Kako drugačije možeš da zauzmeš polumilionski grad?! Tvoji Faludži nisu ni prišli dok je nisu komplet sravnili i dok je iko mrdao.

Zato se i ne ide u zauzimanje velikih gradova. Samo Marijupolj jer je to DNR. Plus preko Marijupolja i Odese se izvozi valjda pola ukupne svetske količine neona. A bez neona nema čipova (tu sam definitvno tanak, to bi ti trebao da znaš).

Brojke koje sam izneo veoma umerene, verovao ti ili ne. Marijupolj 20+ hiljada mrtvih ukra (vojske, azova, ustaša, koga god). To uzmi kao fakat. Civili? Možda će jednom neko i da prebroji. Jednom. Neko.
zilikaka zilikaka 22:25 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Nisu nemački državljani, ali jesu etnički Nemci,koji govore nemački jezik.

E, bemliga, ja umem nešto zgedorama a u pitanja šta naciju čini nacijom i ko može da joj pripada se vrlo slabo doznajem. Nešto mi se javlja da ni ti nisi mnogo dalje odmakao, što ovu našu diskusiju čini prilično besmislenom.

Jedino što je meni negde u prolazu ostalo da je pripadnost naciji definisana ličnim opredeljenjem, sve drugo je manje bitno, pa se u takvo gledište ovo tvoje za Nemce u Austriji baš ne bi uklopilo.
Al vrag će ga znati...
ovderadiocacka ovderadiocacka 22:37 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Postovana Gospodjo Tasic,
prateci povermeno b92 blog, saznao sam da ste Vi uspesna operska pevacica. Takodje, iz ovog Vaseg bloga saznao sam da ste na izbprnoj listi za aprilske izbore (koje je partija, to nije vazno).
Molio bih da mi odgovorite, sta osobu uspesnu u svom poslu privlaci da se bavi politikom u Srbiji.
Hvala
predatortz predatortz 22:38 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

zilikaka
Nisu nemački državljani, ali jesu etnički Nemci,koji govore nemački jezik.

E, bemliga, ja umem nešto zgedorama a u pitanja šta naciju čini nacijom i ko može da joj pripada se vrlo slabo doznajem. Nešto mi se javlja da ni ti nisi mnogo dalje odmakao, što ovu našu diskusiju čini prilično besmislenom.

Jedino što je meni negde u prolazu ostalo da je pripadnost naciji definisana ličnim opredeljenjem, sve drugo je manje bitno, pa se u takvo gledište ovo tvoje za Nemce u Austriji baš ne bi uklopilo.
Al vrag će ga znati...


Htedoh ti reći da Austrijanci nisu izmislili nekakav austrijski jezik, niti bi im palo na pamet da čine bilo šta protiv Nemačke. Naročito ne bi proganjali Nemce i njihov jezik u Austriji, niti bi stupili u neki vojni savez koji je otvoreno antinemački.

Za Ukrajince, u odnosu na Ruse, to se ne bi moglo reći.


zilikaka zilikaka 22:41 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Htedoh ti reći da Austrijanci nisu izmislili nekakav austrijski jezik, niti bi im palo na pamet da čine bilo šta protiv Nemačke. Naročito ne bi proganjali Nemce i njihov jezik u Austriji, niti bi stupili u neki vojni savez koji je otvoreno antinemački.

Za Ukrajince, u odnosu na Ruse, to se ne bi moglo reći.

To da
P.S.
Odnosno, da budemo precizni, do sada se tako nešto nije desilo i ne znamo da postoje naznake da će se u narednih desetak godina (koliko ima smisla predviđati događaje), desiti.
Ali nikad ne reci nikad

benedykt benedykt 22:43 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

vcucko
benedykt

Doduše kapiram, da se možda ceo prvobitni plan denacifikacije cele Ukrajine izmeni a sve sa obzirom da su se vojna kola malčice zaglavila u blatu, pa ni makac dalje tj da se na kraju zadovolji sa DNR & LNR i sve to predstavi kao nekakva grandiozna pobeda tj mi smo baš to od prvog dana i želeli. By the way, i dalje imam u tefteru šta je sve pričao Deki Berić, ali otom potom tj vreme će sve samo pokazati…

P.S. Proveri koliki je kapacitet gasovoda ka Kini, kolika je cena gasa koju plaća Kina, kada se planirala završetak izgradnje novog gasovoda i to bez sankcija i svega ostalog, pa da pričamo dalje oko gasa…

Prvi vagon: Ti - hoće celu Ukrajinu, sa sve zapadinščinom (ne znam samo ko bi to hteo da uzme, jedino da se zveknu neutronske i da se zaboravi na 50 godina). Ja - idu do Dnjepra, Odesa ako prođe prođe.
I u kom pravcu sve ide? U mom.
Ako nisi zadovoljan performansama obrati se Konošenkovu, imaš konferenciju za štampu svaki dan.
Budući su ranije shvatali da su napadnuti kad im vrag dođe do Podmoskovlja, sad stvari idu odlično.
A to što je tebi obično glavni argument "čuo sam kod Solovjeva", to je posebna priča. To je isto kao da kažeš - a to je tako, čuo sam kod Marića
Čuo si šta Marić (i oni iza njega) hoće da čuješ.

Čisto da proverim, pod tim ”ide” se podrazumeva stanje na terenu zvano zaglavila se kola u blatu pa ni makac, ili je to može biti bio i originalni plan sa kojim se krenulo u celu priču…?!
Pošto mi se čini da sam 24. februara pročitao sledeće na tu neku ”samo do Dnjepra” temu…
Glavni ciljevi ruske vojne akcije u Ukrajini su demilitarizacija i denacifikacija te zemlje, kaže portparol Kremlja Dmitrij Peskov.

U prvim izjavama iz moskovskog Kremlja povodom operacije Rusije na istoku Ukrajine, portparol Kremlja rekao je da će predsednik Rusije Vladimir Putin odlučiti koliko dugo će trajati vojna akcija u Ukrajini, u odnosu na napredak u ostvarivanju ciljeva.

Dva su cilja koja je Putin postavio, demilitarizacija i denacifikacija Ukrajine, rekao je Peskov.
Kako je objasnio, demilitarizacija znači neutralizaciju vojnog potencijala, koji je u poslednje vreme znatno povećan, „zahvaljujući snažnoj aktivnosti stranih država“.

„Ukrajina treba da bude oslobođena i očišćena od nacista“, dodao je Peskov.

A takođe bih se vidiš mogao zakleti da su još prve noći ušli u Ukrajinu iz Belorusije i to upravo sa te druge strane Dnjepra tj gore od Černobilja. Preporučujem praćenje izjava Kremlja kao i pripadajućih im medija, jer se ta ”samo do Dnjepra” opcija iz nekog nepoznatog razloga i dalje nije bukvalno nigde pojavila. Misliš, oni to čuvaju kao сюрприз što-no-bi se u Rusiji volelo reći, pa će samo jednog dana da se pojavi Царь-Батюшка i kaže… Taa-daaa, samo sam se šalio kada sam pričao o denacifikaciji cele Ukrajine…
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:45 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Nevezano za to ko čini odbranu i koga drži kao taoca ili ne. Kako drugačije možeš da zauzmeš polumilionski grad?! Tvoji Faludži nisu ni prišli dok je nisu komplet sravnili i dok je iko mrdao.


Mani sad ti "moje", koji zauzeše ceo Irak za cirka tri nedelje i bez neke naročito velike muke i temeljnog razaranja kao što ovi zombiji sad rade jer ne mogu drugačije.

Zato se i ne ide u zauzimanje velikih gradova. Samo Marijupolj jer je to DNR. Plus preko Marijupolja i Odese se izvozi valjda pola ukupne svetske količine neona. A bez neona nema čipova (tu sam definitvno tanak, to bi ti trebao da znaš).


Kako se ne ide, pa napadaju sve što su okružil, ne samo Marijupolj, nego i Harkov, i Kijev, verovatno će i Odesu tako.

Ma, dobro, jebeš neon, snaći ćemo se bez njega, neon se i ne rudari nego izvlači iz vazduha, ako baš toliko zagusti napravićemo fabriku u nekoj drugoj pizdi materini. Ja mislim da će vama biti veća frka zbog žita, jestivog ulja, i tako dalje ako ovaj vaš manijak nastavi da ovako uspešno deukrainizuje.


predatortz predatortz 22:50 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Mani sad ti "moje", koji zauzeše ceo Irak za cirka tri nedelje i bez neke naročito velike muke i temeljnog razaranja


I ubiše, koliko ono? Pola miliona dece, ali vredelo je, rekla rahmetli Medlin, svakog prekinutog dečijeg života.
Jer, demokratija i ljudska prava, jebiga!
Doduše, tamo ne nađoše ono što je bio povod napadu, ali to su sitnice.
Bitno je da Iračani sada uživaju blagodeti i slobode.
Ne uživaju?
Jbga!
solo solo 22:53 25.03.2022

Re: Tesssssssssssssss

i razmišljam, šta ti je ljudska svijest, koliko je to sve u nama pod kožom, zašto mi je samo taj brod bio kao u nekoj jari, izmaglici, osjetila sam težinu nad njim nad vodom.


Njaooooooooo...

Vosraću se.
shmoo shmoo 22:56 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

gvozden1

Ima li u našim tabloidima mržnje prema Ukrajincima?
Ozbiljno pitam



Прочитах негде да преко 70% грађана Србије подржава руску војну интервенцију у Украјини. На жалост, не могу да нађем где сам то прочитао па да линком и потврдим овај податак.

Ако узмеш у обзир да таблоиди своје постојање, тираж/прегледе и животињарење заснивају пре свега на миловању ушију читалаца које је потребно да би се оглашивачки простор у самом медију добро продао, онда можда и може да се нађе одговор на твоје питање.

Мада...

Мислим да уопште ту није у питању мржња према Украјинцима. Напротив, имам утисак да у Србији постоји много њих који искрено саосећају са тим обичним људима из Украјине јер за разлику од, на пример, земаља развијеног Запада ми врло добро знамо, свако појединачно од нас, кроз шта обичан Украјинац или Украјинка у овом тренутку пролази, кроз какву муку га провлаче без икакве потребе. Имамо ми то искуство већ, па је већини људи у Србији пре свега жао тог народа.

А мислим да је у Србији код тих 70% пре у питању мржња према НАТО и његовим плаћеницима у Украјини.

Сви ми знамо да Украјинци и Руси сасвим сигурно не би у овом тренутку пуцали једни на друге да НАТО није поставио сценографију, поделио костиме и улоге за ову медијску позоришну представу и затим својом политиком ширења према Истоку започео још један од својих многобројних прокси ратова које и иначе води већ деценијама по целом свету.

Тако да не бих рекао да у српским таблоидима и међу њиховим читаоцима постоји мржња према Украјини и Украјинцима.

Пре мржња према НАТО и његовим плаћеницима у Украјини.

И то видим и по себи.

Да, мрзим НАТО због свега што је урадио мојој Србији и мом народу и што чини већем делу човечанства деценијама.

И мрзим НАТО плаћенике, украјинске нацисте, бандеровце, јер сам нажалост имао прилике да их упознам у блиском сусрету још пре скоро 40 година док су у Западној Немачкој чучали у грмљу демократије и чекали свој тренутак за овај велики повратак на историјску сцену после пада њиховог заштитника и ослободитеља, како су га називали, Хитлера.

Иста су то клерофашистичка говна као и хрватске усташе са готово истоветном причом и историјским путем кроз деценије после Другог светског рата до данас.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:58 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

predatortz
Mani sad ti "moje", koji zauzeše ceo Irak za cirka tri nedelje i bez neke naročito velike muke i temeljnog razaranja


I ubiše, koliko ono? Pola miliona dece, ali vredelo je, rekla rahmetli Medlin, svakog prekinutog dečijeg života.
Jer, demokratija i ljudska prava, jebiga!
Doduše, tamo ne nađoše ono što je bio povod napadu, ali to su sitnice.
Bitno je da Iračani sada uživaju blagodeti i slobode.
Ne uživaju?
Jbga!


Šta nadrobi ti ovde?
tess1 tess1 23:06 25.03.2022

Re: Tesssssssssssssss

Njaooooooooo...

Solo, usran si ti i bez mene.
predatortz predatortz 23:06 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

srdjan.pajic
predatortz
Mani sad ti "moje", koji zauzeše ceo Irak za cirka tri nedelje i bez neke naročito velike muke i temeljnog razaranja


I ubiše, koliko ono? Pola miliona dece, ali vredelo je, rekla rahmetli Medlin, svakog prekinutog dečijeg života.
Jer, demokratija i ljudska prava, jebiga!
Doduše, tamo ne nađoše ono što je bio povod napadu, ali to su sitnice.
Bitno je da Iračani sada uživaju blagodeti i slobode.
Ne uživaju?
Jbga!


Šta nadrobi ti ovde?


Ništa bitno.
U akciji tvoje zemlje, kojom se dičiš ovde, i svemu što je posle nje usledilo, ubijeno je 500 000 iračke dece. Tvoja nedavno preminula, bivša državna sekretarka, na direktno novinsrsko pitanje da li je sve bilo vredno 500 000 ugašenih dečijih života je odgovorila da, bez da joj je trepnuo i jedan mišić na licu.

Ali, Rusi su pijani divljaci!

Oni su napalmom spaljivali useve u Vijetnamu, oni su bacili jedine dve u ratu upotrebljene atomske bombe, oni su izmislili paravojske tipa Blekvoter i prvi ih angažovali u stranim zemljama...


vcucko vcucko 23:07 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

srdjan.pajic

Kako se ne ide, pa napadaju sve što su okružil, ne samo Marijupolj, nego i Harkov, i Kijev, verovatno će i Odesu tako.

Kijev je od početka maskirovka, razvlačenje odbrane. Harkov sam obrazložio na nekom drugom blogu pre neki dan, ne ponavlja mi se. Tamo će se verovatno ići na potpuno okruženje i davljenjem dok se ne predaju. Ne kažem da volim, to je možda i najgora opcija, ali to mu je tako.
Odesa svakako na juriš, ali ima mnogo preduslova. Pre svega Nikolajev. Zasad se samo čisti oko Odese, Kalibrima s mora.

Osnovni cilj je dovoljno pritvoriti kotao na istoku da bi se eliminisala tamošnja ukro vojska. Koja je ključna oružana sila Ukrajine. Najveće i najbolje jedinice su im tamo, spremali su se na Donbas i sledstveno tome su očekivali napad otuda. A Luka ih zaebo i prvi udar je stigao sa severa, na Kijev.

Ti zaista misliš da je rat film? Da je to tek tako zauzeti najveću zemlju u Evropi sa 44 miliona stanovnika? Cela Rusija ima 144 miliona. Po broju to je odnos recimo Rumunije i Srbije. Ništa spektakularno.


tess1 tess1 23:09 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Htedoh ti reći da Austrijanci nisu izmislili nekakav austrijski jezik, niti bi im palo na pamet da čine bilo šta protiv Nemačke. Naročito ne bi proganjali Nemce i njihov jezik u Austriji, niti bi stupili u neki vojni savez koji je otvoreno antinemački.

Za Ukrajince, u odnosu na Ruse, to se ne bi moglo reći.

Ovako to krene pa stigne do Kotromanića.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:15 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Htedoh ti reći da Austrijanci nisu izmislili nekakav austrijski jezik, niti bi im palo na pamet da čine bilo šta protiv Nemačke. Naročito ne bi proganjali Nemce i njihov jezik u Austriji, niti bi stupili u neki vojni savez koji je otvoreno antinemački.

Za Ukrajince, u odnosu na Ruse, to se ne bi moglo reći


Ali ukrajinski i ruski jesu dva razlicita jezika. Austrijski nemacki je
izuzimajuci Voralberg deo istog dijalekta sa bavarskim nemackim.

Situacija nije uporediva. Na stranu sto su obe zemlje deo EU pa ne mogu ulaziti u suprostavljene saveze. Austrija pri tome i vojno neutralna.

Za ovo proganjanje ruskog ima li neko neki izvor? Gde se tacno proganjao, Kijevu, Odesi...?
tess1 tess1 23:19 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Ali ukrajinski i ruski jesu dva razlicita jezika.

Prije neki dan pročitam: Ukrajinci razumiju ruski, Rusi ne razumiju ukrajinski. Sjajno.
gvozden1 gvozden1 23:20 25.03.2022

Re: Ma, pusti...


Прочитах негде да преко 70% грађана Србије подржава руску војну интервенцију у Украјини. На жалост, не могу да нађем где сам то прочитао па да линком и потврдим овај податак.

Vukadinović je nešto radio.
I nisu iznenađujući rezultati.

Ako nema navijanja, ako se ne podleže priprostoj mantri "suverena država" ako se osmeli da se razmišlja korak dalje od zadatih američkih floskula, i ako se uspe odoleti patetici o "mrtvoj deci" stvarno se dolazi u poziciju da se ruski razlozi moraju razumeti.

To nije navijanje za Rusiju, to je naprosto stanje stvari.

NATO je pred vratima, nešto se činiti mora, to je jedino normalno kad ti neprijatelj dođe do vrata.

Oni koji navijaju za Rusiju žele da Rusi pobede, koji navijaju za NATO, da izgubi, a oni koji kažu da nije imala razloga da napadne, i one puke fraze suverenitetu Ukrajine, ti naprosto ništa ne shvataju.

Po logici stvari Srbija, Srbi, jeste na strani Rusije, ali po toj istoj logici Srbi ne mrze Ukrajince, razumeju ih, jer razumeju da su oni, jadni, sporedni u tom ratu, iako najviše stradaju...

I još ono, pobediće, zaglavila se Rusija, daćemo vam još oružja, samo ginite, vi ste hrabri, idete na tenkove, ko maloumnima da se obraćaju.

A i onaj Zelenski, onaj je ili stvarno malouman ili se jadan ništa i ne pita.
predatortz predatortz 23:23 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

A i onaj Zelenski, onaj je ili stvarno malouman ili se jadan ništa i ne pita.


Boli ga patka, on uvek može u Izrael.
maksa83 maksa83 23:25 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

izuzimajuci Voralberg deo istog dijalekta sa bavarskim nemackim.

Nikad da ne zaboravimo ovu foralbešku briljantnost. Što kaže neki tip u komentarima otp. "ja ovo ništa ne razumem, a ja sam Nemac! Zato je ova pesma genijalna"

milisav68 milisav68 23:25 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

maksa83
navijači koji su DB ispostava su pre neku nedelju na tribinama razvili sliku groblja plavo žute boje, i tako ta ikonografija.

E, verovao ili ne, to je bio splet okolnosti, pošto je bio derbi (navijači Partizana - grobari, od milošte - groblje :) ), i nije bila slika, nego kolaž podeljen po sedištima, a na platnu , koje je na poluvremenu razvučeno, bio onaj mrtvak iz Maratonaca koji kaže - Dobro veče :) pa se svi razbeže sa groblja.

To je trebao da bude interni štos, ali se poklopilo sa početkom intervencije, pa je pogrešno protumačeno.

Bilo je i na Tviteru nekoliko slika i komentara oko svega toga, ali ih nisam sačuvao.

Ni na jednoj drugoj utajmici nisi mogao da vidiš nešto protiv Ukrajine, uglavnon se vrti ono Mi-Rusi-braća.
vcucko vcucko 23:28 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

benedykt

A takođe bih se vidiš mogao zakleti da su još prve noći ušli u Ukrajinu iz Belorusije i to upravo sa te druge strane Dnjepra tj gore od Černobilja. Preporučujem praćenje izjava Kremlja kao i pripadajućih im medija, jer se ta ”samo do Dnjepra” opcija iz nekog nepoznatog razloga i dalje nije bukvalno nigde pojavila. Misliš, oni to čuvaju kao сюрприз što-no-bi se u Rusiji volelo reći, pa će samo jednog dana da se pojavi Царь-Батюшка i kaže… Taa-daaa, samo sam se šalio kada sam pričao o denacifikaciji cele Ukrajine…

Da, krenuli su sa severa na Kijev. Klasična maskirovka. Odvlačenje snaga od glavnog cilja na istoku: okruženja i uništenja tamošnjih snaga. Samo slep ne vidi da se sve radi zbog zatvaranja tog istočnog kotla

Čuj reko Peskov Jel' kod Solovjeva
Da te nema valjalo bi te izmisliti, najozbiljnije.

Čak nebitno. Ja ne tvrdim da znam koji su Vladimirovičevi planovi. Ali sam odmah, na početku, izneo svoje razmišljanje i pretpostavku šta će i kako će. Realnost na terenu mi očigledno daje za pravo.

Inače po Poljskomm netu izgleda kruži nekakva "čudna" mapa. Sve po mom, do Dnjepra i Odesa, čak su im dali i Besarabiju (ono što bih ja ponudio Taji Redžepu Padišahu kao ponude), a - paj' sad - Galicija i Volin šta misliš gde? Tamo gde su i bili pre Kobe. U Poljskoj

Ovo je vreme čuda, fra Benedikte (fra Baagoo ) Sve opcije su otvorene, puk'o akvarijum.
maksa83 maksa83 23:31 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

E, verovao ili ne
...bio onaj mrtvak iz Maratonaca koji kaže - Dobro veče :) pa se svi razbeže sa groblja.

Da, čuo sam za to naknadno objašnjenje ali sam ostao neubeđen.



gvozden1 gvozden1 23:33 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

predatortz
A i onaj Zelenski, onaj je ili stvarno malouman ili se jadan ništa i ne pita.


Boli ga patka, on uvek može u Izrael.

Ma ko zna da li može.

Prvog dana je počeo da kmeči, jao spašavajte, ovo je poslednji put da me vidite živog, gotov sam,....
Pička od čoveka, vidi se.
I odmah, bukvalno prvog dana, govorio kako ukrajinska neutralnost nije problem, kako se to odmah može postići samo da stane rat.

A onda, bez ikakvog vidljivog razloga obrne priču.
Kao da mu je neko rekao, mali, stavili smo te tu da radiš šta ti mi kažemo, a ne da plačeš i moliš, Ukrajina ima da gori, a ti ima da se kurčiš kako si opasan.

I on kreće da kao deli packe okolo, kao i na NATO se ljuti, na Mađare, na sve redom, svi su kao dužni njegov problem da rešavaju.

Klovn ostaje klovn.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:35 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

tess1
Ali ukrajinski i ruski jesu dva razlicita jezika.

Prije neki dan pročitam: Ukrajinci razumiju ruski, Rusi ne razumiju ukrajinski. Sjajno.


Pa da. I nama je lakse da razumemo ruski nego ukrajinski. Neki ce u tome videti jos jedan dokaz zastagod.
predatortz predatortz 23:35 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

A onda, bez ikakvog vidljivog razloga obrne priču.


Sve k'o Alija!


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:36 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

maksa83
izuzimajuci Voralberg deo istog dijalekta sa bavarskim nemackim.

Nikad da ne zaboravimo ovu foralbešku briljantnost. Što kaže neki tip u komentarima otp. "ja ovo ništa ne razumem, a ja sam Nemac! Zato je ova pesma genijalna"


Voistinu.
shmoo shmoo 23:45 25.03.2022

"Све је то гробље, али и колевка..."



interni štos










Мада ја мислим да су делије овде мислили на Демократску странку.

milisav68 milisav68 23:50 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

maksa83

Da, čuo sam za to naknadno objašnjenje ali sam ostao neubeđen.

Ne mogu da se zezam preko telefona, evo ti link.
shmoo shmoo 23:50 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Ali ukrajinski i ruski jesu dva razlicita jezika.



Govori srpski da te ceo svet razume? (ЛИНК)


(гост аутор golubica.bg, домаћин Hansel, 2013)

tess1 tess1 23:53 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

Pa da. I nama je lakse da razumemo ruski nego ukrajinski. Neki ce u tome videti jos jedan dokaz zastagod.

Samo što je meni ukrajinski sličnijeg izgovora našem jeziku od ruskog, barem onih istih riječi koje imamo..

Brat, sestra, mati je kao naš.. Rusi n, t, tnj, nj, šć i itd izgovaraju drugačije..

Da, ukrajinski jezik Rusi ne razumiju jer ga npr nisu morali učiti kao Ukrajinci ruski. Pričala je skoro Principessa o profesorima u Kijevu i da se ukrajinski govorio samo u ruralnim krajevima, i niko ne pita kako, zašto nego eto nije im se pričao u gradu i u školi.

To bi u srpskim podjelama bilo da se ijekavski zadržao na brdsko-planinskim područjima? Visoko i daleko planinskim? :)
nsarski nsarski 23:53 25.03.2022

Re: Ma, pusti...

predatortz
A onda, bez ikakvog vidljivog razloga obrne priču.


Sve k'o Alija!




Pa, baš to. Imali su dva Minska sporazuma, potpisali Rusi, Ukrajinci, Francuzi, Nemci. Kao, biće sve OK, dogovorili smo se. E, ali su onda Ameri (kao i u slučaju sa Alijom) rekli Zelenom da zajebe stvar, da ide Rusima uz nos, da ima podršku NATO, i ova budala odbila sve sporazume. Jednostavno neće.
Slična situacija kao sa Šiptarima. Prihvatili neki dogovor u Briselu, ali im Ameri rekli da se prave blesavi, i eto. Sada imamo šta imamo.

U mnogim svjim knjigama je Čomski baš o tome pisao. Amerima ne odgovara mir. Nigde. Ni u Ukrajini, ni sa Šiptarima, ni u Hong Kongu, ni na Tajvanu, ni po Africi, ni sa Iranom (tu su potpisali dogovor, pa se posle povukli). Što više rata, to bolje za njihov biznis.



vcucko vcucko 23:54 25.03.2022

Re: Tesssssssssssssss

solo
i razmišljam, šta ti je ljudska svijest, koliko je to sve u nama pod kožom, zašto mi je samo taj brod bio kao u nekoj jari, izmaglici, osjetila sam težinu nad njim nad vodom.


Njaooooooooo...

Vosraću se.



tess1 tess1 23:58 25.03.2022

Re: Tesssssssssssssss

Vcucko, smiri se. Solo je pogrešan, trol. Ne primaj se, dovoljno se blamiraš i sereš i bez njega a on bez mene.
shmoo shmoo 00:33 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

nsarski

Što više rata, to bolje za njihov biznis.



The organizing principle of any society, Mr. Garrison, is for war. The authority of the state over its people resides in its war powers.


(JFK, movie)


Noam Chomsky



Сећаш се овога?


Мммм, да... (ЛИНК)



А сећам се још и да си ти на једном блогу за 9. мај поделио ову илустрацију:





shmoo shmoo 00:33 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

nsarski

Što više rata, to bolje za njihov biznis.



The organizing principle of any society, Mr. Garrison, is for war. The authority of the state over its people resides in its war powers.


(JFK, movie)

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:48 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Ništa bitno.
U akciji tvoje zemlje, kojom se dičiš ovde, i svemu što je posle nje usledilo, ubijeno je 500 000 iračke dece. Tvoja nedavno preminula, bivša državna sekretarka, na direktno novinsrsko pitanje da li je sve bilo vredno 500 000 ugašenih dečijih života je odgovorila da, bez da joj je trepnuo i jedan mišić na licu.


Kad si već uzeo da se ubacuješ ovde i žongliraš sa mrtvom decom dok liješ za njima krokodilske suze, bar proveri činjenice. To sa Olbrajtovom se desilo jedno sedam godina pre rata u Iraku o kome vcucko govori. Ali sad pričamo o Ukrajini, ratu koji se iz ambicioznog ail neuspelog blic kriga pretvorio u do sada neviđeno divljaštvo koje je prouzrokovala nesposobna, loše obučena i slabo opremljena armija pod komandom ludaka. I to nisu mogli da spasu ni oni tvoji tzv "jebači", koje si najavljivao da će da ulete, tu jedan dan od srede, da reše Ukrajinu.

Ali, ok, evo vcucko i u tome vidi neku genijalnu strategiju koju je od prvog dana prorekao, i ja mu skidam kapu na tome!









shmoo shmoo 00:52 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

vcucko

Da, krenuli su sa severa na Kijev. Klasična maskirovka. Odvlačenje snaga od glavnog cilja na istoku: okruženja i uništenja tamošnjih snaga. Samo slep ne vidi da se sve radi zbog zatvaranja tog istočnog kotla



И да додамо да је Украјина овај сукоб почела са 900 000 униформисаних под оружјем, уз масовно коришћење цивила као живог штита, а да су Руси почели сукоб са 200 000 својих војника.

Па да се дивимо и даље нејакој Украјини која се тако храбро брани од много јаче Русије.


П.С. - А што НАТО није послао своје војнике преко Кошара и Паштрика него слао оне на брзину обучаване Шиптаре да гину к'о плева?

shmoo shmoo 02:07 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

nsarski
maksa83
Ma, bre. Ovo su činjenice. Ostalo je ratna propaganda.

Kuku mene zar i Melanija.


Hahaha, jeste ridikulozno. Smešno do suza.
Ipak, nju treba shvatiti kao comic relief preko navedenih tragičnih činjenica. Da sve bude pomalo intrigantno i kinky. Kinky, pre svega.




Е, али не видим на слици Монику Левински?

Топаловићи нису одвајали и склањали своју послугу када су се сликали.




emilia emilia 07:32 26.03.2022

Šojgu

Berija nije bio debil, šta više, uspeo je da smekša psiopatu. Da je Berija preuzeo vlast 1953, verovatno bi 50tih gledali kinesku verziju komunizma u SSSR-u, a veliko je pitanje kako bi svet danas izgledao. On je bio svestan zaostajanja SSSR za Zapadom još tada, a predlagao je povlačenje iz Istočne Evrope, perestrojka reforme 1953. Njegov sin je napisao knjigu o tim događajima, mali deo se dotiče i YU. Šojgu je samo koristan debil tipa Vulin.

svet-region-sergej-sojgu-pod-istragom-zbog-saradnje-sa-cia
magnus magnus 07:50 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Da, ali bez namere da se pačkam u politiku, ni Austrijanci nisu Nemci, zar ne?

ne , Austrija je Österreich istočno carstvo ( njemačko). Austriski carevi su bili carevi "svetog rimskog carstva njemačkog naroda" . potvrdu za proglašenje cara davali su svi njemački " izborni knezovi" , zato preuzvišena i svim vrlinama obdarena Marija Terezija nije bila stvarna carica , nego samo ugarsko-hrvatska i češka kraljica i austriska nadvojvodkinja . poslje 1804 , franjo II proglašava Austrisko carstvo i postaje FranjoI i odmiče se od "svetog rimakog carstva ". Inače i Bavarska spada pod zemlje "istočnog carstva" , foliranje sa Austrijancima kao identitetom je da se izbjegne krivica za WWII. inače svi visioki oficiri vermahta na balkanu su bili "austrijanci" . i tako to do prve krize , kad zov krvi i tla krene evo opet njih ko prave njemce kaktolike
softelectronics_e softelectronics_e 08:14 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

maksa83
Pa vi nazdravljajte.

Koliko ja ovde gledam, jedini koji ushićeno nazdravlja ubijanju i razaranju si ti.

Ok, tercira ti i pokoji dežurni kreten, znaju oni ko su.

Nikove na sunce!
Dosta je bilo no nejm etiketiranja!
emilia emilia 08:19 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Neues aus der Nachbarschaft Za ovo proganjanje ruskog ima li neko neki izvor? Gde se tacno proganjao, Kijevu, Odesi...?

Pošto se ovde pričaju ruske bajke o spaljivanju Rusa u Odesi na lomači čisto koga zanima šta se tada desilo može ovde da pročita :

https://www.theguardian.com/world/2015/apr/30/there-was-heroism-and-cruelty-on-both-sides-the-truth-behind-one-of-ukraines-deadliest-days

Stvar se predstavlja totalno izokrenuto da bi ljudi pomislili kako je tamo počinjeno nešto u stilu nacista za vreme ww2 a u stvari smo imali nasilje sa obe strane koje se završilo vrlo loše po ruske demonstrante.

Takođe treba imati na umu kontekst :
- februar 2014. Majdan i ruska okupacija Krima
- mart 2014. Ruske demonstracije po Ukrajini koje su u Donbasu prouzrokovale rat
- 2. maj 2014. Haos u Odesi

Ostalo je sve detaljno opisano u tekstu.
emilia emilia 08:24 26.03.2022

Anketa

Nova srpska palanačka misao ima istraživanje. Ne treba reći da je potvrđen srpski konflikt sa zdravim razumom, kao i odsustvo elementarne empatije prema slabijem i napadnutom. Zato što Kosovo.

http://www.nspm.rs/hronika/djordje-vukadinovic-dve-trecine-gradjana-srbije-smatra-da-su-sad-i-nato-krivi-za-rat-u-ukrajini.-ljudi-osecaju-da-je-to-sto-se-desava-nastavak-onog-sto-su-gledali-1999.html
softelectronics_e softelectronics_e 08:27 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

zilikaka
Nisu nemački državljani, ali jesu etnički Nemci,koji govore nemački jezik.

E, bemliga, ja umem nešto zgedorama a u pitanja šta naciju čini nacijom i ko može da joj pripada se vrlo slabo doznajem. Nešto mi se javlja da ni ti nisi mnogo dalje odmakao, što ovu našu diskusiju čini prilično besmislenom.

Jedino što je meni negde u prolazu ostalo da je pripadnost naciji definisana ličnim opredeljenjem, sve drugo je manje bitno, pa se u takvo gledište ovo tvoje za Nemce u Austriji baš ne bi uklopilo.
Al vrag će ga znati...

Nisam baš siguran u ovo.
Pokušaj da odeš u Englesku ili Francusku i kažeš - jas sam Engleskinja ili Francuskinja po ličnom opredeljenju - dajte pasoš!
Baš me zanima šta će ti reći.
Ne ide to, baš, tako.
emilia emilia 08:30 26.03.2022

Bolesnici

emilia emilia 08:36 26.03.2022

Čečeni

Čečeni su kriminalna organizacija. Postoji 4 bataljona, oko 2000 koji su regularne policijske jedinice a ostali su svi paravojne formacije koje Kadirov koristi da kontroliše Čečeniju i održava mir tamo. Za uzvrat Putin mu daje lovu i dozvoljava njegove kriminalne aktivnosti. Procene koliko ih ima idu od 5-6k do 15k tako da je jasno da većina njih nema veze sa regularnim jedinicama. Takođe treba znati da su tu većinom radikalni islamisti koji lako mogu da postanu neki novi ISIS jer jedina razlika između njih i Bagdadijeve bagre je što ovi znaju da im Putin to ne bi dozvolio da rade. Inače su poznati po zločinima nad civilnim stanovištvom gde god su ih Rusi koristili. No oni su ok, njih 15k nisu problem, problem je 500 azovaca - aha.
gedza.73 gedza.73 08:39 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

magnus
inače svi visioki oficiri vermahta na balkanu su bili "austrijanci" . i tako to do prve krize , kad zov krvi i tla krene evo opet njih ko prave njemce kaktolike

negde sam naišao na podatak (nisam uspeo da ga proverima) kako je u I svetskom ratu u vrhu kuK armije bio ogroman broj Jevreja.

U miru, u službi čovečanstva, u ratu – u službi otadžbine
Fric Haber

Fritz Haber: Jewish chemist whose work led to Zyklon B

Awarded the Nobel Prize for his work on ammonia, he also feared arrest as a war criminal for his poison gas research.
In the new Germany of the Weimar Republic, Haber continued to strive patriotically, with characteristic self-confidence.


emilia emilia 08:43 26.03.2022

Ruski mediji

Ruski mediji javljaju o "oslobađanju radnika od posla".
Отрицательный приём на работу… pic.twitter.com/0iSgQkPV0T
gedza.73 gedza.73 08:43 26.03.2022

Re: Bolesnici


Ovim finim ljudima želim da sa svojim porodicama žive u Rusiji. Da pokažu kako su dosledne osobe sa karakterom koji se čvrsto drže svojih stavova.
Ako nije fejk onda mnogo govori o nama, našem fantizmu i zašto je srbija tu gde jeste.
A ako su stvarno žene i majke ja nemam reči.
zilikaka zilikaka 08:57 26.03.2022

Re: Bolesnici

Kad vidim ŠTA sve obitava tu pored nas, stvarno izgubim volju za mnogo toga.
Ove samo da upregneš kola da vuku.
predatortz predatortz 09:04 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Kad si već uzeo da se ubacuješ ovde i žongliraš sa mrtvom decom dok liješ za njima krokodilske suze, bar proveri činjenice. To sa Olbrajtovom se desilo jedno sedam godina pre


E, ako je sedam godina pre, onda je sasvim ok što je politika US prema Iraku uzrokovala smrt pola miliona iračke dece.

A Vijetnam je bio mnogo pre, kao i Koreja, a Hirošima i Nagasaki čak i pre toga.

Tako da su ti genocidi sasvim ok!

Pošto je Amerika sa saveznicima na našoj zemlji prekršila sve principe međunarodnog prava pre Rusa u Ukrajini, onda je sasvim ok da sada Rusima seru o poštovanju istog. Mislim, pošto su oni to uradili pre 23 godine.

I tako ti nama sereš ovde, kao da smo svi debili.

A činjenice su neumitne - US je najgenocidnija država na svetu. To što neke ubedi da su ti genocidi ispravni i preko potrebni, to govori o ljudima kao kvarljivoj robi.

Da skratim, ni jedan atom mene ne uživa u ovome što se trenutno događa Ukrajini i Ukrajincima. Ljude je njihova prodana vlast uvukla u ovo i kako god da se završi po njih dobro neće.

Samo, mogu da razumem Ruse, poučene dosadašnjim istorijskim iskustvima, zašto neće da čekaju rat u njihovom dvorištu.

Što se ostalog tiče, meni liči da su oni uzeli skoro sve što su naumili da uzmu. Ostaje još Odesa i izbili su do istočnih NATO granica. Smanjili su put projektilu za celu Ukrajinu, ostvariće kontrolu nad Crnim i Azovskim morem, Ukrajina posle ovog neće u NATO...

A NATO se ponaša kao sisica i nepouzdan saveznik.

Meni to izgleda kao pobeda.
benedykt benedykt 09:08 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

vcucko
benedykt

A takođe bih se vidiš mogao zakleti da su još prve noći ušli u Ukrajinu iz Belorusije i to upravo sa te druge strane Dnjepra tj gore od Černobilja. Preporučujem praćenje izjava Kremlja kao i pripadajućih im medija, jer se ta ”samo do Dnjepra” opcija iz nekog nepoznatog razloga i dalje nije bukvalno nigde pojavila. Misliš, oni to čuvaju kao сюрприз što-no-bi se u Rusiji volelo reći, pa će samo jednog dana da se pojavi Царь-Батюшка i kaže… Taa-daaa, samo sam se šalio kada sam pričao o denacifikaciji cele Ukrajine…

Da, krenuli su sa severa na Kijev. Klasična maskirovka. Odvlačenje snaga od glavnog cilja na istoku: okruženja i uništenja tamošnjih snaga. Samo slep ne vidi da se sve radi zbog zatvaranja tog istočnog kotla

Čuj reko Peskov Jel' kod Solovjeva
Da te nema valjalo bi te izmisliti, najozbiljnije.

Čak nebitno. Ja ne tvrdim da znam koji su Vladimirovičevi planovi. Ali sam odmah, na početku, izneo svoje razmišljanje i pretpostavku šta će i kako će. Realnost na terenu mi očigledno daje za pravo.

Inače po Poljskomm netu izgleda kruži nekakva "čudna" mapa. Sve po mom, do Dnjepra i Odesa, čak su im dali i Besarabiju (ono što bih ja ponudio Taji Redžepu Padišahu kao ponude), a - paj' sad - Galicija i Volin šta misliš gde? Tamo gde su i bili pre Kobe. U Poljskoj

Ovo je vreme čuda, fra Benedikte (fra Baagoo ) Sve opcije su otvorene, puk'o akvarijum.

Aha, znači izvori na koje se treba pozivati su nekakva Bog-te-pit’o kakva pa još poljska mapa, ko zna već gde i u kom internet bespuću pokupljena, a ne šta pričaju sam Putin, njegov portparol, odnosno šta se vrti 24/7 na državnoj televiziji odsek propagandisti tj Solovjov, Skabajeva, Šein i ostatak ekipe.
Takođe, Kijev nije nikakva maskirovka već jedan od osnovnih prioriteta za zauzimanje, ili misliš da su eto tek tako još prvu noć krenuli sa desantom na kijevski aerodrom, odnosno da su onako iz čistog zezanja tamo poslali bukvalno polovinu svega sa čime su krenuli, zaglavili se onda na putu u onoj ko zna koliko kilometara dugačkoj koloni, te na kraju ostali zakucani u mestu i na izvol’te Ukrajincima koji su ih posle nalupali kao glinene golubove ali bukvalno za sve pare. Pobogu, pa u toj istoj koloni je Rusima izginulo samo u jednom danu ko zna koliko vojnika, plus ona četiri potpukovnika СОБР Управления Росгвардии iz Vladimirovske oblasti. Mislim, da li ti uopšte shvataš, dok su ti prepuna usta Kindžala i ostalih roketli, da su, i to po zvaničnim i očigledno debelo nafriziranim podacima Ministarstva odbrane RF, vojni gubici u Ukrajini za samo mesec dana bukvalno 10% onoga što je bilo za 10 godina rata u Avganistanu. Hajde da ti to stavim u dodatnu perspektivu… Dakle u toku onog drugog rata u Avganistanu su Amerikanci izgubili sveukupno 1.900 vojnika u borbenim dejstvima. U prevodu, za 20 godina rata je tamo poginulo samo 500 američkih vojnika više, nego što je poginulo ruskih u Ukrajini i to za samo jedan jedini mesec…!?!
Eh da, kada već pominješ Solovjova, i on je počeo da gusla od skora sasvim drugu priču…

Dakle 22. februara je bilo… Samo obrvu da podignemo i Ukrajinci su sve razumeli. Uzimamo Kijev…!?!
Pre par dana… Nema govora o bilo kakvoj brzoj odluci. Suprotstavljamo se drugoj armiji u Evropi posle naše, koja se za ovo spremala 8 godina…

benedykt benedykt 09:49 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

shmoo


И да додамо да је Украјина овај сукоб почела са 900 000 униформисаних под оружјем, уз масовно коришћење цивила као живог штита, а да су Руси почели сукоб са 200 000 својих војника.

Па да се дивимо и даље нејакој Украјини која се тако храбро брани од много јаче Русије.


Šta uradi samo mesec dana od čoveka… Kucamo na vrata zaboravljenih majstora, 2. deo…
Dakle 25. februar popodne…
shmoo

Јасно је шта Русија жели. Овом војном интервенцијом је то и показала.

И чак и сада иако се војно ангажвала и може практично да згази све до границе са Пољском, и даље јасно показује шта жели да види у Украјини и какву Украјину треба да има на својим границама да не би до оваквих ствари долазило и убудуће.

Eto, mogli su znači da ih izgaze kao mače muškatlu sve do granice sa Poljskom ali se u međuvremenu odnekle stvorilo tih 900.000 do zuba naoružanih Ukrajinaca. Bog te tvoj, još malo pa će da ispadne da su Rusi kao onih 300 Spartanaca…
gvozden1 gvozden1 09:52 26.03.2022

Re: Bolesnici

.
Ako nije fejk onda mnogo govori o nama,

Možda o tebi i tima u koje sebe svrstava kad kažeš "nama"

O Srbiji i Srbima ama baš ništa ne govori, bilo fejk ne bilo.

Tragati po netu za ovakvim stvarima i postavljati ih kao dokaz nečemu je simptom ozbiljne stvari, simptom da je onaj ko to traži i postavlja vrlo blizu mišljenju da su Srbi zaista takvi.

shmoo shmoo 09:53 26.03.2022

Čečeni у посети корисним идиотима НАТО

emilia

Čečeni su kriminalna organizacija. Postoji 4 bataljona, oko 2000 koji su regularne policijske jedinice a ostali su svi paravojne formacije koje Kadirov koristi da kontroliše Čečeniju i održava mir tamo.




Да, да... Схватам. Чечени нису Наши.

А исти такви Шиптари из Албаније и са Косова и Метохије су Наши, је л' да?

Какав то мозак онда мораш да имаш за пискарање оваквих булшита по мрежи?

Суштински, не видим ја неку разлику између Кадировљевих Чечена и ових на сликама доле кретена.

Једино што Кадировљеви убијају за рачун Русије, а ови доле на сликама убијају за рачун НАТО.

Али ови доле на сликама су праведна морална герила у борби за слободу свог народа, а Кадировљеви Чечени су плаћеници, је л' да?

Еееее, да ми је тај ваш мозак корисних идиота НАТО-а на једно три дана, па да се одморим к'о човек.




















Vaj vaj vaj
Gishtat me kajmak
O moj goc e vogel
Ç'po na ben merak







milisav68 milisav68 09:56 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

emilia

Stvar se predstavlja totalno izokrenuto da bi ljudi pomislili kako je tamo počinjeno nešto u stilu nacista za vreme ww2 a u stvari smo imali nasilje sa obe strane koje se završilo vrlo loše po ruske demonstrante.

Da, čuvena Kolateralna šteta.

Proruski demonstranti se sklonili u zgradu (dom kulture), ovi je zapalili, pa ko istrči - popije metak, a ko ne on izgori.

Tako je stradalo više od 40 ljudi, i niko za to nije odgovarao.

Lov na proruske građane je svečano otvoren.
maksa83 maksa83 09:58 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Eto, mogli su znači da ih izgaze kao mače muškatlu sve do granice sa Poljskom ali se u međuvremenu odnekle stvorilo tih 900.000 do zuba naoružanih Ukrajinaca. Bog te tvoj, još malo pa će da ispadne da su Rusi kao onih 300 Spartanaca…

Iz kog Alo! Objektiv srbin.info dupeta je izvađeno ovih 900000?
maksa83 maksa83 10:01 26.03.2022

Re: Čečeni у посети корисним идиотима НАТО

Али ови доле на сликама су праведна морална герила у борби за слободу свог народа, а Кадировљеви Чечени су плаћеници, је л' да?

Ti na slikama, kakvi god bili, za razliku od Čečena nisu morali da pređu 1500km i dve granice da bi pucali.
gvozden1 gvozden1 10:02 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

vrlo loše po ruske demonstrante.

Izvini Emilia, ali ovo je bolest.

Spaljivanje živih ljudi nazvati "loše su prošli" je morbidno.

predatortz predatortz 10:17 26.03.2022

Re: Čečeni у посети корисним идиотима НАТО

maksa83
Али ови доле на сликама су праведна морална герила у борби за слободу свог народа, а Кадировљеви Чечени су плаћеници, је л' да?

Ti na slikama, kakvi god bili, za razliku od Čečena nisu morali da pređu 1500km i dve granice da bi pucali.


Čečeni, kakvi god da su, još nisu prodavali ljude kao rezervne delove, niti je Rusija ikad bila pokrovitelj i tržište za takve aktivnosti.

Ovi su tvoje i moje sunaridnike rastavljali od organa, a organi su išli gde?
Pa, u Italiju uglavnom, u vojne bolnice koje su ih ugrađivale zaslužnim.

Mislim da ti ne treba ovakva relativizacija ni šiptarske bagre, ni njihovih sponzora.
solo solo 10:19 26.03.2022

Re: Tesssssssssssssss

Vcucko, smiri se. Solo je pogrešan, trol. Ne primaj se, dovoljno se blamiraš i sereš i bez njega a on bez mene.



Kaj si rekel-a Tesssssss?

benedykt benedykt 10:30 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

nsarski

U mnogim svjim knjigama je Čomski baš o tome pisao. Amerima ne odgovara mir. Nigde. Ni u Ukrajini, ni sa Šiptarima, ni u Hong Kongu, ni na Tajvanu, ni po Africi, ni sa Iranom (tu su potpisali dogovor, pa se posle povukli). Što više rata, to bolje za njihov biznis.




Pa sad, osim što je tipičan primer argumentum ad verecundiam, jer je Čomski sve na ovom svetu samo ne bilo kakva vrsta vojnog stručnjaka, ovo je takođe netačno i kada je ona elementarna geografija iz osnovne škole u pitanju. Dakle, Rusija površinski najveća zemlja na svetu je uspela da bude okružena sa svih strana, tako što ima 200 kilometara granice ka Norveškoj, 200 kilometara granice ka Poljskoj, i sa negde oko sveukupno 650 kilometara granice ka vojnim džinovima kakve su zemlje Baltika tj Litvanija, Estonija i Letonija…!?! Pri tome, niti u jednom jedinom slučaju nisu raspoređeni bilo kakvi ofanzivni sistemi i te famozne rakete koje bi letele ka Rusiji za par minuta, kao što ni sve do pre nekoliko godina niti jedna od navedenih zemalja nije imala bilo kakvo značajno razmeštanje NATO trupa, a i tada je posle Krima i Donbasa prebačeno sveukupno 5000 vojnika. Ljudskom umu skoro pa nepojmljiva sila, odnosno ne shvatam ali zaista kako bilo ko u Rusiji može da spava pored tolike NATO ordije na svojim granicama.
Ne znam, verovatno Noam Čomski bolje zna nego bivši prvi čovek ruske armije general Leonid Ivašov i članovi Sveruskog oficirskog sabora, koji su neposredno pred rat u svom saopštenju rekli i sledeće
Što se tiče spoljnih pretnji, one su svakako prisutne. Ali, prema našoj ekspertskoj proceni, one trenutno nisu kritične, niti direktno ugrožavaju postojanje ruske državnosti, kao ni njene vitalne interese. U celini, strateška stabilnost se održava, nuklearno oružje je pod pouzdanom kontrolom, snage NATO-a se ne gomilaju i ne ispoljavaju svojim aktivnostima bilo kakvu pretnju.

Takođe će ostati večna misterija a zašto taj isti NATO, iako je okružio Rusiju sa svih strana, iako je sve kao fol tamo nakrcao sa tim offensive weapons, iako ih trenutno Ukrajina bukvalno cvileći i na kolenima moljaka da urade bilo šta, i dalje ne napada niti im to očigledno ni na pamet ne pada da urade…
emilia emilia 10:32 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

gvozden1
vrlo loše po ruske demonstrante.

Izvini Emilia, ali ovo je bolest.

Spaljivanje živih ljudi nazvati "loše su prošli" je morbidno.


Izvinite što nisam primetila Vaše komentare ovih mesec dana gde protestvujete protiv ubijanja ukrajinskih civila. Materijala do sada na pretek a Vi ni mukajet.

Kolika god da su stoka azovci, agresija Rusije na Ukrajinu je trenutno puno veći i ozbiljniji problem i toliko forsiranje priča o njima je klasično skretanje priče sa glavnog i gorućeg problema, toliko milo i izdašno korišćeno i na ovom blogu.
Ako je neko i nešto morbidno ovde to je Vaša i Vama sličnima bezrezervna podrška Rusima, Putinu, razaranju jedne nezavisne države i ubijanje njenih civila. To je gospodine MORBIDNO.
solo solo 10:42 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Nikove na sunce!
Dosta je bilo no nejm etiketiranja!



Sjebo ga selfi. Dont vori Mačak.

shmoo shmoo 10:55 26.03.2022

Re: Čečeni у посети корисним идиотима НАТО

predatortz
maksa83
Али ови доле на сликама су праведна морална герила у борби за слободу свог народа, а Кадировљеви Чечени су плаћеници, је л' да?

Ti na slikama, kakvi god bili, za razliku od Čečena nisu morali da pređu 1500km i dve granice da bi pucali.


Čečeni, kakvi god da su, još nisu prodavali ljude kao rezervne delove, niti je Rusija ikad bila pokrovitelj i tržište za takve aktivnosti.

Ovi su tvoje i moje sunaridnike rastavljali od organa, a organi su išli gde?
Pa, u Italiju uglavnom, u vojne bolnice koje su ih ugrađivale zaslužnim.

Mislim da ti ne treba ovakva relativizacija ni šiptarske bagre, ni njihovih sponzora.







Ово пуштам мојим ђацима у школи свакога дана.

Понављање је мајка учења.






nikvet pn nikvet pn 11:06 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

emilia

klasično skretanje priče sa glavnog i gorućeg problema, toliko milo i izdašno korišćeno i na ovom blogu.
Ako je neko i nešto morbidno ovde to je Vaša i Vama sličnima bezrezervna podrška Rusima, Putinu, razaranju jedne nezavisne države i ubijanje njenih civila. To je gospodine MORBIDNO.


klasično skretanje priče sa glavnog i gorućeg problema, toliko milo i izdašno korišćeno i na ovom blogu.
Ako je neko i nešto morbidno ovde to je Vaša i Vama sličnima bezrezervna podrška НАТО-у, razaranju jedne (?) nezavisne države - Србије, Сирије, Либије, Ирака, Авганистана, Јемена... i ubijanje njenih civila. To je gospodine MORBIDNO.

Ако већ отварате такмичење у морбидитету г-ђо emilia победник је познат.



За ову екипу Путин је бледи аматер. Има баш да се потруди до Нобела за мир.

У длаку подједнако огавни су ми и једни и други. Ватрени навијачи такође.
gedza.73 gedza.73 11:09 26.03.2022

Re: Bolesnici

gvozden1
Možda o tebi i tima u koje sebe svrstava kad kažeš "nama"

Dobro de Gvozdene nisam mislio na tebe. Ti si dobar i odgovoran Srbin (krete mi ruka da napiše Rus). Meni više na pameti dilkice koje mere ko je izdajnik a ko ne metrom 'Ko ne skače Rus nije'. Neka vrsta Titovih dobrih komunista koji čekaju da ih od zlog zapada spasi majčica Rusija.
O Srbiji i Srbima ama baš ništa ne govori, bilo fejk ne bilo.

baš ništa. Čak ni u smislu neke analizice, anketice
'Udri Putine care pravoslavlja'
'braćo čečeni pobijte naciste'
'Sramoto srpskog roda veličaš američkog sotonu'
Tragati po netu za ovakvim stvarima i postavljati ih kao dokaz nečemu je simptom ozbiljne stvari, simptom da je onaj ko to traži i postavlja vrlo blizu mišljenju da su Srbi zaista takvi.

Nisu. Evo na primer na blogu niko nikoga nije nazvao izdajnikom srpstva jer nije za Ruse i ruske interese. A ovi što jesu za Putina oni su prave srpske pratriote.
nsarski nsarski 11:12 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Pa sad, osim što je tipičan primer argumentum ad verecundiam

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
tess1 tess1 11:17 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Nemoj poslije bude, nije doprinosila diskusiji. Npr zato što je bogumila. :)



tess1 tess1 11:17 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Maloprije prvi put primjetih ovaj plakat, ono kad se hoće.

shmoo shmoo 11:22 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

benedykt



Опет?










Није Вам досадило?

Ипак сам ја само један обичан глупи уча којем руска пропаганда испира мозак, зар не?

(И уз то губим време гледајући фудбалско првенство Србије са још максимум 20 других сличних болесника на неком дрљавом терену београдског предграђа што само доказује колико сам глуп.)

Зашто онда толико трошите своје време, процес размишљања и тастатуру јављајући се на моје глупаве коментаре у којима се баш види руски брејнвошинг?

Један користан савет и од мене тако глупог...

Не трошите се, фра Бенедикте, на покушаје "демократског дијалога" са мном.

Није вредно Ваше снаге, времена, живаца,...

Осим уколико Вас не плаћају за то јер ми Ваша упорност баш то говори.

У том случају, ако Вас плаћају да упорно идете за мном по Блогу Б92 и јављате се на моје тупаве коментаре, онда разумем Вашу мотивацију.

Могу у томе да Вам помогнем, није проблем.

Али хоћу да знам унапред колики је мој део и да се то верификује неким писаним уговором између Вас и мене који ћемо положити у банци у којој имам жиро рачун.





solo solo 11:23 26.03.2022

Re:Tešššššššššššš

Maloprije prvi put primjetih ovaj plakat, ono kad se hoće.


Rekoh ja. Ovi se po Beču zahebavaju a raja ,,gine,, po blogu.

Lepljiva ta Habzburgpičkovština.



Kolko je cena karata u rubljama?
benedykt benedykt 11:34 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

milisav68
emilia

Stvar se predstavlja totalno izokrenuto da bi ljudi pomislili kako je tamo počinjeno nešto u stilu nacista za vreme ww2 a u stvari smo imali nasilje sa obe strane koje se završilo vrlo loše po ruske demonstrante.

Da, čuvena Kolateralna šteta.

Proruski demonstranti se sklonili u zgradu (dom kulture), ovi je zapalili, pa ko istrči - popije metak, a ko ne on izgori.

Tako je stradalo više od 40 ljudi, i niko za to nije odgovarao.

Lov na proruske građane je svečano otvoren.

U nekom paralelnom univerzumu može biti da se tako zaista i desilo, dok je u ovom nama znanom bilo sve potpuno drugačije. Pod jedan, ti isti ruski demonstranti tj neka krimi ekipa sa belim kombijem je pre toga samo uletela u masu i ubila jednog Ukrajinca i to iz kalašnjikova a par njih ranila, do tada niko nije potezao bilo kakvo oružje.

Takođe, kada je nastala jurnjava i Rusi se sklonili u samu zgradu se odande pucalo odozgo sa krova, kao što su i prvi Molotovljevi kokteli poleteli odatle, ali kao potpuno nebitno.
Zgrada se zapalila ali su isti ti Ukrajinci odmah skočili da pomažu, donose skele i pomažu onima koji su izašli na prozore da siđu dole, odnosno da izvlače ljude iz zgrade i pomažu im…

Prvi dečko sa leve strane koji nosi obeznanjenog Rusa na nosilima ima inače majicu na kojoj piše… Putin, fuck off…
A evo su kako donose skele…

Odnosno kako uz pomoć tih skela pomažu ovima iz zgrade da siđu…



Na kraju i po peti jubilarni put dokumentarni film grupe 2. maj iz Odese koji su se par godina nakon toga bavili svime što se desilo tog dana…


Intervjuisani bukvalno svi dostupni svedoci, odnosno učesnici događaja uključujući tu i par ruskih demonstranata koji su bili taj dan u zapaljenoj zgradi, kao što su u filmu uvršteni bukvalno svi dostupni video snimci vezani za ono što se dešavalo tog dana, uz detaljne mape kretanja i objašnjenja ko je bio gde, kada i zašto, odakle idu ruski demonstranti, gde su ukrajinski, kada dolaze navijači, odnosno šta se dešava sa onim Rusima koji su sedeli u nekom kao protestu nekoliko dana tu upravo ispred te zgrade…
milisav68 milisav68 11:48 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

benedykt
Pod jedan, ti isti ruski demonstranti tj neka krimi ekipa



Zaboravio si - pijana i drogirana.

A i nenaoružan ukrajinski narod.
shmoo shmoo 11:49 26.03.2022

"У руке Мандушића Вука свака пушка..."

maksa83
Eto, mogli su znači da ih izgaze kao mače muškatlu sve do granice sa Poljskom ali se u međuvremenu odnekle stvorilo tih 900.000 do zuba naoružanih Ukrajinaca. Bog te tvoj, još malo pa će da ispadne da su Rusi kao onih 300 Spartanaca…

Iz kog Alo! Objektiv srbin.info dupeta je izvađeno ovih 900000?



Хмммм... Па није баш из Alo! Objektiv srbin.info dupeta.



Comparison of Ukraine and Russia Military Strengths (2022) (ЛИНК)



Ukraine president orders general mobilization Men between the ages of 18-60 are prohibited from leaving the country. Ukraine has been "left alone" to defend itself, President Volodymyr Zelenskyy has said. DW - ЛИНК



Despite the buy-in from the Ukrainian public and a volunteer infrastructure providing strong support to the military, it’s important to keep perspective. Russia’s military is far larger and far more technologically advanced than Ukraine’s, which has fewer than 200,000 active-duty members to Russia’s 900,000. (Not all of which are currently deployed — by some estimates, Russia has about 200,000 troops in and around Ukraine, though numbers vary.) Russia has been building its armed forces for decades, and has far superior air and sea power; Ukraine’s professional army, meanwhile, had to be rebuilt since 2014.

And with new economic and tactical support from NATO member states — plus the mass mobilization of its people — Ukraine may be able to hold on much longer than Russia could have imagined.


Vox - ЛИНК


Него, Украјинцима је проблем мало застарела и зарђала техника, наслеђе СССР.

То их јебе.

Зато не могу њих скоро 5 пута више да се одбране од 200 000 Руса.

Слично је било у рату Ирака и Ирана. Иако су имали огромну премоћ у људству, нису могли да добију Ирак на бојном пољу јер су ови Садамови имали много бољу технику и наоружање.

Јбг, одавно не живимо у времену у којем бој не бије свијетло оружје но бој бије срце у јунака.





benedykt benedykt 12:06 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

shmoo


Зашто онда толико трошите своје време, процес размишљања и тастатуру јављајући се на моје глупаве коментаре у којима се баш види руски брејнвошинг?

Upravo zato gosn Shmoo što ste tipičan egzemplar ali od A do Š kako koristi svoj nazovi mozak neko kome je isti kvalitetno oprala ona najgora moguća propaganda. Normalan čovek bi verovatno u međuvremenu razvio određeni osećaj sramote, pošto danas priča jedno, sutra nešto drugo a prekosutra nešto sasvim treće, ali ne i vi. Za pet dana da vam kaže ista ta treš propaganda kako nikakvog rata u Ukrajini nikada nije ni bilo, eto vas dan posle toga ovde da nas prepuni pravedničkog besa ubeđujete da smo slepi kod očiju ako mislimo suprotno. Tako da, dokle god vi nastavite da radite copy-paste te jeftine propagande i ja ću da vas podsećam šta vas je ta ista propaganda ubeđivala koliko pre nedelju ili dve dana. Dakle u samo mesec dana smo prešli put od ahahahahaha kakav rata ahahahaha Truman šou, preko ma naravno da je rat i sada će Rusi da ih pocepaju kao svinja Trabant, do ovih najnovijih bisera mudrosti u kojima je malobrojna ruska vojska herojski napala još malo pa milionsku armiju Ukrajine…!?! Aferim…
vcucko vcucko 12:15 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

benedykt

Takođe će ostati večna misterija a zašto taj isti NATO, iako je okružio Rusiju sa svih strana, iako je sve kao fol tamo nakrcao sa tim offensive weapons, iako ih trenutno Ukrajina bukvalno cvileći i na kolenima moljaka da urade bilo šta, i dalje ne napada niti im to očigledno ni na pamet ne pada da urade…

To ja tebe da pitam. Stvarno, fra Bago, što ne ulete?
Nije valjda, da su se uplašili

A kurcosvirac im svaki dan zapoveda da uđu, je majku svima po Evropi, pcuje i preti.
Na niske grane ste spali, fra Bago. Kurcosvirac vam svaki dan milosne majke kukavičke i pokvarene, a vi svi nikom ponikoste i crnu zemlju pogledaste.

Što kaže Shmoo da mi je makar jedan dan vaš mozak, da odmorim ko čovek.
vcucko vcucko 12:19 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

U međuvremenu negde na Bosforu.

Plivaju turska govanca i neke čudne naprave.

shmoo shmoo 12:22 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

benedykt

shmoo


Зашто онда толико трошите своје време, процес размишљања и тастатуру јављајући се на моје глупаве коментаре у којима се баш види руски брејнвошинг?


Upravo zato gosn Shmoo što ste tipičan egzemplar ali od A do Š kako koristi svoj nazovi mozak neko kome je isti kvalitetno oprala ona najgora moguća propaganda.



Само напред, фра Бенедикт.

Надам се да све то вреди тих пара.

Нисам ни слутио да ми је цена толико висока.

А није Вам пало на памет да сам постао "tipičan egzemplar ali od A do Š kako koristi svoj nazovi mozak neko kome je isti kvalitetno oprala ona najgora moguća propaganda" зато што не верујем ниједну једину реч НАТО пропаганди и мејнстрим медијима Запада ма колико год та пропаганда и њен наратив угланцани и шљокичави били и ма колико год се њени контролори трудили да угуше сваки глас који не иде њима у прилог?

Нисте на то помислили?

Штета.

Узгред, фра Бенедикте, Ви не мислите да је НАТО пропаганда сада на једном великом испиту и задатку јер тражи повод за свети рат против Русије који би могла да подастре своме пучанству?

Немате тај утисак?

Сигуран сам да Ви у свом свеколиком, шареном и целомудреном образовањау и општој култури, као и последичног му начина размишљања, ипак знате да за сваки рат поред узрока мора да постоје и повод (casus belli).

Ни на то нисте помислили?

Штета.


“We do not need Russia to agree to enlargement,” she assured senators in 1997, stressing the word “need.” (ЛИНК)




П.С. - Помоићи ћу Вам да и даље часно заслужујете и зарађујете свој хонорар идући за мном по Блогу Б92 и коментаришући моје коментаре.

Није проблем.

Ја сам од оних људи широке душе и натуре, такорећи к'о нека руска душа, пардон словенска душа, хоћу свакоме да помогнем ако могу.

Нисам ја нека ситносопственичка душа сакупљачког карактера са чврсто стиснутим зубима и вилицом од ујутро до увече док подозрриво гледа на све људе око себе мислећи како ће нешто да га зајебу.

Има код мене места за све. Не брините. Само напред, наставите како сте започели.

Што би рекли ови Ваши из НАТО, фра Бенедикт, keep up the good work.

shmoo shmoo 12:27 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

vcucko
benedykt

Takođe će ostati večna misterija a zašto taj isti NATO, iako je okružio Rusiju sa svih strana, iako je sve kao fol tamo nakrcao sa tim offensive weapons, iako ih trenutno Ukrajina bukvalno cvileći i na kolenima moljaka da urade bilo šta, i dalje ne napada niti im to očigledno ni na pamet ne pada da urade…

To ja tebe da pitam. Stvarno, fra Bago, što ne ulete?
Nije valjda, da su se uplašili

A kurcosvirac im svaki dan zapoveda da uđu, je majku svima po Evropi, pcuje i preti.
Na niske grane ste spali, fra Bago. Kurcosvirac vam svaki dan milosne majke kukavičke i pokvarene, a vi svi nikom ponikoste i crnu zemlju pogledaste.

Što kaže Shmoo da mi je makar jedan dan vaš mozak, da odmorim ko čovek.




Запази коментар испод овог клипа окаченог пре непуних сат времена:


pobogu, zeljo bi se predao posle tri dana...pa bajden i stoltenberg mu ne daju...samo deci ovo nije jasno. (ЛИНК)






Али Зељо!!!




tess1 tess1 12:35 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

Upravo zato gosn Shmoo što ste tipičan egzemplar ali od A do Š kako koristi svoj nazovi mozak neko kome je isti kvalitetno oprala ona najgora moguća propaganda. Normalan čovek bi verovatno u međuvremenu razvio određeni osećaj sramote, pošto danas priča jedno, sutra nešto drugo a prekosutra nešto sasvim treće, ali ne i vi. Za pet dana da vam kaže ista ta treš propaganda kako nikakvog rata u Ukrajini nikada nije ni bilo, eto vas dan posle toga ovde da nas prepuni pravedničkog besa ubeđujete da smo slepi kod očiju ako mislimo suprotno. Tako da, dokle god vi nastavite da radite copy-paste te jeftine propagande i ja ću da vas podsećam šta vas je ta ista propaganda ubeđivala koliko pre nedelju ili dve dana. Dakle u samo mesec dana smo prešli put od ahahahahaha kakav rata ahahahaha Truman šou, preko ma naravno da je rat i sada će Rusi da ih pocepaju kao svinja Trabant, do ovih najnovijih bisera mudrosti u kojima je malobrojna ruska vojska herojski napala još malo pa milionsku armiju Ukrajine…!?! Aferim…


Dobar komentar, duhovit. Bio bi dobar i da je o meni. Možda i bolji. :)
tess1 tess1 12:36 26.03.2022

Re: Re:Tešššššššššššš

Lepljiva ta Habzburgpičkovština.

Solo, ne uznemiravaj me. Siledžijo.
benedykt benedykt 12:47 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

milisav68
benedykt
Pod jedan, ti isti ruski demonstranti tj neka krimi ekipa



Zaboravio si - pijana i drogirana.

A i nenaoružan ukrajinski narod.

Te gluposti sa nadrogiranim i pijanim koji napadaju mirne građane ostavljam onoj istoj treš propagandi koja ti je prodala tu maloumnu lagariju koju si već ispričao, tj ovo…
Proruski demonstranti se sklonili u zgradu (dom kulture), ovi je zapalili, pa ko istrči - popije metak, a ko ne on izgori.

Tako je stradalo više od 40 ljudi, i niko za to nije odgovarao.

Lov na proruske građane je svečano otvoren.

Elem, cela idiotarija počinje tako što jedni na druge naleću ukrajinski navijači i ruski anti-majdan demonstranti, odnosno dotična gospoda…

Počinje koškanje i bacanje kamenica, a onda dolazi čuveni beli kombi marke Ford Transit i iz njega iskače naoružana ekipa na čelu sa Vitalijem Budkom znanim još i pod nadimkom Bocman. On puca iz kalašnjikova…

I na mestu ubija navijača FK Černomorec i pri tome ranjava u stomak još jednog momka, koji će posle umreti u bolnici. Nakon toga Bocman sa zamenikom načelnika policijske uprave u Odesi Dmitrijem Fučedžijem, koji je sve vreme pre toga bio sa anti-majdan demonstrantima…

Ulazi u kola hitne pomoći i nestaje da ga niko više nije video u Odesi tj pretpostavlja se da su se obojica krila negde u Pridnestrovlju a par godina kasnije se pojavila i informacija da je Fučedži zatražio rusko državljanstvo. Onda odatle kreće jurnjava za anti-majdan demonstrantima i sakrivanje u zgradi…
benedykt benedykt 13:21 26.03.2022

Re: Ma, pusti...

vcucko
benedykt

Takođe će ostati večna misterija a zašto taj isti NATO, iako je okružio Rusiju sa svih strana, iako je sve kao fol tamo nakrcao sa tim offensive weapons, iako ih trenutno Ukrajina bukvalno cvileći i na kolenima moljaka da urade bilo šta, i dalje ne napada niti im to očigledno ni na pamet ne pada da urade…

To ja tebe da pitam. Stvarno, fra Bago, što ne ulete?
Nije valjda, da su se uplašili

A kurcosvirac im svaki dan zapoveda da uđu, je majku svima po Evropi, pcuje i preti.
Na niske grane ste spali, fra Bago. Kurcosvirac vam svaki dan milosne majke kukavičke i pokvarene, a vi svi nikom ponikoste i crnu zemlju pogledaste.

Što kaže Shmoo da mi je makar jedan dan vaš mozak, da odmorim ko čovek.

Kojim to nama izvini pod jedan, a pod dva nadam se samo da ti ta enormna pamet dozvoljava da vidiš kako su priča o opkoljavanju, raketama i niskom startu za napad na Rusiju, i ono što se trenutno dešava u potpunoj suprotnosti jedno sa drugim. Tako da, hajde samo da se odlučimo koja je opcija u pitanju pošto kao da tu postoji određena šizofrenija u razmišljanju, jer je Rusija čas toliko strašna i moćna da svi okolo drhte pred njom a čas nekakva mučenička žrtva koju su jadnu i naivnu opkolili ti neki zli nacisti i to sa svih strana…
solo solo 13:26 26.03.2022

Re:Benedykt

A evo su kako donose skele…

Odnosno kako uz pomoć tih skela pomažu ovima iz zgrade da siđu…



Dobro bre Benediktanac, kako te ne mrzi.

Znamo,znamo.



I šta sad?



solo solo 13:47 26.03.2022

Re: Re:Tešššššššššššš

Solo, ne uznemiravaj me. Siledžijo.


Đe si se prepoznala frojlajn?
solo solo 13:51 26.03.2022

Re: Benedykt

ubeđeno mislite kako sam ja nekakav ubačeni tajni agent koji je ovde valjda samo vas radi,


Sad smo već i sigurni.

Nemoj laskati sebi.Daleko je to od agenture.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana