Budućnost| Na današnji dan| Planeta| Region| Sex

Šta kaže ovaj?

maksa83 RSS / 21.02.2022. u 20:55



Komentari (1360)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:47 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
I ovo je interesantno; kod Kine se podrazuneva KP i kod Putina autokratija. Kod Nemaca se ne podrazumeva neonacizam niti kod Amerikanaca neocons.
Valja odmah, na nivou jezika napraviti tu bitnu razliku i definisati sa kime se ima posla. Još da nađeš način da zapadne vrednosti sačuvaš od Zapada i sve ok.
Jer će, u suprotnom, i KP Kine i Putinova autokratija ostati mala deca kad je korupcija u pitanju u odnosu na ono što ti ovde forsiraš.


Demokratija u EU ima problema koliko hoces (korupcija, identiteri i slicna sranja included). Ali to je daleko od toga da je neonacizam zvanicna politicka strategije u Nemackoj. Komunizam u Kini jeste. Putin jeste autokrata. Tu jezik sasvim dobro slika stanje stvari.

Ja ne verujem da su AV ili oni pre njega odlucili da stanu sa EU-reformama zbog razocaranosti u demokratske vrednosti, korupcije ili neonacizma u EU i okrenu se Kini i Rusiji.

Nema sumnje da starije i vece clanice EU paternalisticki gledaju na zemlje istocne Evrope. Nema sumnje ni da kompanije iz ovih zemalja pokusavaju kvarno da igraju. Ali nema sumnje ni da istocnoevropske zemlje sve ovo znaju i da ljudi tamo ipak profitiraju od EU saveza. Neki iz te pozicije mogu cak i lakse da pregovaraju sa Rusima ili Kinezima nego Srbija - Putin kada ode u Sloveniju (dok je jos mogao) prica o ekonomiji i politici a kada dodje u Srbiju gusla o bratstvu i slovenstvu. I usput uzme ili uvali nesto.


Uopšte nije reč o njima - koji god da su - nego o tebi i načinu na koji gledaš i verbalno i terminološki obelžavaš i kvalifikuješ države i narode. Jeste, Velika Britanija je počinila genocid u keniji, al eto već 60 godina se trudi da to sakrije i nazove drugim imenima, ne perući sopstveno prošlost od učinjenog jer to i dalje čini, nego perući sopstvenu biografiju uklanjajući dokazte učinjenom.
Jeste, Južnoafričku republiku i
rodeziju činili su Englezi i Buri, ali em je to bilo davno em su se tri Engleza i pet Holanđana protiv toga bunili, što automatski znači da se ništa nije ni desilo a da su britanija i Holandija u toj stvari nevine.


Ma oznacavam ja narode nego politike vlada - u tom smislu KP Kina i autokratija Putinova. Nisu svi Kinezi komunisti ili Rusi autokrate.

Niti u ovom sto pisem imam bilo kakvu nameru da umanjim zlocine Engleza, Amera ili koga god. Pricamo o mnogo prizemnijim i konkretnijim stvarima. Najkonkretnije: ono zasto je dozvoljavanje sirenja ruskog i kineskog uticaja lose za Srbiju.

Ovo sto kazes bi imalo smisla kada bi neka vlada u Srbiji rekla e necemo da saradjujemo sa Britancima zbog Kenije ili JA a hocemo sa Kinezima jer oni nemaju takvu proslost (sic.).
freehand freehand 16:50 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Ovo sto kazes bi imalo smisla kada bi neka vlada u Srbiji rekla e necemo da saradjujemo sa Britancima zbog Kenije ili JA a hocemo sa Kinezima jer oni nemaju takvu proslost (sic.).

Da, to bi baš imalo smisla.
Izvini na uznemiravanju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:50 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Do sada bismo već stigli do Blera i Buša, Berluskonija i Sarkozija. Ok.
Ali nikad ne bismo stigli u poziciju da možemo da napadnemo i razvalimo rendom državu sa milion žrtava uz kupljenu indulgenciju dok nam demokratski svet aplaudira .



Ma jok. Verovatno bi stigli do Orbana ili Morawieckog (jebiga u datom stanju treba biti realistican) ali bi pre toga imali makar jednu deceniju da izgradimo ono sto ovakvi ne bi mogli bas tako lako da razgrade i uniste.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:57 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Da, to bi baš imalo smisla.


Ne vidim kakvog drugog smisla ima uvodjenje ove teme u trenutni razgovor.

Izvini na uznemiravanju.


Nista. Zvi bio.
milisav68 milisav68 18:04 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Neues aus der Nachbarschaft

Pomenuli smo Djindjica gore i ne vredi se vracati na uvek istu pricu odnosno pretpostavku. Da smo do sada imali tri prosecno-nekorumpirana i nezaglupljena premijera ili jos bolje premijerke bilo bi vec drugacije.

Pa Đinđić je primer šta se dešava kada dođe prosečno korumpiran i nezaglupljen premijer - odmah imaš pobunu Albanaca.

Šta misliš, jel su to sami smislili ili im neko pomogao?

I dok se on bakće sa njima, u vladi mu sedi ministar za privatizaciju Aleksandar Vlahović, koji je desna ruka Danka Đunića, koji je direktor podružnice Delojt end Tuša za SCG.I već je izvršena procena koliko šta vredi, ko treba da se podmiti da bi se izvršila privatizacija, čitaj pljačka.

Pa Hag, pa Prajd, pa Srebrenuca, pa...zamlaćivanje na maksimalnim obrtajima, a za to vreme drugi ne trpe nikakve pritiske, iako već uveliko postoje dokazi da je zločina bilo na sve strane.

Pre neki dan bio Ponoš na N1, i novinarka ništa pametnije ne može da smisli, nego ga prvo pita o Srebrenici i Mladiću.

U Srbiji nema drugih problema osim Srebrenice i Mladića, a od događaja prošlo skoro 30 godina.

Sa druge strane, Naser Orić se šetka kao da ništa nije bilo, a ti i dalje tvrdiš kako nema upliva sa strane.
alselone alselone 18:16 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Eno upravo na n1 info kako je POKRAJINSKI ministar imao skoro 2 miliona evara na računu u Švici. Bio je ministar od 2004 do 2014.

Sunce ti jebem koji smo mi nivo pljačke preživeli, dobro da ne lovimo pacove oko zgrada.
alselone alselone 18:17 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Pre neki dan bio Ponoš na N1, i novinarka ništa pametnije ne može da smisli, nego ga prvo pita o Srebrenici i Mladiću.

Zašto nisam iznenađen.
alselone alselone 19:06 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

lovimo pacove oko zgrada

MIševe ko Benedikt.
milisav68 milisav68 19:11 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

alselone
Pre neki dan bio Ponoš na N1, i novinarka ništa pametnije ne može da smisli, nego ga prvo pita o Srebrenici i Mladiću.

Zašto nisam iznenađen.

E, a on izjavio da Mladić za njega nije ratni zločinac, i usledila je poplava tvitova - neću da glasam za njega :)

Neko se baš dobro zeza.
mlatisa mlatisa 20:10 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Ali to je daleko od toga da je neonacizam zvanicna politicka strategije u Nemackoj. Komunizam u Kini jeste.

Откуд онда Кина има највише Милијардера на свету?
mlatisa mlatisa 20:11 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

.
mlatisa mlatisa 20:11 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Грешком послато више. Не знам како сам то успео.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:24 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje


Pre neki dan bio Ponoš na N1, i novinarka ništa pametnije ne može da smisli, nego ga prvo pita o Srebrenici i Mladiću



Mislis neka ambasada joj poslala pitanje i trazila da ga postavi?


Ne tvrdim da nema upliva sa strane nego da se nemoc preuvelicava. Mi kao volimo da radimo stvari iz inata. Hajde onda Njima (kome? svima) u inat da svi glasamo za Ponosa. Bolje nego ova letargija.
milisav68 milisav68 20:49 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Neues aus der Nachbarschaft

Mislis neka ambasada joj poslala pitanje i trazila da ga postavi?



A ti kao ne znaš koliko može da razvije

Odnosno, ne znaš ko je vlasnik, i čija ekspozitura je N1?

Pazi, Ponoš je tu nebitan, odnosno sve ovo je šibicarenje, jer predsednik ima male ingerencije, i niko ne pominje da su i parlamentarni izbori (i lokalni, e tu se već svi biju za Beograd).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:39 23.02.2022

Re: Dragaš -zanimljivo viđenje

Pazi, Ponoš je tu nebitan, odnosno sve ovo je šibicarenje, jer predsednik ima male ingerencije, i niko ne pominje da su i parlamentarni izbori (i lokalni, e tu se već svi biju za Beograd


Pa ajde od ovih nebitnih Ponosa i Marinika da se krene. Ipak je malo bitnije nego sta ga novinari pitaju. Da sam u BG glasao bih cak i za Vladetu ako moze da ih skine. A ima i bolja opcija.
freehand freehand 22:34 22.02.2022

Ković

Ne bih imao št da zamerim, kamoli da dodam:

alselone alselone 12:54 23.02.2022

Re: Ković

freehand
Ne bih imao št da zamerim, kamoli da dodam:



Veoma retko gledam ovakve razgovore na TV-u pa sam se zaista prijatno iznenadio kvalitetom, odmerenošću, elokvencijom, pojavom, praktično svim, ova dva gosta. Pravo osveženje na našoj televiziji.
shmoo shmoo 15:39 23.02.2022

Ković и Висковић

alselone
freehand
Ne bih imao št da zamerim, kamoli da dodam:



Veoma retko gledam ovakve razgovore na TV-u pa sam se zaista prijatno iznenadio kvalitetom, odmerenošću, elokvencijom, pojavom, praktično svim, ova dva gosta. Pravo osveženje na našoj televiziji.






Ипак су то професор Иво Висковић (и наш бивши амбасадор у Словенији и Немачкој) и професор Милош Ковић (једини са катедре за историју на нашем Филозофском факултету у Београду коме је један Оксфорд UP објавио књигу).








gvozden1 gvozden1 17:07 23.02.2022

Re: Ković

alselone
freehand
Ne bih imao št da zamerim, kamoli da dodam:



Veoma retko gledam ovakve razgovore na TV-u pa sam se zaista prijatno iznenadio kvalitetom, odmerenošću, elokvencijom, pojavom, praktično svim, ova dva gosta. Pravo osveženje na našoj televiziji.

Uh bre, ovo ti je rizično:)
Ne znam koliko pratiš, Ković je svrstan u nacoše, rusofile, one "dogodine u Prizrenu" čest gost na Srbin info, kod Marića na hepi tv.

Ovi turboevropejci, znači antisrbi, Samardžić i ona Dubravka, i čudno, Radoš Ljušić, pokušavaju da ga i sa fakulteta sklone, tu skoro je imao problema sa izborom za redovnog profesora, ne znam da li se, i kako ako jeste, to završilo.

Uglavnom, Srbin iz sve snage, i to naglašava.

Ovde je, u ovoj emisiji, za moj ukus, malo neobjektivan, ali generalno, to je to.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:29 23.02.2022

Re: Ković

i čudno, Radoš Ljušić


nije čudno
gvozden1 gvozden1 19:37 23.02.2022

Re: Ković

vrabac_onaj
i čudno, Radoš Ljušić


nije čudno

Ajd ako si u toku, kako to da Ljušić i Dubravka budu zajedno?
alselone alselone 19:40 23.02.2022

Re: Ković

Ne znam koliko pratiš, Ković je svrstan u nacoše, rusofile, one "dogodine u Prizrenu" čest gost na Srbin info, kod Marića na hepi tv.

Slabo pratim, čoveku sam znao samo prezime ali ne i lik, iz tako nekih "bočnih" informacija.

Po meni je bio blaži u vezi Rusije nego što bi trebalo ali način na koji je pričao i kulturan dijalog koji su vodili, baš mi je nekako legao. Skroz legitimno da takav gost bude u studiju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:41 23.02.2022

Re: Ković

gvozden1
vrabac_onaj
i čudno, Radoš Ljušić


nije čudno

Ajd ako si u toku, kako to da Ljušić i Dubravka budu zajedno?


vrlo često u životu zajednički skotizam donosi veću privlačnost nego zejdnička uverenja.
a i pitanje je koliko su im uverenja zaista različita.
gvozden1 gvozden1 19:48 23.02.2022

Re: Ković

Skroz legitimno da takav gost bude u studiju.

Apsolutno.
I morao bi da bude, to je sasvim legitiman pogled, i morao bi da bude zastupljen na javnom servisu.
A ne da ga diskfalifikuju sa "Srbin info" (pozdrav za gazdaMaksu:)

Šapčanin kome je krivo što je komadna Drinske divizije bila u Valjevu :)
(to su neka lokalna nadjebavanja)

Stavovi su mu za poštovanje, mada, malo više isključivi, opet moj sud.
Ali kad god naletim na nešto njegovo obavezno pročitam, odslušam.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:51 23.02.2022

Re: Ković

alselone


Po meni je bio blaži u vezi Rusije nego što bi trebalo ali način na koji je pričao i kulturan dijalog koji su vodili, baš mi je nekako legao. Skroz legitimno da takav gost bude u studiju.


Kova je imao odlične dokumentarce na RTS 2 o Prvom svetskom ratu.
A i inače je gotivan i pristojan tip. Što se tiče gostovanja, njegovo uverenje je da ide bilo gde, gde mu je dozvoljeno da govori.
Pomalo je romantični zaluđenik :)
gvozden1 gvozden1 19:51 23.02.2022

Re: Ković


vrlo često u životu zajednički skotizam donosi veću privlačnost nego zejdnička uverenja.
a i pitanje je koliko su im uverenja zaista različita.

To da.
alselone alselone 19:57 23.02.2022

Re: Ković

Samo činjenica da su dva profesora univerziteta, lepo obučena, kulturna, blaga, elokventna, uviđavna, razgovarala umesto "hrnjo hrnjo što nisi nagno babu, hahahah" meni predstavlja uspeh.

Možda sam stvarno ispao iz ritma, ali nisam gledao političke talk šovove možda 10 godina, od kako su došli naprednjaci.
softelectronics_e softelectronics_e 20:17 23.02.2022

Re: Ković

gvozden1
alselone
freehand
Ne bih imao št da zamerim, kamoli da dodam:



Veoma retko gledam ovakve razgovore na TV-u pa sam se zaista prijatno iznenadio kvalitetom, odmerenošću, elokvencijom, pojavom, praktično svim, ova dva gosta. Pravo osveženje na našoj televiziji.

Uh bre, ovo ti je rizično:)
Ne znam koliko pratiš, Ković je svrstan u nacoše, rusofile, one "dogodine u Prizrenu" čest gost na Srbin info, kod Marića na hepi tv.

Ovi turboevropejci, znači antisrbi, Samardžić i ona Dubravka, i čudno, Radoš Ljušić, pokušavaju da ga i sa fakulteta sklone, tu skoro je imao problema sa izborom za redovnog profesora, ne znam da li se, i kako ako jeste, to završilo.

Uglavnom, Srbin iz sve snage, i to naglašava.

Ovde je, u ovoj emisiji, za moj ukus, malo neobjektivan, ali generalno, to je to.

Pre neki dan ispraćam ja mlađe dete na aerodromu.
Na parkingu me neki čovek iz automobila pita - kako da izađem ovuda (sa parkinga).
Ja se osvrnem oko sebe, pošto su tamo neki radovi - i pokažem mu izlaz.
Dete me upita - znaš li kome si objasnio gde je izlaz.
Kome?
Pa profesoru Koviću.
maksa83 maksa83 20:22 23.02.2022

Re: Ković

Pa profesoru Koviću.

Sjajan tip Ković. Ima onaj svež klip sa njim gde objašnjava da nije strašno poginuti u ratu za evo npr. okupirano Kosovo, bukvalno kaže, citiram "pa šta, pogini čoveče. pogini, šta, i to je za ljude", citat završen.

Gde bre iskopavate te heroje...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:25 23.02.2022

Re: Ković

maksa83


Gde bre iskopavate te heroje...


Ja nekada davno, beše neka sedeljka ako se dobro sećam...
alselone alselone 20:25 23.02.2022

Re: Ković

"pa šta, pogini čoveče. pogini, šta, i to je za ljude",

Dragoševac sigurno zna Đoletov citat koji slično zvuči.
alselone alselone 20:26 23.02.2022

Re: Ković

meka sedeljka


kažu da tako počinje, posle bude tvrda #rainbow
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:28 23.02.2022

Re: Ković

alselone
"pa šta, pogini čoveče. pogini, šta, i to je za ljude",

Dragoševac sigurno zna Đoletov citat koji slično zvuči.


Meni nije jasno zašto je citat uopšte problematičan.

Ima i ono, "boj se ovna, boj se govna..."
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:29 23.02.2022

Re: Ković

alselone
meka sedeljka


kažu da tako počinje, posle bude tvrda #rainbow


jebote, brz si. momentalno sam ispravio, baš zbog ovakvih komentara.
maksa83 maksa83 20:37 23.02.2022

Re: Ković

Meni nije jasno zašto je citat uopšte problematičan.


Ljudi bre, imam kredit, imam to dete koje još uvek treba da izvedem na put, imam neke planove u životu. U nedelju punim pet banki i hoću bar tu zadnju trečinu života da proživim ko čovek. Pun mi je više kurac i ratova i revolucija i demonstracija, jebali ih njihovi ratovi da ih jebali.


Žao mi je što klipa nema na jućubu da ti na ovo okačim to njegovo "pa pogini čoveče...".


Kurcosisač Ković.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:43 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
Meni nije jasno zašto je citat uopšte problematičan.


Ljudi bre, imam kredit, imam to dete koje još uvek treba da izvedem na put, imam neke planove u životu. U nedelju punim pet banki i hoću bar tu zadnju trečinu života da proživim ko čovek. Pun mi je više kurac i ratova i revolucija i demonstracija, jebali ih njihovi ratovi da ih jebali.


Žao mi je što klipa nema na jućubu da ti na ovo okačim to njegovo "pa pogini čoveče...".


Kurcosisač Ković.


Dobro.
Čmarolizač Maksa.
Pa sad možemo da nastavimo u ovom tonu ako hoćeš.

P.S.
Dovoljno puta sam stavljao glavu u torbu (bukvalno) da mi je taj citat apsolutno prihvatljiv.
Sa pet banki, samo dozvoljavam sebi da malo više budem probirljiv po pitanju razloga ali i dalje stoji "boj se ovna, boj se govna".
maksa83 maksa83 20:53 23.02.2022

Re: Ković

Pa sad možemo da nastavimo u ovom tonu ako hoćeš.

Možemo da nastavimo u kom god 'oćeš tonu. Svi smo ovde već milion godina, znamo svi ko je u kom fazonu i ko se na šta loži i kome za šta trne patka, dotle da je pomalo dosadno, a ovaj Ković je toliko već viđen izanđao kalup - dobrovoljni davalac tuđe krvi, kompulzivno opsesivna DSS zonfa nekrofilija - mrš bre debilu više u pičku materinu. (Ne ti, da ne bude zabune.)
gvozden1 gvozden1 21:13 23.02.2022

Re: Ković

Ja se osvrnem oko sebe, pošto su tamo neki radovi - i pokažem mu izlaz.

Jesu mu ebali majku, sad otud stižem.
Al snašao sam se bolje od Kovića :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:07 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
Pa profesoru Koviću.

Sjajan tip Ković. Ima onaj svež klip sa njim gde objašnjava da nije strašno poginuti u ratu za evo npr. okupirano Kosovo, bukvalno kaže, citiram "pa šta, pogini čoveče. pogini, šta, i to je za ljude", citat završen.

Gde bre iskopavate te heroje...


Ovaj sere isto kao huči, ali u reč. I sad mi je jasno kod kojih morona ovaj naš ide da se napaja mišljenjem i stavovima. I gde ide (Balkan Nimfo, Hepi TV i Pink).

Ovaj Visković je ok, mada priča malo kao robot, bio je on mislim par puta i na Peščaniku, ali ime i prezime mu nisu baš po srbometarskim standardima, zato ga i ne hvale kolege toliko.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:18 23.02.2022

Re: Ković

Izvinjavam se, morao sam da vodim buvaru da kenja, piša i da se izjurca.

maksa83
a ovaj Ković je toliko već viđen izanđao kalup - dobrovoljni davalac tuđe krvi, kompulzivno opsesivna DSS zonfa nekrofilija - mrš bre debilu više u pičku materinu. (Ne ti, da ne bude zabune.)


1. Ković je sve samo ne nekrofilija. Neverovatno je koliko mladosti i života ima u tom čoveku čak i u ovim godinama.

2. Ne priča ništa što nije i sam spreman da uradi (a propos "dobrovoljni davalac tuđe krvi" ) koliko god to tebi bilo neshvatljivo.

3. Ti slobodno možeš da teraš u pičku materinu ako bolje ne umeš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:19 23.02.2022

Re: Ković

bio je on mislim par puta i na Peščaniku


Dakle debil, najebem mu se malo mile majke govnarske.

Ajmo dalje.
gvozden1 gvozden1 22:25 23.02.2022

Re: Ković

Ovaj sere isto kao huči, ali u reč

I pazi jbt, napišem, kažem, da je isključuviji nego što mislim da je u redu, da je prema Rusiji manje kritičan nego što bi trebalo, i opet, "ali u reč"

Srki, politika, to su nijanse, to što ti radiš, crno/beli, mi/oni, to nije politika, to je indoktrinisanost, zaslepljenost, zavedenost, slepilo Srki.

Ković, i pored toga što se ne slažem s njim "do u reč" je vrhunski istoričar, poštovanja vredan mislilac, i patriota za skidanje kape.

Ti si slep kod očiju, oslepele te budale tipa Sonja Biserko i Dubravka Stojanović.

Ti si Srki, izgubljen slučaj.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:29 23.02.2022

Re: Ković

vrabac_onaj
bio je on mislim par puta i na Peščaniku


Dakle debil, najebem mu se malo mile majke govnarske.

Ajmo dalje.


(samo da bude jasno, ja mislim da je Visković jedan fin gospodin čovek ali ovde uopšte nije reč o njemu, da ne bude neke zabune)
gvozden1 gvozden1 22:32 23.02.2022

Re: Ković

bio je on mislim par puta i na Peščaniku

:)

Jebote bog!

Ko sebi dozvoli da po ovome rangira ljude, jel bio ili nije bio na Peščaniku, jasno pokazuje da svojom glavom ne ume da misli, nego misli Peščanikom.

Ozbiljnog čoveka bi bilo sramota da ovako nešto napiše, a evo, neko to i argumentom smatra.

JEBO TE PEŠČANIK!
I OBE CECE.

(ako su žive još?)
alselone alselone 22:39 23.02.2022

Re: Ković

JEBO TE PEŠČANIK!
I OBE CECE.


U poslednje vreme nekako su se zaboravile e-novine. Kad se samo setim koliko su oni smatrali.

Rekao bih da su više smatrali za vreme Tadića a zajedno sa Peščanikom i za vreme Đinđića i Koštunice nego za vreme Vučića.

Pošto su to mediji koji se finansiraju donacijama spolja - šta nam to govori?
gvozden1 gvozden1 22:44 23.02.2022

Re: Ković

U poslednje vreme nekako su se zaboravile e-novine.

To je valjda umrlo.

Al sam se ja tamo nasvađao za ceo život :)
Ja mislim da su me bar pedeset puta banovali, čak mi onaj Marković na pp, na mejl kako li, sudom pretio :)
freehand freehand 22:44 23.02.2022

Re: Ković

alselone
JEBO TE PEŠČANIK!
I OBE CECE.


U poslednje vreme nekako su se zaboravile e-novine. Kad se samo setim koliko su oni smatrali.

Rekao bih da su više smatrali za vreme Tadića a zajedno sa Peščanikom i za vreme Đinđića i Koštunice nego za vreme Vučića.

Pošto su to mediji koji se finansiraju donacijama spolja - šta nam to govori?

Jebem li ga, pogledaj svoje komentare.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:45 23.02.2022

Re: Ković

alselone


U poslednje vreme nekako su se zaboravile e-novine. Kad se samo setim koliko su oni smatrali.

Rekao bih da su više smatrali za vreme Tadića a zajedno sa Peščanikom i za vreme Đinđića i Koštunice nego za vreme Vučića.

Pošto su to mediji koji se finansiraju donacijama spolja - šta nam to govori?


Pa šta očekuješ, Pero je bio Bebina (sledstveno i Canetova) pudlica.
Inače, taj treš odavno ne postoji. Što je i logično, ugasila se potreba.
shmoo shmoo 22:48 23.02.2022

Re: Ković

gvozden1


i čudno, Radoš Ljušić


nije čudno


Ajd ako si u toku, kako to da Ljušić i Dubravka budu zajedno?


vrlo često u životu zajednički skotizam donosi veću privlačnost nego zejdnička uverenja.
a i pitanje je koliko su im uverenja zaista različita.


To da.



Радош Љушић је једно обично неотесано говедо рођено на Косову и Метохији што је њему као и једном повећем броју Срба постало једина права квалификација за стицање друштвеног статуса у централној Србији и у Београду уз помоћ непотизма и страначких конекција племенског завичајног круга.

И њему је материјални интерес изнад свега као и многим његовим земљацима и саплеменицима.

Прво је за вакта петооктобараца сасвим успешно упропастио Завод за уџбенике и довео га у ситуацију да данас оне Швабе преко Словенаца (Клетт) хоће да га купе будзашто иако нам је Завод једина државна издавачка кућа која се бави школским уџбеницима.

А онда је Радош основао своју приватну издавачку кућу "Фреска" која је данас постала такође део те Клетт мреже у Србији.

То су они за које по медијима чујете да деци (поткупљујући наставнике блокчићима и оловкама са својим логом) у школама подмећу уџбенике из историје са материјалним грешкама.

(На штету Срба, наравно.)

А 2012. у налету Вучићевог башибозука и пилићара Радош Љушић заузима место в.д. директора Службеног гласника.

Срећом, ту издавачку кућу није ни могао и није ни стигао да упропасти онако као што је упропастио Завод за уџбенике.

Сећам се једне емисије од пре десетак година на Студију Б (пре него је Студио Б постао напредњачки) у којој су гостовали Милан Ст. Протић и Радош Љушић.

И попичкали су се, наравно.

Таман када је Ст. Протић сатерао Љушића у ћошак аргументима, водитељ прекине расправу због блока реклама.

Када су се камере опет укључиле у студио, Ст. Протић пита Љушића:

"Добро, 'ајде сада реци пред камерама да чују гледаоци зашто си ме опсовао када су се камере искључиле и кренуле рекламе?"

Овај се збунио, али сам запамтио како му нервозно поиграва она једна прекрштена нога у фенси ципелицама на којој се изнад чарапе види модро бело месо к'о у смрзнутог пилета јер му панталоне не досежу до ивица чарапа.

(Одувек сам мрзео када то видим на средовечним и старијим мушкарцима.)

Да, Ст. Протић је пејн ин ди ес. Досадан као поруб у буљи. И на журкама у младости сам вазда бежао да ме не ухвати у своју удав машину и упропасти ми провод на журкама.

Али Љушић је једно обично неотесано говедо којем је материјални интерес изнад свега.

Па и изнад Србије у коју се често лажно заклиње.

Зато његово сврставање на катедри за историју на Филозофском факултету у Београду уз Дубравку Стојановић и Николу Самарџића, а против Милоша Ковића није било никакво изненађење.

Иста је то фела... Дубравка, Никола и Радош. (ЛИНК)

gvozden1 gvozden1 22:52 23.02.2022

Re: Ković

Što je i logično, ugasila se potreba

Prosili su neke pare od komentatora na kraju, al prsli.
Otišlo je to stvarno bilo do u besmisao, u otvoreno, znači sa njihove strane decidno potvrđeno antisrpstvo.
Tim rečima, mi nismo objektivni medij, mi smo antisrpski medij.

Dobio je ona muka Luković neki orden muslimanski za to, u Sarajevu ga odlikovali, hvalio se njime.
maksa83 maksa83 22:56 23.02.2022

Re: Ković

Прво је сасвим успешно упропастио Завод за уџбенике и довео га у ситуацију да данас оне Швабе преко Словенаца (Клетт) хоће да га купе будзашто иако нам је Завод једина државна кућа која се бави уџбеницима.

Najveća sramota ovog društva je što se samodovelo u situaciju da je nesposobno da napravi i izda udžbenike za sopstvene državne škole. Sav kolaps je bukvalno oličen u toj jednoj stvari koju kad zumiraš ka unutra i spolja vidiš krake i uvek iste delove cele te fraktalne propasti.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:56 23.02.2022

Re: Ković

Када су се камере опет укључиле у студио, Ст. Протић пита Љушића:

"Добро, 'ајде сада реци пред камерама да чују гледаоци зашто си ме опсовао када су се камере искључиле и кренуле рекламе?"


Gledao svojim očima na par metara razdaljine.
Raskrsnica Svetogorske i Palmotićeve. Crveno za pešake, čovek se kolima spušta lagano Palmotićevom od skupštine, Radoš prelazi kao da je oslobodilac uprkos crvenom za pešake. Čovek ukoči i blago mu svirne, pokaže na semafor.
Radoš mu se i mile majke i svih svetaca na nebu i to urlajuči.
maksa83 maksa83 22:57 23.02.2022

Re: Ković

Tim rečima, mi nismo objektivni medij, mi smo antisrpski medij.

Pa Pera Luković je oduvek bio što bi današnja omladina rekla edgy, samo je pitanje na koju stranu će okolnosti da ga nakrive.
maksa83 maksa83 23:14 23.02.2022

Re: Ković

3. Ti slobodno možeš da teraš u pičku materinu ako bolje ne umeš.

Ne verujem da sam ovde stvorio neki oreol političke korektnosti pa da biram reči pod stare dane. Pomirio sam se sa tim da je srpska mitomanija pojela veći i bolji deo mog života, a sada vidim da počinje da jede i u živote moje dece, te u tom smislu, g. Koviću - mrš bre više u pizdu materinu debilu, jebem li ti sve ti jebem, pizdo unjkava, idi ti pogini pička ti materina, nemoj da čekaš da Neko Pozove. Kako kaže sam g. Ković - "osvoj slobodu, raduj se, pogini!". Šta ga sprečava? Ne da mu mama? Stoka...
crossover crossover 23:17 23.02.2022

Re: Ković

vrabac_onaj
Gledao svojim očima na par metara razdaljine.
Raskrsnica Svetogorske i Palmotićeve. Crveno za pešake, čovek se kolima spušta lagano Palmotićevom od skupštine, Radoš prelazi kao da je oslobodilac uprkos crvenom za pešake. Čovek ukoči i blago mu svirne, pokaže na semafor.
Radoš mu se i mile majke i svih svetaca na nebu i to urlajuči.


Можда је за воланом био Ст. Протић, он живи ту близу, у Влајковићевој. :)
shmoo shmoo 23:27 23.02.2022

Re: Ković

crossover
vrabac_onaj
Gledao svojim očima na par metara razdaljine.
Raskrsnica Svetogorske i Palmotićeve. Crveno za pešake, čovek se kolima spušta lagano Palmotićevom od skupštine, Radoš prelazi kao da je oslobodilac uprkos crvenom za pešake. Čovek ukoči i blago mu svirne, pokaže na semafor.
Radoš mu se i mile majke i svih svetaca na nebu i to urlajuči.


Можда је за воланом био Ст. Протић, он живи ту близу, у Влајковићевој. :)







shmoo shmoo 23:29 23.02.2022

Re: Ković

vrabac_onaj
Када су се камере опет укључиле у студио, Ст. Протић пита Љушића:

"Добро, 'ајде сада реци пред камерама да чују гледаоци зашто си ме опсовао када су се камере искључиле и кренуле рекламе?"


Gledao svojim očima na par metara razdaljine.
Raskrsnica Svetogorske i Palmotićeve. Crveno za pešake, čovek se kolima spušta lagano Palmotićevom od skupštine, Radoš prelazi kao da je oslobodilac uprkos crvenom za pešake. Čovek ukoči i blago mu svirne, pokaže na semafor.
Radoš mu se i mile majke i svih svetaca na nebu i to urlajuči.



Тако типично за бахато неотесано говедо које је мало осетило како је то бити нека влас'.

У сваком случају, много буђав лик за избегавање.
shmoo shmoo 23:31 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
Tim rečima, mi nismo objektivni medij, mi smo antisrpski medij.

Pa Pera Luković je oduvek bio što bi današnja omladina rekla edgy, samo je pitanje na koju stranu će okolnosti da ga nakrive.



Околности?

Код Пере?

Или је у питању тренутна терапија када дође до накривљавања на једну или на другу страну?

crossover crossover 23:33 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
3. Ti slobodno možeš da teraš u pičku materinu ako bolje ne umeš.

Ne verujem da sam ovde stvorio neki oreol političke korektnosti pa da biram reči pod stare dane. Pomirio sam se sa tim da je srpska mitomanija pojela veći i bolji deo mog života, a sada vidim da počinje da jede i u živote moje dece, te u tom smislu, g. Koviću - mrš bre više u pizdu materinu debilu, jebem li ti sve ti jebem, pizdo unjkava, idi ti pogini pička ti materina, nemoj da čekaš da Neko Pozove. Kako kaže sam g. Ković - "osvoj slobodu, raduj se, pogini!". Šta ga sprečava? Ne da mu mama? Stoka...


Немој да се секираш, нећемо да ратујемо ни са ким. Кад уђемо у нато онда почни да бринеш.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:38 23.02.2022

Re: Ković

Inače, taj treš odavno ne postoji. Što je i logično, ugasila se potreba



Ma jok. Ugasile ga tuzbe - od Kusturice do Tadicevih ministara i njihovih dusevnih bolova zbog. Eno ga Lukovic jos ide po sudovima u pauzama izmedju hemoterapija.
maksa83 maksa83 23:38 23.02.2022

Re: Ković

Околности?

Код Пере?

Pa i materijalne okolnosti su neke okolnosti. Šta god da radi Pera će da radi sa 110% posto snage, a da gura prst u oko prelazeći granice dobrog ukusa je prosto deo njegovog čarliebdoesknog stila. Njegova ideja je da te ako si sa suprotne strane naljuti bez pardona.

Ovo nije vrednosni sud, samo konstatujem da je to njegov stil.

Baš bih voleo da vidim nekog našeg prevodioca kako bi se snašao sa edgy, šteta što nije italijanska reč, Mirela bi to očas posla, uostalom krajnje je vreme da ta žena dobije VIP status.

shmoo shmoo 23:41 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
Прво је сасвим успешно упропастио Завод за уџбенике и довео га у ситуацију да данас оне Швабе преко Словенаца (Клетт) хоће да га купе будзашто иако нам је Завод једина државна кућа која се бави уџбеницима.

Najveća sramota ovog društva je što se samodovelo u situaciju da je nesposobno da napravi i izda udžbenike za sopstvene državne škole. Sav kolaps je bukvalno oličen u toj jednoj stvari koju kad zumiraš ka unutra i spolja vidiš krake i uvek iste delove cele te fraktalne propasti.



Причам о издавању уџбеника у Србији јер директно осећам последице тог расула, а видим изнутра како функционише то фрактално упропашћивање које доводи до колапса целине.

Рекох ти већ.

Ми се обично фокусирамо само на једнога. Морамо да имамо персонализовани, у једној особи, узрок који налазимо за сопствену пропаст. Што је само доказ наше (мислим на друштво у целини) политичке инфантилности од које никако да се извучемо.

А проблем је што то никада није у питању само једна особа.

Нисам обожавалац Басаре и његовог лика и књижевног дела. Напротив. (Извини, Тес.)

Али он је у праву за оно што рече ономад у оној колумни под називом "Шмекерај".

To vam je pa – što reko „naš narod“ – smočite. I tako će vam biti dok vam iz dupeta ne dođe u glavu da će tako biti sve dok se radikalno – ako treba i primenom sile – ne demontira već dibidus istruleli sistem. U suprotnom – i posle Vesića biće Vesić.



Није довољно, Максо, само подмазивати ту и тамо понеки шраф да би систем функционисао.

Мораћемо да урадимо генералку целе машине да се не бисмо на некој кривини сурвали у провалију.

И као друштво и као држава.


maksa83 maksa83 23:42 23.02.2022

Re: Ković

Немој да се секираш, нећемо да ратујемо ни са ким. Кад уђемо у нато онда почни да бринеш.

Nema šta da brinem, ako uđemo u NATO šaljemo im Vulina sa kodovima za aktivaciju, čoveka-oružje, ali da ga aktiviraju samo ako dođe do kako ono kažu mutual assured destruction scenarija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:46 23.02.2022

Re: Ković

Pomirio sam se sa tim da je srpska mitomanija pojela veći i bolji deo mog života, a sada vidim da počinje da jede i u živote moje dece


Nema to nikakve veze ni sa "srpskom mitomanijom" ni sa Kovićem.
To je ono što Crnjanski naziva "geografskom sudbinom". Neki to shvate pre, neki kasnije. A neki nikada pa nađu već nekog Kovića da im bude kriv.
crossover crossover 23:51 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
šaljemo im Vulina


Мислим да је то забрањено Женевском конвенцијом и да се третира као злочин против човечности. Значи не може.
shmoo shmoo 23:57 23.02.2022

Re: Ković

maksa83
Околности?

Код Пере?

Pa i materijalne okolnosti su neke okolnosti. Šta god da radi Pera će da radi sa 110% posto snage, a da gura prst u oko prelazeći granice dobrog ukusa je prosto deo njegovog čarliebdoesknog stila. Njegova ideja je da te ako si sa suprotne strane naljuti bez pardona.

Ovo nije vrednosni sud, samo konstatujem da je to njegov stil.




Да, то се слажемо. Он је такав.

Само нисам баш сигуран колико је он последњих десетак и кусур година "у винклу" што би рекли по Шумадији.

Одавно сам га сврстао у исту групу (што се тог винкла тиче) заједно са, рецимо, оним Анђусом. (Боље Анђус него Милојко Пантић... Већ слутим овај твој коментар.)

А то баш и није нека референца за обраћати пажњу на оно што он говори и пише.

Baš bih voleo da vidim nekog našeg prevodioca kako bi se snašao sa edgy,



Нисам преводилац али да пробам?

Жилетиран?





(У, јбт, сад ме срамота како сам лупио ово "жилетиран".)

Каже моја жена:"На иглама."

Али мислим да то не обухвата сва значења тог edgy код Пере Луковића.


šteta što nije italijanska reč, Mirela bi to očas posla, uostalom krajnje je vreme da ta žena dobije VIP status.





Па да стварно више!

Докле ће ту нашу другарицу овако да малтретирају?

Ред је да послушају вапаје блогопучанства због те неправде.

(А и да ја имам макар још једног блогодомаћина осим Шарског да ме угости. Хвала, Мирела!)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:02 24.02.2022

Re: Ković

Baš bih voleo da vidim nekog našeg prevodioca kako bi se snašao sa edgy


Ne mogu tu prevodioci nista. Cekaju da omladina napravi domaci termin a ona nece ako se dovoljno dobro sluzi i sa 'bas je edzi'. Pa ce biti edzikovan, edzikast...
gvozden1 gvozden1 00:04 24.02.2022

Re: Ković


Nema to nikakve veze ni sa "srpskom mitomanijom

A mit je i da mitomanija jede život.

Šta bi bolje život nekog Makse izgledao bez mita o Kosovu, o narodu najstarijem, ili bilo kog drugog?

Ono što" jede živote " su ne mitovi, nego nerešeni nacionalni problemi, državni problemi.

A nemoguće ih je rešiti odustajanjem, povlačenjem, ustupanjem, prosto nemoguće.

I možda je baš " zbog naše dece" boje je rešavati ih sad, pa ako mora da se gine nek se gine, nego se zavaravati da se to ne mora rašavati.

Dobar primer je Hrvatska.
Oni su svoj problem rešili, izginuli koliko se moralo, i sad je teško zamisliti situaciju da hrvatska deca moraju zbog nečega da ginu, i da im nešto jede živote.

Ali mi Srbi nemamo tu komociju, mi još nismo zaokrižili svoje nacionalno pitanje.
A ono se ne može odbaciti, prosto ne može, uvek će postojati kao problem i "ješće neke živote"

Nije mit da je srpska nacija najpodeljenija po državama, to je realan problem, i on jede živote, ne "Srbi narod najstariji"
maksa83 maksa83 00:04 24.02.2022

Re: Ković

Nema to nikakve veze ni sa "srpskom mitomanijom" ni sa Kovićem.

Apsolutno ima veze sa srpskom mitomanijom i Kovićevim alotropskim modifikacijama.
To je ono što Crnjanski naziva "geografskom sudbinom". Neki to shvate pre, neki kasnije. A neki nikada pa nađu već nekog Kovića da im bude kriv.

Ja sam nekako do složenosti našeg "geografskog usuda" došao i bez Crnjanskog, mislim da sam više puta ovde natuknuo kako smo na zajebanom mestu (granicama imperija koje se smenjuju) već bar nekoliko milenijuma. Ali treba izvaditi glavu iz dupeta i pogledati malo istoriju sveta i druge narode čije hronike nisu ništa manje krvave od naših - uvek su tu drugovi neke objektivne okolnosti i neke subjektivne slabosti, a npr. baš taj trip o našoj genotipskoj/fenotipskoj/geografskoj posebnosti je jedan od fatalnijih.

Budi fer (ZNAM da ti to nije problem) - pogledaj nas ovde i sada, pogledaj ko i šta je ovde establišment, ko i šta ti je jebote VLAST, ko i šta drži poluge svega i Pita se za Nešto a što nije "šta ćete od priloga uz pljeskavicu?". Madafakauot? Kriv Dunav, granica imperija? Pa i drugi su na Dunavu i na toj istoj granici imperija.
Milan Novković Milan Novković 00:06 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
...Pomirio sam se sa tim da je srpska mitomanija pojela veći i bolji deo mog života, a sada vidim da počinje da jede i u živote moje dece, te u tom smislu...

Pa ne jedu mitomanije ništa, svi imaju mitomanije.

Jedu gramzivi pojedinci, i ne samo vrhuška nego i šire baze gde svaka tupi svoju priču i slađe joj je da zabije neistomišljeniku nož u leđa nego da se, s razumevanjem i uz strpljenje, upusti u zajedničke projekte od opšteg interesa.
shmoo shmoo 00:10 24.02.2022

Re: Ković

Neues aus der Nachbarschaft
Baš bih voleo da vidim nekog našeg prevodioca kako bi se snašao sa edgy


Ne mogu tu prevodioci nista. Cekaju da omladina napravi domaci termin a ona nece ako se dovoljno dobro sluzi i sa 'bas je edzi'. Pa ce biti edzikovan, edzikast...



А и зашто би правили ако постојећа реч ради посао.

Кад смо већ ту, молим за малу помоћ...

Сретнем данас поподне бившег ученика. Има дечко око 25 година. Питам како је, каже дошао на одмор, иначе стално је на линији Амстердам - Дубаи, ради као стор менаџер за неку фирму под називом... Јбг, ко би се свега и сетио...

Разишли смо се и ево ја и сада не знам чиме се у ствари тај мој бивши ученик бави.

Али сам током разговора са њим значајно климао главом и убацивао ту и тамо одлично, браво, баш лепо, баш ми је драго итд. јер видим да је дечко задовољан и срећан.

Контам да је с моје стране и то довољно за успешну комуникацију, то јест међусобно разумевање и споразумевање?

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:16 24.02.2022

Re: Ković

Ja sam nekako do složenosti našeg "geografskog usuda" došao i bez Crnjanskog, mislim da sam više puta ovde natuknuo kako smo na zajebanom mestu (granicama imperija koje se smenjuju) već bar nekoliko milenijuma. Ali treba izvaditi glavu iz dupeta i pogledati malo istoriju sveta i druge narode čije hronike nisu ništa manje krvave od naših - uvek su tu drugovi neke objektivne okolnosti i neke subjektivne slabosti, a npr. baš taj trip o našoj genotipskoj/fenotipskoj/geografskoj posebnosti je jedan od fatalnijih.


Pa ne.
Nije Crnjanski na takvo banalno tumačenje "geografske sudbine" mislio. Mnogo je više lično a ne kolektivno u pitanju, mnogo više JA i kosmos, nego MI i kosmos. Čitao si "Roman o Londonu"?

Budi fer (ZNAM da ti to nije problem) - pogledaj nas ovde i sada, pogledaj ko i šta je ovde establišment, ko i šta ti je jebote VLAST, ko i šta drži poluge svega i Pita se za Nešto a što nije "šta ćete od priloga uz pljeskavicu?". Madafakauot? Kriv Dunav, granica imperija? Pa i drugi su na Dunavu i na toj istoj granici imperija.


Naravno da smo u najvećoj meri mi sami krivi za ovo u čemu živimo. Samo da vidimo šta je to što nas je dovelo do toga. Ja mislim da je ta famozna "srpska mitomanija" ispod bar petnaestog mesta. Mislim, tako nešto u stvari i ne postoji ali je vrlo zgodna poštapalica za mazanje očiju.
maksa83 maksa83 00:20 24.02.2022

Re: Ković

Дубаи, ради као стор менаџер

Разишли смо се и ево ја и сада не знам чиме се у ствари тај мој бивши ученик бави.

To je, rekao bih, ono što naš prost narod zove - poslovođa.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:34 24.02.2022

Re: Ković

Разишли смо се и ево ја и сада не знам чиме се у ствари тај мој бивши ученик бави


Valjda poslovodja mada je to malo opstiji termin. Bazardjan mozda blize.

Edit: vidim vec reseno.
shmoo shmoo 00:54 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
Дубаи, ради као стор менаџер

Разишли смо се и ево ја и сада не знам чиме се у ствари тај мој бивши ученик бави.

To je, rekao bih, ono što naš prost narod zove - poslovođa.



Аааааа... (Са широко отвореним устима.)

Капирам.

Хвала, Максо.

Зашто би један пословођа (претпостављам неких продавница, трговачки сектор) вазда летео на линији Амстердам-Дубаи? Кога где и чиме снабдева? Ма боље да не питам ништа даље...

Дете задовољно, ја задовољан.






EDIT:
Neues aus der Nachbarschaft

Valjda poslovodja mada je to malo opstiji termin. Bazardjan mozda blize.

Edit: vidim vec reseno.



Хвала!

maksa83 maksa83 01:03 24.02.2022

Re: Ković

Зашто би један пословођа (претпостављам неких продавница, трговачки сектор) вазда летео на линији Амстердам-Дубаи? Кога где и чиме снабдева? Ма боље да не питам ништа даље...

Stvarno velike firme često sastanke/obuke i slične aktivnosti održavaju baš u Dubaiju, čak i za te niže i srednje rukovodeće ešelone. Što baš tamo? Pretpostavljam zato što je sam Dubai nabudžen da bude Biznis Centar Svih Biznis Centara i tamo mogu da dovedu sve bez nekih viznih zapetljanija.
softelectronics_e softelectronics_e 08:06 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
Pa profesoru Koviću.

Sjajan tip Ković. Ima onaj svež klip sa njim gde objašnjava da nije strašno poginuti u ratu za evo npr. okupirano Kosovo, bukvalno kaže, citiram "pa šta, pogini čoveče. pogini, šta, i to je za ljude", citat završen.

Gde bre iskopavate te heroje...

Gluposti.
softelectronics_e softelectronics_e 08:13 24.02.2022

Re: Ković

srdjan.pajic
maksa83
Pa profesoru Koviću.

Sjajan tip Ković. Ima onaj svež klip sa njim gde objašnjava da nije strašno poginuti u ratu za evo npr. okupirano Kosovo, bukvalno kaže, citiram "pa šta, pogini čoveče. pogini, šta, i to je za ljude", citat završen.

Gde bre iskopavate te heroje...


Ovaj sere isto kao huči, ali u reč. I sad mi je jasno kod kojih morona ovaj naš ide da se napaja mišljenjem i stavovima. I gde ide (Balkan Nimfo, Hepi TV i Pink).

Ovaj Visković je ok, mada priča malo kao robot, bio je on mislim par puta i na Peščaniku, ali ime i prezime mu nisu baš po srbometarskim standardima, zato ga i ne hvale kolege toliko.

Ja nisam video nikada niti jedan Kovićev intervju.
Nepotrebno je da napomenem da Pink, Hepi i slična sranja nisam gledao nikada, niti jedan minut.
Na tim sranjima ne bih gledao niti 'Mućke'.
Za Kovića znam, indirektno, po tome ko ga napada.
A po tome je dovoljno da stanem na njegovu stranu.
softelectronics_e softelectronics_e 08:21 24.02.2022

Re: Ković

shmoo

...

Да, Ст. Протић је пејн ин ди ес. Досадан као поруб у буљи. И на журкама у младости сам вазда бежао да ме не ухвати у своју удав машину и упропасти ми провод на журкама.
...

Hahahaha!
Pa da, vidi se kako se Nadal muči.
softelectronics_e softelectronics_e 08:23 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
Прво је сасвим успешно упропастио Завод за уџбенике и довео га у ситуацију да данас оне Швабе преко Словенаца (Клетт) хоће да га купе будзашто иако нам је Завод једина државна кућа која се бави уџбеницима.

Najveća sramota ovog društva je što se samodovelo u situaciju da je nesposobno da napravi i izda udžbenike za sopstvene državne škole. Sav kolaps je bukvalno oličen u toj jednoj stvari koju kad zumiraš ka unutra i spolja vidiš krake i uvek iste delove cele te fraktalne propasti.


Ja mislim da Ković za to nije kriv.
softelectronics_e softelectronics_e 08:43 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
Дубаи, ради као стор менаџер

Разишли смо се и ево ја и сада не знам чиме се у ствари тај мој бивши ученик бави.

To je, rekao bih, ono što naš prost narod zove - poslovođa.

Ja bih pre rekao da je to upravnik nekog skladišta ... stor(age).
Toga (skladišta) u Amsterdamu, kao lučkom i trgovačkom gradu, bi trebalo da bude i više od onoliko.
docsumann docsumann 08:56 24.02.2022

Re: Ković

mitomanija zvuči i kao opšta korupcija. tj. pomama za mitom i korupciojom
maksa83 maksa83 08:59 24.02.2022

Re: Ković

Ja bih pre rekao da je to upravnik nekog skladišta ... stor(age).

Nisi u pravu!

Store manager.
maksa83 maksa83 09:00 24.02.2022

Re: Ković

mitomanija zvuči i kao opšta korupcija. tj. pomama za mitom i korupciojom

Samo da kažem da sam pre 7-8 godina u napadu impulsne kupovine kupio domen podmiti.me pošto je bio slobodan, šteta bilo da se baci.

softelectronics_e softelectronics_e 09:31 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
Ja bih pre rekao da je to upravnik nekog skladišta ... stor(age).

Nisi u pravu!

Store manager.

Aaaaa, dakle, u tvom opisu skladište isključeno iz ovog opisa?
Ehhhh!
mirelarado mirelarado 10:11 24.02.2022

Re: Ković

Neues aus der Nachbarschaft
Baš bih voleo da vidim nekog našeg prevodioca kako bi se snašao sa edgy


Ne mogu tu prevodioci nista. Cekaju da omladina napravi domaci termin a ona nece ako se dovoljno dobro sluzi i sa 'bas je edzi'. Pa ce biti edzikovan, edzikast...


Ja bih rekla nakrivo nasađen. :)
shmoo shmoo 15:26 24.02.2022

Re: Ković

maksa83
Зашто би један пословођа (претпостављам неких продавница, трговачки сектор) вазда летео на линији Амстердам-Дубаи? Кога где и чиме снабдева? Ма боље да не питам ништа даље...

Stvarno velike firme često sastanke/obuke i slične aktivnosti održavaju baš u Dubaiju, čak i za te niže i srednje rukovodeće ešelone. Što baš tamo? Pretpostavljam zato što je sam Dubai nabudžen da bude Biznis Centar Svih Biznis Centara i tamo mogu da dovedu sve bez nekih viznih zapetljanija.



Онда је он на некој перманентној обуци ако стално лети тамо-амо...

Могуће је ово што ти кажеш + ово што рекоше да су можда у питању складишта робе, а не продавнице, трговина на мало....

Не знам, не вреди да нагађам када нисам упознат са детаљима, није ми дете испричало.

У сваком случају, хвала на помоћи и теби и осталима јер сам ипак донекле расветлио потпуну непознаницу.

mlatisa mlatisa 18:16 24.02.2022

Re: Ković

Pošto su to mediji koji se finansiraju donacijama spolja - šta nam to govori?

То нам говори ко је поставио овог намесника уз подршку дрвољуба и других белих листића и оних који се не виде.
Ribozom Ribozom 10:28 23.02.2022

Dogodine u Mariupolju

Nista bolje od cimanja nato botova da je situacija u Donbasu ista kao Kosovo.
Samo sto ce rusi sada da kuvaju ukrajince i pojedu, za razliku od nato-a koji je srbe na Kosovu prodavao u delovima. Dok me ne uhapse....
vcucko vcucko 11:24 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

Ribozom
Nista bolje od cimanja nato botova da je situacija u Donbasu ista kao Kosovo.
Dok me ne uhapse....

Da. Sad će kompletna kalakurcija kojoj je Kosovo već 30+ godina psovka, a bilo šta što u nazivu ima odrednicu nacionalno je nazadno, mračnjačko, fuj, oni će dakle da udare na sav glas o Kosovu, presedanima i qrcima palcima.
Nema ko ih nije tuko, sa zemlje i iz vazduha (poslednji put bogami i sa mora), ali zato su od svih psovka Rus koji brani i Grk koji hrani

Što se tiče hapšenja, ne daj se. Nikakvi su oni, samo im se čini da imaju leđa do Biskaja.
Samo im se čini...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:19 23.02.2022

Dogodine u pizdumaterinu..

Crni Makso, jesi li ti to otvorio blog na temu da gledas takmicenje ko ce zvucnije da poljubi Putina u guJ'cu?
nsarski nsarski 12:30 23.02.2022

Re: Dogodine u pizdumaterinu..

apacherosepeacock
Crni Makso, jesi li ti to otvorio blog na temu da gledas takmicenje ko ce zvucnije da poljubi Putina u guJ'cu?


Pa, nemoj tako crno-belo, da ne kažem binarno, da gledaš. To više nije u modi. Primeti da na ovom blogu ima guzoljubaca svih fela. (Među njima i poneko svešteno lice, božemesakloni). Neka cveta hiljadu cvetova, kako je govorio chairman Mao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:47 23.02.2022

Re: Dogodine u pizdumaterinu..

Pa, nemoj tako crno-belo, da ne kažem binarno, da gledaš


Ma ne bih ja, gos'n Sarski, na to binarno gledala da nije ovako binarno da izvinis (ob)ljubljen..

(napomena ukoliko ima primedbi - Budućnost| Na današnji dan| Planeta| Region| Sex )
Milan Novković Milan Novković 14:08 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

Ribozom
Nista bolje od cimanja nato botova da je situacija u Donbasu ista kao Kosovo.
Samo sto ce rusi sada da kuvaju ukrajince i pojedu, za razliku od nato-a koji je srbe na Kosovu prodavao u delovima. Dok me ne uhapse....

Rusima, i ima dosta indikacija da je tako, iako ne mora da znači, ne treba teritorija - štaće im, samo tako "kupuju" i posebmo odurne neo-naciste u nekom broju.

Trebaju im ti "security guarantees" gde ima NATO neće dovlačiti taktičke nuklearne projektile na nekloliko minuta od većih gradova.

Ovi neo-nacisti maltretiraju rusko stanovništvo tamo već 8. godinu, sve ne krijući ni nacistička obeležja (e.g. svastike) i već se odavno razni krste što Rusi nisu već ušli i sredili priču.

I sada su veće šanse da im nije ni do kakve teritorije, kao takve, i da će Donbas stanovništvo ionako polako emigrirati u Rusiju, gde ima fali radne snage, nego je frenetočno anglosaksonsko "ratoborstvo" postalo nepodnošljivo, a maltretiranje stanovništva još nepodnošljivije.

Mogu oni dogodine da odu i mnogo dalje od Mariupolja, iza Odese and beyond. Ali sumnjam da će tamo prirodno gravitirati osim ako ne budu isporvocirani.

Bilo bi lepo da je NS2 sertifikovan, evroazijska integracija napravila ogroman korak ka opštem prosperitetu. Ovako se, možda, gubi još nekoliko godina ali će, valjda, nemački veliki biznis ljudi staviti tamošnju vladu pod neku kontrolu - onu zelenu lujku su smirili malo, Šulca drže "ovlaš" ucenjenog zbog onog petljanja sa bankom i porezom, ali će pobediti njihov nagon za samoodržanje.

I samo je sad još ta sve surovija sila ostala Amerima, i dolar, naravno, koji i ne služi nešto običnoj raji, od, vidi dve fotke dole, jedne finije US porodice sa 4ro dece (dvoje starijih su "izdati" prijateljima/familijim do maro neurednije bratije. A meanwhile, Apple cap dal 3000 milijardi, vrli zapad hrli u ljute bitke patentiranim krivinama ćoškova mobilnih telefona, pa kapitalizacijama naduvanim odštampanim novcem ...

US nači, ajd tamo se prostim silama difuzije i clusterovanja bogatiji jate u bogatijim krajevima, al jadni siromašni su sve agilniji i pokretljiviji, pa ih je sve više, evo samo što i Pelosi nisu kampovali pred kućom.

Ovo dole je zapad o kojem MSM ne pričaju previše, a dok pričaju, iznenađeni i uvređeni, kako je matematika "white priviledge" i treba tu i slične pošasti staviti pod neku kontrolu, cancellovati.

Maine


Pa Sietle:


NY (ako se ne varam) tentopolis


... i to ti je zapad, svakim danom sve više, od miliona onih što još mogu da priušte stanovanje mnogi pokrivaju troškove prodajom krvi, koštane srži, danonoćnim radom na više jeftinih poslova, itd.

Oni između su isto napravili ad-hoc naselja pri nekoj vodi, ali su bar u karavanima, ne šatorima.




vrabac_onaj vrabac_onaj 16:12 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

Milan Novković







White privileged Pajić propo.

Valjda će bar Bene da iskopa đakuzi ispred šatora...
maksa83 maksa83 17:45 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

... i to ti je zapad, svakim danom sve više, od miliona onih što još mogu da priušte stanovanje mnogi pokrivaju troškove prodajom krvi, koštane srži, danonoćnim radom na više jeftinih poslova, itd.




Negde na pola kaže konferansije:

- Nema ptica na drveću osim ovih ovde, a one će biti pojedene u utorak. Vrlo su njam. Amerikanci takođe jedu sneg kog ima puno u Sjedinjenim Državama. Ovi ljudi jedu sneg iz papirnih čaša za kafu.

malo kasnije kaže: "u drugim delovima Amerike ljudi žive iste užasne živote.Ovog meseca bivši republikanski kandidat iz Oregona sada pije kafu od snega iz ovih čaša.

dalje negde: "neki srećni ljudi imaju krevete unutra, i tako žive u savremenoj Americi, stisnuti zajedno siromašni, smrznuti, usamljeni i homoseksualci. Severnokorejska ekipa je probudila ovog čoveka kome je bilo zima i dali su mu severnokorejsku kafu i ćebe. Ovi ljudi ispred su se skupili da dobiju severnokrejski kolač.
crossover crossover 19:10 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

maksa83
Severnokorejska ekipa je probudila ovog čoveka kome je bilo zima i dali su mu severnokorejsku kafu i ćebe. Ovi ljudi ispred su se skupili da dobiju severnokrejski kolač.


Јел се сећаш оних прадавних времена кад су се продавали половни уџбеници у Кнезу? Е, седим ја тако на тротоару (јесте, много давно је било) испред Ф-а и продајем своје књиге и у целој оној гужви од књига и продаваца неки Кинез се залети баш у моју радњу. Претурао мало по оним књигама па ме пита: марксизам? Рекох, има брате, мало коришћен, ко нов. Он се обрадовао, почео да ми прича како је дошао из Северне Кореје да студира у Београду, и баш му треба тај марксизам. Мени га било нешто жао кад сам видео колико му је стало до тог марксизма, рекох, узми за тебе је џабе. Он се баш развеселио, и сад би да ми да нешто заузврат, извади неку значку и каже: Џу-че! И ухвати ме за мајицу да ми закачи значку, и забоде је Запи директно у чело. Јбт, кад га нисам убио на лицу места. Онолико сам се намучио да набавим ту мајицу, донео је преко пола света. Онда ми је потанко испричао све о Џу-чеу да сам заборавио на мајицу и само сам желео да престане, али смо се на крају пријатељски растали, чак смо се и сликали.

Уствари, нешто друго сам хтео да ти кажем, тад сам скупљао паре да купим Гибсон СГ који уопште није лоша гитара: ево доказ.
maksa83 maksa83 19:48 23.02.2022

Re: Dogodine u pizdumaterinu..

Crni Makso, jesi li ti to otvorio blog na temu da gledas takmicenje ko ce zvucnije da poljubi Putina u guJ'cu?

Nije da nisam očekivao navalu tzv. "kvislinškog nacionalizma" (to je ono - prepoznajemo izdajnike autosrbijance i drugošovinist dok usput cičimo VLADIMIRE PUTINE RAZMAKNI NAM BUTINE), ali ideja je - kao i uvek - bila da priča šta ko hoće o čemu god hoće.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:00 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

crossover


Јел се сећаш оних прадавних времена кад су се продавали половни уџбеници у Кнезу? Е, седим ја тако на тротоару (јесте, много давно је било) испред Ф-а и продајем своје књиге и


Ja sam tako sedeći ispred F-a i prodajuči knjige, leto posle 7. razreda (1985), završio sa svojom velikom fotkom na naslovnici lista Komunist!

Zašto?
Imao sam na sebi majicu bez rukava na kojoj je pisalo USA. Tačnije u pitanju je bila kopija majice američkih atletičara sa prošlogodišnje olipmijade u L.A.

Unutra je bio neki tekst tipa, gde nam to ide omladina.
Ribozom Ribozom 21:14 23.02.2022

Re: Dogodine u Mariupolju

vcucko
Ribozom
Nista bolje od cimanja nato botova da je situacija u Donbasu ista kao Kosovo.
Dok me ne uhapse....

Da. Sad će kompletna kalakurcija kojoj je Kosovo već 30+ godina psovka, a bilo šta što u nazivu ima odrednicu nacionalno je nazadno, mračnjačko, fuj, oni će dakle da udare na sav glas o Kosovu, presedanima i qrcima palcima.
Nema ko ih nije tuko, sa zemlje i iz vazduha (poslednji put bogami i sa mora), ali zato su od svih psovka Rus koji brani i Grk koji hrani

Što se tiče hapšenja, ne daj se. Nikakvi su oni, samo im se čini da imaju leđa do Biskaja.
Samo im se čini...


edit: Jbt. sad sam video da na rezijskim medijima u Srbiji, na stranici 'izbori' idu vesti o aktivnostima samo dve stranke. Sad proverih i na RTS je isto. A als se brine o medijskoj blokadi u svetu.

Radim sa nekim ljudima 15 godina, i pitaju me sta mislim o ovome i kad im kazem da znam kako je jer sam sa Kosova, i eto okupirao mi deo zemlje nato, oni kao da su pali s marsa. Mislim, verovatno je ovo sve dogovoreno izmedju velikih sila, ali uzasno je kada su ljudi toliko jednostrano informisani. Primetim i lokalne botove da se pogube.
Posto vidim da se ovde iz petnih sila pokusava na osnovu reakcije na situaciju etiketirati: ne postoji shema. U Norveskoj su najlevije stranke proruske (imaju oko 10%, sad mozda i vise), a lider im izgleda bas kao new age chetnik.

@milan novkoovic
A da li neko zna, kako je Ukrajina uspela da ima spoljnotrgovinski suficit u razmeni a EU ?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana