Gost autor| Literatura

Jadi Mladoga Werthera

Colin_bgd RSS / 03.03.2022. u 12:24

Šešelj u koži, dolazi mi Šešelj,
Šešelj u krznu, dolazi mi Šešelj,
Mislim na mladost, i mislim na trud,
Mislim na Zemun, na metak, i sud.

Vidi da nije možda stig'o Šešelj,
Traži i naći ćeš u meni trulu vlast,
Gore u meni je bujica reči,
Dole u meni je Ukrajina...

 



Komentari (658)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 11:40 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ено, сви сте се окупили тамо код Зиликаке на блогу да се изјашњавате (као на партијским састанцима ) и пребројавате ко је "Наш", а ко је "Њихов".


Koji svi? I čiji naš i njihov? Ko prebrojava? I o čemu je izjašnjavanje?

Није онда лепо да кажеш да је то нека моја умишљена пројекција.

Нисам ја окачио тај блог.


Ali ga tumačiš po svom nahođenju i projektuješ, što takođe nije lepo. No, na volju ti.

Tebi, očito, ne smeta sveprisutnost Naprdnjaka i agresivnost njihove kampanje, smetaju ti blogeri. Tvoje pravo.






shmoo shmoo 11:41 04.03.2022

EDIT

softelectronics_e

Što se tiče uvođenja sankcija ima Vučko da ih uvede


Извини, Чарли, заборавио сам да ти не волиш дугачке исписе.

Укратко, "Вучко" је на власти и биће на власти докле год то буде одговарало свим заинтересованим странама. Али СВИМ заинтересованим странама, не само некима од њих.

Зна то и "Вучко".

А ти и ја смо ипак велики дечаци да бисмо се правили да то не знамо.

shmoo shmoo 11:42 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Colin_bgd
Само Русију?

И само Путин?

Samo Rusiju, i samo Putin...



Добро.

Тако ти мислиш.

Видећемо да ли си у праву.

Сазнаћемо то, чини ми се, много брже него што и ти и ја желимо да сазнамо да ли си у праву или не.
shmoo shmoo 11:44 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Colin_bgd
А то су САД и Кина заправо баш и хтеле, зар не?

Ne, nisu to htele niti SAD niti Kina...



Е?

Пази када ти не верујем.

shmoo shmoo 11:49 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

softelectronics_e
tess1
Samo malo, vas dvojica, Taso i Emsi, nalazite da je rušenje najveće nuklearne elektrane u Evropi na nekih 500-600 km od vaše kuće u stvari osveta Americi?

Gluposti!



Стварно бре, Тес, какав ти је ово ларпурлартизам?

Лупеташ глупости само тек ради глупости самих?

Или тек да се одржи некакав привид дијалога на Блогу Б92 са обостраним међусобним разумевањем?

shmoo shmoo 12:00 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado

Koji svi? I čiji naš i njihov? Ko prebrojava? I o čemu je izjašnjavanje?

Није онда лепо да кажеш да је то нека моја умишљена пројекција.

Нисам ја окачио тај блог.



Ali ga tumačiš po svom nahođenju



А по чијем нахођењу да га тумачим?

По нечијем туђем нахођењу?

Откада је то уведено?

Tebi, očito, ne smeta sveprisutnost Naprdnjaka i agresivnost njihove kampanje, smetaju ti blogeri.



Мирела, ја сам своје емоције и страсти гледе напредњака иживео и потрошио 2014. када им је после Парламента, Владе и председника Србије препуштена и локална власт.

( "Јбт, кампања нам је као Кафић у здравље!" - рекоше тада те 2014. године чланови Демократске странке на Општини Чукарица. Био сам присутан и чуо. Па се онда још ти исти ликови после локалних избора и придружише СНС-у да сјебу и оно мало опозиције која је постојала у Општини после тих локалних избора.)

Тако да није баш прецизан и прави израз да ми не смета свеприсутност напредњака. Али ако онима који су задужени и то им је посао да им смета свеприсутност напредњака то не смета, зашто онда мени не дозвољаваш да будем равнодушан према том питању?


Tvoje pravo.



Јесте, то је моје право. Нема онда љутиш због тога што користим своје право.

И нема љутиш да ја онда тумачим према сопственим нахођењима и да о томе мислим оно што мислим.

И?

Шта ћемо сада?

Ignore Тасу јер не каже оно што милује уши?

Није то довољан разлог да бих се одрекао тог свог права које ми великодушно дајеш иако заправо и не мораш да ми га дајеш јер сам га ја ионако одавно сам узео.

И то не само на Блогу Б92.


П.С. -
Naprdnjaka


Много ми се допада овај твој типфелер.

И љубоморан сам што се ја нисам тога досетио.

Од сада их и ја зовем напрдњаци јер од њих нешто више од прдежа по медијима нећемо ни добити као што ни до сада нисмо добили.

Као да су се сви ти напрдњаци набубали оног пасуља што га народ зове тропрдац.

Знаш то је она иста врста пасуља која се користила као погонско гориво у југословенском свемирском програму који је Тито онако успешно увалио Кенедију за добру лову.



tess1 tess1 12:06 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Лупеташ глупости само тек ради глупости самих?

Ni vještiji ne mogu prepričati stavove tvoje i Emsijeve a da to nisi gluposti..
docsumann docsumann 12:07 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Претпостављам да си видео и чуо Заратустру?


naravno.

i malo mladih trava na staru ranu...

shmoo shmoo 12:08 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Лупеташ глупости само тек ради глупости самих?

Ni vještiji ne mogu prepričati stavove tvoje i Emsijeve a da to nisi gluposti..


Добро.

shmoo shmoo 12:09 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann
Претпостављам да си видео и чуо Заратустру?


naravno.

i malo mladih trava na staru ranu...





Лепо речено.

mirelarado mirelarado 12:11 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

shmoo
mirelarado

Koji svi? I čiji naš i njihov? Ko prebrojava? I o čemu je izjašnjavanje?

Није онда лепо да кажеш да је то нека моја умишљена пројекција.

Нисам ја окачио тај блог.



Ali ga tumačiš po svom nahođenju



А по чијем нахођењу да га тумачим?

По нечијем туђем нахођењу?

Откада је то уведено?

Tebi, očito, ne smeta sveprisutnost Naprdnjaka i agresivnost njihove kampanje, smetaju ti blogeri.



Мирела, ја сам своје емоције и страсти гледе напредњака иживео и потрошио 2014. када је после Парламента, Владе и председника Србије препуштена и локална власт.

( "Јбт, кампања нам је као Кафић у здравље!" - рекоше тада те 2014. године чланови Демократске странке на Општини Чукарица. Па се онда још и придружише СНС-у да сјебу и оно мало опозиције која је постојала у Општини.)

Тако да није баш прецизан и прави израз да ми не смета свеприсутност напредњака. Али ако онима који су задужени и то им је посао да им смета свеприосутност напредњака то не смета, зашто онда мени не дозвољаваш да будем равнодушан према том питању?

Тиме су напредњаци при


Tvoje pravo.



Јесте, то је моје право.

И да тумачим према сопственим нахођењима и да о томе мислим оно што мислим.

И?

Шта ћемо сада?

Ignore Тасу јер не каже оно што милује уши?

Није то довољан разлог да бих се одрекао тог свог права које ми великодушно дајеш иако заправо и не мораш да ми га дајеш јер сам га ја ионако одавно сам узео.

И то не само на Блогу Б92.



Ništa ti ne dajem, niti uzimam, samo konstatujem.

Ipak mi je čudno da ti i taj tvoj prijatelj od svega čime nas svakodnevno bombarduju bliskost izbora vidite baš na blogu, na kojem aktivno učestvuje pedesetak ljudi. Kada biste pažljivije pogledali, možda biste uočili da se vidi i da je neki rat, takoreći u komšiluku. Pa šta s tim?

EDIT Naprdnjaci nije tipfeler, namerno ih tako zovem.
softelectronics_e softelectronics_e 12:12 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Лупеташ глупости само тек ради глупости самих?

Ni vještiji ne mogu prepričati stavove tvoje i Emsijeve a da to nisi gluposti..

Ja bih se na tvom mestu meni izvinio.
tess1 tess1 12:15 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Добро.

Nevezano za Rusiju za koju navijaš al ne smiješ priznati i ja primjetim da spominješ neke izbore, i ne znam šta imam sa tim, meni ovde ni to što je neko za vakcinu i protiv Vučića ne znači ništa, ne abolira ga od debilizma. Sinoć dobro reče Angie na onom blogu, hajci na dvije pretpostavljam Bosanke, il tako nešto, nešto "drugo", hajde neka bude fiktivne žene se priključio i provjeren ljudski šljam ovde sa bloga, osvjedočen, pa jbt, ljudi, pregorjevaju te svjećice u glavama bez milosti..
tess1 tess1 12:16 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Samo čuješ scczz..
shmoo shmoo 12:21 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

mirelarado

Није то довољан разлог да бих се одрекао тог свог права које ми великодушно дајеш иако заправо и не мораш да ми га дајеш јер сам га ја ионако одавно сам узео.


Ništa ti ne dajem, niti uzimam, samo konstatujem.



Драго ми је онда што нам се констатације поклапају. Исте су.


Ipak mi je čudno da ti i taj tvoj prijatelj od svega čime nas svakodnevno bombarduju bliskost izbora vidite baš na blogu, na kojem aktivno učestvuje pedesetak ljudi.



То је сада твоје право.


Kada biste pažljivije pogledali, možda biste uočili da se vidi i da je neki rat, takoreći u komšiluku.


На свим блоговима на којима се причало о руској војној интервенцији у Украјин и сам учествовао. Ево, и овде ми Тес спочитава да ми је свеједно за нуклеарку у Украјини.

Па да ми је свеједно и да не видим те блогове о рату, да ли бих онда учествовао на тим блоговима?

Мислим да не бих.

Тес рече на једном од претхопдних блогова да јој се допала ова ствар коју сам окачио.

Можда ће се и теби свидети... Мало је мрачна, али...

Иловача, Били? - Такав је пос'о, ни ја је не волим.






shmoo shmoo 12:28 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1

Nevezano za Rusiju za koju navijaš al ne smiješ priznati



Опет глупост само тек ради глупости саме?

Не, Тес. Грешка.

Навијам да све то што пре престане да не страдају невини.

И одмеравам начине на које то мое да се изведе са ово мало строго контролисаних информација које ми се испоручују преко српских медија.


Sinoć dobro reče Angie na onom blogu, hajci na dvije pretpostavljam Bosanke, il tako nešto, nešto "drugo", hajde neka bude fiktivne žene se priključio i provjeren ljudski šljam ovde sa bloga, osvjedočen, pa jbt, ljudi, pregorjevaju te svjećice u glavama bez milosti..



Не знам уопшпте о чему причаш?

О оне две активисткиње СНС на Зиликакином блогу?

Мислиш на коментаре на том Зиликакином блогу када кажеш хајка?

Тако тумачим ово што си написала.

Надам се да не грешим?


i ja primjetim da spominješ neke izbore


Да.

То је моје право, што каже Мирела, зар не?

tess1 tess1 12:30 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Да.

То је моје право

Ok, ko se ovde okuplja? Opozicija i neprijatelji Vučića i Srbije?
shmoo shmoo 12:34 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Да.

То је моје право

Ok, ko se ovde okuplja? Opozicija i neprijatelji Vučića i Srbije?



Има и једних и других и трећих и четвртих и...

Заборављаш да је Блог Б92 само микрослика Србије.

(Под Србијом подразумевам и све оне који су негде напољу али активно прате догађања овде.)

Не улазим у то кога на Блогу Б92 има највише... Првих, других, трећих, четвртих,... То ме не занима.

Али да Блогу Б92 не придајемо већи значај него га има.

То је МИКРОслика Србије. По броју учесника и читалаца је микро.

И иако је МИКРО, ипак је сасвим довољна да се сагледа целина тог мозаика који ти поменух у ономе у заградама.


shmoo shmoo 12:44 04.03.2022

Навијачи на трибинама

И Тес...

По питању нуклеарке.

Путин неће и не сме да стане док не постигне оно што је зацртано као циљ читаве операције.

Запад неће отворено (отворено = војно, употребом своје војске јер сви знамо куда то води) стати на страну Зеленског и његових Украјинаца. Оно што им сада "помажу" није довољно. Само продужавају агонију тог народа водећи свој мали прљави proxy war преко леђа Украјинаца и то оне сиротиње. Не тајкуна, него сиротиње.

И што дуже траје ово одуговлачење постизања споразума, више ће те сиротиње страдати.

То је све што ти имам казати по том питању.

А ако ти то тумачиш као да ја навијам за Русе, онда јбг.

Само нама навијачима на трибинама је лако да се овде зајебавамо тако.

Нисмо у склоништима, имамо воду и струју... Не морамо да бежимо никуда.

За сада.



Пише ми другар који ради у Молдавији на прихвату избеглица из Украјине...

Смештали избеглице у викендице. Богати војно способни Укри плаћају на својој граници 3-5000 долара да пређу границу. Сви возе бесна кола. Сиромашни допрате до границе жену и децу и враћају се да бране своје. Ти са бесним колима возе кучиће, неће да повезу старицу или мајку са децом, него их Молдавци о свом трошку возе. Смештају се по хотелима и бахате се, сликао сам им возни парк, чиста обест.



И више пута ми поновио како уопште више не жали те Укре што се тренутно бахате по Молдавији већ да би они требало да прикупљају храну и одећу за сиромашне молдавске породице.



Исто, Тес, као и код нас деведесетих у Хрватској, Босни, на Косову... Исто.

Ми смо барем прошли кроз то па знамо ако ови на Западу (мислим пре свега на ЕУ) нису то прошли, што им и не желим и не желим да се икоме више то догоди, и онда могу да их њихови медији лажу и продају им маглу.

Не знам где си ти била деведестих, из твоје приче сам закључио да те је рат у Босни заправо и отерао из земље у којој си се родила.

А ја сам носио хлеб и воду оним мученицима на тракторима на аутопуту којима нису дали да уђу у Београд после Бљеска и Олује.

И изгубио сам неколико мени врло блиских људи током тих деведесетих које су код нас биле такве какве су.

Верујем да знаш о чему причам. Нисам био нигде напољу од 1989. до 2005, ван бивше СФРЈ, односно оне државе/оних држава чији сам држављанин једино и био био током свог живота (СФРЈ/Југославија/Србија и Црна Гора/Србија). Све време сам био ту.

И зато и знам како је Украјинцима сада.

И зато не навијам ни за кога него навијам да све то што пре престане.

И баш зато не подржавам ни Путина и Русе, али не подржавам ни Зеленскг и његове Украјинце који се бахате по разним Молдавијама док украјинска сиротиња страда док их западни медији промовишу свету као хероје са Черчиловим капутом и шеширом.

Колико још пута треба то да поновим да би ти то схватила?

А можда и не желиш да схватиш?

predatortz predatortz 12:47 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Samo malo, vas dvojica, Taso i Emsi, nalazite da je rušenje najveće nuklearne elektrane u Evropi na nekih 500-600 km od vaše kuće u stvari osveta Americi?


Ko je srušio nuklearnu elektranu i gde?
tess1 tess1 12:48 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ko je srušio nuklearnu elektranu i gde?

Predatortz, odjebi. Ni tebe zemljaštvo ne abolira od debilizma.
tess1 tess1 12:50 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Исто, Тес, као и код нас деведесетих у Хрватској, Босни, на Косову... Исто.

Taso, javiću se kasnije, ne znam ni zašto, na ovu temu neka kažu, dodaju koju, ovi što izlaze na izbore kao i ti.
tess1 tess1 12:51 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

I danas uključujem skriptu. Nemam vjeru da se ovi virtuelni toksični dilberi kupaju na javi.
predatortz predatortz 12:55 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Ko je srušio nuklearnu elektranu i gde?

Predatortz, odjebi. Ni tebe zemljaštvo ne abolira od debilizma.


Teške reči obično ne govore o velikoj pameti onoga ko ih izgovara.

No, ja tebe pristojno pitam:

Ko je srušio nuklearnu elektranu, koju i gde je srušena?

A pitam te jer znam kuhinju, a znaš je i ti, u kojoj se takve vesti kuvaju.

Pa je tako jedna srpska minobacačka mina, kalibra 120 mm, ubila i ranila nekoliko desetina ljudi, pa i oni udaljeni 50 metara od mesta pada bivaju pogođeni u noge, a to se nikad i nigde u istoriji upotrebe tog oruđa nijhe desilo.

A eto, desilo se u Sarajevu, iako su svi ozbiljni balističari odmah kazali da to nije moguće.

CNN tvrdi da jeste.

Eto, zbog toga te pitam...
shmoo shmoo 12:58 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

tess1
Исто, Тес, као и код нас деведесетих у Хрватској, Босни, на Косову... Исто.

Taso, javiću se kasnije, ne znam ni zašto, na ovu temu neka kažu, dodaju koju, ovi što izlaze na izbore kao i ti.



Опет лупеташ?

Опет твој ларпурлартизам?

Јбт, не комуницирам са људским бићем, комуницирам са алгоритмом!

Да, дефинитивно не желиш да схватиш шта ти кажем.

Не да не можеш, него нећеш, не желиш да схватиш.

Добро.

Пријатан дан ти желим.

А ти настави да се чопорашиш до миле воље. То је твоје право, што каже Мирела.


I danas uključujem skriptu. Nemam vjeru da se ovi virtuelni toksični dilberi kupaju na javi.



На мене не рачунај да ћу ти се икада у том чопорашењу придрижити.


tess1 tess1 13:06 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Teške reči obično ne govore o velikoj pameti onoga ko ih izgovara.

No, ja tebe pristojno pitam:

Ni pristojnost odavno ne govori ništa o drugoj strani, možda neka seljačka manipulacija u pitanju?

Ni oni bajoneti (na koje latentni virtuelni fašisti padaju u nesvijest kad ih vide) nisu dovoljni da opišem šta mislim ili osjećam o još jednom ratu u mom kratkom životu o kojem odlučuju nebitno sociopat Putin ili dementni Bajden.

Postoji razlog zašto sam ukosila rušenje, ovako: rušenje, ali ti to rušenje gledaš kao štamparsku grešku u medijima?
Colin_bgd Colin_bgd 13:07 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Путин неће и не сме да стане док не постигне оно што је зацртано као циљ читаве операције.

Запад неће отворено стати на страну Зеленскох и његових Украјинаца. Оно што им сада "помажу" није довољно. Само продужжавају агонбију тог народа водећи свој мали прљави proxy war преко леђа Украјинаца и то оне сиротиње. Не тајкуна, него сиротиње.

Koja je ovo sizofrenija... Znaci, po tvom vrlom umu, ne vodi rat onaj koji bombarduje direktno sa ogromnom silom, nego vode rat "neki tamo" iz senke, koji su nahuskali glupe Ukrajince (a ovi jedva docekali da skacu u bunar na glavu cim im je neko predlozio tu aktivnost) da se opiru Putinu, a Putin, jadan, samo je hteo da moze da im odredjuje sta smeju, a sta ne smeju, geo-politicki da rade, i da oni moraju da ga bespogovorno slusaju, u suprotnom.... Ukrajinci, a koliko vidim ni Moldavci, Gruzijci, nece za sebe ono pod cime ti pristajes da zivis tu u Beogradu, i zbog toga sad tamo neka mafija iz Moskve mora da "zacrtava ciljeve" da bi im pokazala svoga boga... Sedi tu u Beogradu, grej guzicu dok ima gasa, jel ako Werther ne uvede sankcije Rusiji eto opet tebi hiljadudevetstodevedesettreca godina, pa ti vidi sta ces i kako ces...

ps. Ako u medjuvremenu drmne neka Hirosima nad Evropom, onda slobodno mozes da budes srecan sto je Putin pobedio, tj sto je postigao zacrtani cilj citave operacije...
tess1 tess1 13:07 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Јбт, не комуницирам са људским бићем, комуницирам са алгоритмом!

Meni ovo kompliment. :)

На мене не рачунај да ћу ти се икада у том чопорашењу придрижити.

Dobro, Taso, za koga nećeš glasati? :)

tess1 tess1 13:10 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

nebitno sociopat Putin ili dementni Bajden.

Zaboravih, ili engleska govna.
shmoo shmoo 13:16 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

tess1

Јбт, не комуницирам са људским бићем, комуницирам са алгоритмом!


Meni ovo kompliment. :)







На мене не рачунај да ћу ти се икада у том чопорашењу придрижити.


Dobro, Taso, za koga nećeš glasati? :)



Одговорићу ти исто онако како сам одговорио СНС активистима који су и мени били на вратима, нису само Зиликаки (добро, Зили, има прво капију па тек онда врата; имао сам и ја тако до пре 11 година) када су ме ти напрдњаци што каже Мирела питали исто ово што ме и ти питаш:

"Чекајте, чекајте... Ваљда треба прво да ме питате да ли ћу уопште и изаћи да гласам."

predatortz predatortz 13:19 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Postoji razlog zašto sam ukosila rušenje, ovako: rušenje, ali ti to rušenje gledaš kao štamparsku grešku u medijima?


Ja to gledam vojnički. Prvo, takav objekat se ne ruši!
Drugo, taman i da je neko naumio da ga ruši, ne bi to sigurno radio tenkovima, nego bi elektranu gađao dalekometnim projektilom velikog kalibra.

Zašto?

Pa, rušenje takvog objekta tenkovima je nalik presipanju džaka soli kašičicom za kafu.
Potom, ne postoji način da ga rušiš iz blizine a da na smrt ne osudiš one koji to čine, a ruski oficiri su sve samo nisu neobrazovane samoubice-kozojebi poput islamističkih fanatika.

Treće, elektrana radi i bezbedno se gase reaktori.

Ako je i bilo neke razmene vatre u blizini tog objekta, bilo je zbog toga što je neko iz njegovog okruženja dejstvovao po jedinicama u nadiranju.

Svaki objekat u koji postaviš neku vojnu instalaciju, vojnu jedinicu ili bilo šta slično, istog momenta postaje legitimna vojna meta i zločin pada na teret onoga koji je objekat zloupotrebio.

Da ti približim...
Ako u krug bolnice ja postavim minobacače, a na krov snajperiste i dejstvujem po tvojim jedinicama, ti uzvratiš na vatru, neutrališeš moje vatrene tačke, pobivši pritom i desetine bolesnika, počinjen je ratni zločin. No, nisi ga počinila ti, iako si formalno ti prouzrokovala smrt civila, pa još bolesnika - počinio sam ga ja jer sam civilni objekat svesno zloupoptrebio.

Tako je mene učilo na nekim predavanjima, pre nego što je odlučilo da mi poveri nešto malo ljudi i stavi ih pod moju komandu.

Elem, ta priča "srušili Rusi nuklearnu elektranu" je priča za publiku sa IQ ispod 70, a tebe tu nikako ne svrstavam.

Radi toga sam ti i skrenuo pažnju.
shmoo shmoo 13:22 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Colin_bgd

Koja je ovo sizofrenija... Znaci, po tvom vrlom umu,



Прецењујеш ме.

А ја тебе ипак само поштујем па ти нећу одговорити како си заслужио да ти се одговори на сва ова просеравања (без увреде, сада је то већ званични филозофски термин *) која си исписао до краја свог коментара све до "европске Хирошиме и Путинове победе".


______________________________________________

* -




shmoo shmoo 13:33 04.03.2022

Тоталитаризам либералне демократије

Еј, Колине, ево сад ми јавили да на Јутјубу блокирали све руске ауторе и песме.

Да ли је то истина?

Па шта ћу ја онда да радим?

Како ћу деци у школи на часу да пуштам тужну пјесму о керуши и њених седам малих кучића?



Totalitarizam liberalne demokratije (ЛИНК)


(Нећеш ваљда да ми обришеш и овај коментар као што си обрисао мој први коментар на овом твом блогу?)

maksa83 maksa83 13:48 04.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

Еј, Колине, ево сад ми јавили да на Јутјубу блокирали све руске ауторе и песме.

Да ли је то истина?

Je l' ti to javio onaj prijatelj iz Frankfurta?

tess1 tess1 13:54 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

"Чекајте, чекајте... Ваљда треба прво да ме питате да ли ћу уопште и изаћи да гласам."

Korektno, ili ne zna se ništa. :)

I Taso, nije najgora stvar u životu biti ali molim vas neki lijep i složen algoritam.




tess1 tess1 13:57 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Elem, ta priča "srušili Rusi nuklearnu elektranu" je priča za publiku sa IQ ispod 70, a tebe tu nikako ne svrstavam.

Dobro, ako isključimo činjenicu da se gađaju kao Talibani po Kabulu raketama oko najveće nuklearke u Evropi... šta predlažeš? Ostanemo smireni, ne nasjedamo engleskoj štampi, kupimo jod i molimo boga da Putina braća Kličko ne istamburaju? Inače, atomska? E tad nek nam je Bog u pomoći koji nam u prethodnoj rečenici i molitvi nije pomogao?
predatortz predatortz 14:03 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Dobro, ako isključimo činjenicu da se gađaju kao Talibani po Kabulu raketama oko najveće nuklerake u Evropi...


I to je veliko pitanje.
U vesti iz zapadnih izvora nemam veliko poverenje, sama znaš i zbog čega.


šta predlažeš?


Ništa što bi bilo kome bilo korisno, ali smirenost i analitičko razmišljanje ne može da šteti.



kupimo jod i molimo boga da Putina braća Kličko ne istamburaju?


Ne mogu da ga istamburaju. Putin je ovde napravio klasičnu fintu. Neiskusnim jedinicama je napravio prvi udar, iscrpeo rezerve protivnika, a onda će da pošalje iskusne jebače.


Inače, atomska?


Rusi je do sad nigde nisu upotrebili. Neki drugi jesu, bez realnih vojnih razloga za tako nešto.

E tad nek nam je Bog u pomoći


Ni ovo nikad ne odmaže.
gvozden1 gvozden1 14:05 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.

tess1 tess1 14:14 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ne mogu da ga istamburaju. Putin je ovde napravio klasičnu fintu. Neiskusnim jedinicama je napravio prvi udar, iscrpeo rezerve protivnika, a onda će da pošalje iskusne jebače.

Optimistično s tvoje strane, ovo par strateških analitičara što sam površno pogledala (volim šah ali ne s ljudskim figurama) govore da nije baš sve po planu kako je to Tzar zamislio.

Zatim, šta dalje, 150.000 ruskih vojnika pobije sto hiljada ukrajinskih, protjera par miliona Ukrajinaca iz Ukrajine i drži oslobođenu od Ukrajinaca Ukrajinu pod okupacijom? I to je to, čiča miča gotova priča?

Na stranu što tamo ginu ruski vojnici i što su Ukrajinci na neki način već 8 god u ratu i što brane zemlju?
predatortz predatortz 14:17 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Zatim, šta dalje, 150.000 ruskih vojnika pobije sto hiljada ukrajinskih, protjera par miliona Ukrajinaca iz Ukrajine i drži oslobođenu od Ukrajinaca Ukrajinu pod okupacijom? I to je to, čiča miča gotova priča?


Moja procena?

Pocepaće Ukrajinu po toku Dnjepra. NATO nije lud, a nema ni muda, kao ni raspoloženje građana da ih neko sprži zbog Ukrajine.
Biće status kvo dugo, a svet nikada više isti.
gvozden1 gvozden1 14:18 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


Ne mogu da ga istamburaju

Ma kakvo tambura je, finta ne finta.
Da mogu da ga istamburaju, bilo ko, koja im je bolja prilika od ove?
A da imaju želju, sumnja li iko.

Nejasna je ruska namera, taktička.
Što ne napreduju brže, izgleda da neće, a što, bem li ga.

A jadna Ukrajina da ga tambura!
Pa upišali se prvog dana, onaj veseli Zelenski počeo da plače, jao nećete me više videti živog, jao branite me.

A onda mu javili da nema kukanja, da nema ozbiljnih pregovora, da se on ne pita, nego da Ukrajina mora da gori.

On ih istamburati neće, a da li će njegove gazde, videćemo.
docsumann docsumann 14:20 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Neki drugi jesu, bez realnih vojnih razloga za tako nešto.


fora je upravo u tome da onaj koji preduzima nečasne poteze ima svoje (jake) razloge.
baš kao tad Hirošima i Nagasaki, tako danas Ukrajina.

lično sam mišljenja da Ameri nisu morali da bace bombu na japanske gradove 1945, il bar da su imali još par nivoa upozorenja japancima da se predaju prije nego što se na bombu odluče. takođe, prva bomba nije morala da se baci na naseljeno mjesto....međutim, slušao sam i prilično utemeljenje procjene da su bačenim bombama pošteđeni milioni američkih vojnika i ko zna koliko japasnkih.

slično smatram i za Ukrajinu danas.
tess1 tess1 14:23 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

NATO nije lud, a nema ni muda

Ne nije lud, nego nije glup, mora neko biti pametniji. Znao je to Putin kad je pacerski ušao u rat sa slabijom državom pa još i zaprijetio atomskom, razumiješ, vidi Nato s kim ima posla, šta će, čekaju da vide gdje su ruskom osvajaču ovaj put granice..
tess1 tess1 14:24 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ja sam sto posto sigurna da će on aktivirati atomsku bude li poražen ili naznaka poraza.
gvozden1 gvozden1 14:26 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


lično sam mišljenja da Ameri nisu morali da bace bombu na japanske gradove 1945,

Pa jbg, praviš nešto a ne znaš da li radi.
Račun, inžinjeri, matematika, sve je to ok, ali proba je proba.

Liči na zezanje, ali ne treba to isključivati.
vcucko vcucko 14:43 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Ja sam sto posto sigurna da će on aktivirati atomsku bude li poražen ili naznaka poraza.

Takvom lumenu je potrebno 7 dana i 100+ komentara ovde (da su komentari nego neko mijaukanje bez reda i smisla i besprizorno zazivanje nečije dece), da bi shvatila isto što ja pišem od prvog?

Pohvalno, nema šta.
tess1 tess1 14:47 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

da bi shvatila isto što ja pišem od prvog?

Da, samo što ti misliš da je to kul a ja ne znam šta da mislim, ne znam šta svjesno biće o tome misli?
tess1 tess1 14:47 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

ne znam šta svjesno biće

Duhovno biće, i debil je svjestan dana i noći oko sebe.
vcucko vcucko 14:50 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
ne znam šta svjesno biće

Duhovno biće, i debil je svjestan dana i noći oko sebe.

Citirati samu sebe pa odgovarati mu dođe šta, Đuro?
docsumann docsumann 14:51 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1

lično sam mišljenja da Ameri nisu morali da bace bombu na japanske gradove 1945,

Pa jbg, praviš nešto a ne znaš da li radi.
Račun, inžinjeri, matematika, sve je to ok, ali proba je proba.

Liči na zezanje, ali ne treba to isključivati.


uspješnu probu su već imali u Novom Meksiku.
dakle znali su da fercera. opet, Japan je poklekao tek poslije druge, mada je opet razmak između napada bio kratak.
vcucko vcucko 14:52 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann


lično sam mišljenja da Ameri nisu morali

takođe, prva bomba nije morala



Da lisu nekog pitali sem sebe? Jbg nisu morali.
tess1 tess1 14:52 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Citirati samu sebe pa odgovarati mu dođe šta, Đuro?

Za lumene kao ti dođe mala ali značajna fusnota.
vcucko vcucko 14:54 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
da bi shvatila isto što ja pišem od prvog?

Da, samo što ti misliš da je to kul a ja ne znam šta da mislim, ne znam šta svjesno biće o tome misli?

Svak je rođen za po jednom mrijeti?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:55 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ja sam sto posto sigurna da će on aktivirati atomsku bude li poražen ili naznaka poraza.


I ja! Tamo sede tipovi poput Blagoja Adzica ili Veljka Kadijevica i slicne nadrkane dedice koji imaju svoj zatucani vjeruju i od koga ne odstupaju sta kosta da kosta. Njih svakako nista ne kosta.
vcucko vcucko 14:57 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

docsumann

uspješnu probu su već imali u Novom Meksiku.
dakle znali su da fercera. opet, Japan je poklekao tek poslije druge, mada je opet razmak između napada bio kratak.


Posle su naplaćivali karte da gledaš te probe. Ono dobiješ stolicu par km od pečurke, hamburger i colu i gledaš.
tess1 tess1 14:59 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Svak je rođen za po jednom mrijeti?

Jbg Vcucko ne izazivaj, da ne zakrvim očima. Pomračim.
tess1 tess1 15:00 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

I ja! Tamo sede tipovi poput Blagoja Adzica ili Veljka Kadijevica i slicne nadrkane dedice koji imaju svoj zatucani vjeruju i od koga ne odstupaju sta kosta da kosta. Njih svakako nista ne kosta.

Štetočina nesaglediva već sada, bez obzira na u svakoj opciji loš kraj. Unazadio je narod, 150 miliona Rusa drži u šaci kao da sutra bez njega za njih više ne postoji..
vcucko vcucko 15:01 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Svak je rođen za po jednom mrijeti?

Jbg Vcucko ne izazivaj, da ne zakrvim očima. Pomračim.

Ti si kanda besmrtna?
Colin_bgd Colin_bgd 15:15 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

gvozden1
Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.


Putin je vec porazen...
gedza.73 gedza.73 15:15 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

predatortz
tess1
Samo malo, vas dvojica, Taso i Emsi, nalazite da je rušenje najveće nuklearne elektrane u Evropi na nekih 500-600 km od vaše kuće u stvari osveta Americi?


Ko je srušio nuklearnu elektranu i gde?

Nema, kad te krene onda te krene. Srušili nuklearku, sad ne daju Aci Lukasu da ide na Evroviziju. Apo-ka-li-psa. E Aco, Aco u naopaka si vremena stasao.
vcucko vcucko 15:18 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Colin_bgd
gvozden1
Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.


Putin je vec porazen...

Jesi li mu javio?
gvozden1 gvozden1 15:24 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Colin_bgd
gvozden1
Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.


Putin je vec porazen...

E onda super.
Ajd javi mu pa da ovo stane.
gvozden1 gvozden1 15:26 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Jesi li mu javio?

:)

Da sam ovo pročitao pre kucanja ne bih kucao.
Al neka, dvaput je ipak bolje.
docsumann docsumann 15:31 04.03.2022

Sorry You're Not A Winner


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:33 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Jesi li mu javio?


Ih, pa Milosevic je bio porazen tamo vec negde 93e pa nije prestao dok nas nije totalno upropastio. Tako i Putin.
gvozden1 gvozden1 15:39 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама


Ih, pa Milosevic je bio porazen tamo vec negde 93e pa nije prestao dok nas nije totalno upropastio

A poražen je NATO bombama.
Tako će i Putin?

vcucko vcucko 15:40 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Neues aus der Nachbarschaft
Jesi li mu javio?


Ih, pa Milosevic je bio porazen tamo vec negde 93e pa nije prestao dok nas nije totalno upropastio. Tako i Putin.

Tako gledano, Milošević je poražen ranije. Kad je pao zid u Berlinu. Zašto baš 1993?
docsumann docsumann 15:41 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Neues aus der Nachbarschaft
Jesi li mu javio?


Ih, pa Milosevic je bio porazen tamo vec negde 93e pa nije prestao dok nas nije totalno upropastio. Tako i Putin.


pitanje za zamisliti se - da li bi Milošević bio poražen da je imao nuklearno oružje?
vcucko vcucko 15:41 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

gvozden1

Ih, pa Milosevic je bio porazen tamo vec negde 93e pa nije prestao dok nas nije totalno upropastio

A poražen je NATO bombama.
Tako će i Putin?


vcucko vcucko 15:43 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

docsumann
Neues aus der Nachbarschaft
Jesi li mu javio?


Ih, pa Milosevic je bio porazen tamo vec negde 93e pa nije prestao dok nas nije totalno upropastio. Tako i Putin.


pitanje za zamisliti se - da li bi Milošević bio poražen da je imao nuklearno oružje?

Da bi postojao poraženi, mora da postoji i pobednik.

Kako u takvom slučaju verovatno ne bi bilo ni pobednika, odgovor je ne. Ne bi bio.
Colin_bgd Colin_bgd 15:44 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

vcucko
Colin_bgd
gvozden1
Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.


Putin je vec porazen...

Jesi li mu javio?

Nema sta da mu ja, ili bilo ko drugi, javlja, covek je postao svestan toga 36 sati nakon ulaska prvih trupa u Ukrajinu... Sad, gde ce se nova Iron Curtain tacno spustiti, koliko ce trajati, sa koliko ce se ljudskih glava sve to platiti, to su druga pitanja...
gvozden1 gvozden1 15:47 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама


pitanje za zamisliti se - da li bi Milošević bio poražen da je imao nuklearno oružje?

Osnovno pitanje.

I odgovor na pitanje, zašto Rusija ne može biti poražena.

I razlog, zašto je bolje da njena politika i zahtevi, ne Ukrajina u NATO, nikad, i pisane garancije, budu prihvaćeni.
tess1 tess1 15:48 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Nema sta da mu ja, ili bilo ko drugi, javlja, covek je postao svestan toga 36 sati nakon ulaska prvih trupa u Ukrajinu... Sad, gde ce se nova Iron Curtain tacno spustiti, koliko ce trajati, sa koliko ce se ljudskih glava sve to platiti, to su druga pitanja...

Da, da, tako to vidim. Sjajno.


Mislim na poraz kao njegovo suočavanje sa podsmjehom, neuspjehom..
gedza.73 gedza.73 15:49 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Ajd javi mu pa da ovo stane.

Naišao sam na snimak gde klinci Rusi aplaudiraju klincima Ukrajincima koji neće da se takmiče u mačevanju sa njima. Ima i onaj snimak gde se ruski novinar izvinjava ukrajinskoj novinarki zbog agresije. Vidim da je našima postao i Medvedev nacoš (neki je procenio kako mu se uvek činilo da je Medvedev 'prozapadno orijentisan' što će reći kako nije dovoljno Rus)

Gde sad da stane kad su se zagrejale elitne jedinice. Idu na naciste koji drže pravoslavne Ukrajince kao živi štit.



РЕБЯТА БЕРЕГИТЕ МИРНЫХ!!! И НЕ ЩАДИТЕ ТЕХ У КОГО СИМВОЛИКА НАЦИСТОВ!!!!

Nemam ništa protiv al' me baš zanima vaše objašnjenje. Da ne bude sutra 'nisu Rusi pucali na civile, to su sovjetski Čečeni'

On January 20, security forces loyal to Kremlin-backed Chechen leader Ramzan Kadyrov abducted the mother of lawyer and anti-torture activist Abubakar Yangulbayev in the Russian city of Nizhny Novgorod and took her by force to Chechnya. She has been held since in isolation without contact with her lawyer or her family.


Momci hrle napred - u Kijev, i gore od želje da banderovcima objasne da ovde više nisu gospodari. Siguran sam da će to učiniti, sve u svoje vreme - zaključuje čečenski lider.





gvozden1 gvozden1 15:51 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама


Naišao sam na snimak gde klinci Rusi aplaudiraju klincima Ukrajincima koji neće da se takmiče u mačevanju sa njima. Ima i onaj snimak gde se ruski novinar izvinjava ukrajinskoj novinarki zbog agresije

E ti snimci su presudni.
docsumann docsumann 15:52 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Da bi postojao poraženi, mora da postoji i pobednik.


ne mora...
gvozden1 gvozden1 15:55 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

docsumann
Da bi postojao poraženi, mora da postoji i pobednik.


ne mora...

Da, ne mora.

Ako Rusija bude poražena, velike šanse su da svi budu poraženi.

Zato je bolje da ne bude.
vcucko vcucko 15:55 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
gvozden1
Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.


Putin je vec porazen...

Jesi li mu javio?

Nema sta da mu ja, ili bilo ko drugi, javlja, covek je postao svestan toga 36 sati nakon ulaska prvih trupa u Ukrajinu... Sad, gde ce se nova Iron Curtain tacno spustiti, koliko ce trajati, sa koliko ce se ljudskih glava sve to platiti, to su druga pitanja...

A ta druga pitanja po tebi ne određuju pobednika/poraženog?
Colin_bgd Colin_bgd 16:10 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

vcucko
Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
gvozden1
Koja je ovo sizofrenija

Nije šizofrenija, to ti je tako.
Ishod koji se tebi čini pravednim, da se Rusija poražena povuče, s Ukrajina uđe u NATO, nije moguć.
Od toga je izvesnije, daleko izvesnije, da se rokaju atomske bombe.

Zašto, zato.


Putin je vec porazen...

Jesi li mu javio?

Nema sta da mu ja, ili bilo ko drugi, javlja, covek je postao svestan toga 36 sati nakon ulaska prvih trupa u Ukrajinu... Sad, gde ce se nova Iron Curtain tacno spustiti, koliko ce trajati, sa koliko ce se ljudskih glava sve to platiti, to su druga pitanja...

A ta druga pitanja po tebi ne određuju pobednika/poraženog?

Ne. Ta "druga pitanja", kao sto sam vec napisao, odredjuju samo cenu... Pobedu i poraz odredjuje relativni odnos cene i vrednosti "necega", ali mrzi me vise da ti crtam...

Ipak si ti Vcucko u sustini tanak, bez obzira na neospornu visprenost i elokventnost...
tess1 tess1 16:12 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Da, ovo druženje sa vojnicima (narodom?) od prvog dana ima zloslutnu atmosferu..

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:31 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Tako gledano, Milošević je poražen ranije. Kad je pao zid u Berlinu. Zašto baš 1993?


Ili ce biti da su mu sankcije uvedene 92e? Ako jesu moja greska. U svakom slucaju onda kada je krenula izolacija. To je bio njegov poraz. Samo sto je on onda odlucio da u taj svoj poraz investira jos slecih par godina nasih zivota. Tako ce i nesretni Rusi proci. Njih mi je zao. Za ovog tupana me boli tukan.
gedza.73 gedza.73 16:40 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

gvozden1
E ti snimci su presudni.

Ma nisu presudni, evo pomažem podacima kako i među Rusima ima ukrajinskih nacista. Da nam je atomska pa da im geknemo jednu.

vcucko
Ako si. Evo ti još pa uživaj.
Verovatno su iz istog izvora izašli. Mislim snimci.

'de ti ode.

Ja sad prešao na vašu stranu i opet nije dobro. Baš se zalažem da Putin nametne gubernatora Kadirova ukrajinskim nacistima. Neće on Nevolja nijedna da apsi, otima i zatvara sve Ukrajince. Nego samo one koji ne valjaju, nepodobne, one na koje mu ukaže pokrovitelj Car Putin. Baš kao u Rusiji što postoji takav uređen sistem decenijama. Što i nama želimo. Kakva Evropa, daleko je bilo.

Nego jel će isto kad se ruske snage povuku da sa njima beže ovi Kadirovi izdajnici koji se već sad hvale plenom po pravoslavnoj Ukrajini? Izgleda da nisu neki strelci ovi Putinovi handžar jurišnici pošto ne prate blogovsku taktiku da se gađaju samo vojni ciljevi pa šenluče i po civilnim.

softelectronics_e softelectronics_e 16:53 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Colin_bgd

...

Ipak si ti Vcucko u sustini tanak, bez obzira na neospornu visprenost i elokventnost...

Ja se ne slažem sa tvojom ocenom.
benedykt benedykt 17:24 04.03.2022

Re: Тоталитаризам либералне демократије

maksa83
Еј, Колине, ево сад ми јавили да на Јутјубу блокирали све руске ауторе и песме.

Да ли је то истина?

Je l' ti to javio onaj prijatelj iz Frankfurta?


Nema ko drugi… Kad je Vojvoda Voja mogao da ima Laufera, što gosn Shmoo da bude gori od njega…
benedykt benedykt 17:27 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Neues aus der Nachbarschaft
Ja sam sto posto sigurna da će on aktivirati atomsku bude li poražen ili naznaka poraza.


I ja! Tamo sede tipovi poput Blagoja Adzica ili Veljka Kadijevica i slicne nadrkane dedice koji imaju svoj zatucani vjeruju i od koga ne odstupaju sta kosta da kosta. Njih svakako nista ne kosta.

Očekujem koliko uskoro da se pojavi i pandan Branku Kostiću sa jedenjem korenja…
benedykt benedykt 17:34 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

predatortz
Postoji razlog zašto sam ukosila rušenje, ovako: rušenje, ali ti to rušenje gledaš kao štamparsku grešku u medijima?


Ja to gledam vojnički. Prvo, takav objekat se ne ruši!
Drugo, taman i da je neko naumio da ga ruši, ne bi to sigurno radio tenkovima, nego bi elektranu gađao dalekometnim projektilom velikog kalibra.

Zašto?

Pa, rušenje takvog objekta tenkovima je nalik presipanju džaka soli kašičicom za kafu.
Potom, ne postoji način da ga rušiš iz blizine a da na smrt ne osudiš one koji to čine, a ruski oficiri su sve samo nisu neobrazovane samoubice-kozojebi poput islamističkih fanatika.

Treće, elektrana radi i bezbedno se gase reaktori.

Ako je i bilo neke razmene vatre u blizini tog objekta, bilo je zbog toga što je neko iz njegovog okruženja dejstvovao po jedinicama u nadiranju.

Svaki objekat u koji postaviš neku vojnu instalaciju, vojnu jedinicu ili bilo šta slično, istog momenta postaje legitimna vojna meta i zločin pada na teret onoga koji je objekat zloupotrebio.

Zlotvori nacistički kako ih samo nije sramota da i nuklearku postave tu gde bi ruski tenak hteo da prođe ili možda neka granata da padne. Pa zar ima takvih izroda među nama koji bi mogli da optuže Putinovu vojsku za bilo šta što se dešava u Ukrajini. Ne daju ti zlikovci nacistički poštenim ljudima da rade svoj posao…
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:40 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

benedykt benedykt 17:49 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

predatortz

Zatim, šta dalje, 150.000 ruskih vojnika pobije sto hiljada ukrajinskih, protjera par miliona Ukrajinaca iz Ukrajine i drži oslobođenu od Ukrajinaca Ukrajinu pod okupacijom? I to je to, čiča miča gotova priča?


Moja procena?

Pocepaće Ukrajinu po toku Dnjepra. NATO nije lud, a nema ni muda, kao ni raspoloženje građana da ih neko sprži zbog Ukrajine.
Biće status kvo dugo, a svet nikada više isti.

15. februar Ahahaha kako ovi Amerikanci lažu…!?!
21. februar Kako ih je genije Putin u dva poteza matirao priznavši DNR & LNR…!?!
25. februar Ode cela Ukrajina, kakav je ovo samo bio genijalan plan…!?!
4. Mart Nikada nije cela Ukrajina bila u igri, pocepaće je do Dnjepra…!?!
11. Mart ?

P.S. Ne pričam o tebi ili bolje reći ne pričam samo o tebi…
predatortz predatortz 18:01 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Zlotvori nacistićki kako ih samo nije sramota da i nuklearku postave tu gde bi ruski tenak hteo da prođe


Dakle, ti veruješ da su Rusi srušili nuklearku oklopnim transporterom?

Dobro...
nsarski nsarski 18:34 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Elem, ta priča "srušili Rusi nuklearnu elektranu" je priča za publiku sa IQ ispod 70, a tebe tu nikako ne svrstavam.


U ovom ludilu dezinformacija, sve je moguće. Ali, jebiga, tome rat služi.

Danas sam sedeo sa mojim kolegom, fizičarem i penzionisanim nuklearnim inženjerom, koji je naš čovek iz
IAEA gde je radio oko 30 godina. Dakle, gdin
Zoran Drače, ozbiljan stručnjak za nuklearnu tehnologiju je baš tokom našeg razgovora bio na telefonskoj vezi sa direktorom nuklearne elektrane u Zaporožju koja je " bombardovana i srušena".
Dakle, tamo je bombardovana neka zgrada, nema veze sa nuklearkom, koja služi za obuku. Malo se zapalila, niko poginuo, požar ugašen i to je sve. Ovo je potvrđeno i od strane Ukrajinaca i od CNN lažova.
Svi ostali nadležni su javili da nema nikakvih oštećenja na elektrani, i da opasnosti od radijacije nema. Elektrana normalno radi.
Ali, reče direktor, problem je u smenama. Naime, ona smena koja se u nuklearki zatekla mora tu da ostane i ne primaju zamenu. Drugim rečima, ti ljudi moraju tu da spavaju i u krug da se odmaraju.
Naravno, ovo nije mnogo udobno, ali eto, to je cela istina o "srušenoj nuklearki". Da, i od šest blokova, svi su trenutno u pogonu da obezbede struju ugroženom civilnom stanovništvu.
Ali, očekivano, ta vrsta vesti nikad neće biti objavljena.
predatortz predatortz 18:44 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

nsarski
Elem, ta priča "srušili Rusi nuklearnu elektranu" je priča za publiku sa IQ ispod 70, a tebe tu nikako ne svrstavam.


U ovom ludilu dezinformacija, sve je moguće. Ali, jebiga, tome rat služi.

Danas sam sedeo sa mojim kolegom, fizičarem i penzionisanim nuklearnim inženjerom, koji je naš čovek iz
IAEA gde je radio oko 30 godina. Dakle, gdin
Zoran Drače, ozbiljan stručnjak za nuklearnu tehnologiju je baš tokom našeg razgovora bio na telefonskoj vezi sa direktorom nuklearne elektrane u Zaporožju koja je " bombardovana i srušena".
Dakle, tamo je bombardovana neka zgrada, nema veze sa nuklearkom, koja služi za obuku. Malo se zapalila, niko poginuo, požar ugašen i to je sve. Ovo je potvrđeno i od strane Ukrajinaca i od CNN lažova.
Svi ostali nadležni su javili da nema nikakvih oštećenja na elektrani, i da opasnosti od radijacije nema. Elektrana normalno radi.
Ali, reče direktor, problem je u smenama. Naime, ona smena koja se u nuklearki zatekla mora tu da ostane i ne primaju zamenu. Drugim rečima, ti ljudi moraju tu da spavaju i u krug da se odmaraju.
Naravno, ovo nije mnogo udobno, ali eto, to je cela istina o "srušenoj nuklearki". Da, i od šest blokova, svi su trenutno u pogonu da obezbede struju ugroženom civilnom stanovništvu.
Ali, očekivano, ta vrsta vesti nikad neće biti objavljena.


Hvala profo što si ovo podelio.

No, i dalje se pitam koliko je glupa publika koja popuši vest "srušili Rusi nuklearku tenkom"?!
A na zapadu je, izgleda, ne manjka!
Jbte, kakve su škole pohađali ti ljudi, kakvo im je bazično obrazovanje, kakva im je logika?
Imaju li išta od toga?
tess1 tess1 18:45 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Stižu prvi leševi u Rusiju.

"Российские власти продолжают скрывать данные о гибели россиян в Украине, на войне, которую в России называют "спецоперацией". За обезличенной цифрой в 498 человек – трагедии конкретных семей, которым в ответ на обращения в военкоматы, словно по заранее заведенной методичке, говорят "это фейк", даже если родственники приносят фотографии и видео своих близких в плену."


I evo snimak vjerodostojan s lica mjesta, s lica zemlji, neko mjesto u kijevskoj oblasti..

Разрушения в Бородянке после обстрелов
tess1 tess1 18:48 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Jel vi stvarno ovde sada nama pričate kako se nuklearka ne može srušiti tenkom?
tess1 tess1 18:49 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

I mjerite nam prema tome IQ?
tess1 tess1 18:50 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Ja sve mislim vic, zezaju se lole.
gvozden1 gvozden1 18:53 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...


No, i dalje se pitam koliko je glupa publika koja popuši vest "srušili Rusi nuklearku tenkom"?!

Nego, ko bi vozio tenk? :)

Sedneš, daš gas i ideš sa gaziš reaktore :)

Homer Simpson pamet.
predatortz predatortz 18:56 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

tess1
Jel vi stvarno ovde sada nama pričate kako se nuklearka ne može srušiti tenkom?


Može!
Može se i most potkopati kašikom, samo bi dugo trajalo.


tess1 tess1 19:01 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

Može!
Može se i most potkopati kašikom, samo bi dugo trajalo.


Pa može, lud čovjek može svašta ali vi ne ostavljate prostora ni da lud čovjek sjedne u tenk, krene prema nuklearki i sruši je, ne mogu sad smišljati niz događaja koji bi doveo do toga, ne ostavljate prostora zajebanciji..

Kako je počelo? Pretpostavka, moja je rijetko majčina majka zajeba, da i kad bi neko srušio tenkom najveću nukleraku oko koje se pravoslavni Talibani gađaju minobacačima to bi ovde neko na 500-600 km od srušenog tenkom jezgra nuklearke pozdravio jer u tome vidi osvetu Amerikancima i mrskijem Švabi..
shmoo shmoo 19:12 04.03.2022

Re: Навијачи на трибинама

Colin_bgd

Putin je vec porazen...



Ма реци ти мени је л' истина да је Јутјуб блокирао све руске песме и ауторе?

Шта да радим, човече?

Па како ћу ја овој ситној дечици у школи на часу да читам ту пјесму о керуши и њених седам малих кучића, а да се при томе не ваљам од смеха?

Ионако ме вазда саботира ова музичка школа у просторији до моје учионице која баш тад када радимо ту елегију реши да увежбава свирање неког колца, двојке, и усере ми атмосферу на часу.

nsarski nsarski 19:12 04.03.2022

Re: Slika Dorijana Greja...

gvozden1

No, i dalje se pitam koliko je glupa publika koja popuši vest "srušili Rusi nuklearku tenkom"?!

Nego, ko bi vozio tenk? :)

Sedneš, daš gas i ideš sa gaziš reaktore :)

Homer Simpson pamet.


Ma, bre, jebote, potrebna je ozbiljna destruktivna moć da se "sruši" nuklearna elektrana. Planirali su i udar aviona (kamikaza stil) i uragane, i sve moguće diverzije i tako je konstruisali. Da se svemu tome odupre.
Fukušima je stradala posle ogromnog, nepredvidljivog zemljotresa i tsunamija koji je usledio. Černobil je posledica ljudske greške (da ne ulazim u detalje). Ostrvo Tri Milje je neki freak accident - neki ventil za hlađenje je zakazao, bla, bla.
Niko, ali apsolutno niko ne može da "sruši" nuklearnu elektranu tenkom.
Ali, jebiga, svakojake gluposti pale narod priključen na masovnu debilizaciju u formi TV, internet, novine, itd.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana