Nauka| Zdravlje

Pitam vas (updated)

Spiridon RSS / 11.01.2022. u 12:05
8.jpg?2
 Blog napisan u trenutku kada je Novaku odobrena viza. 
 Dogadjaju sa PCR testom, slikanje sa klincima i intervju sa francuzima usledili su kasnije.
 
 
Osecam da  bih trebao biti zaista specijalan lik pa da se ne radujem Noletovom "pobedom" protiv Australiskih vlasti, a pogotovu njegovom eventualnom pobedom na AO. To bi zaista bila filmska prica sa najlepsim mogucim krajem. To iskreno osecam.
Novakov sam navijac, bivsi teniski trener, moji klinci ga vole ... 
 
 
Ipak nesto mi ne da mira. Pitam se gde je nestao onaj aplauz u 20h svim medicinskim radnicima koji svoje srce ostavljaju na nekom drugom terenu pokusavajuci da pomognu (u 95 % slucajeva) nevakcinisanim bolesnicima koji razviju teži oblik bolesti?
Da li je ova Novakova pobeda dobra vest za njih ili ce okuražiti jos veci broj ljudi da se ne vakcinisu i tako sprece pritisak na zdravstveni sistem?
 
Da li je solidarnost sa Novakom bitnija od solidarnosti sa lekarima, medicinskim sestrama, hronicnim bolesnicima i onima koji uzaludno cekaju na nekakvu operaciju u jednoj od najvecih pandemija u poslednjih 100 godina.
 
Pitam vas? Ne sudim, i spreman sam da promenim misljenje.
 
Beleska na margini (za one koji misle da sam ignorisao neke cinjenice o Australiji i da mi nije jasno o kakvom se društvu radi):
 
When Tommie Smith and John Carlos raised their fists in protest at the 1968 Summer Games, Australian runner Peter Norman stood by them. It lost him his career. 
After the salute, it has been claimed that Norman's career suffered greatly. A 2012 CNN profile said that "he returned home to Australia a pariah, suffering unofficial sanction and ridicule as the Black Power salute's forgotten man. He never ran in the Olympics again."Commentators say he was not selected for the Olympic Games in Munich in 1972 despite recording qualifying times, and was not welcomed even three decades later at the 2000 Summer Olympics in Sydney. Carlos later stated that "If we [Carlos and Smith] were getting beat up, Peter was facing an entire country and suffering alone." 
 
1564.jpg?width=465&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=ee70de4fbe70138eed20ecae9cb4e878 
 
 
 
 


Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 10:42 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
vcucko
Ima ko treba da vodi taj rat. A taj koji treba ga ne vodi. Nego mu vraćaju redovno vakcinisanu teniserku. A on ćuti.

Aman bog.


Pa Car cuti jer zna da mu je sutnjik sranjce.. sigurno se i sam pelcovao najboljom na trzistu - fajzerkom. :)

Koliko znam (a ne tvrdim da znam), prema standardima SZO puna valorizacija bilo kakve vakcine zahteva bar 10 godina. U ratnim uslovima neka je pola od toga, manje nikako.

U prevodu, do krajnjeg suda (istorije) sve su sranj(c)e.

Sve ostalo je marketing i gola sila.
gvozden1 gvozden1 10:49 13.01.2022

Re: damage control


Šta ovo znači?
Australija ima veoma jasne propozicije koje mora da ispuni neko ko želi da uđe u njihovu državu.

Na te propozicije ne mogu da utiču ni Novak, ni Srbija, niti mnogo jači igrači od Novaka i Srbije.
Ako želiš da uđeš u Australiju, moraš da ispoštuješ procedure koje su oni propisali. Ili možeš da ne ideš tamo. Treća opcija ne postoji.


Baš tako.
I on ih ispunio.
I ušao.
Sud, njihov, proveravao i rekao može.
Ostaje da onaj ko ima pravo kaže ideš ili ostaješ.
Šta god da kaže poštovaće se, mora.

I gde je problem?

To što mi mislimo da je Đoković trebalo, o samom sebi, da odlučuje onako kako mu mi, ili neka Australija, Španija, kaže.

Poštovanje prava na odluku o samom sebi je osnov svih mogućih prava.

Da bismo odbranili stav kako je on pogrešio, a mi u pravu, dopuštamo sebi da u sporu njega i australijskih vlasti stajemo na stranu protiv njega.
Kao, ma ima nešto sumnjivo, nešto nije u redu, muvalo se.

Ili, što je još crnje, u situaciji kad se masovno krši neki propis, mi, vi, ne tražite od države da se taj propis primenjuje na sve, ne pročitah sa iko kaže kako kontrolu samoizolacije treba pooštriti i striktno kažnjavati, nego da ga samo na Đokovića oštro primeni.

Svi ostali mogu kako hoće, ali ti ćeš majčino sine da platiš.

softelectronics_e softelectronics_e 10:51 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Šta ovo znači?
Australija ima veoma jasne propozicije koje mora da ispuni neko ko želi da uđe u njihovu državu.

Na te propozicije ne mogu da utiču ni Novak, ni Srbija, niti mnogo jači igrači od Novaka i Srbije.
Ako želiš da uđeš u Australiju, moraš da ispoštuješ procedure koje su oni propisali. Ili možeš da ne ideš tamo. Treća opcija ne postoji.


Baš tako.
I on ih ispunio.
I ušao.
Sud, njihov, proveravao i rekao može.
Ostaje da onaj ko ima pravo kaže ideš ili ostaješ.
Šta god da kaže poštovaće se, mora.

I gde je problem?

To što mi mislimo da je Đoković trebalo, o samom sebi, da odlučuje onako kako mu mi, ili neka Australija, Španija, kaže.

Poštovanje prava na odluku o samom sebi je osnov svih mogućih prava.

Da bismo odbranili stav kako je on pogrešio, a mi u pravu, dopuštamo sebi da u sporu njega i australijskih vlasti stajemo na stranu protiv njega.
Kao, ma ima nešto sumnjivo, nešto nije u redu, muvalo se.

Ili, što je još crnje, u situaciji kad se masovno krši neki propis, mi, vi, ne tražite od države da se taj propis primenjuje na sve, ne pročitah sa iko kaže kako kontrolu samoizolacije treba pooštriti i striktno kažnjavati, nego da ga samo na Đokovića oštro primeni.

Svi ostali mogu kako hoće, ali ti ćeš majčino sine da platiš.


Jedan je Nolo!
predatortz predatortz 10:58 13.01.2022

Re: damage control

Ili, što je još crnje, u situaciji kad se masovno krši neki propis, mi, vi, ne tražite od države da se taj propis primenjuje na sve, ne pročitah sa iko kaže kako kontrolu samoizolacije treba pooštriti i striktno kažnjavati, nego da ga samo na Đokovića oštro primeni.

Svi ostali mogu kako hoće, ali ti ćeš majčino sine da platiš.


Ovde si u pravu.
Rekoh da je stariji sin bio pozitivan, Njemu je lekarka, usmeno, rekla do kad treba da bude u izolaciji, nikakvo rešenje nije dobio. Supruga i ja nismo morali u izolaciju jer smo vakcinisani, a ona i preležala, mlađi jer je preležao.
Niko ništa kontrolisao nije. Jedini koji je striktno insistirao da sedi kući bio sam ja. I nisam mu dao da izlazi sve dok mu lekarka, nakon kontrole, nije rekla da je slobodan kao ptica. Opet, usmeno.

Da apsurd bude veći, prošle godine u ovo vreme, oba sina su mi bila u četrnaestodnevnom karantinu, potpuno zdravi. Razlog za tu meru bio je što su u Srbiju ušli iz inostranstva (bili od babe i dede u RS). Tri puta je patrola policije dolazila na vrata da proveri poštuje li se karantin, a iz policije su me na telefon zvali svaki dan sa istim pitanjem.

Sada ne proveravaju ni bolesne, niti im se izdaju rešenja. Ovo, prošlogodišnje, došlo mi je na portalu e-zdravlje i na mail tri sata po prerlasku granice.

Pa, kaži da smo normalni!

Nemoj mene trpati u koš onih koji bi da se razračunavaju sa Noletom. Ja sam samo retka budala u ovoj zemlji koja je za poštovanje zakona. To je sve, što se mene tiče. Nema druge pozadine.
milisav68 milisav68 11:02 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock

Koliko sam ja cula Rusi nisu dostavili dokumentaciju o ispitivanju vakcine ovima na zapadu pa su je skinuli sa spiska..

A inače bi je priznali :)

Ili je možda poštar pogrešio adresu :)

Od samog starta vrišti politika.

Uostalom, ni za "zapadne" vakcine nema garancije, već primaš na sopstvenu odgovornost.
predatortz predatortz 11:13 13.01.2022

Re: damage control

tess1
A ovo nije nikakav, uprkos tekbiranju, alahanju i ratnim pokličima svojstvenim pripadnicima Islamske države.

E, svaka čast, baš sam razmišljala kako da prebacim video, i sliku bijelih džihadskih maskiranih uniformi i zvuk povika il poziva na sveti rat.

Čudo da Angie nisu zvali na dernek u Bužim.


Vid' bona demokrtatije i evropskijeh vrijednosti



Za pun ugođaj potrebno je skrolovati fotku. mrzi me sad da smanjujem...


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 13.01.2022

Re: damage control

milisav68
apacherosepeacock

Koliko sam ja cula Rusi nisu dostavili dokumentaciju o ispitivanju vakcine ovima na zapadu pa su je skinuli sa spiska..

A inače bi je priznali :)

Ili je možda poštar pogrešio adresu :)

Od samog starta vrišti politika.

Uostalom, ni za "zapadne" vakcine nema garancije, već primaš na sopstvenu odgovornost.



Saznali bi da su dostavili dokumentaciju, ovako.. :)


Tako je, sve je politika pa i kad Rusi jedu govna, ili branitelji ruske casti s ovu stranu misle da to ne biva (kad bi se zezali, eto ti primera pokorne ispase da ne moze bolji).


Pa nema 100% garancije ni za sta Milisave ko sto si vakcinaski i sam za sve ovo vreme rekao, nemoj sad da mi vrdas kod antivaxera kad znas da kenjaju sa tim zaverama i sranjima..


A Novak je trebalo da se vakcinise jer mu nista ne fali da ne moze - pa bog. Ne vredi beskorisno trupkanje nozicama i mahanje rukicama o nepravdama -kalimero- ka nebu i sire..
gvozden1 gvozden1 11:19 13.01.2022

Re: damage control

Ovde si u pravu.

Ali se o poštovanju srpskih propisa mnogo brinu kojekakvih Dežulovići, Pajići a i devet desetina bloga.

Sve sa nesumnjivom željom i namerom da Srbiji bude bolje.
Ja sam u to uveren.

Ja sam samo retka budala u ovoj zemlji koja je za poštovanje zakona.

Poštovanje zakona ne počiva na pojedincu, pa ni na Đokoviću.
Ono leži na onome ko ima instrumente u rukama, vlasti.

Zakon, poštovanje njegovo, može biti sredstvo za razne stvari, ali za šta god da je povinovati se mora, jer onaj ko ga sprovodi ima i silu kojom će to obezbediti.
Ta stvar tako funkcioniše.

Može se zakon iskoristiti da se zaštiti zdravlje građana, a može i da se istera neka svoja politika.
I opet, uvek se poštovati mora, jer će te naterati da ga poštuješ.

Ali, ništa nas ne sprečava da procenjujem da li se radi o zdravlju ili politici.
Ako je u pitanju politika onda da zauzimamo političke stavove o tome, da biramo političku stranu.

A možemo i da im dozvolimo da nas naprave budalama gurajući politiku dok pričaju o zakonu i zdravlju.
gvozden1 gvozden1 11:21 13.01.2022

Re: damage control

ne moze - pa bog. Ne vredi beskorisno trupkanje nozicama i mahanje rukicama o nepravdama -kalimero- ka nebu i sire..

Jedino što pomaže je - pokori nam se :)
vcucko vcucko 11:21 13.01.2022

Re: damage control

predatortz

Nemoj mene trpati u koš onih koji bi da se razračunavaju sa Noletom. Ja sam samo retka budala u ovoj zemlji koja je za poštovanje zakona. To je sve, što se mene tiče. Nema druge pozadine.

Takvi smo, impulsivni romantizovani kromanjonci. Zato nas i hebu germanski uruk-hai neandertalci. Jači su, organizovaniji u čoporu.
Pre 20 soma godina smo ih dobili na individualni kvalitet. Ali su se u međuvremenu pregrupisali, napravili čoporativni štit. A mi ponovo moramo da naučimo da radimo timski.

Kod nas ili držiš Noletovu sliku iznad bračne postelje ko ikonu ili na zidu poljskog WC-a ko metu (pa kad si ljut iz sačmare bum po slici, grrmrrfrrnole). Ako pokušaš da izbalansiraš, obe strane udri po tebi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:23 13.01.2022

Re: damage control

Koliko znam (a ne tvrdim da znam), prema standardima SZO puna valorizacija bilo kakve vakcine zahteva bar 10 godina. U ratnim uslovima neka je pola od toga, manje nikako.


Ama nisu dostavili nista, ako je sve po propisu zasto nisu. Eto Kineze priznaju, kad su mogli oni mogli su i Rusi, kaj ne?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:25 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1
ne moze - pa bog. Ne vredi beskorisno trupkanje nozicama i mahanje rukicama o nepravdama -kalimero- ka nebu i sire..

Jedino što pomaže je - pokori nam se :)


Pa ti si najpokorniji ovde.. i najbandoglaviji.
gvozden1 gvozden1 11:26 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
gvozden1
ne moze - pa bog. Ne vredi beskorisno trupkanje nozicama i mahanje rukicama o nepravdama -kalimero- ka nebu i sire..

Jedino što pomaže je - pokori nam se :)


Pa ti si najpokorniji ovde.. i najbandoglaviji.

Pokoran kome?

Kod tebe je to, pokori se, zaista izraženo.
predatortz predatortz 11:34 13.01.2022

Re: damage control

Poštovanje zakona ne počiva na pojedincu, pa ni na Đokoviću.
Ono leži na onome ko ima instrumente u rukama, vlasti.


E vidiš, kod mene je to stanje svesti.
Ne vežem pojas radi pandura, ne teram decu da ga vežu radi pandura, jebe se pandurima ako se ja nevezan skrljam u jendek.
Nisam sina terao da sedi kući iz straha zbog sankcije nego radi mogućnosti da nekog zarazi.

Tu je ta mentalitetska razlika između mene i Novaka, ako je zaražen išao među narod.
Ako je smuvao potvrdu, opet imamo mentalitetsku razliku.

O tome pišem, a sve što pišem pišem iz svojih cipela, pa sam spreman i na korekciju stava ako se ukažu neke stvari koje nisam znao.
vcucko vcucko 11:34 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
Koliko znam (a ne tvrdim da znam), prema standardima SZO puna valorizacija bilo kakve vakcine zahteva bar 10 godina. U ratnim uslovima neka je pola od toga, manje nikako.


Ama nisu dostavili nista, ako je sve po propisu zasto nisu. Eto Kineze priznaju, kad su mogli oni mogli su i Rusi, kaj ne?

Neka je i tako, to nema nikakve veze sa ovim što sam ja napisao. Ponovo:

puna valorizacija bilo kakve vakcine zahteva bar 10 godina

pa dostavio ti pun FAP 1226 dokumentacije, ili dva listića toalet papira.

Do tada:

do krajnjeg suda (istorije) sve su sranj(c)e

Sve ostalo je marketing i gola sila




milisav68 milisav68 11:37 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock

Ama nisu dostavili nista, ako je sve po propisu zasto nisu. Eto Kineze priznaju, kad su mogli oni mogli su i Rusi, kaj ne?

Nije tačno, ne priznaju ni Kineze.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:37 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1
apacherosepeacock
gvozden1
ne moze - pa bog. Ne vredi beskorisno trupkanje nozicama i mahanje rukicama o nepravdama -kalimero- ka nebu i sire..

Jedino što pomaže je - pokori nam se :)


Pa ti si najpokorniji ovde.. i najbandoglaviji.

Pokoran kome?

Kod tebe je to, pokori se, zaista izraženo.


Huchi, insistiranje na terminima kao pokoran/uspravan, kicma/savijanje, ponos/prkos ili ne - su dobar znak da osoba ima neki (pod)svesni kompleks potcinjenog i obespravljenog u svakodnevnom zivotu pa reflektuje to na svaku temu.


Razmisli malo koliko ti je svaka tema tj. tvoja reakcija obojena ovim, a i ne moras (da razmislis) meni svejedno..
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:41 13.01.2022

Re: damage control

milisav68
apacherosepeacock

Ama nisu dostavili nista, ako je sve po propisu zasto nisu. Eto Kineze priznaju, kad su mogli oni mogli su i Rusi, kaj ne?

Nije tačno, ne priznaju ni Kineze.


Pa bre usla ovde drugaricina keva sa 3 Kineza..
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:43 13.01.2022

Re: damage control

do krajnjeg suda (istorije) sve su sranj(c)e


Vazi.
vcucko vcucko 11:44 13.01.2022

Re: damage control

predatortz

Tu je ta mentalitetska razlika između mene i Novaka, ako je zaražen išao među narod.
Ako je smuvao potvrdu, opet imamo mentalitetsku razliku.


Ovde moram da se ogradim.
Nijednog momenta nisam pristupio temi sa te, moralno-političke strane.

Uostalom, otvorio sam temu i nazvao je damage control

Ako je muljao, zašto je muljao amaterski.
I kako popraviti-svesti na minimum štetu. Koja je već počinjena.

Moralno-političkom pitanju može se pristupiti na razne načine.
Npr, može se parafrazirati jedan (pokojni) ovdašnji političar, inače ovde prilično omiljen. Kome je do morala, neka ide u crkvu
predatortz predatortz 11:45 13.01.2022

Re: damage control


Nije tačno, ne priznaju ni Kineze.


Nekde da, negde ne.

Recimo, Austrija priznaje kinesku, Nemačka ne.
vcucko vcucko 11:47 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
milisav68
apacherosepeacock

Ama nisu dostavili nista, ako je sve po propisu zasto nisu. Eto Kineze priznaju, kad su mogli oni mogli su i Rusi, kaj ne?

Nije tačno, ne priznaju ni Kineze.


Pa bre usla ovde drugaricina keva sa 3 Kineza..

Definiši "ovde".

U Australiju ne bi ušla.
predatortz predatortz 11:47 13.01.2022

Re: damage control

U Australiju ne bi ušla.


Ni u Nemačku.
vcucko vcucko 11:50 13.01.2022

Re: damage control

predatortz

Nije tačno, ne priznaju ni Kineze.


Nekde da, negde ne.

Recimo, Austrija priznaje kinesku, Nemačka ne.

Natürlich.

Deutschland je poražena strana. Österreich je žrtva fašizma.

Zar ne?
gedza.73 gedza.73 11:52 13.01.2022

Re: damage control

predatortz
Novak medicinsko izuzeće dobio na osnovu nekog nalaza iz kog se jasno vidi zbog čega on ne može da primi vakcinu.
U tom slučaju, sve ono što su radile njihove službe bi bilo divljaštvo koje bi se graničilo sa fašizmom.

Međutim, ako je Novak bilo šta petljao sa papirologijom, onda tog divljaštva nema.
Ima poštovanja procedure i to su službe zadužene za ulazak u Australiju dužne da rade. Nije problem što to oni rade, odnosno što poštuju propise i zakone svoje države. Problem je što je to nama neshvatljivo.


Suština cele priče.

Onaj đavolskiji deo mene bi voleo da dođe do pojave lakših oblika kovida kod tenisera, i to onih vakcinisanih) na AO pa da se ceo turnir otkaže. A da ovog našeg buzdovana (ako je istina da je muljao) testiraju Australijanci i da se pokaže kako je negativan. Bolje nego da pobedi na AO.

vcucko vcucko 11:54 13.01.2022

Re: damage control

gedza.73 gedza.73 11:58 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
Evo ne smem, poslaće mi Gedža majora Gašpara na stan Sa sve Misircem.

Misliš kako je bolja varijanta Radisav-Đoko koje je uzeo umetničko ime Serjoža na ćelavo ošišan i u kožnom kaputu?



Nisam bre ja oduševljen toliko jednim sistemom koliko mi je mrzak ovaj drugi. Čini mi se da bi primena jednog bila bolja po nas i našu decu. A ponajmanje sam oduševljen što se trpamo u njihove razmirice. Doduše i kad se ne trpamo mi budemo uvučeni pa nagrabusimo.

Jesi li primetio ko je od naroda na prostoru SFRJ profitirao devedesetih a na čijoj su strani bili u II svetskom. Ko je nagrabusio u oba, ko je izašao kao grbav iz oba a ko kao pobednik sa manje žrtava?

vcucko vcucko 12:02 13.01.2022

Re: damage control

gedza.73


Onaj đavolskiji deo mene bi voleo da dođe do pojave lakših oblika kovida kod tenisera, i to onih vakcinisanih) na AO pa da se ceo turnir otkaže. A da ovog našeg buzdovana (ako je istina da je muljao) testiraju Australijanci i da se pokaže kako je negativan. Bolje nego da pobedi na AO.


Slažem se. Ali najiskrenije se pitam: bi li smeli mediji o tome da izveste uopšte? Ili bi išli do kraja, ono finale igraju X i Y, 44. i 77. na listi, svi kijaju i kašlju, ali niko ne sme da zucne "covid". Nego svi kez od uva do uva, kao sa McDonalds manuala. I oduševljeno raspravljaju o najvećoj senzaciji ikad.
gedza.73 gedza.73 12:08 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
Ali najiskrenije se pitam: bi li smeli mediji o tome da izveste uopšte? Ili bi išli do kraja, ono finale igraju X i Y, 44. i 77. na listi, svi kijaju i kašlju, ali niko ne sme da zucne "covid"

Verovatno bi probali da umanje štetu al' ne verujem da bi baš mogli do kraja da zataškaju.

Zamisli tek kako bi puklo zemaljskim šarom posebno što su poslednjih dana svi reflektori uprti u AO.
predatortz predatortz 12:09 13.01.2022

Re: damage control

Österreich je žrtva fašizma.

Da, k'o i Hrvatska otprilike...
vcucko vcucko 12:19 13.01.2022

Re: damage control

gedza.73

Jesi li primetio ko je od naroda na prostoru SFRJ profitirao devedesetih a na čijoj su strani bili u II svetskom. Ko je nagrabusio u oba, ko je izašao kao grbav iz oba a ko kao pobednik sa manje žrtava?


Ajmo redom. I bez detaljisanja (samo najvažniji).

Profitirali:

Slovenci, bili uglavnom na strani antifašističke koalicije (razumljivo, jer su ih ovi drugi negirali kao takve, sad ne pričamo o tome ko je bolje jeo).
Hrvati, bili podeljeni, prvo na strani sila osovine, posle kapituacije Italije masovno prešli na drugu stranu.
Crnogorci, posle rata držali više rukovodećih pozicija nego što ih je bilo, u ratu bili podeljeni, više na strani antifašističke koalicije.

Naebali:

Srbi iz Srbije, bili uglavnom na strani sila osovine (ovo tvrdite ti, Gvozden i još neki, inače mi mrsko da ovo pišem i ne provociram uopšte).
Srbi van Srbije, bili većinom na strani antifašističke koalicije.

Ako postoji neki pattern (a ne postoji) ipak su u proseku nešto bolje prošli oni koji su najkasnije 1944. stali na stranu koalicije Čerčil-Staljin-Ruzvelt.

A što pitaš?
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:26 13.01.2022

Re: damage control

predatortz
Ne mislim da su fašisti ali mislim da su politički oportunsti


Uzmi za primer ono što sam postavio o događajima u Banjaluci i Bužimu ovih dana.
Ko je iste stvari radio, fašisti ili oportunisti?


Nisam mislio o događajima u Bužimu ili u Banja Luci kad sam pisao o fašistima i oportunistima. Mislio sam o vakcinama i o tome zašto su neke vakcine priznate a neke nisu.
Evo i apacherosepeacock misli da je Sputnik sranjce i da zbog toga nije priznat.
Ja ne znam da li je Sputnik sranjce ili nije. Ti i Maksa to bolje znate.
Ja znam šta su oko Sputnika i drugih vakcina pisali ili objavljivali razni francuski mediji.
Prije nego što je odobrena bilo gdje neka kovid vakcina šefica francuske agencije za ljekove, sa još dvoje ljudi je bila u posjeti institutu koji je pravio Sputnik. Njezina izjava, po povratku je bila da je prijatno iznenađena sa svim što je tamo vidjela i da je Sputnik dobra vakcina. Reportaža koja je napravljena o tom institutu je prikazana samo jednom i nikad više. Šef instituta je objasnio da su oni počeli tražiti vakcinu za tu vrstu virusa kad se u Aziji pojavio njegov smrtonosni rođak SARS, 2002. koji je nestao poslije nekog vremena. Većina takvih instituta po svijetu je počela tada tražiti vakcinu ali nestankom virusa i interes privatnih instituta i farmaceutskih kompanija za vakcinom je nestao ili smanjen dok su oni, zbog toga što ih finansira država i ne zavise od tržišta, nastavili istraživanje. Kad se pojavio kovid oni su već imali grubu arhitekturu vakcine kojoj je trebalo samo "poliranje".
Iz ko zna kojih razloga ta priča u Sputniku, čak i njegovoj proizvodnji u Evropi je zaustavljena. Dokumentacija o priznavanju je prvo bila stigla u pogrešnu kancelariju, pa problemi sa prevodom, pa problemi sa različitim protokolima koji se koriste u Rusiji i EU, pa negdje falio počat...
Da podsjetim još kakva je kmpanja vođena protiv Astra-Zenica vakcine, njezinih neželjenih efekata dok nije EU kupila po skupoj cijeni 1,5 ili 1,8 milijardi Fajzera. Kad je taj ugovor potpisan presta kampanja protiv Astre, čak je i francuski premijer podbacio rame, javno, pod astrinu iglu.
Ljudi koji se bave energijom, a i cijene iste, mogu svjedočiti o kvalitetu odluka EU političara.
Hrana je posebna priča. Od količina ko, gdje, šta i kako proizvodi, koja su sjemena dozvoljena, sa kojim udruženjima se pregovara a sa kojim ne. Ma priča od koje se ponekad zavrne želudac.


tess1 tess1 12:26 13.01.2022

Re: damage control

Za pun ugođaj potrebno je skrolovati fotku. mrzi me sad da smanjujem...

Iz povjerljivog izvora visokog zvaničnika (uvijek mi je ovo bila želja napisati, i stvarno ne lažem:) čujem da je u Sarajevu situacija gora nego prije rata tj u Bužimu se dešava ono što u Sarajevu kola ispod površine, i šta ja mislim?, mislim da oni, sve su to dobri ljudi, sa ovim zelenim zapisima oko glave i džihadskih uniformama samo čine uslugu Dodiku koji će zahvaljujući bužimskim ratnicima naći saveznike i među Njemcima i među Hrvatima..

Ne znam da li ste znali, Angie sigurno nije, da je Jelačić bio grof od Bužima.
gvozden1 gvozden1 12:31 13.01.2022

Re: damage control

Huchi, insistiranje na terminima kao pokoran/uspravan, kicma/savijanje, ponos/prkos ili ne - su dobar znak da osoba ima neki (pod)svesni kompleks potcinjenog i obespravljenog u svakodnevnom zivotu pa reflektuje to na svaku temu

Psiholog, psihijatar, šta ti je struka?

Ja se ne bih usudio da budem ovako izričit ni u oblasti gajenja šljiva, ti, vidim, nemaš dilemu kad treba da postaviš stručnu dijagnozu.

Dva psihologa imam, i retko o čemu imaju ovako odlučne stavove, to si izgleda baš ekspert iz oblasti ljudske psihe.

Ili se samo pereš očiglednog, od toga da ti je, pokori se, savij kičmu, sasvim udobna situacija.

Očiglednig, jer baš to, najdirektnije i najneposrednije pišeš.
I insistraš na tome.

predatortz predatortz 12:35 13.01.2022

Re: damage control

Ja ne znam da li je Sputnik sranjce ili nije. Ti i Maksa to bolje znate.


O kvalitetu leka nisam kvalifikovan da dajem sud. Mogu samo preneti vlastito iskustvo.
Kolega u firmi imao koronu, potom mlađi sin i supruga, pa stariji sin. Oba sina sam vodio na preglede i kontrole u kovid ambulante koje su bile krcate zaraženim.
Zvanično, nisam se zarazio.
Ako jesam, to su onda bili takvi simptomi da im nisam pridavao značaj - znači nikakvi.

Naravno, ovo ne znači da neću fasovati infekciju. Do ovog momenta nisam.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:38 13.01.2022

Re: damage control

kamilo_emericki
Evo i apacherosepeacock misli da je Sputnik sranjce i da zbog toga nije priznat.
Ja ne znam da li je Sputnik sranjce ili nije. Ti i Maksa to bolje znate.



Ne znam kamilo ni ja dal je sranjce ili nije, malo provociram ove koji su zainat sigurni da nije.:)

Ostaje -ozbiljno- da sam rekla da sam tako cula da je objasnjenje o nedostavljanju dokumentacije.
gvozden1 gvozden1 12:41 13.01.2022

Re: damage control


E vidiš, kod mene je to stanje svesti.
Ne vežem pojas radi pandura, ne teram decu da ga vežu radi pandura, jebe se pandurima ako se ja nevezan skrljam u jendek.
Nisam sina terao da sedi kući iz straha zbog sankcije nego radi mogućnosti da nekog zarazi.

Dobro, a što su Đokovića kinjili, da se ne skrlja u jendek, ili da druge ne zarazi?

Ako ste vas dvojica mentalitetski različiti to nikakav problem nije, svako ima prava da bude različit.

Ne veruje, recimo da je tako, u vakcinaciju, ima pravo da ne veruje.

I što su ga apsili, zbog brige o zdravlju?
predatortz predatortz 12:44 13.01.2022

Re: damage control


I što su ga apsili, zbog brige o zdravlju?


Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne.
gvozden1 gvozden1 12:48 13.01.2022

Re: damage control


Srbi iz Srbije, bili uglavnom na strani sila osovine

Čista budalaština.

Sa ovim se ne raspravlja, samo se svrsta tamo gde pripada, u budalaštinu.
predatortz predatortz 12:49 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Srbi iz Srbije, bili uglavnom na strani sila osovine

Čista budalaština.

Sa ovim se ne raspravlja, samo se svrsta tamo gde pripada, u budalaštinu.


Saglasan!


gvozden1 gvozden1 12:50 13.01.2022

Re: damage control


Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?

predatortz predatortz 12:53 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Ja ti rekoh - do saznanja da je pozitivan, što je sam priznao, išao među ljude, imao je svu moju podršku.
Šta ja nikako ne bih voleo da bude? Ne bih voleo da se utvrdi da mu je izdata lažirana potvrda o pozitivnom nalazu.
Svestan si ti o čemu i zbog čega ja to pričam.
mirelarado mirelarado 12:58 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Izašao žreb za prvo kolo AO turnira. Đoković vs. Kecmanović. I ako ne budu proterali Noleta, jedan Srbin će svakako spakovati kofere.
gvozden1 gvozden1 12:59 13.01.2022

Re: damage control

Ne bih voleo da se utvrdi da mu je izdata lažirana potvrda o pozitivnom nalazu.

Ne bih ni ja, ali samo zbog toga što bi tako izgubio spor.

Ako je i manipulisano, a prođe, uopšte me ne bi potreslo, naprotiv.

A ako neko živi u iluziji sa su međunarodni odnosi zasnovani na poštenju i iskrenosti, da tu nema manipulacija, mnogo većih od potvrde, onda nek mu je na zdravlje naivnost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:59 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1
Huchi, insistiranje na terminima kao pokoran/uspravan, kicma/savijanje, ponos/prkos ili ne - su dobar znak da osoba ima neki (pod)svesni kompleks potcinjenog i obespravljenog u svakodnevnom zivotu pa reflektuje to na svaku temu

Psiholog, psihijatar, šta ti je struka?

Ja se ne bih usudio da budem ovako izričit ni u oblasti gajenja šljiva, ti, vidim, nemaš dilemu kad treba da postaviš stručnu dijagnozu.

Dva psihologa imam, i retko o čemu imaju ovako odlučne stavove, to si izgleda baš ekspert iz oblasti ljudske psihe.

Ili se samo pereš očiglednog, od toga da ti je, pokori se, savij kičmu, sasvim udobna situacija.

Očiglednig, jer baš to, najdirektnije i najneposrednije pišeš.
I insistraš na tome.


Da ostanemo u temi i na ovom primeru.

Prvo, ti ne volis i ne postujes Novaka i njegove uspehe ni za dlaku vise nego ja.

Ali me to ne sprecava da ne vidim i kazem gde i kad mislim da nije u pravu.. a narocito nemam nameru da se majmunisem i izvrcem logiku zarad dokazivanja publici da je nepogresiv, jer zasto bih to radila ako tako ne mislim?


Napisala sam xx komentara na ovu temu i kod Natase i ovde i nije tacno da nisam pristupila temi iz svakog ugla..:)

Evo ja mislim da si ti ovde najpremniji da izvrnes logiku, izmajmunises opravdanje za svoje idole i one i ono za sta mislis da je po tvom merilu 'ispravno' sto upravo tebe cini robom neke ideologije i nekih licnosti.

Ja sam uvek spremna da priznam gresku a i da virnem iz drugog ugla, dok ti demonstriras svakodnevno neke podele crno bele.

Evo ti jos jednog primera na istu temu, Novak je izjavio da ima nekih nedostataka njegovoj papirologiji prilozenoj i da nece dalje davati izjave iz postovanja prema drzavi Australiji i njenoj vladi.


Ali izgleda vama zahuktalim ratnicima sa Australijom Novak moze da prica sta oce, vi vozite svoje sa sirom u usima..


Nije Novak tamo otisao da vama ispravlja kicmu (a ni sebi) i ratuje i pokazuje nevakcinisani integritet nego da igra tenis, bre.


btw. nisam mu ja rekla da salje srca publici ovamo kod mrskog neprijatelja nego on to sam oce, ja im ne bih slala ni pod razno da sam na njegovom mestu..





gvozden1 gvozden1 13:00 13.01.2022

Re: damage control


Izašao žreb za prvo kolo AO turnira. Đoković vs. Kecmanović. I ako ne budu proterali Noleta, jedan Srbin će svakako spakovati kofere.

Namestili dušmani :)
benedykt benedykt 13:01 13.01.2022

Re: damage control

softelectronics_e

Noletu se većina negativnih stvari i događa zbog toga što je Srbin, a ne što je ovakav ili onakav.

Ne događa mu se zato što je Srbin, već zato što je tzv ”drugi”. Dakle, ono što kolokvijalno zovemo (kolektivni) Zapad deli svet na potpuno isti način kao i islam, jer tamo imaš podelu na tzv dar al-Islam, dar al-Sulh i dar al-Harb ili ti ga teritorija onih koji veruju, teritorija onih koji ne veruju ali je sa njima napravljen dogovor i teritorija onih sa kojima se ratuje. Tako da, potpuno nebitno da li si iz Pakistana, Indije, Srbije, Afrike, Meksika, Bolivije, Kazahstana ili Rusije, nebitno koliko imaš para i da li si najbolji teniser sveta, ti ćeš uvek biti onaj ”drugi”, sem ako svakim svojim postupkom ne dokazuješ da si veći katolik i od samog Pape. Kao što već rekoh, kada je 1992 dolazio Dream Team u Barselonu na olimpijadu nisu bili podložni doping kontroli, jer im je njihov NBA kolektivni ugovor dozvoljavao da nema nikakve doping kontrole ili bilo čega sličnog tome između dve sezone, pa makar i na olimpijskim igrama. Isto tako je Lance Armstrong bio nadopingovan da su mu oči ispadale od dopinga i to su svi živi znali, plus je maltretirao svakoga ko mu se usprotivio, ali su ga mediji branili i proglašavali mesijom sa jednim belim bubregom, bukvalno do samog kraja. Tako da, postoje prosto dva aršina i za Novaka važi onaj drugi…
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:02 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
Definiši "ovde".


abre i vrapci na grani znaju da sam u Olandiji, cc..
vcucko vcucko 13:04 13.01.2022

Re: damage control

predatortz
gvozden1

Srbi iz Srbije, bili uglavnom na strani sila osovine

Čista budalaština.

Sa ovim se ne raspravlja, samo se svrsta tamo gde pripada, u budalaštinu.


Saglasan!



Takođe.

Objasnio sam i zašto sam to napisao, ali nebitno.

Možda najviše zbog toga, ne bi li neko sa strane sasekao u korenu, još jednu u nizu istih, beskrajnih i dosadnih č/p diskusija. Gde im ni mesto ni vreme nisu.

Moderacijo ako te ima briši, banuj, seci, vešaj. Uglavnom save our souls
...---...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:09 13.01.2022

Re: damage control

sasekao u korenu, još jednu u nizu istih, beskrajnih i dosadnih č/p diskusija.


Prijavila moderatoru..
vcucko vcucko 13:12 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
vcucko
Definiši "ovde".


abre i vrapci na grani znaju da sam u Olandiji, cc..

Jeste, beše tebe sam jednom pitao, da li je tačno Krajf ili Krojf.

Inače, 14. septembar, znači devica sa dna kace, sa mnom se ne isplati u priču "ko kada i gde je rekao". Tačnije, nije se isplatilo. Jbg krečana radi...
gvozden1 gvozden1 13:12 13.01.2022

Re: damage control


Prvo, ti ne volis i ne postujes Novaka i njegove uspehe ni za dlaku vise nego ja.

Verovatno.
Nije teško biti njegov poštovalac veći od mene.
Rekoh, u životu nisam gledao njegov ceo meč.

upravo tebe cini robom neke ideologije i nekih licnosti

Ideologije da pojedinac ima pravo na odlučivanje o sebi, jesam rob.
Dobrovoljni i ubeđeni.


da ima nekih nedostataka njegovoj papirologiji prilozenoj i da nece dalje davati izjave iz postovanja prema drzavi Australiji i njenoj vladi.


Ok, neka ga oteraju zbog toga.
Biće mi žao, verovaću da je slučajno (čekiran kvadratić, takva greška je stvarno moguća) i verovaću da su ti koji su tu grešku iskoristili imali loše namere.

On će izgubiti pravnu bitku, ali će po pravdi biti u pravu.

Pravo i pravda nije isto.

Nije Novak tamo otisao da vama ispravlja kicmu (a ni sebi) i ratuje i pokazuje nevakcinisani integritet nego da igra tenis, bre


Ali ne po svaku cenu.
Očigledno je da mu je nevakcinisanje važnije od igranja tenisa.

I ima pravo na to, i to treba poštovati.
Da je odlučio i drugačije i to treba poštovati.

A vi koji bi da ga naterate da igra i protiv svojih uverenja, i da ih žrtvuje za pobedu, izgleda da vama ta pobeda više treba nego njemu.

Da vam ispravlja kičmu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:17 13.01.2022

Re: damage control

Kecmanović.


Znaci Kecmanovic i ostali igraci iz Srbije se uredno vakcinisali. Pa bas su budale i beskicmenjaci, cc.
predatortz predatortz 13:18 13.01.2022

Re: damage control

A ako neko živi u iluziji sa su međunarodni odnosi zasnovani na poštenju i iskrenosti, da tu nema manipulacija, mnogo većih od potvrde, onda nek mu je na zdravlje naivnost.


Kakva crna iluzija?
Oćeš da ti kažem kako će se završiti sve ovo?
Odrediće mu deportaciju tzačno onda kada njegova žalba na sudu neće imati nikakvog efekta jer se rasprava neće završiti pre početka turnira.

Ne pišem ja to zbog Australije, za Australiju imam blag bol u predelu prepona. Ovo pišem zbog Srbije, ali ti to nećeš da razumeš.

Mi moramo poštovati naše zakone i naše institucije ako hoćemo dobro sebi i svojoj deci. Ako ih prilagođavamo vlastitim potrebama, onda imamo ovo što imamo - da sin Željka Mitrovića može da ubije devojku na prelazu, pobegne i dobije nanognicu, da Novak može da šeta pozitivan, ili još gore, da lažira test...


Izađi iz rova, jeb'o ga ti!
vcucko vcucko 13:19 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Pravo i pravda nije isto.

Očigledno je da mu je nevakcinisanje važnije od igranja tenisa.

A vi koji bi da ga naterate da igra i protiv svojih uverenja, i da ih žrtvuje za pobedu, izgleda da vama ta pobeda više treba nego njemu.


Promašaj.

Ja sam otvorio temu i drugi put se zgranuo što on i posle svega hoće da igra. I šalje srca.

Što hoće da igra i po cenu da pred vascelim svetom ispadne magarac.

Evo još jednom: Novače, pobogu, mani se ćorava posla i vrći se kući, dok još možeš.
maksa83 maksa83 13:21 13.01.2022

Re: damage control

Kolega u firmi imao koronu, potom mlađi sin i supruga, pa stariji sin. Oba sina sam vodio na preglede i kontrole u kovid ambulante koje su bile krcate zaraženim.
Zvanično, nisam se zarazio.

Potpuno apsolutno isto iskustvo, s tim da su kod mene u kući bili zaraženi njih troje u isto vreme, sa svim simptomima.
predatortz predatortz 13:25 13.01.2022

Re: damage control

maksa83
Kolega u firmi imao koronu, potom mlađi sin i supruga, pa stariji sin. Oba sina sam vodio na preglede i kontrole u kovid ambulante koje su bile krcate zaraženim.
Zvanično, nisam se zarazio.

Potpuno apsolutno isto iskustvo, s tim da su kod mene u kući bili zaraženi njih troje u isto vreme, sa svim simptomima.


Ipak, uz jednu razliku.
Tvoji su, ako su istovremeno imali, a sećam se kad si pisao o tome, imali Delta soj.
Moji - supruga i mlađi Delta, stariji Omikron.
U mom slučaju (pupupu, da ne ureknemo) izdržao dva soja.
Milan Novković Milan Novković 13:25 13.01.2022

Re: damage control


apacherosepeacock
kamilo_emericki
Evo i apacherosepeacock misli da je Sputnik sranjce i da zbog toga nije priznat.
Ja ne znam da li je Sputnik sranjce ili nije. Ti i Maksa to bolje znate.



Ne znam kamilo ni ja dal je sranjce ili nije, malo provociram ove koji su zainat sigurni da nije.:)

Ostaje -ozbiljno- da sam rekla da sam tako cula da je objasnjenje o nedostavljanju dokumentacije.

To oko dokumentacija je sve "formalno validna" priča, naravno. I ona postaje sve interesantnija vremenom kako se u US obznanjuju varanja Pfizera u priči (ne znam da li neko, iko, prati sad ova talasanja o procurelim "papirima" i Veritasu - mene mrzi da proveravam kvalitet, ali C19 narativ ubrzano puca) pa u UK jedan od podlijih metoda kriminalnih konsipracija - prećutkivanje (ovde su doktorima po leaf-node ambulantama (front-line doctors) prećutali neke opasne detalje i Pfizeru, npr, pa ih većina nije znala (jebo takve doktore, ako mene pitaš, koji bez pogovora veruju javnom narativu u sred ovakvih komešanja, kad je ne-doktoru relativno lako bolje se informisati na Internetu tako što će pročitati N mišljenja top experata) pa ne samo da oni to nisu uključili kao deo informed-consenta, nego su u "panici" (doktori mislili) uglavnom potpuno zaobilazili informed-consent. Pokazalo se, bar u UK, da su zajedno sa profesionalcima u školstvu doktori najljigavija profesija pod ovih psy-opom - ako ne računamo manje grupe ala političko-korporativno-oligarhijsku bratiju).

Što se tiče kvaliteta, ja sam tako čuo da su sad jako velike šanse da će Sputnik V na kraju ispasti najkvalitetniji od "genetskih terapija", sasvim moguće na kraći period, pa na duži.

gvozden1 gvozden1 13:26 13.01.2022

Re: damage control


Promašaj.

Ja sam otvorio temu i drugi put se zgranuo što on i posle svega hoće da igra. I šalje srca.

Što hoće da igra i po cenu da pred vascelim svetom ispadne magarac.

Evo još jednom: Novače, pobogu, mani se ćorava posla i vrći se kući, dok još možeš.
Tako bi ti, ko zna kako bih ja, ili neko deveti, on hoće ovako.

I što da ga ne podržimo u sporu sa nekom politikom?

Dakle nemamo mogućnost izbora između onoga što smatramo da bi bilo najbolje i svega ostalog, imamo njega i australijski politiku (ne zakone, politiku) i staje se, većinski, protiv njega a za politiku, njemu tražimo slaba mesta, ne toj politici.

Rezon, ili ćeš kako ja kažem, ili sam protiv tebe ko god da ti je protivnik, je malo čudan rezon

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:29 13.01.2022

Re: damage control

A vi koji bi da ga naterate da igra i protiv svojih uverenja, i da ih žrtvuje za pobedu, izgleda da vama ta pobeda više treba nego njemu.

Da vam ispravlja kičmu?


Huchi ne budali bre, ti se vatas za njegovu kicmu a ne ja, jes da ja gledam tenis za razliku od tebe (gledala i pre Novaka kudikamo) al sta ima veze - ti imas fiks-ideje - neka ih tebi rekla sam ti meni ni iz dzepa ni u dzep..


Ja rekoh svoje misljenje - trebalo je da se vakcinise ili da se ne pojavljuje (da smisli ekskjuz) kod rigoroznih Australijanaca, i to je to.


Najgore sto moze bilo kom top sportisti da se desi - je ovo sto mu se desilo. A dal je lazirao papire ili nije otkud znam. Nadam se da nije jer prvo nije u redu a i mnogo je glupo sebe dovoditi u takvu situaciju.. a ti misli i izvrci i pravdaj sta oces.


softelectronics_e softelectronics_e 13:29 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
predatortz

Nemoj mene trpati u koš onih koji bi da se razračunavaju sa Noletom. Ja sam samo retka budala u ovoj zemlji koja je za poštovanje zakona. To je sve, što se mene tiče. Nema druge pozadine.

Takvi smo, impulsivni romantizovani kromanjonci. Zato nas i hebu germanski uruk-hai neandertalci. Jači su, organizovaniji u čoporu.
Pre 20 soma godina smo ih dobili na individualni kvalitet. Ali su se u međuvremenu pregrupisali, napravili čoporativni štit. A mi ponovo moramo da naučimo da radimo timski.

Kod nas ili držiš Noletovu sliku iznad bračne postelje ko ikonu ili na zidu poljskog WC-a ko metu (pa kad si ljut iz sačmare bum po slici, grrmrrfrrnole). Ako pokušaš da izbalansiraš, obe strane udri po tebi.

Balansiraj kada prođe Open!
A do tada, i uvek, protiv svih govana koja nam napadaju Nola, đonom!
Uvek!
vcucko vcucko 13:31 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Promašaj.

Ja sam otvorio temu i drugi put se zgranuo što on i posle svega hoće da igra. I šalje srca.

Što hoće da igra i po cenu da pred vascelim svetom ispadne magarac.

Evo još jednom: Novače, pobogu, mani se ćorava posla i vrći se kući, dok još možeš.
Tako bi ti, ko zna kako bih ja, ili neko deveti, on hoće ovako.

I što da ga ne podržimo u sporu sa nekom politikom?

Dakle nemamo mogućnost izbora između onoga što smatramo da bi bilo najbolje i svega ostalog, imamo njega i australijski politiku (ne zakone, politiku) i staje se, većinski, protiv njega a za politiku, njemu tražimo slaba mesta, ne toj politici.

Rezon, ili ćeš kako ja kažem, ili sam protiv tebe ko god da ti je protivnik, je malo čudan rezon


I uopšte nije taj rezon.

Još jednom, ja sam kumovao temi i nazvao je "damage control".

Ako je to taj rezon onda jbg
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:32 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
Jeste, beše tebe sam jednom pitao, da li je tačno Krajf ili Krojf.

Inače, 14. septembar, znači devica sa dna kace, sa mnom se ne isplati u priču "ko kada i gde je rekao". Tačnije, nije se isplatilo. Jbg krečana radi...


Jeste, jeste, pa vedzbajte malo memoriju majkumu..
st.jepan st.jepan 13:36 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Australijski sud je presudio maksimalno korektno.
Na osnovu dokaza koji su mu prezentovani.
Iz više razloga, nije se bavio procenjivanjem njihove validnosti - validnost ili non-validnost dokumentacije za koju garantuje suverena država Srbija, naprosto nije bila predmet spora. Nije ni mogla biti, jer se pravosuđe jedne države ne može baviti kredibilnošću neke druge države, punopravne članice OUN.
Upravo zato, zbog ovakvvih nerešivih pat situacija, verovano i postoji van-sudska tj. nad-sudska institucija zvana "diskreciono pravo ministra".
Nadajmo se da je neće iskoristiti, i da zbog non-validnog PCR-a, Nolou neće lupiti PRC. Ali je skoro sigurno da će ga (PRC-a) ubuduće lupati svakome koji se negde pojavi s nekom papiruškom izdatom ovde.
gvozden1 gvozden1 13:36 13.01.2022

Re: damage control


Mi moramo poštovati naše zakone i naše institucije ako hoćemo dobro sebi i svojoj deci.

Mi moramo tražiti od države da ih sprovodi, i da nikoga od njih ne izuzima.
Ni Đokovića, ali ni u smislu da je povlašćeni ni u smislu da je podređen.

Ako se država bude zasnivala na tome da građani po svojoj proceni poštuju pravila, nema od te države ništa.
gvozden1 gvozden1 13:39 13.01.2022

Re: damage control


Huchi ne budali bre, ti se vatas za njegovu kicmu a ne ja

Ne njegovu, tvoju.
Ti preporučuješ savijanje.
Ja samo podržavam njega u odluci.
Ako odluči da se vakciniše, i to ču podržati.

Sloboda, znači li ti nešto ta kategorija?
softelectronics_e softelectronics_e 13:39 13.01.2022

Re: damage control

predatortz

I što su ga apsili, zbog brige o zdravlju?


Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne.

Graničar Pera posumnjao u validnost podnete dokumentacije (baš) kod Đokovića?
Eto, ja ovome ne bih dao verovatnoću ni 1 per milion da je tako.
A po pitanju verovanja šta se zaista dogodilo, iznosim svoju sumnju da se radi o 'udruženom zločinačkom poduhvatu'.
Šta, nemam dovoljno osnova da verujem u to?!
softelectronics_e softelectronics_e 13:43 13.01.2022

Re: damage control

mirelarado
gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Izašao žreb za prvo kolo AO turnira. Đoković vs. Kecmanović. I ako ne budu proterali Noleta, jedan Srbin će svakako spakovati kofere.

Ma!
Svaka čast svima našima!
Ali, Nolo je Nolo!
'Centri moći' nemaju ništa protiv tih ostalih srpskih tenisera.
Čemu?
gvozden1 gvozden1 13:43 13.01.2022

Re: damage control

prezentovani.
Iz više razloga, nije se bavio procenjivanjem njihove validnosti - validnost

Verujem da je neko ko je zastupao australijsku državu procennivao i to.

Suprotna strana procenjuje i koristi sve što joj ide u prilog, a ovo bi joj baš išlo.

Teško je poverovati da su imali toliko obzira pa da nisu hteli jer..... odnosi sa Srbijom, članucom UN....
softelectronics_e softelectronics_e 13:47 13.01.2022

Re: damage control

benedykt
softelectronics_e

Noletu se većina negativnih stvari i događa zbog toga što je Srbin, a ne što je ovakav ili onakav.

Ne događa mu se zato što je Srbin, već zato što je tzv ”drugi”. Dakle, ono što kolokvijalno zovemo (kolektivni) Zapad deli svet na potpuno isti način kao i islam, jer tamo imaš podelu na tzv dar al-Islam, dar al-Sulh i dar al-Harb ili ti ga teritorija onih koji veruju, teritorija onih koji ne veruju ali je sa njima napravljen dogovor i teritorija onih sa kojima se ratuje. Tako da, potpuno nebitno da li si iz Pakistana, Indije, Srbije, Afrike, Meksika, Bolivije, Kazahstana ili Rusije, nebitno koliko imaš para i da li si najbolji teniser sveta, ti ćeš uvek biti onaj ”drugi”, sem ako svakim svojim postupkom ne dokazuješ da si veći katolik i od samog Pape. Kao što već rekoh, kada je 1992 dolazio Dream Team u Barselonu na olimpijadu nisu bili podložni doping kontroli, jer im je njihov NBA kolektivni ugovor dozvoljavao da nema nikakve doping kontrole ili bilo čega sličnog tome između dve sezone, pa makar i na olimpijskim igrama. Isto tako je Lance Armstrong bio nadopingovan da su mu oči ispadale od dopinga i to su svi živi znali, plus je maltretirao svakoga ko mu se usprotivio, ali su ga mediji branili i proglašavali mesijom sa jednim belim bubregom, bukvalno do samog kraja. Tako da, postoje prosto dva aršina i za Novaka važi onaj drugi…

... a što je i trebalo da se dokaže!
Dakle, Nolo, pošto si Srbin, mora da ideš težim putem.
Jbg, šta da se radi.
Moramo i svi mi ostali.
Jedan je Nolo!
softelectronics_e softelectronics_e 13:49 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
vcucko
Definiši "ovde".


abre i vrapci na grani znaju da sam u Olandiji, cc..

Valja li išta tamo?
Odnosno, da preformulišem ... da li je tamo bolje nego u Nemačku?
st.jepan st.jepan 13:53 13.01.2022

Re: damage control

gvozden1
prezentovani.
Iz više razloga, nije se bavio procenjivanjem njihove validnosti - validnost


Verujem da je neko ko je zastupao australijsku državu procennivao i to.

Neko verovato da.
Sud ne.

Teško je poverovati da su imali toliko obzira pa da nisu hteli jer..... odnosi sa Srbijom, članucom UN....


Ne, nego iz obzira prema principima koji važe u međudržavnim odnosima.
Ne može sud jedne države suditi drugoj državi.



softelectronics_e softelectronics_e 13:53 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
gvozden1

Pravo i pravda nije isto.

Očigledno je da mu je nevakcinisanje važnije od igranja tenisa.

A vi koji bi da ga naterate da igra i protiv svojih uverenja, i da ih žrtvuje za pobedu, izgleda da vama ta pobeda više treba nego njemu.


Promašaj.

Ja sam otvorio temu i drugi put se zgranuo što on i posle svega hoće da igra. I šalje srca.

Što hoće da igra i po cenu da pred vascelim svetom ispadne magarac.

Evo još jednom: Novače, pobogu, mani se ćorava posla i vrći se kući, dok još možeš.

Eeee, ja sam se predomislio.
Najpre sam bio za to da uzme taj 21. gren slem ... i da im ne kaže, nakon podizanja u vis pehara, ništa.
A sada sam se predomislio ... baš neka im pošalje srca kada osvoji slem!
Ko ih jebe!
vcucko vcucko 13:54 13.01.2022

Re: damage control

softelectronics_e
mirelarado
gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Izašao žreb za prvo kolo AO turnira. Đoković vs. Kecmanović. I ako ne budu proterali Noleta, jedan Srbin će svakako spakovati kofere.

Ma!
Svaka čast svima našima!
Ali, Nolo je Nolo!
'Centri moći' nemaju ništa protiv tih ostalih srpskih tenisera.
Čemu?

Opet damage control, samo unapred.
Računaju - ako već krene da igra, bar da ne bude tuče na tribinama već u prvom kolu.

Nikad i nigde nisam napisao, da su glupi.
Podli i licemerni može. Glupi nikako.
softelectronics_e softelectronics_e 13:55 13.01.2022

Re: damage control

maksa83
Kolega u firmi imao koronu, potom mlađi sin i supruga, pa stariji sin. Oba sina sam vodio na preglede i kontrole u kovid ambulante koje su bile krcate zaraženim.
Zvanično, nisam se zarazio.

Potpuno apsolutno isto iskustvo, s tim da su kod mene u kući bili zaraženi njih troje u isto vreme, sa svim simptomima.

Da li si ti primio Rusa ili Amera?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:55 13.01.2022

Re: damage control

Ti preporučuješ savijanje.


Ja mu ne preporucijem nista vec kazem sta mislim da je trebalo da uradi a da se ne uneredi, a to je ili igraj po pravilima kao i do sada sto je igrao ili ne pravi budalu od sebe sa pokusajem varanja - ako je varanje na delu bilo u pitanju.

Prevaranti nemaju kicmu ako cemo da seruckamo po tvom kicmenom receptu jeboteon...:)
softelectronics_e softelectronics_e 14:01 13.01.2022

Re: damage control

st.jepan
gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Australijski sud je presudio maksimalno korektno.
Na osnovu dokaza koji su mu prezentovani.
Iz više razloga, nije se bavio procenjivanjem njihove validnosti - validnost ili non-validnost dokumentacije za koju garantuje suverena država Srbija, naprosto nije bila predmet spora. Nije ni mogla biti, jer se pravosuđe jedne države ne može baviti kredibilnošću neke druge države, punopravne članice OUN.
Upravo zato, zbog ovakvvih nerešivih pat situacija, verovano i postoji van-sudska tj. nad-sudska institucija zvana "diskreciono pravo ministra".
Nadajmo se da je neće iskoristiti, i da zbog non-validnog PCR-a, Nolou neće lupiti PRC. Ali je skoro sigurno da će ga (PRC-a) ubuduće lupati svakome koji se negde pojavi s nekom papiruškom izdatom ovde.

Auuuuu, Stjepane, ala ga ti zagrdi?
Za prvo ... nad-sudska institucija u vidu činovnika itvršne vlasti!
Jebote!
Za drugo - ne znam šta ti znači to skoro sigurno u konkretnom slučaju.
Jer - Srbi teško mogu da budu više ocrnjeni nego što su ocrnjeni prethodnih decenija.
vcucko vcucko 14:07 13.01.2022

Re: damage control

st.jepan


Ne, nego iz obzira prema principima koji važe u međudržavnim odnosima.
Ne može sud jedne države suditi drugoj državi.


Ali mogu recimo mediji, ukoliko postoji bilo kakva sumnja i indicije za bilo šta, to da plasiraju kao udarnu vest. Sa sve ekspertizama.
I da tako iniciraju ozbiljno preispitivanje validnosti dokumentacije pred nekim ko baš i nije bez ovlašćenja. SZO, EU, ko god da propisuje međunarodni režim kovid prpusnica, testova, zelenih sertifikata, čega god.
Što može da rezultira direktnim useravanjem u život dosta ljudi u Srbiji.
Tako da - da, lajte kere Jakobsfelda. Ali baš i ne morate
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:12 13.01.2022

Re: damage control

softelectronics_e
apacherosepeacock
vcucko
Definiši "ovde".


abre i vrapci na grani znaju da sam u Olandiji, cc..

Valja li išta tamo?
Odnosno, da preformulišem ... da li je tamo bolje nego u Nemačku?


Pa to pitaj one koji su ziveli na obe strane, ja sam na jednoj.

..plus sto rek'o Dodik ne ***i..
vcucko vcucko 14:13 13.01.2022

Re: damage control

softelectronics_e
vcucko


Evo još jednom: Novače, pobogu, mani se ćorava posla i vrći se kući, dok još možeš.

Eeee, ja sam se predomislio.
Najpre sam bio za to da uzme taj 21. gren slem ... i da im ne kaže, nakon podizanja u vis pehara, ništa.
A sada sam se predomislio ... baš neka im pošalje srca kada osvoji slem!
Ko ih jebe!

Sve lepo, ali mnogo se zagovnalo. Mnoogo.

Ponavljam, seti se Monike. Zato i kažem, Novače vrati se dok možeš.
Ne zna se šta nosi dan, a šta noć.
gvozden1 gvozden1 14:14 13.01.2022

Re: damage control


Neko verovato da.
Sud ne.

I tužilaštvo je deo sudskog postupka.
Ne verujem da je tužilac podneo taj dokaz, a sud odbio jer...nećemo da sudimo Srbiji.

Ne može sud jedne države suditi drugoj državi.

Provera validnosti dokumenata nije suđenje državi.
omega68 omega68 14:19 13.01.2022

Re: damage control

Toliki MSM članci o Đokoviću ovih dana, tako su svi zabrinuti za poštivanje pravne države, civilizacijskih tekovina, istine & zakona. A niti jedan dnovinar da bi se dotaknuo australskih koljača koji su klali po Afganistanu:
“Australian special forces were involved in the murder of 39 Afghan civilians, in some cases executing prisoners to “blood” junior soldiers before inventing cover stories and planting weapons on corpses, a major report has found.
For more than four years, the Maj Gen Justice Paul Brereton has investigated allegations that a small group within the elite Special Air Services and commandos regiments killed and brutalised Afghan civilians, in some cases allegedly slitting throats, gloating about their actions, keeping kill counts, and photographing bodies with planted phones and weapons to justify their actions.”

Koga je Đoković ubio? Ozlijedio? Možda svojim donacijama? Možda je nekoga krivo pogledao? Uvrijedio neku woke pahuljicu? Jamačno ovi koji bi zatvarali Đokovića na 5 godina zbog krive kvačice u formularu mogu objasniti zašto je on medijski eksponiran i nabijen na stup srama, a australski koljači ne.

logicno
st.jepan st.jepan 14:38 13.01.2022

Re: damage control

I tužilaštvo je deo sudskog postupka.
Ne verujem da je tužilac podneo taj dokaz, a sud odbio jer...nećemo da sudimo Srbiji.

Pa ne samo Srbiji, bilo kojoj stranoj državi.
Inače, "tužilac" je u ovom slučaju bio Nolo. On je tužio Australiju.
Provera validnosti dokumenata nije suđenje državi.

Stvar percepcije. Ali fakat, jeste malo nezgodno. Morali bi da u Srbiju pošalju svoje istražitelje.
Ček, ovo mi nešto poznato... Nije li Austrougarska poželela da istražuje i isleđuje po Srbiji, valjda 1914?
vcucko vcucko 14:41 13.01.2022

Re: damage control

st.jepan
I tužilaštvo je deo sudskog postupka.
Ne verujem da je tužilac podneo taj dokaz, a sud odbio jer...nećemo da sudimo Srbiji.

Pa ne samo Srbiji, bilo kojoj stranoj državi.
Inačee, tužilac je u ovom slučaju bio Nolo. On je tužio Australiju.
Provera validnosti dokumenata nije suđenje državi.

Stvar percepcije. Ali fakat, jeste malo nezgodno. Morali bi da u Srbiju pošalju svoje istražitelje.
Ček, ovo mi nešto poznato... Nije li Austrougarska poželela da istražuje i isleđuje po Srbiji, valjda 1914?

Tada je Australija bila među ovima, što im nisu dali da istražuju.

Izginuše onoliki na Galipolju, ni Mel Gibson nije stigao da ih spase.
docsumann docsumann 14:55 13.01.2022

Re: damage control

predatortz
gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Ja ti rekoh - do saznanja da je pozitivan, što je sam priznao, išao među ljude, imao je svu moju podršku.


viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.
sad da l' još nije znao za rezultate testa ili da nikakvog (a naročito pozitivnog) testa nije ni bilo, e tu već imam nedoumicu.

naravno, volio bih da je posrijedi bio prvi slučaj.

ona banalna omaška u formularu za prelazak australijske granice je bonus nevolja.
softelectronics_e softelectronics_e 15:05 13.01.2022

Re: damage control

docsumann
predatortz
gvozden1

Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne

I onda sud kaže, u redu je dokumentacija.

Ali nama treba još?



Ja ti rekoh - do saznanja da je pozitivan, što je sam priznao, išao među ljude, imao je svu moju podršku.


viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.
sad da l' još nije znao za rezultate testa ili da nikakvog (a naročito pozitivnog) testa nije ni bilo, e tu već imam nedoumicu.

naravno, volio bih da je posrijedi bio prvi slučaj.

ona banalna omaška u formularu za prelazak australijske granice je bonus nevolja.

Ma normalno!
softelectronics_e softelectronics_e 15:05 13.01.2022

Re: damage control

apacherosepeacock
softelectronics_e
apacherosepeacock
vcucko
Definiši "ovde".


abre i vrapci na grani znaju da sam u Olandiji, cc..

Valja li išta tamo?
Odnosno, da preformulišem ... da li je tamo bolje nego u Nemačku?


Pa to pitaj one koji su ziveli na obe strane, ja sam na jednoj.

..plus sto rek'o Dodik ne ***i..

Šta je rekao Dodik?
gedza.73 gedza.73 15:06 13.01.2022

Re: damage control

docsumann
sad da l' još nije znao za rezultate testa ili da nikakvog (a naročito pozitivnog)

Kad mi se učinilo da sam negde zakačio kovid i kad sam, na polasku ka ambulanti, krenuo na pumpu stavio sam masku, pare sa strane i rekao ovom momku da mi ne prilazi jer nisam siguran dal' sam pozitivan ili ne.

Ništa prodavnica, ništa izlazak, ništa šetanje. Rezultat sam dobio tek sutradan.
gedza.73 gedza.73 15:10 13.01.2022

Re: damage control

vcucko
još jednu u nizu istih, beskrajnih i dosadnih č/p diskusija. Gde im ni mesto ni vreme nisu.

Dobro, oprošteno ti je. I ja nekad ne znam šta sam rek'o par minuta ranije (vidi ko je prvi uleteo klizeći sa Misircem i Gašpardom)
tess1 tess1 15:11 13.01.2022

Re: damage control

viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.

Da, ni ja, i ono gore što sam napisala da sam hladnokrvna na prevaru govori više o meni nego o mojoj sumnji u njega da je za prevaru sposoban ili tome sklon..
st.jepan st.jepan 15:24 13.01.2022

Re: damage control

tess1
viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.

Da, ni ja, i ono gore što sam napisala da sam hladnokrvna na prevare govori više o meni nego o mojoj sumnji u njega da je za prevaru sposoban ili tome sklon..


Ja sam pak odnekud siguran da Nolo nije ugrozio nikog.
A nestašluk sa PCR-om mu ne zameram previše. Biće da je sve to shvatio kao formalnost koja se mora otaljati. I verujem da su je (zapanjujuće trapavo) otaljali drugi. Njemu zameram jedino što u taj, po sebi nebitni švindleraj, nije uložio bar nekoliko dana samoizolacije.
gvozden1 gvozden1 15:30 13.01.2022

Re: damage control


Inače, "tužilac" je u ovom slučaju bio Nolo. On je tužio Australiju

Neko je morao zastupati suprotnu stranu, sudija, ko god.

. Morali bi da u Srbiju pošalju svoje istražitelje.

Znači gotovo je, ne mogu da provere bez dolaska ovde, onda šta god koja država da napiše ima da joj se veruje.

Pa nije baš tako, evo, proveravaju, sumnjaju u falsifikat, biće da ispustamo nešto bitno.

Da je tako, da je dokument neproverljiv bez istrage ovde, onda ne bi bilo ni spora.
Imaš dokument, gotovo, nema proveravanja.

I paralela je baš, onako.... ubiti prestolonaslednika i izdati potvrdu....
Al dobro.
docsumann docsumann 15:32 13.01.2022

Re: damage control

st.jepan
tess1
viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.

Da, ni ja, i ono gore što sam napisala da sam hladnokrvna na prevare govori više o meni nego o mojoj sumnji u njega da je za prevaru sposoban ili tome sklon..


Ja sam pak odnekud siguran da Nolo nije ugrozio nikog.
A nestašluk sa PCR-om mu ne zameram previše, biće da ga je shvatio kao formalnost koja se mora otaljati. I verujem da su je, zapanjujuće trapavo, otaljali drugi. Njemu zameram jedino što u taj, po sebi nebitni švindleraj, nije uložio bar nekoliko dana samoizolacije.


slično mislim.
možda smo svi slabi na Noleta, al mi zvuči sasvim realno, da nije ni provjeravao rezultate testova koje rutinski vrši svako malo, ako nije imao nikakve simptome.
plus što su brzi testovi koje je takođe radio tih dana bili negativni.
tess1 tess1 15:35 13.01.2022

Re: damage control

Ja sam pak odnekud siguran da Nolo nije ugrozio nikog.
A nestašluk sa PCR-om mu ne zameram previše. Biće da je sve to shvatio kao formalnost koja se mora otaljati. I verujem da su je (zapanjujuće trapavo) otaljali drugi. Njemu zameram jedino što u taj, po sebi nebitni švindleraj, nije uložio bar nekoliko dana samoizolacije.

Da, još si bolje rekao.. Sve će to biti ok. :)


st.jepan st.jepan 15:45 13.01.2022

Re: damage control

docsumann
st.jepan
tess1
viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.

Da, ni ja, i ono gore što sam napisala da sam hladnokrvna na prevare govori više o meni nego o mojoj sumnji u njega da je za prevaru sposoban ili tome sklon..


Ja sam pak odnekud siguran da Nolo nije ugrozio nikog.
A nestašluk sa PCR-om mu ne zameram previše, biće da ga je shvatio kao formalnost koja se mora otaljati. I verujem da su je, zapanjujuće trapavo, otaljali drugi. Njemu zameram jedino što u taj, po sebi nebitni švindleraj, nije uložio bar nekoliko dana samoizolacije.


slično mislim.
možda smo svi slabi na Noleta, al mi zvuči sasvim realno, da nije ni provjeravao rezultate testova koje rutinski vrši svako malo, ako nije imao nikakve simptome.
plus što su brzi testovi koje je takođe radio tih dana bili negativni.


Ma ne, nismo se razumeli.
Kad kažem "siguran da Nolo nije ugrozio nikog", mislim "siguran da nikakve pozitivnost testa nije ni bilo".

st.jepan st.jepan 15:56 13.01.2022

Re: damage control

Da je tako, da je dokument neproverljiv bez istrage ovde, onda ne bi bilo ni spora.
Imaš dokument, gotovo, nema proveravanja.


Naravno. Nolu, pravno, neće moći ništa.
Van-pravno (a po australskim zakonima legalno) - videćemo.
Ali će zbog Nolovog (ponavljam, po meni beznačajnog) švindleraja, najverovatnije patiti mnogi naši u inostranstvu, kao i mnogi naši koji inostranstvu teže.
maksa83 maksa83 16:06 13.01.2022

Re: damage control

Znači gotovo je, ne mogu da provere bez dolaska ovde, onda šta god koja država da napiše ima da joj se veruje.

Pa nije baš tako, evo, proveravaju, sumnjaju u falsifikat, biće da ispustamo nešto bitno.

Da je tako, da je dokument neproverljiv bez istrage ovde, onda ne bi bilo ni spora.

Nije mi baš jasno šta hoćeš da kažeš i ne bih da zalazim u pravni deo šta se smatra za neoboriv dokaz, nemam pojma kako funkcioniše australijski pravni sistem tj. koga treba da ubediš u nešto (sudiju, porotu, neko sedmo telo) ali o tehničkom delu mogu da ti kažem da se sa vrlo visokom verovatnoćom može utvrditi da je muljao sa testovima i odande. Apsolutno 100% neoboriv dokaz je moguć samo uz saradnju ovdašnjih organa tj. ljudi koji su pravili informacioni sistem koji bi rekli "da, ti IDjevi kod nas rastu monotono hronološki". Meni je ono sa IDjevima, pogotovo onako kako ga je prezentovao Šuvakov (stavljeno u veći uzorak), prilično ubedjliv posredan dokaz da je muljao. Dakle pokazati nekome da je po svoj prilici muljao nije problem, samo šta se prihvata kao dokaz.

Hoću da kažem ako odluče da ga jebu na osnovu toga mogu vrlo lako, s tim da više ne jebu samo njega nego Državu koja mu je to omogućila.

Inače mislim da je nemoguće izvesti tu muljačinu savršeno tako da ne može da se izbunari da si muljao, barem ovako kako je stvar napravljena.

Ako postoji neka lekcija u ovome ona je isključivo za kujundžije - nemoj praviti URL od stvari koje očigledno nešto znače. Što je najluđe bukvalno jednom linijom koda su mogli to da sakriju, neki glupi ROT13 tog query stringa i niko nikad golim okom ne bi tu primetio ni neke datume ni ni IDjeve ni ništa.

No što kaže filozof Hasan Duduć sad je kasno za novi početak...
benedykt benedykt 16:08 13.01.2022

Re: damage controle

softelectronics_e
predatortz

I što su ga apsili, zbog brige o zdravlju?


Zbog sumnje u validnost podnete dokumentacije. Uvek se apsi zbog sumnje. Nekad se dokaže, nekad i ne.

Graničar Pera posumnjao u validnost podnete dokumentacije (baš) kod Đokovića?

Aha al’ zamalo…!? Pre njega je ušlo bez ikakvih problema nekoliko njih na istu foru, uključujuči tu i Čehinju Voračovu pa niko bukvalno ni pojma nije imao za njih a kamoli da su im pravili probleme. Međutim u trenutku kada se Nole sprema da krene u Australiju, javlja se onaj smrda Scott Morrison i kaže kako ga oni čekaju na aerodromu kao zapete puške i da će pažljivo pregledati tu njegovu dokumentaciju i po potrebi mu ukinuti vizu i izbaciti iz Australije. Dakle od starta se išlo na to da mu daju pedalu, pa je posle cele priče i ona ista Čehinja Voračova postala kolateralna šteta, jer se naknadnom pameću počelo dokazivati da kao fol zakon važi za sve…
docsumann docsumann 16:18 13.01.2022

Re: damage control

st.jepan
docsumann
st.jepan
tess1
viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.

Da, ni ja, i ono gore što sam napisala da sam hladnokrvna na prevare govori više o meni nego o mojoj sumnji u njega da je za prevaru sposoban ili tome sklon..


Ja sam pak odnekud siguran da Nolo nije ugrozio nikog.
A nestašluk sa PCR-om mu ne zameram previše, biće da ga je shvatio kao formalnost koja se mora otaljati. I verujem da su je, zapanjujuće trapavo, otaljali drugi. Njemu zameram jedino što u taj, po sebi nebitni švindleraj, nije uložio bar nekoliko dana samoizolacije.


slično mislim.
možda smo svi slabi na Noleta, al mi zvuči sasvim realno, da nije ni provjeravao rezultate testova koje rutinski vrši svako malo, ako nije imao nikakve simptome.
plus što su brzi testovi koje je takođe radio tih dana bili negativni.


Ma ne, nismo se razumeli.
Kad kažem "siguran da Nolo nije ugrozio nikog", mislim "siguran da nikakve pozitivnost testa nije ni bilo".



sasvim moguće, al i ne mora da znači.


benedykt benedykt 16:19 13.01.2022

Re: damage control

docsumann
st.jepan
tess1
viš, ja ne vjerujem da je Novak svjesno išao zaražen među djecu.

Da, ni ja, i ono gore što sam napisala da sam hladnokrvna na prevare govori više o meni nego o mojoj sumnji u njega da je za prevaru sposoban ili tome sklon..


Ja sam pak odnekud siguran da Nolo nije ugrozio nikog.
A nestašluk sa PCR-om mu ne zameram previše, biće da ga je shvatio kao formalnost koja se mora otaljati. I verujem da su je, zapanjujuće trapavo, otaljali drugi. Njemu zameram jedino što u taj, po sebi nebitni švindleraj, nije uložio bar nekoliko dana samoizolacije.


slično mislim.
možda smo svi slabi na Noleta, al mi zvuči sasvim realno, da nije ni provjeravao rezultate testova koje rutinski vrši svako malo, ako nije imao nikakve simptome.
plus što su brzi testovi koje je takođe radio tih dana bili negativni.

Ma daj Doks, on je imao Covid i pozitivan PCR test kao što sam ja kralj Milan. Nemoj da smo naivni, jer je kao fol dobio baš sve slučajno Covid i to baš onda kada mu ta ista PCR ćaga silno treba da bi dobio izuzeće za ulazak u Australiji. Odrađen je posao na državnom nivou, dobio je pozitivan PCR test iz Batuta i onda je sa tim falš testom mislio da ih izradi na tu sitnu šibicarsku foru. Naravno, nije ni razmišljao na temu da će možda neko za par nedelja kopati po njegovom Instagram profilu i nalaziti te slike sa decom, kada je on kao fol bio bolestan. Da je bio pametan, povukao bi se iz javnosti na pet dana i sada bi cela priča izgledala makar manje debilno po njega…

P.S. Prilježno čekam tvoj blog o NFL-u…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana