Društvo| Planeta| Politika| Život

Kada je počeo rat u Ukrajini?

loader RSS / 16.03.2022. u 00:00

Ne znam kakav je sve odgovor,

ali pitanje je krajnje jednostavno:  Kada je zapravo počeo rat u Ukrajini? 

Ovo "zapravo" je nekima jeres, 

nekima tolerantan odnos prema medijski definisanom zlu, 

nekima lepa prilika da kažu ono drugo... 

Uglavnom, zlo nikada ne počinje tu, gde se razgorelo.  

Ako nema konteksta, onda je istina još dalja.  

K2IimFp.jpg 

A što je istina dalja, to više ljudi strada. 
Može li se istina ispoštovati pre stradanja ljudi? Praksa kaže - ne. Onda, otkud toliko seirenje nad sudbinom nevinih žrtava rata? Čudesno i bezdušno.   

 



Komentari (1104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 18:14 19.03.2022

Re: I još malo ludila

Sami zatvaraju jedini put kojim bi, u nekom ludilu, mogla da im stigne pomoć. Od Amera, Turaka, Betmena, koga god.

Taj put odavno ne postoji, u poslednjih destak dana ni fizički.
Tako da su njima te mine najmanjii problem.

mlatisa mlatisa 19:42 19.03.2022

Re: I još malo ludila

Ali vest dana... ne mogu da verujem koji su to idioti.
Pomorske mine koje su postavili pred Odesom, otkačile se i slobodno plutaju prema Bosforu.


Руку на срце постоје и алтернативна објашњења за то. Нпр. да их је неко откачио. Мада ме не би чудило и да се то десило. Ошљарење у корумпираној земљи није незамисливо. Довољно је да се окренемо око нас па да видимо много таквих примера.
vcucko vcucko 20:27 19.03.2022

Re: I još malo ludila

freehand
Sami zatvaraju jedini put kojim bi, u nekom ludilu, mogla da im stigne pomoć. Od Amera, Turaka, Betmena, koga god.

Taj put odavno ne postoji, u poslednjih destak dana ni fizički.
Tako da su njima te mine najmanjii problem.


Na stranu to. Kad će, za koliko godina Crno more biti bezbedno za plovidbu?
Pričam naravno o prostoj trgovačkoj mornarici, na stranu ratne.

Znaš li da se pola ukupne svetske proizvodnje neona tera preko Odese i Mariupolja? Uglavnom za Kinu i daleki istok uopšte. Koliko znam (priznajem ne mnogo) neon ide u čipove. Znači pozdravila nas proizvodnja uopšte, biće polovna kola ko da su zlatom obložena
freehand freehand 20:44 19.03.2022

Re: I još malo ludila


Na stranu to. Kad će, za koliko godina Crno more biti bezbedno za plovidbu?
Pričam naravno o prostoj trgovačkoj mornarici, na stranu ratne.

Onog momenta kad ludilo prođe brzo će oni to zajedničkim snagama da počiste, ne treba im više od nedelju dana.

solo solo 00:08 20.03.2022

Re: I još malo ludila

Samo znaju onako tupo da bulje i njište "slava Ukrajiiini".


Već viđeno. Ništa novo.

gedza.73 gedza.73 13:46 20.03.2022

Re: I još malo ludila

vcucko
Skoro ko gedža.73.

Gedža je u Srbiji. Bole njega i za Caru MAru i za Putina i za Staljina.

Mada mi je zanimljivo da od Vcucka, ruskava borcava, čitam izveštaje sa terena, sa ratišta. Kapa dole za doslednost
Samo znaju onako tupo da bulje i njište "slava Ukrajiiini"

Ovde si ti nešto gadno pobrkao. Ne njištim ja 'Slava Ukrajini' njihova državam njiihova stvar njištim zbog Srbije čak manje nego što ti njištiš za RUsiju.
Samo znaju onako tupo da bulje

I tupo gutaju do balčaka ruski epp kako Rusiji -zastani ništa ne znače, čak joj smetaju na putu u svetlu budućnost kad će nova Lada da bude bolja nego polovno francusko auto.
gedza.73 gedza.73 13:47 20.03.2022

Re: I još malo ludila

Samo znaju onako tupo da bulje i njište "slava Ukrajiiini".

Već viđeno. Ništa novo.

Misliš stanje redovno?

U Srbiji ništa novo.

freehand freehand 21:08 19.03.2022

Slika govori

- kao hiljadu metaka:

vcucko vcucko 22:21 19.03.2022

Re: Slika govori

freehand
- kao hiljadu metaka:


BFM TV, Francuska.
Pouzdani zapadni mediji ili nešto slute?

freehand freehand 22:24 19.03.2022

Re: Slika govori

vcucko
freehand
- kao hiljadu metaka:


BFM TV, Francuska.
Pouzdani zapadni mediji ili nešto slute?


Ovo je Bajden crtao.
vcucko vcucko 22:32 19.03.2022

Re: Slika govori

solo solo 00:13 20.03.2022

Re:Vcucko




Nešto tu fali. Slučajnoi ili namerno.Kako god. Da pripomognemo.





mlatisa mlatisa 06:56 20.03.2022

Re: Slika govori

BFM TV, Francuska.
Pouzdani zapadni mediji ili nešto slute?

И нас после оптужују за Велику Србију
ovderadiocacka ovderadiocacka 02:39 20.03.2022

americko vidjenje sveta (stvarnosti)

milisav68 milisav68 06:45 20.03.2022

Rusko viđenje stvari

shmoo shmoo 08:21 20.03.2022

Kada je počeo rat u Ukrajini?



Да пробамо, после 600 и кусур коментара, да коначно одговоримо на питање...





shmoo shmoo 09:00 20.03.2022

Re: Kada je počeo rat u Ukrajini?

omega68 omega68 09:45 20.03.2022

Амерички алтруизам

�Сједињене Државе нуде Турској да пребаци украјинским трупама системе противваздушне одбране С-400 набављене у Русији, пренео је Ројтерс позивајући се на изворе.За узврат САД су понудиле Турској да их врати у програм вишенаменског борбеног авиона 5 генерације Ф-35 "Lightning II".
shmoo shmoo 10:04 20.03.2022

Re: Амерички алтруизам

omega68
�Сједињене Државе нуде Турској да пребаци украјинским трупама системе противваздушне одбране С-400 набављене у Русији, пренео је Ројтерс позивајући се на изворе.За узврат САД су понудиле Турској да их врати у програм вишенаменског борбеног авиона 5 генерације Ф-35 "Lightning II".





Шаљивџије.












shmoo shmoo 10:22 20.03.2022

EDIT

"Pusti snovi"

Kao grom iz vedra neba odjeknula je vest da Bugarska neće obnoviti ugovor o snabdevanju prirodnim gasom sa ruskim Gaspromom. Gaspromom.

IZVOR: B92.NET NEDELJA, 20.03.2022. | 09:46

Bugarska, inače, dobija skoro sav gas kroz desetogodišnji ugovor sa "Gaspromom" koji ističe krajem ove godine.


"Pusti snovi“, rekao je Dušan Bajatović, prvi čovek Srbijagasa, govoreći o vesti da Bugarska odustaje od ruskog gasa i Gasproma. "Da li neko misli da je moguće da se prekine Turski tok?", zapitao je Bajatović.

On ukazuje na to da je nejasno kojim bi gasom Bugarska mogla da napuni svoj gasovod, ukoliko ne uzima ruski, i ukazuje na to da je sve to rezultat političkih pritisaka, između ostalog i na Srbiju.

"Ne može Bugarska da obustavi snabdevanje jer bi i sama ostala bez gasa. Radi se o političkoj izjavi i pritisku na nju da se priključi sankcijama“, objasnio je. "To je politička igra“, ističe Bajatović.

"Evropa troši 600 milijardi kubika gasa, od toga je nešto sopstvena proizvodanja a 109 milijardi je iz Norveške dok je 200 milijardi kubika iz Rusije. Kanada i Amerika, čak i da imaju brodove za transport, mogli bi da odbace do 100 milijardi kubika. Ali sa rastom potrošnje koji se očekuje da dostigne 700 milijardi to je nedovoljno“, kaže Bajatović.

On je ukazao na to da Srbija apsolutno ne može ostati bez gasa. Takođe je istakao da je sadašnja cena koju plaćamo izuzetno povoljna. "To nema ni Turska", istakao je Bajatović.

"Sada kroz Ukrajinu gas ide maksimalno. To je biznis razvijenog Zapada“, dodao je.




Šef Dojče banke odbacuje ideju zaustavljanja Severnog toka 1

Šef nemačke "Dojče banke" Kristijan Zeving odbacio je ideju o zaustavljanju gasovoda Severni tok 1.

IZVOR: TANJUG NEDELJA, 20.03.2022. | 13:11 -> 09:45

"Prvo, moraju najavljene sankcije da stupe na snagu. Međutim, sankcije imaju negativan uticaj i na nas, i to moramo izdržati", rekao je on za "Velt am Zontag", prenela je agencija RIA Novosti.

Efekat sankcija biće izuzetno destruktivan, ne samo za rusku ekonomiju, već će, kako je Zeving rekao, imati "negativan uticaj i na nas".

"Ako isključimo Severni tok 1, to ne bi bio samo prekid isporuke ruskog gasa Nemačkoj, već bi uskoro dovelo do ozbiljnih problema u snabdevanju energentima i došlo bi do značajnog povećanja cena u našoj zemlji", rekao je Zeving.

Gasovod Severni tok 1 prolazi kroz Baltičko more i spaja Rusiju i Nemačku, a više od 10 godina kroz njega se Zapadnoj Evropi regularno isporučuje gas.

Ruski energetski gigant “Gasprom” saopštio je danas da nastavlja da snabdeva Evropu gasom preko teritorije Ukrajine, u skladu sa zahtevima evropskih potrošača.

Kompanija je saopštila da zahtevi za isporuku na današnji dan iznose 106,6 miliona kubnih metara, prenosi agencija Rojters.

Ruski gas čini oko 40 odsto uvoza prirodnog gasa u EU.


"Embargo bi naneo više štete Nemcima nego Rusima"

Šef nemačkog industrijskog sindikata IG Metall Jorg Hofman poručuje da bi neposredni embargo na ruski gas, ugalj i naftu bio kontraproduktivan.

IZVOR: B92.NET NEDELJA, 20.03.2022. | 09:10 -> 09:00

Predsednik tog sindikata smatra da je zaustavljanje uvoza važnih sirovina iz Rusije pogrešan pristup i da bi to bilo pogubno za nemačku privredu. Prema njegovom mišljenju, Nemačka ne može da se nosi sa zabranom uvoza ruskog gasa i nafte.

"Neposredni embargo na gas, kameni ugalj i naftu bio bi kontraproduktivan i naneo bi štetu ekonomiji i potrošačima u Nemačkoj mnogo više nego Rusiji", rekao je sindikalac u intervjuu za Handelsblat.

On je poručio da je jasno da Nemačka mora više da diverzifikuje svoj uvoz energije ali dodao da se "to se ne dešava preko noći".

Hofman je takođe kritikovao spoljnotrgovinsku politiku EU u pogledu snabdevanja energentima i sirovinama.

U nastojanju da pronađe raznovrsne izvore sirovina, možda je trebalo više pažnje da posveti siromašnijim zemljama i njihovim razvojnim mogućnostima, naglasio je predsednik najvećeg nemačkog sindikata.

"Umesto toga, gledali smo kako zemlja za zemljom postaje zavisna od Kine", naglasio je.



Gasprom: Nastavljamo da snabdevamo Evropu gasom preko Ukrajine


alselone alselone 10:18 20.03.2022

VS

shmoo shmoo 10:33 20.03.2022

Re: VS

alselone





Додај Годзили и Конгу шајкаче, брате, да илустрација буде потпуна.


Немој да ризикујеш к'о Турци, јербо ништа онда од продаје карата.


NA EUROBASKETU ZABRANILI ŠAJKAČE, SRBI OTIŠLI!










solo solo 12:06 20.03.2022

.

shmoo


De si Debeli.

Ode još jedan vikend oca mu 'ebem a ovde se još ,,ratuje,,

Kako stoje stvari na kladionici?

Rusi iz X u 1. Mala kvota ali ishod izvestan.

A male kere gledu i kevću. Ako.

Pozdravi Čarlija ako ga vidiš

omega68 omega68 13:01 20.03.2022

Re: .

omega68 omega68 13:22 20.03.2022

Re: VS

Војници Националне гарде током операције ослобађања града Изјума у области Харкова ухватили су бројне вође националних формација и саучесника СБУ, запленивши важна документа. 40 војника и специјалаца уручено је за награде за учешће у ослобађању града, преноси Национална гарда.

+
Долази до масовне предаје украјинске војске у рејону насеља Копилов, Кијевска област. Ово је село западно од Кијева на аутопуту Е40 Кијев-Житомир.

Према онима који су се предали, команда 14. бригаде Оружаних снага Украјине је деморалисана и збуњена, војници напуштају своје положаје и на сваки начин траже улаз у руске трупе, одлучују да се предају и сарађују са Оружаним снагама РФ.
solo solo 13:37 20.03.2022

Re: VS

Украјинa је деморалисана и збуњена,
ухватили су бројне вође националних формација и саучесника СБУ,



'VATAJ SVEEEEE!



gedza.73 gedza.73 13:56 20.03.2022

Re: VS


Gotivniji mi King Kong. Drug Gvozden neka bude Godzila, ionako udara unaokolo bez veze.
A kao ustupak protivniku, pošto sam prvi birao, dajem mu da muzička motivaciona podloga bude sojvetsko-Putinova himna i da na Gvozdenovom dupetu (kao oni japanski ratnici sa zastavicama što im lepšraju dok se mlate) bude zakačena zastava koja ima srp i čekić ali ujedno i nema (kao oni dečiji medaljoni koji kad se zagreju vidiš dal je ispod veverica ili zajec pa tako i on može po potrebi da bude za i protvi dekomunizacije). Na šubaru umesto kokarde da okači Putinovu petokraku Novog ruskog globalnog poretka

Meni za dupe da se zakači znak Alfe Romeo ali na ćirilici sa rotacionim svetlom 'Izdajnik ruskoga roda' i stilizovan znak Luj Viton u roze boji.... Dobro možda to jeste malo previše gej a i ruski bogataši vole te markirane šljašteće robne marke sa što vidljivijom oznakom

solo solo 14:09 20.03.2022

Re: VS

Meni za dupe da se zakači znak Alfe Romeo ali na ćirilici sa rotacionim svetlom 'Izdajnik ruskoga roda' i gej stilizovan znak Luj Viton u roze boji....



Ima kraća verzija на ћирилици наравно.



Šega. Ništa lično.

Zekimo se.
gedza.73 gedza.73 14:27 20.03.2022

Re: VS

Šega. Ništa lično.
Zekimo se.

Opušteno
Retko kad nešto sa bloga primam baš lično mada se desi da popizdim.

Al nije ti loša ideja. Možda da okačim zelenu salatu... ne, nju je zauzeo onaj ruski 'dva mladeža, tri padeža' što bi da ga lična karta podmladi Bogoljubi Karići



solo solo 14:38 20.03.2022

Re: VS

Možda da okačim zelenu salatu... ne, nju je zauzeo onaj ruski 'dva mladeža, tri padeža' što bi da ga lična karta podmladi Bogoljubi Karići


Да,да Боги визионар. Иде испред времена.Тешко њега стићи.

Nego igraš li basket?

Šah.

E jbg.




A nisi muzičar? Ideš kod tetke po lekove?

Sviraj nešto. Bolje ti je.

gedza.73 gedza.73 14:41 20.03.2022

Re: VS

Nego igraš li basket?

Cop. Ja sam kurjak samotnjak. Samo individualni bazični sportovi. Trčanje, plivanje i bajs. Sam pao, sam se ubio.
softelectronics_e softelectronics_e 14:53 20.03.2022

Re: .

solo
shmoo


De si Debeli.

Ode još jedan vikend oca mu 'ebem a ovde se još ,,ratuje,,

Kako stoje stvari na kladionici?

Rusi iz X u 1. Mala kvota ali ishod izvestan.

A male kere gledu i kevću. Ako.

Pozdravi Čarlija ako ga vidiš


Tu sam!
Samo da prijavim ljudstvu i Benediktu da sam upravo završio ručak.
Nakon jučerašnjeg izletničkog menija u Beloj Crkvi i Kovinu, danas je na redu bio dijetalni - pečeni karfiol sa krompirom, pileća džigerica (sa strane sitno naseckani beli luk, pa ko koliko voli - ja volim), te zelena salata.
Milina koliko ove trivijalne namirnice mogu da budu ukusne kada neko zna kako da ih spremi.
A moja žena zna.
Naravno, bez ikakvih egzotičnih pomodarskih začina.

solo solo 15:01 20.03.2022

Re: .

pileća džigerica (sa strane sitno naseckani beli luk, pa ko koliko voli - ja volim), te zelena salata.



Toooo Čaki, zdravlje na usta ulazi.

alselone alselone 16:42 20.03.2022

Re: VS

znak Alfe Romeo

E, Gedžo, što ti ne živiš u Italiji kada je toliko hvališ?
softelectronics_e softelectronics_e 16:48 20.03.2022

Re: .

solo
pileća džigerica (sa strane sitno naseckani beli luk, pa ko koliko voli - ja volim), te zelena salata.



Toooo Čaki, zdravlje na usta ulazi.


Normalno!
Sutra počinje pileća nedelja, tako da bi mogao, koliko sutra, da padne pileći paprikaš.
Nek' ide život!
shmoo shmoo 17:40 20.03.2022

Re: VS

solo

De si Debeli.

Ode još jedan vikend oca mu 'ebem a ovde se još ,,ratuje,,



Туј сам, матори!







'VATAJ SVEEEEE!



То, браћо Чечени!!!

Најебите се миле мајке тим украјинским нацошима к'о што смо се најебавали мајке оним немачким нацошима 1945!

Ахмат сила!!!


«Вся суть бандеровцев, как только оказываются наедине с чеченскими спецназовцами».


EDIT: Нисам ти то причао, матори.

У мојој старој улици на старој Чукарици између Храма Светог Ђорђа и Хиподрома, негде на пола улице отприлике крај средње од три постојеће бандере, октобра 1944. био уништен један руски тенк са све посадом.

До пре 15 година редовно се свакога октобра код те бандере остављало цвеће у спомен на погинуле Русе у ослобађању Београда од нациста.

Сада, међутим, дошли неки нови станари у новоизграђене зграде у тој мојој старој улици и они немају појма шта се ту догодило и каква се драма живота и смрти ту одигравала.

Иначе, тог истог октобра 1944. швапски снајпериста који се био намонтирао на врх димњака фабрике шећера успео је да потрефи балонче ракије које је мој прадеда љубоморно чувао у шупи да се прослави истеривање нациста из Београда. И то је Шваба погодио балонче при дну, па је сва ракија исцурила низ двориште све до улице и сва се улица осећала на ракију.

Мој прадеда то никада није Швабама опростио.

Ја сам на прадеду.

gedza.73 gedza.73 17:47 20.03.2022

Re: VS

alselone
E, Gedžo, što ti ne živiš u Italiji kada je toliko hvališ?

Pa živim. Tamo-vamo. A jel si kad čuo ti mene da sam ja igde napisao kako je Salvini mnogo dobar suverenista-političar? Ili da sam hvalio Berlsukonija? Da li sam bilo kada bilo gde pisao o italijanskom naouržanju (čak sam se zajebavao sa njihovom vojnom spremnošću)
Nekoliko puta sam pisao da se Italija promenila kako je novac počeo da isparava (prvi presek devedeseta, drugi lira u euro, treći sad) i kako su počeli da traže krivce. Pisao sam da su napali emigrante i kako su na televiziji ciljano pustali vesti o 'strašnim' emigrantima koji bacaju njihovu hranu i ubijaju penzionere. Pisao sam i nekoliko puta kako su sa njihove teritorije poletali avioni na Srebiju, da je američki avion srušio žičaru i da niko nije smeo da pisne, da je karabinjer Srbinu kome je pedofiličar komšija spopadao ćerku rekao da ćuti i ne priča... Italija nije zlatno mesto postoji izreka među Srbima
svi otišli na Zapad, samo mi došli u Italiju
Državna služba probaće ponekad da uskrati neka tvoja prava vašarskim marifetlucima ako nisi dovoljno uporan i lako odustaješ. Takođe će ti pomoći. Kad je gužva odmah ustaje službenik da tu gužvu smanji, kad si bolestan katolički Caritas će ti pomoći (mogu da ti pronađem brojeve ljudi tu kod tebe u Novom Sadu pa da ti kažu uporedna iskustva iz naših i njihovih bolnica prema srpskoj deci)


To što pišem o njihovoj privredi da je odlična u skoro svakoj oblasti ne znači da bilo kome branim pa ovde piše o dostignućima ruske privrede (a da nije onaj ruski aparat za zavarivanje koji prolupa na drugoj eletrodi 3,25).

Ja sam u Italiji živeo i živim. Mogu da kritikuje dosta toga, mogu da hvalim dosta toga. Aj sad pitaj rusofile koliko njih je živelo u Rusiji i koliko njih j e izreklo neku kritiku na račun Putinovog režima. Čak hvale Staljina, sadističkog ubicu i okupaciju istočne Evrope kao jedno od dostignuća nakon II svetskog rata

Znaš onaj vic kad su pitali Makedonca šta zna da radi. kaže
Znaem si da kopam
- Ama znaeš li još nešto
Paaa znaem si i da ne kopam

eto i ja znaem i da živim u It a znaem si i da živim u Srbiji

Moram da te pitam još nešto. Šta bi ti mislio o meni da znaš kako je moje dete i Italiji a da ja svaki bogovetni dan ovde pričam kako je Rusija najbolja i najpravednija zemlja na svetu. Da li bi me u nekom trenutku pitao
- Dobro bre gegula aj ne ***** više posalo si dete u italiju a nama ovde prosipaš pamet. Kad pošalješ dete u Rusiju onda pričaj šta oćeš, ovako si isti kao Vučelić Milorad.

A znaš što ne može? Što Rusija finansira Srbe sa samo 20 (dvadeset) eura.

alselone alselone 17:48 20.03.2022

Re: VS

Ja sam u Italiji živeo i živim.

Izvini onda, razumeo sam da si živeo kada si bio klinja a da danas živiš ovde a radiš sa njima.
alselone alselone 17:50 20.03.2022

Re: VS

Šta bi ti mislio o meni da znaš kako je moje dete i Italiji a da ja svaki bogovetni dan ovde pričam kako je Rusija najbolja i najpravednija zemlja na svetu. Da li bi me u nekom trenutku pitao
- Dobro bre gegula aj ne ***** više posalo si dete u italiju a nama ovde prosipaš pamet. Kad pošalješ dete u Rusiju onda pričaj šta oćeš, ovako si isti kao Vučelić Milorad.

Ne bih te pitao. Ko zna zašto je tamo. Možda studira italijanski, možda studira umetnost, može tvoje dete voli italiju a ti rusiju, možda je odande došla stipendija, možda je sticaj okolnosti, možda planira da bude tamo dok ne završi faks pa da beži dalje, možda je tatmo bolja lova, možda se zaljubio u italiji, možda je bliže kući, možda ga je firma poslala, možda imate rodbinu tamo, možda... razumeš, toliko je možda da te ne bih tako nešto pitao.
gedza.73 gedza.73 18:07 20.03.2022

Re: VS

Izvini onda, razumeo sam da si živeo kada si bio klinja a da danas živiš ovde a radiš sa njima.

Imam državljanstvo i još uvek tzv. rezidencu, odnosno stan (mada sam se u jednom trenutku odjavio ali zadržao stan... tačno 12 km do Lago di Garda... na čijem dnu leži poneka neispucala bomba sa aivona koji se vraćao sa srpskog neba). Do skoro je čak stajao auto sa srpskim tablicama ispred stana dok nisu zbog RUmuna pooštrili kontrolu. Po zakonu sa njihovim papirima ili državljanstvom možeš da vodiš auto do godinu dana a nakon toga moraš sa njihovim tablicama. Rumuni kupe automobile velike kubikače i ne plaćaju osiguranje pa kad se namnožilo država je rekla od sutra svaki auto koji krši zakon u kafez plus kazna.
nsarski nsarski 18:10 20.03.2022

Re: VS

Ili da sam hvalio Berlsukonija?


Jebote, on je moj omiljeni političar koga su zajebale one "komunističke kučke iz Milana". Čovek je isti ko Jezda, samo bogatiji i prisebniji. Potpuno nadrealan, doklegod nije u tvojoj zemlji. Inače, skandal.
No, bez zezanja, nadam se da si video Loro



Ja ga hvalim gdegod stignem. Film, mislim. Ah, papa Silvio!
Nego, vidim da su Talijani počeli da se brinu oko veličanstvenih vila ruskih oligarha u Forte dei Marmi, kao što je vila Olega Tinkoff-a


ali posebno ne treba obraćati pažnju na vilu, par kilometara dalje uz obalu, koja pripada heroju Zelenskom



Sloboda narodu! Dole oligarsi!
gedza.73 gedza.73 18:11 20.03.2022

Re: VS

možda planira da bude tamo dok ne završi faks pa da beži dalje

On je prvo kao nešto gledao Rusiju ali otišao na drugu stranu.
A zamisli pre mi poslao dva snimka. Prvi je zvučni gde sa taksistom priča na nemačkom. U jednom trenutku ga taksita pita šta je a ovaj odgovara Srbin
-OOOOOO (oduševljeno)
Pa onda video zapis gde Rus pozdravlja celu porodicu na ruskom i želi nam sve najbolje.

A i taj je Rus u belom svetu.
shmoo shmoo 18:12 20.03.2022

Re: .

softelectronics_e

Samo da prijavim ljudstvu i Benediktu da sam upravo završio ručak.

te zelena salata



Насецкаш у њу овај рани чери парадајз и све пуца, брате!

(Иако ће те припадници круга одабраних на Блогу Б92 због тог парадајза црвене боје одмах оптужити за идеолошко застрањивање.

Али либо те туки, Чарли. Пријатно!)

gedza.73 gedza.73 18:16 20.03.2022

Re: VS

Jebote, on je moj omiljeni političar koga su zajebale one "komunističke kučke iz Milana". Čovek je isti ko Jezda, samo bogatiji i prisebniji. Potpuno nadrealan, doklegod nije u tvojoj zemlji. Inače, skandal.

Lik je kombinacija Velje Ilića i palme.
On je deo Milana izgradio tako što je oprao pare mafijašima pa nakon toga legalizovao u Mediaset.
Uhvatili ga sa nekom kurvom, čini mi se na granici godina da bude maloletnica pa ispao opšti haos. Čak je kupio dve vile, jednu za prijeme drugu za 'zadovoljstvo'.

Ma njihovi političari su čudo. Što kažu Italijani 'samo se qrci menjaju, dupeta su stalno naša'.

Da samo vidiš koliko su projekata nedovršenih imali u koje su skrkane ogromne pare koje je u stvari neko pokrao. Bukvalno most koji ne vodi nigde, bolnica potpuno opremljena koja se ne upotrebljava i ruinirana, prevare, 'slepi' penzinoeri koji igraju fudbal, lažne doktorske (medicina) diplome iz Moldavije...

I nije tamo samo Zelenski. Ima tu od svačega. Malo Italija, malo Švajcarska.


gedza.73 gedza.73 18:25 20.03.2022

Re: VS

ego, vidim da su Talijani počeli da se brinu oko veličanstvenih vila ruskih oligarha u Forte dei Marmi, kao što je vila Olega Tinkoff-a

Ne sećam se baš svih detalja ali neka emisija sa ženama 'gdeizaći, štaobući'. Pre nekoliko godina. Italijanke pričaju o Rusima sa nipodaštavanjem. Uključuju Ruskinju. Ruskinja obučena sa stilom i merom, priča perfektno italijanski. Odrala ih u emisiji. A vaspitano.

Takođe se sećam nekog njihovog rijaliti cirkusa gde ljudi pokazuju svoje talente. Izlazi lik, zategnut kao tambura, žilav, oniži i plav.
kad je zapevao neku opersku ariju svi skočili na noge. Bivši oficir, Ukrajinac. Sad ne znam više šta su ti Ukrajinci dal Rusi ili nešto treće ali baš sam ga zapamtio.

Isto su radili seriju dokumetaraca o strancima gde se Italijani žale kako im stranci uzimaju posao (uglavnom ih intervjuišu po šetalištima, barovima). Onda pitaju strance koji rade noćne smene (ja sam radio u fabrici gde su samo Italijani bili i ja jedini stranac u prve dve... noćnu Kinezi i crnci). Šižćenja, održavanja, skupljanja smeća.

Kad su pitali mlade da li bi radili te poslove svi su odgovorili odrečno.

Ovo čisto da kažem kako nemam problem da kažem kako It i cela EU nisu idealne.

Ali imam problem ako treba da neko nameće kako je bolja opcija Putinova Rusija. Gadno mi zaličuje na onu sovjetsku propagandu po Srbiji kako ništa ne valja i kako će svi da živimo bolje kad bude došla njihova vlast a mi budemo sovjetska gubernija. Još kad ne vidim raskid Rusije sa tom ideologijom nego upravo jahanje na istom talasu mora da mi oprostite na ovolikoj količini nepoverenja.
alselone alselone 18:28 20.03.2022

Re: VS

Imam državljanstvo i još uvek tzv. rezidencu, odnosno stan (mada sam se u jednom trenutku odjavio ali zadržao stan... tačno 12 km do Lago di Garda

I odlučio si da živiš u Šumadiji. Eto, to je patriotizam.
omega68 omega68 18:49 20.03.2022

Re: VS

Ovo čisto da kažem kako nemam problem da kažem kako It i cela EU nisu idealne.

N. Babić: Kako su vazalske vlade iz EU odsekle granu na kojoj sede


LINK

Lukašenko nije lagao. Nakon otvaranja granica, litvanski stanovnici su doista organizovali masovno hodočašće u relativno prosperitetnu Bjelorusiju po lijekove, hranu i gorivo. I nije ni čudo, budući da soli više ne možete pronaći na policama trgovina čak ni u Viljnusu, a oni proizvodi kojih ima su poskupjeli. Zbog toga se litvanski automobili, napunjeni svime što mogu, te s punim rezervoarima i osnovnom robom, vraćaju u domovinu kako bi se narednog dana ponovno vratili u Bjelorusiju u kupovinu. I nikoga ne sramoti činjenica da je upravo litvanska vlada najglasnije zagovarala uvođenje sankcija Moskvi i Minsku.
gedza.73 gedza.73 20:13 20.03.2022

Re: VS

alselone
Imam državljanstvo i još uvek tzv. rezidencu, odnosno stan (mada sam se u jednom trenutku odjavio ali zadržao stan... tačno 12 km do Lago di Garda

I odlučio si da živiš u Šumadiji. Eto, to je patriotizam.

Kad sam odlučio da se vratim svi naši tamo su rekli kako sam lud.
Reko
ako je na semaforu sto jugića, moj će da bude sto prvi

bez obzira na sve mislim kako je Srbija dobra zemlja za odrastanje mada mi se mnoge stvari ne dopadaju i još više mi se ne dopada što te loše stvari dobijaju na ubrzanju. Pored toga mi se ne dopada insistiranje, koliko vidim većine, na sovjetskom putu. Takav sistem nije svojstven ni Srbiji ni srpskoj istoriji ni mestu gde se Srbija nalazi. Srbiju vraćamo našim većinskim opredeljenje u otomansko carstvo ili u sojvetsku guberniju. Što je najgore sami svojom voljom.
gedza.73 gedza.73 20:21 20.03.2022

Re: VS

N. Babić: Kako su vazalske vlade iz EU odsekle granu na kojoj sede

Naravno da je kriza. Naravno da postoji stepenovanje te krize.
Pravo pitanje iz teksta da li bi Litvanci radije živeli u Belorusiji ili Belorusi u Litvaniji?

SAD i Rusija će da se dogovore preko leđa Ukrajine, EU će neko vreme da provede u krizi (koja se posledično preliva kod nas), američki, ruski i kineski tajkuni će da žive lepo kao i pre rata a sirotinja gore.


vcucko vcucko 21:14 20.03.2022

Re: VS

gedza.73
Izvini onda, razumeo sam da si živeo kada si bio klinja a da danas živiš ovde a radiš sa njima.

Imam državljanstvo i još uvek tzv. rezidencu, odnosno stan (mada sam se u jednom trenutku odjavio ali zadržao stan... tačno 12 km do Lago di Garda... na čijem dnu leži poneka neispucala bomba sa aivona koji se vraćao sa srpskog neba). Do skoro je čak stajao auto sa srpskim tablicama ispred stana dok nisu zbog RUmuna pooštrili kontrolu. Po zakonu sa njihovim papirima ili državljanstvom možeš da vodiš auto do godinu dana a nakon toga moraš sa njihovim tablicama. Rumuni kupe automobile velike kubikače i ne plaćaju osiguranje pa kad se namnožilo država je rekla od sutra svaki auto koji krši zakon u kafez plus kazna.

Toliko znaš da sam rođen i odrastao u kraju koji je (blago rečeno) u talijanskom kulturnom krugu (tumači kako hoćeš). Jezik govorim dobro, bez ikakvog akcenta (ma koliko već decenijama van tog kruga, ali u nekim retkim slučajnim prilikama bukvalno provali iz mene, taljanci ostanu onako). Još mi je baka pričala (išla svojevremeno na posao sa Zameta na Sušak, to je tad bilo kroz Italiju) kako su njihovi officiali bili fini, a naši se samo drali.
Volim ih, kad osvoje nešto u fudbalu meni kao da su naši osvojili.

Ali za tu neku varijantu trbuhom za kruhom - nikad pa ni tad. Mislim na tu settentrionale Italiju, a tu se jedino i isplati otići u prosto ekonomskom smislu. Tvrdim da samo mali procenat naših ljudi može tamo potpuno da se saživi sa njima. Da ih u potpunosti prihvate kao njihove. A to je tamo neophodno, upravo zato što Italija istorijski nije imigrantska zemlja.

U toj varijanti, samo sever, onaj germanski, gde je ein-und-zwanzig, zwei-und-zwanzig... član, paargraf, alineja. Ono mašinac u Dojčlandu, to je neki optimum za većinu ovdašnje sive mase. Italia no.
gedza.73 gedza.73 22:21 20.03.2022

Re: VS

Tvrdim da samo mali procenat naših ljudi može tamo potpuno da se saživi sa njima. Da ih u potpunosti prihvate kao njihove. A to je tamo neophodno, upravo zato što Italija istorijski nije imigrantska zemlja.

Grešiš. I to je upravo ono što sam nekoliko puta pričao. Već druga generacija dece onih ljudi koji su sredinom devedesetih otišli su Italijani. U Srbiju skoro da ne dolaze a neki su već u braku sa Italijanima ili Italijankama.
Ljudi koji su ostali tamo gde su došli su prepoznatljiviji u tim mestima nego u mestima gde su rođeni.

Nije pravilo ali čudna podudarnost kod nekoliko srpskih porodica koji su otišli dalje u Švajcarsku da su njihova deca u vezama sa Italijankama-Italijanima.

Već kod njihove dece srpska linija ostaje u maglovitoj prošlosti
Dosta Albanaca je emigriralo tamo dvadesetih, bukvalno su cela sela njihova. Čisti italijani danas. Imaš baš mnogo mešovitih brakova(Eritreja) isto Italijani. Pre će doći do tog nekog neprihvatanja na koje misliš na liniji sever - jug nego na ovoj koju ja pominjem. Ali da rasizam postoji svudda, postoji. U Italiji je vidno, mada niko neće da pokaže ili glasno izgovori prema ljudima druge boje kože (Indija, pakistan, Maroko, Alžir, Nigerija, Senegal...)

U toj varijanti, samo sever, onaj germanski, gde je ein-und-zwanzig, zwei-und-zwanzig.

Delimično tačno. U Bozenu ponekad bolje prođeš kao Srbin nego kao Italijan.

naravno kako ima i drugih primera ali Srbi se lako asimiluju. I kao što reko' sledeća generacija je skoro domorodačka koja sve manje ima kontakta sa ne mogu baš reći zavičajem pošto dosta njih nije ni rođeno u Srbiji. Ništa ih nešto ne vezuje za ovo podneblje.
gedza.73 gedza.73 22:42 20.03.2022

Re: VS

Omega druže pričao sam sa Hrvatom koji živi u Litvaniji (oženjen Litvankom imaju klinca od nekih dvanaest godina, bajker i bilder). Kaže kako prodavnice nisu prazne, da ima svega, taksi i busevi idu bez problema. Ne kažem kako ovo iz teksta nije istina ali ne deluje mi iz njegove priče da je baš toliko dramatično kao kad smo mi išli u Segedin po salame i viršle. Jesu kaže malo ispraženjeni rafovi sa alkoholnim pićima posle proslave sv. patrika ali i njih dopunjuju

vcucko vcucko 23:22 20.03.2022

Re: VS

gedza.73
Tvrdim da samo mali procenat naših ljudi može tamo potpuno da se saživi sa njima. Da ih u potpunosti prihvate kao njihove. A to je tamo neophodno, upravo zato što Italija istorijski nije imigrantska zemlja.

Grešiš. I to je upravo ono što sam nekoliko puta pričao. Već druga generacija dece onih ljudi koji su sredinom devedesetih otišli su Italijani. U Srbiju skoro da ne dolaze a neki su već u braku sa Italijanima ili Italijankama.

Druga generaciaj je domaća gde god, ta generacija je tamo rođena i odrasla, a (ipak) nismo Arapi.

Govorim o prvoj generaciji, migrantu ili pečalbaru kao takvom. Tu je ipak bolja opcija neka germanija. Ili naravno prekomorske anglosaksonije, koje u suštini i jesu imigrantske i gde postoji uhodan mehanizam za to već 200-300 godina. Naravno pod uslovom da si pre toga raskrstio sam sa sobom.

Ko traži mesto gde će na sve strane da sklapa kafanska prijateljstva, taj bolje da ostane u svom selu. O tome pričam.
milisav68 milisav68 00:02 21.03.2022

Re: VS

gedza.73
Pored toga mi se ne dopada insistiranje, koliko vidim većine, na sovjetskom putu.

A koji je to sovjetski put?

Šta i koliko znaš o Rusiji danas?
gedza.73 gedza.73 12:18 21.03.2022

Re: VS

vcucko
Govorim o prvoj generaciji, migrantu ili pečalbaru kao takvom.

I Italijan je nekad bio Grk. Uvek ima prva generacija bilo da je u pitanju Srbija, Afganistan, Nemačka ili Rusija.

Ode jedan beogradski taksista da radi u neku firmu. Ima par sa Balkana i jedan ga pita
- Jel si ti novi?
a on onim nazalnim beogradski otegnutim
- Hm, kevu mu jebem pa dokle bre više u ovu Italiju da budem nov
(u tom trenutku sastavio sa skoro tri decenije)
gedza.73 gedza.73 12:29 21.03.2022

Re: VS

milisav68
A koji je to sovjetski put?
Šta i koliko znaš o Rusiji danas?

Pa ne znam ni šta ima u aparatu za kafu pa se odlučim za model koji većina koristi.

Rusija od devedesete nije učestvovala ni u kakvom svetskom ratu. Da kažeš kako su je držali Amerikanci mada je nategnuto jer je onda američki Jeljcin postavio Putina na vlast (a pre toga su imali od drugog svetskog rata totalitarizam i apsolutnu vlast plus pljačkanje evrospkih kolonija pa nisu ništa napravili)

Putin je na vlasti nešto jače od dvadeset godina (što ti govori da je Rusija autokratija... ne ulazim dal bi mogla da funkcioniše u demokratiji). To ti je period u Srbiji 1918-1938 ili u Evropi ugrubo od kraja rata do sedamdesete.
Srbija je izašla iz strašnog rata bez stanonvištva i kapitala pa je uspela da se razvije uprkos smetnjama italijanskih fašista, hrvatskih ustaša i sovjetskih komunista.

Evropa je napravila privredni bum i krenula sa ujedinjavanjem.

Rusija pod Putinom je, kako smo već zaključili, suverena država, niko joj se ne meša u untrašnju politiku, prebogata sirovinama, nafta, gas, jaka sa naoružanjem i?

Koliko imaš klipova na YT 'kako otići u Rusiju?' a koliko 'kako otići u Kanadu, Nemačku, Švajcarsku, Ameriku?'

Eto sad na prvu i ti i ja imamo mnogo rođaka, mnogo poznanika na Zapadu koje možemo da pozovemo i pitamo ih kako se oseća kriza kod njih. Aj probamo da nađemo nekog u Rusiji. Ne da je u Nemačkoj pa da ima neke veze sa Rusijom i da pita šta se dešava tamo nego da su mu baš dupe i glava u Rusiji.

To meni govori o sistemu. Koji niko neće da kupi iako ga hvali.




vcucko vcucko 13:25 21.03.2022

Re: VS

gedza.73

jer je onda američki Jeljcin postavio Putina na vlast

Putin je na vlasti nešto jače od dvadeset godina (što ti govori da je Rusija autokratija

Koliko imaš klipova na YT 'kako otići u Rusiju?' a koliko 'kako otići u Kanadu, Nemačku, Švajcarsku, Ameriku?'

1. Jeste. Što otvara razna pitanja (da li je Jeljcin zaista bio američki čovek, da li su oba pa se Putin oteo...) - nagvaždanja za ispred zadruge.

2. Rusija je imperija starog tipa. Da li je auto, moto, otorino ili laringo to vidi opet ispred one zadruge.

3. Objasnili ti već ljudi ovde, Rusija je sa 11,5 miliona imigranata valjda druga na svetu (iza USA); iz Srbije desetine hiljada rade i žive tamo, malo li je?

A propos ovog trećeg: ne vidim ni imigrantske kolone prema tvom kraju (beše negde prema Osečini, Peckoj? ako sam dobro uhvatio, a i nebitno). Pa niko ovde ne visi danju i noću, ne upire prstom u tebe, ne skače na jednoj nozi i dernja se u-ta-ta. Što ti ovde (i samo to) radiš danima, mesecima, godinama.
A da, to bi bila Lombardija ili bar Toskana, samo da ne postoji Rusija.

Jednom ću valjda naći neki razlog da posle onog mosta u Valjevu skrenem desno, čisto me zanima da vidim kako to izgleda. Naravno posle tvojih tirada ne pada mi na pamet da krenem sam. Kad mi Ramzan dođe u posetu, taman. Samo da pozavršava neke neodložne poslove po nekim nedođijama
gedza.73 gedza.73 14:04 21.03.2022

Re: VS

Što otvara razna pitanja (da li je Jeljcin zaista bio američki čovek, da li su oba pa se Putin oteo...) - nagvaždanja za ispred zadruge.

Ništa je ne 'nagvaždam'.
Rečeno je kako je Jeljcin američki čovek.
Putina je postavio Jeljcin.
Sad ovi ispred zadruge neka zaključuju sami. Samo se plašim da im ne izgori instalacija zbog ove dve informacije.
Rusija je imperija starog tipa

Super onda. Imperija iz XIX i XX veka treba da vlada Evropom u XXI veku
Objasnili ti već ljudi ovde, Rusija je sa 11,5 miliona imigranata valjda druga na svetu

A ja sam pitao koliko ljudi iz ovog dela se opredljuje da ide u Rusiju. Kad bi tim emigrantima dopustili da uđu u EU bez viza iz Rusije bi peške ogroman broj njih pobegao preko noći.

iz Srbije desetine hiljada rade i žive tamo, malo li je

prvo kažeš kako je ogromno prostrantvo a sad nekoliko desetina hiljada . U proporciji više Srba otišlo u prvoj polovini XIX veka karavanima.
A propos ovog trećeg: ne vidim ni imigrantske kolone prema tvom kraju

Srbija je imala priliv stanovništva tokom devedesetih negde oko 400 000 - 500 000.
A dolaze sporadično i neki stranci.
Pa niko ovde ne visi danju i noću, ne upire prstom u tebe, ne skače na jednoj nozi i dernja se u-ta-ta. Što ti ovde (i samo to) radiš danima, mesecima, godinama.

Pa kad stojite na jednoj nozi kao baba jagina kuća i danima se dernjate 'utata-tata rusija sila najjača' normalno kako će da mi dopizdi i da stalno pitam šta čekaju ljudi kojima je Rusija najbolja, što ne idu.
te danas ću, te sutra ću a niko ne mrda
A da, to bi bila Lombardija ili bar Toskana, samo da ne postoji Rusija

ne brinem se ja ni za Rusiju ni za Toskanu. Meni ne pada na pamet da ratujem za Italiju kao neki za Rusiju. Ako sam glup nisam lud što kaže vic.
Naravno posle tvojih tirada ne pada mi na pamet da krenem sam. Kad mi Ramzan dođe u posetu, taman

kakav deda, takav unuk. Deda sa Carom Marom ubijao Srbe a ti bi sa ruskim mudžahedinima. Da ti nije Tito neki rod?


vcucko vcucko 14:54 21.03.2022

Re: VS

gedza.73

Naravno posle tvojih tirada ne pada mi na pamet da krenem sam. Kad mi Ramzan dođe u posetu, taman

kakav deda, takav unuk. Deda sa Carom Marom ubijao Srbe a ti bi sa ruskim mudžahedinima. Da ti nije Tito neki rod?

Ne izvrći.
Lepo rekoh: obišao bih, video šta ima, možda pazario malo kajmaka/pršute/radže, šta god da je dobro tamo. Ali posle tvojih tirada ne smem sam.
Zato bih poveo Ramzana, da mi čuva stra'.
Jel mi za zameriti?!
gedza.73 gedza.73 15:01 21.03.2022

Re: VS

Ne izvrći.

Zato bih poveo Ramzana, da mi čuva stra'.

Rekao si kako češ da dođeš u Srbiju sa Putinovim mudžahedinom.
Tako isto kaže neki sledbenik Nasera Orića. Doduše za prozivku pošto su tvoji, kako kažeš, naučili da ratuju u tuđim vojskama protiv Srbije a i kad dođu misle da im je Srbija ratni plen jer je ne osećaju svojom domovinom nego pate za KuK ili SSSR monarhijom. Plaćenici
Jel mi za zameriti?!

Ma jok. Opušteno.
milisav68 milisav68 15:33 21.03.2022

Re: VS

gedza.73
To meni govori o sistemu. Koji niko neće da kupi iako ga hvali.

Znači ne znaš, a i imaš pogrešne informacije u vezi useljenika.

Ti živiš u 1990. godini, a sada je 2022. i Rusija je sasvim drugačija zemlja.Jeste da nema standard zapada, ali ga polako pristiže.

Imao sam jednu komšinicu koja je skoro ceo radni vek provela u Francuskoj, i to tako što je po ceo dan sedela u nekom podrumu i šila, a spavala u nekom ćumezu i jela iz najjeftinijih konzervi.Međutim, kada je dolazila ovde, to je bilo sve široko, te kola, te garderoba, te čokolade i bombone za decu po komšiluku, i pričala kako je sve super, i kako lepo živi.

A takvih je onda, a i sada koliko hoćeš.

I svi trče za takvom pričom, ali se manji broj uklopi i snađe da živi pristojan život.

Sve ovo naravno ne znači da se tamo loše živi, već da ti je pogrešna percepcija na osnovu čega donosiš zaključke.

Druga stvar su lični afiniteti, ja recimo ne bih išao nigde na sever i gde je hladno, pa makar sve bilo besplatno i da ne radim ništa.

Imam druga koji živi u nekom širem centru Moskve (kako mi je objasnio).Drži kafanu, u iznajmljenom lokalu, i živi u iznajmljenom stanu (i šteka pare da kupi i stan i lokal, to mi je pričao pre 15 godina).Ovde bio konobar, sticajem okolnosti, upoznao neku Ruskinju, oženio se sa njom, i zajedno žive i rade tamo, evo već nekih 20 godina.Njemu lepo.

Jel znaš kako bi te on gledao kad bi mu pričao ovo što pričaš po blogu.
gedza.73 gedza.73 15:58 21.03.2022

Re: VS

milisav68
Imao sam jednu komšinicu koja je skoro ceo radni vek provela u Francuskoj, i to tako što je po ceo dan sedela u nekom podrumu i šila, a spavala u nekom ćumezu i jela iz najjeftinijih konzervi.

Ti živiš u 1990. godini, a sada je 2022

A takvih je onda, a i sada koliko hoćeš.

To što pričaš su u ovom veku izuzeci. Sve ređe dolaze ovde. Žive tamo živote kao prosečni stanovnici. Ogroman broj je kupio nekretnine, automobile, ovde ima stan ili kućicu za penziju. Nije to više kao nekad da njihova deca dolaze na vašare i posela. Idu po Londonima, Milanima, Ženevama, Njujorcima.
Mogao bi' sad ovde da ti listam primer do primera i svaki nije u kategoriji koju si naveo. Osim toga da bi imao regularne papire za boravak nije više kao nekad da živiš u podrumu nego zahteva određen broj kvadrata po osobi koja tu živi.
I svi trče za takvom pričom, ali se manji broj uklopi i snađe da živi pristojan život.

Ljudi koji su tamo dvadeset, trideset godina su se uklopili i imaju prostojan život. Onakav kakav bi trebao da ima prosečan građanin u Srbiji.
Ovde bio konobar, sticajem okolnosti, upoznao neku Ruskinju, oženio se sa njom, i zajedno žive i rade tamo, evo već nekih 20 godina.Njemu lepo.

Ima i Srba koji su oženjeni Ukrajinkama, Poljakinjama i Čehinjama. I njima je lepo.Ja govorim o sistemu.
Ako ti misliš kako je Rusija bolja, odnosno sigurnija država sa uređenijim sistemom od Evrope neću onda da ti kvarim sliku.


Jel znaš kako bi te on gledao kad bi mu pričao ovo što pričaš po blogu.

Isto kao i ja njega ili bilo ko iz Italije ili bilo koji Rus koji živi i radi u Italiji, Nemačkoj ili Francuskoj. Gledali bi ga belo.

vcucko vcucko 20:32 21.03.2022

Re: VS

gedza.73
Ne izvrći.

Zato bih poveo Ramzana, da mi čuva stra'.

Rekao si kako češ da dođeš u Srbiju sa Putinovim mudžahedinom.

Jedna rečenica koja razotkriva sve. Jedna jedina, a vredi kao deset.

Prvo, taj Ramzan je pobio više mudžahedina, nego što si ti pročitao u novinama. Tamani ih gde stigne, od svoje Čečnije preko Sirije do Kazahstana.

Drugo i važnije, u Srbiju? Znači po tebi ja ne živim u Srbiji, nego u Sremu. I onda se čudi, što je svako ko je ugrabio priliku pobegao od njega. Daj šta daš i koga daš, milom, ratom, kako god, samo da ne mora tebe da gleda i trpi.

E, idi valjaj se u svojim govnima, zaista misliš da me dotiče?

maksa83 maksa83 20:57 21.03.2022

Re: VS

Kad mi Ramzan dođe u posetu, taman. Samo da pozavršava neke neodložne poslove po nekim nedođijama

Kvislinška posla.

Paz da ti drugar ne osvane kao motiv na grbu Vršca i Kikinde.

Imamo i mi neku tradiciju ovde.
gedza.73 gedza.73 21:18 21.03.2022

Re: VS

vcucko
Znači po tebi ja ne živim u Srbiji, nego u Sremu.

Nije to. Po meni moraš ti da odeš u Rusiju pa da ti dovedeš Ramzana Golubovića kamufliranog u Batu Živojinovića (*) do Srbije preko NATO zemalja kako bi ušao u Srbiju. Ti sa Putinovim mudžahedinom.
E, idi valjaj se u svojim govnima, zaista misliš da me dotiče?

Misliš kako te ne bi dotaklo da ti neko kaže kako će kod tebe da dođe sa nekim Tuđmanovim ustašom? Ti bi oduševljeno reagovao?

*


Tamani ih gde stigne, od svoje Čečnije preko Sirije do Kazahstana.

Izvini ovo nisam razumeo. Šta traži Putinov mudžahedin u Kazahstanu? Jel i tamo tamani naciste koji ugrožavaju Rusiju?
vcucko vcucko 21:56 21.03.2022

Re: VS

gedza.73

Tamani ih gde stigne, od svoje Čečnije preko Sirije do Kazahstana.

Izvini ovo nisam razumeo. Šta traži Putinov mudžahedin u Kazahstanu? Jel i tamo tamani naciste koji ugrožavaju Rusiju?

Tamani mudžahedine, ISIL-ovce, islamiste svih vrsta.
Zar je potrebno bilo kakvo objašnjenje, zašto i gde neko tamani takve?! Samo neka ih tamani, bgtjbo
gedza.73 gedza.73 22:09 21.03.2022

Re: VS

Tamani mudžahedine, ISIL-ovce, islamiste svih vrsta.

U suverenom Kazahstanu? Koji ima gas, naftu i ugalj i sasvim slučajno je na putu Rusiji ka Kini?
Znači ovi Putinovi borci za slobodu koji nisu mudžahedini

tamane u Kazahstanu, koji samo opterećuje vrtoglavi uspon Rusije i njenog velikog predsednika, ove i ovakve islamiste?


(malo veće da se vide i žene isisovke)
Samo neka ih tamani, bgtjbo







milisav68 milisav68 22:25 21.03.2022

Re: VS

gedza.73

Ako ti misliš kako je Rusija bolja, odnosno sigurnija država sa uređenijim sistemom od Evrope neću onda da ti kvarim sliku.

Ne mislim da je bolja, već da nije ono što ti zamišljaš da jeste.


softelectronics_e softelectronics_e 12:58 22.03.2022

Re: VS

maksa83
Kad mi Ramzan dođe u posetu, taman. Samo da pozavršava neke neodložne poslove po nekim nedođijama

Kvislinška posla.

Paz da ti drugar ne osvane kao motiv na grbu Vršca i Kikinde.

Imamo i mi neku tradiciju ovde.

Nas, Rusa i Čečena, 920 miliona!
gedza.73 gedza.73 13:52 22.03.2022

Re: VS

milisav68
Ne mislim da je bolja, već da nije ono što ti zamišljaš da jeste.

Ništa ja ne zamišljam. Kad budem video / čuo da ljudi sa prostora ex-Yu zatvaraju restorane, birtije i kasapnice po Beču i sele poslove u Moskvu onda ću da kažem kako si u pravu. Do tada se čvrsto držim da Srbin najviše voli da živi na Zapadu.

Jel znaš nekog iz Srbije ko je na primer oženjen ili udata sa Rusom-Ruskinjom a da žive u EU?
Koliko njih se, tokom propasti 'samo što nije' Zapada vratilo u Rusiju? Koliko njih je vratilo decu iz zapadnih škola u ruske škole?

Da li se bilo koj Rus-Ruskinja koji žive i rade u EU vratili u RUsiju? Pre rata ili sad tokom agresije?
solo solo 13:47 20.03.2022

Oooo 'ebo te!



Zaboravih.

Štovanim blogerima sretan prvi dan proleća.

shmoo shmoo 18:08 20.03.2022

Re: Oooo 'ebo te!

solo


Zaboravih.

Štovanim blogerima sretan prvi dan proleća.




Да се придружим и ја честитком блогерима једном пјесмом на језику народа који нема своју државу иако их има између 36 и 45 милона.

(Питати англо-америчанске и израелске знанственике демократског профила за узрок тој појави.)





solo solo 14:55 20.03.2022

mr Loader


Umoljavate se da ako vam nije teško obavestite blogozajednicu kad rat u Ukrajini završi.

Tema je iscrpljena.

A mi sutra na svoje radne zadatke.



Tasa doduše radi od kuće u gaćama al' može mu se.

Da,ljubomoran sam!
shmoo shmoo 18:28 20.03.2022

Re: mr Loader

solo

Tasa doduše radi od kuće u gaćama al' može mu se.

Da,ljubomoran sam!



Тићу, брате, не смем ни да признам како то радим од куће када те једне гаће морам да дам на прање.

milisav68 milisav68 15:26 20.03.2022

Oni što ih nema

Ili ih ima samo malo.

Upozorenje za one sa slabim stomakom da ne klikću.

link
solo solo 15:37 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Oni što ih nema
Ili ih ima samo malo.

Upozorenje za one sa slabim stomakom da ne klikću.

link


Jel to ono zbog čegas su Rusi pokrenuli specijalnu operaciju?

Ako jeste onda ništa nije sporno.

Što su Rusi pokrenuli.
angie01 angie01 16:33 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

bokte, ovde pola bloga ispunjava uslove za sociopate.

...ups-je l to kao sto je bilo u Erdutu kod arkana....
solo solo 16:45 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

bokte, ovde pola bloga ispunjava uslove za sociopate.


Verovatno misliš na ove navijače ukrajinskih fašista. Ne ukrajinskog naroda u celini.

U kojoj li si ti polovini?

angie01 angie01 16:51 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Verovatno misliš na ove proukrajinske navijače.


ja nisam uocila ni jednog proukrainskog navijaca- dok proruskih ima onoliko,...ono sto ti nisi sposoban da skontas- je neslaganje sa agresijom, bilo gde i bilo nad kim,...ujedno je haos koji je nastao, stvorio uslove da njihovi paranestonesto-kao sto je i kod nas bilo- divljaju ovako.
solo solo 16:54 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

je neslaganje sa agresijom, bilo gde i bilo nad kim


Misliš SPECIJALNOM OPERACIJOM zaštite svoga naroda od terora ukrajinskih fašista i manipulacijama NATO i ostalih zajebancija.

Da je agresija trajalo bi kraće i efikasnije. Bar Rusi imaju kapacitete za to.

SPECIJALNA OPERACIJA sa maksimalnom mogućom pažnjom da se sačuvaju nevini civili.

angie01 angie01 16:58 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Misliš SPECIJALNOM OPERACIJOM zaštite svoga naroda od terora ukrajinskih fašista i manipulacijama NATO i ostalih zajebancija.


tako sto se skenjavaju civili,...danas je granatirana skola, u kojoj su se sklonili gradjani, koji nisu vise imali gde...
milisav68 milisav68 17:04 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

solo

Jel to ono zbog čegas su Rusi pokrenuli specijalnu operaciju?

Između ostalog.

2014. je spaljeno 40 ljudi, i niko nije odgovarao za to.

Otad je krenuo otvoren lov na proruski orjentisane građane.
milisav68 milisav68 17:07 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

angie01
bokte, ovde pola bloga ispunjava uslove za sociopate..

Zato si ti kliknula.

Kakve veze ima Arkan sa događajima u Ukrajini?
solo solo 17:09 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

.danas je granatirana skola, u kojoj su se sklonili gradjani, koji nisu vise imali gde...




Izvor Danas

Rusija otvorila humanitarne koridore u dva ukrajinska grada, na snazi delimični prekid vatre.
Rusko ministarstvo odbrane saopštilo je da će humanitarni koridori biti otvoreni u 10.00 po lokalnom vremenu (8.00 po srednjoevropskom) u gradovima Marijupolj i Volnovaka.

Biće primenjen „režim tišine“ da bi civilno stanovništvo moglo da napusti te gradove kako je dogovoreno sa ukrajinskim vlastima, prenosi BBC pisanja ruskih medija.

Rusija je proglasila delimični prekid vatre u subotu kako bi dozvolila prolazak humanitarnim koridorima u ukrajinskim gradovima Marijupolj i Volnovaka, saopštilo je rusko ministarstvo odbrane.

Ministarstvo je potvrdilo da su ruske snage prekinule vatru i otvorile humanitarne koridore blizu grada Volnovaka i luke Marijupolj na Azovskom moru.


Građani?

Rastegljiv pojam građana sa oružjem.

Građanima je data prilika da privremeno napuste gradove i ograde se od fašista.
To i jeste između ostalog cilj SPECIJALNE OPERACIJE da se obračuna sa fašistima.
vcucko vcucko 17:25 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

solo
.danas je granatirana skola, u kojoj su se sklonili gradjani, koji nisu vise imali gde...




Izvor Danas

Rusija otvorila humanitarne koridore u dva ukrajinska grada, na snazi delimični prekid vatre.
Rusko ministarstvo odbrane saopštilo je da će humanitarni koridori biti otvoreni u 10.00 po lokalnom vremenu (8.00 po srednjoevropskom) u gradovima Marijupolj i Volnovaka.

Biće primenjen „režim tišine“ da bi civilno stanovništvo moglo da napusti te gradove kako je dogovoreno sa ukrajinskim vlastima, prenosi BBC pisanja ruskih medija.

Rusija je proglasila delimični prekid vatre u subotu kako bi dozvolila prolazak humanitarnim koridorima u ukrajinskim gradovima Marijupolj i Volnovaka, saopštilo je rusko ministarstvo odbrane.

Ministarstvo je potvrdilo da su ruske snage prekinule vatru i otvorile humanitarne koridore blizu grada Volnovaka i luke Marijupolj na Azovskom moru.


Građani?

Rastegljiv pojam građana sa oružjem.

Ma džaba im, mogu i u koludrice da se presvuku.

Pre svega, svi su istetovirani koječim, pre svega svastikama i goticom na ovaj ili onaj način. Zatim postoje indikatori koji ukazuju na korišćenje vatrenog oružja. Ako to ima policija za obične krimose, možeš misliti šta radi sad i tamo. U krajnjoj liniji, znaju ljudi koji izlaze, oni idu prema Rusiji, ne prema zapadinščini. Jok neće da pevaju ko je šta radio.

Vidim vođa Azova kuka za pomoć kao svi su ih zaboravili. I to na ruskom, drugi jezik nema i ne zna. Sve će to uredno da omasti metak ili konopac.
omega68 omega68 17:26 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

NATO denuncijanti u Srbiji čekaju svojih pet minuta
Oni s radošću iščekuju proširenje okupacije Srbije, s 15 na 100 odsto. Oni nas neprestano i bezočno denunciraju, čekujući sve nove i nove grantove NATO moloha
Slobodan Antonić
angie01 angie01 18:29 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Zato si ti kliknula.


je l ti kapiras sta je sociopata?...imas ovde dovoljno takvih komentara,...to ispod tvog linka seruje neki lik, ciji su ostali postovi, kao kod misavacic profila, seruje snimke sa telegram aplikacije- gde se slobodno snimaju ovakve scene, dok se neke zene uredno svrckaju naokolo,...sto prilicno ugrozava autenticost toga sto tvrdi....dok su recimo snimci presretanja bandi na putu, koji su tajno usnimljeni, bili objavljeni u relevantnim medijima.


Kakve veze ima Arkan sa događajima u Ukrajini?


je si li ti bas toliko glup,...gde tacno tako nesto pise.
angie01 angie01 18:33 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Građani?

Rastegljiv pojam građana sa oružjem.

Građanima je data prilika da privremeno napuste gradove i ograde se od fašista.
To i jeste između ostalog cilj SPECIJALNE OPERACIJE da se obračuna sa fašistima.





shmoo shmoo 18:33 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

angie01

ja nisam uocila ni jednog prourainskog navijaca






А ми се сви копчамо на леђима па ти верујемо?





О, боже, докле ће се све једно те исти ликови на Блогу Б92 бавити оваквим лагаријама, спиновањима и заменама теза?

Па довољно је да провртиш мало коментаре уназад на овом и осталим блоговима који се баве руском војном интервенцијом у Украјини па да видиш колико ово што ти кажеш нема везе са стварношћу и истином.

Ма не... Ово је сад стварно постало крајња бламажа.

Дружиш се изгледа превише са Пајићем који тврди да је НАТО инвазија на Ирак (200 000 мртвих ирачких цивила за месец и по дана) била далеко мање ужасна од ове руске војне интервенције (850 страдалих цивила за 24 дана по подацима УН) у Украјини.

Господе боже, колики то лицемери и љигавци можете да будете.

Фуј!

vcucko vcucko 18:48 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

angie01

Kakve veze ima Arkan sa događajima u Ukrajini?


je si li ti bas toliko glup,...gde tacno tako nesto pise.

Ima još kako. Napisala si (cit.):

ujedno je haos koji je nastao, stvorio uslove da njihovi paranestonesto-kao sto je i kod nas bilo- divljaju ovako

Znači, sledstveno tome, NATO je kriv jer je '99. pokrenuo haos u kome je, između ostalog, Arkan bio u poziciji da se producira kako prvi ulazi u razvaljeni RTS.

Zanimljiv obrt.
shmoo shmoo 18:50 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

solo
je neslaganje sa agresijom, bilo gde i bilo nad kim


Misliš SPECIJALNOM OPERACIJOM zaštite svoga naroda od terora ukrajinskih fašista i manipulacijama NATO i ostalih zajebancija.

Da je agresija trajalo bi kraće i efikasnije. Bar Rusi imaju kapacitete za to.

SPECIJALNA OPERACIJA sa maksimalnom mogućom pažnjom da se sačuvaju nevini civili.





Карта специальной военной операции на Украине - 20. март


angie01 angie01 18:53 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

taso- odhebi,..sada i uvek...normalni ljudi su protiv agresije- to pise u komentarima...a to sa kopcanjem-trebalo je vec davno da odradis...ne bi ti se stanje pogorsalo, a mozda bi bilo i bolje.
angie01 angie01 18:59 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Znači, sledstveno tome, NATO je kriv jer je '99. pokrenuo haos u kome je, između ostalog, Arkan bio u poziciji da se producira kako prvi ulazi u razvaljeni RTS.


ajd, ne blamiraj se- za arkana sam tacno napisala sta sam htela da kazem,tako da ne moras da se trudis da mi ucitavas.

koja ste vi ekipa-kao da je licni sajt misevacica...juce sam prvi put videla tzv predizborne spotove=pa one gluposti koje on baljezga na snimku, svakomalo mogu da se nadju ovde kao neciji komentar.
milisav68 milisav68 19:00 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

angie01
..to ispod tvog linka seruje neki lik, ciji su ostali postovi, kao kod misavacic profila, seruje snimke sa telegram aplikacije- gde se slobodno snimaju ovakve scene, dok se neke zene uredno svrckaju naokolo,...sto prilicno ugrozava autenticost toga sto tvrdi....

Pomeni Đilas...ovaj Mišu Vaciča.

Telegram imaji i Ukrajinci, i njihove budale su to same kačile.

A to što se žene šetkaju, ne samo da se šetkaju, nego su dohvatile štapove, pa su same tukle vezane ljude.

Ti možeš da žmuriş, da ignorišeš, ali to se stvarno dešava i dešavalo se...

Nisu svi Ukrajinci takvi, ali su dozvolili da takvi imaju moć da rade šta hoće.

Otud i intervencija, gde se svaki dan puštaju civili da pobegnu od tih budala i zločinaca, a za zločince neće biti ni milosti ni suda.
shmoo shmoo 19:09 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

angie01
taso- odhebi,..sada i uvek...normalni ljudi su protiv agresije- to pise u komentarima...a to sa kopcanjem-trebalo je vec davno da odradis...ne bi ti se stanje pogorsalo, a mozda bi bilo i bolje.



Да ти одговорим, бивша модераторко Блога Б92 из оних дана, шта мислим о теби и теби сличнима и вашем блоговању на Блогу Б92?

Рецимо на пример:

Марш у пизду материну лажљиви лицемерни скотови!

ОК?

Јбт, имате ли барем мало срама и стида у себи за све ове говнарије и просеравања које већ деценију и по просипате на овом Блогу Б92?

Фуј!

angie01 angie01 19:20 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Pomeni Đilas...


ja nisam njegov fan, kao ni NATOa,...komentarisem verodostojnost tih snimaka- jer su iz sumnjivog izvora, i suvise su slobodno snimani u nekim "neobicnim" okolnostima za takve radnje-a i objavljeno je da postoji mreza koja objavljuje rezirane snimke...rekoh vec,dok su na primer, bande fasista,koji su presretale gradjane na putu, izvlacili ih iz kola, maltretirali i ubijali-autenticni, tajno su ih snimili neki novinari ( nocu, u zabacenom delu puta)...znaci,nije sporno da fasita ima,koji sada koriste novonastalu situaciju da se iskazu u punom sjaju.



Otud i intervencija, gde se svaki dan puštaju civili da pobegnu od tih budala i zločinaca, a za zločince neće biti ni milosti ni suda.


ne znam, zasto onda iz Ukraine stizu sasvim drugaciji izvestaju-a eto ti znas bolje,..jel neko od vas bio tamo,...ili u Rusiji, pa ono, razume sa bas u njihove odnose, istorijski kontekst, bas proveo tamo neko vreme, pa zna tacno, jer svi mediji lazu-(cela Evropa laze, samo Srbija eto zna),...nego ovako baljezgate kojesta iz svojih kuca, dok tamo neki ljudi stradaju.
angie01 angie01 19:23 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

Да ти одговорим шта мислим о теби и теби сличнима и вашем блоговању на Блогу Б92?


kakve ja bre veze imam s tobom i tvojim misljenjem- tebe uredno preskacem i ne obracam ti se i kazem ti da odhebes od mene sa tvojim maloumnim pijanim prostackim histerisanjem.
shmoo shmoo 19:46 20.03.2022

Милости им не тражим нити бих им је дао

shmoo
angie01
taso- odhebi,..sada i uvek...normalni ljudi su protiv agresije- to pise u komentarima...a to sa kopcanjem-trebalo je vec davno da odradis...ne bi ti se stanje pogorsalo, a mozda bi bilo i bolje.



Да ти одговорим, бивша модераторко Блога Б92 из оних дана, шта мислим о теби и теби сличнима и вашем блоговању на Блогу Б92?

Рецимо на пример:

Марш у пизду материну лажљиви лицемерни скотови!

ОК?

Јбт, имате ли барем мало срама и стида у себи за све ове говнарије и просеравања које већ деценију и по просипате на овом Блогу Б92?

Фуј!





Ви остали који не припадате овој горе поменутој групацији "нормалних људи који су против агресије", извините што читате овако нешто али то је једини речник који употребљавам када комуницирам са нацистима, клерофашистима и њиховим навијачима и симпатизерима.

softelectronics_e softelectronics_e 19:51 20.03.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

shmoo

...

Ви остали који не припадате овој горе поменутој групацији, извините што читате овако нешто али то је једини речник који употребљавам када комуницирам са нацистима, клерофашистима и њиховим навијачима и симпатизерима.


Ma!
Šta ima veze Shmoo, naši smo!
Valjda je sloboda - da iskazujemo svoj stav, slobodno, bez stega.
milisav68 milisav68 20:00 20.03.2022

Re: Oni što ih nema

angie01
nego ovako baljezgate kojesta iz svojih kuca, dok tamo neki ljudi stradaju.

A ti baljezgaš iz Ukrajine pomažući ranjenicima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana