Film

Flojd

Spiridon RSS / 13.01.2022. u 23:03

Nacionalna%20klasa.jpg

Gde da pocnem?

Kao okoreli filmofil (Bergman; Kurosava, Hercog, Woody Allen, Skorseze, Ziika Pavlovic, Zilnik, Goran Markovic, Mihalkov, Bunjuel, Makavejev ...)  ipak niko nije uspeo ono sto zivot ume da izrežira.

Jel kapirate vi da turnir jos uvek nije ni poceo, a sta se sve izdesavalo? Moj prethodni blog je pregazen dogadjajima kao da sam ga pisao pre mesec dana, a imamo jos 2 nedelje ispred nas. Jel neko od vas razmisljao o scenariju (filmskom) u kome Nadal ide na Novaka u polufinalu? Svi znamo da je jedina razlika u prvih 50 na ATP listi jedino GLAVA. I sad zamisli Nadala koji ide na coveka koji je svojom upornoscu sjebao (po trenutnom scenariju) ceo jedan sistem (vladu, politicare, policajce, bio u zatvoru, mutio sa testovima, razapinjali ga svi svetski mediji, spira pisao blog na b92 =)!? Pa sta da mu radis? Da mu igras vise u bekend!?  

Nemam pojma ali nekako mi je stalno Nacionalna Klasa u glavi. Iskreno se nadam da ce Nole imati vise srece nego Brana koji je na kraju sedeci u blatu, šljapkao rukavicom po bari.

Kaze mi zena da imam bipolarni poremecaj ali ja napisah lepo na prethodnom blogu da zadrzavam pravo na promenu misljenja.

Flojdu sada treba sva moguca podrska. Ko kaze da su heroji bezgresni? Ni jedan nije bio. Svi su bili zajebani tipovi koji su terali mak na konac. Sam protiv svih. Flojd je u filmu imao protiv sebe, pored trudne ribe, matoraca, vojske cak i tipa kome je ogrebao auto na parkingu ali smo ga svi voleli. Jedino je Mile Renta Bubreg bio uz njega. I to ne sme da se zaboravi.

Nole je vec dosta najebao (zasluzeno) ali kad neko pokaze ovoliku mentalnu snagu to mora da se poštuje.

Ono sto njega ceka niko ne moze da predvidi. Njega npr. publika moze da izviždi na prvom mecu (sa Kecmanovicem ni krivim ni duznim =) i da sudija ne moze da ih ucutka. On jos uvek moze da bude deportovan, uhapsen ... Kaze Ozmo da mora da pojaca obezbedjenje da ne najebe kao Monika (sto je Omega vec napisao). I to ne samo na mecevima vec i na treninzima, hotelu ...

Generalno sve ono sto sledi nece biti preporucljivo za one sa slabijim zivcima bez obzira kako se zavrsi.

Nekako pocinjem da verujem da Novak ispred sebe ima misiju. Ovo je vise od igre. On je sada u bozijim rukama. Jbg po mom misljenju stvari su eskalirale do tog nivoa da mozemo svi da kenjamo i da verujemo u sta god zelimo. I zato nikada necu biti covek koji bi mogao pozeleti da ga posle svega ovoga sjebu. Napravio je sranje ali pokazao je snagu i nije poklekao. Bori se. Ja pocinjem da strepim.

Da ne pricam o simbolici i prelomnom trenutku sa omikronom jer se bukvalno vise ne zna ko pije, a ko placa. Nekako (strah me je to da napisem) njegova pobeda na AO bi mogla i simbolicno da bude pocetak kraja cele price sa ovom pandemijom. Znam da idem predaleko ali rekoh da volim filmove.

A onda? A onda dragi moji, Muhamed Ali ide na drugo mesto. Ali daleko drugo mesto.

Nabacao sam ali ko ga yebe. Bolje ne umem.

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 23:10 13.01.2022

Napred Nole

Spiridon Spiridon 23:12 13.01.2022

Re: Napred Nole

bene_geserit



brate ja totalno zaboravio

auuu sad videh

nsarski nsarski 23:20 13.01.2022

Re: Napred Nole

Spiridon
bene_geserit



brate ja totalno zaboravio


Pa kad nisi ovde. Za 45 minuta bi trebao da počne tradicionalni vatromet sa Hrama (ako ga nisu otkazali).
Spiridon Spiridon 00:05 14.01.2022

Re: Napred Nole

nsarski
Spiridon
bene_geserit



brate ja totalno zaboravio


Pa kad nisi ovde. Za 45 minuta bi trebao da počne tradicionalni vatromet sa Hrama (ako ga nisu otkazali).


Srecna nova Profesore.
nsarski nsarski 00:09 14.01.2022

Re: Napred Nole

Spiridon
nsarski
Spiridon
bene_geserit



brate ja totalno zaboravio


Pa kad nisi ovde. Za 45 minuta bi trebao da počne tradicionalni vatromet sa Hrama (ako ga nisu otkazali).


Srecna nova Profesore.


I tebi i tvojima sve najbolje!

(Vatromet tukao oko 10 minuta.)
crossover crossover 04:11 14.01.2022

Re: Napred Nole

bene_geserit



tess1 tess1 05:24 14.01.2022

Re: Napred Nole

Bane, šta sa nama koji ne jedemo slaninu? Da umremo, jel? :)
bene_geserit bene_geserit 07:00 14.01.2022

Re: Napred Nole

Bane, šta sa nama koji ne jedemo slaninu?

Ma i ja slabo nešto jedem slaninu, pogotovo ne ovu mesnatu, živo meso je meni sve ko suši, nego to sam ja Čarliju pre svega čestitao, da ne bude da ga se niko nije setio.
tess1 tess1 07:15 14.01.2022

Re: Napred Nole

Ma i ja slabo nešto jedem slaninu, pogotovo ne ovu mesnatu, živo meso je meni sve ko suši, nego to sam ja Čarliju pre svega čestitao, da ne bude da ga se niko nije setio.

Aha, ako je dotle došlo da jedan blog s njim završi, drugi počne, ne znam jel do mene il je mrka kapa. Mrr-kka.

Nego,

"Relax, pork obsessives; the so-called bacon apocalypse is still several months away."
softelectronics_e softelectronics_e 09:41 14.01.2022

Re: Napred Nole

bene_geserit
Bane, šta sa nama koji ne jedemo slaninu?

Ma i ja slabo nešto jedem slaninu, pogotovo ne ovu mesnatu, živo meso je meni sve ko suši, nego to sam ja Čarliju pre svega čestitao, da ne bude da ga se niko nije setio.

Ne slavim ja nešto mnogo niti jednu Novu godinu!
Što se tiče slanine, ni nju ne jedem previše.
Slaninom se jelo kod nas poplašuje.
Što se tiče Nola, za sada je postigao popriličan uspeh, toliko da je, kako sam jutros na brzinu pogledao, istovremeno bio vest (i) na BBC i na CNN.
Eeee, sada (još) da ih, još jednom, oduva na sudu!
Jedan je Nolo!
softelectronics_e softelectronics_e 10:41 14.01.2022

Re: Napred Nole

bene_geserit

Kažu da novo saslušanje na sudu počinje za nekoliko minuta.
Ponovno sudi sudija Keli!
Ajd, pomozi Bože!
maksa83 maksa83 23:17 13.01.2022

podeljen

sam oko ovog tvog bloga.

Sa jedne strane i ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen, a sa druge strane ti si isto ovako podržavao i Gocu Čomić i Anu Brnabić. To što se za obe ispostavilo da su najgori beskičmeni ološ i potpuni treš od ljudi ali su ipak Uspele Da Stignu Tamo Gde Su se Zaputile mi daje nadu da će i Đoković da im se najebe keve sad kad ima tvoju podršku.
Spiridon Spiridon 23:51 13.01.2022

Re: podeljen

maksa83
sam oko ovog tvog bloga.

Sa jedne strane i ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen, a sa druge strane ti si isto ovako podržavao i Gocu Čomić i Anu Brnabić. To što se za obe ispostavilo da su najgori beskičmeni ološ i potpuni treš od ljudi ali su ipak Uspele Da Stignu Tamo Gde Su se Zaputile mi daje nadu da će i Đoković da im se najebe keve sad kad ima tvoju podršku.


sve potpisujem,

usput, Ana mi se posle napada na Gorana Markovica toliko smucila da ne mogu da je vidim.
Jbg za mene je to bio znak.

Usput, pita Miljkovicka Gorana Markovica pre neki dan sta mu je "to" sto nikada sebi ne bi oprostio, a on kaze iz topa ... da se slikam sa Vulinom

angie01 angie01 00:10 14.01.2022

Re: podeljen

maksa83
sam oko ovog tvog bloga.

Sa jedne strane i ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen, a sa druge strane ti si isto ovako podržavao i Gocu Čomić i Anu Brnabić. To što se za obe ispostavilo da su najgori beskičmeni ološ i potpuni treš od ljudi ali su ipak Uspele Da Stignu Tamo Gde Su se Zaputile mi daje nadu da će i Đoković da im se najebe keve sad kad ima tvoju podršku.




dodala bih,

da li su vakcinisani imuni na kovid-ne
da li vakcinisani mogu da budu prenosioci-da
da li Omikron prepoznaje imunitet ( eventualno) stecen od vakcine-ne
zar onda pravila sigurnosti ne bi trebalo da su drugacija.
kakav je to svetski poznati turnir, koji postavlja pravila, zbog koji ne mogu da igraju neki dobri igraci-iako su zdravi, pa ni najbolji.

s druge strane, ako su pravila postavljena- zasto Nole nije pametnije resio svoj problem ucestvovanja-o cemu je sve vec receno.

i povodom 200 milja i zivota u Monaku i verovatnog saucestvovanja sa mocnicima-dovoljan je slucaj zemljista na Dorcolu-pa tvoj scenario nije nemoguc, mogu jos da dodam,



i za kraj, da ponovim pocetak,


ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen,

Spiridon Spiridon 00:15 14.01.2022

Re: podeljen

angie01
maksa83
sam oko ovog tvog bloga.

Sa jedne strane i ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen, a sa druge strane ti si isto ovako podržavao i Gocu Čomić i Anu Brnabić. To što se za obe ispostavilo da su najgori beskičmeni ološ i potpuni treš od ljudi ali su ipak Uspele Da Stignu Tamo Gde Su se Zaputile mi daje nadu da će i Đoković da im se najebe keve sad kad ima tvoju podršku.




dodala bih,

da li su vakcinisani imuni na kovid-ne
da li vakcinisani mogu da budu prenosioci-da
da li Omikron prepoznaje imunitet ( eventualno) stecen od vakcine-ne
zar onda pravila sigurnosti ne bi trebalo da su drugacija.
kakav je to svetski poznati turnir, koji postavlja pravila, zbog koji ne mogu da igraju neki dobri igraci-iako su zdravi, pa ni najbolji.

s druge strane, ako su pravila postavljena- zasto Nole nije pametnije resio svoj problem ucestvovanja-o cemu je sve vec receno.

i povodom 200 milja i zivota u Monaku i verovatnog saucestvovanja sa mocnicima-dovoljan je slucaj zemljista na Dorcolu-pa tvoj scenario nije nemoguc, mogu jos da dodam,



i za kraj, da ponovim pocetak,


ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen,



Lepo ga je Maksa srocio nikad mi nece biti jasno zasto ne pise blogove???

zamisli tek konferenciju za stampu posle prvog meca -)))

Pa sta da ga pitaju.? Kako mu odgovara podloga i nove loptice -))))
Milan Novković Milan Novković 00:45 14.01.2022

Re: podeljen

maksa83
sam oko ovog tvog bloga.

Sa jedne strane i ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen, a sa druge strane ti si isto ovako podržavao i Gocu Čomić i Anu Brnabić. To što se za obe ispostavilo da su najgori beskičmeni ološ i potpuni treš od ljudi ali su ipak Uspele Da Stignu Tamo Gde Su se Zaputile mi daje nadu da će i Đoković da im se najebe keve sad kad ima tvoju podršku.

Đole ima armiju obožavalaca u UK, npr - npr u Engleskoj ima mnogo više obožavalaca od Andija Murreya (ajd, namrgođena sisa od Škota bez mnogo karaktera).

Mislim, ne sećam se žene na TVu koja je olako suzdržavala uzbuđenje kad priča o njemu - ne znam kako je po ostatku sveta, ali ovima je baš legao Da im pokažeš ovu fotku, što si baš lepo isčeprkao, baš bi se zbunile pred kamerama

I skoro svim cool javnim ličnostima koje ja gotivim (ajd, ne gledam to mnogo da bi mi utisci bili bitni)

A BBC i globalističke budale što sad imaju BBC pod palcem - koga briga za njih, oni mrze i svoju običnu englesku raju)
nikvet pn nikvet pn 00:47 14.01.2022

Re: podeljen

Оно кад те милионски лопови туже да си украо кутију шибица (а јеси) треба много муда за борбу.
gvozden1 gvozden1 01:15 14.01.2022

Re: podeljen

angie01
maksa83
sam oko ovog tvog bloga.

Sa jedne strane i ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen, a sa druge strane ti si isto ovako podržavao i Gocu Čomić i Anu Brnabić. To što se za obe ispostavilo da su najgori beskičmeni ološ i potpuni treš od ljudi ali su ipak Uspele Da Stignu Tamo Gde Su se Zaputile mi daje nadu da će i Đoković da im se najebe keve sad kad ima tvoju podršku.




dodala bih,

da li su vakcinisani imuni na kovid-ne
da li vakcinisani mogu da budu prenosioci-da
da li Omikron prepoznaje imunitet ( eventualno) stecen od vakcine-ne
zar onda pravila sigurnosti ne bi trebalo da su drugacija.
kakav je to svetski poznati turnir, koji postavlja pravila, zbog koji ne mogu da igraju neki dobri igraci-iako su zdravi, pa ni najbolji.

s druge strane, ako su pravila postavljena- zasto Nole nije pametnije resio svoj problem ucestvovanja-o cemu je sve vec receno.

i povodom 200 milja i zivota u Monaku i verovatnog saucestvovanja sa mocnicima-dovoljan je slucaj zemljista na Dorcolu-pa tvoj scenario nije nemoguc, mogu jos da dodam,



i za kraj, da ponovim pocetak,


ja iracionalno želim da Đoković prođe i SVE IH POBEDI baš zato što ga ne vole i što je u suštini underdog koji ima drajv i svet protiv sebe i red je da ta priča ima filmski srećan kraj, gde on posle svih saplitanja stoji na vrhu, nepobeđen,



mentol mentol 02:44 14.01.2022

Re: podeljen

maksa83
da im se najebe keve

neogeosoc neogeosoc 12:11 14.01.2022

Re: podeljen

Ишћер'о је многе пацове на сунце, па и неке блогерске пацове (сами ће се препознају, а и ви ги знате који су). Зато га још више волим, па шта год да је било и шта год да бидне.

И само да могу да кажем: Човек има моода, за разлику од многих пи*кица овде и другде.

Spiridon Spiridon 12:17 14.01.2022

Re: podeljen

neogeosoc
Ишћер'о је многе пацове на сунце, па и неке блогерске пацове (сами ће се препознају, а и ви ги знате који су). Зато га још више волим, па шта год да је било и шта год да бидне.

И само да могу да кажем: Човек има моода, за разлику од многих пи*кица овде и другде.



Odjebi mudonja.
neogeosoc neogeosoc 23:02 14.01.2022

Re: podeljen

Spiridon

Odjebi mudonja.


Обриса ми ти претходни коментар, а?

А ено види оног пацова, а блогера овдашњег Брајовића што агитује тамо по Тњитеру са својим истомишљеницима. Пљује по Ђоковићу све у шеснес', као да је Новак највећи злочинац на свету белом икада и да га треба стрељати у року од одма'.

Зајебали њега његови партнери у послу, кукао нама овде, а сад му тамо крив Новак и свако живи.
Spiridon Spiridon 18:01 15.01.2022

Re: podeljen

neogeosoc
Spiridon

Odjebi mudonja.


Обриса ми ти претходни коментар, а?

А ено види оног пацова, а блогера овдашњег Брајовића што агитује тамо по Тњитеру са својим истомишљеницима. Пљује по Ђоковићу све у шеснес', као да је Новак највећи злочинац на свету белом икада и да га треба стрељати у року од одма'.

Зајебали њега његови партнери у послу, кукао нама овде, а сад му тамо крив Новак и свако живи.


Tviter je šahta. Meni se utroba okrene kad vidim onaj logo. Kenjati po Novaku tamo je čist mazohizam.
NNN NNN 00:13 14.01.2022

Muhamed Ali kad je bio mali...

Milan Novković Milan Novković 00:39 14.01.2022

Početak kraja je ...

... Nekako (strah me je to da napisem) njegova pobeda na AO bi mogla i simbolicno da bude pocetak kraja cele price sa ovom pandemijom...

... je sad neko vreme iza nas - mesec, dva ili tri, al cool je da i Đole zada fašistima udarac. Omicron i busteri koji nedvosmisleno podrivaju imuni sistem su tome dosta kumovali.

Sada ima vesti svako malo, u UK prvi paRcovi počeli da napuštaju broj (naučni savetnik vlade ovde dade otkaz na tu funckiju i vraća se na univerzitet - ajd, i Borisu J se ljulja pozicija i sad su šanse da ga zamene preko 50% pa je i neizvesnost iza toga opasna).

Evo primera sveže vesti dole - po zakonima zemalja koje pretenduju da budu poštovi bi mnogi igrači odavno trebali da budu iz rešetaka, npr Fauči i Peter Daszak (preko njega je Fauči mradio gain-of-function research u Wuhanu) kao dvojica ispred bar nekoliko stotina.

Ako neko uđe u link 0:35 secund je bitan, a i kopiram reči ovde (ovaj Daszak je polu-lud, tj svi su, on je hteo isto ovo samo ne sa SARS nego MERS virusom (slično ko SARS samo je smrtnost u desetinama procenata, ako se dobro sećam), ali ga je DARPA odbila - DARPA je odbila i ovaj sad SARS, ako se ne varam, ali su to onda stake-holderi premostili preko Faučijevog NIH-a):

peter daszak: well, yes, this is exactly what we did... (ovaj lik na substacku je cool - ima ih dosta sada, to im je platform of choice)

Daszak: "... you get a virus that looks like a relative of a known, nasty pathogen, just like we did with SARS and other coronaviruses in bats, a whole host of them, some of them looked very similar to SARS so we sequenced the spike protein, the protein that attaches to cells.

then we, well, i didn’t do this work but my colleagues in china did (he’s speaking here of wuhan institute of virology) you create pseudo-particles, you insert the spike proteins from those viruses to see if they bind to human cells.

each step of this you move closer and closer to “this virus could really become pathogenic in people.” so, you narrow down the field, you reduce the costs and you end up with a small number of viruses that really do look like killers
…."



alselone alselone 06:58 14.01.2022

Re: Početak kraja je ...

Sada ima vesti svako malo, u UK prvi paRcovi počeli da napuštaju broj (naučni savetnik vlade ovde dade otkaz na tu funckiju i vraća se na univerzitet - ajd, i Borisu J se ljulja pozicija i sad su šanse da ga zamene preko 50% pa je i neizvesnost iza toga opasna).



UK Now Reports Myocarditis stratified by Age & Sex After Vaccine Or Sars-cov-2



alselone alselone 06:59 14.01.2022

Re: Početak kraja je ...

A još uvek nema podataka za treći nabod (ja nabod on čorba).
benedykt benedykt 09:01 14.01.2022

Re: Početak kraja je ...

alselone
Sada ima vesti svako malo, u UK prvi paRcovi počeli da napuštaju broj (naučni savetnik vlade ovde dade otkaz na tu funckiju i vraća se na univerzitet - ajd, i Borisu J se ljulja pozicija i sad su šanse da ga zamene preko 50% pa je i neizvesnost iza toga opasna).



UK Now Reports Myocarditis stratified by Age & Sex After Vaccine Or Sars-cov-2




Već postajem i samom sebi dosadan za ovo, ali pobogu ljudi potrudite se uvek da pročitate original a ne interpretaciju tog nekog Vinay Prasad-a (ko god taj bloger pa uopšte i bio). Elem, jasno vam kaže ispod datih dijagrama u originalnoj studiji da su to
Number of excess events due to exposure per 1 million exposed
Kao i sledeće…
Whilst myocarditis can be life-threatening, most vaccine associated myocarditis events have been mild and self-limiting. The risk observed here is small and confined to the 7-day period following vaccination, whereas the lifetime risk of morbidity and mortality following SARS-CoV-2 infection is substantial.
odnosno da budemo baš precizni…
Of the 38,615,491 vaccinated individuals included in our study, 1,615 (0.004%) were admitted to hospital with, or died from, myocarditis at any time in the study period (either before or after vaccination); 397 (0.001%) of these occurred in the 1-28 days post any dose of vaccine.

Takođe sve to se uporedilo i sa drugim zemljama, sa obzirom da je data studija rađena u UK. Dakle…
As of 4 November 2021, there have been 1,783 reports to the United States Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) of cases of heart inflammation, namely myocarditis or pericarditis, among people aged 12–29 years who received COVID-19 vaccines, in particular following mRNA vaccination, that is, BNT162b2 and mRNA-1273 vaccines. As of 9 July 2021, the European Medicines Agency (EMA) has reported 145 cases of myocarditis and 138 cases of pericarditis out of 177 million doses of the BNT162b2 vaccine, and 9 cases of myocarditis and 19 cases of pericarditis out of 20 million doses of the mRNA-1273 vaccine. In Israel, 275 cases of myocarditis were reported between December 2020 and May 2021 among more than 5million people vaccinated with the BNT162b2 vaccine.

U prevodu u UK deset ljudi na milion (1 na svakih 100.000) vakcininisanih je imalo miokarditis (upalu srčanog mišića) posle vakcinacije, odnosno 15 na milion kada se samo računaju oni mlađi od 40 godina, a pri tome je oko 95% njih imalo samo blaži oblik miokarditisa…!? Takođe sve to se odnosi jedino na mRNA vakcine, tj Pfizer u slučaju UK. Zaista zabrinjavajuće ako smem da primetim, a posebno jer je (retka) pojava miokarditisa odavno povezana i sa virusom najobičnijeg gripa pa nikom ništa.
Sve u svemu, šta nam rade globalisti fašistički, ništa im sveto nije…
alselone alselone 12:30 14.01.2022

Re: Početak kraja je ...

Već postajem i samom sebi dosadan za ovo,

Nisi jedini druže.

akođe sve to se odnosi jedino na mRNA vakcine, tj Pfizer u slučaju UK. Zaista zabrinjavajuće ako smem da primetim, a posebno jer je (retka) pojava miokarditisa odavno povezana i sa virusom najobičnijeg gripa pa nikom ništa.

Jeste zabrinjavajuće. Ja ne vidim da nije, a pogotovo mi je interesantno koliko se umanjuje svaki put kada neki disonantni ton iskoči.
zilikaka zilikaka 13:12 14.01.2022

Re: Početak kraja je ...

U prevodu u UK deset ljudi na milion (1 na svakih 100.000) vakcininisanih je imalo miokarditis (upalu srčanog mišića) posle vakcinacije, odnosno 15 na milion kada se samo računaju oni mlađi od 40 godina,

Nemam vremena da čitam celu objavu sa detaljima al ivaj deo sam nekoliko puta ponovila i ne razumem ga. Da li je tvoja omaška (a znam da dobro barataš brojevima) il sam ja baš teška. Kako deo nečeg (populacije) može biti veći od celog?

P.S....ili nije ista osnova za 10 i 15? Drugi put posmatraš samo milion mlađih od 40?
Milan Novković Milan Novković 13:31 14.01.2022

Re: Početak kraja je ...

alselone
A još uvek nema podataka za treći nabod (ja nabod on čorba).

Ovde nije isključeno da pomalo muvaju sa tim podacima, tj neće da razdvoje podatke za 2 i 3 vakcine.

Ali, dal juče ili jutras, poslednji podaci, su prvo greškom dali jedne podatke pa onda ove zajedničke. Jedan drugi dobar statističar nagađa šta su bili ti prvi, "pogrešni" podaci - educated su mu nagađanja:

1. Efikasnost vakcina brzo opada. Za samo nekoliko meseci postaje negativna što se tiče infekcija. A posle 9 meseci naglo skaču i hospitalizacije i smrtnosti, duplo vakcinisanih u odnosu na nevakcinisane. Treća vakcina popravlja tu sliku, pa zasto spajaju podatke (sugeriše ovaj lik kao jednu od opcija).

Moj dodatak, ali nije iz ovog članka: posle treće doze, izgleda, naglo skače obaranje imunog sistema, i T-killer i T-helper ćelija, i počinju da se bude razni drugi virusi i boljke koji su bili usšavani u telu, tj svašta što je imuni držao pod kontrolom, od herpesa do raka. Moguće je da ovo samo 2 vakcine, u startistici, popravljaju.

2. Benigna opcija i isto sasvim moguća. Ljudima sa 3-4 comorbidities pri samom kraju života je treća vakcina opasnija od nevakcinisanja. Oni onda umru posle recimo godinu dana bez boostera, a sa busterom bi umrli ranije. Ovo onda, lažno, kvari statistiku duplo vakcinisanih. A u podacima nema tih rezolucija, tj ne može da se radi break-down.

Have the UKHSA accidentally released data that they've been trying to suppress?

Sveža i dobra vest, današnja, interesantna i vama pošto mi idemo ispred vas N meseci - ovde se Omicron infekcije urušavaju, a smrtnost ionako nije bitno rasla (kad se uzme i sezonska komponenta) pa su upravo obznanili da se ukidaju svi Covid passes - to je kod nas ionako bilo u malim količinama, ali je vest ogromna.


Черевићан Черевићан 00:40 14.01.2022

трагом изрежираног живота

Bolje ne umem

аустралијски ови Новакови дани
за вазда ће....... остат' записани,
у сећању масе што га ево бодри
(но детаљи... понеки.... брисани)


СРПСКУ нову ....(к'о и вазда)....блогерима ....СРЕЋНУ желим Ову
tess1 tess1 05:21 14.01.2022

Feniks

Kaze mi zena da imam bipolarni poremecaj

Na našu sreću. Zezam se. :)

Sa napisanim na onom blogu se nisam slagala, sa ovim još manje. Izgleda da su moji razlozi što sam uz Novaka znak samo ljudske prirode, il, ko zna, slabosti.
bene_geserit bene_geserit 07:08 14.01.2022

Re: Feniks

Kaze mi zena da imam bipolarni poremecaj

To se nekad zvalo manična depresija, pola vremena igraš na krovu i vrištiš a drugu polovinu gledaš u zid, nešto ko fuks ovde na blogu u zavisnosti od toga dal je naduvan. Tess ima samo ovu igram na krovu fazu ...
tess1 tess1 07:16 14.01.2022

Re: Feniks

Tess ima samo ovu igram na krovu fazu ...

:))
docsumann docsumann 07:19 14.01.2022

Re: Feniks

al zna i da gađa crijepovima, odozgo
tess1 tess1 07:30 14.01.2022

Re: Feniks

To se kod nas kaže vileni. :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:39 14.01.2022

Re: Feniks

tess1
To se kod nas kaže vileni. :)

Nagazio na sugreb.
Spiridon Spiridon 07:57 14.01.2022

Re: Feniks

Tess ima samo ovu igram na krovu fazu ...


... ali ono nemo hercegovačko kolo, gde se samo čuje zvuk udaranja nogu o pod
tess1 tess1 08:30 14.01.2022

Re: Feniks

Nagazio na sugreb.

Ne znam šta je sugreb. Neki nabačaj?

Kamilo,

na glavi hoda
nema u šta se ne utvara

Meni se sviđa: ne čin bez sebe. :)
tess1 tess1 09:25 14.01.2022

Re: Feniks

... ali ono nemo hercegovačko kolo, gde se samo čuje zvuk udaranja nogu o pod

Nisam primjetila da je o meni riječ. :)
tess1 tess1 09:26 14.01.2022

Re: Feniks

Pročitam, ono nema, to neko i nečije igranje na krovu nema..
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:00 14.01.2022

Re: Feniks

tess1
Nagazio na sugreb.

Ne znam šta je sugreb. Neki nabačaj?


Sugreb je mjesto na tlu gdje je pas ili vuk zagrebao kandžama.
U narodu postoji vjerovanje da, i nehotično, stavljanje noge na to mjest može dovesti do neke nesreće ili bolesti. Hoće reći da se poslije stajanja na sugreb može i povileniti.
U društvu smo nekad znali reći za nekog, kad hoda pored svojih cipela, da je stao na sugreb.

I Njegoš opisuje tu "bolest" i "liječenje" iste.


Vuk Mandušić

Bješe mi se snaha pomamila,
bez putah je ništa održati!
Otvara'joj knjige na proroke;
neki kaže: "Na sugreb je stala",
neki kaže: "Splele je madjije".
Svud je vodi po manastirima
i čita' joj masla i bdenija;
kumi vraga u sve manastire
da ostavi snahu Andjeliju,
kumi vraga - ništa ne pomaže!
Te ja uzmi trostruku kandžiju,
uženi joj u meso košulju: vrag uteče nekud bez obzira,
a ozdravi snaha Andjelija.
tess1 tess1 10:12 14.01.2022

Re: Feniks

Nisam htjela provjeriti, reko', odgovorićeš mi i vjerovatno iznenaditi me, tako i bi:
Sugreb je mjesto na tlu gdje je pas ili vuk zagrebao kandžama.

Sjajno. :)
alselone alselone 07:45 14.01.2022

Cicipas

Kog je Novak podržao kada mu je trebalo, kaže kako ih je Novak sve napravvio budalom pošto se nije vakcinisao.

Kakav je to zapravo antivakserski stav, a još ga sve novine (naravno) prenose. Čovek je bukvalno rekao "vakcina je sranje, nisam trebao da je primim ali sam eto morao a on se provukao".
tess1 tess1 08:33 14.01.2022

Re: Cicipas

Zamisli koliko njih priželjkuje njegov pad. Brr, stresem se.
alselone alselone 08:42 14.01.2022

Re: Cicipas

Zamisli koliko njih priželjkuje njegov pad. Brr, stresem se.


Padne mi to nekada na pamet i stvarno je da se streseš. Ljudi njega baš mrze sa strašću.
tess1 tess1 08:58 14.01.2022

Re: Cicipas

Padne mi to nekada na pamet i stvarno je da se streseš. Ljudi njega baš mrze sa strašću.

Tamo na drugom Spiridonovom blogu neko reče "stvara neprijatelje", ali to nije istina, Novak je neprijatelje imao kojekakvim srpskim i balkanskim okolnostima ili već na prvom meču stvorili su oni njega, stvorili su njegovu strast. Njihova je ionako prikrivena, naoko hladna. Sad joj je trenutak.
alselone alselone 09:09 14.01.2022

Re: Cicipas

Sjebaše ga.
tess1 tess1 09:11 14.01.2022

Re: Cicipas

Ma ne, nisu još. Nema predaje. :)
Spiridon Spiridon 10:00 14.01.2022

Re: Cicipas

Ljudi njega baš mrze sa strašću.


nije bas tako Alse ... znam ih dosta ovde koji ga obozavaju ali im je cela ova njegova antivakserska prica zasmetala

sto rece Maksa, ja ga iracionalno gotivim


softelectronics_e softelectronics_e 10:11 14.01.2022

Re: Cicipas

Spiridon
Ljudi njega baš mrze sa strašću.


nije bas tako Alse ... znam ih dosta ovde koji ga obozavaju ali im je cela ova njegova antivakserska prica zasmetala

sto rece Maksa, ja ga iracionalno gotivim



Zašto iracionalno?!
Šta to znači - gotiviš ga, ali te je malo stid šta će reći ovi koji su iznad tih 'prizemnih stvari'?
Ili šta?
Nije mi jasno.
Spiridon Spiridon 10:13 14.01.2022

Re: Cicipas

tess1
Ma ne, nisu još. Nema predaje. :)


samo da ne bude


tess1 tess1 10:15 14.01.2022

Re: Cicipas

Mislim na uopšteno, na borbu tj mislila sam, tek poslije odgovora Alsu vidim da su Novaku odbili vizu. Ma to sa vizom nije strašno, idemo dalje. :)
Spiridon Spiridon 10:16 14.01.2022

Re: Cicipas

softelectronics_e
Spiridon
Ljudi njega baš mrze sa strašću.


nije bas tako Alse ... znam ih dosta ovde koji ga obozavaju ali im je cela ova njegova antivakserska prica zasmetala

sto rece Maksa, ja ga iracionalno gotivim



Zašto iracionalno?!
Šta to znači - gotiviš ga, ali te je malo stid šta će reći ovi koji su iznad tih 'prizemnih stvari'?
Ili šta?
Nije mi jasno.


brate, smiri se. Izadji negde na vazduh, fudbal sa drustvom, pivce ispred prodavnice ... nije sve tako strasno.
tess1 tess1 10:17 14.01.2022

Re: Cicipas

samo da ne bude

Jel ovo Dragan Nikolić? Cc, kako je bio zgodan.
Spiridon Spiridon 10:23 14.01.2022

Re: Cicipas

tess1
samo da ne bude

Jel ovo Dragan Nikolić? Cc, kako je bio zgodan.


ih bre Gaga ...


softelectronics_e softelectronics_e 10:38 14.01.2022

Re: Cicipas

Spiridon
softelectronics_e
Spiridon
Ljudi njega baš mrze sa strašću.


nije bas tako Alse ... znam ih dosta ovde koji ga obozavaju ali im je cela ova njegova antivakserska prica zasmetala

sto rece Maksa, ja ga iracionalno gotivim



Zašto iracionalno?!
Šta to znači - gotiviš ga, ali te je malo stid šta će reći ovi koji su iznad tih 'prizemnih stvari'?
Ili šta?
Nije mi jasno.


brate, smiri se. Izadji negde na vazduh, fudbal sa drustvom, pivce ispred prodavnice ... nije sve tako strasno.

Bio sam na vazduhu.
Pivo ne pijem.
Tj., alkohol uopšte ne pijem.
Ponekada zastanem ispred lokalne prodavnice i popričam sa ljudima koji piju ispred.
Iznenadio bi se koliko pametnih ljudi ima tu.
Čak i ako su neki od njih alkoholičari.
Tako da ... hvala na sugestijama.
No, nisi mi odgovorio na pitanje.
U stvari, jesi.
tess1 tess1 11:26 14.01.2022

Re: Cicipas

ih bre Gaga ...

I ja kažem. :)

docsumann docsumann 11:32 14.01.2022

Re: Cicipas

softelectronics_e
Spiridon
Ljudi njega baš mrze sa strašću.


nije bas tako Alse ... znam ih dosta ovde koji ga obozavaju ali im je cela ova njegova antivakserska prica zasmetala

sto rece Maksa, ja ga iracionalno gotivim



Zašto iracionalno?!
Šta to znači - gotiviš ga, ali te je malo stid šta će reći ovi koji su iznad tih 'prizemnih stvari'?
Ili šta?
Nije mi jasno.


svaka ljubav je iracionalna
alselone alselone 12:34 14.01.2022

Re: Cicipas

nije bas tako Alse ... znam ih dosta ovde koji ga obozavaju ali im je cela ova njegova antivakserska prica zasmetala

Kako nije? Lepo se vidi da jeste.

Naravno da nisam mislio na blog, niti na Srbiju, niti se referišem na poslednjih mesec dana (tek to ne).

I meni je zasmetala, ako ćemo iskreno, i ne svidja mi se ta njegova "sektaška" strana, ali ako ćemo iskreno po drugi put, što kaže gvozden, žalije mi je što nije pravio savršenu prevaru i prošao nego što mi je žao što su ga ukebali (ako uopšte i jesu mada se volšebno napravio konsensuz da jesu).

Australija je to zaslužila svojim idiotskim odnosom prema pandemiji, izbeglicama i na kraju prema najboljem teniseru u istoriji. Eno Francuzi javno rekli da će na Roland Garos moći da uđe.
Hansel Hansel 21:33 15.01.2022

Re: Cicipas

Мени је тешко да разумем то разочарање због (ковид)"антиваксерства" Новаковог, или било чијег, ко би могао да буде пандан по основним ставкама: релативно млад-здрав-јак, прележао једанпут ковид без последица (док није било вакцина) – зашто би морао да се вакцинише (под условом да поштује друге разумне епидемиолошке мере)? Зашто би било ко морао да подлеже готово хистеричном притиску да уради нешто за шта се одавно зна да врло мало штити друге, а у том случају тек има права да о себи аутономно одлучује а нема поузданих гаранција да понеком и не нашкоди? И, откуд знамо да нема неку анализу, процену... како би вакцина деловала конкретно на њега, с обзиром да ипак има макар неке нутри-сензибилизације с којима се радикално обрачунава(о)?

И сада, њега се као жртва баца фрустрираној васколикој руљи, пре свега тамошњој, и најгоре је што то врло могуће била смишљена клопка (коју он није на време прозрео).

angie01 angie01 21:54 15.01.2022

Re: Cicipas

Мени је тешко да разумем то разочарање због (ковид)"антиваксерства" Новаковог, или било чијег, ко би могао да буде пандан по основним ставкама: релативно млад-здрав-јак, прележао једанпут ковид без последица (док није било вакцина) – зашто би морао да се вакцинише (под условом да поштује друге разумне епидемиолошке мере)? Зашто би било ко морао да подлеже готово хистеричном притиску да уради нешто за шта се одавно зна да врло мало штити друге, а у том случају тек има права да о себи аутономно одлучује а нема поуздани гаранција да понеком и не нашкоди? И, откуд знамо да нема неку анализу, процену... како би вакцина деловала конкретно на њега, с обзиром да ипак има макар неке нутри-сензибилизације с којима се радикално обрачунава(о)?




evo ni meni nije jasno-i vakcinisani se razboljevaju, prenose virus, moraju da se ponasaju isto kao i nevakcinisani,znaci da nevakcinisani eventulano rizikuju nesto samo sebi-ako je uopste tacno da su oblici bolesti kod vakcinisanih laksi- jer poznajem neke koji su uredno preminuli posle dve vakcine-pri cemu jos poslednje dve mutacijeni ne prepoznaju malo trudan "imunitet" stecen vakcinacijom,...opet se pravi razdor i trazi krivac,...sve nevakcinisane koje ja poznajem,nisu antivaxeri, ni ravnozemljasi,kako ih grupno generalno nazivaju-ne veruju samo u ovu konkretnu vakcinu...kao sto nisu verovali ni u onu za svinjski grip i pored botine fotke u siledzijki.

ps
-zasto niko ne proverava zdravstveno stanje ljudi pre vakcinacije, niti da li se vakcina primila

-zasto je kod nas PCR 5 puta skuplji nego u Nemackoj-sada su ga malo pojeftinili,al je jos uvek preskup za nase uslove,..a sada jos kruze info, da nisu ni pouzdani,
-zasto kod nas ne postoje mere, narocito kontrola ulaska u zemlju,
-zasto su kod nas uobicajene masovke,..jedino je u BGDu bio organizovan javni docek,
-kako to da se politicari ne zarazavaju, a uredno putuju i prave razne skupove,
-zasto nasi lekari nemaju svu potrebnu opremu, pa je preminulo najvise lekara u Evropi koji su radili u Kovid rezimu,
-zbog svega toga smo opet crna rupa na nasem kontinentu.

-i sta je sa ostalim bolestima, od kojih su mnoge takodje smrtonosne, ko je su potpuno zanemarene i nedostupno je lecenje.
solo solo 09:03 14.01.2022

,,Phenomenologija phantastica,,


PF fenomenologija fantastika je novi žanr koji nije uvršten u blogovski standard.

Primetio sam da od kada nema među nama uzvišenog grofa od Kumrovca Josipa Tita srpske nove godine se slave sa malo radosti,sreće i veselja kao nekad.Sinoć tiho i skromno 'ebem li ga valjda što ih više niko ne brani. Slobodne pa neinteresantne.

Inače vernici to znaju, 14. januar ,,crveno slovo,,

Obrezanje gospoda Isusa Hrista



Josipe vrati se da opet slavimo kako dolikuje.

Ili fulam?



Ili ebe 2 pik 4 talasa ovoga šta god da je a ebe i prvoga reketa teniskog sveta.

Seksa bar kolko oćeš.

U vugla se razme.
shmoo shmoo 09:52 14.01.2022

Левица-десница- масница

или:

Тко нам је то укр'о бицикло уместо да је лепо пешке откотрљао сир на колодвор?

solo

PF fenomenologija fantastika je novi žanr koji nije uvršten u blogovski standard.

Primetio sam da od kada nema među nama uzvišenog grofa od Kumrovca Josipa Tita srpske nove godine se slave sa malo radosti,sreće i veselja kao nekad.Sinoć tiho i skromno 'ebem li ga valjda što ih više niko ne brani. Slobodne pa neinteresantne.

Inače vernici to znaju, 14. januar ,,crveno slovo,,

Obrezanje gospoda Isusa Hrista



Josipe vrati se da opet slavimo kako dolikuje.

Ili fulam?



Ili ebe 2 pik 4 talasa ovoga šta god da je a ebe i prvoga reketa teniskog sveta.

Seksa bar kolko oćeš.

U vugla se razme.



Ееееее, кад се само сетим како смо пре само 35-40 година славили Српску нову годину у Српској кафани поред Атељеа 212 уз присуство многобројних припадника ондашње Службе државне безбедности који су вазда нешто записивали у своје свешчице...

Не знам шта је даље било са тим некадашњим припадницима Службе, вероватно данас уживају у својим великим (националним?) пензијама, али ето само да јавим да смо ми остали добро и да из свега тога изађосмо некако, коначно и неопозиво, те претекосмо, хвала Богу, и за ово Ново ваксерско и антиваксерско Доба.











EDIT:
Inače vernici to znaju, 14. januar ,,crveno slovo,,


Такође је славимо у кући поред Аранђеловдана. Девојачка слава моје кеве. Икона је код нас јербо ниједан од три преживела ујака (четврти погинуо на Сремском фронту '45.) није хтео да преузме да слави Светог Василија Великог и да узме икону када се деда упокојио 1964. говорећи да они не желе ништа да имау с тим јербо су чланови Партије.

Па ето... Срећна ми моја секундарна слава, хвала ујацима и ђе чули и ђе не чули.




Spiridon Spiridon 09:55 14.01.2022

..

mirelarado mirelarado 11:20 14.01.2022

Re: ..

Gledam prenos iz suda. Ovo zbilja poprima kafkijanske obrise.
niccolo niccolo 11:26 14.01.2022

Re: ..

Gledam prenos iz suda.

Da mi je nekad neko rekao:

1. Da ćemo da pratimo suđenje da li će nekom teniseru dopustiti da se takmiči na turniru;
2. Da će drugi Srbin čije suđenje gleda pola sveta, nakon Slobe, biti Novak Đoković

ja bih mislio da je taj poludeo...
mirelarado mirelarado 11:37 14.01.2022

Re: ..

niccolo
Gledam prenos iz suda.

Da mi je nekad neko rekao:

1. Da ćemo da pratimo suđenje da li će nekom teniseru dopustiti da se takmiči na turniru;
2. Da će drugi Srbin čije suđenje gleda pola sveta, nakon Slobe, biti Novak Đoković

ja bih mislio da je taj poludeo...


Pa još da će i to suđenje Đokoviću biti vrišteće politički obojeno... Stvarno da ne poveruješ.
Spiridon Spiridon 12:22 14.01.2022

Re: ..

mirelarado
niccolo
Gledam prenos iz suda.

Da mi je nekad neko rekao:

1. Da ćemo da pratimo suđenje da li će nekom teniseru dopustiti da se takmiči na turniru;
2. Da će drugi Srbin čije suđenje gleda pola sveta, nakon Slobe, biti Novak Đoković

ja bih mislio da je taj poludeo...


Pa još da će i to suđenje Đokoviću biti vrišteće politički obojeno... Stvarno da ne poveruješ.


Ima neki pravnik da nas malo prosvetli? Gde li je sada naš Florijan -))
mirelarado mirelarado 12:29 14.01.2022

Re: ..

Spiridon
mirelarado
niccolo
Gledam prenos iz suda.

Da mi je nekad neko rekao:

1. Da ćemo da pratimo suđenje da li će nekom teniseru dopustiti da se takmiči na turniru;
2. Da će drugi Srbin čije suđenje gleda pola sveta, nakon Slobe, biti Novak Đoković

ja bih mislio da je taj poludeo...


Pa još da će i to suđenje Đokoviću biti vrišteće politički obojeno... Stvarno da ne poveruješ.



Ima neki pravnik da nas malo prosvetli? Gde li je sada naš Florijan -))


Pa tu nam je Nik, a mogao bi i Cvetko da se javi.
Ipak, ministrovo obrazloženje ukidanja vize da Novak podstiče antivaxere, u trenutku kada je 80% australijskog stanovništva vakcinisano, baš je jadno.


alselone alselone 12:36 14.01.2022

Re: ..

Ipak, ministrovo obrazloženje ukidanja vize da Novak podstiče antivaxere, u trenutku kada je 80% australijskog stanovništva vakcinisano, baš je jadno.


Mora da bude kažnjen za primer, jer iako je 80% stanovništva vakcinisano, to ne znači da priča tu staje. Uskoro će biti još vakcina a bogami i još pandemija. Ovi koji su primili dve, već danas se smatraju nevakcinisanima, uopšte neću biti začuđen i ako oni sa tri budu smartani nevakcinisanima koliko za pola godine. Ne sme da im padne na pamet da traže neki drugi put u borbi sa virusom, kao na primer zdrav život, vežbanje, preventiva, ishrana i slično (kao Novak recimo), nego sedi kući zaključan, jedi burger i bodi se vakcinom.
Spiridon Spiridon 12:38 14.01.2022

Re: ..

mirelarado
Spiridon
mirelarado
niccolo
Gledam prenos iz suda.

Da mi je nekad neko rekao:

1. Da ćemo da pratimo suđenje da li će nekom teniseru dopustiti da se takmiči na turniru;
2. Da će drugi Srbin čije suđenje gleda pola sveta, nakon Slobe, biti Novak Đoković

ja bih mislio da je taj poludeo...


Pa još da će i to suđenje Đokoviću biti vrišteće politički obojeno... Stvarno da ne poveruješ.



Ima neki pravnik da nas malo prosvetli? Gde li je sada naš Florijan -))


Pa tu nam je Nik, a mogao bi i Cvetko da se javi.
Ipak, ministrovo obrazloženje ukidanja vize da Novak podstiče antivaxere, u trenutku kada je 80% australijskog stanovništva vakcinisano, baš je jadno.




A jel ne podstiče?

U tome je cela fora.
alselone alselone 12:39 14.01.2022

Re: ..


A jel ne podstiče?

U tome je cela fora.


Evo, neka podstiče. I šta sad? Ne sme da igra tenis?

U tome je cela fora.
maksa83 maksa83 12:47 14.01.2022

Re: ..

Ne sme da im padne na pamet da traže neki drugi put u borbi sa virusom, kao na primer zdrav život, vežbanje, preventiva, ishrana i slično (kao Novak recimo), nego sedi kući, jedi burger i bodi se vakcinom.

Ovo je razdešeno od realnosti, Novak živi jedan specijalan život u kome može da se izoluje i obavlja svoje poslove mimo drugih ljudi. Voleo bih da vidim kako bi Novaka štitila fizička forma i bezglutenska hipervitaminska ili kakva već nju ejdž ishrana u situaciji da mora da se gužva po prevozu ili dreždi u redu u banci sa još 50 drugih ljudi. Ja ZNAM ljude koje njihova vrhunska fizička spremnost (kickbox zlato, gde ćeš spremnije od toga) nije sačuvala od kovida.

Jedina efektivna preventiva je izbegavanje drugih ljudi (nema ruku nema džema), a to ogroman deo populacije to prosto ne može da si priušti.
mirelarado mirelarado 12:49 14.01.2022

Re: ..

Spiridon
mirelarado
Spiridon
mirelarado
niccolo
Gledam prenos iz suda.

Da mi je nekad neko rekao:

1. Da ćemo da pratimo suđenje da li će nekom teniseru dopustiti da se takmiči na turniru;
2. Da će drugi Srbin čije suđenje gleda pola sveta, nakon Slobe, biti Novak Đoković

ja bih mislio da je taj poludeo...


Pa još da će i to suđenje Đokoviću biti vrišteće politički obojeno... Stvarno da ne poveruješ.


Ima neki pravnik da nas malo prosvetli? Gde li je sada naš Florijan -))


Pa tu nam je Nik, a mogao bi i Cvetko da se javi.
Ipak, ministrovo obrazloženje ukidanja vize da Novak podstiče antivaxere, u trenutku kada je 80% australijskog stanovništva vakcinisano, baš je jadno.




A jel ne podstiče?

U tome je cela fora.

Pa, ako mooraju da vakcinišu sve Australijance (uključujući bebe), onda neka uvedu obaveznu vakcinaciju i zabrane ulazak nevakcinisanima bez izuzetka.
A očiti su primer da vakcine za omikron ne rade. Brojke novozaraženih su rekordne i kod hipervakcinisanih i kod nas ninapolavakcinisanih. Ministar govori o građanima Australije...
Spiridon Spiridon 12:50 14.01.2022

Re: ..

Evo, neka podstiče. I šta sad? Ne sme da igra tenis?



Po koju cenu?

Maksa je spomenu na prethodnom blogu i potpuno je u pravu da virus može u svakom trenutku da mutira i u bilo kom pravcu. To znači da moze postati još zarazniji i smrtonisniji.
Hoće li antivakseri da se nose sa tim problemom?
To je toliko očigledno da me je blam da moram to da obijašnjavam.
Vakcinacija je civilizaciska tekovina, a hteo to Novak ili ne, on šalje poruku protiv toga. Aman.

alselone alselone 12:52 14.01.2022

Re: ..

Ovo je razdešeno od realnosti, Novak živi jedan specijalan život u kome može da se izoluje i obavlja svoje poslove mimo drugih ljudi. Voleo bih da vidim kako bi Novaka štitila fizička forma i bezglutenska hipervitaminska ili kakva već nju ejdž ishrana u situaciji da mora da se gužva po prevozu ili dreždi u redu u banci sa još 50 drugih ljudi. Ja ZNAM ljude koje njihova vrhunska fizička spremnost (kickbox zlato) nije sačuvalo od kovida.

Jedina efektivna preventiva je izbegavanje drugih ljudi (nema ruku nema džema), a to ogroman deo populacije to prosto ne može da si priušti


To je delimično tačno. I sada OK, ako već ima specijalan život koji ga štiti, što ga onda ne puste na miru da živi njime?

Takodje, ja ZNAM ljude koje je zdrav život spasao, koji nisu ni znali da imaju koronu dok se nisu testirali zbog posla. I što njih sada terati da prime drugu, treću, četvrtu vakcinu? Ja nisam rekao da je zdrav život rešenje za sve, nego za NEKE. Korona po svemu sudeći ima značajnu genetsku komponentu, nekome ne bude ništa, neko drugi umre, ako je neko dokazano u ovoj prvoj grupi, da li treba da živi kao i ovi iz druge? Ako da, koliko vremena tako treba? Godina nije dovoljno, dve nije dovoljno, koliko je dovoljno, tri, pet, zauvek? Ovo pitanje pitam bez ikakve provokacije ili zezanja, zaista me zanima kako ljudi gledaju na to pitanje.
alselone alselone 12:52 14.01.2022

Re: ..

To je toliko očigledno da me je blam da moram to da obijašnjavam.
Vakcinacija je civilizaciska tekovina.

Furaš opšta mesta pa te je zato blam.
predatortz predatortz 12:53 14.01.2022

Re: ..

Vakcinacija je civilizaciska tekovina.


Vakcina je junaštvo (kada je nedovoljno ispitana), ali i čojstvo (kada vidiš da i tako nesavršena ipak štiti tebe, ali i druge od tebe).


alselone alselone 12:53 14.01.2022

Re: ..

Maksa je spomenu na prethodnom blogu i potpuno je u pravu da virus može u svakom trenutku da mutira i u bilo kom pravcu. To znači da moze postati još zarazniji i smrtonisniji.

Kako misliš da te vakcina štiti od mutacija, btw?
alselone alselone 12:56 14.01.2022

Re: ..

ali i čojstvo (kada vidiš da i tako nesavršena ipak štiti tebe, ali i druge od tebe).

Je l?

Je l im Novak kriv za ovo?

Spiridon Spiridon 12:58 14.01.2022

Re: ..

alselone
Maksa je spomenu na prethodnom blogu i potpuno je u pravu da virus može u svakom trenutku da mutira i u bilo kom pravcu. To znači da moze postati još zarazniji i smrtonisniji.

Kako misliš da te vakcina štiti od mutacija, btw?


Pa stitice (ili neće) neka druga ako do toga dodje. Neće se čekati da se vidi šta Novak, ti ili ja predlažemo. To će reći imunolozi. Brateee
mirelarado mirelarado 12:59 14.01.2022

Re: ..

predatortz
Vakcinacija je civilizaciska tekovina.


Vakcina je junaštvo (kada je nedovoljno ispitana), ali i čojstvo (kada vidiš da i tako nesavršena ipak štiti tebe, ali i druge od tebe).




S ovim se slažem, sve dok, makar i polovično, štiti. Nisam uopšte imala dilemu. Za omikron sam ubeđena da ne štiti uopšte, osim sputnjika u tvom slučaju. :)
alselone alselone 13:02 14.01.2022

Re: ..

Pa stitice (ili neće) neka druga ako do toga dodje. Neće se čekati da se vidi šta Novak, ti ili ja predlažemo. To će reći imunolozi. Brateee

Aha, zato što će u budućnosti štititi, on treba danas da primi ovu koja ne štiti?

Ovo nije crno bela priča i nisi "dobar čovek" ako se tako bespogovorno zalažeš za sve. Ne moraš mi "bratati" a ni "blamirati", pošto ja nisam ovde antivakserska budala i sigurno u najmanju ruku znam o ovome jednako koliko i ti.
softelectronics_e softelectronics_e 13:09 14.01.2022

Re: ..

maksa83
Ne sme da im padne na pamet da traže neki drugi put u borbi sa virusom, kao na primer zdrav život, vežbanje, preventiva, ishrana i slično (kao Novak recimo), nego sedi kući, jedi burger i bodi se vakcinom.

Ovo je razdešeno od realnosti, Novak živi jedan specijalan život u kome može da se izoluje i obavlja svoje poslove mimo drugih ljudi. Voleo bih da vidim kako bi Novaka štitila fizička forma i bezglutenska hipervitaminska ili kakva već nju ejdž ishrana u situaciji da mora da se gužva po prevozu ili dreždi u redu u banci sa još 50 drugih ljudi. Ja ZNAM ljude koje njihova vrhunska fizička spremnost (kickbox zlato, gde ćeš spremnije od toga) nije sačuvala od kovida.

Jedina efektivna preventiva je izbegavanje drugih ljudi (nema ruku nema džema), a to ogroman deo populacije to prosto ne može da si priušti.

U pravu si!
Onda Nolo ni ne može da služi kao primer!
Nadam se da sudija Keli nije dobio 'prijateljske' sugestije!
Gou Keli, gou!
Jedan je Nolo!
nikvet pn nikvet pn 13:10 14.01.2022

Re: ..

Поводом евентуалног поствакциналног миокардитиса опет да подсетим на мученог Сергиа Кум Агуера. Аргентинац, фудбалер, врхунски спортиста у топ-форми, годину млађи од Нолета.

освојио је пету титулу првака Енглеске са Ситијем и 15 трофеј, чиме је постао најтрофејнији странац у историји Премијер лиге
На дан 31. маја 2021, потписао је двогодишњи уговор са Барселоном, уз откупну клаузулу од 100 милиона евра.


Плус недељна шестоцифрена плата, плус бонуси.

Нигде нема је ли вакцинисан и којом вакцином. Подразумева се да јесте, за те новце купац може да захтева и вакцину против антракса.


prebačen je u bolnicu 30. oktobra pošto je osetio „bol u grudima" tokom meča španske lige sa Alavesom
16 decembar 2021 Barselona: kraj sjajne karijere - Serhio Aguero prestaje da igra zbog srčanih smetnji


Ноле ово да не зна? За њега и још сијасет спортиста изнешених са терена прошле године?

predatortz predatortz 13:24 14.01.2022

Re: ..

mirelarado
predatortz
Vakcinacija je civilizaciska tekovina.


Vakcina je junaštvo (kada je nedovoljno ispitana), ali i čojstvo (kada vidiš da i tako nesavršena ipak štiti tebe, ali i druge od tebe).




S ovim se slažem, sve dok, makar i polovično, štiti. Nisam uopšte imala dilemu. Za omikron sam ubeđena da ne štiti uopšte, osim sputnjika u tvom slučaju. :)


Činjenica je da vakcinisani obolevaju od novog soja, koji je blaži i zahteva mnog manje medicinske brige oko pacijenta. Ali su kod ovih težih sojeva radile posao.
Alternativa je bila - šta?
predatortz predatortz 13:25 14.01.2022

Re: ..


Je l im Novak kriv za ovo?


Novak nije kriv za bilo šta, osim ako je pozitivan svesno hajtao pa zarazio nekoga.
alselone alselone 13:26 14.01.2022

Re: ..

bolevaju od novog soja, koji je blaži i zahteva mnog manje medicinske brige oko pacijenta


Kada sam ovo rekao pre mesec dana bilo je kao da sam Nestorović.

Ljudi, morate se opustiti, nije svako ko postavi pitanje ili nešto kaže što nije "a+b" najjednostavnije rešenje, anticivilizacijski djelatnik.
alselone alselone 13:27 14.01.2022

Re: ..

Novak nije kriv za bilo šta, osim ako je pozitivan svesno hajtao pa zarazio nekoga.

Ko je kriv ona i gde je to čojstvo kod 80% vakcinisanih pored onakve krive?
Spiridon Spiridon 13:29 14.01.2022

Re: ..

zato što će u budućnosti štititi, on treba danas da primi ovu koja ne štiti?

Aha znači ti si jedan od onih čija su očekivanja 100 % ali bez da saradjuješ.
Sta je u zivotu sigurno osim smrti?
Tvojom logikom apsolutno sve moze da se dovede u sumnju i gde to vodi? Da nikome ne veruješ, da ti je sve sumnjivo ...
Brate ako ne verujes u medicinu onda zaboravi lekare, lekove, intervencije ... Ja jedino mogu da opravdam kada zatražiš razlicita mišljenja ali od stručnjaka.
mirelarado mirelarado 13:29 14.01.2022

Re: ..

Činjenica je da vakcinisani obolevaju od novog soja, koji je blaži i zahteva mnog manje medicinske brige oko pacijenta. Ali su kod ovih težih sojeva radile posao.
Alternativa je bila - šta?


Nije bio alternative, bar iz mog ličnog ugla. Uverena sam da bi i delta pokosila mnogo manji broj naših ljudi da se antivaxeraj nije razmahao, uz blagoslov vlasti.
niccolo niccolo 13:31 14.01.2022

Re: ..

Pa tu nam je Nik, a mogao bi i Cvetko da se javi.

Ništa posebno, ovo je bilo pretežno oko tehničkih stvari. Teško da je moglo biti zanimljivo nepravnicima - o tome u kojim rokovima će ko šta da podnosi, kada će da ga saslušavaju, usmena saslušanja koliko će trajati. Plus o pritvoru i što je na kraju prebačen slučaj u Federalni sud Australije (ne znam njihovo ustrojstvo, pretpostavljam da je to jedan od viših australskih sudova).

Jedino što mi se čini da je Novakov advokat u jednom momentu pomenuo da postoji medicinski razlog da ne primi vakcinu. Osim ako nije mislio na medincinsko izuzeće, ali bih rekao da nije izuzeće pomenuo.

Ipak, ministrovo obrazloženje ukidanja vize da Novak podstiče antivaxere, u trenutku kada je 80% australijskog stanovništva vakcinisano, baš je jadno.

Da, to je jedna od većih glupoština. Od početka je pričao da se zalaže da svako odluči o svom zdravlju, pa ko odluči ovako a ko odluči onako.

Mislim, ako je svaki stav koji nije svi moraju da se vakcinišu i vakcinacija mora biti obavezna antivakserski stav, onda možda i podstiče antivaksere.
alselone alselone 13:31 14.01.2022

Re: ..

Aha znači ti si jedan od onih čija su očekivanja 100 % ali bez da saradjuješ.

Nisam. Ja sam vakcinisan dva puta Fajzerom.
Spiridon Spiridon 13:32 14.01.2022

Re: ..

Ko je kriv ona i gde je to čojstvo kod 80% vakcinisanih pored onakve krive?


Napisao sam 3 puta do sada o iskustvu Španske groznice.

Sve mere koje su označene kao "preterivanje" na pocetku pandemije su se na kraju pokazale kao nedovoljnje.

Prevedeno na današnji jezik ...masovna vakcinacija, karantin, maske, distanca.

To su imunolozi zaključili. Dotle su došli sa zaključkom jer ni oni ne znaju sve.

Tačka
alselone alselone 13:35 14.01.2022

Re: ..

Napisao sam 3 puta do sada o iskustvu Španske groznice.

Sve mere koje su označene kao "preterivanje" na pocetku pandemije su se na kraju pokazale kao nedovoljnje.

Vakcinacija, karantin, maske, distanca.

Tačka


Čim je neko toliko odsečan to obično znači da dalje od tih par rečenica ni ne zna da priča. Šta tačka? Bre čoveče posle 80% vakcinisanih, uz karantih i sve drkave mere koje su se mogle dobiti i uvesti, dobiju spajk od 100k zaraženih u toku dana i milione zaraženih i ti na sve to imaš reći "tačka"? Samo tako da se nastavi? Pa ti brate nemaš pojma.
Spiridon Spiridon 13:43 14.01.2022

Re: ..

alselone
Napisao sam 3 puta do sada o iskustvu Španske groznice.

Sve mere koje su označene kao "preterivanje" na pocetku pandemije su se na kraju pokazale kao nedovoljnje.

Vakcinacija, karantin, maske, distanca.

Tačka


Čim je neko toliko odsečan to obično znači da dalje od tih par rečenica ni ne zna da priča. Šta tačka? Bre čoveče posle 80% vakcinisanih, uz karantih i sve drkave mere koje su se mogle dobiti i uvesti, dobiju spajk od 100k zaraženih u toku dana i milione zaraženih i ti na sve to imaš reći "tačka"? Samo tako da se nastavi? Pa ti brate nemaš pojma.


Nemam pojma što verujem struci?
Pa pola morona koji kenjaju protiv vakcina koriste tehnologiju iza koje je struka.
Zamisli da ja krenem da se nastavljam sa nekim ko razvija tehnologiju pravljenja mobilnih telefona da iznesem sumnju -)))
A, lepi moj Alse, i ako me zajebu!, bolje da to bude Nobelovac imunolog nego neko ko Omega.
softelectronics_e softelectronics_e 13:43 14.01.2022

Re: ..

Spiridon
zato što će u budućnosti štititi, on treba danas da primi ovu koja ne štiti?

Aha znači ti si jedan od onih čija su očekivanja 100 % ali bez da saradjuješ.
Sta je u zivotu sigurno osim smrti?
Tvojom logikom apsolutno sve moze da se dovede u sumnju i gde to vodi? Da nikome ne veruješ, da ti je sve sumnjivo ...
Brate ako ne verujes u medicinu onda zaboravi lekare, lekove, intervencije ... Ja jedino mogu da opravdam kada zatražiš razlicita mišljenja ali od stručnjaka.

Normalno!
U principu, blizu si da dotakneš suštinu.
Jer - društva se, te njihova uspešnost i stabilnost, zasnivaju na poverenju.
Na žalost, poverenje je toliko devalvirano da i sama medicinska struka izaziva, kod mnogih ljudi, podozrenje.
Da li se zbog toga podozrenja treba 'kurtalisati' tih ljudi.
Moj odgovor je ne.
Današnja informaciona hiperinflacija uzima svoj danak - jer je velika većina javno dostupnih sadržaja sa ogromnim informacionim deficitom - ili, što bi se narodski reklo, mnogo laži.
Naravno, dobar deo toga je posledica neznanja, a neki deo su i maliciozne informacije, odnosno, dezinformacije.
U prirodi ćoveka je da ima stav o bilo kojoj temi koja je u društvenom fokusu.
To ne treba, takođe, osuđivati.
Meni iskustvo (moje, i nekih ljudi u mojoj okolini koje znam dugi niz godina), kaže - da ja, lično ja, ne mogu da pričam o virusologiji, pandemijama, vakcinologiji, te medicini u opštem smislu, jer me to (na žalost, ne ponosim se time) nikada nije zanimalo. O neimanju referenci za tu priču, da ne govorim.
Stoga sam sebi aktuelnu poziciju racionalizovao i sveo na pitanje Vere.
Dakle, ja verujem da je bolje da se vakcinišem - i tako sam i uradio.
No, time što sam se vakcinisao onima koji nisu, nisam 'oduzeo' ljudski lik.
Sa druge strane, mnoge koji o medicini nemaju nikakvog pojma, a smatraju o svemu ovome onoliko (i nekritički šeruju koješta što i sami nedovoljno razumeju, ali im 'se čini'), posamtram sa popriličnim podozrenjem.
maksa83 maksa83 13:47 14.01.2022

Re: ..

Ako da, koliko vremena tako treba? Godina nije dovoljno, dve nije dovoljno, koliko je dovoljno, tri, pet, zauvek? Ovo pitanje pitam bez ikakve provokacije ili zezanja, zaista me zanima kako ljudi gledaju na to pitanje.

Mislim da već 10. put ovo kažem - dva su moguća dalja toka ove stvari - da se bodeš non stop (ok, svakih par meseci, gde je par neki broj između 3 i 6) ili da se pojavi masovno dostupan lek koji će fatalne ishode svesti na neki sitan procenat (ne od zaraženih, nego teških slučajeva).

I ovo pišem ko zna koji put - ovaj virus je po svojoj prirodi najsličniji virusu nazeba (common cold) kog ima okolo non stop i lako mutira i zato od njega nikad nisi definitivno miran, tj. što bi rekao naš prost srpski narod on je "imunoevazivan". Ko god ima decu zna da su dok idu u vrtić i niže razrede hronično balava dok ne skrpe kakav takav imunitet koji vremeno počinje da ih štiti od varijanti koje uspeva da prepozna pošto je nešto slično doživeo. Ako se pojavi nešto što ne prepozna onda si opet balav. I tako dok si živ...

Tako nekako funkcioniše i ova stvar, s tim da je ovaj manje benigan od nazeba i oće i dubije, ili zahteva tvrđu eksternu pomoć (kiseonici, respiratori) da ne ubije.

Možda je rešenje i da se priviknemo na koncept "prihvatljiv broj mrtvih", i to ne trenutno sada nego da se sa njiim "venčamo". Ja priznajem da to još uvek ne umem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana