Društvo| Politika| Život

Plast sena i dva magarca

loader RSS / 26.02.2022. u 17:05

Magarac i dva plasta sena. 

Plast sena i dva magarca. 

Varijante.  

Kako se odlučiti? Kojom motkom meriti? 

Jedno je sigurno. Tu seno, tu magarci, tu daleko a blizu Ukrajina. 

Koju braću podržati?  

images?q=tbn:ANd9GcQ8IuB-qNFP8g36y1h_NJ3VmxgakCGZhCC83A&usqp=CAU 

 


  Koju braću podržati?  

 

 images?q=tbn:ANd9GcSD03tDjE5sYx1ThsvFAfpTo6uf4yy5qHxhug&usqp=CAU

 

  Koju braću podržati?  

 



Komentari (1027)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 11:54 01.03.2022

Re: slavno

ali mi je ovaj pokušaj da izazove svađu između tebe i Krosa malo i smešan u svojoj uzaludnosti. :)

Treba biti uporan, nikad se ne zna :)
maksa83 maksa83 11:54 01.03.2022

Re: slavno

Zavali se i uživaj ;-)

E. Je l' znaš šta je Wagner Group, i ko je Dmitry Utkin?

Beskrajno zanimljivo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:55 01.03.2022

Re: slavno


Oni za progona Ukrajinaca, postoje, na ovom ili prethodnom blogu, mogu i da ih nađem i citiram, za progon Rusa, koliko se sećam, ne.

A opet se, ispravno, čita nenapisano da imam razumevanja i za žrtve ukrajinskog terora.

Mislim, pa nismo budale kojima treba da se crta, nemoj se na to oslanjati, sav si providan bre.


Fala jasno. Nisam samo providan nego sam i bez boje, mirisa i ukusa. A znam i da letim.

'Ajd citiraj pa cu posle ako budem hteo da dangubim pogledati. Izvagaj i koliko si cega sta i kako napisao odnosno nenapisao. I nemoj bre nesto da fali odnosno nefali pa da ispadne bezmudno i pickasto.



alselone alselone 11:55 01.03.2022

Re: slavno

pad Berlinskog zida


Molim da se "pad berlinskog zida" i "pivo ispred prodavnice" više ne koriste, smorilo je do bola.
maksa83 maksa83 11:56 01.03.2022

Re: slavno

Pitaj mirelu!

Evo izjasnila se. Kaže da sam ja u pravu, tj. da je ona u pravu.

No, sada je najvažnije da se sukob između bratskog ruskog i ukrajinskog naroda što pre završi.

Ja ne mogu više da se snađem ko je sve tu nama braća - Rusi, Turci, Ukrajinci ... sledeće što ćeš serviraš su Bugari, a što je mnogo - puno je.
maksa83 maksa83 11:58 01.03.2022

Re: slavno

Krenuli su pregovori, tako da se nadam da sukob što pre prestane.

Krenuli su pregovori tako što je Putin poslao nešto dobijeno ukrštanjem Vojislava Šešelja i Jovana Deretića da pregovara sa Hrvatima.
softelectronics_e softelectronics_e 11:58 01.03.2022

Re: slavno

mirelarado
maksa83
A što se toga što je tada, u trenucima rastrojstva napisala, nije bila u pravu.

Jeste, jeste.


Naravno da jesam, ali mi je ovaj pokušaj da izazove svađu između tebe i Krosa malo i smešan u svojoj uzaludnosti. :)

Strašno!
Gde ide ovaj svet.
Polako gubim i preostala sidra.

A ko je to rekao da iko pokušava da izazove svađu između pomenutih blogera.
Pa maksa je, ničim izazvan, napisao nešto veoma agresivno-agresivno.
Ne pasivno-agresivno.
Usput - ko li je skovao ovu idiotariju pasivno-agresivno?
Šta li je tvorcu te kovanice bilo u glavi?!

Usput - moram da prebacim malo na CNN, dosta mi je ovog ispiranja mozga na Raša Tudej.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:02 01.03.2022

Re: slavno

Aj dobro, znam da nećeš mnogo pročitati, a i sad si u poslu vežbanja verbalnih doskočica i munjevitih obrazaca, al možda kasnije ... a i ne košta mnogo pisanje komentara, plus nije samo za tebe


Ma ono boldovano je glupo koliko je smesno - a i obrnuto.

Nisam ja Charlie da se koncentrisem na autora prvo. Procitao tekst i vidim da je neko baljezganje. Rekoh vec da sam bio potaknut tim tvrdnjama tamo i ovim sto sire blogokolege pa sam pogledao koji su ti nacisti koji vec godinama vladaju Ukrajinom. I ispostavilo se da je informacija netacna. Racunam da je trully big autor to trebao da proveri pre neko je napisao tekst.

benedykt benedykt 12:02 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft


U secanju mi je ostala vest o debaklu desnicara na poslednjim izborima ali reko' potaknut blogojavnoscu da proverim. Hvala lepo na objasnjenu.

Na stranu sto putinovske organizacije finansijski pomazu evropske desnicare i neonacisticke grupe ali koji je to kiks da celu drzavu nazoves nacistickom i insistiras na tome kao politickom a sada i vojnom uslovu. I sto cesce ga koristis to brze taj pojam prazni svoje originalno znacenje.

Dokle to bukvalno propagandno ludilo ide neka pokaže ova slika, na kojoj je proglas koji su dobili ruski vojnici koji su u Ukrajini…

Gde sve kipti od fašista i svega ostalog iz tog istog arsenala i na kraju im se kaže da su i njihovi dedovi i pradedovi isto tako oslobodili Kijev od fašističke pogani i da je došlo vreme da oni ponove to podvižničko delo, te da budu uvereni u ispravnost svega toga…
Putin inače pomaže finansijski bukvalno svaku desničarsku partiju koja postoji u okolini, od bugarske Atake, preko austrijskog FPÖ pa na dalje. Pri tome se u Piteru od strane provladine ekipe pre nekoliko godina održao i kongres svih takvih partija, da su čak i sami Rusi ispred tog hotela protestvovali, pominjući opsadu Lenjingrada i sve ostalo. Nažalost ljudi ne shvataju neke najosnovnije stvari, nego ih anti-zapadno raspoloženje samo gurne u naručje propagandne mašinerije kojom Kremlj samo zaprašuje sve okolo…
maksa83 maksa83 12:03 01.03.2022

Re: slavno

mirelarado
maksa83
A što se toga što je tada, u trenucima rastrojstva napisala, nije bila u pravu.

Jeste, jeste.


Naravno da jesam, ali mi je ovaj pokušaj da izazove svađu između tebe i Krosa malo i smešan u svojoj uzaludnosti. :)

Neka ga, zabavno je.


gvozden1 gvozden1 12:03 01.03.2022

Re: slavno


'Ajd citiraj pa cu posle ako budem hteo da dangubim pogledati

E onda sigurno hoću.

Nego, omaklo ti se da si ovim potvrdio da ih se sećaš.
Pazi sledeći put.
gedza.73 gedza.73 12:03 01.03.2022

Re: slavno

No, sada je najvažnije da se sukob između bratskog ruskog i ukrajinskog naroda što pre završi.

Gde da se završi. Ovim sukobom će tek da se razdvoje. I to na mnogaja ljeta.
Nas, Ukrajinaca i Rusa 700 miliona.

Naši kamioni će umesto putem morati da lete za Rusiju okačeni o ruske helikoptere. Jutros priča šofer kako ih za sada niko ne dira ali su blokirani jer su natovareni ruskom robom (što sam juče i pretpostavio). Pa im poneko kaže 'što vas Rusi nisu branili 99?' i, ako dobro razumem ruski (pošto je bio na nacionalnoj tv pa je deo 'uamaskirao') 'idite u qrac', 'stovari robu pa idi'. Naši, makedonski (na sirotinju i zec patku diže) i beloruski kamioni. Ako Ukrajina ostane podeljena ima da nas posle mađarske carine keca ukrajinska. Čisto da te drži u koloni par dana više. Za to vreme na rod stiže ruska jabuka, poljksa će preko uvoznika kad je niska cena ili mraz da preplavi naše tržište i uguši proizvođače kojima je otežan izvoz a kad im ide dobro držaće tržište EU koje je nama poprilično nedostupno.

Što kaže baba


Milan Novković Milan Novković 12:08 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Pitaj mirelu!

Evo izjasnila se. Kaže da sam ja u pravu, tj. da je ona u pravu.

No, sada je najvažnije da se sukob između bratskog ruskog i ukrajinskog naroda što pre završi.

Ja ne mogu više da se snađem ko je sve tu nama braća - Rusi, Turci, Ukrajinci ... sledeće što ćeš serviraš su Bugari, a što je mnogo - puno je.

Jes komplikovano!

Evo jednog, nako, outsidera stranca iz Kijeva - popularno štivo, al podvlači strategiju Aleksandra makedonskog u sad ruskoj strategiji.



Koga mrzi ovo da gleda (znam, većinu do sve) pri kraju se poziva na jednog drugog alternativca koji skreće pažnju da su ukrajinski generali - nenacisti, pa tako većina, nacisti su stavili šapu preko priče preko sad ovog majmuna sa ručnom granatom od precednika - uglvanom išli na vojne akademije sa ruskim sada generalima, zajedno se opijali i pajtosi su koji ne žele (baš) da se ubijaju, čak i kad im pukne film preko nišana.

Al dobro, Kharkiv je opkoljen i u fazi su sitnog čišćenja nacista, Mariupol je opkoljen al tamo su hard-core nazi Azovci, dok ih je 60K u sredini de-facto opkoljeno, al tu su Nazi u manjini, plus ovi Ruski pajtosi, oko njih je za očekivati Alaksandra Makedonskog i novu Ukrajinsku vladu.
gedza.73 gedza.73 12:13 01.03.2022

Re: slavno

Neues aus der Nachbarschaft
Meni je najzalije mladjih generacija. Da bi ziveli kao svoji vrsnjaci u Evropi moraju da pobegnu iz svoje zemlje.

Meni je čudo da su nekada dok je Srbija bila kneževina i kraljevina deca i intelektualci išli iz Srbije u Evropu, vraćali se sa novim znanjima, prihvatali nove znanja i tehnologije (uzimajući u obzir viševekovnu okupaciju i izolovoanost zapanjujuće tolerantno i otvoreno društvo), unapređivali Srbiju i srpsko društvo.

Ostaje činjenica da smo stradali od Švaba kao retko ko u Evropi u dva svetska rata. Pa opet mnogo Srba vozi BMW koji je direktno radio za naciste i u doba Korone 'u strahu su četvore oči' pije aspirin Bajerna koji je proizvodio ciklon B za gasne komore.

I nakon I svetskog rata naši ljudi odlaze na evropske univerzitete pa se i oni vraćaju u Srbiju takvu kakva je bila. Kad smo mi odlučili da idemo mimo tog sveta i zašto se čvrrsto držimo tog puta nije mi jasno. Nisam taliban ali život u EU je mnogo bolje organizovan nego van. Zemlje koje su imale sličan sistem poput nas bolje funkcionišu u običnom svakodnevnom život nego mi samo zato što su usvojili neke od sistema EU.

Šta će biti za sto godina to ostavljam vizionarima zagledanim u svetlu budućnost. Za sada je tako kako je i mi smo tu gde jesmo a na dobrom nismo.
Svaka druga grupa i medju Poljacima i medju Rusima sa nacistickim znamenjem.

Negde sam naišao a ne znam koliko je to istina da je navodno Staljin izjavio kako posle komunizma je najbolje da dođe ekstremni nacionalizam (što je uglavnom bilo pravilo u postkomunističkim zemljama) jer posledično vraća ekstremnu levicu. Čak i ako nije ima uvrnute logike za ciklično najebavanje ljudi koji žive u takvim društvima ekstrema.

gvozden1 gvozden1 12:14 01.03.2022

Re: slavno

Što kaže baba

Joj Gedžo, ti ko da je Rusija već poražena, da je već izgubila rat.
Znam ja da bi ti to voleo, al polako nije još kraj.

Jedan od mogućih ishoda je i taj, crni za nas, ali nije jedini, ima i onaj beli.
Ja navijam za njega, a ti?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:14 01.03.2022

Re: slavno

E onda sigurno hoću.

Fino!

Nego, omaklo ti se da si ovim potvrdio da ih se sećaš.
Pazi sledeći put.


Cuj, ti ili ces sa mnom podeliti taj Panoramiksov napitak za citanje nanapisanog ili cu morati da naucim da nepisem napisano odnosno pisem nenapisano.
softelectronics_e softelectronics_e 12:15 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Pitaj mirelu!

Evo izjasnila se. Kaže da sam ja u pravu, tj. da je ona u pravu.

No, sada je najvažnije da se sukob između bratskog ruskog i ukrajinskog naroda što pre završi.

Ja ne mogu više da se snađem ko je sve tu nama braća - Rusi, Turci, Ukrajinci ... sledeće što ćeš serviraš su Bugari, a što je mnogo - puno je.

Verujem da je to zbog ove situacije.
Što se tiče mireline izjave.
A i ko se ne bi izgubio.
Situacija je užasna.

Nije to tamo neko lupardanje to Libiji, Iraku i sličnim domenima.
No, prateći ove medije (Raša Tudej i CNN kao najistaknutije razgorevače mira), ne mogu da se otmem utisku da ono o 'civilnoj kontroli vojnih stvari' nema nikakvog smisla (naravno, niti je nikada imalo), već da su glavni urednici visoko pozicionirani vojni specijalci iz odeljenja specijalnih psiholoških operacija i elektronskog ratovanja.
Istina, da budemo pristrasni, Raša Tudej je danas pomenula oko 400 hiljada izbeglica (ukrajinskih) na ukrajinsko-poljskoj granici, ali CNN je dosledan (pravi profesionalci) i ni reč da kažu o cca 150 hiljada ruskih izbeglica koji beže iz napadnutih ruskih oblasti Ukrajine.
gvozden1 gvozden1 12:17 01.03.2022

Re: slavno

ili ces sa mnom podeliti

Neću.
Živeo.
gedza.73 gedza.73 12:19 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
Joj Gedžo, ti ko da je Rusija već poražena, da je već izgubila rat.

ne bre. Baš sam iz pozicije ruske pobede. Ku'ćeš transportom u Rusiju kad ti svi ostali zakomplikuju? Kako da platiš, sa čim i preko koga da isporučiš kad su i Orban i Rumunija ako se ne varam stali protiv njih.
Jedan od mogućih ishoda je i taj, crni za nas, ali nije jedini, ima i onaj beli.

Nema beli, ne postoji. Ili je Ukrajina podeljena pa te Ukrajinci blokiraju ili je osvojena pa ti ne daju članice EU poput Mađarske i Rumunije.
softelectronics_e softelectronics_e 12:22 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73
Neues aus der Nachbarschaft
Meni je najzalije mladjih generacija. Da bi ziveli kao svoji vrsnjaci u Evropi moraju da pobegnu iz svoje zemlje.

Meni je čudo da su nekada dok je Srbija bila kneževina i kraljevina deca i intelektualci išli iz Srbije u Evropu, vraćali se sa novim znanjima, prihvatali nove znanja i tehnologije (uzimajući u obzir viševekovnu okupaciju i izolovoanost zapanjujuće tolerantno i otvoreno društvo), unapređivali Srbiju i srpsko društvo.

Ostaje činjenica da smo stradali od Švaba kao retko ko u Evropi u dva svetska rata. Pa opet mnogo Srba vozi BMW koji je direktno radio za naciste i u doba Korone 'u strahu su četvore oči' pije aspirin Bajerna koji je proizvodio ciklon B za gasne komore.

I nakon I svetskog rata naši ljudi odlaze na evropske univerzitete pa se i oni vraćaju u Srbiju takvu kakva je bila. Kad smo mi odlučili da idemo mimo tog sveta i zašto se čvrrsto držimo tog puta nije mi jasno. Nisam taliban ali život u EU je mnogo bolje organizovan nego van. Zemlje koje su imale sličan sistem poput nas bolje funkcionišu u običnom svakodnevnom život nego mi samo zato što su usvojili neke od sistema EU.

Šta će biti za sto godina to ostavljam vizionarima zagledanim u svetlu budućnost. Za sada je tako kako je i mi smo tu gde jesmo a na dobrom nismo.
Svaka druga grupa i medju Poljacima i medju Rusima sa nacistickim znamenjem.

Negde sam naišao a ne znam koliko je to istina da je navodno Staljin izjavio kako posle komunizma je najbolje da dođe ekstremni nacionalizam (što je uglavnom bilo pravilo u postkomunističkim zemljama) jer posledično vraća ekstremnu levicu. Čak i ako nije ima uvrnute logike.


Ali!
Gospodine Gedžo, šta ti je tu nejasno?
Koliko god da naši ljudi žele da postanu deo takve evrope (BMW, Bayer i slično), neko im ne dozvoljava.
Nije valjda da im to Rusi brane.
benedykt benedykt 12:22 01.03.2022

Re: slavno

Milan Novković


Al dobro, Kharkiv je opkoljen i u fazi su sitnog čišćenja nacista, Mariupol je opkoljen al tamo su hard-core nazi Azovci, dok ih je 60K u sredini de-facto opkoljeno, al tu su Nazi u manjini, plus ovi Ruski pajtosi, oko njih je za očekivati Alaksandra Makedonskog i novu Ukrajinsku vladu.

Kaže se inače Harkov na srpskom gosn Milanče pod jedan a pod dva to je grad sa ubedljivo najbrojnijom ruskojezičnom populacijom u današnjoj Ukrajini. Znači i oni se svrstaše sad u te kao naciste na koje se kao takve sad ispaljuju GRAD rakete koje bukvalno oru sve po gradu, plus i avioni lupaju odozgo pa kao ko preživi neka priča.

Za to isto vreme gosn Milanče iz Londona ruskoga grada navija da se potamani ta nacistička gamad, dok mu iznad radnog stola visi karta Evroazijske unije… O tempora, o mores…
gvozden1 gvozden1 12:26 01.03.2022

Re: slavno

Orban i Rumunija ako se ne varam stali protiv njih

Do nekle.
Evo već Orbana kako nalaže ambasadorima da im prioritet bude da se Mađarska nikako ne uvuče u ovaj rat.
Ambasadorima, dakle diplomatski, politički ostaju neutralni.

Premijer mađarske Viktor Orban obratio se danas ambasadorima Mađarske i poručio da je primarni cilj da se spreči da ta zemlja bude "upletena" u rat Ukrajine i Rusije.


A sto je mogućuh ishoda da Ukrajina, sa drugom vladom (nije isključena mogućnost) sasvim lako pusti transport preko nje za Rusiju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:27 01.03.2022

Re: slavno

Neću.


Vazi.


Živeo.


Ziv bio!
softelectronics_e softelectronics_e 12:28 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
Milan Novković


Al dobro, Kharkiv je opkoljen i u fazi su sitnog čišćenja nacista, Mariupol je opkoljen al tamo su hard-core nazi Azovci, dok ih je 60K u sredini de-facto opkoljeno, al tu su Nazi u manjini, plus ovi Ruski pajtosi, oko njih je za očekivati Alaksandra Makedonskog i novu Ukrajinsku vladu.

Kaže se inače Harkov na srpskom gosn Milanče pod jedan a pod dva to je grad sa ubedljivo najbrojnijom ruskojezičnom populacijom u današnjoj Ukrajini. Znači i oni se svrstaše sad u te kao naciste na koje se kao takve sad ispaljuju GRAD rakete koje bukvalno oru sve po gradu, plus i avioni lupaju odozgo pa kao ko preživi neka priča. Za to isto vreme gosn Milanče iz Londona ruskoga grada navija da se potamani ta nacistička gamad, dok mu iznad radnog stola visi karta Evroazijske unije… O tempora, o mores…

Ali!
Zbog čega je greh zgaziti naciste?
Zašto Milanu stavljaš u usta ono što nije rekao?
Zar ti nisi protiv toga da se nacisti poraze?
Te, ne najmanje važno, zašto se trudiš da diskredituješ Milana navodeći mesto njegovog življenja?
Zar London nije dostojan da se u njemu živi?
gedza.73 gedza.73 12:30 01.03.2022

Re: slavno


softelectronics_e
Koliko god da naši ljudi žele da postanu deo takve evrope (BMW, Bayer i slično), neko im ne dozvoljava.

Ko je nama zabranio da naša administracija i birokratija rade bolje i agilnije?
Ko je nama zabranio da nam pravosuđe bude nezavisnije?
Ko nam je zabranio da nam obrazovanje bude bolje?

Gde ti sistemi bolje funkcionišu i bolje rade ono za šta su namenjeni? U Rusiji ili EU?

Dopuštam da nisam u pravu ali pod uslovom da svako ko kupuje na primer auto, mobilni telefon ili šta god bira ne obraćajuči pažnju na funcionalnost, troškove održavanja i dužinu eksploatacije.

Eto ja sam siguran da kod dobrog broja ljudi nije odlučujući faktor kod takve neke kupovine rusko bratstvo nego nemačka pouzdanost ili italijanski dizajn.
Colin_bgd Colin_bgd 12:35 01.03.2022

Re: slavno

Al dobro, Kharkiv je opkoljen i u fazi su sitnog čišćenja nacista, Mariupol je opkoljen al tamo su hard-core nazi Azovci, dok ih je 60K u sredini de-facto opkoljeno, al tu su Nazi u manjini, plus ovi Ruski pajtosi, oko njih je za očekivati Alaksandra Makedonskog i novu Ukrajinsku vladu.

Bre, bolje da ti crvi bukvalno izjedu mozak iznutra, racionalniji bi bio, nego ove fejsbuk teorije zavere da ti kolaju po nominalno zdravim neuronima... Nema leka za ovo...
gedza.73 gedza.73 12:37 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
A sto je mogućuh ishoda da Ukrajina, sa drugom vladom

Sa ruskom vladom? Moguće da im uture nekog beloruskog poslušnika. Opet ti ostaje EU između tebe i njih. Pa se ponavaljam ali mali smo, nemamo ni jednog sponzora niti saveznika (zakasnili, pogrešno odabrali, <povoljirazlog> ) tako da si opet u problemu. Ne samo voćari nego i transporteri. Uzmi da jedan deo njih nema euro 5 i euro 6 kamione (jer nije bilo toliko bitno za transport na IStok) ali da imaš ljudi koji su kupili na lizing nove kamione. Onda moraju da uzimaju ili italijanske prikolice (pa pare od tehničkog i rentiranja ide Italijanim) ili da podmićuju kako bi dobili dovzole a onda počinje guranje za ture na našem tržištu, obaranje cene transporta, odlazak šofera... Naravno u Njemačku jer niko neće da vozi kamion u Rusiji.

Pa u ostalim oblastima od energenata i ukrajinskog gvožđa što povlači još povećanja cena... Kažem ja samo konopče.

Mis'im neće baš da bude katastrofa (mada je veća verovatnoća od nuklearnog udara) ali previše često gubimo i ono malo mrvica koje teško skupimo.

Dobra stvar u svemu je kako nuklearkama neće moći da napadnu Rusiju
Tih par minuta razlike u slučaju opšteg zvekete značiće celom svetu baš puno
benedykt benedykt 12:40 01.03.2022

Re: slavno

softelectronics_e
benedykt
Milan Novković


Al dobro, Kharkiv je opkoljen i u fazi su sitnog čišćenja nacista, Mariupol je opkoljen al tamo su hard-core nazi Azovci, dok ih je 60K u sredini de-facto opkoljeno, al tu su Nazi u manjini, plus ovi Ruski pajtosi, oko njih je za očekivati Alaksandra Makedonskog i novu Ukrajinsku vladu.

Kaže se inače Harkov na srpskom gosn Milanče pod jedan a pod dva to je grad sa ubedljivo najbrojnijom ruskojezičnom populacijom u današnjoj Ukrajini. Znači i oni se svrstaše sad u te kao naciste na koje se kao takve sad ispaljuju GRAD rakete koje bukvalno oru sve po gradu, plus i avioni lupaju odozgo pa kao ko preživi neka priča. Za to isto vreme gosn Milanče iz Londona ruskoga grada navija da se potamani ta nacistička gamad, dok mu iznad radnog stola visi karta Evroazijske unije… O tempora, o mores…

Ali!
Zbog čega je greh zgaziti naciste?
Zašto Milanu stavljaš u usta ono što nije rekao?
Zar ti nisi protiv toga da se nacisti poraze?
Te, ne najmanje važno, zašto se trudiš da diskredituješ Milana navodeći mesto njegovog življenja?
Zar London nije dostojan da se u njemu živi?

Što bi rek’o pokojni Sava iz Kikinde… Licimuri…
gvozden1 gvozden1 12:46 01.03.2022

Re: slavno


Sa ruskom vladom

Da, zovi je i tako.

Najgrublje, pobeda Rusije znači otprilike, Ukrajina neutralna, vlada ne antiruska, Rusija učesnik i faktor u međunarodnoj politici.

Poraz otprilike, Rusija marginalizovana, bez uticaja na međunarodnu politiku povlači vojsku iz Ukrajine, ostaje ova antiruska vlada.


Pobeda odgovara Srbiji, poraz ne (to valjda ne treba obrazlagati)

I šta bi ti voleo da se desi, da Rusija pobedi ili da bude poražena?
maksa83 maksa83 12:47 01.03.2022

Re: slavno

Zašto Milanu stavljaš u usta ono što nije rekao?

Čekaj pa zar nismo rekli da je to okej i skroz normalno? Ono, nisi rekao al' si mislio.
Kako sad to nekad može nekad ne može?

Sve ovo postaje jako komplikovano.
Milan Novković Milan Novković 13:00 01.03.2022

Re: slavno


Neues aus der Nachbarschaft
Aj dobro, znam da nećeš mnogo pročitati, a i sad si u poslu vežbanja verbalnih doskočica i munjevitih obrazaca, al možda kasnije ... a i ne košta mnogo pisanje komentara, plus nije samo za tebe


Ma ono boldovano je glupo koliko je smesno - a i obrnuto.

Nisam ja Charlie da se koncentrisem na autora prvo. Procitao tekst i vidim da je neko baljezganje. Rekoh vec da sam bio potaknut tim tvrdnjama tamo i ovim sto sire blogokolege pa sam pogledao koji su ti nacisti koji vec godinama vladaju Ukrajinom. I ispostavilo se da je informacija netacna. Racunam da je trully big autor to trebao da proveri pre neko je napisao tekst.


Dakle tekst nije baljezganje, al da te ne gnjavim ...

Prvo, veliki deo, bitna većina je iz knjige.

To mu je treće izdanje te knjige, uz modifikacije, od 197x godine. Po prvom izdanju, pošto je bolje izanalizirao US poteze od inicijatora poteza, su mu "uvrnuli" ruku da im "pojasni" budućnost.

Gomilu toga imaš u knjizi - The Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives Kindle Edition - Zbigniew Brzezinski - dal 1997, imaš i US poimanju Ukrajine, ... ako si čuo za Makijavelijeve opcije:

"... U.S. strategists have preferred Machiavelli’s third option: To leave the defeated adversary nominally independent but to rule via client oligarchies. President Jimmy Carter’s national-security advisor Zbigniew Brzezinski referred to them as “vassals,” in the classical medieval meaning of demanding loyalty to their American patrons, with a common interest in seeing the subject economy privatized, financialized, taxed and passed on to the United States for its patronage and support, based on a mutuality of interest against local democratic assertion of nationalisticself-reliance and keeping the economic surplus at home to promote domestic prosperity instead of being sent abroad...."

Pa imaš Wolfowitz Doctrine, ona je formalnio definisala poslednjih 30 godina.

Pa imaš Extending Russia - Competing from Adantageous Grounds - RAND Corporation za US vojsku, videćeš (samo 350 stranica, al možeš baz sadržaj da prelistaš

... i svi ovi ostali su bar pomalo učili i od Hudsona

Jbg, ako nećeš po autorima ne znam šta konkretno hoćeš onda (nije Emsi rekao to što ti kažeš, on ne zna ništa o voim temama iako prečesto ima dobar instinkt, pa tako veruje nekim autorima i kad lupetaju, a ne veruje nekima i kad pišu ok)

Hoćeš po CNNu?

Ok, evo zašto ja idem tamo ponekad (pojednostavljeno, ako smeta pojednostavljenje ja mogu da proširim): oni su WEF mouthpiece, WEF ti je uglavnom old-Europe money/aristokratija (njihov milion dolara je mnogo ubojitiji od Gejtsovih stotina miliona pošto kontrolišu mnoge druge poluge vlasti), Nemci su u toj bratiji nešto moćniji od ostalih i iako WEF uglavnom koriste delove US deep gov kao poluge delovanja neće napraviti dramatičnu štetu Nemačkoj ... i po jačini CNN "izraza" (videćeš, nije sada frenetičan ni približno koliko ume da bude) ja šacujem kako balansiraju svoje neocon ideje vs Nemačkog rizika i strategija ...

... na primer




gedza.73 gedza.73 13:11 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
I šta bi ti voleo da se desi, da Rusija pobedi ili da bude poražena?


Po meni obično bude ovako. Mađarska i Rumunija prate EU. Rusija pobedi i sigurno popravlja odnose sa Mađarskom i Rumunijom jer su u EU.

Rusija pobedi, tebi put ka Ukrajini ostaje zatvoren preko EU. Neće možda da bude zvanično nego sa nekim 'objektivnim' okolnostima koje će da ti otežaju život dok se ne predaš.

Zašto? Zato što ne shvatamo da smo mi mali, da smo u Evropi među NATO zemljama i nismo Rusija koliko god želeli da budemo a da iza Eu zemalja stoji NATO.

Meni geostrateške analize sa nuklerkama i antifašističkim uništavanjem nacista dok istovremeno gajiš svoje naciste kao nevene na mesečini ne piju vodu. Ponovo kažem kako razumem potrebu da neko podreže krila Americi ali ni ujedinjenje Nemačke sa Rusijom mi nije nešto srcu drago s bozirom na našu skorašnju istoriju. A i pređašnju sa KuK.

Posebno mi ne pije vodu mantra o pravoslavlju i litijama jer smo mi narodi (Rusi, Srbi, Crnogorci) koji su najviše sami sebi uništili pravoslavlje bez da im je bilo ko šta od Evrope nametao. Sami smo rušili crkve, sami smo ubijali sveštenike. Sad odlazimo u drugu krajnost opet nespojivu sa srpkim identitetom u istoriji gde veru propovedaju oni isti koji su je samo pre neku godinu nazivali primitivizmom.

iskren odgovor na tvoje pitanje je da ne znam. Za nas ne valja kako god okreneš.

Moram da kažem kako je za mene jedan mali klinac učinio više nego svi mi ovde zajedno. jesam pristrasan, priznajem, ali mom sinu su mnogi rekli kako su promenili sliku o Srbiji na bolje pričajući sa njim. To je meni mnogo više patriotski nego naša talambasanja za i protiv Rusije.
Doduše Italijani ga gledaju kao svog ('ti si naš brat sa Severa') al' sam eto malkice ponosan na njega.

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:12 01.03.2022

Re: slavno

ispaljuju GRAD rakete koje bukvalno oru sve po gradu,






E pa ovo je bila samo jedna, svesno jutros lansirana na taj trg.
Znaš pozadinu priče?
benedykt benedykt 13:17 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Zašto Milanu stavljaš u usta ono što nije rekao?

Čekaj pa zar nismo rekli da je to okej i skroz normalno? Ono, nisi rekao al' si mislio.
Kako sad to nekad može nekad ne može?

Sve ovo postaje jako komplikovano.

Ma ne, pod tim kao sitnim čišćenjem od tih kao nacista i to uzmi me Bože u Harkovu se valjda podrazumeva valjda nešto sasvim drugo a ne oranje po gradu i tamanjenje svakoga ko se zatekao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme, a gosn Milančetu za to vreme da neko samo malčice uprlja jednu nogavicu na pantalonama bi bilo… Jaooooo šta mi ovo rade zlotvori, pa ja ne mogu da verujem… Što reče pokojni patrijarh Pavle, budimo ljudi iako smo Srbi…
alselone alselone 13:19 01.03.2022

Re: slavno

Znaš pozadinu priče?

Ja ne znam.
gvozden1 gvozden1 13:23 01.03.2022

Re: slavno


iskren odgovor na tvoje pitanje je da ne znam

Makar je iskreno.

Kad je pitanje jednostavno, kad je nesporno šta ide u korist tvoje države, a šta na njenu štetu, a ti imaš problem da na njega odgovoriš, trebalo bi da se zapitaš o svojim sudovima.

Nije normalno, patološki je, izdajnički je, upotrebi bilo koji jak izraz nećeš pogrešiti, ako Srbin kaže, voleo bih da se desi ishod koji je štetan po Srbiju.

Čak i dilema oko toga je nenormalna.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:26 01.03.2022

Re: slavno

alselone
Znaš pozadinu priče?

Ja ne znam.


Ma na tom trgu su neki lokalni Azovci u Harkovu ili već tako neka slična bratija danas planirala kao neki miting. Ono plavo žuto što se vidi je neka šatra koja im je ovih dana služila za upis dobrovoljaca.
Jutros su im Rusi ovom raketom saopštili da miting nije odobren od strane dolazećih vlasti.

Ima snimak udarca na netu. I uglavnom se ljudi zajebavaju na račun ruske preciznosti pošto je ta šatra ostala da stoji i posle eksplozije, doduše pomalo nakrivljena.
softelectronics_e softelectronics_e 13:27 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Zašto Milanu stavljaš u usta ono što nije rekao?

Čekaj pa zar nismo rekli da je to okej i skroz normalno? Ono, nisi rekao al' si mislio.
Kako sad to nekad može nekad ne može?

Sve ovo postaje jako komplikovano.

Na pravom si tragu, pa da ti pomognem.
Dakle, kada su u pitanju naši, onda je sve dozvoljeno, a kada nisu u pitanju naši, onda to sve nije dozvoljeno.
Jednostavno.
Vidiš kako sam vispren i šta se sve za dva sata (moja) gledanja CNN nauči.

gedza.73 gedza.73 13:30 01.03.2022

Re: slavno

Nije normalno, patološki je, izdajnički je, upotrebi bilo koji jak izraz nećeš pogrešiti, ako Srbin kaže, voleo bih da se desi ishod koji je štetan po Srbiju.

E ovako formulisano sam bliži mišljenju da srpskim interesima šteti ako budemo uz Rusiju. Jer biti uz Rusiju nam pravi problem ceo vek. Od sistema koji pokušavamo da preslikamo do savezništva koje je vrlo nesigurno. Al' ako većina opet smatra kako treba da budemo ruska gubernija odnosno balkanska sovjetska republika i da ponovo 'nesvrstano' branimo svojetski imperijalizam ja neću da vam stojim na putu.
Samo bih voleo da mi nađeš nekog četnika u Rusiji u komšiluku Mire Marković.

p.s. Ako budeš naveo veta to još uvek ne znamo da li je ili nije plaćeno NIS-om i da li će sada posle ove agresije Putin da se drži principa da vetom zabranjuje separatizam ili da podržava pravo naroda na samoopredeljenje. On će da koristi presedan Kosova a Evropa će da zabranjuje ratom u Ukrajini Republiku Srpsku.

Pa ti sad nađi povoljan ishod po Srbiju.


softelectronics_e softelectronics_e 13:33 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73

softelectronics_e
Koliko god da naši ljudi žele da postanu deo takve evrope (BMW, Bayer i slično), neko im ne dozvoljava.

Ko je nama zabranio da naša administracija i birokratija rade bolje i agilnije?
Ko je nama zabranio da nam pravosuđe bude nezavisnije?
Ko nam je zabranio da nam obrazovanje bude bolje?

Gde ti sistemi bolje funkcionišu i bolje rade ono za šta su namenjeni? U Rusiji ili EU?

Dopuštam da nisam u pravu ali pod uslovom da svako ko kupuje na primer auto, mobilni telefon ili šta god bira ne obraćajuči pažnju na funcionalnost, troškove održavanja i dužinu eksploatacije.

Eto ja sam siguran da kod dobrog broja ljudi nije odlučujući faktor kod takve neke kupovine rusko bratstvo nego nemačka pouzdanost ili italijanski dizajn.

Gospodine Gedžo!
Evo, ja bih, kada bi se mene pitalo, našu državu odmah učlanio u evropsku uniju.
Šta mi teško.
Kuda svi Turci, tu i mali Mujo.
Eeee, ali nas oni neće.
A oni znaju zašto.
Dakle, nije do nas.
Pa primili su Hrvatsku, Bugarsku, Rumuniju itd.
Šta je bilo problem da prime i nas.
Prema tome, time ne bi trebalo mnogo da se zamajavamo.
Primiće nas kada oni budu hteli kakvi god mi tada bili.
Ako oni budu hteli.
Što se nas tiče, tu si u pravu, imamo mi previše posla, ne primili nas oni nikada u uniju.
Pre svega mislim, kada pomenem mnogo posla, na čišćenje đubreta i govana.
softelectronics_e softelectronics_e 13:35 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73
Nije normalno, patološki je, izdajnički je, upotrebi bilo koji jak izraz nećeš pogrešiti, ako Srbin kaže, voleo bih da se desi ishod koji je štetan po Srbiju.

E ovako formulisano sam bliži mišljenju da srpskim interesima šteti ako budemo uz Rusiju. Jer biti uz Rusiju nam pravi problem ceo vek. Od sistema koji pokušavamo da preslikamo do savezništva koje je vrlo nesigurno. Al' ako većina opet smatra kako treba da budemo ruska gubernija odnosno balkanska sovjetska republika i da ponovo 'nesvrstano' branimo svojetski imperijalizam ja neću da vam stojim na putu.
Samo bih voleo da mi nađeš nekog četnika u Rusiji u komšiluku Mire Marković.

p.s. Ako budeš naveo veta to još uvek ne znamo da li je ili nije plaćeno NIS-om i da li će sada posle ove agresije Putin da se drži principa da vetom zabranjuje separatizam ili da podržava pravo naroda na samoopredeljenje. On će da koristi presedan Kosova a Evropa će da zabranjuje ratom u Ukrajini Republiku Srpsku.

Pa ti sad nađi povoljan ishod po Srbiju.



Jok!
Nisi na dobrom tragu što se tiče separatizma.
Ukrajina će ostati celovita.
gvozden1 gvozden1 13:38 01.03.2022

Re: slavno

Jer biti uz Rusiju nam pravi problem ceo vek

Za razliku od biti uz.....
pa onda još sto krugova.

Imaš situaciju koja ti je servirana, nema filozofije mnogo, ako pobedi Rusija tvoje jabuke će se prodavati, ako izgubi truliće.

Biraj, kad si već o jabukama počeo.

Znaš, i meni je žao što je realnost takva da je svet surov, i ja bih voleo da funkcioniše na principima humanosti, i ja bih tad pričao o jadnim Ukrajincima i njihovim krevecima, ali ne mogu da budem budala koja ne prihvata surovost, na svoju štetu.

Žao mi je Ukrajine, ali mi je više stalo do Srbije.
Ako neko mora da pukne, izvinite Ukrajinci, ali ja bih voleo da puknete vi a ne Srbija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:42 01.03.2022

Re: slavno

Ako neko mora da pukne, izvinite Ukrajinci, ali ja bih voleo da puknete vi a ne Srbija.


Ma meni se čini da mi pucamo kako god da okreneš.

Al dobro, bar smo na sranja navikli. Gotovo, pomirio sam se. Ništa od mirne poslednje trečine života :)
gvozden1 gvozden1 13:54 01.03.2022

Re: slavno

Ma meni se čini da mi pucamo kako god da okreneš

Ima raznih pucanja.

U slučaju ruskog poraza, a što otprilike znači eliminaciju Rusije uz bilo kakvog uticaja u Evropi, apsolutnu dominaciju "zapada" zapravo, on bi postao jedini ko se pita, a to za Srbiju znači, devedesete.
Diktati i ispunjavanje dikrata.

U slučaju ruske pobede, šta god to značilo, postojaće neka protivteža zapadu, a to je za Srbiju već manje pucanje.
benedykt benedykt 13:57 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
alselone
Znaš pozadinu priče?

Ja ne znam.


Ma na tom trgu su neki lokalni Azovci u Harkovu ili već tako neka slična bratija danas planirala kao neki miting. Ono plavo žuto što se vidi je neka šatra koja im je ovih dana služila za upis dobrovoljaca.
Jutros su im Rusi ovom raketom saopštili da miting nije odobren od strane dolazećih vlasti.

Ima snimak udarca na netu. I uglavnom se ljudi zajebavaju na račun ruske preciznosti pošto je ta šatra ostala da stoji i posle eksplozije, doduše pomalo nakrivljena.

Kako da ti objasnim gledam omanju planinu snimaka te kao fol preciznosti, samo nemam vremena a ni živaca da to postavljam jer su video snimci u pitanju. Samo da te podsetim da je upotreba nečega kao što su BM-21 Grad višeraketni sistemi zabranjena, tj potpada pod Convention on Clustet Munitions koju imaš na sajtu UN gde ti kažu…
The Convention on Cluster Munitions (CCM) prohibits under any circumstances the use, development, production, acquisition, stockpiling and transfer of cluster munitions, as well as the assistance or encouragement of anyone to engage in prohibited activities.

Naravno sada smo kognitivnom disonancom došli i do Azova usred Harkova, tj gde god vidiš oranje a ti Azov posadi jer Azov je propagandnom ispiranju mozga blagoradan pa će um opravdanjem onoga što vidi i da nagradi. Koliko shvatam tebi je kao ok i to potpuno potamaniti tako te ljude tamo samo zato jer su istakli ukrajinsku zastavu i upisivali dobrovoljce. Valjda je sve sem bacanja cveća na ruske tenkove zabranjeno. Da pogađam, isto tako bi mislio da su 1999. usred bela dana to uradili u Srbiji jer se upisivali dobrovoljci i bila srpska zastava, tj dolazeće vlasti nisu odobrile miting ahahaha što sam nešto danaske baš duhovit…
loader loader 14:04 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73

Sami smo rušili crkve, sami smo ubijali sveštenike.


... "смо" рушили? Који "ми"?

Србији је 1944. војном силом и британско-совјетским договором наметнута комунистичка формација друштва. Србија се о томе није питала. Комунисти су на силу спроводили своју агенду, при чему се подразумевао и масакр свештенства и цркве уопште. Уместо Бога постављена је Партија. Појединци су на разне начине индоктринирани идеологијом, а од стране силом наметнуте власти, те су извршавали агенду. Те појединце не можемо сврстати у "ми". То је као кад би неку колаборационистичку структуру у земљи, која је у функцији окупације, назвали "ми" и сва њена дела и поступке квалификовали као "наша", колективна, типична за укупни карактер народа. Дакле, нису Срби рушили цркве, убијали и малтретирали свештенство и вршили перманентну пропаганду међу становништвом како је религија штетна, представља заосталост, спречава развој социјалистичке заједнице... Дакле, никако се не може рећи - Ма, то смо ми сами себи урадили ... ми смо најгори, највећи непријатељи ми, сами себи, најлоповскији смо, најнеуређенији... Ова саморазарајућа мантра је индукована, опет од стране комуниста (који су силом наметнути српском народу, да не заборавимо) и део је укупне агенде "нове власти". Комунисти дакле нису Срби, већ поједини Срби који су на ове или оне начине преумљени и постали машина за уништавање српске нације. Део агенде је и то да се овакве констатације (које ја сада износим) морају сматрати великонационализмом и свим осталим што се уз то подразумева (а листом је негативно). Дакле, треба се оканити ове из не-српског извора индуковане мантре да су Срби сами рушили своје светиње, убијали свештенство. Треба у том смислу извршити детоксикацију, јер огромна већина је временом прихватила ту самониподаштавајућу и самосатанизујућу мантру. Нису та злодела против цркве радили Срби. То су радили комунисти који су претходно изведени из редова српског народа и преумљени: уместзо верници постали су атеисти, уместо да су припадници нације постали су наднационални, идеологија је стављена чак и изнад или ван породице, јер би прави комуниста потказао чак и члана породице уколико се овај не слаже са комунизмом, тачније - стављени су у добро планирану агенду која је супротна интересима самог српског народа. Да закључимо: нису та злодела чинили Срби, већ комунисти. Једноставно је.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:05 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
Ma meni se čini da mi pucamo kako god da okreneš

Ima raznih pucanja.

U slučaju ruskog poraza, a što otprilike znači eliminaciju Rusije uz bilo kakvog uticaja u Evropi, apsolutnu dominaciju "zapada" zapravo, on bi postao jedini ko se pita, a to za Srbiju znači, devedesete.
Diktati i ispunjavanje dikrata.

U slučaju ruske pobede, šta god to značilo, postojaće neka protivteža zapadu, a to je za Srbiju već manje pucanje.


Ja mislim da će Rusija biti eliminisana iz Evrope bez obzira na ishod ovog rata. Već je eliminisana.
Ja čak mislim da je to negde i njihova odluka da se samoeliminišu (bar u velikoj meri), odnosno da su svesno ukalkulisali tu cenu. Neće oni imati vremena i sredstava da se bakću Srbijom. Mogu eventualno neki veto da stave na nešto u SB UN ako to telo uopšte preživi.
Ali večina stvari neće ni ići do UN, pošto ćemo mi "dobrovoljno" na sve pristajati.
Što bi se reklo, pristajaćemo na "vansudska poravnanja" i još će se od nas tražiti da pričamo kako je to baš ono što smo želeli i kako smo mnogo srećni zbog toga.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:07 01.03.2022

Re: slavno

Naravno sada smo kognitivnom disonancom došli i do Azova usred Harkova, tj gde god vidiš oranje a ti Azov posadi jer Azov


Rekoh "neki lokalni Azovci u Harkovu ili već tako neka slična bratija" upravo svestan da to nije onaj Azov. Dakle vrlo sam pazio kako se izražavam.
Bar za one koji ne pate od kognitivne disonance :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:10 01.03.2022

Re: slavno

Koliko shvatam tebi je kao ok i to potpuno potamaniti tako te ljude tamo samo zato jer su istakli ukrajinsku zastavu i upisivali dobrovoljce.


E da i ovo. Udar je izvršen rano jutros, na snimku ne deluje da je bilo ljudi (miting je zakazan kasnije u toku dana) mada ne isključujem da je bilo žrtava.
Ja samo opisujem šta se desilo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:17 01.03.2022

Re: slavno

Kako da ti objasnim gledam omanju planinu snimaka te kao fol preciznosti


E i ovo :)
Ti si iz napisanog shvatio da ja hvalim rusku preciznost? Ili da kažem da ljudi na mreži hvale rusku preciznost?
benedykt benedykt 14:22 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
Naravno sada smo kognitivnom disonancom došli i do Azova usred Harkova, tj gde god vidiš oranje a ti Azov posadi jer Azov


Rekoh "neki lokalni Azovci u Harkovu ili već tako neka slična bratija" upravo svestan da to nije onaj Azov. Dakle vrlo sam pazio kako se izražavam.
Bar za one koji ne pate od kognitivne disonance :)

Mislim, ima li bilo ko od vas što ispirate usta sa Azovom uopšte pojma da je to bataljon tj maksimum maksimuma 1000 ljudi ali koliko shvatam oni se raspršili tako pa su sveprisutni tj i u Harkovu upisuju dobrovoljce baš oni, a ko drugi. Pobogu ljudi, to što se desilo je napad na civilno stanovništvo i kao takav podleže kasnijem krivičnom gonjenju. Sve dokle ti dobrovoljci nemaju pušku na liniji fronta ne smeš da pucaš na njih, sem ako si poslednji debil tj svesno ideš na zastrašivanje stanovništva takvim napadom…
softelectronics_e softelectronics_e 14:25 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
Ako neko mora da pukne, izvinite Ukrajinci, ali ja bih voleo da puknete vi a ne Srbija.


Ma meni se čini da mi pucamo kako god da okreneš.

Al dobro, bar smo na sranja navikli. Gotovo, pomirio sam se. Ništa od mirne poslednje trečine života :)

Poživio ti još polovinu!
Mislim da nema potrebe za malodušnost.
Odnosno, da se izrazim preciznije - nikada nema potrebe za malodušnost.
I sada, kada se malo odmaknem, oduševim se sam sobom ovom izrekom, kao što to reče negde ovde Tess1.
Jer je nama to suđeno.
Zašto bi nama bilo drugačije nego našim starima?
Šta je onda rešenje za svakog od nas pojedinačno?
Pa rešenje je trivijalno - glavu gore i ni po koju cenu ne odustajati od života.
Jer, život, upravo, bez obzira ko šta pričao na CNN ili BBC, čine male stvari.
Dok god tebi, meni, maksi, Gedži, Gvozdenu, mireli, mariopan, ... budu bile važne (te) male stvari, život ima smisla.
I sa blago uzdignutom glavom kako ne bi gledalo u pod.
A to da će od nas biti traženo da aplaudiramo onima koji nas biju, pa, makar, to nije ništa novo.
Taj koji nas bije neće biti veći zbog toga, niti mi manji.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:25 01.03.2022

Re: slavno

nask
Pogledajte komentare ispod videa.

Ako ti nije teško samo sažetak generalove pozicije. Jbg kad mi je taj francuski ko svahili. Na svahiliju barem znam par (horskih) pesama.

Ovo je izvod iz emisije koja traje oko sat vremena sa jaednom grupom učesnika.
Dečko pored generala je jedan od najbližih saradnika Melonšona (Jean-Luc Mélenchon) šefa ljevičarske partije Nepokorna Francuska (La France insoumise) i pozvan je u emisiju u sklopu predizborne predsedničke kampanje.
Jedno od pitanja, prilično kurvanjski postavljeno, je i situacija u Ukrajini. Dečko je osudio invaziju i citirao riječi ovog generala o evropskoj bezbjednosti, ranije rečene. Voditeljima se nije svidio citat i rekli su da to nije tačno što je rčeno u citau i da general nije tako mislio.
General je tad uzeo riječ, potvrdio to što je citirano i rekao da je njegov iskaz precizno predstavljen. Voditelji pokušali generalu objasniti da on baš i ne razumije geostategiju ali se on nije dao.
Rekao im da je NATO učestvovao u povećanju napetosti u Evropi i da nosi dobar dio odgovornosti za ovo današnje stanje. Takođe im rekao da je NATO pun karijerista, naročito njemačkih i holandskih koji dobro zarađuju a ništa ne rade i ne služe ničemu i samo gledaju da se takvom NATO-u produži vijek trajanja. Rekao da je padom berlinskog zida trebalo rasformirati NATO i potvrdio da je dato obećanje o neširenju prema istoku koje nije ispunjeno.
Iznio tvrdnju da NATO opasnost za Evropu jer preko njega Evropa delegira brigu o svojoj bezbjednosti nepouzdanom savezniku koji ima vrlo različite interese od Evrope i koji je do sada izdao dosta svojih saveznika.
General se zalaže za formiranje evropskih snaga bezbjednosti i povećanje vojno budžeta članica ali ne preko NATO-a i pod kišobranom Amerike.
Naravno, general je osudio invaziju Rusije na Ukrajinu.
Za pitanje o odnosu prema Rusiji sam rekao da je kurvanjski postavljeno jer se ovdje sve lijevo orijentisane partije prvo optuže da su prostaljinističke, da žele sovjetsko-ruske tenkove na pariskim ulicama, pa im onda postavljaju pitanje o odnosima sa Rusijom.
Komentare ispod videa može sasvim korektno prevesti Gugl i vidjet će te koliko ljudi je kivno na voditelje a koliko podržavaju generala i zahvaljuju mu se na iskrenosti koja je rijetka u javnom prostoru.
Ovdje je biografija generala.
Link
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:26 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
vrabac_onaj
Naravno sada smo kognitivnom disonancom došli i do Azova usred Harkova, tj gde god vidiš oranje a ti Azov posadi jer Azov


Rekoh "neki lokalni Azovci u Harkovu ili već tako neka slična bratija" upravo svestan da to nije onaj Azov. Dakle vrlo sam pazio kako se izražavam.
Bar za one koji ne pate od kognitivne disonance :)

Mislim, ima li bilo ko od vas što ispirate usta sa Azovom uopšte pojma da je to bataljon tj maksimum maksimuma 1000 ljudi ali koliko shvatam oni se raspršili tako pa su sveprisutni tj i u Harkovu upisuju dobrovoljce baš oni, a ko drugi.


Ne vredi izgleda ni kad se objasni :)
benedykt benedykt 14:28 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
Kako da ti objasnim gledam omanju planinu snimaka te kao fol preciznosti


E i ovo :)
Ti si iz napisanog shvatio da ja hvalim rusku preciznost? Ili da kažem da ljudi na mreži hvale rusku preciznost?

Ja samo znam šta vidim, a to je blagi užas ko god da je odgovoran za to. Zapamti, da su Amerikanci ovo radili 1999. ne bi bilo rasprave u kojoj se to ne bi potezalo i to danas 2022. Znači oru ali bukvalno, a plašim se da je ovo samo lagani peting za ono što sledi. Takođe ti ljudi na mreži su maloumnici, a pretpostavljam da je bilo i onih koji su isto tako hvalili američku “preciznost” 1999. Nisam zaboravio ta tri meseca, nadam se da nije niko i od vas…
vcucko vcucko 14:29 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
alselone
Znaš pozadinu priče?

Ja ne znam.


Ma na tom trgu su neki lokalni Azovci u Harkovu ili već tako neka slična bratija danas planirala kao neki miting. Ono plavo žuto što se vidi je neka šatra koja im je ovih dana služila za upis dobrovoljaca.
Jutros su im Rusi ovom raketom saopštili da miting nije odobren od strane dolazećih vlasti.

Ima snimak udarca na netu. I uglavnom se ljudi zajebavaju na račun ruske preciznosti pošto je ta šatra ostala da stoji i posle eksplozije, doduše pomalo nakrivljena.

I umesto da sačekaju da se ta bratija tu okupi pa onda da tresnu, oni na prazan trg.
Taman da ih upozore da se više ne skupljaju po trgovima, A opcija broj 1 je da ih okupiš što više na jednom mestu i odvojiš od resto naroda. Da ih lakše rokneš, a da se ne kriju iza civila.

Tugo moja
softelectronics_e softelectronics_e 14:33 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
vrabac_onaj
Kako da ti objasnim gledam omanju planinu snimaka te kao fol preciznosti


E i ovo :)
Ti si iz napisanog shvatio da ja hvalim rusku preciznost? Ili da kažem da ljudi na mreži hvale rusku preciznost?

Ja samo znam šta vidim, a to je blagi užas ko god da je odgovoran za to. Zapamti, da su Amerikanci ovo radili 1999. ne bi bilo rasprave u kojoj se to ne bi potezalo i to danas 2022. Znači oru ali bukvalno, a plašim se da je ovo samo lagani peting za ono što sledi. Takođe ti ljudi na mreži su maloumnici, a pretpostavljam da je bilo i onih koji su isto tako hvalili američku “preciznost” 1999. Nisam zaboravio ta tri meseca, nadam se da nije niko i od vas…

Izvini!
Koliko ti imaš godina?
Amerikanci nisu radili nešto 1999.
Jebote, ti se drogiraš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:37 01.03.2022

Re: slavno

Nisam zaboravio ta tri meseca, nadam se da nije niko i od vas…


Pa da sam zaboravio - nisam.
Nego, one noći kada je pogođen Generalštab bio sam na Slaviji, na ulici. Negde oko hotela Slavija. Ne mali komadi betona su padali sve do samog trga, više ka onom ćošku ka Nemanjinoj. Mogao sam da budem i malo niže. Mogao je neki komad betona da me zvekne u glavu. Mogao sam i da poginem ali nisam. Eto preživeo sam.
Jebiga, rat je sranje.

Posle toga sam sa ne jednim Amerom sedeo, jeo i pio u kafani.
Sve je to život (a ponekad i smrt).

EDIT:
Takođe ti ljudi na mreži su maloumnici, a pretpostavljam da je bilo i onih koji su isto tako hvalili američku “preciznost” 1999.


Aj još jednom da pokušam da objasnim. Sprdali su se sa ruskom preciznošću pošto je šator ostao da stoji (mada prilično nakrivljen).
nask nask 14:39 01.03.2022

Re: slavno

То су радили комунисти који су претходно изведени из редова српског народа и преумљени

То су радили нацисти који су претходно изведени из редова немачког народа и преумљени
То су радили фашисти који су претходно изведени из редова италијанског народа и преумљени
kad pukne tikva u RF
То су радили путинисти који су претходно изведени из редова руског народа и преумљени
То су радили ... који су претходно изведени из редова ... народа и преумљени

btw komunističi režim 1945. je srbima bio nametnut isto koliko nam je AV nametnut, pre njega Sloba i tako u krug. Krivi nam drugi. Alo bre dokle ćemo te pubertetlijske priče da vrtimo. Ili je sugestija da smo glup narod pa nas pet komunista prevelo u komunizam, ...,...,...

loader loader 14:43 01.03.2022

Re: slavno

btw komunističi režim 1945. je srbima bio nametnut isto koliko nam je AV nametnut


Видим, добро сте примили горе поменуту мантру.

Не само да је између та два (која помињете) велика разлика, већ је то сасвим неспојиво и није ни за какво поређење.

Комунистички режим је Србији наметнут силом, војно, уз невероватна каснија мирнодопска зверства да би се некако усадио.

Krivi nam drugi. Alo bre dokle ćemo te pubertetlijske priče da vrtimo. Ili je sugestija da smo glup narod pa nas pet komunista prevelo u komunizam, ...,...,...


То се не зове "криви нам други", већ војном силом окупиран народ који је тешким тортурама превођен у комунизам. Овде су упали партизани из Босне чим је надрла Црвена Армија, те је - војном силом - наметнуто то што ви зовете "пет људи". Да ли се овде неко због тога бунио? Јесте. Шта је с тим људима? Побијени, или пребегли у САД, Аустралију, Јужну Америку...

Дакле, Србија се није питала.


alselone alselone 14:43 01.03.2022

Re: slavno

Posle toga sam sa ne jednim Amerom sedeo, jeo i pio u kafani.


Ja sam upravo završio razgovor sa jednim i naravno da me je pitao šta vi kako vi oko ukrajine, imal kakije problema itd. reko što se nas tiče, ovo nas ne dotiče za sada, za promenu, i voleli bismo da tako i ostane a inače je total mess.
nask nask 14:44 01.03.2022

Re: slavno

Ovo je izvod iz emisije

Merci beaucoup. Merci sam narvno znao ali sam izguglao kako se piše boku. Hvala puno.
nask nask 14:47 01.03.2022

Re: slavno

Комунистички режим је Србији наметнут силом, војно, уз невероватна каснија зверства да би се некако усадио.

Od Indonežana, Portugalaca ili Butanaca?
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:51 01.03.2022

Re: slavno

alselone

Ja sam upravo završio razgovor sa jednim i naravno da me je pitao šta vi kako vi oko ukrajine, imal kakije problema itd. reko što se nas tiče, ovo nas ne dotiče za sada, za promenu, i voleli bismo da tako i ostane a inače je total mess.


Meni jedan moj Amer pre nekih petnaestak dana rekao otprilike: "Ma jsano ko dan, ovo je ruska Kubanska kriza. Valjda će se i sada u zadnjem momentu nači malo zdravog razuma kao i onda."
Prošle nedelje bio na odmoru, treba da se ćujemo danas ili sutra. Na zapadnoj obali je, sada još spava.
benedykt benedykt 14:54 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
Nisam zaboravio ta tri meseca, nadam se da nije niko i od vas…


Pa da sam zaboravio - nisam.
Nego, one noći kada je pogođen Generalštab bio sam na Slaviji, na ulici. Negde oko hotela Slavija. Ne mali komadi betona su padali sve do samog trga, više ka onom ćošku ka Nemanjinoj. Mogao sam da budem i malo niže. Mogao je neki komad betona da me zvekne u glavu. Mogao sam i da poginem ali nisam. Eto preživeo sam.
Jebiga, rat je sranje.

Odlično, meni pljuge spasile glavu tu noć, jer kada su pogodili Generalštab prvi put kod mene na gajbi, u kojoj sam tada živeo i koja je tu u kraju, se cela zgrada tresla a ja na kolenima bauljao da otvorim prozore da se ne polupaju. Krenem kao debil da vidim šta se desilo i skapiram da sam kratak sa pljugama i krenem da ih motam jer tada znaš i sam cigareta baš i nije bilo. Dok sam ja smotao, oni maloumnici opleli drugi put pa neki moji ortaci zamalo izginuli kada su krenuli da pomažu tj da vide ima li neko da je nastradao. U mom starom kraju na Čuburi ona raketa što je udarila u Marulićevoj tu mi super ortak jedva živu glavu izvukao tj proleteo samo kada je lupilo kroz prozor od siline udara. Nisam zaboravio niti ću ikada onaj zvuk kada raketa krene da zviždi dok leti na dole a ti misliš pravac u glavu te gađa, samo to…
gedza.73 gedza.73 14:56 01.03.2022

Re: slavno

softelectronics_e
Eeee, ali nas oni neće.
A oni znaju zašto.
Dakle, nije do nas.

Dobro, jesмо i ti i ja u pravu. Malo je do njih, malo do nas.
Pa primili su Hrvatsku, Bugarsku, Rumuniju itd.

Pogledaj na mapi zbog čega su primili brzopoteyno Bugarsku i Rumuniju. Iz istog razloga su nas bobmardovali. Pošli na Rusiju. Šta smo mi dobili osim što je nama razrušenja zemlja?
Jok!
Nisi na dobrom tragu što se tiče separatizma.
Ukrajina će ostati celovita.

Moguće da nisam. Ukrajinci će sigurno da se pomire sa ruskim tutorstvom. Tako su se pomirili sa sovjetskom nacionalizacijom i prisilnim otkupom pa čim su došli nacisti oni jedva čekali da se osvete. Živi bili pa videli. Reko' ja da su blogeri olako i prerano otpisali Đukanovića pa mi zalepili kako ja to želim ali neće da bude jer samo po vokaciji mrzitelj
vcucko vcucko 14:56 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
vrabac_onaj
Kako da ti objasnim gledam omanju planinu snimaka te kao fol preciznosti


E i ovo :)
Ti si iz napisanog shvatio da ja hvalim rusku preciznost? Ili da kažem da ljudi na mreži hvale rusku preciznost?

Ja samo znam šta vidim, a to je blagi užas ko god da je odgovoran za to. Zapamti, da su Amerikanci ovo radili 1999. ne bi bilo rasprave u kojoj se to ne bi potezalo i to danas 2022. Znači oru ali bukvalno, a plašim se da je ovo samo lagani peting za ono što sledi. Takođe ti ljudi na mreži su maloumnici, a pretpostavljam da je bilo i onih koji su isto tako hvalili američku “preciznost” 1999. Nisam zaboravio ta tri meseca, nadam se da nije niko i od vas…

Svesno izvrćeš stvar.

I te '99. svako ko je na ulici postavio sto i upisivao dobrovoljce (iskreno se ne sećam, ali aj' da vam verujem da je toga bilo?), valjda je bio svestan da je neko drugi to javio "gde treba". I da ga potencijalno dobija u vugla. Mani me civila, ko god je usred rata stavio traku na ruku (ne mora svastiku) i upisuje dobrovoljce (ovde ako je tako verujem i da deli lično naoružanje) više nije civil.

Druga je stvar intenzitet i operativni plan koji se sprovodi na terenu. U prevodu, verovatno je boleo tuki onog iz Aviana da troši Tomahawk ili šta već na nekog Peru iz komiteta koji se producira po trotoaru. Ponavljam, ako je takvih bilo (možda u onoj halabuci po mostovima, tamo je verovatno bilo svega i svačega).

Ovde šta sam imao zamerke na performans, imam jednu veliku i napisao sam to gore.
gedza.73 gedza.73 15:02 01.03.2022

Re: slavno

loader
gedza.73
Sami smo rušili crkve, sami smo ubijali sveštenike.

... "смо" рушили? Који "ми"?

Uglavnom su srpska i crnogorska prezimena. Po posleratnim zatvorima u Srbiji retko da imaš nekog Hrvata kao čuvara, onoga koji je vršio likvidacije civilnog stanovništva ili izvršioca komunističkih naređenja. A sve su to bili obučeni ruski poslušnici. Što danas i Ukrajini želimo. Slažem se sa tobom da su to bili Srbi i Crnogorci komunisti ali opet ne menja ono moje 'mi'.

Pa smo danas tu gde jesmo, nismo mi dovde došli odjednom i bez krivice zato što nas drugi mrze nego zato što smo imali političare fanatike zadojene ideologijom a te 'slepe' ljubavi se ni mi nismo odrekli samo smo je prilagodili 'pravoslavnom bratstvu'. Učinak po nas i buduće generacije aposlutno isti. Videćeš.
gedza.73 gedza.73 15:10 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
Žao mi je Ukrajine, ali mi je više stalo do Srbije.

Tu smo negde. Samo bih između Ukrajine i Srbije umetnuo 'baš me briga za ruske interese pa da navijam za njih'.
Imaš situaciju koja ti je servirana, nema filozofije mnogo, ako pobedi Rusija tvoje jabuke će se prodavati, ako izgubi truliće.


Neće. U stavri oće ali toliko otežano da bar trećini proizvođača, hladnjačara i transportera neće da se isplati pa će lančano da povuče pad cena na domaćem tržištu.
Znaš, i meni je žao što je realnost takva da je svet surov, i ja bih voleo da funkcioniše na principima humanosti

Ti i ja se slažemo u mogo čemu. Osim što u tom našem interesu ne vidim Rusiju. Ona te podržava sve dok vidi šansu da u slučaju neke gužve tu gužvu prebaci što dalje od svojih granica a po pravilu nama u avliju.

Nisu džaba zakuvavali sve ono oni (i Zapad i Rusija) ovde pre dve godine, ne smatram ja da su njihove službe blesave, ali bi im leglo kao kec na desetku da je bilo malo veće sranje kod nas kako bi Ukrajina prošla ispod radara.

aj će vidimo. Ja kažem kako ćemo da imamo više problema nego manje. U ovako krhkom stanju, na staklenim nogama u krizi samo Rusija može da nam pomogne. Pa da se nadamo.
gedza.73 gedza.73 15:22 01.03.2022

Re: slavno

Ne d'o Bog da Putin potegne ove naciste raketom na trgu (dobro, ove neće to su tamo neki njegovi, dobri su to nacisti, ruski, nisu oni loši)





milisav68 milisav68 15:23 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73

Pogledaj na mapi zbog čega su primili brzopoteyno Bugarsku i Rumuniju. Iz istog razloga su nas bobmardovali. Pošli na Rusiju.

Ma jok, platio im albanski narko lobi.
maksa83 maksa83 15:24 01.03.2022

Re: slavno

i krenem da ih motam jer tada znaš i sam cigareta baš i nije bilo

Neki drugi mesec bombardovanja, cigare se nabavljaju tako što znaš čoveka koji zna čoveka koji zna čoveka, izlazim na autobuskoj stanici u Novom Sadu, tu odmah tezga na kojoj su dva Rexona dezodoransa i veliki natpis:

CIGARETA NEMA I NE ZNAM GDE IH IMA

Nemošnevoleti Novi Sad.
gvozden1 gvozden1 15:29 01.03.2022

Re: slavno


Ja mislim da će Rusija biti eliminisana iz Evrope bez obzira na ishod ovog rata. Već je eliminisana.
Ja čak mislim da je to negde i njihova odluka da se samoeliminišu (bar u velikoj meri), odnosno da su svesno ukalkulisali tu cenu.

Moguće sasvim.
Ali ne i obavezno.
Čini se logičnim ali
Logičnim se činilo i pre par dana da će ovo biti pokušaj blic kriga, da Rusija mora da uradi ovo brzo ili nikako.

Sad je stvar već komplikovanija, ne napreduje, a čini se i da joj to nije cilj, da su drugačije računali nego što se nama činilo logičnim.

Tako može da bude i sa ovim delom naše logike, da će odjebati Evropu, da joj je to uračunato, a Srbija stvarno nije nešto što bi je od toga odvratilo, naravno.
Možda ima neki drugi plan.

Tako da je za nas dobra varijanta, ruska pobeda + naša greška u pretpostavkama.

gedza.73 gedza.73 15:29 01.03.2022

Re: slavno

milisav68
Ma jok, platio im albanski narko lobi

Al Bedžet Pacoli je sarađivao i sa Rusima. I to dobro sarađivao. tako da pre verujem da je bilo u interesu NATO-pakta (ne isključujem prljav novac, nisu oni gadljivi na njega)

Bedžet Pacoli nije bio tako uspešan biznismen kao sada. Bio je posrednik koji je pomagao u pranju novca ljudi kao što je Pavel Borodin i još nekoliko ministara i njihovih zamenika.

Borodin je uhapšen u Njujorku 2001, ali je oslobođen nakon što je ruska vlada platila garanciju od 5 miliona švajcarskih franaka. Slučaj protiv njega je zatvoren 2002. godine nakon što je Rusija odbila da obelodani ključne dokumente. Borodin je od 2000. državni sekretar Unije Rusija i Belorusija.

p.s.
Order of Honour (21 November 2011) - for his contribution to the establishment and development of the Union State and the expansion of Russian-Belarusian cooperation


gvozden1 gvozden1 15:32 01.03.2022

Re: slavno


Neka drugi mesec bombardovanja, cigare se nabavljaju tako što znaš čoveka koji zna čoveka koji zna čoveka,

Što se bre nisi javio, ja bio pun.
:)

Stvarno, to je bio period čestog odlaska u CG, dva puta sedmično.
Zbog posla, ne šverca.
Tamo bilo cigara kolko hoćeš.
alselone alselone 15:34 01.03.2022

Re: slavno

Stvarno, to je bio period čestog odlaska u CG


Čitam negde na portalu, kaže - Crna Gora zatvara svoje nebo za ruske avione.
gvozden1 gvozden1 15:39 01.03.2022

Re: slavno

alselone
Stvarno, to je bio period čestog odlaska u CG


Čitam negde na portalu, kaže - Crna Gora zatvara svoje nebo za ruske avione.

Majmumska politika.

To je Lavrov rekao, nisam ja :)

A stvarno je malo jadno.
Jasno, od toga niko pa ni Crna Gora ne očekuje nikakvu štetu po Rusiju, u pitanju je čista mali Mujo situacija, ali mora.

Gadno je kad te neko moćan primora da izigravaš malog Muju koji trčkara za Turcima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:41 01.03.2022

Re: slavno

alselone
Stvarno, to je bio period čestog odlaska u CG


Čitam negde na portalu, kaže - Crna Gora zatvara svoje nebo za ruske avione.


Ali zato:


Podaci Marin Trafika koje je pregledao CNBC pokazuju da se najmanje četiri superjahte u vlasništvu ruskih poslovnih lidera kreću prema Crnoj Gori i Maldivima od kada je najavljen širok spektar sankcija posljednjih dana.


Biće love od elitnog turizma!
milisav68 milisav68 15:44 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73

Al Bedžet Pacoli je sarađivao i sa Rusima. I to dobro sarađivao. tako da pre verujem da je bilo u interesu NATO-pakta

Pa šta ima veze što je sarađivao?

Platio i njima da ćute.

Nije to.

Obnovi gradivo.
benedykt benedykt 15:49 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1

Neka drugi mesec bombardovanja, cigare se nabavljaju tako što znaš čoveka koji zna čoveka koji zna čoveka,

Što se bre nisi javio, ja bio pun.
:)

Stvarno, to je bio period čestog odlaska u CG, dva puta sedmično.
Zbog posla, ne šverca.
Tamo bilo cigara kolko hoćeš.

Ja odma kada je krenulo kupio onu mašinicu i prazne pljuge sa filterom pa samo navlačim, a srećom bilo bez problema da se pazari duvana na motanje tipa Van Nelle. I posle kažu da su cigarete pogubne po zdravlje a meni glavu spasile tada…
gedza.73 gedza.73 15:55 01.03.2022

Re: slavno

Pa šta ima veze što je sarađivao?

Umiljato jagnje dve sise sisa.
Obnovi gradivo.

Gledao kad je bilo na tv-u.

Jedan sam gledao kod Kusturice u bioskopu. Samo se čuje zvuk, niko ne progovara. Scena kad italijanski vojnici na Kosovu koji čuvaju pravoslavni manastir skidaju oružje ispred crkve, skidaju kape pa se preksrte i ulaze u crkvu je vanvremenska.







I 25 monaci che vivono a Decani, un monastero costruito nella prima metà del trecento, con un candelabro forgiato con le armi dei cavalieri serbi sconfitti nella battaglia di Kosovo Polije, alla fine di quel secolo, su cui i serbi hanno costruito la loro epica, escono dalla proprietà solamente se scortati dai militari, gli italiani che da 13 anni assicurano loro la protezione 24 ore su 24 (anche in questo caso, il contingente è passato da 300 a 20 militari).

È per questo che i 25 monaci parlano l’italiano
La Stampa
benedykt benedykt 15:56 01.03.2022

Re: slavno

vcucko
benedykt
vrabac_onaj
Kako da ti objasnim gledam omanju planinu snimaka te kao fol preciznosti


E i ovo :)
Ti si iz napisanog shvatio da ja hvalim rusku preciznost? Ili da kažem da ljudi na mreži hvale rusku preciznost?

Ja samo znam šta vidim, a to je blagi užas ko god da je odgovoran za to. Zapamti, da su Amerikanci ovo radili 1999. ne bi bilo rasprave u kojoj se to ne bi potezalo i to danas 2022. Znači oru ali bukvalno, a plašim se da je ovo samo lagani peting za ono što sledi. Takođe ti ljudi na mreži su maloumnici, a pretpostavljam da je bilo i onih koji su isto tako hvalili američku “preciznost” 1999. Nisam zaboravio ta tri meseca, nadam se da nije niko i od vas…

Svesno izvrćeš stvar.

I te '99. svako ko je na ulici postavio sto i upisivao dobrovoljce (iskreno se ne sećam, ali aj' da vam verujem da je toga bilo?), valjda je bio svestan da je neko drugi to javio "gde treba". I da ga potencijalno dobija u vugla. Mani me civila, ko god je usred rata stavio traku na ruku (ne mora svastiku) i upisuje dobrovoljce (ovde ako je tako verujem i da deli lično naoružanje) više nije civil.

Druga je stvar intenzitet i operativni plan koji se sprovodi na terenu. U prevodu, verovatno je boleo tuki onog iz Aviana da troši Tomahawk ili šta već na nekog Peru iz komiteta koji se producira po trotoaru. Ponavljam, ako je takvih bilo (možda u onoj halabuci po mostovima, tamo je verovatno bilo svega i svačega).

Ovde šta sam imao zamerke na performans, imam jednu veliku i napisao sam to gore.

Ma niko nije upisivao 1999. dobrovoljce na ulici ali zamisli da jeste i da su oni idioti odozgo rešili da to bombarduju. Ajd budi iskren pa reci. Tako da, mrzeo sam Miloševića i srcem i dušom ali tada je on za mene bio predsednik moje države koju neki maloumnici zaprašuju bombama za sve pare. Ista priča potpuno i tada i sada ma koliko se tebi to ne sviđalo, tj one budale nama Kosovo da otcepe a ovi sada deo Ukrajine, sa sve istom pričom tj oni tada da smo mi Srbi stoka varvarska i treba nas žicom ograditi a ovi sada da su Ukrajinci nacistička pogan koju treba denacifikovati…
gvozden1 gvozden1 15:56 01.03.2022

Re: slavno

I posle kažu da su cigarete pogubne po zdravlje a meni glavu spasile tada…

Cigarete su božiji dar.

Malo je zaboravljeno, ali praksa je bila da se volovi nikako ne daju da s njima radi nepušač.
On samo tera, ne staje, a pušač sedne, pa dok izvadi duvankesu, smora, zapali, ispuši ko čovek, volovi se odmore.

Koliko li je samo ljudskih i volovskih života spasila ta rajska biljka :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:19 01.03.2022

Re: slavno

Nešto razmišljam, stvarno mi nije jasno što su u poslednjih nekoliko dana svi nešto iznenađeni.

Evo, na "putinovoj propagandi" vrlo jasno rekli još 20. decembra.

Russia promises military response to any further NATO expansion

Pa unutra kaže:


Speaking to Rossiya 24 TV on Monday, Konstantin Gavrilov, the head of the Russian delegation to the Negotiations on Military Security and Arms Control in Vienna said Washington was obliged to engage in a dialogue with Moscow on security guarantees for the sake of peace on the continent, whether officials wanted it or not.

“The conversation must be serious, and everyone in NATO is well aware, despite all the power and strength, that it is necessary to take concrete political actions, otherwise the alternative is a … military response from Russia,” he explained.

Gavrilov’s comments came shortly after Moscow issued two documents, one for NATO and the other for US officials, requesting a wide range of assurances it said were aimed at enhancing the security of all parties.


Ljudi sračunali i odlučili. Kakve god da su posledice izgleda da su spremni da ih snose.
crossover crossover 17:30 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Ок, сила бога не моли, али чему онда моралисање око отимања делова територије

Gde si video moralisanje? Bukvalno si ga izmislio pošto ja izbegavam te vrednosne sudove i mislim da je bilo kakvo moralisanje u ovoj situaciji sviranje kurcu, a što sam i već rekao.


Нисам га измислио, рекао си овде, цитирам: "otkinemo dva komada teritorije". Откинути неком комад територије, по мом схватању, значи да је то урађено на подмукао и преваран начин, противзаконито и против воље локалног становништва.

Да си рекао: народ Донбаса је на референдуму већински гласао за отцепљење и независност, и кроз демократску процедуру, примењујући принцип uti possidetis, остварио своје право на самоопредељење, то би био вредносно неутралан исказ. :)
benedykt benedykt 17:31 01.03.2022

Re: slavno

gvozden1
I posle kažu da su cigarete pogubne po zdravlje a meni glavu spasile tada…

Cigarete su božiji dar.

Malo je zaboravljeno, ali praksa je bila da se volovi nikako ne daju da s njima radi nepušač.
On samo tera, ne staje, a pušač sedne, pa dok izvadi duvankesu, smora, zapali, ispuši ko čovek, volovi se odmore.

Koliko li je samo ljudskih i volovskih života spasila ta rajska biljka :)

Znaš šta mi nedostaje samo, onaj mekani sarajevski Marlboro ali dobro to je opšte mesto, a isto tako i onaj mekani kratki Lucky Strike što je bio početkom devedestih. Imaju sad Grci odličnu novu Kareliu u plavoj kutiji Excellence joj je naziv…
maksa83 maksa83 17:32 01.03.2022

Re: slavno

Malo je zaboravljeno, ali praksa je bila da se volovi nikako ne daju da s njima radi nepušač.

Če Gevara u svojoj Uradi Sam knjižici o gerilskom ratovanju ističe važnost cigarete kao nečeg što se deli i kruži i zbližava vojnike.
maksa83 maksa83 17:33 01.03.2022

Re: slavno

Да си рекао: народ Донбаса је на референдуму већински гласао за отцепљење и независност, и кроз демократску процедуру, примењујући принцип uti possidetis, остварио своје право на самоопредељење, то би био вредносно неутралан исказ. :)

E pa malo sam žurio, sušio mi se neki lepak...
benedykt benedykt 17:41 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
Nešto razmišljam, stvarno mi nije jasno što su u poslednjih nekoliko dana svi nešto iznenađeni.

Evo, na "putinovoj propagandi" vrlo jasno rekli još 20. decembra.

Russia promises military response to any further NATO expansion

Pa unutra kaže:


Speaking to Rossiya 24 TV on Monday, Konstantin Gavrilov, the head of the Russian delegation to the Negotiations on Military Security and Arms Control in Vienna said Washington was obliged to engage in a dialogue with Moscow on security guarantees for the sake of peace on the continent, whether officials wanted it or not.

“The conversation must be serious, and everyone in NATO is well aware, despite all the power and strength, that it is necessary to take concrete political actions, otherwise the alternative is a … military response from Russia,” he explained.

Gavrilov’s comments came shortly after Moscow issued two documents, one for NATO and the other for US officials, requesting a wide range of assurances it said were aimed at enhancing the security of all parties.


Ljudi sračunali i odlučili. Kakve god da su posledice izgleda da su spremni da ih snose.

Nisam zaista baš siguran da su očekivali ovakve posledice. Sinoć se oglasila i Rosavijacija i zamolila sve Ruse u inostranstvu da se vrate u Rusiju, a ekipa ruskih oligarha masovno prebacuje jahte na Maldive jer su im opcije za bilo šta drugo ograničene. Plus danas premijer Mišustin zabranio inostranim firmama da izlaze iz dilova tj učešća u ruskim kompanijama. Mislim, samo da si video pre eki dan lica ruske guvernerke i ministra finansija na sastanku u Kremlju, sve bi ti bilo jasno. Zaleteli su se i to gadno…
crossover crossover 17:46 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
Samo da te podsetim da je upotreba nečega kao što su BM-21 Grad višeraketni sistemi zabranjena, tj potpada pod Convention on Clustet Munitions koju imaš na sajtu UN gde ti kažu…


БМ-21 Град је оно што ми зовемо вишецевни бацач ракета (ВБР), на западу то зову multiple launch rocket system (MLRS), и то оруђе имају буквално све војске на свету. ВБР-ови имају десетак врста бојевих глава, једна од њих је и касетна муниција.

Ово што се види на снимку није експлозија касетне муниције већ обичне и најчешће фрагментационе (распрскавајуће), погледао сам и видео снимак на реддиту, тамо се још боље види. Касетна муниција је оно што је нато бацао у Кнеза Милоша, на пијаци у Нишу, у околини Ђаковице, на Кошарама... Експлозија касетне муниције потпуно другачије изгледа од ове у Харкову као и последице које оставља, и тешко може да се помеша са ефектима обичног распрскавајућег зрна.
mlatisa mlatisa 17:49 01.03.2022

Re: slavno

Cena konzerve piva od pre neki dan i ova nova od danas…

Жалосно је што неко ко толико пише не зна да чита.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:50 01.03.2022

Re: slavno

Zaleteli su se i to gadno…


Ako je tako, onda i ne zaslužuju ništa bolje od toga da puknu. Štono kažu "što se kurčiš kad ne znaš da letiš...".

Samo nešto sumnjam, evo da su mene pitali ja bih im odmah rekao da će tako da bude. A biće da tamo sede i neki upućeniji od mene.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:55 01.03.2022

Re: slavno

crossover
benedykt
Samo da te podsetim da je upotreba nečega kao što su BM-21 Grad višeraketni sistemi zabranjena, tj potpada pod Convention on Clustet Munitions koju imaš na sajtu UN gde ti kažu…


БМ-21 Град је оно што ми зовемо вишецевни бацач ракета (ВБР), на западу то зову multiple launch rocket system (MLRS), и то оруђе имају буквално све војске на свету. ВБР-ови имају десетак врста бојевих глава, једна од њих је и касетна муниција.

Ово што се види на снимку није експлозија касетне муниције већ обичне и најчешће фрагментационе (распрскавајуће), погледао сам и видео снимак на реддиту, тамо се још боље види. Касетна муниција је оно што је нато бацао у Кнеза Милоша, на пијаци у Нишу, у околини Ђаковице, на Кошарама... Експлозија касетне муниције потпуно другачије изгледа од ове у Харкову као и последице које оставља, и тешко може да се помеша са ефектима обичног распрскавајућег зрна.


U ove detalje nisam hteo ni da ulazim. Jasno je da nije kasetna municija.
Ali da je bilo nekih kola okolo bilo je. Rano jutro, nije bila gužva ali nekih žrtava verovatno ima.
loader loader 18:00 01.03.2022

Re: slavno

gedza.73

Slažem se sa tobom da su to bili Srbi i Crnogorci komunisti ali opet ne menja ono moje 'mi'.


Нисмо "ми", већ комунисти. У мом коментару је објашњено зашто то нису Срби (који су при крају и након 2. рата) сатирали свештенике и цркву, религију...), већ комунисти. Објаснио сам врло пластично и не може бити нејасно.
Uglavnom su srpska i crnogorska prezimena.
"Технички" јесу Срби, боље рећи пореклом Срби, али су преданим радом Партије (и не само Партије, али да не компликујемо) преумљени у комунисте, који немају нацију, веру, породицу, већ су идеолошке машине које спроводе то и то у име револуције итд.

Pa smo danas tu gde jesmo, nismo mi dovde došli odjednom i bez krivice zato što nas drugi mrze nego zato što smo imali političare fanatike zadojene ideologijom ...

Ти политичари нису наши политичари, него на брзину пресвучени комунисти који су се из рационалних, добитних разлога на крају 80-их година пребацили у српство (велико, наравно). То је иста идеологија, исти бивши наднационални појединци, исти ниткови историје... Немају везе са стварним српством, већ су последица идеолошке лоботомије, као и скоро цела једна генерација коју у данашње доба видимо као последицу масовне лоботомије вршене 5-6 деценија. Они нису представници дубинског карактера овог народа, већ згужвана и на главу изокренута варијанта (последица већ поменутог процеса, планског и систематичног).

Симболично - Да вас претуку палицама по глави и коленима ишли бисте тетураво, гегали бисте... Шта би закључио неко ко вас види? Па, да сте гегави, у смислу да вам је то особина. То вам је генерација коју данас видите. То нису особине, него последице. Гледајте контекст, а не оптичко стање.

Дакле, оно нису били Срби, већ комунисти.
benedykt benedykt 18:01 01.03.2022

Re: slavno

mlatisa
Cena konzerve piva od pre neki dan i ova nova od danas…

Жалосно је што неко ко толико пише не зна да чита.

Ma šta kažeš…!?! Evo ti i komentara uz tu sliku…
Odem u Мясновъ/Отдохни supermarket, tamo ponekad ćaskam sa prodavcem. Pivo je za dan poskupelo za 30 odsto. Zamolio me je da uzmem staru cenu i uporedim je. Sve promocije otkazane, cene su podignute

A pošto ti očigledno imaš problema sa vidom, evo ti nešto pa se nadam da ćeš makar ovo uspeti da vidiš… Danas je gađan i tv toranj u Kijevu, poznato odnekle… Ovako je izgledalo posle te kao denacifikacije… Svaki komentar je suvišan…

Idi sad pa nazdravi za još jednu grandioznu pobedu…
softelectronics_e softelectronics_e 18:04 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
gvozden1
I posle kažu da su cigarete pogubne po zdravlje a meni glavu spasile tada…

Cigarete su božiji dar.

Malo je zaboravljeno, ali praksa je bila da se volovi nikako ne daju da s njima radi nepušač.
On samo tera, ne staje, a pušač sedne, pa dok izvadi duvankesu, smora, zapali, ispuši ko čovek, volovi se odmore.

Koliko li je samo ljudskih i volovskih života spasila ta rajska biljka :)

Znaš šta mi nedostaje samo, onaj mekani sarajevski Marlboro ali dobro to je opšte mesto, a isto tako i onaj mekani kratki Lucky Strike što je bio početkom devedestih. Imaju sad Grci odličnu novu Kareliu u plavoj kutiji Excellence joj je naziv…

Nemaš ti pojma o pušenju!
Kakav meki sarajevski Malboro?
Pravo meki je bio vranjski Vinston.
gvozden1 gvozden1 18:04 01.03.2022

Re: slavno

A biće da tamo sede i neki upućeniji od mene.

E to.
Kad to prihvatiš, da možda među tim sedim generalskim glavama velike sile, može da postoji i neko ko ima više znanja i informacija od mene, ostaje ti da kažeš, ajd ipak da sačekamo.

I, naravno, da se nadaš najboljem ishodu, prvenstveno po tebe.
crossover crossover 18:06 01.03.2022

Re: slavno

vrabac_onaj
U ove detalje nisam hteo ni da ulazim. Jasno je da nije kasetna municija.
Ali da je bilo nekih kola okolo bilo je. Rano jutro, nije bila gužva ali nekih žrtva verovatno ima.


Ја сам нашим вбр-овима давао параметре гађања и вршио корекцију ватре на Пасуљанским ливадама. Мета за то чудо је 400х400м, после бојевог гађања на мети не остане камен на камену, плус запали све около од температуре коју развије. Зато смо пеесу увек морали да водимо и ватрогасни вод са две цистерне.
softelectronics_e softelectronics_e 18:06 01.03.2022

Re: slavno

maksa83
Malo je zaboravljeno, ali praksa je bila da se volovi nikako ne daju da s njima radi nepušač.

Če Gevara u svojoj Uradi Sam knjižici o gerilskom ratovanju ističe važnost cigarete kao nečeg što se deli i kruži i zbližava vojnike.

Cigareta, ponekada, može da posluži i kao tajmer.
Doduše, ne preterano precizan.
No, svejedno.
softelectronics_e softelectronics_e 18:11 01.03.2022

Re: slavno

benedykt
mlatisa
Cena konzerve piva od pre neki dan i ova nova od danas…

Жалосно је што неко ко толико пише не зна да чита.

Ma šta kažeš…!?! Evo ti i komentara uz tu sliku…
Odem u Мясновъ/Отдохни supermarket, tamo ponekad ćaskam sa prodavcem. Pivo je za dan poskupelo za 30 odsto. Zamolio me je da uzmem staru cenu i uporedim je. Sve promocije otkazane, cene su podignute

A pošto ti očigledno imaš problema sa vidom, evo ti nešto pa se nadam da ćeš makar ovo uspeti da vidiš… Danas je gađan i tv toranj u Kijevu, poznato odnekle… Ovako je izgledalo posle te kao denacifikacije… Svaki komentar je suvišan…

Idi sad pa nazdravi za još jednu grandioznu pobedu…

Otkud tebi ove slike?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana