Budućnost| Na današnji dan| Planeta| Region| Sex

Šta kaže ovaj?

maksa83 RSS / 21.02.2022. u 20:55



Komentari (1360)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 20:21 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

a Vulina i ostale njihove debile koje su postavili u vlasti da nose sa sobom, a mogu i da ih bace u neki jendek pored puta ako hoće.

Vulina ne bih tek tako bacio u neki jendek, šta ako ga neko nađe i proda na crnom tržištu nekoj terorističkoj organizaciji, postoje sigurno protokoli kako se takva oružja odlažu/deaktiviraju u krajnjoj liniji možda je najbolje da se svi dogovore oko nekog detant rešenja, da ga lansiraju u svemir u jednom pravcu i smeru, i onda niko ne može da ima takvo oružje koje bi poremetilo i ovu tananu nuklearnu ravnotežu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

maksa83
a Vulina i ostale njihove debile koje su postavili u vlasti da nose sa sobom, a mogu i da ih bace u neki jendek pored puta ako hoće.

Vulina ne bih tek tako bacio u neki jendek, šta ako ga neko nađe i proda na crnom tržištu nekoj terorističkoj organizaciji, postoje sigurno protokoli kako se takva oružja odlažu/deaktiviraju u krajnjoj liniji možda je najbolje da se svi dogovore oko nekog detant rešenja, da ga lansiraju u svemir u jednom pravcu i smeru, i onda niko ne može da ima takvo oružje koje bi poremetilo i ovu tananu nuklearnu ravnotežu.


Usvajam primedbu. Pre becanja u jendek mu treba obrisati operativni sistem.
niccolo niccolo 20:50 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

tess1
Ja rekao još gore, to zavisi od toga šta nam draže, samoopredeljenje naroda (Republika Srpska) ili nepovredivost granica (Kosovo). Pri čemu obe opcije imaju svoju minus stranu - za RS nemamo vojnu silu koja može da uđe i zauzme šta treba, a i za Kosovo isto. Zato je, uz međunarodno pravo, bitno imati i velike topove uz sebe.

Moraš priznati da živite novu pravnu istoriju. Sjajno primjećeno, na tome će vjerovatno i ostati, kao neka dobra partija šaha na tabli. :)

Pa i ne baš, realno. Oduvek su oni sa velikim topovima određivali šta je međunarodno pravo.
tess1 tess1 20:57 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Pa i ne baš, realno. Oduvek su oni sa velikim topovima određivali šta je međunarodno pravo.

Ima slika šaha sa živim ljudima, konjima i topovima na Crvenom trgu s početka prošlog stoljeća, nije mi pri ruci.

Određivanje preinačiti u drznuti, do manira ionako više niko ne drži, ni đavolji advokati. :)


I jel se kaže militantan ili militantni kič, gdje je Tasa monsieur Poaro von Čukarički? :)


tess1 tess1 21:02 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

A meni iz glave ne izlazi ona slika skromne Putinove dnevne sobe, sleš, jebarnika, u još skromnijem dvorcu, sa sve aplikatorom, to jest šipkom sa ples, to jest pručavanje detalja ženske anatomije, a tu je i zavesa za aerial. Tu mu verovatno privode te mlađe ražalovane klizačice i malo starije gimnastičarke, a i po nekog lava ili tigra, kad se ovaj baš raspomami, u časovima odmora od napornog rada i neprestane brige za koliko minuta stigne naša raketa do njegovog jebarnika, a za koliko njegova od Ukrajine do prvog suseda, bilo kog.

Isuse, zaboravila sam na tu sliku. :)

Da se ja pitam, ja bih uveo najstrože moguće sankcije, dakle, ima da jedu govna umesto naših jabuka, i da se tornjaju sa naših izvora i skladišta zemnog gasa do daljnjeg, gasovod da si nabiju u dupe

Nekoliko tona jabuka u mojim mislima danas je podjeljeno Srbiji i velika, brdo, kamara iskipana pred ergelu. :)
bene_geserit bene_geserit 21:02 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

srdjan.pajic
slika skromne Putinove dnevne sobe, sleš, jebarnika, u još skromnijem dvorcu, sa sve aplikatorom, to jest šipkom sa ples, to jest pručavanje detalja ženske anatomije, a tu je i zavesa za aerial. Tu mu verovatno privode te mlađe ražalovane klizačice i malo starije gimnastičarke, a i po nekog lava ili tigra, kad se ovaj baš raspomami, u časovima odmora od napornog rada i neprestane brige za koliko minuta stigne naša raketa do njegovog jebarnika, a za koliko njegova od Ukrajine do prvog suseda, bilo kog.

Nego, meni se čini da mi, kao nacija, nikad niže nismo pali nego sada, kad se uopšte postavlja kao dilema da li da osudimo ili pohvalimo ovo silovanje Ukrajine od strane malog lavojepca i njegovih pajtaša, vlasnika velesile

Evo ga principijelni Pajić.

Prvo je osudio napad na Libiju.
Onda je osudio napad na Siriju.
Zatim je osudio napad na Avganistan.
Pa onda napad na Irak.
I nikad nije glasao za razne Obame, Klintone, Bidene i ostale koji su te ratove poveli. Osuđujući naravno njihovo druženje sa Jeffrey Epstein-om i njihove jebarnike.

Tako da je sada logično što u skladu sa time nastavlja kad je Putin i Ukrajina u pitanju.
alselone alselone 21:04 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

druženje sa Jeffrey Epstein

Što se kaže - bolje znamo ko je uplatio 10 dolara kanadskim kamiondžijama nego ko je silovao decu decenijama.

Civilizacija. Na vrhu po Amnesti Internešnal indeksu demokratije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Tako da je sada logično što u skladu sa time nastavlja kad je Putin i Ukrajina u pitanju.



Pa anketa je bila na temu silovanja Ukraine, a ne šta smo mi uradili Indijancima i Crncima. A šta ti kažeš po tom pitanju, jel osuda ili pohvala, ili mudro gledanje u grugom pravcu?



srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.
maksa83 maksa83 21:20 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.

Do sad je već oko 1000 ljudi privedeno u protestima u 40 ruskih gradova.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:29 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

tess1
pricvrljice mu ove njegove po zapadu razbacane oligarhe (koji decu skoluju na zapadu)plus imovinu im i racune.. to ce im se svideti (I Vladimiru i oligarsima).

Ma da, Kamilo to tako zamišlja, oligarsi se vraćaju 4-5 god u Rusiju u udžerice i strpljivo čekaju da sve prođe tj Wladimir izloži Plan C.

Kamilo se vrlo raduje ovoj vijesti. Ako se potvrdi kao tačna.
Uživam kad lopov bude opljačkan, ko god bio, a Putin im je već rekao, kad je bila frka na Kipru, da su njihove pare najsigurnije u Rusiji.
Drugi užitak mi predstavlja kad kardinali i patrijarsi slobode, slobodnog tržišta, privatne incijative, slobodnog protoka ljudi i kapitala gaze svoje principe i kažnjavaju privatna lica za djela za koja nisu krivi. Sve da bi iznudili za sebe neku političku korist.
Uživaću, ne zbog gaženja principa koji mi se sviđaju, već zbog toga što će u tom slučaju licemjeri pokazati svoje pravo lice.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:30 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.



To bre Soros organizovao. Sigurno ni nema pravih ljudi nego hologrami.

Politikini citaoci odmah prokljuvili o cem se radi;

domaći satrapi isto kao i neprijatelj

Hrvati su u gradjansko-verskom ratu devedesetih izbacili parolu-Danke Dojcland..Ukrajinci danas protestuju po gradovima Evrope sa parolom-Ukrajina iznad svega?!

Па и ми смо код нас имали нешто слично када се решавала судбина нашег народа у бившој држави. И док су код нас разни певачи и уметници позивали на пацифизам, у исто време су њихове хрватске колеге певале својим бојовницима. Није Русија Србија пре 20 година а није ни Путин Милошевић.

Uglavnom,plakati su na engleskom Jeziku.Zna se kome su namenjeni i ko ih narucio.Napominjem ovde da sam protiv rata ali ne po svaku cenu....!


I kao slag na tortu:

Da li u Ukrajini kreću demonstracije protiv samoubilačke vlasti? Ne, naravno, policijski je čas.
gedza.73 gedza.73 21:33 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

a ne šta smo mi uradili Indijancima i Crncima.

Ma pusti ti sad indijance i crnce meni je za mene. Šta kažeš ti što ste pre par godina bombardovali nas?

tess1 tess1 21:41 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Kamilo se vrlo raduje ovoj vijesti. Ako se potvrdi kao tačna.
Uživam kad lopov bude opljačkan, ko god bio, a Putin im je već rekao, kad je bila frka na Kipru, da su njihove pare najsigurnije u Rusiji.
Drugi užitak mi predstavlja kad kardinali i patrijarsi slobode, slobodnog tržišta, privatne incijative, slobodnog protoka ljudi i kapitala gaze svoje principe i kažnjavaju privatna lica za djela za koja nisu krivi. Sve da bi iznudili za sebe neku političku korist.
Uživaću, ne zbog gaženja principa koji mi se sviđaju, već zbog toga što će u tom slučaju licemjeri pokazati svoje pravo lice.

Ništa ne razumijem, vjeruj mi. Kamilo, kakvi tebe ruski novci u ruskim džepovima razgaljuju?

Vidim da i Milisav tamo na stranici ispred spominje neko pokazivanje Natou nečega.. Pokazao je Wladimir Njemcima i Amerikancima da je glavni baja? Ok, važi.

Razumijem kad crkne krava komšiji na naše veselje, ali da bi crkla komšiji jedna krava mi moramo žrtvovati stado... zar to nije malo, kako bih rekla, čudno?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:49 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

gedza.73
a ne šta smo mi uradili Indijancima i Crncima.

Ma pusti ti sad indijance i crnce meni je za mene. Šta kažeš ti što ste pre par godina bombardovali nas?


Pa morali smo da nas bombardujemo kad ste pravili onolika sranja okolo.


Nego, bre, gedžo, što ste navalili na mene, umesto da se izjasnite na anketi?
Evo, ja sam se odazvao, znam da nikog nisam iznenadio stavom, nego čisto da popunim brojno stanje, i da ovako, indirektno, pružim podršku slabijima, nevinima koje ovaj magarac što jebe klizačice sad guzi, i kolegama drugorusijancima koji su osvetlali obraz.

bene_geserit bene_geserit 21:54 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

A šta ti kažeš po tom pitanju, jel osuda ili pohvala, ili mudro gledanje u grugom pravcu?

Što se Srbije tiče treba da se trudi(mo) da ne privlači(mo) pažnju. Što je lakše reći nego uraditi. Ja mislim da je najsigurnije da se pridružimo osudi i sankcijama EU. Međutim od toga neće biti puno koristi jer Dodik to naravno neće da uradi. Naravo osnovna opasnost za Srbiju je neko tanke za kukuriku u Republici Srpskoj.

A što se tiče samih Ukrajinaca, koji su nam, kako su neki "pametni" blogeri komentarisali, "bliži nego Rusi" (toliko su nam bliski da su vojno pomagali Hrvate u vreme raspada Jugoslavije), zemlja sa 0.2% Jevreja u kojoj je predsednik Jevrej, do skora je premijer bio Jevrej, dobar procenat najvećih tajkuna su Jevreji. Vidim onaj comedian predsednik je rešio da ratuje do poslednjeg Ukrajinca (Slovena, ne Jevreja) dok se sam već sprema da zbriše za Poljsku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:57 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

To bre Soros organizovao. Sigurno ni nema pravih ljudi nego hologrami.



Jesam pričao priču sa protesta protiv Slobinog režima '91, kad su nam ono uveli nepravedne i ničim izazvane sankcije? I protestujemo mi tako intenzivno, u amfiteatru FiloSofskog fakulteta, tu idu neka predavanja, smenjuju se govornici, ovi i oni, i na red dođe Matija Bećković. I, dobro, on tu sad nešto natrabunja sve u stihu, kao što jedino čovek i ume, i kad je završo ustane da ode, ali se diže ručica iz publike, neko ima pitanje. Stane Matija, a pitač krene sa nekim teorijama zavere, kako su to sve organizovali Masoni (Templari, Harekrišne, Bil Gejc, Soroš, itd, dopuni sam). Gleda ga Matija strpljivo i kad je ovaj završo, Matija gledao još neko vreme u njega, u tišini, tišina i u amfiteatru, i posle tako nekoliko minuta gledanja jednih u druge, Matija, kaže: "Babarogama iz podruma se ne treba baviti". Okrene se i ode.
gedza.73 gedza.73 22:03 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

srdjan.pajic
Pa morali smo da nas bombardujemo kad ste pravili onolika sranja okolo.

E isto kao ti misli i Putin. On reko kako oće da spreči novu Srebrenicu.
Nego, bre, gedžo, što ste navalili na mene, umesto da se izjasnite na anketi?

pa ti si glasao za Bajdena a evo on i baća Putin uveli Evropu u haos.
kolegama drugorusijancima koji su osvetlali obraz.

Jes vala.
tess1 tess1 22:03 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

koji su nam, kako su neki "pametni" blogeri komentarisali, "bliži nego Rusi"

Gdje god pogledam, moji tragovi. Šapice. :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:05 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

bene_geserit


Tako da je sada logično što u skladu sa time nastavlja kad je Putin i Ukrajina u pitanju.

Meni je još zabavnije kako ekolo fanatici šutnjom odobravaju zatvaranje plinovoga koji prenosi plin koji se ispumpava bez upotrebe bilo kakve hemije u korist plina koji se ispumpava uništavajući i podzemlje i nadzemlje a transportuje velikim brodovima pogonjenim najprljavijim mogućim gorivom.
Ekologisti su pravo čudo prirode.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:08 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

bene_geserit
A šta ti kažeš po tom pitanju, jel osuda ili pohvala, ili mudro gledanje u grugom pravcu?

Što se Srbije tiče treba da se trudi(mo) da ne privlači(mo) pažnju. Što je lakše reći nego uraditi. Ja mislim da je najsigurnije da se pridružimo osudi i sankcijama EU. Međutim od toga neće biti puno koristi jer Dodik to naravno neće da uradi. Naravo osnovna opasnost za Srbiju je neko tanke za kukuriku u Republici Srpskoj.

A što se tiče samih Ukrajinaca, koji su nam, kako su neki "pametni" blogeri komentarisali, "bliži nego Rusi" (toliko su nam bliski da su vojno pomagali Hrvate u vreme raspada Jugoslavije), zemlja sa 0.2% Jevreja u kojoj je predsednik Jevrej, do skora je premijer bio Jevrej, dobar procenat najvećih tajkuna su Jevreji. Vidim onaj comedian predsednik je rešio da ratuje do poslednjeg Ukrajinca (Slovena, ne Jevreja) dok se sam već sprema da zbriše za Poljsku.


Čekaj, majku mu, pa zar se svi ovi naši putinobuljoljupci ne polomiše oko toga da i oni kažu što su čuli na sputniku, da su Ukrajini na vlasti sve sami nacisti i hitlerovci (iako trenutno na Hitlera jedini Putin liči, minus brčići) te da je to dodatni razlog da ih se sravni sa zemljom, i dovede neka ruska kučkica tamo za predsednika?

Uglavnom, vidim da opet ješe ispadoše grbave, po tvom viđenju stvari. Dobro, i to je legitiman stav, valjda.

Inače, složio bih se sa tobom oko ovog u vezi sa neprivlačenjem pažnje, kad bi to tako moglo, pošto nas sad svaki dan Putin natakne na onu stvari ko kurton, i onda maše, kad hoće da kaže kako ne postoji to nekako međunarodno pravo, itd, od kada je nas bombardovalo, i zemlju nam uzelo, dobro, nisu je samo prisajadinili sebi kao on Krim, u sad Ukrajinu što će, ali to su nebitni detalji.




srdjan.pajic srdjan.pajic 22:14 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

pa ti si glasao za Bajdena a evo on i baća Putin uveli Evropu u haos.


Ja ne vidim kako je to Bajden uveo evropu u haos, ako je Putin uzeo i napao susednu zemlju bez ikakvog razloga, sem da otme i pokori (to sa NATO-om je valjda svakom jasno da je sviraža onoj stvari, a imaće sad i ukrajinske gimnastičarke na raspologanju za rad na šipci). Ja mislim da je Bajden dosta kilav po ovom pitanju, a to je razumljivo jer smo i mi malo spuvani ovih dana, što zbog kovide, a i inače, tako da će Ukrajinci izgleda morati sami da se snalaze neko vreme.


kamilo_emericki kamilo_emericki 22:19 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

tess1

Ništa ne razumijem, vjeruj mi. Kamilo, kakvi tebe ruski novci u ruskim džepovima razgaljuju?


Evo crtam.
Ako se slažimo da su oligarsi zločasti i da su uz pomoć Putina, Jeljcin je bio dobrica i nije dozvolio pljačku Rusije, opljačkali taj novac koji imaju po Londonima i ostalim finansijskim centrima onda je za mene pravedno da im neko oduzme taj novac.
Za primjer ostalima, da znaju da se pljačka ne isplati.
Kipar sam spomenuo jer su neki ruski oligarsi igubili novac u kiparskim bankama u vrijeme SEKe a Putin im poručio da je Rusija najsigurnije mjesto za njihov novac.
bene_geserit bene_geserit 22:26 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

mislim da je Bajden dosta kilav po ovom pitanju, a to je razumljivo jer smo i mi malo spuvani ovih dana, što zbog kovide, a i inače, tako da će Ukrajinci izgleda morati sami da se snalaze neko vreme.

A inače je bila opcija da se Ukrajina vojno zaštiti, daj ne zajebavaj.
Ovo ovako ispunjava naš Američki osnovni imperijalni cilj - odvajanje Rusije od EU.
U ovom trenutku je opstanak imperije u pitanju, ali mi deluje da će cena da bude visoka.
Cenu će da plate evropljani, uključujući Srbiju, ali i mi u USA kroz povećanu cenu energenata i porast inflacije. Naravno i Rusi ali me to već manje zanima.
tess1 tess1 22:29 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Evo crtam.

Opet ne razumijem. Ko su negativci? Oligarsi?

1) sa parama na Kipru
2) pare u slamarici u Rusiji
..
3) Wladimir je švorc
milisav68 milisav68 22:31 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

tess1

Vidim da i Milisav tamo na stranici ispred spominje neko pokazivanje Natou nečega.. Pokazao je Wladimir Njemcima i Amerikancima da je glavni baja? Ok, važi.



Tako ljudi misle, ti koji likuju.

Objasnio dole Vrabac, mi smo bombardovanjem gurnuti da navijamo protiv NATO-a, odnosno USA.

Majka Rusija i tata Putin :)
freehand freehand 22:33 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

srdjan.pajic
Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.

Pa dobvro, jesi li ti, stvarno, bio drugoamerikanac i jesi li protestvovao po drevnom Koloradu za prava Iračana i Libijaca a protiv zlotvora koje finansiraš porezom?I za prava kanadskih kamiondžija koje takođže mlate i privode i kojima hoće i kučiće i mačiće da otimaju?
tess1 tess1 22:35 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Majka Rusija i tata Putin :)

Vrijeme je da se ta ljubav stavi na ispit.
gvozden1 gvozden1 22:37 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE


Objasnio dole Vrabac, mi smo bombardovanjem gurnuti da navijamo protiv NATO-a, odnosno USA.

Bombardovanjem, ali ne samo njim.

I nije to navijanje, to je zdrav razum.

Ako je neko protiv Srba kad su ovi u sporu sa bilo kim, sa Albancima, Hrvatima, muslimanima, i tad i sad, pa nije navijanje kad si protiv njega.

Ako si normalan moraš biti protiv.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:37 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

milisav68


Objasnio dole Vrabac


Да објасни Врабац још нешто.
Ти од сада ниси Милисав него MilisaW
milisav68 milisav68 22:49 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

vrabac_onaj

Да објасни Врабац још нешто.
Ти од сада ниси Милисав него MilisaW

?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:53 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

milisav68
vrabac_onaj

Да објасни Врабац још нешто.
Ти од сада ниси Милисав него MilisaW

?


Ama bre, zajebavam se.
Ako je u percepciji odrđenih individua Vladimir postao Wladimir, onda ništa logičnije od toga da i ti budeš MilisaW (u percepciji tih istih individua).
Samo to.
milisav68 milisav68 22:54 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

gvozden1

I nije to navijanje, to je zdrav razum.

Priča je bila o likovanju, a likovanje u slučaju rata baš i nije zdrav razum.

Zato sam spomenuo navijanje.

Toga nema ovde, ali ima po mrežama.
milisav68 milisav68 22:56 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

vrabac_onaj

Ama bre, zajebavam se.
Ako je u percepciji odrđenih individua Vladimir postao Wladimir, onda ništa logičnije od toga da i ti budeš MilisaW (u percepciji tih istih individua).
Samo to.

A-ha, može.
tess1 tess1 23:01 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Milisave, ostaješ Milisav. Wladimir je umjetnička sloboda, da bi je čovjek imao mora imati stila, a ko ga ima ako ja ne?
mirelarado mirelarado 23:02 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

vrabac_onaj
milisav68
vrabac_onaj

Да објасни Врабац још нешто.
Ти од сада ниси Милисав него MilisaW

?


Ama bre, zajebavam se.
Ako je u percepciji odrđenih individua Vladimir postao Wladimir, onda ništa logičnije od toga da i ti budeš MilisaW (u percepciji tih istih individua).
Samo to.


Kod jednih Wladimir, kod drugih ВлађИмир.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:22 24.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

freehand
srdjan.pajic
Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.

Pa dobvro, jesi li ti, stvarno, bio drugoamerikanac i jesi li protestvovao po drevnom Koloradu za prava Iračana i Libijaca a protiv zlotvora koje finansiraš porezom?I za prava kanadskih kamiondžija koje takođže mlate i privode i kojima hoće i kučiće i mačiće da otimaju?


Pa, za razliku od svih vas ovde zajedno na blogu, ja sam verovatno jedini protestvovao (ne na blogu, nego išao tamo u gomilu, da me snimi milicija i deportuju nazad u tu propast od zemlje iz koje sam pobegao) protiv napada na Irak. Libiju sam malo iskulirao, imao sam neke obaveze, a i to je više bila EU akcija.

Mislim, valjda je jasno i da je ta vaša tobožnja briga za svetsku pravdu zaGadafija, Talibane, Onog Koljača to jest Trovača iz Sirije, sve samo ne iskrena, to jest najobičnija besramna foliraža i frustracija onim što se nama dogodilo, pa ja u tome stvarno nikad nisam hteo da učestvujem.

Ali, zašto se od mene traži da iznosim medalje i pokazujem ausvajs, ako sam pohvalio kolege u Rusiji, sa kojima se osećam blisko u ovoj prilici, i svim drugim prilikama?


softelectronics_e softelectronics_e 07:51 25.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

Neues aus der Nachbarschaft
Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.



To bre Soros organizovao. Sigurno ni nema pravih ljudi nego hologrami.
...

Zar nije on?
softelectronics_e softelectronics_e 08:10 25.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

vrabac_onaj
milisav68
vrabac_onaj

Да објасни Врабац још нешто.
Ти од сада ниси Милисав него MilisaW

?


Ama bre, zajebavam se.
Ako je u percepciji odrđenih individua Vladimir postao Wladimir, onda ništa logičnije od toga da i ti budeš MilisaW (u percepciji tih istih individua).
Samo to.

U čemu je štos sa tim dabl ju (W) u Putinovom imenu?
Šta bi to trebalo da simbolizuje?
softelectronics_e softelectronics_e 08:14 25.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
Usput da dodam, mislim da treba imati muda do patosa pa sad biti drugorusijanac ili žena u crnom u Rusiji. Svaka im čast.

Pa dobvro, jesi li ti, stvarno, bio drugoamerikanac i jesi li protestvovao po drevnom Koloradu za prava Iračana i Libijaca a protiv zlotvora koje finansiraš porezom?I za prava kanadskih kamiondžija koje takođže mlate i privode i kojima hoće i kučiće i mačiće da otimaju?


Pa, za razliku od svih vas ovde zajedno na blogu, ja sam verovatno jedini protestvovao (ne na blogu, nego išao tamo u gomilu, da me snimi milicija i deportuju nazad u tu propast od zemlje iz koje sam pobegao) protiv napada na Irak. Libiju sam malo iskulirao, imao sam neke obaveze, a i to je više bila EU akcija.

Mislim, valjda je jasno i da je ta vaša tobožnja briga za svetsku pravdu zaGadafija, Talibane, Onog Koljača to jest Trovača iz Sirije, sve samo ne iskrena, to jest najobičnija besramna foliraža i frustracija onim što se nama dogodilo, pa ja u tome stvarno nikad nisam hteo da učestvujem.

Ali, zašto se od mene traži da iznosim medalje i pokazujem ausvajs, ako sam pohvalio kolege u Rusiji, sa kojima se osećam blisko u ovoj prilici, i svim drugim prilikama?



Jadan ti napaćeni!
A svi mi licimuri.
gedza.73 gedza.73 11:08 25.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

srdjan.pajic
Mislim, valjda je jasno i da je ta vaša tobožnja briga za svetsku pravdu zaGadafija, Talibane, Onog Koljača to jest Trovača iz Sirije,

Jeste malo zabrinjavajuća naša opčinjenost diktatorima
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:54 25.02.2022

Re: Da li uvesti sankcije Rusiji? DA/NE

milisav68
apacherosepeacock
Srbiji (golog dupeta sto se saveza (plural) tice) se ne isplati da slavi u nekoj picvajz situaciji.

Zvanična Srbija ne slavi, a to što narod pamti bombardovanje, pa daje sebi oduška što je neko dežurnom siledžiji lupio kontru...jbga, to je prirodna reakcija.

Još uvek ima malo vesti odande da bi se stišala euforija.

Ekonomske posledice će tek da se osete.


Joj pameti..

Pa da bar jeste.. NATO ima baza oko Rusije koliko hoces, ostala izvan samo Belorusija i Ukrajina. Sve ostalo im je pred vratima u NATO vec pokupljeno. Rusija jeste okruzena i tu Putin ne moze vise nista, osim da krene uzajamno unistavanje posle cega neci biti niceg.


Vidi, meni ok, hocete Ruse I s njima u blok meni svejedno - good luck, nego gledacete ono cega se cela istocna Evropa otarasila posle nekoliko desetina godina a Jugoslavija zivela od '45..


milisav68 milisav68 13:27 24.02.2022

Američki političari

Standardno dobro informisani.



Nancy Pelosi confuses Hungary and Ukraine: “If you look at the map and you see Hungary and you see how it is encircled...”


link
alselone alselone 15:45 24.02.2022

Re: Američki političari

Standardno dobro informisani.

Detektuju probleme u glavu.

freehand freehand 14:49 24.02.2022

Gukni, golube

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić sastao se danas sa ambasadorima zemalja Kvinte i šefom Delegacije Evropske unije u Srbiji.

KLIK
tess1 tess1 15:09 24.02.2022

Re: Gukni, golube

alselone alselone 17:01 24.02.2022

Prosečan drugosrbijanski mozak ovako gleda

Sve što se dešava posmatra se samo u toj jednoj malo jedinici vremena. Ništa nije korelisano sa prošlim događajima, niti sa uticajem nekoga spolja, i tako je bilo u ratu sa Hrvatima, muslimanima i Albancima, plus je tako u Ukrajini.


Osim jedne stvari. Znate koja je jedina stvar korelisana sa prethodnim događajem?

Oluja.

Da nije bilo balvan revolucije ne bi bilo Oluje.
maksa83 maksa83 17:09 24.02.2022

Re: Prosečan drugosrbijanski mozak ovako gleda

Ne bih brinuo oko toga, planovi postoje, biće rešeno.



vcucko vcucko 17:13 24.02.2022

Re: Prosečan drugosrbijanski mozak ovako gleda

maksa83
Ne bih brinuo oko toga, planovi postoje, biće rešeno.




Bogami ova(j) sa kolovratom nije glup(a).
alselone alselone 17:37 24.02.2022

Re: Prosečan drugosrbijanski mozak ovako gleda

planovi postoje, biće rešeno.


a biće i para.

maksa83 maksa83 17:48 24.02.2022

Re: Prosečan drugosrbijanski mozak ovako gleda

Bogami ova(j) sa kolovratom nije glup(a).

Da l' je glup il' zao svejedno je, rezultat je uvek isti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:50 24.02.2022

Moram da priznam

Ja se od jutros osećam veoma neprijatno, tužno, skenjano zbog ovoga.
Ceo dan.
Ovo se moralo nekako izbeći. Dosta mi je blisko ono razmišljanje Ivašova koje je gore okačeno.
alselone alselone 17:54 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ja se od jutros osećam veoma neprijatno, tužno, skenjano zbog ovoga.
Ceo dan.


I ja. Prečesto proveravam vesti pa se osećam još gore.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:57 24.02.2022

Re: Moram da priznam

alselone
Prečesto proveravam vesti pa se osećam još gore.


Isto.
Pa onda kao uzmem da radim al ne mogu da se usresredim, pa odem na vesti, pa pobegnem odatle...
alselone alselone 18:02 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Pa onda kao uzmem da radim al ne mogu da se usresredim, pa odem na vesti, pa pobegnem odatle...

Danas sam uradio 20% onoga što uradim u tou normalnog dana, a čak sam i pre posla bio na treningu, super sam se osećao kada sam već u 9 bio u kancelariji. Mogao sam da uradim čudo. Uradio sam tek onoliko koliko sam morao da bih druge otkočio.

Onda sam se posle ručka prošeo po Šodrošu i stojim u jednom momentu ko neki emo depresivac i gledam u vodu, sam sebe sam začudio.
maksa83 maksa83 18:02 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ja se od jutros osećam veoma neprijatno, tužno, skenjano zbog ovoga.

To je zato što si bio na tom nakovnju i pod tim čekićem, a nisi kreten da ne razumeš da to što su čekić tebi bili Oni a njima Ovi potpuno irelevantno, i zapravo tačno znaš šta sada misli i oseća neki pupavac tamo u Kijevu, Odesi, gde već.
gvozden1 gvozden1 18:03 24.02.2022

Re: Moram da priznam

alselone
Ja se od jutros osećam veoma neprijatno, tužno, skenjano zbog ovoga.
Ceo dan.


I ja. Prečesto proveravam vesti pa se osećam još gore.

Jebiga, razumljiv je taj osećaj, mnogi bi voleli da se ovo nije desilo, da je Rusija i dalje igra na, legitimitet, nemešanje, međunarodni dogovori....
Ali ne igra više, odustala je od toga.

I to ima svoju logiku.
Godinama priča o tome, poziva se na to, niko je ne ferma, možda je došlo vreme da kaže, dobro, ako je tako, ajd da igramo ti vašu igru.
Možemo i tu ako nećete ovu.
alselone alselone 18:06 24.02.2022

Re: Moram da priznam

To je zato što si bio na tom nakovnju i pod tim čekićem, a nisi kreten da ne razumeš da to što su čekić tebi bili Oni a njima Ovi potpuno irelevantno, i zapravo tačno znaš šta sada misli i oseća neki pupavac tamo u Kijevu, Odesi, gde već.


Ima još jedan osećaj - a to je onaj tupi osećaj da tvoj život ne zavisi od tebe.

Svi mi to implicitno znamo ali varijacije koje ne zavise od nas su ili male ili sporofrekventne u vremenu pa ih ne osećamo toliko, tek ovako nešto kada se desi onda te izbaci iz ritma i shvatiš koliko si perce u vetru.

Sličan tupi osećaj se dobija i posle raskida iskrene veze. Zato što na dnu shvatiš slično - budućnost koju si crtao kao stablo sa granama (ako ovo onda ono, ako se desi ovo ja ću ono) neko je isekao u korenu ili preti da ga iseče i moraš sve graditi iz početka.
maksa83 maksa83 18:11 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Jebiga, razumljiv je taj osećaj, mnogi bi voleli da se ovo nije desilo, da je Rusija i dalje igra na, legitimitet, nemešanje, međunarodni dogovori....

Pa nije odustala noćas, imao si već istu foru u Gruziji, i rusko čečenski rat pre toga.
gvozden1 gvozden1 18:17 24.02.2022

Re: Moram da priznam


Pa nije odustala noćas, imao si već istu foru u Gruziji, i rusko čečenski rat pre toga.

Nije to bilo ovako drastično, ali i da uzmemo da jeste, to je tek trun od onoga što su drugi, Ameri, postavili kao pravila igre.
Sad ih je Rusija direktno prihvatila.

Da li je to dobro?
Nikako.
Ali to su nam sad pravila, a nije ih Rusija postavila.
maksa83 maksa83 18:35 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Nije to bilo ovako drastično

O bilo je itekako drastično samo ti ili nije bilo u fokusu a i skala je bila manja, jer Gruzija je jebiga Gruzija a Ukrajina je ipak Ukrajina i Gruzija je bila kudikamo dalje od Evrope. Realno da te neko pita da nabodeš Čečeniju ili Gruziju na slepoj karti ne bi baš znao gde da staviš prs' a Ukrajina ti je tu odma, prepišaš Rumuniju i eto te...

freehand freehand 18:38 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ukrajina ti je tu odma, prepišaš Rumuniju i eto te...

Ako si Nemac prepišaš Poljsku
maksa83 maksa83 18:39 24.02.2022

Re: Moram da priznam

freehand
Ukrajina ti je tu odma, prepišaš Rumuniju i eto te...

Ako si Nemac prepišaš Poljsku

A i moš se nađete na pola, da se ne mučite...
gvozden1 gvozden1 18:47 24.02.2022

Re: Moram da priznam


O bilo je itekako drastično samo ti ili nije bilo u fokusu a i skala je bila manja,

Paralelno bi bilo da su Rusi sada ušli u Donjeck i Lugansk, ali ne, ovde je cilj cela Ukrajina i primoravanje da se odrekne svoje politike prema NATO.
Nije toga bilo u Gruziji (o kojoj malo znam, u pravu si)

Ali kako god, podešavanje politika drugih zemalja silom je američki patent.
maksa83 maksa83 18:50 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ali kako god, podešavanje politika drugih zemalja silom je američki patent.

Ne, to je rimski patent, pre toga verovatno i persijski patent, a taj patent su sretno koristile sve velike sile i imperije potom.
Atomski mrav Atomski mrav 18:53 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Onda sam se posle ručka prošeo po Šodrošu i stojim u jednom momentu ko neki emo depresivac i gledam u vodu, sam sebe sam začudio.


Još kad znaš da SNS/Galens koalicija tu planira "Novi Sad na vodi", duplo se skenjaš. Tačno ti dođe da skočiš u "mutno Dunavo"...

P.S. Ne znam da li znaš, ali postoji i Novi Sad u Rusiji, relativno blizu Krasnodara, geografski gledano na potezu između Krima i Gruzije... ko bi rekao?
gvozden1 gvozden1 18:55 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ne, to je rimski patent

Dobro, dobro :)
alselone alselone 19:58 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Još kad znaš da SNS/Galens koalicija tu planira "Novi Sad na vodi", duplo se skenjaš. Tačno ti dođe da skočiš u "mutno Dunavo"...


Žohari prokleti, to je trebala da ostane oaza grada.
maksa83 maksa83 20:10 24.02.2022

Re: Moram da priznam

gvozden1
Ne, to je rimski patent

Dobro, dobro :)

Ne misliš valjda da su Rusi 1945. krenuli od jedne do druge istočnoevropske zemlje sa "kuc-kuc, dobar dan, da li biste uspostavili komunistički marionetski režim koji prima naređenja iz Moskve? Ne? nema problema, hvala doviđenja, srećno u daljem radu. Kuc-kuc, dobar dan, da li biste uspostavili komunistički marionetski režim koji prima naređenja iz Moskve? DA? Da li ste sigurni? Ipak da! O sjajno hvala vam, divni ste, sedite ovde da se dogovorimo..."

freehand freehand 20:13 24.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
gvozden1
Ne, to je rimski patent

Dobro, dobro :)

Ne misliš valjda da su Rusi 1945. krenuli od jedne do druge istočnoevropske zemlje sa "kuc-kuc, dobar dan, da li biste uspostavili komunistički marionetski režim koji prima naređenja iz Moskve? Ne? nema problema, hvala doviđenja, srećno u daljem radu. Kuc-kuc, dobar dan, da li biste uspostavili komunistički russia friendly marionetski režim? DA? O sjajno hvala vam, divni ste, sedite ovde da se dogovorimo..."


Eto Grčka, na primer...
Ok, nije baš Istočna Evropa, a nisu ni Rusi, al uklapa se u priču,. što da ne. Što ne bi jedna fina vojna diktatura uspostavljena stranom vojnom intervencijom našla svoje mesto u tom nabrajanju?
maksa83 maksa83 20:15 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ok, nije baš Istočna Evropa, a nisu ni Rusi, al uklapa se u priču,. što da ne. Što ne bi jedna fina vojna diktatura uspostavljena stranom vojnom intervencijom našla svoje mesto u tom nabrajanju?

Pedesedmi put, kako to mučenje crnaca tačno menja ono što sam napisao?

Nemoj da se mučiš, rećiću ti ja - ne menja to apsolutno nikako.
freehand freehand 20:21 24.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
Ok, nije baš Istočna Evropa, a nisu ni Rusi, al uklapa se u priču,. što da ne. Što ne bi jedna fina vojna diktatura uspostavljena stranom vojnom intervencijom našla svoje mesto u tom nabrajanju?

Pedesedmi put, kako to mučenje crnaca tačno menja ono što sam napisao?

Nemoj da se mučiš, rećiću ti ja - ne menja to apsolutno nikako.

Grci nisu crnci, pardon. A tačno je da ne menja, ali širi kadar i sliku čini tačnijom.
maksa83 maksa83 20:36 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Grci nisu crnci, pardon. A tačno je da ne menja, ali širi kadar i sliku čini tačnijom.

A ja blesav mislio da je lavira i razmazuje ne bi li Rusi ispali takoreći istorijske dobrice koje nipošto nisu do prekjuče držale pola Evrope pod oružanom okupacijom niti su se 20 puta uvećali od vremena moskovske grofovije gutajući narode u kojima nema nijednog jedinog Rusa.

alselone alselone 21:06 24.02.2022

Re: Moram da priznam

ne bi li Rusi ispali takoreći istorijske dobrice


Moj lični utisak koji ne mora ništa da znači jer je uzorak mali je da je rusofilstvo u Srbiji naraslo poslednjih 30 godina i da je direktna posledica onoga što nam je zapad radio. Ljudi mahom ne navijaju za Rusiju nego Americi i Nemačkoj uskurac.
maksa83 maksa83 21:13 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Moj lični utisak koji ne mora ništa da znači jer je uzorak mali je da je rusofilstvo u Srbiji naraslo poslednjih 30 godina i da je direktna posledica onoga što nam je zapad radio.

Ne bih se zakleo da to nije onako pomalo i dvosmerna ulica. Je l' treba ovde đilijarditi put da se podsećamo gde je Veljko Kadijević išao po mišljenje 9. marta, i kako su se ovde ložili na pokušaj puča u Moskvi, i generalnog slanta SPS vlasti i kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:20 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ne bih se zakleo da to nije onako pomalo i dvosmerna ulica. Je l' treba ovde đilijarditi put da se podsećamo gde je Veljko Kadijević išao po mišljenje 9. marta, i kako su se ovde ložili na pokušaj puča u Moskvi, i generalnog slanta SPS vlasti i kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...


Spontani izliv putinizma u mozak. How yes no! Nismo ni mi bas toooliko maloumni. Nego strpljiva propaganda pa vremenom pocne da fercera.
gedza.73 gedza.73 21:25 24.02.2022

Re: Moram da priznam

kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...

Zajedno sa Černomidinom što ga posle Putin postavio za savetnika koji nas šamarao da potpišemo gori sporazum od ponuđenog. Deja vu? ne, nemoguće sigurno mi se pričinjava, to se nikad pre nije dešavalo.

брзо се налазе људи који би требало да буду прихватљиви за обе стране, први међу њима Черномирдин. Такође, јасно је да Русија не може да нам испоручи ни моторе за „мигове” јер нам траже новац, а кад га обезбедимо, кажу нам да ипак не могу да прелете преко Мађарске и Румуније.

Потом долази документ Ахтисари-Черномирдин, они га 2. јуна доносе код Милошевића, врше притисак на њега разним формулацијама. Черномирдин каже да ће Србија бити као тепих сравњена ако се то не прихвати
полицијски генерал Обрад Стевановић


Виктор Черномирдин је био прави „радохоличар“, човек бескрајно посвећен отаџбини и далековиди политичар, који се није плашио да преузме одговорност, изјавио је руски председник Владимир Путин

Заиста је био лидер, политичар државних, и без икаквог претеривања, историјских размера. Био је импресиван и снажан човек, прави трудбеник, стваралац. Преузимао је на себе одговорност и радио свој посао, трудио се да у свему служи нашој земљи и нашем народу“, рекао је Путин.
Ја сам лично то пратио, гледао како ради и од њега много научио. Био је човек који је бескрајно био посвећен домовини

Указ о овековечењу сећања на Виктора Черномирдина потписао је 2011. године бивши руски председник Дмитриј Медведев.
rs.sputniknew



Ukratko rečeno 'duvajte ga budale. i osmeh na lice'

maksa83 maksa83 21:27 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Nego strpljiva propaganda pa vremenom pocne da fercera.

Naravno da fercera, a i tlo bilo plodno. Da, NATO je ovde pajčio protiv srpskih nacionalnih interesa (onako kako smo ih mi u tom trenutku zamislili), i naravno da je cela ovdašnja tabloidna scena pod potpunom FSB kontrolom - Putin obećava Putin zagrmeo Putin zapretio Putin šalje... Otkucaš na Guglu Putin Alo! ili Putin Informer i klikneš na images, potpuno ludilo.


gvozden1 gvozden1 21:30 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Ne misliš valjda da su Rusi 1945. krenuli od jedne do druge istočnoevropske zemlje sa "kuc-kuc, dobar dan

Ne ne, složio sam se da je princip sile uspostavljen još od Rima.

Samo mi objasni još i ovo:
Pošto to nije američki patent, pošto je to tako odavno, čemu ovolika frka oko Rusije i Ukrajine?
Ništa novo se ne dešava, uobičajena stvar, jači podešava politiku slabijeg, tako je još od Rima.

Rusija je jača, pa samo uzela da malo naštima politiku Ukrajine, što oko toga dižete frku?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:35 24.02.2022

Re: Moram da priznam

alselone


Moj lični utisak koji ne mora ništa da znači jer je uzorak mali je da je rusofilstvo u Srbiji naraslo poslednjih 30 godina i da je direktna posledica onoga što nam je zapad radio. Ljudi mahom ne navijaju za Rusiju nego Americi i Nemačkoj uskurac.


Управо тако.
Да је онај шунтави Слоба знао да направи дил са Америма и да они буду на нашој страни, ја сам уверен да би ми данас били ударна песница НАТО. И то не добровољно него са ентузијазмом.

Била је и друга шанса (додуше без ентузијазма).
Чак и после бомбардовања и 5. октобра, да су показали само уравнотежен приступ (типа, океј онај је био лудак па нисмо могли са њим али уважеваћемо од сада и ваше интересе на тој балканској вукојебини), већину Срба би тренутно болео туки за Русе (добро, волели би их неки онако у машти али би и они гледали да то остане на дистанци).

Нас је Запад својом политиком буквално отерао на ту страну.
Ко то не види или је идеолшки тешко заслепљен или је глуп ко курац.
maksa83 maksa83 21:36 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Pošto to nije američki patent, pošto je to tako odavno, čemu ovolika frka oko Rusije i Ukrajine?
Ništa novo se ne dešava, uobajena stvar, jači podešava politiku slabijeg, tako je još od Rima.

Rusija je jača, pa samo uzela da malo naštima politiku Ukrajine, što oko toga dižete frku?

Znaš kako je govorio onaj vic onomad:

Danas u Avganistanu - sutra u vašem stanu.

Da ne fasujemo od njihovog širenja opet neki komunizam, znaš ono - diktatura, nesmenjiva vlast i tako to. Mislim, pupupu...
gvozden1 gvozden1 21:43 24.02.2022

Re: Moram da priznam


Da ne fasujemo od njihovog širenja opet neki komunizam, znaš ono - diktatura, nesmenjiva vlast i tako to. Mislim, pupupu...

Ne liči na to, ni malo.
Ako zasmrdi na komunizam, prvi sam da im nanu naninu.

Za sad ne, eno ga i Putin Ispljuva Lenjina (ni Staljin nije dobro prošao) i kaže da i Rusiji dekomunizacija baš odgovara.

Znam ja da ti Putinove govore ne možeš da slušaš, al evo ja sam to za tebe uradio, i veruj mi da ih je baš nagrdio.

Zato, ne boj se :)
alselone alselone 21:45 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Je l' treba ovde đilijarditi put da se podsećamo gde je Veljko Kadijević išao po mišljenje 9. marta, i kako su se ovde ložili na pokušaj puča u Moskvi, i generalnog slanta SPS vlasti i kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...

Ne treba.

Ja ne mislim na vlast, meni je potpuno jasno da je komunistička vlast nastavikla komunističkim stopama (i dan danas). Ja pričam o običnom čoveku. Ranije, osamdesetih, ljudi koji su dolazili kod nas, komšije, prijatelji, rodbina, ljudi na ulici, malo je tu bilo ljudi "rusofila". Svi smo izašli iz komunizma i znali smo šta je to, tako da nije bilo previše zaletanja. O tome sam i sa ćaletom pričao. Dok danas, svaki drugi nešto rusofili.

To nije rusofilstvo, to je inat.
alselone alselone 21:47 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Нас је Запад својом политиком буквално отерао на ту страну.
Ко то не види или је идеолшки тешко заслепљен или је глуп ко курац.

Ja najviše volim to kako ti suptilno a opet lakonski preneseš mišljenje.
freehand freehand 22:45 24.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
Moj lični utisak koji ne mora ništa da znači jer je uzorak mali je da je rusofilstvo u Srbiji naraslo poslednjih 30 godina i da je direktna posledica onoga što nam je zapad radio.

Ne bih se zakleo da to nije onako pomalo i dvosmerna ulica. Je l' treba ovde đilijarditi put da se podsećamo gde je Veljko Kadijević išao po mišljenje 9. marta, i kako su se ovde ložili na pokušaj puča u Moskvi, i generalnog slanta SPS vlasti i kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...

Ali je još interesantnija činjenica dokazana javnim svedočenjem i Britanaca i Amerikanaca da je, na primer, ratni zločinac Jovica Stanišić radio za KGB: Mislim ne, za CIA.
A ratni zločinac Momčilo Perišić isto za KGB. Mislim ne, nego za CIA.Što onda znači da oni i nisu ratni zločinci jer su možda i činili zločine ali za pravu stranu.
freehand freehand 22:47 24.02.2022

Re: Moram da priznam

Spontani izliv putinizma u mozak. How yes no! Nismo ni mi bas toooliko maloumni. Nego strpljiva propaganda pa vremenom pocne da fercera.

Da klikneš ti ipak na onaj Mockingbird? To je link.
softelectronics_e softelectronics_e 08:34 25.02.2022

Re: Moram da priznam

vrabac_onaj
alselone
Prečesto proveravam vesti pa se osećam još gore.


Isto.
Pa onda kao uzmem da radim al ne mogu da se usresredim, pa odem na vesti, pa pobegnem odatle...

Mislim da nema potrebe da se tako osećaš.
Jer se ništa nije promenilo.
Jer si se po stoti puta uverio da je pravda jako deficitaran 'artikal'.
Međunarodno pravo i da ne pominjem - šta je to?
Ništa se, dakle, nije promenilo.
I dalje 'mani mejk det vld gou araund'.
Bezos, Gejc, Džobs (i ostali) će bivati sve bogatiji itd.
Dakle, sve po starom!
softelectronics_e softelectronics_e 08:39 25.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
Ali kako god, podešavanje politika drugih zemalja silom je američki patent.

Ne, to je rimski patent, pre toga verovatno i persijski patent, a taj patent su sretno koristile sve velike sile i imperije potom.

Ali korišćenje toga patenta najviše zameramo Rusiji.
Jbg.
Samo da se što pre završi.
Jer su u pitanju naša braća.
softelectronics_e softelectronics_e 08:45 25.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
Moj lični utisak koji ne mora ništa da znači jer je uzorak mali je da je rusofilstvo u Srbiji naraslo poslednjih 30 godina i da je direktna posledica onoga što nam je zapad radio.

Ne bih se zakleo da to nije onako pomalo i dvosmerna ulica. Je l' treba ovde đilijarditi put da se podsećamo gde je Veljko Kadijević išao po mišljenje 9. marta, i kako su se ovde ložili na pokušaj puča u Moskvi, i generalnog slanta SPS vlasti i kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...

Gledaš fragmentarno bez korelisanja sa ostalim događajima.
A oni su poprilično jasni.
Jer nas je zapad (čije smo svi farmerke nosili, a ne ruske) sjebao samo tako.
Proglasio parijama, đubradi i slično.
Tako da je to radovanje debelo uslovljeno.
Bilo, ne ponovilo se!
softelectronics_e softelectronics_e 08:47 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Neues aus der Nachbarschaft
Ne bih se zakleo da to nije onako pomalo i dvosmerna ulica. Je l' treba ovde đilijarditi put da se podsećamo gde je Veljko Kadijević išao po mišljenje 9. marta, i kako su se ovde ložili na pokušaj puča u Moskvi, i generalnog slanta SPS vlasti i kako je isti ovaj Ivašov dolazio u čador da nas loži da ne potpisujemo ništa u Kumanovu nego da izdržimo...


Spontani izliv putinizma u mozak. How yes no! Nismo ni mi bas toooliko maloumni. Nego strpljiva propaganda pa vremenom pocne da fercera.

Čija propaganda?
Ruska?
Ti se zajebavaš!
Pa Rusi su male mace što se tiče propagande.
U odnosu na druge kod kojih je propaganda utkana u svaku moguću industriju, štaviše, propaganda je 'teška' industrija.
maksa83 maksa83 08:53 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Čija propaganda?
Ruska?

Ne jebote, turkmenska.







softelectronics_e softelectronics_e 08:54 25.02.2022

Re: Moram da priznam

vrabac_onaj
alselone


Moj lični utisak koji ne mora ništa da znači jer je uzorak mali je da je rusofilstvo u Srbiji naraslo poslednjih 30 godina i da je direktna posledica onoga što nam je zapad radio. Ljudi mahom ne navijaju za Rusiju nego Americi i Nemačkoj uskurac.


Управо тако.
Да је онај шунтави Слоба знао да направи дил са Америма и да они буду на нашој страни, ја сам уверен да би ми данас били ударна песница НАТО. И то не добровољно него са ентузијазмом.

Била је и друга шанса (додуше без ентузијазма).
Чак и после бомбардовања и 5. октобра, да су показали само уравнотежен приступ (типа, океј онај је био лудак па нисмо могли са њим али уважеваћемо од сада и ваше интересе на тој балканској вукојебини), већину Срба би тренутно болео туки за Русе (добро, волели би их неки онако у машти али би и они гледали да то остане на дистанци).

Нас је Запад својом политиком буквално отерао на ту страну.
Ко то не види или је идеолшки тешко заслепљен или је глуп ко курац.

Da.
Kristalno jasno!
No, nije potrebna ova anderlajnovana dihotomija.
Glup ko kurac je dovoljno.
Jer ideološki teško zaslepljen može da bude samo takva osoba.
softelectronics_e softelectronics_e 08:59 25.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
Pošto to nije američki patent, pošto je to tako odavno, čemu ovolika frka oko Rusije i Ukrajine?
Ništa novo se ne dešava, uobajena stvar, jači podešava politiku slabijeg, tako je još od Rima.

Rusija je jača, pa samo uzela da malo naštima politiku Ukrajine, što oko toga dižete frku?

Znaš kako je govorio onaj vic onomad:

Danas u Avganistanu - sutra u vašem stanu.

Da ne fasujemo od njihovog širenja opet neki komunizam, znaš ono - diktatura, nesmenjiva vlast i tako to. Mislim, pupupu...

Čekaj!
Pa ti još ne shvataš šta je to što 'živiš'?!
Ne samo ti, nego, gotovo, ceo svet!
Iznenaaaađen sam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:03 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Čija propaganda?
Ruska?
Ti se zabevaš!
Pa Rusi su male mace što se tiče propagande.
U odnosu na druge kod kojih je propaganda utkana u svaku moguću industriju, štaviše, propaganda je 'teška' industrija.



Vas par ovde stvarno imate neko lose misljenje o svojim sugradjanima. Sa toliko propagande koliko je potroseno u gradjenja kulta licnosti od Putina u Srbiji napravio bi i od portugalskog predsednika supermena za Srbe. Bez zabevancije.
softelectronics_e softelectronics_e 09:04 25.02.2022

Re: Moram da priznam

maksa83
Čija propaganda?
Ruska?

Ne jebote, turkmenska.



Ooooo, jebote!
Nije valjda da ti ove idiotarije otvaraš?!
softelectronics_e softelectronics_e 09:09 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Neues aus der Nachbarschaft
Čija propaganda?
Ruska?
Ti se zabevaš!
Pa Rusi su male mace što se tiče propagande.
U odnosu na druge kod kojih je propaganda utkana u svaku moguću industriju, štaviše, propaganda je 'teška' industrija.



Vas par ovde stvarno imate neko lose misljenje o svojim sugradjanima. Sa toliko propagande koliko je potroseno u gradjenja kulta licnosti od Putina u Srbiji napravio bi i od portugalskog predsednika supermena za Srbe. Bez zabevancije.

Ali!
To nije tačno!
Ja u svom okruženju ne poznajem nikoga ko o Putinu misli da je supermen.
Ali poznajem mnoge koji smatraju da se radi o veoma moćnom čoveku, čak, jednim od, trenutno, najmoćmojih u svetu.
A to, ipak, nije ono što se osećalo prema dragom drugu Titi.
Možda si klinac pa ne znaš o tome iz prve ruke.
A mnogi su ti već ovde objasnili - da je ta 'ljubav' indirektna, najvećim delom kao reakcija na sve ono što nam je priredio Zapad - da ne pominjemo samo bombardovanje. To je delić.
tess1 tess1 09:20 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Ooooo, jebote!
Nije valjda da ti ove idiotarije otvaraš?!

Emsi, kad vidim da ti ne čitaš nešto jer ti nije nivo kao nekima, zamislim kako ovu naslovnu stranu Informera fino, lagano otrgnem, skinem po ivici i pojedem..
softelectronics_e softelectronics_e 09:52 25.02.2022

Re: Moram da priznam

tess1
Ooooo, jebote!
Nije valjda da ti ove idiotarije otvaraš?!

Emsi, kad vidim da ti ne čitaš nešto jer ti nije nivo kao nekima, zamislim kako ovu naslovnu stranu Informera fino, lagano otrgnem, skinem po ivici i pojedem..

Šta?
Čudno ti da ja te idiotarije ne čitam?
Zašto?!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:21 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Ali poznajem mnoge koji smatraju da se radi o veoma moćnom čoveku, čak, jednim od, trenutno, najmoćmojih u svetu.


Pa da, mocan je i Biden i Jinping i jos poneko pa nema tog smatranja.

To nije tačno!


Naravno da je tacno. Mozda si jos mlad ili nesto drugo ali Putin je medju popularnijim politicarima u Srbiji - verovatno jedini koji bi mogao da pobedi AVa na izborima. Pri cemu nije narocito uobicajeno da politicar iz jedne zemlje bude toliko omiljen u drugoj zemlji.

A mnogi su ti već ovde objasnili - da je ta 'ljubav' indirektna, najvećim delom kao reakcija na sve ono što nam je priredio Zapad - da ne pominjemo samo bombardovanje. To je delić.


Nije to objasnjenje nego teza. Koja je delimicno tacna. Drugi deo ima vise veze sa nama nego sa Zapadom i Putinom. Ali o tome ne volemo da pricamo.

maksa83 maksa83 12:15 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Bezos, Gejc, Džobs (i ostali) će bivati sve bogatiji itd.

Džobs pogotovo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana