Film| Kultura| Reč i slika| Umetnost| Život

Lakše je sa kulturom

Spiridon RSS / 13.03.2022. u 16:35

Ako želite da razbistrite mozak i lakse svarite sadasnjicu i ovaj emotivni crossover izmedju korone i rata u Ukraini, pogledajte ponovo film "Ko to tamo peva?"

U njemu je sve sazeto, sazvakano i ispljunuto i to na "jednostavan" nacin. Namerno stavih navodnike jer svi znaju da iza naizgled jednostavnih dela stoje po pravilu jako ozbiljne face.

U filmu su simbolicno predstavljena vekovna podeljenost istoka i zapada, crkva, bolest, glupost, bahatost, korupcija, izdaja, smrt, prevara, ljubav, osveta i na kraju rat (pu...pu...pu...).

Nekako ti veliki umetnici umeju da sažmu (snime, nacrtaju, komponuju, napisu) zivot u njegovom punom smislu, a da to prepoznaju sve drustvene strukture. 

Naravno, znam da vam je ovo vec poznato ali gledanje ovog Sijanovog remekdela u ovom trenutku ima neku sasvim novu dimenziju i zato vas podsecam da su nam i najtezi odgovori jos uvek tu, takoreci ispred nosa.

Dialozi iz ovog filma ce se jos dugo koristiti u nasem svakodnevnom govoru isto kao u onoj brojalici za koju se i ne zna ko je napisao (verovatno potice iz rimskog doba), vec se prenosi iskljucivo medju decom sa kolena na koleno.

En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka;
Elem belem buf.
En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka truf. 

Kako lepo i nezno zvuci, a jos i krije tajnu.

 

 



Komentari (546)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 00:40 15.03.2022

Re: istrazivanja govorit

Кинеска деца која су примила вакцине против Цовид-а имају често нежељене ефекте, а једна од тежих јесте дијагноза леукемије. У Кини је забележен двоструко већи број случајева леукемије у свим старосним групама а на одељењима хематологије немају довољно кревета.
alselone alselone 16:48 14.03.2022

Poz

nsarski nsarski 17:07 14.03.2022

Re: Poz

alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)
vcucko vcucko 18:56 14.03.2022

Re: Poz

nsarski
alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)

Bolje da kupiš sapun od Rusa,
nego da ga Nemci naprave od tebe.
benedykt benedykt 19:02 14.03.2022

Re: Poz

alselone


Pričamo da pogađam o ovim laboratorijama…

Znači slepi mišOvi su u tom supertajnom planu trebali da nose okolo patogene kuge, a jedino što je ostalo nejasno da li će ta dvokrilna biološka oružja da prenose i te agense koji samo and the jedino na Slovene deluju.
Ti neonacisti su da pogađam ovi isti…

Koji ako sam dobro shvatio taj deo, sada u očaju pucaju i to u leđa običnim Ukrajincima ali tako što se prvo kamFuliraju. Nadrogirano to pa ne zna više gde udara…
Sve u svemu, skoro pa fascinantno ako smem da primetim…
vcucko vcucko 19:04 14.03.2022

Re: Poz

Dejann Bericc
пре 2 сата
Pozdrav drugari.
Dugo me nije bilo posto nemamo interneta na frontu.
Trenutno pet dana odmora, nekcije, lekovi i krevet, pravi pravcati krevet u toplom. A zatim u nove pobede.
Situacija na frontu je otprilike onakva kakvu smo i očekivali.
Zašto otprilike?
Niko od nas nije očekivao da će regularna armija Ukrajine da bombarduje svoje civile .
Svi dobro znate da su Albanci izvlacili porodice koje nisu saglasne s njima i streljali ih.
Ukrajinska regularna vojska je još gora.
One koje smo uništili, uništili medjutim mnogi su bežali prema Kujevu. Da bi zaustavili nas ukrainyki artiljerci su tukli smercima, uraganima po gradovima ispred nas. Umesto da idemo napred izvlacili smo civile ispod ruševina.
Nas zamolili da obezbedimo sigurnost Rusima koji su delili humanitarnu pomoć.
Ušli smo u gradić Borodjanka, on je u tom trenutku bio 25-30 km u pozadini. Na razglas je govoreno da ljudi mogu izaći i dobiti hranu.
Za pola sata se skupio veliki broj ljudi 250-300.
Zatim je proletela prva raketa otišla je 700-800 metara dalje srušila je celu devetospratnicu. Za nekoliko minuta je priletela sledeća upala je za kilometar ranije, nisam video rezultate mwdjutim upala je u gusto izgrađeni deo gradića.
Inace ovi gmizavci uništavamo bez problema, vise pricaju nego sto umeju da ratuju. Po podacima ljudi koji su uspeli da pobegnu iz Kijeva i Mariupolja nacisti ih drže u gradovima na silu.
Mariupolj će za dva tri dana da bude očišćen, Volnovaha je očišćena potpuno.
U LNR je ukrajinska armija zatvorena u dva kotla (cela teritorija Luganske oblasti je zatvorena u kotao). Sada ide utilizacija. Četvrti dan kako im je prekinuto snabdevanje hranom i municijom.
U DNR ide sporije. Na pojedinim reonima Ukrajinska armija je imala po šest, sedam dobro ukopanih linija odbrane. Sve su uništene.
Polako se zatvaraju i u DNR uskoro ce tamo Ukrajinci da se vare u tri kotla.
Kijev je velik grad i naređenje Putina da se pazi na civile sprečava dejstva avijacije i brze okruženje.
Ukrajinci u svim velikim gradovima su uvukli qrtiljeriju medju zgrade a u nekim gradovima koje smo oslobodili uvukli su ih bukvalno u zgrade. Tenkovima se ušli u prizemlje zgrada i odatle tukli po nama.
Nas bataljon uglavnom radi na otkrivanju i uništavanju diverzantskih grupa i u tome smo vise nego uspešni. Izgubili smo jednog borca i dva ranjenih imamo. Unisteno je mnogo grupa specijalaca kako armije tako i SBU.
Idiot Zelenski je podelio oružje civilima. Oni kao nenormalni krenu u boj budu uništeni ili se razbeze za desetak minuta.
Čuo sam da sada u Rusiju mogu da dođu dobrovoljci. Za sada to je samo trač nemojte uzimati zdravo za gotovo. Potrudicu se da saznam za dan ili dva tacnu informaciju.
Nasi su svi ok. Sve najbolje
angie01 angie01 20:24 14.03.2022

Re: Poz

Kijev je velik grad i naređenje Putina da se pazi na civile sprečava dejstva avijacije i brze okruženje.
Ukrajinci u svim velikim gradovima su uvukli qrtiljeriju medju zgrade a u nekim gradovima koje smo oslobodili uvukli su ih bukvalno u zgrade. Tenkovima se ušli u prizemlje zgrada i odatle tukli po nama.


da li si ti covece normalan!
vcucko vcucko 20:28 14.03.2022

Re: Poz

angie01
Kijev je velik grad i naređenje Putina da se pazi na civile sprečava dejstva avijacije i brze okruženje.
Ukrajinci u svim velikim gradovima su uvukli qrtiljeriju medju zgrade a u nekim gradovima koje smo oslobodili uvukli su ih bukvalno u zgrade. Tenkovima se ušli u prizemlje zgrada i odatle tukli po nama.


da li si ti covece normalan!

U čemu je problem? Prenosim javno objavljenu poruku sa lica mesta. Od juče oko pet popodne. Znači situacija je otprilike od juče pre podne.

Sličnih poruka sa druge strane pun net, i niko ne pita nikog, da li je normalan?!
angie01 angie01 21:10 14.03.2022

Re: Poz

U čemu je problem?


ako ti ne vidis, sta cu ti ja.
milisav68 milisav68 21:19 14.03.2022

Re: Poz

vcucko

Sličnih poruka sa druge strane pun net, i niko ne pita nikog, da li je normalan?!

E, nevoratno je koliko se ignorišu neke činjenice.

Na primer, da u Ukrajini ima ne mali broj Rusa, kojima je zabranjeno da pričaju ruski, i da je njima ovo oslobođenje posle osam godina maltretiranja.
angie01 angie01 21:25 14.03.2022

Re: Poz

E, nevoratno je koliko se ignorišu neke činjenice.

Na primer, da u Ukrajini ima ne mali broj Rusa, kojima je zabranjeno da pričaju ruski, i da je njima ovo oslobođenje posle osam godina maltretiranja.


...evo ga jos jedan-koji "zna"i nalazi opravdanje...eto, a neki naivni su se pitali, kako su devedesete bile moguce.
vcucko vcucko 21:30 14.03.2022

Re: Poz

milisav68
vcucko

Sličnih poruka sa druge strane pun net, i niko ne pita nikog, da li je normalan?!

E, nevoratno je koliko se ignorišu neke činjenice.

Na primer, da u Ukrajini ima ne mali broj Rusa, kojima je zabranjeno da pričaju ruski, i da je njima ovo oslobođenje posle osam godina maltretiranja.

Prenosim javnu objavu čoveka, koga pratim od 2014., znači osmu godinu. Sve što je ikad objavio (a čovek u principu osam godina ratuje, retko izlazi u javnost) obično za neki dan kroz medije ispliva kao tačno. Čak se zajebo i par puta u objavama zbog nečega isprozivao predsednika pa ga sad jure botovi

U isto vreme neki uzimaju zdravo za gotovo sve što objavi onaj klaun, glumac koji igra ulogu za zapadnu javnost. A ne zna se ni gde je. Njega tek boli uvo za ukrajinske žrtve, njemu što gore to bolje.

milisav68 milisav68 21:56 14.03.2022

Re: Poz

angie01

...evo ga jos jedan-koji "zna"i nalazi opravdanje...eto, a neki naivni su se pitali, kako su devedesete bile moguce.

Kakvo opravdenje, ti sad znaś šta ljudi tamo misle.

Nemaš pojma, kao što nisi znala u kakvoj si zemlji živela.
benedykt benedykt 22:00 14.03.2022

Re: Poz

milisav68
vcucko

Sličnih poruka sa druge strane pun net, i niko ne pita nikog, da li je normalan?!

E, nevoratno je koliko se ignorišu neke činjenice.

Na primer, da u Ukrajini ima ne mali broj Rusa, kojima je zabranjeno da pričaju ruski, i da je njima ovo oslobođenje posle osam godina maltretiranja.

To možda u nekom paralelnom univerzumu je tako, dok u ovom nama znanom niko nikome u Ukrajini ne brani da priča na ruskom koga bukvalno svi znaju.
Ne veruješ je l’ da… !? Poslušaj šta ti kaže onda jedan od najpoznatijih ukrajinskih tv voditelja Dimitrij Komarov, koji inače vodi svoje emisije na ruskom tj zna ukrajinski ali misli na ruskom kako on kaže. Obrati pažnju na onaj deo kada ti kaže kako nikada nigde u Ukrajini nije imao problema zato što govori na ruskom, čak ni na samom zapadu Ukrajine gde se on ljudima npr obraća na ruskom a oni mu odgovaraju na ukrajinskom…

Međutim, to i jeste problem sa tom propagandom Kremlja da ljudi bespogovorno veruju u sve te fantazmagorične lagarije koje im se prodaju. U Rusiji imaš preko deset miliona ljudi koja ima rodbinu u Ukrajini i trenutno se dešavaju situacije da ovi iz Rusije ne žele da veruju svojoj ukrajinskoj rodbini kada im kažu kako i šta zaista jeste, a ovi krenu u te ludorije sa nacistima i svime ostalim.
Ne veruješ ni to pa je l’ da… Ok, pogledaj onda ovaj video, imaš čak i engleske titlove, kada sin iz Ukrajine zove oca u Rusiju i onda njih dvojica pričaju oko nacista i tog kao maltetiranja Rusa u Ukrajini, sa sve sličnom nekom pričom i iskustvima iz famozne zapadne Ukrajine…

E vidiš, ti pratiš eho iste te propagande iz Rusije kao i njegov otac, pa zato i verujete u slične neke priče…
angie01 angie01 22:07 14.03.2022

Re: Poz

Kakvo opravdenje, ti sad znaś šta ljudi tamo misle.

ne,vidim ti znas.


Nemaš pojma, kao što nisi znala u kakvoj si zemlji živela.


ocigledno nisam bila svesna, koliko budala ima- verovatno sto nisam imala prilike da ih sretnem.
milisav68 milisav68 22:18 14.03.2022

Re: Poz

benedykt
Obrati pažnju na onaj deo kada ti kaže kako nikada nigde u Ukrajini nije imao

Ma da, eno i Šerbedžiji dali Brione da pravi predstave, ni on nema problema.
angie01 angie01 22:28 14.03.2022

Re: Poz

Tamo rat traje osam godina, nisam video nijedan tvoj komentar koji osuđuje ukrajinskuv vlast.

ah,kakva uobicajena ucitana manipulacija....je l to ono, samo sepominju tudje zrtve,..boze,je l moze bednije.
milisav68 milisav68 22:36 14.03.2022

Re: Poz

angie01

ah,kakva uobicajena ucitana manipulacija....je l to ono, samo sepominju tudje zrtve,..boze,je l moze bednije.

Ne, to znači da nemaš pojma šta se tamo dešava.
angie01 angie01 22:40 14.03.2022

Re: Poz

Ne, to znači da nemaš pojma šta se tamo dešava.


pa rekoh-ti znas,...uvek isti likovi, sa istim modelom bedastoce.
vcucko vcucko 23:21 14.03.2022

Re: Poz

benedykt
milisav68
vcucko

Sličnih poruka sa druge strane pun net, i niko ne pita nikog, da li je normalan?!

E, nevoratno je koliko se ignorišu neke činjenice.

Na primer, da u Ukrajini ima ne mali broj Rusa, kojima je zabranjeno da pričaju ruski, i da je njima ovo oslobođenje posle osam godina maltretiranja.

To možda u nekom paralelnom univerzumu je tako, dok u ovom nama znanom niko nikome u Ukrajini ne brani da priča na ruskom koga bukvalno svi znaju.
Ne veruješ je l’ da… !? Poslušaj šta ti kaže onda jedan od najpoznatijih ukrajinskih tv voditelja Dimitrij Komarov, koji inače vodi svoje emisije na ruskom tj zna ukrajinski ali misli na ruskom kako on kaže. Obrati pažnju na onaj deo kada ti kaže kako nikada nigde u Ukrajini nije imao problema zato što govori na ruskom, čak ni na samom zapadu Ukrajine gde se on ljudima npr obraća na ruskom a oni mu odgovaraju na ukrajinskom…

Međutim, to i jeste problem sa tom propagandom Kremlja da ljudi bespogovorno veruju u sve te fantazmagorične lagarije koje im se prodaju. U Rusiji imaš preko deset miliona ljudi koja ima rodbinu u Ukrajini i trenutno se dešavaju situacije da ovi iz Rusije ne žele da veruju svojoj ukrajinskoj rodbini kada im kažu kako i šta zaista jeste, a ovi krenu u te ludorije sa nacistima i svime ostalim.
Ne veruješ ni to pa je l’ da… Ok, pogledaj onda ovaj video, imaš čak i engleske titlove, kada sin iz Ukrajine zove oca u Rusiju i onda njih dvojica pričaju oko nacista i tog kao maltetiranja Rusa u Ukrajini, sa sve sličnom nekom pričom i iskustvima iz famozne zapadne Ukrajine…

E vidiš, ti pratiš eho iste te propagande iz Rusije kao i njegov otac, pa zato i verujete u slične neke priče…

Čekaj bre, jel' se ti praviš lood ili stvarno misliš da se rat vodi zbog toga o čemu pričaš? Pa si našao da objašnjavaš kako eto nije baš tako

Juče Rusi otukli NATO centar za obuku u tom Javorovu ili kako već, na poljskoj granici. Danas Ukri bacili Točku na Donjeck. Znači ratuju Rusi i NATO preko Ukra. Koji će naravno najviše da najebu. Štaviše, oni opasno igraju po žici biološkog nestanka sa leve obale Dnjepra i sa mora uopšte, ostaće im Galicija, Volin i Bukovina. Da igraju pipirevku. Neće ovo ovako dugo, TOS baterije čekaju, krv vri.

Kao što je NATO '99. krljao po nama i začikivao Ruse da krenu, tako Rusi danas krljaju po Ukri i začikuju NATO da krene. Crveni dugmići spremni i podmazani.

A ti o IKEA ćuftama i pričaš o dedi i unuku koji se objašnjavaju telefonom. E, aj' se uozbilji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:54 15.03.2022

Re: Poz

Prenosim javnu objavu čoveka, koga pratim od 2014., znači osmu godinu. Sve što je ikad objavio (a čovek u principu osam godina ratuje, retko izlazi u javnost) obično za neki dan kroz medije ispliva kao tačno.



Koliko ja vidim taj lik koga "pratiš", je neka jajara, samozvani major, pukovnik, šta li je, inače lice bez zanimanja, koji je bio stolar u Putincima, pa kad je zapao u teške dugove, pobegao u Donjeck, iza sebe ostavio bez para ženu i decu i prevarene radnike, i otišao da snajperiše za pare, za ove proruske krimose koji su tamo operisali od 2014. I sad ti stvarno veruješ tom debilu? E, vcucko, vcucko, ja sam mislio da si ti pametniji čovek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:57 15.03.2022

Re: Poz

Само имам снаге за један прилог и одлазим



Dobro, oćeš čašu vode, ili senvič? Stvarno mi je teško da te gledam u tolikim mukama i nervnom rastrojstvu.
milisav68 milisav68 05:34 15.03.2022

Re: Poz

srdjan.pajic
za ove proruske krimose koji su tamo operisali od 2014.

Vilmoš, kauboj, po prvi put jezdi kroz vaše snove...mp3.

Ko o čemu, kauboji o poštenju.
benedykt benedykt 07:13 15.03.2022

Re: Poz

omega68
Брате чучко и још понеки, како можете, како вам није огавно да са тим лажљивим пс.нама губите време и нерве?
Само имам снаге за један прилог и одлазим да им се не најебем м.јке милосне

https://twitter.com/i/status/1503392157671075850

Ово се десило у Одеси 21.08.2021. само зато што је човек имао руску мајци.
(Колико правих нациста има на овом блогу,Боже сачувај )
У тој Одеси су палили живе људе а ко се спасао јури су га да га докрајче.Само неколико су неки однели у болницу да их тамо убију

Odesa je o neuki drugi najveći rusko-jezični grad u Ukrajini, a prvi je onaj isti Harkov po kome sad oru. Ovo što ti pokazuješ su tako bedne podmetačine da je potpuno bespotrebno i objašnjavati, da bi se pod jedan isto desilo da je neko otišao u Donjeck ili Lugansk sa žuto-plavom majicom na kojoj piše velikim slovima Ukrajina i da to nikakve veze nema sa ruskim jezikom koga opet da ponovim praktično cela Odesa i govori i koji nigde u Ukrajini nije zabranjen, već sa ratom koji se vodi tamo. Šta bi se desilo reci mi molim te da se Knezom prošeta neko sa crvenom majicom na kojoj je crni dvoglavi orao i veliki natpis Kosovo…!?! Da li bi bilo koji incident bio dokaz da su Srbi nacisti ili da je možda u nečemu drugome problem. Inače, eno ti i u RuZiji trenutno hapse za bilo kakvo javno pokazivanje simbola Ukrajine.
Pod dva, pogledaj malo slepče nevaspitani koji bi nekome u svojoj prostoti sa dijagnozom da se nahebeš majke milosne oko Odese i tog spaljivanja živih ljudi…

Međutim, tako i radi ta ludačka propaganda i gde ćeš boljeg primera od tebe za to. Pamet mala a podstanara u glavi puno, pa se onda veruje u te neke grandiozne zavere, vakcine i ostala čuda, guštere vanzemaljce i ukrajinske naciste…
benedykt benedykt 07:58 15.03.2022

Re: Poz

vcucko
milisav68
vcucko

Sličnih poruka sa druge strane pun net, i niko ne pita nikog, da li je normalan?!

E, nevoratno je koliko se ignorišu neke činjenice.

Na primer, da u Ukrajini ima ne mali broj Rusa, kojima je zabranjeno da pričaju ruski, i da je njima ovo oslobođenje posle osam godina maltretiranja.

Prenosim javnu objavu čoveka, koga pratim od 2014., znači osmu godinu. Sve što je ikad objavio (a čovek u principu osam godina ratuje, retko izlazi u javnost) obično za neki dan kroz medije ispliva kao tačno. Čak se zajebo i par puta u objavama zbog nečega isprozivao predsednika pa ga sad jure botovi

Pa sad, evo sve sam zatefterio šta je Deki Berić rekao, ali imam samo par nedoumica tj ne znam više koga da slušam i kome da verujem. Vladimir Vladimirovič kaže kako ima ta jedna mala grupa nadrogiranih nacista koja maltetira običan narod koji valjda jedva čeka ruZko ”oslobođenje” a sada čujem kako čuveni borac za ”pravu” stvar Deki kaže kako su problem civili kojima je podeljeno oružje. Sačekaj, zašto su im nacisti podelili oružje, i kako to da nisu odmah skočili na njih tako naoružani da se oslobode već jednom od nacističkog jarma…
Takođe, Deki Berić priča o tim nekim ukrajinskim tenkovima sakrivenim u zgrade, pa me samo interesuje…

Kako se mislim taj ukrajinski tenk popeo uz stepenice u zgradi u Mariuopolju toliko visoko, jer ovaj ruZki tenAk sa slovom Z tuče sve nešto po gornjim spratovima. Ne znam, da nisu možda ipak nacisti dovukli artiljeriju na krov, verovatno helikopterima spuštali…
Takođe, nikako mi nije jasno ako ti ukrajinski nacisti ruše sebi samima zgrade…

Odakle ova avio bomba da je upala kod nekih ljudi u kuću u Černigovu…?!! Misterija ali potpuna…
benedykt benedykt 08:04 15.03.2022

Re: Poz

angie01
Kijev je velik grad i naređenje Putina da se pazi na civile sprečava dejstva avijacije i brze okruženje.
Ukrajinci u svim velikim gradovima su uvukli qrtiljeriju medju zgrade a u nekim gradovima koje smo oslobodili uvukli su ih bukvalno u zgrade. Tenkovima se ušli u prizemlje zgrada i odatle tukli po nama.


da li si ti covece normalan!

Što, šta je problem izvini… Naravno da će Ukrajinu od Ukrajinaca da oslobađa Deki Berić, pomoći će mu u tome Čečeni a bogami i ovi Asadovi iz Sirije. Onih 200.000 ruZkih vojnika koji su iz RuZije krenuli u taj plemeniti pohod ”oslobađanja” valjda malo, pa im trebala ispomoć…
benedykt benedykt 08:33 15.03.2022

Re: Poz

vcucko

Čekaj bre, jel' se ti praviš lood ili stvarno misliš da se rat vodi zbog toga o čemu pričaš? Pa si našao da objašnjavaš kako eto nije baš tako

Juče Rusi otukli NATO centar za obuku u tom Javorovu ili kako već, na poljskoj granici. Danas Ukri bacili Točku na Donjeck. Znači ratuju Rusi i NATO preko Ukra. Koji će naravno najviše da najebu. Štaviše, oni opasno igraju po žici biološkog nestanka sa leve obale Dnjepra i sa mora uopšte, ostaće im Galicija, Volin i Bukovina. Da igraju pipirevku. Neće ovo ovako dugo, TOS baterije čekaju, krv vri.

Kao što je NATO '99. krljao po nama i začikivao Ruse da krenu, tako Rusi danas krljaju po Ukri i začikuju NATO da krene. Crveni dugmići spremni i podmazani.

A ti o IKEA ćuftama i pričaš o dedi i unuku koji se objašnjavaju telefonom. E, aj' se uozbilji.

Odlično, kod tebe makar nema krokodilskih suza i foliranja. Elem, onda da častiš, jer je koliko sinoć glavni propagandista Kremlja tj Vladimir Solovjov rekao kako je Ukrajina samo prelazna faza i da posle toga ruZka vojska kreće dalje u pohode. Koliko shvatam oslobodiće ceo bivši Varšavski pakt ili bolje reći pokušaće to pa šta im Bog da. Zlobnici su odmah krenuli da tvrde kako to Solovjov u svojoj Вечерний мудозвон emisiji (lokalna šala) priča samo zato jer i dalje ne može da prežali što je potpao pod sankcije a na jezeru Komo u Italiji taman kupio par vila, jednu čak i na taštu iskusno registrovao. Imao čovek čak i italijanske boravišne papire a sad može o Italiji samo da sanja. Treba ga razumeti na kraju krajeva…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:42 15.03.2022

Re: Poz


nsarski
alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)


Opala, dogurasmo i do holokaust viceva.
omega68 omega68 08:47 15.03.2022

Re: Poz

da to nikakve veze nema sa ruskim jezikom koga opet da ponovim praktično cela Odesa i govori i koji nigde u Ukrajini nije zabranjen, već sa ratom koji se vodi tamo.


EVO KAKO G.VNO LAŽLJIVO LAŽE, PA SE SVAKI PUT KAD JE ON U PITANJU DUBOKO RAZMISLITE KAD MU DAJETE PO DRŠKU

U Ukrajini su od 16. januara stupile na snagu odredbe zakona o jeziku koje su uvele nova ograničenja i novčane kazne za upotrebu ruskog jezika i jezika nacionalnih manjina u uslužnom sektoru. U slučaju ponovljenog kršenja jezičkog zakonodavstva, vlasnici preduzeća će biti novčano kažnjeni, i to u rasponu od 5.100 do 6.800 grivni (180 do 242 dolara). Pre ove odluke ruski jezik je „proteran” iz škola (dozvoljen je samo u prva četiri razreda), medija, izdavačke delatnosti, a sada je nepoželjan i u bankama, poštama i prodavnicama.

Ali ruski jezik je u Ukrajini prošao previše da bi sada tako lako nestao. To pokazuje i bizarni slučaj sa fudbalske utakmice. I sam ruski predsednik Vladimir Putin, preko slučaja „Severnog toka 2”, ukazao je na pokušaj prisiljavanja Rusije da plati za geopolitički projekat Zapada u Ukrajini i u tom kontekstu je podsetio da su vlasti u Kijevu zatvorile tri televizijska kanala na ruskom jeziku i desetinu u baltičkim zemljama.

U Ukrajini je početkom februara stupila na snagu odluka Saveta za nacionalnu bezbednost i odbranu o uvođenju sankcija na period od pet godina protiv televizija 112 Ukrajina, Njuzvan i ZIK, kao i protiv poslanika Vrhovne rade iz stranke Opoziciona platforma – za život Tarasa Kozaka, koji je vlasnik ovih kanala.

Prošle godine je predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski potpisao dekret o produženju zabrane ruskih internet portala i stranica društvenih medija na još tri godine, a prvobitna odluka je doneta 2017. godine. Zabrani podležu i internet kompanije „Jandeks”, „Mejl.ru” i „Kasperski”.

Krajem prošle godine ombudsman za zaštitu ukrajinskog jezika Taras Kremin dao je precizno objašnjenje da u supermarketima, internet-prodavnicama, kafićima, bankama, apotekama i na benzinskim pumpama postaje obavezna komunikacija na ukrajinskom.
Samo na zahtev klijenta, usluga će moći da se obavi na drugom jeziku. Štampane publikacije objavljene na drugim jezicima moraće da sadrže i prevod na ukrajinski jezik. I ukrajinskim lekarima je naređeno da s pacijentima komuniciraju isključivo na „državnom jeziku” Prošlog leta je prinudna ukrajinizacija izvršena po kancelarijama, na konferencijama i svim javnim skupovima, u oružanim snagama, a ruske škole su morale da pređu na ukrajinski jezik 1. septembra 2020, dok mađarske, rumunske i bugarske imaju rok od tri godine. Medijske statistike navode da se sada 75 odsto programa na nacionalnoj televiziji emituje na ukrajinskom jeziku, a do 2024. godine obaveza će biti – da to bude 90 odsto.
[url=https://www.politika.rs/sr/clanak/473540/Svet/Da-li-je-u-Ukrajini-odzvonilo-ruskom-jeziku]POLITIKA
[/url]



A evo čije ljubitelj ovaj lažljivac:

Papa Benedikt IX imao je oko 20 godina kada je prvi put postao papa, bio je biseksualac i održavao je orgije u palati, jedini je Papa koji je tu funkciju vršio tri puta. Na kraju je prodao titulu za novac i oženio se.
vcucko vcucko 09:17 15.03.2022

Re: Poz

Neues aus der Nachbarschaft

nsarski
alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)


Opala, dogurasmo i do holokaust viceva.

Nije da ih nema.

Razgovaraju dva čuvara u Aušvicu.
- Šta se ovo oseća na karamele?
- A, danas palimo šećeraše.

Da se razumemo, ovo sam čuo od Jevreja u Izraelu
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:37 15.03.2022

Re: Poz


vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

nsarski
alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)


Opala, dogurasmo i do holokaust viceva.

Nije da ih nema.

Razgovaraju dva čuvara u Aušvicu.
- Šta se ovo oseća na karamele?
- A, danas palimo šećeraše.

Da se razumemo, ovo sam čuo od Jevreja u Izraelu


Holokaust humor postoji ili u formi prezivelih logorasa ili u formi nacistikih ili danas neonacistickih/antisemitskih viceva. Ako si citao Prima Levija onda mozes da dobijes ideju sta je njima humor tada znacio. Jasno je sta je znacio nacistima odnosno sta znaci neonacistima/antisemitima. Ako i dalje nije jasna osetljivost teme onda razmisli o vicevima o Jasenovcu, kragujevackom streljanju ili nekoj trecoj nacionalnoj tragediji.

softelectronics_e softelectronics_e 09:42 15.03.2022

Re: Poz

Neues aus der Nachbarschaft

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

nsarski
alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)


Opala, dogurasmo i do holokaust viceva.

Nije da ih nema.

Razgovaraju dva čuvara u Aušvicu.
- Šta se ovo oseća na karamele?
- A, danas palimo šećeraše.

Da se razumemo, ovo sam čuo od Jevreja u Izraelu


Holokaust humor postoji ili u formi prezivelih logorasa ili u formi nacistikih ili danas neonacistickih/antisemitskih viceva. Ako si citao Prima Levija onda mozes da dobijes ideju sta je njima humor tada znacio. Jasno je sta je znacio nacistima odnosno sta znaci neonacistima/antisemitima. Ako i dalje nije jasna osetljivost teme onda razmisli o vicevima o Jasenovcu, kragujevackom streljanju ili nekoj trecoj nacionalnoj tragediji.


Jebeš takve viceve!
Holokaust i Jasenovac su nešto najgore što je ljudima moglo da se dogodi.
Nacističkoj i ustaškoj gamadi nikada ne treba da bude zaboravljeno.
Ni oprošteno.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:44 15.03.2022

Re: Poz


Jebeš takve viceve!


Saglasan.
vcucko vcucko 09:48 15.03.2022

Re: Poz

omega68
Брате чучко и још понеки, како можете, како вам није огавно да са тим лажљивим пс.нама губите време и нерве?
Само имам снаге за један прилог и одлазим да им се не најебем м.јке милосне

https://twitter.com/i/status/1503392157671075850

Ово се десило у Одеси 21.08.2021. само зато што је човек имао руску мајци.
(Колико правих нациста има на овом блогу,Боже сачувај )
У тој Одеси су палили живе људе а ко се спасао јури су га да га докрајче.Само неколико су неки однели у болницу да их тамо убију

Odesa se čuva za pretposlednji čin, kao prvi desert. Ta istraga bit će temeljna.



A poslednji? Pada mi na pamet jedna elegantna pečurka iznad Lvova, kao final statement. Pa vi dalje živite kako hoćete. Sad je već sve otvoreno, sve maske su pale. Kerad su režala, vukla, čupala jer ne znaju drugačije. Lepo im govori čovek, već godinama: aman, kerovi, nema sveta bez Rusije. Nego ne zna to da sluša.

Nema sveta bez Rusije. Na ovaj ili onaj način. To je suština.
gvozden1 gvozden1 10:25 15.03.2022

Re: Poz


Nema sveta bez Rusije. Na ovaj ili onaj način. To je suština.

Sreća da je zapad to ipak shvatio, Makron čak i rekao, nešto u smislu, sa Putinom se mora razgovarali, bez toga rešenja nema, takva nam je stvarnost, takva geografija.

Problem nastaje tek onda kad se to zaboravi, pa u centar interesovanja stavi npr neka lujka koja je pokazala neki transparent.

To menja stanje tačno onoliko koliko i Filip sa njegovim transparentima.
nsarski nsarski 10:27 15.03.2022

Re: Poz

Neues aus der Nachbarschaft

nsarski
alselone


"Bolje da Rusi zatvore gas nego Nemci da ga puste."

(Stara Jevrejska poslovica)


Opala, dogurasmo i do holokaust viceva.


Komšo, razuman si čovek, obrazovan, lepo građen, iz dobre porodice, čovek finih manira takoreći, ali u poslednje vreme ti je pravedni gnev pomutio razum. Kipiš bez potrebe. Ne treba ti to. Take it easy, man.
zaharaga zaharaga 10:45 15.03.2022

Re: Poz

alselone


Bio ruski vic prosle godine:

Razgovaraju Merkle i Makron.

Makron: Pricao sam s Putinom.
Merkle: I?
Makron: Pa, mogu da saslusam kad govori.
Merkle: Ali kad prestane da govori, mozes i da se useres u gace.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:49 15.03.2022

Re: Poz

Komšo, razuman si čovek, obrazovan, lepo građen, iz dobre porodice, čovek finih manira takoreći, ali u poslednje vreme ti je pravedni gnev pomutio razum. Kipiš bez potrebe. Ne treba ti to. Take it easy, man.


Masis. Nema to veze sa mojom gradjom nego imam neke licne razloge da budem osetljiv na Holokaust viceve.

A maniri, u poslednje vreme ti se cesce desava da ides sa tim nekim nepristojnim intimisanjem. Sam se brecnes kad neko tebi to radi pa ces razumeti kad te zamolim da me zaobidjis sa tim dzukackim forama.

nsarski nsarski 10:57 15.03.2022

Re: Poz

Masis. Nema to veze sa mojom gradjom nego imam neke licne razloge da budem osetljiv na Holokaust viceve.


Kako odgovoriti na tvoje optužbe?

Evo. It's a trick, we always use it. (Shulamit Aloni - bivši ministar u Izraelskoj vladi).

vcucko vcucko 11:10 15.03.2022

Re: Poz

Neues aus der Nachbarschaft
Komšo, razuman si čovek, obrazovan, lepo građen, iz dobre porodice, čovek finih manira takoreći, ali u poslednje vreme ti je pravedni gnev pomutio razum. Kipiš bez potrebe. Ne treba ti to. Take it easy, man.


Masis. Nema to veze sa mojom gradjom nego imam neke licne razloge da budem osetljiv na Holokaust viceve.

A maniri, u poslednje vreme ti se cesce desava da ides sa tim nekim nepristojnim intimisanjem. Sam se brecnes kad neko tebi to radi pa ces razumeti kad te zamolim da me zaobidjis sa tim dzukackim forama.


Imam i ja porodičnih razloga da budem osetljiv na brigu za zdravlje i dobrobit neoustaških dragovoljaca u Mariupolju, ali to uopšte ne gledam tako. I sigurno ne skačem na takve stvari.

Lepo rekoh, da sam taj vic o karamelama čuo u Izraelu, u luci u Eilatu, od sabre (davno, taman su sabre postali mejnstrim, a onda ih je stiglo tri do tri i po miliona iz Ex-CCCP i opet sve ispočetka).
Holokaust vicevi u Izraelu se još kako pričaju, stalno smišljaju nove i niko se zbog toga ne potresa. Koliko shvatam, to je jedan od ventila koji pomažu protiv nepojamne rane u duši svakog Jevrejina koju je ostavio realni Holokaust. I nikome na pamet ne pada da se time nedobog nešto negira ili opravdava.

Ako znaš neki dobar o Jasenovcu, slobodno. Takve stvari mogu da deluju i lekovito, svakako bolje nego prinudno ćutanje pola veka pa onda kad grune odoše i gaće i perje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:10 15.03.2022

Re: Poz

Kako odgovoriti na tvoje optužbe?



A ne, los pokusaj. Ja tebe ne optuzujem. Ja kazem da Holokaust nije tema za viceve i zajebancije na recimo temu rata u Ukrajini. Kao ni Jasenovac. I mnoge druge pojave. Tako ja to vidim. Ti drugacije. I to je to.

Moj licni razlog za reagovanje (ni sada ni u drugim slucajevima) nije bitan. Pomenuo sam ga kao odgovor na tvoje bavljenje mojom licnoscu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:26 15.03.2022

Re: Poz

Imam i ja porodičnih razloga da budem osetljiv na brigu za zdravlje i dobrobit neoustaških dragovoljaca u Mariupolju, ali to uopšte ne gledam tako. I sigurno ne skačem na takve stvari.


Objasnih gore - licni razlozi ne trebaju biti predmet reakcija na stavove. Zato je nepristojno reagovati na licnost umesto na stav. Ti i ja mozemo imati slicne porodicne istorije pa imati razlicite stavove o temi X i slicne stavove o temi Y.

Lepo rekoh, da sam taj vic o karamelama čuo u Izraelu, u luci u Eilatu, od sabre (davno, taman su sabre postali mejnstrim, a onda ih je stiglo tri do tri i po miliona iz Ex-CCCP i opet sve ispočetka).
Holokaust vicevi u Izraelu se još kako pričaju, stalno smišljaju nove i niko se zbog toga ne potresa. Koliko shvatam, to je jedan od ventila koji pomažu protiv nepojamne rane u duši svakog Jevrejina koju je ostavio realni Holokaust. I nikome na pamet ne pada da se time nedobog nešto negira ili opravdava.

Ako znaš neki dobar o Jasenovcu, slobodno. Takve stvari mogu da deluju i lekovito, svakako bolje nego prinudno ćutanje pola veka pa onda kad grune odoše i gaće i perje.


I ja lepo rekoh gore. I sam kapiras osetljivost teme, inace ne bi naknadno pominjao da si vic cuo u Izraelu.

Ovo za ventil si naravno u pravu. Ima na desetine publikacija na tu temu. I Spiegelmanov Maus je pun ironije i humora.

Kljucna rec u ovom slucaju je: kontekst.
softelectronics_e softelectronics_e 14:46 15.03.2022

Re: Poz

Neues aus der Nachbarschaft
Imam i ja porodičnih razloga da budem osetljiv na brigu za zdravlje i dobrobit neoustaških dragovoljaca u Mariupolju, ali to uopšte ne gledam tako. I sigurno ne skačem na takve stvari.


Objasnih gore - licni razlozi ne trebaju biti predmet reakcija na stavove. Zato je nepristojno reagovati na licnost umesto na stav. Ti i ja mozemo imati slicne porodicne istorije pa imati razlicite stavove o temi X i slicne stavove o temi Y.
...

Ma!
Kako se to razdvaja?
Ja sam odavno definisao da mi je mnogo važnije ko kaže, nego šta kaže.
Karikiram - zamisli da ti ustaša kaže dobar dan?
Užas!
nsarski nsarski 16:40 15.03.2022

Re: Poz

Pomenuo sam ga kao odgovor na tvoje bavljenje mojom licnoscu.


Nemoj da lažeš, ja tebe uopšte nisam pomenuo već si ti naskočio na mene zbog onog vica.

Drugar, ti i ja možemo da imamo dijametralno suprotne stavove oko svega na ovom svetu, i verovatno imamo, ali to nije razlog da me vređaš. Vređanje je za prostake, toliko valjda znaš. Nemoj da se brukaš.
Ako nemaš pristojan način da mi se obraćaš, onda nemoj nikako. Hvala.
benedykt benedykt 16:46 15.03.2022

Re: Poz

omega68


U Ukrajini su od 16. januara stupile na snagu odredbe zakona o jeziku koje su uvele nova ograničenja i novčane kazne za upotrebu ruskog jezika i jezika nacionalnih manjina u uslužnom sektoru. U slučaju ponovljenog kršenja jezičkog zakonodavstva, vlasnici preduzeća će biti novčano kažnjeni, i to u rasponu od 5.100 do 6.800 grivni (180 do 242 dolara). Pre ove odluke ruski jezik je „proteran” iz škola (dozvoljen je samo u prva četiri razreda), medija, izdavačke delatnosti, a sada je nepoželjan i u bankama, poštama i prodavnicama.

Bravo genije, sada si upravo pokazao koliko nemaš pojma, jer skoro pa potpuno iste odredbe o zvaničnoj upotrebi jezika imaš kako u Srbiji tako i u Rusiji, samo ti to očigledno i ne znaš…!?!
Pre mesec dana je na primer najslušanija radio stanica u Moskvi dobila prijavu od Roskomnadzora da ukine emisiju koja se bavila ukrajinskom kulturom i koja je išla jednom nedeljno u trajanju od 45 minuta, pa tako čitamo sledeći naslov u ruskim medijima…
Roskomnadzor je sačinio protokol protiv radio stanice Eho Moskve zbog emisije o ukrajinskoj kulturi „Що там у них”
Prema rečima zvaničnika, u ovom programu „širenje informacija se vrši na ukrajinskom jeziku, koji nije naveden u potvrdi o registraciji“.
Protokol je sastavljen u skladu sa delom 1 člana 13.21 Zakonika o upravnim prekršajima (kršenje postupka za proizvodnju ili distribuciju proizvoda masovnih medija), radio stanica se suočava sa kaznom do 30 hiljada rubalja.

Takođe, mešaš zakon o zvaničnoj upotrebi jezika sa zabranom pričanja istog…
Dakle, evo šta ti kaže famozni član ukrajinskog zakona…
O obezbeđenju funkcionisanja ukrajinskog jezika kao državnog
Član 30. Državni jezik u oblasti pružanja usluga korisnicima

1. Jezik korisničkog servisa u Ukrajini je državni jezik.

2. Preduzeća, ustanove i organizacije svih oblika svojine, fizička lica - preduzetnici, drugi privredni subjekti koji opslužuju potrošače (osim slučajeva utvrđenih trećim paragrafom ovog člana), pružaju usluge i daju informacije o dobrima (uslugama), uključujući i preko onlajn prodavnice i onlajn katalozi, na državnom jeziku. Podaci na državnom jeziku mogu se umnožavati i na drugim jezicima.

3. Na zahtev klijenta, njegova lična usluga se može pružiti i na drugom jeziku prihvatljivom za obe strane.


4. Subjekt e-trgovine registrovan u Ukrajini, tokom svoje delatnosti i u slučaju distribucije komercijalne elektronske poruke, obezbeđuje pružanje svih informacija navedenih u Zakonu Ukrajine „O elektronskoj trgovini“, uključujući i predmet elektronskog ugovora, na državnom jeziku.

5. Informacije o robi i uslugama na teritoriji Ukrajine daju se na državnom jeziku.

6. Proizvođači (izvođači, prodavci) u Ukrajini svih oblika svojine pružaju potrošačima informacije o proizvodima (robama), radovima ili uslugama na državnom jeziku. Takve informacije mogu biti duplirane na bilo kom drugom jeziku.

7. Informacije o proizvodima (robama), radovima ili uslugama navedenim u šestom delu ovog člana biće dostavljene potrošaču na način, način i iznos koji je određen Zakonom Ukrajine "O zaštiti potrošača". Informacije o proizvodima (robama), radovima ili uslugama koje se pružaju na državnom jeziku mogu koristiti reči, skraćenice, akronime i simbole na engleskom i/ili uz upotrebu slova latiničnog i/ili grčkog pisma.

8. Ako se pored državnih informacija o robi i uslugama pružaju i na drugim jezicima, količina informacija o dobrima i uslugama na državnom jeziku ne može biti manja od obavezne količine informacija u skladu sa zahtevima Zakona Ukrajine. „O zaštiti potrošača“.

Što se tiče kažnjavanja, taj Politikin pamflet je zaboravio da ti objasni kako pod jedan ne postoji nikakva jezička policija koja ide okolo i kontroliše bilo koga, već da ukoliko se neki potrošač nađe u situaciji da smatra da su mu iz nekog razloga povređena prava na dobijanje informacija i usluga, on mora prvo da napiše šta ima u knjigu žalbi tamo gde se to desilo i da zatraži da se ispravi navodni problem, odnosno ako smatra da nije rešeno na takav način on može i da uloži pritužbu nadležnim institucijama tj povereniku za ta pitanja. Ukoliko je pritužba osnovana, kancelarija poverenika će izreći opomenu i zahtevati otklanjanje prekršaja u roku od 30 dana.
U slučaju ponovljenog prekršaja tokom iste godine, data ustanova će biti kažnjena novčanom kaznom od 5.100 do 6.800 grivni.
Nadam se samo da ti pod jedan ograničeni intelekt dozvoljava da shvatiš šta je tačno napisano u datom članu ukrajinskog zakona o jeziku, odnosno pod dva da shvatiš kako RuZija već osam godina puca samoj sebi u nogu kada je Ukrajina u pitanju. U prevodu, ne možeš da otimaš delove teritorije i vodiš proxy ratove na teritoriji druge države i da onda očekuješ kako će sve da bude isto kao i pre. Pretpostavljam da bi ti u slučaju da se u Beogradu otvori neka pekara, poslastičarnica, STR, restoran ili kafić, gde bi nazivi proizvoda, odnosno cenovnik bili na albanskom jeziku sve to propratio sa osmehom na licu…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:14 15.03.2022

Re: Poz

nsarski
Pomenuo sam ga kao odgovor na tvoje bavljenje mojom licnoscu.


Nemoj da lažeš, ja tebe uopšte nisam pomenuo već si ti naskočio na mene zbog onog vica.

Drugar, ti i ja možemo da imamo dijametralno suprotne stavove oko svega na ovom svetu, i verovatno imamo, ali to nije razlog da me vređaš. Vređanje je za prostake, toliko valjda znaš. Nemoj da se brukaš.
Ako nemaš pristojan način da mi se obraćaš, onda nemoj nikako. Hvala.


Smanji dozivljaj!

Prvo, reagovao sam na tvoj komentar i nikakvog vredjanja tvoje licnosti sa moje strane nije bilo. Dve mogucnosti: i) uvedemo posebno pravilo da za reagovanje na tvoj komentar treba posebna molba, ii) svako reagovanje na bilo ciji komentar smatramo 'naskakivanjem'.

Drugo, neki dan si 'naskakivao' na moje komentare i posle iskulirao 'naskakivanje' pa nikom nista.

Trece, ti imas obicaj da u komunikaciji koristis taj manir licnog podjebavanja i nepristojnog intimiziranja sa odredjenim ljudima sa kojima ne delis isti stav. Ja ne. Evo primera i u ovoj nasoj trenutnoj razmeni. Ako mi nesto smeta u ovdasnjim raspravama onda je to taj manir.

Cetvrto, zasto je uvreda reci da je po mom misljenju tvoj vic neumesan? Ti mislis da nije, ja drzim da vrlo jeste i to je to. U cemu je problem? To sto imam drugacije misljenje ili sto sam to misljenje izrekao?

Konacno u poslednjem se slazemo:
Ako nemaš pristojan način da mi se obraćaš, onda nemoj nikako. Hvala.

To je to sa moje strane, ali ako ima jos nesto sto zelis da se razjasni kazi.



benedykt benedykt 21:11 15.03.2022

Re: Poz

omega68
ne postoji nikakva jezička policija koja ide okolo i kontroliše bilo koga, već da ukoliko se neki potrošač nađe u situaciji da smatra da su mu iz nekog razloga povređena prava na dobijanje informacija i usluga, on mora prvo da napiše šta ima u knjigu žalbi tamo gde se to desilo i da zatraži da se ispravi navodni problem, odnosno ako smatra da nije rešeno na takav način on može i da uloži pritužbu nadležnim institucijama tj povereniku za ta pitanja. Ukoliko je pritužba osnovana, kancelarija poverenika će izreći opomenu i zahtevati otklanjanje prekršaja u roku od 30 dana.

Ти си веће ђубре од Зеленка
Овим што си рекао лично потврђујеш.
Очекујеш да неко у ситуацији кад Русе прогоне и малтретирају неко своје име офира писањем жалбе????
То је исто да Србин у Сплиту јавно каже у школи или на послу да је Србин!!!
Ђубре плаћенићко



Eno ti od reči do reči citiran ceo famozni član tog zakona, da vidiš pod jedan koliko te Politika laže sa onim jeftinim pamfletom. Pod dva, ne žale se nepismeni tu Rusi, već se bilo kakva kazna naplaćuje u procesu koji počinje tako što na primer neki Ukrajinac uđe lupam u radnju i neće tamo da ga usluže na ukrajinskom ili šta god. Onda on mora prvo da napiše u knjigu žalbi tu gde mu se to desilo i traži da se ispoštuju odredbe zakona o zvaničnoj upotrebi jezika. Pa tek ako i posle toga nije zadovoljan, on može onda da presavije tabak i da napiše povereniku za ta pitanja da mu se desilo to i to na tom i tom mestu. Poverenik onda pregleda njegovu žalbu i ako nađe da je osnovana, onda samo pismeno opomene datu ustanovu da ispravi uočene propuste. E, tek ukoliko se u istoj godini opet neko žali i ta žalba usvoji, onda tek ide naplata bilo kakve kazne.
Tu sam ja ako treba sve i da nacrtam i obojim šarenim flomasterima, ali za početak pročitaj pažljivo šta ti je napisano. Mislim, možda ti se i javi koliko te lažu. Inače, u Donbasu bi te da progovoriš na ukrajinskom odmah u policiju odveli kao ubačenog špijuna, ali to je da pogađam normalno pa je l’ da…?! Da ponovim dakle još jednom… Niko nikome u Ukrajini ne zabranjuje da priča na ruskom koliko god mu je ćeif, jedino što se desilo je da je ruski izgubio status službenog jezika potpuno ravnopravnog ukrajinskom. Da su Rusi bili pametni, nikada im se to ne bi dogodilo… Ne može žao mi je ali zaista i Krim u Rusiji & Rat u Donbasu i da sve i dalje bude u Ukrajini kao što je bilo…!?! Što je najcrnje, tek je sad Ukrajina izgubljena ali za sva vremena, ali prevelika je tvoja pamet da bi tako jednostavnu činjenicu uopšte shvatio…

omega68 omega68 23:20 15.03.2022

Re: Poz

Не, у свом плаћенићком робовања не можеш да видиш да Русе заволе више она ствар и за У Крајину и за ,, Украјинце".На неки начин ће контролисати половину територије,ко остане да живи биће лојалан као многи народи у Русији и то је то.Удаљиће границу од Москве...
omega68 omega68 23:26 15.03.2022

Re: Poz

Скандал у ЕУ: У кутијама са хуманитарном помоћи пронађено оружје за Украјину

Скандал у ЕУ: У кутијама са хуманитарном помоћи пронађено оружје за Украјину


Италијански медији јавили су да су запослени на аеродрому Галилео Галилеј у Пизи пронашли оружје у кутијама са хуманитарном помоћи за Украјину.

nsarski nsarski 23:50 15.03.2022

Re: Poz

To je to sa moje strane, ali ako ima jos nesto sto zelis da se razjasni kazi.


Razočarao si me. Kao čovek i kao komunista. Za tvoj primitivizam samo ti možeš da nađeš opravdanje. Ostrašćenost ti se vidi na sve strane. Verovao sam da ima zrno razuma u komunikaciji s tobom. Hvala ti što si mi uštedeo vreme da uvidim da grešim.
Over and out.
Live long and prosper.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:31 16.03.2022

Re: Poz


nsarski
To je to sa moje strane, ali ako ima jos nesto sto zelis da se razjasni kazi.


Razočarao si me. Kao čovek i kao komunista. Za tvoj primitivizam samo ti možeš da nađeš opravdanje. Ostrašćenost ti se vidi na sve strane. Verovao sam da ima zrno razuma u komunikaciji s tobom. Hvala ti što si mi uštedeo vreme da uvidim da grešim.
Over and out.
Live long and prosper.


Nije da sam iznenadjen sto nisi spreman sam da postujes standard koji zahtevas od drugih:

Ako nemaš pristojan način da mi se obraćaš, onda nemoj nikako. Hvala.




solo solo 17:40 14.03.2022

.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:15 14.03.2022

Dva pogleda iz komšiluka



Neće li Rusija napadom na Ukrajinu zapravo završiti u ratnoj močvari iz koje će se teško izvući, poput Amerikanaca u Vijetnamu i ostalim zemljama u kojima su vojno intervenirali?


– To su priče. Opet me upućujete na raspravu o toj vojnoj dimenziji. Zna se da Rusija nije upotrijebila ni deset posto oružja. Ima ga dovoljno da sve u Ukrajini sravni sa zemljom, ali to joj očito nije cilj. Oni koji tvrde da Rusi hoće pobiti stanovništvo u gradovima,ne govore istinu. Pročitao sam neke materijale ruskih generala i njihove koncepcije rata protiv Zapada. Dakle, ne rata protiv Ukrajine, nego protiv Zapada. Nemojte ovaj sukob svoditi na Rusiju i Ukrajinu, jer to doktrinarno nije točno. Riječ je o ruskom sukobu sa Zapadom u kojem Rusi žele uništiti zapadne enklave u Ukrajini, od kojih neke ratuju pod neonacističkom zastavom i nemaju veze s Ukrajinom.

Link

Drugi pogled,
Velika analiza: kakvi smo mi to ljudi? Izbjeglicama iz Ukrajine svesrdno dajemo smještaj, novac, posao i vrtiće, dok su Sirijcima namijenjeni žica, suzavac i pendreci. Zašto?

Link
nask nask 23:53 14.03.2022

Re: Dva pogleda iz komšiluka

Pročitah. Jbg pritom pročitam da je umro Igor Mandić, baš mi žao.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:05 15.03.2022

Re: Dva pogleda iz komšiluka

nask
Pročitah. Jbg pritom pročitam da je umro Igor Mandić, baš mi žao.

Žao i meni. Imao je oštar jezik i oštro pero.
.
softelectronics_e softelectronics_e 14:47 15.03.2022

Re: Dva pogleda iz komšiluka

nask
Pročitah. Jbg pritom pročitam da je umro Igor Mandić, baš mi žao.

Slava mu!
alselone alselone 23:21 14.03.2022

Poz 2

Facebook, Tviter i Redit su veoma prilježni kada treba obrisati neki uvredljivi komentar, tipa kada trandži neko kaže "he". Sa druge strane, danima su ostavili aktivan sabredit "Dobrovoljci za Ukrajinu" na kojoj su se soy boys iz maminog podruma koji su igrali Call Of Duty naložili kako su junaci, kako će Putin pasti jedan dan od nedelje i kako će im se plavooke Ukrajinke podati posle toga, kupili karte, otišli u Ukrajinu i prijavili se u dobrovoljce. Onda su se slikali za Fejsbuk na realnim pozicijama gde se nalaze, pa su dobili krstareću raketu po sred barake. Pola pomrlo a pola zbrisalo u Poljsku odakle i dalje pišu za Redit kako su šokirani i kako je nefer to što im se dogodilo.

Ljudi su debili a iz Redita neko treba na robiju.
alselone alselone 23:22 14.03.2022

Re: Poz 2

Upravo čitam o tome i bukvalno ne verujem šta čitam.
vcucko vcucko 23:38 14.03.2022

Re: Poz 2

alselone
Upravo čitam o tome i bukvalno ne verujem šta čitam.

Sad kukaju "a gde je NATO"

Aj kozojebi kad kukaju heljp NATO heljp, ali ovo je već onkraj komičnog.
alselone alselone 23:51 14.03.2022

Re: Poz 2

Ovo je Taker Karlson rekao još pre nego što je sve i počelo

Fighting Russia is not the same as droning Muammar Gaddafi. It could quickly become a war we couldn’t control. Our side of that war would be overseen by the same generals who failed to beat the Taliban, guerrilla fighters in sandals who don’t use toilet paper.
bene_geserit bene_geserit 23:53 14.03.2022

Re: Poz 2

Bukvalno tragedija šta se desilo.

Šta je tu tragedija ?

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".
alselone alselone 23:55 14.03.2022

Re: Poz 2

Šta je tu tragedija ?

Pa ono, umrli ljudi krivicom nekog bednog sajta.

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle desetak godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".


Trebao si da ga bodriš i da mu kažeš kako je to super, pošto sigurno ima dosta iskustva kada se borio za Iračane, Avganistance, Libijce, Srbe, Sirijce i sve ostale nesrećnike koji su dobili po tamburi zbog eto tako jebiga smo u mogućnosti.
bene_geserit bene_geserit 23:59 14.03.2022

Re: Poz 2

umrli ljudi krivicom nekog bednog sajta

Ljudi su umrli jer su debili koji su otišli da ratuju a ne moraju pa još za tuđu zemlju, ili su otišli kao psi rata (da ratuju za pare). Ja to slabo vidim kao tragediju. Čovečanstvo teško da je izgubilo nešto vredno pomena.
alselone alselone 00:02 15.03.2022

Re: Poz 2

Čovečanstvo teško da je izgubilo nešto vredno pomena.

Sa evolutivnog stanovišta smo na dobiti. Izbacili su svoje škart gene iz populacijskog gene pool-a.

Nego nako, ljudski, naivne budale.
bene_geserit bene_geserit 00:11 15.03.2022

Re: Poz 2

Trebao si da ga bodriš i da mu kažeš kako je to super, pošto sigurno ima dosta iskustva kada se borio za Iračane, Avganistance, Libijce, Srbe, Sirijce i sve ostale nesrećnike koji su dobili po tamburi

Naravno da su mi se po glavi motali svi ti-mi koje su oni drndali kao najgori bully igde i ikad. Nego to postavljanje na poziciju moralne superiornosti, nije mi jasno, jel on stvaro veruje u tu njihovu psy-ops propagandu. Mi kad razvaljujemo neke tamo zemlje to je zbog ženskih prava, oružja za masovno uništenje, proizvođača opijuma, hvatanja terorista i sl. a kad slično tome rade Rusi onda je to pošto Putin ima mentalnih problema.
Nego nako, ljudski, naivne budale.

A misliš, tragedija koliko su glupi ?
Mada mi je čudno, ako je tačno to što si rekao (da neki post sa Fejsbuka može da ti da realne koordinate gde si), jel postoje neka pravila u tom kampu, ono nema mobilnih i sl. Otišli su u rat, ne na piknik.
alselone alselone 00:16 15.03.2022

Re: Poz 2

jel on stvaro veruje u tu njihovu psy-ops propagandu

Veruje. Američki nacionalista je u principu najgori na svetu. Zato što je godinama naučen da proguta sve živo. Zato što je u permanentnom ratu decenijama i skuvan je kao žaba. Sve može.

Mada mi je čudno, ako je tačno to što si rekao (da neki post sa Fejsbuka može da ti da realne koordinate gde si), jel postoje neka pravila u tom kampu, ono nema mobilnih i sl. Otišli su u rat, ne na piknik.

Svaki put kada slikaš telefonom u metapodatke slike se unese GPS koordinata. To je default. POred toga, FB uzima lokaciju pa je nadodaje na post. A ovo za pravila - nemam pojma, prenosim šta sam čitao iz vše izvora. Po svemu sudeći američkim herojima nikko ništa nije oduzima da se ne potresu. Kako će zaspati ili sedeti na wc šolji bez mobilnog. Ima da se začepi.

Gle šta je jedan car napisao: “man, I'll admit I was a little naive myself even having seen some combat previously. I did not expect to be attacked by jets while sleeping in a barracks”

On je rat zamišljao tako da se prvo verovatno dobro naspava, odmamura pošto su prethodno veče slavili buduću pobedu pa onda posle hrono doručka uzme neki šmajser i otvoreni džip i krene da lovi bad guys koji beže na magarcima.
bene_geserit bene_geserit 00:32 15.03.2022

Re: Poz 2

On je rat zamišljao tako da se prvo verovatno dobro naspava, odmamura pošto su prethodno veče slavili buduću pobedu pa onda posle hrono doručka uzme neki šmajser i otvoreni džip i krene da lovi bad guys koji beže na magarcima

Evo sad čitam, tipovi koji pišu su odradili po koju turu po Iraku, Avganistanu.
Jbga, navikli da oni tuku avijacijom koga stignu a ne da njih tuku.
crossover crossover 00:32 15.03.2022

Re: Poz 2

Кажем ја лепо, фејсбук је зло. :)
Хватали смо и ми овде такве по нашим брдима али их нисмо засипали ракетама него смо их враћали живе мамама у Америку. На једног од тих америчких ХОС-оваца сам случајно налетео на твитеру, сад је неки ИТ консултант. Има карактеристично име па сам га запамтио, а било ми га и помало жао кад је кроз сузе објашњавао да "ово није мој рат". Јбг, па кад није твој рат који ћеш курац тако далеко од куће, Дороти.
alselone alselone 00:39 15.03.2022

Re: Poz 2

сад је неки ИТ консултант

Znači najgori smo.
crossover crossover 00:41 15.03.2022

Re: Poz 2

alselone
сад је неки ИТ консултант

Znači najgori smo.


Јесмо. :)
alselone alselone 00:43 15.03.2022

Re: Poz 2

Svečano obećavam da neću ići ni u jedan ofanzivni rat a gledao bih i defanzivne ako budu ovog tipa da izbegnem, osim ako neki predsednik kaže "ratujte do poslednjeg, samo što nuklearna super sila nije kapitulirala".
bene_geserit bene_geserit 01:19 15.03.2022

Re: Poz 2

gledao bih i defanzivne ako budu ovog tipa da izbegnem, osim ako neki predsednik kaže "ratujte do poslednjeg, samo što nuklearna super sila nije kapitulirala"

Još zamisli ako je u pitanju predsednik koji nije Srbin (ne znam u šta se Milošević računa), koji je uz to odmah na početku rata evakuisao svoju porodicu van zemlje, a i za njega je pitanje dal je negde zbrisao.
alselone alselone 07:32 15.03.2022

Re: Poz 2

Još zamisli ako je u pitanju predsednik koji nije Srbin (ne znam u šta se Milošević računa), koji je uz to odmah na početku rata evakuisao svoju porodicu van zemlje, a i za njega je pitanje dal je negde zbrisao.


Ima muda. Rusi mu to neće oprostiti.
benedykt benedykt 07:38 15.03.2022

Re: Poz 2

bene_geserit

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".

Jeste, kipiš u sebi a za to vreme mu se smeškaš i klimaš glavom, ali zato kažeš sebi… Izdrži Bane, samo još malo izdrži, jer čim budeš uzeo oštru tastaturu i uključio turbo-mod za puštanje gasova na njoj, imaš svima tamo na blogu da pokažeš šta zaista misliš…
shmoo shmoo 07:41 15.03.2022

Re: Poz 2

alselone

naložili se kao Rambo.



Још увек нисам заборавио оне ликове из грађанског рата у СФРЈ. Блокирали неки сеоски пут, имају реј банке и траке око главе, а ослоњену о кук држе неку дугу цев.

Што рече једног тмурног јесењег јутра 1990. године мој Перо, избегао из хрватске у(К)рајине 1995, једном таквом пијаном са балама око устију када га је овај зауставио на некој бодљикавој жици док је Перо ишао у фабрику на посао:

"Не'ш ти мени више ни шлику виђет'!"







Беше САД доделиле Зеленском одмах током прве недеље ове руске војне интервенције у Украјини неки орден који носи име Регана?

Сетих се одмах како су исто тако и Руси дали орден Црном Ђорђију 1813. после потписивања споразума у Букурешту чиме су напујдали Турке у чопорима на ту првоустаничку Србију.

benedykt benedykt 07:44 15.03.2022

Re: Poz 2

alselone
Sa druge strane, danima su ostavili aktivan sabredit "Dobrovoljci za Ukrajinu" na kojoj su se soy boys iz maminog podruma koji su igrali Call Of Duty naložili kako su junaci, kako će Putin pasti jedan dan od nedelje i kako će im se plavooke Ukrajinke podati posle toga, kupili karte, otišli u Ukrajinu i prijavili se u dobrovoljce..

Kada smo već kod Call of Duty, firma koja je napravila tu igru je imala pre koju nedelju zanimljivo obraćanje na svom Twitter nalogu…
alselone alselone 08:00 15.03.2022

Re: Poz 2

Kada smo već kod Call of Duty, firma koja je napravila tu igru je imala pre koju nedelju zanimljivo obraćanje na svom Twitter nalogu…


Super dosetka, video sam je.
Nisam siguran da li tako misle i dalje. Njihovi Redit vojnici tužno izginuše a plavooke ukrajinke sa M14 ne povališe. Mislim da ni jedna država ne treba da se kurči kako je neko drugi vojno nesposoban. Kako kaže Taker, njihove generale porazili gerilci u sandalama koji ne koriste WC papir.
softelectronics_e softelectronics_e 08:21 15.03.2022

Re: Poz 2

bene_geserit
Bukvalno tragedija šta se desilo.

Šta je tu tragedija ?

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".

Trebalo je da ga ohrabriš da krene što pre.
Budalčina.
Ono što mi nije jasno je situacija kod nas - da ima budalčina koje opravdavaju američke ratove protiv celog sveta, širom sveta.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:35 15.03.2022

Re: Poz 2

alselone
Facebook, Tviter i Redit su veoma prilježni kada treba obrisati neki uvredljivi komentar, tipa kada trandži neko kaže "he". Sa druge strane, danima su ostavili aktivan sabredit "Dobrovoljci za Ukrajinu" na kojoj su se soy boys iz maminog podruma koji su igrali Call Of Duty naložili kako su junaci, kako će Putin pasti jedan dan od nedelje i kako će im se plavooke Ukrajinke podati posle toga, kupili karte, otišli u Ukrajinu i prijavili se u dobrovoljce. Onda su se slikali za Fejsbuk na realnim pozicijama gde se nalaze, pa su dobili krstareću raketu po sred barake. Pola pomrlo a pola zbrisalo u Poljsku odakle i dalje pišu za Redit kako su šokirani i kako je nefer to što im se dogodilo.

Ljudi su debili a iz Redita neko treba na robiju.

Svako veče u centralnim dnevnicima francuskih televizija ima po nekoliko priloga o dobrovoljcima koji odlaze u Ukrajinu da zaustave poludjelog Putina. U punoj predizbornoj kampanji za predsednika Francuske centralne vijesti, koje traju 35 minita, 25-30 minuta obrađuju temu Ukrajine.
I sve se svodi na Putina i njegovo ludilo u kojem ne sluša glasove razuma i mira od strane Zapada. Očekujem da neko izađe sa pričom kako noć pred ivaziju Ukrajine žena nije htjela raširiti noge pred Putinom a onda za doručak mu donijela slabo podgrijan čaj što ga je raspizdilo pa tako bijesan poslao vojsku na Ukrajinu.
Jedino De Vilpan (Dominique de Villepin), kad ima rijetku priliku, poziva na razum, ozbiljan razgovor i prihvatanje činjenice da i Rusija ima pravo na svoje interese i siguronosne zahrjeve. Trebalo je neko veče vidjeti lice voditelja kad je De Vilpan rekao da su zadnje četiri invazije na Rusiju došle sa zapada i da treba imati razumjevanje za rusku zabrinutost.
Pročitah jutros da se Levi (BHL) pojavio u Odesi.
Jadna Odesa.
Prilog sa francuskog Njuz.net

Sur le plateau de CNews, le philosophe Bernard-Henri Levy a menacé le Kremlin d’enlever le dernier bouton de sa chemise.

Face à Laurence Ferrari, le philosophe Bernard Henri-Levy s’est adressé directement à Vladimir Poutine : « Écoute-moi bien Vlad’ ! Si t’arrêtes pas tout de suite tes sottises, je vais me fâcher. Je ne plaisante pas, si ça continue, je vais enlever le dernier bouton de ma chemise ! » lance-t-il, face cam, en se massant le torse avec du monoï.

En coulisses, le rédacteur en chef de l’émission fulmine dans l’oreillette de l’animatrice : « Bon ça va là, ça fait déjà 12 minutes qu’on parle pas d’islam, d’insécurité ni de la grandeur du christianisme ! Laurence, change de sujet ! On va encore se faire défoncer par le patron ! »

En plateau, Laurence Ferrari tente de lancer BHL sur des sujets tels qu’Eric Zemmour, les derniers sondages d’Eric Zemmour ou le prochain meeting d’Eric Zemmour, mais rien à faire. Le Hemingway du Café de Flore n’écoute plus la journaliste et se tient debout sur sa chaise, torse nu, en hurlant « Allez viens Vladimir, si t’es un homme ! »



softelectronics_e softelectronics_e 08:36 15.03.2022

Re: Poz 2

bene_geserit
Trebao si da ga bodriš i da mu kažeš kako je to super, pošto sigurno ima dosta iskustva kada se borio za Iračane, Avganistance, Libijce, Srbe, Sirijce i sve ostale nesrećnike koji su dobili po tamburi

Naravno da su mi se po glavi motali svi ti-mi koje su oni drndali kao najgori bully igde i ikad. Nego to postavljanje na poziciju moralne superiornosti, nije mi jasno, jel on stvaro veruje u tu njihovu psy-ops propagandu. Mi kad razvaljujemo neke tamo zemlje to je zbog ženskih prava, oružja za masovno uništenje, proizvođača opijuma, hvatanja terorista i sl. a kad slično tome rade Rusi onda je to pošto Putin ima mentalnih problema.
Nego nako, ljudski, naivne budale.

A misliš, tragedija koliko su glupi ?
Mada mi je čudno, ako je tačno to što si rekao (da neki post sa Fejsbuka može da ti da realne koordinate gde si), jel postoje neka pravila u tom kampu, ono nema mobilnih i sl. Otišli su u rat, ne na piknik.

Šta ti nije jasno!
Evo ti Pajića.
Da ti bude malo jasnije.
On je (još) uvereniji od toga menadžera.
gedza.73 gedza.73 09:08 15.03.2022

Re: Poz 2

On je (još) uvereniji od toga menadžera.

I mi menađere za trku imamo.
Sve ove godine se antifašistički blogeri bore protiv fašizama a kuririnformerobjektiv komentatori protiv svetkog imperijalizma.

Kad je rat krenuo niko nije otišao da se bori protiv nacizma ili da pomogne ruskoj vojsci u borbi protiv NATO pakta. Ali se i dalje uredno histeriše po portalima.

Isto mentalni sklop kao taj menadžer, ista 'genetika', isti nivo zaslepljenosti propagandom samo drugi targetirani neprijatelj.
Rokaj zlotvore z Putine care Pravoslavlja

Ruska vojska ce ih sve pretvoriti u cm3, Slava Ruskoj vojsci!!!

Tako je Care, razvaljuj NATO bandu! Do Berlina i Pariza!

Putin ima velikog obzira prema ukrajinskim civilima i infrastrukturi. Prema NATO zemljama i njihovim civilima neće imati nikakvog obzira!

Da je toliko Srba branilo svoju zemlju od NATO pakta kao Rusiju danas od Ukrajine NATO bi se predao '99.
tess1 tess1 09:34 15.03.2022

Re: Poz 2

I sve se svodi na Putina i njegovo ludilo u kojem ne sluša glasove razuma i mira od strane Zapada. Očekujem da neko izađe sa pričom kako noć pred ivaziju Ukrajine žena nije htjela raširiti noge pred Putinom a onda za doručak mu donijela slabo podgrijan čaj što ga je raspizdilo pa tako bijesan poslao vojsku na Ukrajinu.

Hajde te raširene noge ženske (bruka šta bi od miroljubivog šansonjera), nego, ljudi, vama je Putin alfa mužjak? Propast.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:29 15.03.2022

Re: Poz 2

tess1
I sve se svodi na Putina i njegovo ludilo u kojem ne sluša glasove razuma i mira od strane Zapada. Očekujem da neko izađe sa pričom kako noć pred ivaziju Ukrajine žena nije htjela raširiti noge pred Putinom a onda za doručak mu donijela slabo podgrijan čaj što ga je raspizdilo pa tako bijesan poslao vojsku na Ukrajinu.

Hajde te raširene noge ženske (bruka šta bi od miroljubivog šansonjera), nego, ljudi, vama je Putin alfa mužjak? Propast.

Od tebe, tako načitane, nisam očekivao da ovu rečenicu shvatiš bukvalno. Izgleda da je do mene i mog nerazumljivog izražavanja.
Isistiranje na priči o ludom, nerazumnom, divljčnom, u djetinjstvu ometenom i ne znam kakvim sve drugim analizama o Putinu i sa tim objašnjavati ukrajinski rat je bacanje prašine u oči i sakrivanje stvarnih razloga rata.
Niko ne donosi odluku o kretanju u rat bez razloga, sam i bez podrške, makar jednog djela, svog okruženja. Ekonomsko-bankarskog, vojnog, obavještajnog, političkog, kulturnog, religijskog.
Rat u Ukrajini, i još mnogi drugi, mogli su se zaustaviti 2007. da je poslušan Putin. Ali ne, dočekan je sa podsmjehom i laganim prezirom, kao iskompleksirani špijunčić KGB-a.
Mogli smo imati i živjeti u boljem svijetu da je poslušan vizionar Putin a ne šibicari iz Vašingtona, Njujorka i Londona.
Link
Nous sommes témoins d’un mépris de plus en plus grand des principes fondamentaux du droit international. Bien plus, certaines normes et, en fait, presque tout le système du droit d’un seul État, avant tout, bien entendu, des États-Unis, a débordé de ses frontières nationales dans tous les domaines : dans l’économie, la politique et dans la sphère humanitaire, et est imposé à d’autres États. A qui cela peut-il convenir ?

tess1 tess1 10:31 15.03.2022

Re: Poz 2

Od tebe, tako načitane, nisam očekivao da ovu rečenicu shvatiš bukvalno. Izgleda da je do mene i mog nerazumljivog izražavanja.

Pa znaš da sam i militantna i neženstvena ostala nakon one tvoje šansone o ženi vazi na polici, nešto kao nije njeno da ratuje, njeno je ruža mirisna da mu bude?

Ona mirisna ruža u Francuskoj dok on sa Putinom siluje vezane Ukrajinke po Ukrajini.. (i ti ovu rečenicu nemoj shvatiti bukvalno, shvati je poetično)


Ljudi, ja vjerujem da smo mi svi kompleksni sa svojim plitkim svijetlim stranama i dubokim jadom, ali ovoliko me sve iznenadilo, da li je moguća ona urbana legenda da moraš biti posebno feleričan debil da bi u 2022. god još uvijek bio bloger na B92?
maksa83 maksa83 10:37 15.03.2022

Re: Poz 2

Niko ne donosi odluku o kretanju u rat bez razloga, sam i bez podrške, makar jednog djela, svog okruženja. Ekonomsko-bankarskog, vojnog, obavještajnog, političkog, kulturnog, religijskog.

Ovo nije nužno tačno, pogotovo ne u despotskim ustrojstvima gde je moć fokusirana u vrhu vrha piramide. Ne mora da postoji nikakv čak ni uži društveni konsenzus za tako nešto, i mislim da ovo važi za otpr. većinu ratova.


Nirnberški dnevnici, Gustav Gilbert, intervju sa Geringom:

“Why, of course, the people don’t want war,” Goering shrugged. “Why would some poor slob on a farm want to risk his life in a war when the best that he can get out of it is to come back to his farm in one piece. Naturally, the common people don’t want war; neither in Russia nor in England nor in America, nor for that matter in Germany. That is understood.

“But, after all, it is the leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy or a fascist dictatorship or a Parliament or a Communist dictatorship.”

“There is one difference,” [Gilbert] pointed out. “In a democracy the people have some say in the matter through their elected representatives, and in the United States only Congress can declare wars.”

“Oh, that is all well and good, [replied Goering] but, voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.”


Mogli smo imati i živjeti u boljem svijetu da je poslušan vizionar Putin a ne šibicari iz Vašingtona, Njujorka i Londona.


Da bi stvarno shvatio kakav je to bolji svet treba da se upoznaš sa nečim što se zove Aleksandar Dugin, a koji je oficijelni ruski dvorski istoričar i ideolog.

Tvrditi da je ovo proizvod zlog Zapada koji želi da rasparča Rusiju je podjednako slepačko viđenje koliko i "poludeo Putin jedno jutro". "Ludilo" koje Putin ispoljava u svemu ovome je vrlo proračunato, i nepostojeće je kao "ludilo". Služi tome da zbuni neprijatelja i pomogne u stvaranja slike nepredvidljivostii. Naizgled mahnito ponašanje koje je zapravo relativno uspešna varka telom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:39 15.03.2022

Re: Poz 2

maksa83


Nirnberški dnevnici, Gustav Gilbert, intervju sa Geringom:


Ne razumijem zašto mi citiraš ove izvode iz dnevnika.
Ja sam više puta ovdje, na raznim blogovima, spominjao proizvodnju javnog mišljenja.
Malo koje društvo ima više od 2-3% ljudi koji razmišljaju. Ostali su masa koja se mijesi u željeni oblik i gustinu.
Meni ne treba sažvakano i ispljunuto mišljenje koje ću progutati, meni treba gola informacija koju ću slagati prema svojoj pameti koja jeste uslovljena mnogim fakatorima ali je moja.
Da bi stvarno shvatio kakav je to bolji svet treba da se upoznaš sa nečim što se zove Aleksandar Dugin,


Mislim da sam negdje pročitao da ga zovu Sivi kardinal i da je nekakav pravoslavni ideolog, prilično radikalan.
Odnos Zapada prema Rusiji stvara povoljno tlo za nicanje i rast ovakvih biljki. Kad se plemenite biljke suzbijaju korov brzo napreduje.
Priču o odbijanju ruske, da ne kažem Putinove, demokratske ruke nisam izmislio ja već sam je čuo od Vedrina i De Vilpana (Hubert Védrine, Dominique de Villepin), zadnja dva ozbiljna MVP Francuske. Vedrin čak priča u jednom videu kako ga je lično Putin pitao kako im može pomoći u razvoju demokratije.
Sad, kad je mlijeko prosuto i teče krv, možemo pričati šta hoćemo, zgražati se, ali ne znam ni jedan slučaj u istoriji da je neprikosnovena sila dobrovoljno pristajala na ravnopravne saveznike. Samo i isključivo vazale.
Treba li da pišem o tome kako US tretira evropske "saveznike"? Prisluškivanje, čak i privatnih, telefona šefova država, ucjena i zatvaranje privrednika, kažnjavanje evropskih preduzeća koja ne poštuju američke zakone u trećim državama, raskidanje ugovra sa drugim državama, brisanja guzice sa dogovorom MVP dvije najjače evropske države. Mislim da je svima poznato "Jebeš Evropu" od strane gospoje Nuland kad je poništila dogovor francuskog i njemačkog MVP sa vlastima u Kijevu i pokrenula ratnu mašinu. Evropa je to sve ćuteći i demokratski otrpila, kao pravi vazal ali Rusi neće. Ko će platiti to njihovo nepristajanje na vazalstvo ja ne znam. Oni, Ukrajinci, Evropljani, neko treći?
maksa83 maksa83 14:45 15.03.2022

Re: Poz 2

Ne razumijem zašto mi citiraš ove izvode iz dnevnika.

To je odgovor na tvoje "ne bi Putin ratovao da nema podršku ključnih subjekata".
softelectronics_e softelectronics_e 14:55 15.03.2022

Re: Poz 2

tess1
Od tebe, tako načitane, nisam očekivao da ovu rečenicu shvatiš bukvalno. Izgleda da je do mene i mog nerazumljivog izražavanja.

Pa znaš da sam i militantna i neženstvena ostala nakon one tvoje šansone o ženi vazi na polici, nešto kao nije njeno da ratuje, njeno je ruža mirisna da mu bude?

Ona mirisna ruža u Francuskoj dok on sa Putinom siluje vezane Ukrajinke po Ukrajini.. (i ti ovu rečenicu nemoj shvatiti bukvalno, shvati je poetično)


Ljudi, ja vjerujem da smo mi svi kompleksni sa svojim plitkim svijetlim stranama i dubokim jadom, ali ovoliko me sve iznenadilo, da li je moguća ona urbana legenda da moraš biti posebno feleričan debil da bi u 2022. god još uvijek bio bloger na B92?

Čemu to potcenjivanje blogera na B92?!
softelectronics_e softelectronics_e 14:58 15.03.2022

Re: Poz 2

maksa83
Niko ne donosi odluku o kretanju u rat bez razloga, sam i bez podrške, makar jednog djela, svog okruženja. Ekonomsko-bankarskog, vojnog, obavještajnog, političkog, kulturnog, religijskog.

Ovo nije nužno tačno, pogotovo ne u despotskim ustrojstvima gde je moć fokusirana u vrhu vrha piramide. Ne mora da postoji nikakv čak ni uži društveni konsenzus za tako nešto, i mislim da ovo važi za otpr. većinu ratova.


Nirnberški dnevnici, Gustav Gilbert, intervju sa Geringom:
...

Da li to važi i za sve ratove koje su braća Ameri poveli posle drugog svetskog rata (da ih ne nabrajam sada, potrajalo bi)?
I zašto je propaganda Putina izjednačila sa Hitlerom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:13 15.03.2022

Re: Poz 2

benedykt
bene_geserit

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".

Jeste, kipiš u sebi a za to vreme mu se smeškaš i klimaš glavom, ali zato kažeš sebi… Izdrži Bane, samo još malo izdrži, jer čim budeš uzeo oštru tastaturu i uključio turbo-mod za puštanje gasova na njoj, imaš svima tamo na blogu da pokažeš šta zaista misliš…


Vidiš da kaže da je to bilo one on one sastanak sa šefom, znači, očekivala se pozitivna kritika za minuli rad, pa onda unapređenje + povišica, kakvi bre rusi, nacisti, nato, ovo i ono. U takvom položaju kao što je bio bene, i ja bih kao i on samo klimao glavom, i treptao okicama.

Ja sad živ nisam jer ne znam jel dobio to unapređenje i povišicu ili nije? Mislim, treba preživeti ovu inflaciju nekako.

(ako mi nešto ne nedostaje iz korporacijskog života onda su to ti 1:1 sastanci sa direktnim rukovodiocima. Ja to svojim zaposlenima ne radim, povećam im platu na kraju svake godine, plus neki proizvoljni bonuščić ako ima nešto da se deli, i to je to).
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:17 15.03.2022

Re: Poz 2

I zašto je propaganda Putina izjednačila sa Hitlerom?

Nije propaganda to uradila, nego se on izjednačio sa dotičnim gospodinom svojim nedelima, a i narativom. I otud sav ovaj pravednički bes prema njemu, pri čemu ponegde najebe i poneki običan Rus, ni kriv ni dužan, i to, naravno, nije u redu.
softelectronics_e softelectronics_e 15:17 15.03.2022

Re: Poz 2

srdjan.pajic
benedykt
bene_geserit

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".

Jeste, kipiš u sebi a za to vreme mu se smeškaš i klimaš glavom, ali zato kažeš sebi… Izdrži Bane, samo još malo izdrži, jer čim budeš uzeo oštru tastaturu i uključio turbo-mod za puštanje gasova na njoj, imaš svima tamo na blogu da pokažeš šta zaista misliš…


Vidiš da kaže da je to bilo one on one sastanak sa šefom, znači, očekivala se pozitivna kritika za minuli rad, pa onda unapređenje + povišica, kakvi bre rusi, nacisti, nato, ovo i ono. U takvom položaju kao što je bio bene, i ja bih kao i on samo klimao glavom, i treptao okicama.

Ja sad živ nisam jer ne znam jel dobio to unapređenje i povišicu ili nije? Mislim, treba preživeti ovu inflaciju nekako.

(ako mi nešto ne nedostaje iz korporacijskog života onda su to ti 1:1 sastanci sa direktnim rukovodiocima. Ja to svojim zaposlenima ne radim, povećam im platu na kraju svake godine, plus neki proizvoljni bonuščić ako ima nešto da se deli, i to je to).

Alal vera, domaćine!
softelectronics_e softelectronics_e 15:20 15.03.2022

Re: Poz 2

srdjan.pajic
I zašto je propaganda Putina izjednačila sa Hitlerom?

Nije propaganda to uradila, nego se on izjednačio sa dotičnim gospodinom svojim nedelima, a i narativom. I otud sav ovaj pravednički bes prema njemu, pri čemu ponegde najebe i poneki običan Rus, ni kriv ni dužan, i to, naravno, nije u redu.

Naravno, tebi je jasno da je on (i taj pojedini Rus) u dalekom, nenadoknadivom, minusu u odnosu na tvoje predsednike (na desetine miliona pobijenih nevinih ljudi)?
Verovatno se i sam čudiš što njih niko nije nazivao Hitlerom.
docsumann docsumann 16:31 15.03.2022

Re: Poz 2

"poludeo Putin jedno jutro"


ludilo, koliki je ludak Putin bio, a opet je uspio još ovoliko da poludi. lu-di-lo...
maksa83 maksa83 16:33 15.03.2022

Re: Poz 2

Da li to važi i za sve ratove koje su braća Ameri poveli posle drugog svetskog rata (da ih ne nabrajam sada, potrajalo bi)?
I zašto je propaganda Putina izjednačila sa Hitlerom?

Paradajz.
mlatisa mlatisa 16:37 15.03.2022

Re: Poz 2

Ko će platiti to njihovo nepristajanje na vazalstvo ja ne znam. Oni, Ukrajinci, Evropljani, neko treći?

Моја ранг листа:
1. Украјинци
2. Руси
3. Европљани
4. Неко трећи

При чему је мртва трка у борби за друго место.

Сигурни добитници неко четврти и неко пети.

Глобално а временски локално цео свет је у минусу осим наравно глобалне елите.

Глобално а временски на дуже стазе можда и буде добро уз услов да печурке не почну да ничу на све стране.

Уосталом Асанжа треба ослободити!
benedykt benedykt 17:22 15.03.2022

Re: Poz 2

srdjan.pajic
benedykt
bene_geserit

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".

Jeste, kipiš u sebi a za to vreme mu se smeškaš i klimaš glavom, ali zato kažeš sebi… Izdrži Bane, samo još malo izdrži, jer čim budeš uzeo oštru tastaturu i uključio turbo-mod za puštanje gasova na njoj, imaš svima tamo na blogu da pokažeš šta zaista misliš…


Vidiš da kaže da je to bilo one on one sastanak sa šefom, znači, očekivala se pozitivna kritika za minuli rad, pa onda unapređenje + povišica, kakvi bre rusi, nacisti, nato, ovo i ono. U takvom položaju kao što je bio bene, i ja bih kao i on samo klimao glavom, i treptao okicama.

Ja sad živ nisam jer ne znam jel dobio to unapređenje i povišicu ili nije? Mislim, treba preživeti ovu inflaciju nekako.

Pazi lako je tebi da se šališ sa tuđom tj Banetovom mukom, jer dok se ti tu baškariš i uživaš kao svoj na svome, za to vreme Bane otišao pravac pa u osinje gnjezdo kalifornijsko, međ’ liberalnu Sodomu i woke Gomoru. Može zdravlje da mu strada od tolikog nerviranja i štresa, a posebno sada kada je počelo ovo u Ukrajini pa još i takvog šefa na sve to da ima. Ej huda sudbo šta mu radiš…
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:24 15.03.2022

Re: Poz 2

benedykt
srdjan.pajic
benedykt
bene_geserit

Pazi meni tip na poslu, direktno mi nadređeni menadžer, Amer, budala manje više kog su verovatno sklonili sa dizajna u menadžement jel tu pravi najmanju štetu pa je posle 10 ili 20 godina uznapredovao do neke pozicije, na 1:1 sastanku krenuo da mi objašnjava kako ima želju da ode u Ukrajinu kao dobrovoljac da pomogne jer ne voli da vidi bullying, kad jači drnda slabijeg.
I tako slušam ga ja i pizdim što ne mogu da mu kažem, "idi, evo kupiću ti ja kartu".

Jeste, kipiš u sebi a za to vreme mu se smeškaš i klimaš glavom, ali zato kažeš sebi… Izdrži Bane, samo još malo izdrži, jer čim budeš uzeo oštru tastaturu i uključio turbo-mod za puštanje gasova na njoj, imaš svima tamo na blogu da pokažeš šta zaista misliš…


Vidiš da kaže da je to bilo one on one sastanak sa šefom, znači, očekivala se pozitivna kritika za minuli rad, pa onda unapređenje + povišica, kakvi bre rusi, nacisti, nato, ovo i ono. U takvom položaju kao što je bio bene, i ja bih kao i on samo klimao glavom, i treptao okicama.

Ja sad živ nisam jer ne znam jel dobio to unapređenje i povišicu ili nije? Mislim, treba preživeti ovu inflaciju nekako.

Pazi lako je tebi da se šališ sa tuđom tj Banetovom mukom, jer dok se ti tu baškariš i uživaš kao svoj na svome, za to vreme Bane otišao pravac pa u osinje gnjezdo kalifornijsko, međ’ liberalnu Sodomu i woke Gomoru. Može zdravlje da mu strada od tolikog nerviranja i štresa, a posebno sada kada je počelo ovo u Ukrajini pa još i takvog šefa na sve to da ima. Ej huda sudbo šta mu radiš…


A, ne, on se pohvalio više puta da je upravo zbog toga izabrao Oazu desničarske konzerovativne trampovske napredne misli, San Dijego. Tako da ne mislim da mu je naročito loše, sem ako iz džakuzija ne uzme da sufruje po internetu, čita agregatore teorija zavere, pomno prati ruske državne medije i Takere Karlsone. To baš ume da izbedači čoveka, ako ne i da ga sasvim sludi.

Nego vidim da je benzin otišao u nebesa, cene u prodavnicama takođe, i ne verujem da bi neka mala povišica u takvim uslovima doživljena kao nepotrebna. Zato i nije pružio veći otpor šefu, jer, putin je putin, ali povišica je povišica.
benedykt benedykt 18:28 15.03.2022

Re: Poz 2

alselone
Kada smo već kod Call of Duty, firma koja je napravila tu igru je imala pre koju nedelju zanimljivo obraćanje na svom Twitter nalogu…


Super dosetka, video sam je.
Nisam siguran da li tako misle i dalje. Njihovi Redit vojnici tužno izginuše a plavooke ukrajinke sa M14 ne povališe. Mislim da ni jedna država ne treba da se kurči kako je neko drugi vojno nesposoban. Kako kaže Taker, njihove generale porazili gerilci u sandalama koji ne koriste WC papir.
Ne vidim zašto ne bi mislili, jer evo sledeće nedelje je mesec dana od početka rata gde je 200.000 do zuba naoružanih i tri meseca uvežbavanih Rusa, sa najboljom mogućom tehnikom koju ima Rusija, uz svu moguću podršku avijacije koja gospodari nebom, uradila tačno šta pomozi mi…?! Vojni budžet Ukrajine ne ide u istu rečenicu sa onim u Rusiji, gde se pri tome 22 godine bukvalno sve u državi daje na vojsku i naoružanje, pa evo vidimo kako to izgleda kada nije marširanje za Dan pobede na Crvenom trgu…
Eh da, ne znam samo da li je Taker video na primer ovaj video snimak, a inače ima ih koliko nećeš ali bukvalno…

Imam neki blagi utisak kako sada u Pentagonu veselo trljaju ruke, pošto gledaju u direktnom prenosu jedno veliko Potemkinovo selo a ne ozbiljnu vojsku. Inače sve što vidiš trenutno je čuvena taktika oranja svega okolo kao u ratovima u Čečeniji, odnosno dobra stara sovjetska taktika topovskog mesa, gde se svaki osvojeni metar plaća sa omanjom gomilom života nekih klinaca, koji onda plaču kao ovaj kada ih zarobe. Ukoliko tako dobro ide, zašto se stalno produžava datum otvaranja 12 aerodroma na jugu Rusije tj kod granice sa Ukrajinom? Prvo je sve trebalo da proradi 3. marta, pa su onda pomerili na 10. mart, pa je onda bio 20. mart, a čini mi se da će koliko sutra prekosutra da opet bude pomeren taj rok tj da se sve opet prolongira jer situacija na terenu ne dozvoljava bilo kakve civilne letove u tom području. Takođe, ukoliko im tako dobro ide, čemu onda zvanje Čečena i Sirijaca u ispomoć, tj čemu ono moljakanje da im Kina po hitnom postupku proda svoje dronove, kako inače izveštavaju do sada odlično obavešteni Amerikanci…?!
Na kraju krajeva, čemu sve ovo, mislim ume li neko da mi objasni…!? Jer je ovo put u provaliju iz koje Rusija teško da će se izvući u dogledno vreme. Evo mene, evo i vas uostalom, pa ćemo da vidimo ko je pogrešio u proceni…
benedykt benedykt 19:39 15.03.2022

Re: Poz 2

srdjan.pajic


A, ne, on se pohvalio više puta da je upravo zbog toga izabrao Oazu desničarske konzerovativne trampovske napredne misli, San Dijego. Tako da ne mislim da mu je naročito loše, sem ako iz džakuzija ne uzme da sufruje po internetu, čita agregatore teorija zavere, pomno prati ruske državne medije i Takere Karlsone. To baš ume da izbedači čoveka, ako ne i da ga sasvim sludi.

Nego vidim da je benzin otišao u nebesa, cene u prodavnicama takođe, i ne verujem da bi neka mala povišica u takvim uslovima doživljena kao nepotrebna. Zato i nije pružio veći otpor šefu, jer, putin je putin, ali povišica je povišica.

Ah da, stalno zaboravljam da je on u San Dijegu… Kapiram da baš i ne gotivi bejzbol, pa da malo ćakulamo o NL West i oko novih pravila, jer me je ovo sa univerzalnim DH baš onako razočaralo ali dobro makar će da bude sezone ako ništa drugo tj samo će da skrate Spring training…
Nego pazi sad ovo, odnosno drži se dobro…!?
Elem, ova fina gospoda sa slike tj čuvena neo-naci ekipa iz Русское национальное единство


Su danas na svom VK nalogu (nešto kao ruski Facebook) izdala ovo SAOPŠTENJE



A ima i prigodan i afirmativan video snimak sa neke lokalne ruske televizije iz Rostova o svemu, gde su izvestili o toj jednoj ispravnoj akciji date organizacije, koja se valjda zalaže za ”prave” vrednosti…
Elem, kažu gospoda iz Русское национальное единство ovo…
Rusko nacionalno jedinstvo podržalo je rusku vojsku u specijalnoj operaciji u Ukrajini

Akciju podrške Ruskoj armiji u specijalnoj operaciji u Ukrajini sproveo je patriotski pokret „Rusko nacionalno jedinstvo“. Sedište pokreta organizovalo je mini-izložbu fotografija posvećenu dugogodišnjem ratu Zapada sa slovenskim narodima. Slike pokazuju manifestacije agresije zemalja NATO-a: kao što su događaji u Donbasu 2014. i bombardovanja gradova Jugoslavije 1999. godine. Svrha akcije je iskazivanje negativnog stava prema genocidu nad ruskim govornim stanovništvom Ukrajine, koji se sprovodi godinama.

„Ovo što se sada dešava u Ukrajini nije samo lokalni sukob, to je spor oko pravnog subjektiviteta postojanja bratskih slovenskih naroda – Rusa, Belorusa i Ukrajinaca. Progon koji je Zapad pokrenuo radi provokacije i poniženja. Ruska politička elita jednostavno nema pravo na povlačenje. Nema kuda. Mi ćemo odlučno ustati, naravno, neće nas više voleti zbog toga. Ako se sad povučemo, pocepaće nas dok ne ostane samo britanska zastava."

Stanislav Ivanov, šef ogranka javnog patriotskog pokreta „Rusko nacionalno jedinstvo“, u Rostovu na Donu.

Učesnici pokreta prolaze vojno-političku obuku, obišli su više žarišta. I sada su spremni u svakom trenutku da odu kao dobrovoljci u Donbas – da zaštite ruski narod.

Pazi jako da ne može jače, a inače na tom video snimku oni u maskirnim uniformama uz neizbežne Z-vastike. Što-no-se kaže, odmah su se prosto srodili sa novim simbolom. Denacifikacija Ukrajine znači tek sad kreće punom parom…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana