Društvo| Planeta| Politika| Život

Kada je počeo rat u Ukrajini?

loader RSS / 16.03.2022. u 00:00

Ne znam kakav je sve odgovor,

ali pitanje je krajnje jednostavno:  Kada je zapravo počeo rat u Ukrajini? 

Ovo "zapravo" je nekima jeres, 

nekima tolerantan odnos prema medijski definisanom zlu, 

nekima lepa prilika da kažu ono drugo... 

Uglavnom, zlo nikada ne počinje tu, gde se razgorelo.  

Ako nema konteksta, onda je istina još dalja.  

K2IimFp.jpg 

A što je istina dalja, to više ljudi strada. 
Može li se istina ispoštovati pre stradanja ljudi? Praksa kaže - ne. Onda, otkud toliko seirenje nad sudbinom nevinih žrtava rata? Čudesno i bezdušno.   

 



Komentari (1104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 13:50 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

benedykt
nsarski


Ima li kod tebe bilo kakve empatije prema Rusima koji već godinama stradaju u Donbasu? I to je deo "rata u Ukrajini" na kome insistraš.

Koji su to Rusi tačno stradali u Donbasu već godinama, umeš li makar to da objasniš neznalice ona najgora ili može biti pak sve što ”znaš” počinje i završava na tome što si ponekad video da piše na naslovnoj strani Informera…?!! Kako to da niko nije stradao u ubedljivo najvećem ruskojezičnom gradu kakav je Harkov, mislim ako ti nacisti vole da ubijaju valjda iz čistog zadovoljstva nevine Ruse…?!!
Dakle, na leto 2014. je intervju za tv stanicu Россия 24 dao premijer (novoproglašene) Donjecke Narodne Republike Aleksandar Zaharčenko. Pa on tamo kaže sledeće…

Među nama ima mnogo Rusa bez čije pomoći bismo danas imali veoma teško vreme. Bore se i pripadnici redovne vojske RF, koji više vole da budu među nama umesto da se provode na morskim plažama…
Dobili smo takođe i 150 jedinica vojne tehnike, od čega, oko 30 tenkova, dok su sve ostalo borbena vozila pešadije i oklopni transporteri, kao 1.200 ljudi koji su obučavani četiri meseca…

U isto to vreme, čitamo i u jednom istraživačkom članku objavljenom za ruski sajt Snob.ru kako se u Donbasu bore ne samo pripadnici vojske RF, nego da je tamo otišlo i dosta ruskih neonacista. Pa čitamo sledeće…
Prva grupa neonacista koja je otvoreno izjavila da želi da se bori protiv ukrajinske vojske bila je grupa iz Sankt Peterburga. Ranije je bilo poznato samo o autoru bloga „Sputnjik i Pogrom“ Aleksandru Žučkovskom , koji je u Ukrajini od maja.

Ruski Telegraf i Sputnjik i Pogrom su detaljno pisali o militantima , iako su obe publikacije krile informacije kako o ličnostima dobrovoljaca tako i o njihovim političkim stavovima.

Iz izveštaja je bilo jasno samo da su petorica dobro obučenih ljudi sa službom u Vazdušno-desantnim snagama i specijalnim snagama Federalne službe za kontrolu droge „Grom“ iza sebe ostavili odred specijalnih snaga u sastavu oružanih formacija Luganske Republike. Specijalne snage se zovu „Betmen“ i imaju svoju internet zajednicu na VKontaktu .

„Sputnjik i Pogrom“ kao i neke publikacije vezane za fudbalske navijače su čak pozvale da se pridruži ovoj grupi i pri tome ponudili da zainteresovani mogu da pišu na email adresu rimkus88@yahoo.com. U porukama (sada obrisanim) pominje se da su im potrebni snajper i bacač granata. U junu je grupa već bila u Lugansku.

Email adresa rimkus88@yahoo.com pripada neonacisti iz Sankt Peterburga Kirilu Rimkusu . Brojevi "88" označavaju šifrovani pozdrav "Hajl Hitler!". Tokom prepiske na društvenoj mreži "VKontakt" on je potvrdio da koristi ovaj mejl.

Rimkus je inače gospodin na ovoj slici…

A ovo su slike Rimkusa njegovih drugara sa zastavom Luganjske republike (Rimkus se vidi kako stoji drugi sleva)…


Na sledećoj slici je Anton Orel, takođe borac za ”pravu” stvar u Donbasu, o kome se dalje piše u istom tom članku za Snob.ru…

Odnosno on zajedno sa drugarima tamo…

Nekoliko meseci posle tj u novembru 2014, mi čitamo intervju koga čuveni Igor Strelkov tj (bivši) glavnokomandujući vojske Donjecke narodne republike, inače pripadnik ruskog GRU…

Daje Prohanovu za Завтра, pa tamo u nastupu iskrenosti i valjda želje da svi saznaju za njegove zasluge, on kaže sledeće…
Ja sam taj koji je povukao okidač kojim je počeo rat tamo. Da naš odred nije prešao (ukrajinsku) granicu, na kraju bi se sve završilo, kao u Harkovu ili u Odesi. Praktično je ceo zamajac rata, koji još traje, pokrenuo naš odred. Mi smo ti koji su promešali sve karte na stolu. Sve! Ja snosim ličnu odgovornost za ono što se tamo dešava...

Tako da, hajde budi drug i ide sad malo pa se stidi…

Strašno!
Cela propaganda spala na tebe?!
Buncaš ko ova Emilia.


benedykt benedykt 13:58 21.03.2022

Re: BIH

emilia
benedykt
emilia
gvozden1Ne razlog, izgovor,

Rusi se izgovaraju a Vi gutate još tražite repete.
Lažni car Putin mali koristi sve metode koje je i Hitler Nemcima malo prodavao malo utuvljivao, milom i silom. Hitler 21 veka.

Uporedno prikazane izjava Lavrova oko Mariuopolja i jedan od bisera slične mudrosti koje je svojevremeno izgovorio Ribentrop...


Uporedni prikaz identičnog vokabulara i izmišljotina koji se koriste danas u ruskim medijima oko Ukrajine, i onih iz vremena kada je drug Staljin napadao Finsku...

Očigledno. 20 godina ispira mozak tom nesretnom narodu, pujda ih, huška, obećava neku slavu dok ih pljačka, siromaši a političke protivnike progoni, truje, strelja, hapsi. Sada je krenuo i u rat da uglanca "nekadašnju sovjetsku slavu", preti opštim svetskim sukobom, besni u obraćanju javnosti kod kuće, poručuje histerično onima u inostranstvu. Na dobrom je putu da se kvalifikuje za novi Nirnberg. To odbija da vidi i osudi samo sličan profil, poklonik takvih režima ili totalni slepac.

Ovdašnjim nacional-boljševicima je bukvalno nemoguće da osude bilo šta što ima veze sa njihovim idolom Wladimirom P. (© Tess), jer je on za njih polubožansko praktično mitsko biće koje nikada ne greši, jer je dobio pristup božanskoj promisli te je samim time postao bezgrešan. Ne postoje kod njih bilo kakva politička uverenja, niti bilo kakav oblik morala kao takvog, već se sve svodi na to da su oni sebi našli smisao života u tome da kao mali hobiti internet metodom navijaju za tu odsudnu borbu tog nekog ”Dobra” i tog nekog ”Zla”, i onda sve što ti neki ”Naši” urade je samim time uvek u redu, jer se zlu mora stati na put. Kao malu decu čovek da gleda a ne ljude u ozbiljnim godinama, jer samo valjda neko malo i ne previše pametno dete ne vidi šta se dešava trenutno u Rusiji, i koliko je ono tamo u slobodnom padu u najdublju moguću provaliju. Ne, oni ne razmišljaju niti uopšte koriste mozak, sem naravno onda kada se u njemu javi kognitivna disonanca, a i tada se odmah beži u whataboutism, te u uvek jednu te istu već odavno izlizanu priču, koja se svodi na to da je Amerika uradila nešto loše, pre dve ili dvadeset i dve godine…
gvozden1 gvozden1 14:13 21.03.2022

Re: BIH

Rusi se izgovaraju

Ne izgovaraju se.
Haj opet jedna kratka lekcijijica.

Izgovor je kad neko nešto objašnjava i očekuje da mu se veruje na reč.
Slažemo li se?

Ovde se može dosta toga zaključiti ignorišući sve što Rusija kaže, samo na osnovu nespornih činjenica, i makar površnog znanja o vojnoj problematici.
Ja verujem da ti tog znanja nemaš, ali neznanje nije opravdanje za onoga ko hoće o nečemu da priča.

Dakle, znamo da Ukrajina želi u NATO, znamo da je to opasnost po Rusiju.
Znamo, ne zato što to Rusija kaže, već zato što to proizilazi iz onog znanja koga ti nemaš (a hoćeš o tome da pričaš)

Rusija je odlučila da tu opasnost otkloni.
Može li se ikome Zamerati što otklanja opasnost po sebe?

Kako da je otkloni?

Pošto joj nisu uspeli pokušaji razgovorom, digla je vojsku i udarila.

Šta time postiže?

Najmanje dva cilja, prvi, jasno pokazuje odlučnost, ne može Ukrajina u NATO i gotovo.

Nema pregovora, nema ubeđivanja, suvereniteta, ovoga, onoga, nema ničeg, ne može i kvit.
Ne može jer ona ne da. A dovoljno je snažna da može da spreči.

Drugi cilj koji postiže je slabljenje Ukrajine.
Polupaće joj mnogo toga, učiniće je vojnim patrljkom, svog neprijatelja će učiniti bezopasnim a i geografski manjim.

Sve to proizilazi iz logike i makar malo znanja (koga ti nemaš a hoćeš da pričaš) pa to, onda, nikako ne može biti ruski izgovor, jer je to jednostavno tako.


Uzgred će i osloboditi Ruse od onih unrajinskih nacista, ali ne verujem da joj je to bio primarni cilj.
benedykt benedykt 14:18 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Do Karimova je Vladimir Bogdanov tj prvi čovek Surgutneftgaza, a do njega Oleg Deripaska tj jedan jedini od njih petnaest koji zaista jeste nešto zucnuo oko rata u Ukrajini a i to je više bila briga za svoju pozadinu, tj rekao je da iako su ga molili da ne priča ništa o tome, kako je on za mir i da se plaši da će ono što sledi biti kao kriza iz 1998. samo puta nekoliko…


Ne izmišljan i ne laži, Ucveljeni dilberu! Juče sam pričao sa Deripaskom - kuka čovek i plače jer ekonomija posustaje.
Pokaj se i možda ću Ambasadorki da kažem koju lepu reč o tebi, pa će ti poslati pusu.

Šta je magarence glupo, pojela vidim maca jezik za ovu najnoviju osamdeset i šestu jubilarnu po redu blamčinu o ruskim ”oligarsima” koji su golubovi mira, pa kao daj malo da opet prosipamo izlizane fore iz Kursadžija…

emilia emilia 14:20 21.03.2022

Re: BIH

benedykt
emilia
benedykt
emilia
gvozden1Ne razlog, izgovor,

Rusi se izgovaraju a Vi gutate još tražite repete.
Lažni car Putin mali koristi sve metode koje je i Hitler Nemcima malo prodavao malo utuvljivao, milom i silom. Hitler 21 veka.

Uporedno prikazane izjava Lavrova oko Mariuopolja i jedan od bisera slične mudrosti koje je svojevremeno izgovorio Ribentrop...


Uporedni prikaz identičnog vokabulara i izmišljotina koji se koriste danas u ruskim medijima oko Ukrajine, i onih iz vremena kada je drug Staljin napadao Finsku...

Očigledno. 20 godina ispira mozak tom nesretnom narodu, pujda ih, huška, obećava neku slavu dok ih pljačka, siromaši a političke protivnike progoni, truje, strelja, hapsi. Sada je krenuo i u rat da uglanca "nekadašnju sovjetsku slavu", preti opštim svetskim sukobom, besni u obraćanju javnosti kod kuće, poručuje histerično onima u inostranstvu. Na dobrom je putu da se kvalifikuje za novi Nirnberg. To odbija da vidi i osudi samo sličan profil, poklonik takvih režima ili totalni slepac.

Ovdašnjim nacional-boljševicima je bukvalno nemoguće da osude bilo šta što ima veze sa njihovim idolom Wladimirom P. (© Tess), jer je on za njih polubožansko praktično mitsko biće koje nikada ne greši, jer je dobio pristup božanskoj promisli te je samim time postao bezgrešan. Ne postoje kod njih bilo kakva politička uverenja, niti bilo kakav oblik morala kao takvog, već se sve svodi na to da su oni sebi našli smisao života u tome da kao mali hobiti internet metodom navijaju za tu odsudnu borbu tog nekog ”Dobra” i tog nekog ”Zla”, i onda sve što ti neki ”Naši” urade je samim time uvek u redu, jer se zlu mora stati na put. Kao malu decu čovek da gleda a ne ljude u ozbiljnim godinama, jer samo valjda neko malo i ne previše pametno dete ne vidi šta se dešava trenutno u Rusiji, i koliko je ono tamo u slobodnom padu u najdublju moguću provaliju. Ne, oni ne razmišljaju niti uopšte koriste mozak, sem naravno onda kada se u njemu javi kognitivna disonanca, a i tada se odmah beži u whataboutism, te u uvek jednu te istu već odavno izlizanu priču, koja se svodi na to da je Amerika uradila nešto loše, pre dve ili dvadeset i dve godine…

Makar da uklavire za početak najprostije, da nije Dombas nego Donbas, pa polako!
gvozden1 gvozden1 14:20 21.03.2022

Re: BIH

Ćutao sam jer bi onda morao da objašnavaš Trojni pakt, Milana Stojadinovića i JuVO.

Opet nešto mrsiš?
Ti ćutao da ja ne bih imao problem?
Dobro.
benedykt benedykt 14:23 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

softelectronics_e

Strašno!
Cela propaganda spala na tebe?!
Buncaš ko ova Emilia.



Samo nastavi sa samopregornim radom smrdice ljigavi, jer možda se i smilujem uskoro pa se ”upecam” na to tvoje providno trolovanje…
freehand freehand 14:51 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

neznalice ona najgora

magarence glupo

smrdice ljigavi,

jer možda se i smilujem


Napoleon Mudić, himself
benedykt benedykt 15:00 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

freehand
neznalice ona najgora

magarence glupo

smrdice ljigavi,

jer možda se i smilujem


Napoleon Mudić, himself

Dokle god imam svog ličnog brojača zareza, znači da mi odlično ide. Eh da, sledeći put budi zaista pravi drug ovima kojima u buli voliš da lickaš ljubicu, pa im reci da je ovo sada bilo ništa kako će dobiti po labrnji ako opet budu vređali i dobacivali a da ih niko i ne pominje. Mislim, ako ti je sem opsednutog brojanja mojih zareza, kao fol i do nivoa rasprave pa zato reaguješ…
benedykt benedykt 15:24 21.03.2022

Re: BIH

emilia
benedykt

Ovdašnjim nacional-boljševicima je bukvalno nemoguće da osude bilo šta što ima veze sa njihovim idolom Wladimirom P. (© Tess), jer je on za njih polubožansko praktično mitsko biće koje nikada ne greši, jer je dobio pristup božanskoj promisli te je samim time postao bezgrešan. Ne postoje kod njih bilo kakva politička uverenja, niti bilo kakav oblik morala kao takvog, već se sve svodi na to da su oni sebi našli smisao života u tome da kao mali hobiti internet metodom navijaju za tu odsudnu borbu tog nekog ”Dobra” i tog nekog ”Zla”, i onda sve što ti neki ”Naši” urade je samim time uvek u redu, jer se zlu mora stati na put. Kao malu decu čovek da gleda a ne ljude u ozbiljnim godinama, jer samo valjda neko malo i ne previše pametno dete ne vidi šta se dešava trenutno u Rusiji, i koliko je ono tamo u slobodnom padu u najdublju moguću provaliju. Ne, oni ne razmišljaju niti uopšte koriste mozak, sem naravno onda kada se u njemu javi kognitivna disonanca, a i tada se odmah beži u whataboutism, te u uvek jednu te istu već odavno izlizanu priču, koja se svodi na to da je Amerika uradila nešto loše, pre dve ili dvadeset i dve godine…

Makar da uklavire za početak najprostije, da nije Dombas nego Donbas, pa polako!

Polako, verujem u njih, a za početak možda da porade na sličnosti onoga što vide na prikazanim slikama, i izvođenju odgovarajućih zaključaka…




freehand freehand 15:28 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Mislim, ako ti je sem opsednutog brojanja mojih zareza, kao fol i do nivoa rasprave pa zato reaguješ…


emilia emilia 15:45 21.03.2022

Re: BIH

gvozden1Dakle, znamo da Ukrajina želi u NATO, znamo da je to opasnost po Rusiju. Znamo, ne zato što to Rusija kaže, već zato što to proizilazi iz onog znanja koga ti nemaš (a hoćeš o tome da pričaš)

Iz Vašeg "znanja" jednina i vašeg "znanja" množina, ne zato što Rusija kaže nego zato što "proizilazi" iz vašeg "znanja" koje ja nemam?! Dobro. A da Vi smanjite malo te promile alkohola u krvi pre nego što sednete za monitor? Pa da nastavimo sutra kada se otreznite.
benedykt benedykt 15:51 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

freehand
Mislim, ako ti je sem opsednutog brojanja mojih zareza, kao fol i do nivoa rasprave pa zato reaguješ…



Ma bravo sve ti bolje ide, a sad otrči do Tase jer će on kao pravi nastavnik srpskog jezika da te pohvali. Tako da sve smo se mi razumeli, odnosno možemo da pričamo lepo a možemo da pričamo i malo manje lepo, samo nemoj opet da bude kme-kme…
nsarski nsarski 16:11 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Evo, umem: nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!


Štovana emilia, nije lepo da tako komuniciraš sa blogokolegama. Taj piljarički stil ne pristaje nikome, ali ako insistiraš ja ti neću braniti. To je kao kad bi ubeđivao svinju da se ne valja u blatu. Nema svrhe. Uživaj u svom svetu. Nisi sama, uostalom. Ima ovde takvih prostakuša - besnih, histeričnih i neobrazovanih.
Sve najbolje.
nsarski nsarski 16:28 21.03.2022

Re: BIH

Uporedni prikaz identičnog vokabulara i izmišljotina koji se koriste danas u ruskim medijima oko Ukrajine, i onih iz vremena kada je drug Staljin napadao Finsku...


Jebiga, druže, najžalije mi je nesrećnih Ukrajinaca koji su se našli in the line of fire, koji će biti upotrebljeni kao meso za topove, a onda bačeni u smeće i proglašeni teroristima.
Mada, kad razmislim, onaj strašni "teroristički" ISIS je služio Amerima godinama, a i danas im služi.

Evo jedno podsećanje na "našeg borca za slobodu" iz respektabilnog Independenta.



Tako će i ove da bace u vatru da poginu, a ostatak će pobiti i proganjati do smrti, kao pribogu Osamu Miladina.

Svet je bizaran, ali sasvim predvidljiv.

Znači, oni koji ne treba da stradaju, neće stradati.



(Pretpostavljam da sve ove na slikama poznaješ. Mislim, to se očekuje.)

A običan svet je topovsko meso za planetarne Titane i vojnike Azovskog (i srodnih) bataljona. Strašno.


benedykt benedykt 16:51 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Evo, umem: nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!


Štovana emilia, nije lepo da tako komuniciraš sa blogokolegama. Taj piljarički stil ne pristaje nikome, ali ako insistiraš ja ti neću braniti. To je kao kad bi ubeđivao svinju da se ne valja u blatu. Nema svrhe. Uživaj u svom svetu. Nisi sama, uostalom. Ima ovde takvih prostakuša - besnih, histeričnih i neobrazovanih.
Sve najbolje.

Ahahahaha, kakav je ovo samo patetični kralj svakog mogućeg licimurja koji prvi sam, iako mu se niko nije ni obratio, spominje tamo neke kućice iz kojih se iskače i laje, i sve to u komunikaciji sa primitivnim sabratom koji je već počeo sa pacovima. Sačekaj, a zašto nisi održao tu svoju malu pravedničku vakelu o piljaričkom stilu onome što je krenuo sa pacovima, mislim umesto što si u Braća Bajić stilu otpevao tu primitivno-prostačku tercu sa kućicama za pse iz kojih se iskače i laje…?!? Bilo valjda jače od tebe da se kao svinja malčice i ti valjaš u blatu, a sada bi sav navodno čist i svetački beo da glumataš neko gospodstvo i finoću…
softelectronics_e softelectronics_e 17:13 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

benedykt
nsarski
Evo, umem: nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!


Štovana emilia, nije lepo da tako komuniciraš sa blogokolegama. Taj piljarički stil ne pristaje nikome, ali ako insistiraš ja ti neću braniti. To je kao kad bi ubeđivao svinju da se ne valja u blatu. Nema svrhe. Uživaj u svom svetu. Nisi sama, uostalom. Ima ovde takvih prostakuša - besnih, histeričnih i neobrazovanih.
Sve najbolje.

Ahahahaha, kakav je ovo samo patetični kralj svakog mogućeg licimurja koji prvi sam, iako mu se niko nije ni obratio, spominje tamo neke kućice iz kojih se iskače i laje, i sve to u komunikaciji sa primitivnim sabratom koji je već počeo sa pacovima, a da ni njega takođe niko ali ni pomenuo nije u dotadašnjoj raspravi. Sačekaj, a zašto nisi održao tu svoju malu pravedničku vakelu o piljaričkom stilu onome što je krenuo sa pacovima, mislim umesto što si u Braća Bajić stilu otpevao tu primitivno-prostačku tercu sa kućicama za pse iz kojih se iskače i laje…?!? Bilo valjda jače od tebe da se kao svinja malčice i ti valjaš u blatu, a sada bi sav navodno čist i svetački beo da glumataš neko gospodstvo i finoću…

Nego, pusti to!
Šta javljaju tvoji izvori, kada će Rusi da se predaju?
softelectronics_e softelectronics_e 17:14 21.03.2022

Re: BIH

emilia
gvozden1Dakle, znamo da Ukrajina želi u NATO, znamo da je to opasnost po Rusiju. Znamo, ne zato što to Rusija kaže, već zato što to proizilazi iz onog znanja koga ti nemaš (a hoćeš o tome da pričaš)

Iz Vašeg "znanja" jednina i vašeg "znanja" množina, ne zato što Rusija kaže nego zato što "proizilazi" iz vašeg "znanja" koje ja nemam?! Dobro. A da Vi smanjite malo te promile alkohola u krvi pre nego što sednete za monitor? Pa da nastavimo sutra kada se otreznite.

Strašno!
Kakva nepristojnost i primitivizam!
Da li su te to učili na kursu za mlade lidere?
nsarski nsarski 17:28 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Ahahahaha, kakav je ovo samo patetični kralj svakog mogućeg licimurja koji prvi sam, iako mu se niko nije ni obratio


Eto šta ostane od čoveka kad u njemu pobedi nemoćan bes. Jebote, ja tebi reč nisam uputio, a ti se mešaš u civilizovanu konverzaciju između mene i svete emilie, dobro može i majke Tereze.
Ja znam da žene, one primitivne, doživljavaju histerične napade (ima dovoljno primera u literaturi, a i na ovom blogu), ali da muškarci to rade- e, to je retkost.
BTW, nekada se histerija objašnjavala time da kroz organizam luta materica i time izaziva nepredvidljive izlive besa i nezdravog zanosa. Otuda i ime - histerija. To je tvoj istomišljenik Frojd detaljisao. Klasični genije iz tvog sveta. Zato se histerija kod muškaraca nije proučavala. Kao, to oni nemaju.
Kasnije, s napredkom medicinskih nauka, histerija je protumačena kao običan primitivizam, i to ekstremni (pogledaj neku epizodu "Zadruge" pa ćeš videti šta primitivci rade vrišteći i plačući).
Dakle, histerija, kao primitivizam, može da obuzme i žene i muškarce (još se ne zna šta se dešava sa LGBT osobama).
Ti i tvoja emilia ste potuno buzeti histeričnim transom, izgubili ste kontrolu, i ja vam savetujem da se malo smirite. Nije lepo to što radite - taj best i jarost je običan primitivizam. Ne deklanširajte se.
Savetujem da u psihijatrijskim udžbenicima nađete šta znači termin "deklanširati". To se vama dešava, a sada znate kako se zove to vaše sadašnje stanje.
Hvala na čitanju, i sve najbolje vam želim.
gedza.73 gedza.73 17:36 21.03.2022

Re: BIH

gvozden1
Ćutao sam jer bi onda morao da objašnavaš Trojni pakt, Milana Stojadinovića i JuVO.

Opet nešto mrsiš?
Ti ćutao da ja ne bih imao problem?
Dobro.

Ja mrsim? To zato što si me zbunio. Do juče si tvrdio kako su talibani u Afganistanu izraz suverenosti i ako su odlučili tako da žive šta ima bilo ko da im se meša a manjina ima da ćuti i trpi.

Sad si odjednom prešao na suprotnu stranu ulice tvrdeći kako može da se ugrozi suverenitet ako je ugrožena manjina. Preventivni udari su u redu ako se štiti država koja se graniči a je protivno pravu ako neko bombarduje suverenu državu zbog nacionalnog interesa miljama daleko. kad to neko izjavi za naš region ti gledaš kako veverice veselo skakuću po krošnjama listopadnog drveća tvrdeći kako to može a ne mora da bude.

Pre samo mesec dana se takođe tvrdilo kako su laži, gluposti i trula propaganda da Rusija ima nameru da napadne Moskvu pa mi oprosti što u tvoju staklenu kuglu nešto ne verujem.
Ili ne znaš da gledaš ili ti se pokvarila


benedykt benedykt 17:36 21.03.2022

Re: BIH

nsarski
Uporedni prikaz identičnog vokabulara i izmišljotina koji se koriste danas u ruskim medijima oko Ukrajine, i onih iz vremena kada je drug Staljin napadao Finsku...


Jebiga, druže, najžalije mi je nesrećnih Ukrajinaca koji su se našli in the line of fire, koji će biti upotrebljeni kao meso za topove, a onda bačeni u smeće i proglašeni teroristima.
Mada, kad razmislim, onaj strašni "teroristički" ISIS je služio Amerima godinama, a i danas im služi.


Nije ti ih žao ali ni najmanje, hajde samo da se ne lažemo kada te zaista molim, jer da jeste onda bi se malčice drugačije ponašao i makar smogao u sebi snage da pomeneš bilo gde kako je ovo što Rusi sada rade nešto jako loše i ružno.
Takođe, samo zaista naivni mogu da poveruju kako bilo šta sa Ukrajinom danas ima baš toliko veze sa Amerikom, NATO paktom i ostalim sličnim stvarima. Prava srž ovog sukoba je jako jednostavna i svodi se na par jednostavnih premisa. Dakle, za Putina i Kremlj ne postoje Ukrajinci kao nacija, odnosno sve što im je dozvoljeno je da budu Lukašenkova Belorusija 2.0, tj mogu da se igraju te svoje državnosti i različitosti ali sve dokle to rade kao vazali Kremlja. Da je nekim slučajem na primer u Ukrajini i dalje Janukovič, i da niko tamo ne pominje ni EU niti bilo šta slično, a da se na primer Finska odluči da pristupi NATO paktu, malo bi džvanjkali iz Moskve i kraj priče jer oni Fince ne posmatraju na takav način.
Tako da je ta priča o Ukrajini i NATO paktu, o američkim raketama i vremenu za reagovanje samo lagarija da se zataška ono što jeste. Ukoliko ne veruješ, nađi Putinov članak iz jula 2021 koji se zove Об историческом единстве русских и украинцев, gde je on sve ovo što ja pričam potanko opisao uz neke prateće bisere u vidu užasno jednostranih prikaza nekih istorijskih događaja…
nsarski nsarski 17:50 21.03.2022

Re: BIH

Takođe, samo zaista naivni mogu da poveruju kako bilo šta sa Ukrajinom danas ima baš toliko veze sa Amerikom, NATO paktom i ostalim sličnim stvarima.


Ej, ovo samo može punokrvni O.Y.! da izjavi. Nema veze?!

Evo ti još malo pouka. (Nadam se da dvaniš engleski, makar minimalno).

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and believe that governments who’d have every incentive to lie to the public about what’s happening on the ground in Ukraine are simply choosing not to do so.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and believe the politicians who’ve demonstrated ice cold indifference to their own citizens dying of poverty and disease care passionately about the plight of the Ukrainian people.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and believe the most powerful and murderous government in the world is orchestrating the economic collapse of a nation it has long targeted for destruction in order to defend Ukrainians.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and believe the “anti-war” position is to support pouring weapons into a foreign country and cold war brinkmanship that could lead to World War 3 while shouting down anyone who advocates de-escalation, diplomacy and detente.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and believe anything which doesn’t align with what the TV tells you about this war is “Russian propaganda”.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and believe anyone who disputes the TV narrative about this war is defending Putin or thinks he is awesome.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and accuse people who disagree with you of working for a foreign government.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and find it strange and outlandish when someone criticizes the most powerful empire that has ever existed for its role in starting a war.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and not understand that starvation sanctions are acts of war deliberately designed to hurt civilians.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and be fine with only knowing one side of the story.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and still not know that extremely powerful people have a vested interest in manipulating your understanding of what’s going on in the world and are doing so constantly with varying degrees of success.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and view a narrative being pushed in perfect unison by all the most powerful government and media institutions in the western world with anything other than white hot skepticism.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 and still believe your government is on the side of truth, justice and righteousness.

* * *

It’s not okay to be a grown adult in 2022 without reflecting on the possibility that things are not as they seem.


A ti si zaluđen (indoktriniran), ili ti nedostaje parče mozga, da jednosmerno sve razumeš. Ali, nije fer da psuješ i vređaš druge koji imaju malo više mentalne slobode. O.Y.!

emilia emilia 18:09 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski Ti i tvoja emilia ste potuno buzeti histeričnim transom, izgubili ste kontrolu, i ja vam savetujem da se malo smirite. Nije lepo to što radite - taj best i jarost je običan primitivizam. Ne deklanširajte se.

Hajde, hajde, tvoja "kultura" ophođenja prema sagovornicima stoji crno na belo, ne samo na ovoj temi. Hteo bi da budeš prost, primitivan a da ti se kulturno odgovara. Banalni si prostak napumpanog ega do plafona, licemer, neotesani manijak. Dobio si odgovor kakav dolikuje tvom brlogu i nastupu a sada ćeš, vidim, i da kenjkaš mesecima od muke. Samo napred, imam motku za tvoj profil.

Još jednom za "kulturnog": nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!

gvozden1 gvozden1 18:20 21.03.2022

Re: BIH

emilia
gvozden1Dakle, znamo da Ukrajina želi u NATO, znamo da je to opasnost po Rusiju. Znamo, ne zato što to Rusija kaže, već zato što to proizilazi iz onog znanja koga ti nemaš (a hoćeš o tome da pričaš)

Iz Vašeg "znanja" jednina i vašeg "znanja" množina, ne zato što Rusija kaže nego zato što "proizilazi" iz vašeg "znanja" koje ja nemam?! Dobro. A da Vi smanjite malo te promile alkohola u krvi pre nego što sednete za monitor? Pa da nastavimo sutra kada se otreznite.

I ovo, ni pokušaja da se ospori ono protiv čega se nastupa, apsolutno svedoči, bolje reći dokazuje tezu da ti ništa ne znaš o onome o čemu "imaš stav"

To bedno, pijan si (za tvoju informaciju, nikad ne pijem alkohol) sutra ću, i slične gluposti, svedoče i o još nečem, o nemaju kućnog vaspitanja.

Videvši da to je svađanje jedino polje u kom funkcioniše, pokušao sam razložno, argumenti a za koje smatram da su validni, da branim tezu.

Ti argumenti su nabrojani na način da ih je lako pobiti ako su neosnovani (npr, Ukrajina u NATO nije opasnost za Rusiju, pa se onda dokaže zašto nije) baš zato što sam znao da znanja o tome nema ni za lek.
Znao sam da će biti nešto poput pijan si, sutra ću, i hteo sam da se to potvrdi.
I potvrdilo se.

Tako da Ema, Emili, ne znaš ti o ovome ništa.

Ili uči ili i dalje ponavljaj te floskulice.

A da li je opasnost za Rusiju ako je Ukrajina u NATO, i da li je preventivni rat legitimno sredstvo, da li ga je Izrael koristio, evo nemoj da veruješ meni, pitaj Benedikta.
emilia emilia 18:24 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

benedykt
nsarski
Evo, umem: nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!


Štovana emilia, nije lepo da tako komuniciraš sa blogokolegama. Taj piljarički stil ne pristaje nikome, ali ako insistiraš ja ti neću braniti. To je kao kad bi ubeđivao svinju da se ne valja u blatu. Nema svrhe. Uživaj u svom svetu. Nisi sama, uostalom. Ima ovde takvih prostakuša - besnih, histeričnih i neobrazovanih.
Sve najbolje.

Ahahahaha, kakav je ovo samo patetični kralj svakog mogućeg licimurja koji prvi sam, iako mu se niko nije ni obratio, spominje tamo neke kućice iz kojih se iskače i laje, i sve to u komunikaciji sa primitivnim sabratom koji je već počeo sa pacovima, a da ni njega takođe niko ali ni pomenuo nije u dotadašnjoj raspravi. Sačekaj, a zašto nisi održao tu svoju malu pravedničku vakelu o piljaričkom stilu onome što je krenuo sa pacovima, mislim umesto što si u Braća Bajić stilu otpevao tu primitivno-prostačku tercu sa kućicama za pse iz kojih se iskače i laje…?!? Bilo valjda jače od tebe da se kao svinja malčice i ti valjaš u blatu, a sada bi sav navodno čist i svetački beo da glumataš neko gospodstvo i finoću…

Počeo je mučeni nsarski čarsafe da piše. Jedan duži od drugog. O svom brlogu u glavi.
gedza.73 gedza.73 18:27 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

emilia
Još jednom za "kulturnog": nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!

Emilija možemo da se slažemo ili ne, mene su često vređali pa ne volim ovakav način komunukacije. Mislim kako možemo da se svađamo na pristojniji način.
gvozden1 gvozden1 18:27 21.03.2022

Re: BIH


Ja mrsim? To zato što si me zbunio. Do juče si tvrdio kako su talibani u Afganistanu izraz suverenosti i ako su odlučili tako da žive šta ima bilo ko da im se meša a manjina ima da ćuti i trpi.

Tačno.
Sve dok ta njihova suverenost ne postane opasnost za drugog.
Kad postane, taj drugi ima pravo da zaštiti sebe od njih.
Šta nije jasno?

Ukrajina je suverena, ali je postala opasnost za Rusiju, nije htela da traži kompromus pa je dobila šta je dobila.

Pre samo mesec dana se takođe tvrdilo kako su laži, gluposti i trula propaganda da Rusija ima nameru da napadn


Pazi, razumem ja nemoć, bes, jade u kojoj se neko nađe, ali kad se taj neko srolja toliko nisko da počne bezočno da laže, e to neću da razumem.

Gedžo, LAŽEŠ!

(sad ti nađeš to gde sam ja pisao ono što si ti slagao da jesam)
benedykt benedykt 18:32 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Ahahahaha, kakav je ovo samo patetični kralj svakog mogućeg licimurja koji prvi sam, iako mu se niko nije ni obratio


Eto šta ostane od čoveka kad u njemu pobedi nemoćan bes. Jebote, ja tebi reč nisam uputio, a ti se mešaš u civilizovanu konverzaciju između mene i svete emilie, dobro može i majke Tereze.
Ja znam da žene, one primitivne, doživljavaju histerične napade (ima dovoljno primera u literaturi, a i na ovom blogu), ali da muškarci to rade- e, to je retkost.

Ma gde bi ti, mislim osim što si iz čista mira počeo da dobacuješ kao neka baba iza kace i pominješ one kućice za pse i to da si ti mene kao fol poslao u istu ali da ja tako iskačem ponekad i lajem. To si inače sav ponosan, što imaš istomišljenika kada sam ja u pitanju, rekao vrabcu koji me je komentar pre toga nazvao pacovom. Međutim, tebi nije ali ni na pamet palo da njemu kažeš bilo šta na tu temu piljarica, već si rešio i ti da uskočiš sa tom kućicom za pse kod njega u blato, pa da se malčice zajedno tamo uvaljate.
Emilia je nažalost shvatila pogrešno da su te priče o kučićima i pacovima njoj a ne meni bile upućene, međutim tebi nije palo naravno na pamet da joj bilo šta od toga objasniš već si onda još i krenuo da glumiš velikog gospodina koji je zaboga miloga iznad svakog primitivizma. Takođe, samo u ovoj raspravi si pre toga najmanje pet puta kao poslednji nevaspitani dripac pomenuo tu tvoju kursadžijsku foru sa Milićkom a da te ja takođe ali ni pomenuo nisam a kamoli da sam ti nešto ružno rekao. Odmah da ti kažem, ovo sada sa ”oligarsima” i Donbasom je bila samo igra & šala, a ti slobodno samo nastavi tako. Dakle, možemo lepo i kulturno da pričamo a možemo i manje lepo. Meni svejedno veruj mi…
emilia emilia 18:38 21.03.2022

Re: BIH

gvozden1 Ili uči ili i dalje ponavljaj te floskulice.

Rado učim ali od Vas nema vajde po tom pitanju. Vidim kako "argumentovano" diskutujete i sa drugima, nema prođu ni kod mene ni kod drugih. Trud Vam nije dovoljan iako je na zavidnom nivou, znanje Vam je tanko, tanko.
gedza.73 gedza.73 18:41 21.03.2022

Re: BIH

gvozden1
sad ti nađeš to gde sam ja pisao ono što si ti slagao da jesam)
... Gedžo, LAŽEŠ!

Sad ti da nađeš gde sam ja pisao ono što si ti napisao da sam ja pisao što nisam napisao da sam slagao
Pre samo mesec dana se takođe tvrdilo kako su laži, gluposti i trula propaganda da Rusija ima nameru da napadn

'se tvrdilo', ne da si TI tvrdio. Sitničica takoreći koja me oslobađa svake krivice
Sve dok ta njihova suverenost ne postane opasnost za drugog.
Kad postane, taj drugi ima pravo da zaštiti sebe od njih.
Šta nije jasno?

Nije jasno, ako smem da primetim, to što ni ukrajinski talibani nisu nikog ugrozili. Jesu li na teritoriju svoje suverene države stavili raketle? Nisu. Jesu li sa svoje teritorije gađali drugu državu? Nisu. Jesu li planirali? Ko to može da zna.
Ukrajina je suverena, ali je postala opasnost za Rusiju, nije htela da traži kompromus pa je dobila šta je dobila.

Pa i Jenkiji su 'intervenisali' u Afganistanu jer su talibani 'opasnost po nacionalnu bezbednost'

Ako me sećanje ne vara ti si rekao tada nešto u fazonu (da me ne optućiš kako LAŽEM pa pišem po sećanju i hodam kao po jajima) kako su talibani svoji na svome, kako mogu da rade šta oće a manjina kojoj se ne sviđa ima da ćuti i trpi
softelectronics_e softelectronics_e 18:42 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

benedykt
nsarski
Ahahahaha, kakav je ovo samo patetični kralj svakog mogućeg licimurja koji prvi sam, iako mu se niko nije ni obratio


Eto šta ostane od čoveka kad u njemu pobedi nemoćan bes. Jebote, ja tebi reč nisam uputio, a ti se mešaš u civilizovanu konverzaciju između mene i svete emilie, dobro može i majke Tereze.
Ja znam da žene, one primitivne, doživljavaju histerične napade (ima dovoljno primera u literaturi, a i na ovom blogu), ali da muškarci to rade- e, to je retkost.

Ma gde bi ti, mislim osim što si iz čista mira počeo da dobacuješ kao neka baba iza kace i pominješ one kućice za pse i to da si ti mene kao fol poslao u istu ali da ja tako iskačem ponekad i lajem. To si inače sav ponosan, što imaš istomišljenika kada sam ja u pitanju, rekao vrabcu koji me je komentar pre toga nazvao pacovom. Međutim, tebi nije ali ni na pamet palo da njemu kažeš bilo šta na tu temu piljarica, već si rešio i ti da uskočiš sa tom kućicom za pse kod njega u blato, pa da se malčice zajedno tamo uvaljate.
Emilia je nažalost shvatila pogrešno da su te priče o kučićima i pacovima njoj a ne meni bile upućene, međutim tebi nije palo naravno na pamet da joj bilo šta od toga objasniš već si onda još i krenuo da glumiš velikog gospodina koji je zaboga miloga iznad svakog primitivizma. Takođe, samo u ovoj raspravi si pre toga najmanje pet puta kao poslednji nevaspitani dripac pomenuo tu tvoju kursadžijsku foru sa Milićkom a da te ja takođe ali ni pomenuo nisam a kamoli da sam ti nešto ružno rekao. Odmah da ti kažem, ovo sada sa ”oligarsima” i Donbasom je bila samo igra & šala, a ti slobodno samo nastavi tako. Dakle, možemo lepo i kulturno da pričamo a možemo i manje lepo. Meni svejedno veruj mi…

Oooo, jebote!
Pa možeš li ti da pišeš u jednostavnijoj formi?
Razumljivijoj.
I ko ti je ova Emilia?
Deluje mnogo nadrndano i agresivno.
nsarski nsarski 18:42 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Koji su to Rusi tačno stradali u Donbasu već godinama, umeš li makar to da objasniš neznalice ona najgora ili može biti pak sve što ”znaš” počinje i završava na tome što si ponekad video da piše na naslovnoj strani Informera…?!


Koji?
Evo ti, seronjo. Za ovo ceo svet zna osim O.Y. likova kao što si ti kojima ovo ništa ne znači. Odjebi više s tvojim izvrtanjem.



Koji skot treba čovek da bude da ovakve stvari negira? Baš takav kao što si ti i tvoja histerična koleginica.
softelectronics_e softelectronics_e 18:43 21.03.2022

Re: BIH

emilia
gvozden1 Ili uči ili i dalje ponavljaj te floskulice.

Rado učim ali od Vas nema vajde po tom pitanju. Vidim kako "argumentovano" diskutujete i sa drugima, nema prođu ni kod mene ni kod drugih. Trud Vam nije dovoljan iako je na zavidnom nivou, znanje Vam je tanko, tanko.

Gvozden je bloger štogod.
emilia emilia 18:52 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

gedza.73
emilia
Još jednom za "kulturnog": nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!

Emilija možemo da se slažemo ili ne, mene su često vređali pa ne volim ovakav način komunukacije. Mislim kako možemo da se svađamo na pristojniji način.

Možemo. Ja nisam prva počela, pogledajte šta mi je sve ispisao, i Benediktu, taj prostak. Pogledajte od početka kako je reagovao na moj komentar koji sa njim nikakve veze nije imao niti ga je prozivao. Pa idite redom kako se obratio meni i Benediktu, kako misli da sme da se obraća nekim sagovornicima a za uzvrat da dobije birani ton.
Umesto što mene opominjete. Ja kavge ne započinjem niti ružne reči. Ali vraćam istom merom, tu se ja i Vi razlikujemo. Ja nisam miroljubiva kada neko misli da sme da me vređa. Pozdrav Vama gedžo, Vi ste u pravom smislu reči kulturan čovek.

benedykt benedykt 18:54 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

softelectronics_e

Nego, pusti to!
Šta javljaju tvoji izvori, kada će Rusi da se predaju?

E, samo još malo šeni i eto mene da se ”upecam” na to tvoje trolovanje… Ili će pre biti da bi se to što radiš moglo više svrstati u pokušaj istog…
gedza.73 gedza.73 19:00 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

emilia
Umesto što mene opominjete.


Mislio sam uopšte na sve nas. Da sedimo u kafani svi ovako nikad ne bi došlo do teških reči. Čak mi se sa strane čini kako se mi u stvari po većini stvari slažemo samo potenciramo detalje oko kojih imamo suprtona mišljenja. Onda to malo vatreno pojačamo pa se pretvori u spiralu gde se više ne zna ko koga bije.

Daleko od toga da sam ja miran al' se često ujedem za jezik kako ne bi u afektu nešto rekao pa onda deluje da sam miroljubiv.

Mi smo na jednoj strani, neki blogeri su na drugoj. Za par dana se nalazimo na istoj strani po nekoj drugoj temi sa ovima sa kojima se nismo slagali po ovom pitanju. Ovu ćemo da zaboravimo a bespotrebna svađa će da ostane među nama. Eto bez namere bilo koga da uvredim (ako jesam izvinjavam se) ili da bilo koga prozovem

gvozden1 gvozden1 19:04 21.03.2022

Re: BIH

se tvrdilo', ne da si TI tvrdio.

I što to, onda, stoji u odgovoru meni?
Da, jeste mi promaklo to što nije sitnica, ali pošto je meni upućeno propust (moj) je ipak shvatljiv.

Šta ja imam s tim šta je neko negde nekad tvrdio?

Jesu li na teritoriju svoje suverene države stavili raketle? Nisu


Nisu, ali su jasno stavljali do znanja da hoće.

Pošto bi po postavljanju raketa bilo kasno za reakciju, Rusija je, kao svaka odgovorna država reagovala na vreme, dok ne bude kasno.

Ono što se zaključuje iz tvog rezona, neka prvo postave, pa kad budu sigurni da ih ima, neka onda reaguju, je, i ti čak primećuješ, glupost.

Reakcija je tu da ne bi bile postavljene, ne jer su postavljene.
Kad su postavljene, gotovo je, nema više reakcije.


Pa i Jenkiji su 'intervenisali' u Afganistanu jer su talibani 'opasnost po nacionalnu bezbednost'



Amerike?

Hoće da gađaju Ameriku sa avganistanske teritorije?

A to je slučaj sa Ukrajini, pa hajde, potrudite se, nađite takav slučaj sa Amerikom.

Onaj kubanski vam ne ide u prilog.

Ako me sećanje ne vara ti si rekao tada nešto u fazonu (da me ne optućiš kako LAŽEM pa pišem po sećanju i hodam kao po jajima) kako su talibani svoji na svome, kako mogu da rade šta oće a manjina kojoj se ne sviđa ima da ćuti i trpi


Ne verujem da je baš od reči do reči, ali nešto slično, moguće.
Pa?

Kakve to veze ima sa ovim?
gvozden1 gvozden1 19:07 21.03.2022

Re: BIH

emilia
gvozden1 Ili uči ili i dalje ponavljaj te floskulice.

Rado učim ali od Vas nema vajde po tom pitanju. Vidim kako "argumentovano" diskutujete i sa drugima, nema prođu ni kod mene ni kod drugih. Trud Vam nije dovoljan iako je na zavidnom nivou, znanje Vam je tanko, tanko.

Opet vrela kaša pa maca obilazi oko nje? :)

Opet ni reči o konkretnoj situaciji.

Ma u redu je, očekivano.
gedza.73 gedza.73 19:14 21.03.2022

Re: BIH

Šta ja imam s tim šta je neko negde nekad tvrdio?

Ništa. Što se bre odmah ljutiš. Nadovezao sam se na tvoj komentar pa nastavio dalje

Amerike?
Hoće da gađaju Ameriku sa avganistanske teritorije?

A ko će iz Bosne da gađa Rusiju?
Ne verujem da je baš od reči do reči, ali nešto slično, moguće.
Pa?

Kakve to veze ima sa ovim?

Ima. Ukrajina je suverena država i većina može da radi šta oće u svojoj državi princip. Kome se ne sviđa neka se seli. Ako podržavaš talibane sa šerijatskim zakonom koji zabranjuje sve što zabranjuje.
bene_geserit bene_geserit 19:20 21.03.2022

Re: BIH

Ukrajina je suverena država i većina može da radi šta oće u svojoj državi princip

Misliš Sadam može da ima oružje koje hoće, Gadafi takođe, Asada da ne pominjemo i tako redom (pa ćemo i do Srbije tj. Jugoslavije da stignemo) ?

Ja bi pre rekao da je definicija sledeća: velike sile imaju svoje zone interesa i zemlje u tim zonama ima da rade šta im se kaže ili dobiju po nosu.
gvozden1 gvozden1 19:21 21.03.2022

Re: BIH

ko će iz Bosne da gađa Rusiju

Ko je napao Bosnu?
Ukrajina je suverena država i većina može da radi šta oće u svojoj državi princip.

Dok time ne ugrožava drugog.
Ako podržavaš talibane sa šerijatskim zakonom koji zabranjuje sve što zabranjuje.

Razluči unutrašnje stvari neke suverene države i odnose između država.
Nije teško.

Ako Bugarska odluči da ujutru proglasi islam kao veru, zaboli me, neka proglašava šta hoće u njihovoj državi, a ako proglasi i džihad pa to po Srbiju postane opasnost, onda Srbija treba da to prevenira.

Razgovorom, diplomatijom, a ako ne ide onda, da, ovako kao Rusija.
gedza.73 gedza.73 19:24 21.03.2022

Re: BIH

bene_geserit
Ja bi pre rekao da je definicija sledeća: velike sile imaju svoje zone interesa i zemlje u tim zonama ima da rade šta im se kaže ili dobiju po nosu.

Upravo to i ja pokušavam da kažem. Nije Rusija dobra, AMerika loša ili obrnuto. Kad je koja u prilici ona mešetari ili bije
Misliš Sadam može da ima oružje koje hoće, Gadafi takođe, Asada da ne pominjemo i tako redom (pa ćemo i do Srbije tj. Jugoslavije da stignemo) ?

I ovo sam isto mislio kad sam pisao komentare.

A pošto mi ne možemo da menjamu politiku velikih sila onda bi trebali da plivano negde gde je mirnija voda, gde ne upadano u oči grabljivicama i gde možemo da uredimo naše staništa da nam bude koliko toliko dobro.

Sve se slažem sa tobom samo sam možda imao drugačiji pristup.
benedykt benedykt 19:27 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Koji su to Rusi tačno stradali u Donbasu već godinama, umeš li makar to da objasniš neznalice ona najgora ili može biti pak sve što ”znaš” počinje i završava na tome što si ponekad video da piše na naslovnoj strani Informera…?!


Koji?
Evo ti, seronjo. Za ovo ceo svet zna osim O.Y. likova kao što si ti kojima ovo ništa ne znači. Odjebi više s tvojim izvrtanjem.



Koji skot treba čovek da bude da ovakve stvari negira? Baš takav kao što si ti i tvoja histerična koleginica.

Koje od nas dvojice skot samo to se pitam, da li ja ili ipak ti toliko u tom tvom pravedničkom besu zaslepljen da ne vidiš na primer da na tom spomeniku ima nešto manje od 70 imena, a da je ako i to nisi znao poginulo na toj istoj teritoriji oko 240 dece, a plus se za još šezdesetak ne zna gde su tj netragom su nestala. Međutim, to i jeste problem sa tim krokodilskim suzama i otužnim patosom u tom argumentum ad misericordiamu u pokušaju, jer si ti surprise-surprise sposoban da samo i jedino vidiš žrtve jedne jedine strane i to gle čuda upravo one za koju i navijaš…!?!
Zašto nisu ginula deca u najvećem ruskojezičnom gradu kakav je Harkov, zašto tamo nije bilo nikakvog rata i svega ostalog, mislim ako su ti zli nadrogirani nacisti bili baš toliko željni da istrebe sve Ruse u Ukrajini…?!! Umeš li dakle makar to da objasniš ili ćemo sad da zaboravimo kako je pripadnik GRU Igor Girkin zvani Strelkov prvo na jesen i zimu 2013. tj početkom 2014. prvo izviđao teren, a onda, i to po svom sopstvenom priznanju, započeo rat u Donbasu tako što je sa svojim GRU odredom došao iz Rusije, podbunio narod tamo i onda na kraju balade još i započeo oružanu pobunu sa ciljem da se iz Ukrajine teritorijalno odvoji cela ta tzv Novorusija ili ti ga sve gore od Harkova pa dole do Odese.
Sačekaj, da li se i oni nesretnici iz Malezijskog Boinga računaju, ili ćeš može biti u svojoj business as usual paranoji da mi prodaješ neke somnambulne teorije zavere, dispečera Karlosa i šta sve već ne samo da nisu Rusi to svojim Bukom pogodili i još se hvalisali dobrim pogotkom isti taj dan.
Da li to uopšte shvataš da je ceo taj besmisleni rat počeo tako što je prvo Rusija gebelsovski lagala 24/7 o onome što se dešava u Ukrajini, onda poslala svoje ljude da započnu rat u Ukrajini, posle toga slala opremu i pojačanja da se isti taj rat nastavi, i pri tome (ako i to nisi znao) u nekoliko navrata čak i tukla artiljerijom iz Rusije u Ukrajinu.
Hajde se zato za promenu makar malo informiši, mislim ako želiš da ova naša rasprava ne bude baš ovoliko neravnopravna…

nsarski nsarski 19:28 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Još jednom za "kulturnog": nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!


Eto. Ni manje ni više.
Izvrišti se ti, tako histerija napreduje i eventualno utihne. Nadam se da će iz tvoje okoline neko da pozove stručnu pomoć. Možda ćeš i doći sebi. Tada ćeš shvatiti da padaš u nekontrolisan histerični napad samo zato što ja ne mislim kao ti. Ej, razmisli o tome.
Rekao bih ti: come to your senses, ali, očevidno, ovde razum ne pomaže.
Neka ti bog pomogne, jurodiva dušo.

Pitanjce: da li ti uopšte živiš u zajednici sa nekim?

Ne zato što me istinski zanima, ali je interesantno znati da li takav histerični karakter može sa nekim da živi ispod istog krova. Ne moraš da odgovoriš, ja pitam samo u interesu nauke.
gedza.73 gedza.73 19:30 21.03.2022

Re: BIH

ko će iz Bosne da gađa Rusiju

Ko je napao Bosnu?

Nije niko. Al se sprema. Rusija ti preti.
Dok time ne ugrožava drugog.

jel napala Rusiju? Jel gađala raketama?
Ako Bugarska odluči da ujutru proglasi islam kao veru, zaboli me, neka proglašava šta hoće u njihovoj državi, a ako proglasi i džihad pa to po Srbiju postane opasnost, onda Srbija treba da to prevenira.

Razgovorom, diplomatijom, a ako ne ide onda, da, ovako kao Rusija.

pazi ovo opasno dobro zvuči na papiru. Ali si dobio batine još na prvom koraku. Bugarska može da radi šta oće jer iza sebe ima većeg batinaša nego što imaš ti. A prošli put kad je imala tog batinaša koga pravdaš je tvoj narod najebao pa te još ta velika sila naterala da bugarske okupatore koji su ubijali i pljačkali srpski narod preimenuješ u 'oslobodioce'.

A nisi možda pomislio kako su Ukrajinci videli šta Rusija radi sa malim državicama koje su bile SSSR republike pa je preventivno htela da se zaštiti od Putinovih i Kadirovih džihadista?
Razluči unutrašnje stvari neke suverene države i odnose između država

Jesam. Patriotski zakon je donet nakon što je SAD napadnuta a onda su krenuli 'preventivno' da mlate koga dohvate. Baš kao i Rusija samo za sada u manjem obimu i ispod radara. Do Ukrajine.
emilia emilia 19:33 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

gedza.73 Da sedimo u kafani svi ovako nikad ne bi došlo do teških reči

Imam ja rasprave sa prijateljima uživo na svaku temu, i one u fokusu, lete epiteti samo tako među prijateljima suprotstavljenih mišljenja sa kojima se družim po 20 i više godina. Od prošlo-ovogodišnjih korona, ovaj rat. Naelektrisano.
Nisam Vas pogrešno razumela, bez "brige".
gvozden1 gvozden1 19:33 21.03.2022

Re: BIH


Ja bi pre rekao da je definicija sledeća: velike sile imaju svoje zone interesa i zemlje u tim zonama ima da rade šta im se kaže ili dobiju po nosu.

Da, samo što Amerika za svoju zonu interesa proglašava ceo svet, a Rusiji ne dozvoljava da joj zona interesa bude ni susedna država.

Rusija na to ne pristaje i pokušava da pokaže kako je sposobna tu zonu da kontroliše.

Da li će uspeti videćemo, ali je suština to, a ne neka Ukrajina.

Ukrajina je samo vodila dovoljno glupu politiku da je preko nje puklo.
bene_geserit bene_geserit 19:36 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

ja pitam samo u interesu nauke

nsarski nsarski 19:38 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Koje od nas dvojice skot samo to se pitam, da li ti u pravedničkom besu zaslepljen da ne vidiš da na tom spomeniku ima nešto manje od 70 imena, a da je ako i to nisi znao poginulo na toj istoj teritoriji oko 240 dece, a plus se za još šezdesetak ne zna gde su tj netragom su nestala.


Da, imaš pravo. Samo 70 komata dece. Praktično ništa.
Aha, a tvoje dalje "objašnjenje" je da su sve ovo Rusi sami sebi napravili?!
Kaže Jevrejska poslovice: Da li su tvoje uši čule to što su tvoja usta izgovorila? O.Y.!
I, najzad, dokle ćeš da me proganjaš?
Ja ne mislim kao ti i ubeđen sam da si plaćeni lažov koji ima zadatak kao i svi lažovi u ratu. Još te sjebala ona Jelena, žena koje nema. Nemoj na meni da iskaljuješ svoj jad.
Dok se ne predstaviš imenom i prezimenom, i saopštiš kakve kvalifikacije imaš da uopšte razgovaraš sa prisebnim ljudima, ja ću te tretirati kao običnog provokatora i plaćenog lažova. Đubre, praktično.
U međuvremenu, Fuck off! Stvarno nemam vremena za tvoje izmišljotine.




gvozden1 gvozden1 19:40 21.03.2022

Re: BIH

niko. Al se sprema. Rusija ti preti

Tumačiš ti.
A to tumačenje je ono iz šolje.
Tako da

jel napala Rusiju? Jel gađala raketama

A to treba da sačeka?
Piše ti sve gore (ono što si, iz nekog razloga? :)) preskočio.
Bugarska može da radi šta oće jer iza sebe ima većeg batinaša nego što imaš ti

Uh, izvini.
Da bi se razumela figura potrebno je minimum misaone kreativnosti.
A ja se obraćam tebi.
Izvini.
emilia emilia 19:40 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski o svom brlogu u glavi.

nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!
bene_geserit bene_geserit 19:42 21.03.2022

Re: BIH

A pošto mi ne možemo da menjamu politiku velikih sila onda bi trebali da plivano negde gde je mirnija voda, gde ne upadano u oči grabljivicama i gde možemo da uredimo naše staništa da nam bude koliko toliko dobro.

Naravno, mi smo Američka interesna zona i mali smo i slabi. Tako da je najpametnije da udarimo sankcije Rusima i da se učlanimo u NATO čim prije. Mada oko ovog drugog imam malo dileme, jer ako to podrazumeva da (kao ono kad na ulici bully maltretira nekog a 5 podguznih muva mu pomaže i navija sa strane) budemo podguzna muva koja šalje neku vojsku kad se maltretira nekog okolo (kao što su npr. Ukrajinci poslali koju hiljadu vojnika kad se maltretirao Irak i rušili gradovi, btw. mnogo gore nego ovo u Ukrajini) onda jbga.
gedza.73 gedza.73 19:43 21.03.2022

Re: BIH

Tumačiš ti.
A to tumačenje je ono iz šolje.
Tako da

Pa tumačila i Rusija. Što ne bi mog'o ja?
A to treba da sačeka?

Ko? SAD? Da im opet otmu avioni pobiju civile?
Da bi se razumela figura potrebno je minimum misaone kreativnosti.

Jes vala. Ti se baš maločas kreativno zaleteo da me optužiš kako lažem, sad me optužuješ za manjak kreativnosti
nsarski nsarski 19:49 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

emilia
nsarski o svom brlogu u glavi.

nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!


Dobro, tvoj mentalni opseg je sada sužen. Stavi mokar peškir na čelo, udahni duboko, i proći će. Ne baš sasvim, ali biće ti lakše.
I popij čašu vode. Javi kako ti je.
U interesu medicinske nauke. Cheer up.
gedza.73 gedza.73 19:50 21.03.2022

Re: BIH

bene_geserit
Tako da je najpametnije da udarimo sankcije Rusima i da se učlanimo u NATO čim prije. Mada oko ovog drugog imam malo dileme, jer ako to podrazumeva da (kao ono kad na ulici bully maltretira nekog a 5 podguznih muva mu pomaže i navija sa strane) budemo podguzna muva koja šalje neku vojsku kad se maltretira nekog okolo (kao što su npr. Ukrajinci poslali koju hiljadu vojnika kad se maltretirao Irak i rušili gradovi, btw. mnogo gore nego ovo u Ukrajini) onda jbga.

Jeste to što kažeš. Ali u Crnoj Gori je NATO sprečio mogući sukob na linij ALbanci-Crnogorci. Zamisli da im je još i to uletelo pre korone.
Oko sankcija je stvarno mnogo čipavo. Vezani smo za ruski gas a sa druge strane za evropsku industriju. Win-win potez bi bio kad bi mogli da ubedimo EU da ovaj put zažmure zbog njihovih kompanija u Srbiji i da se provučemo kroz iglene uši. Mislim kako bi dobro poguralo privredu u ovom trenutku svetske krize. Pusti snovi. Zato bi propatriotsko rusko-srpski blog mogao malo da smiri strasti po ulicama

A uvek imaš dilbera koji bi oduševljeno obukli unoforme i išli da šenluče. Milion puta sam se posvađao u stvarnom životu sa ljudima koji tvrde kako JNA od klinca pravi čoveka. Napravi debila koji viče 'javol' i klima glavom na sve moguće i nemoguće gluposti. A opet to neki vole. Tako bi i NATO, naravno kao i vojna misija Ruske fedearcije kad bi bila u mogućnosti angažovala neke Srbe koji bi sad mlatili po Ukrajini.

A u celu ovu raspravu sam upravo ušao sa tvojom prvom rečenicom.
benedykt benedykt 19:54 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Koje od nas dvojice skot samo to se pitam, da li ti u pravedničkom besu zaslepljen da ne vidiš da na tom spomeniku ima nešto manje od 70 imena, a da je ako i to nisi znao poginulo na toj istoj teritoriji oko 240 dece, a plus se za još šezdesetak ne zna gde su tj netragom su nestala.


Da, imaš pravo. Samo 70 komata dece. Praktično ništa.
Aha, a tvoje dalje "objašnjenje" je da su sve ovo Rusi sami sebi napravili?!
Kaže Jevrejska poslovice: Da li su tvoje uši čule to što su tvoja usta izgovorila? O.Y.!
I, najzad, dokle ćeš da me proganjaš?
Ja ne mislim kao ti i ubeđen sam da si plaćeni lažov koji ima zadatak kao i svi lažovi u ratu. Još te sjebala ona Jelena, žena koje nema. Nemoj na meni da iskaljuješ svoj jad.
Dok se ne predstaviš imenom i prezimenom, i saopštiš kakve kvalifikacije imaš da uopšte razgovaraš sa prisebnim ljudima, ja ću te tretirati kao običnog provokatora i plaćenog lažova. Đubre, praktično.
U međuvremenu, Fuck off! Stvarno nemam vremena za tvoje izmišljotine.

Izvini čisto da proverim, da li se ovo sad podvodi pod onaj bes, histeriju, piljarički stil i valjanje svinja u blatu ili ja tu nešto može biti propuštam...?!! Toliko o tome ko je ovde samo i jedino histerični primitivac, koji odmah izgubi živce i krene prostački da vređa bukvalno čim neko samo i pokuša da mu objasni koliko u suštini slabo zna šta se zaista dešava tamo. Ja pokušam da mu lepo kažem da nisu poginula samo ta deca kojoj je podignut spomenik, već sveukupno 240 + 60 nestale = 300 dece, a on zapenio da ga je tužno gledati, pa me još i naziva plaćenim lažovom i provokatorom. Neko je majstore svesno iz svojih sebičnih ciljeva započeo ovaj rat 2014. i samo ga nastavio pre mesec dana, a taj neko na tvoju veliku žalost nisu Ukrajinci i to je vidiš onaj grm u kome leži zeka koga ti u svojoj zaslepljenosti prosto nećeš da vidiš. Ne, ti bi kao papagaj da ponavljaš neku treš rusku propagandu, jer želiš da veruješ u nju i to je osnovni problem sa tobom tj kod tebe se sve uvek svodi na… Ko drugovi drugačije kaže, taj je plaćeni provokator koji kleveće i laže…
gvozden1 gvozden1 19:54 21.03.2022

Re: BIH

Pa tumačila i Rusija

Ti si tako protumačio.
Tako, da će Rusija tenkovima pregaziti NATO.

Ko? SAD? Da im opet otmu avioni pobiju civile?

Ne, nego da Meksiko instalira ruske rakete, pa tek onda da reaguje.
Ti se baš maločas kreativno zaleteo da me optužiš kako lažem

I prihvatio da sam pogrešio, i pitao te što to stoji u odgovoru meni, ti ćutiš, a sad opet.

Misliš da ću da se pravdam?
Grešiš.
bene_geserit bene_geserit 19:59 21.03.2022

Re: BIH

u Crnoj Gori je NATO sprečio mogući sukob na linij ALbanci-Crnogorci

Mene te borbe za teritoriju po exYu fasciniraju, jbte niko nema čak ni prostu reprodukciju (čak i Kosovo je na 1.9 dece po ženi, Crna Gora još kolko tolko, ovo ostalo, uključujući Albaniju na 1.5, BiH i niže) i još uz to ljudi emigriraju.
Nemaš ljude, šta će ti teritorija?
Mada se isto pitanje postavlja i za ovaj rat Ukrajina Rusija.

Ali treba negde Nigerijci da žive za 50 godina, tako da ako se još malo pobijemo taman da ispraznimo zemlje za ove biološki uspešnije.
Usput, po predikciji UN, Lagos do kraja veka 100 miliona ljudi (a cela Nigerija više ljudi nego cela Evropa). Ja ne mogu ni da zamislim grad od 100M ljudi, na šta to liči. Koju količinu đubreta to proizvede. Ko za to proizvede hranu, energiju, vodu.
Nije ni čudo što se pojavljuju ovi Nigerijski dobrovoljci za rat u Ukrajini, kažu bolje da idu u rat nego da žive u Lagosu.
nsarski nsarski 20:00 21.03.2022

Re: BIH

Milion puta sam se posvađao u stvarnom životu sa ljudima koji tvrde kako JNA od klinca pravi čoveka.


Pa, u nekom smislu imaš pravo. S druge strane, kad pogledaš ove debilčine koje ne umeju pertle da zavežu, upale vatru, ili da se snađu oko najprostijih stvari ako im nije pri ruci telefon, onda možda nije loše da prođu kroz "muštranje" da se probude u 6h, da se umiju, spreme krevet i uhvate za metlu. Da imaju zadatke koje treba obaviti bez odlaganja.
Ne znam šta je bolje.
nsarski nsarski 20:03 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Ko drugovi drugačije kaže, taj je plaćeni provokator koji kleveće i laže…


Stvarno si dosadan. Sjaši, bre. Nije čudo da te Jelena neće (a slutim i druge žemske), osim možda one emiliae.
Fuck off.
gedza.73 gedza.73 20:03 21.03.2022

Re: BIH

I prihvatio da sam pogrešio, i pitao te što to stoji u odgovoru meni, ti ćutiš, a sad opet.

Već sam ti odgovorio kako sam se samo nadovezao na tvoj komentar.
Ne, nego da Meksiko instalira ruske rakete, pa tek onda da reaguje.

E ako Srbi treba da brane i Meksiko ja se prvi javljam. Ukrajinu sam propustio ali sigurno ginem za Meksikance




benedykt benedykt 20:07 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

gedza.73
emilia
Još jednom za "kulturnog": nsarski psino na mesto, nsarski pacove vidimo se!

Emilija možemo da se slažemo ili ne, mene su često vređali pa ne volim ovakav način komunukacije. Mislim kako možemo da se svađamo na pristojniji način.

Gosn Gedžo, da ponovim i vama, Emilia je nažalost samo pogrešno shvatila da su ti prostakluci o psima koji se šalju na svoje mesto, odnosno o pacovima, meni, i to iz čistog mira, a ne njoj bili upućeni…
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:22 21.03.2022

Re: Peščanik

benedykt
vrabac_onaj
benedykt



covpa, vidimo se

Matori, daj smanji makar malo šamaranje majmuna gledajući sliku svog idola...



Mislim, zar ne vidiš da ti se zbog toga pacovi priviđaju svuda...


vidimo se
benedykt benedykt 20:22 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Ko drugovi drugačije kaže, taj je plaćeni provokator koji kleveće i laže…


Stvarno si dosadan. Sjaši, bre. Nije čudo da te Jelena neće (a slutim i druge žemske), osim možda one emiliae.
Fusk off.

Sačekaj, ovo sada je ako se ne varam onaj deo sa Zadrugom tj da je histerija protumačena kao običan primitivizam, i to ekstremni koji može da obuzme i žene i muškarce. Čisto da te podsetim da ti ovo nije prvi, ni drugi, već najmanje deseti put da kreneš u raspravu sa mojom malenkošću i da bukvalno odmah posle dva komentara počneš da histerišeš, ubacuješ tu svoju akutnu čvorovićevsku paranoju, pominješ neke moje hendlere, zalivaš to obilno sa fekalijama pošto si iz nekog razloga opsednut sa njima, odnosno upotrebljavaš najprostačkiji mogući vokabular dok sa penom na ustima besniš i luduješ. Podsetio bih te opet, da si samo u ovoj raspravi pomenuo tu priču sa Jelenom Milić najmanje pet puta i to strogo u obliku dripačkog dobacivanja a da ti se niko niti obraća niti te pominje. Takođe bih te podsetio da ideš okolo već par meseci i radiš to isto, bukvalno kao neko derište, i to gde god da vidiš neki moj komentar. Na kraju bih te samo i na to podsetio da je cela ta otužno seljoberska prozivka počela tako što sam ti ja iskreno i u najboljoj nameri rekao da sam otišao pre deset godina sa bloga, zato što sam dva puta bio banovan, prvo zbog Drage Kovačevića a drugi put zbog Jelene Milić. Naravno, kao i svaki primitivac ti ideš okolo i pričaš neke gluposti samo i jedino vezane za nju, dok Drageca i ne pominješ. Valjda kao i svaki mizogini iskompleksirani prostak ti misliš da će mene uvrediti ono što bi tebe samog uvredilo, pa zato ad nausem ide samo i jedino Jelena Milić. Koliko samo o sebi samom pričaš, da li si makar toga svestan…
nsarski nsarski 20:29 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

Podsetio bih te opet, da si samo u ovoj raspravi pomenuo tu priču sa Jelenom Milić


Izabrao sam random rečenicu iz tvog opsesivnog komentara koji nisam pročitao.
Aj' bre, sjaši već jednom. Ja ne mislim kao ti - live with it. Koji ti je? Ja sam potpuno uveren da si ti plaćeni lažov koji ovde sere kako mu kažu. Uživaj u tome, ali nemoj da sereš po meni.
Ako imaš problema sa Jelenom , idi se udvaraj emilie-i, naći ćete zajednički jezik ili nešto zajedničko. Pobogu.
Fuck off.
benedykt benedykt 20:31 21.03.2022

Re: Peščanik

vrabac_onaj
benedykt
vrabac_onaj
benedykt



covpa, vidimo se

Matori, daj smanji makar malo šamaranje majmuna gledajući sliku svog idola...



Mislim, zar ne vidiš da ti se zbog toga pacovi priviđaju svuda...


vidimo se

Tu sam ja, ne bežim nigde… Ne boj se, neću te kao ostavljena šiparica ogovarati okolo, jer takve stvari ostavljam tebi kao i naravno te pacove…
benedykt benedykt 20:35 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
Podsetio bih te opet, da si samo u ovoj raspravi pomenuo tu priču sa Jelenom Milić


Izabrao sam random rečenicu iz tvog opsesivnog komentara koji nisam pročitao.
Aj' bre, sjaši već jednom. Ja ne mislim kao ti - live with it. Koji ti je? Ja sam potpuno uveren da si ti plaćeni lažov koji ovde sere kako mu kažu. Uživaj u tome, ali nemoj da sereš po meni.
Ako imaš problema sa Jelenom , idi se udvaraj emilie-i, naći ćete zajednički jezik ili nešto zajedničko. Pobogu.
Fuck off.

Aha, nisi je znači pročitao ali imaš neki unutrašnji nagon da trčkaš okolo za mnom i da je pominješ ali bukvalno ad nausem i na svakom bogovetnom blogu, pa još u nekoj tvojoj a la Kursadžije varijanti i to kao ona poslednja nevaspitana seljačina. Takođe, i ta mala sitna vinjetica sa emilijom samo još jednom dokazuje kolika si samo jedna mizogina & iskompleksirana kulovčina da me je prosto sramota tvoje sramote. Ti majstore imaš neki problem sa ženama i to prosto vrišti iz načina na koji komuniciraš sa njima, odnosno iz tih tvojih čobanjero tera ovčice geačkih pošalica o udvaranju ili Jeleni…
nsarski nsarski 20:48 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

odnosno iz tih tvojih čobanjero tera ovčice geačkih pošalica o udvaranju ili Jeleni…


Ej, zaista me zabole šta imaš više da kažeš. Ali, evo, biću galantan: Možeš da kažeš štagod hoćeš, da napišeš uvrede kakve god hoćeš i ja ti neću "odgovoriti" (mislim, kako uopšte odgovoriti na prostakluke?). Tvoja neka bude poslednja. Kao svakoj besnoj domaćici u menopauzi daću ti prednost. Ja razumem histerične ispade.
Dakle, kaži šta god hoćeš, ali samo ako ćeš prestati više da smaraš.
Živ bio, i puno uspeha ti želim.
gedza.73 gedza.73 20:51 21.03.2022

Re: BIH

nsarski
Da imaju zadatke koje treba obaviti bez odlaganja.
Ne znam šta je bolje.

Van zemlje na šest meseci. Razmene, praksa, rad u fabrikama. Sami, među strancima. Ustajanje na vreme, racionalizacija troškova, osećaj mere, jezik, drugi ljudi, drugi sistemi...

kad bi par generacija mladih ljudi otišla i kad bi se vratili, nepovratno promenjeni, nekako sam ubeđen da bi zemlja drugačije izgledala.


gedza.73 gedza.73 20:55 21.03.2022

Re: BIH

bene_geserit
Mene te borbe za teritoriju po exYu fasciniraju, jbte niko nema čak ni prostu reprodukciju (čak i Kosovo je na 1.9 dece po ženi, Crna Gora još kolko tolko, ovo ostalo, uključujući Albaniju na 1.5, BiH i niže) i još uz to ljudi emigriraju.
Nemaš ljude, šta će ti teritorija?

Mene plaši koliko smo spremni da se bijemo. Što kaže onaj u Lepa sela 'da su pošteno zarađene, ne bi ih ovako lako palili'.

Svi beže. A mi sistem iz kog se beži ne da nećemo da menjamo nego ga činimo gorim.

Što kaže Nsarski ogroman broj ljudi ne zna ništa da radi i što je još gore neće ništa da nauči a želi da živi lagodno i bogato.

Volim da mislim kako bi razvijena privreda mogla da promeni ove prostore. Čak mi deluje kako smo na prekretnici i kako nam malo nedostaje da se to pogura u pravom pravcu. Ako se spotaknemo o neki kamen sukoba (tuđeg po običaju u koji mi glavuške srljamo... po običaju) onda će da zatarabimo za sva vremena.
gedza.73 gedza.73 21:08 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

benedykt
Emilia je nažalost samo pogrešno shvatila da su ti prostakluci o psima koji se šalju na svoje mesto, odnosno o pacovima, meni, i to iz čistog mira, a ne njoj bili upućeni…

Nadovezao sam se na njen komentar i naravno kako nikome ne želim da menjam način komunikacije, odrasli smo ljudi, samo mi se čini da smo malkice svi preterali.
Ne da se nešto pravim fin kažem znam i ja ponekad da preteram
benedykt benedykt 21:45 21.03.2022

Re: Ludnica Srbija - Holier than thou

nsarski
odnosno iz tih tvojih čobanjero tera ovčice geačkih pošalica o udvaranju ili Jeleni…


Ej, zaista me zabole šta imaš više da kažeš. Ali, evo, biću galantan: Možeš da kažeš štagod hoćeš, da napišeš uvrede kakve god hoćeš i ja ti neću "odgovoriti" (mislim, kako uopšte odgovoriti na prostakluke?). Tvoja neka bude poslednja. Kao svakoj besnoj domaćici u menopauzi daću ti prednost. Ja razumem histerične ispade.

Ahahahaha, pa pogledaj samo ono što si napisao u prethodna tri komentara, mislim ako ćemo o histeričnom prostakluku. Inače, ja tebi ako nisi još shvatio samo ukazujem na to da je to sa udvaranjem i nalaženjem zajedničkog jezika, ili nečeg (Nudge Nudge Wink Wink) drugog, ona najgora moguća vrsta geačko-prostačkog humora. Takođe, opet i to po jubilarni treći put u tri komentara pokazuješ tipičnu mizoginiju, odnosno sada samo razvijaš onu već izrečenu tezu o tome da samo (primitivne) žene doživljavaju napade histerije, odnosno kako se nekada histerija objašnjavala time da kroz organizam luta materica i time izaziva nepredvidljive izlive besa i nezdravog zanosa. Dakle, sada smo već došli do histeričnih domaćica u menopauzi… Vauuuuuuuu…!?! Može li zaista niže i mizogino prostačkije od ovoga…?!! Imaš potpuno pravo, nemoj mi molim te više odgovarati, jer me je već sramota tvoje sramote i nevaspitanja…
nsarski nsarski 22:14 21.03.2022

Re: BIH

gedza.73
nsarski
Da imaju zadatke koje treba obaviti bez odlaganja.
Ne znam šta je bolje.

Van zemlje na šest meseci. Razmene, praksa, rad u fabrikama. Sami, među strancima. Ustajanje na vreme, racionalizacija troškova, osećaj mere, jezik, drugi ljudi, drugi sistemi...

kad bi par generacija mladih ljudi otišla i kad bi se vratili, nepovratno promenjeni, nekako sam ubeđen da bi zemlja drugačije izgledala.



Da, možda neki takav dril. Ja o tome nisam razmišljao, već sam se ograničio strogo na "vojničko" iskustvo. U svakom slučaju, nešto da debile izvuče iz usedeličkog života koji proizvodi "lenjost duha i tijela".

A da je to dobro i za njih i za zemlju, u to ne sumnjam.
bene_geserit bene_geserit 22:15 21.03.2022

Re: BIH

Nije Rusija dobra, AMerika loša ili obrnuto

Ma naravno, imperije imaju imperijalne ambicije i interese, koje često ostvarjuju ratom, a rat je rat, umire neka sirotinja i nevini.
Glorifikovanje Rusije nasuprotiv zlih Amera ili obrnuto je podjednako besmisleno.
Činjenica je da su ovi ovde moji i Pajićevi razvalili mnogo više zemalja nego bilo ko drugi, pa je zauzimanje neke visoko-moralne pozicije koje ovde rade samo za pileće mozgove na koje propaganda i psy ops deluje.
A to Rusija autokratija a zapadni svet demokratija, to je tek cirkus, pa izbori ovde kod nas su tek forma. Ovaj majstor opšte prakse što copy pejstuje neke čaršave ko da ima logoreju zapenušao kako Rusija propada. Ja sam više zabrinut kako je ovde gde živim nego što me brine Rusija u koju ni u posetu neću da odem, ono woke sranja, CRT po školama, ekonomsko raslojavanje, cena energije i hrane, zdravstvo i školstvo i sve ostalo što ne valja. Ovaj rat u Ukrajini i sankcije su već loše stanje gurnule na dole.
bene_geserit bene_geserit 01:16 22.03.2022

Re: BIH

ogroman broj ljudi ne zna ništa da radi i što je još gore neće ništa da nauči a želi da živi lagodno i bogato

A tek ove nove generacije. One su uz to i večito uvređene. Mada moguće da su slično o nama mislili i naši dedovi.
gedza.73 gedza.73 06:53 22.03.2022

Re: BIH

U svakom slučaju, nešto da debile izvuče iz usedeličkog života koji proizvodi "lenjost duha i tijela"

Još mi na sve to deluje kako nekima odgovara da omladinci budu u stanju debilizma 'kokakola, malboro, suzuki'
Ja sam više zabrinut kako je ovde gde živim nego što me brine Rusija u koju ni u posetu neću da odem, ono woke sranja, CRT po školama, ekonomsko raslojavanje, cena energije i hrane, zdravstvo i školstvo i sve ostalo što ne valja.

Da bre. Kod vas je u vreme onih protesta to buknulo ba drastično. Već se ponavljam što se tiče cele ove gužve ali mene je za mene, ne za ruske ili američke interese. Doduše čim čujem Pink analitičare odma' znam kako treba da idem na suprotnu stranu. Veća verovatnoća kako neću da pogrešim
emilia emilia 07:44 22.03.2022

Re: BIH

gvozden1 Opet ni reči o konkretnoj situaciji.

Kepec je krao izbore, hapsi i ubija koga stigne u svojoj zemlji pa čak u inostranstvo kada pobegnu. Boli njega za Donjeck i Lugansk, on hoće celu Ukrajnu i Belorusiju pod svojom šapom, NATO je tu samo izgovor.
Zgrožena sam našim narodom koliko im sablasno zvoni šupljina u glavama jer ih je eto kepec naložio na najgluplje skaske o biološkom oružju koje će da potamani ali samo Slovene, da dolazi NATO da osvoji Rusiju i da ubijaju po Donjecku sve poslednjih 8g.

Denacifikatori su se već pohvalili da imaju spiskove nepodobnih Ukrajinaca kojima nema spasa. Boga pitaj koliki je taj spisak, a verujem da se isti svaki danom ukrajinskog otpora samo proširuje. Da sutra naprave novi Holodomor bolesnici iz Kremlja bi našli način da to opravdaju a Srbi na suvo da gutaju.

Putinovi planovi i rat su kukavički i kriminalani.

emilia emilia 07:58 22.03.2022

Re: BIH

gvozden1Ma u redu je, očekivano.

Jeste, dnevnik RTS je bukvalno RT zato Vi i ponavljate svoju napamet naučenu pesmicu sa prstima u ušima.
softelectronics_e softelectronics_e 08:15 22.03.2022

Re: BIH

gedza.73
bene_geserit
Mene te borbe za teritoriju po exYu fasciniraju, jbte niko nema čak ni prostu reprodukciju (čak i Kosovo je na 1.9 dece po ženi, Crna Gora još kolko tolko, ovo ostalo, uključujući Albaniju na 1.5, BiH i niže) i još uz to ljudi emigriraju.
Nemaš ljude, šta će ti teritorija?

Mene plaši koliko smo spremni da se bijemo. Što kaže onaj u Lepa sela 'da su pošteno zarađene, ne bi ih ovako lako palili'.

Svi beže. A mi sistem iz kog se beži ne da nećemo da menjamo nego ga činimo gorim.

Što kaže Nsarski ogroman broj ljudi ne zna ništa da radi i što je još gore neće ništa da nauči a želi da živi lagodno i bogato.

Volim da mislim kako bi razvijena privreda mogla da promeni ove prostore. Čak mi deluje kako smo na prekretnici i kako nam malo nedostaje da se to pogura u pravom pravcu. Ako se spotaknemo o neki kamen sukoba (tuđeg po običaju u koji mi glavuške srljamo... po običaju) onda će da zatarabimo za sva vremena.

Naučile od komunjara koje pominju kako je 'Borba' bila vrhunske novine.
Nego, zanimljivo je koliko ljudi ne zna ništa da uradi - svojim rukama.
Palamuditi može svako.
A posebno ti koji u životu ništa uradili nisu.
To da uradi svojim rukama ne mora da bude ništa spektakularno.
Može da bude elementarno kao i kopanje 10 metara kanala, seoskog šanca.
Kako bi u takvoj aktivnosti bio uključen ceo organizam, mozak da isplanira i premeri, a telo da sinhronizovanim pokretima rukuje ašovom, motikom, lopatom.
Ali, uće kurac!
Njima je to ispod časti.
Oni bi samo da smatraju.
Ne shvatajući, budalčine jadne, da to nije u suprotnosti sa kreativnim misaonim procesima, naukom i slično, nego, naprotiv, komplementarno - upravo čineći celinu jedne osobe.
Ali, to bi samo da smatra.
I što je ograničenije, to su smatranja tvđe i decidiranija.
Budale!
softelectronics_e softelectronics_e 08:24 22.03.2022

Re: BIH

emilia
gvozden1 Opet ni reči o konkretnoj situaciji.

Kepec je krao izbore, hapsi i ubija koga stigne u svojoj zemlji pa čak u inostranstvo kada pobegnu. Boli njega za Donjeck i Lugansk, on hoće celu Ukrajnu i Belorusiju pod svojom šapom, NATO je tu samo izgovor.
Zgrožena sam našim narodom koliko im sablasno zvoni šupljina u glavama jer ih je eto kepec naložio na najgluplje skaske o biološkom oružju koje će da potamani ali samo Slovene, da dolazi NATO da osvoji Rusiju i da ubijaju po Donjecku sve poslednjih 8g.

Denacifikatori su se već pohvalili da imaju spiskove nepodobnih Ukrajinaca kojima nema spasa. Boga pitaj koliki je taj spisak, a verujem da se isti svaki danom ukrajinskog otpora samo proširuje. Da sutra naprave novi Holodomor bolesnici iz Kremlja bi našli način da to opravdaju a Srbi na suvo da gutaju.

Putinovi planovi i rat su kukavički i kriminalani.


Eee, čemu ta jara?!
Sve ovo pobrojano nije ništa novo što nije od najvećeg 'svetskog zločinca' viđeno već iks puta.
Kako li ti to sve izdržavaš?
A da u Ukrajini ima nacista koji godinama maltretiraju Ruse - pa kome je to, još uvek, nepoznato?
No, to bi uskoro trebalo da bude rešeno.
A to što je Putin nizak bi trebalo da znači šta?
Ko zna kako ti izgledaš ili bilo ko od nas?
Tim 'argumentima' se ozbiljni ljudi ne služe.
softelectronics_e softelectronics_e 08:26 22.03.2022

Re: BIH

emilia
gvozden1Ma u redu je, očekivano.

Jeste, dnevnik RTS je bukvalno RT zato Vi i ponavljate svoju napamet naučenu pesmicu sa prstima u ušima.

Ja RTS ne gledam, niti Pink, niti bilo kakve slične splačine.
Uglavnom pogledam CNN, BBC i Juro Njuz.
Ali čak ni tamo nema takvih stručnjaka poput tebe da me prosvetle.
omega68 omega68 12:26 22.03.2022

Re: BIH

Dombas nego Donbas

M i N su jedno do drugog, pisanje po telefonu može da bude lakomo na greške
Черевићан Черевићан 03:05 16.03.2022

углавном зло

ili ..kada je zapravo počeo* "taze" rat

нема му почетка* .........рат одувек траје
и то .......Глобални ......само места мења,
моћни су у стању да ....кад им се ћефне
своју правду спроводе уз крими чињења
loader loader 14:57 16.03.2022

Re: углавном зло


Да, рат одувек траје. Само се понекад притаји.
freehand freehand 09:49 16.03.2022

Taman pomisliš

... da si sve video, al qratz:_ da sam pre dve nedelje umro ne bih gledao priču u kojoj su četnici za Putina i Crvenu armiju a partizani za Amerikance i neoliberalni imperijalizam!
shmoo shmoo 10:02 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

freehand
... da si sve video, al qratz:_ da sam pre dve nedelje umro ne bih gledao priču u kojoj su četnici za Putina i Crvenu armiju a partizani za Amerikance i neoliberalni imperijalizam!








Лудилоооооо, прииијатељуууу мој...







Али 'ајде да будемо искрени, зар то не видимо већ годинама и деценијама уназад и на Блогу Б92 и у Србији?

Изненађује ме да то тебе тек сада изненађује.

Али опуштено... Нема места секирацији. Нас такве какви смо и Бог чува јер је и Њему жао да нас као таквих нема на овом земаљском шару.

benedykt benedykt 10:19 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

freehand
... da si sve video, al qratz:_ da sam pre dve nedelje umro ne bih gledao priču u kojoj su četnici za Putina i Crvenu armiju a partizani za Amerikance i neoliberalni imperijalizam!

Kako da ti objasnim… Dakle kada sam ja bio mali deca, nas iz tih familija narodnih neprijatelja, kome su se dedovi borili u JVuO i nije baš bilo previše. Međutim dođe Vožd iz Požarevca, a dođoše i dva kuma Voja i Vuk, i odjednom ti se sva ona bulumenta Titinih piJonira, koja je plakala sedam dana i noći za njim, preko noći premetne u najveće moguće Srbende i poštovaoce lika i dela Draže Mihailovića.
Elem, kada od bivših boljševika pokušaš preko noći da napraviš ljude kojima je njihov nacion sve u životu, možeš da dobiješ jedino i samo nacional-boljševike i ništa drugo…
Za to isto vreme je Rusija prolazila istu tu priču samo obrnutim redom, tj njihov Вождь se pojavljuje 12 godina kasnije nego onaj u Srbiji. E sad, kako je onaj naš Vožd iz Požarevca otišao pod lipu da večno spava, tako se stvorio taj jedan vakuum, tj ostadoše nacional-boljševici bez te očinske figure, idola, heroja tj najboljeg druga koga nisu nikada imali. Na svu sreću u Rusiji na istoku je ponovo granulo Sunce i ugledali su svoju novu ljubav…
Avaj, Rusija uvek da, a krvava Sovjetija nikada pa ni ova sada…
cmix909 cmix909 10:27 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

freehand
...da sam pre dve nedelje umro ne bih gledao priču...

Da parafraziram jedan aforizam: Da si pre dve nedelje umro, u aprilu bi glasao.

Usput, meni se poslednjih godina pocesto javlja onaj Vibov: Video sam gomilu kretena. Dive se zalasku uma. Mozda je bas taj imao u vidu ovaj razdragani profa kada je davao primer mete za A-bombicicu.

freehand freehand 11:27 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

Kako da ti objasnim…

Ti? Nikako. Probaš sebi da objasniš odakle ti ta boles koja ti stvara iluziju da ti možeš i moraš uvek nekom nešto da objašnjavaš?
I da lečiš to ako je izlečivo.
petargli petargli 15:37 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

Kako da ti objasnim…

Ti? Nikako. Probaš sebi da objasniš odakle ti ta boles koja ti stvara iluziju da ti možeš i moraš uvek nekom nešto da objašnjavaš?
I da lečiš to ako je izlečivo.

... neka nova boles' ... bLeneDikTiZam - nesto kao splovilo koje blene tj. nefunkcionalno splovilo (mada ova boles' vec ima naziv - erektilna disfunkcija) ... sto je dovoljno da objasni ovoliku kolicinu beZveZnih komentara ...
magnus magnus 20:21 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

Dakle kada sam ja bio mali deca, nas iz tih familija narodnih neprijatelja, kome su se dedovi borili u JVuO
e sad vidi , vaš su vaši saveznici izdali. misli o tome , staljin je svoje dpoveo na vlast.
ma naravno… Putinova RuZija, Asadova Sirija, Maduro i njegova Venecuela, Lukašenko i BeloruZija, drug Xi i Kina, su najbolji primeri tih naprednih diktatura, koje u suštini i nisu nikakve diktature već ih samo tako nazivaju zlobnici iz čiste zavisti…
pa sad vidi ja sam recimo fan Rona Paula i starih dobrih "nobelovaca" Mizisa i Hajeka. Ali daleko je zapad od toga , sadašnji Crony kapitalistički muljatori fiat novcem , trešmarksistička akademija i mediji ( nova katedrala i kongregacija za nauk vjere ) i paraobavještajno/diplomatsko podzemlje koje se ne ponaša kao samuraji ( dužnost i čast) nego kao ronini i šinobiji rade za ko da više . Povjesno gledano naša civilizacije(judeo hriščanska) ne počiva na demokratiji nego na dubljim temeljima . demokratija je ekces koji se ciklički javlja i prolazi. od Rima , Vizantije .. pa do danas . Možda ti je nevjerovatno , društvo može biti slobodno tržišno ,sa vladavinom prava , a da nije nužno demokratsko.... jebiga demokratija je postala rialti za svjetinu.. zato malo prosvječenog apsolutizma ne bi škodilo
maksa83 maksa83 20:39 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

Možda ti je nevjerovatno , društvo može biti slobodno tržišno ,sa vladavinom prava , a da nije nužno demokratsko...

Ovo je načelno tačno, ali iz nekog razloga baš nedemokratska društva lako skliznu u korupciju, nepotizam, crony kapitalizam, jatebitimenizam. Nekako uvek nedemokratije lako zapadaju u populizam i debilnu propagandu za održavanje na vlasti. Despotizam je ponašanje koje je pitko, lako i zavodljivo jednostavno za implementaciju - tu moraš da usrećiš 15 ljudi da te održavaju na vlasti a u demokratiji neku oveću masu. Za svaki tvoj primer prosvećenog apsolutiste koji je usrećio narod ja verovatno mogu da ti sunem odmah 10 koji su ga ujebali.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:49 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83

Ovo je načelno tačno, ali iz nekog razloga baš nedemokratska društva lako skliznu u korupciju, nepotizam, crony kapitalizam, jatebitimenizam. Nekako uvek nedemokratije lako zapadaju u popluzam i debilnu propagandu za održavanje na vlasti.

Nesumnjivo da su nedemokratska društva vrlo sklona ovim aktivnostima i da ih često i puno upražnjavaju.
Svjedočim da francusko, demokratsko društvo, to isto radi samo vrlo, vrlo elegantno, toliko elegantno da kad stvari konačno izađu na vidjelo budu vrlo smrdljive.
magnus magnus 22:14 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

Za svaki tvoj primer prosvećenog apsolutiste koji je usrećio narod ja verovatno mogu da ti sunem odmah 10 koji su ga ujebali.

ŠTO JES JES
Al realno za svaki tvoj primer uspešnog demokratskog društva , mogu da nađem 3pi x10 onih koji su završili u kleptokraciji ,partokratiji i redistribucuji od naroda ka "liderima" , dakle čeljade je kvarljiva roba , zato sam ti rekao da se u našoj civičizaciji izmjenjivale demokracija i diktatura . Nešto kao se u monaštvu izmenjuju trendovi opštežića i otšelništva .
freehand freehand 22:32 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

magnus
Za svaki tvoj primer prosvećenog apsolutiste koji je usrećio narod ja verovatno mogu da ti sunem odmah 10 koji su ga ujebali.

ŠTO JES JES
Al realno za svaki tvoj primer uspešnog demokratskog društva , mogu da nađem 3pi x10 onih koji su završili u kleptokraciji ,partokratiji i redistribucuji od naroda ka "liderima" , dakle čeljade je kvarljiva roba , zato sam ti rekao da se u našoj civičizaciji izmjenjivale demokracija i diktatura . Nešto kao se u monaštvu izmenjuju trendovi opštežića i otšelništva .

Pa to je prilično zbunjujuća stvar, onda. Da su i Gosn Regan i Gosn Čerčil, i gosn Huver i gospoda šriak, Kol i Šreder nekako istovremeno demokrati, oligarsi i kleptokrati.
Al nema oligarha kao što je ruski oligarh, od kojih je najveći ukrajinski oligarh.
a i privatna svojina je svetinja dok je naša privatna svojina.

loader loader 23:36 16.03.2022

Re: Taman pomisliš

kamilo_emericki
maksa83

Ovo je načelno tačno, ali iz nekog razloga baš nedemokratska društva lako skliznu u korupciju, nepotizam, crony kapitalizam, jatebitimenizam. Nekako uvek nedemokratije lako zapadaju u popluzam i debilnu propagandu za održavanje na vlasti.

Nesumnjivo da su nedemokratska društva vrlo sklona ovim aktivnostima i da ih često i puno upražnjavaju.
Svjedočim da francusko, demokratsko društvo, to isto radi samo vrlo, vrlo elegantno, toliko elegantno da kad stvari konačno izađu na vidjelo budu vrlo smrdljive.


Kod jednih je to pravilo, kod drugih skoro pravilo, ali uz više mrvica za radničku klasu.

maksa83 maksa83 06:30 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Al realno za svaki tvoj primer uspešnog demokratskog društva , mogu da nađem 3pi x10 onih koji su završili u kleptokraciji ,partokratiji i redistribucuji od naroda ka "liderima" , dakle čeljade je kvarljiva roba , zato sam ti rekao da se u našoj civičizaciji izmjenjivale demokracija i diktatura . Nešto kao se u monaštvu izmenjuju trendovi opštežića i otšelništva .

Ne znam za monaštvo ali da, istorija je istorija klaćenja između liberalizma i neliberalizma (u raznim oblicima, mislim, koliko je rimska republika bila liberalna, i koliko je grčka demokratija iz tog vremena bila demokratija kada tu nešto bira 20% stanovništva, ali sve je to bolje išta nego despotija), pa je bio mračni srednji vek, pa je usledio upswing liberalizma sa buržoaskim i drugim revolucijama i možda stvarno jesmo na pragu novog sunovrata te ideje gde će pojava fašizma oko ww2 za 500 godina biti označeni kao samo početak šireg trenda i sunovrata.
benedykt benedykt 07:59 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

freehand
Kako da ti objasnim…

Ti? Nikako. Probaš sebi da objasniš odakle ti ta boles koja ti stvara iluziju da ti možeš i moraš uvek nekom nešto da objašnjavaš?
I da lečiš to ako je izlečivo.

Ti čika Freehand vidim nisi još čuo za izraz a figure of speech, ili je ipak cela poenta ovakve reakcije da si se našao negde u onom opisu nacional-boljševika al’ ti bilo glupo da to sebi a bogami i drugima priznaš… Mislim, ja sam te sigurno imao u vidu po tom pitanju, čisto da ne budeš u nedoumici, jer gde ćeš boljeg primera Miloševićevog Srbina kome i dalje viri druga Tite prazilukaC a da se pri tome danas prima al’ za sve pare na Wladimira P. (© Tess). Koliko kapiram, tebi jedino smetaju ona tvoja nacional-boljševička sabraća koja nisu na toj Tita i njegova šumska banda tzv partizanskoj liniji, jer ih smatraš abominacijom originalne ideje…
softelectronics_e softelectronics_e 08:15 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83
Al realno za svaki tvoj primer uspešnog demokratskog društva , mogu da nađem 3pi x10 onih koji su završili u kleptokraciji ,partokratiji i redistribucuji od naroda ka "liderima" , dakle čeljade je kvarljiva roba , zato sam ti rekao da se u našoj civičizaciji izmjenjivale demokracija i diktatura . Nešto kao se u monaštvu izmenjuju trendovi opštežića i otšelništva .

Ne znam za monaštvo ali da, istorija je istorija klaćenja između liberalizma i neliberalizma (u raznim oblicima, mislim, koliko je rimska republika bila liberalna, i koliko je grčka demokratija iz tog vremena bila demokratija kada tu nešto bira 20% stanovništva, ali sve je to bolje išta nego despotija), pa je bio mračni srednji vek, pa je usledio upswing liberalizma sa buržoaskim i drugim revolucijama i možda stvarno jesmo na pragu novog sunovrata te ideje gde će pojava fašizma oko ww2 za 500 godina biti označeni kao samo početak šireg trenda i sunovrata.

Eeee, ovo je sažimanje!
freehand freehand 08:49 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Ti čika Freehand vidim nisi još čuo za izraz a figure of speech,

Odlično je da ti vidiš šta ja nisam čuo.
Pa posle da nešto objasniš svima tako što ćeš pričati meni al tako da na kraju ispadneš najpametniji a da te ono nekoliko tupamarosa tapše po leđima i klima glavom u smislu "Joj, kak je pametaaaaan..."
I onda se ceo dan šepuriš i lupaš krilima naokolo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana