Film

Flojd

Spiridon RSS / 13.01.2022. u 23:03

Nacionalna%20klasa.jpg

Gde da pocnem?

Kao okoreli filmofil (Bergman; Kurosava, Hercog, Woody Allen, Skorseze, Ziika Pavlovic, Zilnik, Goran Markovic, Mihalkov, Bunjuel, Makavejev ...)  ipak niko nije uspeo ono sto zivot ume da izrežira.

Jel kapirate vi da turnir jos uvek nije ni poceo, a sta se sve izdesavalo? Moj prethodni blog je pregazen dogadjajima kao da sam ga pisao pre mesec dana, a imamo jos 2 nedelje ispred nas. Jel neko od vas razmisljao o scenariju (filmskom) u kome Nadal ide na Novaka u polufinalu? Svi znamo da je jedina razlika u prvih 50 na ATP listi jedino GLAVA. I sad zamisli Nadala koji ide na coveka koji je svojom upornoscu sjebao (po trenutnom scenariju) ceo jedan sistem (vladu, politicare, policajce, bio u zatvoru, mutio sa testovima, razapinjali ga svi svetski mediji, spira pisao blog na b92 =)!? Pa sta da mu radis? Da mu igras vise u bekend!?  

Nemam pojma ali nekako mi je stalno Nacionalna Klasa u glavi. Iskreno se nadam da ce Nole imati vise srece nego Brana koji je na kraju sedeci u blatu, šljapkao rukavicom po bari.

Kaze mi zena da imam bipolarni poremecaj ali ja napisah lepo na prethodnom blogu da zadrzavam pravo na promenu misljenja.

Flojdu sada treba sva moguca podrska. Ko kaze da su heroji bezgresni? Ni jedan nije bio. Svi su bili zajebani tipovi koji su terali mak na konac. Sam protiv svih. Flojd je u filmu imao protiv sebe, pored trudne ribe, matoraca, vojske cak i tipa kome je ogrebao auto na parkingu ali smo ga svi voleli. Jedino je Mile Renta Bubreg bio uz njega. I to ne sme da se zaboravi.

Nole je vec dosta najebao (zasluzeno) ali kad neko pokaze ovoliku mentalnu snagu to mora da se poštuje.

Ono sto njega ceka niko ne moze da predvidi. Njega npr. publika moze da izviždi na prvom mecu (sa Kecmanovicem ni krivim ni duznim =) i da sudija ne moze da ih ucutka. On jos uvek moze da bude deportovan, uhapsen ... Kaze Ozmo da mora da pojaca obezbedjenje da ne najebe kao Monika (sto je Omega vec napisao). I to ne samo na mecevima vec i na treninzima, hotelu ...

Generalno sve ono sto sledi nece biti preporucljivo za one sa slabijim zivcima bez obzira kako se zavrsi.

Nekako pocinjem da verujem da Novak ispred sebe ima misiju. Ovo je vise od igre. On je sada u bozijim rukama. Jbg po mom misljenju stvari su eskalirale do tog nivoa da mozemo svi da kenjamo i da verujemo u sta god zelimo. I zato nikada necu biti covek koji bi mogao pozeleti da ga posle svega ovoga sjebu. Napravio je sranje ali pokazao je snagu i nije poklekao. Bori se. Ja pocinjem da strepim.

Da ne pricam o simbolici i prelomnom trenutku sa omikronom jer se bukvalno vise ne zna ko pije, a ko placa. Nekako (strah me je to da napisem) njegova pobeda na AO bi mogla i simbolicno da bude pocetak kraja cele price sa ovom pandemijom. Znam da idem predaleko ali rekoh da volim filmove.

A onda? A onda dragi moji, Muhamed Ali ide na drugo mesto. Ali daleko drugo mesto.

Nabacao sam ali ko ga yebe. Bolje ne umem.

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:13 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Bez namere da širim priču na tu stranu, ali kad si već pomenuo: meni je nelogična ta odluka da nećeš da se vakcinišeš jer navodno brineš o svom telu (brinemo svi, bar teorijski, i svima nam je telo važno kao sredstvo za rad, ne?) a spreman si da prihvatiš vrlo veliki i izvestan rizik da to isto telo teško i dugorono sjebeš, ako oboliš od kovida.


koliko mi je poznato, Nole i supragu mu, su već jednom bili pozitivni na covid na samom početku epidemije. a ovo, ako je tačno da je bio zaražen u Decembru, bi mu bio 2. ili 3. put.

očigledno da njegovog organizam to dobro podnosi. što i nije čudno, rekao bih.

EDIT: a što se prvog dijela tiče, za mene bar, antivaxeri nisu osobe koje su skeptične (iz bilo kog razloga) prema soptvenoj vakcinaciji, al tu skepsu drže za sebe svjesni da nemaju znanja da sude u globalu.
antivaxeri su oni koji javno i aktivno učestvuju u kampanji protiv masovne vakcinacije stanovnštva.

razlika između prvih i drugih je ogromna, ne samo u formalnom smislu već po obimu štetnosti svog uticaj na društvo
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:18 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

docsumann

meni je posve razumljivo da neko ko tako posvećeno vodi računa ocsvom tijelu (koje mu je glavno oruđe u poslu kojim se više nego uspješno bavi) ne želi da ubacuje u svoje tijelo materije za koje se ni ne zna kakve efekte ispoljavaju na duži rok.
čak i da je to samo njegova fiks ideja, ima pravo na nju, upravo na osnovu kredita kojeg je stekao uspješnom primjenom sopstvene filozofije brige o svom tijelu i zdravlju.

Potpuno razumljiv i po meni ispravan stav.
Đoković može sebi priuštiti "milion" stvari koje ja ili mnogi drugi ne mogu pa zašto ne bi mogao i život bez kovid vakcine i da rizik zaraze i prenošenje iste dalje svede na manju mjeru nego što mogu ja, vakcinisan podobnom vakcinom tri puta.
Ja cijenim njegovu tišinu oko vakcinacije, čak je kod novinara L'Equipe insistirao da se pitanje vakcinacije ne spominje. Galamu i njegov vakcinalni status su objavili oni koji su insistirali i insistiraju da on mora duvati u njihova jedra iako se to njemu ne radi.

I čojstvo je, a i junaštvo je, odbiti nagovarati druge da rade ono što ti lično ne radiš ili ne želiš da radiš. Đoković postaje simbol antivaksera, ne svojom voljom i svojim postupcima već voljom i postupcima onih koji se zalažu za vakcinu, iz ko zna kakvih sve razloga. Vakcinalnih talibana.



omega68 omega68 19:18 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Sa druge strane kaže da je dobro, bar ne tuku kao u Australiji.

Kanadska bioetičarka prijeti necijepljenima – ne možemo više dopustiti da slobodno cirkulirate društvom
Dr. Vardit Ravitsky, međunarodno cijenjeni autoritet za bioetiku i savjetnica za politiku, rekla je u intervjuu na kanadskoj državnoj televiziji da je potrebno više ograničiti necijepljene Kanađane, ne samo od samo ”ne-esencijalnih” stvari.
”Ne možemo vam dopustiti da slobodno cirkulirate”- Bioetičarka Vardit Ravitsky, profesor bioetike na School of Public Health, University of Montreal, pojavila se u vijestima kako bi raspravljala o oporezivanju necijepljenih u Quebecu.


АЛИ ГЛЕДАЈ САД:

“Svi se žele vratiti u normalu”, rekla je Ravitsky. “Kako se cijepimo i postupno odbacujemo maske, postoji rizik da se vratimo u normalu i zaboravimo da se ovo ikada dogodilo. Ne želim se vratiti u normalu jer, na mnogo načina, normalno nije bilo dobro. Želim izgraditi nešto bolje. Ako se vratimo u normalu, propustit ćemo priliku da se pomirimo s onim što zapravo jesmo.


А ево и те чавке:

omega68 omega68 19:22 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Da, ali njega je udarila hladnjača.


Kaže da je primio booster dozu u stražnjicu jer su mu dali izbor u ljekarni. Kaže to je bilo prekjučer, kako je live video objavljen 13. decembra, znači 11. decembra 2021. je uzeo booster – a umro je 9. januara 2022. – manje od mjesec dana nakon boostera.
Bob Saget je imao 65 godina i kao što možete vidjeti na videu, radilo se o vrlo vitalnom čovjeku za svoje godine, koji nije imao nikakve poznate zdravstvene probleme.

Uzrok smrti je zasad nepoznat, ali bit će izvršena obdukcija. “U ovom trenutku, nema dokaza o korištenju droga ili nečem ilegalnom”, rekao je glavni medicinski istražitelj Joshua Stephany “Uzrok i način smrti čekaju daljnje studije i istragu koja može potrajati do 10-12 tjedana.”


А ти си глуп ко Пајић и она његова знојава бакица
tess1 tess1 19:24 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ovde su antivaxeri na ulicama izliven senkrup. Ovaj vikend misliš ne može gore, oni sledeći pokažu da može. Sa ravnozemljašima mutirali nacoši.

Novak nije rekao da je antivaxer al nakon koketiranja sa Nestorovićem nije rekao ni "ja nisam vanzemaljac". Molim vas da ovu, nekih nas, hajdučiju ili jataštvo sa Novakom u Australiji ne poistovjećujete sa dezorjentacijom, sve ono što sam mislila prije o vakcinisanju mom, mog djeteta, vatrogasaca i vrhunskih sportista mislim i sad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

docsumann
Bez namere da širim priču na tu stranu, ali kad si već pomenuo: meni je nelogična ta odluka da nećeš da se vakcinišeš jer navodno brineš o svom telu (brinemo svi, bar teorijski, i svima nam je telo važno kao sredstvo za rad, ne?) a spreman si da prihvatiš vrlo veliki i izvestan rizik da to isto telo teško i dugorono sjebeš, ako oboliš od kovida.


koliko mi je poznato, Nole i supragu mu, su već jednom bili pozitivni na covid na samom početku epidemije. a ovo, ako je tačno bi mu bio 2 ili 3 put.

očigledno da njegovog organizam to dobro podnosi. što i nije čudno, rekao bih.


Ok. Bilo je negde pomenuto da je bio bolestan u junu ili julu, i tad je isto odbio da se vakciniše, iako se već puno znalo i o opasnostima od bolesti i o dobrobitima vakcine, ali je svejedno rizikovao da ga kovid upropasti. Po meni je to vrlo tvrd antivakcinaški stav.

edit, nakon tvog edita: onda imamo razliku u terminologiji. Za mene su anti vekseri generalno svi koji su protiv vakcinacije a da nemaju neki konkretan medicinski razlog za to, a oni koji to još i javno propagiraju, pale i podučavaju i pozivaju ljude na ustanak, iako su potpuno nestručni, podmeću im mahom sumnjive i neproverene informacije i "studije" koje ni sami ne razumeju, a sa ciljem da ih odvrate od vakcinacije su radikalno krilo te iste skupine. Dopuštam mogućnost da mi je definicija i "smatranje" pogrešno.


Spiridon Spiridon 19:34 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

omega68
Da, ali njega je udarila hladnjača.


Kaže da je primio booster dozu u stražnjicu jer su mu dali izbor u ljekarni. Kaže to je bilo prekjučer, kako je live video objavljen 13. decembra, znači 11. decembra 2021. je uzeo booster – a umro je 9. januara 2022. – manje od mjesec dana nakon boostera.
Bob Saget je imao 65 godina i kao što možete vidjeti na videu, radilo se o vrlo vitalnom čovjeku za svoje godine, koji nije imao nikakve poznate zdravstvene probleme.

Uzrok smrti je zasad nepoznat, ali bit će izvršena obdukcija. “U ovom trenutku, nema dokaza o korištenju droga ili nečem ilegalnom”, rekao je glavni medicinski istražitelj Joshua Stephany “Uzrok i način smrti čekaju daljnje studije i istragu koja može potrajati do 10-12 tjedana.”


А ти си глуп ко Пајић и она његова знојава бакица


Nije istina. Krije se od javnosti da ga je udarila hladnjača zato što je prevozila kamilje meso za lokalni mcdonalds, a svi znamo da su oni dobri sa Sorošem.


Evo ovako otprilike izgleda komunikacija sa tobom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

tess1
Ovde su antivaxeri na ulicama izliven senkrup. Ovaj vikend misliš ne može gore, oni sledeći pokažu da može. Sa ravnozemljašima mutirali nacoši.

Novak nije rekao da je antivaxer al nakon koketiranja sa Nestorovićem nije rekao ni "ja nisam vanzemaljac". Molim vas da ovu, nekih nas, hajdučiju ili jataštvo sa Novakom u Australiji ne poistovjećujete sa dezorjentacijom, sve ono što sam mislila prije o vakcinisanju mom, mog djeteta, vatrogasaca i vrhunskih sportista mislim i sad.


Da, a i dole u komentarima na ovom linku koji sam okačio neko je lepo opisao i one koji bi, poneti Novakovim primerim, isto odlučili da se ne vakcinišu.
docsumann docsumann 19:43 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Nestorović je opsan mešetar.
inteligentan, obrazovan čovjek koji predano radi na svojoj samopromociji.
on zloupotrebljava mogućnost da naučno neinformisane ljude očas zadivi proizvoljno sklepanim konstrukcijama, koje zvuče kao duboke istine, a ustvari su površno frljanje neprovjerenim i nabcanim tezama, tipa - postoje danas naučnici koji tvrde da nije gravitacija glavna sila u svemiru, već je to elektromagnetizam, a to je upravo ono što je Tesla tvrdio.

e sad, ljudima koji ne prate naučna saznanja, ovo može zvučati baš jako.
al on samo pređe preko toga, ne objašnjavajući ni koji naučnici, nit koliko ih ima, nit šta to zapravo znači.

naravno, izbjegava sučeljavanje stavova sa nekim drugim intelektualcem, oprečnih stavova, što je recimo u akademskim krugovima na zapadu dobra ustaljena praksa, koja se prenjela i na elektronske medije.

a baš bih volio da vidim kako mu neko demontira teorije na otvorenoj sceni.
docsumann docsumann 19:48 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Dopuštam mogućnost da mi je definicija i "smatranje" pogrešno.




ne tvrdim ni da je moja posebno tačna. samo ja to tako doživljavam.
docsumann docsumann 19:49 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Sve više ljudi, polako i jedva primetno shvataju i prelaze na stavove koje sam imao još na početku.


imaš li koga na blogu ko bi potkrijepio tvoju tvrdnju, kao egzemplar?
Milan Novković Milan Novković 19:50 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

srdjan.pajic
docsumann
Bez namere da širim priču na tu stranu, ali kad si već pomenuo: meni je nelogična ta odluka da nećeš da se vakcinišeš jer navodno brineš o svom telu (brinemo svi, bar teorijski, i svima nam je telo važno kao sredstvo za rad, ne?) a spreman si da prihvatiš vrlo veliki i izvestan rizik da to isto telo teško i dugorono sjebeš, ako oboliš od kovida.


koliko mi je poznato, Nole i supragu mu, su već jednom bili pozitivni na covid na samom početku epidemije. a ovo, ako je tačno bi mu bio 2 ili 3 put.

očigledno da njegovog organizam to dobro podnosi. što i nije čudno, rekao bih.


Ok. Bilo je negde pomenuto da je bio bolestan u junu ili julu, i tad je isto odbio da se vakciniše, iako se već puno znalo i o opasnostima od bolesti i o dobrobitima vakcine, ali je svejedno rizikovao da ga kovid upropasti. Po meni je to vrlo tvrd antivakcinaški stav.

Ne uopšte

On je top-athlete. Oni telo dovode do pucanja i u pripremama i takmičenjima. Te ekstremne fizičke vežbe obaraju imuni (otvaraju se pore u crevima /tight junctions) da bi više hranljivih sastojaka ušlo, ali ulazi više i đubreta, pa bakterija.

Ogromna većina imunog je ionako oko sistrema za varenje, i resursi su mu ograničeni.

A od vakcinisanih 60% imaju povišen d-dimmer u prve dve nedlje, možda malo kraće, Ti micro ugrušci ti nešto zapuše, većina ne primeti uopšte, ali njemu je dovoljan pad i od 1% na relaciji srce-pluća da ne samo izgubi zlato, nego da ode kući bez medalje.

Jesam li rekao da ima sportista svakodnevno što im se javljaju problemi sad, jesam, nedavno ode (ne u večna lovišta, nego iz sporta) svetski rekorder u nekoj disciplini free-divinga. Njemu je posle vakcinacije srca-pluća kapacitet opao 20%.

To je mnogo, i to je prosek za one sa polu-ozbiljnim posledicam što su bili fit.

Ja sam smršao 10Kg u poslednjih 12 meseci. Da mi srce-pluća kapacitet opadne 20% mislim da ne bih ni osetio, pošto sam i dalje pretežak, a samo sedim sad.

Čak mislim da bih se i dalje bolje osećao nego dok sam imao i obvih 10 Kg.

A on kako bude pozitivan, a bez simptoma, ima mnogo načina da naglo ojača imuni, uključujući i naglo obaranje maltretiranja tela vežbanjem.



omega68 omega68 19:50 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

naravno, izbjegava sučeljavanje stavova sa nekim drugim intelektualcem, oprečnih stavova, što je recimo u akademskim krugovima na zapadu dobra ustaljena praksa, koja se prenjela i na elektronske medije.

Baš kao i ovi iz kriznih štabova po svim zemljama na temu vakcinacije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

docsumann
Sve više ljudi, polako i jedva primetno shvataju i prelaze na stavove koje sam imao još na početku.


imaš li koga na blogu ko bi potkrijepio tvoju tvrdnju, kao egzemplar?



Pa evo ja, prestao sam da komentarišem da njegovim antivakserskim blogovima, verovatno jer mislim da ipak tu ima nečega.
softelectronics_e softelectronics_e 19:56 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

omega68
Nije istina. Krije se od javnosti da ga je udarila hladnjača zato što je prevozila kamilje meso za lokalni mcdonalds, a svi znamo da su oni dobri sa Sorošem.


Evo ovako otprilike izgleda komunikacija sa tobom.

Šta bre sereš?
Inteligencija ti je na nivou kišne gliste.
Sve više ljudi, polako i jedva primetno shvataju i prelaze na stavove koje sam imao još na početku.
I Milan.
A ti ćeš u četnike negde u aprilu '45.
Tad ti ne gine kočevski rog


Ma, sve je to OK.
Mislim da sam te jednom (ili više puta) pitao, kako si ti, kojim znajima, odabrao ovako tvrdo stranu koju zastupaš?
Šta je to što te drži ovako postojano (kano klisurine)?
Znanje nije, to si sam rekao, jer medicinu nisi završio, biologiju ili mikrobiologiju takođe, mislim da si sam rekao da si bio kandidat za studenta medicine.
Pošto znanje nije, šta jeste?
Šta ti daje toliku 'snagu' da (baš ti) tvrdiš to što tvrdiš?
Spiridon Spiridon 20:04 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Milan Novković
srdjan.pajic
docsumann
Bez namere da širim priču na tu stranu, ali kad si već pomenuo: meni je nelogična ta odluka da nećeš da se vakcinišeš jer navodno brineš o svom telu (brinemo svi, bar teorijski, i svima nam je telo važno kao sredstvo za rad, ne?) a spreman si da prihvatiš vrlo veliki i izvestan rizik da to isto telo teško i dugorono sjebeš, ako oboliš od kovida.


koliko mi je poznato, Nole i supragu mu, su već jednom bili pozitivni na covid na samom početku epidemije. a ovo, ako je tačno bi mu bio 2 ili 3 put.

očigledno da njegovog organizam to dobro podnosi. što i nije čudno, rekao bih.


Ok. Bilo je negde pomenuto da je bio bolestan u junu ili julu, i tad je isto odbio da se vakciniše, iako se već puno znalo i o opasnostima od bolesti i o dobrobitima vakcine, ali je svejedno rizikovao da ga kovid upropasti. Po meni je to vrlo tvrd antivakcinaški stav.

Ne uopšte

On je top-athlete. Oni telo dovode do pucanja i u pripremama i takmičenjima. Te ekstremne fizičke vežbe obaraju imuni (otvaraju se pore u crevima /tight junctions) da bi više hranljivih sastojaka ušlo, ali ulazi više i đubreta, pa bakterija.

Ogromna većina imunog je ionako oko sistrema za varenje, i resursi su mu ograničeni.

A od vakcinisanih 60% imaju povišen d-dimmer u prve dve nedlje, možda malo kraće, Ti micro ugrušci ti nešto zapuše, većina ne primeti uopšte, ali njemu je dovoljan pad i od 1% na relaciji srce-pluća da ne samo izgubi zlato, nego da ode kući bez medalje.

Jesam li rekao da ima sportista svakodnevno što im se javljaju problemi sad, jesam, nedavno ode (ne u večna lovišta, nego iz sporta) svetski rekorder u nekoj disciplini free-divinga. Njemu je posle vakcinacije srca-pluća kapacitet opao 20%.

To je mnogo, i to je prosek za one sa polu-ozbiljnim posledicam što su bili fit.

Ja sam smršao 10Kg u poslednjih 12 meseci. Da mi srce-pluća kapacitet opadne 20% mislim da ne bih ni osetio, pošto sam i dalje pretežak, a samo sedim sad.

Čak mislim da bih se i dalje bolje osećao nego dok sam imao i obvih 10 Kg.

A on kako bude pozitivan, a bez simptoma, ima mnogo načina da naglo ojača imuni, uključujući i naglo obaranje maltretiranja tela vežbanjem.





Pa onda je trebao da lazira da je primio vakcinu,a ne da mesetari sa PCR testom. Ali on to nije hteo iz principa da uradi zato sto jeste antivakser.

omega68 omega68 20:07 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Šta ti daje toliku 'snagu' da (baš ti) tvrdiš to što tvrdiš?

Bane Nestorović mi je teča.
A za tebe i Pajića sam doktor Kilder i da nisam ni prošao pored medEcninskog.
Spiridon Spiridon 20:08 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Tad ti ne gine kočevski rog




Zagrcnu se idiote -)))
softelectronics_e softelectronics_e 20:10 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

omega68
Šta ti daje toliku 'snagu' da (baš ti) tvrdiš to što tvrdiš?

Bane Nestorović mi je teča.
A za tebe i Pajića sam doktor Kilder i da nisam ni prošao pored medEcninskog.

Ma dobro!
Što se mene tiče, možeš da tvrdiš i da je zemlja okrugla.
Milan Novković Milan Novković 20:19 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Spiridon
Milan Novković
srdjan.pajic
docsumann
Bez namere da širim priču na tu stranu, ali kad si već pomenuo: meni je nelogična ta odluka da nećeš da se vakcinišeš jer navodno brineš o svom telu (brinemo svi, bar teorijski, i svima nam je telo važno kao sredstvo za rad, ne?) a spreman si da prihvatiš vrlo veliki i izvestan rizik da to isto telo teško i dugorono sjebeš, ako oboliš od kovida.


koliko mi je poznato, Nole i supragu mu, su već jednom bili pozitivni na covid na samom početku epidemije. a ovo, ako je tačno bi mu bio 2 ili 3 put.

očigledno da njegovog organizam to dobro podnosi. što i nije čudno, rekao bih.


Ok. Bilo je negde pomenuto da je bio bolestan u junu ili julu, i tad je isto odbio da se vakciniše, iako se već puno znalo i o opasnostima od bolesti i o dobrobitima vakcine, ali je svejedno rizikovao da ga kovid upropasti. Po meni je to vrlo tvrd antivakcinaški stav.

Ne uopšte

On je top-athlete. Oni telo dovode do pucanja i u pripremama i takmičenjima. Te ekstremne fizičke vežbe obaraju imuni (otvaraju se pore u crevima /tight junctions) da bi više hranljivih sastojaka ušlo, ali ulazi više i đubreta, pa bakterija.

Ogromna većina imunog je ionako oko sistrema za varenje, i resursi su mu ograničeni.

A od vakcinisanih 60% imaju povišen d-dimmer u prve dve nedlje, možda malo kraće, Ti micro ugrušci ti nešto zapuše, većina ne primeti uopšte, ali njemu je dovoljan pad i od 1% na relaciji srce-pluća da ne samo izgubi zlato, nego da ode kući bez medalje.

Jesam li rekao da ima sportista svakodnevno što im se javljaju problemi sad, jesam, nedavno ode (ne u večna lovišta, nego iz sporta) svetski rekorder u nekoj disciplini free-divinga. Njemu je posle vakcinacije srca-pluća kapacitet opao 20%.

To je mnogo, i to je prosek za one sa polu-ozbiljnim posledicam što su bili fit.

Ja sam smršao 10Kg u poslednjih 12 meseci. Da mi srce-pluća kapacitet opadne 20% mislim da ne bih ni osetio, pošto sam i dalje pretežak, a samo sedim sad.

Čak mislim da bih se i dalje bolje osećao nego dok sam imao i obvih 10 Kg.

A on kako bude pozitivan, a bez simptoma, ima mnogo načina da naglo ojača imuni, uključujući i naglo obaranje maltretiranja tela vežbanjem.





Pa onda je trebao da lazira da je primio vakcinu,a ne da mesetari sa PCR testom. Ali on to nije hteo iz principa da uradi zato sto jeste antivakser.


Ja sam vremenom na blogi zaboravio definiciju antivaxera.

Primer, vidi ovu kompoziciju pa mi kaži šta sam:

1. Ja sam u poslednjih 10 godina primao neke vakcine za tropske krajeve (ronilačke "ekspedicije" aranžirane i kao porodični godišnji. Najobočnija stvar, običan do te mere da sam bio zaboravio, i žena me podsetila u poslednjih godinu dana. I već sam, ponovo, zaboravio detalje - za neke destinacije smo se vakcinisali, za neke ne, ne sećam se protiv čega.

2. Ali mislim (i stvarno sam ne manje od 1,000 članaka, videoa ... procesirano u poslednje 2 godine) da su Covid vakcine više štete nego koristi za zdrave ljude ispod 70 godina. Pa se ja nisam vakcinisao, i slično sugerisao i nekim drugim ljudima. Čak sam saznao da smo i do 75. cool ako uredno proverimo zdravlje i odradimo n analiza kao deo provere)

3. Ima n načina na koje može zdravlje da mi se pogorša gde ću ja ona prosto otići da se vakcinišem, bez ikakve pompe ili drame.

Da li sam ja, po tebi, "antivaxer"?
docsumann docsumann 20:22 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Pa onda je trebao da lazira da je primio vakcinu,a ne da mesetari sa PCR testom. Ali on to nije hteo iz principa da uradi zato sto jeste antivakser.


e, taj dio je i meni najproblematičniji, pod uslovom da je lažirao PCR test (a vidim danas, tj. čitam da mu je taj test objavljen (protivzakonito) na konferenciji za novinare u BG-u)

docsumann docsumann 20:25 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Da li sam ja, po tebi, "antivaxer"?


definitivno bi trebali da popustimo malo sa isključivošću kod definicija.

kao što između onih ZA i PROTIV imaš i suzdržanih, neodlučnih, nezainteresovanih...
softelectronics_e softelectronics_e 20:28 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

docsumann
Da li sam ja, po tebi, "antivaxer"?


definitivno bi trebali da popustimo malo sa isključivošću kod definicija.

kao što između onih ZA i PROTIV imaš i suzdržanih, neodlučnih, nezainteresovanih...

Eeee!
Ako isključiš isključivost onda bi diskusije mogle postati neinteresantne.
niccolo niccolo 20:30 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

a vidim danas, tj. čitam da mu je taj test objavljen (protivzakonito) na konferenciji za novinare u BG-u

Ne, ne, nije objavljen protivzakonito, nego je ovaj iz Ministarstva rekao da su proverili i da je sa potvrdom sve ok a da je već to što on priča o tome protivzakonito jer su medicinski podaci naročito osetljivi podaci o ličnosti, pa ne bi ni smeo da priča bez dozvole onoga čiji su podaci u pitanju.

Možda će biti nekome zanimljivo, Pleskonjić je danas na fb pisao nešto o tome kako oni id brojevi koji su se pominjali prethodnih dana nikako ne bi smeli, sa stanovišta bezbednosti, da idu po rastućem/opadajućem redosledu - ne kaže čovek da naši id brojevi zaista ne idu tako, verovatno ne zna, nego da ne bi smelo i da postoje načini kako se postiže da ne idu tako.
niccolo niccolo 20:31 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ako isključiš isključivost onda bi diskusije mogle postati neinteresantne.

iskusno
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:36 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ja sam smršao 10Kg u poslednjih 12 meseci. Da mi srce-pluća kapacitet opadne 20% mislim da ne bih ni osetio, pošto sam i dalje pretežak, a samo sedim sad.

Čak mislim da bih se i dalje bolje osećao nego dok sam imao i obvih 10 Kg.


Nisi ti smršao 10kg, Milanče, nego si izgubio 10 kg od mišićne mase. Eeee, starosti, teška li si.
docsumann docsumann 20:37 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ne, ne, nije objavljen protivzakonito, nego je ovaj iz Ministarstva rekao da su proverili i da je sa potvrdom sve ok a da je već to što on priča o tome protivzakonito jer su medicinski podaci naročito osetljivi podaci o ličnosti, pa ne bi ni smeo da priča bez dozvole onoga čiji su podaci u pitanju.


hvala na pojašnjenju. uhvatio sam tu informaciju u prolazu.
Milan Novković Milan Novković 20:54 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

srdjan.pajic
Ja sam smršao 10Kg u poslednjih 12 meseci. Da mi srce-pluća kapacitet opadne 20% mislim da ne bih ni osetio, pošto sam i dalje pretežak, a samo sedim sad.

Čak mislim da bih se i dalje bolje osećao nego dok sam imao i obvih 10 Kg.


Nisi ti smršao 10kg, Milanče, nego si izgubio 10 kg od mišićne mase. Eeee, starosti, teška li si.

Nećeš verovati, to je bila godina gde sam iznosio šut

A predveče (pošto sam bio blizu šume i brda) Garmin u ruke, mobilni, pa u šumu. Ponekad i po sat tumaram po mrklom mraku (ja sam na lokaciji, familija u Londonu - to je razlog, inači bih gledao serije iz fotelje, u Londonu, i čekao da žena nešto skuva

Takom po mojoj proceni izgubio sam više od 10Kg sala, a dodao nešto mišića.

Ali, aj fino radim i po tom tvom obrascu - recimo dadao sam kilo poslednja 2 meseca.

Cenim da sam dodao 2 Kg sala, i izgubio 1 Kg mišića - i još uvek sam na ovom "zadatku"
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Nećeš verovati, to je bila godina gde sam iznosio šut


Ne znam da li je do mene, ali ja imam utisak da si ti taj šut iznosio bar nekoliko godina...
softelectronics_e softelectronics_e 21:11 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

srdjan.pajic
Nećeš verovati, to je bila godina gde sam iznosio šut


Ne znam da li je do mene, ali ja imam utisak da si ti taj šut iznosio bar nekoliko godina...

Za mene je najgori od svih građevinskih poslova, upravo, iznošenje šuta.
tess1 tess1 21:19 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Da, a i dole u komentarima na ovom linku koji sam okačio neko je lepo opisao i one koji bi, poneti Novakovim primerim, isto odlučili da se ne vakcinišu.

:)

tess1 tess1 21:21 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

a baš bih volio da vidim kako mu neko demontira teorije na otvorenoj sceni.

Ti stvarno vjeruješ u ljepši svijet. :)
docsumann docsumann 21:30 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

tess1
a baš bih volio da vidim kako mu neko demontira teorije na otvorenoj sceni.

Ti stvarno vjeruješ u ljepši svijet. :)


pa nije to neka naučna sholastika

treba samo da provedu sat vremena u TV debati, na nekoj od mnogobrojnih televizija.
dakle, moderator i njih dvojica. studio, tri fotelje, kamere i mikrofon je sve što ti treba.

zar tražim previše?
Milan Novković Milan Novković 21:36 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

srdjan.pajic
Nećeš verovati, to je bila godina gde sam iznosio šut


Ne znam da li je do mene, ali ja imam utisak da si ti taj šut iznosio bar nekoliko godina...

I ja imam taj utisak
tess1 tess1 21:45 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

pa nije to neka naučna sholastika

treba samo da provedu sat vremena u TV debati, na nekoj od mnogobrojnih televizija.
dakle, moderator i njih dvojica. studio, tri fotelje, kamere i mikrofon je sve što ti treba.

zar tražim previše?

Tražiš nemoguće i sanjar si. :)

Misliš, neko bi na javnoj sceni razuvjerio Nestorovića da vanzemaljci ne postoje. Ali samo malo, ja mislim da postoje. :)

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:11 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Spiridon


Pa onda je trebao da lazira da je primio vakcinu,a ne da mesetari sa PCR testom. Ali on to nije hteo iz principa da uradi zato sto jeste antivakser.


Moguće da je "mešetario" sa testom i to je za moja shvatanja svijeta i morala poštenije nego da lažirao primanje vakcine.
Siguran sam da bi mu australijske vlasti oprostile to lažiranje čak i kad bi ga u tome uhvatile, jer objava da se Đoković vakcinisao je vjetar u njihova leđa-politiku.
On je očigledno rizikovao i bio dosledan da se ne izjašnjava oko vakcinacije.
Kao će se sve završiti i sa kojim posledicama, ne znam, ali imam poštovanje za njegovu doslednost.
docsumann docsumann 22:17 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Misliš, neko bi na javnoj sceni razuvjerio Nestorovića da vanzemaljci ne postoje. Ali samo malo, ja mislim da postoje. :)


ma ne.
ne treba (taj imaginarni sagovornik) njega ništa da razuvjerava, samo da demonstrira koliko su Nestorevićevi stavovi obično frljanje sa najfrivolnijim mogućim pretpostavkama, a ne nikakve alternativne naučne teorije zasnovane na prikupljenim podacima i sprovedenim istraživanjima.

tess1 tess1 22:36 14.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

ma ne.
ne treba (taj imaginarni sagovornik) njega ništa da razuvjerava, samo da demonstrira koliko su Nestorevićevi stavovi obično frljanje sa najfrivolnijim mogućim pretpostavkama, a ne nikakve alternativne naučne teorije zasnovane na prikupljenim podacima i sprovedenim istraživanjima.

Nestorović je neuništiv, ne podcjenjuju njegovu jaku volju da razmišljanja dijeli sa ljudima il da bi ga razmontirana frivolnost (inteligentnog mešetara?) pokolebala..

alselone alselone 08:30 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Sva ta britanska nedonoščad od država su katastrofa čim se neka kriza pojavi. Sve ono najgore proradi u njima.


Canadian health officials forced to admit that they secretly accessed the cellphone location data of 87% of Canadians to monitor their movement during the pandemic. No consent.
docsumann docsumann 08:58 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Nestorović je neuništiv, ne podcjenjuju njegovu jaku volju da razmišljanja dijeli sa ljudima il da bi ga razmontirana frivolnost (inteligentnog mešetara?) pokolebala..


ma razmišljanja su ok, sve dok ne dijeliš ljudima konkretne savjete kako da se liječe
tess1 tess1 09:28 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

ma razmišljanja su ok, sve dok ne dijeliš ljudima konkretne savjete kako da se liječe

Nema sredine, ili jesu ili nisu ok.

Ne znam da li sam dobro izračunali nabrzaka, žurim van trošiti pare :), onaj jedan video (prvi na koji nabasah jer mi se tako hoće kašikom u med:) od prije 4 sedmice na svaki minut imao je 22 i nešto ,6663 posjete.. Da li je samo ludošću postao iscjelitelj, i stručnjak za vanzemaljski život, il su vremena takva, idealna, ukratko: Nestorović ne postoji jer mu se ćefnulo i društvo se ne bi vratilo u ravnotežu, i svemir, naravno, jednim raskrinkavanjem njegovih razmišljanja i Ajurveda starih srpskih savjeta.
docsumann docsumann 09:48 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Nema sredine, ili jesu ili nisu ok.


ima naravno, kao i u svemu sem u smrti i trudnoći.

priče o vanzemalcima i savjeti za alternativno lečenje nisu isto. od prvog ne mož umrijeti.


sad što on koristi vanzemaljce da hipnotiše ljude, pa im uvali recepturu, ne znači da to dvoje idu obavezno u paketu
tess1 tess1 10:03 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

ima naravno, kao i u svemu sem u smrti i trudnoći.

priče o vanzemalcima i savjeti za alternativno lečenje nisu isto. od prvog ne mož umrijeti.


sad što on koristi vanzemaljce da hipnotiše ljude, pa im uvali recepturu, ne znači da to dvoje idu obavezno u paketu

Ne, nema razlike, ako ne trepne plavim okom dok priča o plavookim vanzemaljcima grupi okupljenih oko njega žena, on trepnuti okom neće ni kad im bude preporučivao luk i vodu za ženske tegobe. Luk i voda ne škode, kamen mudrosti na lančiću oko vrate ne škodi, i vanzemaljci tako plavooki slutim da su privlačni. :)

I na koncu, i one tašne u Milanu i nakon dvije godine su u skladu sa antivaxerskim razmišljanjima da slobodnom voljom odlučujemo hoćemo li vakcinu ili ne.. Između luka i vode u jednoj ruci i vakcine u drugoj nema razlike.

docsumann docsumann 11:09 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić


Ne, nema razlike, ako ne trepne plavim okom dok priča o plavookim vanzemaljcima grupi okupljenih oko njega žena, on trepnuti okom neće ni kad im bude preporučivao luk i vodu za ženske tegobe.


pa ako posmatraš samo Nesterovićev slučaj, to stoji. jer čovjeka ne mož razdvajat (secirat) na prihvatljiv i neprihvatljiv dio.
ličnost je integralni produkt. izdvajanjem pojedinih aspekata gubiš upravo to - ličnost kao cijelinu.

no, ja sam govorio o idejama uopšte, nevezanim za konkretne ljude.
a u tom aspektu, teorije o vanzemalcima i sugestije za nenaučne metode liječenja definitivno ne stoje u istoj klasifikacionoj grupi.

tess1 tess1 13:26 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

no, ja sam govorio o idejama uopšte, nevezanim za konkretne ljude.
a u tom aspektu, teorije o vanzemalcima i sugestije za nenaučne metode liječenja definitivno ne stoje u istoj klasifikacionoj grupi.

Ma dobro, do kraja dana biće da Nestorovića niko spomenuo nije, ti sad raskrinkavaš moju frivolnost preko Alienovih jaja, ili kroz dva razmišljanja, prihvatljivo i neprihvatljivo, jedno je za tebe, Novaka i naučnike (pretpostavljam i Emsija, i nevinost je znak izuzetnosti), drugo za nas milion nevakcinisanih njegovih fanova i nas bez vrhunskih dostignuća..


Dokse, ljeba ti. I luka i vode.
docsumann docsumann 13:44 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić


mislim da nepotrebno komplikuješ.

sve mi je težeda te pratim, ko tragove u snijegu dok mećava traje
tess1 tess1 13:58 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

mislim da nepotrebno komplikuješ.

sve mi je težeda te pratim, ko tragove u snijegu dok mećava traje

Šta bre ne pratiš:


Ja: Nestorović, Novak, vanzemaljci

Ti: šteta što ga neko ne raskrinka, varalicu Nestora

Ja: od toga nema ništa

Ti: problematična su njegova razmišljanja o luku i vodi, vanzemaljci su ok

Ja: problematično je sve

Ti: nisam mislio na Nestorovića

Ja: kako ne? A Alienova jaja?

Ti: Balašević bi to ljepše rekao, o malim stopama u snijegu

Ja: o Ana, o Ana, tugo mojih dana


(zavjesa se spušta, čujemo jak aplauz, i mene sa cicos-macos zovu na bis, tebe ne)
docsumann docsumann 14:10 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Ja: Nestorović, Novak, vanzemaljci

Ti: šteta što ga neko ne raskrinka, varalicu Nestora

Ja: od toga nema ništa

Ti: problematična su njegova razmišljanja o luku i vodi, vanzemaljci su ok

Ja: problematično je sve

Ti: nisam mislio na Nestorovića

Ja: kako ne? A Alienova jaja?

Ti: Balašević bi to ljepše rekao, o malim stopama u snijegu

Ja: o Ana, o Ana, tugo mojih dana



loša interpretacija s puno materijalnih grešaka

al ako te kreativno podstiče samo piči...

tess1 tess1 14:34 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

loša interpretacija s puno materijalnih grešaka

al ako te kreativno podstiče samo piči...

Ne, nije to inspiracija, samo se i na ulici kao što sam sad, u hodu, udostojim razmišljati o onom što pišem i čitati tj razumjevati ono što mi pišu. U ovom konkretno slučaju ne postoji "teško te pratim" nego tvoje progledavanje kroz prste il samouvjeren i loš slalom između Nestorovićevih razmišljanja i Novakove bliskosti sa tim razmišljanjima, gdje sam ja nešto kao statista il zastavica na stazi, al umalo.
docsumann docsumann 14:49 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

U ovom konkretno slučaju ne postoji "teško te pratim" nego tvoje progledavanje kroz prste il samouvjeren i loš slalom između Nestorovićevih razmišljanja i Novakove bliskosti sa tim razmišljanjima, gdje sam ja nešto kao statista il zastavica na stazi, al umalo.


mogu samo da ponovim kako se ne slažem...sa svakim narednim komentarom sve više.


tess1 tess1 14:58 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

mogu samo da ponovim kako se ne slažem...sa svakim narednim komentarom sve više.

Ok. Idemo dalje.
docsumann docsumann 15:03 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

jašta
tess1 tess1 15:52 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

docsumann docsumann 16:19 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

video nije dostupan
tess1 tess1 16:31 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

video nije dostupan

Nemoguće. :))
docsumann docsumann 16:34 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

tess1
video nije dostupan

Nemoguće. :))


nije prvi put da se dešava.
ponekad ne mogu da otvorim YT klipove koji su u Srbiji dostupni.

jbg, niJesmo isto
tess1 tess1 16:45 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

jbg, niJesmo isto



docsumann docsumann 17:00 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

imao sam ovu kasetu kao klinac
mlatisa mlatisa 17:01 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

Znaš koliko SI imao sreće pošto sam pao u mekan sneg a mogao sam glavu da rabijem.



Možda je i u pravu. Prisetimo se, pu pu,Šumahera. U svakom slučaju, živi i zdravi bili, i padali samo u preferansu.
tess1 tess1 17:13 15.01.2022

Re: Novinar portala "Peščanik" Dejan Ilić

imao sam ovu kasetu kao klinac

Ja nisam, al sam se malo zarumenila. :))
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:38 14.01.2022

Pajiću,

ja imam pitanja, imaš li ti odgovore?

Zašto kompanije koje prave covid vakcine ne prihvataju da su odgovorne za neželjene posledice?
Zašto su ugovori koje su države potpisale sa tim kompanijama tajna? Nisu valjda svagdje na vlasti Vučići.
Žašto države ne donesu zakon po kojem je vakcinacija obavezna i da prihvate rizik plaćanja odštete ako dođe do neželjenih posledica? Ovo što sada rade sa omerdavanjem nevakcinisanih u mom selu zovu seksanje, ali tako da ne uđe.
Zašto svi kao papagaji viču: vakcinacija, vakcinacija a niko ne traži riješenja da se ublaže i izbjegnu posledice tih virusnih upala? Ako se ovako nastavi u, ne tako dalekoj budućnosti, tražiće se pelcovanje svakih sedam dana.
Imam ja još mnogo pitanja ali za sda je dosta i ovo.
softelectronics_e softelectronics_e 19:51 14.01.2022

Re: Pajiću,

kamilo_emericki
ja imam pitanja, imaš li ti odgovore?

Zašto kompanije koje prave covid vakcine ne prihvataju da su odgovorne za neželjene posledice?
Zašto su ugovori koje su države potpisale sa tim kompanijama tajna? Nisu valjda svagdje na vlasti Vučići.
Žašto države ne donesu zakon po kojem je vakcinacija obavezna i da prihvate rizik plaćanja odštete ako dođe do neželjenih posledica? Ovo što sada rade sa omerdavanjem nevakcinisanih u mom selu zovu seksanje, ali tako da ne uđe.
Zašto svi kao papagaji viču: vakcinacija, vakcinacija a niko ne traži riješenja da se ublaže i izbjegnu posledice tih virusnih upala? Ako se ovako nastavi u, ne tako dalekoj budućnosti, tražiće se pelcovanje svakih sedam dana.
Imam ja još mnogo pitanja ali za sda je dosta i ovo.

Pitanja su ti banalna, a odgovori mogu da budu (i) trivijalni.
Recimo, zato što nije moguće sa apsolutnom verovatnoćom garantovati da neželjenih posledica neće biti kod bilo koga vakcinisanoga.
Binarni tipovi ljudi svet gledaju crno - belo.
U većini slučajeva, binarno crno - belo posmatranje je upravo proporcionalno sa obrazovnim nivoom. Što bliže dnu, to binarnije.
Već sam negde napisao - ja kada se razbolim, idem kod lekara.
Drugi neka idu gde hoće.
maksa83 maksa83 19:53 14.01.2022

Re: Pajiću,

a niko ne traži riješenja da se ublaže i izbjegnu posledice tih virusnih upala?

Ovo nije tačno, uveliko se traže i ta rešenja.
alselone alselone 20:06 14.01.2022

Re: Pajiću,

Ovo nije tačno, uveliko se traže i ta rešenja.

Da, to je tačno ali Fajzerov lek radi samo za vakcinisane.
Tako da umesto da imamo jednu vakcinu kao što je inicijalno obećano i kao što smo se nadali, dobili smo dve, pa tri, pa sada i četiri vakcine, verovanto i sezonski oblik da se ne ulenjimo, a na to smo dobili i lek. Tako da očekujem i antikovid sprej, mast za čukljeve, šampon, pastu za zube, kremu za bebe, šumeće vitamine, analne čepiće, kapi za oči, i druge preparate.
Spiridon Spiridon 20:13 14.01.2022

Re: Pajiću,

alselone
Ovo nije tačno, uveliko se traže i ta rešenja.

Da, to je tačno ali Fajzerov lek radi samo za vakcinisane.
Tako da umesto da imamo jednu vakcinu kao što je inicijalno obećano i kao što smo se nadali, dobili smo dve, pa tri, pa sada i četiri vakcine, verovanto i sezonski oblik da se ne ulenjimo, a na to smo dobili i lek. Tako da očekujem i antikovid sprej, mast za čukljeve, šampon, pastu za zube, kremu za bebe, šumeće vitamine, analne čepiće, kapi za oči, i druge preparate.


true story

Imam ortaka iz BG ali radi u Cirihu. Opasan baja. Bistar, školovan, šarmantan, naputovan. To je onaj tip od kojih uvek nesto mozes da naučiš. Zena mu ostade trudna u BG i provede tamo 2 meseca vezano. Čovek se vratio sa ovom tvojom pričom, a znam da pre toga nije bio u tom fazonu.
Ja ne kazem da je to loše ali promene su u početku mrljaste, potom vezikulozne, da bi na kraju prskanjem vezikula nastale ulcere.

alselone alselone 20:17 14.01.2022

Re: Pajiću,

Čovek se vratio sa ovom tvojom pričom.


maksa83 maksa83 20:17 14.01.2022

Re: Pajiću,

Tako da umesto da imamo jednu vakcinu kao što je inicijalno obećano i kao što smo se nadali,

Možda smo se nadali (ja nisam, meni je od početka jasno tj. od kad su rekli da je to korona virus da će to biti igranka), i ne sećam se ni da je to inicijalno obećano, naprotiv, od početka se priča da virus može da mutira i u jednom trneutku učini postojeće vakcine neefektnim. Doduše, ne sumnjam da će se ako ovo potraje pojaviti u nekom trenutku i tzv. polivalentne vakcine.

Edit:
Da, to je tačno ali Fajzerov lek radi samo za vakcinisane.

Ovo si pokupio na nekom frindž sajtu, mislim da to nije tačno.
alselone alselone 20:20 14.01.2022

Re: Pajiću,

i u jednom trneutku učini postojeće vakcine neefektnim.

Da, ali to nije razlog zašto primamo više komada. Razumeo bih da je tako kao što kažeš, ali mi danas primamo vakcinu za soj virusa koji ne postoji. I to ne samo da ga primamo nego još dobijamo šamaranje ako ga ne primimo jer žele da budemo srećni dok primamo.

Što kaže Ciga u onom vicu "Volim te".
alselone alselone 20:24 14.01.2022

Re: Pajiću,

Ovo si pokupio na nekom frindž sajtu, mislim da to nije tačno.

Rekli su da je pilula dodatak na vakcinu, i da ne može da je zameni. Znači, vakcina mora sa sve busterom, a onda pride može i lek. Direktor Fajzera reko na televizoru.

Dakle, idemo kapi za oči i analni čepići. Ali samo kao dodatak na pilulu koja je dodatak na vakcinu. Kupi svih 10 preparata, dobije picu.

Spiridon Spiridon 20:27 14.01.2022

Re: Pajiću,

alselone
Čovek se vratio sa ovom tvojom pričom.




Da li je ova Srbija kojom vladaju Pičkousti, Slina, Vulin i Grobar "tvoja majka"?
Da li ti je lepo kad vidiš Noleta da sedi sa Vulinom i da slušaš kako razapinju ono malo intelektualaca što je ostalo? Mislim na G. Markovića? Jel to treba da bude "nečija majka"?
Jer ja nemam pravo da volim i da se nadam nečemo boljem od toga nego moram da se foliram kako je sve super zato sto ne zivim u Srbiji?



Cela ova Novakova aktuelna priča i jeste produkt okruženja u kome živi. Samo nemoj da se pozivaš na njegove dosadašnje uspehe jer smo ovde fokusirani na aktuelni problem.
alselone alselone 20:28 14.01.2022

Re: Pajiću,

Da li je ova Srbija kojom vladaju Pičkousti, Slina, Vulin i Grobar "tvoja majka"?


Brate, što me i pitaš?

Ono je zezanje, okačio sam Karić pesmu iz devedesetih.
omega68 omega68 20:31 14.01.2022

Re: Pajiću,

.
milisav68 milisav68 20:32 14.01.2022

Re: Pajiću,

kamilo_emericki

Žašto države ne donesu zakon po kojem je vakcinacija obavezna i da prihvate rizik plaćanja

E, kamilo, jel možeš ovo da proveriš, nekom liku (tj njegovoj rodbini) u Francuskoj, osiguravajuća kuća nije htela da isplati premiju osuguranja, jer je po njima izvršio samoubistvo, jer se vakcinisao :)

link
docsumann docsumann 20:33 14.01.2022

Re: Pajiću,

Cela ova Novakova aktuelna priča i jeste produkt okruženja u kome živi.


može pojašnjenje?
Spiridon Spiridon 20:35 14.01.2022

Re: Pajiću,

alselone
Da li je ova Srbija kojom vladaju Pičkousti, Slina, Vulin i Grobar "tvoja majka"?


Brate, što me i pitaš?

Ono je zezanje, okačio sam Karić pesmu iz devedesetih.


Samo sam naslov video ... Alse brate, ceo svet nam se smeje zbog ovoga. Ne može se ceo život glavom o zid. To smo već apsolvirali kroz devedesete. Aman.
Spiridon Spiridon 20:37 14.01.2022

Re: Pajiću,

docsumann
Cela ova Novakova aktuelna priča i jeste produkt okruženja u kome živi.


može pojašnjenje?


Moze,

prvo mu je ćale idiot pa onda svi oni koji ga iskorišćavaju iz zbog kojih mora da sedi sa Vulinom.
Nole je žrtva sredine iz koje dolazi.
docsumann docsumann 20:41 14.01.2022

Re: Pajiću,

Spiridon
docsumann
Cela ova Novakova aktuelna priča i jeste produkt okruženja u kome živi.


može pojašnjenje?


Moze,

prvo mu je ćale idiot pa onda svi oni koji ga iskorišćavaju iz zbog kojih mora da sedi sa Vulinom.
Nole je žrtva sredine iz koje dolazi.


ne djelim tu perspektivu.
po meni je Nole u mnogome prevazišao sredinu iz koje dolazi.
čovjek intezivno radi na sebi. ok, ko radi ponekad i griješi.
alselone alselone 20:43 14.01.2022

Re: Pajiću,

po meni je Nole u mnogome prevazišao sredinu iz koje dolazi.

Nole je prevazišao sve sredine.
softelectronics_e softelectronics_e 20:45 14.01.2022

Re: Pajiću,

docsumann
Spiridon
docsumann
Cela ova Novakova aktuelna priča i jeste produkt okruženja u kome živi.


može pojašnjenje?


Moze,

prvo mu je ćale idiot pa onda svi oni koji ga iskorišćavaju iz zbog kojih mora da sedi sa Vulinom.
Nole je žrtva sredine iz koje dolazi.


ne djelim tu perspektivu.
po meni je Nole u mnogome prevazišao sredinu iz koje dolazi.
čovjek intezivno radi na sebi. ok, ko radi ponekad i griješi.

Normalno!
Jedan je Nolo!
docsumann docsumann 20:49 14.01.2022

Re: Pajiću,

alselone
po meni je Nole u mnogome prevazišao sredinu iz koje dolazi.

Nole je prevazišao sve sredine.


ma, mislim možemo mi ovdje da tupimo što god želimo, te ovakav je, te onakav, te nikakav...
no, ja bih se u pogledu njegove ličnosti više osvrnuo na to što kažu oni koji su ga upoznali 1 na 1.
recimo Beker, Medvedev, Zverev, gomila drugih tenisera, il recimo Saša Ozmo ... ni od koga od tih ljudi nećeš čuti ništa loše o Novaku kao čovjeku, već naprotiv, sasvim naprotiv.

Spiridon Spiridon 20:53 14.01.2022

Re: Pajiću,

docsumann
alselone
po meni je Nole u mnogome prevazišao sredinu iz koje dolazi.

Nole je prevazišao sve sredine.


ma, mislim možemo mi ovdje da tupimo što god želimo, te ovakav je, te onakav, te nikakav...
no, ja bih se u pogledu njegove ličnosti više osvrnuo na to što kažu oni koji su ga upoznali 1 na 1.
recimo Beker, Medvedev, Zverev, gomila drugih tenisera, il recimo Saša Ozmo ... ni od koga od tih ljudi nećeš čuti ništa loše o Novaku kao čovjeku, već naprotiv, sasvim naprotiv.



Pa nisu se baš busali u grudi da ga podrže.
Treba da vidiš sta crtaju poznati karikaturisti širom sveta koji su generalno kritični prema establišmentu. Idi na Šarli Ebdo pogledaj. Transfer blama.

https://charliehebdo.fr/2022/01/international/novak-djokovic-merite-le-meilleur/

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 14.01.2022

Re: Pajiću,

kamilo_emericki
ja imam pitanja, imaš li ti odgovore?

Zašto kompanije koje prave covid vakcine ne prihvataju da su odgovorne za neželjene posledice?
Zašto su ugovori koje su države potpisale sa tim kompanijama tajna? Nisu valjda svagdje na vlasti Vučići.
Žašto države ne donesu zakon po kojem je vakcinacija obavezna i da prihvate rizik plaćanja odštete ako dođe do neželjenih posledica? Ovo što sada rade sa omerdavanjem nevakcinisanih u mom selu zovu seksanje, ali tako da ne uđe.
Zašto svi kao papagaji viču: vakcinacija, vakcinacija a niko ne traži riješenja da se ublaže i izbjegnu posledice tih virusnih upala? Ako se ovako nastavi u, ne tako dalekoj budućnosti, tražiće se pelcovanje svakih sedam dana.
Imam ja još mnogo pitanja ali za sda je dosta i ovo.


Imam ja odgovore, ali ne verujem da će ti se svideti.

Evo samo jedno pitanje umesto toga: da nemamo Fajzer, Modernu i još tih par kompanija koje mogu da stanu na prste jedne ruke a koje umeju da prave te vakcine, i to u obimu koji je potreban, da li bismo sad bili u boljoj ili u lošijoj situaciji nego što jesmo, po pitanju pandemije? Da li bi bilo manje ili više antiveksanja (dobro, ovo podrazumeva da je neko ipak napravio neku vakcinu), da li bismo ostali bez zdravstvanog sistema, da li bismo onda, s tim u vezi, morali biti više ili manje izloženi "merama" (koje realno i nisu tako teške za podneti kako ovde voli da se kukumavči na sav glas).

A razumem i to da se neko ljuti što nisu uradili ovo i ono, i zašto nisu, i tako dalje.






docsumann docsumann 21:01 14.01.2022

Re: Pajiću,

mislim da gubiš nit.
nisu se možda busali, al su ga podržali.

a i ne pričam samo o ovom slučaju, već o svemu onom pozitivnom šta su do sada rekli za Noleta.
i to važi gotovo za sve one koji su bili iole bliski s njim.

a iz daljine lako je pljuvati i izlivati fekalije po nekom.


Treba da vidiš sta crtaju poznati karikaturisti širom sveta koji su generalno kritični prema establišmentu. Idi na Šarli Ebdo pogledaj. Transfer blama.


kako da ti kažem, za mene Šarli Ebdo jeste transfer blama sam po sebi.
alselone alselone 21:23 14.01.2022

Re: Pajiću,

Treba da vidiš sta crtaju poznati karikaturisti širom sveta koji su generalno kritični prema establišmentu. Idi na Šarli Ebdo pogledaj. Transfer blama.

Spiro, tvoje stavove veoma često boji "šta će oni misliti o nama" boja. Čak češće tako nešto postavljaš kao problem nego šta je istina i ispravno.
mlatisa mlatisa 21:40 14.01.2022

Re: Pajiću,

Spiridon
Ja ne kazem da je to loše ali promene su u početku mrljaste, potom vezikulozne, da bi na kraju prskanjem vezikula nastale ulcere.

Да, да. Београђани су доказано канцерогени.
Spiridon Spiridon 22:01 14.01.2022

Re: Pajiću,

alselone
Treba da vidiš sta crtaju poznati karikaturisti širom sveta koji su generalno kritični prema establišmentu. Idi na Šarli Ebdo pogledaj. Transfer blama.

Spiro, tvoje stavove veoma često boji "šta će oni misliti o nama" boja. Čak češće tako nešto postavljaš kao problem nego šta je istina i ispravno.


O nama? Misliš o njemu? Ja sa tom pričom nemam ništa. Meni je krivo jer Novak jeste najbolji svih vremena ali se ekipa oko njega dobro potrudila da na to baci senku.

Jel ti svoje klince uvek podrzavaš čak i kada je očigledno da su napravili sranje?
Oni njega ne da ne kritikuju već ga i podrzavaju u dosta situacija kada je očigledno da je napravio sranje. Jel to pedagoški? U kakvu licnost se pretvara?
Kad je onomad pogodio onu ženu loptom ti si prvi poceo teoriju zavere. Jel bi isto reagovao i da je tvoj klinac to uradio? A ja sam ti rekao (kao licencirani sudija) da su tu pravila jasna kao dan i da je diskfalifikacija momentalna. A sta su oni uradili?
Smenili Zimonjica zato što je odgovorio novinaru da je sve bilo po pravilima i postavili Troickog.

Ovo sada jeste kulminacija nekih prethodnih grešaka i loših savetnika.

A da je najveci svih vremena, jeste. Meni je zao sto je mogao još više da digne letvicu ali i dalje verujem da moze. Ovaj blog je o tome.
alselone alselone 22:07 14.01.2022

Re: Pajiću,

Maksa te je potsetio da si hvalio koga već a ja te mogu podsetiti da si i Srdjana hvalio. Sećam se toga jasno zato što mi se nije svidjao taj nadobudni stil od samog početka a ti si rekao nešto u fazonu "sve je napravio sam i nije veverica da mu sada kabadahije otimaju" i čak sam promenio mišljenje pošto sam kontao da znaš o čemu pričaš jer si iz tog sveta.

Što se tiče Novaka i US Opena, nisam pričao nikakve teorije zavere nego sam rekao da je žena mogla malo manje da pati a sudija malo da iskulira pošto je valjda bio snimak da je i Federer napucao loptu pre nekih 10 godina i bukvalno se ništa nije desilo. Razumem da je strikno po pravilima to izbacivanje, ali i kada ubiješ čoveka postoji olakšavajuća okolonost a ovde se jasno videlo da namere nije bilo, da čak nije ni tako jako udario lopticu kako je nekada teniseri udaraju u besu.
Spiridon Spiridon 22:16 14.01.2022

Re: Pajiću,

Maksa te je potsetio da si hvalio koga već a ja te mogu podsetiti da si i Srdjana hvalio.



Jesam. Promenio sam mišljenje. Kao i za Anu Brnabić. Jel to lose?

A za ovu zenu "sto je trebalo da manje pati" nemam reci. To samo moze da napise neko ko se nije bavio tenisom profesionalno.
Da li si svestan da nova lopta ispaljena reketom na 3 metra umerenom brzinom ako te pogodi tačno u dušnik (gde je najmekše) moze onako da boli? Da je udario 20 % jače mogli su sa terena da je iznesu. To je fizika. Edberg je tako ubio čoveka ali je bilo u toku igre dok je servirao.
alselone alselone 22:22 14.01.2022

Re: Pajiću,

Jel to lose?

Ma kakvi, eno i ja kažem kako sam promenio samo u kontra smeru. Sad moram nazad.
omega68 omega68 22:23 14.01.2022

Re: Pajiću,

Spiridon
Maksa te je potsetio da si hvalio koga već a ja te mogu podsetiti da si i Srdjana hvalio.



Jesam. Promenio sam mišljenje. Kao i za Anu Brnabić. Jel to lose?

nije
Tako ćeš i za vakcinaciju
mlatisa mlatisa 22:24 14.01.2022

Re: Pajiću,


@srdjan.pajic
Da li bi bilo manje ili više antiveksanja (dobro, ovo podrazumeva da je neko ipak napravio neku vakcinu), da li bismo ostali bez zdravstvanog sistema, da li bismo onda, s tim u vezi, morali biti više ili manje izloženi "merama" (koje realno i nisu tako teške za podneti kako ovde voli da se kukumavči na sav glas).


Ми јесмо (у великој мери) остали без здравственог система. Можда ти то ниси приметио (Богу хвала). Али за то не можемо кривити оне који одбијају да се вакцинишу. Можемо да кривимо оне које се не придржавају мера самоизолације. (што је овде, изгледа, био случај). Поред тога, земља кенгура има 92.4% ЛИНКЛИНК ревакцинисаних и данима 100k+ оболелих.

Очигледно да и лекари у овоме плутају као и ми са не много више информација него ми. Вероватно се плаше да кажу да баш и не знају тачно шта да се ради. Може бити да би то довело до распада система. Вероватно одатле онај "најсмешнији вирус". Па смо сведоци низу узастопних итерација неког процеса који може да конвергира, али може и да дивергира. А цела ова ситуација добро дође и за тренирање строгоће, пред потенцијални нуклеарни армагедон.

Надам се Пајићу да и ископао дубоку рупу у башти. Ми смо овде сиромашни па на нас пада само осиромашени уранијум.
Spiridon Spiridon 22:29 14.01.2022

Re: Pajiću,

omega68
Spiridon
Maksa te je potsetio da si hvalio koga već a ja te mogu podsetiti da si i Srdjana hvalio.



Jesam. Promenio sam mišljenje. Kao i za Anu Brnabić. Jel to lose?

nije
Tako ćeš i za vakcinaciju


Hocu ako se to bude pokazalo i ako struka to javno potvrdi.

Nego, jel ti je ikada zapao moj avatar iz 2008 za oko i slogan ispod?
Mnogi misle da je to postavljeno kad je krenulo ovo sranje -))
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:51 14.01.2022

Re: Pajiću,

maksa83
a niko ne traži riješenja da se ublaže i izbjegnu posledice tih virusnih upala?

Ovo nije tačno, uveliko se traže i ta rešenja.

Kad su objavili da je taj lijek "operativan", objavili su da košta oko 500 eura. Ne traži mi se izvod iz TV dnevnika državne TV pa da kažem preciznu cijenu. Isto su objavili da taj Fajzerov lijek, kao i sličan lijek druge kompanije, efikasan oko 50% i to ako se dajae u početnij fazi bolesti. Ako bolest uhvati maha onda je: halali Huse materi.
Profesora Raulta su čerječili, i skoro rasčerečili, zbog toga što je na početku epidemije podigao glas protiv čekanja da farmaceutske korporacije izmisle nivi lijek za posledice koje izaziva virus. Smatrao je da se treba boriti protiv bolesti sa onom što je na raspolaganju a ne čekati isceliteljsko čudo iz laboratorija.
Moguće da mu današnja epidemiološka situacija daje za pravo. Bogate zemlje su sasule ogroman novac u vakcine, neke ljekove i imaju to što danas živimo. Sirotinja se pokušava liječiti sa onim što ima i može imati. I manje umiru a ni epidemija im nije pandemija.
angie01 angie01 22:53 14.01.2022

Re: Pajiću,

Ми јесмо (у великој мери) остали без здравственог система. Можда ти то ниси приметио (Богу хвала). Али за то не можемо кривити оне који одбијају да се вакцинишу. Можемо да кривимо оне које се не придржавају мера самоизолације. (што је овде, изгледа, био случај). Поред тога, земља кенгура има 92.4% ЛИНКЛИНК ревакцинисаних и данима 100k+ оболелих.


mogu samo da kazem, da od ljudi koje poznajem, duplo vise se zarazilo onih koji su vakcinisani-jedna je umrla posle 2 fajzera- sa razlicitim oblicima bolesti, od nevakcinisanih, koji su isto imali razlicite oblike bolesti-teze oni koji su imali neke hronicne tegobe, ovi drugi ne bi ni primetili, da nisu igubili culo mirisa i ukusa, pa otisli da provere...
omega68 omega68 22:59 14.01.2022

Re: Pajiću,

Hocu ako se to bude pokazalo i ako struka to javno potvrdi.

Ко је то?
Гејтс?
Ко ти је ауторитет коме ћеш да поверујеш?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:00 14.01.2022

Re: Pajiću,

milisav68
kamilo_emericki

Žašto države ne donesu zakon po kojem je vakcinacija obavezna i da prihvate rizik plaćanja

E, kamilo, jel možeš ovo da proveriš, nekom liku (tj njegovoj rodbini) u Francuskoj, osiguravajuća kuća nije htela da isplati premiju osuguranja, jer je po njima izvršio samoubistvo, jer se vakcinisao :)

link


Pobogu Milisave gdje me posla.
Ovo je nekakav ekstremizam i antivakserski i politički. Nikakvih dokaza koji se mogu provjeriti.
Navodno se radi o starijem, više miliona eura teškom penzioneru, bivšem industrijalcu koji je umro kao učesnik u testiranju vakcine. Valjda treća faza testiranja.
Sve rekla, kazala. Čuvaj se ovakvih mjesta.
milisav68 milisav68 23:15 14.01.2022

Re: Pajiću,

kamilo_emericki

Sve rekla, kazala. Čuvaj se ovakvih mjesta.

E, ma pretpostavio sam, nego ne znam reč francuskog da bi nekako proverio, pa reko ajd tebe da pitam :)

Izvini :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:17 14.01.2022

Re: Pajiću,

Spiridon



Cela ova Novakova aktuelna priča i jeste produkt okruženja u kome živi. Samo nemoj da se pozivaš na njegove dosadašnje uspehe jer smo ovde fokusirani na aktuelni problem.

Svi smo mi proizvod našeg okruženja. Ja se poprilično slažem sa jednom poznanicom, specijalistom psihijatrije koja kaže da kad smo u krevetu sa prtnerkom ili partnerkom, sa nama su i naši roditelji, možda još i neki drugi ljudi.
Da nisu Đokovićevi roditelji takvi kakvi jesu ni on ne bi bio to što jest. Sa Čivutima ili bez njih.
Sastanak sa Vulinima spad u opis radnog mjesta. Zamisli kakve sve sastanke mora obaviti jedna svježe izabrana mis.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:23 14.01.2022

Re: Pajiću,

milisav68


Izvini :)

Nema problema.
Ako ti zatreba neka informacija ili nešto slično, a misliš da mogu odapeti, možeš se obratiti. Naučio sam da treba imati razumjevanja za društvo iz "birtije" bez obzira na pića koja pijemo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:35 14.01.2022

Re: Pajiću,

srdjan.pajic
kamilo_emericki
ja imam pitanja, imaš li ti odgovore?

Zašto kompanije koje prave covid vakcine ne prihvataju da su odgovorne za neželjene posledice?
Zašto su ugovori koje su države potpisale sa tim kompanijama tajna? Nisu valjda svagdje na vlasti Vučići.
Žašto države ne donesu zakon po kojem je vakcinacija obavezna i da prihvate rizik plaćanja odštete ako dođe do neželjenih posledica? Ovo što sada rade sa omerdavanjem nevakcinisanih u mom selu zovu seksanje, ali tako da ne uđe.
Zašto svi kao papagaji viču: vakcinacija, vakcinacija a niko ne traži riješenja da se ublaže i izbjegnu posledice tih virusnih upala? Ako se ovako nastavi u, ne tako dalekoj budućnosti, tražiće se pelcovanje svakih sedam dana.
Imam ja još mnogo pitanja ali za sda je dosta i ovo.


Imam ja odgovore, ali ne verujem da će ti se svideti.

Evo samo jedno pitanje umesto toga: da nemamo Fajzer, Modernu i još tih par kompanija koje mogu da stanu na prste jedne ruke a koje umeju da prave te vakcine, i to u obimu koji je potreban, da li bismo sad bili u boljoj ili u lošijoj situaciji nego što jesmo, po pitanju pandemije? Da li bi bilo manje ili više antiveksanja (dobro, ovo podrazumeva da je neko ipak napravio neku vakcinu), da li bismo ostali bez zdravstvanog sistema, da li bismo onda, s tim u vezi, morali biti više ili manje izloženi "merama" (koje realno i nisu tako teške za podneti kako ovde voli da se kukumavči na sav glas).

A razumem i to da se neko ljuti što nisu uradili ovo i ono, i zašto nisu, i tako dalje.







Ubi me Pajiću u mojoj gluposti, ali ja ne kontam na koje si pitanje odgovorio.
Moj odgovor na tvoje pitanje je:
Da američke korporacije nisu izbacile vakcinu na tržište i osvojili monopol, u maniru slobodne trgovine koji US zastupa uz pomoć nosača aviona, danas bi na svjetskom farmaceutskom tržištu bilo 10ak, možda i više, vakcina i nepovjerenje u vakcine bi bilo puno manje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana